10 مرگ در عالم كمیك كه هنوز پا برجا هستند!

10 مرگ در عالم كمیك كه هنوز پا برجا هستند!

مرگ در عالم کمیک چیزی بی معناست ولی برای این 10 مورد اینطور نیست!

 نکته مهم: قبلا در این مقاله «بن رایلی» هم حضور داشت چون اون موقع ایشون هنوز مرده بود ولی امسال با کمیک "توطئه کلونی" برگشت و زنده شد. بنابراین به جای بن رایلی از شخصیت دیگری به نام  "استارمن" استفاده شده است.

در آینده هم در صورتی که هر کدام از این شخصیت ها زنده شوند این مقاله آپدیت خواهد شد!

مقدمه: قدیما یك جمله معروفی بین هواداران كمیك بوكی مرسوم بود كه میگفت:" nobody stays dead in comics… except Bucky, Gwen Stacy, Jason Todd and Uncle Ben " (= در دنیای كمیك هیچ كس مرده باقی نمیمونه .. به جز باكی، گوئن استيسی، جیسون تاد و عمو بن). اما در سال 2005 دو دستیار بتمن و كاپیتان آمریكا یعنی جیسون تاد و  باكی بارنز برگشتند و بنابراین این جمله دیگر معناي سابق خود را ندارد.  این نشان میده كه در عالم كمیك مرگ شخصیت ها را هیچ وقت نمیتوان قطعی دانست و به نظر میرسد كه نویسندگان كمیك بوكی اگر ایده جالبی به ذهنشان برسد حاضر هستند هر شخصیتی كه دلشان میخواهد را دوباره زنده كنند. ولی در هر حال هنوز هم شخصیت هایی هستند كه هرگز تا به حال زنده نشده اند. این مقاله به معرفی آنها اختصاص دارد. مقالات زیر را هم بخوانید:

10 دفعه ای که پیتر پارکر/مردعنکبوتی دنیای اصلی مارول کشته شد

10 زنده شدن غیر قابل باور در دنیای كمیك!

15 دفعه ای که مرد عنکبوتی کشته شد!

 

10- «بیل فاستر» (Bill Foster)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 32 كمیك Avengers (سپتامبر 1966)

 آخرین حضور در دنیای كمیك: شماره 4 كمیك Civil War (نوامبر 2006)

 در كمیك "جنگ داخلی" نوشته «مارك میلار»، باید حتما چند مرگ رخ میداد تا خوانندگان را متقاعد كرد كه این داستان كاملا جدیه و با كسی شوخی نداره. بنابراین نویسنده تصمیم گرفت قهرمانی به نام «بیل فاستر» ملقب به Goliath/ Black Goliath را بكشه. در واقع یك كلون یاغی به دست تونی استارك از روی «ثور» ساخته شد. این كلون در نبردی سهمگین بین دو گروه متضاد Cap و تونی استارك ، بیل فاستر را به قتل رساند ( او با صاعقه سهمگینی به سینه بیل فاستر ضربه و او را زمین زد).

مرگ بيل فاستر

مراسم خاكسپاری برای او برگزار شد و برادرزاده او به نام «تام فاستر» جانشین او شد و لقب Black Goliath را به خودش اختصاص داد. تا به امروز كه مرگ بیل فاستر دست نخورده باقی مانده و او زنده نشده. این موضوع بار دیگر بر اهمیت و جدیت داستان جنگ داخلی تاكید میكند.

 مطالب مرتبط:

کمیک فارسی: شماره آخر جنگ داخلی (CIVIL WAR)

 

9- «جور-ال» و «لارا لور-وان» (Jor-El & Lara Lor-Van)

جور- ال  لارا لور- وان

اولین و آخرین حضور در دنیای كمیك: شماره 1  كمیك Man of Steel (اكتبر 1986)

 برخی شخصیت ها خلق میشوند تا بمیرند و در خدمت ارجین شخصیت های مهم باشند. والدین سوپرمن یعنی جور-ال و لارا لور-وان از این نوع شخصیت ها هستند. جور–ال دانشمندی بود كه نابودی و مرگ سیاره كریپتون را پیشبینی كرد. لارا لور– وان هم همسرش بود. آنها با هم نوزاد خود را با سفینه ای به كره زمین فرستادند تا اینكه از تخریب كریپتون جان سالم به در ببرد. آنها هرگز از مرگ برنگشته اند و سوپرمن هرگز راهی برای نجات آنها پیدا نكرده است.  البته گاهی سر و كله آنها در  سفرهای زمانی و يا فلش بك پیدا میشود ولی دی سی هرگز سعی نكرده آنها را دوباره برگردانه چون آنقدر باهوش هست كه بدونه برای اینكه قهرمانی نمادین مثل سوپرمن برخیزه، پدر و مادرش باید بر زمین بیافتند. واقعا برگشتن پدر و مادر سوپرمن ميتونه به ميراث بزرگ سوپرمن در عالم كميك ضربه بزنه.

 مطالب مرتبط:

10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (ORIGIN) را دارند + ویدئو

20 پانل ماندگار در تاریخ كمیك بوك - قسمت اول

 

8- «اریك اوگرادی» (Eric O’Grady)

اریك اوگرادی

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 1 كمیك Civil War: Choosing Sides (دسامبر 2006)

 آخرین حضور در دنیای كمیك: شماره 23 كمیك Secret Wars (آوریل 2012)

 یكی از مامورین سازمان "شیلد" به نام «اریك اوگرادی» لباس و زره «مرد مورچه ای» را دزدید و سعی كرد از قدرت ها و لباس مرد مورچه ای برای منافع شخصی خودش استفاده كنه. او یكی از دوست نداشتنی ترین قهرمانان بود و حتی از قدرت های خودش برای خانم بازی (!) و عشق و حال استفاده میكرد! البته هر از گاهی هم دست به اعمال قهرمانانه میزد و وقتی «استیو راجرز» گذشته مجرمانه او را نادیده گرفت و ازش دعوت كرد تا عضو گروه Secret Avengers باشه، سعی كرد گذشته خودش را جبران كنه. او در همین گروه هم بود كه كشته شد. در واقع او به دست گروهی از روبات های خبیث و انسان نما  به نام The Descendants به قتل رسيد.

مرگ مرد مورچه اي

در واقع آخرین عملی كه اریک گرادی  انجام داد قهرمانانه بود چون سعی كرد آنقدر نبرد جانانه ای بكند تا یك بچه كوچك بتواند از مهلكه فرار كند. البته یك  بار دیدیم كه اریك دوباره برگشته ولی بعد معلوم شد كه روباتی است كه The Descendants درست كرده. خدا كنه كه او هرگز برنگرده چون داستان و مرگ فوق العاده ماندگاری داشت.

 مطالب مرتبط:

8 کمیک مهم "مرد مورچه ای" (ANT-MAN)

معرفی مرد مورچه ای

 

7- «هاوارد استارك»  و «ماریا كاربونل» (Howard Stark & Maria Carbonell)

پدر و مادر توني استارك

اولین و آخرین حضور در دنیای كمیك: شماره 28  كمیك Iron Man (آگوست 1970)

آنها هم شخصیت های بودند كه مردند تا شخصیت مهم تری خلق شود. «هاوارد استارك» پدر مرد آهنی است كه به همراه همسرش در یك سانحه كشته شد. با وجود آنكه تلویحا اشاره شده كه مرگ آنها كاملا تصادفی نبوده ولی با این حال در دنیای كمیك هرگز به طور گسترده به جزئیات مرگ آنها اشاره نشده است. نویسندگان دوست دارند قضیه را باز بگذارند تا خواننده تفسیر خودش را از آن داشته باشد. بنابراین این مساله باعث شده تا گذشته و پیشینه تونی استارك هم تا حد زیادی رمزالود شود. با این وجود، مرگ والدین او بخش ضروری قصه تونی استارك است چون از تونی یك میلیاردر یتیم میسازد كه مجبور میشود در سنین پایین مسئولیت شركت پدرش یعنی Stark Industries را بر عهده بگیرد. این باعث میشه تونی خیلی زود تبدیل بشه به نابغه ای در عرصه صنعت. درست مثل پدر و مادر سوپرمن، در داستان های مختلف شاهد بودیم كه به نوعی به پدر و مادر تونی استارك هم اشاره شده ولی آنها هرگز زنده نشده اند.

 مطالب مرتبط:

10 زنده شدن غیر قابل باور در دنیای كمیك!

 

6- «اینشنت وان»  (The Ancient One)

عكس ancient one

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 110 كمیك Strange Tales (جولای 1963)

 آخرین حضور در دنیای كمیك: شماره 10 كمیك Marvel Premiere (سپتامبر 1973)

 Ancient One استاد و مرشد «دكتر استرنج» است و كسی بود كه قبل از دكتر استرنج «جادوگر اعظم» (Sorcerer Supreme) محسوب میشد. او سالها به دكتر استرنج و یكی دیگر از شاگردانش به نام «بارون موردو» آموزش داد (هر چند موردو بعدا آدم خبیثی شد). چند سال بعد هیولایی به نام Shuma-Gorath كه از دنیایی دیگر آمده بود او را دزدید چون میخواست از طریق او به كره زمین وارد شود. بنابراین Ancient One كه میدانست اگر Shuma-Gorath پایش به زمین برسد چه فاجعه ای رخ میدهد ، تصميم گرفت خودش را قرباني كند. بنابراين او به دكتر استرنج دستور داد تا بكشتش تا در نتیجه Shuma-Gorath نتونه وارد زمین بشه.

مرگ ancient one

 مرگ او تقریبا قابل انتظار بود چون مرگ مرشد در دنیای كمیك و سینما بسیار مرسوم است. در واقع مارول صبر كرد تا Ancient One آموزش های دكتر استرنج را تكمیل كند و بعد او را بكشد. درست مثل «اوبی-وان كنوبی» (Obi-Wan Kenobi) در جنگ ستارگان، Ancient One هم چندین بار به صورت روح برگشته و دیده شده ولی هیچ وقت به طور كامل زنده نشده است.

 مطالب مرتبط:

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های دکتر استرنج

 10 دشمن برتر دکتر استرنج (DR. STRANGE)

 5- «استارمن» (Star-Man)

«استارمن» (Star-Man)

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 61 كمیك  Adventure comics  (آوریل 1941)

 آخرین حضور در دنیای كمیك: شماره 72 از سری دوم کمیک Starman (دسامبر 2000)

«تد نایت» (Ted Knight) ملقب به «مرد ستاره ای» یا «استارمن» (Starman) از شخصیت های بسیار قدیمی دی سی است که آوریل 1941 به دست «گاردنر فاکس» و «جک برنلی» خلق شد. او دانشمند باهوشی بود که روشی درست کرد تا با آن تشعشعات انرژی حاصل از ستاره های آسمان را به یک میله کیهانی منتقل کنه و با استفاده از آن یک ابرقهرمان بشه چون این میله بهش اجازه میداد پرواز کنه، میدان های انرژی در اطراف خودش درست کنه ، انرژی از خودش ساطع کنه و .. (بنابراین میبینید که قدرت هاش آدم رو یاد «گرین لنترن» و انگشترش میندازه!) تد نایت بعد از مدتی به گروه "انجمن عدالت" (Justice Society) پیوست و در شهر Opal City فعالیت میکرد و با خبیث هایی همچون Dr. Phosphorous یا «میست» (Mist) مبارزه میکرد. مرگ او یک مقدار عجیب و متفاوت بود چون در یک حادثه تراژیک یا ناگهانی کشته نشد. در واقع زندگی طولانی داشت و در سن پیری مرد ولی با این حال باز هم مرگ قهرمانانه ای داشت. او در نهایت میله خودش رو به پسرش «جک» داد چون متوجه شد سرطان بدخیم دارد. اما این سرطان نبود که باعث مرگش شد چون برای آخرین بار به جنگ «میست» خبیث رفت چون میست میخواست Opal City را منفجر کنه. برای نجات شهرش تد از میله ای دیگر استفاده کرد تا میست ، بمب، بخشی از یک ساختمان دولتی  و خودش رو به به آسمان تله پورت کنه  تا وقتی انفجار رخ میده مردم شهر آسیبی نبینند . ولی با این کار هم خودش مرد و هم دشمنش ، میست.

مرگ استار من ، تد نایت

البته نکته جالب و تلخ این بود که تد نایت و دشمنش ، میست، در لحظات آخر با هم صلح کردند و بعدش مردند ...

  

4- «كاپیتان مارول» (Captain Marvel)

عكس كاپيتان مارول

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 12 كمیك Marvel Super-Heroes دسامبر 1967)

 آخرین حضور در دنیای كمیك: شماره 28 كمیك Secret Avengers (آگوست 2012)

 «كاپیتان مارول» شخصیتی نسبتا محبوب برای مارول در دهه 70 میلادی بود. او از نژاد فضایی Kree بود كه به زمین آمده بود تا ماموریتی را به انجام برسونه ولی عاشق مردم زمین شد و تصمیم گرفت اونجا باقی بمونه و بهشون خدمت بکنه.  سپس در سال 1982 در داستانی ماندگار و تاریخی دیدیم كه به خاطر ابتلا به سرطان درگذشت. مارول سالهای سال او را مرده نگه داشت و در تمام این سالها افراد دیگری مثل «كارول دانورز» یا حتی «مونيكا رامبيو» به عنوان كاپیتان مارول در كمیك های مارول حضور یافتند. تا اينكه سال 2010 و در جریان كراس عظیمی به نام Chaos War، او دوباره برگشت. سپس در سال 2012 معلوم شد كه او میتواند با استفاده از یك كریستال، سرطانش را مهار كند ولی پس از مدتی فهمید كه با استفاده از این كریستال دارد جان همنوعان خودش (یعنی Kree ها) را به خطر می اندازد. بنابراین در عملی قهرمانانه خودش را قربانی كرد تا دیگران را نجات دهد.

مرگ كاپيتان مارول

از آن موقع تا به حال هم هیچ نشانه ای مبنی بر بازگشت کاپیتان مارول به چشم نخورده .در كل به نظر میرسه برای دنیای كمیك مهم باشه كه بیماری های دنیای واقعی مثل سرطان را نمیتوان با ایده های علمی – تخیلی مداوا كرد . بنابراین كار عاقلانه ای هستش كه او را همچنان مرده نگه داشت. ضمن اینكه به نظر میرسه كارول دانورز به خوبی تونسته جای خالی Captain Marvel رو برای مارول پر كنه.

 مطالب مرتبط:

75 لحظه ماندگار در تاريخ مارول: مرگ كاپيتان مارول

  

3- «توماس و مارتا وین»  (Thomas and Martha Wayne)

پدر و مادر بتمن

اولین و آخرین حضور در دنیای كمیك: شماره 33 كمیك Detective Comics (نوامبر 1939)

 «توماس وين» و «مارتا وین» كاملا در قصه و اریجین بتمن ضروری و حیاتی هستند چون اگر آنها توسط «جو چیل» در آن كوچه به قتل نرسیده بودند، بروس وین احتمالا هرگز یك قهرمانی كه خودش دنبال اجرای عدالت است (vigilante) نمیشد.

مرگ پدر و مادر بتمن

به همین خاطر كاملا قابل دركه كه مرگ آنها در عالم كمیك پا بر جا باشد. البته نوعی داستان What if در سال 2011 و با انتشار Flashpoint ، نوشته شد و در آن دیدیم كه در دنیایی دیگر، بروس وین به جای پدرش كشته شد و  توماس و مارتا هم به ترتيب بتمن و جوكر شده اند! ولی همانطور كه گفتم این یك داستان what if بود و همچین چیزی در دنیا و continuity دی سی نداشته ایم. البته یک  بار «راز الغول» سعی كرد با استفاده از Lazarus Pits، اونا رو دوباره برگردونه ولی موفق نشد. بیایید امیدوار باشیم دی سی هرگز همچین حماقتی نكنه چون برگرداندن پدر و مادر بروس وین مترادف خواهد با هتك حرمت به تاريخچه بتمن.

 

2- «گوئن استیسی» (Gwen Stacy)

عكس گوئن استيسي

اولین حضور در دنیای كمیك: شماره 31 كمیك Amazing Spider-Man (دسامبر 1965)

 آخرین حضور در دنیای كمیك: شماره 121 كمیك Amazing  Spider-Man (ژوئن 1965)

 «گوئن استیسی» ( عشق نخست پیتر پاركر ) سال 1973 در عالم كمیك كشته شد . این اتفاق در زمان خودش بسیار بسیار شوكه كننده بود (هم برای خوانندگان و هم برای كارشناسان) ولی در رشد و توسعه شخصیت پردازی پیتر پاركر نقش به سزایی داشت. ضمن اینكه پیتر خودش را نیز به نوعی در مرگ او مقصر میداند.

مرگ گوين استيسي

خلاصه اینكه، خاطره مرگ دردناك گوئن استیسی سالهاست كه همچون خوره وجود پیتر پاركر را میخورد. سالهاست كه مرگ او به صورتی مقدس و دست نخورده باقی مانده. یعنی شاید در این سالها ما مثلا شاهد كلون گوئن استیسی، بچه های او  یا گوئن عنكبوتی (كه از دنیای دیگر آمده است) بوده ایم ولی او خودش هرگز زنده نشده است. البته مارول خودش هم به خوبي میداند كه اگر چنین حماقتی كند واكنش منفی هواداران هم بسیار شدید خواهد بود. بنابراین بهترین راه این است كه همچنان نشان داده شود كه مرگ گوئن چقدر روی زندگی و حرفه مرد عنكبوتی تاثیر داشته است. نكته دیگری كه نویسندگان بارها و  به درستی به آن اشاره كرده اند این است كه مرگ گوئن باعث شده پیتر در قبال دوستان و عزیزان خود حالتی محافظتی (protective) بگیرد.

  مطالب مرتبط:

"مرگ گوئن استیسی" ترجمه شد!

"مرگ گوئن استیسی" بهترین داستان تاریخ مارول شد

لحظات ماندگار در كمیك‌های مرد عنکبوتی: مرگ گوئن استیسی

مهم ترین داستان های کمیک بوکی مرد عنکبوتی

 

1- «بن پاركر» (Ben Parker)

عمو بن

اولین و آخرین حضور در دنیای كمیك: شماره 15 كمیك Amazing Fanatsy (آگوست 1962)

 و حالا برمیگردیم به اون جمله معروف : "در دنیای كمیك هیچ كس مرده باقی نمونه .. به جز باكی، گوئن استيسي جیسون تاد و عمو بن"! تا اینجا كه فقط عمو بن و گوئن سر حرف خودشون وایسادن! عمو بن كه كاملا حق داره چون او شالوده و سنگ بنای اصلی قصه و اریجین مرد عنكبوتیه و همچون پدری دلسوز و مهربان نقش عمده ای در شكل گیری شخصیت او ایفا كرده است. او كسی است كه به پیتر معنی "قدرت زیاد، مسئولیت به همراه دارد" را آموخت.

مرگ عمو بن

 مرگ عمو بن به دست مردی تفنگ به دست و این حقیقت كه پیتر میتوانست جلوی این كار را بگیرد ولی نگرفت، بسیار تراژیك است . او دیگر نمیتوانست و  نمیخواست از قدرت های خویش برای كسب درآمد استفاده كند. اهمیت عمو بن در شكل گیری شخصیت پیتر آنقدر بالاست كه حتی «دكتر اختاپوس» وقتی جسم و ذهن پیتر پاركر را اشغال كرد، تحت تاثیر آن قرار گرفت. البته یادمان نرود كه گاهی اوقات عمو بن را در شكل فلش بك دیده ایم. یا در داستان "دنیای عنكبوتی" شاهد عمو بنی بودیم كه از دنیای دیگری می آمد و مسئولیت های خویش را رها كرده بود ولی عمو بن واقعی در دنیای اصلی مارول هرگز برنگشته و میتوان با قاطعیت گفت كه هرگز هم برنمیگردد. عمو بن هم از آن دسته شخصیت هایی است كه وجودش در آن دنیا، از وجودش در این دنیا مفید تر است!

مطالب مرتبط:

معرفی عمو بن

لحظات ماندگار در كمیك‌ های مرد عنکبوتی: مرگ عمو بن

آشنایی با قاتل عمو بن

 

مهدی ترابی مهربانی 

(mtm)

منبع سایت whatculture.com

نام و آدرس مقاله به زبان انگلیسی:

  Ten Comic Book Deaths That Haven’t Been Undone

 

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

dc fan
#1 dc fan 1394-11-18 17:59
ممنون استاد ترابی. من90 درصد اطلاعات و معلومات کمیک بوکی خودم را مدیون شما و مقالات بینظیر شما هستم
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#2 j.jonah jameson 1394-11-18 19:02
واقعا قهرمانایی مثل بتمن / سوپرمن / اسپایدرمن بخشی از اورجین با ارزش خودشون رو مدیون مرگ عزیزانشون هستند
مخصوصا اسپایدرمن بیچاره هر کسی رو دوست داشت از دست داد.
عمو بن که حکم پدر اش را داشت
بن رایلی که مانند برادرش بود
گوئن که دوست دختر اش بود
واقعا لایق این همه داستان های خوب و توجه بالاست !
خیلی ممنونم جناب ترابی بابت ترجمه ! :-)
چند سوال : :-*
مرگ جین دی ولف از نظر شما چطور مرگی است ؟
مرگ سازنده فرمول Supersoldier چطور ؟ :-? ( اسمش رو نمیدانم :-* )
لطفا نظراتتون رو راجب بقیه شخصیت ها بگید !
چون نویسنده این مقاله به شخصیت هایی که نقش پر رنگی داشتند و زیاد به چشم میومد اشاره کرده ! :D
نظر شما و قدیمی ها هم برای ما بچه مرشد ها حقه و جالبه !
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#3 Samwel Tarly 1394-11-18 19:17
واقعا این که میگن ریختن خون سبب میشه عده ای از خواب بیدار بشن چون اگه عموبن هیچ وقت نمیمرد الان پیتر یک ورزشکار تراز اول یا بدل کار فیلم های سینمایی بود.
مرگ گوین با اینکه تغییری در سبک زندگی پیتر نداد(به نسبت مرگ عمو بن)اما باز هم مهمه چون شخصیتی بود که تا حالا هیچ کار بدی در حق نورمن نکرده بود.
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1394-11-18 19:18
#2:
درباره سئوال شما باید بگم اون شخصیت هایی که شما نام بردید که تقریبا گمنام هستند. زنده شدن شون خیلی فرقی نمیکنه. مهم اینه که شخصیت های مهم کشته بشن و دیگه برنگردن . یا اینکه شخصیت هایی باشن که مرگشون به چشم بیاد یا در جریان و نتیجه یک رویداد مهم کشته بشن یا تاثیر مهمی در شکل گیری اریجین قهرمان داشته باشن (به خاطر همینه که مرگ پدر و مادر پیتر در این لیست نیست چون نقشی در شکل گیری شخصیت او نداشتند)
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1394-11-18 19:19
به نقل از agh:

مرگ گوین با اینکه تغییری در سبک زندگی پیتر نداد(به نسبت مرگ عمو بن)اما باز هم مهمه چون .

:o :o :o
خیلی حرفت غلطه. مرگ گوئن درست مثل مرگ عمو بن روی زندگی پیتر تاثیر گذاشت و شاید حتی بیشتر
نقل قول کردن
Freakazoid
#6 Freakazoid 1394-11-18 19:28
این مقاله باز هم ثابت میکنه مرد عنکبوتی بهترینه. ایشون در تمام زمینه ها پیشگام هستش. در این مقاله هم سه شخصیت مهم از دنیای مرد عنکبوتی داشتیم که هرگز برنگشتن. این بازم قدرت وداستان های مرد عنکبوتی رو نشون میده. ممنون بابت مقاله.
نقل قول کردن
Freakazoid
#7 Freakazoid 1394-11-18 19:29
اقا یه چیزی ... تو فیلم man of steel ، بابای سوپرمن روحش همینجوری تو فیلم پرسه میزد! اون زنده شدن به حساب نمیاد؟ :lol:
نقل قول کردن
amazing-armin
#8 amazing-armin 1394-11-18 19:34
این مقالرو خونده بودم انگلیسیشو قبلا واقعا ارزش ترجمرو داشت
کلا نویسنده این سایت که اقا مهدی دوتا مقالشو دارن ترجمه میکنن سوادش تو کمیک خیلی خوبه
ترجمه...مگه میشه بجز عالی چیز دیگه ای گفت ;-)
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#9 j.jonah jameson 1394-11-18 19:39
#4
دست شما درد نکنه آقای ترابی ! :-)
راجب این 2 تا کمی شک داشتم ولی الان برطرف شد !
به نقل از Freakazoid:
اقا یه چیزی ... تو فیلم man of steel ، بابای سوپرمن روحش همینجوری تو فیلم پرسه میزد! اون زنده شدن به حساب نمیاد؟ :lol:

:lol:
نه فکر کنم اصلا نمرده باشه !
چون ......
(اسنایدر جون شرمنده داداشمی ولی سوتی بزرگی دادی ! )
یک جا از فیلم که لوییس لین داخل سفینه است پدر کال-ال سعی میکنه که به اون کمک کنه فرار کنه و وقتی نگهبانان میان جلوشو بگیرند دستشو جلوی اون ها مشت میکنه و بعد یه چیزی از بالا میاد وسط سرشون ..... ( انگار میتونه اجسام رو کنترل کنه در صورتی که یه نوار و روبات هوشمند است :-* )
شما زیاد جدی نگیر بزار بچه خوش باشه .....
نقل قول کردن
Freakazoid
#10 Freakazoid 1394-11-18 19:56
به نقل از amazing-armin:
این مقالرو خونده بودم انگلیسیشو قبلا واقعا ارزش ترجمرو داشت
کلا نویسنده این سایت که اقا مهدی دوتا مقالشو دارن ترجمه میکنن سوادش تو کمیک خیلی خوبه

اره راست میگی. یه مقاله داره درباره اینکه چرا بتمن شخصیتیه که بیخودی اینقدر گنده اش کردن. خیلی مقاله جالبیه. حال میدونه عمو مختار اونو ترجمه کنه یه دعوای حسابی جدید راه بیافته کلی حال کنیم از دست این طرفدارای کم طاقت بتمن :lol:

ادرس مقاله اش اینه:

whatculture.com/.../...

کسی خوندتش؟ بخونید تا رستگار شوید! به قول عمو مختار حقیقت همین نزدیکی هاست ;-)
نقل قول کردن
Spidey
#11 Spidey 1394-11-18 20:19
خیلی مقاله ی خوبی بود آقای ترابی من قبلا اینو تو یه سایت دیگه خونده بودم واقعا ارزش ترجمه داشت :D
نقل قول کردن
captain bat
#12 captain bat 1394-11-18 20:23
یه سوال ما عمو بن رو توی کمیک دنیای عنکبوتی دیدیم که مرد عنکبوتی شده بود اونم what lf بود؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
kaito
#13 kaito 1394-11-18 20:32
به نقل از Freakazoid:
به نقل از amazing-armin:
این مقالرو خونده بودم انگلیسیشو قبلا واقعا ارزش ترجمرو داشت
کلا نویسنده این سایت که اقا مهدی دوتا مقالشو دارن ترجمه میکنن سوادش تو کمیک خیلی خوبه

اره راست میگی. یه مقاله داره درباره اینکه چرا بتمن شخصیتیه که بیخودی اینقدر گنده اش کردن. خیلی مقاله جالبیه. حال میدونه عمو مختار اونو ترجمه کنه یه دعوای حسابی جدید راه بیافته کلی حال کنیم از دست این طرفدارای کم طاقت بتمن :lol:

ادرس مقاله اش اینه:

whatculture.com/.../...

کسی خوندتش؟ بخونید تا رستگار شوید! به قول عمو مختار حقیقت همین نزدیکی هاست ;-)

دوست عزیز شاید بشه گفت که بتمن از لحاظ شخصیت پردازی و ... از مردعنکبوتی در سطح پایین تری باشه، ولی مطمئنا بتمن الکی بزرگ نشده و جذابیت های مخصوص خودش رو داره و محتوای کامیک فن پسندی هم داره که کمپانی بزرگی مثل وارنر حاضر شده برای بالا بردن سطح باقی فیلم های سوپر هیرویی اش بتمن رو هم وارد همه ی فیلم ها کنه. و همینطور خواهشا انقدر به دوستان بتمن فن گیر ندید گناه دارن. :lol:
نقل قول کردن
young spider
#14 young spider 1394-11-18 20:52
آقایAmir spidey

لطفا از سایت های دیگر کپی برداری نکنید . اسپم هم ندید.
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1394-11-18 21:39
به نقل از captain bat:
یه سوال ما عمو بن رو توی کمیک دنیای عنکبوتی دیدیم که مرد عنکبوتی شده بود اونم what lf بود؟؟؟؟؟

شما فکر کنم مقاله رو درست نخوندی. تو بخش عمو بن گفتیم که اون عمو بن مال یه دنیای دیگه بود. مثل دنیای flashpoint دی سی که در آن توماس وین شده بود بتمن و مارتا وین شده بود جوکر !
نقل قول کردن
Freakazoid
#16 Freakazoid 1394-11-18 21:42
به نقل از kaito:
به نقل از Freakazoid:
به نقل از amazing-armin:
این مقالرو خونده بودم انگلیسیشو قبلا واقعا ارزش ترجمرو داشت
کلا نویسنده این سایت که اقا مهدی دوتا مقالشو دارن ترجمه میکنن سوادش تو کمیک خیلی خوبه

اره راست میگی. یه مقاله داره درباره اینکه چرا بتمن شخصیتیه که بیخودی اینقدر گنده اش کردن. خیلی مقاله جالبیه. حال میدونه عمو مختار اونو ترجمه کنه یه دعوای حسابی جدید راه بیافته کلی حال کنیم از دست این طرفدارای کم طاقت بتمن :lol:

ادرس مقاله اش اینه:

whatculture.com/.../...

کسی خوندتش؟ بخونید تا رستگار شوید! به قول عمو مختار حقیقت همین نزدیکی هاست ;-)

دوست عزیز شاید بشه گفت که بتمن از لحاظ شخصیت پردازی و ... از مردعنکبوتی در سطح پایین تری باشه، ولی مطمئنا بتمن الکی بزرگ نشده و جذابیت های مخصوص خودش رو داره و محتوای کامیک فن پسندی هم داره که کمپانی بزرگی مثل وارنر حاضر شده برای بالا بردن سطح باقی فیلم های سوپر هیرویی اش بتمن رو هم وارد همه ی فیلم ها کنه. و همینطور خواهشا انقدر به دوستان بتمن فن گیر ندید گناه دارن. :lol:



بابا گیر چیه کایتو جان. خوب مقاله است دیگه. گفتن برید بخونید معلوماتتون زیاد بشه. واقعا چرا بعضی ها باید اینقدر از "حقیقت" هراس داشته باشن ؟ :-* :lol:
راستی ایلیا چرا دیگه کمیک فن داع نداریم؟ تو این سرما یخ زدیم به مولا! یکمی داغمون کن دیگه
نقل قول کردن
kaito
#17 kaito 1394-11-18 21:44
اقای ترابی یک سوال،
اولین معرفی دنیای موازی در کدام کمیک بود و از چه انتشاراتی؟
و یک سوال دیگه: بهترین داستان راجب به دنیاهای موازی چیه؟
نقل قول کردن
kaito
#18 kaito 1394-11-18 21:49
16#
ممنون دوست عزیز شما لطف دارید. متاسفانه نمیتونم و وقتش رو ندارم و به سایتم به زور سر میزنم به خاط مشکلات جسمی که ...
در هر صورت ممنون از اینکه به یادمون بودید.
و البته منظور من سخت گیری نبود فقط موضوع اینه که بتمن یک سمبله و شاید داستان های مضحک داشته باشه و ... ولی این که بگیم پوچه خوب توهین به دنیای کمیکه. هیچ جوش اوردنی نیست :D البته کمیک بوک دات کام جدیدا کمی متعصب بازی در میاده که اگه سایت خوبی مثل اسپایدی که رتبات خوب جهانی داره بخواد این مقاله رو ترجمه کنه باید دلیل ها و استدلالاش رو بهتر و کیفیتش رو بالا تر بیاره تا در خور سایت باشه.
تاکید میکنم خیچ خشونتی نیست :lol:
نقل قول کردن
Freakazoid
#19 Freakazoid 1394-11-18 22:06
به نقل از kaito:
16#
ممنون دوست عزیز شما لطف دارید. متاسفانه نمیتونم و وقتش رو ندارم و به سایتم به زور سر میزنم به خاط مشکلات جسمی که ...
در هر صورت ممنون از اینکه به یادمون بودید.
و البته منظور من سخت گیری نبود فقط موضوع اینه که بتمن یک سمبله و شاید داستان های مضحک داشته باشه و ... ولی این که بگیم پوچه خوب توهین به دنیای کمیکه. هیچ جوش اوردنی نیست :D البته کمیک بوک دات کام جدیدا کمی متعصب بازی در میاده که اگه سایت خوبی مثل اسپایدی که رتبات خوب جهانی داره بخواد این مقاله رو ترجمه کنه باید دلیل ها و استدلالاش رو بهتر و کیفیتش رو بالا تر بیاره تا در خور سایت باشه.
تاکید میکنم خیچ خشونتی نیست :lol:

زیاد از حرفات چیزی سر درنیاوردم :-* ولی فقط اینکه اون مقاله ای که من گفتم مال comicbook.com نیست. اتفاقا comicbook.com خیلی هم طرفدار دی سیه. هر روز انگار فقط وظیفه داره همین جوری تا میتونه هر چی خبر بی ربط دستش میرسه درباره سریال های دی سی رو پوشش بده
نقل قول کردن
Amir spidey
#20 Amir spidey 1394-11-18 22:17
به نقل از kaito:
اقای ترابی یک سوال،
اولین معرفی دنیای موازی در کدام کمیک بود و از چه انتشاراتی؟
و یک سوال دیگه: بهترین داستان راجب به دنیاهای موازی چیه؟

با اجازه من جای آقای ترابی جواب میدم.اولین معرفی دنیای موازی در شماره 123 فلش بود.توضیحات بیشتر اینجا spidey.ir/.../... هست.به نظرم بهترین داستان در مورد دنیای موازی spider verse هست
نقل قول کردن
Amir spidey
#21 Amir spidey 1394-11-18 22:19
به نقل از young spider:
آقایAmir spidey

لطفا از سایت های دیگر کپی برداری نکنید . اسپم هم ندید.

ببخشید :oops:
نقل قول کردن
kaito
#22 kaito 1394-11-18 22:26
به نقل از Freakazoid:
به نقل از kaito:
16#
ممنون دوست عزیز شما لطف دارید. متاسفانه نمیتونم و وقتش رو ندارم و به سایتم به زور سر میزنم به خاط مشکلات جسمی که ...
در هر صورت ممنون از اینکه به یادمون بودید.
و البته منظور من سخت گیری نبود فقط موضوع اینه که بتمن یک سمبله و شاید داستان های مضحک داشته باشه و ... ولی این که بگیم پوچه خوب توهین به دنیای کمیکه. هیچ جوش اوردنی نیست :D البته کمیک بوک دات کام جدیدا کمی متعصب بازی در میاده که اگه سایت خوبی مثل اسپایدی که رتبات خوب جهانی داره بخواد این مقاله رو ترجمه کنه باید دلیل ها و استدلالاش رو بهتر و کیفیتش رو بالا تر بیاره تا در خور سایت باشه.
تاکید میکنم خیچ خشونتی نیست :lol:

زیاد از حرفات چیزی سر درنیاوردم :-* ولی فقط اینکه اون مقاله ای که من گفتم مال comicbook.com نیست. اتفاقا comicbook.com خیلی هم طرفدار دی سیه. هر روز انگار فقط وظیفه داره همین جوری تا میتونه هر چی خبر بی ربط دستش میرسه درباره سریال های دی سی رو پوشش بده

نمی دونم برای کجاست ولی دوستان گفتن نویسندش برای کمیک بوک هستش
نقل قول کردن
young spider
#23 young spider 1394-11-18 22:27
به نقل از kaito:

و یک سوال دیگه: بهترین داستان راجب به دنیاهای موازی چیه؟


فلش پوینت پارادوکس ، سکرت وارز ۲۰۱۵ و تا حدی اسپایدر ورس ( سری اولی که تو امیزینگ اسپایدرمن بود ) .

اولین دنیا های موازی هم تو کمیک فلش بود ، دی سی. همون قسمتی که جی گریک و فلش بر روی کاور داره می دوند و می گویند : I am coming . اقتباسی هم از همین جلد کاور در فصل دوم فلش نیز شد.
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
young spider
#24 young spider 1394-11-18 22:39
استاد این فونیکس هستش؟؟؟
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
dark spiderman
#25 dark spiderman 1394-11-19 00:57
پیتر بیچاره!3تا از اشنایانش تو این لیستن :cry: :cry:
اخه کیه که اینهمه ناراحتی تو زندگیش داره ؟ :cry:
نقل قول کردن
Harley Quinn
#26 Harley Quinn 1394-11-19 18:39
ممنون آقای ترابی مثل همیشه عالی و پر از اطلاعات مفید

به نقل از Freakazoid:
به نقل از amazing-armin:
این مقالرو خونده بودم انگلیسیشو قبلا واقعا ارزش ترجمرو داشت
کلا نویسنده این سایت که اقا مهدی دوتا مقالشو دارن ترجمه میکنن سوادش تو کمیک خیلی خوبه

اره راست میگی. یه مقاله داره درباره اینکه چرا بتمن شخصیتیه که بیخودی اینقدر گنده اش کردن. خیلی مقاله جالبیه. حال میدونه عمو مختار اونو ترجمه کنه یه دعوای حسابی جدید راه بیافته کلی حال کنیم از دست این طرفدارای کم طاقت بتمن :lol:

ادرس مقاله اش اینه:

whatculture.com/.../...

کسی خوندتش؟ بخونید تا رستگار شوید! به قول عمو مختار حقیقت همین نزدیکی هاست ;-)

نمیخوام بحث کنم ولی دوست عزیز اگه شما از شخصیتی خوشت نمیاد دلیل بر بد بودنش نیست و اگه شما عاشق شخصیتی هستی دلیل بر فوق العاده بودنش نیست ما هر کدوم به دلایلی یک شخصیت رو بیشتر از بقیه دوست داریم در جریان باش که بتمن یکی از بزرگترین کاراکترها کمیک بوک به حساب میاد و با یه مقاله که هیچ با صدتا مقاله اینجوری هم ارزشش از بین نمیره چون شخصیتی نیست که یک شبه بوجود اومده باشه که بخواد با چند تا مقاله تخریب شه.صد در صد اون شخصی هم که این مقاله رو نوشته نگاه منصفا نه ای نداشته.
افرادی هم که میگن بتمن داستان آبکی داره :o
دوستان تو این چند سال بتمن داستانهایی مثل شوالیه آرخام-مرگ خاندان-دادگاه جغد ها و شب جغدها رو داشته
البته با حرف میشه ارزش همه چیز رو از بین برد شاید بگید اینا هم مزخرف بودن.
ولی در سری NEW 52 بتمن داستان های عالی داشته که خیلی هم خوب فروش کردن
نقل قول کردن
Freakazoid
#27 Freakazoid 1394-11-20 14:01
#26:
دوست عزیز و گرامی چرا الكی شلوغش میكنی؟
اولا كه من نمیدونم شما چقدر با انگلیسی آشنایی داری و آیا اون مقاله رو خوندی یا نه و اینكه اگر خوندی چقدر ازش متوجه شدی، ولی مقاله نگفته بتمن شخصیت بدیه. 10فقط تا دلیل آورده كه یك بتمن یك شخصیت متوسطه ولی بیش از هر شخصیت دیگری در عالم كمیك بوك بزرگش كردن.
دوما اینكه این مقالات ربطی به اینكه بتمن در سالهای اخیر داستان موفق و پرفروش داشته و ... نداره . این مقاله درباره "شخصیت پردازی" بتمنه. شما خودت بخون یا بده یكی برات ترجمه كنه تا بفهمی منظورم چیه.
نقل قول کردن
spider raya
#28 spider raya 1394-11-20 20:18
خیلی ممنون
واقعا با توجه به مقالات قبلی جای این مقاله خالی بود چون در الویت هستش

به نقل از Harley Quinn:
ممنون آقای ترابی مثل همیشه عالی و پر از اطلاعات مفید

به نقل از Freakazoid:
به نقل از amazing-armin:
این مقالرو خونده بودم انگلیسیشو قبلا واقعا ارزش ترجمرو داشت
کلا نویسنده این سایت که اقا مهدی دوتا مقالشو دارن ترجمه میکنن سوادش تو کمیک خیلی خوبه

اره راست میگی. یه مقاله داره درباره اینکه چرا بتمن شخصیتیه که بیخودی اینقدر گنده اش کردن. خیلی مقاله جالبیه. حال میدونه عمو مختار اونو ترجمه کنه یه دعوای حسابی جدید راه بیافته کلی حال کنیم از دست این طرفدارای کم طاقت بتمن :lol:

ادرس مقاله اش اینه:

whatculture.com/.../...

کسی خوندتش؟ بخونید تا رستگار شوید! به قول عمو مختار حقیقت همین نزدیکی هاست ;-)

نمیخوام بحث کنم ولی دوست عزیز اگه شما از شخصیتی خوشت نمیاد دلیل بر بد بودنش نیست و اگه شما عاشق شخصیتی هستی دلیل بر فوق العاده بودنش نیست ما هر کدوم به دلایلی یک شخصیت رو بیشتر از بقیه دوست داریم در جریان باش که بتمن یکی از بزرگترین کاراکترها کمیک بوک به حساب میاد و با یه مقاله که هیچ با صدتا مقاله اینجوری هم ارزشش از بین نمیره چون شخصیتی نیست که یک شبه بوجود اومده باشه که بخواد با چند تا مقاله تخریب شه.صد در صد اون شخصی هم که این مقاله رو نوشته نگاه منصفا نه ای نداشته.
افرادی هم که میگن بتمن داستان آبکی داره :o
دوستان تو این چند سال بتمن داستانهایی مثل شوالیه آرخام-مرگ خاندان-دادگاه جغد ها و شب جغدها رو داشته
البته با حرف میشه ارزش همه چیز رو از بین برد شاید بگید اینا هم مزخرف بودن.
ولی در سری NEW 52 بتمن داستان های عالی داشته که خیلی هم خوب فروش کردن

من نه مدیرم نه قاضی
وللی تا اونجا که میدونم این دی سی فن بازی و مارول فن بازی کم کم داره سایتو به ... میکشونه
لطف کنید دعواهاتونو ببرید یه جای دیگه
بخدا 3 ساله سایت درست شده اونوقت ما هنوز سر این مسئله دعوا داریم
اونوقت اعتراض هم داریم که چرا کمیک تو ایران نقشی نداره
یادش بخیر یه استاد هنری بود میگفت :
تو هر جامعه ای اول فرهنگ لازمه بعد هنر
نقل قول کردن
Harley Quinn
#29 Harley Quinn 1394-11-20 20:26
به نقل از Freakazoid:
#26:
دوست عزیز و گرامی چرا الكی شلوغش میكنی؟
اولا كه من نمیدونم شما چقدر با انگلیسی آشنایی داری و آیا اون مقاله رو خوندی یا نه و اینكه اگر خوندی چقدر ازش متوجه شدی، ولی مقاله نگفته بتمن شخصیت بدیه. 10فقط تا دلیل آورده كه یك بتمن یك شخصیت متوسطه ولی بیش از هر شخصیت دیگری در عالم كمیك بوك بزرگش كردن.
دوما اینكه این مقالات ربطی به اینكه بتمن در سالهای اخیر داستان موفق و پرفروش داشته و ... نداره . این مقاله درباره "شخصیت پردازی" بتمنه. شما خودت بخون یا بده یكی برات ترجمه كنه تا بفهمی منظورم چیه.

شلوغش نمیکنم دوست عزیز انگلیسی هم انقدر بلدم که بتونم کمیک بخونم فکر کنم برای خوندن مقاله ای که شما معرفی کردین همین قدر کافی باشه.ولی درباره مقاله بگم که نخوندمش بخاطر این جمله که گفتید:"چرا بتمن شخصیتیه که بیخودی اینقدر گنده اش کردن" همین جمله نشون میده این مقاله چه مقاله بیخودیه ولی بعضی اوقات یه حرف ها و نظراتی درباره یه شخصیتی(هر شخصیتی که شما فکر کنید رو میگم منظورم اینجا کاراکتر بتمن نیست)زده میشه که انسان نمیدونه چه عکس العملی باید نشون بده.تعجب کنه بخنده گریه کنه نمیدونم والا
نمیخوام بگم هیچ عیب و ایرادی تو کمیک ها یا تو شخصیت پردازیش نیست یا هر ایراد دیگه ای ولی مطمین باشید تمام شخصیت ها ایراداتی دارن و هیچ چیز کاملی وجود نداره.
ببخشید من طولانی نظر میدم و باعث سر درد میشم.
نقل قول کردن
Harley Quinn
#30 Harley Quinn 1394-11-20 20:28
به نقل از spider raya:
خیلی ممنون
واقعا با توجه به مقالات قبلی جای این مقاله خالی بود چون در الویت هستش

به نقل از Harley Quinn:
ممنون آقای ترابی مثل همیشه عالی و پر از اطلاعات مفید

به نقل از Freakazoid:
به نقل از amazing-armin:
این مقالرو خونده بودم انگلیسیشو قبلا واقعا ارزش ترجمرو داشت
کلا نویسنده این سایت که اقا مهدی دوتا مقالشو دارن ترجمه میکنن سوادش تو کمیک خیلی خوبه

اره راست میگی. یه مقاله داره درباره اینکه چرا بتمن شخصیتیه که بیخودی اینقدر گنده اش کردن. خیلی مقاله جالبیه. حال میدونه عمو مختار اونو ترجمه کنه یه دعوای حسابی جدید راه بیافته کلی حال کنیم از دست این طرفدارای کم طاقت بتمن :lol:

ادرس مقاله اش اینه:

whatculture.com/.../...

کسی خوندتش؟ بخونید تا رستگار شوید! به قول عمو مختار حقیقت همین نزدیکی هاست ;-)

نمیخوام بحث کنم ولی دوست عزیز اگه شما از شخصیتی خوشت نمیاد دلیل بر بد بودنش نیست و اگه شما عاشق شخصیتی هستی دلیل بر فوق العاده بودنش نیست ما هر کدوم به دلایلی یک شخصیت رو بیشتر از بقیه دوست داریم در جریان باش که بتمن یکی از بزرگترین کاراکترها کمیک بوک به حساب میاد و با یه مقاله که هیچ با صدتا مقاله اینجوری هم ارزشش از بین نمیره چون شخصیتی نیست که یک شبه بوجود اومده باشه که بخواد با چند تا مقاله تخریب شه.صد در صد اون شخصی هم که این مقاله رو نوشته نگاه منصفا نه ای نداشته.
افرادی هم که میگن بتمن داستان آبکی داره :o
دوستان تو این چند سال بتمن داستانهایی مثل شوالیه آرخام-مرگ خاندان-دادگاه جغد ها و شب جغدها رو داشته
البته با حرف میشه ارزش همه چیز رو از بین برد شاید بگید اینا هم مزخرف بودن.
ولی در سری NEW 52 بتمن داستان های عالی داشته که خیلی هم خوب فروش کردن

من نه مدیرم نه قاضی
وللی تا اونجا که میدونم این دی سی فن بازی و مارول فن بازی کم کم داره سایتو به ... میکشونه
لطف کنید دعواهاتونو ببرید یه جای دیگه
بخدا 3 ساله سایت درست شده اونوقت ما هنوز سر این مسئله دعوا داریم
اونوقت اعتراض هم داریم که چرا کمیک تو ایران نقشی نداره
یادش بخیر یه استاد هنری بود میگفت :
تو هر جامعه ای اول فرهنگ لازمه بعد هنر

کاملا درست می فرمایید فکر کنم دیگه در این باره نظر ندیم بهتره
نقل قول کردن
Freakazoid
#31 Freakazoid 1394-11-20 20:34
#29:
بسیار خوب، شما که فقط با دیدن یک تیتر مقاله رو بیخود میدونی فکر کنم دیگه بحثی با هم نداشته باشیم بهتره. چون مقاله رو که بخونی میفهمی چقدر تخصصیه. باز دم آقای ترابی گرم که فن اسپایدرمنه ولی این همه اطلاعات درباره جنبه های بد شخصیت مورد علاقه خودش داره و حتی مقاله هایی مثل بدترین داستان های مرد عنکبوتی و بیخورد ترین دشمنان مرد عنکبوتی نوشته. ایشون یک استاد به تمام معنا هستند . تا وقتی امثال ایشان هستند انتظار نداشته باشید امثال من طرفدار شخصیتی مثل بتمن بشویم که طرفدارانی مثل شما دارد.
نقل قول کردن
Freakazoid
#32 Freakazoid 1394-11-20 20:35
#28:
اینا تا وقتی تحمل کوچک ترین انتقاد رو ندارن و از حقیت فرار میکنن جامعه کمیک خوان ما رشد نمیکنه. شما هم خودت رو ناراحت کن داش raya ;-)
نقل قول کردن
Harley Quinn
#33 Harley Quinn 1394-11-20 20:44
به نقل از Freakazoid:
#29:
بسیار خوب، شما که فقط با دیدن یک تیتر مقاله رو بیخود میدونی فکر کنم دیگه بحثی با هم نداشته باشیم بهتره. چون مقاله رو که بخونی میفهمی چقدر تخصصیه. باز دم آقای ترابی گرم که فن اسپایدرمنه ولی این همه اطلاعات درباره جنبه های بد شخصیت مورد علاقه خودش داره و حتی مقاله هایی مثل بدترین داستان های مرد عنکبوتی و بیخورد ترین دشمنان مرد عنکبوتی نوشته. ایشون یک استاد به تمام معنا هستند . تا وقتی امثال ایشان هستند انتظار نداشته باشید امثال من طرفدار شخصیتی مثل بتمن بشویم که طرفدارانی مثل شما دارد.

گفتم نظر نمیدم ولی چون متهم به بی منطقی شدم آخرین نظر رو میدم
دوست عزیز من گفتم که هر شخصیتی ایراد داره نگفتم بتمن بدون ایراده.اما جمله شما تخریب شخصیت ازش میبارید به خاطر همین نخوندمش.
در مورد آقای ترابی هم حق با شماست اطلاعات ایشون عالیه اما من نگفتم بیا طرفدار فلانی باش
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1394-11-20 22:24
به نقل از young spider:
استاد این فونیکس هستش؟؟؟
spidey.ir/.../...

بله خودشه
نقل قول کردن
mtm
#35 mtm 1394-11-20 22:26
به نقل از kaito:
اقای ترابی یک سوال،
اولین معرفی دنیای موازی در کدام کمیک بود و از چه انتشاراتی؟
و یک سوال دیگه: بهترین داستان راجب به دنیاهای موازی چیه؟

جواب سئوال اول رو دوستان دیگه دادن
بهترین داستان درباره دنیای موازی رو هم فلش پونت پارادوکس میدونم که خیلی دوستش دارم
سیکرت وارز هم عالی بود (البته نمیشه دقیقا و کاملا داستان دنیای موازی حسابش کرد)
نقل قول کردن
imank700
#36 imank700 1394-11-20 23:59
33# :
ببخشید بابت اسپم ولی جدا از بحث هایی که در رابطه با این مقاله وجود داره ، مگه قرار دادن لینک مقاله از یه سایت فیلتر شده ممنوع نیست !؟ :-* :o
البته قصدم دخالت نیست ، صرفا دارم میگم که از بحث هایی که ممکنه پیش بیاد ، جلوگیری بشه :oops:
نقل قول کردن
ali.jizz spider
#37 ali.jizz spider 1396-09-02 14:57
واقعت ممنون به خاطر مقاله کاملتون آقای ترابی فقط یه سوال مگه پدر سوپر من جور ال زنده نشده بود توی سری جدید اکشن کامیکس به عنوان مستر اوز؟
و یه سوال دیگه من میخوام عضو گروه ادیت سایت بشم نمونه کارم براتون فرستادم اما دیگه جوابمو ندادین چیکار کم آقای ترابی
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1396-09-02 16:08
به نقل از ali.jizz spider:
واقعت ممنون به خاطر مقاله کاملتون آقای ترابی فقط یه سوال مگه پدر سوپر من جور ال زنده نشده بود توی سری جدید اکشن کامیکس به عنوان مستر اوز؟
و یه سوال دیگه من میخوام عضو گروه ادیت سایت بشم نمونه کارم براتون فرستادم اما دیگه جوابمو ندادین چیکار کم آقای ترابی

از مستر اوز بیخبرم
باید دید که ایا پدر سوپرمن در دنیای اصلی بوده یا دنیای دیگه
ادیت هم حتما فعلا ادیتور نمیخواهیم که جوابی نگرفتید
نقل قول کردن
ali.jizz spider
#39 ali.jizz spider 1396-09-02 16:27
به نقل از mtm:
به نقل از ali.jizz spider:
واقعت ممنون به خاطر مقاله کاملتون آقای ترابی فقط یه سوال مگه پدر سوپر من جور ال زنده نشده بود توی سری جدید اکشن کامیکس به عنوان مستر اوز؟
و یه سوال دیگه من میخوام عضو گروه ادیت سایت بشم نمونه کارم براتون فرستادم اما دیگه جوابمو ندادین چیکار کم آقای ترابی

از مستر اوز بیخبرم
باید دید که ایا پدر سوپرمن در دنیای اصلی بوده یا دنیای دیگه
ادیت هم حتما فعلا ادیتور نمیخواهیم که جوابی نگرفتید

ممنون که جواب دادید استاد درمورد مستر اوزم بگم که داستان یه جوری داشت تعریف میشد که انگار مستر اوز از دنیای اصلی هستش توی action comics شماره 988 در مورد خودش توضیح میده ولی سوپرمن توی شماره987 میفهمه که مستر اوز همون پدرشه.
خیلی ممنون از شما و همه کسانی که توی این سایت عالی زحمت میکشین درمورد ادیتور هم بگم هروقت که نیرو کم کردین من هستم
نقل قول کردن
nightspider
#40 nightspider 1396-09-02 23:14
سلام و ممنون بابت مقاله ی خوبتون
چند مورد هستند که سابقشون خیلی بیشتر است و فکر میکردم تو این لیست هستند ولی نبودند
1-پدر و مادر دیک گریسون(نایت وینگ)
2-آبین ثور(صاحب قبلی حلقه ی هل جوردن)
3-مادر بری الن(فلش)
همه ی این ها تاثیر مستقیم و ویژه ای روی آن ها گذاشتند
نقل قول کردن
Amirali_Pimax
#41 Amirali_Pimax 1396-09-03 18:19
عالی بود استاد
نقل قول کردن
Amirhossein8888
#42 Amirhossein8888 1397-04-27 01:19
سلام آقای ترابی،،ببخشید میدونم خیلی وقته که از اکران مرد عنکبوتی شگفت انگیز میگذره ولی من تازه دیدمش همین چند روز پیش برای اولین بار،،و مرگ گوئن استیسی خیلی افسردم کرد،،یه جوری ناراحت شدم که انگار عشق خودم رو از دست دادم،،میخواستم ازتون بپرسم که توی کمیک ها هم گوئن میمیره یا نه که با این مقالتون توی سایتتون رو به رو شدم...مرگ پدر و مادر و عموی پیتر کافی بود،،کاش نمیکشتن گوئن رو :sad: ،،امیدوارم مصیبت هایی که برای پیتر توی سونی اتفاق افتاد توی مارول اتفاق نیوفته...و کاش اندرو گارفیلد رو توی دنیای مارول ببینیم بازم،،چقدر خووووب بازی کرد،،از همه بهتر،،حتی از تام هالند هم بیشتر بهش علاقه مند شدم.
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#43 Miguel-OHara 1397-06-02 00:55
استاد نمیدونم میخونین نظرمو یا نه اما بهتر نیست حالا که اریک اوگرادی و گون زنده شدن مقاله رو آپدیت کنین؟ (البته زنده شدن گون موقتی بود اما بازم توضیح میخواد دیگه)
نقل قول کردن
mtm
#44 mtm 1397-06-02 11:01
به نقل از Miguel-OHara:
استاد نمیدونم میخونین نظرمو یا نه اما بهتر نیست حالا که اریک اوگرادی و گون زنده شدن مقاله رو آپدیت کنین؟ (البته زنده شدن گون موقتی بود اما بازم توضیح میخواد دیگه)

اره باید اپدیت بشه ولی منظورت از "گون" چیه؟
اگه گوئن رو میگی که زنده نشده
اگه گوئن عنکبوتی رو میگی که اون مال یه دنیای دیگست
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#45 Miguel-OHara 1397-06-02 11:19
به نقل از mtm:
به نقل از Miguel-OHara:
استاد نمیدونم میخونین نظرمو یا نه اما بهتر نیست حالا که اریک اوگرادی و گون زنده شدن مقاله رو آپدیت کنین؟ (البته زنده شدن گون موقتی بود اما بازم توضیح میخواد دیگه)

اره باید اپدیت بشه ولی منظورت از "گون" چیه؟
اگه گوئن رو میگی که زنده نشده
اگه گوئن عنکبوتی رو میگی که اون مال یه دنیای دیگست

مگه گون تو داستان توطئه کلونی زنده نشد؟ (البته دوباره بعدش مرد
نقل قول کردن
Geralt of Rivia
#46 Geralt of Rivia 1397-06-02 11:31
به نقل از Miguel-OHara:
به نقل از mtm:
به نقل از Miguel-OHara:
استاد نمیدونم میخونین نظرمو یا نه اما بهتر نیست حالا که اریک اوگرادی و گون زنده شدن مقاله رو آپدیت کنین؟ (البته زنده شدن گون موقتی بود اما بازم توضیح میخواد دیگه)

اره باید اپدیت بشه ولی منظورت از "گون" چیه؟
اگه گوئن رو میگی که زنده نشده
اگه گوئن عنکبوتی رو میگی که اون مال یه دنیای دیگست

مگه گون تو داستان توطئه کلونی زنده نشد؟ (البته دوباره بعدش مرد

اون که کلون بود!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید