10 شخصیت برتر سریال مردگان متحرک (Walking Dead)

مردگان متحرک اینا بهترین شخصیت های یکی از بهترین سریال های سال های اخیر تلویزیون هستند.

 

10- بث گرین  (Beth Greene)

بث گرین  (Beth Greene)

سیر شخصیت پردازی این دختر زیبا و دوست داشتنی  این بود که ابتدا به عنوانی دختری لوس و دور از اتفاقات آخرالزمان به تصویر کشیده شد.در فصل سوم شخصیت پردازی او بهتر شد و کمی از حالت " رو اعصاب و بی دست و پای احتیاج به مراقبت !" در آمد.او نقش مهمی را در گروه ریک ایفا میکرد.با مراقبت از جودیث(دختر ریک) و روحیه دادن به گروه چه با آواز چه با حرف !اوج شخصیت پردازی بث فصل چهارم و جایی بود که فرماندار زندان را نابود کرد و بث و دریل تنها ماندند.آنجا بث نشان داد که میتواند شخصیت مهم تری باشد و رو پای خودش وایسد.این امر کم کم داشت به تحقق می پیوست ولی حماقت بث منجر به مرگش شد ! جایی که او در بیمارستانی در آتلانتا سعی کرد رییس پلیس بیمارستان را که افرادش او را ربوده بوده اند با قیچی بکشد ولی رییس پلیس به طور غیر عمد شلیک کرد به سر بث !

 

9- گلن  (Glenn Rhee)
گلن  (Glenn Rhee)
اگر طرفدار ریک گریمز،شخصیت اصلی سریال هستید و او را دوست  دارید پس مدیون جوانک کره ای ،گلن هستید که فرشته نجات ریک شد و در فصل اول او را در تانک راهنمایی کرد و به کمپی که همسر و فرزندش بودند برد.گلن در فصل های اول و دوم بیشتر به عنوان جمع آوری کننده مواد لازم و گشت زنی در شهر به گروه کمک میکرد و رابطه عاطفی ای که با مگی گرین (خواهر بث) در فصل دوم شروع کرد بیشتر بار درام سریال را به دوش میکشد.گلن به گربه معروف است چون نه تا جان داره ! او بارها و بارها از خطر مرگ جسته.در فصل اول که نزدیک بود تو بین زامبی ها نفله شه ،فصل دوم نزدیک بود در یک چاه با یک زامبی ایکبیری سقوط کند و فصل سوم به یک آنفولانزا کشنده مبتلا شد ! فصل چهارم در هجوم فرماندار به زندان تا پای مرگ رفت و فصل پنجم تا یک قدمی کشته شدن توسط آدمخوار ها رفت و فصل ششم هم عملا فکر کردیم توسط واکر ها مرد، ولی برگشت!


8- شین والش  (Shane Walsh)
شین والش  (Shane Walsh)
شین از اون دست آدم هایی بود که نمیدونستیم دوست داریم بمیره یا نه  !شین در فصل اول قبل از شروع آخر الزمان از نجات دادن بهترین دوستش ریک از بیمارستان (که به کما رفته بود)  ناکام بود اما با مسدود کردن در اتاق ریک رو نجات داد.در طی مدت بی هوشی ریک شین به لوری همسر ریک علاقه مند شد که همین آغاز سقوط شین بود.وقتی که پسر ریک مورد اصابت گلوله قرار گرفت شین بود که با تهیه وسایل پزشکی جانش را نجات داد ولی برای این کار همراهش را فدا کرد (هیچ راهی نبود).تصمیماتی که شین برای زنده ماندن میگرفت غیر اخلاقی ولی درست بود.شین در نهایت به دست ریک کشته و به دست  پسر ریک خلاص شد.اما امروز که تصمیمات جنون آمیز ریک رو میبینیم که چند برابر بدتر از شینه،از خودمون میپرسیم که آیا تصمیمات شین غلط بود ؟


7- مگی گرین  (Maggie Greene)
مگی گرین  (Maggie Greene)
مگی همسر گلن و تا حدودی اوضاعش شبیه خواهر کوچکش بث بود.یعنی تاثیر آخرالزمان هنوز بر روی او اثر نکرده بود.ولی او بالغ تر از بث بود و خیلی زود از رو جاده اعصاب تماشاگر برون اومد و به زن بالغ و قوی ای تبدیل شد.مگی آخرین بازمانده از خانواده گرین است و وقایع آخرالزمان خیلی زود معصومیت او را گرفت.آزار جنسی توسط فرماندار در فصل سوم و از دست دادن پدرش در فصل چهارم و و خواهرش در فصل پنجم او را به یکی از درد کشیده ترین کاراکترهای سریال تبدیل کرده. مشخص شد که مگی در فصل ششم حامله است و حالا باید ببینیم تبدیل شدنش به مادری در آخرالزمان چه تاثیراتی روی او خواهد گذاشت؟



6- مورگان جونز  (Morgan Jones)

مورگان جونز  (Morgan Jones)

مورگان شخصیت مهمی است و با وجود اونکه هنوز در اپیزودهای زیادی از سریال حضور نداشته بسیار پرطرفدار است.او اولین کسی بود که به ما و شخصیت اصلی (ریک) نشان داد که چگونه باید واکر ها رو از بین برد و شاید اگر او نبود و ریک را راهنمایی نمیکرد ،گیج و منگ توسط یه مشت واکر تیکه تیکه میشد. شخصیت مورگان دچار تلاطم زیادی شده.در فصل او شخصیتی بود که یک پسر داشت و حتی نمیتونست همسر زامبی شده اش را بکشد ولی کشته شدن پسرش به دست واکر همسرش او را به مرز جنون رساند به طوری که از محیط امنی که داشت بیرون زد و هر انسان و واکری را که میدید میکشت ! اما آشنا شدنش با مردی به اسم ایستمن او را به حال خودش برگردوند و یاد گرفت که دیگر کسی را نکشد.او مصمم برای پیدا کردن ریک برگشت و او را پیدا کرد ولی کد اخلاقی او منجر به درگیری احمقانه ای بین او و یکی از اعضای گروه ریک،کارول شد (که ابایی از کشتن نداره ) و همین درگیری منحر به اتفاقتی شد که میتونه فاجعه باشه !


5- کارل گریمز  (Carl Grimes)

کارل گریمز  (Carl Grimes)
کاول از معدود بچه های آخرالزمانه که رو اعصاب تماشاگر راه نمیره ! در فصل های اول و دوم کارل شخصیت پردازی خاصی نداشت ولی در فصل سوم کارل کمی بالغ تر شد و یاد گرفت چهار تا واکر بکشه ! اما کشتن مادرش از روی اجبار شخصیت پردازی او را وارد بعد جدیدی کرد.کارل سعی میکند هم عضو مفیدی برای گروه پدرش باشد و هم از خواهر کوچکش مراقبت کند.بعد از بحران شخصیتی کوچکی که در فصل سوم برای کارل پیش اومد،او در کنار گلن درست کار ترین عضو گروه است و تصمیمات و انتخاب های درست و انسانی ای دارد.

.

4- میشون  (Michonne)
میشون  (Michonne)
میشون یکی از بهترین و جذاب ترین شخصیت پردازی های سریال را دارد.گذشته عجیب و سیاه او به ترتیب برای تماشاگر فاش میشود.در انتهای فصل دوم او به عنوان سامورایی ای قهار که دو واکر دست آموز دست قطع شده دهان جر خورده بسته شده با زنجیر ! دارد و جان یکی از اعضای گروه ریک (آندریا) را نشان میدهد. بودن او با دو واکر از او شخصیتی بی روح ساخته بود که آشنا شدنش با آندریا این قضیه رو بهتر کرد.در فصل سوم او به گروه ریک پیوست و تبدیل به دشمن درجه اول فرماندار،دشمن ریک شد.او دختر واکر فرماندار را کشت و البته با شمشیر سامرایی اش بهترین واکر کش آخرالزمانه ! در فصل چهارم او در نهایت فرماندار را کشت و در فصل پنجم و ششم هم به عنوان یکی از اصلی ترین اعضای گروه در کنار ریک خود نمایی میکند.باید دید سرنوشت میشون در نیم فصل نهایی چه خواهد بود.

 

3- کارول پلیتر  (Carol Peletier)

کارول پلیتر  (Carol Peletier)

کارول زن جسوری است که به همراه همسر پستش و دختر کوچیکش سعی میکنند در آخرالزمان زنده بمانند.اما کشته شدن همسر و مرگ دردناک و دلخراش دخترش در واقع خیال کارول را راحت کرد.شخصیت پردازی او در فصل سوم رشد کرد و حالا تبدیل به تیرانداز ماهری و عضوی مفید برای گروهش شده بود.کارول توانایی های مبارزه زیادی دارد،قوی و پر روحیه است و  با کشتن انسان ها مشکلی ندارد.در واقع کارول هر انسانی که قصد آسیب زدن به او یا عزیزانش را داشته باشد را مثل آب خوردن میکشد.شخصیت پردازی کارول در قسمت پایانی نیم فصل دچار یک لغزش شدید شد و در واقع گندی به بار آورد که میتونه موجب اتفاق های خیلی بدی بشه

.

2- دریل دیکسون  (Daryl Dixon)
دریل دیکسون  (Daryl Dixon)
سریال Walking Dead از روی کمیک بوکی به همین نام ساخته شده و اکثر شخصیت ها هم از کمیک اقتباس شده اند.یکی از معدود شخصیت هایی که فقط مختص سریال خلق شده دریل دیکسونه و واقعا باید گفت احسنت  به خلق چنین شخصیتی ! دریل گذشته غیر قابل دفاعی دارد و در خرابه های آخرالزمان به همراه برادرش زنده میماند.در واقعا دریل در فصل اول چیزی جز یک دردسر نبود ! اما تو فصل دوم دریل خودش را به عنوان عضوی مفید از گروه ثابت کرد و برای پیدا کردن دختر گمشده کارول به هر دری زد.دریل بارها و بارها به کمک گروه شتافته به طوری که ریک،رهبر گروه به او می گوید : تو برادر منی. طرفداران دریل به شدت زیادند و او در سال 2012 به عنوان برترین قهرمان تخیلی انتخاب شد !سرنوشت دریل به شدت مبهمه و او گزینه اول مرگ در قسمت نهمه که امیدواریم اینطور نشه.



1- ریک گریمز  (Rick Grimes)

ریک گریمز  (Rick Grimes)

ریک محور اصلی سریال است.ریک به اندازه دریل جسور و به اندازه میشون توانایی مبارزه ندارد ولی در هر حال برترین و چند بعدی ترین شخصیت سریال است معاون کلانتری که که پس از چند ماه بیهوشی در بیمارستان به هوش میاید و به بدترین نحو ممکن با آخرالزمان رو به رو میشه.ریک به حدی مهربان و دلسوزه که حتی راضی به کشتن واکرها نمیشه.مورگان او را پیدا میکنه و به او کمک میکنه و ریک هم مصمم برای پیدا کردن خانواده اش راهی میشود.تصمیمات سخت همیشه به عهده ریک است. مجبور شدن به کشتن بهترین دوستش در فصل دوم و اوج آن،از دست دادن همسرش در فصل سوم او را به اوج جنون و دیوانگی و بی رحمی کشانده و اگر دختر و پسرش نبودند معلوم نبود تا کجا سقوط خواهد کرد.ریک هر کاری برای حفاظت از گروهش انجام میده.آدم های زیادی کشته و تصمیمات بحث برانگیز زیادی گرفته برای زنده ماندن.سرنوشت ریک در نهایت چیست ؟ آیا زنده میماند ؟یا اونقدر مجنون میشود که باید خلاصش کرد ؟ یا همچنان زنده میماند و ادامه میدهد ؟ رای من مورد آخر است.

 

نویسنده:

ارشیا حبیب زادگان (Agent Marvel)

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

برترين صحنه هاي سريال واكينگ دد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

DAREDEVIL
#1 DAREDEVIL 1394-10-15 13:12
ممنون ارشیا جان بابت مقاله.
با اینکه طرفدار سریال دردویل هستم ولی بدون شک walking dead بهترین سریال کمیک بوکی است!
شخصیت های این سریال هیچ قدرت خاصی ندارند و هرلحظه احتمال مرگ آن ها وجود دارد و این است که شخصیت های walking dead را ملموس و دوست داشتنی کرده است به طوری که طاقت مرگ هیچ کدام از آن ها را ندارید.
من یک مشکل کوچیک با لیست دارم اونم رتبه گلن هستش به نظرم خیلی پایینه.
این لیست منه:
1- ریک گریمز
2- دریل دیکسون
3- گلن
4- کارول
5- مگی گرین
6- میشون
7- کارل گریمز
8- بث گرین
9- شین والش
10- مورگان ( با اینکه ازش متنفرم و آرزوی مرگش رو دارم ولی به نظرم رتبه 10 حقشه.)
نقل قول کردن
Devilsnake
#2 Devilsnake 1394-10-15 14:00
باور کنین همین پنجشنبه پیش از تعریف دوستان شروع به دیدن سریال از فصل اول کردم و تا الان رسیدم به فصل 4 و باور دارم یکی از بهترین جذاب ترین و هیجانی ترین سریالیه که بعد از برکینگ بد کبیر دیدم حتی به نظر من از بعضی لحاظ از اونم بهتره از کارکتر هایی هم که خوشم میاد تقریبا میتونم تمام لیست رو نام ببرم غیر از بث و مورگان و شین از اینا اصلا خوشم نمیاد
نقل قول کردن
Agent Marvel
#3 Agent Marvel 1394-10-15 15:19
به نقل از DAREDEVIL:
ممنون ارشیا جان بابت مقاله.
با اینکه طرفدار سریال دردویل هستم ولی بدون شک walking dead بهترین سریال کمیک بوکی است!
شخصیت های این سریال هیچ قدرت خاصی ندارند و هرلحظه احتمال مرگ آن ها وجود دارد و این است که شخصیت های walking dead را ملموس و دوست داشتنی کرده است به طوری که طاقت مرگ هیچ کدام از آن ها را ندارید.
من یک مشکل کوچیک با لیست دارم اونم رتبه گلن هستش به نظرم خیلی پایینه.
این لیست منه:
1- ریک گریمز
2- دریل دیکسون
3- گلن
4- کارول
5- مگی گرین
6- میشون
7- کارل گریمز
8- بث گرین
9- شین والش
10- مورگان ( با اینکه ازش متنفرم و آرزوی مرگش رو دارم ولی به نظرم رتبه 10 حقشه.)

خطر اسپویل

الآن وضعیت زندگی کارول تو سایت رسمی نا مشخصه.اگه مورگان کارول رو کشته باشه منم متنفر میشم.
نقل قول کردن
DAREDEVIL
#4 DAREDEVIL 1394-10-15 15:37
#3: واقعا؟؟ نه غیر ممکنه تازه از کارول خوشم اومده بود اگه بمیره ... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
Agent Marvel
#5 Agent Marvel 1394-10-15 16:42
به نقل از DAREDEVIL:
#3: واقعا؟؟ نه غیر ممکنه تازه از کارول خوشم اومده بود اگه بمیره ... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

من که میگم احتمال 90 درصد زندس فقط بی هوش شده.اون وضعیت نامشخص هم برای جذب کردنه.
نقل قول کردن
M-spidey
#6 M-spidey 1394-10-15 16:55
سلام مقاله ی خوبیه ولی اگه این سریال زیبا کمیک نداشت به نظرم رتبه بندی ریک فقط درست بوده من انتظارم این بود که همچین مقاله ای باید براساس کمیک رتبه بندی میشدولی بازم بد نبود
نقل قول کردن
Agent Marvel
#7 Agent Marvel 1394-10-15 18:57
به نقل از M-spidey:
سلام مقاله ی خوبیه ولی اگه این سریال زیبا کمیک نداشت به نظرم رتبه بندی ریک فقط درست بوده من انتظارم این بود که همچین مقاله ای باید براساس کمیک رتبه بندی میشدولی بازم بد نبود

10 شخصیت برتر سریال مردگان متحرک.اگر قرار بود لیستی بر اساس کمیک بنویسم کارول،دریل،مورگ ان و و بث اصلا تو لیست نمیبودند.
نقل قول کردن
Ice Man
#8 Ice Man 1394-10-15 23:08
این رتبه بندی منه:
1.ریک
2.دریل
3.میشون
4.کارول
5.مگی
6.شین
7.فرماندار (فکر کنم فرماندارم (اسمش فیلیپ / برایان ، یادم نیست)باید تو لیست باشه)
8.گلن
9.کارل
10.مورگان
نقل قول کردن
the punisher
#9 the punisher 1394-10-16 06:17
با عنوان مقاله مشکلی ندارم
ولی چطور ممکنه مورگانی که بغیر از فصل جدید فقط دو قسمت بازی کرده بود رطبه ش از شین بالا تر باشه و کارل که مهم ترین خاصیتش اینه که پسر ریکه وجود داشته باشه و اسمی از فرماندار برده نشه!!!
ملاک چیه؟جذابیت؟شجاع ت؟پیچیدگی شخصیت؟یا سلیقه شخصی؟
نقل قول کردن
Agent Marvel
#10 Agent Marvel 1394-10-16 10:43
به نقل از the punisher:
با عنوان مقاله مشکلی ندارم
ولی چطور ممکنه مورگانی که بغیر از فصل جدید فقط دو قسمت بازی کرده بود رطبه ش از شین بالا تر باشه و کارل که مهم ترین خاصیتش اینه که پسر ریکه وجود داشته باشه و اسمی از فرماندار برده نشه!!!
ملاک چیه؟جذابیت؟شجاعت؟پیچیدگی شخصیت؟یا سلیقه شخصی؟

ملاک مقاله IGN هستش که بیست شخصیت برتر رو نوشته بود و من بعضی از رتبه هاش رو تغییر دادم.در واقع من نویسنده،مترجم این مقاله هستم.درباره مورگان هم به اندازه کافی درباره نفوذ و اهمیتش گفتم.کاملا لایق چنین رتبه ای بود.(در مقاله IGN هفتم بود)
نقل قول کردن
2m-had
#11 2m-had 1394-10-16 14:30
ممنون آقا عرشيا بابت مقاله خوبت!
خوشم اومد فقط ايراد هاي جرئي مثل غلط املاييداشتي كه با يه دوباره خواني كوچولو حل ميشد...
گزينه هات از نظرمحتوا كامل بودن و نظير نداستن اما دركل به خوايم جمع ببنديم يه كم تو رتبه بندي مشكل داشتي...
دو تا از شخصيت هاي مورد علاقه من تو اين سريال گلن و كارل هستند !
وقتي كارل ميره تو اون خونه هه مواد غذايي جمع بكنه يكي از بهترين صحنه هاي حضورش تو مردگان متحرك بود!
بفرما ، عنوان مقاله هم برات كاشتم...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید