ایستراگ (Easter Egg) های جالب فیلم انت من

ایستراگ (Easter Egg) های جالب فیلم انت من

همیشه فیلمهای مارول نکاتی جذاب و اشاره هایی در خود دارند که یا فقط عاشقان کمیک یا افراد دقیق متوجه آن میشوند. حال ما لیستی که سایت comicbookاز ایستر اگهای فیلم قرار داده که برای شما ترجمه کرده ایم

هاوارد استارک و پگی کارتر

هاوارد استارك

شايد نتوان عنوان ايستراگ به اين يكي داد ولي   مشخص بود که فیلم مرد مورچه ای میخواهد خود را در جهان مارول معرفی کند پس در همان آغاز فيلم و طي   صحنه فلش بكي ميبينيم كه هنك پيم (با بازي مايكل داگلاس كه در اين صحنه به لطف جلوه هاي كامپيوتري جوان شده است) با ناراحتي نزد  جان اسلیتریدر ( بازيگر نقش هاوارد استارک و پدر تونی استارک و بنیان گذار صنایع استارک)  و پگي كارتر مي ايد. هنك اصلا راضي نيست كه شيلد بدون اطلاع قبلي از تكنولوژي او استفاده كرده است (او حتي صورت يكي از مامورين عالي رتبه شيلد رو به ميز ميكوبد و باعث ميشود تا صورتش خوني شود!) از هيمن جا ميشه فهميد كه هنك از همان اول با خانواده استارك مشكل داشته!

 

قصه های حيرت آور (Tales To Astonish) 

در قسمتی که دارن کراس(شخصیت منفی فیلم) در حال رونمایی از تکنولوژی هستش از کلمه "قصه اي حيرت آور" (Tales to Astonish)  استفاده می کند: 

دارن كراس

اين عبارت ارجاعی به کمیکی است که اولین بار شخصیت هنک پیم لباس خود را در آن پوشید  چون مرد مورچه ای در شماره 27 كميك Tales To Astonish در سال  1962 خلق شد:

کمیک tales to astonish

مقاله مرتبط:

8 کمیک مهم "مرد مورچه ای" (Ant-Man)

داغ داغ: لباس واسپ (Wasp) در فیلم های مارول رونمایی شد!

 

"Redeem Yourself" (خودت را اصلاح کن)

مانند قصه های مبهوت کننده این هم اشاره به یکی از سری های مرد مورچه ای دارد که تحت عنوان "مرد مورچه ای اصلاح ناپذیر" یا  The Irredeemable Ant-Man چاپ میشد.

 

 

 

 

The Milgrom Hotel(هتل میلگرام)

میلگرام

بعد از اینکه اسکات از زندان ازاد میشود در محلی دوست داشتنی به نام میلگرام مستقر میشود این اشاره دقیقی به يكي از طراحان و نوسندگان قديمي مارول يعني Al Milgrom دارد کسی که داستانهای انتقام جویان ساحل غربیAvengers West Coast"" را نوشت و در آن اسكات لانگ نقش مهمي داشت.

 

لباسشویی بوریگ

لباسشویی بوریگ اشاره دقیقی به گرافيك ديزاينر  اصلی انت من سوزان بوریگ دارد (Susan Burig)البته شاید او شخصا این مورد را قرار داده باشد!

 

پایین انداختن شهری از اسمان

یکی دیگر از اشاره های خیلی جذاب برای کسانی که فیلم "انتقام جويان: عصر الترون" را دیده اند این است که  در جايي از فيلم  اسکات لانگ به هنک پیم پیشنهاد میکند از اونجرز کمک بگیرد. او ميگه: فكر كنم اولين حركت ما بايد خبر كردن اونجرز باشه"

ولی هنك پيم به انتقاد از اونجرز ميپردازد و او هم  میگوید:  "انها احتمالا سرگرم انداختن شهری از اسمان هستند"

اين جمله اشاره مستقیمی به حمله الترون به سکویا و نابود کردن پایتخت ان است که در فیلم اونجرز دوران الترون اتفاق افتاد.

 

هایدرا

هایدرا - hydra

ظاهرا هایدرا صدمه زیادی از اتفاقاتی که در دوران اولترون افتاد نخورده است چون انها خریدار اصلی سلاح نهایی دارن کراس هستند.  

هايدرا

گویا انها حاضر هستند دوبرابر بیشترین پیشنهاد آن را خریداری کنند پس وضع مالي خوبي هم دارند! (اشاره مارول به گروه  داعش؟)

 

جنگ داخلی

تریلر جنگ داخلی

در اولین کلیپ میان تیتراژ فیلم مشاهده میکنیم که فالکون به استیو میگوید که به سرباز زمستان کمک کند ولی او میگوید که طبق قانون ثبت نام از ابرقهرمانان قادر به انجام این کار نیست. منظور از این قانون همان چیزی است که در فیلم کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی موضوع اصلی خواهد بود و ابرقهرمانان مارول را به دو گروه متضاد تقسیم میکند.

مطلب مرتبط:

صحنه بین تیتراژ مرد مورچه ای فاش شد (خطر اسپویل)

داغ داغ: اولین ویدئو از فیلم كاپیتان آمریكا جنگ داخلی را تماشا كنید

 

دنیای کوچیکیه!

اشاره به یکی از بازیهای پر طرفدار "دیزنی لند" است .جایی که لوییس در حال سوت زدن است مامور امنیتی به او میگوید سوت زدن در کار نباشه و او به صورت اهنگین "دنیای کوچیکیه" را میخواند

فراموش نکنید که مارول هم یکی از شرکتهای تابعه دیزنی است

البته این دومین اشاره به دنیای دیزنی است اولین اشاره جایی بود که اولترون گفت "دیگر نخی به من متصل نیست" که اشاره مستقیی به کارتون کلاسیک پینوکیو است.

 

ژانت وان داین

ژانت وان داین

همه میدانند که همسر هنک پیم در کمیک ها ژانت وان داین نام دارد که ابرقهرمانی بود به نام Wasp . برای آشنایی کامل با این شخصیت لازمه این مقاله را بخوانید. در این فیلم او مرده  ولی به اندازه کافی به او اشاره شد . ما همچنین دیدیم که  شخصیت wasp  و هنک پیم  در گذشته و در حال تلاش برای متوقف کردن یک موشک هسته ای هستند. ژانت بین ملکول ها منقبض شد و خود را فدا کرد تا موشک به کسی اسیب نزند.البته ما عکس او را در اخر فیلم هم میبینیم که البته چهره اش توسط یک کلاه پوشیده شده است. همه این کار ها را  کرده اند که بعدها راحت انتخاب بازیگر کنند.  بدین ترتیب معلوم میشود مارول برای هنک پیم و ژانت وان داین برنامه دارد.

مطالب مرتبط:

معرفي واسپ

داغ داغ: لباس واسپ (Wasp) در فیلم های مارول رونمایی شد!

 

ابدیت (Eternity)

عکس ابدیت - eternity - دکتر استرنج

وقتی اسکات یه سفر کوانتومی میکند یک طرح کلی یا کسی دیده میشود شاید او همان وسپ باشد و یا ابدیت (Eternity) ! پیتون رید کارگردان تایید کرده  در این سکانس چیز خاصی گذاشته است.  شخصیت ابدیت یکی از قوی ترین شخصیت های کمیک های «دکتر استرنج» است و کسی است که مظهر عالم هستی به شمار می آید.  البته در این صحنه صدای هنک پیم هم شنیده میشود که میگوید:  ابدیت!  ایا اینا همش تصادفیه؟! 

مطالب مرتبط:

5 كمیك برتر «دكتر استرنج» (Dr. Strange)

10 شخصیتی كه باید در فاز 3 فیلم های مارول باشند!

75 لحظه ماندگار در كميك هاي مارول: ابديت خلق ميشود

 

ده حلقه

میدانیم که فیلم ایرون من  یک  سازمان تروریستی به عنوان "ده حلقه" (Ten Rings) وجود داشت که به دشمن خبیث معروف ایرون من یعنی «ماندرین»  و ده حلقه قدرت او اشاره میکرد. البته در فیلم سوم ایرون من ماندرین  قلابی نشان داده شد. ولی در فیلم کوتاهی که در نسخه Bluray ایرون من 3 وجود داشت و نامش "به پادشاه احترام بگذارید" بود، مشخص شد ماندرین واقعی وجود دارد.

در هر حال در فیلم  انت من هم یکی از کسانی که برای قرارداد با «دارن کراس» خبیث امده اند کسی هست که  روی گردنش یه خالکوبی با 10 حلقه دارد!

 

 

تاسیسات New Avengers و فالکون

کمیک فالکون - falcon

در پایان فیلم اونجرز 2 دیدیم که کاپیتان مقری برای خودش و "اونجرزهای جدید" تاسیس میکند. در فیلم انت من  هم اسکات هم چیزی از این ساختمان لازم دارد که او را میدزدد. ولی فالکون که حواسش چهار چشمی بوده مچش را میگیرد و سعی میکند مانع دزدی اسکات شود ...

مطالب مرتبط:

انتقام جویان در فیلم انت من (Ant-Man)؟!

 

هالک ، ثور و اسپایدرمن

در صحنه های مونتاژی پایانی فیلم ، «لوئی» (هم سلولی سابق اسکات لانگ) از قول رابط خود میگوید: ما تا به حال کسی را دیده ایم که پرش میکند، یکی هم که پرت میکند و دیگری که روی دیوار میخزد". کاملا مشخصه که منظورش به ترتیب هالک، ثور و اسپایدرمن است!

مطالب مرتبط:

اولین اشاره به حضور مرد عنکبوتی در MCU در فیلم مرد مورچه ای؟

مرد عنکبوتی در مرد مورچه ای؟!

 

استن لی

فیلمهای دنیای مارول قطعا بدون حضور کوتاه استن لی به عنوان مغز متفکر آنها کامل نیست در همین فیلم هم در اواخر فیلم استن لی را میبینیم که در یک کافه کار میکند!

مطالب مرتبط:

حضور افتخاری استن لی در فیلم های مارول

 

 حسن رياحي (Bad Joke)

حسن رياحي  -bad joke

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقاله مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مردمورچه ای و واسپ " (ANT-MAN AND THE WASP)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

MohammadThanos
-2 #1 MohammadThanos 1394-04-29 22:41
عالی بود.
نقل قول کردن
M. goblin
+4 #2 M. goblin 1394-04-29 22:46
عالیه!!!!
دلم میخواد هرچه زودتر انت منو ببینم.
بیشتر از همه از ایستر اگ ابدیت خوشم اومده!!
نقل قول کردن
Sherlock Holmes
+2 #3 Sherlock Holmes 1394-04-29 22:53
خیلی ممنون.این ایستر اگ هام همیشه هیچان انگیز بودن.شاید بعضی وقتا هیچ اهمیتی نداشته باشند ولی باز هم خوبند و نکته بینی عوامل فیلم و ببینندها رو میرسونن.
نقل قول کردن
C-man
+2 #4 C-man 1394-04-29 22:54
خیلی اطلاعات باحالی بود.....
من اون صحنه آخر وی اونجرز 2 رو دیدم و فکر کردم که شاید اونجرز های جدید باشن که اتفاقا درست هم از آب در اومد( هنوزم فیلمشو ندیدم!! :lol: )
ولی یه سوال؟؟؟
اونی که شبیه آیرون من بود کی بود؟؟؟؟ تورو خدا یکی جواب بده
نقل قول کردن
M. goblin
+2 #5 M. goblin 1394-04-29 22:55
دوستان به نظرتون فیلمو بگیرم یا صبر کنم برا hd-cam?
الان هر کدومو دیدم کیفیتش خیلی کمه
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #6 s.kraven 1394-04-29 22:58
به این میگن easter egg که اگه کسی سواد کمیکیش خوب بود بتونه بفهمه نه مثل ای مارک وب کچل( :lol: ) توی صفحه ی کامپیوتر اسم ونوم و مایکل موربیوس رو بنویسه :-x

خب انگار مارول برای ابدیت برنامه داره و احتمالا تو فیلم دکتر استرنج نمونه پر جزئیات ترش رو نشون میدن

ولی انصافا هرکی اینارو کشف کرده واقعا شاستته ی یک کف مرتب هستش.به خصوص به خاطر اون طرف نویسنده
نقل قول کردن
C-man
#7 C-man 1394-04-29 23:02
به نقل از M. goblin:
دوستان به نظرتون فیلمو بگیرم یا صبر کنم برا hd-cam?
الان هر کدومو دیدم کیفیتش خیلی کمه

آخه فیلم بی کیفیت که هر چقدرم قشنگ باشه که به آدم مزه نمیده..
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #8 Bad joke 1394-04-29 23:09
دوستان یه نکته ای را اشاره کنم از چیزی که هنگام خوندن این مقاله متوجه شدم وسپ تو فیلم هست و خود جانت ون دیمه در ضمن اون جایی تو فضا و زمان گیر کرده همون ایستر اگ مربوط به ابدیت
در ضمن اشاره شده بود جاهایی که وسپ نشون داده میشه سرش با کلاهی مخصوص پوشونده شده که واضح نباشه
پس تو این فیلمهای اخیر مارول احتمالا دکتر استرنج جانت از اون برزخ نجات پیدا می کنه و جوون هم مونده
که جالب میشه که گزینه ای که دخترش وسپ بشه را رد می کنه
و بگم که بازیگری این لحظات کوتاه را بازی کرده یه شخصی به نام هالی لویت هستش که قطعا بعدا نقش وسپ را بازی نمی کنه چون بیشتر یه سیاهی لشکره
ولی میشه متوجه شد مارول دنبال چه طور بازیگریه شما فکر میکنید کی خواهدبود
البته با در نظر گرفتن این عکس





این نکته را بگم که جانت مهمترین زن عضو اونجرزه که حتی اسم گروه را انتخاب کرده
نقل قول کردن
alibax25
+1 #9 alibax25 1394-04-29 23:12
از آقای ریاحی بابت این مقاله زیبا تشکر میکنم...یه سوال دارم این ایستراگ هارو کاربرا میذارن یا منتقدها؟

#5به نظرم ایست کنی بلوری بیاد بهتره ،کیفیت hdcam هیچی معلوم نیست اگه طاقت نداری منتظر کیفیت webrip باش که احنمالاً 1 یا 2 ماهه دیگه میاد.
نقل قول کردن
mtm
+4 #10 mtm 1394-04-29 23:20
#8:
حسن اقا
اینجوری که معلومه واسپ در فیلم انت من هست ولی تو صحنه های فلش بکی هستش. یعنی میبینیم که هنری پیم و واسپ با هم دارن کاری میکنن
حالا یه سئوال که من دارم اینه که صحنه های فلش بکی رو چطور دراوردن؟ یعنی ایا مایکل داگلاس رو به صورت CGI جوون کردن یا بازیگر دیگه جاش اوردن؟ چون ظاهرا اول فیلم نشون میدن که هنری پیم با شیلد به مشکل برمیخوره

پس هنری پیم جوان هم در فیلم خواهد بود
سئوال دیگه اینه که آیا دختر هنری پیم یعنی «هوپ وان داین» تو فیلمای بعدی واسپ میشه؟ چون تو صحنه بین تیتراژ دیدیم که باباش لباس مادرش رو بهش نشون داده:



البته فایگی گفته او در فیلم های بعدی مارول واسپ میشه
یه چیز دیگه که فایگی گفته اینه : ما یک ایده فوق العاده باحال برای هنری پیم و واسپ داریم"
این به نظرت یعنی چی؟ من فکر کنم مارول شاید یه فیلم فلش بکی برای هنری پیم و ژانت وان داین داشته باشه. شاید هم یه سریال که ماجراش همش در گذشته رخ بده
نقل قول کردن
Victor
+1 #11 Victor 1394-04-29 23:26
ممنون حسن آقا مرسی
جالب بودن البته زیاد هم پیدا میشه باید حداقل hd cam بیاد ببینیم چی به چیه
#10
آقای ترابی من فکر نکنم اون بشه خود مایل داگلاس هم یه بازیگر پیشنهاد داده بود واسه واپ که اسمش یادم نیست پس حتماً یه بازیگر دیگه نقشو بازی میکنه
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+2 #12 DAREDEVIL 1394-04-29 23:30
سلام دوستان من بعد از چند روز نبودن در سایت برگشتم ولی مثل اینکه قراره کلی مطلب و مقاله عقب افتاده بخونم :lol: :lol:
از آقای ریاحی بابت ترجمه مقاله متشکرم واقعا عجب نکات ریزی من که برای دیدن این فیلم یک لحظه هم صبر ندارم.
نقل قول کردن
mtm
+1 #13 mtm 1394-04-29 23:33
#11:
اتفاقا مایکل داگلاس همسر واقعی خودش یعنی کاترین زتا جونز رو برای نقش ژانت ون داین پیشنهاد داده بوده که به نظرم پیشنهاد فوق العاده ای بوده
سئوال من اینه که منظور فایگی چی بوده که گفته ما یه ایده super cool داریمب رای هنری پیم و واسپ؟
منظورش کدوم واسپه؟ دخترش یا همسرش؟
اگه منظورش همسرش باشه، پس یعنی قراره یه فیلم فلش بکی با حضور هنری پیم و ژانت وان داین جوان بسازه؟ یا شایدم خود مایکل داگلاس و همسرش کاترین جونز دوباره به عرص برگدن؟
در هر حال من فکر میکنم ما تو این مدت انت من رو خیلی دست کم گرفتیم و اخبارش رو دقیق دنبال نکردیم چون الان معلوم شده این فیلم خیلی به دنیای مارول یونیورس مرتبطه
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #14 Bad joke 1394-04-29 23:33
#10
استاد من ایده خودما گفتم بعید میدونم دخترش را وسپ کنن چون خودش تو کمیک یه شخصیت مثل رد کویین میشه
خود جانت احتمالا میاد وسپ بشه
Dax Griffin هم نقش هنک پیم بازی میکنه که اصلا معلوم نیست کیه

ولی من سه دلیل دارم شخصیتی کهEvangeline Lilly بازی میکنه دختر هنک نقشی وسپ را بازی نمی کنه
1-این شخصیت تو کمیک هیچ موقع وسپ نبوده و مارول تا حالا به صورت کلی همچین کاری نمیکنه
2- شخصیت وسپ خیلی نمادینه مهمترین زن اونجرز و غیر جانت کسی نبوده
3-Evangeline Lilly بازیگری نیست که با معیارهای مارول برای قهرماناش هم خوانی داشته باشه
سنش 35 ساله و قطعا سریع مارول مجبور میشه جاش کسی را بزاره
و در ضمن سایز یه جاش کمه :-* بی شوخی یه نگاه به الیزلبت اولسون و اسکارلت بندازید میگیرید من چی میگم حالا شاید مهم نباشه ولی وقتی لباس تنگ بپشن خیلی مهم میشه
نقل قول کردن
mtm
+2 #15 mtm 1394-04-29 23:40
#14:
پس یعنی میگی ژانت وان داین برمیگرده و دوباره wasp میشه؟ اینجوری زیادی پیر نیست؟
بعد یه چیزی، به نظرت بهتر نیست مارول شخصیت مثل دختر هنری پیم رو wasp کنه؟ چون اونجلین لیلی بازیگر مطرحیه . ضمن اینکه ما کاملا تو کل فیلم باهاش خو گرفتیم و بهش عادت کردیم . حالا به نظرت مارول میاد اونو بزاره کنار و ژانت رو بیاره در حالیکه من فقط چند صحنه فلش بکی ازش دیدیم؟

من خودن تئوری ام اینه که ما دو زوج انت من - واسپ خواهیم داشت:
اسکات لانگ - هوپ وان داین
(اونا تو فیلم های اینده مارول خواهند بود)

هنری پیم - ژانت وان داین
(اونا تو فیلمای فلش بکی مارول خواهند بود)
نقل قول کردن
M. goblin
+2 #16 M. goblin 1394-04-29 23:42
#13 15
اگه یادتون باشه قبلا از فایگی پرسیده شده بود که قراره فیلم های مثل کاپیتان که در گذشته جریان داره بسازن یا نه.اونم اگه یادم باشه گفت اره. ممکنه یکی از فیلم ها درمورد انت من باشه.
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #17 Bad joke 1394-04-29 23:47
#15
استاد مارول دیگه انت من نمیسازه انقدر فیلم بفروش داره انت من توش گمه :-)
در ضمن دیدید که گفت ژانت ون دیم تو جایی بین فضا و مکان گیر کرده پس زمان ازش رد نشده و قطعا پیر نیست تو ایمیل هم بهتون گفتم

کلا مارول انت من را زیاد استفاده نخواهد کرد اون شخصیتی که لازم داره وسپه اونم اونجلین نیست اگر بود تو فیلم جنگ داخلی هم میمومد در صورتی که نیومد در ضمن حامله هم هست پس یواشکی هم نمیتونه بیاد

استاد من همین الان شرط میبندم اگر تو دکتر استرنج نیومد :-* حالا نشد تا جنگهای بینهایت میاد

خودتون ببینید وسپ تو اونجرز باشه انت منم باشه جفتشون تقریبا یکی هستند اصلا اوکی نیستم باهاش

در ضمن اون دلیل سایز را اصلا دست کم نگیرید خیلی مهمه
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #18 Bad joke 1394-04-29 23:49
#16
عمرا تا 2025 فیلمی این شکلی بسازن کاپیتان هم مجبور بودن که زیاد هم نفروخت زوری صاف کرد خرجشا
مثل من درگیر خبرها باشید فرق خبری که واقعا اتفاق میفته یا خبرای سایپایی که هیچ وقت اتفاق نیفته را میگرفتید
نقل قول کردن
Man of night
+1 #19 Man of night 1394-04-29 23:53
اقای ریاحی ممنون و متشکر بسیار زیبا بودند
اما حیفش تا حالا اونجرز 2 رو ندیدم منتظرم hd بیاد ببینم البته اونجرز 1 رو با دیگه نتونستم رو پرده ای نبینم طاقت نداشتم
نقل قول کردن
parker
+1 #20 parker 1394-04-30 00:00
تنها چیزی که میشه گفت :
والا چی میتونم بگم !؟
نقل قول کردن
alibax25
+1 #21 alibax25 1394-04-30 00:02
#15منم با آقای ریاحی موافقم میتونن آخره فیلم دکتر استرنج یه تیتراژ ببذارن راجبه واسپ که اون با کمک دکتر استرنج بر میگرده یا فیلم انت من 2 رو بسازند که داخلش واسپ رو بر میگرده
نقل قول کردن
mtm
+2 #22 mtm 1394-04-30 00:09
در هر حال به نظرم ایده برگشتن واسپ اریجینال کمی عجیبه
و خیلی غیر قابل باور
ولی باهات موافقم که شاید مارول دیگه انت من نسازه
به نظر منم انت من کلا یه ایده one time only هستش
یه چیزی هم درباره واسپ و سایزش (!) بگم. واسپ همیشه تو کمیک ها به قول فرانسوی ها خیلی petite بوده (یعنی خیلی "ریز" و "نقلی" ) به نظرم اوانجلین لیلی برای این جور واسپ خیلی هم ایده اله !
نقل قول کردن
Victor
#23 Victor 1394-04-30 00:11
به نقل از parker:
تنها چیزی که میشه گفت :
والا چی میتونم بگم !؟

نه نمکت زیاد شده
نقل قول کردن
parker
#24 parker 1394-04-30 00:14
به نقل از Wolverine:
به نقل از parker:
تنها چیزی که میشه گفت :
والا چی میتونم بگم !؟

نه نمکت زیاد شده

خخخخ خندیدیم :-* :-* :-* آقا من انسان جدی هستم میام براتا :lol:
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #25 Bad joke 1394-04-30 00:17
#22
خب استاد اون دکتر استرنج پدر مرده را هم باید یه جوری بچسبونن به دنیای مارول
فقط یه چیز بگم اره احتمالش هست ولی وجدانا به مدل مارول نمیخوره وجدانا
اره الان که خودم هم فکر میکنم نباید انقدر قاطع گفت فیلما دیدم ونحوه ناپدید شدن وسپ نظر میدم
نقل قول کردن
alibax25
#26 alibax25 1394-04-30 00:19
به نظر شما امکان داره هنک پایم مثل کمیکش لباس زنبور زرد رو بپوشه و تو فیلم جنگ داخلی باشه؟
نقل قول کردن
parker
#27 parker 1394-04-30 00:20
به نقل از alibax25:
به نظر شما امکان داره هنک پایم مثل کمیکش لباس زنبور زرد رو بپوشه و تو فیلم جنگ داخلی باشه؟

امکانش هست ولی خیلی خیلی پایینه.
نقل قول کردن
alibax25
#28 alibax25 1394-04-30 00:25
#27اگه میشد عالی میشد :sad:
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #29 Agent Marvel 1394-04-30 00:42
ممنون حسن آقا.فیلم از قرار معلوم از نظر امتیاز و فروش خوب کار کرده.امیدوارم قسمت دوم هم در کار باشه چون مارول با ساختن این فیلم نه تنها ضرر نکرد بلکه سود هم کرد.مارول اگه عاقلانه تر تصمیم میگرفت الآن تو اوج که هست تو کهکشان بود! اگر کشمکش ها و درگیری هانبود الآن Ant-Man سال 2008 اکران شده بود.
با ایستر اگ یکی مونده به آخر و همین طور آخر حال کردم(به هر حال میدونستیم استن لی تو فیلم هست!)
نقل قول کردن
free-spider
#30 free-spider 1394-04-30 00:49
عالی.به نظر من بهترین قسمت یک بازی یا فیلم راز های اون است
نقل قول کردن
Victor
+1 #31 Victor 1394-04-30 01:03
به نظر من تئوری استاد قابل باورتره
فایگی گفته که می یه ایده ی باحال واسه هنری پیم و واسپ داریم و این نمیتونه به این معنی باشه که مایکل داگلاس انت من و اوانجلینا لیلی واسپ باشه
بنظرم بهتره طبق گفته ی مایکل داگلاس همسرش کاترین زتا جونز رو واسه نقش واسپ انتخاب انتخاب کنن
راستی اگه حرف حسن آقا رو هم ملاک بگیریم که دیگه از انت من فیلم ساخته نمیشه و انت من دیگه با حضور واسپ جایی تو دنیای مارول نداره و اگه باشه هم ایشون خوشش نمیاد پس چرا مایکل داگلاس حرف از آینده ی واسپ میزنه؟
چرا در حالی که خودش انت من نیست و میشه گفت نقشش فقط واسه این فیلمه این حرفو میزنه؟
من با نظر و ایده ی آقای ترابی موافقم بنظر منم ما دو تا انت من و دوتا واسپ خواهیم دید
من خودم نمیدونم انتهای فیلم چه بر سر دارن کراس میاد ولی مشکوکه که چنین بازیگری رو واسه این نقش استفاده کردن فکر کنم 40 سالشه شاید در آینده هم اونو تو یونیورس مارول دیدیم
راستی عجیبه تو کاپیتان آمریکا سرباز زمستانی به دکتر استرنج اشاره میکنن در حالی که ما هنوز اونو ندیدیم هایدرا بدنبالش افتاده
از این طرف ما تا بحال پیتر پارکر اسپایدرمنو ندیدیم تو دنیای مارول ولی فایگی میگه او مدت هاست تو دنیای مارول اینور اونور تاب میخوره
ما روی دیوار رو روزنامه ها عکس اسپایدرمنو میبینیم ولی تا بحال پیترو ندیدیم چه برسه به اسپایدرمن و چه برسه به اینکه همین اول کاری عکسش چاپ بشه تو روزنامه ها یعنی فقط بخاطر اینه که مردمو نجات میده؟
و همینطور تو انت من اشاره ای میکنن به اسپایدرمن و این نمیتونه یه استر اگ الکی باشه حتما اتفاقایی افتاده که مردم تو زندون هم ازش حرف میزنن عکسش تو روزنامه ها چاپ میشه
و حالا هم بدون اینکه ما واسپو تابحال دیده باشیم اومدن میگن که او بین فضا و زمان گیر کرده حالا چرا گیر کرده؟
چه اتفاقی افتاده که واسپ به این روز افتاده؟
بنظر میاد یا دکتر استرنجمون مربوط به دوره ایه که هنری پیم جوونه و اونجا یه اتفاقایی میفته که واسپ بین فضا و زمان گیر میکنه
بنظرم میتونه اینجوری باشه
وکتر استرنج هم طی اون زمان بجورایی مرگ معشوقه ی تانوسو شکست میده و همین باعث میشه جاویدان باشه و همین هم باعث میشه که داستان دکتر استرنج برگرده به قبل وقایع فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان
راستی من موندم اون سنگه تسراک بود چی بود از کجا سر از زمین در آورده و چطوری اونمرد پیداش کرده و اون مرد چطوری از همه ی اینا خبر داره؟ و از همه مهمتر اون نشانه های مار معروف باستانی اونجا چیکار میردن؟
چرا رداسکال افتاده دنبالش تو زمان جنگ جهانی؟
من میگم قبلا یه درگیری پیش اومده همه ی این اتفاقا واسه خاطر اونه
دقت کردین اوریجین دکتد استرنج رو هم تعریف نمیکنن
و انت من و اتفاقاتش رو ربط دادن به دکتر استرنج
راستی مثل اینکه هنری پیم خیلی وقته با اونجرز آشنایی داره و اصلا هم دل خوشی ازش تداره حالا چرا نمیدونم
شاید بخاطر این باشه که یه زمانی عضوش بوده و دیدن که اون با خودش درگیره و بهش بها ندادن اینکارو میکنه
راستی اوجایی هم که هنری پیم لباس زنشو به دخترش نشون میده بیان کننده ی اینه که اونا خیلی وقته انت من و واسپ بودن و داشتن علیه بدی ها مبارزه میکردن و مشخصه که تو این راه تنها نبودن و سایر اعضای اونجرز و اشخاصی چون دکتر استرنج کنارش بودن و صد درصد اون چیزیم که باهاش مقابله میکردن یه چیز ماورایی و اهریمنی بوده بقیه داستانم که گفتم
بنظر خیلی جالب میاد
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #32 Bad joke 1394-04-30 01:23
#31
علی انگار اصلا نخوندی تو فیلم یه فلش بک هست که هنک پیم جوون و وسپ یه بمب اتم شلیک شده را متوقف میکنن تو این لحظه جانت بین فضای بین ملگولی گیر میکنه

بعد وقتی اسکات انقدر کوچیک میشه که وارد فضای ملکولی میشه یه نصویر نامفهوم زن میبینه که نویسنده مقاله میگفته صد در صد وسپه و صدایی میومده میگفته ابدیت وتکرار میشده

این ایده خودت از ایده منم قاطی تره نصفشم نفهمیدم

یه نکته را هم بگم قرار بوده پاتریک ویلسون معروف نقش جوونی هنک را بازی کنه ولی گویا انقدر جوونی هنکا کم کردن که دیگه نیازی به بازی اون نبوده
پس ایده گذشته ای که تو فیلمنامه اول بوده تقریبا حذف شده و به اکشن فیلم اضافه شده و مطمئنم پل راد میخواسته وسپا بکشه ولی مارول با این روش راه را برای بودنش باز گذاشته



یه نمونه از پیش بینی هامو میگم ببین درست در اومده یا نه اونوقت که شایعه شده بود هال جردن تو ارو خواهد اومد
من گفتم غیر ممکنه و احتمال فوق العاده زیاد مستر ترافیک را خواهیم دید (کامنتشا بگردی پیدا میشه )
خبر مستر ترافیک را هم دیدی امشبم تهیه کننده ارو گفته گرین لنترن تو سریال نخواهد بود
نقل قول کردن
shervin 2
#33 shervin 2 1394-04-30 07:47
مقاله عالی بود و من منتظر فیلمم.فقط یه سوال کسی می تونه ایستراگ های فلش رو هم بنویسه اونا هم خیلی جالبن من هر چی سعی کردم نتونستم اگر پیدا نکردین تو سایت ign کامل همشو توضیح داده
نقل قول کردن
Victor
#34 Victor 1394-04-30 10:31
#32
:lol:
نقل قول کردن
Dark spidey
#35 Dark spidey 1394-04-30 11:54
ممنون از حسن اقا بابت ترجم منکه هنوز فیلمو ندیدم ولی مطمئنم فیلم خوبیه نقدا خیلی خوب بودن فروششم خوبه
من هم hd cam بیاد میگیرمش
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#36 Amazing Spidey 1394-04-30 14:33
خیلی ممنون امیدوارم ادامشو بسازن چون فیلم خیلی قشنگیه
اقا من تمروز فیلمو دانلود کردم زمان فیام 1 ساعت و 33 دقیقس بعد اخر فیلم هم اونجایی که نشون میده کراس با لباس یلو جکت اونجاس تموم میشه . اگه ماله کسی با مال من فرق داشت میشه از اونجایی که گفتم تا اخرش برام اپلود کنه ؟
ممنون میشم از هرکی که اینکارو کرد
نقل قول کردن
batspider
#37 batspider 1394-04-30 19:03
#36
مشکل از شخصیه که فیلم رو گرفته ، فکر کنم موقع فیلمبرداری مچش رو گرفتن. تاحالا که نسخه دیگه ازش نیومده.همشون اخر رو ندارن
نقل قول کردن
hosein7980
#38 hosein7980 1394-05-03 23:01
دوستان سوالی داشتم. الان تو مردعنکبوتی جدید شخصیت اصلی مونث گوئنه یا مری؟؟؟
نقل قول کردن
Agent Marvel
#39 Agent Marvel 1394-05-03 23:04
به نقل از hosein7980:
دوستان سوالی داشتم. الان تو مردعنکبوتی جدید شخصیت اصلی مونث گوئنه یا مری؟؟؟

هنوز مشخص نیست.
نقل قول کردن
superior iron man
#40 superior iron man 1394-05-04 01:19
احتمال زیاد مری جینه
نقل قول کردن
Agent Marvel
#41 Agent Marvel 1394-05-04 01:20
به نقل از superior iron man:
احتمال زیاد مری جینه

شاید هردو هم مری و هم گوئن باشن.
نقل قول کردن
hosein7980
#42 hosein7980 1394-05-04 10:05
به نقل از Agent Marvel:
به نقل از superior iron man:
احتمال زیاد مری جینه

شاید هردو هم مری و هم گوئن باشن.


ای کاش شبیه کارتون مردعنکبوتی خارف العاده باشه. او در هم تتیدگی های فیلمانه باشه. بعد درضمن چون بازیگر جوونه قراره تعداد فیلم های جدید مردعنکبوتی بیشتر بشه؟؟
نقل قول کردن
batspider
+4 #43 batspider 1394-08-24 17:55
منم یک استراگ بگم.اونجایی که برای اولین بار اسکات لنگ کوچیک میشه بعد با تله موشه پرت میشه رو ماشین یه پیرمرده:


این آقا اسمش گرت موریسه و اولین کسیه که نقش انت من را تو تلوزیون بازی کرده:
نقل قول کردن
Samwel Tarly
+1 #44 Samwel Tarly 1394-08-24 20:07
عجب اطلاعات خوبی دادید اما من همه رو کامل نخوندم چون نمی خوام اسپویل شم.
اون موردی که به گروه هایدرا یا ماندارین و شیلد اشاره کرده واقعا جالب بود.
از اینکه فهمیدم فالکون تو فیلم هست خیلی خوشحال شدم چون از هنرپیشش خیلی خوشم میاد مخصوصا با اون مصاحبش
نقل قول کردن
Human Torch
+2 #45 Human Torch 1394-08-24 20:37
سلام به همه رفقا من بعد ٣ سال كه مهمون سايت عالى شما بودم بالاخره عضو شدم و كلى اطلاعات كميك بوكيم بالا رفته و حتى كتاب آقاى ترابى يعنى فن تحليلى كميك استريپ هم گرفتم البته جرقه علاقه من به كميك بوك و مخصوصا اسپايدر من با مجله ى عصر مصور شروع شد به هر حال خيلى خوش حالم كه عضو سايتم
نقل قول کردن
kaito
#46 kaito 1394-08-24 21:51
به نقل از s.kraven:
به این میگن easter egg که اگه کسی سواد کمیکیش خوب بود بتونه بفهمه نه مثل ای مارک وب کچل( :lol: ) توی صفحه ی کامپیوتر اسم ونوم و مایکل موربیوس رو بنویسه :-x

خب انگار مارول برای ابدیت برنامه داره و احتمالا تو فیلم دکتر استرنج نمونه پر جزئیات ترش رو نشون میدن

ولی انصافا هرکی اینارو کشف کرده واقعا شاستته ی یک کف مرتب هستش.به خصوص به خاطر اون طرف نویسنده

دادا برگشتی؟؟ :cry:
باهات موافقم مارک وب خیلی ایشتر اگ هاش :eek:
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#47 Amazing Spidey 1394-08-24 21:55
#47
What the phase ?
کایتو حالت خوبه
تاریخ نظرو نگاه کردی
خوب میشی
نقل قول کردن
kaito
#48 kaito 1394-08-24 22:08
به نقل از Amazing Spidey:
#47
What the phase ?
کایتو حالت خوبه
تاریخ نظرو نگاه کردی
خوب میشی

تقاضای حذف نظر بالا و استعفا از سایت بابت این سوتی شدید رو دارم :-*
مگه مقاله واسه کی هستش؟؟؟ کی اومد تو سایت
نقل قول کردن
Doc Strange
#49 Doc Strange 1394-08-24 22:50
به نقل از kaito:
مگه مقاله واسه کی هستش؟؟؟ کی اومد تو سایت

مال خیلی خیلی وقت پیش ... :-*

بعد یه سوال:

چطور تو این خبرای جدید تعداد نظرات انگشت شماره بعد چطوری این که دومین تیتر سایته 40 تا بیشتر نظر داره؟!!!!

کایتو یکم از درسا بیا بیرون ... اثراتشو دارم میبینم ...

نگرانتم ... !
نقل قول کردن
ELEGANT
#50 ELEGANT 1394-08-29 13:34
اون هاله ای که تو قسمتی که اسکات میره تو دنیای کوانتومی دیده میشه , اترنیتی نیست , واسپه
نقل قول کردن
Cap.Venom
#51 Cap.Venom 1397-10-15 15:16
یکی از برگترین ایستراگ هایی که بنده کشف کردم و در هیچ مقاله یا سایت های مختلف ندیدم درباره لوگو اینترو مارول در MCU بود :lol:
و اینه که به ترتیب از اول در هفت فیلم لوگو یکسان بود و تغییر کرد بعد در شش فیلم و سپس پنجمین فیلم :o
اما حالا با لوگو کاپیتان مارول این توالی رو بهم زده و نشد به چهارمی برسه با اینکه لوگو فیلم بعدی یعنی اونجرز پایان بازی همون لوگو قبلیه :-|
استاد ترابی و بقیه ممنون میشم نظرتونو بگید
با تشکر دوستدار شما cap.venom ;-)
نقل قول کردن
mtm
#52 mtm 1398-05-25 10:17
به نقل از batspider:
منم یک استراگ بگم.اونجایی که برای اولین بار اسکات لنگ کوچیک میشه بعد با تله موشه پرت میشه رو ماشین یه پیرمرده:


این آقا اسمش گرت موریسه و اولین کسیه که نقش انت من را تو تلوزیون بازی کرده:

wow!
just wow
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید