100 شخصیت برتر مارول – قسمت اول

100 شخصیت برتر مارول – قسمت اول

مارول كامیكس به عنوان غول بزرگ صنعت كمیك بوك شخصیت های بسیار زیاد و جذابی دارد كه با اتكا به آنها توانسته صنعت سرگرمی سازی دنیا را فتح كند. در این سلسله مقالات به معرفی 100 شخصیت برتر این شركت میپردازیم.

 

100- هِل كَت (Hellcat)

عکس hellcat

نام واقعی: پتسی واكر (Patsy Walker)

خلق شده توسط: دیوید میكلینی، مایك هریس

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 144 كمیك The Avengers

قدرت و توانایی: ماهر در فنون رزمی، ژیمناستیك، همچنین میتواند در اطراف خودش میدان دفاعی درست كند و چنگال ها و چنگك هایی داره كه از لباسش بیرون می آیند.

«پتسی واكر» از شخصيت هاي بسيار قديمي مارول است كه در دوران طلايي كميك خلق شد.  ابتدا یك شخصیت كمدی مثل «آرچی اندروز» بود و برای دو دهه كمیك های موفقی هم داشت تا اینكه عناوین او همگی با عناوین ابرقهرمانانه تعویض شدند. «استیو انگلهارت» (از نویسندگان قدیمی مارول) ، در حركتی هوشمندانه پتسی واكر را از حالت كمدي خارج و صورت یك بزرگسال در كمیك های Amazing Adventures آورد. پتسی با عشق دوران دبیرستان خود ازدواج كرد ولی زندگی آن چیزی كه فكر میكرد نبود. سپس از همسرش جدا شد و «وحشی» (Beast) را مجبور كرد تا كمكش كند یك ابرقهرمان شود. پتسی از لباس شخصیت دیگری به نام The Cat (كه به شخصیت جدیدی به نام Tigra تبدیل شده بود) استفاده كرد و اسم خودش را گذاشت Hellcat! مدتی را با اونجرز گذراند تا اینكه به یكی از اعضای گروه "مدافعین" (The Defenders) تبدیل شد. در آنجا با «دیمین هل استورم» (ملقب به Son of Satan) ازدواج كرد. اوضاع بدتر شد و او مرد. ولی چندی پیش دوباره زنده شد و دوباره به حرفه ابرقهرمانی مشغول شده. پتسی واگر الان مدتیه در کمیک بوک های «جسیکا جونز» دیده میشه و همانطور که در این مقاله گفته شد رفاقت عمیقی بین آنها ایجاد شده است.

مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره شخصیت «پتسی واکر» ملقب به HELLCAT بدانید

10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های"مدافعین" (DEFENDERS) بدانید

20 رفاقت برتر در دنیای کمیک بوک

 

99- كیوزار (Quasar)

كیوزار  عكس quasar

نام واقعی: وندل وان (Wendell Vaughn)

خلق شده توسط: دان گلات، روی توماس، جان بیوسما

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 217 كمیك Captain America (ژانویه 1978)

قدرت و توانایی: ایجاد اشیا جامد از انرژی كوانتومی، تله پورت كردن، پرواز

«وندل وان» یكی از مامورین سازمان "شیلد" بود كه به عنوان مامور امنیتی در یك مجتمع تحقیقاتی كار میكرد. این مجمع روی پروژه ای به نام Pegasus فعالیت داشت. وقتی شخصیت های خبیث به آنجا حمله كردند، وندل مجبور شد از دستبندهای كوآنتومی استفاده كند. این دستبندها بهش اجازه دادند تا از انرژی اشيا مختلف بسازد (درست مثل كارهایی كه «گرین لنترن» میتواند با انگشتر خودش انجام دهد) . او سپس تبدیل شد به یكی از مدافعین عالم در مقابل تهدیدات كیهانی. البته عضو اونجرز هم بوده. در نهایت در نبردی با «انایلوس» (Annihilus) كشته شد ولی به صورت انرژی باقی ماند تا اینكه توانست شكل انسانی خودش را هم دوباره به دست بیاورد. او در حال حاضر در گروهی به نام Annihilators عضویت دارد كه در واقع تشكیل شده از موجوداتی بسیار نیرومند كه با خباثت هایی كه كهكشان را تهدید میكنند، میجنگند.

مطالب مرتبط:

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

 

98- مونیكا رمبو (Monica Rambeau)

98- مونیكا رامبیو (Monica Rambeau)

نام واقعی: مونیكا رمبو

خلق شده توسط: راجر استرن، جان رومیتا جونیور

اولین حضور در عالم كمیك : سال 1982 و در شماره 16 كمیك Amazing spider-Man Annual

قدرت و توانایی: میتواند بدنش را به هر فرمی از انرژی تبدیل كند، میتواند انرژی جذب كند، سرعتی به اندازه سرعت نور دارد، میتواند در خلا به صورت انرژی حركت كند

«مونیكا رمبو» یكی از اعضای گشت ساحلی در شهر نیو ارلیانز بود ولی انرژی های شگفت انگیزی دریافت كرد. او اسم Captain Marvel را برای خودش برگزید چون نمیدانست شخصیت دیگری هم هست كه از این اسم استفاده میكند (البته این Captain Marvel آن موقع مرده بود) . اسپایدرمن سعی كرد كمك كند تا مونيكا با قدرت هایش كنار بیاید. سپس به صورت مشروط عضو گروه اونجرز شد ولی خیلی سریع مدارج ترقی را طی كرد و توانست یكی از بهترین و لایق ترین اعضای این گروه شود. او حتی به رهبری این گروه هم رسید (زمانی كه «واسپ» از اونجرز رفت) ولی سردبیر مارول با نظر نویسنده كمیك های اونجرز مخالف بود. او همچنین ميگفت كه باید از میزان نیروهای مونیكا كاسته شود.  از آن موقع به بعد او دیگر نقش خاصی در دنیای كمیك نداشت و یك شخصیت فرعی محسوب میشد. ولی چند سال پیش به عنوان رهبر گروه Nextwave در عالم كمیك ظاهر شد (اعضای این گروه را قهرمانان فراموش شده مارول تشكیل میدهند).  الان هم با اسم مستعار «اسپکتروم» شناخته میشود. اولین چیزی که واقعا درباره او به چشم میاد سرعت بسیار بالای اوست. ولی قدرت اصلی او اینه که خودش رو از طریق الکترو مغناطیسی به هر نوع انرژی تبدیل کنه و چون میتونه خودش رو به نور تبدیل کنه، پس میتونه به سرعت نور حرکت کنه (اونم به صورت نامحدود!). او در ضمن میتونه انرژی از خودش شلیک کنه و البته سطح هوشیاری کیهانی داره.

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره «مونیکا رَمبو» بدانید

10 مرگ در عالم كمیك كه هنوز پا برجا هستند!

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت چهارم

 

97- سانگ برد (Songbird)

97- سانگ برد (Songbird)

نام واقعی:مليسا گولد (Melissa Gold)

خلق شده توسط: مارك گرونوالد، رالف ماكیو، جان بیرن

اولین حضور در عالم كمیك :سال 1979 و در شماره 54 كمیك   Marvel Two-in-One

قدرت و توانایی: دارای سرعت مافوق صوت، توانایی در تغییر صدای يا جيغ خود و استفاده از آن به عنوان یك اسلحه یا خلق اشیا جامد یا برای هیپنوتیزم كردن دیگران

«ملیسا گولد» اولش یك ابرخبیث به نام Screaming Mimi بود ولی تصمیم گرفت برای بدست آورد اعتماد عمومی وانمود كند كه یك ابرقهرمان است. اما در نهايت از قهرمان بودن خوشش آمد و حتی به همراه برخی از هم تیمی های سابق خودش در مقابل «بارون زیمو» ایستاد. او یكی از اعضای اصلی كمیك های «تاندر بولتس» بوده . یك بار هم در یك پیشگویی دیدیم كه در آینده قراره به یكی از اعضای اصلی گروه انتقام جویان تبدیل بشه ولی باید دید این پیشگویی محقق میشه یا نه؟

 

96- شوالیه سیاه (Black Knight)

شواليه سياه - black knight

نام واقعی: دین ویتمن (Dane Whitman)

خلق شده توسط: روی توماس ، جان بیوسما

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 48 كمیك Avengers (ژانویه 1968)

قدرت و توانایی: استاد شمشیربازی، تخصص در مبارزه تن به تن، ماهر در سواركاری، در ضمن میتواند جادو را حس كند

عموی «دین ویتمن» یك شخصیت خبیث به نام «شوالیه سیاه» بود ولی جد آنها در دوران قرون وسطی یك قهرمان بود و از همين نام استفاده میكرد. بنابراین دین كه یك دانشمند است تصمیم گرفت دوباره ثابت كند كه شوالیه سیاه یك قهرمان است. او در دو دوره عضو گروه اونجرز بوده است و حتی یك بار هم رهبر این گروه شده. او در مثلث عشقی بین خودش و دو تن از اعضای مونث اونجرز یعنی «سرسی» و «كریستال» درگیر بوده! او اونجرز را ترك كرد تا در دنیای دیگری به عضويت گروه ابرقهرمانی Ultraforce دربیاید. از آن موقع تا به حال چندان در عالم كمیك دیده نشده ولی در گروه هایی مثل Heroes for Hire یا  یك گروه ابرقهرمانی انگلیسی به نام MI-13 حضور كوتاهی داشته. برای آشنایی کامل با شخصیت شوالیه سیاه حتما مقاله زیر را بخوانید:

10 حقیقت مهمی که باید دربارهٔ شخصیت «شوالیهٔ سیاه» (BLACK KNIGHT) بدانید

 

95- استاد كونگ فو (Master of Kung Fu)

عكس شانگ چي

نام واقعی: شانگ چی (Shang-Chi)

خلق شده توسط: استیون انگلهارت، جیم استارلین

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 15 كمیك Special Marvel Edition (دسامبر 1973)

قدرت و توانایی:  یك ورزشكار فوق العاده، استاد بزرگ همه هنرهای رزمی چینی

«شانگ چی» شخصیتی بود كه مارول خلق كرد تا بتواند از رایت شخصیتی به نام «فو مانچو» (Fu Manchu) استفاده كند (فو مانچو كاراكتر بسیار مشهور كتاب های جنایی است كه در سال 1912 توسط آقای Sax Rohmer خلق شد) پس از اينكه  فهمید پسر فو مان چو ميباشد ،تصمیم گرفت عمر خودش را وقف مبارزه با نقشه های پلید پدرش كند. كمیك های شانگ چي محبوب بود چون در دورانی چاپ میشدند كه هنرهای رزمی به لطف فیلم های سینمایی «بروس لی» در اوج بودند. البته در نهایت مارول رایت شخصیت فو مانچو را از دست داد ولی شانگ چی را حفظ كرد. از ان موقع تا به حال شانگ چی هر از گاهی به داد دیگر قهرمانان مارول رسیده. او عضو گروه Secert Avengers  شد و حتی یك بار به مرد عنكبوتی تعالیم رزمی داد تا اگر قدرت هایش را از دست بدهد احساس بي مصرف بودن نكند! 

مطلب مرتبط:

10 دشمن برتر "شانگ چی" (SHANG CHI)

10 حقیقت مهمی که باید درباره "شانگ چی" (SHANG CHI) بدانید!

10 قهرمان برتر مارول که در مبارزه مهارت دارند!

 

94- شاهزاده قدرتمند/بروزر (Princess Powerful/Bruiser)

عكس Princess Powerful/Bruiser

نام واقعی: مالی هیز (Molly Hayes)

خلق شده توسط: برایان وان، آدریان الفونا

اولین حضور در عالم كمیك : جولاي سال 2003 و در شماره 1 كمیك  Runaways

قدرت و توانایی: میوتانتی است كه قدرت فرابشری در آسیب ناپذیر بودن دارد

«مالی هیز» عوض گروه موسوم به «فراری ها» (Runaways)  است. اعضای این گروه از بچه های ابرشرورهای مارول تشكیل شده است. وقتی آنها متوجه میشوند كه پدر و مارشان ابرخبیث بوده اند ، دست به فرار میزنند. مالی با 11 سال سن جوان ترین عضو گروه است و واقعا مشخصه از اینكه یك ابرقهرمانه خیلی حال میكنه! مالی یك میوتانت (موجود جهش یافته) است و قدرت فوق بشری داره منتهی جالب اینه كه اگر زیاد به خودش فشار بیاره و از قدرت هاش استفاده كنه، خوابش میگیره!

مطالب مرتبط:

10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های "فراری ها" (RUNAWAYS) بدانید

 

93- آنجل (Angel)

عكس angel

نام واقعی: وارن كنث ورثینگتون سوم (Warren Kenneth Worthington III)

خلق شده توسط:استن لی ، جك كربی

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 1 كمیك X-Men (سپتامبر 1963)

قدرت و توانایی: به عنوان آنجل میتونه پرواز كنه و در هوا مانور بده ولی به عنوان «آركنجل» میتونه از بال هاش اشیا تیز و فلزی پرتاب كنه، زخم هاش خوب میشه، در مقابل آسیب دیدگی مقاومت كنه

«آنجل» یكی از اعضای اصلی و اولیه گروه "مردان ایكس" است (او را یكی از بی مصرف ترین اعضای گروه میدانستند!). او عاشق هم تیمی خودش «جین گری» بود. در ضمن یادمون نره كه آنجل خانواده ثروتمندی داره و وارث شركت چند میلیارد دلاری پدرش است.  به همین دلیل در سالهای ابتدایی حضورش در كمیك های مردان ایكس بیشتر به عنوان یك آدم خوش گذران و عیاش شناخته میشد. . خیلی ها آنجل را بیشتر به خاطر شخصیت «آركانجل» میشناسند. در واقع، «اپوكالیپس» (یكی از دشمنان بزرگ و نیرومند مردان ایكس) یك بار آنجل را به یكی از افراد وفادار خودش (كه به آنها "چهار سوار" یا Four Horse-Men گفته میشود) تبدیل كرد و به آنجل بال های فلزی داد. اینجا بود كه شخصیت آنجل خیلی دارك و جدی تر شد.

مطالب مرتبط:

مهم ترین اتفاق ها در کمیک های ایکس من: آنجل به ارکانجل تبدیل میشود

 

92- مرد چندگانه (Multiple Man)

مرد چندتایی  multiple man

نام واقعی: جیمی مدراكس (Jamie Madrox)

خلق شده توسط: لین وین، كریس كلرمانت، جان بیوسما

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 4 كمیك Giant Size Fantastic Four (فوریه 1975)

قدرت و توانایی: خود تكثیری (!)

«جیمی مدراكس» شخصیتی است كه در دوران کودکی متوجه شد میتواند خودش را تكثیر كند. بعد پدرش لباسی برایش درست كرد كه بهش اجازه میداد انرژی جنبشی درونی خودش را كنترل كند تا دیگر از خودش تكثیر نكند. والدین او وقتی فقط یك نوجوان بود كشته شدند. بعد «رید ریچاردز» بهش كمك كرد و او را نزد خانمی به نام «مویرا مك تاگرت» برد . او بعدا به گروه X-Factor پیوست. او ساله در این گروه بود تا اینكه توسط ویروس Legacy كشته شد. ولی بعدا معلوم شد زنده است. «پیتر دیوید» (از بهترین نویسنده های تاریخ کمیک بوک) از او در سری کمیک های تحسین شده خودش به نام X-Factor استفاده کرد او تبدیل شد به یك كارآگاه خصوصی در Mutant Town! نکته مهم درباره او این است که نسخه هایی که از خودش تکثیر میکنه میتونند به طور مستقلی از او زندگی کنند و مهارت های مختلفی را فرا گرفته و وقتی جذب مدراکس اصلی میشوند آنها را بهش انتقال دهند. به همین دلیل او مهارت های عظیمی دارد که ازشون در شغل خودش استفاده میکند و خیلی وقتها هم به FBI کمک کرده. مدراکس در نهایت دفتر کارآگاهی خودش به نام X-Factor Investigations رو دایر و برخی از متحدین سابق خودش را در آنجا مشغول به کار کرد و صدها پرونده مختلف از موضوعات عادی و پیش پا افتاده گرفته تا پرونده های پیچیده ماورا الطبیعه و سفرهای زمانی را در آن حل کرد!

مطالب مرتبط:

10 چیز مهمی که باید درباره گروه "ایکس فورس" (X-FORCE) بدانید

10 کارآگاه (DETECTIVE) برتر در دنیای کمیک!

 

91- كِیت بیشاپ (Kate Bishop)

88- كیت بیشاپ (Kate Bishop)

نام واقعی: كاترین الیزابت بی شاپ

خلق شده توسط: الن هینبرگ و جیمی چوینگ

اولین حضو در عالم كمیك: شماره 1 كمیك Avengers Young  (اگوست 2006)

قدرت و توانایی: مهارت بالا در تیراندازی و مبارزات تن به تن

 «هاکای» یک شاگرد مهم داشته به نام «کیت بیشاپ» که در این مقاله به طور کامل معرفی شده است! كیت یك دختر خرپول بود كه تخصص بالایی در تیراندازی داشت . ولی مادرش از پدرش جدا شده بود و کیت از دوران کودکی سعی داشت روی پای خودش وایسه و به همین خاطر روحیه جنگنده و بسیار کله شقی دارد. کیت همچنین همیشه هاکای را تحسین میکرد که بدون داشتن هیچ قدرت فوق بشری تونسته در گروه اونجرز عضو بشه. وقتی در پارک مرکزی نیویورک مورد آزار و اذیت قرار گرفت سعی کرد در دفاع شخصی و مبارزات تن به تن آموزش ببینه. وقتی گروه Young Avengers شكل گرفت تصمیم گرفت عضو تیم بشه و اسم خودش رو گذاشت «هاكای» ( لازم به ذكره كه آن موقع کلینت بارتون مرده پنداشته میشد) .

کیت به درخواست کاپیتان آمریکا این کار رو کرد. لباسی که بر تن کرد نیز در واقع از لباس هاکای و «ماکینگ برد» الهام گرفته بود. در کمیک های فوق العاده ای که «مت فرکشن» برای هاکای نوشت بسیار شیمی خوبی بین او و کلینت دیده شد و نوعی رابطه استاد- شاگردی جالب بینشان شكل گرفت.

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره «کیت بیشاپ» (KATE BISHOP) بدانید

10 لحظه برتر «هاکای» (HAWKEYE) در دنیای کمیک بوک

10 حقیقت مهمی که باید درباره هاک آی  بدانید

10 کمیک برتر هاکای 

کمیک تیزبین  ترجمه شد

 

90- دختر سنجابی (Squirrel Girl)

عکس دختر سنجابی

نام واقعی: دورین گرین (Doreen Green)

اولین حضو در عالم كمیك: شماره 4 از سری دوم كمیك   Marvel Super-Heroes (ژانویه 1992)

خالقان: ويل موراي، استيو ديتكو

قدرت و توانايي: ميتونه سنجاب ها رو احظار كنه و باهاشون ارتباط برقرار كنه (!)، سرعتش هم بالاست، گفته ميشه زخم هاش هم نسبتا زود خوب ميشه، پنجه هاي تيزي داره

دختر سنجابی توسط «ویل مورای» و «استیو دیتكو» خلق شد (بله درست شنیدید، استیو دیتكو!) . گفته میشه قرار بوده فقط برای یك شماره حضور داشته باشه و بعد دیگه خبری ازش نباشه . در یكی از شماره های گمنام كمیك Marvel Superheroes هم خلق شد (كمیكی كه در آن داستان های مورد استفاده قرار نگرفته مارول چاپ میشد) . ولی جالبه كه در همان تك شماره موفق به شكست دادن «دكتر دووم» شد! (عكسش اينجاست). «دن اسلات» از دختر سنجابی خوشش میاد و از او در داستان Great Lakes Avengers استفاده كرد . در این داستان او عضو گروه شد و در كمال ناباوری موفق به شكست دادن برخی از قوی ترین خبیث های دنیای مارول هم شد!!! دختر سنجابی خیلی زود شخصیت محبوبی شد چون واقعا از اینكه یك ابرقهرمانه احساس شادی میكرد. خیلی هم از نظر شخصیتی با بسیاری از شخصیت های دیگر دنیای كمیك فرق دارد و نوعی خوش بینی خاصی دارد كه به بقیه سرایت میكند. بلاخره هم كمیك اختصاصی او چاپ شد كه فوق العاده بود. شعار او اینه: "تنها كاری كه میخوام بكنم مبارزه با دایناسورهاست!" انصافا آيا اين شعار معركه نیست؟!

مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درمورد دختر سنجابی (SQUIRREL GIRL)بدانید

 

89- آدام وارلاك (Adam Warlock)

آدام وارلاك

نام واقعی: -

خلق شده توسط: جیم استارلین، گیل كین

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 1 كمیك Marvel Premiere (آوریل 1972)

قدرت و توانایی: قدرت، توان و نیروی فوق بشری، میتونه پرواز كنه و از خودش انرژی ساطع كنه

شخصیتی كه امروزه به نام  «ادام وارلاك» میشناسیم توسط «جیم استارلین» خلق شد البته رگ و ریشه این شخصیت به كاركتری مربوط میشه به نام Him كه توسط استن لی و جك كربی در كمیك های چهار شگفت انگیز خلق شده بود . استارلین داستان های حماسی و كیهانی زیادی با این شخصیت روایت كرد و مثلا ما دیدیم كه او با Magus كه نسخه پلید خودش بود و از آینده می آمد، مواجه شد! آدام وارلاك با «ثانوس» هم زیاد جنگیده. آدام وارلاك نقش مهمی هم در كمیك های بسیار مهم "دستكش بینهایت" (Infinity Gauntlet) و دو دنباله آن داشت. در واقع پس از کمیک دستکش بینهایت بود که وارلاک به قهرمان درجه یک کیهانی مارول تبدیل شد. همیشه هم نقش کلیدی در داستان ها و اتفاقات مرتبط با سنگ های بینهایت ایفا کرده است. بخشی از قدرت های شگرف آدام وارلاک به بیولوژی خاص او برمیگرده و بخشی هم به تسلط او بر سنگ روح (soul gem). او هم به "آگاهی کیهانی" دسترسی داره و میتونه فراتر از نور حرکت کنه. میشه گفته کاملا هم نامیرا است. ولی همانطور که گفته شد منبع اصلی قدرت او همان سنگ روح است.

مطالب مرتبط:

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

"جنگ بی نهایت" (INFINITY WAR) چیست؟ + لینك دانلود كمیك

كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد 

  

88- ماشین جنگی (War Machine)

كميك war machine

نام واقعی: جیمز "رودی" رودز (James Rhodes)

خلق شده توسط: دیوید میكلینی، باب لیتون

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 118 كمیك Iron Man (ژانویه 1979)

قدرت و توانایی: ماهر در نبرد های تن به تن، ماهر در استفاده از ادوات جنگی، زرهی بر تن میكنه كه قدرتش رو افزایش میده و سلاح هایی داره كه به سمت حریف لیزر و موشك پرتاب میكنند.

او ابتدا ستوان سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا بود و بعدا خلبان شخصی تونی استارك و دوست نزدیك وی شد. ولی وقتی تونی یك دائم الخمر شد ، جیمز رودز برای مدتی جانشین وی شد. او حتی به یكی از اعضای گروه West Coast Avengers تبدیل شد (چون بسیار ماهر شده بود و «هاکای» که نمیدونست کی زیر زره آیرون من قرار دارد، او را به تیم دعوت کرد!). در نهایت تونی دوباره مرد آهنی شد. اما  وقتی تونی ظاهرا مرد، او دوباره لباس آهنی تنش كرد و اسم خودش را «ماشین جنگی» گذاشت و به یك قهرمان جدید و مستقل تبدیل شد که البته خیلی وقتها در کمیک های آیرون من حضور داشت. چند سال پیش استارك زره رودز را ارتقا داد و او خیلی قوی تر شد و به همين خاطر بهش لقب Iron Man 2.0 داده شد. او در رویداد "جنگ داخلی 2" کشته شد (این کمیک در اینجا به طور کامل ترجمه شده است) ولی بعدش تونی به وسیله متدهای تغییر DNA او را دوباره زنده کرده منتهی بعد از زنده شده به خاطر وحشتی که موقع مرگ در زره بهش وارد آمده بود، از اختلال استرسی پس از آسیب روانی (PTSD) رنج میبرد  و به همین دلیل از پوشیدن زره ماشین جنگی کناره گیری کرد.

 مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره "جیمز رودی رودز" ملقب به ماشین جنگی/وار ماشین بدانید

10 كمیك برتر آیرون من (IRON MAN)

 

87- ایكس-23 (X-23)

عکس x-23

نام واقعی: لورا كینی (Laura Kinney)

خلق شده توسط: كریگ كایل، كریستوفر یوست

اولین حضور در عالم كمیك :سال 2004 و در شماره 3 كمیك NYX 

قدرت و توانایی: همه قدرت های ولورین را دارد، یعنی زخم هاش خوب میشه، چنگال داره، استخوان هاش با  فلز آدامانتیوم پیوند خورده، سریعه ، حواس فرا انسانی داره و  در كشتن و كار با سلاح تخصص داره

یقینا این شخصیت که کلونی از «ولورین» محسوب میشه پس از اکران فیلم "لوگان" محبوب تر و شناخته شده تر از قبل شده . نکته جالب درباره او اینه که قبل از اینکه در دنیای کمیک خلق بشه در دنیای انیمیشن خلق شد! بله درست شنیدید ... او در کارتون X-Men: Evolution خلق شد و بعدش توسط خالق خودش یعنی «گرگ کایل» وارد دنیای کمیک هم شد. در هر حال «ایكس 23» كلونی است كه توسط یك سازمان دولتی مخفی  از روی ولورین ساخته شده تا یك سلاح مخرب باشد (البته روی دستان او به جای سه چنگال، دو چنگال دیده میشود). بنابراین او ابتدا شخصیت خبیثی محسوب میشد و دست به كشتار زیادی هم زد ولی به خاطر وقایع تراژیكی كه بر سرش آمد ،  به جرگه آدم های خوب داستان های مارول پیوست. ایکس 23 در کمیک هایی همچون NYX، New X-men و X-Force حضور پیدا کرد تا اینکه  پس از مرگ ولورین دنیای اصلی، جایش را گرفت و به all-new wolverine تبدیل شد. در حال حاضر هم بسیار شخصیت محبوب و فوق العاده ای به حساب میاد. خیلی ها او را یکی از بهترین شخصیت های سالهای اخیر مارول میدانند چون شخصیت جذاب و داستان های خواندنی زیاد دارد. در واقع ایکس 23 ترکیبی است از از ژرفای عاطفی تاریک ولورین با ویژگی های نوجوانانه. 

مطالب مرتبط:

20 کلون برتر در دنیای کمیک

5 کمیک برتر ایکس 23 (X-23)

20 شخصیت برتر مارول و دی سی كه خارج از دنیای كمیك بوک خلق شدند!

  

86- كینگ پین (The Kingpin)

 

كينگ پين

نام واقعی: ویلسون فیسك (Wilson Fisk)

خلق شده توسط: استن لی، جان رومیتا

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 50 كمیك Amazing Spider-Man (جولای 1967)

قدرت و توانایی: ماهر در مبارزه، برنامه ریزی، دارای هوش بالا و بدنی كه از ماهیچه تشكیل شده، گاهی اوقات هم از عصای خودش به عنوان اسلحه استفاده میكنه

 «کینگ پین» (Kingpin)، قدرتمند‌ترین رییس سندیکاهای جنایتکاری شهر نیویورک است و به همین دلیل بارها با اسپایدرمن سر شاخ شده است و حتی چند سال پيش دستور داد تا یک قاتل حرفه‌ای، زن عموی سالخورده پیتر پاركر را با تیر بزند (این مقاله را بخوانید تا باهاش به طور کامل آشنا بشید). او نیروی فوق بشری ندارد اما توان ذهنی و فیزیكی بسیار بالایی دارد و ادعا می‌كند كه تمام بدنش از عضله تشكیل شده است. البته کینگ پین مدت‌هاست که دشمن اصلی یكی دیگر از ابرقهرمانان مشهور مارول كامیكس یعنی «بی باک»   (Daredevil) به حساب می‌آید. در واقع مورداك و بی باك در طی سالیان گذشته كاملا با یكدیگر ارتباط تنگاتنگی داشته اند چون «فرانك میلر» یك run بسیار موفق و بیادماندنی برای بی باك خلق كرد كه در آن كینگ پین بسیار ارتقا یافت. كینگ پین در فیلم و سریال Daredevil هم نقش خبیث اصلی داستان را ایفا كرده است.

مطالب مرتبط:

رتبه بندی اقتباس های «کینگ پین» (KINGPIN) در دنیای سینما، انیمیشن، تلویزیون و بازی

15 حقیقت مهمی که باید درباره کینگ پین (KINGPIN) بدانید

نسخه های عجیب و غریب از کینگ پین در دنیای کمیک!

10 كمیك برتر با حضور كینگ پین (THE KINGPIN)

لحظات ماندگار در كمیك‌ های مرد عنکبوتی: «پیتر پاركر» دمار از روزگار «كینگ پین» در می آورد!

کمیک "بی باک: مرد نترس" ترجمه شد + لینک دانلود

 

نويسنده: مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

100 شخصیت برتر مارول – قسمت اول

100 شخصیت برتر مارول – قسمت دوم

100 شخصیت برتر مارول – قسمت سوم

100 شخصیت برتر مارول – قسمت چهارم

100 شخصیت برتر مارول – قسمت پنجم

100 شخصیت برتر مارول – قسمت ششم

100 شخصیت برتر مارول – قسمت هفتم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

A.H 2121
-1 #1 A.H 2121 1394-09-16 19:31
سلام خیلی منتظر این مقاله بودم که بالاخره اومد.یه سوال؟مرد عنکبوتی اوله؟
بر چه اساس انتخاب میشوند؟
نقل قول کردن
Bahman
#2 Bahman 1394-09-16 19:35
خیلی ممنون بابت مقاله :-)
بسی خوشحال شدیم :lol:
تو این 15 تایی که معرفی کردین از x23 وblack knight خوشم اومد

واسه dcنمیزارین؟
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1394-09-16 19:36
به نقل از A.H 2121:
سلام خیلی منتظر این مقاله بودم که بالاخره اومد.یه سوال؟مرد عنکبوتی اوله؟
بر چه اساس انتخاب میشوند؟


يعني شما انتظار داري من اسپويل كنم و بگم رتبه اول كيه؟
البته تو همه ليست هايي كه شما در سايت هاي كميك بوكي ميبيني مرد عنكبوتي اوله
ليست هم براساس نظرات خودم و البته ليست هاي منتشر شده توسط سايت comic book resources هستش
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1394-09-16 19:37
به نقل از Bahman:

واسه dcنمیزارین؟

نه
dc خودش تو ايران سايت داره
ايشالا زحمت بكشن و ليست 100 قهرمان برتر دي سي رو براتون بنويسن تا لذت ببريد ;-)
نقل قول کردن
parker
#5 parker 1394-09-16 19:38
100؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
آقای ترابی واقعا ایول !!!!!!!!!!!!!!!
این کامل ترین مجموعه مقالات این سایت تا اینجا میشه !!!!!!!!!!
ولی واقعا 100 تا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سایت گنده و اسم در کرده خارجی بیشتر از 80 تا ننوشتن!!!
ما که به بزرگترین فن کمیک بودن شما تو ایران ایمان داریم ، ولی این مقاله ها نشون میده شما جزء کمیک فن های برتر جهانید !!!
واقعا دست مریزاد !!!!!!!!!
به شخصه هنوزم باورم نمیشه!!!!!
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#6 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-09-16 19:38
عالی بود استاد
خوب شد خودتون مقاله رو نوشتین و 100 تاییش کردید
من خدایی فقط 5 تا رو میشناختم
فکر کنم 1 اسپایدی ه
نقل قول کردن
young spider
#7 young spider 1394-09-16 19:46
استاد واقعا مرسی. این بخش خیلی کار سختیه. پس از ۵۰ تا به ۱۰۰ تا رسید. واقعا سخته. مخصوصا سر بخش خالق و قدرت و اولین حضور و...... استاد هم عالی ادیت شده ( عکس ها ) و هم خیلی خوب نوشتید. یه سوال پس جیمی مدراکس یه میوتانته؟؟؟ بین اینا واقعا بهترینشآن همین کینگ پین هست. پر پتانسیل. واقعا لیست و رتبه بندی خوبه. ایکس ۲۳ حتی با ولورین رابطه داشته. ولورین بختطر سن زیادش با همه رابطه داشته.
نقل قول کردن
Odyssey
#8 Odyssey 1394-09-16 19:47
واقعا خسته نباشيد آقاي ترابي !
ميگم بهتر نيست خودمون هم يه نظرسنجي بديم آقاي ترابي ؟!
من به شخصه خودم از رابرت رينولدز يا سنتري خيلي خوشم مياد و اميدوارم تو بيست ها باشه !
راستي آقاي ترابي به نظرتهن نسيت قهرمان ها و ويلين ها و ضد قهرمان ها و شخصيت هاي فرعي يكم نا متناسب نيست ؟!
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#9 j.jonah jameson 1394-09-16 19:53
آقای ترابی ممنون
با شماره های 96 - 93 - 92 - 87 - 86 که اشنایی داشتم ( مخصوصا شماره 96 که یه کمیک از مجله عصر مصور ازش خوندم که توی اون ویژن / بلک پنتر / هاکای / دکتر استرنج/ شوالیه سیاه بودند که فقط شماره اولش رو خوندم و هنوزم سر شماره 2 اش دلم کبابه :sad: )
این استاد کونک فو هم که کلا از روی بروس لی ساخته شده بود که برام خیلی جالب بود!
ممنون بابت این مقاله و خسته نباشید! :-)
نقل قول کردن
web head
#10 web head 1394-09-16 20:46
خسته نباشید ولی خیلی جالبه که دختر سنجابی تو اون رتبس به انجل هم بنظرتون بیرحمی نکردید· البته نفر اول این لیست که معلومه کیه همون کسی که اسمش پای این سایته نفر دوم و سوم هم فکر کنم به ترتیت چهار شگفت انگیز و کاپیتان امریکاست مگه این که چهار شگفت انگیز رو جدا کنید
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1394-09-16 20:48
به نقل از Odyssey:
واقعا خسته نباشيد آقاي ترابي !
ميگم بهتر نيست خودمون هم يه نظرسنجي بديم آقاي ترابي ؟!
من به شخصه خودم از رابرت رينولدز يا سنتري خيلي خوشم مياد و اميدوارم تو بيست ها باشه !
راستي آقاي ترابي به نظرتهن نسيت قهرمان ها و ويلين ها و ضد قهرمان ها و شخصيت هاي فرعي يكم نا متناسب نيست ؟!


سنتری تو لیستم فکر کنم باشه
البته قطعا جزو 20 تای اول نیست :-*
سئوالت رو هم راستش متوجه نشدم!
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1394-09-16 20:50
به نقل از web head:
خسته نباشید ولی خیلی جالبه که دختر سنجابی تو اون رتبس به انجل هم بنظرتون بیرحمی نکردید· البته نفر اول این لیست که معلومه کیه همون کسی که اسمش پای این سایته نفر دوم و سوم هم فکر کنم به ترتیت چهار شگفت انگیز و کاپیتان امریکاست مگه این که چهار شگفت انگیز رو جدا کنید


اصلا انجل تو هیچ لیست برتر نیست
من خودم ولی چون این شخصیت رو دوست دارم و شخصیت خوبی میدونم تو لیست آوردم
چهار شگفت انگیز هم یک شخصیت نیست که، 4 شخصیته
هر چهار تای اونا هم تو لیست خواهند بود
البته رتبه شون رو بهتون نمیگم
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1394-09-16 20:52
به نقل از young spider:
ایکس ۲۳ حتی با ولورین رابطه داشته. ولورین بختطر سن زیادش با همه رابطه داشته.


منظورت از رابطه، رابطه رومانتیکه؟
اگه اینطوره که باید بگم تا جایی که بگم ولورین باهاش رابطه رومانتیک نداشته
در واقع آدم چطور میتونه با کلون خودش رابطه داشته باشه؟ :o
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1394-09-16 20:53
حالا یه سئوال
این خانم پتسی واکر الان تو کدوم سریال سوپرهیرویی حضور داره؟ :-*
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#15 The-Captain-steve 1394-09-16 20:54
من شخصیتی که دوست دارم می دونم 9 هست تو رتبه بندی captain america
نفر اول کلا نا امیدم کرد
نقل قول کردن
mys13
#16 mys13 1394-09-16 20:55
به نقل از mtm:
به نقل از Bahman:

واسه dcنمیزارین؟

نه
dc خودش تو ايران سايت داره
ايشالا زحمت بكشن و ليست 100 قهرمان برتر دي سي رو براتون بنويسن تا لذت ببريد ;-)

ببخشید با عرض معذرت و خسته نباشید خدمتتون میشه درخاست کنم ادرس اون سایتی کی میگین در مورد DC هستش رو بگین یا حداقل به ایمیلم بفرسیتید؟ من خیلی دنبال یه همچین سایتی هستم اخه قهرمان مورد علاقم فلش هست و خب اونم تو dc هست
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1394-09-16 20:55
به نقل از parker:
100؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
آقای ترابی واقعا ایول !!!!!!!!!!!!!!!
این کامل ترین مجموعه مقالات این سایت تا اینجا میشه !!!!!!!!!!
ولی واقعا 100 تا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سایت گنده و اسم در کرده خارجی بیشتر از 80 تا ننوشتن!!!
ما که به بزرگترین فن کمیک بودن شما تو ایران ایمان داریم ، ولی این مقاله ها نشون میده شما جزء کمیک فن های برتر جهانید !!!
واقعا دست مریزاد !!!!!!!!!
به شخصه هنوزم باورم نمیشه!!!!!


مخلصیم اقا عرفان
راستش اون لیست قبلیه که هوادارای سایت comic book resources بهشون رای داده بودن ، ایراد داشت
خیلی ها هم تو سایت گفتن که ایراد داره

من تصمیم گرفتم لیست خودم رو بنویسم (البته چارچوب کلی رو از اون لیست الهام گرفتم)

بعد با خودم گفتم چرا به جای 50، 100 تاش نکنم؟ :-*
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1394-09-16 20:56
به نقل از mys13:
به نقل از mtm:
به نقل از Bahman:

واسه dcنمیزارین؟

نه
dc خودش تو ايران سايت داره
ايشالا زحمت بكشن و ليست 100 قهرمان برتر دي سي رو براتون بنويسن تا لذت ببريد ;-)

ببخشید با عرض معذرت و خسته نباشید خدمتتون میشه درخاست کنم ادرس اون سایتی کی میگین در مورد DC هستش رو بگین یا حداقل به ایمیلم بفرسیتید؟ من خیلی دنبال یه همچین سایتی هستم اخه قهرمان مورد علاقم فلش هست و خب اونم تو dc هست

من ادرسش رو بلد نیستم ولی میگم برات بفرستن
انشاله بری و ازش استفاده کنی :-)
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1394-09-16 20:56
به نقل از captainamirali:
من شخصیتی که دوست دارم می دونم 9 هست تو رتبه بندی captain america
نفر اول کلا نا امیدم کرد


نه
9 نیست، خیلی بهتر از 9 هستش

منظورت چیه نفر اول نا امیدت کرد؟ مگه اصلا نفر اول رو میدونی کیه؟
در ضمن سایت سايت comic book resources الان دو تا ليست از شخصيت هاي برتر مارول منتشر كرده كه در هر دو انها اسپايدرمن اوله

تو ليست اول مرد عنكبوتي 2164 راي اورده و اول شده
و تو ليست دوم كه تازه منتشر شد 5099 راي اورده و اول شده
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#20 The-Captain-steve 1394-09-16 21:02
به نقل از mtm:
به نقل از captainamirali:
من شخصیتی که دوست دارم می دونم 9 هست تو رتبه بندی captain america
نفر اول کلا نا امیدم کرد


نه
9 نیست، خیلی بهتر از 9 هستش

منظورت چیه نفر اول نا امیدت کرد؟ مگه اصلا نفر اول رو میدونی کیه؟


من نمی دونم آپدیت شده یا نه اما یه pdf داشتم که 100 هیرو برتر کمپانی مارول رو داشت اونجا wolverine بود اما خدا کنه اول نباشه الان
نقل قول کردن
farhood7
#21 farhood7 1394-09-16 21:03
خیلی ممنون واقعا اقای ترابی باید سایت رو به مارول معرفی کنید شاید سایت یکی از سایت های رسمی در ایران هواداری رسمی از طرف مارول شد.
نقل قول کردن
2m-had
#22 2m-had 1394-09-16 21:04
اوــــــــــفــــــــ!
عجب مقاله ای! مطمئنا هیچکی انتظارشو نداشت! :eek:
100 تا....
آقای ترابی واقعا باریکلا!
اصلا فکرشو نمیکردم شناختتون از شخصیت های مارول اونقدر زیاد باشه که توشون تاپ100 بدین!
خیلی تو شوکم الان....
اونقدر هم از حرفم مطمئنم چون همش 5 تا رو بیشتر آشنایی نداشتم!
خییلی کامل بود...
راستی این استاد کنگ فو رو دیدم یاد بروس لی افتادم! :lol:
کمیکش منتشر شده؟
نقل قول کردن
Spectacular Deadpool
#23 Spectacular Deadpool 1394-09-16 21:04
خیلی ممنون آقای ترابی واقعا 100 تا خیلی زیاده و واقعا زحمت زیادی میخواد، بازم تشکر میکنم که برای بالا بردن اطلاعات اعضای سایت این مقالات سخت رو مینویسید و از وقت خودتون میگذرید
به شخصه خودم خیلی اطلاعات زیادی کسب کردم و مشتاق شدم برای ادامه ی این مقاله :-)
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1394-09-16 21:05
اینم از لیست 25 قهرمان برتر مارول سایت IGN:

ign.com/.../...
دیدید؟
4- ولورین
3- دردویل
2- کاپیتان امریکا
1- مرد عنکبوتی
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1394-09-16 21:06
به نقل از captainamirali:
به نقل از mtm:
به نقل از captainamirali:
من شخصیتی که دوست دارم می دونم 9 هست تو رتبه بندی captain america
نفر اول کلا نا امیدم کرد


نه
9 نیست، خیلی بهتر از 9 هستش

منظورت چیه نفر اول نا امیدت کرد؟ مگه اصلا نفر اول رو میدونی کیه؟


من نمی دونم آپدیت شده یا نه اما یه pdf داشتم که 100 هیرو برتر کمپانی مارول رو داشت اونجا wolverine بود اما خدا کنه اول نباشه الان

نه
ولورین تو هیچ لیست معتبری اول نیست
نقل قول کردن
2m-had
#26 2m-had 1394-09-16 21:06
به نقل از mtm:
به نقل از Bahman:

واسه dcنمیزارین؟

نه
dc خودش تو ايران سايت داره
ايشالا زحمت بكشن و ليست 100 قهرمان برتر دي سي رو براتون بنويسن تا لذت ببريد ;-)

سایتش از نظر امنیتی اونقدر ضعیف بوده گوگل بستتش! :roll:
یه مدت فیلتر شد ولی دیدن دوباره میشه با فیلتر شکن وارد شد دوباره بستنش!
نقل قول کردن
2m-had
#27 2m-had 1394-09-16 21:09
به نقل از mtm:
اینم از لیست 25 قهرمان برتر مارول سایت IGN:

ign.com/.../...
دیدید؟
4- ولورین
3- دردویل
2- کاپیتان امریکا
1- مرد عنکبوتی

من این حق رو به کپ میدم که دوم باشه چون رقیب سرسخت و شکست ناپذیری به نام اسپایدر من داره اما اصلا ازش انتظار ندارم از این رتبه پایین تر بیاد !
چون این دو کاراکتر که من عاشقشونم تو کل مارول از همه سر ترن!
نقل قول کردن
parker
#28 parker 1394-09-16 21:10
به نقل از mtm:
اینم از لیست 25 قهرمان برتر مارول سایت IGN:

ign.com/.../...
دیدید؟
4- ولورین
3- دردویل
2- کاپیتان امریکا
1- مرد عنکبوتی

شخصیت کاپیتان امریکا تو کمیک ها خوبه ولی نه در حدی که دوم باشه. قبول دارید؟
البته اگه بخوایم کاپیتان رو تو فیلم ها در نظر بگیریم زمین تا آسمون با کمیکش فرق داره.
نقل قول کردن
2m-had
#29 2m-had 1394-09-16 21:14
به نقل از parker:
به نقل از mtm:
اینم از لیست 25 قهرمان برتر مارول سایت IGN:

ign.com/.../...
دیدید؟
4- ولورین
3- دردویل
2- کاپیتان امریکا
1- مرد عنکبوتی

شخصیت کاپیتان امریکا تو کمیک ها خوبه ولی نه در حدی که دوم باشه. قبول دارید؟

نه :-|
پ.ن:اتفاقا با حضور دردویل تو رده سوم اصلا موافق نیستم!
نقل قول کردن
mtm
#30 mtm 1394-09-16 21:14
به نقل از parker:
به نقل از mtm:
اینم از لیست 25 قهرمان برتر مارول سایت IGN:

ign.com/.../...
دیدید؟
4- ولورین
3- دردویل
2- کاپیتان امریکا
1- مرد عنکبوتی

شخصیت کاپیتان امریکا تو کمیک ها خوبه ولی نه در حدی که دوم باشه. قبول دارید؟


IGN هست دیگه!
الان مثلا بلید و گوست رایدر رو گزاشته تو لیست 25 شخصیت برتر مارول
در حالی که بلید و گوست رایدر شاید معروف باشن و فیلم داشته باشن ولی تو عالم کمیک شخصیت های مطرحی نیستن (خیلی هم تک بعدی هستن)

من بعضی وقتها دوست دارم برم نویسنده های IGN رو خفه کنم! واقعا نمیفهمم گاهی چطور رتبه میدن یا لیست های TOP مینویسن
نقل قول کردن
parker
#31 parker 1394-09-16 21:17
به نقل از mtm:
به نقل از parker:
به نقل از mtm:
اینم از لیست 25 قهرمان برتر مارول سایت IGN:

ign.com/.../...
دیدید؟
4- ولورین
3- دردویل
2- کاپیتان امریکا
1- مرد عنکبوتی

شخصیت کاپیتان امریکا تو کمیک ها خوبه ولی نه در حدی که دوم باشه. قبول دارید؟


IGN هست دیگه!
الان مثلا بلید و گوست رایدر رو گزاشته تو لیست 25 شخصیت برتر مارول
در حالی که بلید و گوست رایدر شاید معروف باشن و فیلم داشته باشن ولی تو عالم کمیک شخصیت های مطرحی نیستن (خیلی هم تک بعدی هستن)

من بعضی وقتها دوست دارم برم نویسنده های IGN رو خفه کنم! واقعا نمیفهمم گاهی چطور رتبه میدن یا لیست های TOP مینویسن

یه سوال ...
ما وقتی منبعی به نام spidey.ir داریم چرا می ریم سراغ سایت های دیگه؟؟
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1394-09-16 21:17
به نقل از 2m-had:
به نقل از parker:
به نقل از mtm:
اینم از لیست 25 قهرمان برتر مارول سایت IGN:

ign.com/.../...
دیدید؟
4- ولورین
3- دردویل
2- کاپیتان امریکا
1- مرد عنکبوتی

شخصیت کاپیتان امریکا تو کمیک ها خوبه ولی نه در حدی که دوم باشه. قبول دارید؟

نه :-|
پ.ن:اتفاقا با حضور دردویل تو رده سوم اصلا موافق نیستم!



اتفاقا به نظر من دردویل یکی از بهترین شخصیت های کمیکه
یعنی واقعا شخصیت اش پتانسیل داره
اینم بگم که تو اکثر لیست هایی که دیدم دردویل در top 5 ماروله
کاملا هم حقشه
یه چیز مهم هم بگم ...
شما نباید صرفا به خاطر اینکه فلان شخصیت فیلم یا گیم از روش ساخته شده یا پولسازه یا چون فیلمش خوب در نیومده، رتبه بدید

این لیست ها براساس ذات و پتانسیل شخصیت ها در عالم کمیکه

همین دردویل مثلا دو تا run داشته تو عالم کمیک که مخشر هستن
یکی رو فرانک میلر بودنوشت و دیگری رو برایان مایکل بندیس
نقل قول کردن
Odyssey
#33 Odyssey 1394-09-16 21:17
14
جسیکا جونز!
بازیگرش هم ریچل تیلور به نظرم اینده داره
نقل قول کردن
parker
#34 parker 1394-09-16 21:19
به نقل از 2m-had:
به نقل از parker:
به نقل از mtm:
اینم از لیست 25 قهرمان برتر مارول سایت IGN:

ign.com/.../...
دیدید؟
4- ولورین
3- دردویل
2- کاپیتان امریکا
1- مرد عنکبوتی

شخصیت کاپیتان امریکا تو کمیک ها خوبه ولی نه در حدی که دوم باشه. قبول دارید؟

نه :-|
پ.ن:اتفاقا با حضور دردویل تو رده سوم اصلا موافق نیستم!

یه سوال اقا محمد ...
شما طرفدار کاپیتان آمریکای سینما هستی یا کمیک؟
نقل قول کردن
mtm
#35 mtm 1394-09-16 21:19
به نقل از parker:
به نقل از mtm:
به نقل از parker:
به نقل از mtm:
اینم از لیست 25 قهرمان برتر مارول سایت IGN:

ign.com/.../...
دیدید؟
4- ولورین
3- دردویل
2- کاپیتان امریکا
1- مرد عنکبوتی

شخصیت کاپیتان امریکا تو کمیک ها خوبه ولی نه در حدی که دوم باشه. قبول دارید؟


IGN هست دیگه!
الان مثلا بلید و گوست رایدر رو گزاشته تو لیست 25 شخصیت برتر مارول
در حالی که بلید و گوست رایدر شاید معروف باشن و فیلم داشته باشن ولی تو عالم کمیک شخصیت های مطرحی نیستن (خیلی هم تک بعدی هستن)

من بعضی وقتها دوست دارم برم نویسنده های IGN رو خفه کنم! واقعا نمیفهمم گاهی چطور رتبه میدن یا لیست های TOP مینویسن

یه سوال ...
ما وقتی منبعی به نام spidey.ir داریم چرا می ریم سراغ سایت های دیگه؟؟

در هر حال من برای هر لیست خودم سعی میکنم به سایت های دیگه هم رجوع کنم ولی در نهایت نظر خودم رو دخیل میدونم

مگر اینکه عینا مقاله رو ترجمه کنم (مثل مقاله 75 لحظه ماندگار مارول که عینا از روی سایت comicbook.com ترجمه شد)
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1394-09-16 21:20
به نقل از Odyssey:
14
جسیکا جونز!
بازیگرش هم ریچل تیلور به نظرم اینده داره

bingo
!
نقل قول کردن
Tony Stark
#37 Tony Stark 1394-09-16 21:21
به نقل از mtm:
به نقل از parker:
به نقل از mtm:
اینم از لیست 25 قهرمان برتر مارول سایت IGN:

ign.com/.../...
دیدید؟
4- ولورین
3- دردویل
2- کاپیتان امریکا
1- مرد عنکبوتی

شخصیت کاپیتان امریکا تو کمیک ها خوبه ولی نه در حدی که دوم باشه. قبول دارید؟


IGN هست دیگه!
الان مثلا بلید و گوست رایدر رو گزاشته تو لیست 25 شخصیت برتر مارول
در حالی که بلید و گوست رایدر شاید معروف باشن و فیلم داشته باشن ولی تو عالم کمیک شخصیت های مطرحی نیستن (خیلی هم تک بعدی هستن)

من بعضی وقتها دوست دارم برم نویسنده های IGN رو خفه کنم! واقعا نمیفهمم گاهی چطور رتبه میدن یا لیست های TOP مینویسن


این لیست اصلا مشکل داره وقتی iron man
تو چهار شماره اول نیست فقط میتونم. بگم wow
به نظر من iron man دومین شخصیت برتر ماروله
نقل قول کردن
arsalan-goblin
#38 arsalan-goblin 1394-09-16 21:27
رده بندی خالی از اشکال نیست ولی اونقدر درستی هایی داره که اشکالات رو بپوشونه راستش توی لیست از ایکس ۲۳ خیلی خوشم اومد چندوقت بود یادش نبودم در صورتی که یکی از ۴ عامل آشنایی من با کمیک بود
ممنون از استاد ترابی عزیز برای این مقاله




خیلی خیلی ببخشید برای اسپم:

نتیجه انتخاب نویسنده چی شد پس به قران دارم میمیرم از استرس
نقل قول کردن
2m-had
#39 2m-had 1394-09-16 21:29
34#
مثلما وقتی کپ فنم پس جفتشو دوست دارم چه فیلم باشه چه بازی باشه و چه کمیک...
اما کپتان امریکا در عالم سینما پتانسیل بالا تری نسبت به کمیک هاش داره!
این رو از کجا تشخیص دادم؟
بابای بنده از استیو راجرز دنیای سینما خیـــــلی بیشتر از استیو راجرز کمیک بوک خوششون میاد!از اونجایی که بابام هم کمیک خون قاهری هستند :lol: قبول دارند که کپ تو فیلم هاش خییلی پر جذبه تر از کمیک هاش ساخته شده!
توی کمیک سیویل وار اورجین کپ مثل یه پیر مرد بود و تناسبی با استارکی که همه مو هاش سفید بود از نظر شخصیت نداشت!
پس این حرف ها تنها نظر من نیست!
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#40 amir a. ghaderi 1394-09-16 21:31
استاد عالی بود
خیلی حال کردم
واقعا حدس میزنم جقدر روی نوشتن این مقاله وقت گزاشتید و خواهید گزاشتید
ولی از اون مقاله های ماندگار میشه
به نظرم لیست تا اینجا هیچ مشکلی نداره
ولی شاید بهتر باشه صبر کنیم تا کل لیست بیاد و بعد درباره اش نظر بدیم
اونجوری وقتی همه رتبه بندی ها مشخص شده بهتر میشه نظر داد
یه چیز مثبت هم اینه که شما فارغ از اینکه فلان شخصیت آیا معروفه یا فیلم سینمایی و گیم داره رتبه بندی کردید
این خیلی خوبه . تو همچین لیستی باید هم اینجوری رتبه بندی کرد چون base لیست کمیک بوکه ، نه سینما یا گیم و کارتون

الان مثلا به عقیده من cap سینما از cap کمیک بهتره
ولی تو این لیست شما بهتره cap کمیک رو مد نظر قرار بدهید
باز هم ممنون از شما استاد گرانقدر
نقل قول کردن
2m-had
#41 2m-had 1394-09-16 21:35
37#
oh...
عجب کار بر فن بویی داریم ما!
یعنی شما میگین آیرون من جزو تاپ5ـه؟؟؟؟ :eek:
من دارم سر اینکه دردویل چرا تو رتبه سومه(دردویل همه فن حریف)چک و چونه میزنم اونوقت شما میگین تونی استارک!؟؟
دوستانه عرض میکنم!
یکم عادلانه فکر کنیم و علایق رو بزاریم کنار...
نقل قول کردن
parker
#42 parker 1394-09-16 21:41
به نقل از 2m-had:
37#
oh...
عجب کار بر فن بویی داریم ما!
یعنی شما میگین آیرون من جزو تاپ5ـه؟؟؟؟ :eek:
من دارم سر اینکه دردویل چرا تو رتبه سومه(دردویل همه فن حریف)چک و چونه میزنم اونوقت شما میگین تونی استارک!؟؟
دوستانه عرض میکنم!
یکم عادلانه فکر کنیم و علایق رو بزاریم کنار...

مرد آهنی اونقدر هم بد نیستا!!!!!! درسته تو جنگ داخلی دشمن کاپیتانه ولی از بهترین های کمیکه.
نقل قول کردن
2m-had
#43 2m-had 1394-09-16 21:47
من نگفتم کاراکتر به درد نخوریه!
گفتم این کاراکتر به درد تا5 نمیخوره!
و اگر نه خودم خیلی تونی رو دوست دارم!
البته بستگی داره از چه دیدی بگیم چون از نظر هوشی تونی تو رتبه سوم قرار داره فک کنم
اما از نظر اورجین توی تاپ 10 جا داره!
نقل قول کردن
beast boy
#44 beast boy 1394-09-16 21:51
آقای ترابی خسته نباشید واقعا عالی بود
کلا سری مقالات شما خیلی خوب و جامع هستش و بیشترشون تخصصی هستند و آدم از خواندشون خسته نمی شه
راستش من بیشتر این شخصیت ها را نمی شناختم به غیر از یکی دوتاشون این مقاله ها برای افزایش سطح کامیک بوکی خیلی عالیه
اما از الان معلومه شخصیت اول کیه :D :-*
بعد یک سوال آقای ترابی یکی از شماره های عصر مصور اسپایدرمن بعد از اتفاقاتی که براش می افته توی فضا گیر می افته اما یک شخصیت نجاتش میده که خیلی شماره 90 هست خواستم بدانم این همونه؟
نقل قول کردن
young spider
#45 young spider 1394-09-16 21:55
به نقل از 2m-had:
37#
oh...
عجب کار بر فن بویی داریم ما!
یعنی شما میگین آیرون من جزو تاپ5ـه؟؟؟؟ :eek:
من دارم سر اینکه دردویل چرا تو رتبه سومه(دردویل همه فن حریف)چک و چونه میزنم اونوقت شما میگین تونی استارک!؟؟
دوستانه عرض میکنم!
یکم عادلانه فکر کنیم و علایق رو بزاریم کنار...


اون کمیکی که آیرون من سعی می کنه ، مشروب و الکل رو ترک کنه رو خوندی یا دیدی یا حداقل تعریفشو شنیدی؟؟

نه تنها یکی از برترین کمیک های آیرون من هست ، از بهترین ها ماورل هم هست. آیرون من جزئ ۱۰ تا برتر نباشه نامردی هست. تونی به خاطر غرور زیادش خیلی پتانسیل و داستان می تونه داشته باشه.

در ضمن civil war 2 تایید شد

به قلم استاد برایان مایکل بندیس :cry:
نقل قول کردن
Odyssey
#46 Odyssey 1394-09-16 21:56
من خودم یه اساس دارم اونم اینه که میوتنت ها باید تو لیست زیاد باشن!
ولی اقای ترابی کاراکتر های فرعی مثل جارویس هپی و.... هم تو لیست هست ؟!
نقل قول کردن
mtm
#47 mtm 1394-09-16 21:57
به نقل از beast boy:
آقای ترابی خسته نباشید واقعا عالی بود
کلا سری مقالات شما خیلی خوب و جامع هستش و بیشترشون تخصصی هستند و آدم از خواندشون خسته نمی شه
راستش من بیشتر این شخصیت ها را نمی شناختم به غیر از یکی دوتاشون این مقاله ها برای افزایش سطح کامیک بوکی خیلی عالیه
اما از الان معلومه شخصیت اول کیه :D :-*
بعد یک سوال آقای ترابی یکی از شماره های عصر مصور اسپایدرمن بعد از اتفاقاتی که براش می افته توی فضا گیر می افته اما یک شخصیت نجاتش میده که خیلی شماره 90 هست خواستم بدانم این همونه؟

مرسی
شما کاربر جدید هستی؟



بله . همون آدام وارلاکه
نقل قول کردن
mtm
#48 mtm 1394-09-16 21:59
به نقل از Odyssey:
من خودم یه اساس دارم اونم اینه که میوتنت ها باید تو لیست زیاد باشن!
ولی اقای ترابی کاراکتر های فرعی مثل جارویس هپی و.... هم تو لیست هست ؟!

نه
البته یکی از کارکترهای فرعی مرد عنکبوتی تو لیست هست
نقل قول کردن
mtm
#49 mtm 1394-09-16 22:00
حالا یه سئوال
به نظرتون کدومیک از اعضای چهار شگفت انگیز تو لیست رتبه بهتری داره؟
میخوام ببینم واقعا چقدر شخصیت های کمیک و نقاط ضعف و قوت اونا رو میشناسید
نقل قول کردن
young spider
#50 young spider 1394-09-16 22:01
به نقل از mtm:
به نقل از young spider:
ایکس ۲۳ حتی با ولورین رابطه داشته. ولورین بختطر سن زیادش با همه رابطه داشته.


منظورت از رابطه، رابطه رومانتیکه؟
اگه اینطوره که باید بگم تا جایی که بگم ولورین باهاش رابطه رومانتیک نداشته
در واقع آدم چطور میتونه با کلون خودش رابطه داشته باشه؟ :o


با دیگران رابطه داشته ولی خب رابطه اش با ایکس ۲۳ بیشتر استاد و شاگردی بوده. البته بیشتر درگیری بینشون بود.
نقل قول کردن
Odyssey
#51 Odyssey 1394-09-16 22:02
49
Thing
:-*
نقل قول کردن
beast boy
#52 beast boy 1394-09-16 22:03
به نقل از mtm:
به نقل از beast boy:
آقای ترابی خسته نباشید واقعا عالی بود
کلا سری مقالات شما خیلی خوب و جامع هستش و بیشترشون تخصصی هستند و آدم از خواندشون خسته نمی شه
راستش من بیشتر این شخصیت ها را نمی شناختم به غیر از یکی دوتاشون این مقاله ها برای افزایش سطح کامیک بوکی خیلی عالیه
اما از الان معلومه شخصیت اول کیه :D :-*
بعد یک سوال آقای ترابی یکی از شماره های عصر مصور اسپایدرمن بعد از اتفاقاتی که براش می افته توی فضا گیر می افته اما یک شخصیت نجاتش میده که خیلی شماره 90 هست خواستم بدانم این همونه؟

مرسی
شما کاربر جدید هستی؟
بله . همون آدام وارلاکه

بله با اجازه کاربر جدید هستم
بله این همان کامیکه
خیلی هم کامیک قشنگیه و آدم از خواندنش لذت می بره کلا انتخاب های آقای محبوب خیلی خوب هستش
آقای ترابی عصرمصور هر سه ماه ، سه ماه یک کامیک بیرون بیداد اما الان خیلی طول می کشه تا یک شماره جدید منتشر بشه شما دلیلش را می دانید؟
نقل قول کردن
mtm
#53 mtm 1394-09-16 22:05
به نقل از Odyssey:
49
Thing
:-*

افرین
نقل قول کردن
young spider
#54 young spider 1394-09-16 22:05
به نقل از mtm:
حالا یه سئوال
به نظرتون کدومیک از اعضای چهار شگفت انگیز تو لیست رتبه بهتری داره؟
میخوام ببینم واقعا چقدر شخصیت های کمیک و نقاط ضعف و قوت اونا رو میشناسید


اگه رتبه بندی کنیم

۴- سو استورم
۳- بین ثینگ و جانی شک دارم. ثینگ بخاطر چهره اش و اینا خیلی کمیک پر پتانسیل میشه نوشت ، از اون طرف مرگ جانی هم تاثیر گذار بود. جانی یه ذره مغرور و پر نشاط و باحال و د*** باز هستش ولی از اون طرف ثینگ آروم و راحت و ریلکس. بن و جانی هر دوتاشون خوب هستند ولی خب هوادار و شخصیت جانی به نظر من بیشتره.
۱- رتبه ۱ هم فقط رید. رید با اجازه ندادن به کشن گالکتوس یه قدم از همه جلوتره. فردی باهوش و خانواده دوست و رفیق با مرام و عاشق علم.
نقل قول کردن
parker
#55 parker 1394-09-16 22:06
به نقل از mtm:
حالا یه سئوال
به نظرتون کدومیک از اعضای چهار شگفت انگیز تو لیست رتبه بهتری داره؟
میخوام ببینم واقعا چقدر شخصیت های کمیک و نقاط ضعف و قوت اونا رو میشناسید

هیومن تورچ؟ یا شایدم رید ریچاردز؟
البته بعدthing
نقل قول کردن
mtm
#56 mtm 1394-09-16 22:07
#52:
خوش اومد ی
ولی برام عجیب بود که وقتی مسئول پاسخگویی به ایمیل ها اخراج شده شما چطور ایمیل زدی و عضو شدی :o
اقای محبوب رو هم متاسفانه مدتیه باهاش تماس ندارم
ولی حتما گرفتاری داره که نمیتونه به موقع چاپ کنه
نقل قول کردن
mtm
#57 mtm 1394-09-16 22:08
به نقل از young spider:
به نقل از mtm:
حالا یه سئوال
به نظرتون کدومیک از اعضای چهار شگفت انگیز تو لیست رتبه بهتری داره؟
میخوام ببینم واقعا چقدر شخصیت های کمیک و نقاط ضعف و قوت اونا رو میشناسید


اگه رتبه بندی کنیم

۴- سو استورم
۳- بین ثینگ و جانی شک دارم. ثینگ بخاطر چهره اش و اینا خیلی کمیک پر پتانسیل میشه نوشت ، از اون طرف مرگ جانی هم تاثیر گذار بود. جانی یه ذره مغرور و پر نشاط و باحال و د*** باز هستش ولی از اون طرف ثینگ آروم و راحت و ریلکس. بن و جانی هر دوتاشون خوب هستند ولی خب هوادار و شخصیت جانی به نظر من بیشتره.
۱- رتبه ۱ هم فقط رید. رید با اجازه ندادن به کشن گالکتوس یه قدم از همه جلوتره. فردی باهوش و خانواده دوست و رفیق با مرام و عاشق علم.

ولی اشتباه کردی
thing از نظر شخصیت پردازی و پتانسیل درام و عاطفی ، از بقیه بهتره
نقل قول کردن
mop
#58 mop 1394-09-16 22:10
14# جسیکا جونز ؟
نقل قول کردن
young spider
#59 young spider 1394-09-16 22:12
#57
خب فکر کنم اینجوری بهتره:
۴- سو
۳- جانی
۲- رید
۱- بن گریم ( ثینگ )
نقل قول کردن
Tony Stark
#60 Tony Stark 1394-09-16 22:16
به نقل از 2m-had:
37#
oh...
عجب کار بر فن بویی داریم ما!
یعنی شما میگین آیرون من جزو تاپ5ـه؟؟؟؟ :eek:
من دارم سر اینکه دردویل چرا تو رتبه سومه(دردویل همه فن حریف)چک و چونه میزنم اونوقت شما میگین تونی استارک!؟؟
دوستانه عرض میکنم!
یکم عادلانه فکر کنیم و علایق رو بزاریم کنار...


عشقه ديگه دست خودم نیست :lol:
تاپ فایو من اینان
5.black panther
4.namor
3.Dr.strange
2.iron man
1.spider-man
:lol: :lol:
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#61 Samwel Tarly 1394-09-16 22:23
اقای ترابی دستتون درد نکنه واقعا عالی بود اما به نظر من این حق وار ماشین نیستش که تو این رتبه باشه
البته من از لحاظ کمیکی از این شخصیت اطلاعی ندارم و فقط با فیلم باهاش اشنا هستم پس حتما استدلالتون کاملا درست بوده
مشاالله مارول انقدر شخصیت تاپ داره و نمیدونم چطور میخواید ده تای برتر انتخاب کنید
نقل قول کردن
fbs
#62 fbs 1394-09-16 22:35
اقای ترابی خسته نباشید و مقاله عالی بود ببخشید یک سوال داشتم محبوبترین قهرمان dc چه کسی است
نقل قول کردن
Donny.Black97
#63 Donny.Black97 1394-09-16 22:38
به نقل از mtm:
حالا یه سئوال
به نظرتون کدومیک از اعضای چهار شگفت انگیز تو لیست رتبه بهتری داره؟
میخوام ببینم واقعا چقدر شخصیت های کمیک و نقاط ضعف و قوت اونا رو میشناسید

خيلى جالبه كه در ليست ign ريد ريچاردز و جانى استورم اصلا در ليست نيستند
ولى به نظر من رده بندى چهار شگفت انگيز اينه
٤-سو استورم
٣-جانى استورم
٢-بن گريم
١-ريد ريچاردز
با اينكه خودم جانى رو از همه بيشتر دوست دارم ولى بايد عادلانه تصميم گرفت
اگه يه ليست از بهترين رفاقت هاى كميك نه تنها در مارول بلكه تو بين همه شركت ها رفاقت اسپايدى و جانى رتبه اول رو داره
نقل قول کردن
Sentinel
#64 Sentinel 1394-09-16 23:20
خب در این که مقاله عالی باشه شکی نیست ، چون یکی از بهترین کمیک فن ها و بهترین مترجم ها این مقاله رو نوشته... مثل همیشه هم به کارکتر آنجل و بلک نایت علاقه خاصی دارم که توی این قسمت مقاله حضور داشتن... در ضمن آقای ترابی از نقشه تون خیلی خوشم اومد ، فکر کنم قسمت آخر مقاله رو وسیع تر مینویسد ، چون همه قسمتا ۱۵ نفرو معرفی میکنن ولی آخری اصولا باید ۱۰ نفر باشه...
نقل قول کردن
A.H 2121
#65 A.H 2121 1394-09-17 00:29
تاپ های من
5ثور
4ولورین
3ایجنت ونوم
2نوا

















1مردآهنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!



مرد عنکبوتی کجاست؟مارول چند تا شخصیت داره؟آخریش مرد عنکبوتیه. :D
نقل قول کردن
New Goblin
#66 New Goblin 1394-09-17 20:43
مقاله خیلی خوبی بود آقای ترابی.خسته نباشید.منو یاد اون لیست برترین لحظات کمیک بوک مارول انداختین که برای هر قسمتش منتظر بودم تا ببینم اولین لحظه چیه.

بین این شخصیتها هم کینگ پین و آنجل و وار ماشین رو میشناختم.جا داره از علی آقا یه تشکر بابت مقاله تبدیل شدن آنجل به آرکانجل بکنم که واقعا ازش لذت بردم و منو با این شخصیت بیشتر آشنا کرد.

یه سوال آیا میستیک جز این 100 شخصیت هست؟
نقل قول کردن
mtm
#67 mtm 1394-09-18 12:05
به نقل از New Goblin:

یه سوال آیا میستیک جز این 100 شخصیت هست؟


:-*
نقل قول کردن
A.H 2121
#68 A.H 2121 1394-09-18 22:19
به نقل از mtm:
به نقل از Odyssey:
من خودم یه اساس دارم اونم اینه که میوتنت ها باید تو لیست زیاد باشن!
ولی اقای ترابی کاراکتر های فرعی مثل جارویس هپی و.... هم تو لیست هست ؟!

نه
البته یکی از کارکترهای فرعی مرد عنکبوتی تو لیست هست

اونم فلش هست(ایجنت ونوم)درسته اقای ترابی؟ :-*
نقل قول کردن
ironman
#69 ironman 1399-06-30 20:09
سلام خسته نباشید مقاله بسیار زیبا بود چون با اکثر شخصیت های مارول آشنا میشیم
غلط تایپی:
آیتم ۹۹: مأمور امینتی(امنیتی)
آیتم ۹۵: وقف مبارزه با با ( یک با اضافه هستش)
آیتم ۸۸: او را تیم دعوت کرد( او را (به)تیم دعوت کرد)
نقل قول کردن
mtm
#70 mtm 1399-06-31 13:35
به نقل از ironman:
سلام خسته نباشید مقاله بسیار زیبا بود چون با اکثر شخصیت های مارول آشنا میشیم
غلط تایپی:
آیتم ۹۹: مأمور امینتی(امنیتی)
آیتم ۹۵: وقف مبارزه با با ( یک با اضافه هستش)
آیتم ۸۸: او را تیم دعوت کرد( او را (به)تیم دعوت کرد)

ممنون که ایرادات رو گفتی. تصحیح شد. این سری مقالات 100 شخصیت برتر به نظرم ایرادات زیادی از این نظر زیاد دارن ممنون میشم با دقت قسمت های دیگر رو هم بخوانید و بگید تا اصلاح بشن
نقل قول کردن
amin Hajati
#71 amin Hajati 1400-08-30 12:48
به نقل از mtm:
به نقل از Bahman:

واسه dcنمیزارین؟

نه
dc خودش تو ايران سايت داره
ايشالا زحمت بكشن و ليست 100 قهرمان برتر دي سي رو براتون بنويسن تا لذت ببريد ;-)

به نقل از mtm:
به نقل از Bahman:

واسه dcنمیزارین؟

نه
dc خودش تو ايران سايت داره
ايشالا زحمت بكشن و ليست 100 قهرمان برتر دي سي رو براتون بنويسن تا لذت ببريد ;-)

استاد اما هیچ کس مثل شما وقت و انرژی برای سایتش نمیزارد
خیلی متشکرم برای زحماتتان
نقل قول کردن
amin Hajati
#72 amin Hajati 1400-08-30 12:48
به نقل از mtm:
به نقل از Bahman:

واسه dcنمیزارین؟

نه
dc خودش تو ايران سايت داره
ايشالا زحمت بكشن و ليست 100 قهرمان برتر دي سي رو براتون بنويسن تا لذت ببريد ;-)

به نقل از mtm:
به نقل از Bahman:

واسه dcنمیزارین؟

نه
dc خودش تو ايران سايت داره
ايشالا زحمت بكشن و ليست 100 قهرمان برتر دي سي رو براتون بنويسن تا لذت ببريد ;-)

استاد اما هیچ کس مثل شما وقت و انرژی برای سایتش نمیزارد
خیلی متشکرم برای زحماتتان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید