"فرزند" دنیای عنکبوتی کیست؟

جهان عنکبوتی

این مقاله در پی یافتن پاسخ این سئوال است: فرزند (Scion) که همه باید در داستان "دنیای عنکبوتی" از او محافظت کنند کیست؟

از ماه ها پیش شاهد بودیم که به تدریج در کمیک ها و عناوین مختلف مرد عنکبوتی پایه های رویدادی عظیم به نام "جهان عنکبوتی" یا Spider-Verse گذاشته شد. در این داستان «مورلان» (از دشمنان قدیمی و نیرومند مرد عنکبوتی) به همراه اعضای خانواده اش که به "وارثان" مشهور هستند به دنبال شکار مردان و زنان عنکبوتی در دنیاها و زمان های مختلف هستند ولی مرد عنکبوتی شگفت انگیز به همراه برخی دیگر از موجودات عنکبوتی درصدد شکست دادن آنها هستند . الان هم چند هفته ای هست که این داستان به اوج خودش رسیده. اما اگر شما هم شماره 10 از کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" را خوانده باشید پس یقیناً سئوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده چون میدانید که در این شماره هویت "مرد عنکبوتی پیرمرد" فاش و معلوم شد که او «ازیکیل» یک دنیای دیگر است. او قبل از مرگ به پیتر پارکر گفت : "«فرزند»، «اون یکی» و «عروس عنکبوتی» ... اونا خیلی مهم هستند. ازشون محافظت کن  وگرنه همه چیز از دست میره". ما میدانیم که منظور او از «اون یکی» و «عروس عنکبوتی» به ترتیب «کین» (کلون پیتر پارکر در دنیای اصلی) و «سیلک» هستش. ولی سئوال این است که منظور ازیکیل از «فرزند» (scion) کیست؟ در این مقاله سعی میکنم به این سئوال پاسخ بدم. البته لازم به توضیح است که کلمه Scion در زبان انگلیسی به معنی "سلاله" یا "فرزند یک خانواده شریف و اصیل" هستش. بنابراین من حدس میزنم که او یکی از افراد زیر باشد:

1- «بنجامین پارکر» از دنیای شماره 982

بنجامین پارکر

احتمال اینکه "فرزند" همان بنجامین پارکر باشد از همه بیشتر است. همانطور که میدانید در دنیای شماره 982 پیتر پارکر با «مری جین» ازدواج کرده. او بازنشسته شده و با همسر و دو فرزندش یعنی «می دی پارکر» (دختر عنکبوتی) و پسر تازه به دنیا آمده اش به نام «بنجامین پارکر» زندگی میکند. اگر شماره 8 مرد عنکبوتی شگفت انگیز را خوانده باشید پس حتما خبر دارید که در آن «دایموس» از گروه "وارثان" این پیتر پارکر و مری جین را کشت ولی می دی به همراه برادرش توانستند نجات پیدا کنند و خودشان را به منطقه امن برسانند. بنجامین پارکر میتواند همان scion باشد چون از یک خانواده شریف است و به تازگی نیروهای عنکبوتی خودش را بروز داده. ضمن اینکه باید در نظر داشته باشیم که چون نیروهای او خیلی زود آشکار شده پس احتمال این وجود دارد که او در آینده به قوی ترین مرد عنکبوتی تمام عالم تبدیل شود (در واقع اون تنها کسی است که نیروهای عنکبوتی را به دست نیاورده بلکه به ارث برده) پس شاید به همین  خاطر است که برای وارثان بسیار اهمیت دارد.  نکته دیگر این است که ما بارها دیده ایم که «مرد عنکبوتی کیهانی» مدام در حال مراقبت از بنجامین پارکر است.

مرد عنکبوتی کیهانی - cosmic spiderman

پس شاید او هم میداند که باید از او محافظت شود. به علاوه اگر یادتان باشد در شماره 10 مرد عنکبوتی شگفت انگیز دیدیم که وقتی "مرد عنکبوتی برتر" داشت بقیه را اسکن میکرد فقط سیلک و کین بودند که بوی عنکبوتی غیر عادی داشتند ولی بنجامین آنجا نبود و اگر بود شاید او هم بوی عنکبوتی غیر معمول داشت!!! تمام این نکات نشان میدهند که بنجامین محتمل ترین گزینه برای "فرزند" است!

مطالب مرتبط:

معرفی «دختر عنكبوتی» (Spider-Girl) !

جنجال دان اسلات در شماره 8 مرد عنکبوتی شگفت انگیز

 

 

2-  کارن (یکی از اعضای خانواده "وارثان") از دنیای 001

کارن - مرد عنکبوتی

«کارن» جوان ترین عضو "وارثان" است و میدانیم که به خاطر اتفاقی که برای مادرش افتاد از سوی خانواده طرد شده و به خاطر شرمندگی ابدی سرش را پوشانده اند. ما در ضمن میدانیم که کارن با دیگر اعضای خانواده اش فرق دارد و به اندازه آنها از کشتن و شکار کردن موجودات عنکبوتی لذت نمیبرد. ضمن اینکه به نظر میرسد چهره کارن با دیگر اعضای خانواده وارثان فرق دارد! البته ما فقط یک بار چهره او را دیده ایم و آنهم در شماره 33 از کمیک "مرد عنکبوتی برتر" بود:

وارثان - مرد عنکبوتی

همانطور که دیدید او موهای قهوه ای دارد و نسبتاً شبیه به پیتر پارکر است!!!! (در حقیقت به نظر میرسد پوشاندن صورت او ترفندی بوده تا ظاهر او را مخفی نگه دارن و نشان ندهند که او شبیه پیتر است!) پس آیا کارن همان پیتر پارکر دنیای 001 است؟  آیا «سولوس» (پدر خانواده وارثان) او را به فرزند خواندگی قبول کرده است؟  در ضمن از یاد نبریم که "عنکبوت بافنده" به کارن لقب "برگزیده" داد و این در حالی است که چندی پیش دیگر مردان و زنان عنکبوتی به  پیتر پارکر دنیای اصلی لقب "برگزیده" دادند!

مطالب مرتبط:

شماره 33 "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

 

 

3- دختر پیتر و مری جین در دنیای اصلی!

دختر پیتر و مری جین

این یکی خیلی احتمالش کم است ولی در بسیاری از فروم ها خیلی از هواداران مرد عنکبوتی دارن به آن اشاره میکنند!  در هر حال همانطور که میدانید در داستان جنجالی دهه 90 میلادی یعنی  "سرگذشت کلون" (Clone Saga) معلوم شد که مری جین باردار است ولی در نهایت «نورمن ازبورن» کاری کرد که بچه آنها زودتر از موعد به دنیا بیاید و در نتیجه بمیرد. البته همان موقع گفته میشد که نورمن بچه پیتر و مری جین را دزدیده و به جای دیگری برده ولی در هر حال از آن موقع تا به حال هیچ حرفی یا اشاره ای به او نشده و همه دیگر او را مرده میپندارند. ولی آیا ممکن است منظور از scion همین فرزندی باشد که ما همه فکر میکنیم مرده است؟!  به علاوه اگر یادتان باشد چندی پیش تیزری از داستان آینده مرد عنکبوتی به نام renew your vows منتشر شد که پیتر و مری جین را به همراه دختری مو قرمز نشان میداد. (خبرش اینجاست) . نکته دیگر که باعث میشود این شانس بیشتری برای  گزینه قایل شویم این است که "اون یکی" و "عروس عنکبوتی" (یعنی  کین و سیلک) هر دو از دنیای اصلی هستند پس شاید "فرزند" هم از دنیای اصلی باشد! ولی سئوال اینجاست که چرا مارول باید شخصیتی فراموش شده که سمبل ازدواج پیتر و مری جین است را بازگرداند؟ (مخصوصا اینکه میدانیم مارول چقدر از این ازدواج متنفر است و میخواهد آن را فراموش کنیم!

مطالب مرتبط:

ازدواج دوباره پیتر پارکر و مری جین؟!

چرا «نورمن ازبورن» بزرگترین دشمن «مرد عنكبوتی» است؟

 

نظر شما چیست؟ به نظر شما این "فرزند" یا scion کدام یک از گزینه های بالا میباشد؟ شاید هم کس دیگری است... نظرتان را با ما در میان بگذارید

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2014

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Soheil spidey
+5 #1 Soheil spidey 1393-09-07 21:06
بابت مقاله خیلی ممنون آقای ترابی.
من فک کنم بنجامین بیشترین شانس رو داره.
حالا باید بشینیم منتظر قسمتای بعدی باشیم. :roll:
نقل قول کردن
mtm
+4 #2 mtm 1393-09-07 21:11
من یه تشکر ویژه بکنم از محمد اسدپور که با فرضیه ای که تو کامنت ها داد ایده گزینه شماره 2 این مقاله رو تو ذهن من جرقه زد! ;-)
نقل قول کردن
sobhani
+4 #3 sobhani 1393-09-07 21:13
خیلی ممنونم بابت این مقاله بسیار جالب.
گزینه یک از همه بهتر و واقعی تر به نظر می رسه.
نقل قول کردن
mehrider2099
+4 #4 mehrider2099 1393-09-07 21:47
به نظر من هم گزینه ی یک عادی تر ومنطقی تر به نظر میاد. راستی پس اون جریان اسپایدر گرل بعد از این داستان کلون ها یک what if بود دیگه نه؟
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #5 Bad joke 1393-09-07 22:16
من به نظرم بچه باید بچه سیلک باشه قطعا چرا اسمش عروس عنکبوتیه این احتمال منه
احتمالا بچه ای که در اینده میاد بچه اون یکی و عروس عنکبوتی سه ضلع مثلث اتش دنیا
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #6 Bad joke 1393-09-07 22:20
حالا یه نکته که یادم اومد تو اون دنیا که اسپایدرگرل بود وپیتر مری جین مردن اونا گفتن دیگه عنکبوتی اونجا نیست ولی میدونیم که مری جین که عنکبوت نیست شاید نمرده باشه و با اون گزینه اول خیلی حساس میشه
نقل قول کردن
mtm
+4 #7 mtm 1393-09-07 22:21
به نقل از mehrider2099:
راستی پس اون جریان اسپایدر گرل بعد از این داستان کلون ها یک what if بود دیگه نه؟

بله اولش یه what if تک قسمتی بود
ولی اونقدر استقبال شد که ازش یه سری جدید منتشر شد و دنیای 982 به وجود اومد
نقل قول کردن
mirabilis
+4 #8 mirabilis 1393-09-07 22:34
مقاله ی جالبی بود ، خیلی جنایی ، کاراگاهی شده بود ، از اونهایی که معلوم نیست قاتل کیه ! :lol:
در کل بنجامین به نظر محتمل تر میرسه ولی از اونجایی که دو تا کاراکتر اولیه از دنیای اصلی مارول هستند ، فرزند هم میتونه از همون دنیا باشه . باید دید بنجامین قراره چی رو کنه ، تا معلوم بشه فرزند اون هست یا نه ! ( یعنی واقعا قراره قوی ترین اسپایدی تمام دنیاها بشه ؟ )
نقل قول کردن
Mg.sp
+4 #9 Mg.sp 1393-09-07 22:39
همانطور كه تو بخش نظرات ترجمه شماره 9 اميزينگ هم گفتم به نظرم منم بنجامينه ولي بنجامين الان و تو اين شرايط چي كار مي تونه بكنه؟! يا حتي بچه‌اي كه سيلك هنوز نداردش
نقل قول کردن
M. goblin
+4 #10 M. goblin 1393-09-07 22:41
عالی بود.
راستش این که چند نفر باشن که برای وارثان مهم باشن خیلی خوبه.دن اسلات با این تونست یه تغییری توی این چند وقته بده.
به نظر من گزینه ی 2 از همه بیشتر احتمال داره.راستش این که فرزند خیلی بهش میاد دیگه!!!
ولی در مورد کارن.........لق ب فرزند اگه مال این باشه.....سوال پیش میاد مادر این فرزند کیه که به پسرش لقب فرزند داده شده؟یعنی دن اسلات یجوری داستان رو پیش برد که ادم بعد هر سوال یه سوال دیگه از خودش میپرسه!!!!مثل دوماد عنبکوتی!!!!
ولی 1 به نظر من اصلا امکان نداره.چون نه پتانسیل زیادی برای بودن داره نه دلیلی برای بازگشت فرزند.و تا جایی که میدونم همون می دی خودمونه نه؟؟؟!!!

#2
خواهش میکنم اقای ترابی ما کوچیک شماییم! ;-)
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #11 mokhtar 1393-09-07 23:24
مرسی بابت مقاله
عالی بود
به عقل جن (یعنی یه گابلین مثل من) هم نمیرسید :lol:

من از اولش هم گفته بودم که این کارن یه case خاصه به نظرم میتونه پیتر پارکر باشه ولی نمیتونه اون scion باشه
من بیشتر با حسن موافقم
یعنی من میگم scion همون بچه سیلک و پیتره :o

بلاخره این چند وقته که با هم شیطونی کردن یه نتیجه ای باید داشته باشه دیگه :oops:
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #12 mokhtar 1393-09-07 23:31
در تایید نطریه بالام باید بگم که به خاطر همین بود که ازیکیل اینقدر اصرار داشت سیلک با اونا نیاد چون هم عروس عنکبوتی و هم مادر فرزند عنکبوتی. در حالیکه ایشون این حساسیت رو برای «کین» نداشت
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #13 Bad joke 1393-09-07 23:33
#11
اخه میدونی فرزند باید یه چیز خاص داشته باشه
اگر بنجامین باشه خواهرش هم هست اونوقت فمنیستا نمیکشن دن اسلات را اخه اونم به ارث برده در ضمن ما سه گزینه داریم اویکی (کلون پیتر در واقع خودش احتمالا خودش را نمیشه استفاده کرد به دلایلی) سیلک که معلومه و فرزند که باید هم به گزینه ربط داشته باشه هم خاصتر باشه هم پدرش هم مادرش عنکبوتی هستن تازه اون قرضیه هم به یه درد بخوره
از کجا دیدی شاید کارن پسرشون بود در کل سیلک باید یه ربطی به فرزند بده
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #14 mokhtar 1393-09-07 23:41
حسن نظرت درباره کارن چیه؟ خداییش مهدی راست میگه . قیافه اش شبیه به برادر و خواهر هاش نیست. اینکه صورتش رو هم به یه بهونه ای پوشوندن مشکوکه
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #15 Bad joke 1393-09-07 23:46
#14
نمیدونم والا هر چی بگم فقط پروندم
در کل شخصیت های مهم اینا هستن سیلک -گوئن عنکبوتی -پیتر اینا مهم هستن بقیه فقط پرخ دنده ولی همین الان میگم مرد عنکبوت برتر بچه های پیتر را میبره بزرگ کنه در اخر پیتر میره دنیای گوئن عنکبوتی احتمالا شایدم نه چون قراره انگار کمیک داشته باشه و اخر سیلک که اونم قراره کمیک داشته باشه شایدم کین که دقیقا پیتره بشه لاو اینترست سیلک :-* تا جا برای شیطونی پیتر باز شه و اینا ولی کارن به خدا نمیدونم :sad:
نقل قول کردن
پرشین اسپایدی
+2 #16 پرشین اسپایدی 1393-09-07 23:53
و یادمون نره که سیلک نسبت به کین هم غریزه داشت! :)

این میتونه کلید بین عروس و فرزند باشه!
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
+3 #17 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1393-09-08 13:46
راست می گید خیلی شبیه اسبایدی
اگه یادتون باشه صورتش رو به این دلیل بوشاندن که جریمه شده یعنی اون باعث مرگ مادرش شده
اولش فکر می کردم فرزند یا اسبایدی اصلی باشه یا اسبایدی 2099
صد در صد فکر می کنم فرزند بهجامین باشه چون تو کاور تیم آب
فکر کنم 3 بود اون دختر عنکبوتی بیش اون مرد سیاهست
اون مرد سیاهه 100% بنجامینه که بزرگ شده نمی دونم چه جوری
نقل قول کردن
mtm
+4 #18 mtm 1393-09-08 13:49
#15:
حسن اقا ماشالا خيلي تخيل خوبي داري
جدي ميگم. ايده هاي خوبي داري انصافا
نقل قول کردن
mtm
+4 #19 mtm 1393-09-08 13:51
البته اينو بگم كه به نظرم خيلي بعيده ما شاهد بچه پيتر و سيلك يا كلا هر نوعي بچه اي كه پيتر دنياي اصلي به نوعي باباش محسوب بشه، باشيم

مارول شديدا با اين ايده مخالفه و واقعا بعيده همچين چيزي رو شاهد باشيم
نقل قول کردن
mtm
+4 #20 mtm 1393-09-08 13:53
درباره اينكه «مي دي» هم نيروهاش رو مثل بنجامين به ارث برده بايد بگم بله درسته ولي مي دي اونجايي كه مرد عنكبوتي برتر داشت با اون دستگاهش ميزان بوي عنكبوتي (!) بقيه رو چك ميكرد حضور داشت و چيز خاصي ازش متصاعد نشد!

پس مي دي نميتونه "فرزند" باشه
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
+3 #21 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1393-09-08 13:55
می گم بهتر نبود همه ی کمیک ها رو یه جا می دادن دیگه آدم مجبور نمی شه حرس بخوره؟
ولی مزه ی کمیک از بین می ره درست می گم
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #22 Bad joke 1393-09-08 14:33
#18
تشکر میکنم بیشتر تخیل من واسه درد سره انقدر داستان میریزه تو کلم تقریبا تمرکزم صفر میشه
نقل قول کردن
mokhtar
+5 #23 mokhtar 1393-09-08 15:28
يه نكته مهدي...
تو شماره 33 مرد عنكبوتي برتر ديديم كه «كارن» رفته شكار يه خداي عنكبوتي به نام "ال اپيك"

وقتي داشت انرژي اش رو ميگرفت انگار درست مثل بقيه وارثان از دستاش استفاده ميكرد. به نظرت اين نشون نميده كه اونم ذاتا يكي از وارثان هستش؟

نقل قول کردن
mtm
+5 #24 mtm 1393-09-08 15:34
#23:
فكر نكنم ..
اگه خوب دقت كني انگار داره از اون نيزه اش استفاده ميكنه. اتفاقا به نظر من دليل استفاده كارن از اون نيزه اينه كه باهاش انرژي موجودات عنكبوتي رو بگيره (چون بر خلاف ديگر وارثان خودش نميتونه اين كارو با دستاش بكنه)

البته پانل بعدي عمدا گنگ هستش. يعني ما كارن رو ميبينيم در حالي كه نيزه اش بر زمين افتاده:


حالا معلوم نيست كه از نيزه استفاده كرده يا از دستاش!
نقل قول کردن
The Rock
+3 #25 The Rock 1393-09-08 16:02
دستتون درد نکنه آقای ترابی مقاله جالبی بود.
نمیدونم والا من بین شماره های یک و دو موندم.احتمال بنجامین زیاده .ولی از یه طرفی هم ممکنه کارن باشه به دو دلیل اول این که مثل وارثان دلش نمیخواد کشت و کشتار راه بندازه(مثل اونا نیست)و دوم این که فکر نکنم بتونه با استفاده از دست نیروهای موجودات عنکبوتی رو جذب کنه آخه همش از اون نیزه استفاده میکنه.اگه تو شماره 33 هم دقت کنیم اونجا که میخوان عنکبوت بافنده رو شکار کنن کارن داره از نیزه استفاده میکنه
پس احتمالا یه کسی بوده که به فرزند خوندگی پذیرفته شده.
این کارن هم میتونه در نوع خودش جالب باشه.
نقل قول کردن
Miguel ohara
+1 #26 Miguel ohara 1393-09-08 16:14
مخم واقعا هنگ کرده :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz و... :-)
جواب خیلی سخته ولی من رراهنمایی هایی می کنم
1:به رفتار وشخصیت آزیکیل دقت کنیم
2:تمام شایعات را تفسیر کنیم
3:دیدن هر18 قسمت+قسمت مرگ دختر پیتر+قسمت هایی که در آن کارن است
گفتم دیگه مخ من هنگ کرده به عنوان رای اکثریت رای من ماله کارن

4:به کمیک هایی که بچه گی پیتر رو نشون می دهند دقت کنید
ببخشید کنید چون از دست من فقط این بر می آید ولی منم سعی خودم می کنم
نقل قول کردن
mtm
+3 #27 mtm 1393-09-08 16:36
جناب ميگل اهارا اين چه طرز نظر دادنه؟
شما چرا از خودت نقل قول ميكني؟!
من اون نظرت رو به نظر قبلي اضافه كردم


در ضمن به جاي نقل قول هاي طولاني از شماره كامنت استفاده كن
نقل قول کردن
Miguel ohara
+1 #28 Miguel ohara 1393-09-08 16:39
27#
واقعا عذر می خواهم
نقل قول کردن
SLH Hero
+3 #29 SLH Hero 1393-09-08 16:51
بازم از اون مقاله هایی که فقط آقای ترابی میتونه بنویسه! ;-)

بابا مخم منفجر شد! یعنی اصلاً قاطی کردم! همشون می تونن باشن!

البتّه یک نکته ای رو بگم اونم اینه که اگر کارن پیتر پارکر باشه خودش نمی دونه چون زمان مرگ مادرش واقعاً ناراحت شد و خودش هم سرش رو تو اون کلاه نکرده بلکه بقیه وارثان این کار رو کردن
نقل قول کردن
Miguel ohara
+3 #30 Miguel ohara 1393-09-08 18:28
23,24#
من تمامعکس هایی که توش کارن است نگاه کرد
حتی به نیزش هم دقت کردم اگر به عکس سمت چپ در بالا نگاه کنید می بینید که اون نور نیست بلکه نیزه کارنه در عکس بغلش هم که تابلو انگار کارن چیزی به طرفش پرتاب می کنه ودر پایین که معلومه نیزه به اون خرده واورا کشته وبه زمین افتاده
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
+2 #31 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1393-09-08 19:59
می گم خبری از اون هندیه تو کمیک نبود
نقل قول کردن
new goblin 2
+1 #32 new goblin 2 1393-09-08 21:01
ممنون بابت مقاله.به نظرم همون داداش می دی پارکر هست.
نقل قول کردن
Abbas Spidey
+2 #33 Abbas Spidey 1393-09-09 18:22
من که می گم منظور از فرزند همون بنجامین پارکره
نقل قول کردن
mtm
+5 #34 mtm 1393-09-21 12:12
"فرزند" (Scion) مشخص شد!

کسانی که هنوز شماره 11 مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو نخوندن و نمیخوان اسپویل بشن این کامنت رو نخونن!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

اوکی .....
معلوم شد که همون گزینه ای که بیشتر احتمالش رو میدادیم یعنی بنجامین پارکر از دنیای 982 (فرزند پیتر پارکر و مری جین واتسون) "فرزند" هستش!

نقل قول کردن
mtm
+4 #35 mtm 1393-09-21 12:17
ضمنا من از دوستان و کاربرانی که شماره 11 رو به زبان انگلیسی خوندن خواهش دارم که از فاش کردن اطلاعات دیگه این کمیک خودداری کنند. چون اگه خدا بخواد میخواهیم خیلی زود این شماره رو ترجمه کنیم. بنابراین دوستان رو اسپویل نکنید تا از خوندن ترجمه اش لدت کافی ببرن
نقل قول کردن
spidey 2230
+4 #36 spidey 2230 1393-09-21 13:58
واقعا!!!!!!!!!!!!!
لازم شد حتما الان دنلودش کنم :o
نقل قول کردن
SLH Hero
+3 #37 SLH Hero 1393-09-21 15:41
#34:
خیلی کمیک وحشتناکی بود... :sad:

دیگه واقعاً نمی دونم اسلات می خواد تو پایان داستان چکار کنه! مخم منفجر شد! برخلاف اون چیزی که فکر می کردم هنوز پایان داستان مشخّص نیست.

?ARENT YOU IDIOTS TRYING TO CALL AVENGERS EVEN NOW

تنها نویسنده ای که این رو فهمید پیتر دیوید بود!
نقل قول کردن
arib
+1 #38 arib 1393-09-21 19:27
شماره 11 کی ترجمه میشه؟
نقل قول کردن
Abbas Spidey
+1 #39 Abbas Spidey 1393-09-21 19:40
وای نکنه مورلان بچه رو بکشه
نقل قول کردن
Victor
+1 #40 Victor 1393-09-21 19:44
Abbas spidey لینکو فعال کردی؟
نقل قول کردن
THE SUPERIOR SPIDER MAN
+2 #41 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1393-09-23 14:56
طفلک بنجامین
دان اسلات خپل عوضی زورت به بچه رسیده همه ی این اسپایدی هارو کشتی دیگه چی می خوای
آدم اینو می بینه یاد صحنه ی کربلا می افته
خبری از شماره 12 نشد فک کنم جلد 13 رو بذارن رو 12
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید