تمام شواهد و مدارکی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) داریم – قسمت دوم

تمام شواهد و مدارکی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) داریم – قسمت دوم

تمام اطلاعات لو رفته، سرنخ هایی که بازیگران فیلم لو داده اند، عکس های سر صحنه، لوکیشن های فیلم برداری، تمام شایعات و اخبار رو براتون در قالب یک مقاله جمع کردیم!

مقدمه: پارسال همین حوالی سال بود که اطلاعات مختلفی از جنگ بی نهایت منتشر می شد و ما اون ها رو جدی نمی گرفتیم! با نگاهی به گذشته میشد فهمید که اگر این اطلاعات رو کنار هم قرار می دادیم به نتایج جالبی دست می یافتیم. حال ما تصمیم گرفتیم که تمام اطلاعات، شایعات، اخبار و عکس ها را کنار یکدیگر قرار دهیم و حداقل یک پازل تشکیل دهیم؛ پازلی که سرهم کردن آن بسیار دشوار و دور از ذهن به نظر می رسد! این شما و این تکّه پازل هایی که از فیلم انتقام جویان ۴:

برای خواندن قسمت اول حتما به اینجا بروید چون بهش زیاد ارجاع داده می شود! در ضمن به یک نکتهٔ مهم قبل از خواندن این مقاله توجه کنید: این مقاله در اصل برای جمع آوری تمام مدارک از انتقام جویان ۴ است و تئوری های مطرح شده در این مقاله بیشتر برای ربط دادن عکس ها و متن های لو رفته، مرتب کردن اطلاعات و همچنین برای سمت و سو دادن به ذهنمان می باشد.

بدیهی است که این مقاله ممکن است دارای اسپویل هایی از ۲۰ فیلم اخیر مارول داشته باشد.

 

۱. سفر ثور به هل هایم!

سفر ثور به “هل هایم ”! 

تاریخ ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت سال ۹۶: فیلم برداری در «کلیسای جامع دورام» واقع در بریتانیا! «تسا تامپسون» (والکری)، مارک رافلو (هالک)، کریس همسورث (ثور) و ماکت راکت راکون در این صحنه دیده شده اند. «میولنیر» (چکش سابق ثور) نیز در این صحنه دیده شده!!!

اونجرز 4

گریمور و آرایشگر شخصی «رنه روسو» ، بازیگر نقش مادر ثور ( فریگا)، در این زمان در همان لوکیشن فیلمبرداری حضور داشته و پُستی در اینستاگرام با هشتگ جنگ بی نهایت قرار داده است:

کلیسا 

افراد دیگری نیز از حضور «تام هیدلسون» در نزدیکی این کلیسا خبر داده اند:

خب این لوکیشن فیلم برداری قبلا در فیلم عصر آلتران و در صحنه رویای ثور که در «هِل» رخ می داد، مورد استفاده قرار گرفته بود. پس با توجه به مطالبی که در قسمت قبل این مقاله گفتم، ممکنه رویای ثور نیز به نوعی به واقعیت بپیونده! («هِل» یا «هِل هایم» یکی از بخش های قلمروی «نیفل هایم» ، یکی از ۹ قلمروی جهان، می باشد. هِل محل نگهداری گناهکاران و کسانی که بی شرافت از دنیا می روند است. هزاران سال پیش اودین، دخترش «هلا» را بخاطر اعمالش به «هل» تبعید کرد. «هلا» بعدها سعی کرد که از «هل» خارج شود اما همانطور که در فیلم راگناروک دیدیم با لشکری از «والکری» ها مواجه شد. این پایان کار نبود، هلا با کشتن سرلشکر سپاه والکری و بقیه افرادش به این جنگ پایان داد و در نقطه ای که چیزی به خارج شدن او باقی نمانده بود؛ اودین دست به کار شد و او را به زندانش بازگرداند!!!!! )

با توجه به این اطلاعات و عکس ها ثور به همراه راکت راکون، والکری و بروس به والهالا/هل (به نوعی استعاره از بهشت و جهنم در دنیای اساطیری اسکاندیناوی هستند) سفر می کنند و در آنجا با لوکی و احتمالا «فریگا» (فریبا) مادر ثور و حتی ممکنه با «هلا» ملاقات کنند! این صحنه کمی تعجب برانگیز و گیج کننده است و شاید شما با خودتون بگید این صحنه فیلمبرداری مال «نیدولیر» بوده اما چیزهایی که باعث میشه این صحنه با «نیدولیر» جدایی و تمایز پیدا کنه اولا مجسمه ایه که ما در صحنه رویای ثور در عصر آلتران دیده بودیم:

رویای عصر التران

دومین دلیل حضور «میولنیر» چکش قبلی ثور و سوم حضور بازیگر هالک، والکری و لوکی در این صحنه است! چهارمین دلیل هم غیاب گروت و نبود ماکتش در این صحنه است که ما را بیش از پیش به این که این صحنه قرار است در Avengers 4 اتفاق بیوفتد می رساند!!!!

از اونجایی که در MCU دنیای اساطیری به اون صورتی که انتظار می رفت اقتباس نشده ما دقیقا نمی دونیم «هل» و «والهالا» چگونه مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اما اگر مطابق دنیای کمیک و داستان های اساطیری باشد «والهالا» تالاری در ازگارد است درحالی که هِل قسمتی از نیفل هایم است. از آنجایی که ازگارد در راگناروک نابود شد آیا والهالا هم همراهش از بین رفت یا کلا قضیه والهالا در MCU به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد؟

سوال دیگر این است که چکش سابق ثور در این صحنه چه می کند؟ آیا چکش ها هم روح دارند؟ یا تمام این ها به سفر به گذشته که در قسمت قبل این مقاله گفته بودیم مربوط است؟ باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری از فیلم منتشر شود.

 

-ساخت ارتش؟

ارتش ثور

با توجه به یکی از منابع لو دهنده، انتقام جویان ۴ (Avengers 4) از سومین فیلم ارباب حلقه ها یعنی بازگشت پادشاه الهام گرفته است و از لحاظ فضا و تم به اون فیلم شباهت زیادی دارد. (من شخصا عاشق فضای فانتزی و اساطیری ام) در اینجا چیزی مانند تیم آپ سم و فرودو با دو قهرمان داستان را شاهد هستیم و ثور نقشی مانند «آراگون» در سری ارباب حلقه ها را دارد!!!!! (منبعمون اینجاست )

با توجه به منبع دیگر، داستان ثور بر محور جمع کردن یک ارتش علیه ثانوس می چرخد.( منبعش اینجاست )

همچنین گزارش شده دست اندرکاران فیلم به دنبال سیاهی لشکری از جنگویان وایکینگی هستند!!!!

در جایی دیگر به جنگویان مرد از تمام قومیت ها و با استایل دهه ۲۰ الی ۵۰ میلادی همچنین با ریش و موهای بلند اشاره شده است که دقیقا مطابق سیاهی لشکری است که دست اندرکاران فیلم دنبالش بودند.

چند سال پیش منبع دیگری نیز گفته بود که چیزی نمانده بود لوکی را در فیلم ثور ۲ (Thor: The Dark World) بکشند و در فیلم بعدی یعنی راگناروک او را از جهنم خارج کنند، اما تصمیمشان زمان فیلم برداری عوض شد و لوکی نمرد! این منبع اذعان داشت که این اطلاعات را مستقیما از تام هیدلسون گرفته است.

با توجه به گفته ها و شنیده ها از این منابع، میشود فهمید که نقشه مارول در یکی از فیلم هایش این بوده که لوکی واقعا در یکی از آنها کشته شود و ثور در آینده او را بازگرداند؛ چه فرصتی از این بهتر؟ با توجه به این اطلاعات می توان گفت که ثور به همراه لوکی، لشکری انبوه از جنگویان وایکینگی را نیز بدنبال خود خارج می کند! (خود تام هیدلسون به تازگی فاش کرد که از دو سال پیش می دونسته در جنگ بی نهایت کشته خواهد شد.)

خب یکی از منابع گفته بود که قسمتی از این فیلم از سومین فیلم ارباب حلقه ها الهام گرفته شده است و ما قبلا ازطرف معتبر ترین منبع گفته بودیم که فیلم روی رابطهٔ تونی و استیو تمرکز می کند پس تونی و استیو همان سم و فرودو هستند. از طرفی اگر یادتان باشد در سومین فیلم ارباب حلقه ها «آراگون» تصمیم به جمع کردن لشکر مردگان گرفت، پس ممکن است ثور نیز مانند آراگون به هل/والهالا برود تا لشکریان خودش را جمع کند.

چقدر هم زیبا جلوه می کند اگر به وقایع راگناروک و لشکری که توسط هلا کشته شده بودند اشاره شود و بازگشت شکوهمند آنها که از والهالا برمی خیزند را شاهد باشیم!

 

- کلیسای جامع دورام

کلیسای جامع دورام

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، به مدت حدود سه هفته فیلمبرداری در این کلیسا انجام شده و مجسمه ای که در رویای ثور بود به همراه ماکتی از راکت در این صحنه دیده شده.

یکی از منابع که در آن زمان در این صحنه از فیلمبرداری حضور داشته گفته: من واقعا راجع به اتفاقاتی در پشت صحنه قلعه دورام می افتاد گیج شده ام. من به مدت سه هفته اونجا می پلکیدم!! یکی که اونجا کنارم بود بهم گفت که زنان زیادی رو در پشت قلعه دیده که لباسشون سفیده و شبیه دوشیزه های قرون وسطایی هستند.

اونجا زمین پوشیده از پرده سبز بود، پرده سبز ها روی دیوار و کنار ستون های قلعه و همچنین پرده سبز های متحرک روی سقف آویزان بود. اونجا همه چیز به جز دیوار های پایینی، درب های سلتی و ستون های اصلی قلعه قرار بود با CGI و جلوه های ویژه کار بشه.

کلیسای زیبا

من از کنار صدها پایهٔ آهنی که شبیه به شمعدان و مشعل برنج سازی بود گذشتم که پشت سر آنها مخازن گازی مخفی شده بود. این صحنه با مقدار زیادی از تزییناتِ آتشینِ زینتی تزیین شده بود همچنین طراحی اکثر وسایلِ دکور، طراحیِ مارپیچی و ماری شکل داشتند.

اونها صحنه های وسیع و بزرگ تر رو در کلیسای جامع و اصلی فیلمبرداری کردند و صحنه های کوتاه تر رو در کلیسای گالیله که (در آن) به طور موقت، پنجره ها رو تغییر داده بودند و امکانات مدرن کلیسا رو با پانل سنگی پوشانده بودند.

همچنین من مطمئنم در این صحنه، اونا داشتند یک تخت پادشاهی که از تخته چوبی ساخته شده بود رو به داخل انتقال می دادند. چون من این(وسایل) رو پشت درب کلیسا دیدم ، مجبور شدم اونجا رو ترک کنم!

گفتیم که احتمال دارد رویای ثور در عصر آلتران نیز درست از آب درآید و این اتفاق بعد از نابودی ازگارد کاملا مورد انتظار به نظر می رسد. بیایید نگاهی به شایعات زمان اکران عصر آلتران بیاندازیم: لوکی هم قرار بوده در رویای ثور حضور داشته باشد، اما بعد از پخش آزمایشی فیلم حذف شده چون باعث گیجی مخاطبان شده! (باعث شده برخی فکر کنند که لوکی پشت قضیه آلتران بوده)

گفته می شود که والکری ها با لباس سفید در والهالا حضور دارند پس می توان حدس زد اون سیاهی لشکری که با لباس سفید و قرون وسطایی در پشت صحنه دیده شده اند، همان والکری ها هستند!!!!! این شاید فرصتی برای والکری اصلی باشد تا با عشق کشته شده اش(!) دیداری هر چند کوتاه داشته باشد. (همانطور که می دانیم «تسا تامپسون» تایید کرده که والکری یک د.ج.گ است!!!) همچنین با توجه به احتمال حضور مادر ثور یعنی «فریگا» (یا به قول خودمون فریبا) ممکنه یک دیدار خانوادگی بزرگ را در این صحنه ببینیم.

صدها وسایل تزیینی ماری شکل؟! شاید این وسایل به لوکی مربوط است چرا که لوکی با مارها رابطهٔ خوبی دارد. در دنیای سینمایی مارول او می توانست خودش را شبیه به وسایل بی جان کند(صحنه ای در فیلم اول ثور) و حتی خودش را تبدیل به مار کند.(صحبت های ثور در راگناروک)

(پ.ن: در اساطیر اسکاندیناوی لوکی به خاطر دسیسه برای قتل «بالدر» محکوم و در کوهی به زنجیر کشیده می شود؛ درحالی که زهر یک مار از بالا به طرف چشمش می چکد!!! این اتفاق تا قبل از راگناروک ادامه پیدا می کند تا این که لوکی از زندانش رها می شود و طی وقایع راگناروک فرزند لوکی یعنی مار میدگارد باعث کشته شدن ثور می شود!!! شاید مثل راگناروک به این وقایع اشاره کوچکی داشته باشیم.)

 

- هلا وارد می شود!!!

هلا ثانوس

یکی از منابع به حضور «کیت بلانشت» حین فیلمبرداری Avengers 4 در انگلستان اشاره کرده. همچینین مارک رافلو در مصاحبه ای به کار کردن در کنار او در infinity war و Avengers 4 اشاره کرده!

شما رو نمی دونم ولی سرنوشت «هلا» برای من در راگناروک مشخص نشد! حدسی که میشود زد این است که با نابود شدن ازگارد و منبع قدرت های «هلا»، او به قلمروی خودش «هِل» بازگشته باشد و با توجه به مطالبی که در موارد قبلی گفتم دیگر بازگشت او دیگر غافلگیر کننده نیست!(چون شاید براتون اسپویل شده باشه.) نکتهٔ جالب دیگری که می توان به آن اشاره نمود تخت پادشاهی چوبی است که در بالاتر به آن اشاره کرده بودیم؛ شاید این تخت متعلق به «هلا»، ملکهٔ هل، باشد!!!!

فکر نکنم «هلا» با دیدن برادرش ثور خوشحال شود اما در این بین چند تئوری خوب می توان مطرح کرد: ۱- ثور و همراهانش مجبور به جنگیدن یا متقاعد کردن هلا برای کمک بهشان می شوند.(چقدر هم صحنه حماسی می شود وقتی ثور با تبر جدید و قدرتمندش با هلا زد و خوردی داشته باشد!) ۲- شخصیت هلا به کلی تغییر می کند و دیگر مثل سابق فکر نخواهد کرد و به همین خاطر به ثور کمک می کند. ۳- لوکی به عنوان یک فرد مُرده سعی بر متقاعد کردن «هلا» و ارتش مردگان می کند!

 

- خدای شیطنت!

لوکی

همانطور که در این مقاله گفتیم مورد اعتمادترین و معتبرترین منبع برای داستان Avengers 4 همان شخصی است که این اطلاعات را لو داده، در قسمتی از اطلاعات این منبع به لوکی اشاره می شود و ادعا می کند که اطمینان دارد در ابتدا قرار بر این بوده که لوکی در سفر زمان به ما بقی قهرمانان کمک کند اما بعد از اکران جنگ بی نهایت این موضوع تغییر کرده و منبعمان دیگر در این باره اطمینانی ندارد.

خیلی ها هنوز با مرگ لوکی در جنگ بی نهایت کنار نیامده اند و به همین خاطر تئوری های عجیب و مختلفی مطرح می کنند مثلا یکی از عجیب ترین آنها این است که لوکی با جا زدن خود به جای بروس و هالک به زمین آمده و هالک در سفینه ازگارد مانده!!! با کمی دقت می توان این تئوری های عجیب و غریب را بی اثر جلوه داد. پس ما با دقت به این مسئله می پردازیم؛ حرکتی که لوکی در مقابله با ثانوس انجام داد مثال بارز یک خودکشی بود! آیا خدای حیله گری فقط با یک خنجر و آن هم از جلو به ثانوس شکست ناپذیر حمله می کند؟ قاعدتا نه! حتی با توجه به صحبت های این منبع معتبر می توان به این نتیجه رسید که کاسه ای زیر نیم کاسه این حرکت لوکی است. پس شاید کمک کردن لوکی در سفر زمانی در فیلم بعدی اتفاق بیافتد.

بیایید نگاهی دقیق به صحبت های لوکی بیاندازیم: من به تو اطمینان می دهمکه بخت دوباره با ما یار خواهد بود (خطاب به ثور) و البته اینجا از یک اصطلاح استفاده می شود که در اصل به صورت تحت الفظی به اینگونه معنی می شود: خورشید دوباره به سوی ما خواهد تابید که به نظر ایهامی مخفی دارد و ما در آینده متوجه آن خواهیم شد اما حدسی که می توان زد بازگشت ازگارد پس از وقایع انتقام جویان ۴ است. نکتهٔ بعدی اطمینانی است که لوکی در این جا دارد؛ چه چیزی باعث می شود او انقدر از این مسئله اطمینان داشته باشد؟ همچنین ما در صحبت های پایانی او با ثانوس جملاتی می شنویم که کاملا با تفکر و دقت انتخاب شده اند و مهم ترین بخشش زمانی بود که لوکی گفت: وفاداری نامیرا ! اگر اشتباه نکنم روسوها گفته بودند به این صحبت های لوکی خاصتا توجه کنید چون ممکنه بعدا دارای اهمیت بشوند. پس ما می توانیم مطمئن شویم که لوکی احتمالا یک سری اطلاعات از آینده داشته است. در این جا به چند تئوری محتمل می پردازیم: ۱- (ساده ترین و مشخص ترین تئوری) او با یک مسافر زمان ملاقات می کند. ۲- او تصویری از مردگان یا مادرش فریگا را می بیند. (مانند ثور در فیلم راگناروک که تصوری از اودین را می توانست ببیند.) ۳- او در گذشته با کمک تسارکت و عصایش (سنگ فضا و ذهن) به دانشی از آینده دست یافته است. ۴- همانطور که می دانید لوکی در دنیای کمیک جادوگر بزرگیست و قدرت های به مراتب بیشتری دارد، با توجه به این مطلب شاید او با بّعد روحانی دکتر استرنج ملاقاتی داشته و از پایان ماجرا مطلع شده.

 

۲. کاپیتان مارول

کاپیتان مارول 

تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۶: یکی از برندگان سایت Omaze موفق به حضور در یکی از صحنه های فیلمبرداری انتقام جویان ۴ شده بود و اطلاعاتی از این صحنه شرح داد. به عنوان مثال بازیگرانی که در این صحنه حضور داشتند عبارتند از کریس اوانز، اسکارلت جوهانسون، گوئنیت پالترو، بری لارسن و رابرت دونی جونیور. این صحنه در یک فضای باز پوشیده از پرده سبز رخ میداده. این صحنه فیلمبرداری طولانی ای نداشته و بیشتر به دیالوگ گویی شبیه بوده تا صحنه نبرد. از آنجایی که این صحنه پرده سبز بوده نمیشده راجع به مشخصات محیطی این صحنه توضیحی داد. زمان فیلمبرداری صدای رابرت دونی جونیور می آمده که راجع به صدمه دیدن و خوب بودن حالش حرف می زده. ( این شخص به گریم زخمی بودن صورت او نیز اشاره کرده.) طبق ادعای این شخص این صحنه سر جمع پنج دقیقه طول می کشیده و همچنین ادعا کرده که از رابرت دونی جونیور راجع به محیط پرده سبز پرسیده و او گفته یک سفینه بوده همچنین رابرت گفته که در یک مهمانی هالووین (اشاره به لباس های ابرقهرمانی) حضور داشته! این شخص همچنین گفته که «سین گان» را در این محل دیده و شاید راکت راکون در این صحنه نقشی داشته باشد.

(همانطور هم که می دانیم طبق ادعای جاش برولین، او با استیو، ناتاشا، رودی، ثور و کاپیتان مارول صحنه ای مشترک داشته.)

(در یکی از مصاحبه هایی که با اسکارلت جوهانسون شده او به صحنه ای مشترک بین بلک ویدو و کاپیتان مارول اشاره کرده همچنین با توجه به صحبت هایش می توان فهمید که کاپیتان مارول هالک را روی دستانش حمل می کرده و نزاعی کوچک بینشان رخ داده است!!)

با توجه به جزییات این صحنه می توان گفت که استیو، ناتاشا، تونی، پپر و کاپیتان مارول قرار است در یک سفینه کنار هم باشند همچنین صحنه ای اکشن رخ داده که منجر به زخمی شدن تونی در این صحنه است. تقریبا هیچ نظری نمی توان راجع به این صحنه داد جز این که شاید این اولین رویارویی قهرمانان با کارول دنورس باشد. ( در ادامه راجع به هالک کامل توضیح خواهم داد)

 

۳. مبارزه با ثانوس

مبارزه با ثانوس

عظیم ترین و حماسی ترین بخش فیلم به این قسمت مربوط است و به چند بخش تقسیم شده تا بهتر به این مطالب بپردازیم:

 

- دستکش استارک

دستکش استارک

با توجه به صحبت های معتبر ترین منبع لو دهندهٔ اطلاعات، صحنه ای وجود دارد که هاکای با دستکش بی نهایت استارک از چیزی فرار می کند.(مشخص نیست از چه چیزی) همچنین گفته میشود که نقشهٔ انتقام جویان این است که با درست کردن دستکش مخصوص خودشان و سفر به گذشته تمام سنگ های بی نهایت را کنار یکدیگر جمع کنند که در نهایت منجر به تغییرات اساسی در دنیای مارول پس از انتقام جویان ۴ می شود.(برای اطلاعات بیشتر به این مقاله رجوع کنید.)

منبع دیگر نیز اضافه می کند؛ هاکای نقش کلیدی در شکست ثانوس خواهد داشت.

یکی دیگر از منابع نیز می گوید در جایی از داستان هاکای می بایست از دستکش نیمه کاره استارک در مقابل نوچه های ثانوس محافظت کند. هاکای در شکست ثانوس نقش مفیدی دارد. (منبعش اینجاست )

زیرداستان هالک بر محور ترکیب شدن بروس و هالک می چرخد که آنها در نهایت به پروفسور هالک تبدیل شوند.( منبعش اینجاست http://archive.4plebs.org/tv/thread/97953570 ) اوست که در نهایت دستکش استارک را علیه ثانوس به دست می کند که منجر به از دست دادن دستش در پایان کار می شود.(در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده)

با نگاهی به این اطلاعات می توان فهمید که هاکای نقش مهمی در این فیلم خواهد داشت. منابع لو دهنده تقریبا از یک داستان اصلی پیروی می کنند با تفاوت های جزئی. برخی از آنها معتبر تر از بقیه هستند و حتی ممکن است در این اطلاعات فیلمنامه های فیک و تقلبی وجود داشته باشد چون با توجه به صحبت های کارگردانان فیلم واقعا این اتفاق طی فیلمبرداری رخ داده و برخی از این اطلاعات ممکن است گمراه کننده باشد. به هر حال منبع اول که به ilurkthings معروف است تقریبا تمام اطلاعاتی که از جنگ بی نهایت لو داده بود به واقعیت پیوست. طرف دیگر اطلاعاتی است که 4Chan لو می دهد و در آن برخی از اطلاعات اشتباه و گمراه کننده است؛ مثلا قضیه پروفسور هالک را این منبع لو داده و کمی حساب کردن روی آن سخت است بنابراین ما با توجه به صحبت های مارک رافلو مُهر تاییدی بر آن می زنیم:

پرفسور هالک 

«پیتر دیوید» رو میشه بزرگترین نویسندهٔ هالک نامید. او با خلق داستان های فوق العاده و جذاب باعث شد این شخصیت بیش از پیش منحصر بفرد بشود. در شماره های ۳۷۰ تا ۳۷۷ از سری اول کمیک های The Incredible Hulk خاکستری بودن هالک به بهترین شیوه روایت شد چون در ابتدا قرار بود هالک طوسی رنگ باشد ولی مشکلات پرینت گرفتن رنگ خاکستری در زمان گذشته باعث شد رنگ او به سبز تغییر کند. اما پیتر دیوید بی خیال این قضیه نشد و دلیلی بر تغییر رنگ هالک بیان کرد که منجر به داستانی شگفت انگیز و جذاب از هالک شد.

کمیک هالک

در طی این شماره ها مشخص شد که بروس از بچگی تداخل شخصیتی داشته:

تداخل شخصیتی

و در وجود بروس دو نوع هالک نهفته است، یکی از آنها سبز رنگ با خلق و خویی وحشی و بسیار قوی و دیگری خاکستری رنگ که از هوش و زیرکی بیشتری برخوردار است همچنین او آرام تر و طماع است. این دو هالک در ذهن و ضمیر ناخودآگاه بروس هستند:

اما چون زور بازوی هالک سبز زیادتر است ما بیشتر او را در هیبت سبز می بینیم. ما در این داستان دیدیم که دکتر سامسون آنها را دور هم جمع کرد تا با یکدیگر صحبت کنند که با هم یکی و ترکیب شوند و برای این کار بروس مجبور شد به خاطرات گذشته و دردناکش سری بزند. این خاطره آزار و اذیت کردن مادر بروس توسط پدرش بود که سرانجام با مرگ مادرش خاتمه یافت.(شبیه این اتفاق را در فیلم هالک ۲۰۰۳ دیده بودیم.) اینجا بود که معلوم شد هالک سبز از خشم او و هالک خاکستری از لذات و شهوات او سرچشمه می گیرد. در پایان ما دیدیم که او با هیولایی که در ذهنش از پدرش ساخته کنار آمده و در آخر طی صحنه ای زیبا، حضور مادرش در ذهن او را می بینیم که به این دو هالک می گوید دیگر نیازی نیست بجنگند و وقت صلح رسیده. اینجاست که ما شاهد ترکیب دو هالک با بروس هستیم:

بروس بانر

بعد از ترکیب شدن آنها با هم، ما بروس را با هوش و ذکاوت همیشگی خود در هیبت هالک می بینیم. در ادامه نیز طراح هالک صورت او را بیشتر شبیه به بروس کرد تا مشخص شود دیگر یک هیولای عصبانی نیست. چیزی که در پرومو آرت های لو رفته از هالک می بینیم چهره اوست که کمی دستخوش تغییرات شده و همانطور که در این سری کمیک دیدیم چهره او بیشتر شبیه به بروس شده و از خشم صورتش کاسته شده.

اگر به مصاحبه های مارک رافلو دقت کنید می بینید که در هر یک از آنها سرنخ هایی از هالک به ما می دهد مثلا زمان اکران فیلم راگناروک او گفت که خودش بوده که ایده روایت داستان هالک را به کوین فایگی گفته؛ همچنین در همین مصاحبه به جدا شدن شخصیتی بروس و هالک اشاره کرد. بعد از این مصاحبه، در مراسم فرش قرمز جنگ بی نهایت او حرف های جالب تری زد؛ زمانی که از او پرسیده شد که چرا هالک قوی ترین انتقام جوست او اینگونه پاسخ داد: چون قویترین و باهوشترینه و این دو چیز با یکدیگر شکست ناپذیر اند. پس این تاییدیه است که ما از ترکیب شدن هالک و بروس و تبدیل شدنش به پروفسور هالک بیان می کنیم.

حال به سراغ لباس او می رویم، شاید این لباس به این دلیل تن بروس باشد که بتواند در فضا نفس بکشد، چیزی که در دنیای کمیک و یکی از ۱۰ کمیک برتر او نیز اتفاق افتاده:

هالک در فضا

در شماره های ۱ تا ۲۰ کمیک های Indestructible Hulk ما دیدیم که بروس از تبدیل شدن به هالک ابایی ندارد و در این داستان او لباسی به تن داشت که در فضا به او کمک می کرد نفس بکشد. (البته برخی ادعا دارند در انتقام جویان ۴ این لباس باعث کنترل کردن هالک می شود و توسط تونی اختراع شده!) حتی در این سری شاهد سفر های زمانی هستیم.

نکته دیگری که در بالاتر اشاره کردیم، مبارزه و نزاعی است که بین کاپیتان مارول و هالک رخ می دهد؛ شاید روند داستانی هالک در این سه فیلم مانند دنیای کمیک ادامه پیدا کند؛ یعنی با سیاره هالک شروع شود و مثل جنگ جهانی هالک ادامه پیدا کند (مبارزه کاپیتان مارول و هالک) و در نهایت به ترکیب بروس و هالک و پوشیدن دستکش استارک ختم شود.

در این بین باید به موردی مهم راجع به ترکیب و جنگ ذهنی بروس و هالک اشاره کنم. یادمه زمان فیلمبرداری جنگ بی نهایت برخی از سایت های خارجی حضور «لیو تایلر» (بازیگر بتی راس) را سرصحنه فیلمبرداری گزارش کرده بودند پس شاید به او نیز در خاطرات بروس اشاره بشود چون واقعا رابطهٔ بروس و ناتاشا کمی نچسب جلوه می کرد و دیدگاه برادران روسو با جاس ویدون در این مورد کاملا متفاوت است پس بازگشت بتی راس بهترین اتفاق برای بروس خواهد بود .( We Want Betty Back)

 

- رستاخیز پودر شدگان

رستاخیز پودر شدگان

۲۰ آذر سال ۱۳۹۶: اوانجلین لیلی(واسپ) در حال آماده سازی برای فیلمبرداری انتقام جویان بوده است.

۲۵ آذر سال ۱۳۹۶: تام هالند(مردعنکبوتی) به آتلانتا و محل فیلمبرداری رفته و درجوار کریس همسورث(ثور) و رابرت دونی جونیور(تونی) حضور داشته.

پاول بتانی(ویژن) و الیزابت اولسن (اسکارلت ویچ) تا ۳۰اُم آذر مشغول ایفای نقش در فیلم بوده اند.

انتونی مکی(فالکون) در ۲۳ آذر در محل فیلمبرداری حضور داشته. گوئنیت پالترو(پپر) نیز در همان تاریخ مشغول فیلمبرداری بوده همچنین او در چهاردهم دی ماه نیز فیلمبرداری داشته.

دیو باتیستا (درکس) در ۲۴ آذر پُستی خبر تمام شدن فیلمبرداری اش را در انتقام جویان داد.

پام کلمنتیئف (مانتیس) در ۲۷ آذر ماه به کار کردنش در سر صحنه انتقام جویان اشاره کرده بود. مارک رافلو (هالک) و اسکارلت جوهانسون (بلک ویدو) نیز در این تاریخ سر صحنه فیلمبرداری حضور داشتند.

دان چیدل (ماشین جنگی) در ۲۷ آذر ماه به همراه مارک رافلو (بروس) در آتلانتا حضور داشته.

جرمی رنر در ۲۲ آذر ماه پُستی از سایه اش در هیبت هاکای در اینستاگرامش قرار قرار داده بود.

زویی سالدانا (گامورا) در ۲۳ آذر طی پستی خبر بازگشت به فیلمبرداری اش را داد. طی مصاحبه ای نیز به صحنه های مشترکی که با رابرت دونی جونیور داشته اشاره کرده و نیز در همان زمان به چیدل (رودی) و پالترو (پپر) در لباس آهنی اشاره کرده. ساموئل جکسون (نیک فیوری) نیز در همان هفته سر صحنه فیلمبرداری در آتلانتا حضور داشته.

(منبع تمام این اطلاعات اینجاست )

با توجه به اطلاعات لو رفته، از بین تمام اعضای انتقام جویان احتمالا فقط هالک دستکش بی نهایت را به دست و از آن استفاده کند و همانگونه که ما در جنگ بی نهایت دیدیم؛ وقتی ثانوس از دستکش بی نهایت استفاده کرد، آسیبی جدی به دستش وارد شد پس اطلاعاتی که می گفت هالک دستش را از دست می دهد به احتمال زیاد درست باشد.

اگر به حضور بازیگران در ماه آذر نگاهی بیاندازیم، تنها چیزی که از آن می توان فهمید بازگشت قهرمانان پودر شده می باشد. این صحنه ممکن است قبل یا بعد از نبرد نهایی اتفاق بیافتد و ما شاهد دیدار مجدد و حماسی قهرمانان بازمانده با قهرمانان پودر شده باشیم.

همانطور که می دانید، ما در سال های آینده فیلم محافظان کهکشان ۳ را در پیش داریم و با توجه به برخی از اطلاعات، گامورا با شخصیت هایی که قبلا با آنها تعاملی نداشته صحنه ای مشترک خواهد داشت پس می توان گفت او به هر حال به زندگی بازمی گردد. در ضمن جیمز گان نیز تایید کرده فیلم سوم محافطان کهکشان پس از جنگ بی نهایت رخ خواهد داد. همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم ممکن است «شوری» مشغول بازسازی ویژن باشد همچنین در شماره ۱ توضیح دادیم که ممکن است ثور، لوکی را از هل خارج کند و با این کار او به زندگی بازگردد، پس بنابراین چه دلیلی برای بازنگشتن گامورا وجود دارد؟ حتی اگر او در سنگ روح گیر نیافتاده باشد، بالاخره با سنگ روح ارتباطی دارد(چیزی که در جنگ بی نهایت دیدیم) پس شاید با همین ارتباط او دوباره زنده شود.

 

- نبرد بزرگ

نبرد بزرگ

زویی سالدانا(گامورا) و کریس پرت(استار لرد) تایید کردند که همگی صحنه ای مشترک با پپر پاتس به عنوان عملیات نجات حضور دارند. زویی سالدانا به اشتباه احتمال لباس قهرمانانه پوشیدن پپر را لو داد.

تاریخ ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۶: گوئنیت پالترو(پپر) پستی (استوری اینستاگرام) از خودش که در آن لباس موشن کپچر پوشیده در اینستاگرام قرار داد. او این ویدئو را پس این که ملت بهش گفتن اسپویلره حذف کرد (در این مقاله دست گل ایشون هست):

انتونی مکی(فالکون) نیز طی مصاحبه ای به همان صحنه مشترکی که در بالا توضیح داده بودیم اشاره کرد که در آن دیو باتیستا (درکس) و تام هالند (مردعنکبوتی) نیز حضور داشتند.(لینک این مصاحبهٔ طولانی )

گامورا، استارلرد، فالکون، اسپایدی و درکس (تمام شخصیت های پودر شده + گامورای احیا شده) صحنه ای مشترک با پپر(پودر نشده) داشتند!

بعد از اطمینان به بازگشت قهرمانان مُرده و پودر شده و دیدار با قهرمانان زنده، ما حدس می زنیم که این صحنه جنگی عظیم بین ثانوس و لشکریانش و انتقام جویان باشد. (این صحنه که تمامی قهرمانان مارول از گذشته تا به حال در آن حضور دارند و ما قراره همشون رو در یک شات ما ببینیم حسابی هایپ کننده و هیجان انگیزه.)

پپر پاتس با لباس مخصوص در این صحنه حضور دارد همچنین بازیگر این نقش قبلا اطلاعات دیگری را نیز از فیلم لو داده بود(بچه دار شدنش) و ما به استناد به این ها می توانیم حدس بزنیم که قرار است قضیه بین تونی و ثانوس شخصی بشود و احتمالا پپر لباس می پوشد تا از فرزندش محافظت کند یا در غیر این صورت تونی مرده است و او در این مدت لباس مردآهنی را خواهد پوشید!!!!

 

۴. پایان:

مرگ اکثر انتقام جویان اصلی

مرگ اکثر انتقام جویان اصلی

با توجه به منبع 4Chan تنها دو تن از انتقام جویان اصلی(کاپیتان آمریکا، تونی، ثور، هالک، هاکای و بلک ویدو) قرار است زنده بمانند. کاپیتان آمریکا میمیره!!( منبع )

منبع دیگری نیز دقیقا همین مطلب را تایید می کند.(منبع )

شخصی دیگر نیز در این بین ادعا کرده که منبعش گفته تونی حتما میمیره ولی منبعش راجع به مرگ استیو مطمئن نیست. این منبع به این شخص گفته که فیلم مردعنکبوتی دور از خانه راجع به کنار آمدن پیتر از غم از دست دادن تونی هستش ( که ما در این مقاله کامل توضیح دادیم) و پایانی است بر داستان استاد شاگردی پیتر و تونی. این شخص همچنین حدس می زند که در پایان انتقام جویان ۴ تونی یا میمیرد یا در سیر زمانی یا بُعد دیگری گیر می افتد.(منبع ) (پ.ن: این منبع سابقهٔ اطلاعات غلط دادن دارد پس ممکن است اشتباه باشد)

همانطور هم که ما در این مقاله گفتیم، معتبر ترین منبع ادعا دارد که ظاهرا ثور و کاپیتان آمریکا با ثانوس وارد جنگ می شوند ولی متاسفانه ثور شکست می خورد(مرگش هنوز معلوم نیست) و استیو لیاقت بلند کردن «میولنیر» (چکش قبلی ثور) را پیدا می کند و آن را بلند می کند. البته دقیقا مشخص نیست که «میولنیر» از کجا آمده و ثور چطور آن را بدست آورده و حتی ممکن است اصلا «میولنیر» نباشد و «استورم-برکر»(تبر جدید ثور) باشد!(ولی روی استورم بریکر که طلسمی وجود نداشت و به لیاقت داشتن ربطی نداشت!؟!تنها نکته ای که ثور متذکر شد این بود که هر کسی تحمل بلند کردنش رو نداره! به همین دلیل هم بود که گروت در جنگ بینهایت تونست بلندش کنه.) در انتها این مبارزه به مرگ کاپیتان استیو راجرز توسط ثانوس ختم می شود.

منبع 4Chan نیز در این باره می گوید: در جایی از داستان کاپیتان آمریکا و ثور با ثانوس می جنگند. سیر زمانی نیز تغییر می کند و در آن «میولنیر» بازیابی شده است؛ کاپیتان آمریکا آن را برای جنگ با ثانوس بلند کرده تا بقیه بتوانند از محل فرار کنند، این واقعه منجر به مرگش توسط ثانوس می شود.

مشخصا ما می بایست با تعداد زیادی از قهرمانان دوستداشنیمون خداحافظی کنیم. بله! انتقام جویان ۴ آخرین فیلم و قراردادیست که کریس اوانز با مارول بسته! پس مرگ او دور از انتظار نبود اما نکتهٔ غم انگیز اینه که او دیگر قراردادش با مارول رو تمدید نمی کنه!

«میولنیر» طی تغییراتی که در زمان می دهند باز می گرده و اگر ثور چکش را به سمت هلا پرتاب نکرده باشه پس میولنیر هم سالمه. البته همانطور که در شماره اول اشاره کردم با توجه به حضور میولنیر سر صحنه فیلمبرداری ممکنه که این چکش از هل به دنیای واقعی وارد بشه.

مرگ تونی استارک نیز یکی از قابل حدس ترین مرگ ها در این فیلم هستش. همانطور که بارها کوین فایگی گفته فاز سوم پایان کتاب اول دنیای سینمایی ماروله و بعد از اون تغییرات اساسی درش رخ میده. رابرت داونی جونیور هم بازیگر گرونی هستش و اگر او در این فیلم کشته بشه کمک شایانی به هنر نمایی دیگر شخصیت ها و مطرح شدنشون می کنه. در آخر حتی اگر تونی نمیره بهتره که با پپر به بزرگ کردن فرزندش بپردازه که البته بعید بنظر میرسه.

با ترکیب شدن هالک با بروس می توان گفت که ما کلا در آینده اون رو در هیبت پروفسور هالک خواهیم دید. پس هالک رو میشه جزوی از قهرمانان بازمانده حساب کرد. حدس من اینه که ثور و بلک ویدو زنده خواهند ماند و بروس چون با هالک ترکیب شده میشه گفت به نوعی بروس مُرده!

 

- مراسم خاکسپاری

مراسم خاکسپاری

۲۳ آذر سال ۱۳۹۶: مارول دنبال سیاهی لشکری برای مراسم خاکسپاری در انتقام جویان ۴ برای دوم آبان بود. اعلامیه برای سیاه لشکر به این شرح است:

عزاداران زن و مرد سنشون باید بیش از ۱۸ سال باشه و باید از قومیت ‌های مختلف برای متنوع بودن گروه‌های عزاداری باشند. این افراد باید ظاهر، چهره و هیکل مناسبی را داشته باشند آنها را کارگردان‌های فیلم انتخاب خواهند کرد. مردان و زنانی که قصد حضور در این صحنه را دارند، نباید زیاد اضافه وزن داشته باشند. همچنین اگر این افراد قبلا در یک صحنه از این فیلم یا فیلم قبلی حضور داشته‌ باشند، نمی‌توانند در این پروژه حضور داشته باشند. (منبع )

این مراسم خاکسپاری برای کاپیتان آمریکاست؟ یا با توجه به اطلاعات لو رفته مراسم خاکسپاری عظیمی برای چندین تن از انتقام جویان خواهیم دید! واقعا نمیشه راجع به این صحنه نظر داد ولی به احتمال خیلی زیاد با صحنه ای بسیار غم انگیز رو به رو خواهیم بود:

 

 

۵. اطلاعات جانبی

اردیبهشت سال ۱۳۹۶: فیلمبرداری مخفی در کلبه ای در اسکاتلند انجام شده که گفته میشه قرار بوده صحنه داخل یک میخانه رخ بده. با توجه به صفحات مجازی طرفدارانی که در نزدیکی این محل زندگی می کردند، اسکارلت جوهانسون (بلک ویدو)، مارک رافلو (بروس) و کریس همسورث در این محل حضور داشته اند و مشغول فیلمبرداری بوده اند.

با توجه به لوکیشن فیلمبرداری و جزئیات منتشر شده این محل احتمالا ازگارد جدید باشد و بازماندگان سفینه ازگاردی در اینجا سکونت دارند. بروس و ناتاشا نیز احتمالا برای خبر کردن ثور به این محل آمده اند.

۱۳ تا ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۹۶: «تای سیمپکینز» (همون بچه در مردآهنی ۳-هارلی کینر) با توجه به پیج اینستاگرامش در آتلانتا بوده.

واقعا نمی توان حدس زد که این شخصیت برای چی در فیلم حضور داره اما شاید اوست که به جانشینی تونی درخواهد آمد و شاید ما به نوعی شکل گیری New Avengers را ببینیم.

۱۶-۱۷ آذر ماه سال ۱۳۹۶: گزارشی از فیلمبرداری دوقلوهای دو ساله در این فیلم وجود داشت. این دو پسر دوقلو با موهای قهوه ای مشکی به مدت دو روز فیلمبرداری داشتند.

در این بین جان فاورو (هپی هوگان) از حضورش در انتقام جویان ۴ خبر داده!

اگر واقعا حدود ۲ الی ۳ سال از جنگ بی نهایت گذشته باشد پس این دو احتمالا برای ایفای نقش پسر تونی و پپر حضور دارند! برخی شایعات نیز می گفتند این دو فرزندان اسکارلت ویچ و ويژن خواهند بود که با توجه به وقایع جنگ بی نهایت کمی دور از ذهن بنظر می رسد.

برادران روسو: Forever نزدیکترین عنوان به عنوان مرموز انتقام جویان ۴ است. ما قبل از این در انتهای فیلم Captain America: The Winter Soldier )کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) و فیلم   کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی  شاهد تغییری بزرگ و غیر منتظره بودیم که تاثیر زیادی را روی دنیای مارول گذاشت و در فیلم Infinity War نیز چنین چیزی را دیدیم. بدیهیه که در فیلم Avengers 4 نیز چنین چیزی را ببینیم(اشاره به تغییرات اساسی بعد از فاز ۳).

نویسندگان فیلم: انتقام جویان ۴ بزرگتر و بهتر است! یکی از این دو فیلم (infinity warو Avengers 4) به چیزی که در گذشته اتفاق افتاده، وابسته است. ما قلبهاتون رو (در جنگ بی نهایت) شکستیم و الان میخواهیم ذهنهای شما را منفجر کنیم.

کوئیک سیلور در Reshoot های این فیلم دیده شده! (منبع)

یکی از مرگ های ناامیدکننده مرگ کوئیک سیلور بود که اصلی ترین دلیلش بخاطر استفاده فاکس از این شخصیت است.(البته ایفای نقش شگفت انگیز «ایوان پیترز»-کوئیک سیلور فاکس- بی تاثیر نبود) حال که قرار داد دیزنی و فاکس به انتهای خود نزدیک شده بازگشت او نیز ممکن و منطقی بنظر می رسه. در غیر اینصورت شاید بخاطر سفر های زمانی در این فیلم ما او را در گذشته ببینیم!

۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۶:دست اندرکاران فیلم در لندن بدنبال شخصی آسیب دیده یا معلول که دست نداشته باشد می گشتند!(دکتر کانرز؟! هیچ ایده ای در این باره ندارم! شما اگر دارید به منم بگید!)

۱۶ آبان سال ۱۳۹۶: احتمال بازگشت کراس بونز و حضورش در انتقام جویان ۴! (خبرش اینجاست)

«گابریل لونا» و «فرانک گریلو» کنار یکدیگر حضور داشتند:

گابریل لونا» و «فرانک گریلو»

آیا بالاخره یه نیمچه کراس آور از سینما و تلویزیون خواهیم دید؟ گوست رایدر یا روح سوار کنار کراس بونز!!! آیا این دو شخصیت در نبرد نهایی با ثانوس حضور خواهند داشت؟

 

- پرومو آرت های لو رفته

بعد از حرکت ثانوس در جنگ بی نهایت تعداد اندکی از انتقام جویان باقی ماندند! با توجه به این پرومو آرت، استیو دوباره هویت کاپیتان آمریکا را پس خواهد گرفت. همانطور هم که گفتیم با توجه به لباس و ظاهر هاکای، او را با هویت «رونین» خواهیم دید. هالک نیز با توجه به چهره و ظاهرش احتمالا پروفسورهالک یا حتی حداقل کمی باهوش تر از قبل شود. ماشین جنگی نیز رزهی جدید به تن دارد تا برای جنگ با ثانوس کاملا آماده باشد. واسپ کجاست؟ (خطر اسپویل فیلم مردمورچه ای و واسپ) در صحنه پس از تیتراژ، بعد از این که اسکات برای نجات گوست به دنیای کوانتومی می رود، با بیسیمش خبر بازگشتنش را به هوپ و پدرش می دهد اما هیچ جوابی دریافت نمی کنه! آنها نیز با بشکن ثانوس پودر شده اند!! این هم از دلیل پیوستن اسکات به انتقام جویان!

بعد از بشکن ثانوس در جنگ بی نهایت دست ثانوس به شدت آسیب دید. همچنین فشار زیادی به دستکش آمد و باعث از ریخت افتادنش شد! با توجه به این پرومو ها ما میشه گفت ثانوس هنوز آسیب جدی ای بهش وارد شده و به همین خاطر به زره پوشیدن روی آورده. اون سلاحی هم که بدست گرفته بی دلیل نیست؛ شاید پس از هر تغییر در گذشته ما حذف شدن سنگ در دستکش را ببینیم پس منطقیه اگه ثانوس سلاح داشته باشه:

شاید کمی مسخره بنظر بیاد ولی خب بیایید نهایت استفاده از اطلاعات رو بکنیم!!! تحلیل کیک جشن پایان فیلمبرداری انتقام جویان ۴: ظاهر ثانوس در این کیک دقیقا با پروموها مطابقت داره! همچنین او دوتا سنگ دستش داره که دقیقا به اطلاعات لو رفته مربوطه! سنگ فضا برای تلپورت کردن و جنگ و فرار کردن! سنگ زمان برای سفر در زمان و جلوگیری از انتقام جویان!

 

- شباهت ساختاری با سریال لاست !؟!

همونطور که در کانال سایت خبر دادیم، اوانجلین لیلی(واسپ) طی مصاحبه ای گفته Avengers 4 اون رو یاد فصل چهارم سریال لاست میندازه و اگر این حرف درست باشه باعث واضح تر شدن برخی از اطلاعاتی میشه که قبلا داشتیم! از یاد نبریم که واسپ نقش کوچکی در این فیلم داره و گذشته به ما اثبات کرده که برادران روسو به این راحتی ها دم به تله نمی دهند حالا چه برسه به کسی که نقش کوچیکی در این فیلم داره!! به هر حال با توجه به این صحبت ها می توان گفت ما با سه چیز طرف هستیم: ۱- فلش بک ۲- فلش فوروارد ۳- فلش سایدوی!

فلش بک که قطعا مطابق سفر زمان و مرور تمام ۲۰ فیلم قبلی مارول هستش. فلش فوروارد هم مربوط به جایی میشه که ما دختر جوان مردمورچه ای (و شاید پسر ۲ سالهٔ تونی) رو می بینیم! فلش سایدوی هم به سفر های زمانی مربوط میشه یعنی با این که تونی و بقیه انتقام جویان به گذشته می روند اما سیر زمانی اصلی دست نخورده باقی می مونه ولی در این بین تغییراتی در ساختار آینده رخ میده و به احتمال خیلی زیاد سیر زمانی جدید جایگزین قبلی میشه! (البته امیدواریم که پایان فیلم مثل پایان سریال لاست اذیتمون نکنه!)

 

-Plan B

در این مقاله یکی از عجیب ترین تئوری های قبل از اکران جنگ بی نهایت را بررسی کردیم و اگر یادتون باشه نکاتی راجع به حرف های بو دار «جو روسو» گفتیم که بد نیست دوباره یه اشاره بهش بکنیم طی مصاحبه ای وقتی مجری ازش راجع به شایعات موج سوار نقره ای پرسید این جوری جواب داد:”من فکر نکنم ما ]حقوق[ اون رو داشته باشیم، اما اگه آرزوی طرفداران به حقیقت بپیونده یعنی توافق دیزنی و فاکس به اتمام برسه بسیاری از شخصیت ها به دنیای ]سینمایی[ مارول میان، پس بعضی از اون فن-تئوری های دیوانه وار درست از آب درمیاد!” همچنین در این مصاحبه به این اشاره کرد که فاز ۳ پایان کتاب اول ماروله و آغاز یه شروع جدیده! اما چرا من دوباره دارم به این مصاحبه اشاره می کنم؟ چون فکر می کنم یه Plan B برای این فیلم وجود داره! اخیرا نیز معلوم شد که کوین فایگی (رئیس مارول استودیوز) همش منتظر تلفنیه که خبر تمام شدن کارهای اداری توافق دیزنی و فاکس رو بهش بدن تا او به تمام شخصیت های مارول دسترسی داشته باشه!(کاش ماهم به این شکل از منتظران باشیم) چیزی که نمی تونم از ذهنم بیرون کنم پُست هایی است که «کرت کلندنین»(بازیگر احتمالی سیلورسرفر) در توییترش قرار میداد و پاک شدن ناگهانی آن هاست! از اونجایی که در جنگ بی نهایت وقایع جوری رقم خورد که در انتقام جویان ۴ جا برای پرداختن به شخصیت های اضافی نباشه؛ میشه گفت مارول یه نقشه دوم برای ورود شخصیت های فاکس داره، نه این که اونا نقش کلیدی در فیلم داشته باشند به این گونه که مثلا در صحنه پس از تیتراژ یا در آیندهٔ جایگزین بهشون اشاره ای بشه! به هر حال باید منتظر بمونیم ببینیم وقایع چگونه رقم خواهد خورد!

نظر شما چیه؟ شما چطور این اطلاعات رو بهم دیگه ارتباط میدید؟ تئوری ها و فرضیات خودتون رو برای ما مطرح کنید؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

تمام شواهد و مدارکی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) داریم – قسمت اول

اطلاعات لو رفته از سیر داستانی AVENGERS 4

عکس های جدید از سر صحنه فیلم انتقام جویان 4 فرضیه سفرهای زمانی را تایید میکند؟

عکس های عجیبی از سر صحنه فیلمبرداری انتقام جویان 4 منتشر شد!

10 سوالی که فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت پاسخ داد!

 نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

15 سئوالی که پس از دیدن فیلم جنگ بینهایت در ذهن ما ایجاد شد!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

P.Constantine
#1 P.Constantine 1397-04-12 14:22
شما نمی دونید روسو ها و فایگی چه لطفی دارن به MCU می کنن. اگر این چیزایی که ملت میگن درست باشه مارول تمام اشتباهات گذشته اشو جبران میکنه! بی خود نیست رونان و فیل کولسون تو فیلم کاپیتان مارول هستند! هلا درست میشه! مالکیث درست میشه! شاید بارون زیمو هم به کمیک نزدیک تر شه! رد اسکال برمی گرده! واقعا با این که دارم از روی چند تا عکس و اطلاعات لو رفته حرف می زنم ولی کاملا ذهنم درگیر شده واقعا مک فیلی راست می گه " ما قلبهاتون رو (در جنگ بی نهایت) شکستیم و الان میخواهیم ذهنهای شما را منفجر کنیم."
واقعا آمپر هایپم به سقف رسیده...
نقل قول کردن
saniel
#2 saniel 1397-04-12 14:32
من که بی صبرانه منتظرم که فیلم بیاد دقیقا کی اکران میشه؟؟؟؟؟
راستی یعنی دیگه دنباله ای برای دکتر استرنج ساخته نمیشه
چون من اونو از همه فیلم ها بیشتر دوست داشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Fazber
#3 Fazber 1397-04-12 14:34
متن عالی بود ولی چند تا سوال باز باقی می مونه؟!
-اون فیلمی که تو کانال گذاشتین ( انتقام جویان جنگ بی نهایت چگونه باید تمام می شد) اگه کسی دقت کرده باشه ویژن یه لباس خاصی پوشیده قرمز مشکی یه جورایی می شه گفت اسپویل کرده لباس ویژن رو؟! حتما برید نگاه کنید تو کافه همه نشسته!؟ به احیا شدن اشاره داره؟!
استرنج نقشی داره اصلا؟!
نقل قول کردن
Farnam bnr
#4 Farnam bnr 1397-04-12 14:36
مقاله بی نظیری بود خسته نباشید
بیشتر از همیشه مشتاق تماشای فیلمم
واقعا دیگه نمیشه صبر کرد تا همچین شاهکاری بیاد
نقل قول کردن
P.Constantine
#5 P.Constantine 1397-04-12 14:37
به نقل از Fazber:
متن عالی بود ولی چند تا سوال باز باقی می مونه؟!
-اون فیلمی که تو کانال گذاشتین ( انتقام جویان جنگ بی نهایت چگونه باید تمام می شد) اگه کسی دقت کرده باشه ویژن یه لباس خاصی پوشیده قرمز مشکی یه جورایی می شه گفت اسپویل کرده لباس ویژن رو؟! حتما برید نگاه کنید تو کافه همه نشسته!؟ به احیا شدن اشاره داره؟!
استرنج نقشی داره اصلا؟!

اون ویدئو فن مید بود! یعنی توسط ایده های طرفداران درست شده بود نباید جدیش گرفت!
تمام اطلاعات این مقاله هم از روی سند و مدرکه الکی از خودمون در نیووردیمش!
نقل قول کردن
Farnam bnr
#6 Farnam bnr 1397-04-12 14:38
به نقل از saniel:
من که بی صبرانه منتظرم که فیلم بیاد دقیقا کی اکران میشه؟؟؟؟؟
راستی یعنی دیگه دنباله ای برای دکتر استرنج ساخته نمیشه
چون من اونو از همه فیلم ها بیشتر دوست داشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تایید شده که قسمت دوم فیلم دکتر استرنج ساخته خواهد شد
نقل قول کردن
P.Constantine
#7 P.Constantine 1397-04-12 14:41
به نقل از saniel:
من که بی صبرانه منتظرم که فیلم بیاد دقیقا کی اکران میشه؟؟؟؟؟
راستی یعنی دیگه دنباله ای برای دکتر استرنج ساخته نمیشه
چون من اونو از همه فیلم ها بیشتر دوست داشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۳ اردیبهشت ۹۸ اکران رسمیش شروع میشه!
به تازگی یه خبر توی کانال سایت گذاشته بودیم که کوین فایگی ساخت دکتر استرنج ۲ رو تایید کرده!
نقل قول کردن
mimsadgim
#8 mimsadgim 1397-04-12 15:09
مرسی اقای فقیه شما فوق العاده اید.بعید میدونم هیچ جا دیگه ای کسی تونسته باشه انقدر اطلاعات رو دقیق جمع کنه
من که واقعا تئوری خاصی به ذهنم نمیرسه ولی دلم می خواد داخل صحنه بعد از تیتراژ رید ریچاردز بیاد به تونی بازنشسته در مورد خطر گالاکتوس هشدار بده ;-)
نقل قول کردن
The spider
#9 The spider 1397-04-12 15:29
هر چی بیشتر می خوندم این مقاله رو بیشتر هایپ میشدم.انتقام جویان ۴ می تونه یه پایان معرکه باشه ولی میتونه به همون اندازه دلمون رو بشکنه و ناراحتمون کنه از ازدست دادن شخصیت های مورد علاقه مون.می دونم شخصیت هایی مثل کاپیتان آمریکای کریس ایوانز و آیرون من داونی جونیور نمیتونن تا ابد تو فیلمای مارول باشن ولی خب خداحافظی از شخصیت هایی که بهشون عادت کردی سخته مخصوصا اگر بخوای به شخصیت های جایگزین هم عادت کنی.
تئوری های زیادی تو اینترنت وجود داره که با عقل جور در نمیاد
من شخصا تئوری هایی که به پروفسور هالک و اتفاقات هل و شفر های زمان و فلش ساید ربط داره رو خیلی بهشون علاقه دارم و دوست دارم بزرگترین پیچش داستانی که تو فیلم های مارول وجود داشته رو ببینم(ولی نه در حدی که پیچش داستان اعصابمون رو خرد کنه)
دوست داشتم بعد از اتفاقات اونجرز ۴ یکی از دو شخصیت تونی یا استیو زنده بمونن تا توی فیلم های آینده مارول نقش مرشد و راهنما رو برای انتقام جویان جدید بازی کنن مثل کارتون انتقام جویان فردا...
از طرفی این ایده فرهای زمانی و تغییر خط زمان میتونه تاثیرات زیادی رو فیلم های بعدی بزاره که میتونن با استفاده از همین تو صحنه بعد از تیتراژ (در صورت رسمی شدن توافق فاکس) قهرمانانی که برگشتند رو نشون بدن
...هیجان انگیزه
ممنونم از آقای فقیه عزیز خسته نباشی
نقل قول کردن
a.v.s
#10 a.v.s 1397-04-12 15:39
به نقل از P.Constantine:
شما نمی دونید روسو ها و فایگی چه لطفی دارن به MCU می کنن. اگر این چیزایی که ملت میگن درست باشه مارول تمام اشتباهات گذشته اشو جبران میکنه! بی خود نیست رونان و فیل کولسون تو فیلم کاپیتان مارول هستند! هلا درست میشه! مالکیث درست میشه! شاید بارون زیمو هم به کمیک نزدیک تر شه! رد اسکال برمی گرده! واقعا با این که دارم از روی چند تا عکس و اطلاعات لو رفته حرف می زنم ولی کاملا ذهنم درگیر شده واقعا مک فیلی راست می گه " ما قلبهاتون رو (در جنگ بی نهایت) شکستیم و الان میخواهیم ذهنهای شما را منفجر کنیم."
واقعا آمپر هایپم به سقف رسیده...

شما با این مقاله هاتون، قبل از اینکه اونا ذهن مارو منفجر کنند، شما منفجر میکنید.
دمتون گرم. فکر کنم اگر فیلم نامه نویس میشدید، به یکی از بهترین ها میشدید.
نقل قول کردن
ironmohammad
#11 ironmohammad 1397-04-12 16:27
ببخشید می شه یک نفر واسه من توضیح بده دستکش استارک چیه؟
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#12 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-04-12 16:35
ببخشید چطور میشه در بخش نظرات عکس ارسال کرد؟
نقل قول کردن
alihdz
#13 alihdz 1397-04-12 16:58
عالی بود خیلی وقت بود منتظر قسمت دومش بودم

به نظرم نزدیک ترین تئوری همون فلشپوینت ماروله یعنی تونی یه ماشین زمان درست میکنه
بعد میرن به گذشته تا همه سنگ ها رو بگیرن و هرکاری که انجام میدن آینده رو تغییر میده (مثل فصل ۳ سریال فلش)
همه چیزا با این تغییر میکنه و به همین بستگی داره یعنی :
بازگشت میولنیر، زنده شدن هلا،بازگشت قهرمانان پودر شده ، بشکن نزدن ثانوس ، گرفته شدن دستکش از ثانوس ، قضیه پروفسور هالک و حتی همین داستان گوست رایدر و کراس بونز هم همینجوری انجام میشه
نقل قول کردن
Blueman4
#14 Blueman4 1397-04-12 17:20
هنوزم ایمان دارم حرف های زیمو تو زندان در آخر فیلم جنگ داخلی بی منظور نبوده و اثراتش رو خواهیم دید در این فیلم . احساس می کنم فیلم تایمی حداقل 160 یا 170 دقیقه ای داشته باشه با حداقل 3 صحنه ی پس از تیتراژ . امیدوارم لیو تایلر و ناتالی پورتمن اگر قراره عمر هالک و تور به دنیا باشه به mcu برگردن . به نظرم جذاب ترین بخش فیلم میتونه کمک هلا به اونجرز و از همه جذاب تر نبردش با تانوس باشه
نقل قول کردن
A.cage
#15 A.cage 1397-04-12 17:38
عجب مقاله ای واقعا گل کاشتید ;-) 8).در مورد هلا به نظر من گزینه 1 درست و منطقی میتونه باشه.بعید میدونم هلا بخواد تو دیدار دوم با ثور دوستانه برخورد کنه ولی درمورد گزینه 3 نظری ندارم.اما لوکی که خدای شیطانته گزینه 4 میتونه عالی باشه چون در اینفینیتی وار وقتی تونی به دکتر استرنج گفت چقدر شانس داریم دکتر استرنج گفت 1 درصد بخاطر همین سنگ زمانو با ثانوس داد.هالک خاکستری هم ایده خیلی توپی میتونه باشه باهاش حال کردم. و در مورد پلن B خیلی بعیده رخ بده مگر در صحنه پس از تیتراژ.
به امید موفقیت فیلم
نقل قول کردن
bardia kheiri
#16 bardia kheiri 1397-04-12 17:56
عالی بود خسته نباشید
نقل قول کردن
capitan mammad
#17 capitan mammad 1397-04-12 17:58
از نظر من تونی استارک زنده میمونه و نقش ایرون من و اون بچه بازی میکنه که تو فیلم ۳ ایرون من بود و مثل تونی یجورایی مهندس بود واسه خودش راه تونی ادامه میده و تونیم به عنوان رئیس انتقام جویان به اونا نظرات میکنه

و به اقای فقیه خسته نباشید میگم ب خاطر این دو مقاله زیبا
نقل قول کردن
adel.spider
#18 adel.spider 1397-04-13 01:55
با سلام
حقیقتا تبریک میگم...
آقای فقیه هنر مقاله نویسی و تحقیق و موشکافی رو با این دو تا مقاله از نو تعریف کردن...

درمورد لوکی...
بنظرم اگه شما هم دقت کرده باشین حرفای لوکی اول فیلم اونجرز 3 باهم تناقض دارن ینی قبل از جنگ هالک و ثانوس گفت من از آزگارد نیستم... که بعدش هالک حمله کرد...
ولی بعدش که یهو از اون پشت پیداش شد گفت که من شاهزاده آزگاردم...
این بنظرم تایید میکنه که این دو تا لوکی دو تا آدم مختلف بودن یا حداقل 2 تا ورژن مختلف از لوکی بودن...
ممکنه این لوکی که گفت من شاهزاده آزگاردم از آینده و از بعد از اونجرز 4 اومده باشه و توی یه زمان کوتاه جای خودشو با لوکی واقعی عوض کرده باشه و به نوعی خودشو فدا کرده باشه...
و این موردم هست که لوکی درست جلوی فرقه سیاه ایستاده بود چی شد که یه دفعه از اون پشت سردرآورد... بنظرم این وسط زمان متوقف شده...

و اما در مورد بعد از اونجرز 4...
بنظرم مارول نمیاد شکوه و استقامت و زیبایی mcu رو با وارد کردن یه یونیورس از هم پاشیده با تایملاین درهم و بازیگرای خسته و بیعلاقه به نقششون زیر سوال ببره...
حداقل من اینطور فکر میکنم که ما توی فیلم آخر ایکس من شاهد یه پایان باشکوه بر میوتانت های فاکس باشیم و مارول طی یه ریبوت کلی اونا رو وارد mcu کنه...

و در آخر این اطلاعات چه درست و چه غلط به ما نشون میدن که ما با یه فیلم فوق‌العاده فوق‌العاده گیج کننده و عظیم به اسم انتقامجویان 4 طرفیم...
و بنظرم مارول برای این فیلم به سیم آخر میزنه و دیگه فروش و منتقدین گزینه اصلیش نیست و میخواد این سمفونی پایان دلخواه خودشو داشته باشه وگرچه مطمئنم هم فیلم میفروشه هم منتقدا رو راضی میکنه...
بیچاره ما که 10 ماه باید صبر کنیم...
نقل قول کردن
M.J.F
#19 M.J.F 1397-04-13 11:13
مقاله خیلی خوبی بود
مشتاق حضور پروفسور هالک هستم خیلی عالی میشه که هالک از عقلش هم استفاده ببره نه فقط زورش
در مورد لوکی هم امیدوارم برگرده چون خیلی شخصیت خوبیه و مارول هنوز بهش نیاز داره البته دیگه نمیتونه به عنوان یه ویلن حاظر بشه چون در خصیتش نسبت به اونجرز 1 تغییرات زیادی کرده و یه جور انتی هیرو شده
من فک میکنم تاریخ رو جوری عوض کنند که ربیوت بشه کلا
ولی میتونن خیلی راحت برن جایی که استار لرد اون کار اشتباه ش رو در جنگ بینهایت کرد جلوشو بگیرن تار راحت دستکش رو از دست تانوس در بیارن و ببرن :-* :-*
نقل قول کردن
M.J.F
#20 M.J.F 1397-04-13 11:16
به نقل از mimsadgim:
مرسی اقای فقیه شما فوق العاده اید.بعید میدونم هیچ جا دیگه ای کسی تونسته باشه انقدر اطلاعات رو دقیق جمع کنه
من که واقعا تئوری خاصی به ذهنم نمیرسه ولی دلم می خواد داخل صحنه بعد از تیتراژ رید ریچاردز بیاد به تونی بازنشسته در مورد خطر گالاکتوس هشدار بده ;-)

به نقل از mimsadgim:
مرسی اقای فقیه شما فوق العاده اید.بعید میدونم هیچ جا دیگه ای کسی تونسته باشه انقدر اطلاعات رو دقیق جمع کنه
من که واقعا تئوری خاصی به ذهنم نمیرسه ولی دلم می خواد داخل صحنه بعد از تیتراژ رید ریچاردز بیاد به تونی بازنشسته در مورد خطر گالاکتوس هشدار بده ;-)

به نقل از mimsadgim:
مرسی اقای فقیه شما فوق العاده اید.بعید میدونم هیچ جا دیگه ای کسی تونسته باشه انقدر اطلاعات رو دقیق جمع کنه
من که واقعا تئوری خاصی به ذهنم نمیرسه ولی دلم می خواد داخل صحنه بعد از تیتراژ رید ریچاردز بیاد به تونی بازنشسته در مورد خطر گالاکتوس هشدار بده ;-)

عالی میشه اگه اینطوری بشه
نقل قول کردن
Fazber
#21 Fazber 1397-04-13 13:42
خیلی دوست دارم بدونم پودر شده ها چطوری برمی گردن؟! تایم دقیق فیلم رو کسی لو نداده؟!
قسمت سومی در کار است؟!
نقل قول کردن
P.Constantine
#22 P.Constantine 1397-04-13 16:04
آدم برخی نظرات رو که می خونه دوتا شاخ از تو کلش می زنه بیرون!!!!!!
به نقل از ironmohammad:
ببخشید می شه یک نفر واسه من توضیح بده دستکش استارک چیه؟

توی همین مقاله و در همون بخش دستکش استارک توضیح دادیم دیگه:
"نقشهٔ انتقام جویان این است که با درست کردن دستکش مخصوص خودشان و سفر به گذشته تمام سنگ های بی نهایت را کنار یکدیگر جمع کنند که در نهایت منجر به تغییرات اساسی در دنیای مارول پس از انتقام جویان ۴ می شود."
تازه در این مقاله هم قبلا کامل توضیح داده بودیم:
llink.ir/a4spoilers
به نقل از Fazber:
خیلی دوست دارم بدونم پودر شده ها چطوری برمی گردن؟! تایم دقیق فیلم رو کسی لو نداده؟!
قسمت سومی در کار است؟!

توی قسمت رستاخیر مردگان(برگشتن مرده ها از مرگ!) کامل توضیح دادیم:
زیرداستان هالک بر محور ترکیب شدن بروس و هالک می چرخد که آنها در نهایت به پروفسور هالک تبدیل شوند. اوست که در نهایت دستکش استارک را علیه ثانوس به دست می کند که منجر به از دست دادن دستش در پایان کار می شود."
" احتمالا فقط هالک دستکش بی نهایت را به دست و از آن استفاده کند." " پس اطلاعاتی که می گفت هالک دستش را از دست می دهد به احتمال زیاد درست باشد."
توی این مقاله هم مفصل گفتیم:
llink.ir/a4spoilers
اگر اطلاعات لو رفته درست باشه هالک دستکش بی نهایت رو دستش می کنه و کار ثانوس رو بی اثر می کنه و پودر شده ها برمی گردن!!!
نقل قول کردن
P.Constantine
#23 P.Constantine 1397-04-13 16:16
به نقل از a.v.s:
به نقل از P.Constantine:
شما نمی دونید روسو ها و فایگی چه لطفی دارن به MCU می کنن. اگر این چیزایی که ملت میگن درست باشه مارول تمام اشتباهات گذشته اشو جبران میکنه! بی خود نیست رونان و فیل کولسون تو فیلم کاپیتان مارول هستند! هلا درست میشه! مالکیث درست میشه! شاید بارون زیمو هم به کمیک نزدیک تر شه! رد اسکال برمی گرده! واقعا با این که دارم از روی چند تا عکس و اطلاعات لو رفته حرف می زنم ولی کاملا ذهنم درگیر شده واقعا مک فیلی راست می گه " ما قلبهاتون رو (در جنگ بی نهایت) شکستیم و الان میخواهیم ذهنهای شما را منفجر کنیم."
واقعا آمپر هایپم به سقف رسیده...

شما با این مقاله هاتون، قبل از اینکه اونا ذهن مارو منفجر کنند، شما منفجر میکنید.
دمتون گرم. فکر کنم اگر فیلم نامه نویس میشدید، به یکی از بهترین ها میشدید.

بله البته شما هم کمی در این قضیه نداری! ۱۰ تئوری برتر ورود شخصیت های فاکس که یادت هست 8)
نقل قول کردن
Best comicfan
#24 Best comicfan 1397-04-13 23:31
سلام ...
اول از همه باید از دوست خوبم آقای احمد فقیه تشکر کنم برای نوشتن این دو مقاله فوق‌العاده و نفس گیر !
کاملا واضحه که آقای فقیه چقدر برای نوشتن این دو مقاله وقت گذاشتند و زحمت کشیدند ...
واقعا لطف کردید جناب فقیه ...

خب این مقاله ، اطلاعات پازل واری بود از فیلمی که قراره ذهن های ما منفجر کنه ...
فیلمی که صبرکردن براش خیلی سخته !
مقاله صبرم رو به شدت کاهش داد !

-------

من شخصا طبق علاقه همیشگیم از قسمت های مربوط به ثور و کاپیتان توی این مقاله خیلی لذت بردم !! خیلی زیاد !!! ( هرچند برخی قسمت های مربوط به مرگ کاپیتان واقعا برام دردناکه )
من به شخصه عاشق و شیفته فضا های اساطیری ام ... البته نه هر فضای اساطیری ...
اما فضا های اساطیری مربوط به ثور و افسانه های اسکاندیناوی برای من بزرگترین هستند و بیشتر از هر چیز دوستشون دارم ؛
البته اول از هر چیزی دیوانه ی فضاها و تم های جنگ جهانی دوم ( دهه 40 - 50 ) و داستان های فوق‌العاده کاپیتان آمریکا (به علاوه تم جاسوسی شیلد ) هستم ، اما در کنار اون واقعا عاشق و طرفدار پر و پا قرص داستان های ثور و اساطیر نورس هستم !!!

راستش هنوز که هنوزه درگیر اون دو صحنه مربوط به رویای ثور توی " عصر التران " هستم ...
واقعا عجب صحنه ای بود !!
قطعا این صحنه مربوط میشه به "هل" ( hel ).
روزی که اون مجسمه واقع در کلیسا در صحنه فیلمبرداری رویت شد ، خیلی خوشحال شدم از اینکه به زودی قراره پاسخ برخی سوالاتمون رو بگیریم ؛ اونموقع همه فکر میکردند که این صحنه به فیلمبرداری "جنگ بینهایت" مربوط میشه ، نه "انتقام جویان 4" ...
یادم سایت خومون هم خبر رو پوشش داد ...
" spidey.ir/.../... "
اما خب الان میدونیم که این سکانس به Avengers 4 مربوط میشه ...
قضیه همونطور که عنوان شد میتونه از این قرار باشه که ثور ، راکت ، ولکرای و بروس به hel سفر میکنند ... جایی که میتونند با هلا (و یا لوکی) دیدار کنند ...
اما اینجا قطعا والهالا نیست ...
*پس یعنی هایمدال توی hel چی کار میکنه ؟!
این قضیه بعد از " عصر التران " بدجور توی ذهنم بود ...
* ثور چه کار کرده بود که هایمدال و اون افراد به اون عاقبت دچار شده بودند ؟!!
" I see everything ...
I see you leading us to hel !!! "
اینها بعد از "عصر التران" تا به امروز خیلی توی ذهنم بودند ، مخصوصا اینکه به ثور مربوط میشه ...

اما اینکه قراره والهالا رو هم توی Avengers 4 ببینیم خیلی خوشحال کننده ست ... متاسفانه توی mcu تا بحال والهالا رو عینا مشاهده نکردیم و فقط اشاراتی بهش صورت گرفته ...
با توجه به اینکه خانم رنه روسو (بازیگر نقش فریگا) هم توی صحنه حضور داشته ، میشه در نظر داشت که ثور برای جمع آوری ارتشش ( خیلی میتونه حماسی باشه !!! ) به والهالا هم سفر کنه ( یک دیدار زیبا ) ...
اما همانطور که جناب فقیه عزیز ذکر کردند ، والهالا واقع در قلمروی ازگارد است ... پس بعد از رگناروک چه بلایی سر اونجا اومده ؟؟ نکنه که میخوان توی ریشه کامیک بوکیش تغییری به وجود بیارند ؟؟!

و اما هلا ، الهه ی مرگ ...
من بر خلاف خیلی ها از نقش آفرینی کیت بلانشت در Thor : ragnarok لذت بردم ...
شاید میتونست بهتر بشه ، ولی واقعا هلا توی رگناروک دوست داشتنی و جذاب بود ...
من که لذت کافی رو بردم ...
هرچند پتانسیل بیشتر رو داشت ...

اما بازگشت هلا و حضورش در Avengers 4 ( مخصوصا اینکه ایندفعه در کنار ثور قرار بگیره ) واقعا من رو خوشحال میکنه ...
با توجه به پایان رگناروک هم کاملا منطقی به نظر میرسه ...
خیلی فوق‌العاده میشه که هلا رو روی اون تختش توی hel ببینیم ...

و البته مرگ لوکی ، که برای من دردناک ترین و ناراحت کننده ترین مرگ در "جنگ بینهایت" بود !! ( بعد از اون مرگ گامورا و سرباز زمستان ! )
و اون جمله آخر ...
" You will... never be... a god "
و خب واضحه که مرگ لوکی به این نحو بیهوده نبوده ؛ شاید آغاز یک نقشه باشه ، نقشه ای که تا روز اکران به عقل هیچ بشری نمیتونه خطور کنه ...

و البته برای حضور ولکرای ها هم هیجان زده ام ...
تسا تامپسون فکر کنم اواخر سال پیش بود که اون قضیه "والکرای" mcu رو تایید کرد ؛ هرچی نباشه توی دنیای کمیک هم گاها همینطور بوده و بعضی اوقات مشاهده کرده ایم که ولکرای ها علیرغم حضورشون در والهالا ، ورود مردها به قلمروشون رو اکیدا ممنوع اعلام کرده اند ...

یه جورایی قابل حدس بود که این صحنه میتونه بیشتر از یک ایستراگ به ظاهر ولکرای باشه !


-------------
بارها گفتم که شخص کارول دانورز / کاپیتان مارول از قهرمانان محبوب منه !!
برای فیلم اختصاصی کاپیتان مارول دارم لحظه شماری میکن ! از اولین حضور کاپیتان مارول و بری لارسن گرفته ، تا جایگیری فیلم در دهه 90 و مهمتر از همه برای من حضور شیلد و مامور کولسون عزیز !!!
(اولین حضور اسکرال ها - با توجه به آیندشون در mcu - و مقابله شون با نژاد کری ، و البته حضور رونان و کوراث )
دیگه چه برسه به حضور کاپیتان مارول در کنار کاپیتان آمریکا و ثور و بلک ویدو !!
حتی تصورش هم عقل از سرم میپرونه !!!!


یک مورد رو هم بگم ... اینکه من از کوئیک سیلور آرون تیلور جانسون ( با اینحال که mutant نبود ) بیشتر لذت بردم و مرگش خیلی برام شوکه کننده بود ...

و اما گوست رایدر !!!
یادش بخیر روزی که تایید شد گوست رایدر توی فصل چهارم سریال فوق العاده ماموران شیلد حضور پیدا میکنه ، شاخ درآورده بودم !! خیلی هیجان انگیز بود !!
و گابریل لونا به نظرم فوق‌العاده ظاهر شد توی فصل چهارم ( خودش هم مسئول اجرای موشن کپچر جانی بلیز بود ) !! رابی ریسی ارائه داد ، علاوه بر ارتباطات داستانی فوق‌العاده فصل چهارم Agents of S.H.I.E.L.D باعث شد که با گوست رایدر درجه یکی روبرو باشیم !!
به عنوان یک طرفدار پر وپاقرص سریال از حضور گوست رایدر توی سریال خیلی خوشحال شدم ...
خداییش هم در حد یک سریال جلوه های ویژه درجه یکی داشت ؛ جوری که از حد بودجه درنظر گرفته شده abc بالا زد ؛ و بعدش هم گفته شد که به این زودی ها منتظر بازگشت رابی نباشید ...

اما باید یادمون باشه که رابی برای آخرین بار وسیله پورتال میان بعدی که با زنجیرش ایجاد کرد ( دقیقا مشابه پورتالی که برای نخستین بار در فیلم doctor strange دیدیم ) به Hell رفت !!!!
البته باید توجه داشته باشیم که این با اون Hel ( جهنم اساطیر نورس ) فرق میکنه ...
اون "Hel" بخشی از قلمرو " نیفل هایم " هستش ، اما "Hell" یک چیز کاملا نسبی هستش ... درست اواخر فصل چهارم رو یادمه ، وقتی که رابی داشت تشریح میکرد :
" جهنم کاملا یک چیز نسبیه !!! "
در واقع در میان اشاره ای به دنیاهای موازی ( در Doctor strange تشریح شد ) عنوان شد که تمام بعد ها با هم ارتباط دارند ...
بعضی از بعد های تاریک به طور جهنم تعریف میشوند !! یعنی Hel خودش یه جهنمه ( Hell ) !!!
من از عکس مشترک گابریل لونا و فرانک گریلو خیلی خوشم اومد ( کلا هر وقت یه بازیگر سریالی مارول رو کنار یک بازیگر سینمایی میبینم لذت میبرم ) ...
هر چند احتمالش خیلی کمه ، ولی امیدوارم که گوست رایدر توی Avengers 4 حضور داشته باشه !! نه تنها گوست رایدر ، بلکه اعضای تیم شیلد !!! ( به خدا من در حد یک حضور نسبتا کوتاه هم راضیم )


* و در آخر ... قسمت هایی رو که درباره مرگ کاپیتان آمریکا نوشته بودید رو با ناراحتی میخوندم ...
واقعا توی Avengers 4 هیچی از خدا نمیخوام جز اینکه کاپیتان و ثور جون سالم به در به ببرن ...
واقعا مرگ کاپیتان آمریکا و ثور رو نمیتونم تحمل کنم ؛ محصوصا مرگ کاپیتان که برام دردناک ترین چیزه !!
خداحافظی با کریس ایوانز و کریس همسوورث برام خیلی سخته !! *

---------

در انتها تشکر فراوان از دوست خوبم جناب فقیه که زحمت کشیدند و این مقاله رو آماده کردند ...
واقعا با مرور برخی خاطرات خوشحال شدم و صبرم به شدت کم شد !!
ممنون جناب فقیه عزیز ...
خسته نباشید ...
نقل قول کردن
mahan tkd
#25 mahan tkd 1397-04-14 03:41
به نقل از saniel:
من که بی صبرانه منتظرم که فیلم بیاد دقیقا کی اکران میشه؟؟؟؟؟
راستی یعنی دیگه دنباله ای برای دکتر استرنج ساخته نمیشه
چون من اونو از همه فیلم ها بیشتر دوست داشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست عزیز شما انگار اصلا سایت رو دنبال نمیکنید
و برای دکتر استرنج هم جواب در سایت هست
هم قسمت دوم ساخته میشه احتمالا هم قسمت سوم
نقل قول کردن
AndrAs
#26 AndrAs 1397-04-20 03:00
من ی جا خوندم عنوان انتقام جویان4 (Avengers: End Game ) انتخاب شده
درسته ینی؟
نقل قول کردن
spideypool
#27 spideypool 1397-05-24 15:33
خیلی ممنون آقای فقیه مقالتون درجه یک و فوق العاده بود
نقل قول کردن
Wolverine II
#28 Wolverine II 1397-05-25 09:24
به نظرتون ممکنه که ایکس من در طی همون سفر های زمانی که داریم دربارش بحث می کنیم وارد داستان بشن؟ من فکر می کنم ممکنه با توجه به قرداد دیزنی ممکنه در تیترازه آخر یا در سکانس نبرد با تانوس به کمک اونجرز بیان نظرتون چیه؟
نقل قول کردن
Fantastic spider
#29 Fantastic spider 1397-05-25 11:41
سلام یه سوال : نسخه طولانی تر اونجرز اینفینتی وار کی میاد؟
نقل قول کردن
Sandman
#30 Sandman 1397-05-25 16:39
سلام من عضو جدید سایتم،
ی نظریه داشتم در باره Avengers 4:
چند وقت پیش ی خبر اومد که مارول فقط از مجموعه ددپول تو دنیای ایکس من راضیه، پس:
1- اونجر به گذشته میرن و سنگ ها رو جمع میکنن، و گذشته هم مثل زمان حال تغییر میکنه
2- بعد از شکست ثانوس و تغییر گذشته مارول مردان ایکس رو وارد MCU میکنه (فنتستیک فور هر زمانی میتونن وارد شن)، این هیومن رو هم عوض میکنه و داستان ددپول، ددپول 2 و ایکس-فورس بعد از از اینا جریان داره با توجه به ایستراگا (مثل اون هلیکیتر شیلد).
ی چیز دیگم که هست اینه که صحنه های پایانی فصل 5 قبل از بشکن زدن ثانوس هست و ببعدش احتمال داره کلسن و چنتا از اعضای شیلد هم برگردن (ب خاطر همینه که تو همه سایتا بازیگر فیتز تو لیست بازیگرای اصلی هست)
با تشکر از مقاله خوبتون)
نقل قول کردن
Asgardian Warrior
#31 Asgardian Warrior 1397-05-25 22:59
خدای من ! شما مطمئنید از یه سیاره دیگه نیومدید؟ آخه هیچوقت انتظار همچین مقاله طولانی و جامع و تر تمیز و در عین حال هیجان انگیز و وحشت انگیز و غم انگیز رو حداقل از شما نداشتم!
من به mcu اعتماد کامل دارم و بدون شک بهترین و بادوام ترین فرانچایز تاریخه...
ولی نمیدونم چرا انقدر می ترسم و نگرانم. آخه هر فیلم و سریالی رو زیاد کشش بدن بالاخره یه جای کار به همه چی گند می خوره و خراب میشه.
حالا شاید این مورد برای mcu خیلی دیر تر اتفاق بیفته چون استودیو مارول حواسش به همه چی هست....
اما هیچکدوممون از سفر های زمانی دل خوشی نداریم...
منم می ترسم همون اتفاقی بیفته که برای سری x-men افتاد.
نقل قول کردن
Mr.Doctor1921
#32 Mr.Doctor1921 1397-05-28 04:06
درباره مرگ لوکی باید بگم که لوکی در واقع راست دست هستش ولی در هولوگرام خودش وقتی میخواد مرگشو جعل کنه چ در ثور ۱ چه در ثور ۲ چپ دست هست... در اینفینیتی وار هم با دست چپش خنجرو میگیره... از طرفی بعد شکستن گردن لوکی توسط ثانوس یه لحظه تعجب میکنه ثانوس...حالا قضاوت با خودتون
نقل قول کردن
iranfort
#33 iranfort 1397-05-30 17:38
مقاله عالی بود فقط یک سوال باقی میمونه:

1-در مقاله ای گفته بودید که احتمالا معشوقه ثانوس یعنی مرگ ر دنیای سینمایی مارول هلا باشد.....پس شاید باورود هلا به انتقام جویان4 شاهد متحد شدن او با ثانوس و یک نبرد حماسی باشیم
اما به هر حال باید تا اکران فیلم صبر کرد :
نقل قول کردن
h2018.marvel
#34 h2018.marvel 1397-05-30 17:58
سلام
تو هر فیلم مارول(به عنوان مثال پلنگ سیاه) آخرش مینویسن پلنگ سیاه برخواهد گشت...
ولی تو جنگ ابدیت نوشتن
ثانوس برخواهد گشت...
چرا باید اینو بنویسن ثانوس که کارشو کرد چرا باید برگرده
بنظرم این جمله داستان انتقام جویان 4رو لومیده (چون خودتون تو این نقد بی همتاتون گفتید سفرای زمانی درکاره)
نقل قول کردن
iron_thor
#35 iron_thor 1397-09-08 11:52
به نقل از h2018.marvel:
سلام
تو هر فیلم مارول(به عنوان مثال پلنگ سیاه) آخرش مینویسن پلنگ سیاه برخواهد گشت...
ولی تو جنگ ابدیت نوشتن
ثانوس برخواهد گشت...
چرا باید اینو بنویسن ثانوس که کارشو کرد چرا باید برگرده
بنظرم این جمله داستان انتقام جویان 4رو لومیده (چون خودتون تو این نقد بی همتاتون گفتید سفرای زمانی درکاره)

داداش یه چیزه عجیب ترو نگفتی مثلا توی ثور رگناروک گفت ثور در اونجرز جنگ ابدیت بر می گردد ولی تو جنگ ابدیت فقط گفت ثانوس بر می گردد عجیبه نه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید