ثروتمند ترین و فقیرترین ابر قهرمانان!

ثروتمند ترین و فقیرترین ابر قهرمانان!

با مفلس ترین و خر پول ترین شخصیت های دنیای کمیک آشنا شوید!

 

مقدمه: ابرقهرمان بودن را اگر بتوان یک شغل نامید،شغلی است پاک و ارزشمند ، سخت و در عین حال بد از نظر درآمد.در واقع ابرقهرمانان بخش زیادی از وقت خود را صرف حفظ ارزش های انسانی و نجات مردم از پلیدی ها می کنند بدون اینکه ریالی (یا در مقاله ما دلاری) از کسی دریافت کنند و جالب این که در مواردی مورد نفرت مردم هم قرار می گیرند.با این حال همه ابرقهرمانان در کنار این شغل طاقت فرسا مجبورند تا شغلی روزمره نیز داشته باشند.بر اساس شغل هر ابرقهرمان و همچنین میزان داریی ها و سرمایه ی او دو وبسایت "تایم" و "ثروتمندترینان" لیست هایی از ثروتمندترین و فقیرترین ابرقهرمانان کمیک بوکی منتشر کرده اند که در زیر با هم می خوانیم.لازم به ذکر است که ثروتمندتر بودن یا فقیرتر بودن ملاک بر برتری نیست و شخصیت والای هر ابرقهرمان فارغ از میزان دارایی و درآمد اوست.

 

فقیرترین ها

 

5. کایل رینر (درآمد سالانه : 51000 $)

کایل رینر

تا به امروز ارتش فانوس سبز اعضای ثروتمندی داشته اما یک طراح آزاد گرافیک مثل کایل رینر که زمان زیادی را صرف نجات مردم می کند جزو آن ها نیست.در واقع کایل از نظر درآمد با دیگر فانوس های سبز با شغل های پر درآمدی مثل خلبانی در نیروی هوایی (هال جردن) یا مهندسی معماری و تفنگداری در نیروی دریایی ارتش ایالات متحده (جان استوارت) قابل قیاس نیست.به طور میانگین یک طراح آزاد گرافیک در آمریکا سالانه 51000$ کسب می کند اما از آنجایی که کایل در شهرهای گرانی مثل نیویورک و لوس آنجلس زندگی کرده می توان نتیجه گرفت که خرجش به دخلش می چربد.

مطالب مرتبط:

معرفی شخصیت: نسخه های مختلف گرین لنترن های زمینی !(Green Lantern)

 

 

4. پیتر پارکر (درآمد سالانه : 41000 $)

پیتر پارکر

مرد عنکبوتی مهربان محله ما تا قبل از ماجراهای صنایع پارکر شغل های متفاوتی را تجربه کرده بود که هیچ کدام آن ها شغل های پر درآمدی نبوده اند.همگان اذعان دارند که پیتر پارکر به جهت مشکلات روزمره اش یکی از ملموس ترین شخصیت های کمیک بوکی است که طبعا یکی از این مشکلات مسائل مالی است.مردم پیتر را بیشتر به عنوان یک عکاس آزاد که عکس های اسپایدرمن را به دیلی بیوگل می فروشد می شناسند ؛ این گونه عکاسان در ایالات متحده درآمدی سالانه کمتر از 41000$ دارند.به این شرایط یک سردبیر عصبی ، غرغرو و خسیس به نام جی جی جیمسون را هم اضافه کنید تا متوجه شوید که پیتر حتی از حقوق معمول یک عکاس آزاد هم کمتر می گیرد.

بعدها پارکر توانست به عنوان معلم در یک دبیرستان مشغول به کار شود اما در این شغل هم  در خوشبینانه ترین حالت سالانه حدود 55000$ درمی آورد.با این همه مشکل اصلی پیتر خرج بالای او است ؛ در واقع از آنجایی که او باید خرج زن عموی پیر خود را هم بدهد بدیهی است پول زیادی دندان خودش را نمیگیرد.

مطالب مرتبط:

20 دلیل برای دوست داشتن پیتر پاركر/ مرد عنكبوتی

 

 

3. کلارک کنت (درآمد سالانه : 37000 $)

 کلارک کنت

شاید سوپرمن یک مخفیگاه بزرگ و پر از اشیای عجیب و غریب فضایی در قطب داشته باشد اما برای اینکه هویت خود به عنوان کلارک کنت را حفظ کند به عنوان یک خبرنگار مودب در دیلی پلنت مشغول به کار است.از آنجایی که جراید مکتوب در حال انقراض هستند طبیعی است که خبرنگاران این جراید هم درآمد پایینی داشته باشند و احتمالا به همین دلیل است که کلارک در یک آپارتمان نقلی زندگی می کند.به طور کلی حقوق سالانه یک روزنامه نگار در ایالات متحده کمتر از 37000$ است.کلارک کنت در یک مزرعه کوچک و کم محصول بزرگ شده است و از کودکی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و به همین دلیل هم تمرکز خود را بیشتر بر نجات دنیا قرار داده تا افزایش حقوق.

مالب مرتبط:

معرفي سوپرمن

 

2. لوک کیج و دنی رند (درآمد سالانه : نفری 34000 $)

لوک کیج و دنی رند

لوک کیج (پاور من) و دنی رند (آیرون فیست) برای کسب درآمد ایده ی جالبی داشتند.آنها تصمیم گرفتند تا شیوه ی مرسوم قهرمانان درباره ی جدا بودن فعالیت های قهرمانانه و شغل روزانه را کنار بگذارند و ابرقهرمانی را به عنوان کار تمام وقت برگزینند ؛ در همین راستا این دو سازمانی با نام "قهرمانان اجاره ای" برای مبارزه با جرایم تاسیس کردند.با این که ریاست یک سازمان عنوان دهن پر کنی به نظر می رسد اما در شهری که پر از ابرقهرمان است که به صورت رایگان با جرم و جنایت مبارزه می کنند چنین سازمانی نمی تواند موفقیت چندانی کسب کند.در آمریکا صاحبان موسسه های کوچک سالانه درآمدی بالغ بر 68000$ دارند ، اما بررسی ها نشان میدهد که حدود 15% این افراد برای توازن دخل و خرج نیاز دارند که یک شغل دیگر هم داشته باشند.

 

1. دیو لیزوسکی (درآمد سالانه : 19000 $)

گرچه در نهایت کیک اس و دستیار بزن بهادرش ،هیت گرل، توانستند به لطف ارثیه زیادی که بیگ ددی برای آنها باقی گذاشت به راحتی از پس خرج خود بر بیایند ، اما اوضاع همیشه این طور نبوده.قبل از این که کیک اس و هیت گرل با یکدیگر متحد شوند دیو لیزوسکی چندین شغل سطح پایین مانند کارگری در یک فست فود و فروشندگی کمیک بوک را تجربه کرده بود.متوسط درآمد سالانه همچین مشاغلی در ایالات متحده حدود 19000$ در سال است.مضاف بر این کیک اس در اولین گام خود برای ابر قهرمان شدن به طور اساسی آسفالت شد و خرج بسیاری روی دست پدرش گذاشت.

 

ثروتمند ترین ها

 

5. اما فراست (میزان ثروت : 1 تا 3 میلیارد دلار)

اما فراست

 

اما فراست در گذشته یک خبیث بوده اما اکنون با استفاده از قدرت های تله پاتیک خود و همچنین ثروت سرشارش به ایکس من یاری می رساند.این خانم تله پات به عنوان عضو هیئت مدیره و همچنین مدیرعامل کمپانی میلیارد دلاری فراست اینترنشنال ثروت قابل توجهی دارد.از آنجایی که اما در این ثروت شریک خاصی ندارد تصمیم گرفت تا از این سرمایه جاری در ساخت جزیره مقر ایکس من بهره ببرد.بدیهی است که تملک یک جزیره خود ثروت بزرگی محسوب می شود.

 

4. چارلز اگزاویر (میزان ثروت : 3.5 میلیارد دلار)

چارلز اگزاویر

از آنجایی که اداره یک تیم ابرقهرمانی از جهش یافتگان نمی تواند کار کم خرجی باشد پس جای تعجبی ندارد که دو تا از رهبران ایکس من در لیست ما قرار دارند.بر اساس دانسته های فانتومکس ، کسی که می خواست از پروفسور ایکس اخاذی کند ، پروفسور چارلز اگزاویر - موسس ایکس من و مدرسه جوانان مستعد اگزاویر- ثروتی به ارزش 3.5 میلیارد دلار دارد.شاید پیش خود فکر کنید که پولدار شدن برای کسی که می تواند ذهن همه را بخواند کار آسانی باشد اما باید بدانید که پول در آوردن جزو اولویت های پروفسور ایکس نیست.

مطالب مرتبط:

معرفي چارلز اگزاوير

 

3. بروس وین (میزان ثروت : 9.2 میلیارد دلار)

بروس وین

کسانی که می گویند بتمن قدرت ماورایی ندارد سخت در اشتباهند ؛ بدون شک قدرت ماورایی بروس وین ثروت ماورایی اوست.او آنقدر ثروتمند هست که بتواند بدون هچ دغدغه مالی کل دنیا را بگردد ، انواع هنر های رزمی را فرا بگیرد و ابزار و وسایلی را تهیه کند که انسان های معمولی در خواب هم نمی بینند.با این توضیحات نشریه فوربز ارزش ثروت بروس وین را حدود 9.2 میلیارد دلار تخمین زده است ، همچنین برآورد کرده که کمپانی عظیم او ( کمپانی وین ) سود سالانه ای به ارزش 31.3 میلیارد دلار به حساب بروس وین واریز می کند.

مطالب مرتبط:

معرفي بروس وين

 

2. تونی استارک (میزان ثروت : 12.4 میلیارد دلار)

تونی استارک

در نبرد بین مرفهان بی درد ، تونی استارک یا همان آیرون من معروف توانسته تا با اختلاف کمی بروس وین را شکست دهد.با اینکه فوربز ارزش ثروت استارک را حدود 3.2 میلیارد دلار بیشتر از ثروت وین تخمین زده اما همین نشریه سود سالانه شرکت صنایع استارک را حدود 20.3 میلیارد دلار برآورد کرده که بسیار کم تر از سود سالانه کمپانی وین می باشد.به هر حال به لطف فعالیت های بشر دوستانه ی وین ، تونی استارک توانست تا در لیست ما رتبه ی دوم را کسب کند.

مطالب مرتبط:

معرفي توني استارك

 

1. تی چالا ( میزان ثروت : 90.7 تریلیون دلار)

تی چالا

تی چالا یا همان بلک پنتر نه تنها ثروتمند ترین ابرقهرمان کمیک بوکی است بلکه ثروتمند ترین کاراکتر تخیلی تمام دوران است.اما او چگونه تا این حد ثروتمند است؟

تی چالا پادشاه واکاندا است.واکاندا یک کشور تخیلی در قاره آفریقا است که تقریبا تمام ذخایر وایبرانیم زمین را در خود جای داده و بالطبع وایبرانیم ، کمیاب ترین و قوی ترین فلز زمین (سپر کاپیتان آمریکا از وایبرانیم ساخته شده است) ، به ارزانی یافت نمی شود.بر اساس اطلاعات موجود در کمیک ها این فلز به ازای هر گرم 10000$ می ارزد و واکاندا مقداری در حدود 10000 تن از این فلز را در دل معادن خود جای داده.با کمی محاسبات ریاضی و در نظر گرفتن خرج استخراج این فلز و... مشخص می شود که این مقدار وایبرانیم ارزشی حدود 90.7 تریلیون دلار دارد که این رقم بیش تر از کل تولید ناخالص داخلی دنیا است!

به نظر شما چه قهرمانان دیگری می توانستند در این لیست ها جای بگیرند؟

به نظر شما ثروتمند ترین خبیث ها کدامند؟

آیا با نظر مترجم درباره این که ثروت ملاک برتر یا بدتر بودن نیست موافقید؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

نویسنده : فرزان صدیقی

Farzan003

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Victor
+1 #1 Victor 1394-08-18 22:55
مرسی
بنظرم که خیلیا میتونستن باشن تو فقیر ها که نگو خیلین تو ثروتمند ها هم قطعا باید پادشاه ها رو در نظر گرفت باز هم شخصیت هایی چون انجل ثروتمند هستن
تو خبیث که همه ثروتمندن نمیشه دقیق گفت اولتران که خودش بانکه پس باید اول باشه کلاو هم قاچاقچیه پس اونم ثروتمنده عواملین هایدرا هم ثروتمندن نیمور هم که پادشاهه هفت دریاست فقط با همون صدفای تو دریاها میتونه اول باشه و . . . خیلی هستن
نقل قول کردن
n.goblin
#2 n.goblin 1394-08-19 12:58
من واقعا از پیتر خوشم میاد.با اینکه سر دبی رغرغرویی مثل جی جی جیمسون داره که خیلی در حقش کم لطفی میکنه ولی هیچ وقت خودش غر نمیزنه تازه خرج زن عموش رو هم میده
نقل قول کردن
mtm
+1 #3 mtm 1394-08-19 13:12
مرسي اقا فرزان خيلي خوب بود
ولي به نظرم اين مقاله قبل از سري جديد كميك هاي اميزينگ اسپيادرمن نوشته شده باشه
چون الان با رونق گرفتن كسب و كار صنايع پاركر حقوق و درآمد پيتر هم بيشتر شده، درست ميگم؟ :-*
نقل قول کردن
parker
#4 parker 1394-08-19 13:32
مقاله جالبی بود. سایت کم کم داره تو موضوع های فرعی میره (هرچی موضوع بود مصرف شد). ولی یه چیزی دقت کردم دیدم که سرمایه بیل گیتس 9 برابر تونی استارکه (تی چالا رو کلا ول کنید اون پولش از برج میلاد بالا میره.)
در ضمن اینو ببینید میترکید:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سپر کاپیتان آمریکا 150 میلیارد تمون قیمتشه :eek: :eek: :o !@#%#^#@%#!$!%# ^%^$@ :sigh: %^%$@%# :-*
نقل قول کردن
batspider
#5 batspider 1394-08-19 13:33
ممنون آقا فرزان
راستی الان که بحثش شد به نظرتون الان پیتر میزان ثروتش چقدره؟
بنیاد عمو بن را تاسیس کرده، تو کلی از کشور ها شعبه داره،داره شعبه های دیگه
هم تاسیس میکنه و...
ولی کت و شلوار های معمولی می پوشه و حقوقشم یکم افزایش پیدا کرده.
پیتر خودش پول نداره صنایع پارکر کلی ثروتمنده(چی گفتم :-* )
نقل قول کردن
parker
#6 parker 1394-08-19 13:34
به نقل از mtm:
مرسي اقا فرزان خيلي خوب بود
ولي به نظرم اين مقاله قبل از سري جديد كميك هاي اميزينگ اسپيادرمن نوشته شده باشه
چون الان با رونق گرفتن كسب و كار صنايع پاركر حقوق و درآمد پيتر هم بيشتر شده، درست ميگم؟ :-*

تو این وضعیت میاد رتبه دوم یا سوم پولدار ها...
ولی ورژن پولدار پیتر هر چقدر هم خوب باشه جای فقیرش رو نمی گیره...
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1394-08-19 13:56
-
نقل قول کردن
Farzan003
+1 #8 Farzan003 1394-08-19 14:17
#3
درسته استاد قبل از صنایع پارکر نوشته شده وگرنه الان دیگه پیتر رو باید جزو ثروتمندها حساب کنیم.
کلا به نظر خودم نیمور و ثور توی ثروتمندترین ها جاشون خالیه(نا سلامتی یکی پادشاه دریاهاست اونیکی هم ولیعهد آزگارده).رید ریچاردز و اولیور کویین هم خیلی ثروتمندند.خبیث ها هم به قول علی آقا اکثرا ثروتمندند ولی فک کنم بین اونها لکس لوتر و دووم از بقیه پولدارتر باشن(البته جا داره از نورمن آزبورن هم یادی بکنیم)
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1394-08-19 14:34
به نقل از parker:
به نقل از mtm:
مرسي اقا فرزان خيلي خوب بود
ولي به نظرم اين مقاله قبل از سري جديد كميك هاي اميزينگ اسپيادرمن نوشته شده باشه
چون الان با رونق گرفتن كسب و كار صنايع پاركر حقوق و درآمد پيتر هم بيشتر شده، درست ميگم؟ :-*

تو این وضعیت میاد رتبه دوم یا سوم پولدار ها...
ولی ورژن پولدار پیتر هر چقدر هم خوب باشه جای فقیرش رو نمی گیره...


بله ولي يادمون باشه پولداري وضعيت غالب و هميشگي (status quo) پيتر نيست
اين وضعيت گذرا ميباشد و پيتر دوباره به وضع سابق برميگرده
نقل قول کردن
captain alireza
#10 captain alireza 1394-08-19 14:58
توی خبیث ترین پولدار ها فکر کنم کینگ پین اول باشه آخه خیلی در آمد داره درسته؟
نقل قول کردن
Virgin Spider
#11 Virgin Spider 1394-08-19 15:23
مقاله ی خوبی بود ولی به شخصه بالیست فقیرها مشکل دارم... خب درسته پیتر یا کنت درآمد کمی دارن ولی به نظرتون میشه فقیر حسابشون کرد؟؟؟؟ میشه گفت زندگی متوسط رو به پایینی دارن ولی فقیرترین برام قابل قبول نیست. به هر حال خسته نباشی.
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1394-08-19 15:42
به نقل از Virgin Spider:
مقاله ی خوبی بود ولی به شخصه بالیست فقیرها مشکل دارم... خب درسته پیتر یا کنت درآمد کمی دارن ولی به نظرتون میشه فقیر حسابشون کرد؟؟؟؟ میشه گفت زندگی متوسط رو به پایینی دارن ولی فقیرترین برام قابل قبول نیست. به هر حال خسته نباشی.


فقير اينجا به معناي تهيدست نيست، به معناي "كم درآمد" هستش

البته من پيتر پاركر رو واقعا گاهي اوقات تهيدست ميدونم
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#13 j.jonah jameson 1394-08-19 18:18
واکنش من نسبت به در آمد پیتر :
یکی یه ویالون به من بده آقا درسته من کم حقوق میدم ولی عکس های اون هم زیاد خوب نیست ! (دوستان شوخی کردم ها ) ;-)
تونی استارک از بتمن مایه دار تره؟! :lol: مگه تونی استار کار های بشر دوستانه نمیکنه؟؟
تی چالا هم که ............... .. :-? مگیم چرا کسی نیست به مال این حمله کنه ؟ با پولش میشه سنگهای بینهایت رو خرید!
به نظر من میشد از لوگان هم استفاده کرد (جزء فقیران)
نقل قول کردن
spider emad
#14 spider emad 1394-08-19 18:39
مقالتون خیلی قشنگ بود آقای صدیقی درواقع یکی از بهترین مقاله هایی بود که خوندم.من با لیست هم مشکلی ندارم و بنظرم همه سرجای خودشون هستن.بازم ممنون
نقل قول کردن
Virgin Spider
#15 Virgin Spider 1394-08-19 19:27
به نقل از mtm:
به نقل از Virgin Spider:
مقاله ی خوبی بود ولی به شخصه بالیست فقیرها مشکل دارم... خب درسته پیتر یا کنت درآمد کمی دارن ولی به نظرتون میشه فقیر حسابشون کرد؟؟؟؟ میشه گفت زندگی متوسط رو به پایینی دارن ولی فقیرترین برام قابل قبول نیست. به هر حال خسته نباشی.


فقير اينجا به معناي تهيدست نيست، به معناي "كم درآمد" هستش

البته من پيتر پاركر رو واقعا گاهي اوقات تهيدست ميدونم


خب اینجوری به نظرتون بهتر نبود عنوان مقاله (پر درآمدترین و کم در آمدترین ابرقهرمانان) میشد؟
نقل قول کردن
young spider
#16 young spider 1394-08-19 19:41
من به شخصه می خواهم پیتر پارکر باشم.پیتر نشد دیو لیزوسکی هم بد نیست. پیتر به تومن حساب کردم سالانه ۱۲۳ میلیون تومن :-* درآمد داره که ماهانه اش میشه ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومن. :-* دیو هم میشه سالانه ۶۰ میلیون و ماهانه ۵ میلیون. :-* خب خیلی از مردم دارن با ماهی ۸۰۰ هزار تومن زندگی می کنن خرج ۴ یا ۳ نفر هم میدن. :-* درآمد یه عکاس مستقل و بدون حکم شغل از یه کارگر ساختمانی یا باغبون بیشتره :sigh: :-* باغبون چیه حقوق پیتر از خیلی از مدیران شرکت ها هم بیشتره. ما کی بی دردیم خدا به حال مردم دیگه برسه.
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1394-08-19 20:24
به نقل از young spider:
من به شخصه می خواهم پیتر پارکر باشم.پیتر نشد دیو لیزوسکی هم بد نیست. پیتر به تومن حساب کردم سالانه ۱۲۳ میلیون تومن :-* درآمد داره که ماهانه اش میشه ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومن. :-* دیو هم میشه سالانه ۶۰ میلیون و ماهانه ۵ میلیون. :-* خب خیلی از مردم دارن با ماهی ۸۰۰ هزار تومن زندگی می کنن خرج ۴ یا ۳ نفر هم میدن. :-* درآمد یه عکاس مستقل و بدون حکم شغل از یه کارگر ساختمانی یا باغبون بیشتره :sigh: :-* باغبون چیه حقوق پیتر از خیلی از مدیران شرکت ها هم بیشتره. ما کی بی دردیم خدا به حال مردم دیگه برسه.


هزینه های خارج از کشور خیلی از هزینه های ما بیشتره
درسته که درامدهاشون بیشتره ولی هزینه هم بیشتر میکنند خصوصا اجاره مسکن
شما داری درامد اون
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1394-08-19 20:25
به نقل از Virgin Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از Virgin Spider:
مقاله ی خوبی بود ولی به شخصه بالیست فقیرها مشکل دارم... خب درسته پیتر یا کنت درآمد کمی دارن ولی به نظرتون میشه فقیر حسابشون کرد؟؟؟؟ میشه گفت زندگی متوسط رو به پایینی دارن ولی فقیرترین برام قابل قبول نیست. به هر حال خسته نباشی.


فقير اينجا به معناي تهيدست نيست، به معناي "كم درآمد" هستش

البته من پيتر پاركر رو واقعا گاهي اوقات تهيدست ميدونم


خب اینجوری به نظرتون بهتر نبود عنوان مقاله (پر درآمدترین و کم در آمدترین ابرقهرمانان) میشد؟


اره این تیتر درست تره
ولی تیتر "فقیرترین" ژورنالیستی تر و جذاب تره
نقل قول کردن
Si@Vash
#19 Si@Vash 1394-08-19 20:26
خیلی مقاله جالب و خلاقانه ای بود!دستتون ندرده!
ولی به نظرم تچالا رو نباید اینجوری حساب کنیم.چون به هر حال درصدی از ویبرانیوم قاچاق میشه و همش مال بلک پنتر نیست.
در مورده پولدارترین خبیثا مطنئنا lex luthor و از مارول اختمالا kingpin یا شاید دکتر دووم باشه.نه اصلا دکتر دووم بگیم بهتره
نقل قول کردن
parker
#20 parker 1394-08-19 20:31
به نقل از mtm:
به نقل از Virgin Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از Virgin Spider:
مقاله ی خوبی بود ولی به شخصه بالیست فقیرها مشکل دارم... خب درسته پیتر یا کنت درآمد کمی دارن ولی به نظرتون میشه فقیر حسابشون کرد؟؟؟؟ میشه گفت زندگی متوسط رو به پایینی دارن ولی فقیرترین برام قابل قبول نیست. به هر حال خسته نباشی.


فقير اينجا به معناي تهيدست نيست، به معناي "كم درآمد" هستش

البته من پيتر پاركر رو واقعا گاهي اوقات تهيدست ميدونم


خب اینجوری به نظرتون بهتر نبود عنوان مقاله (پر درآمدترین و کم در آمدترین ابرقهرمانان) میشد؟


اره این تیتر درست تره
ولی تیتر "فقیرترین" ژورنالیستی تر و جذاب تره

بالاشهری ها و پایین شهری های دنیای کمیک چطوره؟
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#21 Amazing Spidey 1394-08-19 20:47
#20
اون وسط مسطا یه جایی به ما بدن راضی ایم :lol:
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#22 Amazing Spidey 1394-08-19 20:49
خیلی ممنون .
ماشالا این تیچالا چه می کنه
اگه بخواد فکر کنم بتونه کل دنیا رو بخره اوفففف
ماشالا به این در امد
نقل قول کردن
young spider
#23 young spider 1394-08-19 21:04
به نقل از mtm:
به نقل از young spider:
من به شخصه می خواهم پیتر پارکر باشم.پیتر نشد دیو لیزوسکی هم بد نیست. پیتر به تومن حساب کردم سالانه ۱۲۳ میلیون تومن :-* درآمد داره که ماهانه اش میشه ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومن. :-* دیو هم میشه سالانه ۶۰ میلیون و ماهانه ۵ میلیون. :-* خب خیلی از مردم دارن با ماهی ۸۰۰ هزار تومن زندگی می کنن خرج ۴ یا ۳ نفر هم میدن. :-* درآمد یه عکاس مستقل و بدون حکم شغل از یه کارگر ساختمانی یا باغبون بیشتره :sigh: :-* باغبون چیه حقوق پیتر از خیلی از مدیران شرکت ها هم بیشتره. ما که بی دردیم خدا به حال مردم دیگه برسه.


هزینه های خارج از کشور خیلی از هزینه های ما بیشتره
درسته که درامدهاشون بیشتره ولی هزینه هم بیشتر میکنند خصوصا اجاره مسکن
شما داری درامد اون


اجاره مسکن و مالیات و گرانی و .... تو کشور ما نیست؟؟ درسته اون ها هم والیات و خیلی چیزای دیگه دارن ولی خب بازم به تومن خیلی میشه. حداقل دلشون خوشه و شغلشون رو دوست دارن.
نقل قول کردن
آرتمیس
#24 آرتمیس 1394-08-19 21:13
بچه ها درامد تی چالا در سال به تومن: 272,100,000,000 ,000 تومن
(دویست و هفتاد و دو تریلیون و صد میلیارد تومن :-| )
آخه ینی چی؟
چرا این پولا رو نمیده به نیاز مندا؟؟؟
:o :o
البته این رقما واسه ما پول تو جیبیه
(دروغ گفتم،پول ندارم original sin رو از پامیک بخرم :lol: )
پ.ن:فک کنم رقم عدیدیش تو تایپ اشتباه شده،شما رقم حروفی شو بخونین
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1394-08-19 21:38
به نقل از young spider:
به نقل از mtm:
به نقل از young spider:
من به شخصه می خواهم پیتر پارکر باشم.پیتر نشد دیو لیزوسکی هم بد نیست. پیتر به تومن حساب کردم سالانه ۱۲۳ میلیون تومن :-* درآمد داره که ماهانه اش میشه ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومن. :-* دیو هم میشه سالانه ۶۰ میلیون و ماهانه ۵ میلیون. :-* خب خیلی از مردم دارن با ماهی ۸۰۰ هزار تومن زندگی می کنن خرج ۴ یا ۳ نفر هم میدن. :-* درآمد یه عکاس مستقل و بدون حکم شغل از یه کارگر ساختمانی یا باغبون بیشتره :sigh: :-* باغبون چیه حقوق پیتر از خیلی از مدیران شرکت ها هم بیشتره. ما که بی دردیم خدا به حال مردم دیگه برسه.


هزینه های خارج از کشور خیلی از هزینه های ما بیشتره
درسته که درامدهاشون بیشتره ولی هزینه هم بیشتر میکنند خصوصا اجاره مسکن
شما داری درامد اون


اجاره مسکن و مالیات و گرانی و .... تو کشور ما نیست؟؟ درسته اون ها هم والیات و خیلی چیزای دیگه دارن ولی خب بازم به تومن خیلی میشه. حداقل دلشون خوشه و شغلشون رو دوست دارن.


بحث من چیز دیگست
منظورم اینه که هزینه ، مالیات و قیمت کالا و خدمات اونجا بیشتره
طبعا درامدشون هم بیشتره
الان مثل این میمونه که شما بری اونجا پول در بیاری ولی اون پول رو بیاری اینجا خرج کنی
نقل قول کردن
Victor
#26 Victor 1394-08-19 21:51
یکی از مدیران که وقت کافی داره خواهشا و بی زحمت اگه امکانش براش مهیاست نقد هالیوودریپورتر رو که 6 دقیقه که پیش منتشرش کرده رو ترجمه و سپس رو سایت بزاره
نقل قول کردن
mtm
+1 #27 mtm 1394-08-19 22:14
به نقل از Wolverine:
یکی از مدیران که وقت کافی داره خواهشا و بی زحمت اگه امکانش براش مهیاست نقد هالیوودریپورتر رو که 6 دقیقه که پیش منتشرش کرده رو ترجمه و سپس رو سایت بزاره

علی اقا نقد چی؟ هالیوود ریپورتر چی رو نقد کرده؟
نقل قول کردن
Hamoon-spidey
#28 Hamoon-spidey 1394-08-19 22:29
8) مقاله عالی بود ممنون
ولی اصلا فکر بلک پنتر نبودم فکر میکردم وین دوم و استارک اول بشه
نقل قول کردن
Victor
#29 Victor 1394-08-19 23:01
#27
اصل کاری رو یادم رفته بنویسم
سریال جسیکا جونز
نقل قول کردن
Victor
#30 Victor 1394-08-19 23:20
به نقل از mtm:
به نقل از young spider:
به نقل از mtm:
[quote name="young spider"]من به شخصه می خواهم پیتر پارکر باشم.پیتر نشد دیو لیزوسکی هم بد نیست. پیتر به تومن حساب کردم سالانه ۱۲۳ میلیون تومن :-* درآمد داره که ماهانه اش میشه ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومن. :-* دیو هم میشه سالانه ۶۰ میلیون و ماهانه ۵ میلیون. :-* خب خیلی از مردم دارن با ماهی ۸۰۰ هزار تومن زندگی می کنن خرج ۴ یا ۳ نفر هم میدن. :-* درآمد یه عکاس مستقل و بدون حکم شغل از یه کارگر ساختمانی یا باغبون بیشتره :sigh: :-* باغبون چیه حقوق پیتر از خیلی از مدیران شرکت ها هم بیشتره. ما که بی دردیم خدا به حال مردم دیگه برسه.


هزینه های خارج از کشور خیلی از هزینه های ما بیشتره
درسته که درامدهاشون بیشتره ولی هزینه هم بیشتر میکنند خصوصا اجاره مسکن
شما داری درامد اون


اجاره مسکن و مالیات و گرانی و .... تو کشور ما نیست؟؟ درسته اون ها هم والیات و خیلی چیزای دیگه دارن ولی خب بازم به تومن خیلی میشه. حداقل دلشون خوشه و شغلشون رو دوست دارن.


بحث من چیز دیگست
منظورم اینه که هزینه ، مالیات و قیمت کالا و خدمات اونجا بیشتره
طبعا درامدشون هم بیشتره
الان مثل این میمونه که شما بری اونجا پول در بیاری ولی اون پول رو بیاری اینجا خرج کنی[/quote]
همینطوره استاد اگه غیر این بود که همه میرفتن خارج
کاری به بقیه خدمات ندارم ولی میدونم که مالیت امونشونو میبره تو ایران اصلا در حد اونجا نیست ( کلا من ندیدم از کسی مالیات بگیرن :lol: )
در مورد اون گفته ی اخرتون استاد شاید باور نکنید ولی خیلیا هستن که از خارج میان و تو ایران خرید میکنن
چراشو خودتون بهتر میدونید چون ارزش پول ایران کمتره واس همین اونا مثلا با یه دلار میان همه چی میخرن :lol:
نقل قول کردن
mtm
#31 mtm 1394-08-19 23:49
به نقل از Wolverine:
#27
اصل کاری رو یادم رفته بنویسم
سریال جسیکا جونز

نقد رو نیم نگاهی بهش انداختم
خیلی مثبته
حتی میگه از دردویل هم پخته تره
من خودم اگه وقت کنم شاید ترجمه کنم
ولی راستش بعید میدونم
فردا میخوام یه مقاله ای رو انشاله تکمیل کنم که مدتیه دارم روش کار میکنم
نقل قول کردن
the phantom
#32 the phantom 1394-08-20 12:54
توی لیست اسکات پیل گریم هم باید توی فقیر ها باشه هنگ پیم توی ثروت مندان نیست؟
اخیرا ایمیج کمیک هایی با داستان های خیلی قوی داده میشه مقاله هم راجه به اون کمیک ها بدید
اگه لینک دانلودشون روهم قرار بدید که دیگه چه بهتر
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#33 Samwel Tarly 1394-08-20 15:24
من تا قبل از اینکه این مقاله رو بخونم فکر می کردم بروس وین یا تونی استارک ثروتمند ترین ابر قهرمانان هستند اما اشتباه می کردم چون اطلاعات زیادی درباره پلنگ سیاه نداشته و ندارم.
خدا کنه تو فیلم خنگ داخلی این اقای تچالا هوای پیتر پارکر ما رو هم داشته باشه.
ثواب داره :lol:
نقل قول کردن
Ali turtdle
#34 Ali turtdle 1394-08-20 15:35
بلک پنتر ۹۰ تریلیون؟!!! :o :o عجب ...عجب..
ولی در کل مقاله خوبی بود دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
دوستی بزرگ
#35 دوستی بزرگ 1395-06-02 19:06
دوستی بزرگ نظر می دهد 8) :P ماشالله بلک پنتر من فکر می کردم تونی ثروتمندترین نگو در مقابل بلک پنتر سوسکم نیست. :lol:
نقل قول کردن
Spider bat
#36 Spider bat 1395-06-02 20:09
ببخشید یک سوال داشتم
تیچالا که از بتمنم قدرت ماوراییش بیشتره
بتمن واقعا اخه قدرت ماورایی نداره :-|
ولش کنیم حالا
واقعا مغاله ی خوبی نبود عالی بود!!!!
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#37 S.T.A.R.K 1395-06-02 20:20
به نقل از Spider bat:
ببخشید یک سوال داشتم
تیچالا که از بتمنم قدرت ماوراییش بیشتره
بتمن واقعا اخه قدرت ماورایی نداره :-|
ولش کنیم حالا
واقعا مغاله ی خوبی نبود عالی بود!!!!

از نظر قدرت بدنی از بتمن قویتره و درضمن تچالا هم ادم معمولیه و قدرت ابرانسانیش فقط نیروی پلنگه که در موارد خاص ازش استفاده میکنه
نقل قول کردن
xscape
#38 xscape 1395-06-02 21:23
بلک پنتر اراده کنه کل منظومه شمسی رو میخره :lol:
ممنون از مقالتون :-)
نقل قول کردن
Annihilation
#39 Annihilation 1395-06-02 22:31
احساس میکنم جای شخصیتایی مثل ددپول تو لیست کم در آمد و شاید گرین ارو تو لیست ثروتمندترین ها خالی باشه.

چون اونا هم میتونستیم تو مقاله جا بدیم

در ضمن ببخشید تلفظ صحیح اسم بلک پنتر ت'چالا هست ( البته اگه زبان فرانسوی رو به عنوان زبان مردم واکاندا قرار بدیم ( مردم نیجریه امثرا فرانسوی صحبت میکنند ) که چالا هم خونده میشه :/
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#40 S.T.A.R.K 1395-06-02 22:46
به نقل از Annihilation:
احساس میکنم جای شخصیتایی مثل ددپول تو لیست کم در آمد و شاید گرین ارو تو لیست ثروتمندترین ها خالی باشه.

چون اونا هم میتونستیم تو مقاله جا بدیم

در ضمن ببخشید تلفظ صحیح اسم بلک پنتر ت'چالا هست ( البته اگه زبان فرانسوی رو به عنوان زبان مردم واکاندا قرار بدیم ( مردم نیجریه امثرا فرانسوی صحبت میکنند ) که چالا هم خونده میشه :/

گرین اررو در اون حد هم ثروتمند نیست که تو این لیست باشه و ددپول هم واقعا خیلی بی پول نیست.
---------------------------------------------
تلفظش اینه: تِ چالا
نقل قول کردن
mohammadali12
#41 mohammadali12 1395-06-02 23:35
عالي
نقل قول کردن
quick black
#42 quick black 1395-06-03 13:08
ایول فقط یه سوال








در‌امداشونو این قدر به طور دقیق از کجا در اوردید؟؟؟
نقل قول کردن
Ghost Rider
#43 Ghost Rider 1400-01-17 22:12
من تو یه سایت تست زنی زدم آیرون من از پلنگ سیاه پولدار تره، بعد دیدم درستش پلنگ سیاهه رفتم هزار تا فحش نصیر سازنده تست کردم :lol:
الان دیدم پول پلنگ سیاه رو ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ
ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

تولد مجدد قهرمانان

گرین گابلین

تاپ 20 - سایت spidey.ir

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

51

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

35

46

45

44