معرفی شخصیت: نسخه های مختلف گرین لنترن های زمینی !(Green Lantern)

green lanterns of earth

 خیلی از طرفداران کمیک های دیسی فقط هال جوردن رو به عنوان گرین لنترن زمین میشناسند و در تاریکی کامل به سر میبرند!

 

برای همین تصمیم گرفتم تا امروز پیرو سری مقالاتی که این هفته راجع به گرین لنترن ها برایتان منتشر خواهم کرد امروز به سراغ گرین لنترن های کره ی آبی دوست داشتنی خودمان بروم و محافظان کهکشانی کره ی زمین را خدمتتان معرفی خواهم کرد. پس با من، امیرعلی آصفی همراه باشید...

 

5- آلن اسکات (Alan Scott)

scott

خب اولین گرین لنترن لیست ما در واقع اولین گرین لنترن زمین در دوران طلایی کمیک یعنی آلن اسکات هست اولین حضور آلن اسکات توی شماره ی 16 کمیک های All American Comics توی سال 1940 بود.

 آلن اسکات که یکی از اعضای اصلی و موسس گروه "انجمن عدالت آمریکا" (Justice Society of Americaنیز هست. بر خلاف دیگر گرین لنترن ها داستان گرین لنترن شدن آلن با بقیه فرق دارد. در واقع هزاران سال قبل شهاب سنگی در چین باستان سقوط کرد و باعث آتش سوزی شد. صدایی از دل آتش بیرون آمد که پیشگویی کرد سه اقدام خواهد کرد: باعث مرگ خواهد شد، باعث زندگی خواهد شد و باعث قدرت خواهد شد. یک چراغ ساز از فلز سبز این شهاب سنگ برای ساخت چراغی استفاده کرد ولی توسط اهالی دهکده اش کشته شد و بدین ترتیب اولین پیشگویی به حقیقت پیوست. سالها بعد این چراغ به دست یک بیمار روانی افتاد و دوباره عقل خودش را به دست آورد و زندگی جدیدی پیدا کرد. پس پیشگویی دوم نیز به حقیقت پیوست. در نهایت این چراغ به دست آلن اسکات جوان افتاد که یک مهندس بود و از فلز آن فانوس حلقه ای دست ساز همانند حلقه های دیگر گرین لنترن ها ساخت!

ضمن اینکه بر خلاف دیگر گرین لنترن ها که به نور زرد (مظهر ترس) نقطه ضعف دارند اما انگشتر این آقا روی چوب یا وسایل چوبی کار نمیکند! راستش را بخواهید هیچ وقت دلیل درست درمونی برای اینکه چرا چنین نقطه ضعفی داره ارائه نشده. یک بار هم گفتند که چون آلن اسکات وقتی برای اولین بار میخواست از حلقه استفاده کنه یک نفر با یک چماق چوبی غافلگیرش کرد  پس در ذهن آقای اسکات  نقش بست که حلقه نسبت به چوب نقطه ضعف داره و از اون موقع دیگه تو سرش موند! (فک کنم دی سی خودش هم فهمید توجیه مضحکی بوده و دیگه بهش اشاره نکرده!)

 

4- هال جوردن (Hall Jordan)

hal jordan

حال نوبت به معرفی گرین لنترن بعدی زمین است! گرین لنترنی که همه هواداران دیسی او را تا حد پرستش دوست دارند و همه (از جمله خودم) بهترین داستان های تاریخ خلق گرین لنترن را آنهایی میدانند که او در آنها شخصیت اصلی و محوری بوده...او کسی نیست جز...هال جوردن!

هال جوردن خلبانی شوخ و شنگ و جوان بود و اولین حضور او در شماره ی 22 کمیک های Showcase در سال 1959 بود، همان طور که گفتم او یک خلبان بود و روزی در طی یک پرواز آزمایشی مجبور به فرود اضطراری در منطقه ای متروک شد و ناگهان سفینه ای فضایی در چند متری هال جوردن جوان فرود آمد، هال به سرعت بالای سر سفینه رفت تا به خلبان آن کمک کند و در کمال ناباوری با گرین لنترنی به نام "ابین ثور" روبرو شد ابین ثور در آخرین لحظات زندگی اش به هال گفت که او لیاقت حلقه قدرت را دارد و کار های بزرگی از او سر خواهد زد، بعد از مرگ ابین ثور حلقه ی قدرت او هال را انتخاب کرد و هال جوردن جوان گرین لنترن جدید زمین شد!

hall jordan

هال جوردن اشرار زیادی را در طول کهکشان دستگیر کرد و آنها را تحویل عدالت داد، او بعد از مدتی به یکی از قدرتمند ترین قهرمانان زمین تبدیل شد و ابر شروران زمینی زیادی را نیز به دستان قانون سپرد و یکی از اعضا و موسسان لیگ عدالت (Justice league) نیز شد و در کنار ابرقهرمانان دیگر زمین مانند بتمن و سوپرمن امنیت و عدالت را در سراسر کهکشان برقرار کرد! هال جوردن بعد ها به قدرتمند ترین گرین لنترن سیاره ی گرین لنترن ها یعنی oa بدل شد و گرین لنترن های دیگر هال را به عنوان رهبر خود انتخاب کردند!

 

3- گای گاردنر  (Guy Gardner)

guy gardner

گرین لنترن بعدی کسی است که خودم شخصا از او زیاد خوشم نمی آید، زمانی که سفینه ی ابین ثور در زمین سقوط کرد حلقه ی قدرت ابین ثور دو نفر را لایق حلقه پیدا کرد، اولی هال جوردن بود و دومین نفر گای گاردنر، حلقه ی قدرت گای گاردنر را لایق تر از حال جوردن میدانست ولی چون هال جوردن به ابین ثور نزدیک تر بود حلقه او را انتخاب کرد اما گای گاردنر در حافظه ی حلقه های گرین لنترن های مختلف ثبت شد و زمانی  که گرین لنترنی دیگر کشته شد حلقه ی قدرت او گای را انتخاب کرد و او به عنوان نیروی کمکی هال جوردن انتخاب شد و همیشه هوای هال جوردن را داشت.

red lanter-guy gardner

در ران جدید New 52 گای طی یک تعقیب و گریز خیابانی حلقه را بدست آورد و همه مات و مبهوت ابهت اون ماندند! البته او در این ریبوت جدید بعد از مدتی به گروه رد لنترن ها (Red Lanterns) پیوست و به یک شخصیت بسیار خبیث بدل شد! (او بعد از مدتی فعالیت در گروه رد لنترن ها ریش و سبیلی عظیم گذاشت و تمام صورت او توسط سبیل اش پوشانده شد!)

 

2- جان استوارت (John Stewart)

گرین لنترن بعدی جان استوارت است که شاید عده ی کثیری از شما او را بخاطر حضورش در کارتون سریالی Justice League بشناسید. جان استوارت اولین بار در شماره ی 87 سری دوم کمیک های گرین لنترن ظاهر شد. جان استوارت یک مهندس آرشیتکت و یکی از اعضای سابق ارتش آمریکا در شهر دیترویت بود و زمانی که گای گاردنر توسط یک ماشین به شدت مجروح شد بجای او توسط گاردین ها (Guardians) انتخاب شد تا به عنوان نیروی کمکی هال جوردن فعالیت کند.

john stewart

بعد از اینکه گای گاردنر سلامت خود را بدست آورد گاردین ها بر روی تصمیم خود استوار باقی ماندند و جان استوارت را لایق حلقه ی قدرت گرین لنترن ها دانستند و به جان استوارت ترفیع دادند و او را به عنوان مسئول آموزش گرین لنترن ها انتخاب کردند!

 

1- کایل راینر (Kyle Rayner)

kyle rayner

گرین لنترن بعدی یکی از گرین لنترن های مورد علاقه ی من است، کایل راینر زمانی به عنوان گرین لنترن انتخاب شد که هال جوردن به پارالاکس شیطانی تبدیل شده بود و تمام باتری های قدرت و تمام محافظان سیاره ی oa را نابود کرد، اما محافظی به نام "گاندیث" با حلقه ی هال جوردن موفق به فرار شد و به زمین تلپورت شد تا هر چه سریع تر حلقه را به یک انسان زمینی بدهد، او در پشت یک کلوپ شبانه ظاهر شد و مردی الکلی و داعم الخمر را یافت و میخواست تا حلقه را به او بدهد تا اینکه کایل راینر جوان را دید! کایل که برای هوا خوری به بیرون آمده بود حلقه را یافت و به گرین لنترن جدید زمین تبدیل شد!

بعد از اینکه کایل جوان پارالاکس شیطانی را شکست داد ترفیع درجه ای حیرت انگیز گرفت و به یک وایت لنترن (White Lantern) تبدیل شد، کایل راینر طی مدتی که گرین لنترن بود خدمات زیادی به مردم ارائه داد و همچنین به عضویت لیگ عدالت نیز درآمد. او رابطه ی دوستانه ی بسیار بسیار نزدیکی با فلش آن زمان برقرار کرد و با والی وست رابطه ی دوستانه ی بسیار نزدیکی داشت!

خب، این بود تمام چیز هایی که لازم بود از گرین لنترن های سیاره ی زمین بدانید، بدون شک این مقاله کامل ترین مقاله راجع به گرین لنترن های زمین به زبان فارسی بود پس نظرات خود را با ما در میان بگذارید...

 

     مخلص شما... ;-)

 

امیرعلی آصفی ( A god name sparkles )

امير علي آصفي

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

All rights reserved © Spidey.ir 2015

 

مطالب مرتبط:

کمیک "فانوس سبز: آخرالزمان"  ترجمه شد + لینک دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

2m-had
+1 #1 2m-had 1394-08-14 16:17
ممنون و با تشکر از نویسنده توپspidey.ir
من خودم به شخصه جان استوارت رو خیلی دوست دارم و داشتم!
وقتی میگم داشتم به خاطر اینکه یادم میاد زمان طفولیتم یه لیوان داشتم روش عکس جان استوارت بود!
خیلی هم دوسش داشتم و خیلی قشنگ بود!

من هر موقع که این آلن اسکات رو میبینم یاد کپ میوفتم چون خیلی سر سنگینه(البته به پای کپ نمیرسه :-* )

همین طور من هم مثل شما آقای اصفی عاشق آلن هستم!همین طور از نظر شیوه لنتر شدنش متفاوت و زیبا بود!

همین طور نکته جالب اینجاست که خود من قبل از اینکه قسمت گاردنر رو شروع به خوندن کردم به خودم گفتم اه بازم این ... ولی موقعی که این قسمت از مقالرو خوندم فهمیدم شما هم با من هم عقیده اید!

به هر حال با تشکر از جناب اصفی به خاطر اینکه از یه سایت دیسی فن هم بهتر فعالیت می کنند!
نقل قول کردن
web head
#2 web head 1394-08-14 17:36
دست شما در نکنه مقاله جامعه ای بود مرسی البته فکر نکنم کسی از گای خوشش بیاد بعد میخواست بپرسم الان وایت لنتر کجاست؟
نقل قول کردن
A god name sparkles
#3 A god name sparkles 1394-08-14 17:43
اگه منظورتون از الان در حال حاضر هست هنوز ران خاصی برای وایت لنترن ها بعد از همگرایی منتشر نشده ولی گرین لنترن اش رو بخونید، کمیک خوبیه ;-)
نقل قول کردن
Doc Strange
#4 Doc Strange 1394-08-14 18:08
دوباره مقاله های بسیار حرفه ای آقای آصفی ... ;-)
( یعنی اگه شما با علی آقا تیم آپ بزنید چی میشه مقالتون ... :eek: )
خوب من بیشتر به هال جوردن علاقه دارم ...
و گای گاردنر هم ( :-x ) به لطف سریال بتمن Brave and Bold میشناسم.
آقای آصفی:
1- بتمن تاحالا گرین لنترن نبوده؟ بقیه شخصیت های دی سی چطور؟
2- میشه یه مقاله مفصل ( بی زحمت :oops: ) درباره قابلیت های حلقه ها بنویسید؟ :-) ( حلقه قرمز،نارنجی،آبی ، مخصوصا سیاه و سفید ...)
نقل قول کردن
Ice Man
#5 Ice Man 1394-08-14 18:17
کایل راینر خیلی خوبه ، بهتر که وایت لنترن شد ، چون اونا جالب ترن.
نقل قول کردن
serpoprad
#6 serpoprad 1394-08-14 18:30
به نقل از Doc Strange:
دوباره مقاله های بسیار حرفه ای آقای آصفی ... ;-)
( یعنی اگه شما با علی آقا تیم آپ بزنید چی میشه مقالتون ... :eek: )
خوب من بیشتر به هال جوردن علاقه دارم ...
و گای گاردنر هم ( :-x ) به لطف سریال بتمن Brave and Bold میشناسم.
آقای آصفی:
1- بتمن تاحالا گرین لنترن نبوده؟ بقیه شخصیت های دی سی چطور؟
2- میشه یه مقاله مفصل ( بی زحمت :oops: ) درباره قابلیت های حلقه ها بنویسید؟ :-) ( حلقه قرمز،نارنجی،آبی، مخصوصا سیاه و سفید ...)


منم موافقم خوب میشه مثلا راجب به لیگ عدالتی که حلقه سفید رو داشتن و ...
نقل قول کردن
mtm
+1 #7 mtm 1394-08-14 18:30
اقای اصفی عالی بود
من از گرین لنترن خیلی خوشم میاد
یه جا خوندم نویسنده اش از داستان علا الدین و چراغ جادو الهام گرفته

من با اجازت تیتر رو کمی عوض کردم و اوردمش تو منوی معرفی شخصیت
حیف بود این مقاله جامع بره تو منوی مقالات دیگر
اینجوری بیشتر هم دیده میشه
نقل قول کردن
the punisher
+1 #8 the punisher 1394-08-14 18:31
یادم میاد اوایل نظرات کلا توی مقالات کم بود و بیشتر کامنتا توی خبرای فیلم جدید اسپایدرمن بود ولی کمکم نظرات توی مقاله هام به حد نورمال رسید دلیلش این بود که بچه هامقالات رو میخونن تا اطلاعاتشون بالا بره و وقتی به حدی برسه که از چیزی سر در بیارن نظر میدن(شامل خود منم میشه ;-) ) پس امیرعلی آصفی نازنین ازت انتظار دارم که هیچوقت ناامید نشی و به سلسله مقالاتت ادامه بدی تا سطح سایت به جایی برسه که در سطح مارول دیسی رو هم بشناسیم(من که هرجا لازم باشه میگم هرچی از دیسی میدونم از امیرعلی یاد گرفتم)

خب حالا سوال:معیار حلقه برای لیاقت چیه؟!مثلا روی چکش ثور چیزی که من حس کردم اینه که شخص مورد نظر برای انجام یه کار خوب به نیروی چکش نیاز داره چکش خودش رو در اختیار اون فرد میزاره ولی درباره حلقه نتونستم فرمول خاصی پیدا کنم!!!
نقل قول کردن
M. goblin
#9 M. goblin 1394-08-14 18:45
#7

اقای ترابی فکر کنم بهتره که تیتر رو کمی تغییر بدید.
چون که این معرفیش گرین لنترن نیست. معرفی نسخه های زمینیشه و مطمئنا معرفی متن خیلی طولانی ای داره.
امیدوارم که امیر علی یه معرفی جداگانه ی معرکه برای لنترن ها رو کنه!
نقل قول کردن
mokhtar
#10 mokhtar 1394-08-14 18:47
تبریک امیر علی عزیز
سایت ما همین بخش معرفی شخصیت های غیر اسپایدرمنی رو کم داشت که اونم رفع شد
الان با اقتدار میگم سایت ما از هر نظر برترین سایت کمیک بوکی به زبان فارسی در جهانه
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1394-08-14 18:49
به نقل از M. goblin:
#7

اقای ترابی فکر کنم بهتره که تیتر رو کمی تغییر بدید.
چون که این معرفیش گرین لنترن نیست. معرفی نسخه های زمینیشه و مطمئنا معرفی متن خیلی طولانی ای داره.
امیدوارم که امیر علی یه معرفی جداگانه ی معرکه برای لنترن ها رو کنه!

یه تغییری دادم
نقل قول کردن
A god name sparkles
#12 A god name sparkles 1394-08-14 18:50
#4 ممنونم ازت.

جواب سوال اولت: بله بتمن هم تا حالا حلقه رو بدست کرده ولی اصلا چیز جالبی در نیومده، اتفاقا یادم میاد توی همون کارتون سریالی بتمن شجاع و جسوری که میگی یه اپیزود بود که دسپرو به oa حمله میکنه و بتمن هم با حلقه ی گرین لنترن جلوش رو میگیره ;-)

جواب سوال دومت: ببین، من برای هر گروه از لنترن ها یه برنامه ی خاصی درست کردم و بعد از معرفی ریز و جزٔ هر گروه به گروه بعدی خواهم پرداخت پس صبر کن تا مقاله های مربوطش منتشر بشه چون توی برنامه ام هست و دقیق برنامه ریزی کردمش :-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
#13 A god name sparkles 1394-08-14 18:54
#8 به این سوال توی مقاله های آینده جواب کامل تری میدم ولی ببین هر corp از لنترن ها یه قدرت خاصی دارن.

گرین لنترن ها قدرت اراده رو دارن.
یلو لنترن ها قدرت ترس رو دارن.
و...

میفهمی که چی میگم؟ مثلا هر کس اراده اش قوی تر باشه حلقه گرین لنترن ها اونو انتخاب میکنه، هر کی ترسو تر باشه...

(امیدوارم جوابم مفهوم بوده باشه ولی مفصل تر توضیح خواهم داد ;-) )
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#14 Amazing Spidey 1394-08-14 19:14
خیلی ممنون اقای اصفی واقعا بی نظیرید
فکر کنم شما هم write lantern باشید :lol:
اقای اصفی یه چیزی تا به حال هال جوردن انگشتر بلو لنترن هارو بدست کرده ؟

فلش چی فلشم انگشتری بدست کرده ؟
نقل قول کردن
young spider
#15 young spider 1394-08-14 19:19
به نقل از Amazing Spidey:

فلش چی فلشم انگشتری بدست کرده ؟


اره فلش یه زمانی بلو لنترن به دست می کرد.
نقل قول کردن
young spider
#16 young spider 1394-08-14 19:24
ممنون از استاد آصفی ولی خب من فقط فقط با هال جوردن کیف می کنم و بقیه نه خیلی. تو کارتون young justice هم هال و هم جان و هم گای بود. یه قسمت بود که لیگ داشت اعضای جدید انتخاب می کرد و یه دیالوگ باحال به وجود اومد.

فلش : به نظرم گای گاردنر خوبه که به لیگ بپوینده
جان استوارت و هال : نه
فلش : ولی اون
لنترن ها : نه
فلش : اون
لنترن ها : نهههه

یه جایی هم خوندم که گرین لنترت خیلی راحت می تونه سوپرمن رو بزنه چون میتونه کریپتونایت درست کنه و...... آلن اسکات و جی گریک هم فکر کنم رفاقت خوبی داشتند. یادش بخیر یه زمان کوتاه کوتاه کوتاه هم بتمن گرین لنترن بود.
نقل قول کردن
A god name sparkles
+1 #17 A god name sparkles 1394-08-14 19:24
#14 و #15 خیر یانگ اسپایدر عزیز، "یه زمانی" بدست نمیکرد!
طی ایونت blackest night برای شکست دادن black hand به همراه بقیه اعضای جاستیس لیگ حلقه بلو لنترن رو دست کرد! ;-)
نقل قول کردن
young spider
#18 young spider 1394-08-14 19:33
به نقل از A god name sparkles:
#14 و #15 خیر یانگ اسپایدر عزیز، "یه زمانی" بدست نمیکرد!
طی ایونت blackest night برای شکست دادن black hand به همراه بقیه اعضای جاستیس لیگ حلقه بلو لنترن رو دست کرد! ;-)


امیر علی من اطلاعات خیلی خیلی دقیق درباره اونتblackest night ندارم
نقل قول کردن
A god name sparkles
#19 A god name sparkles 1394-08-14 19:35
میدونم، اینا یه سری tie-in و ران کوتاه بودن ولی خیلی هم روشون مانور داده نمیشه چون خیلی هم ایده ی خوبی نبود... :-*
نقل قول کردن
Hossein sbn
#20 Hossein sbn 1394-08-14 20:21
به نقل از mtm:
اقای اصفی عالی بود
من از گرین لنترن خیلی خوشم میاد
یه جا خوندم نویسنده اش از داستان علا الدین و چراغ جادو الهام گرفته

دقیقا آقای ترابی.توی کتابون هم نوشته بودید مارتین نودل اول تصمیم داشته اسم آلن اسکات رو آلن لد بزاره تا اسمش شبیه به علاءالدین باشه اما دی سی به دلیل اینکه این اسم رو مضحک میدونسته اسمش رو عوض میکنه میزاره آلن اسکات.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#21 j.jonah jameson 1394-08-14 20:45
از نظر داستانی خیلی از الن اسکات خوشم اومد
جالبه چون اگه خودش حلقه رو ساخته پس حلقه اونو انتخاب نکرده! (و حالا چرا حلقه اولین چیزی بود که آمد توی ذهنش خیلی جالبه)
همش این میاد توی فکرم که شکل گیری این شخصیت یه جورایی مثل شکل گیری جی گیریک برای فلشه (از نظر اینکه هر دو قدیمی اند)
آقای آصفی شرمنده یه سوال داشتم:
همه ی این اطلاعات رو خودتون از قبل میدونستید یا اینکه با مطالعه به این نتایج رسیدید؟
(واقعا شرمنده که خیلی سوال میپرسم آخه زحمت دیگران برای من خیلی ارزش داره)
نقل قول کردن
Victor
#22 Victor 1394-08-14 20:47
مرسی امیرعلی مثل همیشه خیلی خوب کار شده
یه تنه داری بخش دی سی رو جلو میبریا خسته نباشی دلاور خدا قوت ;-)
نقل قول کردن
Dark spidey
#23 Dark spidey 1394-08-14 20:59
عالی بود واقعا نیاز بود که درباره گرین لنترن های زمین بدونیم من خودم به شخصه فقط هال جردن و جان استوارت رو میشناختم و خیلی برام مفید بود
کلا لنترن ها قدرتای جدیدی دارن و شخصیت های جالب و متفاوت بنظرم میتونه مقالات جالبی در بارش نوشته بشه و چه کسی بهتر از اقای اصفی :-) که بانک اطلاعاتی دیسی هستن
امیدوارم این سری مقالات درباره لنترن ها ادامه پیداکنه
نقل قول کردن
A god name sparkles
#24 A god name sparkles 1394-08-14 21:07
#21 والا من از سه سالگی به کمک پدر بزرگم کمیک رو شناختم تا الان هم داریم کلی چیز های جدید با هم کشف میکنیم، این داستان ما خیلی پیچیدس، توی مقاله هم نمی گنجه :lol:
نقل قول کردن
taichi
#25 taichi 1394-08-14 21:13
با تشکر از این مقاله خوب و جامع
من فقط یک چیز بگم اونم اینه که فکر نکنید گای همینطوری پاشد رفت گفت"من میخوام فانوس قرمز بشم!" و بعد ادم بدی بشه! در واقع فانوس قرمز خودشو به بقیه میندازه و اونا اختیاری از خودشون تو قبول کردن یا رد کردنش ندارن!مثل بلایی که سر کارا هم اومد(که انصافا یکی از بیخود ترین ارک های فانوس قرمز رو رقم زد، نه صبر کنید کل این کمیک بیخود بود!)
نقل قول کردن
A god name sparkles
#26 A god name sparkles 1394-08-14 21:21
تایچی جان، مرسی از کامنت عالی و تخصصی ات ولی مجبورم حذفش کنم چون این لنترن ها رو در مقاله هایی که فردا میزارم خیلی کامل تر معرفی خواهم کرد و اینجوری تداخل ایجاد میشه، بازم مرسی ;-)
نقل قول کردن
BARY.SPIDEY
#27 BARY.SPIDEY 1394-08-14 23:58
تا قبل از این مقاله فکر می کردم گرین لنترن ها فقط جوردن و استوارت و کایل راینر هستن ولی به لطف مقاله ی مفیدتون دو تای دیگشون هم شناختم
خسته نباشید و ممنون
فقط یه سوال هل جوردن چطوری پارالاکس شد و چرا؟
نقل قول کردن
kaito
#28 kaito 1394-08-15 00:41
بزودی...
مصاحبه با مرموز ترین کمیک فن جهان...
هیجان انگیز و دیدنی...
داغ داغ...
در کمیک فن داغ...
از اسپایدی دات ای ار
نقل قول کردن
A god name sparkles
#29 A god name sparkles 1394-08-15 10:50
#27 بدلیل اینکه پارالاکس رفت توی وجودش، حالا حتما میپرسی پارالاکس کیه...پارالاکس یه موجودیه مثل محافظان ولی در خدمت yellow lantern ها، که خیلی عظیم و ویرانگره حالا شما تصور کن یه موجود به این خبیثی بره توی وجود قوی ترین گرین لنترن oa ، چه شود......
نقل قول کردن
n.goblin
#30 n.goblin 1394-08-15 21:00
آقای آصفی واقعا مقاله مفید وخوبی بود.
فقط خواهشا یه مقاله راجع به کل گرین لنترن ها بزارین.
نقل قول کردن
BARY.SPIDEY
#31 BARY.SPIDEY 1394-08-16 15:40
پس چیز خفنی بوده
ممنون از جوابتون
نقل قول کردن
captain erfan
#32 captain erfan 1394-08-16 19:48
بین گریین لنترن ها من عاشق هال جوردنم .
یه مجموعه ی کارتونی هم از روش ساخته شد که خیلی جالب بود توش شخصیت هایی مثل کیلوواک ، ایوا ( سفینه ی مرکزی پایگاه گریین لنترن ها ) فانوس های قرمز ، بنفش ، آبی و خلاصه رنگین کمان گریین لنترن ها وجود داشت . از شخصیت هال جوردن اون مجموعه خیلی خوشم اومد .
نقل قول کردن
...ARTIN MORADYANS...
#33 ...ARTIN MORADYANS... 1395-03-19 07:34
عالي بود آقاي آصفي ...
اميدوارم مقاله ها و نقد هاي بيشتري از شما ببينيم...
نقل قول کردن
Dixon
#34 Dixon 1398-10-25 18:46
متاسفانه آقای آصفی درجریان نیست که به جز این ۵ تا دو نفر دیگه هم باید تو این لیست باشن: سایمون باز و جسیکا کروز که هر دو تو کمیک های نیو ۵۲ معرفی شدن و زمینی هم هستن!
کاش قبل نوشتن مقاله یه کم بیشتر تحقیق میکردیم، ویکی پدیا برای همین تاسیس شده.
تشکر بابت معرفی همین ۵ تا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید