پس از "جنگ های پنهان" دنياي مارول چه تغییراتی خواهد كرد؟

كميك چهار شگفت انگيز

 بعد از رویداد بسیار عظیم و مهم secret wars قراره شخصیت های مارول و عناوین این شرکت دستخوش تغییرات بسیار بزرگی شوند. اما سئوال اینجاست که عالم جدید مارول چه شکلی خواهد بود؟

ما که هنوز نمیدانیم چون مارول خیلی مخفی کاری میکنه ولی بلاخره اشاراتی تلویحی به این دنیا شده است و ما هم در این مقاله سعی میکنیم حدس بزنیم عناوین درجه یک مارول پس از جنگ های پنهان چه حال و روزی خواهند داشت .

ضمنا اگر هنوز كميك هاي جنگ هاي پنهان را به زبان فارسي نخوانده ايد، اينجا را كليك كنيد

 

انتقام جویان (Avengers)

كميك جديد انتقام جويان

چند وقت پیش کمیکی چاپ شد به نام All-New Different Avengers که به ما نشان میداد ترکیب گروه اونجرز پس از جنگ های پنهان به چه صورت خواهد بود : کاپیتان آمریکا (سام ویلسون/فالکون)، ثور (جین فاستر)، مرد آهنی (هویت او تا به این لحظه مخفی بوده است)، نوا (سام الکساندر) ، اسپایدرمن (مایلز مورالز)، میز مارول (کامالا خان) و ویژن.

در ضمن این کمیک به ما نشان داد که وضعیت و شخصیت پردازی کاپیتان آمریکا و ثور همچون قبل از اتفاقات جنگ های پنهان خواهد بود. یعنی ثور اودین سان تا اطلاع ثانوی لیاقت برداشتن چکش میولنیور را نخواهد داشت و استیو راجرز همچنان بدون فرمول ابرسرباز خواهد بود.

به علاوه، این کمیک به ما نشان داد که پس از انهدام دنیای التمیت ، مایلز مورالز در دنیای اصلی مارول حضور خواهد داشت ...

 

مرد عنکبوتی (spider-man)

كميك مردان عنكبوتي

اگر مایلز قراره وارد دنیای اصلی بشه و عضو اونجرز هم باشه پس تکلیف پیتر پارکر چی میشه؟ اخیرا اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه قراره پس از جنگ های پنهان 2 مرد عنکبوتی در عالم مارول حضور داشته باشه (خبرش اینجاست) ولی مارول بلافاصله اعلام کرد که همچین چیزی را تایید نمیکند.

در هر حال به سختی میتوان مارول یونیورس را بدون پیتر پارکر تصور کرد. به نظر میرسد او کماکان حضور خواهد داشت ولی در چه سطحی؟ شاید مثلا او مرشد و راهنمای مایلز مورالز جوان شود ولی اگر چنین بود پس چرا مایلز بدون پارکر در گروه اونجرز حاضر است؟

البته از یادمان نرود که مارول گفته سرنوشت خیلی از شخصیت ها در عناوین فرعی secret wars رقم خواهد خورد و یقینا مهم ترین عنوان فرعی مرد عنکبوتی کمیک Amazing Spider-Man: Renew Your Vows است . در این کمیک خواهیم دید که در منطقه ای از "دنیای نبرد" (Battleworld) ازدواج پیتر و مری جین هرگز منحل نشده و آنها صاحب فرزند دختر هم شده اند. بنابراین احتمال دارد این اوضاع در عالم جدید مارول هم ادامه یابد . به عبارتی دیگر شاید شاهد یک پیتر پارکر متاهل باشیم که از حرفه ابرقهرمانی بازنشسته شده و به جای او مایلز مورالز وظایف اسپایدرمنی اش را انجام میدهد.

 

چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)

كميك چهار شگفت انگيز

مارول درست قبل از جنگ های پنهان قدیم ترین سری کمیک خود یعنی چهار شگفت انگیز را کنسل کردو ما هم انتظار نداریم پس از این رویداد چهار شگفت انگیز بازگردند. البته مارول گفته اعضای این گروه به صورت تکی همچنان در عالم جدید مارول حضور خواهند داشت ولی نه به عنوان یک گروه .

ما خبر داریم که هیومن تورچ قرار است به "غیر انسان ها" (Inhumans) بپیوندد و قراره با ملکه آنها یعنی مدوسا رابطه رومانتیک داشته باشد. ولی مشخص نیست بقیه اعضای گروه چه وضعیتی خواهند داشت. البته سوران استورم مدتیه با سازمان شیلد رابطه کاری داشته ولی تکلیف رید ریچاردز و بن گریم چه میشود؟ شاید بازنشسته شوند ...

 

دردویل و دیگر شخصیت های تکروی مارول که در سطح خیابان های شهر فعالیت میکنند

كميك daredevil

سخته که سرنوشت شخصیت های دیگر مارول را که اصطلاحا تکرو (solo) هستند و به گروه های بزرگ ابرقهرمانی تعلق ندارند را حدس زد. ضمن اینکه فروش کمیک های این شخصیت ها همیشه در سطحی متوسط است و معمولا مارول از ایجاد تغییرات شدید در آنها باکی ندارد.

ما خبر داریم که مارک وید و کریس سامنی دیگر در کمیک دردویل (daredevil) نخواهند بود و جای خود را به نویسنده و طراح دیگری خواهند داد. در واقع پس از موفقیت بیسابقه سریال دردویل در شبکه نتفلیکس مشخصه که مارول دوباره حال و هوای داستان های دردویل را دارک و خفن خواهد کرد.

شاید هم به نوعی شاهد شکل گیری Defenders باشیم چون سریال Defenders هم در راه است و اعضایش هم دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و ایرون فیست خواهند بود. پس شاید شاهد کمیک Defenders هم باشیم ولی دلیل نمیشه که اعضای این گروه ثابت باشد . چون به طور مثال کمیک محافظین کهکشان الان مدتیه که از شخصیت های فیلم محافظین کهکشان استفاده میکنه ولی در کنار انها شخصیت های دیگه ای مثل ایرون من، انجلا، ونوم و کاپیتان مارول هم عضو گروه شده اند. پس همچین چیزی برای defenders هم رخ خواهد داد.

 

مردان ایکس (X-Men)

از آنجائیکه چهار شگفت انگیز کنسل شده و مارول هم نشان داده که اصلا رابطه خوبی با Foxنداره، خیلی از هواداران ایکس من بیصبرانه و با نگرانی منتظرند تا ببیند پس از secret wars چه بلایی سر میوتانت های محبوبشان خواهد آمد؟ یک تئوری قبلا شایع شده بود که میگفت مردان ایکس قراره به دنیای جدیدی منتقل شوند و جدا از دیگر شخصیت های مارول به حیات خود ادامه دهند. ضمن اینکه ما در شماره 1 کمیک جنگ های پنهان دیدیم که سایکلاپس با یک تخم فونیکس ظاهر شد و یادمان نرود که تخم فونیکس انقدر قدرتمند است که حتی میتواند یک دنیای جدید خلق کند. در نتیجه تئوری مذکور قوت گرفت.

ولی سردبیر ارشد مارول یعنی اقای اکسل الونسو خیلی زود آب پاکی را روی دست بقیه ریخت و اعلام کرد که مردان ایکس قرار نیست یونیورس مجزای خودشان را داشته باشند. او همچنین گفت که مردان ایکس قرار است در دنیای جدید مارول نقش کلیدی داشته باشند.

خوب پس کمیک های مردان ایکس پس از جنگ های پنهان چه وضعیتی خواهد داشت؟ پاسخ این سئوال سخته. خصوصا اینکه اکثر عناوین فرعی secret wars که مربوط به مردان ایکس میشوند مربوط به گذشته میشوند تا آینده (مثل old man logan، مردان ایکس دهه 90 و ...) ضمن اینکه معمار بزرگ مارول یعنی برایان مایکل بندیس قراره پس از شماره 600 uncanny x-men دیگر نویسنده این کمیک نباشد و نویسنده جدید جای او را بگیرد. پس باید ببینیم این نویسنده جدید چه برنامه هایی برای میوتانت های دوست داشتنی مارول دارد.

لازم به ذکره که شایعاتی هم به گوش میرسد مبنی بر اینکه شاید اصلا مردان ایکس کلا از کره زمین بروند و در فضا زندگی کنند. مارول هم تاکنون نسبت به این شایعه واکنشی نداشته است. ضمن اینکه پیتر کوئیل (استار لرد) اخیرا از کیتی پراید (که از اعضای قدیمی مردان ایکس است) خواستگاری کرده پس شاید قضیه رفتن مردان ایکس به فضا خیلی هم پرت نباشد!

 

این بود حدسیات و گمانه زنی های ما درباره وضعیت مارول پس از جنگ های پنهان. نظر شما چیه؟ شما این دنیا را چطور حدس میزنید؟ 

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: comicbook.com

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

سری كمیك های ترجمه شده جنگ های پنهان (SECRET WARS)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

young spider
+1 #1 young spider 1394-03-08 08:45
من الان می خواهم به این شایعات و اتفاقات نمره بدم.

اونجرز جدید 8 از 10 :-| نقاط ضعف: حضور فالکون و ثور مونث
کلا من کسی به جز استیو راجرز نمیتونم تو لباس کاپ ببینم.

مردان عنکبوتی 7 از 10 :sad: نقاط ضعف: بازنشستگی پیتر

چهار شگفت انگیز 4 از :cry: 10 نقاط ضعف:منحل شدن گروه

دردویل و دیگران: 10 از 10 :lol: نقا قوت: تشکیل گروه(همکاری دیردویل با اعضای گروه)

مردان ایکس 1 از 10 :-x :eek: :o :cry: نقاط ضعف: سفر به فضا؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
sobhani
+2 #2 sobhani 1394-03-08 08:47
خیلی ممنون بابت مقاله آقای ترابی.
راستش همون طور که قبلا خیلی ها گفتند به نظر من هم مارول تو این مدت داشته می دیده که هواداران از چه داستان ها و کمیک هایی بیشتر استقبال می کنند و شاید بعد از سیکرت وارز یه دنیایی بسازه که اکثریت از اون خوششون بیاد مثل همین احتمال که پیتر دیگه تو دنیا مارول مثل قدیم متاهل باشه.
البته با این پیشبینی های شما و اطلاعات منتشر شده از سوی مارول به نظر من تو بعضی زمینه ها تغیرات خوبی نبینیم مثلا ممکنه پیتر متاهل بشه ولی دیگه مردعنکبوتی نباشه یا به قوت قدیم.(که فکر نمی کنم مارول همچین کاری با این کمیک بکنه)
اگه واقعا اونجرز همین شکلی و با این اعضا باقی بمونن به نظر من زیاد جالب نیست و هیچ چی به پای انتقام جویان قدیمی با حضور استیو راجرز و استارک و اعضای اصلی نمیرسه.البته من این کمیک های اخیر اونجرز رو نخوندم ولی فکر نکنم به خوبی اونجرز های اصلی باشند.
در مورد دردویل هم به احتمال زیا فضا کمیک مثل کمیک های اولیه دردویل و سریالش از شبکه نتفلیکس دارک میشه.
البته درباره ی defendersاطلاعت زیادی ندارم ولی اگه قرار نیست مردعنکبوتی عضو اونجرز باشه شاید به این گروه بپیونده.
مارول با فاکس لج هستش مثل اون موقع که کمیک چهار شگفت انگیز رو کنسل کرد و یا قضیه مرگ ولورین و ددپول رو پیاده کرد.پس ممکنه یه بلای حسابی سر این دو گروه بیاره که البته من خودم اصلا دوست ندارم چهارشگفت انگیز از هم بپاشه و یا ایکس من به کل تغییر کنه.
نقل قول کردن
young spider
+1 #3 young spider 1394-03-08 08:49
بابت مقاله ممنون. چی می شد مغز متفکر فیلمای مارول همون مغز متفکر کمیکاش بود.

ای استیو دیکتو و استن لی و جان رومیتا کجایین که گند زدن به قهرمانامون. :cry:
نقل قول کردن
SUPER SPIDER MAN
+1 #4 SUPER SPIDER MAN 1394-03-08 09:36
آقا خیلی ممنون امیدوارم پیر بازنشسته نشه :sad:
و کمیک فرعیش هم چیز خوبی از آب در بیاد :lol:
نقل قول کردن
zse
+2 #5 zse 1394-03-08 10:05
فکر کنم اگر پیتر بخواد مربی مایلز بشه کار جالبی از آب در بیاد
به عنوان یه اسپایدرمن کارکشته به نظرم دیگه وقتشه که بازنشسته بشه و به بقیه هم اجازه بده که شهرتی برای خودشون به دست بیارن و مایلز هم پتانسیل خوبی برای اینکار داره
فکر کنم مارول به چند تا خلق کاراکتر و ابرقهرمان نیاز داره تا بتونه قدرتهای جدید جذابتری رو مطابق با این زمان به رخ بکشونه
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+2 #6 DAREDEVIL 1394-03-08 10:18
من با همه مخالفم به غیر از دردویل :lol: :lol: :lol:
دلایل مخالفتم:
اونجرز: کاپیتان آمریکا و ثور مونث ( هیچکس را نمی تونم جای استیو راجرز ببینم :sad: :sad: :sad: )
مرد عنکبوتی: بازنشتگی پیتر :cry: :cry: :cry:
چهار شگفت انگیز : منحل شدن گروه :cry: :cry: :cry:
ایکس من:رفتن به فضا ؟؟؟؟؟ :-| :-| :-| :-|
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #7 Agent Marvel 1394-03-08 11:07
خیلی ممنون بابت مقاله.پیتر بازنشسته نمیسود چون یه بار این کارو کرد یه روزه عین چی پشیمون شد!
نقل قول کردن
A.M howlett
+2 #8 A.M howlett 1394-03-08 11:08
فکر کنم defender اعضاء دیگری هم مثل نیمور،هالک،موج سوار نقره ای و.... داشته باشه نه؟
نقل قول کردن
deadpoolio
#9 deadpoolio 1394-03-08 14:05
ددپول چی؟؟
نقل قول کردن
Artemis
#10 Artemis 1394-03-08 14:13
اقای ترابی ببخشید نبرد اسپایدرمن با شوکر تو کدوم قسمت های سری amazing spider man رخ داد؟بقیه هم اگر میدونن راهنمایی کنن لطفا
نقل قول کردن
mop
#11 mop 1394-03-08 14:29
مقاله‌ی بسیار خوبی بود فقط یه سوال مگه مدوسا همسر بلک بولت نبود ، پس ماجرای جانی و مدوسا چی میشه
نقل قول کردن
Shadow-man
+1 #12 Shadow-man 1394-03-08 15:29
به نقل از DAREDEVIL:
من با همه مخالفم به غیر از دردویل :lol: :lol: :lol:
دلایل مخالفتم:
اونجرز: کاپیتان آمریکا و ثور مونث ( هیچکس را نمی تونم جای استیو راجرز ببینم :sad: :sad: :sad: )
مرد عنکبوتی: بازنشتگی پیتر :cry: :cry: :cry:
چهار شگفت انگیز : منحل شدن گروه :cry: :cry: :cry:
ایکس من:رفتن به فضا ؟؟؟؟؟ :-| :-| :-| :-|



این نظر یه ذره برام آشناس. برا شما چطور!؟
نقل قول کردن
Goblin.S
+1 #13 Goblin.S 1394-03-08 16:36
اونجرز حدید وضعیت جالبی دارند
اما خلاقانه ترین کار درباره خود مرد عنکبوتیه!!یعنی پیتر بازنشسته شده و با خانوادش به زندگی خودش ادامه میده و مایلز مورالس به جای اون فعالیت می کنه و فکر نکنم طرفدار ها مشکل زیادی باهاش نداشته باشن FF رو به شخصه یه اشتباه بزرگ میدونم که یکی از قدیمی ترین گروه های مارول رو از بپاشنونن ولی این وضع وقتی میتونه بهتر بشه ببینیم سر هر شخصیت چه می اید!اما خیلی دوست دارم کمیک ها دردویل چه حالتی میشن و میتونن دوباره مثل قبلناش بشه یا نه!
نقل قول کردن
Donny.Black97
+1 #14 Donny.Black97 1394-03-08 17:04
یه سوال چرا ددپول در رخداد های بزرگ مارول مثل جنگ داخلی یا همین جنگ های پنهان نیست؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Artemis
#15 Artemis 1394-03-08 17:14
#12
درسته.کپی کامنت اوله
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #16 DAREDEVIL 1394-03-08 18:14
#15: داداش شاید نظرامون مثل هم باشه ولی کپی نکردم :-| :-| :-|
نقل قول کردن
Agent carnage
#17 Agent carnage 1394-03-08 18:20
#14 اتفاقا ددپول برای جنگ های پنهان کمیک جدای خودش رو داره.
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #18 Bad joke 1394-03-08 19:14
خب من درباره سری ایکس من و چهار شگفت انگیز نظر میدم

خدایی چهار شگفت انگیز نیاز یه دیدگاه جدید داره من خوم همیشه میگم دیگه 4 را از گروه ور دارن و به نوعی یا کمیک فتاستیک فورس یا بنیاد اینده را بسازن و گروه قدیمی را بسازن همه توجه داشته باشن که چهار شگفت انگیز طی سالها افراد دیگه ای را هم داشته باشن

خدایی افراد گروه هم به یه دست کشیدن دارن اقای شگفت انگیز دوباره نقش اصلیشا گرفته نیروش هم این سالها دوباره قابل قبول شده و جور نوین تری ازش استفاده میکنن البته هنوز دوست دارم قدرتش را عوض کنم :-* سو استورم که یونیک و عالیه داداشش هم که عالیه میمونه ثینک هم میگم بعد از 60 سال دیگه باید نسخه انسانیش را هم ببینیم در کل اگر این اتفاق باعث یه رویکرد جدید بشه استقبال میکنم حقیقتش هنوز چهار شگفت انگیز مهم ترین کمیک در ارکهای مهم و بزرگ ماروله اورجینال سین و همین سکرت وارز فقط و فقط میشه یه کمیک چهار شگفت انگیز نامید بهشونا
روند داستان هم از داستانهای چهار شگفت انگیزه
ولی خوب خود کمیک نیاز یه دید گاه اساسی لازم داره که امید دارم مارول ازش استفاده اساسی کنه
فقط مشکلم شایعه رابطه رومانتیکه جانی و مدوساست
داشتن رابطه رومانتیک برای جانی اصلا مسئله ای نیست مسئله اینه اخه مهمترین رابطه عاطفی جانی با کریستال خواهر مدوساست که الان نمیدونم کجاست اصلا نیست

و مدوسا مثل خواهر بزرگتر طی سالها با جانی رفتار کرد همیشه یه کشش رومانتیک بین رید ریچاردز و مدوسا بود که اصلا جنبه فیزیکی نگرفت اونم به خاطر وفاداری رید ریچاردز بود که همیشه مراقب مدوسا بود حتی اون موقع که مدوسا مجرد شده بود و هم بعدش دیگه اتفاقی نیفتاد در اصل کلا مارول میخواست این کارا بکنه ولی طرفدارا اجازه این کارا ندادن
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #19 Bad joke 1394-03-08 19:19
درباره ایکس من هم خدایی داره محجور میمونه داستانهای عالیش کجان ولی خوب فضا به داستانهای ایکس من میخوره چرا؟
این چرا را کسی میگه که کمیک ایکس من ندیده فقط فیلمشا دیده و الان ادعای عقل کلی میکنه
چون تعداد زیادی دشمن ایکس من ها فضایی هستند و خیلی از داستانهای عالی ایکس من فضایی هستند ولی میدونم این شایعه اگر راست باشن ایکس من ایکس من نخواهد شد چند ساله اوضاع همینه
نقل قول کردن
mtm
+1 #20 mtm 1394-03-08 19:42
حسن اقا یه سوال...
این قضیه پیتر پارکر کمی عجیب نیست؟
مارول که قطعا برای سینما پیتر پارکر نوجوان و دبیرستانی میخواد
ولی الان مسجل شده این نقش رو مایلز مورالز بر عهده خواهد داشت
پس پیتر چی میشه؟
یعنی مارول حاضره دو دنیای متفاوت از مرد عنکبوتی در کمیک و سینما داشته باشه؟
کدوم عقل سلیمی میگه که در دنیای سینما یه پیتر پارکر نوجوان داشته باشیم و لی در دنیای کمیک یه پیتر متاهل؟
تازه، دلیل همه تغییرات سیکرت وارز هم ایجاد هماهنگی بیشتر بین دنیای سینمایی و کمیک مارول بود
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #21 Bad joke 1394-03-08 19:53
#20
نه استاد بعید میدونم کمیک را شکل سینما کنن اخه اونجرز هم اومد و مهمترین فیلمشون هم بود و اونجرز جدید اصلا سنخیتی با اون اونجرز نداشت و شکل کمیک هم تغییر نکرد
فقط کمیک های مرتبط چند نسخه ای چاپ کرد همون کاری که دی سی با سریالهاش میکنه یه کمیک دیجیتالی جدا براشون میده

اخه اصلا نمیشه هم هماهنگ کرد داستان اسپایدرمن 2017 هستش دو سال بعد فیلم بعدی که تو فیلم نمیشه دو سال بعد میشه سال بعد و دشمن دوم همین طور و تو این دو سال 30 تا کمیک از اسپایدرمن میاد بیرون (حداقل اونم از پیتر پارکر) اصلا نمیشه هماهنگشون کرد و بعید هم میدونم این کارا بکنن حتی بعید میدونم دنیاهای موازی را کامل نابود بکنن اخه اونا سنگ بنای کلی داستان عالی هستند

مارول دنیاش را یکم سر راست تر میکنه ولی یدونه و بدون دنیای موازی و بعید میدونم و قطعا داستانهای اسپایدرمن همین طور که بودن ادمه پیدا میکنن پیتر مجرده تو کف خر شانس میمونه شاید پیتر متال اومد نقش مرشد را برای همین پیتر هم بر عهده گرفت معلوم نیست کلا نویسنده مرد عنکبوتی را درک نمیکنم

ولی اون ایده که قراره کل مارول مثل سینما بشه را بعید میدونم سینما باید کمیکی بشه اونجور دردسر میشه
نقل قول کردن
zse
+2 #22 zse 1394-03-08 20:23
#20
فکر نکنم نیازی به تطبیق سینما و کمیک باشه.
کمیک میتونه حد تخیل رو از هرچیزی فراتر ببره ولی تو سینما نباید یه همچین اتفاقی بیفته و با اینکه از قوه ی تخیل در سینما استفاده میشه ولی با زمینه سازی رئال این اتفاق میفته و اگر غیر از این بوده صد در صد فیلم شکست خورده ای رو مشاهده کردیم
شخصیت پیتر پارکر فعلی هم لازم نیست از کمیک های حال حاضر برداشت بشه بلکه میتونه از کمیک های قدیمی و جذاب پیتر برداشت بشه
نقل قول کردن
mtm
+1 #23 mtm 1394-03-08 20:37
21#و 22#:
ولی فکر کنم این مارول حریص و طماع دوست نداشته باشه کسی که فیلم جدید مرد عنکبوتی رو میبینه و علاقمند بشه بره کمیکش رو بخونه، با دیدن نسخه کمیک بوکی گیج بشه!
نقل قول کردن
SLH Hero
+1 #24 SLH Hero 1394-03-08 22:15
چی؟؟؟ پیترپارکر بازنشسته بشه؟؟؟ مگه مارول عقلش رو از دست داده؟

مردعنکبوتی شگفت انگیز پرفروش ترین کمیک جهانه اون وقت مارول بیاد کمیک رو فدا کنه که مالز مورالز بدرخشه؟

نه. مارول اونقدر دیوانه نیست که چنین کاری رو انجام بده. فکر کنم بعد از جنگ های مخفی ما یک پیتر پارکر داشته باشیم که سنّش کمتره ولی با مری جین رابطه داره.
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #25 Bad joke 1394-03-08 22:47
#23
من میگم مارول الان میتونست از اونجرز هم زیاد در بیاره ولی اینکارا نکرد اون پولارا هم با کمیکا میکشه بیرون
ولی گفتم هم پیتر پارکر همون موقع هم جوونه مجرد میمونهو تغییری نمیکنه مایلز هم اگر خوش شانس باشه یه کمیک مجزا خواهد داشت یا یه کمیک مشترک
نقل قول کردن
young spider
#26 young spider 1394-03-09 11:13
به نقل از Agent Flash:
به نقل از DAREDEVIL:
من با همه مخالفم به غیر از دردویل :lol: :lol: :lol:
دلایل مخالفتم:
اونجرز: کاپیتان آمریکا و ثور مونث ( هیچکس را نمی تونم جای استیو راجرز ببینم :sad: :sad: :sad: )
مرد عنکبوتی: بازنشتگی پیتر :cry: :cry: :cry:
چهار شگفت انگیز : منحل شدن گروه :cry: :cry: :cry:
ایکس من:رفتن به فضا ؟؟؟؟؟ :-| :-| :-| :-|



این نظر یه ذره برام آشناس. برا شما چطور!؟


انقدر خوب کپ زده، یه لحظه فکر کردم کامنت خودمه. :eek: :eek: :o :eek: آقا ترابی بگین لظفا بچه ها یه ذره خلاقیت بخرج بدن. من دیگه حرفی ندارم. تمامی حقوق کامنت ها محفوظ می باشد. :lol:
نقل قول کردن
kaito
+1 #27 kaito 1394-03-10 01:04
آقایون داداشام. یه فرضیه دارم بعیده ولی احتمالش هست. همانطور که میدونیم ماورل پول زیادی از سیلک؟ گون اسپایدر و اسپایدر 2099 در میاره.خب علاوه بر اون ما میدونیم مارول طماعه. خوب شاید میخواد اینارو هم جا بده تا میزان فروششون کم نشه. یعنی دو تا اسپایدی نیست. مارول اشاره نکرد که ما فقط یک اسپایدی داریم بنابراین احتمال این مورد هم هست.
نقل قول کردن
Spider-Kang
#28 Spider-Kang 1402-03-02 13:08
آقای ترابی و دوستان ، من چون زیاد در جریان کمیک های جدید مارول نیستم ، هنوز خبری از دنیای آلتیمیت نشده ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44