نقد و بررسی فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2

نقد و بررسی فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2

و سرانجام نقدی كه خیلی وقته قولش را داده بودم... !

مقدمه : اعتراف میكنم نوشتن نقد برای "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" كار بسیار سختی است. به قول دوستم مختار، آدم تكلیف اش با این فیلم مشخص نیست. نمیدانیم عاشق اش شویم یا فحش اش دهیم! فیلم مدام از یك نکته قوت به یك نكته منفی یا نه چندان مثبت در حركت است و ادم حیران میماند كه بلاخره آن  را موفق بداند یا نه! به همه اینها اضافه كنید اخبار و گزارشاتی كه درباره حذفیات و تغییرات دقیقه 90 ای در  فیلم منتشر شده (مطلبش اینجا و اینجاست) تا متوجه شوید نقد كردن این فیلم چه كار طاقت فرسایی است. در هر حال این شما و این نقد فیلم "اسپایدرمن شگفت انگیز 2" ...

تریلر فیلم: Download Link

 دانلود فیلم (کامل + دوبله به فارسی): لینک

دانلود صحنه های حذف شده:لینک

شناسنامه فیلم:

 كارگردان: مارك وب

 تهیه‌كنندگان: اوی آراد، ، مت تولماك

 فیلمنامه‌نویسان: الكس كرتزمن، روبرتو اورچی، جف پینكنر (براساس کامیک  های «اسپایدرمن»، خلق شده توسط استن‌لی و استیو دیتكو)

 بازیگران: اندرو گارفیلد، اما استون، جیمی فاكس، دین دیهان،  سالی فیلد، پل جیاماتی، كولم فیور، فلیسیتی جونز

موسیقی: هانس زیمر

 فیلمبردار: دان میندل

 محصول: كلمبیا پیكچرز (سونی)

 مدت زمان: 142 دقیقه

 تاریخ اكران: 2 می 2014

 بودجه: 200 میلیون دلار

 میزان فروش در سراسر جهان: 708  میلیون دلار

 خلاصه داستان:

 «پیتر پاركر» حالا كاملاً در نقش ابرقهرمانی به نام اسپایدرمن فرو رفته است ولی زندگی برایش سخت تر شده. او از طرفی باید به قولی كه به سروان استیسی داده وفادار باشد و از سوی دیگر نمیتواند «گوئن استیسی» (دختری كه دوستش دارد) را فراموش کند. ظهور شخصیت خبیثی به نام «الكترو» و همچنین بازگشت دوست صمیمی  پیتر یعنی «هری آزبورن» اوضاع را پیچیده تر میكند به خصوص اینكه هری پس از مرگ پدرش نورمن ازبورن به ریاست ازكورپ میرسد و از اسپایدرمن توقع دارد به او كمك كند. سپس با فاش شدن سرنوشت حقیقی پدر و مادر پیتر و مقاصد پلید ازكورپ مرد عنكبوتی بر سر یك دوراهی قرار میگیرد و در نهایت بهای سنگینی میپردازد ...

 

فیلم شروع و پایانی بینظیر دارد. در ابتدا مارك وب سعی میكند به برخی از سئوالاتی كه درباره پدر و مادر پیتر از قسمت اول باقی مانده بود پاسخ  دهد. بعد یك سكانس تعقیب و گریز مهیج داریم كه طبق معمول باعث میشود پیتر با تاخیر به یك مراسم مهم برسد. سكانس مذكور پر از لحظات fun و بامزه است كه حال و هوای كمیك های  مرد عنكبوتی را در ذهن تداعی میكند. پایان فیلم هم به نظرم بهترین پایانی است كه تا به حال برای یک  اثر كمیك بوكی ساخته شده است. واقعا دیدن پیتر محزون سر قبر گوئن و سپس حضور «راینو» در شهر ،  آمدن آن پسر بچه ای كه پیشتر توسط اسپایدرمن نجات یافته و در نهایت بازگشت اسپایدرمن به عرصه تجربه منحصر به فردی است كه مطمئناً تا آخر عمر در ذهن مرور خواهم کرد.

پایان فیلم فوق العاده است

در حقیقت فیلم تا آنجایی كه با «مكس دیلون» آشنا میشویم و «الكترو» به داستان وارد میشود عالی است ولی دقیقا از اینجا به بعد دچار مشكلات میشود. البته اجازه بدهید درباره شخصیت الكترو توضیح بدهم. خیلی از منتقدین او را كاراكتری ضعیف با انگیزه هایی كلیشه ای خوانده اند و با شخصییت هایی مثل «ریدلر» در فیلم "بتمن برای همیشه" و ... مقایسه اش میکنند. خیلی ها هم میگویند كه او فقط چون مرد عنكبوتی اسمش را در میدان تایمز فراموش كرد، دشمنش شد! در حالیكه اصلا اینطور نیست و برای من الكترو و انگیزه هایش برای خباثت كاملاً منطقی و باور پذیر هستند. ببینید ... مكس یك آدم سرخورده و به قول  معروف "عقده ای" است. كاملاً معلومه مکس از كمبود محبت رنج میبرد و هیچ کس آدم حسابش نمیکند. كافی است به صحنه برداشتن كیك از داخل یخچال و حرف زدن های او با خودش توجه كنید تا متوجه عمق مشکلات روحی - روانی او بشوید.

مکس دیلون

او تمام امیدش را به اسپایدرمن بسته و تمام نداشته هایش را در او جستجو میكند. بنابراین وقتی در میدان تایمز با اسپایدرمن مواجه میشود و پلیس و حتی مردمی كه همیشه تحقیر اش كرده اند را بر علیه خود میبینید به ناچار به اسپایدرمن پناه می آورد ولی شرایط جوری رقم میخورد  كه حس میكند روی اسپایدرمن هم نمیتواند حساب كند و اینها همه  سناریویی بوده كه اسپایدرمن ترتیب داده تا محبوبیت خود را افزایش دهد. حالا چرا این حس را پیدا میكند؟ دلیلش را باید  در دو صحنه جستجو كرد: ابتدا وقتی الكترو وارد میدان تایمز میشود همه مانیتورها او را  نشان میدهند و او كه تمام عمر حسرت توجه دیگران را میكشیده خیلی ذوق میكند

الکترو در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

ولی اندکی بعد و با ورود مرد عنكبوتی تصویر روی مانیتورها عوض شده و همگی مرد عنکبوتی را نشان میدهند که با تشویق و استقبال مردم به خاطر عمل قهرمانانه اش همراه میشود.

مرد عنکبوتی در میدان تایمز

این صحنه دشمنی او با اسپایدرمن را كلید میزند. شخصا با ادم هایی مثل مكس دیلون برخورد داشته ام و كاملا درك میكنم كه اگر تنها امیدتان به یك نفر باشد و  به حق یا ناحق حس كنید آن یكنفر هم  به شما خیانت كرده  ممکن است چه حس انتقام جویانه ای پیدا كنید. در ضمن از یاد نبریم که نیروهای فوق بشری الکترو به او این امکان را داده اند تا برای اولین بار در برابر کسانی که همیشه به او سر کوفت زده اند، قد علم کند.

با این حال فكر میكنم حضور الكترو در فیلم اضافی است و ای كاش فقط «گرین گابلین» را به عنوان شخصیت خبیث داشتیم. دیالوگ هایی كه هم از زبان الكترو میشنویم عمدتاً كلیشه ای و کارتونی هستند ولی انصافا «جیمی فاكس» خیلی سعی كرده از الكترو یك خبیث قابل ترحم بسازد و به نظرم تا حد قابل قبولی در این كار به موفقیت دست یافته. به علاوه باید قبول كرد كه الكترو از نظر بصری شخصیت جذابی است و حضورش موجب خلق سكانس های اكشن نفس گیری شده.

شخصیت خبیث مرد عنکبوتی

برخی میگویند كه فیلم به قدر كافی روی مشكلات روزمره پیتر زوم نمیكند. ولی من میگویم فیلم این كار را میكند منتهی خیلی هوشمندانه و ظریف. مثلا شاهدیم که «زن عمو می» دارد با تلفن صحبت میکند و درباره مشکلات مالی اش صحبت میکند این صحنه منتهی میشود به  صحنه بین زن عمو می و پیتر هنگام شستشوی رخت چرك ها که بازهم  حاكی از ان است كه با مشكلات مالی دست به گریبان هستند و زن عمو می به پیتر میگوید که باید دو شیفت کار کند و در نتیجه پیتر به ذهنش خطور میکند که به فکر پول درآوردن بیافتد.

زن عموی پیتر پارکر

ضمن اینكه ما این جور چیزها را به بهترین شكل در "مرد عنكبوتی 2" دیده ایم و پرداختن بیش از حد به آنها در اینجا نه تنها تكراری میشد بلكه تمركز اصلی را از روی رابطه پیتر و گوئن منحرف میكرد (هرچند در پایین توضیح خواهم داد كه در مجموع تمركز فیلم خیلی جاها منحرف میشود!)

یكی دیگر از گلایه های متداول درباره فیلم این است كه خیلی شلوغ است و از تعدد كاراكتر رنج میبرد. راستش را بخواهید هنگام تماشای فیلم اصلا چنین حسی نداشتم. یعنی به نظرم كاركترهای اصلی و فرعی كاملا سر جای خودشان هستند. به طور مثال از حضور «الكسی سیستوویچ» كاملا لذت بردم و ایده وصل كردن او به پایان فیلم در قالب راینو را تحسین كردم. او كاملا مختصر و مفید است و همان كاركردی را دارد كه  «مترسك» در فیلم "شوالیه تاریكی" داشت یا «لیپر» در فیلم "كاپیتان آمریكا: سرباز زمستانی". «جیاماتی» هم نقش راینو رو همانطوری بازی میكند كه باید بازی كند.

پل جیاماتی - راینو

شاید تنها شخصیتی كه دوست داشتم بیشتر در فیلم حضور داشت تا بیشتر  درباره اش بدانم  «فلیشیا» باشد. واقعا دوست داشتم بدانم او در ازکورپ دنبال چیست و چه ارتباطی با «نورمن ازبورن» دارد.

فلیشیا هاردی

یك نكته هم لازم به ذكر است و آن اینكه مارك وب در تمام لحظات پیتر پاركر/اسپایدرمن را  جذاب ترین شخصیت داستان نگه میدارد و این مسئله كمی نیست.

بنابراین فیلم از تعدد شخصیت رنج نمیبرد ، بلكه مشكل اصلی تعدد تم (theme)های مختلف و همچنین عدم وجود یك لحن غالب و یكپارچه است.  یعنی لحن فیلم مدام از  یك اثر مفرح، مهیج و اكشن سوپرهیرویی با جلوه های ویژه عظیم و حیرت انگیز   به یك رومانس شیرین و صمیمی بین پیتر و گوئن و سپس یه یك تریلر جنایی مملو از لابراتورهای مخفی شده در تونل های متروكه مترو و ... تغییر میكند. یا مثلا میبینیم كه تم زمان (time) در فیلم تكرار میشود (اصلا فیلم با صحنه ساعت پدر پیتر شروع میشود)، پیتر همیشه زمان را برای بودن با گوئن از دست میدهد، مرگ گوئن ذر برج ساعت (که سمبل زمان است) رخ میدهد و زمان در آن نقش اصلی را بازی میكند و ...)

ساعت ریچارد پارکر

و  یا تم كنار گذاشته شدن حرفه ابرقهرمانی توسط پیتر در انتهای فیلم و یا طرد شدن توسط پدر یا  تم انتقام و ... در حالیكه مارك وب باید " تاثیر مخرب اعمال و رفتار  ابرقهرمان روی اطرافیانش" را   به عنوان تم اصلی خود انتخاب و رویش تمركز میكرد  ولی متاسفانه همانطور كه گفتم تعدد تم های مختلف و چپاندن همه آنها در یك فیلم دو ساعت و چند دقیقه ای حالتی آشفته به آن داده است.

یكی دیگر از مشكلات فیلم این است كه مارك وب چیزهای غیر ضروری در فیلم گذاشته. به راستی چه لزومی داشته كه ما شاهد آن سكانس ملال آور شكنجه الكترو در "راون كرافت" به دست دكتر «كافكا» با آن لهجه كلیشه ای آلمانی اش و آن موسیقی كلاسیكی كه به گوش میرسد، باشیم؟ حضور او چه كمكی به پیشبرد داستان میكند؟

دکتر کافکا

و یا ترانه هایی كه در برخی لحظات به گوش میرسد. ایا مارك وب با خود فكر نكرده كه شاید شنیدن این ترانه ها  در  دفعه اول cool و باحال باشد ولی در نهایت به كلیت فیلم ضربه میزند؟  ضمناً فیلم در فصل میانی دچار افت ضرباهنگ شده و تا حدی كسالت آور میگردد.

مواردی هم هست كه به عنوان هوادار درجه یك مرد عنكبوتی بسیار آزارم میدهد. مثلاً اینكه تصمیم پیتر برای همراهی گوئن  به انگلستان برایم اصلا قابل هضم نیست. واقعا از شخصیت مسئولیت پذیری مثل پیتر بعید است چنین تصمیمی بگیرد چون او میداند كه الكترو چقدر قدرتمند است و هر لحظه میتواند از «راون كرافت» فرار كند بنابراین تنها گذاشتن مردم شهر و همراهی گوئن عملی غیر مسئولانه است.

پیتر به لندن میرود

براستش را بخواهید علیزغم سکانس درخشان و به یاد ماندنی مرگ گوئن هنوز هم هر چی با خودم كلنجار میروم نمیتوانم هری را به عنوان قاتل گوئن قبول كنم. ای كاش نورمن این کار را میکرد و ما شاهد این قساوت بی سابقه از سوی هری كه كاملا با شخصیت پردازی و در عالم كمیك در تضاد است روبرو نبودیم (تازه هری در پایان پروژه "شش خبیث" را هم آغاز میکند!) نورمن رسماً  در فیلم تلف شده است! به راستی آیا قابل قبول است كه دشمن شماره یك مرد عنكبوتی فقط چند لحظه آنهم در بستر بیماری دیده شود و بعد بدون اینكه حتی با پیتر پاركر ملاقات كند از دنیا برود؟!

نورمن ازبورن

مورد دیگر مربوط به نحوه پیدایش اسپایدرمن یا origin او میشود كه متاسفانه آنهم با كمیك بوك ها در تضاد است و به نوعی شالوده مرد عنكبوتی را زیر سئوال میبرد چون ما در فیلم شاهد هستیم كه پدر پیتر در به وجود آمدن عنكبوتی كه پیتر را نیش زده نقش داشته و DNA او در این قضیه نقش مهمی دارد. این بدان معناست كه تبدیل شدن پیتر به مرد عنكبوتی به نوعی یك امر از پیش برنامه ریزی شده بوده در حالیكه در كمیك ها دستیابی او به نیروهای فوق بشری کاملاً تصادفی بود. ضمن اینکه این مسئله نقش «عمو بن» را شكل گیری شخصیت اسپایدرمن كم رنگ میكند و همه توجه ها را به سمت و سوی پدر پیتر میكشاند.  

پدر پیتر پارکر

حالا اجازه بدهید به عملكرد بازیگران فیلم بپردازیم ...

«اندرو گارفیلد» در نقش پیتر پاركر/اسپایدرمن حرف ندارد. نقش آفرینی او بدون تعارف یك سر و گردن بالاتر از «توبی مگوایر» قرار میگیرد. اندرو به بهترین شكل ممكن شوخ طبعی، بازیگوشی، تحرك و شور و نشاط اسپایدرمن را به تصویر میكشد. تا به حال اسپایدرمن به این خوبی روی پرده نقره ای خلق نشده و احتمالا نخواهد شد. پیتر پاركر او چند وجهی است. او ابتدا كمی مغرور و از خود مطمئن  به نظر میرسد كه كاملا طبیعی است . یعنی اگر هر نوجوانی در این سن و سال به نیروهای فوق بشری دست یابد و از طرفی با دختر همه چیز تمامی (!) مثل گوئن دوست شود قطعا غرور به سراغش خواهد آمد. اما هر چه فیلم جلو تر میرود گارفیلد استادانه  آسیب پذیری همیشگی پیتر را كه از ویژگی های اصلی او در عالم كمیك است ، به نمایش میگذارد. او همچنین با تصمیمی كه در آغاز فیلم میگیرد و به خاطر قولی كه به «سروان استیسی» داده رابطه اش را با گوئن بهم میزند، مسئولیت پذیری خودش را به رخ میكشد و  آن صحنه پایانی جنجالی قسمت اول را هم جبران میكند. گارفیلد با این نقش آفرینی خودش را به جرگه بازیگران بی عیب و نقص ژانر ابرقهرمانی اضافه میكند ، یعنی به جمع «كریستوفر ریو» در نقش «سوپرمن»، «جی. كی. سیمونز» در نقش «جی. جی. جیمسون»، «هیو جكمن» در نقش «ولورین» ، «رابرت داونی جونویر» در نقش «ایرون من» و «هیث لجر» در نقش «جوكر».

پیتر پارکر

به اعتقاد من مارك وب و اندرو گارفیلد  درك صحیحی از شخصیت پیتر پاركر/مرد عنكبوتی دارند. آنها میدانند كه مرد عنكبوتی نه تنها یك شخصیت بذله گو و fun است بلكه همیشه سعی میكند اول با زبان منطق با دشمنان خود سخن بگوید و سپس به خشونت متوسل شد (این دقیقا همان چیزی است كه اسپایدرمن در اولین مواجه خود با الكترو در میدان تایمز انجام میدهد).

نبرد مرد عنکبوتی با الکترو

همچنین شاهد بدبیاری های دائمی پیتر هستیم (مثلا پیتر علیرغم تلاش های خود سر مراسم مهم فارغ التحصیلی دیر میرسد یا مجبور میشود وسط قرار ملاقات خود با گوئن او را ترك كند) وب در ضمن چندین بار نشان میدهد كه برای اسپایدرمن اولویت نخست نجات جان مردم شهر است. بارها نیز شاهدیم كه اسپایدرمن به عنوان منبع امید بخش مردم عمل میكند (مثل آن صحنه نجات آن كودك ار دست بچه های قلدر) . به علاوه علاقه پیتر به علم و دانش كاملاً هویداست و ما میبینیم او درست مثل كمیك هایش سعی میكند برای غلبه بر دشمن خود از بیشتر  ذهن و مغز خود كمك بگیرد تا از زور بازوهایش (این مساله در نبرد نهایی او با الكترو و یا آنجایی كه سعی میكند با دیدن ویدئوی آن دانشمند راه حلی برای مقابله با جریان الكتریسیته الكترو بیابد،  به وضوح به  چشم میخورد).

پیتر پارکر

در عین حال مارك وب و گارفیلد خوب میدانند كه با وجود تمام سختی ها اسپایدرمن یك شخصیت شوخ و شنگ است و از ابرقهرمان بودن لذت میبرد.

اما استون همچون فیلم قبل موفق به خلق یك گوئن استیسی خارق العاده میشود؛ گوئنی كه شخصیت پردازی مستقل، قوی، جذاب و دوست داشتنی دارد و با پیتر رابطه ای عمیق برقرار میكند.  در واقع، پیتر و گوئن بر خلاف خیلی از رومانس های نوجوانانه (teen romance)  ادا و اطوار در نمی آورند و دیالوگ هایشان  كاملاً طبیعی و از ته دل می آیند. راستش من همیشه در كمیك های مرد عنکبوتی  «مری جین» را به گوئن استیسی ترجیح میدادم ولی اما استون در این دو فیلم مرا شیفته كاراكتر خودش كرده. او هم جذاب است و هم باهوش  و با وجود آنكه عاشق پیتر است اما از اینكه حرف دلش را بدون رودروایسی بزند هراسی ندارد .

اما استون - گوئن استیسی

البته از یاد نبریم كه مارك وب به عنوان كارگردانی كه فیلمی همچون "500 روز تابستان" را در كارنامه اش دارد میداند چطور از بازیگران جوان و عاشق پیشه اش بازی بگیرد. بنابراین رومانس پیتر و گوئن در فیلم كاملا ملموس، حقیقی و جذاب در آمده و در نتیجه پایان غم انگیز آن واقعا قلب ببیننده را به درد می آورد و به بیاد ماندنی ترین عشق فیلم های كمیك بوكی بدل میشود.  در هر حال افسوس كه «اما استون» و گوئن استیسی  را دیگر در فرنچایز مرد عنكبوتی شگفت انگیز نخواهیم دید.

مرگ گوئن استیسی

با وجود آنكه نسبت به فیلم قبل «سالی فیلد» دقایق كمتری حضور دارد ولی او موفق میشود «زن عمو می» را به عنوان یك مادر واقعی و دلسوز برای پیتر به تصویر بكشد. برای پی بردن به قدرت بازیگری فیلد فقط كافی است آنجایی كه پیتر نزد زن عمو می می آید تا درباره پدر و مادرش سئوال كند را نگاه كنید؛ همان جایی كه زن عمو می هراسان از اینكه نكند بار دیگر عزیزی را از دست بدهد به پیتر میگوید: "تا جایی كه من میدونم تو پسر منی و من نمیخوام (با گفتن حقیقت) بهت صدمه بزنم" (As far as I am concerned you are my boy and I dont want to hurt you)

سالی فیلد - سلی فیلد - مرد عنکبوتی

و حالا میرسیم به «دین دیهان» در نقش «هری آزبورن». عملكرد او در یك كلام فوق العاده است. او نه تنها به زیبایی نقش یك خبیث را ایفا میكند بلكه بده بستان كارآمدی هم با اندرو گارفیلد دارد. در حقیقت، شیمی (chemistry) بین او و پیتر عالی از كار درآمده. آنها مشتركات زیادی دارند و هر دو احساس میكنند از سوی پدرانشان ترك شده اند. نكته مهم دیگر درباره نقش آفرینی دیهان این است كه او موفق میشود كاری كند مخاطب با هری همذات پنداری و حتی همدردی كند. او مشكل و بیماری پدرش را به ارث برده و در به در دنبال علاج میگردد. در طول داستان مشخص میشود كه پدرش، ازكورپ و بهترین دوستش (پیتر)  به نوعی به او خیانت كرده اند و اینگونه است كه عصبیت ، ناراحتی و خصومت اش با اسپایدرمن توجیه میشود و رنگ و بوی شخصی به خود میگیرد. دیهان در قالب «گرین گابلین» هم فوق العاده است و كاملاً جنون افسار گسیخته او را از خود بروز میدهد. سكانس درگیری او با اسپایدرمن در حالی كه هر لحظه ممكن است شاهد مرگ گوئن باشیم انصافا نفس گیر است و در ذهن میماند.

هری ازبورن - دین دیهان

موسیقی زیمر خوب است و با ریتم و اتمسفر فیلم در هم می آمیزد. ولی بیایید با هم روراست باشیم و از نام بزرگ زیمر نترسیم و حقیقت را بگوییم: آیا این موسیقی شگفت انگیز است؟ آیا انصافا انتظارات ما از جناب "استاد" بیش از این نبود؟

 

نتیجه گیری:

"مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" فیلم خوبی است و لحظات بینظیری دارد ولی میتوانست خیلی بهتر باشد و حتی یك شاهكار. اما تصمیماتی (و شاید تغییراتی) در طول طول تولید فیلم رخ داده كه مانع از محقق شدن پتانسیل عظیم اش گردیده.اين فيلم خاصيت  عجیبی دارد... چیزهایی دارد که هواداری مثل من را به شدت نارحت میکند ولی همزمان چیزهایی هم دارد که مرا انگشت به دهان و ذهنم را به شدت درگیر میکند. هنوز هم تکلیفم باهاش مشخص نیست. نه میتوانم ازش متنفر باشم و نه میتوانم عاشقش شوم ...

این فیلم مثل یك تیم فوتبال است كه به لطف بازیكنان خوبی كه دارد خودش را تا فینال جام جهانی بالا كشیده و در طول 90 دقیقه فرصت های زیادی برای پیروزی نصیبش میشود ولی با بی دقتی و بد سلیقه گی همه آنها را هدر میدهد و  به خاطر مهره چینی غلط مربی در ضربات پنالتی  شكست میخورد و حسرت بزرگی را بر دل هوادارانش میگذارد ...

امتياز: 7.5 از 10

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2014

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

لینك دانلود نسخه بلو ری (BLU-RAY) فیلم های مرد عنكبوتی + دوبله به زبان فارسی

بررسی نخستین کلیپ پخش شده از "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

بررسی نخستین تریلر از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"!

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

لینك دانلود فیلم "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

نقد بازی "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

سونی چه بلایی سر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" آورده؟

آخرین تریلر "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" منتشر شد + لینک دانلود

آيا سوني نسخه كامل "مرد عنكبوتي شگفت انگيز 2" را منتشر ميكند؟

10 نكته جالب "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

آیا نورمن ازبورن واقعاً در "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" میمیرد؟

هویت «گرین گابلین» فاش شد! (خطر فاش شدن داستان)

"مرگ گوئن استیسی" در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2+ لینک دانلود ویدئو

پوسترهای متحرك و كمیك بوكی "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

ویدئوی فوق العاده از پشت صحنه "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" + لینک دانلود

جدیدترین عكس ها از فیلم "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

arashmirahmadian
+2 #361 arashmirahmadian 1393-05-23 12:38
سلام آقای ترابی.
به نظرتون اگه اون سکانس سر نورمن آزبورن رو حذف نمیکردن، تو فیلم های بعدی چه استفاده ای ازش میکردن؟
نقل قول کردن
mtm
+2 #362 mtm 1393-05-23 12:48
#361:
به به اقا ارش
پارسال دوست امسال اشنا!
چه خبر؟ افتخار دادی !

این مساله نشون میداد که نورمن میتونه دوباره زنده بشه و برگرده که خبر خوبی بود
ولی اینکه چه استفاده ای ازش میشد واقعا نمیدونم چون این سونی عادت داره همه چیز رو دقیقه 90 عوض کنه
نقل قول کردن
arashmirahmadian
+2 #363 arashmirahmadian 1393-05-23 16:51
به نقل از mtm:
#361:
به به اقا ارش
پارسال دوست امسال اشنا!
چه خبر؟ افتخار دادی !

این مساله نشون میداد که نورمن میتونه دوباره زنده بشه و برگرده که خبر خوبی بود
ولی اینکه چه استفاده ای ازش میشد واقعا نمیدونم چون این سونی عادت داره همه چیز رو دقیقه 90 عوض کنه


خواهش میکنم بودن در این سایت باعث افتخاره!
یه چند وقتی درگیر یه سری مسایل شخصی بودم و از طرفی داشتم اطلاعات کمیک بوکیم رو افزایش میدادم اما دیگه قول میدم کم کم روزی یک کامت رو بذارم!
نقل قول کردن
mys13
+1 #364 mys13 1393-05-23 17:44
آقای new goblin قرار بود برام آواتار درست کنی چی شد پس ؟
کاره خاصی باید بکنم؟
نقل قول کردن
سيد محسن موسوي
+1 #365 سيد محسن موسوي 1393-05-23 18:27
آقای ترابی یعنی ونوم هم تو 6 خبیث هست ای بابا
نقل قول کردن
Samwel Tarly
+1 #366 Samwel Tarly 1393-05-23 20:50
خیلی خوب توضیح دادید.ممنون.
نقل قول کردن
Bad joke
+5 #367 Bad joke 1393-05-25 11:33
صحنه جدید حذف شده از "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

این صحنه نشان میدهد كه «گوئن استیسی» پیش از عزیمت به انگلستان دم در خانه پیتر آمده تا با او صحبت كند ولی پیتر طبق معمول در خانه نیست. سپس پیتر سر میرسد و زن عمو می به او میگوید كه اگر گوئن را دوست دارد نباید بگذارد تا از پیشش برود!





خودتان تماشا كنید:

لینك دانلود مستقیم:

llink.ir/9aoc

نظر شما چیست؟
نقل قول کردن
sobhani
+4 #368 sobhani 1393-05-25 16:26
واقعاً حیف حیف حیف و حــــــــــــــ ــــیــــــــــ ـف که این صحنه ها رو از فیلم حذف کردند آخه این هم قسمت های خوب داشت که می توانست به فیلم کمک کنه.
این یکی هم انگار اون قسمت تاب خوردن اسپایدی در شهر را کامل درست نکرده بودند(جلوه های ویژه).
نقل قول کردن
mokhtar
+4 #369 mokhtar 1393-05-25 16:39
مثل اينكه قضيه اين صحنه خاي حذف شده داره جدي ميشه
انگاري بايد با گلايدرم يه سري به سوني بزنم و با خاك يكسانش كنم ...
نقل قول کردن
amir-spider
+1 #370 amir-spider 1393-05-25 17:17
مارک وب کجایی که می خوام دخلتو بیارم
نقل قول کردن
The Rock
+2 #371 The Rock 1393-05-25 17:29
آقا یه نفر یه دلیل درست و حسابی برای من بیاره که چرا این صحنه ها رو حذف کردن یه دلیل منطقی ها بعد من به فیلم 10 میدم!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
The Rock
+1 #372 The Rock 1393-05-25 17:31
البته از آقا حسن هم تشکر میکنم که این صحنه ها رو برای ما گیر میاره ;-)
نقل قول کردن
سيد محسن موسوي
+1 #373 سيد محسن موسوي 1393-05-25 18:00
مختار جان چرا مقلطه (مغلته . مقتله . مغلطه) میکنی ... برو با خاک یکسان کن دیگه........... ....
نقل قول کردن
سيد محسن موسوي
+1 #374 سيد محسن موسوي 1393-05-25 18:01
فک کنم سونی پول اضافی داشته الکیی خرج کرده و میخواسته کار سانسورچی های ما رو آسون کنه ..........
نقل قول کردن
hamid04
+1 #375 hamid04 1393-05-25 18:07
دستت درد نکنه حسن جان
نقل قول کردن
amazing
+2 #376 amazing 1393-05-25 20:55
ای کاش این صحنه از فیلم تو خود فیلم بود یه این صحنه و صحنه حمله گابلین به ازکورپ ای کاش حداقل این دو صحنه بودند
نقل قول کردن
Goblin.S
#377 Goblin.S 1393-05-25 21:52
نمی دونم نسخه ایی که من دانلود کردم چه فرقی داشت ولی نسخه ماله من این صحنه رو داشت!!!!
نقل قول کردن
سيد محسن موسوي
#378 سيد محسن موسوي 1393-05-25 22:14
صحنه تاب خوردن جلوه های ویژه اش کامله ..........؟
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #379 mokhtar 1393-05-25 22:58
به نقل از Goblin.S:
نمی دونم نسخه ایی که من دانلود کردم چه فرقی داشت ولی نسخه ماله من این صحنه رو داشت!!!!


خالی بند!
بده لینک این نسخه ات رو ما هم دانلود کنیم
:lol:
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #380 mokhtar 1393-05-25 22:59
به نقل از the iranian spiderman:
صحنه تاب خوردن جلوه های ویژه اش کامله ..........؟


مگه خودت ندیدی؟ ناقصه دیگه !
وقتی دیدن قراره حذف بشه گفتن واسه چی پول بیخود خرج کنیم؟
نقل قول کردن
spidey 4ever
+1 #381 spidey 4ever 1393-05-25 23:12
ولی من تازه دارم به این نتیجه میرسم که سونی این صحنه ها رو به خاطر هزینه هاشون حذف کرده

معلوم نیست اگه اینا رو تکمیل میکرد بودجه فیلم چقدر میشد
نقل قول کردن
hamid04
+4 #382 hamid04 1393-05-26 00:23
hamid04 تقدیم می کند:

دانلود قسمت دوم از فصل سوم کارتونUltimate Spider Man Web Warriors

بالاخره قسمت دومشم در آمد.ببخشید که دیر شد!

برای دانلود قسمت اول به کامنت 266 سر بزنید! ;-)



اینم از لینک دانلود قسمت دوم:
uploadboy.com/.../
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #383 New Goblin 1393-05-26 10:17
به نقل از hamid04:
hamid04 تقدیم می کند:

دانلود قسمت دوم از فصل سوم کارتونUltimate Spider Man Web Warriors

بالاخره قسمت دومشم در آمد.ببخشید که دیر شد!

برای دانلود قسمت اول به کامنت 266 سر بزنید! ;-)

uplooder.net/.../...

اینم از لینک دانلود قسمت دوم:
uploadboy.com/.../


دان کردم داداش!مرسی!
نقل قول کردن
mtm
+2 #384 mtm 1393-05-26 14:57
به نقل از amir-spider:
زیرنویس کی میاد


گل پسر،
بهتر نيست اگر جمله استفهامي يا پرسشي ميپرسي آخرش علامت سئوال (؟) بزاري؟
نقل قول کردن
hamid04
+1 #385 hamid04 1393-05-26 16:39
جناب New goblin اگه موافقید شما برای این سری از کارتون زیرنویس درست کنید؟
نقل قول کردن
R-SPIDEY
+2 #386 R-SPIDEY 1393-05-26 17:05
به نقل از hamid04:
جناب New goblin اگه موافقید شما برای این سری از کارتون زیرنویس درست کنید؟

جناب hamid04 توی اینترنت رایجه که وقتی تیمی ترجمه چیزی رو به عهده میگیره دیگه بقیه گروه ها نباید اون کار رو ترجمه کنند
راستی لطفا شما قسمت های بعدی رو زودتر از بقیه سایت ها بزارید تا ما فکر نکنیم شما از سایت دانلود ها دانلود میکنی و بعد همون رو به اسم این سایت اپلود می کنی :-*
نقل قول کردن
hamid04
#387 hamid04 1393-05-26 17:19
#387:

جناب R-SPIDEY من این کارتون مخصوص این سایت آپلود می کنم و می زارمش!

براش وقتم زیاد می دم.

حالا اشکالی نداره،باشه من هم حرقی دیگه نمی زنم و به حرف شما گوش می دم.
نقل قول کردن
R-SPIDEY
+2 #388 R-SPIDEY 1393-05-26 17:33
#388: دوست عزیز احتمالا منظور من رو نگرفتید
شما بذارید ولی اگه همونطور که گفتم شما از اون سایت دانلود می کنید و بعد به اسم این سایت دوباره اپلود می کنید این کار اشتباهه و به نوعی (البته عذر میخوام) دزدی محسوب میشه ولی اگه شما اینکار را نمی کنید مشکلی در انتشار انیمیشن توسط شما وجود نداره
نقل قول کردن
hamid04
#389 hamid04 1393-05-26 17:40
#389:

من نمی دونستم که دزدی هست!

من از همه معذرت می خوام.(ممنون که بهم گفتی جنابR-SPIDEY)

فقط یه سوال که به این موضوع مربوط نیست:

شما کمیک Giant-Size-Spid er Man و Spider-Man and Power Pack دارید؟
نقل قول کردن
R-SPIDEY
+1 #390 R-SPIDEY 1393-05-26 17:46
در اینده انشا... روی سایت خوهم گذاشت
نقل قول کردن
hamid04
+1 #391 hamid04 1393-05-26 17:50
#391:

آخه من کمیک هاشو دارم،اگر می خواین بذارم؟
نقل قول کردن
R-SPIDEY
+2 #392 R-SPIDEY 1393-05-26 17:56
نه ممنون چون دیگه سایت سرور با لینک مستقیم داره باید ما توی اون اپ کنیم
نقل قول کردن
M. goblin
+3 #393 M. goblin 1393-05-26 18:21
راستش من امروز دوباره یه صحنه از مردعنکبوتی شگفت انگیز رو دیدم می خواستم یه چیزی بگم
کلن مردعنکبوت های موازی و زن های عنکبوتی رو بیخیخی :-| (همون بیخیال :lol: )
چون اینقدر سونی و نویسنده ها چرت گفتن من شک افتادم اینا نویسنده های همون فیلم معروفین که شما میگین؟اخه اینجوری دیگه نه دنیاهای موازی میشه درست کرد.نه زن عنکبوتی و چیزای دیگه.چون یا باید از خاندان ریچارد باشن.یعنی پسر پسر پسر پسر پسر پسر پسر پسر پسر پسر پسر پسر پسر اوهه برو تا ته....یا دختر دختر دختر دختر دختر دختر دختر دختر اوهه اینم برو تا ته.....باشن.
یا این که پدر مردعنکبوتی های دیگه خون خودشو به عنکبوت تزریق کنه تا پسرش بشه مردعنکبوتی دیگه.یا یه چیز دیگه که سونی سرهم کنه.
اونجوری هیچ کدوم اتفاقی نیست.
طرفدارای که از این فیلم تعریف می کنن.من دوباره که این فیلم رو دیدم نمره ی قبلیمو که 7.5 بود کردم 5.چون پیتر نه دست و پاچلفتیه.نه اتفاقی مردعنکبوتی شده.و این که عمو بنو سونی میگه ولش کن بابا.
الان دوتا چیز فهمیم.
1 این که صددرصد قسمت بعدی گربه ی سیاهه.یا اینکه سونی بیاد یه چیز علکی سرهم کنه بگه اینجوری زن عنکبوتی دراومد.شاید سیلور سبیل باشه.
2 این که اگه سونی همینجوری پیش بره دیگه ورشکستی چیه؟نابود میشه بابا.اونم با این بودجه ی بالای فیلم .این همه پیش دوستام گفتم مردعنکبوتی شگفت انگیز 2 خیلی قشنگه.حالا بیاوببین.
فقط خدا خدا می کنم این صحنه رو سونی دقیقه نود گذاشته باشه.چون اونجوری مطمئن میشم این نویسنده ها کار درستن.
فکر کنم تنها کاری که سونی نکرد این بود که نگفت ونوم از مخلوط شدن تار مردعنکبوتی با یه ماده ی فصایی تشکیل شده.شایدم بگه.سونیه دیگه
خدا کنه قسمتای دیگه رو اینجوری خراب نکنن
نقل قول کردن
amazing
+6 #394 amazing 1393-05-27 19:03


لینک دانلود مستقیم:

llink.ir/9aoa
نقل قول کردن
Banshee
+1 #395 Banshee 1393-05-28 00:53
What The F**k Was That ??? :o :o :o
میشه یکی توضیح بده ؟؟؟
نقل قول کردن
Soheil spidey
+2 #396 Soheil spidey 1393-05-28 01:05
#394
راس میگه دیگه مگه با هم فرقی هم داشتن؟؟؟؟؟؟ :lol:
نقل قول کردن
New Goblin
+1 #397 New Goblin 1393-05-28 01:06
395#

(با لحن فامیل دور)چی شده؟؟؟؟

8pic.ir/.../...
نقل قول کردن
Banshee
+1 #398 Banshee 1393-05-28 01:13
نقل قول کردن
mys13
+2 #399 mys13 1393-05-28 01:15
یا حضرت شلغم !!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :o :o :o :o
این یعنی واقعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که باورم نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Soheil spidey
+3 #400 Soheil spidey 1393-05-28 01:20
جناب mys13 شما ایمیلتو بده من درست میکنم.
(البته با اجازه جناب New Goblin) جسارت نباشه؟ :oops:
فک کردم سرتون شاید شلوغه گفتم یه کمکی بهتون بکنم.
نقل قول کردن
New Goblin
+1 #401 New Goblin 1393-05-28 01:25
به قول این سریالای کره ای:چطور جرات میکنی که به جای من واسه دیگران آواتار درست کنی؟ :lol:

اشکال نداره ;-) درست کن
نقل قول کردن
Soheil spidey
+1 #402 Soheil spidey 1393-05-28 01:29
#401
خدا بهم رحم کنه.
شب جومونگ بهم حمله نکنه خوبه.
نقل قول کردن
Soheil spidey
+1 #403 Soheil spidey 1393-05-28 01:32
جناب mys13 منتظریما :-*
نقل قول کردن
amazing spider man
#404 amazing spider man 1393-05-28 11:40
واسه منم آواتار درست میکنین لطفا :lol: من به جاش با جومونگ حرف میزنم 8)
نقل قول کردن
amazing spider man
#405 amazing spider man 1393-05-28 12:46
اینم ایمیلم
نقل قول کردن
Soheil spidey
#406 Soheil spidey 1393-05-28 14:09
جناب amazing spiderman لطفا ایمیلتون رو چک کنین
نقل قول کردن
mys13
#407 mys13 1393-05-28 15:38
به نقل از soheil.gh.spider:
جناب mys13 منتظریما :-*

ببخشید از تاخیرم واقعا سرم شلوغ بوده این چند وقت اینم ایمیلم:
نقل قول کردن
Omid.J
#408 Omid.J 1393-05-28 16:43
#395
بامزه بود!
نقل قول کردن
Soheil spidey
#409 Soheil spidey 1393-05-28 18:39
جناب mys13 لطفا ایمیلتون رو چک کنین.
نقل قول کردن
Soheil spidey
#410 Soheil spidey 1393-05-28 18:43
خوشم میاد برای هر کس که میخوام آواتار درست کنم آنلاین نیس. :-*
نقل قول کردن
Soheil spidey
#411 Soheil spidey 1393-05-28 19:19
جناب mys13 ایمیلتون رو چک کنین
باید براتون یه لینک فعال سازی از wordpress.com اومده باشه
نقل قول کردن
mys13
#412 mys13 1393-05-28 21:28
به نقل از soheil.gh.spider:
جناب mys13 ایمیلتون رو چک کنین
باید براتون یه لینک فعال سازی از wordpress.com اومده باشه

نیومده به خدا
نقل قول کردن
Soheil spidey
#413 Soheil spidey 1393-05-29 00:22
آقا این سایت گراواتار چش شده؟؟؟؟ :o
هر کاری میکنم یه حساب کاربری درست نمیکنه.
وارد اکانت میشه ولی ثبت نام نمیکنه.
جناب New Goblin شرمنده ببخشید :oops:
میشه شما هم یه نگاهی بندازین.
نمیدونم شاید اشکال از اینترنت من باشه.
نقل قول کردن
mabt
+2 #414 mabt 1393-05-29 11:28
من دو سوال دارم که هرکسی جواب بده ممنونش میشم:
1- مگه فیلم خیلی به کمیک ها و تاریخچه مردعنکبوتی وفادار نبوده؟؟؟پس برای چی کمیک بازان استقبال خوبی از فیلم نکردند؟؟؟
2- شما فهمیدید این آقای کلاه دار چه هویتی داره؟؟؟ وب گفته بود با دیدن این فیلم میفهمید...
نقل قول کردن
R-SPIDEY
+3 #415 R-SPIDEY 1393-05-29 11:52
#416:
به طور کامل که وفادار نبوده مثل قضیه نورمن ازبورن
توی کمیک های نورمن گوئن رو میکشه ولی توی فیلم ما شاهدیم که هری اونو میکشه
یا اینکه هری گروه شش خبیث رو تشکیل میده
بخش های حذف شده هم باعث شده که فیلم خیلی افت کنه مثل سکانسی که جنتلمن میره کنار یه محفظه که توی سر نورمنه
کلا حذف نورمن از این سری خیلی طرفداران رو عصبانی کرده
اون اقا هم اسمش فیرز هست قبلا یه مطلب درباره ش توی سایت نوشته شده
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #416 mokhtar 1393-05-29 12:01
به نقل از mabt:
من دو سوال دارم که هرکسی جواب بده ممنونش میشم:
1- مگه فیلم خیلی به کمیک ها و تاریخچه مردعنکبوتی وفادار نبوده؟؟؟پس برای چی کمیک بازان استقبال خوبی از فیلم نکردند؟؟؟
2- شما فهمیدید این آقای کلاه دار چه هویتی داره؟؟؟ وب گفته بود با دیدن این فیلم میفهمید...


1- نه نبوده
چون قاتل گرين گابلين تو كميك نورمن ازبورن بود ولي تو فيلم هريه

چون مرد عنكبوتي تو فيلم به گوئن ميگه كه ميخواد باهاش بره لندن در حاليكه مرد عنكبوتي اونقدر مسئوليت پذيره كه حتي به خاطر گوئن شهرش رو ول نميكنه بره

چون كلا گند زدن به شخصيت هري و اونو تبديل كردن به شخصيت پليد تمام عيار در حاليكه تو كميك ها او ته دلش ادم خوبيه

چون نورمن اصلا تو فيلم حضوري نداره و به جاي اينكه مثل كميك ها مغز متفكر پليد همه چيز باشه، تو تخت جون ميده!!!
براي اينكه مسئله تبديل شدن پيتر به مرد عنكبوتي و به دست اوردن نيروهاش رو يه جور سرنوشت از پيش تعيين شده كردن

بهتر اين نظر رو بخوني تا متوجه حرفم بشي:
llink.ir/9ao8
بازم بگم؟

2- اون رو كه يه خبر تو سايت داشتيم و گفتيم كيه!

llink.ir/9ao9
نقل قول کردن
mabt
+2 #417 mabt 1393-05-29 12:10
#416: خیلی ممنون جناب R-SPIDEY ولی وب گفته بود با دیدن فیلم متوجه هویت آقا کلاه داره میشید ولی ما از قبل با یه مطلب فهمیدیم واگر از قبل نمیدونستیم در فیلم هم نمیتوانستیم بفهمیم کیه!!!
#417: خیلی ممنون مختار جان ، متوجه حرفات شدم، ولی شاید نورمن برگرده، شاید اون نور سبزی که بهش وارد میشه تاثیر گذار باشه!!!
به هرحال خیلی ممنون از پاسختون...
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #418 New Goblin 1393-05-29 12:15
به نقل از mabt:
من دو سوال دارم که هرکسی جواب بده ممنونش میشم:
1- مگه فیلم خیلی به کمیک ها و تاریخچه مردعنکبوتی وفادار نبوده؟؟؟پس برای چی کمیک بازان استقبال خوبی از فیلم نکردند؟؟؟
2- شما فهمیدید این آقای کلاه دار چه هویتی داره؟؟؟ وب گفته بود با دیدن این فیلم میفهمید...


1-اگه شماره 200 کمیک spectacular spider man خونده باشی میبینی که هری هرچقدم بخواد نمی تونه خبیث باشه و ذاتش خوبه!ولی اینجا اومدن همچی خبیثش کردن انگار یارو یه مدت خبیث بوده کمیته انضباطی یه مدت از خبیثی محرومش کرده دوباره خبیث شده!

نورمن بینوا هم سَقَط شد رفت! :cry: :cry:

2-آدم کلاه دار هم Mr.Fiers هست!اونجایی که میره پیش هری هری بهش میگه هرچی بخوای تو آسکورپ هست!

بعد که میره آسکورپ یه جا درو باز میکنه میگه :

Access Granted Welcome Mr.fiers
نقل قول کردن
amazing spider man
+1 #419 amazing spider man 1393-05-29 14:13
آقا سهیل فرستادم
نقل قول کردن
The Rock
+2 #420 The Rock 1393-05-29 18:52
آقای ترابی یه صحنه تو فیلم بود که نشون داد دارن تخت نورمن رو اسکن میکنن.جریانش چیه؟شما میدونید چرا؟
نقل قول کردن
amazing
+1 #421 amazing 1393-05-30 17:00
سلام به همگی من در مورد این صحنه ای که براتون فرستادم خیلی فکر کردم به این نتیجه رسیدم که این صحنه صحنه ای از فیلم مردعنکبوتی شگفت انگیز 3 هستش وگرنه تو قسمت 2 نورن ازبورن مریض بود پس نتیجه می گیریم این صحنه صحنه ای از قسمت 3 هستش راستش رو بخواین خودم هم موندم که هنوز قسمت 3 فیلم هنوز به صورت کامل ساخته نشده پس این صحنه تو کدوم از قسمت 2 یا 3 دو که نمی تونه باشه بازم میگم نورمن ازبورن تو 1و2 مریض بود ایا با نظر من موافق هستین که این صحنه برای قسمت 3 فیلم یا نه ؟
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #422 spidey 4ever 1393-05-30 17:22
به نقل از The Rock:
آقای ترابی یه صحنه تو فیلم بود که نشون داد دارن تخت نورمن رو اسکن میکنن.جریانش چیه؟شما میدونید چرا؟



تا جایی که یادمه جناب ترابی اینجا یه بحث مفصل درباره اش انجام دادن:

spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
spidey 4ever
+3 #423 spidey 4ever 1393-05-30 17:22
#423:

بابا اون چیزی که گذاشتی fan made هستش. خیلی قضیه رو جدی گرفتی، مگه نه؟ :lol:
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+2 #424 سید حمید رضا فتو کیان 1393-05-30 18:30
بی ما خوش میذگره دیــگه!!! :lol:
;-)
نقل قول کردن
M. goblin
+3 #425 M. goblin 1393-05-30 18:36
#424
چه عجب خبری از شما شد! :lol: چند وقت نبودی انگار سایت یه چیزیش کم بود! ;-) کجا بودی این همه وقت اقا؟ :o
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+2 #426 سید حمید رضا فتو کیان 1393-05-30 18:50
#427:آره دیگه داداش یه چن وقتیه سرمون شلوغه...زن وزندگیه دیگه...چه میشه کرد!!! :lol:
;-) ;-)
نقل قول کردن
amir-spider
+2 #427 amir-spider 1393-05-31 11:56
رفقا کی بیشتر از کدو م فیلم مردعنکبوتی شگفت انگیر خوشش اومده بگه
نقل قول کردن
spidey 4ever
+3 #428 spidey 4ever 1393-06-01 21:01
به نقل از parker:
صحنه ی حذف شده ی دیگری از مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 منتشر شد.
media.comicbook.com/.../...
میشه یکی آپش کنه.


parker جدیدا خیلی افت کردی

بابا حسن اقا که خیلی وقته این صحنه رو گذاشته:

spidey.ir/.../...

دقت کن دیگه ...
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+2 #429 سید حمید رضا فتو کیان 1393-06-01 21:06
#431:سلام داداش پرشین!چطو-مِتور ی!؟خوبی!؟ ;-)
یه سوال داشتم؛تو فیلمTASM2رو باکیفیت1080دانل ود کردی!؟همونی که بچه ها تو سایت گذاشتن و رضا-اسپایدی آپلود کرد!؟من سوالم اینه اول باید همه پارتارو رو دانلود کرد بعد بهم چسبوند یا جداگانه میشه هر پارتو دید!؟آخه من پارت سومو دانلود کردم و وقتی رو فایل فیلم کلیک می کنم،فایل زیپ اِرور می ده!!! :eek: :o ...
I'm mixed up.... :oops: :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #430 spidey 4ever 1393-06-01 21:46
به به اق حمید خودمون!
نه
باید همه رو دانلود کنی و بعد که میخواهی انزیپ کنی همش بهم میچسبه
البته اقا رضا هم یه توضیحی بده بد نیست
نقل قول کردن
سید حمید رضا فتو کیان
+2 #431 سید حمید رضا فتو کیان 1393-06-01 21:52
#433:مـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــا مخلصتیم داداش!!! ;-) ;-) ;-)
ممنونم که پاسخ دادی...فعلا720ر و دارم میگیرم؛بعد ایشالله میرم سراغ1080!(خیلیا عقیده دارن این فیلم مزخرفه!ولی چه میشه کرد!طرفدار اسپایدی هستیم دیگه! :lol: )...
;-) ;-) ;-) ...
نقل قول کردن
blackspidey
+1 #432 blackspidey 1393-10-15 19:02
نقد خوبی بود...حالا منم نظرمو درباره ی این فیلم بگم...شروعو پایانش همونطور ک گفتین عالی بود مخصوصا پایانش...من سر صحنه مردن گوئن داشت گریم میگرفت!...اما صحنه ی اومدن راینو :o ...واقن مسخره بود!..مستر فیرز میره پیشه هری و نقشه میکشن شش خبیث رو راه بندازن..خب...بن ظرم نا اینجا کافی بود..آخه الکسی سیتسوویچو چجوری از ریونکرافت فراری دادن؟!بعدشم چجوری ب زره راینو دسترسی پیدا کرد؟!!همینجوری راحت سرشو انداخت پایین رفت آزکورپ؟؟!!بدون اینکه پلیس بیوفته دنبالش؟!یا لابد مستر فیرز برداشته زرهو آورده ریونکرافت تنش کرده؟!!حالا اصن ازینا بگذریم یدفه نشون دادن راینو در حال خرابکاری تو شهرم خیلی مسخره بود همینجوری یهو میبینیم ک یچیزی خراب شد راینو داره راه میره اون وسط..بعدشم ک یجا واساده پلیساهم اونور همینجوری تفنگ بازی میکنن تا اسپادرمن یدفه میاد!..ن تعقیب و گریزی..هیچی..ال کتروهم نظر خاصی دربارش ندارم..نقش آفرینی جیمی فاکس ک خیلی خوب بود قشنگ آدم بدبختیرو تو چهرش و رفتارش میدید!..عقده داشتنشم خوب نشون دادن توی صحنه ی میدون تایمز...ولی بازم اگه الکترو تو فیلم نبود خیلی بهتر بود...از نظر اکشن هم هرچقدر خوب باشه واقن ب اسپایدر منای سم ریمی نمیرسه!واقن نمیرسه!مخصوصا اسپایدر من 2!..ولی خب از نظر ایفای نقش بازیگرا واقن عالیه بنظرم از اسپایدر منای قبلی خیلی بهترن...البته واقن هیچوقت نمیشه کار آلفرد مولینارو فراموش کرد بهترین villianی هست ک تاحالا تو هررر فیلمی دیدم...درباره ی فیلیشیا مخالفم چون فیلم ب اندازه ی کافی شلوغ بود اگه نبود آره خیلی خوب میشد ولی در همون حد کافی بود...صحنه های ریونکرافت واقن بیخود بودن دیگه خیلی روش تمرکز شد همون در حدی ک نشون میداد الکترو رو بردن کافی بود ن اینکه دکتر کافکا بیاد و...خیلیم بی مزه بود..درباره ی نورمن آزبورن هم مخالفم چون اینجوری میتونست گامی باشه ک توی شش خبیث برگرده و هری بفهمه ک زیر نظر داشتتش..سالی فیلد هم خیلی خوب بود واقن..حالا بریم سراغ گرین گابلین!..خیلی یهویی همه چی اتفاق افتاد!..وقتی منکن زهر رو بهش تزریق میکنه شروع میکنه تبدیل میشه ب گرین گابلین..اولش خوب داره تبدیل میشه ولی یهو میبینیم رفته تولباس!بعد یهو میریم بتل الکترو و اسپایدی... بعد ب جا اینکه حداقل بعد از بتل ببینیم ک گرین گابلین چجوری از آزکورپ اومد بیرون یهووو میبینیم ک خیلی خوشگل تو آسمونه داره میره سمت نیروگاه ک بره سراغ اسپایدی!...چی بگم...اینهمه شوروشوق داشتیم برا این فیلم...کل دنیا میگفتن پرفروش ترین فیلم 2014 میشه..ولی ی همچین چیزی از آب در اومد..البته فیلمیه ک همیشه ب یادمون میمونه...ولی دیگه اینجوری شد...چ بگم...اسپایدر من ایده آل من کارگردانش سم ریمیه...اوی آراد گند نمیزنه بهش!...بازیگراش بازیگرای سری TASM هستن..دیگه از شر سونی خلاص شده و برگشته خونه!(MCU)...یع نی اینجوری عالی میشه..بعدشم همچین اسپایدر منیو تو اونجرز میبینیم..با iron man...captain america..و...حی یییییف...حیف ک همچین اسپایدر منی دیگه غیر ممکن شد..بهترین و پرطرفدار ترین ابرقهرمان باید همچین چیزی ب سر فیلماش بیاد..حیف..
نقل قول کردن
jack king
#433 jack king 1394-06-23 11:46
نمیدونم مرد عنکبوتی چرا خل بازی در میاورد اگه از اول با الکترو درست حرف میزد و زود از اونجا میبردش یا یه دلیل بهتر (حتی برای هری )میاورد گوئن نمیمرد
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#434 Cap-Spider Potter 1395-03-23 01:04
سلام




خب حالا وقتشه این فیلمم نقد کنم...







نقد فیلم The Amazing Spider Man 2 :



خب

این فیلم هم اکران شد و به تعداد سری فیلم های مرد عنکبوتی افزود

مارک وب که کارگردان قسمت اول این فیلم هم بود ، کارگردانی این قسمت رو هخم به عهده داره و اندروگارفیلد و اما استون هم به ترتیب در نقش های مرد عنکبوتی (( پیتر پارکر )) و گوئن استیسی در این فیلم بازی کردند





خب من از این فیلم لذت کافی رو واقعا بردم و خوشحالم و از اینکه دو ساعت نشسته بودم و بع صفحه لپتاب نگاه میکردم ناراحت نیستم :o




اندرو خیلی نسبت به قسمت اول بازی چشمگیر تری داشت و خیلی در این نقش موفق بود

مرد عنکبوتی نحوه مبارزه زیبایی دارد و از نوع مبارزش لذت میبرم
حالت اکشن جالبی دارد که مرا حذب خود کرده است




لباس اسپایدی به صورت کاملا صد درصدی میگویم که بهترین لباس مرد عنکبوتی در تاریخ عالم اصلی است



وب شوتر های بزرگ تر و بهتری نسبت به قسمت اول دارد
نقش منفی فیلم قدرتمند ، جذاب اما غیر خبیث است
من نتوسنتم یک نقش «« منفی »» در الکترو ببینم فقط فردی بسیار نیرومند دیدم





بعد از قسمت اول دیگه به حضور جیمسون در قسمت دوم امیدوار بودم و منتظر بودم در فیلم دوم یک شخصیت غر غرو و بد اخلاق رو ببینم که اینطور نشد
یکی از نقات مثبت سری فیلم های سم ریمی همین جونا جیمسون است !







هری ازبورن (( تری )) قابل قبول است اما قبول کنین هری سری سم ریمی جذاب تر بود

یکی از صحنه های برتر تاریخ کمیک بوکی رو در این فیلم دیدیم

(( مرگ گوئن ))


کشته شدن گوئن در این فیلم بازم شوکه اور و غم انگیز بود و واقعا ناراحت شدم...






مرد عنکبوتی مثل همیشه به نحوه خیلی خوبی بد شانسی هاشو دیدیم (هرچند به قول جناب ترابی به شکل خیلی کامل تر و بهتر در سری ریمی این مورد رو مشاهده کردیم) و همینطور هم هوش و استعداد اسپایدرمن در جنگ هایش در فیلم کاملا آشکار بود و نحوه استفاده از این استعداد در نبرد هایش کاملا به چشم میخورد







خب در کل بگم این فیلم یک فیلم تقریبا موفق (!) دیگر از روی شخصیت مرد عنکبوتی است و فیلم خوبی هم هست...
به راحتی حس یک فیلم عالی رو در این فیلم یافتم و ازش لذت بردم.










رتبه من به این فیلم : 7.5











پایان .
نقل قول کردن
Pouriya Ahmadi
#435 Pouriya Ahmadi 1397-03-02 10:26
با تمام ضعفاش باز هم فیلم خوبی بود.من که خوشم اومد.در مورد صحنه شروع و پایانی بینظیری داره.صحنه مرگ گوئن که هروقت یادم میفته بغص میگیرتم.حتی از کمیک هم تاثیرگذارتر از آب در اومده مرگ گوئن.اندرو گارفیلد و اما استون پیشرفت چشمگیری داشتند و کاملا در نقش خودشون فرو رفته بودن.
نمره من به فیلم:۷.۵ از ۱۰
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید