10 دشمن برتر فلش (The Flash)

10 دشمن برتر فلش (The Flash)

به مناسبت شروع اکران عمومی فیلم "فلش" این مقاله دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.

فلش از شخصیت های برتر انتشارات دی سی است كه همیشه دشمنان جالبی داشته. البته شاید از نظر عمق شخصیتی نتوانند به پای مثلا دشمنان بتمن برسند ولی همیشه جالب و نمادین بوده اند و قدرت های جالبي هم داشته اند. در این مقاله 10 دشمن برتر فلش رو معرفی میكنم. این مقاله را هم بخوانید:

10 ابرقهرمان دنیای کمیک که دارای برترین دشمنان هستند

  

10- گلایدر (Glider)

 گلایدر (Glider)

گلایدر در نتیجه ریبوت آخر دی سی یعنی New 52 به وجود آمد. البته قبلا هم در كميك هاي فلش بود منتهي با   اسم Golden glider و نام واقعی اش هم «لیسا اسنارت» بود ولی شخصیت اش دچار ریبوت شد و به یك نقشه كش ماهر و غیر قابل لمس تبدیل شد كه میتونست روح و ذهن دیگران را تسخیر كنه. ضمن اینكه یكی از باحال ترین لباس ها را در بین شخصیت های New 52 داشت. بنابراین این شخصیت به درجه ای رسید كه قبلا هرگز نداشت و به یكی از 10 دشمن برتر فلش تبدیل شد. البته او هنوز هم خواهر «كاپیتان كولد» بود و معشوقه Mirror Master ولی تبدیل شد به رهبر گروه ابرخبیث "یاغی ها" (Rogue).

در ضمن لیسا اسنارت در چند قسمت از سریال تلویزیونی فلش هم ظاهر شد (در اين سريال او تفنگی داشت كه میتونست بقیه رو به طلا تبدیل كنه). تو این سریال اون با اسم ابتدایی خودش یعنی Golden Glider شناخته میشد.

 

9- Piped Piper

عكس piped piper

اگر او اینقدر بین خبیث بودن و قهرمان بودن مردد نبود شاید الان رتبه بهتری را در این لیست داشت. در واقع Piped Piper (كه اسم واقعی اش هست «هارلی راثاوی») یكی از پیچیده ترین ویلن هایی هست كه سد راه فلش شده. Piped Piper با وجود اینكه در چند نوبت بری الن را به چالش كشید اما نهایتا اصلاح شد و یكی از بهترین دوستان جانشین بری آلن یعنی والی وست شد. به همین خاطر میشه بهش لقب قهرمان داد یا شایدم بهتره بگیم ضدقهرمان. اما اخیرا در كمیك مینی سریز Rogues Revenge بار دیگر با دشمنان قسمت خورده فلش متحد شد ، هر چند هدفش   شكست دادن "سندیكای جنایتكاری" بود. Piped Piper هم در سریال فلش ظاهر شد و از انواع و اقسام سلاح های صوتی بهره گرفت.

 

8- كاپیتان بومرنگ (Captain Boomerang)

كاپیتان بومرنگ (Captain Boomerang)

كاپیتان بومرنگ شاید یه كمی لوس و مشنگ باشد ولی از لباس مسخره اش كه بگذریم، باید قبول كنیم كه یكی از معروف ترین و حتی خطرناك ترین دشمنان فلش است. نام واقعی اش «دیگر هاركنس» است. او یك خلافكار بدشانس است كه ایده خاصی درباره اینكه چطور از مهارت های خودش یا مجموعه ای كه از بومرنگ های خودش داره استفاده كنه، نداره. بنابراین بیشتر مواقع به بومرنگ هاش گجت های انفجاری میبنده و به فلش پرتاب میكنه! البته به فكر پول درآوردن هم هست ولی معمولا ایده های خوبی در این زمینه به سرش نمیزنه. گاهی البته در برخی نقشه های خبیث خرد و كوچك موفق میشه، مثل كشتن بابای «تیم دریك» (Tim Drake)!

كاپیتان بومرنگ در سریال Arrow حضور داشت و در فیلم "جوخه انتحاری" هم بود.

 

7- جادوگر هوا (Weather Wizard)

 جادوگر هوا (Weather Wizard)

جادوگر هوا با نام واقعی «مارك ماردون» (كه البته نامش در New 52، «ماركو ماردون» شده بود) ، كسی است كه هنگام مسابقه دو بین سوپرمن و فلش انها را به چالش كشید. بنابراین دشمن مشترك سوپرمن و فلش است. اتفاقا یكی از جذابیت های همین قابلیت كراس اوری اوست كه باعث شده در كمیك دیگر قهرمانان هم ظاهر بشه. او استاد ایجاد تغییرات جوی است و بنابراین یكی از قوی ترین دشمنان فلش است. او تا به حال حداقل برای 3   فلش مختلف دردسرساز شده و حتی در مرگ بری آلن هم نقش داشت. یه جاهایی هم ضرباتی به فلش زده كه بقیه دشمناش نتونستن بزنن. همانطور كه گفتم با دیگر قهرمانان مثل سوپرمن و جاستیس لیگ هم دشمنی كرده و عضو چندین گروه خبیث هم بوده. بنابراین او نه تنها یكی از دشمنان برتر فلش بلكه خیلی از شخصیت های دی سیه. در سریال فلش هم دو شخصیت در قالب جادوگر هوا ظاهر شدند.

  

6- ساویتار (Savitar)

ساويتار

ساویتار یك خلبان هواپیماهای آزمایشی بود كه رعد و برق بهش خورد و در نتیحه به قدرت های عجیب و غریبی كه با Speed Force مرتبط بودند، دست یافت. او سعی كرد فرقه ای برای خودش درست كند. او قدرت های خودش را در دهه 40 میلادی به دست آورد و با شخصیت هایی همچون «جانی كوئیك » (Johnny Quick) و «مكس مركیوری»  مواجه شد. سپس مركیوری او را در Speed Force رها كرد و بنابراین سالها مرده پنداشته میشد. ولی ساویتار دوباره برگشت و فهمید كه فرقه اش در زمانی كه در زمان گم شده بوده، بزرگتر و پرطرفدار تر شده. او سپس والی وست را به چالش كشید (ساویتار نمیتوانست سرعت والی وست را بدزدد) پس از اینكه وست و دوستانش ساویتار را شكست دادند ، او دوباره در  Speed Force گیر افتاد. ولی دوباره برگشت تا با بری اْلن مبارزه كنه ولی در نهایت دچار نقشه «فلش معكوس» شد و آنقدر پیر شد كه به خاك تبدیل شد.

  

5-  میرور مستر (Mirror master)

میرور مستر (Mirror master)

«میرور مستر» اصلی اسمش «سم اسكادر» بود. او استاد ایجاد توهم بود و از اسلحه آئینه ای خودش استفاده میكرد تا برای فلش دردسرساز بشه. او یكی از اعضای زمخت گروه "یاغی ها" بود و توانایی هایش هم محصول نبوغ خودش  بود. اریجین او از این قرار بود: اسكادر تمام عمرش رو به كارهای خلاف گذرانده بود و وقتی تو زندان بود شیفته رفتن به داخل انعكاس آئینه شد و بنابراین نوعی تكنولوژی درست كرد كه اون رو به هدفش رسوند. اسكار در رویداد Crisis on Infinite Earths مرد و برای مدت كوتاهی هم «دیگر هاركنس» (كاپیتان بومرنگ) جایش را گرفت. سپس یك میرور مستر جدید با نام «ایوان مك كالوك»  وارد عرصه شد . او یك مزدور اسكاتلندی تبار بود. او هم مثل كاپيتان بومرنگ عضو گروه جوخه انتحار بوده. سپس چون به كوكائین معتاد شد از گروه "یاغی ها" اخراج شد (گروه ياغي ها با كشتن يا مصرف مواد مخدر مخالفه). این میرور مستر در New 52 حضور نداشت چون دی سی تصمیم گرفت میرور مستر اریجینال یعنی سم اسكادر رو برگردونه و عضو گروه یاغی ها بكنه.

 

4- تریكستر (Trickster)

تریكستر (Trickster)

«جیمز جسی» یك آدم شیاد بود كه در سیرك به اجرای نمایش میپرداخت . او استعداد خاصی در اختراع گجت های نوآورانه داشت و آنها را در شوخی های به ظاهر مسخره خودش پنهان میكرد. او اینگونه و با استفاده از دانش مهندسی، اختراعات عجیب  و شوخ طبعی بیمارگونه خودش به یكی از دشمنان فلش تبدیل شد و نام خودش را «تریكستر» گذاشت. پس از مرگ بری الن ، تریكستر در رویداد "دنیای مردگان آزاد میشود"  توسط Neron فریب خورد و به جهنم افتاد. ولی آنقدر باهوش بود كه Neron را در قالب یك دیو تشخیص دهد و توانست او را شكست دهد. او سپس به جمع فرشته ها پیوست.

تریكستر دوم داستان های فلش ، «اكسل واكر» نام داشت . او هرگز به كلاس و پرستیژ جیمز جسی دست نیافته چون دچار اختلالات روانی است و از كشتن ابایی نداره و معمولا به همین دلایل از گروه یاغی ها اخراج میشه. با این حال واكر در حال حاضر تریكستر اصلی كمیك های فلشه. این در حالیه كه در New 52 انگار نسخه ای از جیمز جسی هم وجود داشت!

اكسل واكر و جیمز جسی هر دو در سریال فلش ظاهر شدند و مارك همیل این نقش را كه در سریال اول فلش در دهه 90 میلادی بازی كرد را در سریال اخیر فلش از سر گرفت.

 

3- گِراد (Grodd)

گراد (Grodd)

شاید هیچ چیز مسخره تر از یك گوریل ابرباهوش و تله پاتیك كه شنل بنفش بر تن داره به نظر نرسه ولی گراد به هیچ وجه مسخره نیست و یكی از خطرناك ترین دشمنان فلشه. در واقع او هم درست مثل اكثر دشمنان برتر از ایده ای ساده ولی اجرایی پیچیده برخوردار است. گراد ارتباطی تنگاتنگ با تاریخچه فلش در دنیای كمیك دارد . او اهل "گوریل سیتی"  (Gorilla City) است (گفتم كه همه چیزش مسخره و خندار به نظر میرسه!). این شهر جامعه ای مخفی از از میمون های تكامل یافته است كه ارتباطاتی هم با Speed Force دارند. گراد بارها سعی كرده به دنیای انسان ها نفوذ و آن را فتح كند. بنابراین او نه تنها با انواع و اقسام فلش ها بلكه با برخی از قهرمانان درجه یك دی سی مثل اعضای جاستیس لیگ و واندر ومن هم سرشاخ شده. او در New 52 در حالی ظاهر شد كه قدرت هایش توسط Speed Force تقویت شده بود. سپس او سنترال سیتی (شهر فلش) را فتح كرد و اسمش را به گوریل سیتی تغییر داد (نمیدونم چرا هر وقت تایپ میكنم 'گوریل سیتی'، خندم میگیره!)

گراد در سریال فلش حضور داشت و دیدیم كه محصول یك سری آزمایشاتی بوده كه روش انجام دادن.

 

2- زوم (Zoom)

زوم (Zoom)

چندین و چند شخصیت خبیث تحت عنوان «زوم» یا «پرفسور زوم»  با فلش دشمن بوده اند. این شخصیت گاهی اوقات «فلش معكوس» (Reverse Flash) نامیده میشود. زوم اولی اسمش «ایوبارد ثان»  (Eobard Thawne)   بود و آنقدر شرور و تهدید آمیز بود كه بری آلن مجبور شد او را بكشه تا جون دوست دخترش رو نجات بده . این مساله باعث شد تا بری محاكمه بشه. سپس «هانتر زالامون» (Hunter Zolomonكه یكی از متحدین جانشین بری یعنی «والی وست» بود، در معرض یك انفجار عجب قرار گرفت و توانست در زمان رها (unstuck)  و به فلش معكوس تبدیل شود. در نهایت ایوبارد ثان برگشت و از توانایی های سفر در زمان خودش استفاده كرد تا حسابی گند بزنه به گذشته بری الن (اون موقع بری آلن هم تازه دوباره زنده شده بود) . در نتیجه بحران فلش پونت (Flashpoint) خلق شد كه زمین و زمان را بهم ریخت و باعث شد دنیایی موسوم به New 52 در كمیك های دی سی پدید بیاد.

در New 52، یك فلش معكوس جدید به نام «دانیل وست» به وجود آمد. سپس ایوبارد ثان هم برگشت و سعی كرد گروهی از شخصیت های خبیث را كه با Speed Force بی ارتباط نبودند را جمع آوری كنه تا بری آلن را شكست بده.

زوم و فلش معكوس در سریال فلش حضور داشته اند.

 

1- كاپیتان كولد (Captain Cold)

 كاپیتان كولد (Captain Cold)

كاپیتان كولد رهبر  گروه یاغی ها میباشد . نام واقعی اش «لن اسنارت» (Len Snart) است . او یك خلافكار تمام عیار است كه قلبی از طلا دارد. كاپیتان كولد یكی از قدیی ترین دشمنان فلش است كه بیشترین حضور را در كمیك های او داشته و میشه بهش لقب "پیگیر ترین دشمن فلش" رو داد! درسته شاید بشه او را از نظر توانایی و قدرت، كپی «مستر فریز» (از دشمنان كلاسیك بتمن) دانست ولی نشان داده كه از مستر فریز حیله گر تر و خبیث تر است و به خاطر همین هم خبیثی برتر همچون «لكس لوثر» در كمیك Forever Evil باهاش متحد شد. البته لازم به ذكره كه كاپیتان كولد آدم خوبی هم شده و حتی به گروه جاستیس لیگ هم پیوسته ولی دوباره خبیث شده.

در سریال فلش و Arrow شاهد چنین حركت هایی از طرف كاپیتان كولد بوده ایم.

  

 مترجم: عمو مختار

منبع: سايت Newsarama

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 ابرقهرمان دنیای کمیک که دارای برترین دشمنان هستند

15 لباس برتر فلش (THE FLASH)

سریع ترین لحظات تاریخ کمیک های فلش (THE FLASH)!

کمیک فارسی: اولین حضور فلش معکوس (REVERSE FLASH) 

10 كميك مهم فلش (THE FLASH)

15 لباس برتر فلش (THE FLASH)

10 دشمن برتر فلش (THE FLASH)

5 صحنه برتر نیم فصل اول سریال THE FLASH

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

10 شباهت سریال "فلش" با مرد عنکبوتی!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

sherlock
#1 sherlock 1395-03-23 15:34
دمت گرم عمو.واقعا عالی بود.اون خلبانه رو که کلا نمیشناختم.اما یه چیزی...کاپیتان کولد چه جوری دوباره بد شد؟من که کل قسمت های جاستیس لیگ رو خوندم.ولی نفهمیدم چجوری؟
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#2 Reverse Spidey 1395-03-23 16:14
دستت درست عمو مختار بعد یه مدت یه مقاله درست و درمون از فلش خوندیم.
ولی وقتی دیدم که کاپیتان کولد در مقام اوله یکم جا خوردم، بنظرم مقام اول باید Reverse Flash باشه، For Ever .
نقل قول کردن
mokhtar
#3 mokhtar 1395-03-23 16:16
#2:

اين انتخاب من نبود. من مقاله رو ترجمه كردم. ولي به نظرم ريورس فلش تو سالهاي اخير خيلي مطرح شده ولي كاپيتان كولد سالهاي سال دشمن شماره يك فلش بوده . البته شايدم اشتباه ميكنم
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#4 Reverse Spidey 1395-03-23 16:23
بله حق با شماست، ولی دیگه الان کاپیتان کولد دیگه خیلی رفتارش بچه گانه شده انگار دشمن درجه 3 و 4 هست. نمونش داخل کارتون فلش پوینت
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#5 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-03-23 16:26
خیلی ممنون عمو مختار مقاله عالی بود
دوستان یه سوال که نمیدونم جوابش درسته یا نه، ریورس فلش اصلی و اولی همون ایبارد ثاونه که به ریورس فلش تبدیل شد و چون دانشمندم بود لقبشم گذاشت پروفسور زووم، بعد هانترزولومون هم شد ریورس فلش لقبشم زووم، درسته؟
نمیدونم چرا اینقدر مارک همیل برام دوست داشتنی ه! از لوک و جوکرش که بگذریم، توی مردعنکبوتی مجموعه کارتونی صداپیشه هاب گابلین بوده! توی سریال التیمیت اسپایدرمن صدا پیشه زولا، کابوس و اوکس بوده! توی جاستیس لیگ اکشن که قراره بزودی بیاد صدا پیشه جوکر و سوامپ ثینگه! توی اونجرز بزرگترین قهرمانان زمین هم کلاو بوده! توی batman :the brave and the bold هم صداپیشه اسپکتره! توی سوپرهیروز اسکوائد شو نقش Chthon! توی بتمن 2006 صداپیشه Tony Zucco هستش! توی Justice League Unlimited نقش جیمر جسی! توی ماورا بتمن نقش کارتر! توی هالک شگفت انگیز 1996 نقش Gargoyle رو داشته! توی فنتستیک فور 1995 هم 3 تا نقش داشته! توی فریکزوید هم بوده! توی یکی از انیمیشن های جاستیس لیگ 2015 هم نقش جیمز جسی و سینسترو داشته! توی انیمیشن التیمیت اونجرز هم بوده! اخیش تموم شد :)) این بشر به تنهایی جای 30 درصد شخصیتای کمیکی یا حرف زده یا بازی کرده! راستی یه چیز جالب :
MarkHamill
نقل قول کردن
Dan-Spidey
#6 Dan-Spidey 1395-03-23 16:40
سلام من کاربر جدید سایت هستم.
نقل قول کردن
Qeiji
#7 Qeiji 1395-03-23 17:16
فکر میکردم زوم اول باشه. عجب!
چرا کمیک فلش ریبرث پستش پاک شد؟
نقل قول کردن
mehran spidey
#8 mehran spidey 1395-03-23 17:34
خب راستش من حتی یه کمیک دی سی رو هم نخوندم ولی حداقل جاستیس لیگ رو میشناسم و همچنین دشمناشونو طبق بررسی هایی که من انجام دادم(مثلا انگار من کی هستم)فهمیدم کاپیتان کولد از زوم نمیشه گفت قوی تره ولی خوب حدودا بهتره و یه سوال من میخوام کنسول بخرم نمیدونم چی بخرم خواستم از شما بچه ها بپرسم آخه نمیخوام یک میلیونم که با کلی جان کنی پسنداز کردم حروم بشه
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#9 Reverse Spidey 1395-03-23 17:42
به نقل از mehran spidey:
خب راستش من حتی یه کمیک دی سی رو هم نخوندم ولی حداقل جاستیس لیگ رو میشناسم و همچنین دشمناشونو طبق بررسی هایی که من انجام دادم(مثلا انگار من کی هستم)فهمیدم کاپیتان کولد از زوم نمیشه گفت قوی تره ولی خوب حدودا بهتره و یه سوال من میخوام کنسول بخرم نمیدونم چی بخرم خواستم از شما بچه ها بپرسم آخه نمیخوام یک میلیونم که با کلی جان کنی پسنداز کردم حروم بشه

دوست من طبق اطلاعات من اگه بخوای کنسولهای نسل هشتم رو بگیری بغیر از پول کنسول هر بازی نزدیک 120،130 هزار تومن برات در میاد چون هنوز کپی خور نشدن اگه میخوای نسل هشتم بگیری فعلا دست نگه دار ولی نسل هفتم راحت گیرت میاد و تا دو ، سه سال دیگه بازیها براش میاد و بعد دورانش به سر میرسه.
امیدوارم استفاده کرده باشی. 8)
نقل قول کردن
captain spidey
#10 captain spidey 1395-03-23 17:48
خیلی مقاله توپی بود ولی نباید فلش معکوس اول باشد بلاخره بدترین دشمن فلش است
نقل قول کردن
Qeiji
#11 Qeiji 1395-03-23 17:58
اول اینکه اگه بخوای کنسول بگیری، باید ps4 بخری. کلا سمت xbox1 نرو ولی خب بازیای ps4 طرفای 200 تومن قیمتشه واسه همین قبل خرید هر بازی بهتره قشنگ تحقیق کنی ببینی ازش خوشت میاد یانه. اینجور سوالا هم بهتره بری تو سایتای گیم بپرسی اینجا جاش نیست.
#15
دداش من ps4 تا ده سال دیگه هم هک نمیشه خیالت راهت درضمن دوره ps3 دوساله که به سر اومده. کجا براش بازی میاد؟ کلا امسال 10تا بازی هم براش نیومده اونایی هم که میاد، بازیای مستقل و گرافیک پایین و ساده ن. دیگه بازی شاخ واسه ps3 تعطیل
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#12 Reverse Spidey 1395-03-23 18:31
ولی خودمونیما چرا همه که میان میخوان یه مقاله بدن بیرون؟
نقل قول کردن
beast boy
#13 beast boy 1395-03-23 18:33
عالی بود عمو مختار خسته نباشید
یک مقاله فوق العاده با یک ترجمه فوق العاده از شما
من یکی که از مقالات شا خیلی لذت لذت می برم و بیشتر اوقات توی بحث هایی که با دوستام انجام میدم همیشه از حرف ها و مقالاتتون بهره می برم
اما من فکر می کردم برترین دشمنش فلش معکوس باشه نه کاپیتان کولد :eek:
اما در کل مقاله خیلی بود :-)
ممنون که ترجمش کردید ;-)
نقل قول کردن
arkham knight
#14 arkham knight 1395-03-23 18:48
خیلی خوب بود عمو... اما به نظرم مقاله نویس اصلی شدیدا کم اطلاعات بوده... چیزای خیلی بیشتری درباره هر شخصیت هست... برای مثال ساویتار خیلی توانایی های خاص دیگه ای داره و کلی هم دردسر مختلف درست کرده.... هانتر زولومون دشمن والی وست و ایبارد ثاونم دشمن بری آلنه و کاملا فرق دارن ، باید برای هرکدوم بصورت جداگانه نوشته بشه.... لئنوارد اسنارتم اصلا در حد رتبه اول نیست ، به خصوص که بیشتر اوقات دوست فلش هم بوده... پید پیپرم که کلا قهرمانه...

به نظرم اینجور مقالات ترجمه شون خیلی خوب نمیشه ، باید از منابع معتبر و کاملی مثل کامیک وین و دی سی دیتابیسم کمک گرفت... اگه بعدا اجازه بدید میتونم برای سری مقالات فلش ( تقریبا یک ماه بعد ، وقتی که آکوامن ، گرین ارو و یه سری دیگه مقالاتشون تموم بشه ) میتونم یه مقدار مقاله رو ادیت کنم تا یه مقاله پرفکت مخصوص سایت خودمون درست بشه... برای ده دشمن برتر هر قهرمان باید سری نیو۵۲ فلش خونده بشه به اضافه اطلاعاتی از کمیک های قبلی... مثل اینکه نویسنده اون سایت فقط یه اطلاعات سرانگشتی از فلش داشته...
نقل قول کردن
dr.artist
#15 dr.artist 1395-03-23 19:24
عمو مختار میشه اگه تونستید یه مقاله هم راجع به 10 دشمن برتر بتمن بنویسید؟ میدونم این مقله رو ترجمه کردید ولی شما و استاد ترابی توی نوشتن مقاله نظیر ندارید. :lol:
نقل قول کردن
Amir spidey
#16 Amir spidey 1395-03-23 19:57
یک حقیقت در مورد سریال فلش
بری از هر کسی که مربوط به اسپید فورسه باخته.اون از trajectory،اون از turtle،زوم و سرور همه ریورس فلش.(البته لاک پشت مربوط به اسپید فورس نیست ولی می تونست زمان رو مثل هانتر زولومون تو کمیک ها رو آرام بکنه )
در کل تو سریال فلش از همه اول می بازه بعد می ره با تیم مشورت می کنه دفعه ی بعد می بره.
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1395-03-24 00:05
ببینید من فقط یه روز روی کامنت ها نظارت نکردم چه کامنت زشتی گزاشته بودن؟
کاربر rambo javan از سایت اخراج شد
کاربر JLA هم اخطار شدید و قاطع میگیره. یه بار دیگه و فقط یه بار دیگه از این نوع کامنا بزاری اخراج میشی
نقل قول کردن
Sin-Eater
#18 Sin-Eater 1395-03-25 01:42
عالی بود استاد مختار . مخصوصا از این جمله کلیدی خیلی لذت بردم:"اکثر دشمنان فلش ایده های ساده ولی اجراهای پیچیده دارند"
نقل قول کردن
hzdmc
#19 hzdmc 1396-09-27 21:41
انویسنده اگه زوم رو اول قرار میداد بهتر بود کلا کاپیتان کولد یجورایی یه خلافکاره ک حتی مثلا تو سریالش فلش خیلی ادم حسابش نمیکرد(فک کنم دومین باری ک باید میرفت به جنگ با کاپیتان کولد یچیزی گفت دقیقا یادم نمیاد ولی مثلا میگفتش ک ریورس خطرناک تر از کولده فعلا وقت ندارم)مخصوصا جدیدا ک باحال نیس اصلا ولی ریورس کلا مشکلش با فلشه خصومت اصلیش با فلشه پس این بنظرم جذاب تره
نقل قول کردن
Bowman
#20 Bowman 1396-12-21 15:23
منم فک میکنم کاپیتان کولد بهترین ویلن تاریخ فلش هستش!
کلا از ویلن هایی که رسما قدرت های مشابه با قهرمانشون رو دارند و مثل قهرمان برعکس میمونه(ریورس فلش)زیاد خوشم نمیاد حس میکنم خلاقیت به خرج نداده شده و فقط یه کپی شروره!
نقل قول کردن
A.spidey
#21 A.spidey 1402-03-27 20:03
به نقل از Reverse Spidey:
ولی خودمونیما چرا همه که میان میخوان یه مقاله بدن بیرون؟

بعضی سایتا هستن که هر ننه قمری می‌تونه بره و یه مطلبی بیاره.اونا هم اطلاعات کافی در مورد این سایت ندارن و فکر میکنن این سایت هم مثل اون سایتای سطح پایینه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید