کدام شخصیت ها باید در فیلم جدید مرد عنکبوتی باشند؟

شخصیت های مکمل مرد عنکبوتی

مارول و سونی اگر عاقل باشند از این 5 کاراکتر در فیلم سال 2017 مرد عنکبوتی استفاده خواهند کرد ...

واقعا چه غوغایی به پا شده! همه جا صحبت از مرد عنکبوتی و حضورش تو عالم سینمایی ماروله! (اگر خبرش رو نخوندید اینجا رو کلیک کنید) ولی شاید از اون مهم تر اینه که مارول و سونی با تعیین تاریخ اکران فیلم جدید و اختصاصی مرد عنکبوتی در ماه جولای 2017 نشان دادند که ریبوت دیگری در راه است! این مسئله سئوالات جالبی به وجود می آورد. مثلا اینکه کدام کارکترهای مکمل (supporting cast) از کمیک های مرد عنکبوتی  باید تو این فیلم باشه ؟

حضور «کوین فایگی» به عنوان تهیه کننده قطعا به این معنا خواهد بود خانواده و اطرافیان نزدیک به مرد عنکبوتی در فیلم خواهند بود و فردی مثل کوین فایگی به خوبی از قدرت و تاثیر شخصیت های مکمل مرد عنکبوتی با خبر است و بدین ترتیب میتوان تقریبا مطمئن بود که شخصیت های زیر را خواهیم دید:

 

1- جی جونا جیمسون

جیمز جونا جیمسون

ما واقعا دلمون برای جیمسون تو فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز تنگ شد. اما الان راه کاملا برای حضور مجدد او فراهم شده. او شخصیتی مهم است که با مقالات انتقادی خود چهره مرد عنکبوتی را  سطح شهر مخدوش و روحیه او را پایین می آورد و باعث میشود تا دچار تردید شود. در ضمن او میتواند بار کمیک فیلم را هم بر دوش بکشد (درست مثل فیلم های ریمی) . حالا اگه «جی. کی. سیمونز» افسانه ای دوباره برگرده سراغ نقش اش که دیگه عالی میشه!

مطالب مرتبط:

تصاویر فوق العاده از «جی جونا جیمسون» (JJJ)

 

 

2- فلش تامپسون

فلش تامپسون

بعد از دو سری فیلم های مرد عنکبوتی که در آنها «هری آزبورن» دوست صمیمی پیتر بود حالا نوبت به «فلش تامپسون» میرسه! آری... همون قلدر مدرسه که از پیتر متنفره ولی عاشق اسپایدرمنه! او در کمیک های جدید مرد عنکبوتی نقش پررنگی داره به خصوص بعد از اینکه سیمبیوت ونوم بر تنش رفت و تبدیل شد به "مامور ونوم". در هر حال با توجه به اینکه فلش تامپسون الان عضو "محافطین کهکشان" هستش کسی چه میدونه شاید مارول بخواد در آینده از او در کنار Star Lord  و رفقاش استفاده کنه!

مطالب مرتبط:

چه كسی «ونوم» خواهد بود؟

«ونوم» به "محافظان كهكشان" پیوست!!!

 

 

3- زن عمو می

عکس aunt may

نقش آفرینی قدرتمند «سالی فیلد» تو فیلم های قبلی نشون داد که «زن عمو می» میتونه نقشی فراتر از پیرزنی که مدام نگران پیتره داشته باشه. او میتواند منبع انگیزه، اراده و الهام بخش پیتر باشه. در هر حال زن عموی فیلم های آینده باید مثل سالی فیلد باهوش باشه و گول بهانه های پیتر رو نخوره! او باید مدام پیتر رو تحت فشار بزاره و بهش گوشزد کنه که اشتباهاتش ممکنه به قیمت از دست رفتن یکی از نزدیکانش تموم بشه.

مطالب مرتبط:

لحظات ماندگار در كمیك‌‌های مرد عنکبوتی: «زن عمو می» به «پیتر» روحیه میدهد!

صاویر فوق العاده از «زن عمو می» و «عمو بن»!

 

 

4- نورمن ازبورن/گرین گابلین

نورمن ازبورن/گرین گابلین

بدون شک دشمن اصلی و نامبر وان مرد عنکبوتی باید حتما تو فسلم سال 2017 حضور داشته باشه. ما نمیخواهیم یه گرین گابلین آبکی با یه لباس مسخره که یادآور فیلم های power ranger هستش ببینیم! همینطور نمیخواهیم گرین گابلینی زپرتی که تو تختخواب جون میده ببینیم!! میخواهیم گرین گابلینی ببینیم که به معنای واقعی کلمه سادیسم داره و خباثت اش حد و مرز نمیشناسه. یعنی مثل گرین گابلین تو کمیک های Thinderbolts که «وارن الیس» نوشته. در ضمن نکته کلیدی اینه که گرین گابلین باید حتما در پایان فیلم زنده بمونه. اینجوری مارول و سونی برای فیلم های آینده هم میتونند از نورمن ازبورن استفاده کنند و دشمنی پیتر و نورمن رو شخصی تر کنند. حتی میشه نورمن رو نگه داشت برای فیلم Dark Avengers  که ممکنه تابستان 2030 اکران بشه!!!

مطالب مرتبط:

چرا «گرین گابلین» بزرگترین دشمن «مرد عنكبوتی» است؟

آیا نورمن ازبورن واقعاً در "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" میمیرد؟

تصاویر فوق العاده از «گرین گابلین»

 

 

5- مری جین واتسون

مری جین واتسون

باز دوباره وقتشه مری جین نقش محوری در زندگی پیتر پارکر ایفا کنه. پیشنهاد ما اینه که رابطه رومانتیک پیتر و مری جین رو شبیه به کمیک های «مرد عنکبوتی نهایی» نوشته «برایان مایکل بندیس» کرد. در اون کمیک ها مری جین تقریبا از همون اول میدونه پیتر اسپایدرمنه و بنابراین تمام ریسک ها و مشقت هایی که بایت علاقمندی به مرد عنکبوتی براش پیش میاد یا ممکنه در اینده پیش بیاد رو به جون میخره. او میتونه محرم راز پیتر باشه . در ضمن خیلی وقته اون جمله معروف "قبول کن رفیق که جفت شیش آوردی" (Face it Tiger, you just hit the jackpot)  رو نشنیدیم !

مطالب مرتبط:

تمام عشق های پیتر پاركر!

عكس های فوق العاده از «مری جین»

میراث "مرد عنكبوتی نهایی" (Ultimate Spider-Man)

بزرگان تاریخ كمیك  های اسپایدرمن: برایان مایكل بندیس

 

6- عمو بن

عموی مرد عنکبوتی

مارول خواهش میکنیم عمو بن نباشه! اصلا دیگه منشا (origin) مرد عنکبوتی رو روایت نکنید. اگر سونی و مارول عقلشون برسه فیلم بعدی رو از جایی شروع میکنن که عمو بن مرده . در طول فیلم پیتر میتونه تا دلش میخواد درباره عموش حرف بزنه و بهش ارجاع بده ولی لطفا ایشون و مرگش رو off-screen نگه دارید!

مطالب مرتبط:

لحظات ماندگار در كمیكهای مرد عنکبوتی: مرگ عمو بن

تصاویر فوق العاده از «عمو بن»!

 

نظر شما چیه؟ دوست دارید کدوم شخصیت های دیگر دنیای کمیک های مرد عنکبوتی رو در فیلم بعدی مرد عنکبوتی ببینید؟

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت comicbook.com

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

blackspidey
+5 #1 blackspidey 1393-11-22 03:12
مقاله عالی بود.همشو قبول دارم!ولی همیشه خیلی دلم میخواسته mysterio رو تو فیلماش ببینم!!البته تو فیلم اول نمیشه آوردش ایشالا قسمتای بعدیش!
نقل قول کردن
Reverse
+5 #2 Reverse 1393-11-22 03:46
قطعا همه چیش درست بود این مقاله منم قبول دارم دیگه این منشاء مردعنبکوتی رو نمیخواد بیارن مردیم والا میتونن مثل این بازی مردعنکبوتی شگفت انگیز دو بود یا لاکپشت های نینجا منشاء (origin) در قالب یک کارتون ساده که فقط تصویر کامیکی به اصطلاح نشون بدن و بعد بیان سر فیلم اصلی که پیتر بعد مرگ عموشه و اسپایدرمن هست به نظرم گوئن استیسی هم نباشه خوبه همون رابطه پیتر و مری جین مری جینی که از همه چی پیتر خبر داره عالیه و باهاش همدردی هم میکنه و بهش کمک میکنه مثل کامیک مردعنبکوتی نهایی اینم عالیه ولی به نظرتون فلش تامپسون همون قلدر تو فیلم اول بمونه ونومشو نمیخوایم من دلم میخواد جی کی سیمونز رو دوباره به عنوان جونا ببینم عالیهههه
و البته گابلین کبیر اون رو از همون اول بیارنش عالیه از همون قسمت اول باید بیارنش راستی هر آزبورن هم از فیلم اول معرفی شه خیلی خوبه کم کم با رفتار و رنج های درونش تماشاچی آشنا میشه عمه می یکم پیر باشه ولی سرپا و سر حال و با هوش و زیرک و فضول :lol: به نظرم اونم تو آخر فیلم یک باید بهمه که پیتر مردعنکبوتیه اینطوری میتونه بهش کمک کنه این حرفو زدم یاد کیمک marvel knights spider man افتادم :cry:
آقا اصلا چطوره من برم با روسا صحبت کنم فیلمو من بنویسم :lol:
من که بی صبرانه منتظر یه مردعنکبوتی top و ویژه هستم از سوی مارول ;-)
نقل قول کردن
mohamad_srz
+6 #3 mohamad_srz 1393-11-22 05:11
حالا که همه چیز داره ایده آل پیش میره . کاشکی یک فیلم خفن از اسپایدی ساخته بشه با یه رنک توپ تو 250 فیلم برتر IMDB یه جوری هم باشه جلو بکس طرفدار بت من بتونیم بیش از پیش پز بدیم 8) و بریم برا جام جهانی.
نقل قول کردن
superfrank
+5 #4 superfrank 1393-11-22 09:14
خیلی خیلی ممنون بابت مقاله ،ماشالله سرعت عمل سایت خیلی بالا رفته
جی حونا جیمسون که اگه نباشه میشه شدت ضعف فیلمو فهمید بالاخره یه نفر باید باشه که بار طنزه فیلم رو برعهده بگیر . مری جین که دیگه خیلی مشتاقم ببینم الان 8 ساله که مری جین رو تو فیلم های سینمایی ندیدیم در ضمن اون مری جینی که کریستین دانست بازی میکرد و گریمی که برای قیفش بخصوص تو مرد عنکبوتی 1 و 2 انجام داده بودن براش نباشه که عصبانیم میکنه اما بیشتر از همه مشتاق فیلیشیا هادریم چون میشه گفت کاراکتر تاثیر گذاری بود توی کمیک بوک ها و جذابیت رو به فیلم اضافه میکرد . نورمن آزبورن یا همون گرین گایلین هم اگه باشه الزاما باید جزو شش خبیث باشه چون در غیر این صورت خیلی داستان شلوغی میشه در ضمن آريالآی ترابی شما دوشت دارین اعضای شش خبیث کیا باشن ؟؟؟ همون اعضای کلاسیک ؟؟؟؟
نقل قول کردن
sobhani
+6 #5 sobhani 1393-11-22 10:03
خیلی ممنون بابت این مقاله آقای ترابی.
من خودم واقعاً منتظرم جونا جیمسون برگرده واقعاً اگه تو عالم مارول بیاد عالی میشه!اگه جی.کی.سیمونز بیاد که من بال در میارم!
زن عمو می که قطعاً هستش،ولی ایجنت ونوم رو بعید می دونم به این زودی ها ببینیم چون طبق کمیک اول باید به ادی براک بچسبه بعدش در طی اتفاقاتی به فلش برسه البته مارول می تونه کلا بی خیال این قضیه بشه و فلش تامپسون رو تو محافظین دو بیاره!
مطمئنم که گرین گابلین دشمن فیلم2017هستش ولی واقعاً چقدر گابلین هایی که در فیلم ها دیدیم زیاد میشه!
مری جین هم قطعاً هستش.
نقل قول کردن
mtm
+8 #6 mtm 1393-11-22 10:28
به نقل از mohamad_srz:
کاشکی یک فیلم خفن از اسپایدی ساخته بشه با یه رنک توپ تو 250 فیلم برتر IMDB یه جوری هم باشه جلو بکس طرفدار بت من بتونیم بیش از پیش پز بدیم 8) و بریم برا جام جهانی.


شما هیمن جوری هم میتونی پز بدی
مرد عنکبوتی 2 هنوزم بهترین فیلم کمیک بوکیه و امتیازش تو سایت metacritic از امتیاز همه فیلمای بتمن بیشتره

حتی فیلم اول مرد عنکبوتی سام ریمی امتیازش از batman begins بیشتره
نقل قول کردن
mtm
+6 #7 mtm 1393-11-22 10:29
به نقل از superfrank:
اقای ترابی شما دوست دارین اعضای شش خبیث کیا باشن ؟؟؟ همون اعضای کلاسیک ؟؟؟؟


اعضای کلاسیک رو بیشتر دوست دارم ولی قطعا تغییراتی تو ترکیب شون میدن
نقل قول کردن
mirabilis
+7 #8 mirabilis 1393-11-22 11:11
مقاله ی خوبی رو برای ترجمه انتخاب کردید ، در هر حال باید گفت که حتما نقش هایی مثل مری جین و زن عمو می رو خواهیم دید ، چون اگه قرار باشه به زندگی شخصی پیتر پارکر هم پرداخته بشه ، وجود این کاراکترها ضروری خواهد بود .
شخصیتی مثل جی جی هم میتونه هم برای اسپایدی و هم برای بقیه ابرقهرمان ها موی دماغ باشه . بازیگری مثل جی سیمونز واقعا گزینه ای هستش که نمیشه ردش کرد ، هیچ سایتی هم ندیدیم بتونه یه جانشین برای سیمونز پیدا کنه ، به قول مارک وب ، پیدا کردن یه بازیگر جانشین برای سیمونز از پیدا کردن یه پیتر پارکر جدید سخت تره ! :lol:
نقل قول کردن
Bad joke
+8 #9 Bad joke 1393-11-22 11:22
خب با سلام واقعا دوباره سایت با این خبر جون گرفته حل کردم

ولی خب من ایده ای که دارم پیتر سالها باشه اسپایدی باشه مثلا دانشگاهی باشه همه گرفتاری ها راداره

مری جینی را ببینیم داره تو راه مدلینگ موفق میشه و سطحش از پیتر میزنه بالاتر
قطعا فلش تامسون را ببینیم رفته ارتش
و نورمن ازبورن (شک دارم فعلا گابلین بازی بسه)

یه مثلث عشقی هم بد نیست ولی قطعا تم اصلی من باش استفاده نمی کنم

من قطعا الان دیگه دوره ای نیست اکشن کوچک تو فیلم پذیرفته بشه من خیلی شوکر را میپسندم کلا دشمنایی که عددی نیستن ولی جلوی قهرمان می ایستن را خوشم میاد ولی دشمن اصلی مهمه چون شش خبیث برای فیلم اول زوده چون ما باید دنیا را تعریف کنیم پیتر و رفیقاش دیلی بوگل
دانشگاه پیتر و باید بی ربطم به شش خبیث نباشه فیلم بعدی سال 2019 خواهد بود پس شش خبیث احتمالا اونه

من دوست دارم دکتر اکتایوس باشه ولی هنوز دکتر اختاپوس نباشه دشمن جدیدی مثل کرکس خوبه خیلی فان میشه

یه زن هم تو گروهشون لازم داریم باید ببینیم کی میتونه باشه میشه نسخه زنونه عقرب شاید جالب باشه

من خیلی دوست دارم دکتر اختاپوس ریشش این شکلی باشه که اون یه دانشمند هسته ای هستش پس بازوها را برای استفاده از راه دور برای کاربری مواد درست کرده بعدا تراشه ای خلق کنه که بتونه با مغزش کنترلش کنه کلا اینکه دشمن با اتفاق و حادثه این شکلی بشه مشکل دارم میتونیم این روند را تو فیلم ببینیم

ازکورپ هم یه جورایی پیمان کار ارتش باشه و نورمن هم اگر باشه یه سیاست مدار قدرت طلب باشه

خب پس تو فیلم 2017 یه دکتر اختاپوسی باشه که هنوز دکتر اختاپوس نباشه
یه دستیار و همکار که بشه اسکورپیو

کرکس هم باشه بقیشم تو فیلم بعدی جور میشه
نقل قول کردن
Bad joke
+6 #10 Bad joke 1393-11-22 11:23
#8
مارک وب که بره بمیره اصلا فیلم را جوری کار میکرد انگار همه چی از دستش در رفته بود
نقل قول کردن
New Goblin
+5 #11 New Goblin 1393-11-22 11:33
کاش یه فلش بکی هم به گوئن بزنن...
نقل قول کردن
Soheil spidey
+6 #12 Soheil spidey 1393-11-22 11:34
خیلی ممنون بابت مقاله آقای ترابی.
اول از همه جی جی برگرده اگه سیمونز باشه که دیگه لازم نیست نگران بار کمدی فیلم باشیم.
بعد همونطور که گفتین دیگه اریجین اسپایدی معرفی نشه. خب دیگه هر کی ام که کمیک نخونه با دیدن دو تا فیلم از 5 تا فیلم ساخته شده از مردعنکبوتی میدونه که قضیه از چه قراره.
من به شخصه جای فلش رو تو Tasm 2 خالی دیدم و حتما باید تو فیلم بعدی باشه.
ولی تو یه چیز هنوز شک دارم.
گوئن یا مری جین.؟!
نقل قول کردن
mirabilis
+7 #13 mirabilis 1393-11-22 11:50
#10 : هنوز هم خاطرمونه که تا قبل از اکران اسپایدرمن شگفت انگیز 2 ، همه از ایده ها و کارهای مارک وب تعریف و تمجید میکردن ، الان دیگه بره بمیره ؟ تارخ انقضاش تموم شد ؟ :lol:
مارک هم تمام تلاشش رو کرد ، یه قسمت هایی رو برای خود فیلم بالاجبار حذف کرد ، یه قسمت های رو هم سونی گفت حذفش کنه ، در نهایت شد اونی که نباید میشد .
همین الان هم درسته فیلم خوبی نیست ولی چیز فاجعه ای هم در نیومده که بیننده یه بار هم نتونه ببینه ... .
نقل قول کردن
blackspidey
+3 #14 blackspidey 1393-11-22 11:59
بنظر من مری جین باشه ی مری جین ع ultimate spider man!!!....ولی خداییش اگه جی کی سیمنز بیاد من ذوق مرگ میشم!
بنظرتون غیر از j.k ممکنه کیو برای jjj انتخاب کنن!؟؟؟
نقل قول کردن
Bad joke
+5 #15 Bad joke 1393-11-22 12:04
#13
نه میرلبیلیس جان این فیلم فقط حرف بود خود فیلم چی داشت الان هم همه از جاش ترانک تعریف می کنن شیفته فیلم میشی ؟
معلومه که نه تو فیلم 2 را ببین ریتم فیلم یه بار یه سال یکیش 6 ماه پرش داشت اصلا کدومش منطقی بود از زندگی پیتر چی دیدیم هیچی اکشن فیلم مرد عنکبوتی 2 با این همه سال اختلاف بهتر نبود تازه توجه کن بودجه فیلم اندازه فیلم اونجرز بوده تازه ون فیلم هزینه دستمزد رابرت داونی را هم باید میداد حدود 50 میلیون اونوقت نباید لعنت کرد مارک وب را
کدوم شخصیتش درست در اومده بود فیلم انقدر ضعیف عمل کرد که فرانچایز را قفل کرد وگرنه سونی کسی نیست تو سود اسپایدی کسی را شریک کنههر چی هم فیلم داشت از ذات اسپایدرمن داشت وگرنه هر چه کرد مارک افتضاحی بیش نبود من که با حرف برای کسی نتیجه گیری نمی کنم فیلمش گند بود بعدشم مسئولن سونی خر نیستن که اگر ورژن مارک ب بهتر بود اونا پخش میکردن حتی تو دی ویدی وقتی نشون نمیدن یعنی دار وندار فیلم همینه و بقیش حرف مفت بوده مشغولیات طرفدارای ساده
نقل قول کردن
SLH Hero
+6 #16 SLH Hero 1393-11-22 12:06
خیلی مقاله عالی ای بود! ممنون آقای ترابی.

من به نظرم بهتره داستان رو مثل سریال Spectacular Spider-man درست کنن (همه دشمنای مردعنکبوتی زیر نظر آزبورنن و...). اگر اینکار رو بکنن واقعاً عالی میشه! تازه اگر 50 تا خبیث هم توی داستان بیارن هیچ مشکلی پیش نمیاد چون همه زیر نظر آزبورن یا شخصیت خبیث اصلی داستان هستن. اینجوری همشون هم به هم مرتبط میشن. اسم فیلم هم میذارن The Spectacular Spider-man. میدونم خیلی جو گیرم :lol: .

با ایده اینکه داستان از بعد از Origin مردعنکبوتی شروع بشه و بعد بهش اشاره بشه هم موافقم. اینجوری داستان هم اون ریتم کند فیلم های Origin رو نمیگیره. به نظرم مبارزات هم باید یکم Active تر باشن. ما توی هیچ کدوم از فیلم های مردعنکبوتی ندیدیم که مثل کمیک ها مردعنکبوتی خلاق و پر جنب و جوش بجنگه. شاید به این دلیل باشه که طبیعی درست کردنش یک سختی و جلوه های ویژه حرفه ای میخواد. البتّه ما این سبک مبارزه رو تا حدّی توی فیلم های مردعنکبوتی شگفت انگیز دیدیم ولی هنوز بی نقص نبود.

