بتمن تا به حال چند نفر را به قتل رسانده؟ + لينك دانلود ويدئو

آیا بتمن تا به حال كسی را در فیلم های سینمایی خود كشته؟ پاسخ: بله! تا دلتون بخواد!

عكس بتمن

 

بتمن قهرمانی است  كه در كمیك ها سوگند یاد كرده هرگز جان كسی رو نگیره ولی در سینما تا دلتون بخواد آدم كشته! ما كه به سختی میتونیم باور كنیم ولی به نظر میاد پس از دیدن این ویدئو  باید لقب او را از "مبارز شنل پوش" (Caped Crusader) به "قاتل شنل پوش" (Caped Killer ) تغییر داد. در واقع در این ویدئوی بسیار جالب میبینیم كه بتمن عمدا یا غیر عمدی دست كم 45 نفر را در طول هشت  فیلم خود كشته است.

 

لينك دانلود و تماشا

در حقیقت از فیلم قدیمی بتمن در دهه 60 میلادی (با شركت ادام وست) تا آخرین آن یعنی "شوالیه تاریكی برمیخیزد" بتمن در تمام فیلم های خود حداقل یك نفر را كشته به جز در فیلم "بتمن و رابین" (بنابراین شاید بتوان این نكته را تنها نقطه قوت این فیلم دانست كه عنوان بدترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ را یدك میكشد)

فقط امیدواریم در طول فیلم "بتمن  علیه سوپرمن : طلوع عدالت" به لیست كشته شدگان در این ویدئو اضافه نشود.

منبع: سايت comicbook.com

با تشكر از جناب حسن رياحي به خاطر اپلود كردن اين ويدئو

 

مطالب مرتبط:

همه چیز درباره بتمن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Sherlockian
#1 Sherlockian 1394-06-03 17:00
تو bvs که اضافه میشه تو هم خود تیرلر گردن یکی از سربازای سوپرمنو شکوند.
نقل قول کردن
Doc Strange
#2 Doc Strange 1394-06-03 17:08
#1 گل گفتی حسام جان!
تازه همه میدونن بتمن اسنایدر قراره چقدر دارک و خشن باشه.... :-*
همین مونده زک اسنایدر بگه این بتمن ایرانیه اصلیتش... :-|
نقل قول کردن
s.kraven
#3 s.kraven 1394-06-03 17:12
تشکر جناب ریاحی اما یک نکته ای رو بگم که بعضیهاش کاملا دست بتمن نبوده و اتفاقی بوده؛مثلا اونجایی که جوکر میخاست فرار کنه بتمن اونو گرفت که فرار نکنه و یجورایی پرت شدنش دست بتمن نبود یا مثلا همون پنگوئن یا همون بدیختایی که با خمپاره کشته شدند.
نقل قول کردن
Artemis
-3 #4 Artemis 1394-06-03 17:15
این که چیزی نیست،ولورین و ددپول حداقل صدبرابر این ادم کشتن :lol:

#3
کریون جان چطور شد طرفدار بتمن شدی؟ :o
نقل قول کردن
s.kraven
#5 s.kraven 1394-06-03 17:16
1#
چی میگی حسام؟تو سری بازیهای بتمن آرکهام بتمن دست و پا و چه بسا گردن دشمناش رو میشکوند ولی وقتی وارد detective mode میشدیم میدیدیم هنوز ضربان دارند و زنده اند .گردن شکستگی که باعث مرگ قطعی نمیشه که :-*
نقل قول کردن
s.kraven
#6 s.kraven 1394-06-03 17:23
4#
من طرفدار حقیقتم ;-)
نقل قول کردن
Agent Marvel
-3 #7 Agent Marvel 1394-06-03 17:23
البته سناریوی بعضی از این قتل ها کاملا به جا و هوشمندانه بودند. مثلا بروس هاروی دنت رو تو شوالیه تاریکی کشت که باید میکشت.اونجا بود که باید به هوشمندی و کار درستی نولان درود فرستاد.
نقل قول کردن
Agent Marvel
#8 Agent Marvel 1394-06-03 17:25
#5
نه تو اون سری بتمن فقط به گردن دشمناش ضربه میزد یا فشار می آورد.شکستن گردن مرگ قطعی داره.
نقل قول کردن
Agent Marvel
#9 Agent Marvel 1394-06-03 17:26
#4
پانیشر یادت نره !
نقل قول کردن
Artemis
#10 Artemis 1394-06-03 17:27
#7

خب زاد که تهدید خیلی بزرگتری بود تا دنت :-| چطور اونجا سوپرمن نباید می کشتش؟ :-|

#9
البته ;-)
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #11 spidey 4ever 1394-06-03 17:29
به نقل از Artemis:
این که چیزی نیست،ولورین و ددپول حداقل صدبرابر این ادم کشتن :lol:

#3
کریون جان چطور شد طرفدار بتمن شدی؟ :o


چه حرفايي كه نميزنن اين ارتميس و ايجنت مارول
خير سرشون مترجم و نويسنده سايت هم هستن!

علماي عزيز ، درسته ولي ولورين و ددپول و ددپول كه مثل بتمن "سوگند ياد نكرده اند تا كسي را نكشته اند" . اونا ادعاي نكشتن ندارن. به علاوه ذات ولورين و امثال ددپول و پانيشر با قتل و خونريزي همراه و بخشي از شخصيت اونهاست .
اين بازم ثابت ميكنه كه فيلم هاي بتمن به كميك هاش وفادار نيستن
نقل قول کردن
Agent Marvel
#12 Agent Marvel 1394-06-03 17:30
#10
اون فیلم بی منطق رو داری با بهترین فیلم بتمن تاریخ مقایسه میکنی؟ سناریوی هوشمنداه نولان رو داری با برنانه ریزی های یهویی زک مقایسه میکنی ؟(باز من جوش آوردم :lol: )
راستی ایمیلتو چک کن.
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #13 spidey 4ever 1394-06-03 17:30
به نقل از Agent Marvel:
البته بعضی از این قتل ها کاملا به جا و هوشمندانه بودند. مثلا بروس هاروی دنت رو تو شوالیه تاریکی کشت که باید میکشت.اونجا بود که باید به هوشمندی و کار درستی نولان درود فرستاد.


:lol:
قتل هوشمند؟
:D
نقل قول کردن
s.kraven
#14 s.kraven 1394-06-03 17:31
8#
نه مرگ قطعی به همراه نداره ;-) حیف نمیشه لینک سایت گزاشت وگرنه بهت مرجع معرفی میکردم .در مورد سری آرکهام هم بگم که توش جوری با آرنج ضربه میزد به گردن طرف که میشکست همین اتفاق برای دست و پای دشمناش میفتاد ;-)
نقل قول کردن
s.kraven
#15 s.kraven 1394-06-03 17:33
11#
پرشین اسپایدر عزیز از این شکلک که بعد جمله اش گذاشته میشه فهمید شوخیه دیگه؛این شکلک:
:lol:
نقل قول کردن
Agent Marvel
#16 Agent Marvel 1394-06-03 17:34
#11
پرشین اسپایدر عزیز ! :-* هاروی دنت یک بیمار ذهنی بود که توانایی تصمیم گیری نداشت.داشت با شیر و خط کل اعضای خانواده گوردون رو از بین میبرد! چی کار میکرد؟ نازش میکرد؟!
نقل قول کردن
mtm
+2 #17 mtm 1394-06-03 17:35
ساسان راست ميگه ارتميس
از شما و ارشيا بعيد بود بتمن رو با پانيشر و ددپول و ولورين مقايسه كنيد
اخه اينا چه ربطي بهم دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
+1 #18 mtm 1394-06-03 17:38
به نقل از Agent Marvel:
#11
پرشین اسپایدر عزیز ! :-* هاروی دنت یک بیمار ذهنی بود که توانایی تصمیم گیری نداشت.داشت با شیر و خط کل اعضای خانواده گوردون رو از بین میبرد! چی کار میکرد؟ نازش میکرد؟!


احساس ميكنم كلا كيفيت نظرات سايت افت كرده
خواهشا كمي بيشتر دقت كنيد در نظر دادن
ببخشيد پس اين تيمارستان اركام رو براي چي ساختن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه نه اينكه رواني هاي برتر از دو چهره هم توش نگهداري ميشه و بتمن هميشه با هزار بدبختي اونا رو ميگيره و ميندازه اون تو؟
اره... اين بتمني هستش كه من مينشناسم
نقل قول کردن
Agent Marvel
#19 Agent Marvel 1394-06-03 17:38
#17
نه آقای ترابی من سناریویی که برای قتل هاروی دنت بود رو گفتم،اصلا مقایسه نکردم.
نقل قول کردن
Agent Marvel
#20 Agent Marvel 1394-06-03 17:39
#19
اونجا هاروی دستش رو گذاشت رو ماشه تا شلیک کنه تو سر پسر جیم گوردون.نمیشد کاری کرد پس هلش داد،هاروی هم افتاد پایین مرد.فکر کنم منظورمو بد رسوندم میخواستم این سناریو را با سناریوی قتل زاد مقایسه کنم کج رفتم !
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1394-06-03 17:42
يه جاي ويدئو خيلي منو خندوند
اونجايي كه پنگوئن ميافته بعد يه دونه به امار اضافه ميشه
ولي يهو بلند ميشه و سازنده كليپ انگار مثلا اشتباه كرده يه دونه كم ميكنه . بعد دوباره پنگوئن ميخوره زمين و شماره قبلي برميگرده :lol:
اخرش هم كه خود بروس وين مانيتور رو خاموش ميكنه و عينك اش رو درمياره و از ديدن اين كشت و كشتار اه ميكشه خيلي بامزه بود :D
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #22 s.kraven 1394-06-03 17:44
21#
این صحنات برای بتمن تیم برتون بوده استاد دیگه ته خنده بود
من کلی با رقصهای جوکر تو بتمن 1989 خندیدم :lol:
نقل قول کردن
mtm
+1 #23 mtm 1394-06-03 17:46
ولي من هنوزم فيلم هاي بتمن برتون رو ميبينم و اون صحنه هايي كه بتمن ادم ميشكه رو ميبينم واقعا شوكه ميشم
به خصوص اونجايي كه به ياور بمب وصل ميكنه و ميزاره ميره و بعد هم منفجر ميشه
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #24 spidey 4ever 1394-06-03 17:47
به نقل از mtm:
ساسان راست ميگه ارتميس
از شما و ارشيا بعيد بود بتمن رو با پانيشر و ددپول و ولورين مقايسه كنيد
اخه اينا چه ربطي بهم دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استاد خيلي. باورم نميشه واسه يه بارم كه شده از من حمايت كردين. اين اشك شوقه دارم ميريزم :cry:
نقل قول کردن
Arian94
+2 #25 Arian94 1394-06-03 17:48
بتمن هم قتل کم نداره :eek: از این به بعد من به بتمن میگم قاتل :lol:
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #26 s.kraven 1394-06-03 17:53
23#
من اونجا که بمب میزاره 3 بار شوکه شدم:
1-وقتی دیدم اون بمبو انداخت و ساختمون آتیش گرفت
2-دیدم بتمن تو ماشین نبوده
3-دیدم جوکر با هلی کوپتر میاد که ثابت کنه هنوز زنده است
:lol:
نقل قول کردن
free-spider
-3 #27 free-spider 1394-06-03 18:02
بتمن قهرمانی هست که مرگ پدر و مادرش رو به چشم دید و بدون ان ها بزرگ شد و حبت پدر و مادری نچشید و توسط گروهی بی هم تعلیم دید یه جورایی دست پرورده تاریکی هاست به همین خاطر کشتن جنایتکاران براش مهم نیست ولی بازم حق کشتنشون رو نداشت اما هاروی دنت رو نمیشد نجات داد وقتی خودش هم داشت سقوط می کرد اگه هاروی رو جات می داد دنیا حقیقت دنت رو می فهمید و کل تلاش های هاروی دنت در مورد خلافکار ها بی ارزش می شد بنابرین سعی کرد اهاروی شوالیه سفیدی بسازه که هرگز نشده بود
البته شاید بعضی از دوستان با این حرف اخرم موافق نباشند.
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #28 spidey 4ever 1394-06-03 18:12
#27:
اگر بتمن اين هستش كه شما ميگي پس چرا تو كميك هاش ادم نميكشه؟
نكنه origin بتمن تو فيلم ها و كميك ها با هم فرق دارن؟ :-*
نقل قول کردن
Agent Marvel
#29 Agent Marvel 1394-06-03 18:15
ولی جدا تا به حال دقت نکرده بودم که بتمن ( تو فیلم های سینمایی) اینقدر آدم کشته،جدا این تضاد بزرگی با کمیک ها هستش.
نقل قول کردن
Arian94
#30 Arian94 1394-06-03 18:20
یه سوال چرا بغضی وقتا بعضی از نظرات حذف میشه؟
نقل قول کردن
batspider
#31 batspider 1394-06-03 18:46
عجب . البته من قتل راس الغول رو گردن گوردون می ندازم
چون اون پایه پل رو خراب کرد . :-*

در کل باید از ریمی یاد بگیرن چون به صورت خیلی ملموسی
دشمنای اسپایدرمن رو می کشت

کشتن گابلین توسط گلایدر خودش (البته اقتباس از کمیک بود)

کشتن اختابوس در حالی که می خواست گوی رو برای نجات
دنیا غرق کنه ( اسپایدی اخفالش کرد :lol: )

و...
نقل قول کردن
parker
#32 parker 1394-06-03 18:52
:lol:
نقل قول کردن
s.kraven
#33 s.kraven 1394-06-03 19:02
32#
:lol:
نقل قول کردن
Artemis
-1 #34 Artemis 1394-06-03 19:06
اقای ترابی من داشتم شوخی میکردم اگر ناراحت شدید ببخشید.ولی از لحنم هم مشخص بود که شوخیه

#14

درست میگی کریون مرگ قطعی به همراه نداره.ولی احتمالش خیلی زیاده
نقل قول کردن
Si@Vash
#35 Si@Vash 1394-06-03 19:09
پنگوئنو خیلی ناجور کشت :-|
من به جر سه گانه نولان بقیه فیلماشو ندیده بودم ولی انصاقا نمیفهمم چرا آخه این کارگردانا این کارارو میکنن!مخصوصا اونجا که بمب وصل میکنه به یارو بعد...لبخند جوکری؟؟؟ :o :o :o
نقل قول کردن
s.kraven
#36 s.kraven 1394-06-03 19:11
14#
آره.برای همین نمیشه قطعی گفت بتمن تو BVS هم میکشه یا نه!البته احتمالا با وجود این ویدئو دیگه نمیکشه یا مردن افراد به صورت قطعی نمایش داده نمیشه ;-)
نقل قول کردن
Agent Marvel
#37 Agent Marvel 1394-06-03 19:31
#14
خود سازندگان آرکهام تو یه مصاحبه اینو گفته بودن که فقط ضربه میزنه یا فشار میاره.من که از خودم حرف در نمیارم کریون عزیز.
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#38 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-03 19:44
چه عجیب نمیدونستم این همه آدم کشته. :o :o :o
خب مرگ راس رو که نمیشه حساب کرد چون گوردون پل رو خراب کرد به قول خود بتمن:
«من تو رو نمی کشم ، اما نجات ات هم نمیدهم»
هاروی دنت که دوستان گفتند راه دیگه ای نداشت بعدشم مرگش قطعی نبود شاید میوفتاد یه جاش بدجور زخمی میشد. و اینم بگم پرت کردن یه یارویی از یه ازتفاع متوسط بد تره یا محکم گردنشو کشوندن؟
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#39 Samwel Tarly 1394-06-03 20:00
واقعا فکرشو نمی کردم نولان اینکارو بکنه.
تو اون معبد اون همه جنگجو تو اون اتش سوزس مردن.
خب دیگه تنها نکته منفی فیلم شوالیه تاریکی پیدا کردیم.
امیدوارم تو bvs این اشتباهات تکرار نشه.
اونجایی که اون یارو با بمب ترکید و بتمن لبخند زد شاخ دراوردم.
نقل قول کردن
Sherlockian
#40 Sherlockian 1394-06-03 20:49
به نقل از s.kraven:
1#
چی میگی حسام؟تو سری بازیهای بتمن آرکهام بتمن دست و پا و چه بسا گردن دشمناش رو میشکوند ولی وقتی وارد detective mode میشدیم میدیدیم هنوز ضربان دارند و زنده اند .گردن شکستگی که باعث مرگ قطعی نمیشه که :-*

بابا ول کنید دیگه از لحاظ علمی هیچکی موقع دیدن فیلم به این قضیه نگاه نمیکنه .
نقل قول کردن
spidey 4ever
+1 #41 spidey 4ever 1394-06-03 21:28
به نقل از pedram.alireza:
به نقل از Spidey 4Ever:
به نقل از agh:

خب دیگه تنها نکته منفی فیلم شوالیه تاریکی پیدا کردیم.
.


تنها نکته منفی شوالیه تاریکی؟
این فیلم کلی نکته منفی داره:
- برتری جوکر بر بتمن و تحت الشعاع قرار دادن او
- نداشتن رومانس یا جنبه عاشقانه مناسب
- گریم مسخره و کلیشه ای دو چهره
- نداشتن مبارزه ماندگار
- صحنه های زد و خورد گیج کننده
- انجام یک عمل غیر اخلاقی به نام استراق سمع از سوی بتمن در پایان فیلم که حتی باعث میشه لوشس فاکس از بتمن رنجیده خاطر بشه
- ....

ببخشید ولی گریم دو چهره بد بود؟ نه واقعاً ای چه انتظاری از گریمور دارید ازین بهتر؟
جوکر این فیلم فوق العاده بود و خیلی خوب بود دیگه اونو نباید میگفتین.
آره رومانس خوب نداره.
مبارزه ماندگار که خب با جوکر مبارزه نمیشه کرد ، راس هم که چن تا مبارزه داشت که بدک نبود ، بین هم مبارزه اش توی فاضلاب خیلی قشنگ بود ، شاید خیلی جلوه های ویژه نداشت ولی خیلی زیبا بود.
کجاش گیج کننده بود؟
استراق سمع درسته پسندیده نبود ولی خیلی بهش کمک کرد و اینکه استفاده ی بدی ازش نکرد


اینایی که من گفتم رو همه منتقدین منصف هم گفتن
شما به مبارزه بتمن با افراد اون رییس خلافکارها تو کافه نگاه کن تا بفهمی گیج کننده یعنی چی
دو تا نقدخوب بخونی میفهمی همه منتقد ها میگن صحنه های زد وخورد نقطه ضعف بتمنه
بعدشم کارگردان اگه کارگردان باشه با جوکر هم مبارزه ماندگار خلق میکنه
تازه اگه نولان کارگردان بود لااقل تو سه گانه بتمن دو تا مبارزه مانثگار خلق میکرد . نه اینکه اون مبارزه الکی با بین رو اقای ترابی به زور تو لیست 20 مبارزه برتر کمیک بوکی بزاره
گریم دو چهره هم کلیشه ای ترین گریم بود
استراق سمع هم بده مخصوصا اگه اون بالایی ها به نولان تحمیلش کرده باشن تا سیاست های جمهوری خواهانه جرج بوش رو توجیه کنن
اره داداش ... اینجوریاست
شما نوجوانان تازه علاقمند به کمیک شده مو میبینید و ما پیچش مو
نقل قول کردن
parker
+1 #42 parker 1394-06-03 21:34
spidey 4ever یه سوال ؟

احیانا تو همون پرشین اسپایدر خودمون نیستی ؟؟ :lol: :lol:

لحنت فراموش نشدنیه !!
نقل قول کردن
Z-men
#43 Z-men 1394-06-03 21:54
فقط چندتا نکته:
این اسپایدی اسباب بازیه دیگه ، سعی کن از اسباب بازی ها یا کارتون ها و ... استفاده نکنی چون مثل این جا کله اسپایدی شبیه فضایی های مردان سیاهپوش میشه :P
Hardness پاک کن وقتی میخوای چیزی مثل انگشتای ایرون من رو پاک کنی رو ۱۰۰ بذار.
اگر از magic wand tool استفاده میکنی ( فکر کنم تو برش لوگو استفاده کردی) tolerance رو تنظیم کن چون این جا حروفی مثل R و C کامل برش داده نشده.
لازم نیست لوگو رو به حاشیه ها بچسبونی چون کارت زشت میشه.
وقتی هم میخوای تصویری رو کوچیک بزرگ کنی که متناسب عرض و طولش مهمه حتما اون علامت اتصال بالای صفحه رو بزن مثلا انت من این جا عرضش با طولش متناسب نیست و پهن شده.
امیدوارم به کارت ادامه بدی. ;-)
نقل قول کردن
Agent Marvel
-1 #44 Agent Marvel 1394-06-03 21:56
آره شوالیه تاریکی کلی مشکل داره،مشکل از سر و روش میباره به خاطر همین تو رتبه چهارم بهترین فیلم های کمیک بوکی جا خوش کرده. :-*
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
-1 #45 Mehrad Davaii 1394-06-03 21:59
خیلی جالب بود
کلا با کمیک ها متفاوته ولی بعضی وقت ها قتل ویلن فیلم الزامی هست ( چون ممکنه به بن بست بخوره قضیه!)
و اینکه این تفاوت فیلم وکمیک ها رو خیلی دوست دارم...
نقل قول کردن
Farzan003
-1 #46 Farzan003 1394-06-03 22:05
آقا ساسان حالا با رومنس و اکشن نسبتا ضعیف شوالیه تاریکی کار ندارم ولی منطورتون از گریم کلیشه ای چیه؟چون واقعا دوچهره خیلی قشنگ و رئال دراومده ضمن این که اصلا اکهارت تو فیلم گریم نشده بود و دوچهره با جلوه ویژه طراحی شده بود.در مورد استراق سمع هم که باید بگم نولان این عملو تایید نکرد چون اگه میخواست تایید کنه فاکس استعفا نمیداد(طبعا استعفای فاکس بخشی از فیلمنامه بود دیگه).ضمنا درسته که بتمن قسم خورده کسی رو نکشه ولی همچین قهرمان اخلاق مداری نیست.مثلا یادمه تو کمیک hush بتمن لوییس لینو از بالا ساختمون پرت میکنه تا سوپرمنو عادی کنه.یه چیز دیگه هم اینکه سال 2008 دوران ریاست جمهوری بوش تموم شد و اوبامای دمکرات اومد روی کار پس عملا دلیلی نداشت که نولان پاچه خاری بوشو بکنه.
پ.ن:از ویدیو متشکرم.
نقل قول کردن
Hossein sbn
+1 #47 Hossein sbn 1394-06-03 22:07
50#
کسی نگفت شوالیه تاریکی حق بودن در لیست بهترین فیلم های کمیک بوکی رو نداره،فقط گفتن که اونقدر ها هم که می گن شاهکار و بی نقص نیست.
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
-1 #48 Mehrad Davaii 1394-06-03 22:21
یعنی خوشم میاد تنها سایت معتبری که ( اونم با اختلاف 1 امتیاز !) میگه اسپایدر من 2 بهتره META(STUPID)CRI TICT هستش!
به بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ که شوالیه ی تاریکی باشه لطفا توهین الکی نکنید و ایراد الکی نگیرید...
با تشکر
نقل قول کردن
New Goblin
+1 #49 New Goblin 1394-06-03 22:24
یعنی خدانکنه ب از بتمن بیاد بحث شوالیه تاریکی صد در صد پیش میاد.

من نمیفهمم چه اصراریه چه ممارستی دارین شما که میخواید اثبات کنید این فیلم شاهکاره،حالا بودن یا نبودنش رو کار ندارم ولی حرف بتمن میشه همه شروع میکنن به بحث!بحث که چه عرض کنم بیشتر دعوائه!

چرا نمیخواید ضعفای یه چیزی رو قبول کنید؟؟چون تو 4تا سایت خارجی فلان نمره آورده چمیدونم فلان جایزه رو برده یعنی ضعف نداره؟!

من که خودم 70درصد نظر خودمو دارم 30 درصد نظر منتقد!ولی اینکه شماها اینقدر سر و کله میزنید نه DC کمیک و نه حتی Marvel چیزی بهتون میده نه اتفاق مهمی میفته!

بیاید سلایق همدیگه رو قبول کنید،دلیل نمیشه کسی رو به خاطر اینکه از چیزی که به نظر شما شاهکاره بدش میاد سرزنش کنید!من خودم از سری فیلمای Amazing Spider Man خوشم میاد ولی خب آقای Artemis بدشون میاد ولی تا حالا بهشون چیزی گفتم؟؟
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #50 Agent Marvel 1394-06-03 22:32
#54
تو اینکه اسپایدرمن 2 بهترینه احدی شکی نداره..

ولی حق با آقای new goblin هستش منم دارم این اشتباه رو میکنم نباید نظرمون رو به کسی تحمیل کنیم.منم این اشتباه رو کردم ولی از الآن به بعد تمومه.
نقل قول کردن
spidey 4ever
+1 #51 spidey 4ever 1394-06-03 22:33
به نقل از Farzan003:
آقا ساسان حالا با رومنس و اکشن نسبتا ضعیف شوالیه تاریکی کار ندارم ولی منطورتون از گریم کلیشه ای چیه؟چون واقعا دوچهره خیلی قشنگ و رئال دراومده ضمن این که اصلا اکهارت تو فیلم گریم نشده بود و دوچهره با جلوه ویژه طراحی شده بود.در مورد استراق سمع هم که باید بگم نولان این عملو تایید نکرد چون اگه میخواست تایید کنه فاکس استعفا نمیداد(طبعا استعفای فاکس بخشی از فیلمنامه بود دیگه).ضمنا درسته که بتمن قسم خورده کسی رو نکشه ولی همچین قهرمان اخلاق مداری نیست.مثلا یادمه تو کمیک hush بتمن لوییس لینو از بالا ساختمون پرت میکنه تا سوپرمنو عادی کنه.یه چیز دیگه هم اینکه سال 2008 دوران ریاست جمهوری بوش تموم شد و اوبامای دمکرات اومد روی کار پس عملا دلیلی نداشت که نولان پاچه خاری بوشو بکنه.
پ.ن:از ویدیو متشکرم.


گریم اش بیخود بود چون از CGI استفاده کرده بودن. این با کلیت فیلم جور درنمی آمد
اون استراق سمع دلیلش این بود که روسای وارنر رو همه میدونن جمهوری خواهان هستند. حتی سناتور مک کین تو کمپین انتخاباتی میگفت که طرفدار بتمنه و اوباما میگفت طرفدار اسپایدرمنه
وارنز به نولان تاکید کرده بود قضیه استراق سمع رو تو فیلم بزاره چون قرار بود افتضاح استراق سمع جورج بوش رو ماسمالی کنند. شما فلسفه بتمن رو از زبان الفرد میشنوید که میگفت ما برای بیرون اوردن فلان تروریست کل جنگل رو اتیش میزدیم. این سیاست جورج بوش و کارهای خمصمانه و جنگ طلبانه و لشگر کشی های او به خاورمیانه بود که تروریست ها رو تو خانه خودشون اتیش بزنه. الانم که نتیجه این سیایت های غلط رو تو داریم خاورماینه میدیم.
کارهای بتمن تو این فیلم تایید کننده جورج بوشه .
نقل قول کردن
spidey 4ever
#52 spidey 4ever 1394-06-03 22:35
به نقل از Mehrad Hidden:
یعنی خوشم میاد تنها سایت معتبری که ( اونم با اختلاف 1 امتیاز !) میگه اسپایدر من 2 بهتره META(STUPID)CRITICT هستش!
به بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ که شوالیه ی تاریکی باشه لطفا توهین الکی نکنید و ایراد الکی نگیرید...
با تشکر


همون برای شما کفایت میکنه
چون متاکریتیک فقط نقد بهترین منتقدین سینمایی رو منعکس میکنه
همین براتون تا ابد بسه
نقل قول کردن
spidey 4ever
+1 #53 spidey 4ever 1394-06-03 22:36
به نقل از Mehrad Hidden:
خیلی جالب بود
کلا با کمیک ها متفاوته ولی بعضی وقت ها قتل ویلن فیلم الزامی هست ( چون ممکنه به بن بست بخوره قضیه!)
و اینکه این تفاوت فیلم وکمیک ها رو خیلی دوست دارم...

معلومه خیلی جالبه مگه تا به حال دی سی یا وارنر چیزی ساخته یا تولید کرده که شما دی سی فن ها ازش خوشتون نیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ :lol:
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
-1 #54 Mehrad Davaii 1394-06-03 22:39
به نقل از Agent Marvel:
#54
تو اینکه اسپایدرمن 2 بهترینه احدی شکی نداره..

ولی حق با آقای new goblin هستش منم دارم این اشتباه رو میکنم نباید نظرمون رو به کسی تحمیل کنیم.منم این اشتباه رو کردم ولی از الآن به بعد تمومه.

agent جان
هر کسی نظری داره ولی قبول داری که امتیازات شوالیه تاریکی بیشتره؟
نمی خوام بگم چی بهتره ولی چون دیدم بعضی ها یه طرفه دارن به سمت قاضی میرن و ایرادات الکی به این شاهکار سینما میگرن نظر دادم
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
-1 #55 Mehrad Davaii 1394-06-03 22:41
به نقل از Spidey 4Ever:
به نقل از Mehrad Hidden:
یعنی خوشم میاد تنها سایت معتبری که ( اونم با اختلاف 1 امتیاز !) میگه اسپایدر من 2 بهتره META(STUPID)CRITICT هستش!
به بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ که شوالیه ی تاریکی باشه لطفا توهین الکی نکنید و ایراد الکی نگیرید...
با تشکر


همون برای شما کفایت میکنه
چون متاکریتیک فقط نقد بهترین منتقدین سینمایی رو منعکس میکنه
همین براتون تا ابد بسه

نه اشتباه نکن
نظرات فوق متعصبانه هم در بین منتقدین دیده میشه
ولی در مجموع و در اکثر سایت ها از جمله روتن تومیتوز امتیاز شوالیه تاریکی بیشتره
نقل قول کردن
spidey 4ever
#56 spidey 4ever 1394-06-03 22:42
به نقل از Mehrad Hidden:
به نقل از Agent Marvel:
#54
تو اینکه اسپایدرمن 2 بهترینه احدی شکی نداره..

ولی حق با آقای new goblin هستش منم دارم این اشتباه رو میکنم نباید نظرمون رو به کسی تحمیل کنیم.منم این اشتباه رو کردم ولی از الآن به بعد تمومه.

agent جان
هر کسی نظری داره ولی قبول داری که امتیازات شوالیه تاریکی بیشتره؟
نمی خوام بگم چی بهتره ولی چون دیدم بعضی ها یه طرفه دارن به سمت قاضی میرن و ایرادات الکی به این شاهکار سینما میگرن نظر دادم


ما هر چی میگیم نظر اساتید و منتقدین بزرگ سینماییه
من این همه ایرادات رو گفتم
شما هم ایرادات اسپایدرمن 2 رو بگو
نقل قول کردن
Agent Marvel
#57 Agent Marvel 1394-06-03 22:42
#60
ربطی به امتیاز نداره مهراد جان.اقتباس باید کمیک بوکی باشه که اسپایدرمن 2 از این نظر صد درصد بود.شوالیه تاریکی عالیه ولی ه هیچ وجه بهتر از اسپایدرمن 2 نیست.بازم نظر شما محترمه.
نقل قول کردن
arsalan-goblin
#58 arsalan-goblin 1394-06-03 22:43
به نقل از Z-men:
به نقل از arsalan-goblin:
جب دنیاییه حیف که بتمن به این خوبی...

zman میگم منم حمایت میکنی
uupload.ir/.../...

حتما ...
فقط چندتا نکته:
این اسپایدی اسباب بازیه دیگه ، سعی کن از اسباب بازی ها یا کارتون ها و ... استفاده نکنی چون مثل این جا کله اسپایدی شبیه فضایی های مردان سیاهپوش میشه :P
Hardness پاک کن وقتی میخوای چیزی مثل انگشتای ایرون من رو پاک کنی رو ۱۰۰ بذار.
اگر از magic wand tool استفاده میکنی ( فکر کنم تو برش لوگو استفاده کردی) tolerance رو تنظیم کن چون این جا حروفی مثل R و C کامل برش داده نشده.
لازم نیست لوگو رو به حاشیه ها بچسبونی چون کارت زشت میشه.
وقتی هم میخوای تصویری رو کوچیک بزرگ کنی که متناسب عرض و طولش مهمه حتما اون علامت اتصال بالای صفحه رو بزن مثلا انت من این جا عرضش با طولش متناسب نیست و پهن شده.
امیدوارم به کارت ادامه بدی. ;-)

خیلی ممنون واقعا روحیه گرفتم فقط یه چیزی مطمئن نیستم ولی اون ااسپایدی اسباب بازی نیستا :lol:
نقل قول کردن
spidey 4ever
#59 spidey 4ever 1394-06-03 22:43
به نقل از Mehrad Hidden:
به نقل از Spidey 4Ever:
به نقل از Mehrad Hidden:
یعنی خوشم میاد تنها سایت معتبری که ( اونم با اختلاف 1 امتیاز !) میگه اسپایدر من 2 بهتره META(STUPID)CRITICT هستش!
به بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ که شوالیه ی تاریکی باشه لطفا توهین الکی نکنید و ایراد الکی نگیرید...
با تشکر


همون برای شما کفایت میکنه
چون متاکریتیک فقط نقد بهترین منتقدین سینمایی رو منعکس میکنه
همین براتون تا ابد بسه

نه اشتباه نکن
نظرات فوق متعصبانه هم در بین منتقدین دیده میشه
ولی در مجموع و در اکثر سایت ها از جمله روتن تومیتوز امتیاز شوالیه تاریکی بیشتره


اکثر سایت ها ؟
imdb که فقط نظرات کاربران رو منعکس میکنه
روتن هم که همه نقدها رو میاره (یعنی هم منتقدان برتر و هم منتقدین متوسط و سطح پایین)
شما برو تحقیق کن میفهمی متاکرتیک معتبرترین سایت امتیاز دهی تو اینترنته
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
#60 Mehrad Davaii 1394-06-03 22:44
به نقل از Spidey 4Ever:
به نقل از Mehrad Hidden:
خیلی جالب بود
کلا با کمیک ها متفاوته ولی بعضی وقت ها قتل ویلن فیلم الزامی هست ( چون ممکنه به بن بست بخوره قضیه!)
و اینکه این تفاوت فیلم وکمیک ها رو خیلی دوست دارم...

معلومه خیلی جالبه مگه تا به حال دی سی یا وارنر چیزی ساخته یا تولید کرده که شما دی سی فن ها ازش خوشتون نیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :lol:

من بار ها گفتم که دی سی فن نیستم و در کل کمیکی هستم ولی از توهین به هر فیلمی از طرفین رو نمی پذیرم و سعی به دفاع از اون رو دارم
و برای مثال عرض کنم که کدوم دی سی فینی از فانوس سبز 2011 خوشش اومده که شما این حرف رو میزنی؟! و یا ازکت وومن؟ از اون سمت هم خیلی ها هالک رو خیلی ضعیف میدونن
متوجه شدی؟!
نقل قول کردن
Bad joke
#61 Bad joke 1394-06-03 22:45
والا درسته دارک نایت فیلمه بی ایرادی نیست ولی یکی از بهترین فیلمای تاریخه بهترین نمونه ریتم بازی گرفتن از بازیگرا هستش مجله امپایر مهمترین مجله فیلم دنیا این فیلما دومین برتر فیلمی که بعد از سال ۲۰۰۰ساخته شده نام برده

منم قبول دارم از نظر وفاداری به کامیک بووک از اسپایدی ۲ضعیف تر باشه ولی این فیلم فیلمیه که سی سال دیگه هم موندگاره

هیچکس نمیتونه اینا رد کنه اعتباری که فیلمای کامیکی دارن که دست روی هر بازیگری میزارن نه نمیاره هر کارگردان بزرگی رد نمیکنه شاید فیلم کامیکی بسازه از دارک نایت اب میخوره
همیشه با مدل ایرانی توجیح بدم میاد که میگن اسپایدی ۲خوبه چون دارک نایت بده نه هر دوشون عالیه من هیچ ماهی تواین ۵سال از زندگیم رد نشده که یک بار این دوفیلما ندیده باشم هر دوشون تقریبا بی نقص هستند
نقل قول کردن
spidey 4ever
#62 spidey 4ever 1394-06-03 22:46
به نقل از Mehrad Hidden:
به نقل از Spidey 4Ever:
به نقل از Mehrad Hidden:
خیلی جالب بود
کلا با کمیک ها متفاوته ولی بعضی وقت ها قتل ویلن فیلم الزامی هست ( چون ممکنه به بن بست بخوره قضیه!)
و اینکه این تفاوت فیلم وکمیک ها رو خیلی دوست دارم...

معلومه خیلی جالبه مگه تا به حال دی سی یا وارنر چیزی ساخته یا تولید کرده که شما دی سی فن ها ازش خوشتون نیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :lol:

من بار ها گفتم که دی سی فن نیستم و در کل کمیکی هستم ولی از توهین به هر فیلمی از طرفین رو نمی پذیرم و سعی به دفاع از اون رو دارم
و برای مثال عرض کنم که کدوم دی سی فینی از فانوس سبز 2011 خوشش اومده که شما این حرف رو میزنی؟! و یا ازکت وومن؟ از اون سمت هم خیلی ها هالک رو خیلی ضعیف میدونن
متوجه شدی؟!


برو بابا ! شما ها که ما هر وقت از فیلم های مورد علاقتون انتقاد میکنیم میگید توهین نکن :-x :-x :-x
برو هر وقت فرق انتقاد و توهین رو فهمیدی بیا تا نظراتت رو جدی بگیریم
نقل قول کردن
comic fan
#63 comic fan 1394-06-03 22:47
با اینکه از نولان تنفر دارم
من به متاکرتیک ایمان ندارم
برین ببینین نمره فایت کلاب چقدر پایینه
تو این سایت نمره اینترستالر از گاردینز آف گلکسی کمتره !!!!!!
خیلی از همین منتقدای خوب تعصبانه نمره میدن
نقل قول کردن
New Goblin
#64 New Goblin 1394-06-03 22:48
به نقل از Mehrad Hidden:


نظرات فوق متعصبانه هم در بین منتقدین دیده میشه
ولی در مجموع و در اکثر سایت ها از جمله روتن تومیتوز امتیاز شوالیه تاریکی بیشتره


به نقل از Mehrad Hidden:


agent جان
هر کسی نظری داره ولی قبول داری که امتیازات شوالیه تاریکی بیشتره؟


خب آخرش که چی؟؟امتیازش بیشتر قبول چی به تو میرسه که اینقدر داری خودتو به آب و آتیش میزنی؟!الان نولان بهت تندیس بهترین هوادار داده که اینقدر میخوای حرفتو به کرسی بنشونی؟
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#65 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-03 22:49
من مارول فن هستم. و دلیلی که دی سی رو خیلی دوست دارن بتمن ه ، از هیچ کدوم از شخصیت های مارول به اندازه ی سوپرمن و گرین لنترن بدم نمیاد.
بالاخره هر فیلمی ایراداتی داره من خودم فیلم های کمیک بوکی ه مورد علاقم دارک نایت و اسپایدی 2 ه.
بهرحال درسته که دارک نایت ایرادات بزرگی داره ، ولی بنظرم فوق العاده است. شاید برای یک کمیک فن فیلم مزخرفی بوده باشه ولی برای یک فیلمباز فوق العاده است.(من بین این دو اشخاص هستم)
هر کسی نظری داره ، لطفاً تا یکی نیومده دعوامون کنه و کاسه کوسمونو جمع نکرده بیخیال شید.
فقط میخواستم یک چیزی رو بدونم. شما از نولان ام متنفر اید یا فقط با دارک نایت مشکل دارید؟
نقل قول کردن
spidey 4ever
#66 spidey 4ever 1394-06-03 22:52
به نقل از comic fan:
با اینکه از نولان تنفر دارم
من به متاکرتیک ایمان ندارم
برین ببینین نمره فایت کلاب چقدر پایینه
تو این سایت نمره اینترستالر از گاردینز آف گلکسی کمتره !!!!!!
خیلی از همین منتقدای خوب تعصبانه نمره میدن


پس میخواستی نباشه؟
این مسخره ترین حرفی بود که شنیده بودم
اینتراستالر مزخرف ترین و متظاهرانه ترین مزخرفی بود که تو سالهای اخیر دیده بودم
یه شعار بیمعنی و توخالی که ظاهر پر زرق و برق و گول زننده داشت
خوشم اومد هیچ منتقد یا جایگاه معتبری بهش محل سک هم نزاشت
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
-1 #67 Mehrad Davaii 1394-06-03 22:55
به نقل از New Goblin:
به نقل از Mehrad Hidden:


نظرات فوق متعصبانه هم در بین منتقدین دیده میشه
ولی در مجموع و در اکثر سایت ها از جمله روتن تومیتوز امتیاز شوالیه تاریکی بیشتره


به نقل از Mehrad Hidden:


agent جان
هر کسی نظری داره ولی قبول داری که امتیازات شوالیه تاریکی بیشتره؟


خب آخرش که چی؟؟امتیازش بیشتر قبول چی به تو میرسه که اینقدر داری خودتو به آب و آتیش میزنی؟!الان نولان بهت تندیس بهترین هوادار داده که اینقدر میخوای حرفتو به کرسی بنشونی؟

خودم رو به آب و آتیش نمیزنم گوبلین جان!
نظرم رو گفتم
به شما ها چی میرسه که از اسپایدی 2 طرفداری میکنین
بعضی ها یه کاری میکنن آدم از اسپایدی بدش بیاد اصن! نکنید این کار رو فقط داریم بحث میکنیم...
انگار بگی چرا حرص و جوش بازی استقلال و پرسپولیس رو میخوری؟ به تو چی میرسه ! :o
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
-1 #68 Mehrad Davaii 1394-06-03 22:57
به نقل از Spidey 4Ever:
به نقل از comic fan:
با اینکه از نولان تنفر دارم
من به متاکرتیک ایمان ندارم
برین ببینین نمره فایت کلاب چقدر پایینه
تو این سایت نمره اینترستالر از گاردینز آف گلکسی کمتره !!!!!!
خیلی از همین منتقدای خوب تعصبانه نمره میدن


پس میخواستی نباشه؟
این مسخره ترین حرفی بود که شنیده بودم
اینتراستالر مزخرف ترین و متظاهرانه ترین مزخرفی بود که تو سالهای اخیر دیده بودم
یه شعار بیمعنی و توخالی که ظاهر پر زرق و برق و گول زننده داشت
خوشم اومد هیچ منتقد یا جایگاه معتبری بهش محل سک هم نزاشت

:lol:
منو باش که دارم با کی بحث میکنم
میگه اینتراستالر.... اصن ولش کن فقط :lol:
نقل قول کردن
comic fan
#69 comic fan 1394-06-03 23:02
به نقل از Spidey 4Ever:
#81:
:lol:
برو بچه جون
برو کمی مطالعه کن ...
گفتم که .. هر اشغالی که نولان و وارنر به خوردتون بده طلاست

ادب رو رعایت کنید !
ادبیاتت خیلی زشت و زنندست !
در ضمن اگه میتونستی اینترستالر رو درک کنی اونوقت میرفیت همون کتاب رو هم میخوندی یکم به عقلت اضافه بشه
نقل قول کردن
spidey 4ever
#70 spidey 4ever 1394-06-03 23:03
86#:
اولا که شماره بزن تا این قدر نقل قول ها طولانی نشه
دوما چرا همش کلی حرف میزنی؟
ده بابا لامصب بگو کجای این فیلم شاهکاره و درک ما خارجه؟
از درک من خارجه اونوقت از درک منتقدین و اکادمی اسکار هم خارجه که محل سگم بهش نزاشتن؟
بابا چرا ما ایرانی ها اینقدر زود گول ظاهر رو میخوریم ؟
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
#71 Mehrad Davaii 1394-06-03 23:04
به نقل از Spidey 4Ever:
#81:
:lol:
برو بچه جون
برو کمی مطالعه کن ...
گفتم که .. هر اشغالی که نولان و وارنر به خوردتون بده طلاست

خوبه ادب رو هم که رعایت میکنی :lol:
دیدی متعصب الکی هستی؟
دیدی فقط به صرف اینکه از نولان و وارنر متنفری داری نظر میدی؟
4 تا فیلم ببین بعد بگو اینتراستالر بدرد نمیخوره!
( هر چند بعید میدونم تاثیری داشته باشه :-* )
نقل قول کردن
PETER MBN
#72 PETER MBN 1394-06-03 23:04
بت قاتل :D دمتون گرم.هیچکس اسپایدی خودمون نمیشه.تو همه چی تک!!
نقل قول کردن
Victor
#73 Victor 1394-06-03 23:35
واقعا در میان ستارگان شاهکاره؟
جدیدا خیلیا معنی واقعی و اصیل کلمه ی شاهکار رو فراموش کردن و به هر فیلمی که ساخته میشه میگن شاهکار
شاهکار میخوای برو حداقل حداقل فیلمای روبرت دنی رو رو ببین برو راننده ی تاکسی رو ببین و اون دیالوگ ها و صحنه های ماندگارو رو ببینی دفعه ی بعد بتونی یه فیلم شاهکارو تشخصی بدی
هر فیلمی هم شاهکار میشه
نقل قول کردن
Hossein sbn
#74 Hossein sbn 1394-06-03 23:42
من دیگه خسته شدم از این که یه یارویی از ناکجا آباد میاد یه حرف چرتی می زنه بعدشم که جوابشو خیلی منطقی می دن کم میاره و زرتی می پره به یه بحث دیگه(خداییش دیدید چطور بحث از ایرادات دارک نایت پرید به فیلم های نولان و سایتIMDB)آخر سرم که کم میاره یا کامنت نمی ده یا می رسه به ترس از حذف شدن اکانت!
به نظرم باید نظر این جور افراد همون اول حذف بشه چون اصلا ارزش جواب دادن ندارن.
نقل قول کردن
parker
#75 parker 1394-06-03 23:43
مرد عنکبوتی 2 و شوالیه تاریکی بهترین فیلم های کمیک بوکی اند . نولان واقعا کارگردان بزرگیه و بعضی ها که الکی پریدن وسط و بهش توهین می کنن لطفا ساکت شن . (خودتون می دونید طرفدار سری فیلم های شوالیه تاریکی نیستم ولی به خاطر تعصب حق ندارید به کارگردانی مثل نولان توهین کنید.)
هر چیزه دیگه ای هم میگید بدرد نمی خوره اصل اینه . حالا خود دانید.
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#76 the amazing deadpool 1394-06-04 00:17
یه مدت همه میگفت زک اسنایدر زک اسنایدر.الانم شد نولان.بابا هیچکدوم اینا انگشت کوچیکه ی سم ریمی و آقای ترابی ( :-* ) نیستن :lol:
نقل قول کردن
Victor
#77 Victor 1394-06-04 11:31
آقای ترابی یه خبر جدید درباره سیویل وار اومده که خیلی خیلی جالبه لطفا اگه میشه رو سایت بزاریدش
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #78 Bad joke 1394-06-04 11:50
من که اصلا سبک برتونی تو کتم نمیره اصلا یادم نمیره وقتی اولین تریلر بتمن اغاز می کند اون صحنه تعقیب هلی کوپتر گفتم اره به این میگن بتمن
ولی خدایی فیلمای کامیک بووک سه مرحله دارن
فیلم اسپایدرمن ریمی ثابت کرد فیلمای کامیک بووکی صندوق گنج هستند
بتمن نولان ثابت کرد اعتبار هنری هم دارن
و اونجرز کلا روند ساخت را تغییر داد کلا همه فکر کردن سینما تبدیل یشه به روند اواتاری ولی تبدیل شد به روند اونجرزی که تا حالا کسی نتونسته موفق تکرارش کنه

من برتون را دوست ندارم ولی نمیگم فیلمساز بدیه من دوستش ندارم بتمناش دیگه تاریخ مصرف گذشتن
نقل قول کردن
young spider
+1 #79 young spider 1394-06-04 13:08
بتمن نولان بیشتر غیر عمد می کشت ولی بتمن برتون لامصب عین یه قاتل روانیه.

خدا رو شکر که اسپایدرمن نه تو کمیک ها نه تو فیلم ها یا هیچ جای دیگه آدم نکشته.
نقل قول کردن
The Rock
+2 #80 The Rock 1394-06-04 13:32
یه جای ویدئو بود که خیلی حال بهم زن بود اونجا که بتمن بمب رو بست به یارو بعد تازه لبخند هم میزنه واقعا صحنه مزخرف و حال بهم زنی بود :-x
معلومه کارگردان اصلا بتمن رو نمیشناخته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید