اطلاعات مهمی که مجله EW درباره فیلم جنگ بینهایت به ما میدهد

اطلاعات مهمی که مجله EW درباره فیلم جنگ بینهایت به ما میدهد

اگر می خواهید برای تریلر دوم هایپ بشید، این مقاله و مجله EW به کمکتون میاد!

مقدمه: این هفته مجله Entertainment Weekly با تیتر جنگ بینهایت و ۲۲ کاور مختلف به سراغمون اومد و سرنخای مختلفی از فیلم و داستانش برامون فاش کرد! در این مقاله به این موارد می پردازیم.

 

انتقام جویان دوباره جمع میشوند

انتقام جویان دوباره جمع میشوند

طی مصاحبه با کارگردانان فیلم «انتقام جویان: جنگ بینهایت»، وقتی از وضعیت انتقام جویان پس از «جنگ داخلی» پرسیده شد، جو روسو اینگونه جواب داد: در ابتدای فیلم،گروه از هم پاشیده است”. او همچنین اضافه کرد: از اول قصدمون جدا کردن گروه انتقام جویان قبل از مقابله با بزرگترین دشمنشون بود. ثانوس تقریبا شکست ناپذیره که باعث میشه جنگیدن باهاش بسیار سخت باشه.

«انتونی روسو» در پی صحبت های «جو» افزود: برای مقابله با همچین تهدیدی سوال اصلی اینه که آیا می تونید اختلافات شدیدی که بینتون وجود داره رو کنار بگذارید تا با این تهدید بزرگ مقابله کنید؟

از این مصاحبه میشه فهمید که بی شک انتقام جویان بالاخره این اختلافاتشون رو کنار می ذارن و ما دوباره می تونیم کاپیتان آمریکا، مردآهنی و ثور رو کنار همدیگه ببینیم!

 

اهمیت حضور «ویژن»

اهمیت حضور «ویژن»

در تیزر سوپربول دیدم که کاپیتان آمریکا به همراه بلک ویدو،فالکون و اسکارلت ویچ دارن ویژن رو به مقر انتقام جویان می برند و از اونجایی که وضعیت جسمانی ویژن مساعد نبود، میشه فهمید که این صحنه پس از حمله پروکسیما میدنایت و کوروس گلایو رخ میده! اما اینجا پایان کار نیست، ما از ست لگویی جنگ بینهایت فهمیدیم که ویژن به واکاندا و پیش «شوری»(خواهر پلنگ سیاه) برده میشه تا با تخصصش در ویبرانیوم بتونه سنگ ذهن رو بدون آسیب دیدن از ویژن جدا کنه!

«آنتونی روسو» ویژن رو یک مک گافین زنده خونده!! همچنین گفته:وقتی جون ویژن در خطره و زندگیش با اهداف ثانوس در تضاده مشخصه اهمیتش زیاد میشه ، پس یه چیز باید فدا بشه! اگر معنی مک گافین رو نمی دونید باید بگم که مک گافین یک اصطلاح در فیلم سازیه و یعنی یک انگیزه یا هدف ابتدایی رو به شخصیت اصلی(که اینجا ثانوسه) میده و کم کم از اهمیت این هدف در طول داستان کم میشه و گاهی کلا از بین میره! پس میشه فهمید ثانوس حتما سنگ ذهن رو بدست میاره. چه ویژن بمیره چه زنده بمونه!

 

گروه دانشمندان جدید

گروه دانشمندان جدید

در فیلم های قبلی تونی و بروس به نوعی یه تیم دانشمند طور داشتند که واقعا تعامل جالبی هم بینشون شکل گرفته بود، حالا فرض کنید که در جنگ بینهایت قراره دکتر استرنج و وانگ هم به این تیم اضافه بشن و ترکیب جالبی از علم و دانش و جادو ببینیم! رابرت دونی جونیور راجع به این موضوع اینگونه اظهار نظر کرده:من عاشق اینم که ببینم چطور کامبربچ در فیلم ظاهر میشه و اون دایره آتشین معروفش رو درست می کنه...

خیلی باحاله. ما می خواستیم کمی از تعاملات تیم دانشمندیمون رو حفظ کنیم؛ با این که قبلا با رافلو و قالب بروس بنر/هالک در یه ماجراجویی خارق العاده بوده ایم. اما من واقعا زمانی که با کامبربچ به عنوان استرنج کار کردم،لذت بردم. بندیکت و وانگ جدا فوق العاده هستند.

باید صبر کرد و دید برادران روسو چه آشی برامون پختن. دیدن تعامل تونی و دکتر استرنج واقعا جالبه!

 

باکی «گرگ سفید»جدید ـه!!

اگر فیلم پلنگ سیاه رو دیده باشید، در صحنه پس از تیتراژ «باکی» رو دیدیم که در کلبه ای از واکاندا بیدار شد! نکته ای که وجود داشت این بود که شوری باکی رو «گرگ سفید» صدا زد!! طرفداران دنیای کمیک این سوال براشون پیش اومده بود که آیا این اسم از عمد انتخاب شده یا نه فقط به سفید پوست بودن او در واکاندا اشاره داره!(«گرگ سفید» یکی از دشمنان پلنگ سیاهه، برای اطلاعات بیشتر به این  مقاله مراجعه کنید.)

خب حالا تایید شده که باکی قراره با یه هویت جدید در کنار دیگر قهرمانان حضور پیدا کنه پس قضیه «گرگ سفید» در آینده می تونه جالب بشه!

سوالی که اینجا پیش میاد اینه: در آخرین نبرد تیم، راکت راکون می تونه جلوی عقده خوشو بگیره و با دست فلزی «باکی» کاری نداشته باشه!(این لحظه می تونه یکی از فان ترین لحظات فیلم باشه.)

 

سقوط تایتان

سقوط تایتان

طبق صحبت های کوین فایگی که می گفت: او از یک سیاره به‌نام تایتان آمده است و بخاطر چیزهایی که فکر می‌کرد می‌تواند از آن جلوگیری کند و برای انجام این کار اجازه نداشت، دیگر در این سیاره ساکن نیست... میشه فهمید ما اوریجین ثانوس و دوران جوانیش در سیاره تایتان رو در فیلم خواهیم دید! همچنین می فهمیم چی شد که ثانوس تصمیم گرفت تمام سنگ های بینهایت رو کنار هم جمع کنه و به بزرگترین خبیث MCU تبدیل بشه!!

 

انگیزه اصلی ثانوس

انگیزه اصلی ثانوس

طی ادامه صحبت های فایگی ما فهمیدیم که ثانوس جهان رو در حال سقوط می بینه و به نظرش بی‌نظمی در حال گسترشه. از این جهت چرا نقشه ای برای نجات این دنیا نریزه. چرا از دستکش بینهایت استفاده نکنه تا نیمی از جمعیت جنبندگان رو از بین ببره! ثانوس نمی خواد جهانمون مانند سیاره ای که خودش توش زندگی می کرد عذاب بکشه پس چرا حس می کنه کشتن میلیارد ها نفر بهترین کمک رو به دنیا می کنه!!(الکی که بهش تایتان دیوانه نمیگن)

پس تنها چیزی که میتونه جلوش وایسه همکاری انتقام جویان، محافظان کهکشان و ارتش پیشرفته واکاندا هستش!

 

نقش کلیدی «پپر پاتس»

نقش کلیدی «پپر پاتس»

در فیلم «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه» ما شاهد بازگشت «پپر پاتس» معشوقه «تونی استارک» بودیم! از اونجایی که داریم به پایان فاز ۳ نزدیک میشیم و گزینه ای که بیشترین احتمال مرگ براش وجود داره تونیه پس بهترین زمان برای پرداختن به رابطه این دو نفر دوفیلم پایانی انتقام جویان هست! «رابرت دونی جونیور» در این مورد گفته «پپر» می تونه برای تونی انگیزه ای که ارزش جنگیدن براش رو داشته باشه، ایجاد میکنه!

و مهم ترین سوالی که مطرح میشه اینه که این انگیزه چی می تونه باشه مگه «پپر» در جنگ داخلی غایب نبود؟! یعنی اون موقع تونی چیزی که ارزش جنگیدن رو داشته باشه، نداشته!؟!؟ این مصاحبه یجورایی داره میگه «پپر» مهمه و از نظر من اگه سنگ روح دست هایمدال نباشه به «پپر» و وقایع مردآهنی ۳ ربط پیدا می کنه!

 

«رودی» هنوز داره درمان میشه!

«رودی» هنوز داره درمان میشه!

در پایان جنگ داخلی ما رودی رو درحال درمان دیدیم که به نظر میومد وضعیت پاهاش مدت ها زمان میبره تا خوب شه! تصویری که در این مجله منتشر شده این وضعیت رو تایید می کنه. ولی سوالی که اینجا پیش میاد اینه که چطور رابطه بین رودی و استیو به حالت قبل برمیگرده، چطور اختلافات گذشته ـشون رو کنار می گذارند؟

 

پرده سوم فیلم کاملا در واکاندا رخ میدهد

پرده سوم فیلم کاملا در واکاندا رخ میدهد

در اولین تریلر رسمی از فیلم، واکاندا واقعا بولد شده بود! ما در ابتدا فکر می کردیم که این کار فقط به منظور تبلیغات برای فیلم پلنگ سیاه باشه اما این اطلاعات تازه ای که بدست اووردیم میگه پرده سوم فیلم کاملا در واکاندا رخ میده پس پرتاب کردن قمر سیاره تایتان فقط یه چشمه از کارهای ثانوس بوده!!

 

بازگشت هالک به زمین

بازگشت هالک به زمین

همونطور که در اولین تریلر دیدیم، بروس بنر وحشت زده در خونه دکتر استرنج یعنی سانکتوم سانکتوروم فرود اومد! سوالی که وجود داره اینه که چگونه اونجا فرود اومده؟ آیا عمدی بوده یا شانسی اونجا فرود اومده؟ باید صبر کرد و دید در سفینه ثور و اهالی ازگارد چه اتفاقی میوفته! این امکان وجود داره که با توجه به آخرین قرار ملاقات ثور با دکتر استرنج، ثور هالک رو اونجا فرستاده باشه!

 

ثانوس احتمالا باهوش ترین موجود جهانه!

ثانوس احتمالا باهوش ترین موجود جهانه!

با توجه به صحبت های جاش برولین که میگه برخلاف چهره غلط انداز ثانوس که هر کسی در نگاه اول فکر می کنه یه احمقه و قیافه اش مثل یه نئانترتال(انسان اولیه) هستش! نبوغ از چشم های ثانوس می باره و برخلاف ظاهر احمقانه و داغونش از هرکس دیگه ای باهوش تره!

این صحبت ها نشون میده احتمالا تونی ثانوس رو دست کم خواهد گرفت درصورتی که او چند قدم از همه جلوتره!

 

سپر جدید کاپیتان آمریکا

سپر جدید کاپیتان آمریکا

با این که بالاخره سپر قدیمی استیو بهش برمیگرده اما با این حال شاه واکاندا یه سپر جدید به استیو میده، اما این کار بی دلیل انجام نشده چون واقعا چرا باید پادشاه یک کشور آفریقایی بیاد به یک آمریکایی سپری از جنس ویبرانیوم اهدا کنه! با توجه به صحبت های چادویک بوزمون که میگه این سپر جدید، یک مهر تایید بر اعتماد و ارتباط من با کاپیتان آمریکاـه میشه فهمید یه پیشینه ای بینشون وجود داره که انقدر به استیو اعتماد داره!

 

آرک راکتور تونی

آرک راکتور تونی

پس از دیدن تریلر جنگ بینهایت این سوال پیش اومد که چرا تونی مثل قبل آرک راکتورش رو روی سینه اش قرار داده؟ مگه در پایان فیلم مردآهنی۳ تمام ترکش های انفجار رو خارج نکرد؟

جوابش در این مجله مشخص شد: این راکتور برای نجات جون تونی نیست بلکه برای اینه که تونی بتونه در هر جایی لباس آهنی رو بپوشه و همونطور که در تیزری که منتشر شد دیدیم، لباس از راکتور شروع به پخش شدن بکنه و کل بدن تونی رو دربر بگیره! (یجورایی حکم گردنبند تی چالا رو داره!)

 

خداحافظ برای همیشه

خداحافظ برای همیشه

مثل این که باید واقعا با بعضی از ابرقهرمانامون خداحافظی کنیم! کوین فایگی گفته هر شخصیتی در فیلم Avengers :Infinity War بمیره هرگز زنده نخواهد شد و همچنین هشدار داده حواستون به خواسته هاتون باشه!

این یعنی اگه کسی در جنگ بینهایت بمیره حتی در Avengers 4 برنمی گرده!

 

تیم آپ ثور و کاپیتان آمریکا

تیم آپ ثور و کاپیتان آمریکا

با توجه به اطلاعاتی که این مجله به ما داده ساخت استورم بریکر(چکش جدید ثور) در ابتدای فیلم رخ میده و ثور به همراه بقیه ابرقهرمان ها در نبردی که در واکاندا رخ میده، حضور داره و قراره مانند اولین فیلم انتقام جویان، ثور و کاپیتان آمریکا رو پشت به پشت درحال مبارزه با Outsiders ببینیم!

 

همه چیز بعد از Avengers 4 تغییر خواهد کرد!!

همه چیز بعد از Avengers 4 تغییر خواهد کرد!!

این جور که مدارک میگن بعد از Avengers 4 با یه MCU کاملا متفاوت طرفیم! اول از همه جنگ بینهایت رو داریم و طبق گفته های فایگی قراره لحن فیلم های بعدی رو عوض کنه؛ حالا هم که میگه بعد از Avengers 4 هیچ چیز مثل سابق نمیشه!

نظر شما چیه؟ بعد از Avengers 4     چه تغییری قراره رخ بده؟ چه کسی در جنگ بی نهایت میمیره؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 چیز مهمی که از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" فهمیدیم

15 چیز هیجان انگیزی که از فیلم جنگ بینهایت میدانیم!

15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد

"جنگ بی نهایت" (INFINITY WAR) چیست؟ + لینك دانلود كمیك

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Super Captain
#1 Super Captain 1396-12-23 11:24
ایول دستتون درد نکنه آقای فقیه به نکات خوبی اشاره کردین.

به نظر من مارول داره طوری وانمود میکنه که ما فکر کنیم قراره یکی از شخصیت های اصلی اونجرز مثل کپ یا تونی قراره بمیره ولی این طوری نیست من یه جایی خوندم که می گفت گامورا و ویزن میمیرن .حالا جدا از این که دقیقا کی میمیره میخوام بگم مارول شخصیت های فرعی تر خودش رو فدا میکنه نه شخصیت های اصلی.

در مورد بعد اونجرز 4 هم به نظر من مثل قضیه سونی میشه یعنی مارول نمیاد یه دفعه همه ایکس من ها رو قاطی اونجرز کنه این یعنی اونها دنیای خودشون رو دارن ولی بعضی از اعضای مهمش مثل وولورین احتملا عضو اونجرز بشن.{ماجرای اسپادرمن خودمون که چی جوری وارد داستان شد.}
نقل قول کردن
Captain amir
#2 Captain amir 1396-12-23 12:13
سلام خیلی ممنون بابته مقاله خوبتون خیلی عالی نکات و احتمالات رو مورده بررسی قرار دادین یک تئوری امروز خوندم که میگفت تو سکانسی تو محافظین کهکشان1 بود که کالکتور کارایی سنگ ها رو نشون وقتی داشت سنگ قدرت رو نشون میداد سنگ قدرت سیاره ای رو نابود میکنه که میگن شاید سیاره ثانوس بود باشه اگه اتفاق بیفته جالب میشه راستی یه سوال تریلر کی میادش؟
نقل قول کردن
mobin.md
#3 mobin.md 1396-12-23 12:50
مقاله که عالی بود
به نظر من استارک در حالی که نمی خواد رویاش تو اونجرز 2 به حقیقت بپیونده جون خودش رو فدا میکنه و پپر آیرون من بعدی میشه
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#4 mehrdad_hnr 1396-12-23 13:31
ممکنه استیو راجرز بمیره !!!!
ممکنه تونی استارک بمیره!!!!!
ممکنه تور اودین سان بمیره !!!
ممکنه بروس بنر بمیره!!!!
ممکنه ناتاشا رومانوف بمیره!!!!
حتی ممکنه پیتر پارکر هم بمیره!!!!!!!
یه انسان یه موجود زنده یه اسطوره هر چقدر قدرت مند بالاخره میمیره
اما
کاپیتان آمریکا نمیمیره
مرد آهنی نمیمیره
خدای آذرخش نمیمیره
هالک نمیمیره
بیوه سیاه نمیمیره
مرد عنکبوتی نمیمیره
چون همه ی این ها ایده هستند اونایی که شاهکار وی مثل ونتا رو دیده باشند میفهمند من چی میگم ثانوس برای نابود ساختن یه ایده باید بجای نیمی از دنیا کل هستی و نابود کنه استیو بمیره باکی یا سم نماد بعدی آمریکا میشند
تونی بمیره پپر یا دوست مکانیکش نابغه میلیاردر خوش گذران بعدی هستند
ثور بمیره جین یا بتا ریبیل حافظ بعدی آزگارد هستند
بروس بمیره جنیفر هیولای سبز بعدیه
ناتاشا بمیره یلنا یا مونیکا جاسوس جذاب و افسونگر بعدی اند
پیتر بمیره مایلز مدافع بعدی آسمان خراش های نیویورکه
مخلص کلوم هر شخصیتی که توی فیلم انتقام جویان بمیره فقط خودش مرده نه چیز دیگه یه ایده رو با خودشون به خاک نمیبرند
نقل قول کردن
tab
#5 tab 1396-12-23 14:36
واقعا عجب فیلمی بشه،روز به روز انتظار واسش سختی می شه.
دوستان اگه کسی نسخه الکترونیکی مجله رو داره ،خیلی ممنون می شم اگه لینکش رو بذاره.
نقل قول کردن
Super Captain
#6 Super Captain 1396-12-23 14:52
به نقل از mehrdad_hnr:
ممکنه استیو راجرز بمیره !!!!
ممکنه تونی استارک بمیره!!!!!
ممکنه تور اودین سان بمیره !!!
ممکنه بروس بنر بمیره!!!!
ممکنه ناتاشا رومانوف بمیره!!!!
حتی ممکنه پیتر پارکر هم بمیره!!!!!!!
یه انسان یه موجود زنده یه اسطوره هر چقدر قدرت مند بالاخره میمیره
اما
کاپیتان آمریکا نمیمیره
مرد آهنی نمیمیره
خدای آذرخش نمیمیره
هالک نمیمیره
بیوه سیاه نمیمیره
مرد عنکبوتی نمیمیره
چون همه ی این ها ایده هستند اونایی که شاهکار وی مثل ونتا رو دیده باشند میفهمند من چی میگم ثانوس برای نابود ساختن یه ایده باید بجای نیمی از دنیا کل هستی و نابود کنه استیو بمیره باکی یا سم نماد بعدی آمریکا میشند
تونی بمیره پپر یا دوست مکانیکش نابغه میلیاردر خوش گذران بعدی هستند
ثور بمیره جین یا بتا ریبیل حافظ بعدی آزگارد هستند
بروس بمیره جنیفر هیولای سبز بعدیه
ناتاشا بمیره یلنا یا مونیکا جاسوس جذاب و افسونگر بعدی اند
پیتر بمیره مایلز مدافع بعدی آسمان خراش های نیویورکه
مخلص کلوم هر شخصیتی که توی فیلم انتقام جویان بمیره فقط خودش مرده نه چیز دیگه یه ایده رو با خودشون به خاک نمیبرند

داداش دمت گرم ...تک تک سلول هام متاثر شدن. عجب جملات قصاری گفتی :lol:
نقل قول کردن
abed71abed
#7 abed71abed 1396-12-23 17:11
آقا یه خبر در مورد ددپول برین
شما میگین فیلم خوب بوده اما همه جا نوشته فاجعه بوده
استرس گرفتم :cry:
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1396-12-23 17:23
به نقل از abed71abed:
آقا یه خبر در مورد ددپول برین
شما میگین فیلم خوب بوده اما همه جا نوشته فاجعه بوده
استرس گرفتم :cry:

تقصیر خودتونه که خبرهای اون سایت ضد کمیک بوکی رو میخونید و باور میکنید
من دیشب خودم خبرش رو تو کانالمون گذاشتم

ولی بعدش تکذیب شد که اونم گذاشتم
گفتن بهش امتیاز بالای 90 دادن
ولی در عین حال این رو هم گفتن که فیلم یه گیری داره که هوادارای کمیک رو قطعا ناراحت میکن

تو کانالمون کاملا توضیج دادیم:
telegram.me/Spidey_Ir
نقل قول کردن
Ice Man
+1 #9 Ice Man 1396-12-23 17:35
ممنون از آقای فقیه ، این مقاله قبل از اومدن تریلر دوم همه چیز رو واسمون مرور کرد
خب درباره جمع شدن انتقام جویان که معلومه از سر اجبارم که شده بخاطر نجات دنیا اختلافاتشون میذارن کنار، از اولشم همینطور بودن ولی بخاطر نجات دنیا با هم کنار اومدن با هر اختلاف یا تفاوتی که با هم داشتن و همینه انتقام جویانه که قشنگه
بخاطر این که یکی از سنگ ها پیش ویژنه و ثانوس بهش احتیاج داره ما کلی حدس و گمانه زنی کردیم دربارش اما شاید اصلا اینجوری که به نظر میاد نباشه و حتی اون صحنه های مبارزه مال آخرای فیلم باشه و نقش ویژن تو فیلم از قضیه به دست اوردن سنگ ها توسط ثانوس جدا باشه تا چیزی که ما فکر میکنیم مثلا همون اول فیلم یه چیزایی میبینیم درباره ثانوس و سنگ ها و به دست اوردنشون توسطش و...که دیگه دلیلی نمیمونه به قضیه ویژن فکر کنیم یا حتی شاید ویژن بتونه سلاح یا وسیله خاصی رو کنترل کنه یا با نیرو یا شیء یا شخصی ترکیب بشه یا حتی بعدش مشابه نقشی که آدام وارلاک تو کمیک داشت رو به عهده بگیره حتی میتونه تحت کنترل ثانوسم در بیاد یا خودشم خبیث بشه البته ممکنه هم همونطور که آنتونی روسو گفت فکرمون بی خودی به بی راهه میره و اصلا نقش ویژن جوره دیگه ای باشه
دکتر استرنج و وانگ و بروس بنر و تونی استارک احتمالا مغز متفکر های گروهن ، قبلا دیدیم که تونی با بروس سر مسائل علمی بحث و جدل و همینطور همکاری باحالی داشت یا حتی با ثور هم سر نیرو ها و چکش آزگاردی و اساطیریش در افتاده بود و با کاپم که جوره دیگه باز سر تکنولوژی و دانشش اختلاف پیدا میکرد حالا این بار نوبت دکتر و جادو هاشه!
شاید واسه رنگ پوست باکی این لقب بش دادن یا شاید به رهبر سگ های جنگی میگن گرگ سفید ولی به هر حال ایده باحالیه که باکی با این عنوان موقتا یا کلا رهبر سگ های جنگی باشه و ممکنه هم بعدا باکی این عنوان رو رها کنه مثلا تا کار دیگه ای انجام بده اما یکی که یه جورایی همون گرگ سفید کمیک های بلک پنتر باشه و فقط پیشینش تغییر کرده باشه جاش به عنوان گرگ سفید جدید بگیره و ابرشرور بشه
طبیعیه که ثانوس یه پیشینه و انگیزه هایی داشته باشه که تا فیلم نبینیم برامون واضح نیست اما احتمالا دلایلش حداقل واسه خودش منطقیه چون نمیشه که هم باهوش ترین باشه و هم دیوونه! اما بقیه به هر حال با کاراش مخالفن و سعی میکنن جلوش رو بگیرن
شاید تونی یه قدرت خاصی داره بخاطر سنگ روح بعد مثلا پپر پاتس از اولش انگیزش واسه اعمال ابرقهرمانانش بوده و...که تغییرشون باعث میشه که مشکلات روحی ای واسه تونی پیش بیاد که میتونه مثلا با مرگ پپر شروع بشه و قبلش هم جدا شده بودن و تونی بخاطرش غمگین بوده
این صحنه های رودی کنار کاپ شاید مال بخش های جلو تر فیلم باشه و هر جوری شده با هم کنار اومدن تازه این که با هم همکاری میکنن دلیل نمیشه اختلافشون گذاشته باشن کنار اما آخرش احتمالا میذارنش کنار ولی خب چون همشون زنده نمیمونن باعث غم انگیز شدنش میشه
تقریبا فقط اسپایدرمن و بلک پنتر و انت من و کاپیتان مارول در امانن (البته شاید) هالک ممکنه بمیره البته حیف هالک کلا بمیره حتی با وجود نقشی که تا حالا داشته ولی هنوزم نسبت به بقیه نقشش کافی نبوده ، هاکایم باز دوباره بعد از باز نشسته شدن برمیگرده پس ممکنه این بار آخرش جون سالم به در نبره ، بلک ویدو که اگه بمیره خیلی ناجور میشه و فیلم اختصاصیش هم میشه تو زمان گذشته ، ثور یا لوکی هم احتمالش هست ، اعضای محافظین کهکشانم که هم نقششون زیاد تو این فیلم چون به ثانوس نزدیکن و بی خود نیست که gotg vol 3 قبل این فیلم جریان داره و بعضی هاشونم سابقه مردن توسط ثانوس رو دارن
کاپ رو اما امیدوارم که تو این فیلم نمیره و تازه دوباره عنوانش رو هم به عنوان کاپیتان آمریکا پس بگیره
دکتر و بلک پنترم هنوز تازه اومدن مارول امکان نداره برای همیشه بکششون و احتمالا میره سراغ اونایی که تو اونجرز سابقه دارن و چند تا فیلم از روشون ساخته شده
دیدن مرگ تونی استارک/آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور برای همیشه هم خیلی سخت و غم انگیز من که دوست دارم زنده بمونه و بعدا باز به صورت مهمان تو فیلم های دیگه ببینیمش اما عملکرد تونی تو این فیلم میتونه تأثیر زیادی روی پیتر بذاره شاید عمو بن پیتر تو mcu در واقع تونیه که قدرت زیاد مسئولیت به همراه داره رو بهش یاد و نشون میده!
فکر کنم هالک به نوعی نقشی که سیلور سورفر داشت رو ایفا کنه که میتونه خیلی جالب بشه
کلی تیم آپ به یاد موندنی هم تو این فیلم انتظارمون میکشه ، قبلا هم بود اما این بار حماسی تره
اون آرک راکتور شاید فقط بخاطر همون دسترسی سریعه ، شایدم یه قضیه خاص مربوط به پپر و سنگ روح و...باشه یا اتفاقاتی تو این مدت برای تونی افتاده که ما هنوز ازش خبری نداریم
این که لحن فیلم ها قراره تغییر کنه خیلی هیجان انگیزه و تغییرات دیگه هم امیدوارم خوب باشه ولی فکر کنم یکی از تغییرات اینه که تک تک عناوین جدید میشن و فاز جدید یه تم جدید داره و گروه های ابرقهرمانی جدید کلا به سبک دیگه با ابرقهرمان های جدید و فیلم های اختصاصیشون یکی از تغییرات باشه دیگه بقیه تغییرات الان سخته حدس زدنش اما شاید بعد اونجرز 3 بشه
نقل قول کردن
abed71abed
#10 abed71abed 1396-12-23 18:04
به نقل از mtm:
به نقل از abed71abed:
آقا یه خبر در مورد ددپول برین
شما میگین فیلم خوب بوده اما همه جا نوشته فاجعه بوده
استرس گرفتم :cry:

تقصیر خودتونه که خبرهای اون سایت ضد کمیک بوکی رو میخونید و باور میکنید
من دیشب خودم خبرش رو تو کانالمون گذاشتم

ولی بعدش تکذیب شد که اونم گذاشتم
گفتن بهش امتیاز بالای 90 دادن
ولی در عین حال این رو هم گفتن که فیلم یه گیری داره که هوادارای کمیک رو قطعا ناراحت میکن

تو کانالمون کاملا توضیج دادیم:
telegram.me/Spidey_Ir

مرسی خیالم راحت شد
نقل قول کردن
abed71abed
#11 abed71abed 1396-12-23 18:08
یک سوال
به نظر شما فیلم اینفینیتی که بنظرم اصلا شبیه کمیکش نیست خیلی از جذابیت هاشو کم نمیکنه؟
تو کمیکش ولورین خیلی از موجودات فضایی مث ابدیت یا آدام وارلاک هست که اصلا تو فیلم نیستن
باید تانوسو میزاشتن واسه فاز 4
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1396-12-23 18:22
به نقل از abed71abed:
یک سوال
به نظر شما فیلم اینفینیتی که بنظرم اصلا شبیه کمیکش نیست خیلی از جذابیت هاشو کم نمیکنه؟
تو کمیکش ولورین خیلی از موجودات فضایی مث ابدیت یا آدام وارلاک هست که اصلا تو فیلم نیستن
باید تانوسو میزاشتن واسه فاز 4

نه
اصلا از اولش هم معلوم بود دقیقا مثل کمیکش نیست
به نظرم نباید هم باشه
مارول 10 ساله داره فیلم میسازه و این فیلم باید داستانک های این همه فیلم رو به سرانجام برسونه نه اینکه دقیقا اقتباسی باشه از کمیک دستکش بینهایت
نقل قول کردن
Ice Man
#13 Ice Man 1396-12-23 18:26
#12
دقیقا ؛ تفاوت فیلمش با کمیکش به خاطر این نیست که محدودیتی تو اقتباس دارن حتی اگه یه شخصیتی مثل ولورینم خیلی واجب بود یه جوری میوردنش و...بخاطر این که هیچوقت نمیشه یه همچین فیلمی دقیقا مثل کمیکش باشه با همه جزئیاتش و طبیعیه که تو اقتباس داستان از صفحات کمیک بوک تا پرده سینما خیلی چیزا لازمه تغییر کنه تا فیلم در نهایت ساخته بشه یعنی بحث اقتباس جزء به جزء از کمیک نیست و کمیک فقط در حده منبع این فیلمه
نقل قول کردن
Mr.Harper
+1 #14 Mr.Harper 1396-12-23 18:31
اول از همه تشکر بابت مقاله
این مورد آخر باعث میشه حس کنم بعد از اونجرز 4 کل دنیای مارول انگار میخواد ریبوت بشه. میدونم که اینطوری نیست ولی وقتی میگن همه چیز عوض میشه آدم اینطوری حس میکنه. اصلا با این موضوع نمیتونم کنار بیام هنوز
کنار اومدن اونجرز که الزامیه. چه بخوان چه نخوان باید کنار بیان جلوی همچین تهدیدی. ولی حتما تونی با استیو و باکی مشکلش رو داره. ظاهرا که گفتن تو فیلم باهم خیلی کل کلشون میشه
در مورد مرگ شخصیتا صد در صد مطمئنم استارک کشته میشه و از طرف دیگه امیدوارم نشه. بازنشست کنه خودشو خیلی بهتره. استیو رو هنوز میگم 50 50 ولی ثور رو کاملا بعید میدونم. چون اخیرا که فیلمبرداری اونجرز 4 تموم شد کریس همسورث گفت قرار دادم با مارول تموم شده ولی اگه بخوان بازم حاضرم این نقشو بازی کنم. این خودش یه جورایی اسپویله که ثور زنده میمونه
اگه سنگ ذهن از سر ویژن بیرون کشیده بشه خب مرگش که حتمیه. اگه قرار باشه بدون آسیب رسیدن بهش سنگ رو بردارن یه جورایی شخصیت ویژن رفته رفته کم اهمیت میشه تو فیلم
تیم آپ استرنج و آیرون من رو خیلی دوست دارم ببینم. یه شخصیت خیلی محکم کنار یه بذله گو مثل تونی
در مورد بازوی باکی بعید نیست راکت بهش گیر نده. هر دفعه دیده شده یه آزاری رسونده. اینم میشه روش حساب کرد :lol:
اینکه بهش میگن گرگ سفید و از طرفی این شخصیت دشمن بلک پانتر بوده احتمالا بطور موقته. چون ذهن باکی از قضایای هایدرا انگار پاک شده و یعنی قرار نیست کنترلشو از دست بده. شاید هم بخاطر سفید پوست بودنش بهش اینو میگن که اینطوری باید به استیو هم بگن.
انگیزه تانوس در مورد سیارش جالبه. از اونجا که تو کمیک اینکارا رو برای مرگ انجام میده و الانم مرگ تو سینما نیست این حرکت میتونه جایگزینش بشه. البته چند وقت پیش هم گفته بودن که تو یه سری جدید هلا معشوقه جدید تانوسه. اینم میتونه یه حدس باشه که قبل از اینکه اودین بیاد هلا رو زندانی کنه با تانوس سر و سری داشته. حالا هم که مرده جنگ داره راه میندازه و سوالی پیش میاد که این مدت پس کجا بود ؟ حالا که هلا مرده پیداش شده ؟ یعنی حریف اودین هم نمیشد ؟
در مورد هالک شاید اولش بشه گفت سفینه ثور منفجر میشه. شدت انفجار اینقدر قوی ممکنه باشه که هالک پرت بشه به زمین. ولی خب مسخرس چطور از بین این همه جا صاف بیفته خونه استرنج ؟ بعد ثور تو فضا بمونه ؟ اونطوری که بنر دیده شد از یه جایی سقوط کرده
کاش این توافق فاکس و مارول زودتر رخ میداد و ولورین هم دیده میشد. ولی یهویی اومدن یه شخصیت حالا هرچقدر هم محبوب زیاد جالب نمیشه. نمونش کاپیتان مارول که حضورش تو اونجرز 2 منتفی شد. ولی احتمال خیلی زیاد دیگه بعد از اونجرز 4 شاهد حضور ولورین و ایکس من هستیم.
پپر خیلی فکر آدمو مشغول میکنه. حالا هم که سنگ روح با این قضیش میاد وسط آدم گیجتر میشه. نمیدونم چی بگم اینو. فقط مطمئنم که پپر تو فیلم لباس آیرون من رو تن میکنه
فکر کنم نصف حرفای خودمو نقض کردم :lol:
نقل قول کردن
P.Constantine
#15 P.Constantine 1396-12-23 19:35
این چند وقته داشتم به این فکر میکردم که واقعا دیگه دیره! X-men واقعا دیر وارد mcuشده، بیاید یکم منطقی باشیم؛ بعد از دو فیلم اخیر Avengers (چیزی که ۱۰ سال طول کشیده)، ما باید با بعضی از کاراکتر های مورد علاقه مون خداحافظی کنیم! خیلی از سه گانه ها هم تموم شده مثل ironman,captain America,thor و تازه تا توافق نهایی بشه سه گانه های بقیه هم تموم میشه، مثلا محافظان کهکشان، مردعنکبوتی و حتی دکتر استرنج! من که حتی یه درصد هم نمی تونم فالکون یا باکی رو در لباس کاپیتان آمریکا تحمل کنم(البته میتونم ولی عمرا هیجانی که برای استیو داشتم رو برای اونا داشته باشم! هرچقدر هم بخوان شخصیتشون رو بسط بدن اما عمرا اگه لحظه ای به گرد خاک کریس اوانز برسن!) از یه طرف میگن ممکنه همه ی انتقام جویان کلاسیک نمیرن، بعد آیا دیزنی حاضره انقدر برای حضور این بازیگرا هزینه کنه. به عنوان مثال رابرت دونی جونیور ۵۰ میلیون دلار،کریس اوانز و کریس همسورث ۲۵ میلیون دلار واقعا میارزه دوباره این همه هزینه کرد(قراردادشون هم که تموم شده)تازه کلی بازیگر دیگه هم هستند که باید حقوق بگیرن!
تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که یه ریبوت درست و حسابی در Avengers 4 ببینیم! یعنی یه ریبوت خفن مثل Days of the Future past طوری که همه شخصیت های قبلی و در دنیاهای موازی مختلف کنار همدیگه ببینیم! یه کراس اور بین تمام دنیاهای دیگه. این ایده می تونه یه کاری کنه با ورود X-men و Fantastic Four کنار بیام!حتی شده یه چند لحظه هم این اتفاق بیوفته من راضیم! البته من قبلا با مدرک ثابت کردم این اتفاق میوفته:
spidey.ir/.../...
امیدوارم با این چیزایی که راجع به “پایان همه چیز” یا “همه مون قراره بمیریم” و یا “منتظر سورپرایزهای زیادی باشید” میگن، به اون چیزی که فکر می کنم قراره اتفاق بیوفته نزدیک تر بشیم!
نقل قول کردن
Marc Spector
#16 Marc Spector 1396-12-23 22:52
به نقل از P.Constantine:
این چند وقته داشتم به این فکر میکردم که واقعا دیگه دیره! X-men واقعا دیر وارد mcuشده، بیاید یکم منطقی باشیم؛ بعد از دو فیلم اخیر Avengers (چیزی که ۱۰ سال طول کشیده)، ما باید با بعضی از کاراکتر های مورد علاقه مون خداحافظی کنیم! خیلی از سه گانه ها هم تموم شده مثل ironman,captain America,thor و تازه تا توافق نهایی بشه سه گانه های بقیه هم تموم میشه، مثلا محافظان کهکشان، مردعنکبوتی و حتی دکتر استرنج! من که حتی یه درصد هم نمی تونم فالکون یا باکی رو در لباس کاپیتان آمریکا تحمل کنم(البته میتونم ولی عمرا هیجانی که برای استیو داشتم رو برای اونا داشته باشم! هرچقدر هم بخوان شخصیتشون رو بسط بدن اما عمرا اگه لحظه ای به گرد خاک کریس اوانز برسن!) از یه طرف میگن ممکنه همه ی انتقام جویان کلاسیک نمیرن، بعد آیا دیزنی حاضره انقدر برای حضور این بازیگرا هزینه کنه. به عنوان مثال رابرت دونی جونیور ۵۰ میلیون دلار،کریس اوانز و کریس همسورث ۲۵ میلیون دلار واقعا میارزه دوباره این همه هزینه کرد(قراردادشون هم که تموم شده)تازه کلی بازیگر دیگه هم هستند که باید حقوق بگیرن!
تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که یه ریبوت درست و حسابی در Avengers 4 ببینیم! یعنی یه ریبوت خفن مثل Days of the Future past طوری که همه شخصیت های قبلی و در دنیاهای موازی مختلف کنار همدیگه ببینیم! یه کراس اور بین تمام دنیاهای دیگه. این ایده می تونه یه کاری کنه با ورود X-men و Fantastic Four کنار بیام!حتی شده یه چند لحظه هم این اتفاق بیوفته من راضیم! البته من قبلا با مدرک ثابت کردم این اتفاق میوفته:
spidey.ir/.../...
امیدوارم با این چیزایی که راجع به “پایان همه چیز” یا “همه مون قراره بمیریم” و یا “منتظر سورپرایزهای زیادی باشید” میگن، به اون چیزی که فکر می کنم قراره اتفاق بیوفته نزدیک تر بشیم!

من فکر میکنم مارول اینقدر گیرایی و جذابیت داره که بدون مردآهنی و کاپیتان راجرزو و ثور ادامه بده ،ولی جدا از همه اینا احساس میکنم قراره ما تو فاز 4 و حتی 5 خیلی سرمون به 4 شگفت انگیز و مردان ایکس گرم بشه و تا حدودی حواسمون از شخصیت های فاز 1 پرت بشه البته یه چیز دیگه ایم که هست الان باکی بارنز mcu اگر بیشتر از استیو راجرز محبوب نباشه کمتر نیست.
ضمناً آقای فقیه یا استاد ترابی یا هرکی دیگه از بچه های سایت اگر وقت کردین (لطفاً) یه سری اطلاعات راجع به این شخصیت Voyager بدین ظاهراً خیلی جذاب شده داستانش.
نقل قول کردن
farson
#17 farson 1396-12-23 22:58
به نظر من تونی میمیره
چون رابرت دونی جونیور سنش بالا رفته و نمیتونه دیگه نقش رو بازی کنه
ولی....
بنظرم همچنان تو mcu میمونه... چطوری ؟
بنظرم یچیزی مانند تبدیل شدنش به هولوگرام بعد وقایع جنگ داخلی 2 ولی با بگم تفاوت و بنظرم احتمالا با استفاده از همون دستگاه سفر در زمانش که تو قیام جنگ داخلی دیدیم احتمالا ارتقا میده اونو
و یا شاید بصورت یه جور هوش مصنوعی به شکلی فقط مثل پل بتانی که جای جارویس بود اونم فقط صداش باشه
نقل قول کردن
farson
#18 farson 1396-12-23 23:01
به نقل از mehrdad_hnr:
ممکنه استیو راجرز بمیره !!!!
ممکنه تونی استارک بمیره!!!!!
ممکنه تور اودین سان بمیره !!!
ممکنه بروس بنر بمیره!!!!
ممکنه ناتاشا رومانوف بمیره!!!!
حتی ممکنه پیتر پارکر هم بمیره!!!!!!!
یه انسان یه موجود زنده یه اسطوره هر چقدر قدرت مند بالاخره میمیره
اما
کاپیتان آمریکا نمیمیره
مرد آهنی نمیمیره
خدای آذرخش نمیمیره
هالک نمیمیره
بیوه سیاه نمیمیره
مرد عنکبوتی نمیمیره
چون همه ی این ها ایده هستند اونایی که شاهکار وی مثل ونتا رو دیده باشند میفهمند من چی میگم ثانوس برای نابود ساختن یه ایده باید بجای نیمی از دنیا کل هستی و نابود کنه استیو بمیره باکی یا سم نماد بعدی آمریکا میشند
تونی بمیره پپر یا دوست مکانیکش نابغه میلیاردر خوش گذران بعدی هستند
ثور بمیره جین یا بتا ریبیل حافظ بعدی آزگارد هستند
بروس بمیره جنیفر هیولای سبز بعدیه
ناتاشا بمیره یلنا یا مونیکا جاسوس جذاب و افسونگر بعدی اند
پیتر بمیره مایلز مدافع بعدی آسمان خراش های نیویورکه
مخلص کلوم هر شخصیتی که توی فیلم انتقام جویان بمیره فقط خودش مرده نه چیز دیگه یه ایده رو با خودشون به خاک نمیبرند





آفرین قشنگ گفتی
نقل قول کردن
P.Constantine
#19 P.Constantine 1396-12-24 00:31
به نقل از Marc Spector:
من فکر میکنم مارول اینقدر گیرایی و جذابیت داره که بدون مردآهنی و کاپیتان راجرزو و ثور ادامه بده ،ولی جدا از همه اینا احساس میکنم قراره ما تو فاز 4 و حتی 5 خیلی سرمون به 4 شگفت انگیز و مردان ایکس گرم بشه و تا حدودی حواسمون از شخصیت های فاز 1 پرت بشه البته یه چیز دیگه ایم که هست الان باکی بارنز mcu اگر بیشتر از استیو راجرز محبوب نباشه کمتر نیست.

در واقع من دلم می خواد یه همچین اتفاقی بیوفته: "اگه یه خداحافظی بزرگ در پیشه پس باید یه سلام فوق العاده وجود داشته باشه" یعنی باید این خداحافظی ما به بهترین نحو انجام بشه و چون این آخرین حضور برخی از شخصیت ها هستش مارول باید آخرین زورش رو برای تیم آپ ها و کراس اور ها بزنه. نمیشه همینجوری خشک و خالی با کریس اوانز،رابرت دونی جونیور و کریس همسورث خداحافظی کرد، باید یه چیزی که واقعا قابل تکیه باشه وجود داشته باشه و گرنه اگه بدون هیچ کراس اوری بمیرن اونوقت برگشتن رایت X-men و Fantastic Four چه فایده ای داره چون وقتی بعضی از اعضای کلیدی MCU قراره بمیرن چه سودی داشت که رایتشون برگرده! در واقع می خوام بگم اگه یه سری به گذشته بزنیم می بینیم که مارول با سرعت هر چه تمام تر اسپایدی رو به MCU اضافه کرد پس میشه نتیجه گرفت اینجا هم قضیه همینه!!!
به نقل از Marc Spector:
ضمناً آقای فقیه یا استاد ترابی یا هرکی دیگه از بچه های سایت اگر وقت کردین (لطفاً) یه سری اطلاعات راجع به این شخصیت Voyager بدین ظاهراً خیلی جذاب شده داستانش.

اول از همه این رو بخون:
spidey.ir/.../...
مختصر بخوام بگم،ویوجر در واقع قابلیت درست کردن پورتال های مختلف رو داره(این قدرت هارو از انفجار دستگاهی که پورتال درست میکرد بدست اوورد و البته اونجا پدر و مادرش مقصر بودن و هویت اونها ناشناخته بود و احتمالا پدر و مادرخوانده اش بودن...).تا دیروز می گفتن عضوی از Avengers بوده که کسی یادش نمیومده اما اخیرا معلوم شده که این خاطرات جعلی بوده و برای جلب اعتماد قرار داده شده! ولی هنوز دقیقا معلوم نیست که انگیزه وویوجر از این کار چیه ولی از اونجایی که معلوم شد دختر «گرند مستر» هستش پس احتمال این که خبیث باشه زیاد تره!
نقل قول کردن
P.Constantine
#20 P.Constantine 1396-12-24 00:55
#9
آقای Ice Man واقعا آدم کامنتای شما رو می خونه جیگرش جلا پیدا می کنه!(یاد اون قدیما افتادم که اکثرکاربرا نظرات تخصصی میدادن :cry: )
نقل قول کردن
Spider-Fan
#21 Spider-Fan 1396-12-24 19:24
به نقل از mehrdad_hnr:
ممکنه استیو راجرز بمیره !!!!
ممکنه تونی استارک بمیره!!!!!
ممکنه تور اودین سان بمیره !!!
ممکنه بروس بنر بمیره!!!!
ممکنه ناتاشا رومانوف بمیره!!!!
حتی ممکنه پیتر پارکر هم بمیره!!!!!!!
یه انسان یه موجود زنده یه اسطوره هر چقدر قدرت مند بالاخره میمیره
اما
کاپیتان آمریکا نمیمیره
مرد آهنی نمیمیره
خدای آذرخش نمیمیره
هالک نمیمیره
بیوه سیاه نمیمیره
مرد عنکبوتی نمیمیره
چون همه ی این ها ایده هستند اونایی که شاهکار وی مثل ونتا رو دیده باشند میفهمند من چی میگم ثانوس برای نابود ساختن یه ایده باید بجای نیمی از دنیا کل هستی و نابود کنه استیو بمیره باکی یا سم نماد بعدی آمریکا میشند
تونی بمیره پپر یا دوست مکانیکش نابغه میلیاردر خوش گذران بعدی هستند
ثور بمیره جین یا بتا ریبیل حافظ بعدی آزگارد هستند
بروس بمیره جنیفر هیولای سبز بعدیه
ناتاشا بمیره یلنا یا مونیکا جاسوس جذاب و افسونگر بعدی اند
پیتر بمیره مایلز مدافع بعدی آسمان خراش های نیویورکه
مخلص کلوم هر شخصیتی که توی فیلم انتقام جویان بمیره فقط خودش مرده نه چیز دیگه یه ایده رو با خودشون به خاک نمیبرند

چه جملاتی ۱۰ دقیقس بدنم بی حسه :lol:
برای ویلینی که دنبال ریشه کن کردن آرمان ها و امید انسان هاست این جملات کاملا درستن،
اما نه برای ثانوس تایتان دیوانه که هدفش نابودی زمینه (خودش فکر میکنه میخواد عالم رو نجات بده)
ثانوس خصومتی با سوپر هیرو ها نداره، اگه زمینی وجود نداشته باشه نه آیرون من و نه کاپیتان آمریکا و نه اسپایدرمن می مونه حالا یا تونی یا پپر حالا یا استیو یا باکی حالا یا پیتر یا مایلز.
ثانوس امید، آرمان و انگیزه مردومو هدف نگرفته، خودشون و هدف گرفته.
مهم ایدئولوژی اونا نیست، مهم خود اونا و دنیای اوناست.
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#22 mat mordak/DareDevil 1396-12-25 14:53
حالا دیگه دارم مطمئن میشم تونی برا خوب کردن پپر از سنگ روح استفاده کرده چون تو بازگشت به خانه کاملا سرحال و با اعتماد به نفس بود
حالا باید ببینیم مارول چطوری غافلگیرمون میکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید