معرفی فیلم های كامیك بوكی سال 2014

2014-comic-book-movies فيلم هاي كميك بوكي سال 2014

امسال هم هالیوود قراره است  كلی فیلم های جورواجور بر اساس کامیک بوک های معروف و حتی ناشناخته بسازد و بدین ترتیب سلطه شخصیت های كمیك بوكی همچنان بر پرده سینما ادامه خواهد داشت.

 


من، فرانكشتاين

i-frankenstein من فرانكشتاين

تاریخ اكران: 4   بهمن 1392

"من، فرانكشتاين" ( I, Frankenstein ) فیلمي است  تخيلي كه براساس کامیک بوکی به همین اسم نوشته Kevin Grevioux ساخته شده. اين فيلم  درباره هیولای معروف سینمای وحشت یعنی  فرانکنشتاین است. در این فیلم او  هنوز در دنیای ما زنده است و شیاطین به دنبال راز جاودانگی اش هستند. نقش فرانکشتاین را "ارون اکهارد" بازی میکند که نقش به یادماندنی «هاروی دنت» در فیلم "شوالیه تاریکی" بازی کرد فیلم حال و هوای سری  فیلم  های Underworld را داراست و معلومه كه قراره روی صحنه های مهیج و اكشن تكیه بكنه.

 


فيلم سينمايي لگو (The Lego Movie)

the-lego-movie فيلم سينمايي لگو

تاریخ اكران: 18 بهمن 1392

 "فیلم لگویی" (The Lego )  آخرین دست پخت وارنر و شرکت لگو است. اگر علاقه مند تمام ابر قهرمانان معروف شركت "دی سی كامیكس"  و "لاک پشت های نینجا" و هر عروسک لگویی دیگه هستید این انیمیشن را از دست ندهید! دنیایی که به دست یک احمق دست و پا چلفتی  نجات پیدا خواهد کرد در نظر اول این فیلم عالی به نظر می رسد.

 

مرد پرنده اي (Birdman)

 birdman برد من

تاریخ اكران: هنوز دقیقاً اعلام نشده!

در این فیلم كمدی آقای «مایكل كیتون» (بازیگر سابق نقش «بتمن») در نقش یك ابرقهرمان قديمي به نام «مرد پرنده اي» (Birdman) ظاهر میشود كه در زندگی خانوادگی اش با مشكلات عدیده ای روبرو شده و حالا سعی میكند در یك نمایش تئاتر ظاهر شود.  لیست بازیگران عالی به همراه  کارگردان فوق العاده ای به نام  Alejandro González نوید یک کمدی متفاوت و خاص می دهد. ضمن اینكه «اما استون»   ( بازیگر نقش «گوئن استیسی») هم كه سابقه طولاني در فيلم هاي كمدي دارد،  در این فیلم نقش ایفا خواهد کرد!

 

 

Hercules: The Thracian Wars

hercules هركول

 تاريخ اكران: 2 مرداد 1393

«دواین جانسون» كشتی كج كار  مشهوری كه بیشتر با نام "راك" شناخته میشود،   غول پیکر تر از همیشه نقش هرکول افسانه ای را در فیلم بازی خواهد کرد فیلم براساس کامیک بوکي به همين نام  نوشته ی Steve Moore & Admira Wijaya نوشته شده و کارگردان "مردان ایکس  3" یعنی «برت رتنر» ساخته شده و قول داده شده از کمترین حد تخیل در فیلم استفاده شود امیدوارم فیلم در حد نام هرکول بزرگ باشد

 


Sin City: A Dame to Kill For

sin-city-a-dame-to-kill-for سين سيتي

تاریخ اكران: 31 مرداد1393

فیلم "شهر گناه" یا همان Sin City  وقتی پرده های سینما را سیاه و سفید کرد تمام منتقدان سینما با چیزی مواجه شدند که هرگز مانند آن را ندیده بودند: کامیک بوکی که بدون هیچ دخالتی در پرده سینما نقش بسته بود! حال باید دید بعد از سالها انتظار «رابرت رودریگز» و یکی از بزرگترین نویسندگان صنعت کمیک یعنی  «فرانک میلر» میتوانند با قسمت دوم اين فيلم به نام A Dame to Kill for  ("زني كه ارزش دارد برايش آدم كشت") همان استقبال را ایجاد کند يا نه! البته با تغییر زیاد بازیگران باید دید سرنوشت فیلم سیاه است یا سفید!

 


Big Hero 6  

big-hero-6

تاریخ اكران:  16 آبان 1393

از همون لحظه که مارول به دست دیزنی خریداری شد همه منتظر ترکیب انیمیشن های عالی دیزنی با مارول بودند این اتفاق در حال رخ دادن است یک كمیك  محدود (mini series) نه چندان شناخته  قدیمی مارول به نام Big Hero 6 که دنیای جدید را با وسترن و المان های شرقی در هم امیخته است را استدیو انیمیشن دیزنی به یک فیلم انیمشن تبدیل خواهد کرد (البته این انیمیشن ربطی به  دنیای سینمایی مارول ترکیب نخواهد داشت)

 


 لبه فردا

edge-of-tomorrow لبه فردا - تام كروز

تاریخ اكران: 15 تیر 1393

"لبه فردا"  (Edge of Tomorrow) نام یك فیلم علمی تخیلی با بازی «تام كروز» است كه بر اساس یك كتاب مصور ژاپنی به نام All You Need is Kill ساخته شده. در این فیلم تام كروز نقش سربازی را بازی میكند كه هرگز نمیمیرد و باید در آینده ای نزدیك با حمله بیگانگان فضایی مقابله كند.  خیلی ها عقیده دارند كه صحنه های اكشن آن بیش از حد نامتعارف و غریب هستند!

 

لاك پشت های نینجا

tmnt فيلم جديد لاك پشت هاي ننيجا

  تاریخ اكران 17 مرداد 1393

باز هم فیلمی جدید از "لاك پشت های نینجا" ! این بار نام تهیه كننده ای همچون «مایكل بی» (سازنده فیلم های پر سر و صدای "ترانسفورمز" ) بر سر فیلم است. از همان ابتدا شایعات و جنجال های زیادی همراه این فیلم بوده و به همین دلیل هم شاید تا به حال هیچ تصویر یا  تیزری به صورت رسمی  از آن منتشر نشده است. ابتدا گفتند منشا و origin این لاك پشت های دوست داشتنی تغییر میكند و آنها از فضا می آیند! این خبر باعث شد تا  هواداران اینترنت را روی سرشان بگذارند تا اینكه تكذیب شد. سپس خانم «مگان فاكس» برای ایفای نقش كاراكتر «اپریل اونیل» انتخاب شد كه بازهم انتقادات فراوانی را به همراه داشت (حتی از سوی خالقین كمیك های لاك پشت های نینجا یعنی «كوین ایستمن» و «پیتر لیرد» ) در هر حال باید منتظر ماند و دید ....

 

محافظان كهكشان

guardians-of-the-galaxy فيلم محافظين كهكشان
 تاریخ اكران:  10  مرداد 1393

"محافظان کهکشان" متفاوت ترین فیلم دنیای مارول است که در مجامع فیلم سازی به "جنگ ستارگان" مارول معروف شده.  این فیلم از مجموعه كمیك بوكی کمتر شناخته شده از مارول درحال ساخت است ولی خیلی ها دارند از آن تعریف میكنند. ضمن اینكه بازیگران مشهوری همچون «برادلی كوپر» و «وین دیزل» در آن صداپیشه هستند.  احتمالا این فیلم پیش درآمدی  ورود شخصیت خبیث عظیمی همچون  "تانوس" (Thanos) به سری فیلم های " اونجرز"  خواهد بود.  باید دید فیلم از موفقیت دائمی مارول محافظت خواهد کرد یا نه چون شاید بتوان آن را بزرگترین ریسك مارول و دیزنی دانست.

 

كاپيتان آمريكا: سرباز زمستان

captain-america-winter-soldier

 تاریخ اكران 15 فروردین 1393

کاپیتان نمادین مارول به همراه يك «بیوه سیاه» (Black Widow) جذاب  و شخصیت جدیدی مثل  «فالكون» دست به كار ميشوند تا دنيا را   از دست شخصیت خبیثی  با اسم مستعار "سرباز زمستان" يا  Winter Soldier كه  گفته میشود با گذشته كاپیتان آمریكا هم مرتبط است ، نجات دهند.  این فیلم از آرک كمیك بوكی فوق العاده ای به همین  نام الهام گرفته شده به دست دو کارگردان کم تجربه به نام برداران «روسو» کارگردانی شده  و زوایای زیادی از سازمان «شیلد»  و نقشه های پنهانی مارول برای دنیایش را خواهد گشود. گفته میشود فیلمنامه این فیلم بسیار عالي است و در آن انتقادات  و اشارات ظریفی به سیاست ها و اقدامات  جنجالی آمریكا در دنیا مثل حمله هواپیماهای بدون سرنشین به كشورهایی مثل پاكستان، خواهد شد.

 

مردان ايكس: روزهاي گذشته و آينده

xmen-dofp

 3 خرداد 1393

دنیای جهش یافته ها (Mutants) در حال نابودیست.  ولورین به گذشته میرود تا اشتباهی که رخ داده را اصلاح کند تا لشگر روبات های شكارچی میوتانت ها به نام  Sentinels تشکیل نگردد.  بزرگترین و پرخرج ترین  فیلم ایکس منی که تا به حال ساخته شده و «برایان سینگر»  خالق دنیای سینمایی ایکس من و خیل عظیم بازیگران جدید و قدیمی این سری از فیلم ها  بار دیگر برگشته اند   تا جهشی جدید در ژانر فیلم های كمیك بوكی  صحنه های سینما را جهش بدهند و آنقدر از فروش مطمئنند که ادامه فیلم را تایید کرده اند ("مردان ایکس:آخرالزمان").

 

مرد عنكبوتي شگفت انگيز 2

tasm2 مرد عنكبوتي شگفت انگيز 2
 تاریخ اكران:  12 اردیبهشت 1393

واقعاً چه میتوان درباره این فیلم گفت؟ تا به حال هر چه بوده در سایت spidey.ir زده شده و قطعاً تمام هواداران آثار كمیك بوكی حساب ویژه ای روی آن باز كرده اند . من فقط به یك جمله اكتفا میكنم: "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"  و دیگر هیچ!

 


نویسنده: حسن ریاحی (Bad Joke)

All rights reserved © Spidey.ir 2014

  (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

امین اسکندری
+3 #1 امین اسکندری 1392-10-24 17:03
آقای ترابی نظرتون درباره ی این دو تا چیه؟
1-معرفی کامل شخصیت الکترو
2- 10 دشمن برتر مرد عنکبوتی چه کسانی هستند؟
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #2 Bad joke 1392-10-24 17:08
نه بعد ازاونه لشگریان ایران آتن را فتح میکنند تمام یونان به جزیره .... فرار میکنند وجنگ کشتی ها رخ میدهد ایرانی ها شکست میخورند
نقل قول کردن
محمد علی
+4 #3 محمد علی 1392-10-24 17:12
Bebakhshid ke intory minevisam chon darm ba tablet car mi konam va zaban farsi ha nadare

Matlabet khili khoob bood mr bad joke

Alan ham chanta ax az posht saney lake posht hay ninja greftam
faghat nemi donam che jory ba tablet upload shon konam
نقل قول کردن
mtm
+12 #4 mtm 1392-10-24 17:14
من ميگم هر چي كمتر از اين فيلم 300 و دنباله اش صحبت كنيم بهتره چون چيزي نيستند جز آشغال بو گندو !
نقل قول کردن
mtm
+3 #5 mtm 1392-10-24 17:17
درباره الكترو و راينو تا قبل از اكران فيلم مرد عنكبوتي شگفت انگيز 2 حتما مقاله خواهيم داشت
درباره دومي هم به نظرم لزومي نداره چون تو قسمت اول معرفي معروف ترين دشمنان اسپايدرمن به نوعي به برترين ها اشاره شد
نقل قول کردن
omid E iran
+3 #6 omid E iran 1392-10-24 17:25
موافقم ولی وقتی تاریخمونو به تصویر نکشیم برعکسشو به تصویر میکشن

کسایی که این فیلمو این کمیک و کار کردن اصلا برام مهم نیستن از دست کاربلدای خودمون ناراحتم که با کار نکردن روی افسانه ها و تاریخمون اجازه دادن این اتفاقا بیوفته
نقل قول کردن
علی
+3 #7 علی 1392-10-24 18:27
ببخشید هیچ عکسی از فیلم لاک پشتهای نینجا یا تیزری پخش نشده
نقل قول کردن
mohsen
+3 #8 mohsen 1392-10-24 19:10
این birdman کیه؟؟؟ همونه که وکیله؟؟؟؟
نقل قول کردن
نوید
+2 #9 نوید 1392-11-04 23:04
بالاخره Justice League War اومد.
به قول معروف "Ruined My Childhood" هرچی من از بچگی راجع به قهرمانایی مثل سوپرمن و بت من میدونستم رو خراب کرد..., شخصیت سوپرمن رو به یه قاتل تبدیل کرده بود, بت من هم که همه ش داشت میخندید و حتی دو سه بار هم تیکه انداخت...(واللا بتمن به نخندیدن و خشک بودن معروفه, سوپرمن هم که...) گرین لنترن هم که بی خیال.
امیدوارم فیلم ها هم مثل کارتوناشون از آب در نیاد...
نقل قول کردن
spiderman carnage
#10 spiderman carnage 1393-10-25 09:44
ye lahze
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید