چه کسی زیر ماسک شغال قرار داره؟

چه کسی زیر ماسک شغال قرار داره؟

سئوالی که این روزها ذهن طرفداران مرد عنکبوتی رو به خودش مشغول کرده و من براش پاسخ عجیبی دارم!

 

(اگه هنوز کمیک شماره 1 توطئه کلونی یا شماره های اخیر مرد عنکبوتی شگفت انگیز   را نخوانده اید، بهتره این مقاله را نخوانید چون اسپویل داره!)

 

قبل از هر چیز میخوام بهتون بگم که این فقط یک فرضیه است که میتونه درست باشه یا غلط ولی حس میکنم درسته! خوب ... حالا بریم سراغ این فرضیه جنجالی!

اگه یادتون باشه من خودم جزو اولین کسانی بودم که در این مقاله حدس زدم که اون آقای مرموز و کت و شلوار پوش همون شغاله. بعدشم تایید شد که شغاله ولی تایید نشد که این شغال همون پرفسور مایلز وارن معروفه.  الان و پس از گذشت چند ماه و منتشر شدن اطلاعات بیشتر درباره داستان "توطئه کلونی" واقعا حس میکنم اونی که زیر ماسک شغال هست، پرفسور مایلز وارن نیست. دلایل زیادی برای این قضیه هست. اصلی ترین این دلایل اینه که چرا شغال با وجود اینکه اینهمه از روی مایلز وارن کلون ساخته که  مثل پروانه دورش میچرخن، بازهم روی صورت خودش ماسک زده؟؟؟؟ واقعا چه لزومی داره؟ بنابراین دلیلی داره که روی صورتش ماسک میزنه چون داره چیزی رو پنهان میکنه.

کلون مایلز وارن

ضمنا این شغال از کلون های مایلز وارن هم جوان تر به نظر میرسه و هم اینکه قدش کمی بلندتره وچشمان قهوه ای هم داره.

به همین دلیل برخی اعتقاد دارند که شاید فرد دیگری مثل «نورمن آزبورن» زیر ماسک او باشه. ولی به نظر من  من اونی که زیر ماسک شغاله، کسی نیست جز .... جز ... جز ... خود پیتر پارکر!!!!!! البته نه خودش بلکه کلونی از پیتر پارکر!!!!

میدونم عجیبه ولی بزارید کمی توضیح بدم ...

قد و هیکل و چشمان قهوه ای این شغال به پیتر پارکر شباهت داره. کت و شلواری قرمزی هم که داره میتونه ترکیبی باشه از پیتر پارکر به عنوان مدیرعامل شرکت بزرگی مثل "صنایع پارکر" و رنگ قرمز  لباس اسپایدرمن.

 دلیل دیگه اینه که تمام افرادی که تا به حال زنده شده اند یک ربطی به پیتر پارکر دارند . درسته که مایلز وارن هم از هویت اسپایدرمن خبر داره و به زندگیش شخصی او کار داره، ولی اگه دقت کنید تقریبا تک تک افرادی که زنده شده اند ارتباط مستقیم با پیتر پارکر و آشنایان او دارند.

تا به حال فکر کردید که چرا شغال باید عزیزان پیتر پارکر را زنده کنه و بعد بزاره که آرام و راحت و آسوده برای خودشون قدم بزنند؟ در صورتیکه مایلز وارن یا مثلا نورمن آزبورن  آدم های  سادیستی و عقده ای هستن و هرگز همچین کاری نمیکنند. مثلا دقت کردید که شغال  به گوئن گفت: "تو اینجا زندانی من نیستی"؟

ضمن اینکه واقعا چه سودی برای مایلز وارن یا نورمن داره که اینهمه از عزیزان پیتر رو زنده کنن ؟ واقعا که چی؟ که بهش ضربه بزنن؟ خوب خیلی راحت میتونستن فقط گوئن یا عمو بن رو دوباره زنده کنن و بعد بکشنش تا پیتر زجر بکشه. ولی چرا این همه آدم رو زنده کردن؟

تازه مگه قبلا پیتر با کلون گوئن روبرو نشده؟ پس روبرو شدن دوباره او با گوئن چقدر میتونه براش شوکه کننده و غم انگیز باشه؟ (جالبه که فورا وقتی پیتر گوئن را دید با خودش گفت که حتما یه کلونه)

 

نکته دیگه اینه که چرا واقعا تمام کسانی که زنده شدن اینقدر به شغال اعتماد دارن؟ یادتونه مثلا جورج استیسی چقدر دخترش رو مجاب کرد تا به شغال اعتماد کنه؟

گوئن عنکبوت

یا مثلا زن جیمسون چقدر بهش گفت به شغال اعتماد کنه یا حتی همسر کینگ پین؟

مارلا جیمسون

سئوال اینه که چرا اینقدر به مردی نقابدار اعتماد کردن؟ اگه مایلز وارن یا نورمن زیر ماسک بودن اینقدر بهش اعتماد داشتن؟ پس باید کسی زیر اون ماسک باشه که بهش اعتماد دارن. کسی مثل پیتر پارکر!

همچنین یادتونه که شغال چقدر اصرار داره که بگه آدم خوبیه؟ بارها این حرف رو زده:

او حتی به دشمنانی که از اسپایدرمن دور خودش جمع کرده  هم بارها توضیح داده که نباید آدم بدی باشن. اینجا هم وقتی به راینو میگه ویلسون فیسک رو بکشه، تعجب میکنه چون قبلا همچین دستوراتی بهش نداده بوده:

 

این هم باز نشون میده که نیت و شخصیت ذاتی این فرد خوبه و میتونه کسی مثل پیتر پارکر باشه.

همچنین، آدمی مثل پیتر پارکر قطعا که خودش رو به نوعی مقصر مرگ عزیزانش میدونه قطعا دوست داره راهی پیدا کنه تا دوباره زنده بشن. پس اینهم میتونه انگیزه جدی برای او باشه.

یکی دیگر از دلایل من کمی حالت انتزاعی پیدا میکنه. یعنی مربوط میشه به تم هایی که دن اسلات در run خودش در مرد عنکبوتی شگفت انگیز بهشون پرداخته و دنبالشون کرده. در شماره های 655 و 656 کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز ما دیدیم که پیتر پس از مرگ مارلا (همسر جونا جیمسون) چطور داره خودش را باری مراسم تدفین یکی دیگر از اطرافیان خودش آماده میکنه. بعدش یک کابوس وحشتناک میبینه که در آن کسانی که جزو عزیزانش بودند و مرده اند، به سراغش میان.

بعدش پیتر وقتی بیدار میشه قسم میخوره که از این به بعد: "دیگه کسی نمیمیره" (No One Dies).

بعدش هم این قسم به سختی محک میخوره چون پیتر مجبور میشه با قاتلی بی وجدان به نام Massacre که کلی هم آدم رو گروگان گرفته روبرو بشه. بعد از این داستان هم اسپایدرمن به شدت به قسم خودش پایبند بود (یعنی تا شماره 600 کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز).

الانم شما دقت کنید میبینید که شغال هم عزیزان پیتر را زنده کرده بنابراین اگر پیتر روزی بتونه کسی رو زنده بکنه احتمالا این کار رو میکنه. این یعنی اینکه کلون پیتر هم قطعا دوست داره همچین کاری بکنه.

در ضمن، بیایید نگاه کنیم به برخی از کسانی که شغال تا به حال زنده کرده: مارلا جیمسون، Massacre و گوئن استیسی و سروان جورج استیسی.

مارلا که کسی بود که با مرگش باعث شد پیتر اون قسم رو بخوره. Massacre هم اولین کسی بود که این قسم را به چالش کشید. گوئن و پدرش هم جزو بزرگترین ناکامی های کل زندگی  پیتر پارکر هستند. بنابراین باز هم به نظرم از نظر تماتیک اینکه این نسخه از شغال ، یکی از کلون های پیتر پارکر باشه بسیار محتمله.

اما یک  شخصیت مهم و کلیدی هستش که در  سناریوی توطئه کلونی غایب بوده: عمو بن !

میدانید که مرگ او بود که باعث شد پیتر پارکر به یک ابرقهرمان به نام اسپایدرمن تبدیل بشه. بنابراین اگر این شغال همون کلون پیتر پارکر باشه پس حتما عمو بن را هم زنده خواهد کرد (یا شاید هم قبلا این کار رو کرده) .  به نظر من این شغال برای اینکه پیتر پارکر اصلی را  متقاعد کنه تا بهش ملحق بشه یک برگ برنده نیاز داره که اونهم عمو بن هستش. او به احتمال زیاد تا انتهای داستان این برگ برنده را رو نخواهد کرد چون قطعا اینجوری مطمئن میشه که پیتر پارکر جلوی برنامه ها و نقشه هاش رو نخواهد گرفت.  یک لحظه تصور کنید که آیا پیتر پارکر راضی میشه جلوی نقشه ای رو بگیره که باعث میشه عموی عزیزش برگرده؟

اگر این تئوری درست باشه سئوالات جالب و مهمی ایجاد میشه. مثلا این که: این کلون از پیتر پارکر کی خلق شده؟ چطور خلق شده؟ کی او را خلق کرده؟ مایلز وارن؟ این همه سال کجا بوده؟ هدف نهایی او چی بوده؟ چرا کسانی که از تکنولوژی او استفاده میکنند باعث فعال شدن حس عنکبوتی پیتر میشوند؟

اینها سئوالاتی هستند که قطعا در آینده نزدیک در کمیک توطئه کلونی جواب داده خواهند شد. و چقدر خوبه که اسلات پس از سالها داستانی در کمیک های مرد عنکبوتی خلق کرده که واقعا نمیشه پایانی براش متصور بود. ایشون دوباره المان تعلیق و هیجان و رمز و راز به کمیک های مرد عنکبوتی تزریق کرده.

هر حال من که تقریبا 99% مطمئن هستم کسی که زیر مایک شغاله، نسخه ای از پیتر پارکره. ولی اگر هم فرد دیگری بود اشکالی نداره! منو به بزرگی خودتون ببخشید. نظر شما چیست دوستان؟

 

 

نویسنده: سونیا ساداتی فر

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

باز هم پیش بینی نویسنده سایت SPIDEY.IR درست درآمد!

 كمیك "دیگر مرده نیستند: توطئه کلونی" ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

10 حقیقتی که باید درباره «شغال» (THE JACKAL) بدانید

10 اتفاق مهمی که برای «بن رایلی» پس از بازگشت از مرگ رقم خورد!

مرد مرموز داستان Dead No More كيست؟

چه کسی در داستان های مرد عنکبوتی زنده میشود؟

دان اسلات: یك نقشه خبیث بزرگ برای مرد عنكبوتی دارم!

دن اسلات: تغییرات عظیم و شگفت انگیزی در دنیای مرد عنکبوتی رخ خواهد داد!

كلون ساگا (Clone Saga)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1395-08-16 16:15
مرسی سونیای عزیز بابت این مقاله شگفت اور
شما هم از اون دسته نویسنده های spidey.ir هستی که با نوشته هاشون level سایت ما رو بالا میبرن
نقل قول کردن
A,morradi
#2 A,morradi 1395-08-16 16:19
واقعا این سری طوطئه کلونی خیلی جالیه کلا مغز رو درگیر میکنه
تشکر بابت مقاله
نقل قول کردن
A,morradi
#3 A,morradi 1395-08-16 16:47
به نقل از mtm:
مرسی سونیای عزیز بابت این مقاله شگفت اور
شما هم از اون دسته نویسنده های spidey.ir هستی که با نوشته هاشون level سایت ما رو بالا میبرن

موافقم
واقعا ااین چند مقاله آخر ایشون رو دیدم فهمیدم که خیلی آدم دقیق، ریز بین و باهوشی هستند
نقل قول کردن
Hobbit
+2 #4 Hobbit 1395-08-16 17:06
واقعا عجب مقاله ای بود!
آدمو به فسفر سوختن وامیداره!ولی خدایی الان که دارم فکر میکنم این احتمال بسیار ممکنه ولی بازم سوالاتی میمونه که به شدت آدمو به خودش وا میداره؟!
اولا (درست شبیه داخل مقاله)این نسخه از کلون پیتر رو کی خلق کرده؟!!و هدفش واقعا از این کار چی بوده؟!!!
دوما اگه این شغال همون پیتر پارکره پس این قضیه قرص های یک روزه دیگه چه نقشه ایه؟!!و چرا این کار رو با نسخه کلون شده گوئن هم انجام داده؟!!(البته اینو هم به یاد بیاریم که مدام شغال اصرار داره که این نسخه ها کلون نیستن و در واقع از نظرش چیزی بالاتر از یه کلون ساده هستن و میتونن تمام خاطراتشون رو دقیقا تا زمان مرگشون به یاد بیارن،پس ممکنه این قرص ها عوارض همین نکته باشن!)
در ضمن سوالی که ما رو بیشتر به خودش جلب میکنه دقیقا هدف این شغال فرض شده چیه؟!اگر به تمام حقایق و سوراخ سمبه های پیتر دسترسی داره چرا داره تمام دشمنان و دوستان اونو کنار هم جمع میکنه؟!!و اگر اینقدر هنوز این احترام رو داره که عمو بن رو کلون نکرده و یا چه تغییری باعث شده آموزه های تربیتی عمو بن به دست فراموشی بسپاره و از کسی که باعث تبدیل شدنش به یه قهرمان شده میخواد کلون برای متقاعد کردن پیتر اصلی بسازه؟!!
و جالبه همونطور که در مقاله ذکر شده تمام این اطرافیان شغال فرمان برداری و گوش به حرف بودن عجیبی ازش دارن درسته در زمان کلون شدن الکترو مونث ما دیدیم که در واقع شغال از نظر تکنولوژی حداقل باعث فرمانبرداری(تزر یق چه میدونم یه نوع دارو!) اون نشد ولی یه مشکلی هست اونم قضیه ویلسون فیسکه و با همسرش؟!!

در کل این داستان فوق العاده پر رمز و رازه و هر نظریه ای میتونه محتمل باشه ولی واقعا این نظریه به شکل منطقی درست به نظر میرسه؟!
*«جمله گابلین»که از زبون شغال دوباره تکرار شد شاید فقط بر حسب اتفاق بوده در حالی که بیشتر ما ها اونو به خود گابلین ربط دادیم!!ولی حتی امید به درست بودن این حدس واقعا جالبه!...فقط باید منتظر ماند!
نقل قول کردن
Ice Man
+1 #5 Ice Man 1395-08-16 17:23
اگه اينطورى باشه که عالى ميشه ! فقط آخرش ميشه بازم قضيه ساخت اين کلون پيتر پارکر رو به نورمن ربط بدن يا بياد ترتيب اين بده و داستان رو جور ديگه اى ادامه بده و وقتى که پيتر پارکر / اسپايدرمن هرجورى که شده با اين قضيه کنار بياد و زندگيش بهتر از هميشه بشه بياد که بکششون و با هم مبارزه کنن البته شايد اين داستان يک تحول جديد هم داشته باشه و بخواد که بعضى از شخصيت هاى مکمل قديمى داستان هاى اسپايدرمن رو دوباره برگردونه و براى مدتى اسپايدرمن مثل ريشه هاى خودش بشه که هنوز کسى رو از دست نداده بود و از لحاظ عاطفى داغون نبود اما به هر حال اگر اين فرد مرموز يک کلون باشه پس ممکنه باز هم داستان زير سر يک ويلن ديگه باشه پس شايد اين ها همه نقشه ها و برنامه ريزى هاى نورمن بودن از وقتى که حافظش رو بدست اورده يا بعدا وارد داستان بشه و ترتيب کلون پيتر پارکر يا هر کس ديگه اى که هست رو بده و خودش وارد داستان بشه و...
بخاطر مقاله هم دستتون درد نکنه ، فرضيه عالى اى بود و امکان درست بودنش خيلى زياده
نقل قول کردن
Sherlock Holmes
#6 Sherlock Holmes 1395-08-16 17:56
راستش من هنوز کمیک رو نخوندم ولی با خوندن این مقاله ترغیب شدم که برم و بخونمش ولی از همون اول که خبرا رو میشنیدم مطمئن بودم این شغال اون شغال اصلی نیست.با خودم فکر میکنم نفرت این فرد مرموز یه چیز خاصه و فرم عادی انتقام ها رو نداره.این شخص دچار یک خلا شده که معلومه ارتباطی با نزدیکانش نداره وگرنه با این قابلیتی که داره شخص مورد نظرش رو زنده میکرد.به نظرم اسلات میخواد قسمت به قسمت مارو قانع کنه که این افراد کلون هستن و واقعی نیستن و در جایی که مطمئن شد خواننده ها دارن به یقین میرسن حرکت اصلی شخصیت مرموز را رو میکنه.
درکل هیچ شکی ندارم که این یه داستان معمولی نیست.
برم بخونمش!
__________
***کمیک رو خودندم و باید بگم داستانش خیلی جذابه و اینکه بگیم چه کسی پشت اون ماسکه کار خیلی مشکلیه.قطعا قسمت های بعد سرنخ بیشتری به ما میده.
نقل قول کردن
The Rock
+1 #7 The Rock 1395-08-16 21:53
خب.....این یکی خیلی فرضیه ی عجیبی بود هنگ کردم با خوندنش ولی سوالی این وسط پیش میاد
اگه این کلون پیتر هستش چرا باید از راینو میخواست که فیسک رو بکشه؟پیتر که کسی رو نمیکشه(فقط کین کلون پیتر بود که یکمی بی اعصاب بود بن رایلی هم که درست عین پیتر بود)

والا الان کلی دارم فکر میکنم موندم چی بگم بعید هم نیست خیلی فرضیه ی جالبی و واقعا قابل تفکریه کلا این داستان جای بحث داره

ولی احساس میکنم نمیتونه کلونی از پیتر باشه چون رفتاری که داره به پیتر نمیخوره آخه کلی دارم میگم :sigh:

درهرصورت باید بگم وقعا دستتون درد نکنه خیلی حال کردم با این مقاله فرضیه هاتون هم که اکثر اوقات درست در میاد اگه این درست دربیاد که دیگه کولاک کردین
نقل قول کردن
Arya.M
#8 Arya.M 1395-08-16 23:19
ممنون مقاله خوبی بود. ولی چند تا چیز جور در نمیاد :
شما تو مقاله گفتید شغال میگه تو اینجا زندانی من نیستی. ولی عملاً همه کسانی تا حالا زنده شدن زندانی و برده شغال هستند و اگه به حرف شغال گوش ندن قرص بهشون داده نمی شه و می میرند. به علاوه شغال یه جا به گوءن میگه تو یه مهره بی ارزش نیستی. این مربوط به حرفیه که نورمن به گوءن قبل مرگش می گه یعنی اونجایی که وارد خونه می شه و می گه تو یه مهره بی ارزش هستی و کسی جز خودش و گوءن راجع به جمله چیزی نمی دونن. در ضمن می بینیم این فرد به شدت مغروره و دستور مرگ فیسک رو میده. اینا مشخصات پیتر نیستند.
به یه چیزی دقت کردین؟ اونجایی که خاطرات قبل مرگ گوءن رو نشون می ده می بینیم نورمن آزبورن هویت مرد عنکبوتی رو می دونه در صورتی که بعد داستان جنگ داخلی هویت مرد عنکبوتی باید از ذهن همه به جز یه تعدادی پاک شده باشه و نورمن و گوءن جزو اون افراد نبودند. بنابر این من فکر نمی کنم اون شغال همون پیتر پارکر باشه.
نقل قول کردن
Amrol
#9 Amrol 1395-08-17 00:33
فقط یه سوال با قی میمونه اونم اینه که
اگر مرد ماسک دار کلون پیتر باشه پس باید قدرت های اون رو هم داشته باشه همونجوری که تا الان همه کلون ها داشتند
پس اگه داره چرا تو آرک وارثان مرد عنکبوتی خبری ازش نبود؟
صد در صد اگه کلون پیتر باشه پس مورلان زمانی که اومد تو این دنیا تا سیلک رو بگیره ایشون رو هم باید میتونست پیدا کنه
مگر این که بگیم بعد از این اتفاق کلون بوجود اومده که اینم این سوال رو پیش میاره که کی اینکارو کرده
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#10 mat mordak/DareDevil 1395-08-17 09:04
به نقل از Amrol:
فقط یه سوال با قی میمونه اونم اینه که
اگر مرد ماسک دار کلون پیتر باشه پس باید قدرت های اون رو هم داشته باشه همونجوری که تا الان همه کلون ها داشتند
پس اگه داره چرا تو آرک وارثان مرد عنکبوتی خبری ازش نبود؟
صد در صد اگه کلون پیتر باشه پس مورلان زمانی که اومد تو این دنیا تا سیلک رو بگیره ایشون رو هم باید میتونست پیدا کنه
مگر این که بگیم بعد از این اتفاق کلون بوجود اومده که اینم این سوال رو پیش میاره که کی اینکارو کرده

احتمالا بعد از رویداد دنیای عنکبوتی خلق شده
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#11 mat mordak/DareDevil 1395-08-17 10:46
خبر داغ
الان تو سایت مارول بودم بعد دیدم که کمیک ثور اودین سان منتشر شده و همینطور کمیک جدید اونجرز که اسپایدی باهاشون تیم آپ میکنه
گفتم شاید بخواین بدونین
و معذرت بابت اسپم
نقل قول کردن
eiliya spider
#12 eiliya spider 1395-08-17 16:41
بسیار نظر و تئوری زیبا و منطقی بود.
منم یه نظر دیگه دارم......
(این نظر رو قبلا گفتم و از بابت اسپم متاسفم ولی اینها همیدیگه رو کامل میکنن و این به نوعی ادامشه)
خطر اسپویل.....
.
همونطور که خانوم سونیا گفتن من از اول هم به اینکه چرا وارن از خودش کلون درست کرده مشکوک بودم و احتمال میدادم اون کسی که رفت و لیزارد و کرگدن رو دعوت کرد یکی از همین کلون های بود که عینکش رو هم دیدیم و در نظر قبلیم گفته بودم که چرا جلوی اونا ماسک میزنه؟(به جان خودم نظرشو گذاشته بودم تو مقاله (شماره 1 کمیک توطئه کلونی ترجمه شد) و الکی نمیگم)
بعدم گفتم که امکان میدمدم سه نفر این مرد نقابدار باشن.
1)مایلز وارن(شغال)(که عجیبه چون از که رفته سراغ کار گروهی؟)
2)نورمن آزبورن(گرین گابلین)(که اونم یه جورایی تکراری میشه)
3)کسی که تاحالا معرفی نشده یا شده ولی نقش مهمی نداشته.
و حالا نظر جدید.....
به نظر من این مرد از آینده اومده !!!!!(یا شاید همین بالایی ها درست باشن.)چون تو قسمت ((روزی که من مردم)) از کمیک((توطئه کلونی))گوئن گفت این تکنولوژی از تمام چیزهایی که دیده جلوتره.یا خود مرد نقابدار پیش کینگ پین گفت این از زمان خودش سالها جلوتره.اما چرا میگل اوهارا در زمان خودش جلوی این مرد رو نگرفت؟شاید چون قبل این مرد قبل از میگل اوهارا بدنیا اومده یا کسی قبل از تولد میگل به خاطر افسانه مرد عنکبوتی که اون موقع مرده اون رو کلون کرده تا دوباره قهرمانی مثل مرد عنکبوتی داشته باشن اما اون در زمان سفر کرده و اومده اینجا.خلاصه هویت این مرد گیج کننده است.
پی نوشت:امیدوارم این نظر مثل قبلیه نشه که کسی از بس بلند بود نخوندش.
نقل قول کردن
Dan-Spidey
#13 Dan-Spidey 1395-08-17 20:15
یه نکته:عکس 8 از بالا اونجایی که کینگ پین داره با همسرش صحبت میکنه حباب متنی که روی کینگ پینه گفته شده:اگه به وارن کمک کنی.تکرار میکنم گفت وارن.حدس من:مایلز وارن به یکی از دستیار های خودش گفته بعد از مرگ اون رو احیاکنه.البته جوون ترش هم کنه و شاید دستیارش تغیراتی روی مغز اون انجام داده که انقدر خوب شده.و شاید هم پسر مایلز وارنه.
نقل قول کردن
Captain Dead Pool
#14 Captain Dead Pool 1395-08-28 12:50
من میگم اگه پارکر هم باشه باید یه رئیس داشته باشه چون خودش نمیتونه خودش رو درست کنه یا اینکه اون کلون بن رایلی باشه من که میگم اون بن رایلیه
نقل قول کردن
Captain Dead Pool
#15 Captain Dead Pool 1395-08-28 12:56
به نقل از eiliya spider:
بسیار نظر و تئوری زیبا و منطقی بود.
منم یه نظر دیگه دارم......
(این نظر رو قبلا گفتم و از بابت اسپم متاسفم ولی اینها همیدیگه رو کامل میکنن و این به نوعی ادامشه)
خطر اسپویل.....
.
همونطور که خانوم سونیا گفتن من از اول هم به اینکه چرا وارن از خودش کلون درست کرده مشکوک بودم و احتمال میدادم اون کسی که رفت و لیزارد و کرگدن رو دعوت کرد یکی از همین کلون های بود که عینکش رو هم دیدیم و در نظر قبلیم گفته بودم که چرا جلوی اونا ماسک میزنه؟(به جان خودم نظرشو گذاشته بودم تو مقاله (شماره 1 کمیک توطئه کلونی ترجمه شد) و الکی نمیگم)
بعدم گفتم که امکان میدمدم سه نفر این مرد نقابدار باشن.
1)مایلز وارن(شغال)(که عجیبه چون از که رفته سراغ کار گروهی؟)
2)نورمن آزبورن(گرین گابلین)(که اونم یه جورایی تکراری میشه)
3)کسی که تاحالا معرفی نشده یا شده ولی نقش مهمی نداشته.
و حالا نظر جدید.....
به نظر من این مرد از آینده اومده !!!!!(یا شاید همین بالایی ها درست باشن.)چون تو قسمت ((روزی که من مردم)) از کمیک((توطئه کلونی))گوئن گفت این تکنولوژی از تمام چیزهایی که دیده جلوتره.یا خود مرد نقابدار پیش کینگ پین گفت این از زمان خودش سالها جلوتره.اما چرا میگل اوهارا در زمان خودش جلوی این مرد رو نگرفت؟شاید چون قبل این مرد قبل از میگل اوهارا بدنیا اومده یا کسی قبل از تولد میگل به خاطر افسانه مرد عنکبوتی که اون موقع مرده اون رو کلون کرده تا دوباره قهرمانی مثل مرد عنکبوتی داشته باشن اما اون در زمان سفر کرده و اومده اینجا.خلاصه هویت این مرد گیج کننده است.
پی نوشت:امیدوارم این نظر مثل قبلیه نشه که کسی از بس بلند بود نخوندش.

ازبورن هم میتونه چون تو جلد شماره 3 مرد عنکبوتی شگفت انگیز دیدیم که رئیس جمهور نادونا از ازبورن کمک گرفت و تو شماره بعدی هم اون گابلین هاش و فرستاد بعد اثری هم ازش نموند و دیگه نیومد و این به اینجا خطم نمیشه پس حتما باز هم باید ازش خبری باشه
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1395-09-18 14:37
OMG!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44