معرفی 10 دشمن برتر گوست رایدر (Ghost rider)

معرفی 10 دشمن برتر گوست رایدر (GHOST RIDER)

گوست رایدر یکی از قهرمانان نام آشنا و قدرتمند ماروله که اکثر شما او رو میشناسید. در طول این سال ها ما چند گوست رایدر داشتیم که همگی آن ها دشمنان قدرتمند و پرمحتوایی داشتند که اکثرشون به جانی بلیز و دنیل کچ تخصص داده شده اند. در این مقاله سعی داریم 10 دشمن برتر روح سوار را معرفی کنیم.

 

10- مترسک (Scarecrow)

مترسک (Scarecrow)

اریجین این شخصیت برمیگرده به سال 1964 یعنی قبل از این که خود گوست رایدر بخواد توسط روی توماس خلق شه این شخصیت با نام واقعی ایبنزر لاوتان در شماره 51 از سری کمیک های Tales of suspense  حضور داشته  و یکی از عوامل و مطیع و فرمانبردار شیطان و وسیله ای برای ترویج و گسترش رعب و وحشت در میان انسان ها داشته. او از همان ابتدا به کار دزدی و خلاف نیز روی آورده بود و به همین سبب با قهرمانانی چون ایرون من و کاپیتان آمریکا سرشاخ شده و برای آن ها دردسر ساز شده ولی اوج شهرت و خباثت او در داستان های گوست رایدر آشکار میشود. 

او جایی به اوج خباثت میرسد که مادر دنی کچ (دومین گوست رایدر) را به قتل میرساند و همین اقدام او باعث میشه که خباثت میان او و دنیل کچ به اوج خود برسد. اما جالبه بدونید او تا پای مرگ نیز رفته ولی خیلی خوب خود را از مخمصه بیرون میکشد و قدرت خاص او نیز از روح دیگران منشا میگیره یعنی وقتی او بقیه را به وحشت می اندازد از این کار لذت میبرد و از روحشان تغذیه میکند و هر چقدر بیشتر این کار را تکرار میکند قدرتمندتر میشود.

او هم اکنون سرحال و زنده است وی در گروه های شرارت کار میکند و هنوز هم که هنوزه با قدرت های غیرقابل باورش رعشه به تن دیگران می اندازد و یکی از خطرناک ترین ویلین های روح سوار محسوب میشود.

 

9- گوی (The Orb)

گوی (The Orb)

اریجین این شخصیت به نسبت مشهور و واقعا خطرناک برمیگرده به سال 1973 که در شماره 15 از سری کمیک های مارول تیم اپ حضور پیدا میکنه و ویلین اصلی داستانه و گوست رایدر و مردعنکبوتی با  یک تیم آپ خوب و برجسته او را شکست میدهند.

اریجین اصلی او در داستان های گوست رایدر هم طوری روایت شده که اون قبلا جزو موتورسواران برجسته بوده که همکار، کرش سیمپسون (پدر معشوقه جانی و همین طور مربی او) بوده و آن دو تعاملات و رفاقتی دیرینه داشتند اما همه این ها با یک مسابقه به اتمام رسید. در یک مسابقه کرش سیمپسون و دریک شانون (ارب) در مسابقه ای به پست هم میخورند و در این مسابقه کرش سیمپسون دریک رو شکست میده و در نهایت صورت دریک شانون به شدت زحمی و بدریخت میشه و از اینجا دیگه حسادت های ارب شروع میشه. بعد از مرگ دریک سیمپسون نیز او هنوز حس انتقام و نفرت رو در دل داشت و برای اینکه صورت بدریخت خود را از نگاه ها نهان نگه دارد کلاهی بزرگ به شکل چشم که قدرت هینوتیزم و گیج کردن دیگران دارد را بر سر میگذارد از این به بعد یک تبهکار تبدیل میشود که با خیلی از ارقهرمانان مارول سرشاخ شده به خصوص گوست رایدر که در سری اول کمیک های گوست رایدر نیز او را ملاحظه کردیم و شاهد خصومت بین او و جانی بلیز بودیم.

او در نهایت اختلاقاتی با با روح انتقام که یکی از دشمنان گوست رایدر نیز هست اختلاف پیدا میکنه و قصد کشتن او را داره ولی بعدها معلوم میشه خودش مرده ولی م اکنون او در قالب یه سری ورژن های دیگه ظاهر شده که معلوم نیست آیا خود دریک شانونه یا نه ولی ظاهرا که خیلی شبیه اونه و تمام خصوصیات اون کلاهخود و کلاه چشمی را حفظ کرده.

 

8- Centurius

سنچریوس

همونطور که خودتون میدونید گوست رایدر اول یعنی جانی بلیز اولین و به عقیده بسیاری از کارشناسان بهترین ران ها را داشته که از شماره های 1 تا 81 سری اول کمیک های روح سوار اتفاق می افتند و جانی روحش رو به مفیستو فروخت و گوست رایدر شد ولی او تنها کسی نبوده که این کار رو کرده. یکی از دشمنان مهم و قدرتمند گوست رایدر این اقدام رو انجام داده پس لطفا به گذشته و پیشینه او توجه کنید.

یکی از جنگجویان و رزمندگان یکی از قبیله های باستانی که Centurius نام داشت بخاطر بلایی که شیطانی به نام زاراتوث برسر معشوقه اش آورده و روح او را بلعیده روح خود را به مفیستو میفروشد تا از شر این موجود در امان باشد و بیشتر عمر کند بنابراین مفیستو به او قدرتی اعجاب انگیز داد و اون این بود که او دیگر روح نداشت ولی زندگی میکرد! یعنی کسی نمیتونست به روحش آسیب برسونه و نامیرا بوده و در عین حال قدرت های دیگری هم دارد. مفیستو نیز برای اینکه به او این قدرت ها را داده مامورش میکند تا جانی را از بین ببرد و در نبردی سخت جانی شکست میخورد چون نمیتواند صدمه ای به او بزند ولی در نبرد دوم با استفاده از وسیله ای به نام کریستال روح گیر او را شکست میدهد و باری دیگر مفیستو را در رسیدن به نقشه های شوم و پلیدش ناکام میگذارد. در ضمن همه این ها در شماره 72 از سری اول کمیک های گوست رایدر اتفاق افتادند و در سال 1982 به چاپ رسیدند.

 

7-Lilith

لیلیث

لیلیث یا بهتر بگم مادر تمام شیاطین برای اولین بار در شماره 28 از سری دوم کمیک های گوست رایدر (1992) حضور پیدا میکنه. او دشمن گوست رایدر دوم یعنی دنیل کچ است و خیلی وقت ها برای او و دیگر شخصیت های اساطیری مارول دردسر ساز شده. اریجین او برمیگرده به دوران آتلانتیس که زیر دریا او در میان مردم زندگی میکرده ولی بعد از اینکه مردم فهمیدن او یک شیطانه دستگیرش کرد و اونو برای مدت زیادی زندانی کردن ولی مدت ها بعد براثر یک انفجار آزاد میشه و از اون به بعد حس انتقام او را فرا میخوانه و همیشه در صدد از بین بردن دیگرانه که در همین مقصد با شیطانی معروف نام  زاراتوث متحد میشود و دکتر استرنج و جانی بلیز و خیلی دیگه از ویلین های مارول و شخصیت های مثبت مارول برای شکست دادنش با یکدیگر متحد میشوند تا او و زاراتوث را شکست دهند.

 

6-Vengeance

Vengeance انتقام

اگر به معنای اسم او توجه کنید میفهمید که معناش میشه "انتقام"! خب این چه ربطی داره؟ 

جانی بلیز و دنیل کچ هر دوشون لقبشون روح انتقام بوده تا افراد خطاکار رو مجازات کنند و به جهنم بفرستند دقیقا مثل شخصیت اسپکتر در یونیورس دی سی که بذهکاران را نابود و به جهنم میفرستد و آن ها را مجازات میکند اما با وجود اینکه این شخصیت ها حالت انسانی هم دارند و گوست رایدر تنها وسیله ای برای مجازات است. این رو گفتم تا بدانید جدا از این دو گوست رایدر در شماره 9 از سری دوم کمیک های گوست رایدر که در سال 1993 به چاپ رسیدند با شخصیت خبیث جدیدی آشنا میشویم که دقیقا عین هیبت گوست رایدر بیروح و سرد است و خواستار خشم و انتقام است و قصد کشتن دیگران دارد. دقیقا کارنیج را تصور کنید که چگونه مردم بیگناه را در ملا عام قتل عام میکند. او نیز همین کار را میکند ولی بیشتر با گوست رایدر خصومت دارد. 

ظاهر او نیز خیلی با گوست رایدر تفاوت دارد و استخوان های سیاه و به ظاهر بنفش اندام او را احاطه کرد و او را بیش از پیش ترسناک و قدرتمند قلمداد کرده است.

او پس از شکست هایی که خورده است هربار باز میگردد و خطری برای نابودی دنیل کچ و همینطور دنیا میباشد.

 

5-Blackout , Deathwatch

بلک اوت - دث واچ

این دوتا ویلین محشرند! اگر کمیک های گوست رایدر دوم یعنی دنیل کچ رو بخونید میفهمید که کمیک های گوست رایدر در سری دوم بدون این دو کاراکتر هیچ معنایی ندارن و این دو کاراکتر رنگ و لعاب خاصی به داستان های او میبخشند.

این دو ویلین قدرتمند در شماره های 1(دث واچ) و 2 (بلک اوت) سری دوم کمیک های گوست رایدر اولین حضورشون رو در دنیای کمیک تجربه میکنند. اگه داستان های 1 تا 94 کمیک های دنیل کچ رو بخونید پی میبرید که این دو کاراکتر بارها و بارها حضور داشتن و دردسر ساز شدن و خیلی نقش پررنگ و تاثیر گذاری بر روی داستان های گوست رایدر دارن و قدم به قدم با او پیش میروند.

بلک اوت که رنگ پوستش سفیده و مثل زامبی هاست و قدرتش هم ساطع کردن انرژی نورانی از دستانش هست و در مبارزات تن به تن تبحر داره و از قدرت بدنی بالایی برخورداره. اون خیلی خبیثه و بسیاری از دوستان و رفقای دنی رو کشته اما مهمترین کسی رو که اون کشته خواهر دنی کچ یعنی باربارا کچ هستش!

دث واچ هم یکی از رزمندگان و اساتید نینجتسو هستش و نینجاهای زیادی تعلیم داده و با گروهی از نینجاها تیمی خلافکارانه رو تشکیل داده و رفت تو کار جنایت که در این راه با مانعی به نام دنیل کچ روبه رو میشه و در این راه هم یه سری تیم آپ شگفت انگیز با بلک اوت داره. 

خلاصه بگم اونا از وقتی که حضور داشتن تا الان خیلی حضور پررنگی داشتن و همیشه خیلی از دشمنا و ویلین های خطرناک رو هم برای نابودی گوست رایدر اجیر کردن و الان هم معلوم نیست دارن چه چه نقشه شومی برای روح سوار و عزیزانش میکشند!

 

4- زاراثوس (Zarathos

زاراثوس (Zarathos)

شاید تا به حال فکر کردید این زاراتوثی که تو مقاله چند بار اسمش رو شنیدید یه دیو شیطانی امثال مفیستوئه ولی چرا راه دور بریم؟! زاراتوث همون گوست رایدر خودمونه!!!

او همان شیطانی است که جانی بلیز با طلوع و غروب خورشید و یا مواقعی که اراده کند به آن تبدیل میشود. این شیطان خودش در شماره 5 از سری کمیک های مارول اسپات لایت (به صورت افتخاری) اولین حضورش را تجربه میکند ولی به صورت کامل اولین حضور او شماره 77 از سری اول کمیک های گوست رایدر حضور پیدا میکند و میتواند از بدن جانی بلیز خارج شود. . چون در شماره 76 مفیستو زاراتوث رو از وجود جانی خارج کرد و دوباره گوست رایدر در وجود جانی نفوذ میکند و در شماره 77 نقشه خود را عملی میکند و با کمک فردی حقه باز به نام نایتمیر افکار و تخیلات جانی را به جهنم تبدیل میکند و جانی بدون هیچ قدرتی با او دست و پنجه نرم میکند و در شماره های 77 و 78  شاهد بهترین داستان گوست رایدر در طول تاریخ هستیم و در نهایت جانی بلیز با غلبه بر کابوس هایش و اراده ای پایدار و منسجم بر زاراتوث و هیبت شیطانی گوست رایدر غلبه میکند. البته این پایان کار نبود و در دو شماره بعد و در شماره های 80 و 81 که داستان های تحسین شده ای هستند او برمیگردد و کلی ماجرای دیگر را رقم میزند. در سری دوم از کمیک های گوست رایدر نیز حضور پیدا میکند که دنیل کچ او را به وسیله کریستال روح گیر شکست میدهد.

 

3- بلک هارت (Blackheart)

بلک هارت (Blackheart)

وقتی حرف از پستی و فرومایگی میشه نمیشه این دیو شیطانیرو از یاد برد. او زاده نشده ولی مفیستو اونو تولید کرده که به همین دلیل خیلی ها او را پسر مفیستو قلمداد میکنند. او برای اولین بار در شماره 270 از کمیک های دردویل ( سال 1996) حضور پیدا کرد. اما اولین حضور او در ماجراهای گوست رایدر در شماره 77 از سری دوم کمیک های گوست رایدره و از همون اولش هم خباثت و قدرتشو به تمام خواننده ها نشون میده. اون حتی سعی داشته از پدرش یعنی مفیستو هم خبیث تر واقع بشه و هر چی که جلوتر میرفت بیشتر به هدف خود نزدیک میشد و انگیزه ها و اهدافش پیچیده تر و عمیق تر میشد تا اینکه اون تصمیم گرفت دنیا رو به جهنم تبدیل کنه!  او تا حدودی هم به هدفش رسید ولی مرگ امونش نداد ولی خوانندگان داستان های گوست رایدر تا به حال به خباثت و پیچیدگی او پی بردند. 

در سال 2009 که فیلمی از گوست رایدر بر پایه اریجین او اکران شد که بلک هارت به همراه مفیستو در آن حضور داشت.

 

2- زدیکیل (Zadkiel

زدیکیل (Zadkiel)

میدونید چه چیزی این ویلینو نسبت به ویلین های قبلی متمایز میکنه؟ اینکه اون خودش قبلا یه فرشته قدرتمند بوده و در بهشت میزیسته اما بعدا با خیانت به همنوعانش اونا رو شکست میده و از ساکنین بهشت به عنوان خدمه و سربازانش و روح های انتقام استفاده میکنه. او پس از این اقدام ناجوانمردانه ای که انجام داد یه سری کشمکش با خدای یونیورس مارول که One above all نام داره هم داشت و دیگه از اون پس شروع کرد به بیرون ریختن تمام نفرتی که از نژاد انسان ها داشت و قصد فروپاشی آن ها را داشت و قصد داشت تا انسان ها را نابود کند زیرا از آن ها متنفر بود.

او برای اولین بار در شماره 27 از سری کمیک های گوست رایدر چاپ شده در سال 2007 حضور پیدا کرد که قبلا هم به صورت افتخاری در شماره 19 از همین سری کمیک ها حضور داشت.

او یه مدت هم برای مجازات شدن در جهنم زندانی شد ولی الان آزاد شده و معلوم نیست نقشه شوم بعدی اون چیه.

 

1- مفیستو (Mephisto)

مفیستو (Mephisto)

مفیستو یا همان ساتان شیطان عالم مارول و پادشاه و حکمران جهنم است. او برای اولین بار در شماره سوم از سری کمیک های موج سوار نقره ای حضور پیدا میکنه و از همون اول مشخص میشه که چه موجود پلیدیه. او سپس چند سال بعد در شماره  5 از سری کمیک های مارول اسپات لایت حضور پیدا میکنه و در اریجین گوست رایدر و تبدیل شدن جانی به روح انتقامجو نقشی عظیم داره. او در فریب کاری و گول زدن انسان ها استاد است و همیشه در پی این است تا افراد خوب را به راه های شر منحرف کند و روح افراد را از آن ها بخرد و به آن قدرت های اهریمنی بدهد. حالا بریم سر اریجین گوست رایدر اصلی :

یکی از افرادی که با او معامله کرد همان جانی بلیز بود و جانی بخاطر نجات دادن پدر معشوقه اش از سرطان به ناچار روحش را به او فروخت و به گوست رایدر تبدیل شد. او هر چقدر که سعی میکرد مفیستو را قانع کند تا از هیبت گوست رایدر خلاص شود از هدفش باز میماند بنابراین هربار مفیستو را میپیچاند تا از حقه ها و حیله هایش درامان باشد. مفیستو نیز بخاطر سرپیچی اش خیلی از اوقات معشوقه جانی را گروگان میگرفت و خیلی از اوقات سعی میکرد با طلسم های ماورایی جانی را عذاب دهد. او خیلی از دیوهای اهریمنی را اجیر کرد تا به حساب گوست رایدر برسند ولی وقتی هیچکدام از آن ها موفق به انجام این کار نشدند بنابراین تصمیم گرفت خودش کار را یک سره کند اما باز هم موفق نشد و بعدها با کمک دیوی شیطانی به نام آسمادئوس نقشه های پلید دیگری چید که هیچکدام از آن ها راه به جایی نداشتند اما در یکی از داستان های گوست رایدر چاپ شده در سال 2006 که فضایی دارک و بزرگسالانه داشت نیز حضور داشت و جانی را عذاب میداد. با این حال هنوز هم که هنوزه او با خیلی از ابرقهرمانان مارول سرشاخ شده و خیلی از آن ها را عذاب داده و حتی در داستان "دستکش بینهایت" که ثانوس با دستکش بینهایت بر زمان و فضا حکومت میکرد او اولین کسی بود که به ثانوس پیوست او بود و نقشی تاثیر گذار را در داستان ایفا کرد.

 

نویسنده و مترجم : پویا صدیف

(Magnus)

منبع : Hubpages.com

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

 مطالب مرتبط:

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

10 کمیک برتر گوست رایدر/روح سوار (GHOST RIDER)

معرفی گوست رایدر (GHOST RIDER) ها

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Leonardo
#1 Leonardo 1395-06-16 10:14
ممنون از آقای صدیف برای نوشتن مقاله ی خوبشون
deathwatch چقدر لباسش شبیه ددپوله :-) :-)
نقل قول کردن
aria
#2 aria 1395-06-16 10:41
من هیچوقت از گوست رایدر خوشم نمیومد! اما این مقاله ها کمک کرد که اونو بهتر بشناسم! و بازم ازش بدم بیاد :-|
نقل قول کردن
kia spider
#3 kia spider 1395-06-16 10:45
راستش من زیاد از گوست رایدر خوشم نمی اد :sad: یعنی هیچ جذابیتی برام نداره،هیچ چیش منو جذب نمی کنه :-*
ولی بابت مقاله ممنون سر فرصت و حوصله و البته بی کاری می خونم
نقل قول کردن
magnus
#4 magnus 1395-06-16 10:49
#2 و #3
چرا مگه چه چیز آزار دهنده ای توش میبینید؟
گوست رایدر شخصیت مورد علاقم نیست ولی کمیک هاش خیلی داستان های زیبا و منجسم با تم های اساطیری دارن.
من شما رو نمیدونم ولی خیلی از افرادی که از این شخصیت نفرت دارن فقط از رو ظاهر ترسناک یا بازی نیکولاس کیج میشناسنش و فقط فیلم هاش رو دیدن و گرنه اگه کمیک هاشو بخونید میفهمید که پشت اون ظاهر ترسناک و شیطانی یه انسان خوش قلب هستش که در سخت ترین شرایط میخواد به دیگران کمک کنه و خیلی هم شخصیت پردازی عمیق و چند بعدی داره.
البته به سلیقه هم مربوطه خیلی ها هم چون تم های داستان هاش دارک و زنندست ازش بدشون میاد.
نقل قول کردن
Victor strange
#5 Victor strange 1395-06-16 11:46
زیاد با گوست رایدر آشنایی نداشتم تا حالا اما با این سری مقالات توی سایت . خیلی بیشتر باهاش آشنا شدم اما باز هم زیاد به دلم ننشسته مخصوصا فیلم هاش باید برم کمیک هاش را بخونم و با صحبت های آقای magnusبیشتر علاقه مند به خوندن کمیک هاش شدم .
نقل قول کردن
Nightwatcher
#6 Nightwatcher 1395-06-16 11:51
جناب صدیف واقعا عالی بود.
دستتون درد نکنه

واقعا دشمنان جالبی داره.
ولی دشمناش توی فیلماش اصلا ابهت نداشتن.

خود گوست رایدر هم خیلی خوبه... از اون شخصیتهاس که خودش از قدرت خودش هراس داره... مثل هالک یا دکتر جکیل و گرگ نما.

راستی گوست رایدر تا حالا با دورمامو هم درگیر شده؟؟
نقل قول کردن
magnus
#7 magnus 1395-06-16 12:03
#5
بنظرم اگه قراره حتی یه کمیک از گوست رایدر تو عمرتون بخونید آرک سه قسمتی از شماره های 76 تا 78 سری اول رو بخونید، از نظر من بهترین داستان گوست رایدره!

#6
مخلصم.
من که تا حالا ندیدم (تو کمیک ها )ولی خب اگه هر یک از دوستان تا حالا دیده بگه خوشحالم میشم اطلاعاتم بالا بره.
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#8 Spidey Reigns 1395-06-16 12:28
آقا پویا!ممنونم بابت این مقاله طولانی و مفید...

فکر کنم نصف اینا رو میشناختم...

از اونایی که نمیشناختم از دث واچ و بلک اوت خوشم اومد...

1.مگه نایتمیر دشمن گوست رایدر هم هست؟

2.اگه این کمیک دستکش بی نهایت ادامه اش ترجمه و ادیت نمیشه،یه توضیحی راجع بهش بدین یا به عبارتی اسپویلش کنین... :-*

خلاص شیم... :lol:
نقل قول کردن
magnus
#9 magnus 1395-06-16 12:40
به نقل از Spidey Reigns:
آقا پویا!ممنونم که این مقاله طولانی و مفید رو نوشتین...

فکر کنم نصف اینا رو میشناختم...

از اونایی که نمیشناختم از دث واچ و بلک اوت خوشم اومد...

1.مگه نایتمیر دشمن گوست رایدر هم هست؟

2.اگه این کمیک دستکش بی نهایت ادامه اش ترجمه و ادیت نمیشه،یه توضیحی راجع بهش بدین یا به عبارتی اسپویلش کنین... :-*

خلاص شیم... :lol:

ممنون بابت نظرت.
1-تو دنیای کمیک که نایت میر زیاد هست ولی اینی که من میگم همونیه که تو مارول معروفه. تو شماره 77 از سری اول گوست رایدر وقتی که زاراتوث از جلد جانی اومد بیرون نایتمیر با یه سری حقه جانی رو بیهوش کرد و دست و پاشو بست و جانی هم تو افکار و تخیلاتش زاراتوث رو شکست میده و در آخر زاراتوث میخواد نایتمیر رو نابود کنه که جانی بر خودش مسلط میشه و...
بعدا با دنیل کچ هم سرشاخ میشه...
2-یه اعتراف بکنم؟ راستش خودم میخواستم اینو به زبان انگلیسی بخونم ولی از آنجایی که دیدم سایت داره ترجمش میکنه فعلا بیخیال شدم ولی میدونم آخرش همه چیز undo میشه و ثانوس شکست میخوره و تمام کسانی که ثانوس کشته (یعنی نصف عالم ) دوباره زنده میشن.
نقل قول کردن
Hobbit
#10 Hobbit 1395-06-16 13:12
خب خب!ببین چه خبره! :eek:
آقای صدیف شما چیکار نمیکنید داداش؟! :eek: :o
یعنی آچار فرانسه شدید برای ما! 8)
مرحبا دلم نیومد آنلاین باشم و از این مقاله خوبتون تشکر نکنم!
کمیک از گوست رایدر نخوندم ولی با این مقاله هاتون دارم ترغیب میشم برای خوندن یه شمارش حداقل!
امیدوارم موفق باشید ;-)
نقل قول کردن
AMiR Hossein
#11 AMiR Hossein 1395-06-16 13:16
به نظرتون کدوما رو ممکنه تو سریال ماموران شیلد بیارن؟ البته اصلا لزومی نداره که از دشمنای اصلی گوست رایدر تو سریال باشه ولی ممکنه شماره ۵ و ۸ با یکم تغییر باشن

چون سریال رو دیدم و با فضاش آشنام میگم...
نقل قول کردن
magnus
#12 magnus 1395-06-16 13:34
به نقل از AMiR Hossein:
به نظرتون کدوما رو ممکنه تو سریال ماموران شیلد بیارن؟ البته اصلا لزومی نداره که از دشمنای اصلی گوست رایدر تو سریال باشه ولی ممکنه شماره ۵ و ۸ با یکم تغییر باشن

چون سریال رو دیدم و با فضاش آشنام میگم...

بنظرم احتمالش کمه چون بیشتر اینا هم دشمنان جانی بلیز و دنیل کچ هستن و رابی ریز کلا تو دنیای کمیک جدیده ولی احتمالش هست زاراتوث باشه چون بخشی از وجود گوست رایدره و ممکنه بخواد خودشو آزاد کنه.
بقیشون هم احتمال حضورشون کمتر از 10 درصده.
نقل قول کردن
بی باک
#13 بی باک 1395-06-16 14:33
وای! واقعا نمیدونم باید چی بگم بجز مفیستو که فکرم میکردم اول باشه هیچکدوم رو نمی شناختم واقعا ممنون اقای صدیف

فقط یک نکته درمورد گزینه دوم
بنظرم این فرشته همون شیطان خودمون اومدن یکم داستانشو تغییر دادن شده این! یعنی همه چیش نمونه!!! اولش از ادما بدش می آمد و سر پیچی کرد بعد خدا اونو محکوم کرد و اون شروع کرد با مبارزه با انسان ها فقط اینکه فرشته هارو سرباز خودش کرده توی داستان نبود که اینا به اریجینش اضافه کردن!

بازم ممنون اقای صدیف
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#14 mat mordak/DareDevil 1395-06-16 21:16
بسیار عالی بود خیلی حال کردم مرسی اقای صدیف
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#15 AmirhoseinJafari2005 1399-10-23 21:07
عالی بود. شماره ۶ ، ۴ ، ۳ و ۱ جذاب بودند ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37