از سیر تا پیاز قدرت سوپرمن

قدرن سوپرمن

به مناسبت اکران فیلم جاستیس لیگ" این مقاله دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.

شاید در وهله ی اول این کار به نظرتون غیر ممکن باشه چون ناسلامتی داریم از سوپرمن حرف میزنیم! یکی از پر قدرت ترین شخصیت هایی که تا بحال خلق شده اما با این وجود باز هم راه هایی برای سنجش قدرت سوپرمن هست در اصل من توی این مقاله قصد دارم لحظاتی رو بهتون معرفی کنم که سوپرمن اوج قدرت خودش رو نشون داده و کار های واقعا باحالی انجام داده پس مثل همیشه با من امیرعلی آصفی همراه باشید...

 قدرت سوپرمن

اولین لحظه ای که میخوام بهش اشاره کنم در سری new 52 و در شماره ی 13 کمیک های سوپرمن اتفاق افتاد و سوپرمن در این شماره میخواست میزان قدرت خودش رو بسنجه پس خودش رو در دستگاهی قرار داد که بر اثر فشار آوردن سوپرمن میتونست باعث 2 برابر شدن وزن زمین بشه سوپرمن به مدت 5 روز توی این دستگاه موند و تونست بصورت آزامیشی وزن زمین رو از 5.9 تریلیون تن 10 ها برابر افزایش بده!

فدرت های سوپرمن

جالبه بدونید سوپرمن وقتی از این دستگاه بیرون اومد به حداکثر قدرت خودش نرسیده بود ولی دیگه حتی دستگاه هم کم آورده بود! در ضمن سوپرمن بعد از 5 روزی که توی این دستگاه بود وقتی بیرون اومد تنها یک قطره عرق کرده بود، فقط یک قطره!

 قدرت های سوپرمن

لحظه ی دومی که میخوام بهش اشاره کنم باز هم توی کمیک های new 52 اتفاق افتاد و زمانی که دومزدی به لیگ عدالت حمله کرد سوپرمن حضور نداشت و دومزدی حسابی دخل لیگ عدالت رو آورد! شاید باورتون نشه ولی دومزدی فقط با یک مشت هر دو دست واندر وومن رو خرد و متلاشی کرد!

قدرت های سوپرمن 

اما زمانی که دومزدی به مبارزه با سوپرمن رفت اتفاقی که توی کمیک مرگ سوپرمن افتاد تکرار نشد! (اگر کسی این سری کمیک ها رو نخوانده برای توضیح باید بگم که توی این سری زمانی که سوپرمن برای اولین بار با موجودی به نام دومزدی روبرو میشه تا سر حد مرگ مبارزه میکنه و با وجود اینکه دومزدی رو شکست میده ولی کشته میشه و این قدرت بی همتای دومزدی رو نشون میده!) با وجود اینکه دومزدی بعد از نبردش با واندروومن خودش رو قوی تر هم کرده بود اما سوپرمن در همان دقایق اول مبارزه اش با دومزدی اون رو مثل یک برگه کاغذ از وسط پاره کرد! باور نکردنیه نه؟! (باور کنید حتی زمان نوشتن این مقاله هم باورش برام سخته!) البته یک اتفاق بدی که بعد از نصف شدن دومزدی بدست سوپرمن، برای کلارک افتاد این بود که سوپرمن خودش هم کم کم داشت به موجودی مثل دومزدی تبدیل میشد چونکه زمان نصف کردن دومزدی در گاز های سمی ترشح شده از لاشه دومزدی تنفس کرده بود!

قدرت های سوپرمن 

لحظه ی بعدی ای که میخوام بهش اشاره کنم مربوط میشه به عطسه ی سوپرمن! آره درست خوندید عطسه ی ویرانگر سوپرمن! در یکی از کمیک های کلاسیک سوپرمن،‌ سوپرمن وقتی داره از یک منظومه ی خورشیدی عبور میکنه عطسه ای چنان شدید میکنه که کل اون منظومه خورشیدی در جا نابود میشه و از بین میره البته لازم به این نیست که نگران بشید چون اون منظومه کاملا خالی از سکنه بود! (سوپرمنه! بن لادن نیست که!)

 

علاوه بر عطسه ی سوپرمن فوت سوپرمن هم قدرت بالایی داره و در یکی از کمیک های کلاسیک سوپرمن، سوپرمن برای اینکه حداکثر قدرت های خودش رو بسنجه به سمت ستاره ای پرواز میکنه و با یک فوت جانانه تمام اون ستاره رو خاموش میکنه طوری که انگار اون ستاره یه شمع تولد ناچیزه نه یه ستاره!

 

لحظه ی بعدی ای که میخوام بهش اشاره کنم زمانیه که سوپرمن یک سیاهچاله رو توی دستاش نگه میداره! زمانی که یک سری دانشمند کله پوک سیاهچاله ای کوچیک رو توی آزمایشگاه درست میکنند، اون سیاهچاله رشد میکنه و کار به جایی میرسه که لیگ عدالت برای اینکه سیاهچاله کل منظومه ی شمسی رو توی خودش فرو نبره و نابود نکنه فوری به آزمایشگاه میرن اما کاری از دست هیچکدوم جز سوپرمن ساخته نیست و سوپرمن چیزی رو که میتونه کل منظومه ی شمسی رو توی خودش فرو ببره و نابود کنه رو توی دست خودش به بیرون از منظومه ی شمسی میبره! باورتون میشه؟!؟!

لحظه ی بعدی ای که اونم چیزی از گزینه های قبلی کم نداره در سری کمیک های Superman Unchained و در شماره ی دوم این سری اتفاق می افته و زمانی که بلند ترین آسمان خراش دنیا یعنی همان برج خلیفه در دبی در حال سقوط هست و سوپرمن تنها 19 ثانیه برای جلوگیری از کشته شدن هزاران نفر که داخل برج هستند وقت دارد! سوپرمن سریعا یک سونامی بزرگ در دریا درست میکند و آن را بطرف برج هدایت میکند و تنها با یک فوت تمام امواجی که به طرف برج حرکت میکنند را به یخ تبدیل میکند و برج را با مانعی که درست کرده کاملا متوقف میکند، تمام این اتفاقات زمانی می افتد که سوپرمن علاوه بر جلوگیری از سقوط برج با بولدوزری شیطانی و غول پیکر هم مبارزه میکند!

 

و اما بهترین لحظه ای که در این مقاله میتوانم به شما معرفی کنم... این لحظه همان لحظه ای است که مدت ها پیش گفته بودم که میتوانم به واسطه ی آن ملموس و خاکی بودن شخصیت سوپرمن را به شما ثابت کنم! این لحظه، لحظه ای است که یک دختر نوجوان بعد از یک روز بد به بالای ساختمانی رفته و قصد خودکشی دارد، اما برای سوپرمن مبارزه با دارک ساید و یا کمک کردن به یک دختر نوجوان فرقی ندارد!

 

سوپرمن با آن دختر نوجوان که "ریگان" نام دارد به آرامی حرف میزند و به او امید میدهد تا با بیماری ای که در وجودش هست مبارزه کند و به او میگوید: "تو قوی تر از اون چیزی که خودت فکر میکنی هستی، به من اعتماد کن" و بعد از آن ریگان را به آغوش گرم خودش دعوت میکند...این لحظه در تاریخ کمیک های سوپرمن جاودانه شد و تاریخ 75 ساله ی شخصیت سوپرمن را تنها در یک صفحه به خوانندگان نشان داد!

نطرات خود را با من در میان بگذارید! (بخصوص درباره ی لحظه ی آخر!)

مخلص شما...

 

امیرعلی آصفی ( A god name sparkles )

All rights reserved © Spidey.ir  2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

کمیک بوک های سوپرمن به زبان فارسی

10 كمیك برتر سوپرمن (SUPERMAN)

سوپرمن، امام حسین (ع) و واقعه عاشورا

10 بلای بزرگی که لکس لوثر بر سر دیگران آورده است

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

15 شرور برتر دنیای کمیک که قهرمان شدند

 رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه جاستیس لیگ (JUSTICE LEAGUE)

10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (ORIGIN) را دارند + ویدئو

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

StarLord
#1 StarLord 1395-04-08 23:46
دستت درد نکنه عالی بود!
خیلی دوست داشتم درباره قابلیت های سوپرمن که قهرمان استوره ایم هست بیشتر بدونم
سری کمیک های مرگ سوپرمن روهم لطفا ترجمه کنید.
این روهم بگم که دومزدی جزو لیست منفور ترین شخصیت ها ازنظرمنه
نقل قول کردن
young spider
#2 young spider 1395-04-08 23:52
اگر سوپرمن زک بود ، می رفت پیش ریگان ، ریگان از اون اخم و ژست سکته می کرد ، پرت می شد پایین بعد سوپرمن بعد از یه ذره استخاره ( درست نوشتم ؟؟ ) میره بچه رو نجات بده میبینه که مرده ، همونجا گردنش رو میشکنه .
یک صفحه کل عمق شخصیت و ذات یه شخصیت رو نشون میده و بعد زک تو ۳ ساعت و چند دقیقه یه سوپرمن اخمو تحویل میده که وقتی میمیره هیچکس براش مهم نیست .

در ضمن با تشکر از امیر علی
نقل قول کردن
M.D.lover
#3 M.D.lover 1395-04-08 23:56
خب اون لحظه آخر که احساسی و قشنگ بود و شخصیت سوپرمن رو به نمایش گذاشت...
اما درمورد بقیه باید بگم واقعا مسخره بودن مثل عطسه و اینا...
این رو اضافه کنم که من از مارول و دی سی به یک اندازه خوشم میاد و طرفدار خاص هیچکدوم نیستم.
نقل قول کردن
young spider
#4 young spider 1395-04-08 23:56
امیر علی درسته که می گن یه بار سوپرمن زمین رو تکون داده تا اشعه ای که لوتر فرستاده به زمین نخوره ؟؟؟

ایکاش می گفتی که وقتی یه کریپتونایت بهش نزدیک میشه دیگه انقدر قوی نیست
نقل قول کردن
M.D.lover
#5 M.D.lover 1395-04-08 23:57
به نقل از young spider:
اگر سوپرمن زک بود ، می رفت پیش ریگان ، ریگان از اون اخم و ژست سکته می کرد ، پرت می شد پایین بعد سوپرمن بعد از یه ذره استخاره ( درست نوشتم ؟؟ ) میره بچه رو نجات بده میبینه که مرده ، همونجا گردنش رو میشکنه .
یک صفحه کل عمق شخصیت و ذات یه شخصیت رو نشون میده و بعد زک تو ۳ ساعت و چند دقیقه یه سوپرمن اخمو تحویل میده که وقتی میمیره هیچکس براش مهم نیست .

دقیقا زک سوپرمن رو بیشتر از بقیه خراب کرد با اون فیلم مزخرف.
نقل قول کردن
young spider
#6 young spider 1395-04-08 23:58
در ضمن محمد پوسترهات خیلی قشنگه . خلاقیت خیلی موج میزنه ( جدی می گم ) .
نقل قول کردن
Hosein D
#7 Hosein D 1395-04-08 23:59
خیلی ازسوپرمن خوشم میاد . البته با توجه به فیلمای زک کبیر الان همه فک میکنن سوپرمن خیلی ادم خشن و سنگدلیه اما اصلا اینطور نیست ...
اما یه چیزی هست که برا سوپرمن توش موندم . چطور با یه عینک هویتشو مخفی میکنه ؟ :-|
واقعا برام سوال شده .
نقل قول کردن
young spider
#8 young spider 1395-04-09 00:00
منتظر یه الگوریتم تابستان از من هم باشید : در رابطه با MCU
نقل قول کردن
Hosein D
#9 Hosein D 1395-04-09 00:01
به نقل از young spider:
اگر سوپرمن زک بود ، می رفت پیش ریگان ، ریگان از اون اخم و ژست سکته می کرد ، پرت می شد پایین بعد سوپرمن بعد از یه ذره استخاره ( درست نوشتم ؟؟ ) میره بچه رو نجات بده میبینه که مرده ، همونجا گردنش رو میشکنه .
یک صفحه کل عمق شخصیت و ذات یه شخصیت رو نشون میده و بعد زک تو ۳ ساعت و چند دقیقه یه سوپرمن اخمو تحویل میده که وقتی میمیره هیچکس براش مهم نیست .

فیلم مرد پولادین متوسط بود ، اما اون تو اون صحنه اخر سوپرمن چاره دیگه ای نداشت و بنظرم هرابرقهرمان دیگه ای بود هم همینکارو میکرد ...
نقل قول کردن
Doc Strange
#10 Doc Strange 1395-04-09 00:01
وای این الگوریتم تابستان قراره چی بشه ...
خیلی ممنونم آقای آصفی واقعا خیلی خوشحالم که برگشتید به سایت :-)
( ببخشید دیر گفتم وقت نشد تو اون مقاله که بعد مدت ها اومدید تو سایت و نوشتید نظر بدم :oops: )
من خیلی به دنیای دی سی علاقه دارم و داستانای واقعا جذابی به نظرم دارن،
( مثلا من خودم خیلی به جاستیس لیگ دارک علاقه دارم. )
ولی حیف اینقدر دنیاش پیچیدست که من هیچی نمیتونم سر در بیارم ... البته خوب مشکل زبان هم هست یعنی کلا از پیچیدگی دی سی بگذریم هیچی از کمیک انگلیسی سر در نمیارم :lol:
امیدوارم یه روزی بهترین داستانای دی سی تو سایت ترجمه بشه.
نقل قول کردن
young spider
#11 young spider 1395-04-09 00:05
آقای Hossein Dadak

اینجا جای بحث بهتر یا بدتر بودن فلان فیلم نیست .‌‌سر اون موضوع خیلی تو سایت بحث شده و دیگه لازم نیست .
بهتره درباره خود سوپرمن و قدرتاش بحث کنید
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#12 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-09 00:06
عالی بود اقای اصفی!
کسی که کمیک سوپرمن نخونده باشه میگه مزخرف ـه، چرا؟ چون خیلی قوی ـه و هیچکسی جلوش نیست. ولی کسی که کمیک خونده باشه میدونه سوپرمنی که اینقدر قدرتمنده با این قدرتش بازهم شکست میخوره.
بعد توی دنیای سینمایی زک جان، بتمن کنارش کمدین به حساب میاد :/
توی کمیک ها سوپرمن با جیمی اولسن خیل خوب رفتار میکنه
توی سینما جیمی اول کار تروریست میشه میره همرو میکشه میوفته گردن سوپرمن :/
__
راستی یک جا خونده بودم که واندروومن بدون اون دستبند هاش انرژی فوق العاده زیادی داره و اونا باعث میشه انرژی اش قابل کنترل بشه! درسته؟
نقل قول کردن
New Goblin
#13 New Goblin 1395-04-09 00:10
مرسی امیرعلی عالی بود.
واقعا لذت بردم مقاله بسیار جالبی بود و باعث شد بیش از پیش با سوپرمن آشنا بشم.تک تک موارد رو خوندم اینجوری شدم :eek:

ولی مورد آخر انصافا اشکمو در آورد خیلی صحنه قشنگی بود...
کاش بتونیم همچین سوپرمنی تو فیلما ببینیم نه یه بیگانه بی اعصاب عبوس اخمو!
نقل قول کردن
beast boy
#14 beast boy 1395-04-09 00:10
ممنون آقای آصفی
یک مقاله فوق العاده از نویسنده ای فوق العاده
واقعا دستتون درد نکنه
من از سوپرمن خیلی خیلی خوشم میاد
راستیتش بچگی من توی چهار تا ابرقهرمان خلاصه می شد
۱-مرد عنکبوتی
۲-سوپرمن
۳-بتمن
،۴-لاک پشت های نینجا
از این چهار تا بیشتر از همه خاطره دارم و کلی شادی و سرگرمی این قهرمانان برای من به وجود آورند و خیلی از کارهای درست و صحیح را از همین ابرقهرمان یاد گرفتم که از همه بیشتر کارهای سوپرمن از همه بیشتر برام جذابیت داشتم و از همه بیشتر برام جالب بود
بخش آخر مقالتون هم خیلی جالب ،احساسی و پر عمق بود من که خیلی خیلی خوشم اومد از این کار سوپرمن، با اینکه سوپرمن یک بیگانه است اما این کارش از همه انسانی تر بود و واقعا توی سطح خودش یک چیز‌ به شدت فوق العاده بود من که با این کار سوپرمن خیلی حال کردم
در کل مقاله خیلی خوبی بود خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
هالک
#15 هالک 1395-04-09 00:13
ولک نمیخواستم بگم خود کلارک گفته بود نگم ولی کلارک بچه ابودن هست ما دیدیم بچه اینده داریه فرستادیمش امریکا نگی بهش مو گفتم ناراحت میشه
نقل قول کردن
Hobbit
#16 Hobbit 1395-04-09 00:15
خیلی جالب بود :eek: دست گلت درد نکنه اینجاست که من در برابر لکس لوتر زانو میزنم و میگم چطور؟چطور؟با وجود نداشتن قدرت سوپرمن و فقط با درایتت این قهرمانو به چالش میکشی!!!


احتمالا زک از این مقاله برای سوپرمنش الهام گرفته :D

این قضیه سیاه چاله و فوت و عطسش وحشتناکه!!!!!

اما به درستی قدرت بزرگ سوپرمن با این حال اسمش برام مسخره و قدرتش خیلی تو ذوقه و کلا اینکه یه بیگانست همون قلب پاک و مهربونشه گاهی فکر میکنم ما آدما چقدر موجودات وحشتناک و خطرناکی برای خودمون و کیهان هستیم...
اون با وجود غریب بودنش تویه سیاره و از دست دادن پدر و مادرش و همچنین بارها شکست دادن لوتر و با آگاهی از اینکه اون هیچ وقت تغییر نمیکنه و خیلی چیز دیگه...هیولا نشد و به موجود وحشتناکی بدل نشد کلا این نقش پدر و مادر زمینیش رو خیلی برجسته میکنه :sigh:

یانگی!!!
فک کنم دختره با دیدن سوپرمن زک خودش گردنشو خودجوش میشکوند :D
نقل قول کردن
ultimate spider man 3000
-1 #17 ultimate spider man 3000 1395-04-09 00:19
سوپرمن یکی از قوی ترین شخصیت های کمیک بوکی ولی با این که من اسپایدی رو تحسین میکنم یه چیز اسپایدی همیشه منو ازار میداده که سوپرمن اونو تکرار نمیکنه زنده نگه داشتن قاتلین
درسته به فردی که دچار اشتباه شده میشه یه فرصت داد دو فرصت سه فرصت چهار...پنج...شی ش نه هزار بار خدایی گرین گابلین چند بار برای اسپایدرمن دردسر درست کرد صد ها نفرو کشت ازگارد و نابود کرد گون بهترین عشق پارکر و کشت و من از این صحنه که پیتر به جای کشتن اونیاد عموش میوفته متنفرم خدایی هر بار با زنده گذاشتن گرین گابلین چند نفرو کشت چند نفر باید تاوان نادانی اسپایدی رو بدن من نمیگم همیشه انتقام عدالته ولی باید قبول کرد که انتقام در بعضی مواقع دقیقا همون عدالته درسته که هزار بار اسپایدی واسه این دلیل اورده که من نمیخوام از خط قرمز رد بشم و ما که مثل اونا نیستیم و اگه ما هم انتقام بگیریم دیگه فرقی با اونا نداریم به نظرم نویسنده یه دلیل پوچ و بی معنی اورده تا فقط داستان و کشش بده و هی گرین گابلین برگرده یا همه ی دشمنای اسپایدی که میندازتشون زندان و دوباره فرار میکنن ولی سوپرمن اینطوری نیست
نقل قول کردن
arkham knight
#18 arkham knight 1395-04-09 00:19
جالب بود آقای آصفی... قبلا یه مقاله در این رابطه خونده بودم به انگلیسی ، اما اصلا در حد این نبود... فقط چند تا اشاره داشت به اتفاقات آنچایند ، آرک doomed و اون عطسه... به شخصه آرک دومد رو دوست داشتم ، مخصوصا روند تبدیل شدن کلارک به دومزدی...

حالا اگه اجازه بدید یه مورد هم من اضافه کنم که مال خیلی وقت پیشه ( مثل قضیه عطسه ) که سوپرمن قدرتی در حد خدایان داشت... واقعا نویسنده های اون موقع چی فکر میکردن؟


بله تو این تصویر سوپرمن داره ده ها سیاره رو با یه زنجیر محکم ( ! ) میکشه تا از خورشید در حال مرگ اونا دور بشن و به نزدیکی یک خورشید جدید ببرشون... کار درستیه ولی واقعا غیر عقلانیه ، مثل همون عطسه... کلا این دو پلان خیلی برام جالبن :lol:

بزودی این الگوریتم تابستانیم قضیش مشخص میشه ، خیلی خوبه که برنامه این شکلی داشته باشیم...

12#
پدرام ، حقیقتا قضیه اینطوریا هم نیست... سوپرمن اونقدر قوی نیست ، درسته یه زمانی خیلی رو قدرتش مانور میدن ولی دیگه مثل قدیم نیست که در حد یه خدا باشه... بیشتر امید بهش قدرت میده ، مثلا یخ کردن آب برای نجات برج خلیفه بخاطر امید و اراده سوپرمنه ، نه قدرت های کریپتونیش... ضمن اینکه ضعفاشم زیاده...
نقل قول کردن
The Rock
#19 The Rock 1395-04-09 00:28
خیلی ممنون امیر علی آقا عالی بود این مقاله
آقا یکی بیاد این صحنه آخری رو به زک اسنایدر نشون بده تا بفهمه سوپرمن کیه این سوپرمن کجا و آن کجا
البته مواردی دیگه هم باعث شد شگفت زده بشم این عطسه سوپرمن هم خیلی جالب بود بابا بیخیال همش با یه عطسه یه منظومه رو نابود کرد؟عجب!!!
نقل قول کردن
Hosein D
#20 Hosein D 1395-04-09 00:32
به نقل از young spider:
آقای Hossein Dadak

اینجا جای بحث بهتر یا بدتر بودن فلان فیلم نیست .‌‌سر اون موضوع خیلی تو سایت بحث شده و دیگه لازم نیست .
بهتره درباره خود سوپرمن و قدرتاش بحث کنید

ببخشیدا اما فاز شما رو درک نمیکنم .
من گفتم اون صحنه اخر بد نبود . درمورد خوبیای فیلم که حرف نزدم . الان همه دارن میگن زک گند زد و این فیلم بدبود و فلان فلان نظر محسوب میشه ، اما من گفتم فیلم متوسط بود اشتباه کردم ؟ :-?
نقل قول کردن
ultimate spider man 3000
#21 ultimate spider man 3000 1395-04-09 00:37
عزیزان من یه سوالی داشتم برای یه مقاله نوشتن مثل اقای آصفی باید چیکار کرد؟؟؟
نقل قول کردن
arkham knight
#22 arkham knight 1395-04-09 00:40
#7

انگار امیر علی نیازه یه مقاله هم بابت این موضوع بدی ،چون تو کامنتا چیزی حل نمیشه :lol:

قبلا هم هویت سوپرمنو توضیح دادم ، بازم زیر این مقاله گفتنش مفید تر از اون خبره...

ببین سوپرمن سه تکنیک داره برای اینکارش :
۱. عینک زدن ( که واقعا هم تغییر میده چهره رو ، برای مثال یکی از دوستای من بدون عینکش رسما یکی دیگه میشه )

۲. تغییر مدل مو ( مدل مو تاثیر روانشناسی هم داره... مدل ساده موهای کلارک ، باعث میشه کلا کسی ذهنش طرف اینم نره که اون شبیه به سوپرمنه... ضمن اینکه مدل موها یجورایی یه تغییر خیلی عظیمی تو چهره اون میده )

۳. بهترین دلیل ؛ کلارک به این باوره که مردم دید خیلی دقیقی ندارن ، برای مثال شما فکر کن یک نفر شبیه به باراک اوباما رو توی خیابون در حال این میبینی که سوار تاکسی میشه ، واقعا یه درصدم فکر میکنی اون اوباماس؟ دقیقا کلارکم همینه ، ملت نمیان رو قیافه کلارک زووم کنن و عینک و مدل مو رو فاکتور بگیرن تا بفهمن شبیه اونه...
ضمن اینکه خیلیا هم تا حالا به کلارک گفتن که شبیه سوپرمنه ، نمونش همین سری بیگانه آمریکایی ، که بزار دقیقا دیالوگو نقل کنم :
" کلارک ، تا حالا کسی بهت گفته که خیلی شبیه سوپرمنی؟"
"آره ، تقریبا همه همینو میگن"
ولی بازم شباهتش دلیل این نیست که اون سوپرمنه... معمولا کسایی میفهمن که خیلی نزدیکشن و هر روز باهاش سروکله میزنن ، مثل پری وایت که کلارک قانعش کرده که سوپرمن نیست.
همچنین تو سری لیگ عدالت ، سوپرمن به واندروومن در حالی که توی رستورانن ، میگه که مردم دغدغه های زندگی روزمره شون زیاده و زیاد ذهنشونو روی ابرقهرمانان متمرکز نمیکنن... اکثر مردم فکر میکنن که ابرقهرمانا توی یه مخفیگاه زندگی میکنن و ۲۴ ساعته لباس ابرقهرمانی دارن...

امیدوارم قانع کننده باشه ، اما خب بازم مشکل داره یکم قضیه ، ولی خب چه میشه کرد ، این ادای احترامیه به خالق اصلی و واقعا چیزیه که نمیشه عوض کرد...شما در نظر بگیر مردم ۸۰ سال پیش چطور فکر میکردن ، این دقیقا همون قضیس...
نقل قول کردن
arkham knight
#23 arkham knight 1395-04-09 00:47
به نقل از ultimate spider man 3000:
عزیزان من یه سوالی داشتم برای یه مقاله نوشتن مثل اقای آصفی باید چیکار کرد؟؟؟

عزیز ، این مقاله ماندگاره ، و اینجور مقالات معمولا باید با کامنت های مربوطه پر شن ، والا فعلا که به نویسنده نیازی نیست...

اگه بخواید میتونید ایمیل بزنید به ایمیل سایت تا خودتون مطلع بشید...
نقل قول کردن
beast boy
#24 beast boy 1395-04-09 00:49
به نقل از ultimate spider man 3000:
عزیزان من یه سوالی داشتم برای یه مقاله نوشتن مثل اقای آصفی باید چیکار کرد؟؟؟


عضویت بالا توی سایت یعنی مدت زمان زیادی توی سایت عضو باشی
اطلاعات بالا
بعد باید یک جورایی خودت را ثابت کنی و چندتا کارجالب کنی و اطلاعات و‌ پتانسیل خودت را نشان بدی
البته الان سایت نویسنده، مترجم، ادیتور، مدیر، یا چیزایی شبیه این نمی خواد خودمم با هزار جور بدبختی استاد ترابی را قانع کردم برای این سایت مقاله بنویسم البته تا موقعی که از مسافرت نیاد قرار نمی گیره چون توی مدت غیبت فقط از مدیران سایت قرار می گیره در کل زیاد پی این قضیه نباش چون زیاد ممکن نیست
نقل قول کردن
Hosein D
#25 Hosein D 1395-04-09 00:49
به نقل از arkham knight:
#7

انگار امیر علی نیازه یه مقاله هم بابت این موضوع بدی ،چون تو کامنتا چیزی حل نمیشه :lol:

قبلا هم هویت سوپرمنو توضیح دادم ، بازم زیر این مقاله گفتنش مفید تر از اون خبره...

ببین سوپرمن سه تکنیک داره برای اینکارش :
۱. عینک زدن ( که واقعا هم تغییر میده چهره رو ، برای مثال یکی از دوستای من بدون عینکش رسما یکی دیگه میشه )

۲. تغییر مدل مو ( مدل مو تاثیر روانشناسی هم داره... مدل ساده موهای کلارک ، باعث میشه کلا کسی ذهنش طرف اینم نره که اون شبیه به سوپرمنه... ضمن اینکه مدل موها یجورایی یه تغییر خیلی عظیمی تو چهره اون میده )

۳. بهترین دلیل ؛ کلارک به این باوره که مردم دید خیلی دقیقی ندارن ، برای مثال شما فکر کن یک نفر شبیه به باراک اوباما رو توی خیابون در حال این میبینی که سوار تاکسی میشه ، واقعا یه درصدم فکر میکنی اون اوباماس؟ دقیقا کلارکم همینه ، ملت نمیان رو قیافه کلارک زووم کنن و عینک و مدل مو رو فاکتور بگیرن تا بفهمن شبیه اونه...
ضمن اینکه خیلیا هم تا حالا به کلارک گفتن که شبیه سوپرمنه ، نمونش همین سری بیگانه آمریکایی ، که بزار دقیقا دیالوگو نقل کنم :
" کلارک ، تا حالا کسی بهت گفته که خیلی شبیه سوپرمنی؟"
"آره ، تقریبا همه همینو میگن"
ولی بازم شباهتش دلیل این نیست که اون سوپرمنه... معمولا کسایی میفهمن که خیلی نزدیکشن و هر روز باهاش سروکله میزنن ، مثل پری وایت که کلارک قانعش کرده که سوپرمن نیست.
همچنین تو سری لیگ عدالت ، سوپرمن به واندروومن در حالی که توی رستورانن ، میگه که مردم دغدغه های زندگی روزمره شون زیاده و زیاد ذهنشونو روی ابرقهرمانان متمرکز نمیکنن... اکثر مردم فکر میکنن که ابرقهرمانا توی یه مخفیگاه زندگی میکنن و ۲۴ ساعته لباس ابرقهرمانی دارن...

امیدوارم قانع کننده باشه ، اما خب بازم مشکل داره یکم قضیه ، ولی خب چه میشه کرد ، این ادای احترامیه به خالق اصلی و واقعا چیزیه که نمیشه عوض کرد...شما در نظر بگیر مردم ۸۰ سال پیش چطور فکر میکردن ، این دقیقا همون قضیس...

دمت گرم داداش !
توضیح خیلی جالبی بود . ازین زاویه به قضیه نگاه نکرده بودم ...
ولی بنظرم باید یه مقاله هم راجبش زده بشه ، چون خیلی این سوالو دارن .
نقل قول کردن
mokhtar
#26 mokhtar 1395-04-09 00:56
به نقل از ultimate spider man 3000:
سوپرمن یکی از قوی ترین شخصیت های کمیک بوکی ولی با این که من اسپایدی رو تحسین میکنم یه چیز اسپایدی همیشه منو ازار میداده که سوپرمن اونو تکرار نمیکنه زنده نگه داشتن قاتلین
درسته به فردی که دچار اشتباه شده میشه یه فرصت داد دو فرصت سه فرصت چهار...پنج...شیش نه هزار بار خدایی گرین گابلین چند بار برای اسپایدرمن دردسر درست کرد صد ها نفرو کشت ازگارد و نابود کرد گون بهترین عشق پارکر و کشت و من از این صحنه که پیتر به جای کشتن اونیاد عموش میوفته متنفرم خدایی هر بار با زنده گذاشتن گرین گابلین چند نفرو کشت چند نفر باید تاوان نادانی اسپایدی رو بدن من نمیگم همیشه انتقام عدالته ولی باید قبول کرد که انتقام در بعضی مواقع دقیقا همون عدالته درسته که هزار بار اسپایدی واسه این دلیل اورده که من نمیخوام از خط قرمز رد بشم و ما که مثل اونا نیستیم و اگه ما هم انتقام بگیریم دیگه فرقی با اونا نداریم به نظرم نویسنده یه دلیل پوچ و بی معنی اورده تا فقط داستان و کشش بده و هی گرین گابلین برگرده یا همه ی دشمنای اسپایدی که میندازتشون زندان و دوباره فرار میکنن ولی سوپرمن اینطوری نیست

نظرت از بیخ و بن غلطه. من نمیدونم چرا بزرگان سایت که تو این پست هم هستن و فقط انگار وظیفه دارن درباره دیسی به به و چه چه کنن ، جوابی بهت ندادن. در حالیکه نظرت اشتباه شما یک جریان انحرافی واقعیه که هویت کمیک هاب ابرقهرمانی رو تهدید میکنه (حالا چه مارول ، چه دی سی)
اولا دوباره مثل خیلی ها دنیای سینمایی و کمیک رو قاطی کردی. دوما این قضیه نکشتن سوپر ویلن مقدس ترین و مستحکم ترین اصل کمیکای ابرقهرمانیه. این خطیه که ابرقهرمان رو از ابرشرور جدا میکنه. فقط هم مختص اسپایدرمن نیست. تو دنیای کمیک بتمن و سوپرمن هم ادم نمیکشن. اگر اینکارو کنن دیگه فرقی با سوپرویلن ندارن. چون اولین قتل باعث میشه قبح قضیه بریزه و همینطور قتل های بعدی و بعدی تا اینکه روح ابرقهرمان فاسد میشه.
شما اگه دوست دخترت رو جلوی چشمان بکشن ولی لحظه اخر تصمیم بگیری قتل نکنی، شاهکار کردی. وگرنه اگه اون لحظه تسلیم میل انتقام بشی، هنری نکردی که. یه داستان خارق العاده گرین گابلین و مرد عنکبوتی هست که دقیقا این چیزی که شما رو گفتی مورد اشاره قرار میده. سعی میکنم پیداش کنم و بزارمش براتون
نقل قول کردن
a.v.s
#27 a.v.s 1395-04-09 01:01
:o :-|
یعنی کف کردم ، این باورنکردنیه ، قضیه عطسه و سیاهچال هم که انگ خالی بندی بود :lol: میشه ازش 100 تا جوک ساخت :D یعنی کم مونده بود سکته کنم اینا چی بودن ؟

اون لحظه آخر هم که خیلی احساسی بود ، حالا تازه دارم میفهمم که زک خیلی . . . . (فحش خوارمادر نیست به خدا)
واقعا زک گند زده به یکی از اسطوره های کمیک و هیچ ارزشی برای ابرقهرمانان قائل نیست ، یه بار قبلا توی تلویزیون یه مصاحبه خیلی کوتاه از هنری کویل (بازیگر سوپرمن) دیدم که هنری کویل گفت : (ما به وجود این شخصیت ها نیاز داریم چون به ما رفتار و کردار ایده آل رو آموزش میدن) :-|

یعنی اگه شماها جای من بودید چیکار میکردید ؟ :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #28 mokhtar 1395-04-09 01:03
#17:
اهان پیداش کردم
یه بار یکی تو سایت ازم سوال کرد که پیتر مری جین رو بیشتر دوست داشت یا مری جین رو؟
این پاسخ من بود:
سئوال خوبي پرسيدي!
تو يكي از كميك هاي نسبتا جديد اسپايدرمن، نبردي بين پيتر پاركر و گرين گابلين در ميگيره. بعد پيتر گابلين رو شكست ميده و بدون اينكه بخاد ازش انتقام بگيره، ميزاره ميره. اونوقت گابلين شروع ميكنه درباره گوئن و مري جين حرف ميزنه تا پيتر رو عصباني كنه. او بعد بهش ميگه كه اين نبرد هميشگي ميان اونا بلاخره يه روز با مرگ يكيشون بايد تموم بشه و حتي به پيتر پيشنهاد ميكنه كه بكشتش! پيتر بهش ميگه:


"من عاشق مري جين هستم. واقعا هستم. درست همون قدر دوستش دارم كه گوئن رو دوست داشتم"
بنابراين او هردو رو به يك اندازه دوست داشته

اما پيتر يه چيز ديگه هم به گابلين ميگه كه به نظرم خيلي جالبه و نشون ميده كه چرا به پيشنهاد گابلين توجه نميكنه و هرگز با وجود تمام جناياتي كه بر عليه گوئن استيسي و ديگر اعضاي خانواده اش مرتكب شده، او را نخواهد كشت:
"هر روز كه از خواب بيدار ميشم دوست دارم بكشمت ولي به خودم ميگم كه نبايد ازت متنفر باشم. با اين كار گوئن رو تو دلم زنده نگه ميدارم. چون اگه تسليم خشم و نفرت بشم، ياد و خاطره گوئن هم براي هميشه ميميره ... ولي گوئن از هر پيشنهادي كه ممكنه به من بكني، برام عزیزتره"
نقل قول کردن
mokhtar
#29 mokhtar 1395-04-09 01:06
اقای التمیت اسپایدرمن 3000
تاکید میکنم روی این جمله. دقت کن بهش تا بر عمق معلوماتت اصافه بشه و باز دو باره از اون حرفای بیخود تو کامنت شماره 17 نزنی:




"هر روز كه از خواب بيدار ميشم دوست دارم بكشمت ولي به خودم ميگم كه نبايد ازت متنفر باشم. با اين كار گوئن رو تو دلم زنده نگه ميدارم. چون اگه تسليم خشم و نفرت بشم، ياد و خاطره گوئن هم براي هميشه ميميره ... ولي گوئن از هر پيشنهادي كه ممكنه به من بكني، برام عزيزتره
نقل قول کردن
Hosein D
#30 Hosein D 1395-04-09 01:12
به نقل از mokhtar:
اقای التمیت اسپایدرمن 3000
تاکید میکنم روی این جمله. دقت کن بهش تا بر عمق معلوماتت اصافه بشه و باز دو باره از اون حرفای بیخود تو کامنت شماره 17 نزنی:




"هر روز كه از خواب بيدار ميشم دوست دارم بكشمت ولي به خودم ميگم كه نبايد ازت متنفر باشم. با اين كار گوئن رو تو دلم زنده نگه ميدارم. چون اگه تسليم خشم و نفرت بشم، ياد و خاطره گوئن هم براي هميشه ميميره ... ولي گوئن از هر پيشنهادي كه ممكنه به من بكني، برام عزيزتره

حالا که بحث سر کشتن شد یه سوال داشتم اقا مختار :
تقریبا اکثر ابرقهرمانایی که کسیو نمیکشن ، تحویلشون میدن دست قانون . حالا سوال من اینه که چرا دولتو کشور این افراد رو اعدام نمیکنه ؟ مثلا من بارها دیدم جوکر رو بردن زندان اما اعدامش نکردن با وجود این همه جنایاتش !
واقعا چرا ؟ به چه دلیل ؟
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #31 mokhtar 1395-04-09 01:13
اینهم یه کامنت دیگه درباره اهمیت تاریخی داستان مرگ گوین استیسی و تصمیم تاریخی تر پیتر مبنی بر نکشتن گرین گابلین:


در طي ساليان گذشته خيلي ها درباره اهميت و تاثير بزرگ اين داستان صحبت كرده اند (مثلا اينكه چطور باعث شد دوران جديدي در تاريخ كميك آغاز بشه، چطور براي اولين بار قهرمان نتونست نامزدشو نجات بده، چطور براي اولين بار يك شخصيت خبيث با دونستن هويت مخفي قهرمان به معناي واقعي كلمه بهش ضربه زد و ...)
مطمئناً اين داستان تا ساليان سال مورد بحث و گفتگو و آناليز قرار خواهد گرفت اما از همه اينا گذشته ميخام به مسئله ديگري اشاره كنم كه مربوط ميشه به كيفيت خود داستان و اينكه چرا به نظر من اين داستان يكي از بهترين هاي تاريخ اسپايدرمنه.
در شماره 122 اسپايدرمن كه ميخاد هر طوري شده از گرين گابلين انتقام بگيره بلاخره او را در يكي از مخفيگاه هاي خودش پيدا ميكنه. او گرين گابلين رو كتك ميزنه و دمار از روزگارش در مياره اما درست در آخرين لحظه به خودش مياد، دست نگه ميداره و ميگه: "خداي من ... هيچ معلوم هست دارم چيكار ميكنم؟"



حالا ازتون ميخام كه يه لحظه خودتونو جاي اسپايدرمن بزاريد. اگه شما در اون شرايط بوديد، دست نگه ميداشتيد؟ اگه يه نفر دختري رو كه واقعا از صميم قلب دوست داشتيد ميكشت چه كار ميكرديد؟ اگه كسي كه مرتكب جنايات فراواني شده است و جامعه از وجودش بيزار است مي آمد و عشق حقيقي شما رو كه تنها گناهش اين بوده كه با ابرقهرماني خيرخواه دوستي برقرار كرده است ، به قتل ميرساند چه كار ميكرديد؟ شما رو نميدونم ولي اگه من بودم ميزدم گابلين رو ميكشتم!
اما به همين خاطره كه اسپايدرمن با من و شما فرق ميكنه و به همين دليله كه يه ابرقهرمانه! يعني او قهرمانه ولي نه به اين خاطر كه ميتونه گرين گابلين رو شكست بده بلكه به اين خاطر كه جلوي خودشو رو ميگيره و نميزاره تا به سطح شخصيت پستي مثل گابلين نزول پيدا كنه
اين داستان براي هميشه شخصيت اسپايدرمن رو ارتقا داد. رو
نقل قول کردن
mokhtar
#32 mokhtar 1395-04-09 01:14
به نقل از Hossein Dadak:
به نقل از mokhtar:
اقای التمیت اسپایدرمن 3000
تاکید میکنم روی این جمله. دقت کن بهش تا بر عمق معلوماتت اصافه بشه و باز دو باره از اون حرفای بیخود تو کامنت شماره 17 نزنی:




"هر روز كه از خواب بيدار ميشم دوست دارم بكشمت ولي به خودم ميگم كه نبايد ازت متنفر باشم. با اين كار گوئن رو تو دلم زنده نگه ميدارم. چون اگه تسليم خشم و نفرت بشم، ياد و خاطره گوئن هم براي هميشه ميميره ... ولي گوئن از هر پيشنهادي كه ممكنه به من بكني، برام عزيزتره

حالا که بحث سر کشتن شد یه سوال داشتم اقا مختار :
تقریبا اکثر ابرقهرمانایی که کسیو نمیکشن ، تحویلشون میدن دست قانون . حالا سوال من اینه که چرا دولتو کشور این افراد رو اعدام نمیکنه ؟ مثلا من بارها دیدم جوکر رو بردن زندان اما اعدامش نکردن با وجود این همه جنایاتش !
واقعا چرا ؟ به چه دلیل ؟

چون تو امریکا و در در اکثر ایالت های این کشور مجازات اعدام اجرا نمیشه
نقل قول کردن
Hobbit
#33 Hobbit 1395-04-09 01:14
#28و#29
عالی بود...در یک کلمه اگه بخوان هر کسی رو توجیه کنن باید این صفحه رو نشون داد. بار جمله پیت له م کرد به جرات میتونم بگم این بهترین اسپمی بوده تا حالا خوندم باید حتما ازش اسکرین شات بگیرم.
نقل قول کردن
beast boy
#34 beast boy 1395-04-09 01:24
عمو مختار خداوکیلی و بدون تعصب میگن واقعا و واقعا باید از کامنت هایی که میدی کتاب بنویسند
ناموسا کارت خیلی خیلی درسته واقعا دمت گرم
خیلی لایک داری ;-)
نقل قول کردن
beast boy
#35 beast boy 1395-04-09 01:26
عمو مختار خواستم نظرتون را در مورد گروه تایتان های نوجوان بدانم؟
نظر کلی که دارید در مورد این گروه چیه؟
نقل قول کردن
StarLord
#36 StarLord 1395-04-09 01:56
دمت گرم عمو چه اطلاعاتی داری روشن شدیم
جدی خیلی اطلاعاتتون کامله
نقل قول کردن
beast boy
#37 beast boy 1395-04-09 02:50
شرمنده بابت اسپم
اما...
خیلی وقت پیش این سایت یک مقاله کار کرد که عنوانش را خوب نمیدانم( چی شد که تور پسر اودین نتوانست چکشش را بلند کنه؟)
ما جرا از این قرار بود که یک نفر اومد در گوش‌ تور یک چیزی گفت بعدش دیگه تور لیاقت بلند کردن چکشش را نداشت بعد اصلا معلوم نشد که چه حرف یا جمله ای بوده؟
خواستم بدانم کی در گوش تور این حرف را زد؟
و
اون حرفی که در گوشش زد تا حالا فاش شده یا خیر؟
چون برام خیلی سوال بود که واقعا واقعا چطور ممکنه؟!!
اگه میشه لطفا به سوالم جواب بدید
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#38 Spidey Reigns 1395-04-09 03:34
به نقل از arkham knight:
#7

انگار امیر علی نیازه یه مقاله هم بابت این موضوع بدی ،چون تو کامنتا چیزی حل نمیشه :lol:

قبلا هم هویت سوپرمنو توضیح دادم ، بازم زیر این مقاله گفتنش مفید تر از اون خبره...

ببین سوپرمن سه تکنیک داره برای اینکارش :
۱. عینک زدن ( که واقعا هم تغییر میده چهره رو ، برای مثال یکی از دوستای من بدون عینکش رسما یکی دیگه میشه )

۲. تغییر مدل مو ( مدل مو تاثیر روانشناسی هم داره... مدل ساده موهای کلارک ، باعث میشه کلا کسی ذهنش طرف اینم نره که اون شبیه به سوپرمنه... ضمن اینکه مدل موها یجورایی یه تغییر خیلی عظیمی تو چهره اون میده )

۳. بهترین دلیل ؛ کلارک به این باوره که مردم دید خیلی دقیقی ندارن ، برای مثال شما فکر کن یک نفر شبیه به باراک اوباما رو توی خیابون در حال این میبینی که سوار تاکسی میشه ، واقعا یه درصدم فکر میکنی اون اوباماس؟ دقیقا کلارکم همینه ، ملت نمیان رو قیافه کلارک زووم کنن و عینک و مدل مو رو فاکتور بگیرن تا بفهمن شبیه اونه...
ضمن اینکه خیلیا هم تا حالا به کلارک گفتن که شبیه سوپرمنه ، نمونش همین سری بیگانه آمریکایی ، که بزار دقیقا دیالوگو نقل کنم :
" کلارک ، تا حالا کسی بهت گفته که خیلی شبیه سوپرمنی؟"
"آره ، تقریبا همه همینو میگن"
ولی بازم شباهتش دلیل این نیست که اون سوپرمنه... معمولا کسایی میفهمن که خیلی نزدیکشن و هر روز باهاش سروکله میزنن ، مثل پری وایت که کلارک قانعش کرده که سوپرمن نیست.
همچنین تو سری لیگ عدالت ، سوپرمن به واندروومن در حالی که توی رستورانن ، میگه که مردم دغدغه های زندگی روزمره شون زیاده و زیاد ذهنشونو روی ابرقهرمانان متمرکز نمیکنن... اکثر مردم فکر میکنن که ابرقهرمانا توی یه مخفیگاه زندگی میکنن و ۲۴ ساعته لباس ابرقهرمانی دارن...

امیدوارم قانع کننده باشه ، اما خب بازم مشکل داره یکم قضیه ، ولی خب چه میشه کرد ، این ادای احترامیه به خالق اصلی و واقعا چیزیه که نمیشه عوض کرد...شما در نظر بگیر مردم ۸۰ سال پیش چطور فکر میکردن ، این دقیقا همون قضیس...


تا حالا اینطوری قانع نشده بودم! ;-)

البته عینکی بودن خودمم به این رونند قنع شدن کمک کرد...

شما دیگه چه اعجوبه ای هستین؟

من خودم هر بار عینکم رو برمیدارم قیافم کلی تغییر میکنه!
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#39 Spidey Reigns 1395-04-09 03:53
به نقل از mokhtar:
#17:
اهان پیداش کردم
یه بار یکی تو سایت ازم سوال کرد که پیتر مری جین رو بیشتر دوست داشت یا مری جین رو؟
این پاسخ من بود:
سئوال خوبي پرسيدي!
تو يكي از كميك هاي نسبتا جديد اسپايدرمن، نبردي بين پيتر پاركر و گرين گابلين در ميگيره. بعد پيتر گابلين رو شكست ميده و بدون اينكه بخاد ازش انتقام بگيره، ميزاره ميره. اونوقت گابلين شروع ميكنه درباره گوئن و مري جين حرف ميزنه تا پيتر رو عصباني كنه. او بعد بهش ميگه كه اين نبرد هميشگي ميان اونا بلاخره يه روز با مرگ يكيشون بايد تموم بشه و حتي به پيتر پيشنهاد ميكنه كه بكشتش! پيتر بهش ميگه:
spidey.ir/.../...

"من عاشق مري جين هستم. واقعا هستم. درست همون قدر دوستش دارم كه گوئن رو دوست داشتم"


آخه عمو مگه میشه که یکی،دو نفر رو یه اندازه دوست داشته باشه؟

ممکنه این رو گفته باشه که گابلین رو ضایع کنه ولی من فکر میکنم که پیتر،گوئن رو از مری جین بیشتر دوست داشته!

مگه نشنیدین؟

یه شاعر بنده خدایی میکفت:

میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق اولی نیست!

میگذره یه عمری اما از خیالت رفتنی نیست! :lol:
نقل قول کردن
Hossein sbn
#40 Hossein sbn 1395-04-09 04:07
میگم دقت کردید آخرین موردی که توی مقاله معرفی شده شباهت زیادی به بهترین داستان اسپایدرمن ( همون کمیکی که اسپایدرمن به عیادت یک بچه ی سرطانی میره) داره؟
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
captain spidey
#41 captain spidey 1395-04-09 04:22
عجب قدرت هایی ولی من از همین سوپرمن خوشم نمیاد می دونم اخر سر برنده میشه چون بلاخره سوپرمن هست ولی اسپایدی شکست می خوره زخمی میشه ولی باز از زمین بلند میشه و دمار از روزگار دشمناش درمیاره برای همین هست که اسپایدرمن با تمام ابرقهرمان ها فرق داره
نقل قول کردن
captain bat
#42 captain bat 1395-04-09 04:30
به نقل از beast boy:
شرمنده بابت اسپم
اما...
خیلی وقت پیش این سایت یک مقاله کار کرد که عنوانش را خوب نمیدانم( چی شد که تور پسر اودین نتوانست چکشش را بلند کنه؟)
ما جرا از این قرار بود که یک نفر اومد در گوش‌ تور یک چیزی گفت بعدش دیگه تور لیاقت بلند کردن چکشش را نداشت بعد اصلا معلوم نشد که چه حرف یا جمله ای بوده؟
خواستم بدانم کی در گوش تور این حرف را زد؟
و
اون حرفی که در گوشش زد تا حالا فاش شده یا خیر؟
چون برام خیلی سوال بود که واقعا واقعا چطور ممکنه؟!!
اگه میشه لطفا به سوالم جواب بدید

اون کسی که تو گوش تور اون کلمه رو گفت نیک فیوری بود تو کمیک گناه اصلی هست ترجمه همین سایت
نقل قول کردن
captain bat
#43 captain bat 1395-04-09 04:33
به نقل از captain spidey:
عجب قدرت هایی ولی من از همین سوپرمن خوشم نمیاد می دونم اخر سر برنده میشه چون بلاخره سوپرمن هست ولی اسپایدی شکست می خوره زخمی میشه ولی باز از زمین بلند میشه و دمار از روزگار دشمناش درمیاره برای همین هست که اسپایدرمن با تمام ابرقهرمان ها فرق داره

کجا سوپرمن همیشه برنده میشه؟؟؟!!
دومزدی که کشتش لکس لوتر پدرشو در آورده دارک ساید و برنیاک هم داغونش کردن هزار بار بدبخت شکست خورده و دوباره بلند شده
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#44 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-09 10:10
به نقل از arkham knight:

12#
پدرام ، حقیقتا قضیه اینطوریا هم نیست... سوپرمن اونقدر قوی نیست ، درسته یه زمانی خیلی رو قدرتش مانور میدن ولی دیگه مثل قدیم نیست که در حد یه خدا باشه... بیشتر امید بهش قدرت میده ، مثلا یخ کردن آب برای نجات برج خلیفه بخاطر امید و اراده سوپرمنه ، نه قدرت های کریپتونیش... ضمن اینکه ضعفاشم زیاده...

آره خب بازم یه خدا نیست... ولی از شخصیتی مثل اسپایدرمن یا بتمن خیلی قوی تر ـه. باور کن من 100 نفر رو دیدم که میگن سوپرمن خیلی قوی ـه مسخره اس :/
با هیمن قدرت اش تقریبا (بیشتر از تقریبا) بهترین قهرمان دی سی ـه.به نقل از arkham knight:
#7

انگار امیر علی نیازه یه مقاله هم بابت این موضوع بدی ،چون تو کامنتا چیزی حل نمیشه :lol:

قبلا هم هویت سوپرمنو توضیح دادم ، بازم زیر این مقاله گفتنش مفید تر از اون خبره...

ببین سوپرمن سه تکنیک داره برای اینکارش :
۱. عینک زدن ( که واقعا هم تغییر میده چهره رو ، برای مثال یکی از دوستای من بدون عینکش رسما یکی دیگه میشه )

۲. تغییر مدل مو ( مدل مو تاثیر روانشناسی هم داره... مدل ساده موهای کلارک ، باعث میشه کلا کسی ذهنش طرف اینم نره که اون شبیه به سوپرمنه... ضمن اینکه مدل موها یجورایی یه تغییر خیلی عظیمی تو چهره اون میده )

۳. بهترین دلیل ؛ کلارک به این باوره که مردم دید خیلی دقیقی ندارن ، برای مثال شما فکر کن یک نفر شبیه به باراک اوباما رو توی خیابون در حال این میبینی که سوار تاکسی میشه ، واقعا یه درصدم فکر میکنی اون اوباماس؟ دقیقا کلارکم همینه ، ملت نمیان رو قیافه کلارک زووم کنن و عینک و مدل مو رو فاکتور بگیرن تا بفهمن شبیه اونه...
ضمن اینکه خیلیا هم تا حالا به کلارک گفتن که شبیه سوپرمنه ، نمونش همین سری بیگانه آمریکایی ، که بزار دقیقا دیالوگو نقل کنم :
" کلارک ، تا حالا کسی بهت گفته که خیلی شبیه سوپرمنی؟"
"آره ، تقریبا همه همینو میگن"
ولی بازم شباهتش دلیل این نیست که اون سوپرمنه... معمولا کسایی میفهمن که خیلی نزدیکشن و هر روز باهاش سروکله میزنن ، مثل پری وایت که کلارک قانعش کرده که سوپرمن نیست.
همچنین تو سری لیگ عدالت ، سوپرمن به واندروومن در حالی که توی رستورانن ، میگه که مردم دغدغه های زندگی روزمره شون زیاده و زیاد ذهنشونو روی ابرقهرمانان متمرکز نمیکنن... اکثر مردم فکر میکنن که ابرقهرمانا توی یه مخفیگاه زندگی میکنن و ۲۴ ساعته لباس ابرقهرمانی دارن...

امیدوارم قانع کننده باشه ، اما خب بازم مشکل داره یکم قضیه ، ولی خب چه میشه کرد ، این ادای احترامیه به خالق اصلی و واقعا چیزیه که نمیشه عوض کرد...شما در نظر بگیر مردم ۸۰ سال پیش چطور فکر میکردن ، این دقیقا همون قضیس...

Like!
مورد 3 رو دقیقا چند روز پیش نوشتم (نقل قول از یه جایی) عمو مختار گفت خیلی مسخره اس، ولی خب نگارش ام به خوبی تو نیست مهراب :))
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#45 Samwel Tarly 1395-04-09 11:54
اون لحظه ی اخری واقعا من رو تحت تاثیر قرار داد و یاد اون لحظه ای افتادم که مردعنکبوتی به دیدن اون کودک سرطانی میره و حتی هویت مخفیش اشکار می کنه.سوپرمن همیشه شخصیت لایتی بوده و مهربون با دیگران بوده و به طور کلی بگم که اون کسیه که به مردم امید میده اما همونطور که دیگر دوستان گفتن,استاد زک اسنایدر گند زد به هرچی شخصیت پردازی
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#46 j.jonah jameson 1395-04-09 12:13
:lol: :lol: ( نمیدونم چرا خوشحالم )
واقعا سیر تا پیازی بود برای خودش ..... من جریان اون دستگاه و عطسه رو میدونستم ( البته برای عطسه زیاد مطمئنم نبودم و چون جزئیات زیادی ازش نمیدونستم مثلا اینکه اون منظومه خالی از سکنه است حسابی با کسی که این خبر رو بهم گفت برخورد ناجوری داشتم )
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اممممممم ....... ببینم با شماره آخر حال کردید ؟ من که خیلی لذت بردم کمیک واقعا جالبیه ( البته سری کمیک ) این داستان با سری All Star Superman همراه است که شماره 10 اون مربوط به این داستانه !
فقط در پایان داستان من یه چیزی گفتم ...... ای کاش من شنوایی این سوپرمن رو داشتم ! مال دردویل هم خوبه ها ولی این دیگه اون ور دنیا نمیشنوه ......
چی دارم میگم ؟
آقا بیاید اینم این کمیک که همتون رو تحت تاثیر قرار داد !
s7.picofile.com/.../...
برید حالشو ببرید ( البته ممکنه چیز زیادی ازش نفهمید باید سری های قبل رو بخونید )
#45
دقیقا منم یاد همون داستان اسپایدی افتادم !
نقل قول کردن
Captain deadpool
#47 Captain deadpool 1395-04-09 12:22
توی کمیک Super man vs spider man سوپر من میخواست یه مشت محکم به به اسپایدی بزنه اما درست در یک سانتی صورت اسپایدی نگهش داشت و چنان بادی به وجود اومد که اسپایدیو با خودش برد
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#48 Cap-Spider Potter 1395-04-09 12:39
#47

بله بله ، ماهم دیدیم
جالب بود گفت : من چیکار دارم میکنم ، اگه این مشتم به اسپایدرمن بخوره اونو میکشه !!!! .
نقل قول کردن
The Laughing Joker
#49 The Laughing Joker 1395-04-09 13:05
خیلی ممنون بابت مقاله. این نشون می ده سوپرمن قوی ترین شخصیت دی سی از نظر زور بازوئه. :-) اگه میشه لطفا همچین مقاله ای درباره ی ثور بنویسید می خوام ببینم کدوم قوی تره. :-*
نقل قول کردن
fe
#50 fe 1395-04-10 00:12
ممنون، جالب بود. ولی اون عطسه و اینا...
نقل قول کردن
fe
#51 fe 1395-04-10 00:24
آخ آخ، درباره مورد آخر چیزی نگفتم
.
.
.
مگه نباید گردنشو میشکست؟؟
.
جا داره یادی بکنیم از زک؛ خدا لعنتت کنه
نقل قول کردن
the punisher
#52 the punisher 1395-04-10 08:51
امیر علی استاده تو احساساتی کردن روح و روان آدم :cry:
خیلی با این سبک نگارش حال کردم!لحظه لحظه کارای خارق العاده شو به تصویر کشیدی و آخرش که قرار بود اوج قدرت سوپرمنو ببینیم،اوج قدرت انسانیتشو نشون دادی.
این مقاله به من درس قشنگی داد،سوپر من فراتر از انسان نیست چون زور زیادی داره(هالک شاید از اونم قوی تر باشه!)بلکه فرا تره چون انسانیت درونش موج میزنه،چون با تمام قدرتای جسمی ای که داره بازم خودشو فراتر از دیگران نمیبینه و دقیقا همین نکته اونو فراتر از انسان میبره :cry:

این مقاله واقعا حرفی برای گفتن باقی نزاشت واقعا عالی بود
نقل قول کردن
Im Batman
#53 Im Batman 1396-09-05 20:12
خسته نباشید اقای اصفی.عالی بود.عکس اواتارتونم خیلی باحاله حال کردم باهاش
نقل قول کردن
iron_thor
#54 iron_thor 1397-09-26 09:20
ممنون بابت مقاله
ولی چند تا چیز از نظر من منطقی نیست حتی تو کمیک
مگه اون یه کریپتونایی معمولی نیست مگه اونا فقط موجودات معمولی (امید وارم منظورمو از معمولی بدونین) نیستن ؟
اون وقت می تونن با یه فوت یه ستاره رو خاموش کنن ولی نمی تونن از انفجار سیارشون جون سالم به در ببرن :o
نقل قول کردن
spiderarian
#55 spiderarian 1399-03-04 12:37
به نقل از Hosein D:
به نقل از mokhtar:
اقای التمیت اسپایدرمن 3000
تاکید میکنم روی این جمله. دقت کن بهش تا بر عمق معلوماتت اصافه بشه و باز دو باره از اون حرفای بیخود تو کامنت شماره 17 نزنی:




"هر روز كه از خواب بيدار ميشم دوست دارم بكشمت ولي به خودم ميگم كه نبايد ازت متنفر باشم. با اين كار گوئن رو تو دلم زنده نگه ميدارم. چون اگه تسليم خشم و نفرت بشم، ياد و خاطره گوئن هم براي هميشه ميميره ... ولي گوئن از هر پيشنهادي كه ممكنه به من بكني، برام عزيزتره

حالا که بحث سر کشتن شد یه سوال داشتم اقا مختار :
تقریبا اکثر ابرقهرمانایی که کسیو نمیکشن ، تحویلشون میدن دست قانون . حالا سوال من اینه که چرا دولتو کشور این افراد رو اعدام نمیکنه ؟ مثلا من بارها دیدم جوکر رو بردن زندان اما اعدامش نکردن با وجود این همه جنایاتش !
واقعا چرا ؟ به چه دلیل ؟

این بار ها تو کمیک های بتمن جواب داده شده که جوکر تو لیست دیوانه های شهر گاتهام دسته بندی شده و نمیشه اعدامش کرد
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#56 AM SM BM SM 1400-03-10 12:59
سلام
ممنون بابت مقاله.
راستش تا مورد آخری که گذاشتید بقیه اصلا برام اهمیتی نداشتند. یعنی این قدرت های بسیار زیاد سوپرمن به نظرم اصلا جالب نیستند و یک نقطه ضعف هم هستند اما چیزی که باعث میشه این مقاله برام مهم باشه همون مورد آخریه. دقیقا به خاطر همین چیز هاست که صرف نظر از هیاهو های تبلیغاتی، کار های مارول و دی سی برای فروش بیشتر، بحث ها و جدل ها درباره این که کی بهتره و... عاشق قهرمان ها میشم. میگم: آره! اینه قدرت کمیک بوک. ای کاش قهرمان ها همیشه اینطور باشند. الهام بخش و مهربان که سعی میکنند حتی یک نفر هم که شده نجات بدن. این لحظات رو که میبینم باعث میشه بگم برای همینه که من کمیک میخونم. میگم برای همینه که سوپرمن رو شخصیت برتر دی سی میدونم و دوستش دارم. دقیقا با حرف های گرنت موریسون که اینجا گفتم موافقم.
spidey.ir/.../...
ای کاش قهرمان ها همیشه همون هایی باشند که بزنن بیرون که دنیا رو جای بهتری کنند. نه از دستورات دولت اطاعت کنند! ابرقهرمان ها با داستان هایی قوی اما ساده مثل مردم عادی. همین مورد آخر برام کافی بود تا باور کنم چرا سوپرمن رو دوست دارم. و این مورد دقیقا هم باید توی این مقاله قرار میگرفت. چون قدرت اصلی سوپرمن همینه. اینه قدرت سوپرمن! ممنون آقای آصفی. هرجا هستید ازتون ممنونم. حتی اگر این کامنت رو نبینید!
#17
واقعا حق این مقاله نبود که زیرشاخه همهین کامنتی بیاد. معلومه که شما اصلا سوپرمن رو نمیشناسید. اون کی کسی رو کشته؟ نکنه منظورتان دنیای سینماست؟ نکشتن خبیث ها یک امر مقدس و زیباست که صبر و استقامت قهرمان رو هم میسنجه. قهرمانی که به زور بازو نیست. قهرمان باید متفاوت باشه. کسی که نتونه در لحظه آخر جلوی خودش رو بگیره که قهرمان نیست. البته من دیگه چیزی نمیگم چون عمو مختار به خوبی جوابتون رو داد.
با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید