معرفی 10 گروه خبیث برتر مارول

5 گروه خبیث مارول

مارول همیشه به داشتن شخصیت های خبیث جذاب، چند بعدی و منحصر به فرد شهرت داشته و در این میخواهیم برترین ها را برای شما معرفی کنیم!

مقدمه: ابرقهرمانان دوستان دارند تیم تشکیل بدهند، از اونجرز گرفته تا جاستیس لیگ و مردان ایکس. پس طبیعیه که ابرخبیث (supervillain) ها هم بخواهند تیم تشکیل بدهند تا در برابر آنها قد علم کنند. ضمن اینکه دیدن همکاری ابرشرور ها علیه ابرقهرمانان واقعا جالبه (البته اگر بینشون دعوا راه نیفته!). ما قبلا 10 گروه برتر ابرقهرمانی و ابرشرور تاریخ کمیک رو براتون معرفی کرده بودیم (اینجا و اینجا) و حالا وقتشه بریم سراغ 10 گروه ابرخبیث برتر در انتشارات مارول کامیکس.

 

10- تاندربولتس (Thunderbolts)

تاندربولتس (Thunderbolts)

"تاندربولتس" یا "صاعقه ها" تیمی متشکل از ابرشروران اصلاح شده بودند. با این حال این تیم در اصل به صورت مخفیانه توسط «بارون هلموت زیمو» تحت هویت «سیتیزن وی» تشکیل شد و نقشه او این  بود که با این پوشش منابع شهرها را دزدیده و خودشان را در موقعیتی قرار دهند که مقامات رسمی بهشان به عنوان قهرمان اعتماد کنند. اعضای اصلی این تیم عبارت بودند از «گولیات» (اطلس) ، «مون استون» ، «فیکسر»، «بیتل» و «سانگ برد». با این حال بعدا و با افزوده شدن اعضای دیگر و همچنین با تبدیل شدن «هاکای» به رهبر تاندربولتس، واقعا برای مدتی واقعا به گروهی خیرخواه تبدیل شدند تا اینکه نورمن آزبورن آنها را به جوخه مرگبار شخصی خودش تبدیل کرد. در واقع نورمن در سال 2008 تونست پس از وقایع رویداد "تهاجم مخفی" خودش رو به عنوان ناجی کره زمین نشون بده و رئیس سازمان "شیلد" بشه و جای «نیک فیوری» و «تونی استارک» رو بگیره. اولش به نظر میرسید اهداف خیرخواهانه ای داره ولی به زودی شیلد را منحل کرد و به جایش "هَمِر" (Hammer) را با مجوز خود دولت آمریکا تاسیس کرد! سپس از اعضای تاندربولتس استفاده و گروه "دارک اونجرز" را تاسیس کرد و ...  در هر حال تاندربولتس الان به نوعی تیم تحت حمایت دولت که اعضایش را ابرشرورانی که ادعا میکنند اصلاح شده اند تبدیل شد که برای ماموریت های خاصی اعزام میشوند ولی هنگام این ماموریت های دولتی، دست به هر کار خلافی ممکن است بزنند و انگیزه ها و اهداف پلید و شخصی خاص خودشان را نیز داشته باشند!

 

9- انجمن مارها (The Serpent Society)

 انجمن مارها (The Serpent Society)

"انجمن مارها" یکی از گروه های خبیث مشهور مارول است که اعضایش را خلافکارانی تشکیل میدهند که تم "مار" (snake)  دارند. گفته میشه اولش خبیثی به نام «ساید وایندر» (Sidewinder) که قدرت های تله پورت کردن داشت تونست «تاج مارها»(Serpent Crown)   رو پیدا کنه (این تاج از خدای مارهای مصریان باستان به نام Set گرفته شده و دارای جادوی سیاه است) و بعد دیگر اعضای گروه رو دور خودش جمع کرد و بهشون قول داد که دیگه قرار نیست شکست بخورند. برخلاف خیلی از گروه های ابرخبیث در دنیای کمیک، اعضای انجمن مارها تقریبا هرگز به صورت تنهایی کار نمیکنند و همیشه با هم حمله میکنند. انجمن مارها رو میتوان دشمن اصلی «کاپیتان آمریکا» دانست (به همین خاطره تو این مقاله هم معرفی شده بودند) ولی با اونجرز، اسپایدرمن، دردویل و برخی دیگر از قهرمانان مارول هم سرشاخ شده اند. اعضای این گروه همگی هویت و قدرت هایی دارند که به مارهای مختلف ربط پیدا میکنه. در طول سالها خیلی ها به این گروه ملحق شده یا آن را ترک کرده اند ولی اعضای اصلی آن عبارتند از: «شاه کبرا» (King Cobra)، «مامبای سیاه» (Black Mamba)، «بوش مستر» (Bushmaster) ، «پاف ادر» (Puff Adder) و «آناکوندا» (Anaconda). یک سری هم بوده اند قبلا عضو گروه بودند ولی بعدا حرفه های شخصی پیدا کردند، کسانی مثل «وایپر» (Viper) (که از دشمنان ولورین به شمار میاد) ، «دیاموند بک» (Diamondback) و «پرنسس پایتون» (Princess Python). یکی دو تا گروه دیگر در مارول هم هستند که از انجمن مارها منشعب شده اند مثل «جوخه مارها» (Serpent Squad) و «سندیکای مارها» (Serpent Syndicate).

 

8- باشگاه آتش جهنمی (The Hellfire Club)

باشگاه آتش جهنمی (The Hellfire Club)

این گروه خبیث باعث به وجود آمدن برخی از نمادین ترین لحظات و تصویرها در تاریخ كمیك های مردان ایكس شده است. كافیه در گوگل عبارت "Wolverine, now it's my turn" ، را سرچ كنید تا متوجه منظورم بشوید (اگر نشدید پس این مقاله را بخونید!) . باشگاه آتش جهنمی در واقع یك انجمن است كه اعضای آن را جهش یافته های ثروتمند و بانفوذ تشكیل میدهند. هدف آنها این است كه با استفاده از نیروهای خود بر دنیا حكمرانی كنند و بر تصمیمات مهم جهانی تاثیرگذاری نمایند. البته آنها در ظاهر یک کلوب اجتماعی بین المللی هستند که نخبه های متمول در آن عضویت دارند ولی همانطور که گفته شد حلقه درونی این گروه به دنبال سلطه بر جهان و منابع آن است. باشگاه آتش جهنمی یك بار با شستشوی مغزی «جین گری» باعث شد تا او به فونیكس سیاه تبدیل شود. آن موقع «اِما فِراست» هم عضو باشگاه آتش جهنمی بود ولی الان خیلی وقته به گروه مردان ایكس پیوسته و شخصیت مثبتی به حساب میاد. در سالیان اخیر شاهد نسخه های جدیدتر و جوان تر این گروه بوده ایم ولی هیچ كدام مثل نسخه اُریجینال قدرتمند نبوده. ضمنا اگر یادتان باشه باشگاه آتش جهنمی در فیلم X-Men First Class هم حضور داشت.

 

7- چهار مخوف (The Frightful Four)

چهار مخوف (The Frightful Four)

گروه "چهار شگفت انگیز" از دشمنان واقعا جالب و متنوعی برخوردار است  اما در شماره 36 از کمیک Fantastic Four به ذهن «استن لی» و «جک کربی» (خالقین چهار شگفت انگیز) رسید تا گروهی را خلق کنند که نقطه عکس چهار شگفت انگیز باشند و اسمشون رو بذارند «چهار مخوف»! بنابراین چهار مخوف براساس 4 عنصر هوش، زور بازو، کنترل انرژی و تغییر اندازه بدن شکل گرفت تا نوعی انعکاس خبیث از چهار شگفت انگیز باشد. رهبر این گروه «ویزارد» یا «جادوگر» (Wizard) بود که مغز متفکر گروه هم بود و تا به امروز هسته اصلی چهار مخوف محسوب شده. دیگر اعضای اریجینال «چهار مخوف» عبارت بودند از : «مرد شنی» (که از دشمنان اصلی مرد عنکبوتیه)، «پیست پات پیت» (که در این مقاله گفتم چه اسم مسخره ای داره و بعدا اسمش رو به Trapster تغییر داد)، و «مدوسا» (از اعضای خاندان سلطنتی «ناانسان ها» که اون موقع حافظه اش رو از دست داده و خبیث شده بود). در نسخه های جدید اعضای دیگری مثل «لایرا» (که اینجا معرفی شده) ، «کلا» (از دشمنان «پلنگ سیاه») و حتی اعضای «گروه تخریب گر» (که از دشمنان ثور هستند و در این مقاله معرفی شده اند) عضو چهار مخوف بوده اند ولی همیشه رهبری آن را ویزارد برعهده داشته.

 

6- سواران آپوکالیپس (Horsemen of Apocalypse)

سواران آپوکالیپس (Horsemen of Apocalypse)

تا سالهای سال «آپوکالیپس» به عنوان اولین جهش یافته عالم به شمار می آمد اما بعدا معلوم شد اولین جهش یافته عالم شخصیتی به نام «سلین» است که بهش در این مقاله اشاره شده. در هر حال، آپوکالیپس نام اصلی اش «ان صباح نور» است و در مصر باستان متولد شد و شاید بتوان گفت بزرگترین تهدیدی است كه مردان ایكس باهاش روبرو شده اند. ابتدا وقتی در كمیك های تقریبا كم اهمیت X-Factor خلق شد، كسی فكر نمیكرد به شخصیت مهمی بدل شود ولی خیلی زود تبدیل شد به بزرگترین تهدیدی كه مردان ایكس تا به حال با آن مواجه شده اند چون قصد دارد تمام موجودات زنده روی كره زمین را نابود و همه چیز را از نو و به میل خودش بسازد! او اعتقاد دارد كه فقط آنهایی كه نیرومند هستند حق زندگی دارند و موجودات ضعیف باید نابود شوند. آپوكالیپس همواره چهار دستیار دارد كه به آنها "چهار سوار" (Four Horsemen) گفته میشود. این چهار سوار عبارتند از : مرگ، قحطی، طاعون و تسخیر. او چندین بار موفق شده برخی از اعضای مردان ایكس را به سواران خود تبدیل كند. معروف ترین آنها «آنجل» (Angel) است كه آپوكالیپس او را به «آركانجل» تبدیل كرد (برای كسب اطلاعات بیشتر در این باره، این مقاله را بخوانید). آپوكالیپس یك بار هم موفق شد «ولورین» و «هالك» را تبدیل كند به یكی از اعضای چهار سوار. این گروه و نام آن ریشه در انجیل دارد. در واقع چهار سوار آخرالزمان که در مکاشفه یوحنا در عهد جدید از کتاب مقدس نام برده شده‌اند چهار شخصیت هستند که بر اساس مکاشفه باب 6 آیات 1  الی 8 هنگام باز شدن چهار مهر و موم از هفت مهروموم (متعلق به آخرالزمان) آزاد می‌شوند. این مهر و موم‌ها بر دستان فردی که در مکاشفه بره خداوند نامیده شده‌است و همان عیسی است باز می‌شوند. این سواران به ترتیب بر چهار اسب به رنگ‌های سفید، قرمز، سیاه و رنگ‌پریده سوارند و به ترتیب نمادهای پیروزی، جنگ، قحطی و مرگ هستند.. در هر حال این گروه نقطه مقابل گروه انجمن اخوت مگنتو به حساب می آید زیرا هیچ اختلاف عقیدتی جالبی با شاگردان چارلز اگزاویر (مردان ایکس) ندارد و فقط به دنبال محقق ساختن اهداف ارباب خود است. همچنین همانطور که اشاره شد آپوکالیپس بارها موفق شده از خود اعضای مردان ایکس کسانی را به عضویت این تیم درآورد که باعث مرگبارتر شدن آن شده است.

 

5- فرقه سیاه (Black Order)

بلک اردر

"فرقه سیاه" گروهی از بیگانگان هستند که به ثانوس خدمت می‌کنند. گروه در رویداد Infinity خلق شد و از 5 ژنرال تشکیل میشد که ثانوس از سرتاسر عالم جمع کرده تا رهبر لشگرش باشند. پس از نابودی سیاره های بسیار، ثانوس دوباره روی زمین متمرکز شد و سعی کرد با فرستادن هر کدوم از این ژنرال ها به نقطه ای از زمین، سنگ های قدرت بینهایت را به دست بیاره. و ما در این مقاله اعضای این گروه را معرفی کرده ایم: سوپر جاینت (Supergiant)، کوروس گلایو (Corvus Glaive)، پروکسیما میدنایت (Proxima Midnight) و ایبانی ماو (Ebony Maw). آن‌ها به ثانوس کمک می‌کنند تا سیارات را برای باج گرفتن از آن‌ها، تهدید به نابودی کند. زمانی آنها توسط ثانوس برای پیداکردن پسرش ثین (thane) و پیدا کردن سنگ واقعیت به زمین آمدند، هرکدام به سراغ یکی از اعضای گروه ایلومیناتی که سنگ‌های ابدیت در دست آنها بود رفتند. ایبانی ماو در نیویورک فرود آمد و دکتر استرنج را وادار به جاسوسی کرد. کوتوله سیاه به همراه ارتش کوچکی در واکاندا فرود آمد. کوروس گلایو به مدرسه جین گری رفت. پروکسیما میدنایت نیز به سراغ نیمور رفت. او با تهدید به نابود کردن آتلانتیس، نیمور را وادار به لو دادن جای سنگ کرد. در همین زمان، در حین جستجو برای برای یافتن سنگ، ایبانی ماو پسر تانوس، ثین، را یافت. مدتی بعد فرقه سیاه که جای سنگ را یافته بودند با ارتشی بزرگ به واکاندا رفتند. کوتوله سیاه برای محافظت از ایستگاه فضایی (the peak)، از گروه جدا و به آتلانتیس رفت ولی در نبرد با انتقام‌جویان توسط رونان متهم کننده کشته شد. پس از آن، در حین نبرد در واکاندا، ایبانی ماو به گروه خیانت کرد و ثین را آزاد نمود. او نیز بقیه گروه فرقه سیاه را به دام انداخت. او پس از نبرد ثین با پدرش، شروع به آموزش دادن او کرد.

 

4- انجمن اخوت میوتانت های خبیث (Brotherhood of Evil Mutants)

 انجمن اخوت میوتانت های خبیث (Brotherhood of Evil Mutants)

همانطور که اسم آن مشخص است این گروه توسط «مگنتو» خلق شد تا نقطه مقابل میوتانت (جهش یافته) های خیرخواه «چارلز اگزاویر» باشد. آن‌ها دشمنان اصلی مردان ایکس محسوب می‌شوند و برای اولین بار، در شماره 4 از سری اول مردان ایکس در مارس سال ۱۹۶۴ میلادی معرفی شدند. اعضای این گروه بر خلاف مردان ایکس فکر می کنند جهش یافته ها برتر از انسان های معمولی هستند . ترکیب اولیه از این قرار بود: مگنتو (رهبر گروه)، «وزغ» (Toad) ، «مستر مایند» (Mastermind) «اسکارلت ویچ» و «کوئیک سیلور» (این دو تای آخر اون موقع بچه های مگنتو محسوب میشدند). البته خیلی زود کوئیک سیلور و خواهرش اسکارلت ویچ به اونجرز پیوستند و بدین ترتیب از قدرت گروه کاسته شد. اما در دهه 80 میلادی و پس از اینکه «میستیک» به جای مگنتو رهبر انجمن اخوت میوتانت های خبیث شد ، دوباره جان تازه ای گرفت که در نهایت منجر به خلق داستانی شگرف به نام Days of Future Past شد. از دیگر اعضای مهم این گروه میتوان به «بلاب» ، «سارون» (Sauron)  ، «بلک تام کسدی» ، «آولانچ» (Avalanche) و «پایرو» (Pyro) نام برد.

   

3- گروه توطئه گر (The Cabal)

"گروه توطئه گر" یک تیم مخفی متشکل از مغزهای متفکر تبهکاری و شرارت است که ابتدا توسط «لوکی» در رویدادی به نام "اقدامات کینه جویانه" (Acts of Vengeance) ایجاد شد.

گروه توطئه گر

این داستان یکی از کراس اورهای مشهور مارول در انتهای دهه 80 میلادی بود که در بسیاری از کمیک های آن زمان مارول چاپ شد. داستان اینه که لوکی برای شکست دادن گروه اونجرز و گرفتن انتقام از برادرش ثور با یک سری از شخصیت های خبیث درجه یک مارول مثل دکتر دووم، کینگ پین، مگنتو ، ماندارین ، رد اسکال و ویزارد متحد میشه . ایده اصلی او این بود که این شخصیت های خبیث با قهرمانانی روبرو بشوند که قبلا باهاشون روبرو نشده اند (مثلا مگنتو با اسپایدرمن یا دکتر دووم با مردان ایکس و ...). اینجوری فکر میکردند میتونند بهتر قهرمان ها رو غافلگیر کنند چون زیاد باهاشون آشنایی ندارند. ولی در نهایت اونقدر بین اونا اختلاف پیش اومد که شکست خوردن (مثلا مگنتو که ریشه یهودی داره با رد اسکال که یک نازی هستش دعوا و متهمش کرد که در جنگ جهانی و هلوکاست و قتل عام یهودیان نقش داشته !). اما نسخه های بعدی "گروه توطئه گر" مهم تر و مرگبار تر بودند و پس از رویداد "تهاجم مخفی" شاهد ظهور مجدد آن بودیم که انگار به نقطه عکس گروه "ایلومیناتی" (Illuminati) تبدیل شده بود (ایلومیناتی در واقع گروهی مخفی از قوی ترین و تاثیرگذارترین قهرمانان مارول هستش که دور هم جمع شده بودند تا درباره اینکه چطور از کره زمین در مقابل تهدیدات بزرگ و فرازمینی دفاع کنند، با هم مشورت کنند. عکس این گروه رو میتونید اینجا ببینید). هدف این نسخه از گروه توطئه گر کاملا مشخص بود: تسلط و حکمرانی بر دنیا حتی اگر هر یک از اعضا مقاصد خاص خود را داشته باشند. مثلا دکتر دووم سرزمین میخواست، نیمور دریاها را میخواست و ... دیگر اعضای نیز اما فراست، لوکی، نورمن آزبورن و هود بودند.

گروه دسیسه چین

در طول داستان "سلطنت تاریک" (Dark Reign) تغییراتی در گروه توطئه گر رخ داد. اما فراست و نیمور علیه نورمن آزبورن شدند و سپس با محاصره آزگارد توسط نورمن، دکتر دووم و لوکی هم رابطه شون با او شکرآب شد. و اما قطعا قوی ترین و خطرناک ترین نسخه از گروه توطئه گر را در پیش درآمد رویداد "جنگ های پنهان" شاهد بودیم.

گروه توطئه گر نیمور

نیمور در واکنش به ناتوانی ایلومیناتی در نابود کردن دیگر جهان ها برای جلوگیری از برخورد آنها با کره زمین، این گروه را با اعضایی همچون «قوی سیاه» ، «ماکسیموس دیوانه»، «تراکس» ، «پروکسیما میدنایت» ، «کوروس گلایو» و «ثانوس» تشکیل داد! اولین اقدام آنها نیز نابودی جهان شماره 9004 مارول بود!!!

 

2- شش خبیث (Sinister Six)

شش خبیث

شش دشمن مرگبار مرد عنكبوتی به نام های «دكتر اختاپوس»، «والچر»، «مرد شنی»، «میستریو»، «كریون» و «الكترو» با هم متحد شدند تا او را شكست دهند و نام خود را "شش خبیث" گذاشتند! البته در طول سالیان گذشته اعضای این گروه تغییراتی هم داشته است! در واقع آن موقع «دكتر اختاپوس» تصمیم گرفت با همدستی 5 دشمن دیگر مرد عنكبوتی كه قبلاً حداقل يكبار از او شكست خورده بودند، این گروه را شكل دهد تا از او انتقام بگیردآنها سپس «بتی برنت» و حتی «زن عمو می» را گروگان گرفتند چون میدانستند كه اسپایدرمن برای نجات آنها اقدام خواهد كرد. در هر حال اسپایدرمن توانست به نوبت اعضای شش خبیث را شكست دهد (البته با زحمت و مشقت بسیار!). این شكست تحقیر آمیز باعث شد تا گروه شش خبیث منحل شود و اعضایش دیگر به هم اعتماد نكنند. تا اینكه در سال 1990 بازگشت شش خبیث اتفاق افتاد! از آن موقع تا به حال نیز بارها شاهد تغییر در ترکیب این گروه بوده ایم . مثلا «هاب گابلین» ، «راینو» ، «آفتاب پرست» و حتی «ونوم» هم برای مدت کوتاهی عضو این گروه بوده اند ولی چیزی که معمولا ثابت است حضور «دکتر اختاپوس» است که همیشه به عنوان رهبر "شش خبیث" عمل کرده. ضمن اینکه از یاد نبریم شش خبیث به جز اسپایدرمن با «ایرون من»، «کاپیتان آمریکا» ، «اونجرز» و «چهار شگفت انگیز» هم دشمنی کرده است.

 

1-اربابان شرارت (Masters of Evil)

 اربابان شرارت (Masters of Evil)

نخستین نسخه از گروه "اربابان شرارت" (Masters of Evil) در دهه 60 میلادی و به رهبری دشمن بزرگ کاپیتان آمریکا در جنگ جهانی دوم یعنی «بارون هاینریش زیمو» تشکیل شد. این گروه بعدها بارها سد راه اونجرز شد و اعضایش هم تغییر کرد. اما در دهه 80 میلادی و زمانی که «راجر استرن» نویسنده کمیک های اونجرز بود این گروه واقعا خبیث شد و در داستان تاریخی "تحت محاصره" (under siege)، به رهبری هلموت زیمو و با اعضای جدیدی مثل «هاید»، «تایتانیا»، گولیات (اریک جوستن) و ... علیه اونجرز دسیسه چینی کرد و بلاخره وقتی این گروه در ضعیف ترین وضعیت خود قرار داشت به آنها حمله کرد.  آنها مقر اونجرز را به تسخیر خود درآوردند و عضو جدید و نیرومند انتقام جویان یعنی «هرکول» را به کما بردند! آنها حتی مستخدم پیر اونجرز یعنی «جارویس» را کتک زدند و در نتیجه یکی از به یاد ماندنی ترین داستان های تاریخ اونجرز شکل گرفت (برای دانلود داستان برتر، این مقاله رو بخونید). همانطور که گفته شد، اعضای این گروه مدام در حال تغییر بوده. ضمن اینکه معمولا هر خبیث کله گنده ای گروه خاص خودش را از اربابان شرارت تشکیل میدهد. همچنین بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را درباره خاندان «زیمو» بخوانید چون اعضای این خانواده شرور در تشکیل و ادامه حیات "اربابان شرارت" نقش عمده ای داشته اند.

  

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

  

مطالب مرتبط:

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

15 حقیقت مهمی که باید در مورد شش خبیث (SINISTER SIX) بدانید

رتبه بندی پیرترین شخصیت های مارول

20 حقیقتی که باید درباره کمیک بوک های X-MEN بدانید

10 خبیث ثروتمند در کمیک های مارول

10 دشمن برتر ثور (THOR)

20 هیولای برتر مارول (TOP 20 MARVEL MONSTERS)

معرفی 10 دشمن برتر گروه افراد ایكس (X-MEN)

10 دشمن برتر دکتر استرنج (DR. STRANGE)

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای دی سی

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

10 كمیك برتر انتقام جویان (AVENGERS) + لينك دانلود

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

کمیک انتقام جویان جدید (NEW AVENGERS) ترجمه شد + لینک دانلود

 10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

15 گزینه ای که میتوانند پس از ثانوس خبیث فاز بعدی دنیای سینمایی مارول باشند

شماره آخر كمیك "دستكش بینهایت"  ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1400-03-09 12:51
من برام این اسامی گروه ها واقعا سوال برانگیزه
یعنی همیشه از خودم سئوال میکردم چرا گروهی باید اسمش رو مثلا بزاره sinister six؟ یعنی آیا اینجوری رسما به خودشون برچسب خبیث نمیزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کی میاد اسم گروهش رو بزاره masters of evil??????????

یا مثلا چرا مگنتو گروه خودش رو صدا میزنه brotherhood of evil mutants؟

اخه کی میاد گروه خودش رو evil (شرور) بنامه؟ :o

ولی این دنیای کمیکه دیگه! تو اقتباس های سینمایی و کارتونی خیلی سعی کردن اینا رو اصلاح کنند

یعنی تو فیلم اول مردان ایکس برایان سینگر متوجه این قضیه شد و مگنتو میگه که اسم گروهش هست brotherhood of mutants
(اون کلمه evil رو حذف کرد)


یا مثلا تو کارتون spectacular spiderman این روزنامه دیلی بیوگله که اسم گروه دکتر اختاپوس رو میزاره "شش خبیث" (نه خود دکتر اختاپوس)
نقل قول کردن
s.p.i
#2 s.p.i 1400-03-09 14:26
خیل ممنون بابت معرفی گروه های خبیث چیز که همیشه هست اعضا تیم تغییر می‌کنند ولی خب مدام با قهرمانان مارول در جنگ هستند و مدام قهرمانان را به چالش میکشن.
و اتحادشون و تعامل اعضا جالب است.
ممنون
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-03-09 14:27
سلام
ممنون بابت مقاله.
کنار هم اومدن گروه های خبیث خیلی نابه و پیدا کردنشون و کنار هم گذاشتنشون سخت! چون اغلب خبیث ها انگار دوست دارند فقط خودشون به هدف دلخواه برسند. (خودخواهی نقش مهمی توی این قضیه داره) بیشترشون نمیخوان در غالب تیم کار کنند و حوصله همدیگه رو ندارند! به همین دلیل مثلا ما میبینیم که توی گروه اربابان شرارت اونایی که هم گروه بارون زیمو(ها!) هستند اغلب ناشناخته اند. چون بارون زیمو خواسته به نوعی ارتشی درست کنه تا گروه. توی مقدمه هم جمله ای هست که به نوعی به این قضیه اشاره میکنه.
نقل قول:
دیدن همکاری ابرشرور ها علیه ابرقهرمانان واقعا جالبه
(البته اگر بینشون دعوا راه نیفته!)
این جمله هم بیان میکنه که اینکه ابرشرور ها رو کنار هم قرار بدن خیلی سخته اما وقتی که اونا واقعا در قالب تیم با هم کار کنند و دل به کار بدن سخته که جلوشون رو گرفت! به عنوان مثال اسپایدی سالهاست که داره با شش خبیث میجنگه چون مغز متفکری به نام دکتر اختاپوس داره که با هوشی که داره سعی میکنه اونا رو کنار هم قرار بده. (که این رو توی سریال"مرد عنکبوتی خارق العاده" دیدیم که دکتر اختاپوس البته به کمک الکترو تونست هم تیمی های رو کنار هم قرار بده. گرچه توی مبارزه تا حدی ضعف و ناهماهنگی داشتند.) اینم که گروهی که مخصوص جنگیدن با یک قهرمان هست تا رتبه دوم برترین خبیث های کمیک بوکی مارول اومده خیلی معناداره! نشون میده اسپایدی چه خبیث های خوبی داره و چقدر هم کار سختی!
با تشکر.
به نقل از mtm:
من برام این اسامی گروه ها واقعا سوال برانگیزه
یعنی همیشه از خودم سئوال میکردم چرا گروهی باید اسمش رو مثلا بزاره sinister six؟ یعنی آیا اینجوری رسما به خودشون برچسب خبیث نمیزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کی میاد اسم گروهش رو بزاره masters of evil??????????

یا مثلا چرا مگنتو گروه خودش رو صدا میزنه brotherhood of evil mutants؟

اخه کی میاد گروه خودش رو evil (شرور) بنامه؟ :o

ولی این دنیای کمیکه دیگه! تو اقتباس های سینمایی و کارتونی خیلی سعی کردن اینا رو اصلاح کنند

یعنی تو فیلم اول مردان ایکس برایان سینگر متوجه این قضیه شد و مگنتو میگه که اسم گروهش هست brotherhood of mutants
(اون کلمه evil رو حذف کرد)


یا مثلا تو کارتون spectacular spiderman این روزنامه دیلی بیوگله که اسم گروه دکتر اختاپوس رو میزاره "شش خبیث" (نه خود دکتر اختاپوس)

این نکته ای هست که همونطور که گفتید توی دنیای کمیک و فضای اغراق آمیزش به وجود اومده. البته خب بهتر هم بود که این اسم های شرور و خبیث رو روی خودشون نمیذاشتند یا مثل همون سریال مرد عنکبوتی خارق العاده توجیه میکردند.اما واقعا نباید انتظار داشت که توی دنیای سینما و انیمیشن این نکته حفظ بشه. مثلا فکر کنید توی فیلم اول مردان ایکس مگنتو اون کلمه evil رو حذف نمیکرد. مگه اون اعتقاد نداره که با این کاری که داره میکنه داره انتقام جهش یافته ها رو میگیره و کار اشتباهی نمیکنه؟ خب اینطور که نباید اسم خبیث روی خودش بذاره! یا شش خبیث مگه نمیخوان انتقام خودشون رو از اسپایدی بگیرند اینطور یکه اونا فکر نمیکنند که خبیث هستند. اغلب خبیث ها (یا همشون) فکر میکنند کار درستی دارند میکنند یا انتقام خودشون رو از جامعه میگیرند که توی ذاتشون نهفته است که استعداد شیطنت داره! من با اسم فلش معکوس هم مشکل دارم! البته نه این مشکلی هم آقا سیاوش اینجا گفتند.
spidey.ir/.../...
منظورم اینه که مگر اون نمیخواد به نوعی برای خودش عزت و احترام جور کنه؟ واقعا قبول میکنه که اسمش نقطه مقابل شخص دیگه ای باشه که دشمنش هم هست و مردم اون رو قرینه فلش بشناسند؟! جالبه توی انیمیشن لگو فلش اون وقتی میگه اسمش فلش معکوسه فلش هم چیزهایی مثل همین "کند ترین آدم روی زمین" میگه بعد فلش معروس میگه: تو خوبی من بدم!! آخه چطور اسم "بد" رو خودش میذاره؟ مگه کارش رو توجیه نمیکنه؟ بهتر نبود این اسم رو فلش به عنوان یک قهرمان پرحرف و شیطون میذاشت روش تا به نوعی حرصش رو هم در بیاره؟ به هر حال باید قبول کرد یه چیز هایی توی فضای دنیا کمیک مورد قبول واقع شده اما بهتره که تغییر پیدا کنند.
نقل قول کردن
hassan91
#4 hassan91 1400-03-09 15:13
با سلام.

عنوان مقاله عنوان جذابیه. خوشبختانه به واسطه کمیک ها یا سریالهای و فیلمهایی که دیدم همشون رو میشناختم.

در کل عمر کمیک خوانی من زیاد قد نمیده که اطلاعات از گروه ها داشته باشم. فقط شش خبیث رو زیادی میشناسم که در رویداد پایان دنیا با اونجرز هم مقابله کردن.

شش خبیث رو میشه گفت اکثرا همیشه برای نابودی مرد عنکبوتی تشکیل شده و چندان دوامی نداشته. در کمیکهای پیش روی مرد عنکبوتی هم قراره که از گروه شش وحشی نمایان بشه. (شاید این اسم بهتر باشه؟؟؟ :-? :-* )

در کل یکی از ویژگی های گروه های خبیث اینه که باید منتظر موند تا یکی نارو بزنه و همشون رو دور بزنه یا بکشه.

البته یه بار واسم سوال بود که چرا در طول تاریخ هرگز نورمن آزبورن و اتو اکتاوویوس به عنوان برترین دشمنان مرد عنکبوتی هیچ وقت با هم متحد نشدن. چرا که فکر میکردم این دو کنار هم خیلی میتونن قوی بشن. که تو دو شماره آخر تیم آپهای مرد عنکبوتی برتر بهش پرداخته شد بود.( در واقع نورمن قدیمی ترین عشق اتو رو کشت تا اتو رو هم مثل خودش دچار جنون کنه!!)

uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
parsa89
#5 parsa89 1400-03-09 15:21
مثل همیشه عالی
نقل قول کردن
parsa89
#6 parsa89 1400-03-09 15:26
به نقل از mtm:
من برام این اسامی گروه ها واقعا سوال برانگیزه
یعنی همیشه از خودم سئوال میکردم چرا گروهی باید اسمش رو مثلا بزاره sinister six؟ یعنی آیا اینجوری رسما به خودشون برچسب خبیث نمیزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کی میاد اسم گروهش رو بزاره masters of evil??????????

یا مثلا چرا مگنتو گروه خودش رو صدا میزنه brotherhood of evil mutants؟

اخه کی میاد گروه خودش رو evil (شرور) بنامه؟ :o

ولی این دنیای کمیکه دیگه! تو اقتباس های سینمایی و کارتونی خیلی سعی کردن اینا رو اصلاح کنند

یعنی تو فیلم اول مردان ایکس برایان سینگر متوجه این قضیه شد و مگنتو میگه که اسم گروهش هست brotherhood of mutants
(اون کلمه evil رو حذف کرد)


یا مثلا تو کارتون spectacular spiderman این روزنامه دیلی بیوگله که اسم گروه دکتر اختاپوس رو میزاره "شش خبیث" (نه خود دکتر اختاپوس)

منم همیشه همین سوال برام پیش میاد
نقل قول کردن
Mani.s.j
#7 Mani.s.j 1400-03-09 15:36
سلام ممنون مقاله عالی بود دستتون درد نکنه
کنار هم بودن قهرمان ها در کنار هم و خبیث ها در کنار هم واقعا خیلی جذابه
نقل قول کردن
Agent bishop
#8 Agent bishop 1400-03-09 17:26
به نقل از mtm:
من برام این اسامی گروه ها واقعا سوال برانگیزه
یعنی همیشه از خودم سئوال میکردم چرا گروهی باید اسمش رو مثلا بزاره sinister six؟ یعنی آیا اینجوری رسما به خودشون برچسب خبیث نمیزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کی میاد اسم گروهش رو بزاره masters of evil??????????

یا مثلا چرا مگنتو گروه خودش رو صدا میزنه brotherhood of evil mutants؟

اخه کی میاد گروه خودش رو evil (شرور) بنامه؟ :o

ولی این دنیای کمیکه دیگه! تو اقتباس های سینمایی و کارتونی خیلی سعی کردن اینا رو اصلاح کنند

یعنی تو فیلم اول مردان ایکس برایان سینگر متوجه این قضیه شد و مگنتو میگه که اسم گروهش هست brotherhood of mutants
(اون کلمه evil رو حذف کرد)


یا مثلا تو کارتون spectacular spiderman این روزنامه دیلی بیوگله که اسم گروه دکتر اختاپوس رو میزاره "شش خبیث" (نه خود دکتر اختاپوس)


تو دیسی هم از اینا زیاده مثل انجمن مخفی ابر شروران یا سندیکای جنایتکار یا لیگ بی عدالتی :-|
ولی فکر اون موقع که داشتن خلق میکردن به این جور چیزا فکر نکرده بودن ( خود من تا حالا از این دید نگاه نکرده بودم :lol: )
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-03-09 18:02
به نقل از hassan91:
البته یه بار واسم سوال بود که چرا در طول تاریخ هرگز نورمن آزبورن و اتو اکتاوویوس به عنوان برترین دشمنان مرد عنکبوتی هیچ وقت با هم متحد نشدن. چرا که فکر میکردم این دو کنار هم خیلی میتونن قوی بشن. که تو دو شماره آخر تیم آپهای مرد عنکبوتی برتر بهش پرداخته شد بود.( در واقع نورمن قدیمی ترین عشق اتو رو کشت تا اتو رو هم مثل خودش دچار جنون کنه!!)
uplooder.net/.../...

سلام
به نظرم اینکه نورمن آزبورن در اغلب شرایط دوست نداره در قالب تیم کار کنه خیلی خوبه. توی دارک اونجرز هم که رهبر اون گروه بود نه هم تیمی. خود خواهی نورمن باعث میشه که نخواد به جز خودش کس دیگه ای توی پیروزیش شریک باشه. چون دوست داره خودش اسپایدی رو عذاب بده و من این رو بیشتر میپسندم. چون نورمن آدمی نیست که تحت امر گروه باشه و مثلا باهاشون هم فکری کنه. چون وقتی کلمه "گروه" میاد یعنی اونا باید با هم کار کنند اما نورمن دوست داره همه به فرمان خودش گوش کنند.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#10 AmirhoseinJafari2005 1400-03-09 22:09
مقاله خوبی بود خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
Bad joke
#11 Bad joke 1400-03-10 00:37
I'm back
درود بسیار به استاد خودم و همه دست اندران سایت اسپایدی بلاخره بعد دو سال اکانت من راه افتاد
نقل قول کردن
The Lizard
#12 The Lizard 1400-03-10 09:24
به نقل از Bad joke:
I'm back
درود بسیار به استاد خودم و همه دست اندران سایت اسپایدی بلاخره بعد دو سال اکانت من راه افتاد

وای یکی از اسطوره های سایت برگشت
استاد کجا بودی دلمون براتون یه ذره تنگ شده بود ... :sad:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#13 AM SM BM SM 1400-03-10 09:27
به نقل از Bad joke:
I'm back
درود بسیار به استاد خودم و همه دست اندران سایت اسپایدی بلاخره بعد دو سال اکانت من راه افتاد

سلام و درود بر جناب حسن ریاحی.
دیشب بین افراد آنلاین اسم اکانتتون رو دیدم میخواستم بال در بیارم.
s4.uupload.ir/.../...
کاربران سایت چند تا توصیه. اولا کلا درباره فیلم ترسناک با آقای ریاحی حرف نزنید آخرین بارگفتند خوششون نمیاد. (البته به جز سری بازی های Resident evil)
spidey.ir/.../...
دوم اینکه تا دفعات آخر که ایشون خدا رو شکر آبی بودند مثل رنگ لباس چهار شگفت انگیز.
spidey.ir/.../...
بعدش اینکه ایشون طبق گفته شون خیلی کمیک بتمن نمیخونن پس سوالات بتمنی نداریم.
spidey.ir/.../...
و حقایق دیگه که شاید در ادامه راه ازشون فاش بشه. اینا رو گفتم دیگه بدونید.
پی نوشت: خدا رو شکر این یکی کامنتتون رو بدون دردسر و راحت خوندم. :lol: :lol:
نقل قول کردن
mokhtAR KID
#14 mokhtAR KID 1400-03-10 13:13
به نقل از Bad joke:
I'm back
درود بسیار به استاد خودم و همه دست اندران سایت اسپایدی بالاخره بعد دو سال اکانت من راه افتاد

به به آقای ریاحی خوش برگشتید ;-)
نقل قول کردن
Bad joke
#15 Bad joke 1400-03-10 13:27
ممنون از دوستان
والا دیگه خیلی پیر شدم واسه کل کل
دلم تنگ شده بود ولی بدبختی اکانتم وصل نمیشد
بیشتر از همه دلم واسه استاد خودم تنگ شده بود
لازم بود چند سالی مشکلات زندگی را رفع و رجوع کنم الان که خدا رو شکر شرایط مهیا تره دلم میخاد بازم خدمت استاد خودم شاگردی کنم دیگه یواش یواش بریم واسه فیلم اسپایدرمن و خبراش
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1400-03-10 15:15
به نقل از Bad joke:
ممنون از دوستان
والا دیگه خیلی پیر شدم واسه کل کل
دلم تنگ شده بود ولی بدبختی اکانتم وصل نمیشد
بیشتر از همه دلم واسه استاد خودم تنگ شده بود
لازم بود چند سالی مشکلات زندگی را رفع و رجوع کنم الان که خدا رو شکر شرایط مهیا تره دلم میخاد بازم خدمت استاد خودم شاگردی کنم دیگه یواش یواش بریم واسه فیلم اسپایدرمن و خبراش

به به ببین کی اینجاست! حاج حسن آقای خودمون! بابا کجایی بامرام؟ دلمون برات تنگ شده بود
همتون گزاشتین رفتین نگفتین من چطور تنهایی این سایتو جلو ببرم؟
یادش بخیر ... چه دورانی داشتیم . از صفر تا صد اسپایدرمن شگفت انگیز رو در آوردیم (فقط مونده بود سایز لباس زیر اندرو و اما رو دربیاریم!) ولی آخرش اونجوری دلسرد شدیم

یادته مختار بهت میگف "جوک بدجور"؟! :lol:
در هر حال بهت welcome back میگم و از برگشتت خوشحالم
از خودت برامون بگو
سر و سامون گرفتی؟ یادمه خیلی ازدواجی بودی! به سلامتی چند تا داری؟ (منظورم تعداد بچه است)!
نقل قول کردن
Bad joke
#17 Bad joke 1400-03-10 15:53
با سلام خدمت استاد خودم
اخ بخدا فقط یاد اون دوران حالمو گاهی سر حال میاره پیدا کردن ادمیایی که مثل خودتن
البته یادتون باشه من از همه زودتر حضورم کم رنگ شد اونم به خاطر مشکلایی که تو زندگی شخصیم پیش اومد چند سالی رو روال بدشانسی بودن (شانس هالکو داده بودن من) پدرم تو تصادف خیلی بد مجروح شدن چند تا دیگه از عزیزام بیمار شدن
منم مجبور شدم رو مسائل خانواده فوکوس کنم از همه چی دور شدم الحمداللع شرایط بهتره
الان مثل خودتون کارمند دولت شدم دو سه ماهی هم ازدواج کردم در مورد بچه هم my back،
و در اخر به مختارم بگید پاشه بیاد من حوصلم نمیشه باید با یکی کل کل کنم
اومدم که واسه فیلم جدید اسپایدی بترکونیم
نقل قول کردن
THE THOR LOVER
#18 THE THOR LOVER 1400-03-10 16:36
خب، شرور ها باید باشن، کمیک بوک رو بدون شرور اصلا نمیشه تصور کرد! شما فرض کنید اگه ویلن ها نبودن، الان ابرقهرمانا باید چیکار میکردن؟؟؟
همه منتظرن که چند تا خبیث متحد میشن و سراغ ابرقهرمانا برن.
چیزی که من دوست دارم، اینه که گروهی از ابرخبیث ها، با ابرقهرمانی که solo هست در بیفتن، مثل انجمن جغدها علیه بتمن، شش خبیث علیه پیتر، تخریبگر علیه ثور، بنظرم واقعا جذابه چون اون موقعس که ابرقهرمان داستان ما نشون میده چقدر قوی و با ارادس!!!!!
احتمالا ایکس من از لحاظ داشتن گروه های خبیث، نسبت به بقیه کامل تر باشن. (علاوه بر این دو مورد، نژاد برود و ربات های سنتنیل!!)
من کمیک های جدید تاندربولتس (اسپویل!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!) که تسک مستر و کینگ پین گروه رو کنترل میکنن، خیلی خوشم میاد، تازه ای که یکی از تای این های کینگ این بلک بود، زیباییش رو دو چندان میکرد، از خبیث های ناشناخته هم به خوبی استفاده کرد(مثل مستر فیِر).
مقاله خیلی عالی ای بود، خسته نباشید
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#19 AM SM BM SM 1400-03-10 18:02
#۱۶
جوک بد جور؟
spidey.ir/.../...
منظورتان اینه که بهش گفتن جوک ناجور؟ :lol:
اون چیزی هم که درباره مرد عنکبوتی شگفت انگیز گفتید خیلی زیادند.
مثلا توی همون نقدش که ۵ صفحه نظر در آورد!!!!
spidey.ir/.../...
به نقل از Bad joke:

و در اخر به مختارم بگید پاشه بیاد من حوصلم نمیشه باید با یکی کل کل کنم

ما در حال مذاکره با نورمن آزبورن هستیم بره ایشون رو متقاعد کنه آقا نورمن هم میگه هر وقت باهاش حرف میزنم پای سگ و اینا رو میکشه به حرف. (هر کی کامنت های قدیمی سایت رو گفته منظورم رو میفهمه.
مثلا این
spidey.ir/.../... ) خدا کنه بخاطر حرف شما هم شده برگردن.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#20 AM SM BM SM 1400-03-10 18:28
یادی شد از عمو مختار.
اینم سخن بزرگان:
spidey.ir/.../...
الان دیگه با اون قضیه حذف عمو بن از mcu همه فهمیدیم عمو چی میگه.
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1400-03-10 20:26
به نقل از Bad joke:
با سلام خدمت استاد خودم
اخ بخدا فقط یاد اون دوران حالمو گاهی سر حال میاره پیدا کردن ادمیایی که مثل خودتن
البته یادتون باشه من از همه زودتر حضورم کم رنگ شد اونم به خاطر مشکلایی که تو زندگی شخصیم پیش اومد چند سالی رو روال بدشانسی بودن (شانس هالکو داده بودن من) پدرم تو تصادف خیلی بد مجروح شدن چند تا دیگه از عزیزام بیمار شدن
منم مجبور شدم رو مسائل خانواده فوکوس کنم از همه چی دور شدم الحمداللع شرایط بهتره
الان مثل خودتون کارمند دولت شدم دو سه ماهی هم ازدواج کردم در مورد بچه هم my back،
و در اخر به مختارم بگید پاشه بیاد من حوصلم نمیشه باید با یکی کل کل کنم
اومدم که واسه فیلم جدید اسپایدی بترکونیم

درباره پدر واقعا ناراحت شدم شنیدم :sad: الان حالشون بهتره؟
ولی خوشحال شدم شنیدم سر و سامون گرفتی :lol: ایشالا مبارک باشه و به پای هم پیر بشین. والا مختارم که غیبش زده شاید باورت نشه ولی منم دیگه باهاش ارتباط ندارم.
تو این مدت با چی حال کردی؟ یعی منظورم فیلم و سریال و ایناست
چون واقعا ازت خبری نبود و نمیدونم آثار جدید رو پسندیدی با نه
نقل قول کردن
s.p.i
#22 s.p.i 1400-03-10 23:22
هم ابرقهرمانان و هم گروه های خبیث با اینکه برای از بین بردن یک قهرمان یا چند قهرمان دور هم جمع میشند یا اهداف دیگر
اما به خاطره عقاید و اخلاقیات پیچیده یکی از اعضا یا حالا به خاطره یک نفر یا چند نفر از اعضا گروه اختلاف پیش میاد این ثابت میکنه گروه های خبیث خیلی پایدار نیست سر همین اختلافات شکست میخورن برای مثال دکتر اختاپوس تو داستان پایان زمین به اعضا دیگر شش خبیث خیانت کرد یا نورمن که اصلا قابل اعتماد نیست تو سلطنت تاریک یا شماره ۸۵۰ از کمیک مرد عنکبوتی اینو ثابت کرد
نقل قول کردن
a.v.s
#23 a.v.s 1400-03-11 02:40
به نقل از Bad joke:
ممنون از دوستان
والا دیگه خیلی پیر شدم واسه کل کل
دلم تنگ شده بود ولی بدبختی اکانتم وصل نمیشد
بیشتر از همه دلم واسه استاد خودم تنگ شده بود
لازم بود چند سالی مشکلات زندگی را رفع و رجوع کنم الان که خدا رو شکر شرایط مهیا تره دلم میخاد بازم خدمت استاد خودم شاگردی کنم دیگه یواش یواش بریم واسه فیلم اسپایدرمن و خبراش

درود بر شما آقای ریاحی،
راستش نمیدونم شما بنده رو در سایت یادتون هست یا نه (هرچند بنده بعد از اینکه حضورتون کمرنگ شد تونستم به عنوان یک کاربری که کامنت های تخصصی میده ظاهر بشم برای همین احتمال میدم شما بنده رو یادتون نمیاد) ولی درهر حال خواستم بگم بنده به مقالاتتون درباره چهار شگفت انگیز مدیونم. نمیدونید با مقاله هاتون چقدر به ارزش چهار شگفت انگیز پی بردم و در نبود شما هم اساتید محترم مقالاتی ارزشمند منتشر میکردند که اوناهم کارشون جای تشکر داره.
راستش خودم خیلی خوشحال شدم شمارو در سایت دوباره زیارت کردیم چون شما از پیشکسوت های سایت هستید. خلاصه عشقید. امیدوارم در زندگیتون هم کاملا موفق بوده باشید. برای هرچی ناراحتی هم بوده ابراز تاسف میکنم ولی خداروشکر تونستید زندگیتون رو به نحو صحیح مدیریت کنید که بالاخره بتونید بیایید دوباره به جمع ما بپیوندید.
نقل قول کردن
Bad joke
#24 Bad joke 1400-03-11 19:38
الحمدالله خیلی خیلی بهترن
تقریبا همه چی نگاه کردم و طیف زیادی را دوست داشتم
از خانه کاغذی یا مستر روبات بگیرید تا نسخه جدید بلید رانر و ماموریت غیرممکن و کمیک های سری جدید ایکس من
اونجرز ۳ و ۴ سریال واندا ویژن
خیلی فیلمهای بیخود هم دیدم مثل مورتال کامبت نفرت انگیز
حالا مفصل میگم سر فرصت
بیشتر وقتمم تاریخ میخونم به شدت بهش علاقه مند شدم
نقل قول کردن
Bad joke
#25 Bad joke 1400-03-11 19:39
به نقل از a.v.s:
به نقل از Bad joke:
ممنون از دوستان
والا دیگه خیلی پیر شدم واسه کل کل
دلم تنگ شده بود ولی بدبختی اکانتم وصل نمیشد
بیشتر از همه دلم واسه استاد خودم تنگ شده بود
لازم بود چند سالی مشکلات زندگی را رفع و رجوع کنم الان که خدا رو شکر شرایط مهیا تره دلم میخاد بازم خدمت استاد خودم شاگردی کنم دیگه یواش یواش بریم واسه فیلم اسپایدرمن و خبراش

درود بر شما آقای ریاحی،
راستش نمیدونم شما بنده رو در سایت یادتون هست یا نه (هرچند بنده بعد از اینکه حضورتون کمرنگ شد تونستم به عنوان یک کاربری که کامنت های تخصصی میده ظاهر بشم برای همین احتمال میدم شما بنده رو یادتون نمیاد) ولی درهر حال خواستم بگم بنده به مقالاتتون درباره چهار شگفت انگیز مدیونم. نمیدونید با مقاله هاتون چقدر به ارزش چهار شگفت انگیز پی بردم و در نبود شما هم اساتید محترم مقالاتی ارزشمند منتشر میکردند که اوناهم کارشون جای تشکر داره.
راستش خودم خیلی خوشحال شدم شمارو در سایت دوباره زیارت کردیم چون شما از پیشکسوت های سایت هستید. خلاصه عشقید. امیدوارم در زندگیتون هم کاملا موفق بوده باشید. برای هرچی ناراحتی هم بوده ابراز تاسف میکنم ولی خداروشکر تونستید زندگیتون رو به نحو صحیح مدیریت کنید که بالاخره بتونید بیایید دوباره به جمع ما بپیوندید.

لطف دارید امیدوارم که خیلی چیزا از هم یاد بگیریم
نقل قول کردن
P.B.P
#26 P.B.P 1400-03-12 16:06
سلام ممنون از استاد ترابی
مقاله خیلی خوبی بود.
به نقل از mtm:
من برام این اسامی گروه ها واقعا سوال برانگیزه
یعنی همیشه از خودم سئوال میکردم چرا گروهی باید اسمش رو مثلا بزاره sinister six؟ یعنی آیا اینجوری رسما به خودشون برچسب خبیث نمیزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کی میاد اسم گروهش رو بزاره masters of evil??????????

یا مثلا چرا مگنتو گروه خودش رو صدا میزنه brotherhood of evil mutants؟

اخه کی میاد گروه خودش رو evil (شرور) بنامه؟ :o

واقعا چه نکتی جالبی بود تا حالا دقت نکرده بودم :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

تولد مجدد قهرمانان

گرین گابلین

تاپ 20 - سایت spidey.ir

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

51

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

35

46

45

44