ولی به نظرم بهتره اوّل از گوئن استفاده بشه چون شخصیتش خیلی به پیتر زدیک تره. در ضمن، مطمعنّم بدون دداستان مناسب عشق بین مری جین و پیتر خیلی لوس میشه و وجود گوئن هم یکم به عشق بین پیتر و مری جین قدرت می بخشه (گوئن با پیتر بهم بزنه و زن عمو می به پیتر مری جین رو نشون بده).
نقل قول کردن
blackspidey
+3 #17 blackspidey 1393-11-22 12:11
#13
درسته فیلم یسری اشتباهاته کاملن بچگونه داشت ولی بازم بنظر من تقصیر سونی بود.
نقل قول کردن
Bad joke
+5 #18 Bad joke 1393-11-22 12:14
یه بحثی بکنم
خیلی از بچه ها میگن گوئن خوبه ریشش را چطور تعریف میکنن

1- فیلم اصلا به اینکه مرد عنکبوتی چطور شده اصلا اهمیت نمیده نه نه جون منم میدونه چی شده پیتر شده اسپایدی

2- فیلم جدید تا بتونه از فیلمهای وب دور میشه پس گوئن را عمرا نشون بدن ( کلا شباهت که خوب نیست تفاوت که خوبه مری جین و پیتر چقدر مکمل بهتری هستن تا گوئن تازه گوئن ورژن اما استون بیشتر مری جین بود تا گوئن اینم مشکل کم فیلم دیدنه)

3-زن عمو می را هم قطعا خیلی شبیه فیلم مارک وب میبینیم ولی قطعا خیلی کوتاه

4- مبارزه نبرد این کلمات تو فیلمای مارک وب بیشتر مترادف با فاجعه و نابودی معنی میدادن کاش این مورد تو فیلم جدید بهتر باشه
نقل قول کردن
vahidcloner
+5 #19 vahidcloner 1393-11-22 12:21
از نظر من هم عموبن نباید باشه ولی گرین گابلین حتما باید باشه.اگه فلش تامپسون هم باشه خیلی باحاله...
نقل قول کردن
mtm
+7 #20 mtm 1393-11-22 12:22
این خبرها و مقالات اونقدر تند و سریع منتشر میشن که ادم بهشون نمیرسه! من الان متوجه شدم جدیدا اشتباهات املایی هم تو مقالاتم به چشم میخوره!
مثلا تو همین مقاله تو بخش مربوط به نورمن ازبورن به جای Thunderbolts تایپ کردم Thinderbolts

:lol:
نقل قول کردن
mtm
+6 #21 mtm 1393-11-22 12:25
ولی جدا ما باید ایشالا سر وقت یه برنامه ای برای کمیک های thunderbolts که وارن الیس نوشته بزاریم

به نظرم فوق العاده ان و لیاقت ترجمه شدن رو دارن
نقل قول کردن
Victor
+5 #22 Victor 1393-11-22 12:33
#20
آقای ترابی چند وقت پیش وقتی تایید شد که بارون زمو تو فیلم کاپ 3 هست شایعاتی بر سر زبان ها افتاد که گویا مارول میخواد Thunderbolts رو شکل بده جیمز گان هم بهش اشاره ای کرده بود
یه مقاله ای در این باره هم نوشته شد که خیلی خوب بود
اون صحنه ی آخر هالک شگفت اگیز هم جز اسناد اولیه برای شکل گیری Thunderbolts بود
بنظرتون میشه با Thunderbolts مواجه بشیم؟
نقل قول کردن
Bad joke
+6 #23 Bad joke 1393-11-22 12:46
#22
خود جمیز گان هم گفته بود با وجود جوخه خودکشی احتمالش ضعیفه
حقیقتا هم جوخه خودکشی دیسی از نظر قدمت و عمق داستانی برتری داره اخه تاندربولت فقط داستان وارن الیس مورد قبوله بعدا به پوچی میرسه

بعید میدونم مارول بره سراغ تاندربولت شاید اشاره بشه ولی فیلم ازش دیگه تقریبا بعیده ایده دارک اونجرز ایده معقولتریه
مارول تو سینما بعید میدونم بره سراغ داستانای تکراری
نقل قول کردن
Reverse
+4 #24 Reverse 1393-11-22 13:01
#23:
خب میشه یه تک قسمت از همون ساخت!مگه حتما باید سه گانه باشه! :-*
نقل قول کردن
mtm
+4 #25 mtm 1393-11-22 13:06
به نقل از Dante:
#20
بنظرتون میشه با Thunderbolts مواجه بشیم؟


احتمالش هست
یعنی در فاز های بعدی به احتمال زیاد مارول میره سراغش

ولی انصافا شاید بهتر بود مارول تاندربولتس رو قبل از جوخه خودکشی دی سی میساخت!
نقل قول کردن
Bad joke
+7 #26 Bad joke 1393-11-22 13:07
مسئله تکراری بودنه نه یه قسمتی یا چند قسمتی بودن خب یه داستانش خوبه ولی همین داستان را جوخه خودکشی نداره چرا داره اون زودتر تعریف نمی کنه چرا میکنه همین پس مارول نمیسازه بعد دی سی فن ها بیان بگن کپی کار
مگه مارول داستان کم داره تو همین قهرماناش داره میمونه نرسیده فیلمی از هالک بسازه یا دادویل را کرده تو تلویزیون در صورتی که میشد یه فیلم سینمایی خفن ازش در اورد
نقل قول کردن
mtm
+6 #27 mtm 1393-11-22 13:12
حسن اقا داشتم یه مقاله ای میخوندم میگفت فیلم های مارول عالین ولی از فقدان یه شخصیت خبیث تمام عیار رنج میبرن

به نظرم رسید که درست میگه یعنی انصافا ایرون من ها یه ابر شرور حسابی ندارن یا مثلا همین لوکی یا رد اسکال خوب بودن ولی درجه یک نبودن

یعنی در حد گالاکتوس و دووم، مگنتو و نورمن ازبورن نیستن

حیفه که مارول این همه ابرشروز تاپ داره که خداییش دی سی حتی به گرد و غبارش هم نمیرسه (!) ولی به رایتشون دسترسی نداره
تو مقاله نوشته بود مارول احتمالا روی نورمن و دکتر اختاپوس حساب باز کرده تا به نوعی این مشکل رو برطرف کنه
نقل قول کردن
Reverse
+5 #28 Reverse 1393-11-22 13:17
#27:
مارول یه مشکلی داره یه شخصیت خبیث درجه یک در میاد بیشترین استفاده رو ازش میبرن تا آخرین قطره ولی دیگه به اون شخصیت ها نمیرسه فک میکنه همون دو سه تا بسته ولی نمیدونه باید بیشتر از اونا درست کنه که بیبشترم سود ببره!
نقل قول کردن
Victor
+6 #29 Victor 1393-11-22 13:19
#27
مسلئه اینجاست که ابر خبیث های مارول جورین که میشه 10،20 سال روشون مانور داد
منکه خیلی منتظر نورمنم
نقل قول کردن
Bad joke
+7 #30 Bad joke 1393-11-22 13:24
#27
خب مسئله اینه واقعا بتمن شرورای عالی داره ذاتا این شکلی هستن یا سوپرمن شرورش ژنرال زاد نقش اصلی فیلمه ضربان فیلم را میگیره دستش
ولی فیلمای مارول با تم سرشادی که دارن قهرمان سوار کاره حتی تو محافظان با دشمنایی که میتونن سیاره را از وجود حیات پاک کنه

خب نورمن یا دکتر اختاپوس خوب هستن ولی برای کل مارول بعید میدونم بشه این بهره را ازشون کشید بیرون علت دشمنی نورمن با پیتر سالهاست شکل گرفته برای چی با اونجرز یا قهرمانان مشکل داره یا دکتر اختاپوس چه طور میتونن بسازنشون به اون صورت که میگید ولی همین کارا میشد با رد اسکول ولوکی کرد ولی فضای مارولی نمیتونه این کارا بکنه

به نظرم تنها کاراکتری که میتونه این قدرت و نفرت را وارد کنه کانگ هستش اون میاد به گذشته که اونجرز را نابود کنه چون اونا را عامل نابودی دنیا تو اینده میدونه


ببخشید نورمن دارک انجرز هم میتونه همچین چیزی باشه
من از تم دارک اونجرز از اونجاش خوشم میاد تنها دلیل اونجرز بود این گروه قدرتاشون نیست این قلبشونه که اونا را قهرمان میکنه

در کل یا میشه به ضد قهرمان برسی (دی سی مدلش) یا قهرمانت را بپزی مثل مارول ولی ایراد به ایرون من بیشتر وارده چون در کل ایرون من مشکل دشمن زیاد داره تو کمیکاشم مین طوریه
نقل قول کردن
mtm
+6 #31 mtm 1393-11-22 13:28
اینجاست که ادم واقعا از دست فاکس حرص میخوره

یعنی دکتر دوومی که الان باید مثل بازی ultimate alliance دنیای مارول رو به خاک و خون بکشه ، تبدیل شده به یه هکر!

:-x
نقل قول کردن
Reverse
+6 #32 Reverse 1393-11-22 13:29
#31:
هکرا رو هم دست کم نگیریدا اونا هم میتونن! :-*
ولی برا دووم هکری نمیخوره! :-*
نقل قول کردن
mtm
+4 #33 mtm 1393-11-22 13:30
یه نکته دیگه هم اینه که مارول به بهترین شکل ممکن از بضاعتی که در اختیارش بده استفاده کرده

الان شما واقع تو کاپیتان امریکا 2 مشکل ضعف شخصت خبیث نمیبینی ، چه تو وینتر سولجز یا هایدرا در قالب شیلد

تو قست سوم هم که انگار تونی میشه شخصیت خبیث :-*

از اونجرز 2 هم خیالم راحته چون مطمئنم الترون محشر میشه
نقل قول کردن
mtm
+6 #34 mtm 1393-11-22 13:31
به نقل از Ali Spidey:
#31:
هکرا رو هم دست کم نگیریدا اونا هم میتونن! :-*

اره کوین اسمیت هم تو توئیت خودش دیشب گفت که ما همه این توافقات بین مارول و سونی رو مدیون اون هکرهای کره شمالی هستیم :lol:
نقل قول کردن
Bad joke
+6 #35 Bad joke 1393-11-22 13:33
اقای ترابی میگم این سریال شبکه 3 رادیدید
من سالهاست تلویزیون سریال واینا نگاه نمیکنم به طور اتفاقی این شخصیت اسماعیل را دیدم همون قسمت نمیدونم 10 بود یا همین هول و هوش گفتم این یه پا جوکره برای خودش دیدید چقدر سادیسمی به یه شرور تبدیل شد واقعا این قسمت اخر ریتمش عالی بود بعد سالها از یه خبیث تو فیلمای ایرانی لذت بردم واقعا ادم هم ازش خوشش میاد هم بد میاد در اصل میترسه
نقل قول کردن
Reverse
+4 #36 Reverse 1393-11-22 13:34
#34:
:lol:
نقل قول کردن
Maximum Venom
+4 #37 Maximum Venom 1393-11-22 15:09
1-اگه JJ باشه عالی میشه به نظرم یکی از برتری های سه گانه سم ریمی به مارک وب حضور جونا جیمسون هست

2- فکر نکنم حضور فلش تامپسون ( اونم سیمبیوتش) تو فیلم بعدی کار عاقلانه ای باشه اما اگه تو Guardians of the galaxy 2 باشه خیلی خیلی جالب تر میشه

3- نظر خاصی ندارم خب اگه بخواد پیتر پارکری هم باشه باید زن عمویی هم باشه دیگه

4- اگه اسم بعدی فیلم sinster six باشه خب باید هم گرین گابلین باشه اما یه چیزی هست اونم اینه که تو قسمت دوم نورمن خیلی حال و احوالش به گرین گابلین شدن نمیخوره اما یعنی شاهد حضور گرین گابلین در قسمت سوم نخواهیم بود؟ (اون موقع اسپایدی باید با 1-6 مذاکرات انجام بده) :lol:
به نقل از blackspidey:
همیشه خیلی دلم میخواسته mysterio رو تو فیلماش ببینم!!ا

واقعا حضور میستریو خیلی جالب میشه ادم تو فکر این میمونه که چجوری میخوان طراحیش کنن!
با توجه به مقاله ای که درباره توافق دیزنی و سونی بود ارزو دیدن میستریو بر دلمون نخواهد موند!
اما دیگه ونوم خونخوار و کینه جویی وجود نخواهد داشت! :cry: :cry: :cry:

5- اگه mj باشه بد نمیشه ولی اگه بخواد مثه مری جین سم ریمی باشه یا کلون گوئن بخواد بیاد نیاد بهتر میشه...

6- با نظر اقای ترابی موافقم! یعنی چه که مرده زنده شه؟!
نقل قول کردن
Maximum Venom
+5 #38 Maximum Venom 1393-11-22 15:17
به نقل از Bad joke:
اقای ترابی میگم این سریال شبکه 3 رادیدید
من سالهاست تلویزیون سریال واینا نگاه نمیکنم به طور اتفاقی این شخصیت اسماعیل را دیدم همون قسمت نمیدونم 10 بود یا همین هول و هوش گفتم این یه پا جوکره برای خودش دیدید چقدر سادیسمی به یه شرور تبدیل شد واقعا این قسمت اخر ریتمش عالی بود بعد سالها از یه خبیث تو فیلمای ایرانی لذت بردم واقعا ادم هم ازش خوشش میاد هم بد میاد در اصل میترسه

جوکر ایرانی!!! :D
اره واقعا عجیب بود تازه قاتل هم پیدا شد!
خوشتیپ تر از اسماعیل نتونستن کسیو پیدا کنن!
نقل قول کردن
blackspidey
+5 #39 blackspidey 1393-11-22 15:35
به نقل از Maximum Venom:
1-
واقعا حضور میستریو خیلی جالب میشه ادم تو فکر این میمونه که چجوری میخوان طراحیش کنن!
با توجه به مقاله ای که درباره توافق دیزنی و سونی بود ارزو دیدن میستریو بر دلمون نخواهد موند!
اما دیگه ونوم خونخوار و کینه جویی وجود نخواهد داشت! :cry: :cry: :cry:

آره واقن خیلی جالب میشه
نقل قول کردن
Farzan003
+5 #40 Farzan003 1393-11-22 16:06
wow...i'm surprised...wow
welcome back spidey
مسلمه که زن عمو می هست.ولی درباره ی بقیه:
فلش تامپسون بهتره فعلا یه همکلاسی یا دوست برای پیتر باشه تا بعد که یه داستانی واسه سیمبیوتها جور کنن.
به شخصه از مری جین خیلی بیشتر از گوئن خوشم میاد ولی به نظرم خوبه یه مثلث ایجاد کنن با گوئن یا فلیشیا. ایشالا ته تهشم عروسی... :lol: :-*
نرمن که حتما باید باشه .همون طور هم که اشاره شد میتونه یه دشمن برای کل دنیای مارول باشه.ولی علی الحساب بهتره گابلین نباشه و پشت صحنه به دشمنی با اسپایدی بپردازه.
جی جی که ضرورتا باید باشه من که خیلی ازش خوشم میاد.ضمنا دنیای سینمایی مارول هنوز یه ژورنال درست و درمون نداره که دیلی بیوگل میتونه این موضوع رو حل کنه.
نقل قول کردن
Omid.J
+7 #41 Omid.J 1393-11-22 17:24
#41
اگه نورمن گابلین نباشه که میشه مثل لکس لوثر!
اصلا خوبی نورمن اینه که هم برای اسپایدی مثل لوثره و وقتی ماسک می‌زنه مثل جوکر می‌شه! نمونه عالی از فریبکاری!
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+3 #42 sonic the spider hedgehog 1393-11-22 17:36
1-اگه همین سیمونز رو بیارن عالی میشه و قسمت زیادی از بار طنز فیلم رو به عهده میگیره.
2-راجب فلش تامپسون دو احتمال وجود داره.۱-یکی از شخصیت های خبیثی که در فیلم اینده حضور داره ونوم باشه که میزبانش ادی براک باشه و وقتی ونوم شکست خورد در پایان فیلم یا یک cemo بین دو تیتراژ نشون بدن که سیمبیوت سراغ فلش بیاد.
۲-میتونن تو فیلم از ونوم استفاده نکنن ولی در پایان فیلم یا cemo بین تیتراژ نشون بدن که ماده سیاهی (که همون سیمبیوته) میزبان فلش شده و در محافظین کهکشان ۲ توضیح بیشتری داده بشه و بهش پرداخته شه.
3-زن عمو می فیلم های اینده بنظرم ممکنه شباهت بیشتری به زن عمو می سه گانه اول داشته باشه تا فیلم های مارک وب.
4-احتمال حضورش خیلی زیاده اما بنظرم بهتره تو فیلم اول گرین گابلین نشه و با مرد عنکبوتی رو به رو نشه.ولی در فیلم نشون بدن که خبیث فیلم از اون دستور میگیره و همچنین نشون بدن که دنبال راهی برای دست یافتن به قدرت فوق بشریه.و در فیلم بعدی گابلین شه.ولی به احتمال زیاد تو فیلم اول نقش پر رنگی داره.
5-مری جین هم مری جین دنیای التیمیت بشه بهتره و مثلث عشقی هم با مری جین و گوئن باشه.اگه گوئن بخواد تو فیلم حضور داشته باشه به احتمای قوی نقش کم رنگی رو ایفا میکنه و مری جین یکی از نقش های اصلی میشه و به اون بیشتر پرداخته میشه.
6-عمو بن هم نباشه بهتره و اوریجنش هم در اول فیلم با نشان دادن یک سری نقاشی و یه صدا که اوریجن رو روایت کنه صورت بگیره.
نقل قول کردن
Reverse
+4 #43 Reverse 1393-11-22 19:56
#43:
درباره گزینه 2 نقدت بگم که خیلی بد میشه هر دو صورتش در هاله ای از ابهام برا تماشاچی میمونه تماشاچی سر درگم میشه!
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+3 #44 sonic the spider hedgehog 1393-11-22 20:04
#44
من منظورم بود که یا اخر فیلم اسپایدی به قضیه مامور ونوم شدن فلش اشاره میشه و در محافظین ۲ کامل برای بیننده ها توضیح داده میشه یا در اخر فیلم مامور ونوم میشه و دربارش توضیح داده میشه و ما شکل گیریشو میبینیم و در محافضین ۲ بهشون میپیونده.
نقل قول کردن
Reverse
+3 #45 Reverse 1393-11-22 20:44
#45:
نه به نظرم من اول بیننده با فلش کامل آشنا بشه در قسمت یک و دو فیلم مردعنکبوتی و یه قسمتای مثلا تو فیلم ونوم تو یه فلش بکی تو جنگ رفتنشو بگن در قالب کامیکی و بعد مبارزه اسپایدی و ونوم ونوم توسط شیلد گرفته بشه و مقامات دولتی اون رو بخوان و در آخر فیلم به فلش داده بشه بعدم تو قسمت دوم ونوم ما با مامور ونوم مواجه شیم بعدشم محافظین کهکشان در آخر فیلم بیان اون رو به عنوان عضو تیمشون انتخاب کنن و در قسمت سوم محافظین کهکشان شاهد حضورش باشیم اینطوری منظم تر ولی به هر حال هر کی یه نظری داره ;-)
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#46 Samwel Tarly 1393-11-23 17:05
به نظر من جیمسون از همه مهمتره.
نقل قول کردن
The Amazing Mohammad
+3 #47 The Amazing Mohammad 1394-03-01 04:01
دوستان کسی فیلم اونجرز 2 رو با کیفیت بهتر از کیفیت موجود در سایت ها نداره؟
نقل قول کردن
superior spider boy
+3 #48 superior spider boy 1394-03-01 09:29
من هم قبول دارم و خیلی هم دوست دارم که عقرب هم در فیلم باشه البته احتمالش خیلی کمه ولی به هر حال یکی از اعضای اصلی شش خبیث!
نقل قول کردن
Agent Marvel
+3 #49 Agent Marvel 1394-03-01 10:04
باید از هری آزبورن،گوین استیسی و بتی برانت هم استفاده کنند.
نقل قول کردن
پدر بزرگ عنکبوتی
+2 #50 پدر بزرگ عنکبوتی 1394-03-01 11:18
به نظر من اگه جونا جیمسون و گرین گابلین نباشه فیلم دیگه به درد دیدنم نمی خوره
نقل قول کردن
A.M howlett
+1 #51 A.M howlett 1394-03-01 11:21
حیف که اینا میخوان اسپایدرمن رو دبیرستانی بسازن :-? مثلا میتونستن پیتر رو فارغ التحصیل نشو بدن که تو دانشگاه درس میخونه فلش هم میاد یه سری به پیتر میزنه،بعد پیتر ازش میپرسه چه خبرا و اینا؟فلش هم میگه رفتم تو ارتش بعد دارن حرف میزنن که گوشی فلش زنگ میخوره و پشت خط ژنرال راسه ،بعد مابین فیلم ما میبینیم که فلش تو یکی از تمرین ها پاهاشو رو از دست میده و آخر های فیلم ژنرال راس که فلشو مثل بچش دوست داره میره یه جای خفن سرد و بی سر وصدا(چون سیمبوت از این چیزها بدش میاد) و ژنرال درباره سیمبوت میپرسه اینجا دو تا گزینه داریم:1یه موجود آزمایشگاهی 2چیزیه که توسط ارتش تی چالا تو اونجر یک به زمین اورده شده بعد ژنرال هم یه لبخند ترسناک میزنه و تمام(اینجاها واسه تیتراژ پایانی بود)پیوند سیمبوت رو هم میشه تو فیلم کاردین گلکسی نشون داد و سازمان سورد sword مامور ونوم رو به عنوان نماینده زمین میفرسته تو گاردین گلکسی،برای فیلم اول هم میشه از یه دشمن فان(از جنبه بصری) مثل هایدرومن استفاده کرد و اسپایدی تازه کار از گروه دیفندر(جسیکا جونز،لوک کیج،داردویل و آیرون فست) کمک بگیره
نقل قول کردن
2m-had
#52 2m-had 1394-03-02 15:04
ممنون مقاله خوبی بود!دشمنان چطور؟آیا کل 6 خبیث حضور دارند؟
نقل قول کردن
spider bad
#53 spider bad 1394-12-22 20:46
مری جین قطعا خواهد بود عمه می هم همینطور گرین گابلینو شک دارم جی جی هم شک دارم :-* ولی میدونم فیلمه قشنگی میشه
نقل قول کردن
THE END
#54 THE END 1394-12-23 07:31
موافقم تو هر فیلمی از اسپایدی داریم اریجینشو میبینیم و ی نظر شخصی ک بهترین زن عمو بن و گون استیس و جورح استیسی دیدم مال tasmبود و بهترین نورمن و هری ک دیدم مال سپایدرمن سم ریمی بود و بهترین گلایدر گابلینی ک دیدم مال tasmبود بهترین لباس گابلینم نداشتیم :cry:
اما خدایی جیمسون فیلم سم ریمی هم خیلی خوب بود :-)
و در اخر ب شخصه دلم میخواد بیشتر گونو تو فیلم جدید ببینم تاا مری جین :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید