معرفی شخصیت های نخستین تریلر فیلم "میوتانت های جدید"

شخصیت های new mutants

دیروز اولین تریلر از فیلم New Mutants منتشر شد و در این مقاله به معرفی شخصیت های آن میپردازد.


یقینا شما با شخصیت های این فیلم آشنا نیستید چون احتمالا  کمیک های
New Mutants را نخوانده اید. بنابراین لازم دانستم این مقاله را برای شما بنویسم.

 

- میراژ (Mirage)

میراژ mirage

نام واقعی: دانیله مون استار

توانایی ها: قابلیت های تله پاتیک که میتواند از روی ترس یا امیال دیگران برایشان توهم بسازد. در ضمن یک تیرانداز ماهر است ، شناگر و سوارکار  خوبی است و در مبارزات تن به تن مهارت دارد.

تاریخچه: میراژ یک میوتانت (موجود جهش یافته) است که خانواده اش از قبلیه سرخ پوستان "شاین" بودند. یکی از اولین تصاویر تله پاتیکی که دید این بود که پدر و مادرش توسط  «خرس شیطانی» (Demon Bear) کشته شدند . اندکی بعد والدین او گم شدند و با پدربزرگش زندگی کرد. وقتی به گروه New Mutants ملحق شد شروع کرد به کابوس دیدن درباره خرس شیطان و در نهایت با این شخصیت پلید روبرو شد. قراره فیلم  New Mutants از این داستان که به The Demon Bear Saga شهرت دارد الهام بگیرد. بنابراین میراژ یکی از شخصیت های کلیدی فیلم خواهد بود. در فیلم نقش او را خانم  «بلو هانت» بازی میکند.

  

- سان اسپات (Sunspot)

 سان اسپات (Sunspot)

نام واقعی: روبرتو داکاستا

توانایی ها: میتونه انرژی خورشیدی را در سلول های خودش ذخیره کنه و ازش بهره بگیره تا قدرتش افزایش پیدا کنه. وقتی شخصیت خبیثی به نام Gideon رویش آزمایشاتی انجام داد ، قادر شد از خودش انرژی خورشیدی ساطع کنه.

تاریخچه: سان اسپات یک جهش یافته برزیلی است که در شهر ریو دژانیرو به دنیا آمده . قبلا در فیلم X-Men: Days of Future Past نقش کوتاهی داشت . وقتی بچه بود یک گروه ضد میوتانت به رهبری «دونالد پیرس» او را تعقیب میکرد ولی در نهایت پرفسور ایکس او و دوستانش را تحت رهبری خودش گرفت و عضو گروه New Mutants گردید. در فیلم نقشش را «هنری زاگا» بازی میکند.

 

- ماجیک (Magik)

ماجیک (Magik)

نام واقعی: ایلیانا راسپوتین نیكولیواویچ

توانایی ها: میتواند بین دنیاهای مختلف تله پورت كند، جادو بلد است، زره و شمشیری جادویی دارد.

تاریخچه: «ایلیانا»  با نام مستعار «ماجیك» ، خواهر «كلاسوس» است. «كریس كلرمانت» بود كه بعد از مدتی به او اسم و شخصیت داد و باعث شد تا از شخصیت های فرعی كمیك های مردان ایكس شود. در شماره 160 از كمیك Uncanny X-Men او برای مدتی در برزخ دیوها گرفتار شد و لحظات ماندگاری پدید آمد. در هر حال این دختر نوجوان به زودی با «كیتی پراید» دوست شد . ولی سپس معلوم شد دورانی كه در برزخ سپری كرده باعث شده تا به ساحره ای قدرتمند تبدیل شود (ضمن اینكه او نیز مثل برادر خود یك میوتانت بود و میتوانست تله پورت كند) . او به زودی عضو گروه New Mutants شد و دیدیم كه روح لطیف اش دارد كم كم تغییر میكند. پس از وقایع رویداد Inferno ، او به وضعیت سابق خود برگشت و دوباره یك دختر نوجوان شد ولی بعد ویروس Legacy گرفت و به طور غم انگیزی جان داد (ویروس Legacy در عالم مارول استعاره ای است برای ویروس ایدز كه البته فقط میوتانت ها دچارش میشوند)

البته بعدا معلوم شد بخشی از روح او در برزخ باقی مانده و بنابراین توانست دوباره زنده شود . ابتدا حالتی دیو مانند داشت و Darkchylde نامیده میشد ولی به مرور دوباره مثل سابق شد. او هم در رویداد Avengers vs. X-Men به تسخیر نیروی فونیكس درآمد . پس از اینكه آبها از آسیاب افتاد او به گروه جدید ایكس من كه «سایكلاپس» تشكیل داد، پیوست. نقش ماجیک را در فیلم New Muatnts، «آنیا تیلور جوی» ایفا میکند.

 

- كانن بال (Cannonball)

 كانن بال (Cannonball)

نام واقعی: ساموئل زاكری گاثری

توانایی ها: میتواند به سرعت یك هواپیمای جت و در حالی كه درون یك میدان محافظتی (force field) قرار گرفته پرواز كند (در این حالت هیچ چیزی نمیتواند به او آسیب بزند)

«كانن بال» یك میوتانت (موجودی كه از نظر ژنتیكی جهش یافته است و توانایی های فوق بشری دارد)  است. او بزرگترین فرزند یك خانواده در كنتاكی آمریكاست كه در معادن ذغال سنگ كار میكردند بنابراین یكی از معدود اعضای گروه مردان ایكس است كه در خانواده ای روستایی بزرگ شده. او به همین دلیل به ارزش های سنتی خانواده و سخت كوشی اعتقاد دارد و همواره سعی كرده به عنوان یك ابرقهرمان به آنها كاملا پایبند باشد. برخی از خواهران و برادران او نیز میوتانت هستند و به گروه های مرتبط به مردان ایكس پیوسته اند (مثل خواهرانش Paige یا Melody یا برادرانش به نام های Jay و Jeb). كانن بال از اعضای موسس گروه New Mutants به شمار میرود و در نسخه بعدی این گروه به نام X-Force هم حضور داشته و یكی از رهبران آن بوده است. او معمولا هر وقت عضو مردان ایكس میشود، با برخی از اعضا دچار مشكل و مشاجره میشود. در هر حال او انسانی شریف، خوش اخلاق و مسئولیت پذیر است و توانایی های خوبی در رهبری دارد. او در ضمن خیلی به داستان ها و كتاب های علمی- تخیلی علاقمند است.

لازم به ذکره که كانن بال اولش خبیث بود و در گروه Hellfire’s Club حضور داشت. آنجا بهش گفتند چند میوتانت را بکشد ولی از این کار سرپیچی کرد و به پرفسور اگزایور و New Mutants ملحق شد. نقش او در این فیلم «چارلی هیتون» بازی میکند.

 

- ولفس بین (Wolfsbane)

ولفس بین (Wolfsbane)

نام واقعی: رین سینکلر

توانایی ها: میتواند کاملا به حالت یک گرگ دربیاید یا خواص گرگ مانند پیدا کند. به همین دلیل حواس، قدرت، چابکی و رفلکس های ارتقا یافته دارد.

یک دختر جهش یافته اسکاتلندی که یک کشیش بزرگش کرد . این کشیش او را اذیت هم میکرد و وقتی فهمید که جهش یافته است سعی کرد بسوزاندش. ولی توسط «مویرا مک تاگرت» نجات داده شد . سپس وقتی دونالد پیرس به کانن بال دستور داد تا او و دیگر جهش یافته ها را بکشد، توسط پرفسور اگزاویر نجات یافت و گروه New Mutants تشکیل یافت. نقش او را در این فیلم «میزی ویلیامز» ایفا میکند که با نقش «آریا استارک» در سریال "بازی تاج و تخت" به شهرت رسیده.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

  مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره "جهش یافته های جوان" (NEW MUTANTS) بدانید

20 حقیقتی که باید درباره کمیک بوک های X-MEN بدانید

10 چیز مهمی که باید درباره گروه "ایکس فورس" (X-FORCE) بدانید

10 سایبورگ (CYBORG) برتر در دنیای کمیک: کیبل

20 کاور برتر کمیک بوک های X-MEN

20 کاور مردان ایکس که مورد تایید قرار نگرفتند! 

15 دفعه ای که از ایکس من (X-MEN) تقلید شد!

15 کاور برتر ولورین

10 مدرسه برتر ابرقهرمانی در دنیای کمیک

مردان ایکس: 10 معلم برتر مدرسه "اگزاویر"

10 تیم برتر تاریخ مردان ایکس

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

10 كمیك برتر افراد ایكس (X-MEN)

شماره آخر از کمیک "مردان ایکس حیرت انگیز" (ASTONISHING X-MEN) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "سرگذشت مردان ایکس" ترجمه شد + لینک دانلود

6 تغییر بزرگ در كمیك های X-MEN

قسمت آخر از کمیک بوک "مردان ایکس شگفت انگیز" ترجمه شد + لینک دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

a.v.s
#1 a.v.s 1396-07-22 17:43
ممنونم که این مقاله رو گذاشتید که با شخصیت ها آشنا شویم
امیدوارم این فیلم با این حال که ترسناکه یه فیلم ابرقهرمانی واقعی ببینیم و مثل فیلم های ترسناک دیگه نباشه که شخصیت ها توش میمیرند
نقل قول کردن
Marc Spector
#2 Marc Spector 1396-07-22 19:18
این خانم تیلور جوی تو فیلم فوق العاده اسپلیت هم بودند که واقعا نقششونو عالی بازی کردن من به این فیلم خیلی امیدوارم.
شرمنده بابت اسپم:
یه سوال داشتم:شخصیت inferno واقعا نا انسان هستش یا فقط به دلیل مشکلات رایت در بازی فیوچر فایت به جای هیومن تورچ خلق شده بود؟؟
2.این شخصیت سان اسپات که استاد گفتید تو days of future past حضور داشت همونی بود که قدرتش شبیه مشعل انسانی بود؟؟(آتشین؟)
نقل قول کردن
a.v.s
#3 a.v.s 1396-07-22 20:47
به نقل از Marc Spector:

یه سوال داشتم:شخصیت inferno واقعا نا انسان هستش یا فقط به دلیل مشکلات رایت در بازی فیوچر فایت به جای هیومن تورچ خلق شده بود؟؟
2.این شخصیت سان اسپات که استاد گفتید تو days of future past حضور داشت همونی بود که قدرتش شبیه مشعل انسانی بود؟؟(آتشین؟)

1: بله شخصیت inferno واقعا یک ناانسانه و توی کمیک های مارول خلق شده
2: بله همونی که آتشین بود
نقل قول کردن
Marc Spector
#4 Marc Spector 1396-07-22 22:27
به نقل از a.v.s:
به نقل از Marc Spector:

یه سوال داشتم:شخصیت inferno واقعا نا انسان هستش یا فقط به دلیل مشکلات رایت در بازی فیوچر فایت به جای هیومن تورچ خلق شده بود؟؟
2.این شخصیت سان اسپات که استاد گفتید تو days of future past حضور داشت همونی بود که قدرتش شبیه مشعل انسانی بود؟؟(آتشین؟)

1: بله شخصیت inferno واقعا یک ناانسانه و توی کمیک های مارول خلق شده
2: بله همونی که آتشین بود

سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید