معرفی همه فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2018

معرفی همه فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2018

این مقاله بهتون نشون میده در سال میلادی جدید باید منتظر دیدن کدام فیلم های سوپرهیرویی باشید!

مقدمه: در سال 2017 به نظر میرسید که هالیوود برای تمام سنین و سلیقه ها یک محصول ویژه داره. از فیلم های مورد پسند منتقدین مثل "لوگان"گرفته تا فیلم هایی برای زنان مثل "واندرومن" یا فیلم هایی که برای کل خانواده مناسب بودند ("مرد عنکبوتی بازگشت به خانه" و "نگهبانان کهکشان 2") یا فیلم های مناسب کودکان ("بتمن: فیلم سینمایی لگویی") . و البته درسته که "جاستیس لیگ" از هر نظر یک شکست بود ولی در هر حال سالی که گذشت همچون ویترینی زیبا و چشمگیر بود که در آن هر چیزی یافت میشد. اما انگار سال 2018 از 2017 هم قراره شلوغ تر و رنگارنگ تر باشه! در این مقاله به معرفی آثار سینمایی کمیک بوکی/ابرقهرمانی این سال میپردازیم.

 

توجه: این مقاله رتبه بندی نداره و ترتیب آیتم ها به ترتیب تاریخ اکران آنها میباشد.

 

1- پلنگ سیاه (Black Panther)

 پلنگ سیاه (Black Panther)

تاریخ اکران: 16 فوریه 2018 (27 بهمن 1396)

اقای رایان کوگلر به عنوان کارگردان این فیلم داستان تچالا ملقب به پلنگ سیاه (با بازی چدویک بوزمان) را به عنوان شاه واکاندا پس از مرگ پدرش (که در فیلم "جنگ داخلی" رخ داد) روایت خواهد کرد. این فیلم همچنان یک اثر تاریخی برای سیاه پوستان خواهد بود. چون تقریبا همه بازیگران سیاه پوست هستند و قراره سرشار از پیام های اجتماعی/فرهنگی باشه چون شخصیت خبیث فیلم به نام یولیسس کلا (اندی سرکیسس) و همچنین اریک کیل مانگر قراره برگردند تا ثروت های این ملت آفریقایی را غارت کنند (این استعاره ای است از استعمار). داستان فیلم جالب خواهد بود چون به کل دنیای سینمایی مارول ربط پیدا میکنه. چون تچالا با استیو راجرز متحد شده و به سرباز زمستان پناه داده. همچنین قراره شخصیت پلنگ سیاه و کشورش واکاندا در فیلم جنگ بینهایت نقش های زیادی ایفا کنند و  علیه ثانوس و لشگرش با هم متحد شوند . همچنین زمزمه هایی شنیده میشود مبنی بر اینکه شاید سنگ بینهایت آخر (سنگ روح) در واکاندا باشد.  بنابراین این فیلم میتواند بسیار برای MCU مهم باشد.

شما میتوانید تریلر این فیلم را اینجا تماشا کنید.

 

2- میوتانت های جدید (The New Mutants)

 میوتانت های جدید (The New Mutants)

تاریخ اکران: 13 آوریل 2018 (24 فروردین 1397)

آقای جاش بون به عنوان کارگردان این فیلم قبلا فیلم خوش ساخت نوجوانانه به نام The Fault in Our Stars را در سال 2014 ساخته بود. بنابراین الان توقعات از این فیلم هم بالا رفته . ضمن اینکه تریلرها و تصاویر منتشره نشون میده قراره با اثری متفاوت در ژانر کمیک بوکی طرف باشیم چون این فیلم کاملا ترسناکه! گفته میشه داستان فیلم از روی کمیک معروف مارول  به نام "حماسه خرس شیطانی" (The Demon Bear Saga) ساخته شده. برای آشنایی با بازیگران و شخصیت های این فیلم حتما این مقاله را بخوانید. البته بر خلاف دنیای کمیک شخصیت های فیلم قرار نیست از شاگردان مدرسه پرفسور اگزاویر باشند . در واقع آنها در لوکیشنی که مثل یک تیمارستان است و زیر نظر مقامات دولتی و دکتری به نام Cecelia Reyes ، نگهداری میشوند. در آنجا نه تنها باید با قدرت های فوق بشری نوظهور خود بلکه با خاطراتی تلخ از گذشته نیز روبرو شوند. همچنین به نظر میرسه ساختمانی که در آن هستند ، جن زده است!

شما میتوانید تریلر این فیلم را اینجا تماشا کنید.

 

3- انتقام جویان: جنگ بینهایت (Avengers: Infinity War)

 انتقام جویان: جنگ بینهایت (Avengers: Infinity War)

تاریخ اکران: 4 می 2018 (14 اردیبهشت 1397)

تمام آمار و ارقام و نظرسنجی ها نشون میده که این فیلم مورد انتظار ترین فیلم سال 2018 هستش ولی قطعا میشه بهش لقب مورد انتظار ترین فیلم ابرقهرمانی کل تاریخ سینما را داد چون قراره ثمره 10 سال زحمت و داستان سرایی دنیای سینمایی مارول در آن به اوج خودش برسد. وقتی هم که تریلر این فیلم پخش شد رکورد بازدید را در تاریخ سینما شکست! ما قبلا تو سایتمون تو این مقاله هر چی درباره این فیلم میدونیم رو قرار داده بودیم ولی به طور خلاصه میتوان گفت که  قراره ثانوس (جاش برولین) سرانجام پایش به کره زمین برسه تا به اشیا بسیار پرقدرت موسوم به "سنگ های بینهایت" دست پیدا کنه و با قرار دادن آنها در دستکش خودش به شخصیتی خدا مانند تبدیل بشه و بر کل عالم حکمرانی کنه. سپس قهرمان هایی از تمام فیلم مارول و از سرتاسر عالم با هم متحد میشوند تا جلوی او را بگیرند. این قهرمانان عبارت هستند از: هالک، ویژن، فالکون، ایرون من، اسپایدرمن، دکتر استرنج، استیو راجرز، پلنگ سیاه، اسکارلت ویچ،  ثور و نگهبانان کهکشان. پس باید نظاره گر باشیم و ببینیم چه بر سر قهرمانان ما خواهد آمد و ثانوس به همراه اعضای فرقه سیاه خودش چه قدر بیرحمی از خودشان نشان خواهند داد. ضمن اینکه این فیلم مستقیما قراره وصل بشه به فیلم اونجرز 4 که در آن دوره قبلی فیلم های مارول به پایان میرسه و میگن شاید خیلی از قهرمان ها کشته بشوند.

شما میتوانید تریلر این فیلم را اینجا تماشا کنید.

 

4- ددپول 2 (Deadpool2)

 ددپول 2 (Deadpool2)

تاریخ اکران: 1 ژوئن 2018 (11 خرداد 1397)

علیرغم اینکه نوعی بازاریابی یا حضور تبلیغاتی/کمدی دائمی از ددپول در دنیای مجازی شاهد هستیم اما باید اعتراف کرد که ما تقریبا هیچ چیز از داستان و محتوای فیلم ددپول 2 نمیدانیم (البته در این مقاله هر چی دستمون رسیده بود رو درباره این فیلم گفتیم). در هر حال این فیلم توسط دیوید لیچ (کارگردان سری فیلم های "جان ویک") ساخته میشه که جانشین آقای تیم میلر (سازنده ددپول 1) شد. رایان رینولدز همچنان نقش ددپول رو بازی میکنه و به نظر میرسه تمام شخصیت های مکمل قسمت اول برمیگردند به علاوه دو شخصیت مهم و جدید به نام های کیبل (جاش برولین) و زازی بیتس (دومینو). گفته میشه قراره حضور اونا راه رو برای فیلم X-force هموار کنه. همچنین اولش کمی نگرانی بود که شاید بعد از حریده شدن بخش های سینمایی و تلویزیونی فاکس به دست دیزنی شخصیت پردازی و حال و هوای فیلم های ددپول هم تلطیف بشه ولی رئیس دیزنی (باب ایگر) و خالق ددپول یعنی راب لیفیلد به هواداران اطمینان دادند که همچین چیزی رخ نخواهد داد (خبرش اینجاست). پس با خیال راحت به استقبال از خشونت ، انفجار ، کمدی وقیحانه و شوخی های آنچنانی ددپول 2 برویم.

شما میتوانید تیزر این فیلم را اینجا تماشا کنید.

 

5- خانواده شگفت انگیز 2 (The Incredibles 2)

 خانواده شگفت انگیز 2 (The Incredibles 2)

تاریخ اکران: 15 ژوئن 2018 (25 خرداد 1397)

بالاخره پس از سالها انتظار امسال دنباله انیمیشن موفق و پرفروش "خانواده شگفت انگیز" (محصول پیکسار و دیزنی) عرضه خواهد شد و مطمئنا اونقدر درام و هیجان داره که باعث بشه تماشاچی ها اون خاطره بد ریبوت فیلم "چهار شگفت انگیز" رو از یاد ببرند! کارگردان قسمت اول یعنی «برد برد» برگشته و همین طور شخصیت های قسمت اول : آقای شگفت انگیز (کریگ تی. نلسون)، الاستی گرل (هالی هانتر)، ویولت (سارا واول)، دش (هاک میلنر) و فروزون (ساموئل ال. جکسون). گفته میشه داستان درست بعد از وقایع پایانی قسمت اول شروع میشه . قراره حول و حوش تلاش های خانواده برای داشتن زندگی عادی و نرمال بچرخه که اصلا هم کار ساده ای نیست چون قدرت های فوق بشری جک – جک خیلی سریع دارن رشد میکنند. ضمن اینکه مادر خانواده (الاستی گرل) هم الان زمان بیشتری رو به مبارزه با جنایت اختصاص میده. اما به زودی متوجه میشوند که باید با فروزون متحد شوند تا با تهدید شخصیت خبیث جدیدی به نام The Underminer (جان راتزنبرگر) مقابله کنند (همون شخصیتی که در لحظات آخر فیلم اول دیده شد و سپس در بازی رایانه ای The Incredibles: Rise of the Underminer حضور یافت).

 

6- مرد مورچه ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp)

 مرد مورچه ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp)

تاریخ اکران: 6 جولای 2018 (15 تیر 1397)

اقای پایتون رید به عنوان کارگردان قسمت اول فیلم موفق "مرد مورچه ای" کار سختی رو در پیش داره چون باید به خیلی از سئوالات پاسخ بده و بپردازه. اولا اینکه باید به قضیه نقش اسکات لانگ (مرد مورچه ای) در بلوای فیلم جنگ داخلی برسه (یعنی تبدیل شدنش به جاینت من و زندانی شدن و بعد فرارش)  و بعدشم باید به قضیه ژانت ون داین (واسپ اریجینال) و گیر کردنش برای چندین دهه در دنیایی به نام Quantum Realm و سپس بازگشت او به زمان حال بپردازه. این وسط هوپ ون داین (دختر مرد مورچه ای اریجینال) هم به واسپ جدید تبدیل میشه و باید با تهدید جدید به نام گوست مقابله کنند (عکس این شخصیت خبیث رو میتونید اینجا ببینید). تازه گفته میشه قراره ایده مالتی ورس و دنیاهای دیگر هم در این فیلم مطرح بشه! پس میبینید که قسمت دوم مرد مورچه ای تا چه حد میتونه فیلم مهمی باشه. اما جای شکرش باقیه که رفقای بامزه اسکات لانگ مثل لوئیز (مایکل پینا) در فیلم هستند و قراره لحظات شاد و باحالی رو تجربه کنیم. همچنین لارنس فیشبورن هم قراره شخصیت جدیدی باشه به نام بیل فاستر.

  

7- تایتان های نوجوان به سینما راه پیدا میکنند (Teen Titans GO! to the Movies

 تایتان های نوجوان به سینما راه پیدا میکنند (Teen Titans GO! to the Movies

تاریخ اکران: 27 جولای 2018 (5 مرداد 1397)

خب قراره شاهد اکران نسخه سینمایی کارتون معروف و بادوام شبکه کارتون نت ورک یعنی "تایتان های نوجوان به پیش (Teen Titans Go)  باشیم. گفته میشه این کارتون سینمایی هم درست مثل کارتون های قبلی این سری هستش. داستانش هم به نظر بامزه میاد: تایتان ها ناامید شده اند از اینکه ابرقهرمانان دی سی در دنیای سینما و فیلم های اختصاصی خودشون حضور دارند ولی اونا نه! بنابراین یک کارگردان سینما پیدا میکنند تا فیلمشون رو بسازه! تمام صداپیشه های سریال Teen Titans Go! در این فیلم هستند . ضمن اینکه اولین انیمیشن سینمایی دی سی هستش که براساس یک سریال تلویزیونی ساخته میشه . گفته میشه کریستین بل و ویل ارنت هم در فیلم به جای نقش هایی که فاش نشده اند حرف میزنند. هنوز نمیدونیم خبیث داستان کیه ولی قطعا برامون نوعی غافلگیری خواهد بود . همچنین میشه مطمئن بود که این فیلم پر خواهد بود از انواع ایستراگ و ارجاعات بامزه و باحال!

  

8- ونوم (Venom)

 ونوم (venom)

تاریخ اکران: 5 اکتبر 2018 (13 مهر 1397)

فیلم اختصاصی "ونوم" بدون حضور اسپایدرمن واقعا یک چالش سخته ولی سونی عمیقا اعتقاد داره که میتونه باهاش موفق باشه. دلیل اصلی امیدواری سونی هم اینه که بازیگر اصلی فیلم کسی مثل تام هاردی هستش که قراره نقش ادی براک/ونوم رو بازی کنه. دلیل دیگر اینه که فیلم قراره با درجه R ساخته بشه . پس یعنی قراره خیلی خشن و خفن باشه که این میتونه به خوبی با شخصیت ونوم در کمیک ها همخوانی داشته باشه. به جز لوگوی فیلم که اینجا در جشنواره کمیک کان برزیل رونمایی شد، عکس یا اطلاعات رسمی از این فیلم منتشر نشده . البته  ما قبلا در این مقاله هر چی خبر و شایعه ازش به گوشمون رسیده رو آوردیم. به طور مثال گفته میشه داستان فیلم از روی کمیک Venom: Lethal Protector که سال 1993 منتشر شد و در آن ونوم نوعی شخصیت نیمه مثبت بود اقتباس میشه. یعنی قراره ادی براک با موسسه ای پلید به نام Life Foundation دست و پنجه نرم کنه که نقشه های خبیثی برای سیمبیوت فضایی داره و میخواد از روی آن تکثیر کنه. آقای ریز احمد (بازیگر فیلم Rogue One) در این فیلم هست که اولش میگفتن احتمالا نقش کارنیج رو بازی میکنه ولی الان انگار تکذیب شده. وودی هارلسن هم میگن نقش خبیثی تو فیلم داره و البته خانم میشل ویلیامز هم گفته میشه نقش ونوم مونث (She-Venom) رو بازی میکنه!

 

9- مردان ایکس: فونیکس سیاه (X-Men: Dark Phoenix)

 مردان ایکس: فونیکس سیاه (X-Men: Dark Phoenix)

تاریخ اکران: 2 نوامبر 2018 (11 آبان 1397)

داستان کمیک بوکی Dark Phoenix (که از بهترین داستان های تاریخ مردان ایکسه) یک بار به صورت نصفه و نیمه در فیلم "مردان ایکس: آخرین ایستادگی" مورد اقتباس قرار گرفت که داد همه رو درآورد. حالا اما فاکس و اقای سایمون کینبرگ میخواهند این بار درست و حسابی این داستان را اقتباس کنند. سوفی ترنر (که به خاطر نقشش تو سریال "بازی تاج و تخت" میشناسنش) بار دیگر نقش جین گری رو بازی میکنه . گفته میشه داستان فیلم هم حول و حوش همین شخصیت میچرخه (درست مثل کمیکش). همچنین میگن قضیه مگنتو و جزیره میوتانت ها (جنوشا) هم میخواد تو فیلم مطرح بشه. خانم جسیکا چستن هم که قراره نقش یک بیگانه فضایی که قدرت های تغییر شکل پیدا کردن داره رو بازی میکنه. اما چیزی که بیشتر هواداران را نگران کرده اینه که کینبرگ گفته قراره فیلم حال و هوایی واقع گرایانه داشته باشه. در حالی که کمیک Dark Phoenix کاملا فضای کیهانی و حماسی داشت!

 

10- اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse)

 اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse)

تاریخ اکران: 14 دسامبر 2018 (23 آذر 1397)

درسته فیل لرد و کریس میلر از کارگردانی فیلم "هان سولو" برکنار شدند ولی برای کارگردانی این انیمیشن واقعا مناسب هستند. آنها که سابقه ساخت فیلم موفقی همچون Lego Movie را دارند ، قراره در این فیلم ما را با مایلز مورالز آشنا کنند (برای آشنایی با مایلز بهتره این مقاله رو بخونید). چند وقت پیش هم تیزر تریلر این انیمیشن منتشر شد که خیلی ما را ذوق زده کرد و نشان داد قراره شاهد مردان یا زنان عنکبوتی از دنیاهای دیگر باشیم (تریلرش اینجاست). ما که آماده هستیم در این فیلم داستان "دنیای عنکبوتی" که اینجا ترجمه شده، مورد اقتباس قرار بگیره. ضمن اینکه خیلی ها میگن اقای لیو شریبر قراره به جای خبیث اصلی دنیای عنکبوتی یعنی «مورلان» حرف بزنه!

 

11- آکوامن (Aquaman)

 آکوامن (Aquaman)

تاریخ اکران: 21 دسامبر 2018 (30 آذر 1397)

ما اولش خیلی سریع و کوتاه آکوامن را در فیلم "بتمن علیه سوپرمن" دیدیم. بعدشم که در فیلم "جاستیس لیگ". حالا هم قراره در فیلم اختصاصی خودش به کارگردانی «جیمز وان» حضور پیدا کنه. گفته میشه داستان فیلم روی رگ و ریشه آکوامن و حق طبیعی او برای رسیدن به تاج و تخت آتلانتیس زوم کنه. عشق آکوامن یعنی مرا (آمبر هرد) و همچنین برادرش Orm (پاتریک ویلسون) هم قراره از شخصیت های کلیدی فیلم باشند. وان گفته میخواد یک اثر درام سیاسی/شاهانه بسازه که تم هایی نظیر عشق، خانواده و خیانت در آن هست. راستش رو بخواهید صحنه های مربوط به آتلانتیس در فیلم جاستیس لیگ ناامید کننده بود . ولی صبر میکنیم تا ببینیم جیمز وان چی برامون تدارک دیده . ایا این واقعا یک "جنگ ستارگان زیر آب" است که وارنر ادعا میکنه ؟

انشاله فردا با مقاله معرفی سریال های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2018 در خدمت شما خواهیم بود!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد) 

 

مطالب مرتبط:

معرفی همه سریال های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2018

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

amirjjyy
#1 amirjjyy 1396-10-13 13:41
این همه نذر کردین سرتوافق فاکس و دیزنی یه دوتا نذرم سر سونی و یونیورسال کنید مخصوصا سونی داره نابود میکنه اسپایدی رو :-?
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#2 Captain Steve Lover 1396-10-13 13:53
مقاله عالى بود و كامل...
سال ٢٠١٧ رو شايد بشه بهترين سال واسه ژانر ابرقهرماني (همراه با ٢٠١٤) لقب داد اما بنظر مياد ٢٠١٨ از ٢٠١٧ هم خيلي بهتر باشه!!!

در مورد بلك پنتر

خب مدت زمان فيلم ٢ ساعت و ١٥ دقيقه اعلام شده و رايان كوگلار هم كارگردان كار بلدي هست و با creed خودشو ثابت كرده...خصوصاً اينكه خيلي فيلم مهميه واسه مارول چون نخستين فيلم ابرقهرمانيه كه نقش اصلي فيلم يك سياه پوست هست؛طبق آمار سايتfandango دومين فيلم مورد انتظار ٢٠١٨ هم هست!
بنظر من فروش فيلم تضمين شده هست و تريلر ها كه نؤيد يك فيلم نوعاورانه با خال و هواي جديد و خاص و منحصر به فرد واكاندا رو ميدادن...خيلي منتظرشم...

در مورد جنگ بينهايت كه بنظرم حتى ميتونه ركورد فروش نيرو برميخيزد رو بزنه (و احتمالا opening weekend بالاتري هم داشته باشه!)بايد بگم روسو برادرس خودشونو قبلاً ثابت كردن دو بار...يبار با يه فيلم متفاوت كه از ژانر ابرقهرماني خارج شد و به يه فيلم جنائي/جاسوسي تبديل شد...يبار هم كه با بهترين فيلم Mcu تا به امروز...مارول استوديوز هم كه واسه اين فيلم سنگ تمام گذاشته و بنظرم يه اثر فوقالعاده بشه...

در مورد مَرد مورچه اي و واسپ
خب قسمت اول مَرد مورچه اي فيلم خوبى بود..ولى خب فقط فيلم "خوبى" بود يعني در حد Top 10 دنياي سينمايي مارول نبود...قسمت دوم هم كه ديگه احتمالا تريلرش بزودي بياد واقعا بهش اميدوارم كه از قسمت اول بهتر بشه و خصوصا اينكه حوادث فيلم سريعاً پس از انتقام جويان جنگ بينهايت رخ ميده ادم رو براي فيلم هيجان زده تر ميكنه ...منتظر اين فيلم هم هستيم...

در مورد فيلم ونوم
راستش بنظر من اين فيلم انچنان بلاك باستر دندون گيري نميشه يعني حتى اگر شاهكار هم بشه و متااسكور ٩٠ هم بگيره فروش خفنى نخواهد داشت و انچنان بلاك باستر بزرگي نيست...

در مورد فيلم ايكس من دارك فينيكس
خب سال ٢٠٠٦ مزخرف ترين فيلم مردان ايكس(بنظر من از اورجين ولورين هم بدتر بود)ساخته شد كه اين داستان رو زير سوال برد كلاً...ولى فاكس اينبار احتمالا عبرت گرفته از اون تجربه ناكام و با توجه به اينكه اخرين فيلم x universeهست و بعدش قراره ايكس من ريبوت بشه فكر نكنم فاكس فيلم بدي تخويل داده باشه و مشخصاً اثر خوبى خواهد شد...

در مورد ددپول ٢
قسمت اول ددپول يه اثر سورپرايز برانگيز بود...به موفقيت هايي دست يافت كه كسى انتظار نداشت و فكر كنم پرفروش ترين فيلم rated r باشه...قسمت دوم هم تريلرش جالب بود و اميدوارم از قسمت اول بهتر بشه

در مورد اكوامن
اين فيلم اگر مثل واندروومن ربط چنداني به يونيورس dceuنداشته باسه و داستان خودشو روايت كنه پتانسيل اينو داره كه فيلم خوبى بسه ولى اگر مثل أمثال جوخه انتحار و مَرد پولادين و ليگ عدالت و طلوع عدالت بخواد به dceu وصل باشه خب ...

سال ٢٠١٨ فوقالعادس ...بي صبرانه منتظر اكران فيلم هاي ابرقهرماني اين سال هستم...

با تشكر فراوان از استاد بابت مقاله
نقل قول کردن
P.Constantine
#3 P.Constantine 1396-10-13 14:08
پنجمین مقاله کامنتی تقدیم به استاد ترابی:

"سرنخ هایی از فیلم انتقام جویان زیر ذره بین!"
(به دلیل مشکلاتی که برای سایت آپلودر پیش اومده، برای مشاهده عکس ها می بایست از قند.شکن استفاده کنید!)
یک سری نکته پیدا کردم حیفم اومد با شما درمیون نذارم!
مقدمه:از زمانی که تریلر Comic con در سن دیگو پخش شد، ذهن همگی مشغول شد و خیلی ها را در خماری نگه داشت! مدتی بعد تریلر رسمی جنگ بی نهایت منتشر شد که تفاوت هایی با تریلر قبلی داشت، مثلا در تریلری که لو رفت روی محافظان کهکشان تمرکز بیشتری داشت و در تریلر رسمی روی وقایع پلنگ سیاه! همین تفاوت ها باعث شد این تحلیل از زاویه متفاوتی دیده بشه و با توجه به مکان های فیلم برداری و گریم ها در زمان های مختلف زیر ذره بین قرار بگیره.

۱۰-لوکی ثور رو از مرگ نجات میده!
uplooder.net/.../Thor-Loki.jpg
اولش نمیشد این رو خیلی دقیق حدس زد تا این که یه کانسپت آرت(ممکنه فن آرت باشه) منتشر شد و این حدسم قوت گرفت!
uplooder.net/.../...
در پایان فیلم ثور راگناروک دیدیم که سفینه ثانوس جلوی بازماندگان ازگارد ظاهر شد و نشان داد آینده تلخی برای ثور و اهالی ازگارد در پیش است! بعد ما در تریلر منتشر شده دیدیم که لوکی در حال تقدیم کردن تسارکت و سنگ فضا به ثانوس یا شایدم ایبانی ماو(ا اعضای بلک اوردر) هستش.اما با توجه به این کانسپت آرت و نکته ای که الان می خوام بهش اشاره کنم ثور زنده می مونه!
در تریلر لو رفته در یک صحنه دلخراش دیدیم که ثانوس در حال فشار دادن جمجمه ی ثوره(به گریمش دقت کنید خیلی مهمه!):
uplooder.net/.../...
یه انفجار مهیب هم در ابتدای تریلر لو رفته مشاهده کردیم که از اون انفجار،ثور نجات پیدا کرده بود! اما نکته مهمش گریمشه خودتون نگاه کنید:
uplooder.net/.../...
گریم همون گریمه فقط جای دست ثانوس روی اون باقی مانده! پس با این اوصاف لوکی جان برادرش را نجات می ده و با ثانوس همراهی می کنه.



۹- به سمت موزه ی کالکتور
uplooder.net/.../...
در تریلر لو رفته سفینه ی محافظان کهکشان با سرعت زیادی به سمت مکانی رفت که به احتمال زیاد موزه ی کالکتور هستش.
uplooder.net/.../Go-to-CM.gif
۸-ثور تو سفینه می مونه!
uplooder.net/.../...
در صحنه ای از تریلر دیدیم که ثور تنها در سفینه مونده و داره بیرون رو تماشا می کنه، احتمالا محافظین کهکشان دو گروه شدن(۱- ثور،گروت نوجوان، راکت راکون! ۲-استارلرد، گامورا،درکس،مان یتیس!) به دلیل این که در کلیپ های لو رفته از فیلم دیدیم که آنها در موزه کالکتور حاضر نبودند!
۷-از خودگذشتگی گامورا
uplooder.net/.../Gamora1.jpg
در کلیپی لو رفته از فیلم، محافظان کهکشان در موزه کالکتور بودند و مخفیانه ثانوس رو تعقیب می کردند. اینجا بود که درکس به سرش زد و می خواست با خنجرش کار ثانوس رو بسازه!
uplooder.net/.../...
اما به نظر می رسه که گامورا جلوی این کار رو بگیره و با دیدار دوباره پدرخوانده اش جون درکس و بقیه رو نجات بده و احتمالا با ثانوس میره یا کشته میشه!
uplooder.net/.../...
۶-از خودگذشتگی ثور!!!!
uplooder.net/.../Thor-sacr.jpg
در تریلر رسمی از جنگ بی نهایت ثور را در حال انجام یه کار سخت و دردناک دیدیم! نکنه می پرسید این صحنه که هیچی نشون نداد پس باید براتون شرحش بدم:
اول تریلر رسمی رو یادتون میاد! اونجایی که یه کره با ابر های نارنجی رو نشان میده، بیشتر دقت کنید رعد هایی را می بینید که به طور نامنظم پراکنده میشه و یک گردباد دایره ای شکل درست شده!
uplooder.net/.../Li-Hol.gif
شما را یاد چیزی ننداخت!؟ چه کسی قادر به انجام این کاره! معلومه ثور!!!!
uplooder.net/.../...
حالا از خودگذشتگیش کجاست؟ تریلری که در کامیک کان و D23 دیزنی پخش شد یک صحنه داره که شباهت زیادی با اون دستگاهی که ثور باهاش گل آویزه، داره!
uplooder.net/.../...
و در کمال ناباوری ممکنه شاهد مرگ اودین سان باشیم!(Sad)

۵-راه بازگشت!
uplooder.net/.../Portal1.jpg
این مورد بیشتر یه حدسه تا تحلیل! ما یک دستگاه پورتال مانند رو در نیویورک مشاهده کردیم به نظر من این یه پورتال هستش. آیرون من و اسپایدرمن احتمالا با همین دستگاه به اون سیاره تله پورت میشن! (در تریلر لو رفته تونی از حمله احتمالی خبر داشت!)
در این تریلر همچنین نشان داد یکی از این دستگاه ها خراب و سقوط کرد.
uplooder.net/.../Way-back.gif
نقل قول کردن
__Amin__
#4 __Amin__ 1396-10-13 14:16
وای وای! ببین مارول چیکار کرده. هر چی فیلم تاپه از روی شخصیت های مارول قرار بیاد. تازه اون incredibles 2 هم که کپی چهار شگفت انگیزه. و اما دی سی فقط با teen titans go و aquaman
:lol:
واقعا برای هواداران دی سی متاسفم . ما منتظر چی هستیم و اونا منتظر چی هستن :D
نقل قول کردن
BoosterBatK
#5 BoosterBatK 1396-10-13 14:56
به نقل از __Amin__:
وای وای! ببین مارول چیکار کرده. هر چی فیلم تاپه از روی شخصیت های مارول قرار بیاد. تازه اون incredibles 2 هم که کپی چهار شگفت انگیزه. و اما دی سی فقط با teen titans go و aquaman
:lol:
واقعا برای هواداران دی سی متاسفم . ما منتظر چی هستیم و اونا منتظر چی هستن :D

دوست عزیز مارول الان 10 ساله که یونیورس خودشو زده و تا الان بیش از 20 تا فیلم ساخته ولی دیسی تازه شروع کرده به بونیورس زدن و آکوامن تازه 5اَُمین فیلمشه :roll: مارول خیلی زرنگه و الان تقریبا 10 سال از دیسی جلوتره. ولی این باعث نمیشه که بگی چون فقط دو تا فیلم داره دیسی پس براشون متاسفم. دیسی فن مارول فن نداره که. مهم اینه که ما فعلا فقط 11 تا (فقط فیلم داریم 8) ) و این یعنی سالمون جور درمیاد :lol: تازه مارول و دیسی هرکودوم تقریبا به اندازه هم سریال دارن. تازه دیسی یه عالمه انیمیشن هم داره برای 2018. درواقع میگم مهم عشق و حاله نه اینکه بگیم فیلمش از دیسی باشه یا مارول بهتره و ... ;-)

و درمورد مقاله باید بگم که از فیلمای مارول هیچی نمیگم چون همیشه دسته گل تحویلمون داده. شگفت انگیزان 2 هم 100 در 100 فیلم معرکه ای میشه.تایتان های نوجوان هم که خنده دار و خوبه. ونوم رو نمیتونم نظر بدم چون نمیدونم بدون اسپایدی چیکار کردن. ددپول 2 رو هم بهش ایمان دارم. نیو میوتانت رو نظر خاصی ندارم. ایکس من هم به نظرم خوب از آب درمیاد. مایلز مورالزه هم خیلی باید خفن باشه چون به دنیا های دیگه رفته. میمونه آکوامن که 90 درصد بهش ایمان دارم. بعد از آخرین گند دیسی (جاستیس لیگ که کارگردانش زک بود :-? ) این دفعه یه کارگردان درست و حسابی آوردن که تقریبا تمام فیلماش نمرات خوبی گرفته از مردم و متا و ... من که بهش امید دارم. ولی هر چه زودتر منتظر قسمت 3ی اونجرزم :cry: :cry: آدمو روانی کردن از بس انتظار کشیدیم :-| :lol: ممنون بخاطر مقاله :-)
نقل قول کردن
__Amin__
#6 __Amin__ 1396-10-13 15:16
به نقل از BoosterBatK:
به نقل از __Amin__:
وای وای! ببین مارول چیکار کرده. هر چی فیلم تاپه از روی شخصیت های مارول قرار بیاد. تازه اون incredibles 2 هم که کپی چهار شگفت انگیزه. و اما دی سی فقط با teen titans go و aquaman
:lol:
واقعا برای هواداران دی سی متاسفم . ما منتظر چی هستیم و اونا منتظر چی هستن :D

دوست عزیز مارول الان 10 ساله که یونیورس خودشو زده و تا الان بیش از 20 تا فیلم ساخته ولی دیسی تازه شروع کرده به بونیورس زدن و آکوامن تازه 5اَُمین فیلمشه :roll: مارول خیلی زرنگه و الان تقریبا 10 سال از دیسی جلوتره. ولی این باعث نمیشه که بگی چون فقط دو تا فیلم داره دیسی پس براشون متاسفم. دیسی فن مارول فن نداره که. مهم اینه که ما فعلا فقط 11 تا (فقط فیلم داریم 8) ) و این یعنی سالمون جور درمیاد :lol: تازه مارول و دیسی هرکودوم تقریبا به اندازه هم سریال دارن. تازه دیسی یه عالمه انیمیشن هم داره برای 2018. درواقع میگم مهم عشق و حاله نه اینکه بگیم فیلمش از دیسی باشه یا مارول بهتره و ... ;-)

اخه بدبختی اینه که ما تا به اونجرز برسیم کلی فیلم داشتیم و بعد رسیدیم به اونجرز که حسابی ترکوند . ولی جاستیس لیگ؟ :-* :lol:
و یه نکته دیگه. من بحثم شخصیت های مارول بود، نه فقط MCU. الان مایلز مورالز و ونوم و مردان ایکس . new mutants جزو MCU هستن؟ این نشون میده شخصیت های مارول چقدر خوبن و چقدر پتاتنسیل دارن که دیگر استودیوها هم براشون سر و دست میشکنند
در ضمن ما هم کلی انیمیشن داریم برای 2018
و البته کلی هم سریال . و البته بازی اختصاصی اسپایدرمن برای ps4 :P
نتیجه گیری: مارول سلطان بالامنازع دنیای سرگرمی در جهانه
نقل قول کردن
zahed arazi
#7 zahed arazi 1396-10-13 16:24
ممنون از استاد بخاطر این مقاله فوق العاده سال 2018 مطمینا سال فوق العاده خواهد بود شک ندارم که خیلی بهتر از سال 2017 میشه
بلک بنتر که حسابی سرو صدا کرده و طبق پیش بینی ها میگن افتتاحیش حتی بیشتر از جاستیس لیگ. تو این تریلرم که از جنگ بینهایت منتظر شد روی صحنه های واکاندا خیلی مانور داد این فیلم از چند لحاظ هم بسیار مهمه یکیش بخاطر اینه که احتمال زیاد سنگ روح تو واکانداس

جنگ بینهایت هم که بدون کوچکترین شکی موردانتظارترین فیلمه 2018 هستش احتمال زیاد حتی پرفروشترین فیلم 2018 هم میشه حتی بیشتر از ژوراسیک ورلد2 ازونجاییم که تاکید زیادی روی این شده که یجورایی فیلم اختصاصی تانوسه صبر کردن براش بیش از قبل سخت تره

ددپول دو هم بدون شک فروش چشمگیری خواهد داشت تریلر عجیبیم ازش منتشر شد تنها بدشانسیش اینه که درست یک هفته بعد از فیلم هان سولو اکران میشه که این خیلی براش بده برای هر دو فیلم بده

فیلم خانواده شگفت انگیز2 یکی از فیلمای مورد انتظار منم هست بالاخره بعد از کلی انتظار قراره امسال بیاد امیدوارم مانند قسمت قبلش فیلم فوق العاده ای بشه

قسمت اول فیلم مردمورچه ای هم فیلم خوبی بود درکل قابل قبول بود اما انتظارات از قسمت دومش بسیار بالاست شخصا بخاطر اینکه اولین فیلم مارول بعد جنگ بینهایته خیلی مشتاقم برای دیدنش امیدوارم فیلم خوبی بشه و بتونه انتظاراتمونو براورده کنه

در مورد ونوم چیزی برای گفتن نیست بیشتر بخاطر اینکه بازیگرش تام هاردیه منتظرشم خیلی دوست دارم بدونم سونی بدون اسپایدرمن تو فیلم چی ساخته

آکوامن تنها فیلم سینمایی دیسی توی سال 2018 هستش کارگردانش واقعا کارگردان کار بلدیه و شک ندارم میتونه ی فیلم خوب از اکوامن برامون بسازه ضمن اینکه تصاویر عجیب و خفنیم از فیلم منتظر شده اما هنوز چیزی از فیلم مشخص نیست
نقل قول کردن
best of the best
#8 best of the best 1396-10-13 16:24
واقعا افرین به مارول. همه چیز رو قبضه کرده. من بیشتر از هر فیلمی منتظر کارتون اسپایدرمن هستم. حتی بیشتر از جنگ بینهایت. واقعا فکر دیدن داستان دنیای عنکبوتی در سینما ادم رو دیوونه میکنه.
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#9 Remi_GAMBIT 1396-10-13 17:07
10 فیلم و سریال کمیکی برتری که منتظرشونم:
10-The New Mutant
9-فصل 2 The Punisher
8-x-men: Dark Phoenix
7-The Batmna
6-فصل 2 Jessica Jones
5-Aquaman
4-فصل 2 Daredevil
3-فصل 2 لژیون :D
2-Avengers: Infinity War :lol:
1-Gambit 8)
البته سریال واچمن، فیلم هان سولو و اوبی وان کنوبی، مردی از فولاد 2، ددپول 2 و... هم هستن
نقل قول کردن
pegahmm
#10 pegahmm 1396-10-14 00:19
به نظرم همشون محشر خواهند شد
در مورد آكوامن بايد بگم برخلاف خيليا كه فك ميكنن وارنر برادرز مشكل داره بنظر من تنها و تنها نقطه ضعف ديسي اسنايدر بود،مثلا واندرومن فيلم نسبتا خوبي بود
واسه همين بنظرم آكوامن هم ميتركونه و احتمالا اندازه واندرومن فروش داره
فقط من نميدونم چرا بعضي از مسئولين سايت انقدر از انتخاب بازيگرش ناراضي بودن؟آخه ماموا خيلي معمولي بود تو جاستيس ليگ،اصلا افتضاح يا مصنوعي بازي نميكرد،قيافه ي خاصي داره كه بنظرم به نقشش مياد
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#11 Captain Steve Lover 1396-10-14 01:45
به نقل از pegahmm:
به نظرم همشون محشر خواهند شد
در مورد آكوامن بايد بگم برخلاف خيليا كه فك ميكنن وارنر برادرز مشكل داره بنظر من تنها و تنها نقطه ضعف ديسي اسنايدر بود،مثلا واندرومن فيلم نسبتا خوبي بود
واسه همين بنظرم آكوامن هم ميتركونه و احتمالا اندازه واندرومن فروش داره
فقط من نميدونم چرا بعضي از مسئولين سايت انقدر از انتخاب بازيگرش ناراضي بودن؟آخه ماموا خيلي معمولي بود تو جاستيس ليگ،اصلا افتضاح يا مصنوعي بازي نميكرد،قيافه ي خاصي داره كه بنظرم به نقشش مياد

مشكل dceu فقط اسنايدر نيست...مشكلش پايه گذاري بده...بد شروع شد و بدتر ادامه پيدا كرد...وقتي با فاجعه اي مثل مَرد پولادين شروع ميشه كه كلاً گند ميزنه به كميك هاي سوپرمن و از نظر سينمايي هم يه فاجعس كسى انتظار موفقيت از اين يونيورس نداره...شما الان ببينيد پايه ي اول Mcu رو شاهكاري مثل مَرد اهني ١ گذاشت! مَرد اهني اي كه با دارك نايت و اسپايدرمن ٢ باربري ميكنه و بيشتر نباشه چيزي ازشون كم نداره...
Dceu بايد ريبوت بشه...تنها راه موفقيتش همينه...اين اشغالدوني اي كه وارنر براي دي سي ساخته به هيچ جا نميرسه حتى حريف فرانچايز سريع و خشن و ترانسفورمرز هم نميشه:/
اكوامن رو نميدونم...ولى احتمالا با فلشپوينت ريبوت بشه اين يونيورس كه نشون ميده وارنر داره راهشو پيدا ميكنه...
مشكل بعدي حال و هوا و جو يونيورسش هست...شما برو فيلم هاي محافظان كهكشان؛محافظان كهكشان ٢؛دكتر استرنج؛مَرد عنكبوتي بازگشت به خانه؛ثور راگناروك رو بلين اصلا انقدر جلوه هاي بصري زيبا و صحنات رنگارنگ داخل فيلم يونيورس مارول هست كه ادم به وجد مياد...ولى ما (واندروومن استثنا) تو dceu جز تاريكي و افسردگي هيچي نديديم:/
(دارك ترين و مزخرف ترينش هم جوخه بود بنظرم)

مشكل بعدي اينكه ترتيب فيلمسازي اشتباه بود اصلا...
تجسم كنيد مارول بياد مَرد اهني رو بسازه؛بعد بره جنگ داخلى رو بسازه؛بعد محافظان كهكشان؛بعد ثور و در نهايت اونجرز :o
Dceu همين بود

مورد بعدي تقليد هاي بيش از حد از مارول و Mcu...اينكه دگ خيلي واضحه و داد همه رو دراورده انصافاً

جوخه انتحار تقليد بي شرمانه محافظان كهكشان ولى هرچقد گاردينز به ژانر ابرقهرماني كمك كرد و شاهكار شد جوخه فاجعه شد و يه توهين به ژانر ابرقهرماني بود
ليگ عدالت هم كه از انتقام جويان ١ تقليد كرد(خيلي زياد!)
www.cbr.com/.../amp
مرد پولادين هم كه تقليد هايي از مَرد اهني داشت...طرف پدر و مادرش كشته ميشن و يجا دور از محل زندگيش بزرگ ميشه و بعد سال ها اشناي سابق پدرش رو ميبينه و اول حس پدرانه نسبت بهش داره ولى بعد باهاش دشمن ميشه...

مشكل بعدي

جلوه ويژه
اينو حتى واندروومنم توش مشكل داشت...جلوه هاي ويژه فيلم هاي dceu همشون(حالا شايد مَرد پولادين يكم بهتر بود) مصنوعي هستن...انيميشن بنظر مياد تا فيلم...جلوه ويژه يعني محافظان و دكتر و راگناروك...

مشكل بعدي
فيلما عظمت كافي رو ندارن و صحنات حماسي مسخرن...
اين چيزيه كه منو بيشتر همه اذيت ميكنه...
وقتي توي نيويورك قهرمانا ي انتقام جويان يه دايره تشكيل ميدن و اماده ي يه فاجعه ي كامل هستن و نبرد فوقالعاده عظيم شروع ميشه ادم يه حس خفن بهش دست ميده...
وقتي تو فرودگاه قهرمانايي كه اين همه سال تو سينما ديديمشون تيم عليه تيم با هم مبارزه ميكنن نفس ادم بند مياد...
ولى با عظمت ترين سكانس Dceu دقيقا همون صحنه مسخره بود كه اخر ليگ عدالت قهرمانا كنار هم ژست گرفتن...(حالا نبرد پاياني همش ١٠ ديقه بود خسته نشن يوقت :D )
فيلم اسمش "بتمن عليه سوپرمن" فيلم اسمش "ليگ عدالت" ذره اي عظمت و صحنه حماسي ندارن...
حماسي بودن يعني "انتقام جويان و جنگ داخلى"...

مشكل بعدي
ويلين ها...
اين ايرادو به مارول هم وارد ميكنن بعضيا ولي اشتباه ميكنن...ما تو mcu ويلين هايي مثل ملكيث؛ماندرين ؛ويپلش؛ابامينيش ن و...داشتيم قبول خوب نبودن...
اما ويلين هايي مصل لوكي ؛زيمو؛والچر؛هلا ؛ايگو؛ايرون مونگر؛أليكساندر پيرس؛وينتر سولجر؛نبيولا و...هم داشتيم كه واقعا عالى بودن...
ولى تو dceu همه ي ويلين ها (بدون استثنا) داغون بودن!!!!
لكس جوكر نما و دلقكه بنام دومزدي ...ايريس هم كه بزرگ ترين نقطه ضعف واندروومن بود و اصلا شخصيت پردازي نداشت...استپن ولف هم كه سرور و سالار ويلين هاي مزخرف سينما كه از ويپلش هم بدتر بود...يه زاد فقط! اونم متوسط رو به ضعيف...بخاطر بازي مايكل شنون خوب بنظر ميومد وگرنه خودش پرداخت كافي رو نداشت...

مشكلا خيلي زياد تري هم هست كه ميشه بهشون پرداخت مثلا "تعاملي بين كركترا وجود نداره؛ داستان ها قابل پيش بيني و ساده؛ شخصيت پردازي ها غير كميكي؛شخصيت ها معرفى نشده..."

ولى بزرگترين ايراد همون اولي بود...بد شروع شد و بد ادامه پيدا كرد...


Dceu يه يونيورس نابود شدس...ببين فاز اول dceu زماني به اكران در اومد كه ژانر ابرقهرماني تو اوج بود! ولى فاز اول Mcuزماني اومد كه ژانر ابرقهرماني درصد كمي طرفدار داشت و فروش اكثر فيلما ٣٠٠-٥٠٠ ميليون بود...با اين حال فاز اول mcu بيشتر فروش داشت نسبت به فاز اول dceu...به اين معنى نيست فيلماي مارول همه شاهكارن ؛نه مارول ايرادات خودشو داره و ما مارول فنا همه ايراداتشو قبول داريم...dceu همش فاجعس...


حالا مشكل فقط اسنايدره؟!
نقل قول کردن
pegahmm
#12 pegahmm 1396-10-14 09:51
به نقل از Captain Steve Lover:
به نقل از pegahmm:
به نظرم همشون محشر خواهند شد
در مورد آكوامن بايد بگم برخلاف خيليا كه فك ميكنن وارنر برادرز مشكل داره بنظر من تنها و تنها نقطه ضعف ديسي اسنايدر بود،مثلا واندرومن فيلم نسبتا خوبي بود
واسه همين بنظرم آكوامن هم ميتركونه و احتمالا اندازه واندرومن فروش داره
فقط من نميدونم چرا بعضي از مسئولين سايت انقدر از انتخاب بازيگرش ناراضي بودن؟آخه ماموا خيلي معمولي بود تو جاستيس ليگ،اصلا افتضاح يا مصنوعي بازي نميكرد،قيافه ي خاصي داره كه بنظرم به نقشش مياد

مشكل dceu فقط اسنايدر نيست...مشكلش پايه گذاري بده...بد شروع شد و بدتر ادامه پيدا كرد...وقتي با فاجعه اي مثل مَرد پولادين شروع ميشه كه كلاً گند ميزنه به كميك هاي سوپرمن و از نظر سينمايي هم يه فاجعس كسى انتظار موفقيت از اين يونيورس نداره...شما الان ببينيد پايه ي اول Mcu رو شاهكاري مثل مَرد اهني ١ گذاشت! مَرد اهني اي كه با دارك نايت و اسپايدرمن ٢ باربري ميكنه و بيشتر نباشه چيزي ازشون كم نداره...
Dceu بايد ريبوت بشه...تنها راه موفقيتش همينه...اين اشغالدوني اي كه وارنر براي دي سي ساخته به هيچ جا نميرسه حتى حريف فرانچايز سريع و خشن و ترانسفورمرز هم نميشه:/
اكوامن رو نميدونم...ولى احتمالا با فلشپوينت ريبوت بشه اين يونيورس كه نشون ميده وارنر داره راهشو پيدا ميكنه...
مشكل بعدي حال و هوا و جو يونيورسش هست...شما برو فيلم هاي محافظان كهكشان؛محافظان كهكشان ٢؛دكتر استرنج؛مَرد عنكبوتي بازگشت به خانه؛ثور راگناروك رو بلين اصلا انقدر جلوه هاي بصري زيبا و صحنات رنگارنگ داخل فيلم يونيورس مارول هست كه ادم به وجد مياد...ولى ما (واندروومن استثنا) تو dceu جز تاريكي و افسردگي هيچي نديديم:/
(دارك ترين و مزخرف ترينش هم جوخه بود بنظرم)

مشكل بعدي اينكه ترتيب فيلمسازي اشتباه بود اصلا...
تجسم كنيد مارول بياد مَرد اهني رو بسازه؛بعد بره جنگ داخلى رو بسازه؛بعد محافظان كهكشان؛بعد ثور و در نهايت اونجرز :o
Dceu همين بود

مورد بعدي تقليد هاي بيش از حد از مارول و Mcu...اينكه دگ خيلي واضحه و داد همه رو دراورده انصافاً

جوخه انتحار تقليد بي شرمانه محافظان كهكشان ولى هرچقد گاردينز به ژانر ابرقهرماني كمك كرد و شاهكار شد جوخه فاجعه شد و يه توهين به ژانر ابرقهرماني بود
ليگ عدالت هم كه از انتقام جويان ١ تقليد كرد(خيلي زياد!)
www.cbr.com/.../amp
مرد پولادين هم كه تقليد هايي از مَرد اهني داشت...طرف پدر و مادرش كشته ميشن و يجا دور از محل زندگيش بزرگ ميشه و بعد سال ها اشناي سابق پدرش رو ميبينه و اول حس پدرانه نسبت بهش داره ولى بعد باهاش دشمن ميشه...

مشكل بعدي

جلوه ويژه
اينو حتى واندروومنم توش مشكل داشت...جلوه هاي ويژه فيلم هاي dceu همشون(حالا شايد مَرد پولادين يكم بهتر بود) مصنوعي هستن...انيميشن بنظر مياد تا فيلم...جلوه ويژه يعني محافظان و دكتر و راگناروك...

مشكل بعدي
فيلما عظمت كافي رو ندارن و صحنات حماسي مسخرن...
اين چيزيه كه منو بيشتر همه اذيت ميكنه...
وقتي توي نيويورك قهرمانا ي انتقام جويان يه دايره تشكيل ميدن و اماده ي يه فاجعه ي كامل هستن و نبرد فوقالعاده عظيم شروع ميشه ادم يه حس خفن بهش دست ميده...
وقتي تو فرودگاه قهرمانايي كه اين همه سال تو سينما ديديمشون تيم عليه تيم با هم مبارزه ميكنن نفس ادم بند مياد...
ولى با عظمت ترين سكانس Dceu دقيقا همون صحنه مسخره بود كه اخر ليگ عدالت قهرمانا كنار هم ژست گرفتن...(حالا نبرد پاياني همش ١٠ ديقه بود خسته نشن يوقت :D )
فيلم اسمش "بتمن عليه سوپرمن" فيلم اسمش "ليگ عدالت" ذره اي عظمت و صحنه حماسي ندارن...
حماسي بودن يعني "انتقام جويان و جنگ داخلى"...

مشكل بعدي
ويلين ها...
اين ايرادو به مارول هم وارد ميكنن بعضيا ولي اشتباه ميكنن...ما تو mcu ويلين هايي مثل ملكيث؛ماندرين ؛ويپلش؛ابامينيشن و...داشتيم قبول خوب نبودن...
اما ويلين هايي مصل لوكي ؛زيمو؛والچر؛هلا؛ايگو؛ايرون مونگر؛أليكساندر پيرس؛وينتر سولجر؛نبيولا و...هم داشتيم كه واقعا عالى بودن...
ولى تو dceu همه ي ويلين ها (بدون استثنا) داغون بودن!!!!
لكس جوكر نما و دلقكه بنام دومزدي ...ايريس هم كه بزرگ ترين نقطه ضعف واندروومن بود و اصلا شخصيت پردازي نداشت...استپن ولف هم كه سرور و سالار ويلين هاي مزخرف سينما كه از ويپلش هم بدتر بود...يه زاد فقط! اونم متوسط رو به ضعيف...بخاطر بازي مايكل شنون خوب بنظر ميومد وگرنه خودش پرداخت كافي رو نداشت...

مشكلا خيلي زياد تري هم هست كه ميشه بهشون پرداخت مثلا "تعاملي بين كركترا وجود نداره؛ داستان ها قابل پيش بيني و ساده؛ شخصيت پردازي ها غير كميكي؛شخصيت ها معرفى نشده..."

ولى بزرگترين ايراد همون اولي بود...بد شروع شد و بد ادامه پيدا كرد...


Dceu يه يونيورس نابود شدس...ببين فاز اول dceu زماني به اكران در اومد كه ژانر ابرقهرماني تو اوج بود! ولى فاز اول Mcuزماني اومد كه ژانر ابرقهرماني درصد كمي طرفدار داشت و فروش اكثر فيلما ٣٠٠-٥٠٠ ميليون بود...با اين حال فاز اول mcu بيشتر فروش داشت نسبت به فاز اول dceu...به اين معنى نيست فيلماي مارول همه شاهكارن ؛نه مارول ايرادات خودشو داره و ما مارول فنا همه ايراداتشو قبول داريم...dceu همش فاجعس...


حالا مشكل فقط اسنايدره؟!



واو!نه واقعا ازين همه زاويه بهش نگاه نكرده بودم ولى الان كه دارم فكر ميكنم ميبينم واقعا راست ميگين،من هنوزم كه هنوزه وقتي جنگ داخلي رو نگا ميكنم وقتي به طرف هم ميرن استرس ميگيرم،ولي خداوكيلي هيچ كودوم از فيلماى دي سي حتى واندرومن كه خوبشون بود مثلا رو تاحالا حاضر نشدم دوبار ببينم(جوخه رو كه يه بارشم به زور ديدم اونم واسه اينكه پول اينترنتى كه خرج دانلودش كردم حروم نشه!:&) الان كه گفتين تقليد از گاردينز بود خندم گرفت:))
ولى خوب قبول كنين كه مارول هم بخش زياديشو واقعا مديون كارگرداناي عالي و خلاقي مثل جان فاورو،روسوها ويدون و جيمز گانه
واسه همين بنظر من آكوامن خيلي خوب ميشه چون كارگردان واقعا خوبي داره
ولي كامنت محشرى گذاشتين خداييش!!:d
نقل قول کردن
pegahmm
#13 pegahmm 1396-10-14 09:53
آكوامن فيلم اوريجينشه ديگه انشاءالله؟!
نقل قول کردن
Agent Pezhman
#14 Agent Pezhman 1396-10-15 18:45
سلام من اخیرا عضو سایت شده ام و خیلی خوشحالم که به خونواده اسپایدی پیوستم به نظر من Avengers infinity war بهترین فیلم ۲۰۱۸ هست و یه سوال از دوستان تاریخ انتشار بلوری ثور رگنوراک کیه؟
نقل قول کردن
spidey noir
#15 spidey noir 1396-10-15 20:25
  • سلام.این سال عجب سالی بشه!و من بیشتر از همه منتظر دیدن فیلم جنگ بینهایت هستم.اخیرا فیلم واندرومن رو نصف ونیمه دیدم واقعا فیلم عالی بود.ولی خیلی دوست دارم فیلم ثور رگنوراک رو ببینم.ولی چون فیلم هارو باید سانسورشده ببینم و غیر سانسور شده حق ندارم؛صبر میکنم.سانسور شده از هیچی که بهتره!
نقل قول کردن
Dr_AM
#16 Dr_AM 1396-10-29 19:35
مقاله بسیار جالبی بود ..
با عرض تشکر و خسته باشید ..
ببخشید بابت اسپم ...
ولی یک چیزی هست از درون داره منو میخوره ...
استاد ترابی عزیز ، جنگ ستارگان آخرین جدای رو دیدید ؟
چطور بود ؟
میشه نظرتون رو بگید ...
باز هم متاسفم بابت اسپم ...
نقل قول کردن
Dr_AM
#17 Dr_AM 1396-10-29 19:38
به نقل از spidey noir:
  • سلام.این سال عجب سالی بشه!و من بیشتر از همه منتظر دیدن فیلم جنگ بینهایت هستم.اخیرا فیلم واندرومن رو نصف ونیمه دیدم واقعا فیلم عالی بود.ولی خیلی دوست دارم فیلم ثور رگنوراک رو ببینم.ولی چون فیلم هارو باید سانسورشده ببینم و غیر سانسور شده حق ندارم؛صبر میکنم.سانسور شده از هیچی که بهتره!

اگر می‌خواید ببینید همون کیفیت HD Cam بگیرید ..
چیز بدی نداره ...
به شاید فقط یک سری مشکلات پوششی باشه که اصولا لای صحنه ها قایم شدن و زیاد آزار دهنده نیست ...
من خودم به شخصه حس می‌کنم سانسورش بهتره ..
این فیلم چیز خاصی نداشت حس میکنم اگر کیفیتی که جدیدا منتشر شده رو ببینید مشکل نداشته باشه ...
نقل قول کردن
Dr_AM
#18 Dr_AM 1396-10-29 19:40
به نقل از Agent Pezhman:
سلام من اخیرا عضو سایت شده ام و خیلی خوشحالم که به خونواده اسپایدی پیوستم به نظر من Avengers infinity war بهترین فیلم ۲۰۱۸ هست و یه سوال از دوستان تاریخ انتشار بلوری ثور رگنوراک کیه؟

روز ۱ اسفند ۹۶ نسخه دیجیتالیه ...
اگر اشتباه نکنم روز ۱۵ اسفند ۹۶ هم انتشار نسخه بلوری و ۴k هست ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44