تمام شواهد و مدارکی که از انتقام جویان ۴ (Avengers 4) داریم – قسمت اول

تمام شواهد و مدارکی که از انتقام جویان ۴ (Avengers 4) داریم – قسمت اول

تمام اطلاعات لو رفته، سرنخ هایی که بازیگران فیلم لو داده اند، عکس های سر صحنه، لوکیشن های فیلم برداری و تمام شایعات رو براتون در قالب یک مقاله جمع کردیم!


مقدمه
: پارسال همین حوالی سال بود که اطلاعات مختلفی از جنگ بی نهایت منتشر می شد و ما اون ها رو جدی نمی گرفتیم! با نگاهی به گذشته میشد فهمید که اگر این اطلاعات رو کنار هم قرار می دادیم به نتایج جالبی دست می یافتیم. حال ما تصمیم گرفتیم که تمام اطلاعات، شایعات و عکس ها را کنار یکدیگر قرار دهیم و حداقل یک پازل تشکیل دهیم؛ پازلی که سرهم کردن آن بسیار دشوار و دور از ذهن به نظر می رسد! این شما و این تکّه پازل هایی که از فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) داریم:

 

- شخصیت ها

شخصیت های اونجرز 4

خب با توجه به جنگ بی نهایت؛ کاپیتان آمریکا، بلک ویدو، هالک، ثور، راکت راکون، نبولا، اوکویه، ام باکو و رودی ملقب به ماشین جنگی از بشکن ثانوس جون سالم بدر بردند!

با نگاه به صحبت های نویسندگان فیلم یعنی کریستوفر مارکوس و استیون مک فیلی مردگان و تلفات فیلم تا حد خیلی زیادی روی فیلم بعدی تاثیر داره و لذا بخاطر همین کریستوفر مارکوس گفته: مرگ ها واقعی اند... من می خوام به شما بگم که اون ها (مرگ ها) کاملا واقعی اند. و هرچه زودتر شما اون رو بپذیرید زودتر می تونید برای ناراحتی و غم بعدی آماده شوید! با توجه به این سخنان می توان گفت بازماندگان جنگ بی نهایت نقش بسیار بیشتری نسبت به بقیه شخصیت ها دارند!

غیر از این؛ کارگردانان فیلم یک سری شخصیت دیگر را نیز تایید کردند، مثلا این که «گامورا» در سنگ روح گیر افتاده است! همچنین لیستی از برخی شخصیت های مرده و زنده و مبهم به ما داده اند:

-زنده: هاوارد اردکه، زن عمو می، «کراگلین» (اینو جیمز گان تایید کرده!)

 هاوارد اردکه، زن عمو می، «کراگلین»

-مُرده: بازیگر لوکی در آزگارد (صحنه تئاتر در فیلم راگناروک که مت دیمون نقششو بازی می کرد)، بتی راس و لیدی سف!

 بازیگر لوکی در آزگارد (صحنه تئاتر در فیلم راگناروک که مت دیمون نقششو بازی می کرد)، بتی راس و لیدی سف

-مجهول: شوری و ناکیا

شوری و ناکیا 

مشخص شدنش باعث لو رفتن شدید داستان میشه: جین فاستر، کورگ، میک و ند لیدز

 جین فاستر، کورگ، میک و ند

حال به مرگ ها می پردازیم! نویسندگان فیلم به واقعی بودن اونها اشاره کرده نه به دائمی بودن آنها. پس بی شک در پایان داستان شرایط تا حدودی به حالت اولیه و بازگشت مردگان ختم خواهد شد! یکی از دلایل زنده ماندن اعضای اصلی انتقام جویان این است که کارگردانان فیلم می خواستند ما رو شوکه کنند و تمام حدس و گمان های ملت را به آتش بکشند که همین کار منجر به پایان غیرقابل حدس جنگ بی نهایت شد. همچنین با توجه به این اطلاعات به حدس و گمان های مختلفی خواهیم رسید که شرح آن به شکل زیر است: صحنه ای هرچند کوتاه از زن عمو می خواهیم داشت چون در فیلم قبلی هیچ اشاره ای بهش نشد و ممکنه در این فیلم به عزادار بودن او پس از مرگ پیتر اشاره شود. شوری که احتمال زنده ماندنش زیاد است گمان می رود به بازسازی ويژن و برگرداندن او به زندگی مشغول باشد. حدسی هم برای وضعیت ناکیا نمی توان زد و باید تا اکران فیلم صبر کرد. با توجه به صحبت های کارگردانان فیلم که می گفت جنگ بی نهایت و انتقام جویان ۴ دو فیلم مجزا هستند و وضعیتی مانند فاصله بین جنگ داخلی و جنگ بی نهایت دارند؛ می توان حدس زد که پرش زمانی چند ساله از جنگ بی نهایت به انتقام جویان ۴ خواهیم داشت (در ادامه بهش می پردازیم!) و ممکنه «ند» جوان و بزرگسال را ببینیم! کورگ و میک نیز ممکن است به بازسازی ازگارد بپردازند. در آخر جین فاستر رو داریم که در قسمت سفر های زمانی بهش می پردازیم!

 

- شروع و ابتدای فیلم

انتقام جویان 4

همونطور که در کانال سایت گفته بودیم شایعاتی مبتنی بر حضور «اما فورمن» (Emma Fuhrman ) در نقش نسخه جوان «کسی لانگ» (دختر مردمورچه ای) وجود داشت؛ همچنین گفته شده Harley Keener نیز در این فیلم حضور داره ( همون پسر بچه ای که در مردآهنی ۳ به تونی کمک کرد). گوئنیت پالترو نیز در مصاحبه ای اطلاعاتی از فیلم لو داده بود که می گفت؛ تونی و پپر باهم ازدواج کرده و دارای فرزند شده اند!

پس با توجه به این اطلاعات فیلم در حالی آغاز می شود که تونی و پپر باهم ازدواج می کنند و سپس مدتی از این اتفاق می گذرد، ظاهر از سن گذشته و پیرشدهٔ برخی بازیگران (مخصوصا رابرت دونی جونیور) نیز مهر تاییدی بر گذشت زمان در این فیلم است. با نگاهی به عکس های مختلف از سر صحنه فیلم، می توان گفت مردمورچه ای نقش برجسته ای در این فیلم دارد و ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم بعد از بشکن ثانوس چه بلایی سر خانواده او و از همه مهمتر «واسپ» خواهد آمد!

 

- سفر های زمانی

سفرهای زمانی - انتقام جویان 4

این مورد به چند بخش مختلف تقسیم میشود و توضیحی بر اطلاعات لو رفته، تاریخ، لوکیشن فیلم برداری و عکس های سر صحنه می باشد.

 

-اطلاعات پایه ای

همونطور که در این مقاله به صورت کامل توضیح داده بودم، موضوع فیلم کاملا در مورد سفر های زمانی هستش و این اطلاعات لو رفته از منبع مورد اعتمادی بدستمون رسیده بود؛ پس ما ستون اصلی پازل رو بر اساس این اطلاعات می چینیم: موضوع فیلم دربارهٔ بازگشت قهرمانان بازماندهٔ جنگ بی نهایت به گذشته و مروری است بر وقایعی که در ۱۸ فیلم قبلی دیده بودیم. تمرکز فیلم کاملا بر روی رابطهٔ تونی و استیو بنا شده و این دو نیز به همراه بقیه ابرقهرمانان به گذشته سفر می کنند. نقشه انتقام جویان این است که دستکش بی نهایت خودشان را درست کنند و با جمع کردن سنگ های بی نهایت در گذشته زودتر از ثانوس به اونها دست یابند که در پایان و بعد از Avengers 4 منجر به تغییرات اساسی در دنیای سینمایی مارول می شود! (همونطور که قبلا گفتیم پست Redditـش  اینجاست )

منبع دیگر نیز اضافه می کند: مردآهنی دوباره انتقام جویان را دور هم جمع می کند و تصمیم بر ساخت دستکش بی نهایت دیگری می گیرد تا با این کار اعمال ثانوس پس از بشکن را درست کند. انتقام جویان برای این کار از مردمورچه ای کمک می گیرند که برای سفر به فضا و زمان با استفاده از قلمرو کوانتومی، سنگ های بی نهایت را در دوره های مختلف زمانی جمع آوری کنند! در همین حین ثانوس از نقشه آنها با خبر می شود و درصدد جلوگیری از آنها بر می آید. همچینن فیلم بر محور رابطه تونی و استیو می چرخد. (لینک منبع دوم )

- نبرد نیویورک

تاریخ دهم و یازدهم آبان ۱۳۹۶: کریس همسورث (ثور)، رابرت داونی جونیور (تونی)، تام هیدلسون (لوکی) و مارک رافلو (هالک) در صحنه فیلم برداری که کاملا شبیه به صحنه پایانی فیلم اول انتقام جویان بوده دیده شدند. آنها همگی با لباس و گریم سال ۲۰۱۲ حضور پیدا کرده بودند. ثور چکش قبلی خود یعنی میولنیر را بدست دارد. رابرت دونی جونیور با لباس سربازان ویژه شیلد و موهایی بلوند و گریم دیگری نیز دیده شده (خبرشو اینجا در سایت گذاشتیم) :

 

بیست و یکم دی ماه سال ۱۳۹۶: پایان فیلم برداری انتقام جویان ۴. پاول راد (اسکات لانگ)، رابرت داونی جونیور (تونی پیر و شکسته)، کریس اوانز (کاپیتان آمریکا با گریم گذشته) و مارک رافلو (هالک) سر صحنه آخرین فیلم برداری رسمی فیلم دیده شدند. تونی یک زخم کوچک روی ابروی سمت چپ صورتش دارد. دست اندرکاران فیلم نیز دنبال سیاهی لشکری از مردم عادی می گشتند که با گریم زخمی و خاکی مشکلی نداشته باشند همچنین دنبال یک سری افراد برای نقش آتش نشان بودند.

یک کیف با برچسب Binarily Augmented Retro Framing که مخففش میشه B.A.R.F نیز سر صحنه فیلم برداری دیده شده بود ( بارف که حدودا اینجوری میشه معنیش کرد: «صحنه سازی قدیمی تقویت شده»- همون عینکی بود که تونی در جنگ داخلی باهاش خاطراتشو بازسازی می کرد.) (ما این خبر رو نیز اینجا و اینجا   و اینجا کار کردیم که تمامی عکس ها در لینک ها موجوده).

جمع بندی عکس ها: ۱- مردمورچه ای، تونی و استیو دستگاه عجیبی به دستشون بسته شده. تونی و اسکات لانگ نسخه پیر هستند اما با توجه به گریم کاپیتان آمریکا با همان استیو سال ۲۰۱۲ روبرو هستیم

کاپیتان امریکا اونجرز 4

۲-دو نسخه از تونی، مُسن و جوان ۲۰۱۲، در این صحنه مشاهده میشوند.

۳-نسخهٔ پیر، لباس مامورانی از شیلد را پوشیده که لوکی را اسکورت می کردند!

۴- لوکی دهان بندی به دهان دارد که مطابق پایان نخستین فیلم "انتقام جویان" است. همچنین بدل کار لوکی سر صحنه فیلم برداری دیده شده و این یعنی امکان وجود صحنه زد و خورد و اکشن در این صحنه از فیلم وجود دارد!

۵- لوکی به جای این که با آن دستگاهی که در پایان انتقام جویان ۲۰۱۲ تسارکت رو به دست بگیره، با دست خالی تسارکت را دستش گرفته است!

جعبه بارف

۶- جعبه ‌BARF   در صحنه دیده شده!

ب.ا.ر.ف

دستگاه هایی که بازیگران در تصاویر به دست دارند یا دستگاه های سفر به قلمرو کوانتومی و زمان هستند یا دستگاه بازآوری خاطرات!!! این شخصیت ها به احتمال قریب به یقین برای بازگرداندن سنگ ذهن و مکان در این محل حضور پیدا کرده اند. تغییرات در سیر زمانی تقریبا هیچ ارتباطی با BARF ندارد و احتمال این که مارول برای گمراهی مخاطبان این دستگاه را سر صحنه قرار داده باشد بسیار زیاد است و این صحنه ها فقط به سفر های زمانی مختوم می شود.

امکان دارد مردمورچه ای کوچک شده باشد و به همراه تونی قاطی ماموران نظامی شیلد شده باشد تا به کمک یکدیگر سنگ ذهن و فضا را بدست آورند. همچنین شاید تونی و اسکات برای گرفتن اطلاعات درباره ثانوس از لوکی پیشش رفته باشند. اگر یادتون باشه وقتی اولین بار لوکی را در نخستین فیلم انتقام جویان دیدیم یک حالت رنگ پریده، عرق کرده و زیرچشم گود افتاده دیدیم؛ سپس در اولین مواجهه اش با ثور حرف های مهمی به او زد:من دنیاهایی رو دیدم که هیچی ازشون نمی دونی. من در زندان تبعیدم بزرگ شدم. من قدرت واقعی تسارکت را دیده ام این صحبت ها این سوال را برایمان پیش می آورد که ثانوس چه چیزی به او نشان داده؟ پس ممکنه از BARF برای دیدن خاطرات لوکی استفاده شود! و شاید دلیل شناختن تونی توسط ثانوس و ارتباطش با سنگ روح و دانشش مشخص شود!!!!!! اما مسئله بدل کار لوکی چیست؟ ما اینجا چند تا حدس و تئوری مطرح می کنیم تا بعدا اطلاعات بیشتری از این قسمت منتشر شود: ۱- زمانی که تونی و اسکات درحال اسکورت لوکی هستند به ثانوس اشاره می کنند و این باعث میشود لوکی مشکوک بشه و بهشون حمله کنه. ۲- اسکات و تونی، لوکی را متقاعد می کنند که کمکشان کند و همین منجر به مبارزه ای بین آنها و انتقام جویان زمان گذشته شود. ۳- بدل کار تصویری از لوکی هستش که لوکی واقعی برای پرت کردن حواس انتقام جویان زمان گذشته استفاده کرده تا تونی، اسکات و خود لوکی با سنگ فضا و ذهن از محل خارج شوند. ۴- تونی و اسکات برای این که لوکی با استفاده از تسارکت دروازه ای به سمت ثانوس باز کند پیش او آمده اند (که این کمی بعید به نظر می رسه.)

(پ.ن: نکته دیگری راجع به BARF به ذهن من می رسه اینه که با استفاده از اون خاطرات رو بطور دقیق مرور کنند که برای احتمالات مختلفی که در سفر های زمانی رخ می ده آماده باشند!)

 

- سنگ واقعیت

سنگ واقعیت

با توجه به این که زنده بودن یا پودر شدن جین فاستر باعث لو رفتن داستان فیلم می شود می توان حدس زد که او ارتباطی با این فیلم دارد و حدس ما این است که تونی و مابقی انتقام جویان با او تماس می گیرند تا بپرسند کی و کجا او به سنگ واقعیت دست پیدا کرده. به استناد به حرف های او، انتقام جویان به گذشته می روند تا سنگ واقعیت را بدست آورند!

(پ.ن: البته این امکان هم وجود داره که آنها به Knowhere بروند تا از کالکتور سنگ رو بگیرند! ولی با توجه به حرف روسوها احتمال ارتباط با جین فاستر بیشتر است!)

 

- سنگ قدرت

سنگ قدرت

با توجه به اطلاعات لو رفته از منبع معتبر، این فیلم مروری بر فیلم های ۱۰ سال اخیر مارول است؛ مثلا انتقام جویان با بدست آوردن سنگ قدرت سیر زمانی ای بوجود می آورند که تیم محافظان کهکشان هیچ وقت کنار یکدیگر جمع نمی شوند!!! در این بین داستانی بر محوریت«نبولا» و سعی و تلاشش برای رهایی اش در گذشته اش روایت می شود و در جایی از داستان با گذشته شیطانی خودش مبارزه می کند! (منبعش اینجاست)

تاریخ دهم شهریور سال ۱۳۹۶: زویی سالدانا (بازیگر گامورا) ویدئویی در اینستاگرام از پشت صحنه فیلم برداری قرار داد و ما او را با لباسی که در فیلم اول "محافظان کهکشان" حضور داشت دیدیم! به علاوه کارن گیلان (بازیگر نبولا) را نیز با لباس و گریم قدیمی نخستین حضورش دیدیم. پاول راد (اسکات لانگ) به همراه اوانجلین لیلی (واسپ) را نیز با لباس جدیدشان مشاهده کردیم ولی این دو احتمالا سر صحنه فیلم برداری فیلم خودشان بوده اند! (خبرش اینجاست):

مرد مورچه ای - اونجرز 4

با توجه به این اطلاعات میشه گفت نبولا (زمان حال) و اسکات (و شاید واسپ) به گذشته می روند تا سنگ قدرت را بدست آورند. اگر یادتون باشه در آن زمان «رونان» و «نبولا» (زمان گذشته) نیز دنبال سنگ قدرت بودند و همین باعث می شود، نبولا و نسخه گذشته اش با یکدیگر برخورد داشته باشند و نبولای زمان حال پیروز میدان شود و کل اتفاقات فیلم اول محافظان کهکشان تحت شعاع قرار گیرد!!!! گامورا نیز در آن زمان بدنبال سنگ قدرت بود پس حضورش در صحنه فیلم برداری منطقی به نظر می رسد. سوالی که اینجا وجود داره اینه که این صحنه دقیقا کجا اتفاق می افتد؟ نوا پرایم؟ فضا؟

 

- سنگ زمان

سنگ زمان

این یکی واقعا تعجب برانگیزه! مارک رافلو طی مصاحبه ای به صحنه مشترکی که با «تیلدا سوئینتن» (بازیگر Ancient One و استاد دکتر استرنج) در انتقام جویان ۴ داشته اشاره کرده!!!!( لینک مصاحبه)

همونطور که در جنگ بی نهایت دیدیم، دکتر استرنج با دیدن آینده های احتمالی پیروزی انتقام جویان مقابل ثانوس را در یکی از احتمالات دیده بود. پس او می دانست که انتقام جویان بازمانده به گذشته سفر خواهند کرد! اگر سفر های زمانی در کار باشد، کوچک ترین تغییرات باعث رخ دادن عقوبت بزرگی می شود؛ پس وقتی ancient one به دکتر استرنج گفت احتمالات بیشماری در آینده ات می بینم به همین واقعه داشت اشاره می کرد! پس می توان حدس زد که بروس و یک سری دیگر از قهرمانان (شاید وانگ) به گذشته و پیش ancient one برای گرفتن سنگ زمان می روند و شاید اوست که باعث می شود بروس به پروفسور هالک تبدیل شود (در ادامه توضیح خواهم داد!)

 

- دهه ۴۰ میلادی

دهه ۴۰ میلادی

همونطور که می بینید در این عکس پارکینگی از ماشین های دهه چهلی می بینیم! این عکس از سر صحنه فیلم برداری گرفته شده است. همچنین گفته اند کریس اوانز (کپ) در این لوکیشن دیده شده! ( دوم آذر ۱۳۹۶)

تاریخ نوزدهم تا بیست و دوم مهر سال ۱۳۹۶: دست اندرکاران فیلم به دنبال سیاهی لشکر منشی، کارمند دفتری و مهندسینی با استایل دهه ۶۰ میلادی می گشتند.

بیست و ششم مهر ۱۳۹۶: هایلی اتول بازیگر پگی کارتر دقیقا در همین تاریخ در آتلانتا حضور داشته و پست جالبی در اینستاگرامش منتشر کرده بود که دقیقا می شد ارتباطش را با فیلم متوجه شد.

هایلی اتول - اونجرز 4

و البته از یادمون نره که قبلا خبری مبنی بر بازگشت خانم هایلی اتول به جنگ بینهایت کار کرده بودیم (خبرش اینجاست). پس معلوم میشه مربوط به انتقام جویان 4 بوده، نه جنگ بینهایت!

همچین یکی از نویسندگان (مک فیلی) فیلم گفته بود که کاپیتان آمریکا داستان بسیار احساسی در این فیلم خواهد داشت!

یقینا می توان اطمینان داشت که استیو داستان احساسی ای خواهد داشت با توجه به این که در جنگ بی نهایت همه چیزش را از دست داد می توان مطمئن شد رویایی که او، ثور و تونی در Age of Ultron دیده اند به نوعی به واقعیت خواهد پیوست! چه صحنه احساسی خواهد شد وقتی استیو درب و داغون پیش معشوق سابقش پگی بازگردد.

اگر یادتون باشه در رویای کاپیتان آمریکا در فیلم عصر آلتران او جهان را بعد از جنگ جهانی دوم دیده بود و همچنین پگی در آنجا حضور داشت و بهش گفت جنگ تمام شده و دیگه مجبور نیست بجنگه! این صحنه به ترسی که استیو در ناخودآگاه خودش داشت اشاره داشت که نکند روزی برسد که جنگی برای مبارزه وجود نداشته باشد! این صحنه ممکن است در فیلم چهارم انتقام جویان به واقعیت بپیوندد! شاید این همان دلیلی است که کاپیتان زمان حال در اون صحنه جنگ چیتاری حضور نداشت. او احتمالا به دهه ۴۰ آمده تا همراه «رداسکال» به «ورمیر» برود تا سنگ روح را بدست آورد!!!!! نکته ای که کمی گیج کننده است انتخاب سیاهی لشکر برای دهه ۶۰ میلادی است و شاید استیو قبل از این که به دهه ۴۰ برود به آن زمان رفته تا با پگی تجدید دیدار کند! (در کل این صحنه واقعا سوال برانگیز است! مثلا یکی از حدس هایی که می توان زد اینه که پگی استیو رو قربانی سنگ روح کنه که کمی دور از ذهن به نظر می رسه!!!!!)

 

- سنگ روح

سنگ روح

همونطور که در بالا توضیح دادم این امکان وجود داره که قهرمانان داستان با استفاده از تسارکت به محل سنگ روح یعنی ورمیر بروند! اما رسیدن به ورمیر مسئله اصلی نیست چون نبولا از جای اون باخبره و می تونه با سفینه ای قهرمانان را در گذشته به اونجا ببره؛ مسئله اینه که چطور به سنگ روح دست پیدا می کنند؟

بالاخره یک نفر باید خودشو فدا کنه تا سنگ روح بدست بیاد! در این بین تئوری های مختلفی مطرح شده که اکثرا دور از ذهن به نظر می رسند مثلا تونی پپر را فدا می کنه یا تونی استیو را فدا می کنه (!) استیو خودشو  فدا می کنه!!! خب بگذارید دقیق تر به مسئله نگاه کنیم! همونطور که رد اسکال در جنگ بی نهایت گفت کسی که سنگ روح می خواد باید آزمون و تستش را هم قبول بشه. پس می شود گفت دو راه برای بدست آوردن سنگ روح وجود داره راه سخت و راه ساده و ساده ترین راه برای رسیدن به سنگ روح قربانی کردن یکی از عزیزان شخصه! و راه سخت هم می تونه حل یک معما یا مبارزه ای در سیاره ورمیر باشه چون مارول بی خودی نمیاد سیاره ورمیر که پر از موجودات عجیب غریب و از همه مهم تر سیاره ای که تحت حکومت نژاد «کری» Kree هست رو وارد داستان کنه!

 

۴- هاکای و بلک ویدو

هاکای و بلک ویدو

با توجه به صحبت آنتونی روسو (یکی از کارگردانان فیلم) بخشی از فیلم در ژاپن رخ می دهد.

گزارشاتی از سر صحنه فیلم برداری به دستمون رسیده که به این شرح می باشد: هاکای درگیر کار خاصی در ژاپنه در این بین بلک ویدو نیز با شخصی مرموز درحال مبارزه هستش. اسکارلت جوهانسون در خیابانی از آتلانتا که به شکل خیابان های ژاپن درآمده دیده شده! افرادی هم با گریم گانگستر های ژاپنی در این صحنه دیده شده اند:

انتقام جویان 4 ، ژاپن

دست اندرکاران فیلم نیز به دنبال سیاهی لشکری از ژاپنی های گانگستر و مشتری های کافی شاپ می گشتند! جرمی رنر و اسکارلت جوهانسون با دو دشمن مرموز مبارزه می کردند! «هیرویوکی سانادا» هم برای نقشی نامعلوم انتخاب شده بود!

اسکارلت جوهانسون (ناتاشا) با تتویی بزرگ روی پشتش و جرمی رنر (هاکای) با تتویی روی دستش و با لباس و هویت رونین سر صحنهٔ فیلم برداری دیده شده اند!

همونطور هم که ما اینجا خبر دادیم برخی از ژاپنی های واقع در این صحنه در واقع اسکرال هستند چون گفته شده گریم های سنگینی روی صورتشون قرار می گیره

خب با توجه به این اخبار و شایعات میشه گفت هاکای هویت «رونین» رو برای خودش انتخاب می کنه و با اعضای باند مافیایی یاکوزا به دلایلی مبارزه می کنه و شایعات بر این باور اند که برخی از اونها اسکرال هستند و به یاکوزا نفوذ کرده اند! اینجاست که بلک ویدو وارد داستان میشه اما معلوم نیست به چه دلیلی اونجا حضور داره ولی با توجه به این که یاکوزا با تتوهای معروفشون شناخته می شوند پس تتوی بزرگی که ناتاشا روی پشتش داشت منطقی بنظر می رسه چون او یک جاسوس حرفه ایه و شاید با یاکوزا ارتباط داره! به احتمال زیاد بعد از بشکن ثانوس بلایی سر زن و بچهٔ هاکای اومده باشه که او با هویت رونین دست به مبارزه و بازگشت به میدان جنگ زده! (البته ممکنه فقط بچه هایش پودر شده باشند چون در عکس های منتشر شده در مجلهvanity fair ما بازیگر همسر هاکای رو دیده بودیم:)

«هیرویوکی سانادا» هم احتمالا نقش یکی از رؤسای یاکوزا را بازی می کنه! کسی که اطلاعات قابل توجهی داره و هاکای به همین دلیل اونجا حضور پیدا کرده!

 

۵- نقشه دکتر استرنج

نقشه  دکتر استرنج

با توجه به یکی از منابع گفته شده که قسمتی از فیلم در محلی مرموز فیلمبرداری شده و عدهٔ خاصی در آن حضور داشته اند! دوتا از بازیگران که یکیشون «بندیکت کامبربچ» (دکتر استرنج) و دیگری یک بازیگر و شخصیت مرموز (این شخصیت کاپیتان مارول و هاکای نیست) CGI و جلوه های ویژهٔ این صحنه به پایان رسیده است. صحنه دیگری نیز در لوکیشن مرموز دیگری فیلمبرداری شده که خدمه اسکلت مانند شاملش میشه! همچنین این منبع گفته نمی دونه این صحنه ها برای جنگ بی نهایت بوده یا Avengers 4. (منبعش اینجاست)

اگر هم یادتون باشه ما در اینجا عکسی رو که از روی مانیتور یکی از مسئولین ساخت جلوه های ویژه گرفته شده بود رو قرار دادیم

دکتر استرنج

در این عکس دیدیم که دکتر استرنج به پیتر داره میگه: پیتر ازشون محافظت کن. اونا نمردن. این صحنه که احتمالا از جنگ بی نهایت حذف شده احتمالا در فیلم بعدی نشان داده خواهد شد! چون این دیالوگ در جنگ بی نهایت گفته نشد و با توجه به وقایع فیلم احتمال رخ دادنش وجود دارد.

یکی دیگر از منابع لو دهنده فیلم گفته که زمان فیلمبرداری Avengers 4 در آن صحنه حضور داشته و در چیزی شبیه به کشتی بوده! روی لباس بازیگران در این صحنه نقطه هایی وجود داشته که برای Tracking آنها در این صحنه بوده! همچنین این منبع گفته که «مدس میکلسن» با همون نقطه ها حضور داشته. این منبع نگفته که دکتر استرنج هم در این صحنه حضور داره یا نه. اما با توجه به منبع بالایی میشه گفت احتمال درست بودنش هست. (این پست به همراه یوزرنیم فرد لو دهنده حذف شده پس امکان دروغ بودنش هم هست)

دکتر استرنج سنگ زمان رو تسلیم ثانوس کرد و این قسمتی از نقشه ای بزرگتر بود.

ما می دونیم که دکتر استرنج توانایی گشت و گذار در حالت روحی رو داره همچنین می تونه ورای مرگ خودش رو ببینه پس مرگ او برخلاف Ancient one   ثابت و دائمی نبود! در دنیای کمیک سنگ روح، روح کسانی که نابود شده بودند رو در خودش نگه داشته بود اما دکتر استرنج توانایی این رو داره که با حالت روحی خود در دنیای واقعی حرکت کنه. شاید در این فیلم نیز او با حالت روحی و عرفانی خودش در دنیای بیرون به کمک دیگر قهرمانان بیاید و یا ممکنه این استرنجی که منابع بهشون اشاره می کنند نسخه ای از گذشته یا جایگزین او در آینده باشه (با توجه به صحبت های Ancient one)

ظاهرا این صحنه نقش محوری در داستان داره ولی با این حال بعضیا می گویند که این صحنه دارای CGI   و جلوه های ویژه همان صحنه ایه که قهرمانان در تایتان با ثانوس می جنگیدند اما با اندکی دقت میشه گفت این صحنه متفاوت است زیرا ما از روز اول فیلم برداری دکور و صحنه فیلم برداری جنگ ثانوس در تایتان را دیده بودیم پس این صحنه جدا از چیزیه که برخی ادعا می کنند! شاید اینجا همان جاییه که مارک رافلو به اون اشاره کرد و بازیگر Ancient one به کمک آنها اومده!

جلوه های ویژه سنگین برای چیه؟ خب اینجا چند مدل حدس و تئوری وجود داره: ۱- یک جنگ جادویی عظیم در این صحنه رخ میده! ۲- او داره تایتان رو قبل از نابودیش نگاه می کنه! ۳- خدمه اسکلت مانند در این صحنه دیده شده اند پس این تنها CGI واقع در این صحنه نیست و با توجه به منبع اول که می گفت کایسلیوس در این صحنه دیده شده شاید او به شکل اسکلتی در بعد دورمامو دیده بشه و حتی کمک گرفتن از او را شاهد باشیم!!!!!

پیتر پارکر هم در پایان جنگ بی نهایت جزو پودر شده ها بود پس شاید تمام افراد پودر شده در سنگ روح گیر افتاده باشند و اون صحنه حذف شده رو در این فیلم ببینیم! اما چرا پیتر باید ازشون محافظت کنه؟ درون سنگ روح چه خبر است؟

 

به زودی با قسمت دوم این مقاله خدمت شما می رسیم...

 

نظر شما چیه؟ حدس و گمان های خودتون رو باما در میون بگذارید!

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

عکس های جدید از سر صحنه فیلم انتقام جویان 4 فرضیه سفرهای زمانی را تایید میکند؟

عکس های عجیبی از سر صحنه فیلمبرداری انتقام جویان 4 منتشر شد!

10 سوالی که فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت پاسخ داد!

 نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

15 سئوالی که پس از دیدن فیلم جنگ بینهایت در ذهن ما ایجاد شد!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

capitan s
#1 capitan s 1397-03-27 11:14
خیلی مقاله خوبی بود خیلی حال کردم
ولی نکته اصلی اینه که مارول استاده گند زدن تو تئوری هاس
نقل قول کردن
Tara
#2 Tara 1397-03-27 11:19
من از اون بخش شروع و پایان فیلم خیلی خوشم اومد و امیدوارم درست باشه و تو فیلم حضور داشته باشن

البته شایان ذکره که برادران روسو بیشتر‌ اوقات کاری کردند که پایان فیلم غیر قابل پیش بینی بشه و تو جنگ بینهایت اینو به خوبی نشون دادند.
این قسمت چهارم فیلم پیچیده ای هست و قاعدتا باید زمانش بیشتر از قسمت سوم باشه چون حتی قسمت سوم هم خودش یه سری چیزایی‌رو که بایدرداخته بشن توش رو موکول کرده به قسمت چهارم

تئوری های خلاقانه ای بود و امیدوارم درست باشند
ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
maximum spidey
#3 maximum spidey 1397-03-27 11:20
با عرض سلام و خسته نباشید به اقای فقیه...
مقاله ای جامع و کاملی بود و به خوبی مشخصه که تلاش خیلی زیادی برای نوشتن این مقاله کردید عالی بود...
به درستی تمام جوانب رو درنظر گرفتید و بهشون اشاره کردید ؛
از سفر های زمانی گرفته تا دنیای کوانتومی...
البته مارول همیشه بهمون نشون داده که استاد نابود کردن و تخریب فرضیه های ماست!
اما به هرحال دلیل بر این نمیشه که ما احتمالات رو در نظر نگیریم
ممنون که به صحنه های حضور بدلکار و جلوه های ویژه اشاره کردید و اونارو بررسی کردید.
انشاالله که این قسمت هم مانند جنگ بینهایت بترکونه!
باتشکر از اقای فقیه.
نقل قول کردن
m.h.f
#4 m.h.f 1397-03-27 11:30
من به این امید وارم پیتر زنده باشه.همین
و مطمئنم فیلم اونجرز 4 بیشتر میترکونه.مقاله ی عالی بود خسته نباشید.
نقل قول کردن
startend1234
#5 startend1234 1397-03-27 11:55
سلام خدمت همگی. یه نظریه هم بنده اضافه کنم. ان شاءالله که در قسمت دوم این مقاله بیشتر بهش پرداخته بشه.خیلی منتظر بودم تا این نظر رو زیر یه تاپیک مرتبط بگم
در خصوص این که تونی و نبیولا چطور می تونن از اون سیاره برگردن، باید بگم، اون دستگاهی که تونی و پیتر و دکتر استرنج اومدن که تخریب شد، سفینه نبیولا هم همین جور. تنها دستگاه سالم هواپیمای استارلورد هست. چون استارلورد هم با نیمی از محافظین اونجا اومدن و صحنه ای در خصوص تخریب شدنش هم نشون داده نشد. اگر این وسیله قابل استفاده نباشه مسلما یه چیزی تو سیاره تایتان سالم مونده یا تونی درستش میکنه تا برگردن
تشکر از مقالات زیباتون
نظرتون چیه؟
نقل قول کردن
startend1234
#6 startend1234 1397-03-27 11:57
پیتر پارکر هم احتمالاً باید برگرده. چون هم اعلام شده توی یونیورس سونی نقشی داره و هم اینکه دقایقی بعد از اونجرز ۴، فیلم مرد عنکبوتی هست
نقل قول کردن
Morlan
#7 Morlan 1397-03-27 12:10
سلام و عرض خسته نباشید به جناب آقای فقیه واقعا که هم سر کمیک 800 امیزینگ گل کاشتید هم با این مقالات ما را شاد میکنید واقعا که برای avengers 4 خیلی هیجان زده ام ولی یه سوال بدجوری ذهنمو درگیر کرده اگر اونایی که تویی جنگ بینهایت پودر شدن کلن وجودشون از بین رفت و دیگه از همون اول وجود نداشتن پس چه جوری هنوز تو گذشته هستند خواهش میکنم جواب بدید
نقل قول کردن
seyedalisheykhi
#8 seyedalisheykhi 1397-03-27 12:36
واقعا مقاله ی خوبی بود. منتظر قسمت دوم هستم.دستتون درد نکنه.
نقل قول کردن
abed71abed
#9 abed71abed 1397-03-27 13:11
پروفسور هالک؟؟؟
نقل قول کردن
IRON MAN33
#10 IRON MAN33 1397-03-27 13:34
این تئوری ها وحدس ها از دیدن خود فیلم لذتش بیشتره
نقل قول کردن
spiderpunisher
#11 spiderpunisher 1397-03-27 14:03
مقاله خوبی بود، خوشمان آمد. :D
نقل قول کردن
alihdz
#12 alihdz 1397-03-27 14:14
خیلی خوب بود منتظر قسما دو هم هستیم


ولی بهتر نبود اول مقاله هشدار اسپول اونجرز اینفینیتی وار میزدین؟؟؟
گرچه من خودم فیلم رو دیدم ولی ممکنه اونا که ندیدن دادشون دربیاد :-*
نقل قول کردن
maximum spidey
#13 maximum spidey 1397-03-27 14:23
دوستان یه فرضیه ای به ذهنم رسیده...
ما میدونیم که واچرز توی mcu هستن اما به نظرتون ممکنه که توی avengers 4 نقش مهم تری داشته باشن؟
خب اونا که همه چیزو میبینن ممکنه خیلی به کمک قهرمانا بیان.
اما باز کمی غیرممکنه چون واچرز فقط میبینن نه اینکه بخوان کاری انجام بدن بعدشم وقتی تم کلی فیلم مربوط به سفرهای زمانی میشه پس دیگه نیازی بهشون نیست و احتمال حضورشون خیلی کمتر میشه.
نقل قول کردن
Blueman4
#14 Blueman4 1397-03-27 14:40
سلام این مقاله بی شک یکی از بهترین مقالات سایت بود و واقعا عالی کار شده بود . فقط چند نکته ...
یکی این که قطعا بعد از کاپیتان و تونی محوری ترین نقش رو در فیلم شخصیت جدید کاپیتان مارول داره و برای فهم وسعت این محوری بودن باید تا تماشای فیلم اختصاصی اش صبر کنیم . نکته ی بعدی اینکه احتمال مرگ تور و لوکی خیلی میتونه بالا باشه من به نظرم در بین 3 شخصیت اصلی MCU که تونی و راجرز و تور باشند ( هالک نه چون هم زمان کمتری نسبت به بقیه تو mcu بوده و هم رایتش کامل دست دیزنی نیست ) ما به طریقی با هر 3 شخصیت خداحافظی می کنیم . نظر من بازنشستگی تونی ، مرگ تور ( با توجه به مرگ پدر و مادر و احتمالا برادر ناتنی اش و از بین رفتن آزگارد و ترک عشقش و خیلی چیزهای دیگر مانند دوستان یا مردمش تور شاید در انتهای فیلم در صحنه ای حماسی و تاریخی با کاری فداکارانه پیروزی رو برای اونجرز رقم بزنه تا پایانی شکوهمندانه برای خود و سرزمین آزگارد ایجاد کنه. ) و رفتن استیو به گذشته و سپری کردن باقی عمر با پگی کارتر رقم میخوره . تونی نیز از اون جهت که محبوبیت فوق العاده بالایی در mcu داره بازنشسته میشه تا سازندگان بتونن در فیلم های بعد در نقش هایی کمرنگ به عنوان مرشد و مشاور برای اشخاصی همچون اسپایدرمن یا آیرون هارت ازش استفاده کنن . همچنین با توجه به سن بالای استن لی و بیماری او احتمالا نقش محوری تری داشته باشه تا دیگر از بازی در کامئو های مارول خداحافظی کنه . و نکته ی پایانی این که قطعا هر چه که بشود فیلم پیرنگی به نمایش میگذاره برای شروع ترکیب شدن دنیای ایکس من ها و فنتستیک فورهای فاکس و اسپایدرورس سونی ...
محوریت فیلم قطعا در دیالوگ معروف تونی و لوکی در اونجرز 1 خلاصه خواهد شد
" ما انتقام جویانیم . چون اگر روزی زمین تسلیم شود ما انتقامش را خواهیم گرفت "
نقل قول کردن
best of the best
#15 best of the best 1397-03-27 15:03
مرسی بابت مقاله. خیلی تئوری های عالی و جذابی بود. من عاشق این فیلم خواهم شد، حتی بیش از جنگ بینهایت ولی من فکر میکنم باید تا فیلم کاپیتان مارول صبر کنیم
به نظرم حیلی چیزا تو اون فیلم معلوم میشه
نقل قول کردن
amiraliii
#16 amiraliii 1397-03-27 15:14
بیصبرانه منتظر قسمت ۲ مقاله هستم❤️
نقل قول کردن
Farnam bnr
#17 Farnam bnr 1397-03-27 15:41
احتمال برگشت بلک اوردر هم هست چون موضوع سفر های زمانیه
نقل قول کردن
Farnam bnr
#18 Farnam bnr 1397-03-27 15:47
به نقل از startend1234:
سلام خدمت همگی. یه نظریه هم بنده اضافه کنم. ان شاءالله که در قسمت دوم این مقاله بیشتر بهش پرداخته بشه.خیلی منتظر بودم تا این نظر رو زیر یه تاپیک مرتبط بگم
در خصوص این که تونی و نبیولا چطور می تونن از اون سیاره برگردن، باید بگم، اون دستگاهی که تونی و پیتر و دکتر استرنج اومدن که تخریب شد، سفینه نبیولا هم همین جور. تنها دستگاه سالم هواپیمای استارلورد هست. چون استارلورد هم با نیمی از محافظین اونجا اومدن و صحنه ای در خصوص تخریب شدنش هم نشون داده نشد. اگر این وسیله قابل استفاده نباشه مسلما یه چیزی تو سیاره تایتان سالم مونده یا تونی درستش میکنه تا برگردن
تشکر از مقالات زیباتون
نظرتون چیه؟

کاملا منطقی به نظر میاد ولی فکر نکنم این صحنه ها جزوی از فیلم باشن
نقل قول کردن
Farnam bnr
#19 Farnam bnr 1397-03-27 15:49
تا بحال به این فکر کردین که چرا همراه با قهرمان ها لباس های مخصوصشون هم پودر شد؟
نقل قول کردن
farson
#20 farson 1397-03-27 16:14
مقاله عالی بود واقعا خسته نباشید و سپاس فراوان از شما
به شدت منتظر قسمت دوم مقاله ایم
نقل قول کردن
Mdh
#21 Mdh 1397-03-27 19:22
ممنون بابت مقاله!
رفته رفته مشتاق و مشتاق تر برای اونجرز 4...
عاشق رازها و تمام چیزهای مرموزم...اونجرز 4 پر خواهد بود از اینها...
نقل قول کردن
farnam82
#22 farnam82 1397-03-27 20:51
من که واقعا گیج شدم از این همه اطلاعات مختلف
نقل قول کردن
farnam82
#23 farnam82 1397-03-27 20:53
من بازی the amazing spider-man 2 رو تموم کردم و الان دارم نسخه قبلی این بازی یعنی the amazing spider-man یک رو بازی میکنم. کسی میدونه کل این بازی چند chapter هست؟
اگر میدونید خواهشا جواب بدین
نقل قول کردن
capitan s
#24 capitan s 1397-03-27 22:21
با سفر های زمانی موافقم نیستم
1:اگه بخوان سنگ زمانو از اینشنت وان بگیرن ،دورمامو بر زمین غلبه میکنه(دکتر استرنج دورمامو رو با سنگ زمان شکست داد)
2:اگه بخوان سنگ قدرت رو زود تر از استار لرد بگیرن باعث میشه پدر کوییل همون ایگو ،پروژه خودشو تکمیل کنه
در واقع اگه بخوان دنیارو توی آینده نجات بدن بدترش میکنن
ولی درکل واقعا پیچیدس و فک نکنم توی اونجرز 4 بیاد چون هوادارو بشدت گیج میکنه
ولی اگر هم پای سفر های زمانی در میون باشه قطعا ما چیزایی رو میبینیم که دهن همه رو باز میکنه
برای مثال برای گرفتن سنگ فضا میرن پیش رداسکال که سنگو بگیرن و اگه موفق بشن باعث میشه کاپیتان سوار اون جت نشه و به آینده نیاد و ما دیگه کاپیتان آمریکا نداریم
خیلی خیلی خیلی پیچیدست
در کل برای مارول آرزوی موفقیتی دوباره دارم
نقل قول کردن
a.v.s
#25 a.v.s 1397-03-27 22:28
دقیقا به قول آقای IRON MAN33، لذت خواندن این اطلاعات از لذت دیدن خود فیلم بیشتره.

ولی یه ذره ممکنه غیرمنطقی به نظر بیاد
اینکه فیلم انتقام جویان 4 چند سال بعد از جنگ بی نهایت رخ بده اونقدر با عقل جور در نمیاد. آخه یعنی هیچ تلاشی نمیکنند و شکست رو قبول میکنند و میروند سر خونه و زندگیشون؟ بعدش یهو هوس میکنند بروند با سفر های زمانی جلوی ثانوس رو بگیرند؟ حالا مطلب که اینطوری نگفته ولی منظور و مقصودش همین حرفاییه که گفتم!
بنظرم جریان نمیتونه این طوری باشه. بنظرم چند ماهه که از جریانات جنگ بینهایت میگذره. چون قهرمانان اصولا یک شکست رو در حین چند سال قبول نمیکنند! چون تحملش رو ندارند. مخصوصا اینکه دوستانشون مردند. و اگر چند ساله که میگذره. یعنی پیام نیک فیوری چند سال بعد فرستاده میشه یا کاپیتان مارول توی فضا بیهوشه و بعد که یهو بیدار میشه پیام نیک فیوری رو میبینه؟ اینهم خودش یه تئوری ایه.
اگر یک چیز این وسط وجود داره که من نمیدونم، کسی بگید.
شاید جریان چیز دیگه ایه، ما نمیدونیم.
نقل قول کردن
doctorpool
#26 doctorpool 1397-03-28 00:53
به نقل از Farnam bnr:
تا بحال به این فکر کردین که چرا همراه با قهرمان ها لباس های مخصوصشون هم پودر شد؟

آره فکر جالبیه فکر کنم نڟریه برآن است خدای مرگ مرده های بدون پوشش را پڐیرا نخواهد بود
نقل قول کردن
wolvenom
#27 wolvenom 1397-03-28 00:54
مقاله جذابی بود
ناتالی پورتمن نقش جین رو در اونجرز 4 بازی میکنه ؟
نقل قول کردن
Blueman4
#28 Blueman4 1397-03-28 00:57
به نقل از farnam82:
من بازی the amazing spider-man 2 رو تموم کردم و الان دارم نسخه قبلی این بازی یعنی the amazing spider-man یک رو بازی میکنم. کسی میدونه کل این بازی چند chapter هست؟
اگر میدونید خواهشا جواب بدین

چه جالب من الان دارم TASM 1 رو بازی می کنم و تا کنون 9 تا Chapter داشته و با توجه به اینکه داستان بازی داره به اتمام میرسه فکر کنم نهایتا 10 تا capter باشه . TASM 2 چطوره ؟
نقل قول کردن
doctorpool
#29 doctorpool 1397-03-28 00:57
به نقل از a.v.s:
دقیقا به قول آقای IRON MAN33، لذت خواندن این اطلاعات از لذت دیدن خود فیلم بیشتره.

ولی یه ذره ممکنه غیرمنطقی به نظر بیاد
اینکه فیلم انتقام جویان 4 چند سال بعد از جنگ بی نهایت رخ بده اونقدر با عقل جور در نمیاد. آخه یعنی هیچ تلاشی نمیکنند و شکست رو قبول میکنند و میروند سر خونه و زندگیشون؟ بعدش یهو هوس میکنند بروند با سفر های زمانی جلوی ثانوس رو بگیرند؟ حالا مطلب که اینطوری نگفته ولی منظور و مقصودش همین حرفاییه که گفتم!
بنظرم جریان نمیتونه این طوری باشه. بنظرم چند ماهه که از جریانات جنگ بینهایت میگذره. چون قهرمانان اصولا یک شکست رو در حین چند سال قبول نمیکنند! چون تحملش رو ندارند. مخصوصا اینکه دوستانشون مردند. و اگر چند ساله که میگذره. یعنی پیام نیک فیوری چند سال بعد فرستاده میشه یا کاپیتان مارول توی فضا بیهوشه و بعد که یهو بیدار میشه پیام نیک فیوری رو میبینه؟ اینهم خودش یه تئوری ایه.
اگر یک چیز این وسط وجود داره که من نمیدونم، کسی بگید.
شاید جریان چیز دیگه ایه، ما نمیدونیم.
فرضیه جالبیه ولی من اون طوری توی تریلر ها دیدم فیوری کاپیتان رو فرستاده بود به درگیری با موجودات سبز رنگی تا قهرمانان از این نظر دل مشغولی نداشته باشن
نقل قول کردن
علیرضا سیلور سورفر
#30 علیرضا سیلور سورفر 1397-03-28 02:33
به نقل از Blueman4:
سلام این مقاله بی شک یکی از بهترین مقالات سایت بود و واقعا عالی کار شده بود . فقط چند نکته ...
یکی این که قطعا بعد از کاپیتان و تونی محوری ترین نقش رو در فیلم شخصیت جدید کاپیتان مارول داره و برای فهم وسعت این محوری بودن باید تا تماشای فیلم اختصاصی اش صبر کنیم . نکته ی بعدی اینکه احتمال مرگ تور و لوکی خیلی میتونه بالا باشه من به نظرم در بین 3 شخصیت اصلی MCU که تونی و راجرز و تور باشند ( هالک نه چون هم زمان کمتری نسبت به بقیه تو mcu بوده و هم رایتش کامل دست دیزنی نیست ) ما به طریقی با هر 3 شخصیت خداحافظی می کنیم . نظر من بازنشستگی تونی ، مرگ تور ( با توجه به مرگ پدر و مادر و احتمالا برادر ناتنی اش و از بین رفتن آزگارد و ترک عشقش و خیلی چیزهای دیگر مانند دوستان یا مردمش تور شاید در انتهای فیلم در صحنه ای حماسی و تاریخی با کاری فداکارانه پیروزی رو برای اونجرز رقم بزنه تا پایانی شکوهمندانه برای خود و سرزمین آزگارد ایجاد کنه. ) و رفتن استیو به گذشته و سپری کردن باقی عمر با پگی کارتر رقم میخوره . تونی نیز از اون جهت که محبوبیت فوق العاده بالایی در mcu داره بازنشسته میشه تا سازندگان بتونن در فیلم های بعد در نقش هایی کمرنگ به عنوان مرشد و مشاور برای اشخاصی همچون اسپایدرمن یا آیرون هارت ازش استفاده کنن . همچنین با توجه به سن بالای استن لی و بیماری او احتمالا نقش محوری تری داشته باشه تا دیگر از بازی در کامئو های مارول خداحافظی کنه . و نکته ی پایانی این که قطعا هر چه که بشود فیلم پیرنگی به نمایش میگذاره برای شروع ترکیب شدن دنیای ایکس من ها و فنتستیک فورهای فاکس و اسپایدرورس سونی ...
محوریت فیلم قطعا در دیالوگ معروف تونی و لوکی در اونجرز 1 خلاصه خواهد شد
" ما انتقام جویانیم . چون اگر روزی زمین تسلیم شود ما انتقامش را خواهیم گرفت "

فکر نکنم. چون گفتن والکری با بعضی از مردم ازگارد فرار کردن. فک کنم باید پادشاه ثور(king thor) رو ببینیم. دیگه وقتشه ثور فرمانروا بشه.
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#31 Remi_GAMBIT 1397-03-28 07:19
سلا. بازم مقاله عالی.
فقط ای کاش اسپویل وقایع انفینیتی وارو میزدید اون بالا شاید یکی ندیده!
مقاله عالی بود و چیزی کم نداشت، ولی من فکر میکنم که مارول شاید بخواد چنتا کاراکتر جدید اضافه کنه توفیلم
دوم: امیدوارم بخش اختصاصی کاپیتان مارول هم تو مقاله دومتون باشه
سه: لطفا درباره وقایع اینفینیت وار بر سریال های ماموران شیلد و دفندرز هم بنویسید.
بعد ممکنه که یکی از دلایلی که مامور کارتر ادامه پیدا نکرد همین باشه یعنی خب مارول حتما برنامه ای برای این کاراکتر داره!
بازم تشکر.
نقل قول کردن
Capitan strange
#32 Capitan strange 1397-03-28 13:02
ممنون بابت مقاله واقعا کامل و مرجع بود واقعا خسته نباشید.استاد فقیه بنده یه تئوری دارم اون قسمتی که دکتر استرنج به پیتر میگه:اونا نمردن نجاتشون بده احتمالا مال اون قسمتی بود که وقتی کوئیل عصبانی شد و به تانوس ضربه زد و تاتوس از کنترل خارج شد و همه رو زد و همه بیهوش و معلق توی سیاره پخش شدن و مردعنکبوتی داشت یکی یکی با تار نجاتشون میداد و میگفت که اسمتون رو نمیدونم ولی نجاتتون میدم! شاید هم اون صحنه برای داخل سنگ روحه که دکتر استرنج و اسپایدر من موفق میشن از سنگ روح خارج بشن و به پیتر میگه که از سنگ روح نجاتشون بده اونا نمردن البته این یکی خیلی احتمالش ضعیف تر از اولیه!
خلاصه که اونجرز ۴ قراره ما رو حسابی هایپ کنه. :-* :lol:
نقل قول کردن
Hashem.egz
#33 Hashem.egz 1397-03-28 17:08
از وقتی که جنگ بینهایت رو دیدم به هیچ تئوری اعتماد ندارم حتی اگه افراد معتبری مثه اقای فقیه اونو مطرح کنه
راستی امروز داشتم برا دوازدهمین بار جنگ بینهایتو میدیدم یه سوتی پیدا کردم...
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
اولین دیدار تانوس و تونی استارک همونجایی که تونی میقهمه که تانوس اونو میشناسه رو بینیه تونی زخمه uplooder.net/.../...)2018-06-18-05-23-15].JPG
بعد یه کوچولو درگیری تانوس کلاخود زره تونی رو میکنه و میبینیم که زخم نیست :-) uplooder.net/.../...)2018-0 6-18-05-29-32]. JPG
از کی تا حالا تونی قدرت شفا بخشی داشته :lol:
نقل قول کردن
farnam82
#34 farnam82 1397-03-28 17:57
به نقل از Blueman4:
به نقل از farnam82:
من بازی the amazing spider-man 2 رو تموم کردم و الان دارم نسخه قبلی این بازی یعنی the amazing spider-man یک رو بازی میکنم. کسی میدونه کل این بازی چند chapter هست؟
اگر میدونید خواهشا جواب بدین

چه جالب من الان دارم TASM 1 رو بازی می کنم و تا کنون 9 تا Chapter داشته و با توجه به اینکه داستان بازی داره به اتمام میرسه فکر کنم نهایتا 10 تا capter باشه . TASM 2 چطوره ؟

بازیTASM2 از نظر گیم پلی پیشرفت خیلی زیادی داشته ولی متاسفانه چون مدت ساخت این بازی کم بود توجه زیادی به گرافیک نشده و گرافیک کمی از نسخه اول پایینتره ولی طوری نیست که شما متوجه ضعف گرافیکی بشین. از نظر داستانی کمی بهم ریخته است ولی مراحل جذاب تر و متفاوت تری داره. مدت زمان هر مرحله هم کمتر شده تا بازی خسته کننده نشه. یه ویژگی جالب هم اینه که توی نسخه دوم این بازی با مبارزات بیشتر level لباس ها هم به طور خودکار افزایش پیدا میکنه و قدرت و جون بیشتر میشه. چون اگر جون شما کم بشه دیگه خودتان باید با فشار دادن یک دکمه و نگه داشتن ان برای چند ثانیه به حالت اول برگردید.
نقل قول کردن
hosein8081
#35 hosein8081 1397-03-28 22:55
میشه در مورد پروفسور هالک اطلاعات بدین
ممنون از مقاله خوبتون
نقل قول کردن
P.Constantine
#36 P.Constantine 1397-03-29 09:13
خب به ترتیب جواب میدم
ممنون از همه دوستانی که نظر دادند!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#1 و #3
ما دیگه بعد از جنگ بی نهایت فهمیدیم مارول چجوری فکر می کنه دیگه تئوری هامونو مثل قبل مطرح نمی کنیم.
این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست!
اگر این تجربه ای که الان و بعد از جنگ بی نهایت بدست اومده رو قبل از اکران فیلم داشتیم با استفاده از حرفای مارک رافلو می شد آخر فیلم رو حدس زد!!!!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#2 و #10 و #15 و #33
من هدف اصلیم از این مقاله این بود که مدارک و هرچی که از فیلم داریم و لو رفته رو کنار همدیگه جمع کنم، تئوری هایی هم که توی مقاله مطرح شده برای اینه که راحت تر بشه این اطلاعات رو بهم وصل کرد و ارتباط داد.(هدف اصلی تئوری و فرضیه دادن نبوده!)
داریم از یه فیلمی حرف می زنیم که تا الان اطلاعاتی ازش منتشر نشده!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#5
این مقاله رو بخونید:
llink.ir/iwquestions
توی این مقاله گفتیم که تمام سفینه هایی که توی تایتان بود از بین رفت! سفینه محافظان هم وقتی ثانوس قمر تایتان رو پرتاب کرد از بین رفت!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#7
بعد از بشکن از بین رفتند. به قبلش کاری نداشت! اگه کلا از ابتدای تولدشون از بین می رفتن که سنگ رو سنگ بند نمی شد و کل وقایع گذشته، حال و آینده به کلی تغییر می کرد!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#9 و #35
درمورد پروفسور هالک در قسمت بعدی کامل توضیح دادم!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#12 و #31
کسی که infinity war رو ندیده میاد این مقاله رو بخونه؟ ;-)
شرط عقله کسی که فیلم قبلی رو ندیده نمیاد اطلاعات فیلم بعدی رو بخونه چون ممکنه کل فیلم قبل براش لو بره!!!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#13
واچر ایشالا برای فاز بعدی که میگن کیهانیه!
الان خیلی زوده...
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#14 و #30
قسمت بعدی که آماده شد به همهٔ این مواردی که گفتید پرداخته میشه!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#17
کارمون دیگه با بلک اوردر تموم شده... :-*
نویسنده های فیلم گفتند که این شخصیت ها برای جنگ بی نهایت حضور داشتند!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#19
یک دلیل اصلی و یک احتمال براش وجود داره؛ دلیلش حماسی تر جلوه دادن مرگ هاست و احتمالی که وجود داره همون عکس دکتر استرنج و پیتره! یعنی ممکنه توی سنگ روح با همون لباسا باشن!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#22
یکی از دلایل دو قسمتی شدن مقاله هم همین بود :-)
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#24
شما مطمئن باش سفر های زمانی یا چیزی شبیه بهش اتفاق میوفته! خود نویسنده های فیلم هم گفتن که Avengers 4 ذهنمونو منفجر می کنه!
نگران وقایع تغییر کرده هم نباشید چون کامل تو فیلم بهش پرداخته میشه.
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#25
مقصود این حرفایی که گفتید نبوده!!!!!
ظاهری که ما از تونی داریم می بینیم خیلی شکسته تر از چیزیه که در جنگ بی نهایت دیدیم و این اتفاق امکان نداره طی چند ماه بیوفته! بعدشم ما که نگفتیم دست رو دست گذاشتن و کاری نمی کنن!!!!! مثلا: ۱.شوری داره ویژنو بازسازی می کنه. ۲.تونی و اسکات و هنک پیم دارن روی دستگاه سفر زمانی کار می کنن! ۳.بلک ویدو و هاکای برای گرفتن اطلاعات به یاکوزا نفوذ کردن! ۴. .... |کسی دست رو دست نذاشته همه مشغول اند!|
جریان اینه :-)
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#27
تا الان که توی اسامی بازیگران فیلم حرفی ازش زده نشده!
اگر هم ناتالی پورتمن قرار باشه توی این فیلم حضور داشته باشه مارول حتما اونو مخفی نگه می داره!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
#32
بله درست می گید، احتمالش هست!
ــــــــــــــــــــــــــــــ
نقل قول کردن
The Wolvernie
#37 The Wolvernie 1397-03-29 11:41
الان دیگه همه می دونیم که دکتر استرنج می دونسته که تو سیاره تایتان همه می میرن و تونی و نبولا می مونن پس قبل از مبارزه با تانوس یه جوری به وانگ خبر می ده (چجوری اونو دیگه من نمی دونم)وانگ هم یه دریچه باز می کنه و...
یا اینکه ثور به اونجرز در مورد چطور پیدا کردن پدرش اودین میگه و گروه می ره پیش وانگ و دوباره و دریچه...
در هر صورت این وانگ باید اونا رو نجات بده 8)
نظر شما چیه؟؟؟
نقل قول کردن
iran_of_soldier
#38 iran_of_soldier 1397-03-29 16:20
گذشترو نمیشه تغییر داد
اتفاقی که افتاده دیگه افتاده
کافیه سریال لاست دیده باشید تا بحرفم رسیده باشین
رد اسکال از کجا به کپ گفت من ایندرو دیدم پرچمی نبود؟
تانوس از کجا ایرون من میشناخت؟
نقل قول کردن
amirxlogan
#39 amirxlogan 1397-03-31 15:14
من یه تئوری دارم اون اینه که کسای که تانوس پودر کرد نمردن بلکه تو زمان یا بُعد های دیگه ویا زمین های موازی دیگه گم شدن و تو اونجرز 4 تونی و اونایی که مچ بند داشتن میرن :oops: دنبالشون میدونم احمقانه بنظر میرسه ولی 90 درصد بنظرم درسته :o
نقل قول کردن
darwinseyf
#40 darwinseyf 1397-05-24 19:09
من فقط از این مطمئنم که هاکای تبدیل به رونین میشه چون اگه تو عکسی که لباس سیاه داره دقت کنید متوجه شباهت کفش هاکای با کمیکهاش میشید البته مسلما شما از من خبره تر هستید
مرسی از بودنتون
نقل قول کردن
darwinseyf
#41 darwinseyf 1397-05-24 19:11
lkبه نقل از darwinseyf:
من فقط از این مطمئنم که هاکای تبدیل به رونین میشه چون اگه تو عکسی که لباس سیاه داره دقت کنید متوجه شباهت کفش هاکای با کمیکهاش میشید البته مسلما شما از من خبره تر هستید
مرسی از بودنتون

به نقل از darwinseyf:
من فقط از این مطمئنم که هاکای تبدیل به رونین میشه چون اگه تو عکسی که لباس سیاه داره دقت کنید متوجه شباهت کفش هاکای با کمیکهاش میشید البته مسلما شما از من خبره تر هستید
مرسی از بودنتون

البته منظورم شباهتش با کفشهای رونین در کمیکاش هستش رنگش و اون خطوط طلایی کاملا همخونی داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید