10 دشمن برتر مرد مورچه ای (Ant-Man)

10 دشمن برتر مرد مورچه ای (Ant-Man)

این مقاله به مناسبت اکران سینمایی «مرد مورچه ای ۳» بار دیگر در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.

برای آشنایی با شخصیت مرد مورچه ای این مقاله و برای آشنایی با داستان های برتر او ، این مقاله را بخوانید.

 

10- سوسک سرخ (Scarlet Beetle)

سوسک سرخ (Scarlet Beetle)

اولین حضور در دنیای کمیک: سال 1963 - شماره 39 از کمیک Tales to Astonish 

یک سوسک جهش یافته که به عقل و هوش دست یافت و میتونست به دیگر حشرات هم دستور بده تا ازش اطاعت کنند! او مرد مورچه ای را دستگیر کرد و از سرم او استفاده کرد تا هیکل خودش رو بزرگ کنه! بعدشم به دنیا حمله کرد ولی مرد مورچه ای شکستش داد و به سایز معمولی خودش برگشت. ولی بارها برگشته و با قهرمانان دیگر مارول مثل آیرون من هم مبارزه کرده. در شماره آخر از کمیک Sensational She-Hulk هم حضور داشته.

 

9- شوالیه سیاه (The Black Knight)

 شوالیه سیاه (The Black Knight)

اولین حضور در دنیای کمیک: سال 1964 - شماره 52 از کمیک Tales to Astonish 

«ناتان گرت» (Nathan Garret) یک زیست شناس بود که از نوادگان «سر پرسی» (Sir Percy) به شمار می آمد. سر پرسی در دنیای مارول در قرن ششم میلادی زندگی میکرد و توسط «مرلین جادوگر» انتخاب شد تا شوالیه سیاه بشه و به «شمشیر آبنوس» یا Ebony Blade دست پیدا کرد (برای آشنایی با این شمشیر، این مقاله را بخوانید) . در هر حال «ناتان گرت» مقبره جد خودش را پیدا کرد و از طریق آن به شمشیر آبنوس رسید ولی لیاقت بر دست داشتن آن را نداشت. در نتیجه یک سری سلاح های قرون وسطایی درست کرد و یک آدم خبیث شد. او همچنین یک اسب بالدار به نام «آراگورن» برای خودش درست کرد. البته در دنیای مارول یک شوالیه سیاه هم داریم به نام «دین ویتمن» (Dane Whitman) که یک قهرمانه و برادرزاده «ناتان گرت» به حساب میاد (تو این مقاله راجع بهش توضیح داده شده).

  

8- پاک کن زنده (The Living Eraser)

 پاک کن زنده (The Living Eraser)

اولین حضور در دنیای کمیک: سال 1963- شماره 49 از کمیک Tales to Astonish 

«پاک کن زنده» یک بیگانه فضایی از دنیای Z بود که ماموریت داشت دانشمندان کره زمین را بدزدد و به دنیای خودش تله پورت کند (حرکت دست او مثل یک پاک کن بود و اولش فکر میکردند آدم ها رو پاک میکنه ولی در واقع به دنیای خودش تله پورت میکرد). یکی از این دانشمندان «هنک پیم» (مرد مورچه ای بود). مرد مورچه ای توانست به کمک واسپ او و دوستانش را شکست دهد.

در کمیک های مارول یک خبیث دیگر هم داریم که اسم مشابه ای داره: «لیزر زنده» (The Living Laser):

لیزر زنده

او هیچ ربطی به «پاک کن زنده» نداره و البته از دشمنان معروف مرد آهنی است ولی با مرد مورچه ای هم درگیری داشته. اسمش بود «آرتور پارکس» (Arthur Parks) و نابغه ای بود در زمینه تحقیقات و طراحی لیزر. با استفاده از همین فن آوری هم تونست به یک خلافکار تبدیل بشه. ظاهرش در دنیای کمیک متغیر بوده و سابقه تبدیل شدن به انرژی خالص رو هم داره!

 

7- مرد رادیو اکتیوی (The Radioactive Man)

 مرد رادیو اکتیوی (The Radioactive Man)

اولین حضور در دنیای کمیک: سال 1963- شماره 93 از کمیک Journey into Mystery 

نامش هست «چن لو» (Chen Lu)   ، یک فیزیکدان هسته ای اهل چین بود که عقاید کمونیستی هم داشت و به خاطر آزمایشات خودش به قدرت های رادیو اکتیوی دست یافت . او از «ثور» کینه به دل داشت چون در عملیات های نظامی کشورش دخالت میکرد. بنابراین به نیویورک رفت تا با ثور مقابله کنه ولی شکست خورد. بعدش هم به نوعی به یکی از دشمنان اونجرز تبدیل شد و البته بیشتر در کمیک ها با مرد آهنی روبرو میشد. ولی یک بار یکی از دشمنان اصلی مرد مورچه ای یعنی «کله تخم مرغی» (که در همین مقاله معرفی شده) نسخه ای جدید از گروه "اربابان شرارت" تشکیل داد و مرد رادیو اکتیوی هم عضوش شد و سعی کرد مرد مورچه ای (هنک پیم) را بدزده. او البته یک بار اصلاح شد و سعی کرد به هنک پیم در ساخت زندانی در منطقه منفی (Negative Zone) کمک کنه.

  

6- جوجه تیغی (Porcupine)

 جوجه تیغی (Porcupine)

اولین حضور در دنیای کمیک: سال 1963- شماره 48 از کمیک Tales to Astonish 

«آلکسلاندر جنتری» (Alexander Gentry) دانشمندی بود که برای ارتش آمریکا سلاح درست میکرد. یکی از ایده های او ساختن زرهی بود که شبیه به جوجه تیغی باشه. این زره قرار بود هم حالت تدافعی داشته باشه و هم تیغ یا مواد شیمیایی ، آتش و ... پرتاب کنه. او خیلی از اختراع خودش راضی بود و فکر میکرد دولت بابتش خیلی پول پرداخت خواهد کرد ولی اینطور نشد. در نتیجه بسیار خشمگین شد و تصمیم گرفت لباس زرهی رو برای خودش نگه داره تا با استفاده از اون به پول و ثروت دست پیدا کنه. او یکی از نخستین شخصیت های خبیث مارول در عصر نقره ای کمیک بود و علاوه بر مرد مورچه ای با «اونجرز» و «کاپیتان آمریکا» هم جنگیده. بعد از مرگ جنتری، شخصیت دیگری به نام «راجر گاکینگ» برای مدتی لقب جوجه تیغی را به خودش اختصاص داد که البته اصلاح شد و الان معشوقه جسیکا درو (زن عنکبوتی) به حساب میاد.

 

5- درن کراس (Darren Cross)

 درن کراس (Darren Cross)

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 47 از کمیک Marvel Premiere (1979)

«درن کراس» اولین دشمنی بود که «اسکات لانگ» به عنوان مرد مورچه ای دوم باهاش روبرو شد (اسکات لانگ برای مدتی جانشین «هنک پیم» به عنوان مرد مورچه ای اریجینال شد). ایشون صاحب میلیونر و همچنین موسس شرکت Cross Technological Enterprises بود که رقیب شرکت هایی مثل شرکت تونی استارک و آزکورپ به حساب می آمد. تا اینکه فهمید مشکل و ناراحتی قلبی دارد ولی تونست به کمک تکنولوژی خودش رو خوب کنه و البته در این راه قدرت های فوق بشری هم پیدا کرد. البته مساله این بود که قلب او مدام خراب میشد و باید از قلب دیگران استفاده میکرد. اسکات لانگ به تاسیسات او نفوذ کرد تا دکتر «اریکا سوندهایم» را که یک متخصص قلب بود را نجات بده (اسکات به کمک این دکتر نیاز داشت تا دخترش ، «کسی» را نجات بده). در نبردی که بین اونا در گرفت به نظر رسید که درن کراس کشته شده. البته او بعدا به لطف پسرش دوباره زنده شد.

درن کراس در فیلم مرد مورچه ای 1 خبیث اصلی بود و البته شخصیتش خیلی فرق کرده بود. او به صورت شاگرد قدیمی «هنک پیم» به تصویر کشیده شد و نقشش را «کوری استول» بازی میکرد و به مدیر عامل شرکت او تبدیل شده بود. او همچنین تونست به نسخه ای از لباس مرد مورچه ای دست پیدا کنه که باعث میشد کوچک بشه و اسم خودش رو گذاشت «یلو جکت» (Yellowjacket).

یلو جکت

در دنیای کمیک هم پس از اکران فیلم "مرد مورچه ای"، دیدیم که درن کراس لباسی میپوشه به نام یلو جکت:

بنابراین در دنیای کمیک هم ظاهر او او مثل دنیای سینمایی شده.

  

4- کراس فایر (Crossfire)

 کراس فایر (Crossfire)

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 52 از کمیک Marvel Two-In-One  

نام اصلی او «ویلیام کراس» است و همانطور که اسمش نشون میده از اقوام «درن کراس» است (او پسر عموی درن کراسه) قبلا از مامورین سازمان سیا بوده که یاغی شد و سازمان تروریستی خودش را تاسیس کرد و اسم خودش رو گذاشت «کراس فایر». او معمولا در دهه 80 میلادی در دنیای کمیک حضور داشت و با «هاکای»، «کاپیتان آمریکا»، «ثینگ» ، «ماکینگ برد» و «مون نایت» میجنگید (در کل از از دشمنان اصلی هاکای به شمار میاد) ولی اخیرا دشمن «اسکات لانگ» شد چون به دستور پسر درن کراس، دختر او را دزدید. به همین دلیل او الان یکی از بدترین دشمن های مرد مورچه ای به حساب میاد.

 

3- گردباد (Whirlwind)

 گردباد (Whirlwind)

اولین حضور در دنیای کمیک: شماره 50 از کمیک Tales To Astonish (1963)

«دیوید کانون» (David Cannon) یک جهش یافته خبیث است که قدرت هایش بهش اجازه میده با سرعت بسیار بالا دور خودش بچرخه و گردباد تولید کنه! به همین خاطر بهش لقب «گردباد» داده شده است. او از دشمنان بسیار قدیمی مرد مورچه ای هستش که سال 1963 خلق شد. جالبه که اولش اسمش خیلی مسخره بود: «فرفره انسانی» (The Human Top)! ظاهرش هم اینجوری بود:

فرفره انسانی

اولش جوری بود که کسی زیاد او را جدی نمیگرفت! معمولا هم به سرقت از بانک و اینا دلش خوش بود! اما وقتی ظاهر و اسمش رو به «گردباد» تغییر داد قضیه تا حد زیادی فرق کرد حتی بارها با گروه انتقام جویان درگیر شده. یک نکته مهم درباره او اینه که در ذهنش فکر میکنه «واسپ» (ژانت ون داین) او را دوست داره!!! به همین دلیل بارها با واسپ درگیر شده و مرد مورچه ای مجبور شده نجاتش بده. مثل این دفعه که واسپ در بیمارستان بود و گردباد بهش حمله کرد و مرد مورچه ای (که اون موقع هویت «یلو جکت» رو داشت) سعی کرد نجاتش بده:

کمیک مرد مورچه ای

  

2- کله تخم مرغی (Egghead)

دشمن مرد مورچه ای

اولین حضور در دنیای کمیک: سال 1962- شماره 38 از کمیک Tales to Astonish 

«کله تخم مرغی» یکی از دشمنان اصلی مرد مورچه ای (هنک پیم) در دنیای کمیک است. اسم واقعی اش «الیهاس استار» (Elihas Starr) میباشد که یک دانشمند دولتی بود که گرفتار شد و به زندان افتاد (چون اطلاعات و نقشه های مهم رو به بیرون سازمان منتقل کرده بود تا در بازار سیاه بفروشد). گفته میشه لقب «کله تخم مرغی» رو رسانه ها بهش داده اند چون سرش طاسه و شبیه به تخم مرغه! سپس یکی از روسای سازمان های جنایتکاری او را از زندان آزاد کرد به شرطی اینکه بتونه «مرد مورچه ای» رو شکست بده. ولی علیرغم این که از وسایل تکنولوژیکی پیشرفته ای بهره میبرد اما از مرد مورچه ای شکست خورد. بنابراین از «هنک پیم» (مرد مورچه ای) کینه به دل گرفت و بعدا بارها و بارها سعی کرد ازش انتقام بگیره. چندین بار هم سعی کرده یار و دستیار مرد مورچه ای یعنی «واسپ» رو گروگان بگیره. او یک بار هم سعی کرد برای هنک پیم پاپوش بدوزه و تقریبا موفق شد اونجرز را متقاعد کنه که هنک پیم نسخه جدیدی از گروه خبیث "اربابان شرارت" را تاسیس کرده.

این شخصیت در فیلم "مرد مورچه ای و واسپ" حضور داره!

کله تخم مرغی egghead

نقشش رو «مایکل سروریس» بازی میکنه. در این فیلم او پدر «آوا استار» است که با لقب «گوست» شناخته میشه و خبیث اصلی فیلمه! قبلا با هنک پیم کار میکرده ولی بهش خیانت کرده و برخی از فن آوری های او را دزدید تا زودتر بتونه خودش رو به "دنیای کوآنتومی" برسونه . او به صورت فلش بک در فیلم دیده میشه و میینیم که چطور همسرش به نام «کاترین» در انفجاری کوآنتومی کشته میشه (در نتیجه همین انفجار هم بود که دخترشون به قدرت های خودش دست پیدا کرد و به گوست تبدیل شد).

 

1- اولتران (Ultron)

 اولتران (Ultron)

در این مقاله گفتیم که «اولتران» دشمن اصلی گروه انتقام جویان است ولی دشمن مرد مورچه ای (هنک پیم) هم هست چون او روباتی است كه توسط خود هنك پیم خلق شد! در واقع او در نتیجه آزمایشات هنك پیم با هوش و حیات مصنوعی پدید آمد. ولی اولتران خیلی زود علیه خالق خودش شد و از آن موقع در بسیاری از مواقع با گروه اونجرز جنگیده است و کینه عجیبی هم از مرد مورچه ای دارد. اولتران همواره ثابت كرده بسیار بیرحم، زرنگ و با تدبیر است و مدام خودش را ارتقا میدهد (به همین دلیل نسخه های مختلفی از او وجود داشته مثل اولتران 5، اولتران 6 و ...) در حقیقت او مثل قطعه ترسناكی از تكنولوژی است كه هیچ وقت دست از ارتقای خود برنمیدارد. یكی از اولین ارتقاهایی كه به خودش داد این بود كه جسم خودش را با فلزي مقاوم و نشكن به نام "آدامانتیوم" پیوند بزند. به همین دلیل متوقف كردن و شكست دادن او بسیار سخت است. در نتیجه خیلی اوقات انتقام جویان فقط موفق شده اند اولتران را به طور موقتی شكست دهند ولی او همیشه با نقشه های پلید تر و جسمی قوی تر برگشته است. او هیچ ارزشی برای انسان ها و دیگر گونه های حیات قائل نیست و برخلاف خیلی از خلافكاران و ابرشرورها كه دنبال تصاحب دنیا یا كسب پول و ثروت هستند ، تنها هدفش نابودی بشریت و جایگزینی نژاد انسان با كامپیوتر و روبات است. به همین دلیل بسیار بسیار ترسناك و تهدید آمیز است . او دشمنی است كه نمیتوان باهاش بحث كرد یا اینكه قانع اش كرد. نگاه سرد او به انسان ها باعث شد دست به یكی از بیرحمانه ترین و منفورترین كارهایش بزند: قتل عام كامل یك كشور اروپایی به نام "اسلورنیا" (Slorenia). او حتی یكبار به یك تهدید كیهانی تبدیل شد و به فضا رفت تا رهبر نژاد بیگانه "فالانكس" (Phalanx) شود. ضمن این که مدتی است با هنک پیم پیوند خورده و لقب Pym-Ultron پیدا کرده و این ریختی شده:

اولتران پیم

   

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 حقیقت مهمی که باید درباره «اولتران» (ULTRON) بدانید

شماره آخر کمیک مقدمه فیلم "مرد مورچه ای و واسپ" ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

10 کمیک مهم "مرد مورچه ای" (ANT-MAN)

معرفی کمیک بوک های مهم "مرد مورچه ای" (ANT-MAN)

معرفی شخصیت: مرد مورچه ای

معرفی شخصیت: واسپ

قسمت آخر از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" (INFINITY WAR) ترجمه شد + لینک دانلود

بررسی و تحلیل اولین تریلر منتشر شده از فیلم "مرد مورچه ای و واسپ"

نقد و بررسی فیلم مرد مورچه ای (ANT-MAN)

ایستراگ (EASTER EGG) های جالب فیلم انت من

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Super Soldier
#1 Super Soldier 1397-04-17 18:51
ممنون از استاد خوبمون ..من همیشه فکر میکردم یلو جکت دشمن اصلی انت من هست ولی آگاه شدم : :lol: :...کلا انت من شخصیت جالبی هست و تو دل آدم میمونه ولی دشمنای دلچسبی نداره ،حداقل واسه من که خیلی جذاب نیستن.. :-*
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#2 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-04-17 18:58
دشمنان مرد مورچه ای در بعضی مواقع شبیه دشمنان مردعنکبوتی اند.چون یا در نتیجه سوء استفاده از علم به وجود آمدند یا بعضی هاشون مثل الکترو یا کارنیج و گرین گابلین و... قدرت فوق بشری دارند ولی جالبه که همشون به غیر از اولتران شخصیت خبیث درجه یکی نیستند ولی مردعنکبوتی دشمنان و خبیث های درجه یک بیشتری دارد.با اینکه از سایت IGN بدم میاد ولی در مقاله Top Comicbooks villains جمله خوبی گفت و اون هم این که A hero is nothing without a good villain:یک قهرمان بدون یک خبیث خوب هیچی نیست.
نقل قول کردن
mimsadgim
#3 mimsadgim 1397-04-17 19:05
با تشکر از استاد بابت نوشتن این مقاله به نظرم زیاد دشمن های نامبر وانی نداره به قول معروف مورچه چیه که کله پاچش چی باشه،مرد مورچه ای خودش هم جزو کاراکتر های درجه یک مارول نیست پس زیاد انتظاری ازش نیست
پ.ن:فیلم روز اول سی و سه میلیون فروخت و تحلیلگر ها انتظار دارن افتتاحیش بالای هشتاد میلیون باشه
نقل قول کردن
solo
#4 solo 1397-04-17 19:13
خیلی عالی بود.انت من از کاراکتر های محبوبمه چون هم هنک و هم اسکات جز شخصیت هایی هستند که می شه باهاشون ارتباط برقرار کرد و تعداد اشتباهات جفتشون از کارای درستشون بیشتره .فقط استاد ای کاش بیتل هم تو این مقاله بود.در آخر هم دوباره ممنون از مقاله خوبتون. ;-)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#5 Spider-Fan 1397-04-17 19:13
خدایی بجز التران، ویلن های انت من هیچی نیستن! همون بهتر که توی MCU دشمن‌هاش دارن عوض میشن یا تغییر میکنن.
از ایده کلی اما من هم اصلا خوشم نمیاد!!!
ایده MCU به مراتب بهتره: هنک پیم در گذشته انت من بوده، بعد همسرش رو از دست میده، بعد از سالها با برنامه اسکات رو انت من میکنه و میشه مرشد او...
این واقعا بهتره.‌
مارول انگار برای محبوبیت انت من هر ایده‌ای به ذهنش اومده عملی کرده (Goliath و ...) ولی هیچی!
تغییرات توی MCU واقعا در جهت بهتر شدن و عمیق تر شدن کاراکتره (بجز ماندارین البته) مثل ثانوس که انگیزه هاش خیلی بهتر از کمیک بود (به دست آوردن دل Death) یا کاپیتان آمریکا که خیلی کمیک‌هاش شعاری بود و...
نقل قول کردن
amir parker
#6 amir parker 1397-04-17 19:29
کلا شخصیت مرد مورچه ای خوشم نمی اومد ولی وقتی فیلمشو دیدم. ازش خوشم اومد درضمن ممنون ازشما اقای ترابی بابت مقاله
نقل قول کردن
Mahdad-mm
#7 Mahdad-mm 1397-04-17 19:29
چرا تو كميك و mcuتضاد وجود داره التران توسط هنك پيم ساخته شده يا توسط تونى استارك چون همانطور كه شاهد بوديم تو عصر التران تونى استارك التران خلق كرد ولى در كميك هنك پيم
نقل قول کردن
Quick H
#8 Quick H 1397-04-17 20:06
مقاله خوبی بود
ولی کلا انت من هم خودش هم دشمناش چرته :-? .(به جز التران)
ولی به نظرم نباید فیلم رو اسپویل میکردین :cry:
در کل مقاله ی خوبی بود ;-)
ولی تو MCU خیلی عالی بود.
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1397-04-17 20:08
به نقل از Mahdad-mm:
چرا تو كميك و mcuتضاد وجود داره التران توسط هنك پيم ساخته شده يا توسط تونى استارك چون همانطور كه شاهد بوديم تو عصر التران تونى استارك التران خلق كرد ولى در كميك هنك پيم

اون موقعی که عصر الترون ساخته شد ، هنک پیم تو mcu نقشی نداشت.پس معلومه که تو خلق الترون نقشی نداره
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1397-04-17 20:11
اقایون و خانمها ، لطفا غلط تایپی تو مقاله مشاهده میکنید اطلاع بدهید تا تصحیح بشه
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#11 Cap-Spider Potter 1397-04-17 20:39
مرسی مقاله خیلی خوب بود... خسته نباشید...
الترون ابرخبیث محبوب من توی دنیای کمیک بوکه !!
جز بهتریناست ! از ورژن سینماییش هم واقعا خوشم اومد و برخلاف عقیده خیلی ها، اصلا ویلن ضعیفی نبود...
اما ورژن کمیکیش یه سر و گردن بالاتره و یه سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد داره.
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#12 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-04-17 20:44
به نقل از amir parker:
کلا شخصیت مرد مورچه ای خوشم نمی اومد ولی وقتی فیلمشو دیدم. ازش خوشم اومد درضمن ممنون ازشما اقای ترابی بابت مقاله

منم همینطور!در واقع چون هزینه ساخت یک فیلم از کمیک 100 برابر بیشتر است مارول دوست نداره حتی یک شخصیتش به هدر بره و برای اینکه شخصیت پردازی ها و داستان بهتر بشه سرگذشت شخصیت ها رو تغیر میدهند.به همین دلیل مردم نسخه سینمایی شخصیت هارو بیشتر دوست دارن.همین محافظین کهکشان.اولش یک عده شخصیت مسخره و بی مصرف بیش نبودند ولی از وقتی پایشان به (MCU) وا شد محبوب تر و داستان هایشان هم بهتر شد.والا من خودم خیلی از شخصیت هارو تو (MCU) بیشتر از نسخه کمیکی دوست دارم و همون طور که استاد ترابی گفتن شخصیت پردازی در (MCU) از کمیک خیلی بهتر است و در مقاله های رتبه بندی اقتباس شخصیت ها در دنیای سینما و انیمیشن نسخه سینمایی همه شخصیت ها بجز ثور که دوم شد بقیه همه اول هستند
نقل قول کردن
mehran spidey
#13 mehran spidey 1397-04-17 21:14
مقاله ی خیلی خوبی بود ممنون از شما آقای ترابی ، در کل اولتران از نظر من خبیث خیلی خوبی در کمیک های مارول هستش ولی تو MCU تغییرات زیادی توش به وجود آوردن . از کله تخم مرغی هم خوشم میاد گرچه اسم بیخودی داره :-? هنوز اون رو تو MCU ندیدم ولی امیدوارم ازش اقتباس خوبی کرده باشن .
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1397-04-17 21:15
به نقل از solo:
.فقط استاد ای کاش بیتل هم تو این مقاله بود

بیتل از دشمنای اسپایدرمن و هیومن تورچه
جاش تو این مقاله نبود
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1397-04-17 21:19
من شخصا از گردباد خوشم میاد
تو اون بازی قدیمی "کاپیتان و اونجرز" حضور داشت
خیلی باحال بود!
یه کیسه پول دزدیده بود که اول مبارزه پرتش میکرد طرف آدم! :lol:

llink.ir/8czi
نقل قول کردن
AliReza.Ta
#16 AliReza.Ta 1397-04-17 23:37
یه مقاله ی عالیه دیگه واقعا جالب و به موقع بود من فقط چهارتا شون رو میشناختم.اطلاعا ت خیلی خوبی بود. مخصوصا گردباد واقعا جالب بود.
نقل قول کردن
spiderpunisher
#17 spiderpunisher 1397-04-18 02:17
مقاله خوبی بود و به نظر من انت من بعد عوض شدن ترکیب اونجرز کمی گمنام شده بود و مثلا در تاپ تن بهترین های مارول نبود.
که مارول هم یه چند سالیه احیاش کرده و کارش هم خوبه.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#18 Cap-Spider Potter 1397-04-18 02:35 نقل قول کردن
just_spider
#19 just_spider 1397-04-18 12:28
یه سوال اینpym_ultronشخ صیت خبیثیه؟
نقل قول کردن
AliReza.Ta
#20 AliReza.Ta 1397-04-18 12:44
#18

ممنون آقای حیاتی. عالی بود
نقل قول کردن
brg_1214
#21 brg_1214 1397-04-18 13:09
چه جالب!
اصلا فکر نمی کردم مرد مورچه ای یه همچین دشمنانی داشته باشه.
خیلی جالبه که التران دشمن اصلی مرد مورچه ای هم هست!!
نقل قول کردن
t.c.a
#22 t.c.a 1397-04-18 19:25
خیلی خوب بود ...
بسیاری از خبیث های مقابل انت من از نظر هوشی بسیار قابل ستایش هستند و این هم باعث شده که بتونن با انت من مقابله کنند و این برای انت من مشکل ساز میشه و چینش شخصیت ها هم در این مقاله بسیار عالی بود ...
خیلی ممنون
نقل قول کردن
best of the best
#23 best of the best 1397-04-18 21:20
انت من اگه دشمن باحالی داشت مجبور نبودن یلو جکت رو که یکی از هویت های خود مرد مورچه ایه رو بکنن خبیث فیلم اولش و خبیث قسمت دومش رو هم که از دشمنان ایرون من کش رفتن (گوست)!
نقل قول کردن
Marc Spector
#24 Marc Spector 1397-05-04 19:57
خسته نباشید،استاد
باید بگم pym_ultron
تو کمیک امپراطوری مخفی با اینکه حضور نسبتاً کمی داشت ولی خیلی جذاب/ترسناک بود.
خسته نباشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید