انتخاب بازیگران ایرانی برای فیلم انتقام جویان!

انتخاب بازیگران ایرانی برای فیلم انتقام جویان!

و این هم بازیگران ایرانی برای فیلم انتقام جویان! 

  خب من با تبعیت از استاد بزرگ خودم عمو مختار که قبلا مقاله مشابهی را برای مرد عنکبوتی نوشته بود (اینجا)، تصمیم گرفتم این مقاله را براتون بنویسم!

  

شهاب حسینی در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا

شهاب حسینی در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا

واقعا سخت ترین گزینه برام کاپیتان آمریکا بود.شهاب حسینی بازیگر بزرگیه و روز به روز هم داره موفق تر میشه. بنظرم جذبه لازم برای کاپیتان آمریکا بودن رو داره و البته فقط این نیست.کاپیتان آمریکا همیشه یه پاکی و خوش طینتی و البته سادگی خاصی داره که آقای حسینی خیلی خوب در سریال «شوق پرواز» (که نقش شهید بابایی رو ایفا میکرد) به ما ثابت کردند که دارای این ویژگی ها هستند البته اگه هیکلش رو بسازه!

 

پیمان معادی در نقش تونی استارک/ مرد آهنی

پیمان معادی توین استارک

پیمان معادی بازیگر بزرگیه و نقش های متعدد زیادی رو هم بازی کرده و به هالیوود هم رفته. بنظرم انتخاب خوبی برای مرد آهنی/تونی استارک هستش و خوب میتونه اخلاق اشو و اعتیاد به الکل که باعث میشه حسابی  از درون بپاشه رو نشون بده. مثل رابرت او هم یه شر و شور خاصی تو وجودشه!

 

لیلا اوتادی در نقش ناتاشا رومانوف/ بلک ویدو

لیلا اوتادی در نقش ناتاشا رومانوف/ بلک ویدو

لیلا اوتادی واقعا بهترین انتخاب برای نقش بلک ویدوئه. چهره اش هم شروریت و شیطنت خاصی داره و خوب میتونه نقش زن های فریبنده و کاربلد رو ایفا کنه. در ضمن چهره اش هم همه میگن شبیه به اسکارلت جوهانسون (بازیگر نقش بلک ویدو در MCU) هستش.

 

پویا امینی فر در نقش کلینت بارتون/هاکای

پویا امینی فر در نقش کلینت بارتون/هاکای

پویا امینی فر هم بازیگر خوبیه و چهره اش شیطنت خاصی داره اما واقعا زیاد شیطون نیست. بنظرم خوب میتونه در نقش هاکای ظاهر بشه چون هاکای هم شیطنت کمی داره و البته به موقعش بسیار جدی و مصممه و در کل بنظرم برای این شخصیت مناسبه!

 

بابک حمیدیان در نقش بروس بنر/هالک

بابک حمیدیان در نقش بروس بنر/هالک

راستش من اول بهنام تشکر رو در نظر داشتم اما واقعا بنظرم بابک حمیدیان انتخاب بهتریه. قبلا خوب نشون داده که میتونه نقش آدم های زجر کشیده رو بازی کنه به خاطر همین بنظرم اینجا هم خوب میتونه نقش یه دانشمند که با اشعه گاما برخورد میکنه و تبدیل به هالک میشه رو ایفا کنه بروس بنر هم خیلی زجر کشیده بابت هالک خیلی بیشتر از اون چیزی که در MCU دیدیم.

 

 محمد رضا گلزار در نقش ثور

محمد رضا گلزار در نقش ثور

آقای گلزار بازیگر خوشتیپی هستش حالت طنزش هم خاصه بنظرم خوب میتونه تضاد بین یک خدای رعد و برق که به زمین تبعید شده و مثل انسانها میشه رو ایفا کنه مثل ثور هم خوشتیپه و هیکلش هم خوبه.

 

 حسام نواب صفوی در نقش لوکی

حسام نواب صفوی در نقش لوکی

آقای نواب صفوی خیلی برای لوکی انتخاب خوبیه چهره اش شروریت خاصی داره که انگار هر لحظه قراره یه کار ترسناک انجام بده و البته بارها هم نقش های مثبت و منفی رو ایفا کرده پس احتمالا میتونه یه چیزی بین مثبت و منفی هم باشه.

 

جواد عزتی در نقش پیتر کوییل/استار لرد

جواد عزتی در نقش پیتر کوییل/استار لرد

واقعا جواد عزتی بهترین گزینه برای استار لرد هستش. سبک طنازی و شوخی هاش بنظرم با این شخصیت تطابق داره. مثلا اگه سریال «دردسر های عظیم» رو دیده باشین اون بخش هایی که همه لطیف رو ضایع میکنن خیلی میتونه جالب باشه و مشابه جاهایی که اعضای محافظین کهکشان استار لرد رو ضایع میکنن!! ضمن این که در مواقع لزوم میتونه عاطفی بازی کنه.

 

سحر دولتشاهی در نقش گامورا

سحر دولتشاهی در نقش گامورا

سحر دولتشاهی همیشه بنظرم یه خشنی خاصی داره و البته تو سریال خوبی مثل «مسافران» ساخته ی رامبد جوان تونسته نقش های خشن اما با لایه هایی از لطافت رو نشون بده ، درست مثل گامورا که کودکی نه چندان خوبی داشته و تا حدی هم خشن هست.

 

حمید فرخ نژاد در نقش درکس

حمید فرخ نژاد در نقش درکس

حمید فرخ نژاد از اون دسته بازیگر های کمدی هستش که واقعا آدمو میخندونه (مثل فیلم گشت ارشاد و گشت 2) البته نقش های جدی اش مثل فیلم «حبیب» را هم نباید فراموش کنیم. درکس شخصیتی خشن و مبارز هستش البته گاهی شوخی های خورد کننده و اعصاب خورد کن  برای طرف مقابلش داره و بنظرم این نوع نقش رو حمید فرخ نژاد میتونه ایفا کنه مثلا فکرش رو بکنید هی با راکت راکون بحث کنه  و بگه "سگ تو روحت"!!!

 

پارسا پیروز فر در نقش باکی بانرز/سرباز زمستانی

پارسا پیروز فر در نقش باکی بانرز/سرباز زمستانی

آقای پیروز فر که قدیما بیشتر فیلم بازی میکرد و اکثرا نقش هاش مثبت هستند. انتخاب جالبی برای شخصیت مثبتی باکی هستش. یه رفیق قدیمی کاپیتان آمریکا که مدت ها پیش کشته میشه و بعدا به صورت شخصیتی خبیث برمیگرده و دوباره مثبت میشه در کل انتخاب خوبی میتونه باشه برای نقش باکی بارنز.

 

گلشیفته فراهانی در نقش اسکارلت ویچ

گلشیفته فراهانی در نقش اسکارلت ویچ

گلیشفته فراهانی زمانی که ایران بود بازیگر خوبی بود و در فیلم هایی مثل «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی هم ایفای نقش کرده بود.بنظرم انتخاب خوبیه برای دختری جادوگر که گذشته سختی داشته و پدری مثل «مگنتو» داشته و ابتدا خبیث میشه و بعدا به انتقام جویان میپیونده در فیلم دزدان دریایی کارائیب هم نقش یه جور جادوگر رو داشت فکر کنم. صورتشم سبزه است و میخوره بهش نقش یه جادوگر از شرق اروپا رو بازی کنه!

 

امین حیایی در نقش اسکات لانگ/مرد مورچه ای

امین حیایی در نقش اسکات لانگ/مرد مورچه ای

امین حیایی اصولا تو کار طنزه اما کار جدی هم بازی کرده مثل فیلم جنجالی "قلاده های طلا" بنظرم خوب میتونه نقش یه سارق حرفه ای و باهوش (تو اخراجی ها هم دزد بودش البته نه حرفه ای :) ) مثل اسکات لانگ رو که برای نجات دخترش که بیماری قلبی داره هر کاری انجام بده و البته به اضافه چاشنی طنز.

 

مهران مدیری در نقش استیون استرنج/دکتر استرنج

مهران مدیری در نقش استیون استرنج/دکتر استرنج

شاید بعضی هاتون با این نقش مخالف باشید اما واقعا بنظرم مهران مدیری انتخاب خوبی برای دکتر استرنجه. همانطور که میدونید در ابتدا استیون استرنج جراحی بسیار مغرور بود ، درست مثل مهران مدیری که همیشه که غرور خاصی داره و بنظرم نمیتونه کاملا خاکی باشه. سپس بعد از حادثه تصادف وارد دنیای جادو بشه و تبدیل بشه به جادوگر اعظم!

  

قربانعلی

 

با تشکر از احمد فقیه عزیز بابت عکس زیبای اول مقاله

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه کپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

alihdz
#1 alihdz 1397-05-12 12:11
عالی بود
خیلی وقت بود منتظر این مقاله بودم
و از همینجا تبریک میگم به خودم که هیچکدوم از حدسام درست نبودن جز بلک ویدو :D :lol:
نقل قول کردن
mj848
#2 mj848 1397-05-12 12:43
حقیقتن برای ثور و درکس هرچقدر با خودم کلنجار رفتم ننونستم قانع بشم
برای درکس میشه از امیرعلی اکبری استفاده کرد که مثل بازیگر درکس یه قلدر و ورزشکاره
و برای ثور هم میشه یه چهره ی جدید معرفی کرد
نقل قول کردن
mehran spidey
#3 mehran spidey 1397-05-12 13:23
ممنون بابت این fancast آقای قربانعلی، با تمامی بازیگر ها موافقم ، انتخاب مهران مدیری برای دکتر استرنج خیلی هوشمندانه بود :lol:
نقل قول کردن
m.h.f
#4 m.h.f 1397-05-12 14:03
واقعا عالی ترین انتخاب ها رو کردین.
دمتون گرم خیلی مقاله ی با حالی بود امیدوارم ایران هم یک روزی فیلم های مارول رو بسازه.
نقل قول کردن
amirxlogan
#5 amirxlogan 1397-05-12 14:19
همشون خوب بودن
اما بنظرم هومن سیدی برای مرد مورچه ایی
و آزاده صمدی برای اسکارلت ویچ
و امین حیایی برای هاک آی
بهتر میشدن
نقل قول کردن
amirxlogan
#6 amirxlogan 1397-05-12 14:21
آقا واس ددپول و ولورین و مردعنکبوتی هم انتخاب کنید :lol:
نقل قول کردن
amirxlogan
#7 amirxlogan 1397-05-12 14:27
به نقل از amirxlogan:
آقا واس ددپول و ولورین و مردعنکبوتی هم انتخاب کنید :lol:

واس مرد عنکبوتی ساعد سهیلی
واس ددپول جواد رضویان
واس ولورین سیامک انصاری :lol:
نظرتون چیه؟
نقل قول کردن
starlord2
#8 starlord2 1397-05-12 14:30
مقاله خیلی خوب و جالبی بود.مخصوصا جواد عزتی که واقعا در جای درست قرار گرفته بود :D
نقل قول کردن
farnam82
#9 farnam82 1397-05-12 14:32
باید ارسلان قاسمی رو در نقش پیتر پارکر بنویسید.
نقل قول کردن
farnam82
#10 farnam82 1397-05-12 14:35
برای نقش ثور پژمان بازغی بهتره.
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#11 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-12 16:41
واقعاً حسام نواب صفوی برای لوکی عالیه!ولی کاش لاغر تر بود!
نقل قول کردن
AndrAs
#12 AndrAs 1397-05-12 17:13
ممنون اقای قربانعلی
ولی
شما یک درصد فک کنین گلزار حتی بتونه از پس سیالشگری همچین نقشی بر بیاد
باید توانایی های فرد هم در نظر بگیرید اخه
13 گربه روی شیروانیم در نمیاد ازش :lol:
ولی بقیه عالی بودن واقعا
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#13 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-12 17:32
اه،دوستان من یک پیشنهادی میخوام بدم.
ببینید راستش این موضوع که برترین خبیث کمیک کیه خیلی اختلاف نظر توش هست.بعد هر سایتی نظر خودشو داره.
ولی سایت ما تا الان مقاله رسمی خودشو نداره!یا از سایت های دیگه هستش یا هیچی!چرا ما مقاله رسمی خودمونو نداشته باشیم؟!؟!!یک نظر سنجی هم میذاریم :-*
مثل اون مسابقه نقاشی.در ضمن مقاله 100 شخصیت برتر مارول که استاد ترابی نوشتن رو خوندم.ولی استاد خودشون گفتند که نظر خودشون رو خیلی دخیل نکردند!چرا سایت ما Top خودشو نداشته باشه؟
هشدار:این در حد یک پیشنهاد هست.
نقل قول کردن
alihdz
+1 #14 alihdz 1397-05-12 17:54
شرمنده بابت اسپم
ولی اطلاعات جدیدی از بازی اسپایدرمن PS4 توسط گیم اینفورمر منتشر شده (منبع از سایت گیمفا هستش و نویسنده هم جناب آقای امیری هستند منبع رو هم ذکر کردم)
این مقاله دیروز نوشته شده

طبق گفته‌های وب‌سایت گیم اینفورمر، پیتر پارکر برای شخص مهمی کار می‌کند که استودیو اینسومنیاک گیمز قصد ندارد تا انتشار بازی از آن پرده برداری کند. (خطر اسپویل) اما طبق گفته‌های یکی از کاربران در وب‌سایت Reddit، پیتر پارکر برای اتو اکتاویوس کار می‌کند.
مینی‌گیم‌هایی در شغل پیتر پیتر پارکر وجود دارند که شما می‌توانید با انجام این مینی‌گیم‌ها امتیاز دریافت نمائید.
در مرحله اول بازی شما باید با ویلسون فیسک مبارزه نمائید. در مبارزه با ویلسون فیسک، او هرچه را که می‌تواند به سمت شما پرت می‌کند و شما باید جلوی او را بگیرید.
بعد از اتمام مرحله اول، شما می‌توانید در شهر به گردش بپردازید اما مراحل فرعی برای شما هنوز آزاد نشده‌اند و شما تنها می‌توانید آمار و خانه پیتر پارکر را در نقشه مشاهده نمائید.
(خطر اسپویل) پس از دستگیری ویلسون فیسک، پیتر پارکر سراغ زن عمو‌ می در مرکز F.E.A.S.T می‌رود. شما می‌تواند در این مرکز به جست و جو بپردازید.
پس از زندانی شدن ویلسون فیسک، اموال او در مکانی به نام Roseman به فروش می‌رسد که مهمانان ناخوشایندی در آن وارد می‌شوند. مردعنکبوتی به این مکان وارد می‌شود و متوجه می‌شود که افراد میستر نگاتیو در آن حضور دارند. در این مرحله شما باید با استفاده از مخفی کاری، جلوی افراد میستر نگاتیو را بگیرید.
در این مرحله مری جین واتسون را می‌توانید مشاهده کنید. سپس شما در قالب شخصیت مری جین زمانی که هنوز افراد میستر نگاتیو به این ساختمان نیامده‌اند، به بازی می‌پردازید. بازی در نقش شخصیت مری جین بیشتر حالت مخفی‌کاری دارد. مری جین یک دوربین دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن عکسبرداری کنید.
شخصیت‌های کلیدی در داستان، هرروز یک لباس متفاوت می‌پوشند.
با دریافت امتیاز در این بازی، سطح شما ارتقا می‌یابد و با ارتقای هر سطح، امکانات جدیدی آزاد می‌کنید. با رسیدن به سطح ۳، قدرت ضربات شما افزایش می‌یابد. با رسیدن به سطح ۵، نوار سلامت شما افزایش می‎‌باید. بعضی از لباس‌ها، قدرت‌ها و ابزار‌ها زمانی که شما به سطح موردنظر دست نیابید، آزاد نمی‌شوند.
سه دسته‌بندی در مهارت‌ها وجود دارد: مبتکر، مدافع و Webslinger .آخری با تارندازی و گردش در شهر مرتبط است. مدافع با سیستم مبارزات بازی مرتبط است و مبتکر با تعامل با محیط مرتبط است، مانند پرتاب کردن وسایل.
شما می‌توانید قابلیت Charge Jump را در دسته بندی Webslinger آزاد نمائید.
شما نمی‌توانید به خانه پیتر پارکر بروید اما می‌توانید آن را در میان‌ پرده‌ها مشاهده نمائید.
زمانی که شما با دشمنان ملاقات می‌کنید، می‌توانید در منو، اطلاعاتی درباره آن‌ها را مشاهده نمائید.
شما می‌توانید با فشار دادن D-Pad برروی دسته، از دوربین استفاده نمائید و با آن عکسبرداری نمائید. دوربین قابلیت تصویربرداری با فلش و HDR را دارد. همچنین این دوربین ۳۲ مگ ظرفیت دارد.
سه درجه سختی دوستانه، شگفت انگیز و تماشایی در بازی وجود دارد. شگفت انگیز درجه سختی معمولی در بازی است و درجه سختی تماشایی دارای دشمنانی قوی‌تر و خشن‌تر است. شما می‌توانید در اواسط بازی در تنظیمات، درجه سختی بازی را تعویض نمائید.
شما می‌توانید ۶ فایل ذخیره مختلف در بازی ایجاد نمائید.
دو صفحه لودینگ در بازی وجود دارد. یکی از آن‌ها صفحه سیاه است و علامت مردعنکبوتی در گوشه‌ی تصویر وجود دارد. دیگری یک عکس از مردعنکبوتی است که لباسی را که در طول بازی برتن دارید، برتن دارد و شامل نکته‌هایی در بازی می‌شود.
جیمز جونا جیمسون برنامه‌ای رادیویی دارد که می‌توانید در طول بازی به آن گوش دهید.
در بازی اشاراتی به قهرمانان می‌شود اما آن‌ها در بازی حضور ندارند.
برخی از لباس‌های موجود در بازی:

کلاسیک (آسیب دیده): این لباس در مرحله اول بازی توسط ویلسون فیسک آسیب می‌بیند و قدرت خاصی ندارد.
کلاسیک (تعمیر شده) : این لباس بعدا توسط پیتر پارکر تعمیر می‌شود و قدرت Web Blossom را دارد.
نویر : شما می‌توانید این لباس را زمانی که دو کیف را پیدا کردید و دو ماموریت پایگاه را رفتید، آزاد کنید. این لباس قابلیت دشمنان در صدا زدن پشتیبان را از بین می‌برد.
لباس اسکارلت اسپایدر و Spider-Armor MK II و جنگ مخفی نیز در این بازی حضور دارند.
برخی از ابزارهای مردعنکبوتی

Concussive Blast: موجی صوتی است که دشمنان را به عقب پرتاب می‌کند و در سطح ۱۰ آزاد می‌شود.
Suspended Matrix: دشمنان را به هوا منتقل می‌کند و آنها را برای چند ثانیه به حالت تعلیق می‌اندازد و در سطح ۲۵ آزاد می‌شود.
نقل قول کردن
Hashem.egz
#15 Hashem.egz 1397-05-12 18:25
همه گزینه ها عالین و بهشون میخوره ولی به هیچ وجه نمیتونم با گلشیفته فراهانی کنار بیام.... خیلیا هستن که نقش اسکارلت ویچ بهشون بیاد و بتونن نقششو بازی کنن مثل (نازنین بیاتی و طناز طباطبایی و هانیه توسلی و باران کوثری و حتی ترلان پروانه) ولی گلشیفته فراهانی؟! نه فکر نکنم.....
نظر من اینه شاید بعضیا جور دیگه ای فک کنن
نقل قول کردن
hassan91
#16 hassan91 1397-05-12 19:34
انتخاب بازیگر واقعا سخته مثلا خود شهاب حسینی میتونه هر نقشی رو بازی کنه و این جمله واقعا اغراق آمیز نیست.

به نظرم واسه درکس، سام درخشان هم گزینه خوبیه.

به نقل از amirxlogan:
آقا واس ددپول و ولورین و مردعنکبوتی هم انتخاب کنید :lol:

علی صادقی واسه ددپول خوبه :D
واسه وولورین هم یکی که اعصابش داغون باشه حوصله نداشته باشه من همچین شخصیتی تو سینمای ایران ندیدم فعلا.
نقل قول کردن
amirxlogan
#17 amirxlogan 1397-05-13 00:40
کاش یه فن کست با بازیگرای هالیوودی برا شخصیت‌های که دست فاکسه و قراره بیاد ام سی یو هم بنویسید :sigh:
نقل قول کردن
Spider stray
#18 Spider stray 1397-05-13 03:15
ایول حدسم درباره پیمان معاد درست بود :lol:
نقل قول کردن
darth vader
#19 darth vader 1397-05-13 09:10
ولی اگه پژمان بازغی رو جای محمدرضا گلزار می زاشتین بهتر بود ولی به هر حال دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
mhkh
#20 mhkh 1399-03-27 13:18
شرمنده ولی فقط با پیمان معادی تونستم کنار بیام :-)
نقل قول کردن
ehs_spidey
#21 ehs_spidey 1399-07-28 17:21
سلام میشه بازیگران ایرانی رو برای چند خبیث مارول اعلام کنید چون توی این مقاله زیبا فقط لوکی خبیث بود
نقل قول کردن
ehs_spidey
#22 ehs_spidey 1399-07-28 17:22
به نقل از amirxlogan:
همشون خوب بودن
اما بنظرم هومن سیدی برای مرد مورچه ایی
و آزاده صمدی برای اسکارلت ویچ
و امین حیایی برای هاک آی
بهتر میشدن

فک نکنم هومن سیدی الان با اون وزن بتونه نقش مرد مورچه ای رو بازی کنه :D
نقل قول کردن
spider peter
#23 spider peter 1399-10-02 04:43
پژمان بازغی جون میده تور یا ثور رو بازی کنه من و داداشم هر وقت پژمان پازغی رو می بینیم تو تلویزیون میگم اعه این تور یا ثور هستش
برای بلک ویدو مو نمیزنه
برای مرد آهنی امین حیایی ریش تونی استارک رو در نظر بگیر ولی اگه قده کوتاهش رو در نظر نگیریم
نیک فیوری هم جاش خالیه توی این مقاله
همون سیدی هم به انت من میاد بهش میاد که زنش طلاقش داده و روی آورده به دزدی
باقی گزینه ها هم عالی
ممنون از آقای قربانعلی :-)
نقل قول کردن
محمد طاها
#24 محمد طاها 1402-06-02 02:08
آقای قربانعلی عالی بوددددددددددددد همه شوند خوب بودن فقط نقش ثور یعنی آقای محمدرضا گلزار و مردآهنی یعنی آقای پیمان معادی رو نتونستم تصور کنم ولی هالک یعنی بابک حمیدیان عالی بود و باید بگم آقای حسام نواب صفوی برای نقش لوکی زاییده شده چون خیلی خوب می‌تونه نقش لوکی رو بازی و حتی اگه به عکس لوکی هم بکنین با چهره ی آقای نواب صفوی خیلی شباهت داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44