معرفی سنگ های ابدیت (Infinity Stones)

سنگ های ابدیت

با خوندن این مقاله با سنگ های قدرتمند دنیای مارول بیشتر آشنا میشوید!

مقدمه: الان ده ساله که قضیه "سنگ های بینهایت" به شالوده و اساس دنیای سینمایی مارول (MCU) تبدیل و در واقع باعث شده اند تا فیلم های مارول از نظر تماتیک با هم مرتبط شوند. ولی باید بدونید که این سنگ ها از اوایل دهه 70 میلادی در دنیای مارول وجود داشته اند و از همان موقع معلوم شد که جزو اشیا بسیار نیرومند و خطرناک به حساب میان و هر کسی بتونه تمام اونا رو در دست داشته باشه میتونه به یکی از نیرومند ترین ها در عالم هستی تبدیل بشه که قدرت هایی شبیه به خدا داره. در این مقاله سعی میشه شما رو بیشتر با این سنگ ها در دنیای کمیک های مارول آشنا کنیم.

نکته مهم: پیشنهاد میکنم همراه با این مقاله، مقاله "10 حقیقتی که باید درباره دستکش بینهایت بدانید" را نیز بخوانید.

 
   

10- نام های مختلف سنگ های بینهایت!

 نام های مختلف سنگ های بینهایت!

همانطور که میدانید در دنیای سینمایی مارول (MCU) از عبارت "سنگ های بینهایت" (Infinity Stones) استفاده میشه. اما شاید براتون جالب باشه که در دنیای کمیک اونا اولش "جواهرات روح" (Soul Gems) نام داشتند و بعدش اسمشون شد "جواهرات بینهایت" (Infinity Gems). دلیلش هم این بود که هر کدوم از این سنگ ها قدرت خاصی داشتند بنابراین مارول تصمیم گرفت اسمشون رو عوض کنه و در نتیجه فقط یکی از اونا اسم "جواهر روح" رو به خودش اختصاص داد. هنوز هم در دنیای کمیک به اونا جواهرات بی نهایت گفته میشه ولی در این مقاله برای اینکه گیج نشوید همون سنگ بینهایت بهشون میگم. ضمنا، قبل از اینکه رویداد بزرگ "جنگ های پنهان" (Secret Wars) شروع بشه، در کمیک های New Avengers شاهد دنیاهای موازی بودیم و دیدیم که در این دنیاها اسامی دیگری برای این سنگ ها انتخاب شده. به طور مثال در دنیای شماره 4290001 ، این سنگ ها بخشی از 6 گوشه یک شیشه به نام "شیشه ابدی" (Forever Glass) بودند که میتونست وسیله ای نیرومند به نام "مکعب آرزو" (Wishing Cube) رو شکل بده. یا مثلا در دنیای شماره 1365 بهشون میگفتند: Inu Abanayyartuکه ترجمه اش میشه "سنگ ها".

 

9- آنها از یک موجود واحد سرچشمه گرفته اند

آنها از یک موجود واحد سرچشمه گرفته اند

سنگ های بینهایت (که گفتم در دنیای کمیک بهشون میگن "جواهرات بی نهایت")، از قدیمی ترین اشیا در عالم هستی هستند . ریشه و اریجین آنها در هاله ای از رمز و راز بود تا اینکه ثانوس کشف کرد از کجا آمده اند. در سال 1990 و در شماره 2 از کمیک Thanos Quest متوجه شدیم که این 6 سنگ در واقع از یک موجود واحد آمده اند. یعنی خیلی خیلی خیلی وقت پیش فقط یک موجود در عالم بود. ثانوس او را خدا خطاب کرد. او بسیار احساس تنهایی میکرد و تصمیم گرفت خودکشی کنه. وقتی مرد، 6 سنگ بینهایت ازش درست شدند که هر کدوم دربرگیرنده یکی از قدرت های عظیم او بودند: روح، زمان، قدرت، واقعیت و ذهن. تا مدتها حتی "ارشدهای عالم" (Elders of the universe) نیز واقعیت رو درباره این سنگ ها نمیدانستند.

 

8- خلقت آنها باعث به وجود آمدن اولین موجودات پلید عالم شد!

خلقت آنها باعث به وجود آمدن اولین موجودات پلید عالم شد!

همانطور که گفتم سنگ های بینهایت از وجود کسی نشات گرفتند که خودش را کشت. اما او قبل از این کار سعی کرد زندگی بیشتری را وارد وجود خودش بکنه. یعنی بخش هایی از خودش رو جدا کرد و بهشون حیات داد. متاسفانه او ایده ای درباره "خوبی" و "بدی" نداشت و نمیدانست که حیات را باید با ایجاد تعادل بین آنها ایجاد کنه. در نتیجه چیزهایی که خلق کرد مطلقا بد و پلید بودند و باید نابود میشدند ولی وقتی او خودکشی کرد این موجودات هم دوباره زنده شدند! معروف ترین اونا کسی نیست جز «مفیستو» (Mephisto) که در واقع شیطان دنیای ماروله و سال 1968 و در شماره 3 از کمیک "موج سوار نقره ای" خلق شد (در این مقاله راجع بهش توضیح داده شده).

 

7- بزرگترین کشتار عالم به خاطر آنها به وجود آمد!

 بزرگترین کشتار عالم به خاطر آنها به وجود آمد!

همانطور که در رویداد "دستکش بینهایت" (که اینجا ترجمه شده) خوندید، وقتی ثانوس فهمید که این سنگ ها چه قدرت های زیادی دارند سعی کرد جمعشون کنه. وقتی به هر 6 تای آنها دست پیدا کرد یکی از قوی ترین موجودات عالم شد. برای تست کردن قدرت خودش نیمی از جمعیت کل عالم را نابود کرد (او این کار رو با یک بشگن انجام داد!) ثانوس این کار رو کرد تا معشوقه خودش یعنی «بانوی مرگ» رو خشنود کنه. اما خوشبختانه قهرمانان زمین به کمک «ادام وارلاک» موفق شدند دستکش بینهایت رو از او بگیرند و همه چیز رو به حالت اول برگردانند.

 

6- بدون دستکش بینهایت هم میتوان از آنها استفاده کرد

سنگ بینهایت

دستکش بینهایت وسیله خوبی هستش برای اینکه سنگ های بینهایت رو به طور احسن ازشون استفاده کرد ولی دلیل نمیشه این سنگ ها بدون آن بی مصرف باشند یا نشه ازشون استفاده کرد. در دنیای کمیک و البته دنیای سینمایی مارول (MCU)بارها شاهد این اتفاق بوده ایم. برای مثال «لوکی» در فیلم "اونجرز" بدون اینکه دستکش بینهایت داشته باشه از قابلیت های سنگ فضا و ذهن استفاده کرد یا «ملکیث» سنگ واقعیت را در فیلم "دنیای تاریک" فعال کرد یا «رونان» در فیلم "نگهبانان کهکشان" اون رو به عنوان سلاح ازش استفاده کرد. یا مثلا «دکتر استرنج» در فیلم خودش از سنگ زمان استفاده کرد و ... ضمن اینکه سنگ ذهن هم در خلق شدن «ویژن» نقش داشت و همچنین در قدرت های «کوئیک سیلور» و «اسکارلت ویچ» (به خاطر همین هم هست که در فیلم "جنگ بینهایت" گفته شد که فقط اسکارلت ویچ میتونه سنگ ذهن رو نابود کنه).

 

5- نیروهای عجیب و مرموز سنگ روح!

 نیروهای عجیب و مرموز سنگ روح!

شش سنگ اصلی بینهایت رو میشه به عنوان سلاح های قدرتمند ازشون استفاده کرد ولی به نظر میرسه همشون دارای حس و ادارک هستند. در این میان ولی یکی از اونا به نام "سنگ روح" یه چیز دیگه است و انگار کاملا عقل و شعور داره! همانطور که گفته شد، این سنگ (که در دنیای کمیک، "جواهر بینهایت" نامیده میشه) در واقع اولین سنگی بینهایتی بود که در دنیای کمیک ظاهر شد و خیلی هم مرموزه. بعدش به پیشانی «آدام وارلاک» چسبید و میتونه روی روح زنده ها و مرده ها تاثیر بگذاره. حتی میتونه روح افراد رو تسخیر بکنه و دیدیم که در شماره 15 از سری سوم کمیک های Silver Surfer روح «سوزان استورم» (زن نامرئی) را به تسخیر خودش درآورد و جالبه که باعث شد نیمه خبیث او (به نام Malice) دوباره ظاهر بشه! پس این سنگ میتونه روی شخصیت افراد هم تاثیر بگذاره. سنگ روح حتی میتونه دیگران را درون خودش اسیر یا جذب کنه (آدام وارلاک ازش استفاده کرد تا «ماگوس» پلید را زندانی کنه). خلاصه اینکه این سنگ واسه خودش دنیایی داره! کلا این سنگ با آدام وارلاک ارتباط تنگاتنگی داره و اصلا برای خلق کردن او بود که مورد استفاده قرار گرفت.

 

4- نمیتونند خودشون رو نابود کنند!

جواهرات بینهایت

سنگ های بینهایت قوی هستند ولی نمیتونند خودشون رو نابود کنند. یعنی کسی که سنگ رو در اختیار داره نمیتونه اونا رو نابود کنه. این رازی بود که در سالهای اخیر در کمیک های مارول بر ملا شده، یعنی در شماره 2 از سری دوم کمیک های The New Avengers: Illuminati . در این کمیک «رید ریچاردز» (رهبر گروه "چهار شگفت انگیز") از خود سنگ های بینهایت استفاده کرد تا اونا رو از عالم هستی محو کنه و همه رو از شرشون راحت کنه (!) ولی جواب نداد. بعدشم هم «واچر»(Watcher) که ناظر بر تمام رخدادهای عالم مارول است، ظاهر شد و تایید کرد که سنگ های بینهایت بخشی از تعادل کیهانی عالم هستند و نمیشه اونا رو نابود کرد چون اگر اینطور بشه عالم دچار هرج و مرج میشه. بنابراین تنها راه برای اینکه اجازه نداد این سنگ ها به دست دیگران بیفتند این است که در مکان های مختلف آنها را مخفی کرد و البته این دقیقا چیزیه که بارها در دنیای کمیک و سینما شاهدش بوده ایم.

 

3- قضیه گالاکتوس و سنگ های بینهایت!

 قضیه گالاکتوس و سنگ های بینهایت!

در شماره 9 از سری جدید کمیک های Silver Surfer که سال 1988 چاپ شد دیدیم که "ارشدهای عالم" سعی کردن با استفاده از سنگ های بینهایت «گالاکتوس» را از بین ببرند. ولی نقشه آنها جواب نداد و گالاکتوس آنها را بلعید (!) و سنگ های بینهایت هم وارد یک سیاه چاله فضایی شدند. ارشدهای عالم در درون گالاکتوس باقی ماندند و باعث شدند او مریض بشه. بنابراین برای نجات او و برگرداندن ارشدهای عالم ، موج سوار نقره ای به همراه رید ریچاردز و سو استورم رفتن دنبال سنگ ها و پیداشون کردن . این عمل باعث شد تا وقایع "دستکش بینهایت" آغاز بشه. چون بازگشت این سنگ ها به عالم باعث شد تا ثانوس دوباره بره دنبالشون و ...

 

2- سنگ روح قوی ترین سنگ بینهایت است!

 سنگ روح قوی ترین سنگ بینهایت است! 

در دنیای سینمایی مارول معلوم شده که سنگ روح قوی ترین است! یعنی این موضوع رو در شماره 2 از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" (که اینجا ترجمه شده) فهمیدیم. یعنی در یک جا «وانگ» به دکتر استرنج توضیح میده که این سنگ قوی ترین سنگ بینهایته و قدرتش از همه بیشتره. در صفحه کتابی هم که ما مشاهده میکنیم،  تصویر سیاره ها مشخصه و سرنخ رو به ما داد که که این سنگ در سیاره ای دیگر است.

 

1- یک سنگ بینهایت هفتم هم هست!

یک سنگ بینهایت هفتم هم هست!

در دنیای کمیک مارول یک سنگ بینهایت هفتم هم وجود داره. اسمش هست "جواهر ایگو" (Ego Gem) که به رنگ نارنجی است و در اون عصاره اون موجودی که نابود شد و دیگر سنگ های بینهایت ازش به وجود آمدند وجود داره (یعنی همونی که در ابتدای این مقاله بهش اشاره شد). این سنگ در کراس اور Avengers/Ultraforce توسط «لوکی» پیدا شد (Ultraforce به دنیایی اطلاق میشه که در آن کمیک های شرکت Malibu که زیر مجموعه مارول بود جریان داشت). بعدش این سنگ با 6 سنگ دیگر بینهایت پیوند خورد و موجودی خبیث و نیرومند به نام "نمیسیس" شکل گرفت. بنابراین قهرمانان مارول و شرکت Malibuبا هم علیه او متحد شدند و شکستش دادند. در آخر به نظر رسید "جواهر ایگو" هم از بین رفت.

 

مهدی ترابی مهربانی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره دستکش بینهایت (INFINITY GAUNTLET) بدانید

معرفی ثانوس

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

شماره آخر كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

10 چیز مهمی که از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" فهمیدیم

10 حقیقتی که باید درباره ثانوس (THANOS) و خانواده اش بدانید

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

5 رویارویی برتر مرد عنکبوتی و ثانوس (THANOS)

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ultimate Comic Fan
#1 Ultimate Comic Fan 1395-10-06 13:54
بلاخره اول شدم! :-)
خب مقاله ی عالی بود کاپیتان واقعا به همچین اطلاعاتی نیاز داشتم کلا دمتون گرم! ;-)
نقل قول کردن
Nightwatcher
#2 Nightwatcher 1395-10-06 13:57
فوق العاده بود! کامل و جامع و تمیز و مرتب (یعنی من عاشق نظم مقالاتت هستم ;-) ).

یه سوال: چرا توی فیلم اونجرز 2 سنگ ذهن رنگش از آبی به زرد تغییر کرد؟ (الان اون سنگی که توی سر ویژن هست رنگش زرده)
نقل قول کردن
Nightwatcher
#3 Nightwatcher 1395-10-06 14:09
امیدوارم قبل از اکران فیلم جاستیس لیگ یکی از نویسندگان لطف کنه یک مقاله درباره مادرباکس(mother box) هم بنویسه (همون شی که سایبورگ رو زنده کرد). توی فیلمهای دی سی قراره مادرباکس نقشی شبیه به نقش سنگهای بینهایت در فیلمهای مارول داشته باشه. اگه بنویسند واقعا ممنون میشیم.
نقل قول کردن
makan
#4 makan 1395-10-08 21:38
یه سوال کگه سنگ روی کله ی ویژن زرد نیست؟ ولی خود سنگ ذهن ایه
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#5 Captain Steve Lover 1395-10-08 21:59
خب دقیقا تاریخشون اینه.

اگر کسی بدونه Cosmic Entities کیا هستن میدونه سنگ ها چطور بوجود آمدن.
موجوداتی که قبل بیگ بنگ وجود داشتن شکل فیزیکی ندارن و سازنده سنگ هایش ابدیت و اونا قدرتمند ترین شخصیتای کمیک هستن. گروه Cosmic Entities سازنده سنگ هایش ابدیت عبارتند از

Eterinty
Infinity
Entropy
Death
این چهار شخص قبل بیگ بنگ بودن(کسانی با ثانوس آشنایی کامل دارن Death رو همه میشناسند)

یکبار در دنیای سینمایی بهشون اشاره شده در فیلم محافظین کهکشان. همونجا که Collector داره توضیح میدهد واسه محافظان سنگ ها چی هستن پشت سر استار لرد به صحنه مجسمشون رو نشون می‌ده که دارن به سنگ هایش ابدیت دست میزنم.
مطمنا این چهار شخص در فاز چهارم مارول خواهند بود با گروهCosmic Entities بزودی سر و کار خواهیم داشت . یکبار بندیکت کامبربچ گفت دکتر استرنج نقش خیلی مهمی در فاز چهارم به بعد مارول داره و جالبه بدونین این گروه هم اولین بار در کمیک های دکتر استرنج دیده شدند!

برخی ها معتقدند دو شخصیت دیگه همه عضو این گروه هستند
Living Tribunal
و
One Above All
در نهایت مشخصا مارول استودیوز همه این شخصیت ها رو نشون می‌ده و جای گالاکتوس تا آخر عمرمون خالی میمونه!

ولی با سنگ هایش ابدیت و اصالتشون بعد جنگ ابدیت زیاد سروکار داریم و بهتون پیشنهاد میدم با گروه Cosmic Entities آشنا بشین.
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#6 Captain Steve Lover 1395-10-08 22:02
در ضمن سنگ هایش ابدیت دومین چیز قدرتمند دنیای کمیک هستند اولی

دستکش ابدیت هست
نقل قول کردن
رضا کبودیان
#7 رضا کبودیان 1395-10-08 22:17
عالی بود
ممنون
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#8 j.jonah jameson 1395-10-08 23:03
به نقل از Captain Steve Lover:
در ضمن سنگ هایش ابدیت دومین چیز قدرتمند دنیای کمیک هستند اولی
دستکش ابدیت هست

خب فکر کن شیئی داری که میتونه همه چیز رو از حالت اصلیش خارج کنه . مثلا دولفین ها بتونند پرواز کنند ، نوب توی جامعه ی کمیک کمتر بشه ، همه برای خوردن ته دیگ با هم دعوا نکنند . این یه قدرت خارق العاده است پسر ! اینکه بتونی واقعیت رو تغیر بدی . دستکش چیز چندان مالی نیست هرچند که واقعا ضروریه و خیلی هم جالبه ولی کلا سنگ های بینهایت نمونه هایی از چیز های قدرتمند جهان ماروله ....
حالا بگذریم .
نقل قول کردن
hassan91
#9 hassan91 1395-10-08 23:09
خیلی عالی بود
دست گلتون درد نکنه،
اینکه این سنگها تو عالم سینمایی مارول چگونه به دست ثانوس میرسند جالب خواهد بود.
نقل قول کردن
Dark3m
#10 Dark3m 1395-10-08 23:19
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Dark3m:
اقا یه سوال مگه اول اسم نگه دارنده سنگ ها نباید بشه thanos
چهارتای قبلی درسته ولی چشم اگاماتو نمیخوره که :\ یا باید h باشه یا n

چشم آگاماتو به شکل یک گردنبند هست یعنی نگهدارنده سنگ گردنبند هست که به انگلیسی میشه Necklaces

اهان حله :)
مرسی
نقل قول کردن
AhmadMohaddes
#11 AhmadMohaddes 1395-10-09 05:38
من بابت نشون داده نشدن سنگ روح مطمئن نیستم.
احتمال میدم توی فیلم دکتر استرنج بهش یه اشاره ای چیزی
بهش شده باشه.
خودتونم دقت کنید شاید یه چیزایی فهمیده باشید.
مرسی ازت
نقل قول کردن
Super Captain
#12 Super Captain 1395-10-09 08:41
واقعا دستتتون درد نکنه در گمراهی آشکار بودم :lol: فقط یه سوال چرا ویزن از این سنگ ذهن استفاده نمیکنه؟؟
نقل قول کردن
cap america
#13 cap america 1395-10-09 11:54
دستتون درد نکنه واقعا عالی بود
من که خیلی چیزارو از سنگ ها فهمیدم
دمتون گرم
نقل قول کردن
AMIRHUSSEIN
#14 AMIRHUSSEIN 1395-10-09 12:13
دمت گرم ممنون ;-)
ولی یک سوال دارم الان توی کمیک سنگ ها پیش کی هست؟
نقل قول کردن
cjsparrow
#15 cjsparrow 1395-10-09 12:32
خیبی ممنون بابت مقاله مقاله ی کاملی بود ;-)


به نقل از makan:
یه سوال کگه سنگ روی کله ی ویژن زرد نیست؟ ولی خود سنگ ذهن ایه


رنگ بعضی از سنگ ها تو دنیای سینما فرق میکنه
کلا این سنگ ها در کمیک هم بعضی اوقات رنگاشون عوض میشد
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#16 mat mordak/DareDevil 1395-10-09 13:24
سلام ببخشید یه چند وقت نبودم امتحان و اینا...
بابا دمت گرم پسر عجب چیزی بود
عالی از هر نظر عالی
نقل قول کردن
Mohammad
#17 Mohammad 1395-10-09 13:28
مقاله خوبی بود ممنون
نقل قول کردن
Ali Danger
#18 Ali Danger 1395-10-09 13:59
دوستان راستی امروز تولد 94سالگی استن لی هست
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#19 Captain Steve Lover 1395-10-09 15:25
خب به سری دلایل قانع کننده هست که آخرین سنگ تو ثور سه هست.

۱-در دو فیلم قبلی ثور سنگ ابدیت به نمایش در آمد. در صحنه بعدش تیتراژ ثور ۱ سنگ مکان و در ثور ۲ سنگ حقیقت.

۲-میدونیم هلا ملکه دنیای جهنم با هل هست و علاقه مندان به این شخصیت میدونن اون جا پر از ارواحه و هلا روی تمام روح ها کنترل کامل داره و می‌تونه روح ها رو به فرمان خودش در بیاره.

۳-اصلا هایمدال! ببینید هر سنگ ابدیت یه حرف از اسم Thanos رو کامل کرده و گزینه H فقط مونده گه میشه با هایمدال پر بشه ولی جدا از این حرفا هایمدال تمام ارواح جهان رو میبینه و چشم هاش هم نارنجیه!(رنگ سنگ ابدیت روح)


۴-همه ی سنگ های ابدیت(به جز مکان و زمان) قبل نشان داده شدنشان در فضا بودند و با شواهدی گه مارول استودیوز گذاشته بنظر نمیاد آخرین سنگ روی زمین باشه پس فیلم پلنگ سیاه و مرد عنکبوتی خط میخوره . جیمز گان گفته محافظان کهکشان ۲ دور از ثانوس و خیلی شخصی تره(کمتر از mcu ایستراگ میبینیم) و تایید کرده سنگ ابدیت تو این فیلم نیست پس فقط ثور راگناروک میمونه.

۵-مهم ترین دلیل اینه که کوین فایگی تایید کرده ثور راگناروک یک پل مستقیم و مقدمه جنگ ابدیت و آینده مارول خواهد بود.
و ظاهراً ثور مشکل خیلی سختی داره و عادی نیست که از هالک کمک خواسته و چند وقت پیش تایید شد دکتر استرنج هم نقشی در فیلم خواهد داشت و فکر میکنم در صحنه بعد تیتراژ دکتر استرنج به این اشاره کوچکی شد!
ولی این مشکل بزرگ چیه؟! چرا ثور از دکتر استرنج و هالک کمک میخواد؟!



شواهدی دیگه ای هم هست ولی خب خیلی منطقی نیستن مثلا در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ زمانی که مارول فاز سوم خودشو لو داد بازم آقای فایگی تاکید داشتن این فیلم خیلی خیلی مهمه .

و این فیلم تماما کیهانی خواهد بود و تایگا وایتیتی(کارگردا ن) گفت زمین خیلی خیلی کوچک!(یک با دو صحنه) پس با یک نبرد حماسی و کیهانی تمام عیار طرفیم.


ثور راگناروک ۳ نوامبر ۲۰۱۷(۱۲ آبان ۱۳۹۶) روی پرده ها اکران میشود و درست ۶ماه قبل از نبرد ابدیت.
نقل قول کردن
SPIDEY DED
#20 SPIDEY DED 1395-10-09 23:34
واقعا عالی بود بهتر از این نمی شد. برای کسی مثل من که با این سنگ ها اشنایی زیاد نداره واقعا مفید بود.
ولی یه سوال ایلومیناتی اسم یه فرقه ی شیطان پرسطه پس چرا اسمه اینا هم اینه؟ :o
پ.ن:نمیخوام بگم شیطان پرستن لطفا اشتباه برداشت نکنید
نقل قول کردن
Ice Man
#21 Ice Man 1395-10-10 10:16
مقاله کاملا عالی و مفید بود
سنگ های بینهایت مهمترین شیئ های دنیای سینمایی مارول تا قبل از جنگ های ابدیت هستن و حتی ممکنه منشأشون هم تغییر بکنه ، ولی به هر حال به یک معرفی کامل احتیاج داشتن و حتما تا جای امکان قدرتمند هم به تصویر میکشنشون
ممنون بخاطر مقاله
نقل قول کردن
ویشتاسپ عنکبوتی
#22 ویشتاسپ عنکبوتی 1401-10-04 14:10
دوستان من مقاله رو بارها و بارها خوندم ولی راجع گوهر ایگو هیچی متوجه نشدم حتی با جست و جو در اینترنت متوجه نشدم و دوستان بنده با همین جست و جو متوجه شدم که ظاهرا یک سنگ دیگه هم هست که در رویداد جدید ثور به نام death notes آمده و گفته شده که پدر اودین یعنی پدربزرگ ثور آن را ساخته و قابلیت زنده کردن مردگان رو داره و همچنین تانوس نیز در آن حضور دارد و شش سنگ را بر روی میونلیر گذاشته و به نوعی از آن به عنوان دستکش ابدیت استفاده کرده و سنگ دیگر را بر روی دست چپش گذاشته لطفا این واقعه مهم را ترجمه کنید
نقل قول کردن
ویشتاسپ عنکبوتی
#23 ویشتاسپ عنکبوتی 1401-11-18 20:04
درود آقای ترابی بابت این مقاله متشکریم
نقل قول کردن
ویشتاسپ عنکبوتی
#24 ویشتاسپ عنکبوتی 1401-11-18 20:23
آقای ترابی پس از وقایع کمیک جنگ ابدیت ادام وارلوک (محافظ سنگ روح ) به سنگ های دیگر عقل و شعور داد و ۵ سنگ به جز سنگ روح در دنیا پراکنده شدند و هر کدام میزبان و یا آواتاری برای خود انتخاب کردند و تابه حال سه نفر آنها معرفی شده که متاسفانه هر سه جنایت کارند بیک از آنها star نام دارد که دشمن کارول دنورز (کاپیتان مارول فعلی و خانم مارول اصلی ) است که اواتار سنگ واقعیت است و دیگری کوانتوم که دشمن شماره ۱۰ مایلز مورالز است که میزبان سنگ مکان است و دیگری یک زندانی به اسم هکتور باتیستا که دارنده سنگ زمان و با آن از زندان فرار کرده ولی دره سعی می کنه قهرمان باشه من می دونم این سایت بیشتر روی مردعنکبوتی شگفت انگیز و خارق‌العاده تمرکز داره و به وقایع مهم مارول توجه می کنه ولی این همه کمیک هست و این همه اطلاعات مهم اگر قراره از لحاظ داشتن علاقه به مرد عنکبوتی در این سایت مقاله بنویسیم که من خودم از ۳ سالگی تا ۱۵ سالگی الانم هم فیلم هاش رو می بینم و هم کمیک هاش رو می خونم من عاشق این قهرمان عالی و مسئولیت پذیر و قدرتمند هستم ولی باید درباره دیگر وقایع مارول و شخصیت های دیگر و اطلاعات دیگر هم تمرکز کنیم من نمی گم بیشتر می دونم ولی حاضرم شرط ببندم که خیلی از افراد این سایت درباره حرف های که زدم خبر نداشتند و یا به عشق اومدن و فهمیدن همین مطالب آمدند البته مرد عنکبوتی که مهم ترین قهرمان و بهترین قهرمان زندگی من و دیگر افراد این سایت هست نباید فراموش بشود که محبوب ترین شخصیت دنیاست تنها در خواست من این است به دیگر چیزها توجه کنید لطفا
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1401-11-19 11:52
به نقل از ویشتاسپ عنکبوتی:
تنها در خواست من این است به دیگر چیزها توجه کنید لطفا

اگر به دیگر چیزها توجه نکرده بودیم که الان این مقاله و ده ها مقاله و کمیک بوکی غیر اسپایدرمنی روی سایت نبودن که :-*
نقل قول کردن
ویشتاسپ عنکبوتی
#26 ویشتاسپ عنکبوتی 1401-11-26 22:38
به نقل از mtm:
به نقل از ویشتاسپ عنکبوتی:
تنها در خواست من این است به دیگر چیزها توجه کنید لطفا

اگر به دیگر چیزها توجه نکرده بودیم که الان این مقاله و ده ها مقاله و کمیک بوکی غیر اسپایدرمنی روی سایت نبودن که :-*

بله من متوجه هستم و واقعا از شما و دیگر دوستان محترم متشکرم که به این اندازه زحمت می کشید فقط منظور من این است که اگر این امکان وجود دارد برخی از مقالات رو که قبلا در سایت قرار داده اید بروز کنید و اطلاعات جدید در آنها قار دهید بلع من می دونم این کار ممکن است تا ابد طول بکشد ولی نه همه مقاله ها فقط برخی از آنها
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید