10 چیزی که باید در مورد كمیك تایتان های نوجوان (Teen Titans) بدانید

هشت چیزی که باید در مورد كمیك تایتان های نوجوان (Teen Titans) بدانید

این مقاله سعی داره به معرفی Teen Titans بپردازه!

 

1- تایتان های نوجوان چه کسانی هستند؟

خب،اجازه دهید با مشخصات اولیه شروع کنم! تایتان های نوجوان در اصل در سال 1964 توسط (مارو ولفمن) و(جرج پرز) خلق شدند و به عنوان یک لیگ عدالت کوچک متشکل از یاران قهرمانانی مانند بتمن،فلش و اکوامن بودند معرفی شدند. ان ها دربین سال ها تیمی از نوجوانان بودند که قدرت های فرابشری داشتند که اشکارا از قدرت خود استفاده می کردند و به کمک مردم می پرداختند و تا سال 1980 اعضای این گروه ثابت بودند اما بعد از آن شخصیت های جدیدی به این گروه اضافه شدند.البته جوان بودن این گروه است که باعث شده این گروه انقدر بین طرفداران کامیک محبوب شود. چون بیشتر خواننده های کمیک متشکل از افراد نوجوان و جوان است و به همین خاطر است که این افراد با قهرمانان داستان احساس همذات پنداری می کنند و همین امر است که باعث جذابیت این گروه شده است. نایت وینگ که رهبر این گروه است انتخابی عاقلانه برای این عنوان است. به ویژه که قبل از آن شاگرد بتمن بوده است و در نبرد های مختلف تجربیات زیادی بدست آورده و بهترین انتخاب برای سرگروه بودن جوانانی بی تجربه است چون با تجربیاتی که دارد می تواند هم تیم را سازماندهی کند و با دستوراتی که می دهد به روند پیشرفت این گروه کمک کند در کل این گروه ارزش های فراوانی دارد دوازده عدد شخصیت اصلی این گروه را تشکیل می دهند:رابین- نایت وینگ- سایبورگ- سوسک آبی- پسر وحشی- کلاغ سیاه- استارفایر- والی وست یا کید فلش- سوپربوی- آکوالد- واندرگرل-رد ارو. این گروه،گروهی است که با خواندن داستان هایش شگفت زده می شوید. 

 

2- نایت وینگ در اصل اولین رابین است

نایت وینگ

هنگامی که نایت وینگ یا دیک گریسون یک پسر جوانی بود ، در حالی که با پدر و مادر خود در یک سیرک، نمایش آکروباتیک، بازی می کرد در حین نمایش پدر و مادر او به طرز مشکوکی به قتل رسیدند. بروس وین یا بتمن که در بین حضار بود او را زیر بال خود گرفت و با تمرین دادن به او، او را به یک ابرقهرمان جوان که همه ی ما او را به عنوان رابین می شناسیم تبدیل کرد. بتمن و رابین تبدیل به دو همکار جدایی ناپذیر شدند اما دیک با بزرگ تر شدن و یاد گرفتن چیز های جدید تصمیم گرفت که مسولیت تایتان های نوجوان را به عهده بگیرد و در اصل یکی از قدیمی ترین عضو های این گروه شد او تصمیم گرفت که هویت رابین را کنار گذاشته و به نایت وینگ تبدیل شود و راه خود را ادامه دهد. نایت وینگ راه اصلی خود را با تایتان های نوجوان شروع کرد و این انتخاب به او کمک کرد که به سمت پیشرفت و تعالی حرکت کند و به محبوبیتی که الان در کتاب های کامیک دارد برسد.

 

3- انتظار برای دیدن برخی از قهرمانان آشنا

انتظار برای دیدن برخی از قهرمانان آشنا

در اصل باید توجه داشته باشید که اعضای تایتان های نوجوان، بچه های اعضای لیگ عدالت هستند.(یعنی نسخه کوچک آنها!) در حالی که سوپربوی،کید فلش،آکوالد و دختر شگفت انگیز قطعا بسیار شبیه به همتایان قدیمی خود هستند اما به مراتب شخصیت های این افراد نسبت به نسخه های قبلی متفاوت تر است اما با اینکه این افراد در شماره های اصلی فلش ، آکوامن، سوپرمن معرفی شدند اما بازهم شخصیتی متمایزتر نسبت به این افراد یعنی قهرمانانی اصلی دارند. در حالی که دیدن آنها در حال تلاش کردن برای بیرون آمدن از زیر سایه ابرقهرمانان اصلی می تواند جالب و جذاب باشد ولی باید این مورد را در نظر داشته باشیم که بعد از اتفاق افتادن بعضی از حوادث برای این افراد به این معناست که آنها این فرصت را به بچه های خود دادند که به چیزی به مراتب بهتر از خود تبدیل شوند و خود را به ابرقهرمانانی بزرگ تبدیل کنند. یکی از چیزهایی که این جوانان از بزرگتر های خود یاد گرفتند این است که سعی می کنند هرکاری را گروهی و با تکیه نکردن به مهارت های فردی انجام بدهند چون هر فرد برای فرد دیگر ارزشمند است و برایش مهم است،درست است که همیشه اینطور نبوده است و در اوایل، تشکیل گروه به مشکل برمی خوردند اما با گذشت زمان و یاد گفتن چیزهای جدید به گروه بهتری تبدیل شدند.

 

4- تایتان های نوجوان گروهی برای همه سنین

تایتان نوجوان

با اینکه بیشتر کامیک های دی سی و فیلم هایی که وارنر ساخته است ، دارک است اما شاید تایتان های نوجوان محدود کامیک هایی باشه که برای همه سنین مناسب است و شما می توانید یک شور و هیجان خاصی در این کامیک ها ببینید. شاید ماهانه فروش این کامیک ها زیاد نباشد اما کلی اسباب بازی و کالا از این شخصیت ها ساخته می شود.اما آیا چنین چیزی به این معناست که فقط برای کودکان مناسب است؟ لزوما خیر، کامیک های تایتان های نوجوان در کل دارای لحن و سبک خاصی می باشند که همین سبب شده است که هر فرد از خواندن این کامیک ها لذت ببرد و به آن علاقه مند شود زیرا که این گروه مثل گروه مردان ایکس گروه خاص و جذابی است.

 

5- رابطه بتمن با این گروه

رابطه بتمن با این گروه 

من در مورد رابطه نایت وینگ با بتمن به عنوان رابین سابق صحبت کردم ،اما چگونه تاثیر زیادی بر این گروه داشته است؟ بیایید فرض کنیم که شما یک تایتان هستید رابطه ای با ابرقهرمانانی چون: بتمن و سوپرمن دارید آیا تصمیم می گیرید که راه خودتون را برید و برای خود تصمیم بگیرید؟ یا با آنها همکاری کنید؟ شاید دلیل عمده این تصمیم نایت وینگ ،برای انجام چنین کاری این بوده که خود را به بتمن و هم به اطرافیانش ثابت کنه و بگه: من دیگه اون پسر بدبخت سیرک نیستم و می توانم روی پای خودم بایستم. اما بعضی اوقات شده که غرور و تکبر آن باعث عواقب بدی شده اما در کل می توان نایت وینگ را یک رهبر خوب و برجسته برای این گروه دانست. البته این موضوع را ذکر کنم که بتمن از دور این گروه را زیر نظر دارد و در مواقع اظطراری به کمک این گروه می آید و به آنها کمک می رساند و موفقیت نایت وینگ به عنوان یک سرگروه را باید این دانست که شاگرد و دست پرورده بتمن بوده است و بتمن در شرایط سخت و چالش برانگیز به نایت وینگ کمک کرده و با نصیحت ها و گوشزد های خود نایت وینگ را به سمت پیشرفت تعالی هدایت کرده است و همین باعث شده نایت وینگ آدم کامل تر و سرگروه بهتری شود و بتواند تاثیرات خوبی بر این بگذارد

 

6- کلاغ سیاه و ستاره آتش (استار فایر)

ریون

همانطور که می دانید عمده شخصیت های این گروه را پسران تشکیل می دهند. اما در این میان، این گروه نیز دارای  سه عضودخترهست که به دو تا از این ها می پردازیم. جادوگری نیمه انسان – نیمه شیطان به نام کلاغ سیاه. کلاغ سیاه یکی از ثابت ترین و قدیمی ترین عضو های این گروه است و تعجبی ندارد که این شخصیت را همیشه در گروه ببینید. همانطور که گفتم در اصل ترکیبی از نیمه انسان – نیمه شیطان است ، مادر انسان او که زنی زیبا ، سرکش اما احساساتی بود در یک مراسم شیطانی کلک خورد و با شیطان ازدواج کرد و نتیجه این رابطه فرزندی به نام ( راون) شد. هر چند که پدر او یک شیطان است اما همیشه سعی کرده به سمت نیرو های شر و تاریک نرود و همیشه به سمت روشنایی حرکت کند واز غریزه های شیطانی که از پدرش ( تریجون) به ارث برده دور به ماند و همیشه کارت های درست را انجام دهد. (تریجون در اصل یعنی مثلث سه گوش پس تا آخرش را حدس بزنید).

البته ما در خیلی از کامیک ها شاهد رابطه رمانتیک وعاشقانه ای بین او و بست بوی هستیم که در سطح خودش خیلی باحال و شگفت انگیز است. قدرت هایش : پرواز- تلپورت کردن خود و دیگران-  شفا بخشی – احضار موجودات عرفانی – ایجاد حفاظ در خود و دیگران – از دستانش نیرو ساطع می شود- سحروجادو- کنترل اجسام – در بعضی از کامیک ها دیده شده که به کلاغ تبدیل شده است. استار فایر شاهزاده خانم زیبایی که به عنوان یک جنگجو شناخته می شد در سیاره ( تاماران) زندگی می کرد اما این سیاره نیز شبیه کریپتون در حال نابود شدن بود و استار فایر تصمیم گرفت برای پیداکردن یک خانه جدید به سیاره زمین بیاید و یک خوانواده جدید به نام تایتان های جوان پیدا کرد و عضو این گروه شد و تصمیم گرفت که با نیرو های شر مبارزه کند. او رابطه عاشقانه ای با نایت وینگ شروع کرد طوری که رابطه به شدت شگفت انگیز و جذاب در آمد و در مواقعی که نایت وینگ در گروه نیست استار فایر رهبری این گروه را به عهده دارد و دستورات لازمه را به این گروه می دهد. قدرت هایش : قدرت و بنیه بالا- پرواز- سرعتی بالا- چابکی- از دستانش نیرو های به شدت قوی سبز رنگ ساطع می شود – عمری طولانی و دانشی بالا دارد

 

7- دشمن اصلی این گروه

دث استروك

بالاخره هر گروهی و هرقهرمانی دشمنی برای خودش دارد . در طول تاریخ شرورهای زیادی با این گروه به مشکل برخوردند اما هیچکدام آنها مشکل ساز تر و چالش برانگیز تر از اسلید ویلسون یا دد استروک یا به فارسیش ضربه مرگ آسا نبوده است.اسلید ولسون که یک ابر سرباز است دارای هرگونه اسلح از سرد تا گرم است. او در طول زندگی که انجام داده خود را مشغول تمرین های سخت فیزیکی و بدنی کرده  و به بیشتر فنون رزمی مسلطه و به خوبی تمام می تواند از اسلحه هایش استفاده کند. البته هیچکدام از مهارت هایی که دارد اندازه تسلطش بر شمشیر شگفت انگیز نیست روی هم رفته همه این ها از ویلسون یک آدم کامل یا بهتره بگم یک سرباز کامل میسازه او در طول این مدت با ابرقهرمانانی چون: بتمن، گرین ارو و خیلی های دیگه سرشاخ شده است. اسلید در سنین نوجوانی تسمیم گرفت که به ارتش ایالات متحده بپیوندد و در ارتش ثبت نام شد البته این موضوع را ذکر کنم که در مورد سنش دروغ گفت و خالی بست.طولی نکشید که با اتکا به مهارت های فردی و استعداد های درونی در ارتش کلی ترفیع گرفت و به مقام سرهنگی دست یافت. البته همانطور که گفتم اسلید ویلسون یک ابرسرباز است و بر روی آن آزمایش هایی انجام شده است،نتیجه این آزمایشات باعث شد که سریعتر،چابک تر، قوی تر از یک انسان معمولی شود اما همین ازمایشات نیز باعث شد که به پرخاشگری و جنون بالایی دست پیدا کند و کارهای غیرعادی انجام دهد. او به دلایل مختلفی از ارتش اخراج شد و به مزدوری روی آورد از اون به عنوان بزرگ ترین مزدوری که دنیا دیده است، یاد می شود. اسلید ویلسون هم مانند تایتان های نوجوان توسط مارو ولفمن و جرج پرز خلق شد و اولین حضورش در شماره دوم کامیک تایتان های نوجوان بوده است.

 

8- مهم ترین کامیک

با وجود اینکه این همه سال داستان های زیادی از این گروه چاپ شده ، چرا ما تصمیم گرفتیم تا روی یک قصه کلاسیک به نام the judas contract تمرکز کنیم؟ داستانی که می تواند برای یک فیلم سینمایی عالی باشد. این داستان بیشتر روی بخش های دینی و مذهبی افراد گروه تاکید دارد که هرچه کمتر بگویم بهتر است. داستان از این قرار است که دد استروک ( بله، بازهم دد استروک!) دوست دختر نوجوان خود را به نام( ترا) به طور جالبی وارد این گروه می کند تا گروه تایتان های نوجوان از درون متلاشی شود. تایتان های نوجوان که در آخرای قسمت اول می فهمند که ترا آن قهرمانی نیست که ادعا کرده است و داستان جذاب تر می شود وخواننده ها برای داستان های بعدی مشتاق می شوند . اما در آخر داستان، کل گروه با هم برعلیه دث استروک بسیج شده و موفق می شوند که آن را شکست دهند. این داستان پر از چالش و لحظات ماندگار است و کلی در آن صحنه های عاطفی دیده می شود که می تواند کلی برای خواننده جذاب باشد و در کل این داستان هشت قسمت است. این داستان می تواند منبع خوبی برای یک کارتون کوتاه  یا یک فیلم سینمایی باشد و برای ادامه داستان های دیگر از این گروه، الهام بخش و تاثیر گذار باشد.

 

9- کمیک مشترک "تایتان های نوجوان جدید و مردان ایکس"

کمیک تایتان های نوجوان

بله درست شنیدید ! مارول و دی سی در دهه 80 میلادی کمیک مشترکی براساس سری موفق ایکس من و تین تایتانز منتشر کردند که از آن به عنوان یکی از بهترین محصولات مشترک آنها یاد میشود. ضمن اینکه نویسنده و طراح بزرگی هم داره: کریس کلرمانت و والت سایمنسون! در این کمیک دارک ساید سعی میکنه با دستیابی به نیروهای فونیکس سیاه (Dark Phoenix) به Source Wall نفوذ کنه (Source Wall در دنیای دی سی در واقع دیوار یا مرزی است بین مالتی ورس و منبعی که همه چیز در عالم هستی از آن ساخته شده است. هر کسی که بخواهد از آن رد بشود، در آن به دام میافتد). متیو مانینگ که از مورخین بزرگ دنیای کمیک است این داستان را یکی از بهترین کراس اورهای تاریخ برشمرده است. این کمیک در اینجا ترجمه شده است.

 

10- کارتونی که هرگز پخش نشد

-  تایتان های نوجوان جدید  (New Teen Titans)

با وجود آنکه کمیک های New Teen Titans در دهه 80 از سری های محبوب دی سی بودند اما علاقمندان به دی سی کارتونی از آنها ندیدند. در واقع سال 1983 شرکت کارتون سازی "هانا باربارا" میخواست کارتونی بسازه با حضور سایبورگ، کید فلش، ریون، استارفایر و Changeling که توسط Wonder Girl رهبری میشدند. ولی چرا خبری از رابین نبود؟ چون او در کارتون معروف دیگر هانا باربارا و دی سی یعنی Super Friends حاضر بود. ضمنا قرار بود این گروه با دشمنان معروف Teen titans روبرو بشوند. گفته میشه هانا باربارا چند قسمت از این کارتون را هم ساخت  ولی متاسفانه شبکه ABC حاضر نشد آن را سفارش بده و بنابراین پروژه کنسل شد. میگن هیچ اثری از اون چند اپیزود ساخته شده باقی نمونده اما میشه بخش هایی از آن را در آگهی تبلیغاتی که دی سی در راستای مبارزه با مواد مخدر ساخت تماشا کرد! lh این تیزر رو به هر زحمتی بود پیدا کردم که میتونید اینجا تماشایش کنید. در این آگهی شخصیت های معروف تین تایتانز و شخصیت جدیدی به نام Protector حضور داشتند. در واقع او جای رابین را گرفته بود. 

 

نویسنده: کسری سمواتی

Beast Boy

كسري سمواتي 

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی کارتون "تایتان های نوجوان: قرارداد یهودا"  

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های دی سی

معرفی دشمنان تایتان های نوجوان 

کمیک مشترک مردان ایکس و تایتان های نوجوان ترجمه شد!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

drzoom
#1 drzoom 1395-04-13 17:00
خخخ مقاله خوبی بود یه چیز جالب صبا با داداش کوچیکم تیتان ها ب پیچ میبینم خیلی بچه گونس ولی باحاله :lol: :D ;-)
نقل قول کردن
beast boy
#2 beast boy 1395-04-13 17:04
البته دوستان من یک موردی را بگم که اول می خواستم به جای هشت چیز ، ده چیز در مورد تایتان های نوجوان بنویسم اما خیلی طولانی می شد
بعد
در مورد معرفی کاراکتر یعنی مورد دو و سه می خواستم خیلی بیشتر توضیح بدم اما مختصر کوتاه و مفید نوشتم
و دیگه این اولین مقاله ای که نوشتم اگه اشتباهی دیدید در مقاله به بزرگی خودتون ببخشید :oops:
نقل قول کردن
Hobbit
#3 Hobbit 1395-04-13 17:06
بیست بوی جون دستت درد نکنه 8) (هنوز گزینه ننه فرانکی رو میزه)

واقعا عالی بود..خیلی با مقالات دیگه ای از این قبیل که مطالعه کردم جالبتر بود مرحبا کسری خان(من تازه بعد از چند ماه فهمیدم اسم ایشون کسری است :lol: )

یه نکاتی رو هم من به مقاله خوبت اضافه میکنم :این کمیکا واقعا هم به خاطر تم نوجوان بودن کارکترا و هم روابط بینشون آدمو جذب میکنه!!البته من این شخصیت های خوب رو بیشتر با کارتون های جالبشون میشناسم اگه اشتباه نکنم دو سری در دو مدل مختلف از شخصیتها کارتون وجود داره که من سری اولی رو خیلی پسندیدم...سری دومی هم یه هجو به فعالیتهای ابر قهرمانی و نحوه زندگی اوناست که فوق العاده مسخرست و میتونه تا چند دقیقه ای شما رو از خنده روده بر کنه این کارتون حتی با لاک پشتهای نینجا و اگه اشتباه نکنم پاورپف اسپین آف میزنه که در نوع خودش خیلی جالبه...


کارکترای جالبی تو این کمیک هستن از رابین گرفته تا بیست بوی خیلی خوب کنارهم سر هم شدن و نسخه کوچکتر لیگ عدالت رو هم تشکیل دادن! دشمنان جالبی دارن که مهمترینشون اسلید ویلسونه..البته از گروه «هایو(کندو)» و یکی از سردسته هاشون یعنی «برادر بلاد» نمیشه به همین راحتی گذشت...و در ضمن« ترا »هم (دختری که بر کنترل اجسم سنگی مسلطه)از دشمنان این گروه محسوب میشن...

البته ای کاش تو مقالت یه توضیح هم درمورد شخصیتهایی چون سایبورگ و مخصوصا بیست بوی میزاشتی مخصوصا بیست بوی چون علاوه بر این که اسم کاربریت هست...در کل ما اریجین خاصی ازش سراغ نداریم فقط تو انیمیشن یانگ جاستیس یادم هست یه اریجین براش ساختن که واقعا با عقل جور در میومد...
در پایان ازت تشکر میکنم امیدوارم موفق باشی در پایان هم این کمیک از!Teen Titans Go رو براتون میزارم...بیشتر حالت بچه گونه داره و خیلی مسخرست امیدوارم ازش لذت ببرید.


uploadboy.com/.../rar
نقل قول کردن
beast boy
#4 beast boy 1395-04-13 17:10
آقا این بچه گانه را ول کنید تروخدا :D
گفتم که برای همه سنین
البته یک معرفی کاراکتر به امید خدا داریم البته به فکرشم و هنوز عملی نشده و خیلی پر جزئیات تر خواهد بود مثل همین دو کاراکتری که گفتی
اما
اگه یک منبع خوب پیدا کنم ده کامیک برترش را هم می نویسم و کلا توضیح خیلی خوبی در مورد این گروه میدم
نقل قول کردن
The Red Spider Skull
#5 The Red Spider Skull 1395-04-13 17:15
مقاله ات خيلي خوب بود. من زياد از تين تايتانز خوشم نمياد ولي در هر حال ممنون
نقل قول کردن
beast boy
#6 beast boy 1395-04-13 17:21
به نقل از The Red Spider Skull:
مقاله ات خيلي خوب بود. من زياد از تين تايتانز خوشم نمياد ولي در هر حال ممنون

خواهش می کنم دوست عزیز
چرا آخه؟
گروهش باحاله که
چیش را زیاد نمی پسندی؟
نقل قول کردن
Agent carnage
#7 Agent carnage 1395-04-13 17:24
مقاله ی خوبی بود ممنون فقط اسم اسلید ویلسون دث استروک هست نه دد استروک.
نقل قول کردن
Amir.rh
#8 Amir.rh 1395-04-13 17:25
واقعا عجب مقاله ایی بود آفرین عالی بود عاااااااالییییی یی . :-)
نقل قول کردن
Hossein sbn
#9 Hossein sbn 1395-04-13 17:26
ممنون بابت مقاله جناب Beast Boy.
فقط یک اشکال کوچیک در متن دارید. گروه تایتان های نوجوان توسط Bob Haney و Bruno Premiani خلق شدند، و بعدها در سال 1980 توسط ماروولف من و جورج پرز احیا شدند.
نقل قول کردن
The spider
#10 The spider 1395-04-13 17:27
قشنگ بود خسته نباشی یه زمانی کارتونش رو دنبال میکردم :-*
اما دیگه بعدش از اون شبکه دیگه پخش نشد منم دیگه دنبالش نکردم
نقل قول کردن
beast boy
#11 beast boy 1395-04-13 17:30
به نقل از Agent carnage:
مقاله ی خوبی بود ممنون فقط اسم اسلید ویلسون دث استروک هست نه دد استروک.

خواهش می کنم
نگاه کن درست میگی
اما بعضی جاها دیدم مرگ را اینجوری می نویسند
Dead
Death
البته دد معنی مرده را میده
اما بعضی جاها هم معنی مرگ را نیز میده
اما فکرکنم دوتاش درست باشه
نقل قول کردن
beast boy
#12 beast boy 1395-04-13 17:36
به نقل از Hossein sbn:
ممنون بابت مقاله جناب Beast Boy.
فقط یک اشکال کوچیک در متن دارید. گروه تایتان های نوجوان توسط Bob Haney و Bruno Premiani خلق شدند، و بعدها در سال 1980 توسط ماروولف من و جورج پرز احیا شدند.

دقیقا و کاملا درست میگید
اطلاعاتتون خیلی خوب و بالاست
از اولش میدانستم خواستم بنویسم که اول اینا خلق کردند بعد اونا،
اما
کار اصلی مارو ولفمن و جرج پرز انجام دادند و تاثیر گذاری بیشتر داشتند و روی‌ روند اصلی داستان بیشتر تاثیر گذاشتند به همین خاطر دیگه فقط اسم این دوتا را بردم
اما چیزی هم که شما میگید درسته ،آفرین ;-)
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#13 j.jonah jameson 1395-04-13 17:38
ازت ممنونم beast boy عزیز !
من اطلاعات چندانی از تایتان ها نداشتم ( خالقین و اعضا رو تا حدی میشناختم )
این مقاله باعث شد که اطلاعاتم بالا بره درسته که اول راهی ولی بازم برای شروع بد نبود همین که از یه جایی شروع کردی خیلی خوبه !
راستی یادت نره بعدا یه معرفی برای شخصیت Beast Boy بنویسی !!
به امید موفقیت هرچه سریع تر شما
ممنونم و خسته نباشی !
نقل قول کردن
SPIDER-ALI
#14 SPIDER-ALI 1395-04-13 17:41
سریال عدالت جویان جوان هم از روی تایتان ها بود دیگه ؟؟ :o راستی چرا بعد از دو فصل کنسل شد خیلی خوب بود :cry:
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#15 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-13 17:41
مرسی کسری جان
اطلاعات جالبی داشت. فقط دوتا نکته، اسلید ویلسون ملقب به دث استروک ه، نه دد استروک! دد به معنی مرده هستش ولی دث به معنی مرگ!
نکته دوم هم اینکه بیشتر کمیک های دی سی دارک هستند؟ این جو دارک چند سال ـه که راه افتاده (از زمان موفقیت فیلم شوالیه تاریکی) قبلش دی سی هم تنوع زیادی داشته! الان هم بعد از ریبرث کم کم این جو داره به همت جف جانز کمتر میشه.
اینم بگم که عکس شماره 7، تیم دریک هستش فکر کنم.
بازم ممنونم مقاله جالبی بود.
نقل قول کردن
beast boy
#16 beast boy 1395-04-13 17:41
13#
آقا جیمسون به خدا ارادت دارید شما ;-)
ما خیلی مخلصیم بخدا :oops:
البته درخواست ها زیاده و به امید خدا می نویسم چشم. :-)
نقل قول کردن
2m-had
#17 2m-had 1395-04-13 17:43
کسری جان بالاخره تلسم شکسته شد و این مقاله رو منتشر کردی ها :D
اما ذر کل مقاله عالـــــــی بود و مرسی.
من یه بار سعی کردم اون کارتونرو ببینم(الانم تلویزیون نشون میده) بعد یکم فکر کردم گفتم نـ.. کمیکش بهتره :-x
چون واقعا ثانیه ب ثانیه اون کارتون دهن من رو سرویس کرد اونقدر که لوس و بچه گانه بود(البته مسلما اون کارتون رو واسه گروه خردسالان ساخته بودن)
همچنین بهتره بدونید که از تایتان های نوجوان (کمیک)نایت وینگ رو خیلی دوست دارم چون یه جذبه خاصی داره ;-)
نقل قول کردن
beast boy
#18 beast boy 1395-04-13 17:46
به نقل از SPIDER-ALI:
سریال عدالت جویان جوان هم از روی تایتان ها بود دیگه ؟؟ :o راستی چرا بعد از دو فصل کنسل شد خیلی خوب بود :cry:

بله
محوریت کلی روی همین گروه بود که گفتید
عدالت جویان جوان که بله خیلی قشنگ بود و استاد ترابی توی مقالش جز برترین کارتون های ابرقهرمانی حسابش کرده،
اما
به علت فروش کم اسباب بازی هی این شخصیت ها این کارتون کنسل شد
(چه دلیل مسخره ای واقعا)
نقل قول کردن
Hobbit
#19 Hobbit 1395-04-13 17:47
#14
خجالت میکشم بگم :oops: ...
به خاطر اینکه عروسکاش فروش نرفت !!!:o
نقل قول کردن
Richard Grayson
#20 Richard Grayson 1395-04-13 17:58
تین تایتانز ، واقعا گروه خوبی بودن اما عدالت جویان جوان که بدون هیچ کمیکی و منبع خاصی(درسته از روی تین تایتانز بود اما تفاوت ها خیلی بود) با 2 فصل انیمیشن از تین تایتانز بیشتر طرفدار پیدا کرد ! در واقع دی سی زیاد روی تین تایتانز مانور نمیده ! که بنظرم اشتباهه .
عدالت جویان جوان جذابتر بود-_- حیف شد کنسل شد . واقعا دشمنی گروه لایت ، وندل ساویج ، خیلی خوب بود!

#14
چند وقت پیش شرکت سازندش گفت که ما میخوایم دوباره فصل 3 رو بسازیم اما هنوز به میزان فروش عروسک ها و دی وی دی هایی که میخواستیم نرسیدیم و نمیسازیم چون دی سی به ما کمکی نمیکنه!
#19
اره درسته اما اون حرفش بهونه بود ، چون میخواستن طرفدارا رو مجاب کنن که از دی سی برای کمک به شرکته درخواست کنن !
چند وقت پیش تومار نوشته شد و حتی برای اون شبکه(کارتون نتورک بود؟:|) هم ارسال شد اما گفتن ما پول کافی برای فصل 3 نداریم!
نقل قول کردن
Hobbit
#21 Hobbit 1395-04-13 18:03
#20
داغ دلمو تازه کردی... :cry:
تازه داشتن آماده میشدن واسه داستانهای اصلی...
سرنوشت رد ارو

اتحاد وندال و دارک ساید

حضور احتمالی بیزارو

سرانجام رابطه میس مارشن و سوپربوی و...

:sad: :sad: :cry:
نقل قول کردن
Arash Archerian
#22 Arash Archerian 1395-04-13 18:45
تو سری کمیک ریبرث این گروه تبدیل شدن به تایتانز و به نظرم با برگشت والی وست داستانی خیلی خوبی تو این سری خواهیم داشت درکل خیلی از این گروه خوشم میاد یه رفاقت شدید و سرزندگی بینشون وجود داره که باید بیشتر بهشون بها داده بشه
نقل قول کردن
Spidey
#23 Spidey 1395-04-13 18:53
مقاله خیلی خوب بود من از teen titans زیاد اطلاعاتی نداشتم ولی وقتی این مقالرو خوندم فهمیدم
فکر کنم سریال young justice هم از روی کمیک های teen titans ساخته شده بود
نقل قول کردن
Richard Grayson
#24 Richard Grayson 1395-04-13 18:54
#20
اره خدایی ، بهترین داستان نویسیو داشتن!یعنی دوفصل کامل نشون دادن ولی هنوزم داستان اصلی نبود .
تازه سرنوشت لیگ عدالت قدیمی هم هست! گروه لایت چی شد؟ لکس لوثر به کجا رسید؟ ریچ چی شد؟
خیلی خوب بود -___- داغ دلم تازه شد برم دوباره ببینمش :cry: :sad:

#23
اره یانگ جاستیس یجورایی منبعش تین تایتانز بود اما بیشتر منبعش خود داستان نویس بود!! کلی شخصیت جدید ابدا کرد.
نقل قول کردن
sinapz444
#25 sinapz444 1395-04-13 18:55
مقاله جالبى بود :lol: راستش من خيلى از شاگرد هاى قهرمان هارو از خودشون بيشتر دوس دارم نمونش kid flash خيلي بيشتر از the flash شوخي ميكنه و شخصيت هاى شوخ هم براى من خيلى محبوبن در كل ممنون از مقاله عاليتون
نقل قول کردن
kia spider
#26 kia spider 1395-04-13 19:28
دوستان ببخشید من یه مطلب اماده کردم درباره ایرقهرمانان جوان و نو جوان(برخی از تایتان ها هم توشن).اگه این زیر بزارم اسپم به حساب می اد؟؟؟؟؟؟(در صورت جواب منفی لطفا با لحن تند پاسخ ندید.با تشکر)
نقل قول کردن
The spider
#27 The spider 1395-04-13 19:49
به نقل از Hobbit:
#20
داغ دلمو تازه کردی... :cry:
تازه داشتن آماده میشدن واسه داستانهای اصلی...
سرنوشت رد ارو

اتحاد وندال و دارک ساید

حضور احتمالی بیزارو

سرانجام رابطه میس مارشن و سوپربوی و...

:sad: :sad: :cry:

دیگه چه میشه کرد دی سیه دیگه
ب___________ه فک_______ر منافع
نقل قول کردن
arkham knight
#28 arkham knight 1395-04-13 20:16
مقاله خوبی بود... اما کسری جان فکر کنم بهتر بود به یه روش دیگه انجامش میدادی... راحت همین اطلاعاتو میتونستی دسته بندی کنی و یه نوع معرفی بسازی...
در ضمن فکر نکن طولانی شدن مقاله بده، مهم اینه که از کیفیت نیافته... من از کیفیت مقاله ات خوشم اومد و به نظرم میتونستی با طولانی کردنش یه معرفی کامل در بیاری...
به نظرم به عنوان یه تایتانز فن بتونی مقالات دیگه ای هم از این گروه بدی، خیلی خوب میشه اگه این گروهو بیشتر و بیشتر جا بندازی...
نقل قول کردن
arkham knight
#29 arkham knight 1395-04-13 20:19
به نقل از The spider:
به نقل از Hobbit:
#20
داغ دلمو تازه کردی... :cry:
تازه داشتن آماده میشدن واسه داستانهای اصلی...
سرنوشت رد ارو

اتحاد وندال و دارک ساید

حضور احتمالی بیزارو

سرانجام رابطه میس مارشن و سوپربوی و...

:sad: :sad: :cry:

دیگه چه میشه کرد دی سیه دیگه
ب___________ه فک_______ر منافع

بیشتر مقصر کارتون نتورکه... این انیمیشن زیادی به مخاطباش ( اکثرا کودکان ) نمیساخت... بزودی ممکنه بازم یه خبرایی بشنویم چون هنوز کار به اتمام نرسیده...
نقل قول کردن
Hobbit
#30 Hobbit 1395-04-13 20:22
#29
راستی آقای مهری شما نظرتون درباره یانگ جاستیس چی بود؟

فکر کنم اگه یه دی سی فن مشتی پیدا شه میتونه مقاله توپی ازش بده بیرون :-*
نقل قول کردن
arkham knight
#31 arkham knight 1395-04-13 20:24
به نقل از Hobbit:
#29
راستی مهراب خان شما نظرتون درباره یانگ جاستیس چی بود؟

فکر کنم اگه یه دی سی فن مشتی پیدا شه میتونه مقاله توپی ازش بده بیرون :-*

ماندگار بود... اون انیمیشن نقش خیلی زیادی توی آشنایی با دیسی برای ایرانیارو داشت...
ولی هنوزم به پای اون سریال لیگ عدالت نمیرسه، انیمیشنی که باعث شد دوباره دیسی فن بشم ( یه مدت رفته بودم طرف مارول :lol: )
نقل قول کردن
Hobbit
#32 Hobbit 1395-04-13 20:28
#31
دنیای جالبی رو یانگ جاستیس معرفی میکرد؟(باعث میشد حس کنم اگه این بچه ها همچین با این دشمنا رو به رو میشن وای به حال بزرگاشون)

اما خدایی لیگ عدالت سروره ;-) با اون امکانات همچین داستان و لحظه های نابی رو خلق کردن کار زیاد و اهمیت فوق العاده به کمیک میخواد که خدا رو شکر امروز تو هردو طرف(دی سی و مارول )کم پیدا میشه تو اردوگاه دی سی که اوضاع خرابتره دیگه از انیمیشن دست برداشتن :sad: :cry:
نقل قول کردن
kia spider
#33 kia spider 1395-04-13 20:55
دوستان ببخشید من یه مطلب اماده کردم درباره ایرقهرمانان جوان و نو جوان(برخی از تایتان ها هم توشن).اگه این زیر بزارم اسپم به حساب می اد؟؟؟؟؟؟(در صورت جواب منفی لطفا با لحن تند پاسخ ندید.با تشکر)
نقل قول کردن
Bruce Wayne
#34 Bruce Wayne 1395-04-13 21:37
قشنگ بود
نقل قول کردن
Hossein sbn
#35 Hossein sbn 1395-04-13 21:51
راستی، حرف از انیمیشن و تایتان های نوجوان شد، کسی می دونست که سال 2004 یک مجموعه ی تلوزیونی از روی تایتان های نوجوان ساخته شده؟
ظاهرا براساس سری معروف ماروولف من و جورج پرز ساخته شده بوده و در دو فصل اول، بروس تیم بزرگ جزو سازندگانش بوده.
نقل قول کردن
Hossein sbn
#36 Hossein sbn 1395-04-13 21:55
#29
آقای مهری، شما می دونید خبر جدیدی در رابطه با ادامه ی سریال اومده یا نه؟ چون من هرجایی میرم میبینم فاتحه ی سریال رو خوندن... ولی این نظر شما رو دیدم یکم امیدوار شدم.
نقل قول کردن
Amir spidey
#37 Amir spidey 1395-04-13 22:06
به نقل از kia spider:
دوستان ببخشید من یه مطلب اماده کردم درباره ایرقهرمانان جوان و نو جوان(برخی از تایتان ها هم توشن).اگه این زیر بزارم اسپم به حساب می اد؟؟؟؟؟؟(در صورت جواب منفی لطفا با لحن تند پاسخ ندید.با تشکر)

بله اسپم محسوب می شه.به ایمیل سایت بفرستید ;-)
نقل قول کردن
kia spider
#38 kia spider 1395-04-13 22:07
37#
چشم،خیلی ممنون
نقل قول کردن
Count Dracula
#39 Count Dracula 1395-04-13 22:11
مقاله خیلی خوب بود ;-)
همیشه تایتان های نوجوان رو دوس داشتم بین گروه های ابرقهرمانی(شاید تو تاپ 10 هم باشه)
فقط یه چند تا سوال:
1.دیگه الان تایتان های نوجوان وجود ندارند؟ یعنی شدند تایتان ها؟(بعد ریبرث)
2.یعنی فقط 12 نفر؟ فقط این تعداد قهرمان نوجوون تو دی سی داریم؟
3.گروه های زیر شاخه نداره؟رابطش با یانگ جاستیس لیگ چطوره؟
نقل قول کردن
beast boy
#40 beast boy 1395-04-13 22:25
به نقل از Count Dracula:
مقاله خیلی خوب بود ;-)
همیشه تایتان های نوجوان رو دوس داشتم بین گروه های ابرقهرمانی(شاید تو تاپ 10 هم باشه)
فقط یه چند تا سوال:
1.دیگه الان تایتان های نوجوان وجود ندارند؟ یعنی شدند تایتان ها؟(بعد ریبرث)
2.یعنی فقط 12 نفر؟ فقط این تعداد قهرمان نوجوون تو دی سی داریم؟
3.گروه های زیر شاخه نداره؟رابطش با یانگ جاستیس لیگ چطوره؟

خواهش میکنم
1-وجود دارند هم تایتان ها هستند هم تایتان های نوجوان توی ریبرث هم میگم تایتان های نوجوان وجود دارند که متشکل از:رابین، بیست بوی، راون بلک،کید فلش استار فایر


2-میدانم زیاد هستند من دوازده تای اصلی و مهم را گفتم
3-نه آن چنین که بخواد زیر شاخه یا چیزی شبیه به آن داشته باشه.یانگ جاستیس هم همان افرادی هستند که توی تایتان های نوجوان هستند یعنی بیشتریاشون یکی هستند
نقل قول کردن
beast boy
#41 beast boy 1395-04-13 22:31
به نقل از arkham knight:
مقاله خوبی بود... اما کسری جان فکر کنم بهتر بود به یه روش دیگه انجامش میدادی... راحت همین اطلاعاتو میتونستی دسته بندی کنی و یه نوع معرفی بسازی...
در ضمن فکر نکن طولانی شدن مقاله بده، مهم اینه که از کیفیت نیافته... من از کیفیت مقاله ات خوشم اومد و به نظرم میتونستی با طولانی کردنش یه معرفی کامل در بیاری...
به نظرم به عنوان یه تایتانز فن بتونی مقالات دیگه ای هم از این گروه بدی، خیلی خوب میشه اگه این گروهو بیشتر و بیشتر جا بندازی...

ممنون واقعا آقا مهری
واقعا خیلی خیلی خوشحال هستم که شما از مقاله من خوشتون آمده و آن را می پسندید واقعا چنین چیزی برام باعث افتخار
بابت کمک و نکاتتون ممنونم آخه راستیتش هم اولین مقالم بود
سعی می کنم بهتر کار کنم و دسته بندی ها را بهتر انجام بدم
در مورد این جا انداختن هم به فکرش هستم ایشالا سرغ اونم میرم و سعی میکنم بیشتر از این گروه مقاله کار کنم
نقل قول کردن
StarLord
#42 StarLord 1395-04-13 23:23
ممنون بعد این همه وقت "بزودی" مطلب خیلی جالبی بود. ;-)
من همیشه دوست داشتم درباره تایتان های نوجوان بیشتر بدونم.
کیا مثل من خیلی با سریال کارتونی عدالت جوان حال کردند؟
که درباره همین تایتان های نوجونه
نقل قول کردن
Count Dracula
#43 Count Dracula 1395-04-13 23:27
به نقل از beast boy:
به نقل از Count Dracula:
مقاله خیلی خوب بود ;-)
همیشه تایتان های نوجوان رو دوس داشتم بین گروه های ابرقهرمانی(شاید تو تاپ 10 هم باشه)
فقط یه چند تا سوال:
1.دیگه الان تایتان های نوجوان وجود ندارند؟ یعنی شدند تایتان ها؟(بعد ریبرث)
2.یعنی فقط 12 نفر؟ فقط این تعداد قهرمان نوجوون تو دی سی داریم؟
3.گروه های زیر شاخه نداره؟رابطش با یانگ جاستیس لیگ چطوره؟

خواهش میکنم
1-وجود دارند هم تایتان ها هستند هم تایتان های نوجوان توی ریبرث هم میگم تایتان های نوجوان وجود دارند که متشکل از:رابین، بیست بوی، راون بلک،کید فلش استار فایر


2-میدانم زیاد هستند من دوازده تای اصلی و مهم را گفتم
3-نه آن چنین که بخواد زیر شاخه یا چیزی شبیه به آن داشته باشه.یانگ جاستیس هم همان افرادی هستند که توی تایتان های نوجوان هستند یعنی بیشتریاشون یکی هستند

خیلی متشکر
بازم بنویس ;-)
نقل قول کردن
Armin
#44 Armin 1395-04-13 23:40
من که عاشقشونم
نقل قول کردن
Hobbit
#45 Hobbit 1395-04-13 23:51
:cry: :cry: :cry: :cry:
:sad: :sad: :sad:
:cry: :cry:
:sad:
بیست بوی از همه به خاطر کامنت تشکر کردی غیر از من...
چرا؟!
(به این میگن اسپم بدون اینکه به موضوع اصلی لطمه بخوره ;-) )
:sad:
:cry: :cry:
:sad: :sad: :sad:
:cry: :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
beast boy
#46 beast boy 1395-04-14 00:01
3#
هابیت جون شرمنده تروخدا
آخه کامنت شما انقدر کامل و جامع بود من دیگه حرفی برای گفتن نداشتم
اما نظرت واقعا خوب بود و از این بابت ازت متشکرم اما ماشالا اطلاعاتت نسبت به دی سی به مراتب بیشتر شده انگار دنبال می کنی؟
اگه آره واقعا خیلی خوبه چون از کامنتت معلومه این دنبال کردن باعث افزایش اطلاعاتت شده چون یادمه یک سری ازم در مورد یک عکس پرسیدی اما حالا خیلی بهتر شدی
من که با این گروه خیلی حال می کنم به تو هم پیشنهاد میکنم این گروه را حتما دنبال کنی
اما بازم ممنون واقعا
نقل قول کردن
Hobbit
#47 Hobbit 1395-04-14 00:07
#46
مقاله شما هم خیلی خوب بود...بالا خدمتش رسیدم :D

کلا خدا کنه من پا پیچ چیزی نشم چون اونوقت تا آخرش نرم ول کن نیستم :lol:

من یه چندتا کمیک هم برای این تابستون انتخاب کردم که از شانسم یکیش اینه:
Teen Titans #1-100 + Annuals (2003-2011)

بازم تشکر

خودمونیم سایت چقدر خوبه به هر جاش نگا میکنی یه رشته از کمیک رو هر چه قدر هم نا آشنا باشه میبینی 8)
نقل قول کردن
beast boy
#48 beast boy 1395-04-14 00:26
عمو مختار افتخار میدید توی بخش نظرات،
نظر بدید به مقالم؟ :oops:
و عیب هام را بگید :sigh:
البته ببخشیدا اگه نمی خواید هیچ اصراری نیست :sad:
آخه شما استاد و الگو ما هستید به همین خاطر :-)
بازم شرمنده :oops:
نقل قول کردن
magnus
#49 magnus 1395-04-14 12:52
عالی بود مرسی. دث استروک رو خیلی دوست دارم واقعا یکی از بهترین ویلین های دی سیه از سبک مبارزش هم خیلی خوشم میاد هیچ وقت کم نمیاره.
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#50 حميد رضا فرهادي 1395-04-14 16:21
مقالتون خیلی خوب و جامع بود
واقعا خسته نباشید
من از این گروه یک شناخت خیلی کم و جزی داشتم اما با اطلاعات بالا و خوب شما اطلاعاتم به شدت بالا رفت
واقعا واقعا ممنون
اما
یک سوال:
اسم بیست بوی چیه؟
و
اولین حضورش کی بوده؟
اما بازم ممنون بابت اطلاعات مفید و خوبت ;-)
نقل قول کردن
beast boy
#51 beast boy 1395-04-14 16:27
50#
وای من یکی از طرفداراتم یعنی طرفدار بابی فیشر‌ بهترین شطرنجباز دنیا در طول تاریخ خدایی خیلی مشتی هستی ;-)
یک زمان هم عکس پروفایلت را گذاشته بودم الان حتما خیلی ها فکر می کنند من و شما یکی هستیم :lol:
(اما آنقدر ... نیستم که از یک عکس پروفایل دوبار استفاده کنم :D )
اما راجب سوالت:
اسمش گارفیلد لوگان است
بعد
توسط آرنولد دریک خلق شد و برای اولین بار، در شمارهٔ ۹۹ مجلهٔ کمیک‌های گشت رستاخیز (The Doom Patrol) در نوامبر ۱۹۶۵ معرفی شد.
نقل قول کردن
amirkhansky
#52 amirkhansky 1395-04-14 18:44
من دلم می خواست به جای فیلم JL ، فیلم TT می ساختن !
من بیشتر منتظرش هستم!
مخصوصا بعد فیلم لوس BvS !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
نقل قول کردن
Marvel khafan
#53 Marvel khafan 1395-04-14 23:50
به نقل از beast boy:
به نقل از Count Dracula:
مقاله خیلی خوب بود ;-)
همیشه تایتان های نوجوان رو دوس داشتم بین گروه های ابرقهرمانی(شاید تو تاپ 10 هم باشه)
فقط یه چند تا سوال:
1.دیگه الان تایتان های نوجوان وجود ندارند؟ یعنی شدند تایتان ها؟(بعد ریبرث)
2.یعنی فقط 12 نفر؟ فقط این تعداد قهرمان نوجوون تو دی سی داریم؟
3.گروه های زیر شاخه نداره؟رابطش با یانگ جاستیس لیگ چطوره؟

خواهش میکنم
1-وجود دارند هم تایتان ها هستند هم تایتان های نوجوان توی ریبرث هم میگم تایتان های نوجوان وجود دارند که متشکل از:رابین، بیست بوی، راون بلک،کید فلش استار فایر


2-میدانم زیاد هستند من دوازده تای اصلی و مهم را گفتم
3-نه آن چنین که بخواد زیر شاخه یا چیزی شبیه به آن داشته باشه.یانگ جاستیس هم همان افرادی هستند که توی تایتان های نوجوان هستند یعنی بیشتریاشون یکی هستند

یه سوال بست بوی اونی تو اون عکسه بالا تصویر برادر بلاده?
دستتون درد نکنه تین تایتانز گروه مورد علاقه من تو دیسی و ریون عضو مورد علاقم تو این گروه یه چیزی میگم باورتون نمیشه من تین تایتانز گو رونگا میکنم بچه گانس ولی دوس دارم به هر حال دستت درد نکنه یه مقاله درمورد خودتم بنویس
نقل قول کردن
Hobbit
#54 Hobbit 1395-04-14 23:54
#53
خوش برگشتی :D
بابا تو این مدت کجا بودی؟!
این برادر بلاد عجب اسم ضایعه ای داره ها؟ :D
نقل قول کردن
beast boy
#55 beast boy 1395-04-15 00:01
53#
کدام رو میگی؟
آن عکسی توی کامنتم گذاشتم؟
اونی که ریش سفید داره راس الغول است
اما اگه جواب سوالت این نیست دوباره سوالت را مطرح کن تا متوجه بشم
نقل قول کردن
Marvel khafan
#56 Marvel khafan 1395-04-15 00:03
به نقل از Hobbit:
#53
خوش برگشتی :D
بابا تو این مدت کجا بودی؟!
این برادر بلاد عجب اسم ضایعه ای داره ها؟ :D

ای گوشیم داغون شد لبتابمم نمیدون کجاس بله اسم خیلی بدی داره
نقل قول کردن
Hobbit
#57 Hobbit 1395-04-15 00:07
#56
حتما یه حکمتی توش بوده :D

برو کمیک کامنت #3 منو بخون از خنده روده بر میشی :D
#55
نظرت در مورد کمیکی که من گذاشتم چیه؟اصلا کارتونشو دیدی خیلی هجو داره؟ :D
نقل قول کردن
Marvel khafan
#58 Marvel khafan 1395-04-15 00:07
به نقل از beast boy:
53#
کدام رو میگی؟
آن عکسی توی کامنتم گذاشتم؟
اونی که ریش سفید داره راس الغول است
اما اگه جواب سوالت این نیست دوباره سوالت را مطرح کن تا متوجه بشم

مرسی راس الغوله نمیدونستم قیافش انقدر داقونه مرسی
نقل قول کردن
fe
#59 fe 1395-04-15 02:23
ممنون. دوست داشتم بیشتر دربارشون بدونم. مختصر و مفید
خیلی ممنون
نقل قول کردن
beast boy
#60 beast boy 1395-04-15 02:31
به نقل از Marvel khafan:
به نقل از beast boy:
53#
کدام رو میگی؟
آن عکسی توی کامنتم گذاشتم؟
اونی که ریش سفید داره راس الغول است
اما اگه جواب سوالت این نیست دوباره سوالت را مطرح کن تا متوجه بشم

مرسی راس الغوله نمیدونستم قیافش انقدر داقونه مرسی

خخخخخخ!!
اون قدر ها هم داغون نیست بنده خدا :lol:
خب به سلامتی یک سنی ازش گذشته دیگه :D
اما راس الغول ویلن خیلی خوب و پر پتانسیلی است
ایشالا یک توضیح خوب در مورد خیلی از کاراکتر ها میدم ;-)
نقل قول کردن
beast boy
#61 beast boy 1395-04-15 02:32
به نقل از fe:
ممنون. دوست داشتم بیشتر دربارشون بدونم. مختصر و مفید
خیلی ممنون

خواهش می کنم دوست عزیز
خیلی خوش حال هستم که مورد پسندتون قرار گرفته :-)
نقل قول کردن
captain bat
#62 captain bat 1395-04-17 04:32
دمت گرم بیست بوی فقط درباره ی بلو بیتل و اعضای ناشناخته گروه کار کن :-)
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#63 Cap-Spider Potter 1395-04-17 13:59
کامل و عالی بود

ممنون

فقط اینکه راون هیبنوتیزم و تله کینزی هم جز قدرتاش تقریبا داره
و رابطه یه طرفه ایم با نایت وینگ یه زمانی داشته

اقای بیست بوی تنکس بابت مقالتون !
نقل قول کردن
beast boy
#64 beast boy 1395-04-22 10:37
به نقل از Cap Spider Potter:
کامل و عالی بود

ممنون

فقط اینکه راون هیبنوتیزم و تله کینزی هم جز قدرتاش تقریبا داره
و رابطه یه طرفه ایم با نایت وینگ یه زمانی داشته

اقای بیست بوی تنکس بابت مقالتون !


خواهش می کنم
بله راون قدرت های محدودی در ذهن خوانی نیز داره کلا زیاد قدرت داره شخصیت پرقدرتیه
ایشالا یک معرفی هم در مورد بیست بوی می نویسم
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#65 حميد رضا فرهادي 1395-06-02 16:59
51#
ممنون بابت جوابگویی آقای کسری
خواستم بدونم مشکلی نیست یک معرفی کاراکتر در مورد بلوبیتل بنویسی؟ :oops:
آخه عاشق این شخصیت هستم
و وقتی فهمیدم این شخصیت داخل بازی بی عدالتی دو هست
دیگه داشتم از خوشحالی بال در میاوردم
اما از یک طرف شناخت خیلی کمی دارم
ممنون میشم یک معرفی درمورد بنویسید
آما بازم شرمنده :sad:
نقل قول کردن
darwinseyf
#66 darwinseyf 1397-08-22 12:57
مرسی کسری ولی غلط نگارشی زیاد داشتی دوست خوبم
و گذینه آخر رو فکر کنم ازش یه فیلم انیمیشن ساختن ازش
نقل قول کردن
iron_thor
#67 iron_thor 1397-08-24 14:56
زیر بخش بزرگترین دشمن تصمیم رو نوشتی تسمیم.
ممنو بابت مقاله.
نقل قول کردن
مارول فن
#68 مارول فن 1399-03-08 11:28
به نقل از beast boy:
به نقل از The Red Spider Skull:
مقاله ات خيلي خوب بود. من زياد از تين تايتانز خوشم نمياد ولي در هر حال ممنون

خواهش می کنم دوست عزیز
چرا آخه؟
گروهش باحاله که
چیش را زیاد نمی پسندی؟

من ازشون خوشم میاد ولی از شخصیت های دی‌سی از دث استروک خیلی خوشم میاد چونکه پتانسیل بالایی داره ممنون بابت این مقاله
نقل قول کردن
beast boy
#69 beast boy 1399-03-08 11:57
به نقل از مارول فن:
به نقل از beast boy:
به نقل از The Red Spider Skull:
مقاله ات خيلي خوب بود. من زياد از تين تايتانز خوشم نمياد ولي در هر حال ممنون

خواهش می کنم دوست عزیز
چرا آخه؟
گروهش باحاله که
چیش را زیاد نمی پسندی؟

من ازشون خوشم میاد ولی از شخصیت های دی‌سی از دث استروک خیلی خوشم میاد چونکه پتانسیل بالایی داره ممنون بابت این مقاله

دث استروک از اون شخصیت هاست که هم از لحاظ بصری جذابیت خاصی داره هم از لحاظ شخصیتی و یکی از شخصیت هایی که به غیر از فصل دوم ارو از پتانسیلش استفاده نشد حتی به نظرم توی فصل دوم هم به خوبی ازش استفاده نشد و میتونست بهتر از این برای تایتان ها چالش بر انگیز باشه
نقل قول کردن
مارول فن
#70 مارول فن 1399-03-08 12:32
به نقل از beast boy:
به نقل از مارول فن:
به نقل از beast boy:
به نقل از The Red Spider Skull:
مقاله ات خيلي خوب بود. من زياد از تين تايتانز خوشم نمياد ولي در هر حال ممنون

خواهش می کنم دوست عزیز
چرا آخه؟
گروهش باحاله که
چیش را زیاد نمی پسندی؟

من ازشون خوشم میاد ولی از شخصیت های دی‌سی از دث استروک خیلی خوشم میاد چونکه پتانسیل بالایی داره ممنون بابت این مقاله

دث استروک از اون شخصیت هاست که هم از لحاظ بصری جذابیت خاصی داره هم از لحاظ شخصیتی و یکی از شخصیت هایی که به غیر از فصل دوم ارو از پتانسیلش استفاده نشد حتی به نظرم توی فصل دوم هم به خوبی ازش استفاده نشد و میتونست بهتر از این برای تایتان ها چالش بر انگیز باشه

بله حق با شماست از دث استروک به خوبی استفاده نشد ایکاش حداقل ازش یه بازی خوب بسازن چون گیمرها ها دوسش دارن
نقل قول کردن
slade wilson
#71 slade wilson 1399-03-13 20:55
وای عجب مقاله بود کلی با تیتان ها به پیش و دشمناشون آشنا شدیم خدا ایشالا شما را برامون حفظ کنه آقا کسرا گل :-) من که تازه وارد هستم ولی خیلی زود با این سایت خوب آشنا شدم و در آخر بگم ممنون از همه‌ی دستانکاران این سایت بزرگ و عالی
نقل قول کردن
Hesam_21
#72 Hesam_21 1400-07-24 13:36
به نقل از drzoom:
خخخ مقاله خوبی بود یه چیز جالب صبا با داداش کوچیکم تیتان ها ب پیچ میبینم خیلی بچه گونس ولی باحاله :lol: :D ;-)

اونقدرا هم بچه گونه نیس یه شوخی های +18 هم داره که اصن بچه کوچیکا مث خواهر من نمی فهمن ...
اما در کل کارتونش خیلیییییی باحاله ...


مقاله هم عالی بود .. 8)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44