Dark یا Light؟ مسئله این است!!!

لايت يا دارك

وقتی کسی میگه که مثلا فلان فیلم خیلی دارکه یعنی چی؟

خب دارک بودن یک فیلم معانی مختلفی داره اکثر اوقات وقتی میگن فلان فیلم خیلی دارکه یعنی ریالیستی تر و خشن تر از فیلم های لایت هستش یا رئالیستی تر. یعنی توی فیلم چهره واقعی زندگی در جامعه,مشکلات روزانه مردم همراه با تمی سیاه بیشتر به چشم بیاد و مشکلات واقعی و کلنجار های شخصیتی در اون فیلم به طور واضحی معلوم باشه در اینجور فیلم ها مخصوصا فیلم های ژانر ابرقهرمانی که با تم دارک عرضه میشن قرار نیست که همه چیز توش رنگ و بوی فانتزی و امیدوارانه داشته باشن و دور از اتفاقاتی که در واقعیت برای ما پیش میاد یا شخصیت هایی که تنها دغدغه شون این باشه که یه ابرقهرمانی که همیشه لبخند رو صورتشه و هیچکی جلودارش نیست و معمولا قیافه و هیکل خوشتیپی داره بیاد و از دست ادم بد کلیشه ایه داستان نجاتشون بده و در اخر داستان با یه وزش باد و طلوع خورشید و ژست ابرقهرمانانه فیلم به اتمام برسه(البته اگر ابرقهرمان شنل داشته باشه شنل هم باهاش تکون میخوره).

متاسفانه بعضی از طرفداران فکر میکنن که دارک بودن یک فیلم ابرقهرمانی تضمینی برای موفقیت اون فیلمه خب بزارید اول یه مثال بزنم دوتا طرفدار به شدت تعصبی یکی مارولی یکی دی سی ای میان سر اینکه bvs بهتره یا cw باهم بحثشون میشه طرفدار دی سی میگه که bvs بهتره چون خیلی دارک تر و خفن تره بعد مارول فنه میاد میگه نه اینطور نیست cw بهتره چون اونم دارکه و از اون بهتر فضای سیاسی و ریالیستی داره بعد دی سی فن میاد میگه هه مارول خیلی شخصیت هاش غیرواقعی هست و توی cw دارک بودن این فیلم با چنین شخصیت هایی مثل جوکه و یه فیلم با همچین شخصیت هایی در حد نبرد خفن و دارکه بتمن و سوپرمن نیست بعد این دوتا اونقدر نظرات تعصبی و غیر منطقی میدن که کار به جای باریک میکشه و بعد یه عده به حال و هوای این دوتا میان باهم دعوا راه میندازن و اون سایت یا اون پیج یا هرچی که هست منفجر میشه از اینجور بحث و دعوا های فن بازی.

خب حالا فکر میکنید دلیل اینکه اینجور بحث هایی راه میفته چیه؟اینه که این دوتا اگاهی کافی ندارن و بعضی کارگردان ها(مدیونید اگه فکر کنید با زک اسنایدر بودم)یا افراد دیگه نه فقط تو ایران بلکه توی کل کمیک دوستان جهان طوری توی کله ملت فرو میکنن که هر فیلم دارک تر باشه یعنی صد در صد خفن تر و بهتره و یه جورایی با این طرز فکرشون فیلم نامه و کارگردانی و روایت درست داستان و بازی خوب شخصیت ها و مخصوصا چگونگی نشون دادن شخصیت ها رو به درک حاصل میکنن ولی هرچه قدر هم که یه فیلم دارک باشه اگر داستان,کارگردانی,روایت درست,شخصیت های باورکردنی و جذب کننده,اکشن اما نه اکشن پوچ و توخالی رو نداشته باشه به هیچ عنوان این فیلم را موفق و به طور خودمونی خفن!!نمیشه نامبرد و این فیلم با سرعتی سریع تر از کوییک سیلور یا فلش چه در فروش چه در نظر منتقدان و چه در قلب طرفداران به زمین میخوره پس بیایید این طرز فکر غلط را همراه با تعصب و فن بازی الکی به دور بندازیم و منصفانه نه با نگاه کردن اینکه فیلم دارکه یا نه,نه با نگاه به اینکه شخصیت ها واقعی هستن یا نه بلکه با نگاهه منطقی و وفادار به اصل کمیک به فیلم نگاه کنیم.

اینو به خاطر بسپارین این دنیای کمیکه هر چیزی توش ممکنه شخصیت ها میتونن دارک یا فان باشن,میتونن از فضا اومده باشن یا توی یه خونه کوجیک تو نیویورک یا محله ای فقیر نشین,میتونن با تکیه به قدرت انسانی و فنون رزمی با دشمنان روبرو بشن یا  اتفاقی و غیر اتفاقی توی یه ازمایشگاه قدرت هاشون رو به دست اورده باشن یا قدرت هاشون مثل یه خدا باشه,میتونن عیاش و بذله گو باشن یا ساکت و پر رمز و راز,میتونن توی یه کوچه تاریک توسط یه دزد یتیم شده باشن یا توسط انفجار یه سیاره ی دیگه,در نهایت میتونن فیلمی دارک ولی توخالی داشته باشن و همه ازشون متنفر شن حتی اگه خیلی معروف باشن یا فیلمی لایت و فان ولی با رعایت تمامی استاندارد ها داشته باشن و موفقیت بزرگی نصیبشون بشه حتی اگر اصلا معروف نباشن(یه نکته هم بگم که همین اصل میتونه توی سریال ها هم باشه).عوامل دیگه ای مثل جلوه های ویژه یا لباس و درست به تصویر کشیدن شخصیت  هم هستن که که باز دوستان گمراه میگن هرچی دارک تر بهتر و دیگه به اصل موضوع کاری ندارن و شعار هرچه دارک تر بهتر رو در پیش میگیرن که کاملا غلطه به عنوان مثال اوریجین یه شخصیت باید وفادار به اصل اون باشه و بهش گند زده نشه نه جوری که فقط بیاد دارک باشه و در مورد لباس ,لباس باید وفادار به کمیک باشه ولی با نواوری و خلاقیتی که بشه اون رو در دنیای سینما یا دنیای تلویزیون به تصویرکشیده بشه نه اینکه حالا فقط لباس دارک باشه و حالا برای درست نشون دادن شخصیت فکر کنید کارگردان فیلم های اسپایدرمن برای اینکه بگه فیلم دارکه شخصیت پیتر رو طوری میکرد که بعد از مرگ عموبن زن عمو می هم فوت میکرد و پیتر که خیلی افسرده اس مسولیت پذیری رو یاد نمیگرفت و دست به کشتن خلاف کارها همراه با کلی کارهای کثیف دیگه میشد همه ی این گند ها فقط برای اینکه بگن فیلم دارکه انجام بدن در صورتی که یه فیلم میتونه همچنان دارک باشه و از همه لحاظ وفادار به کمیک و مبارزات خفن داشته باشه و توش نشانه های لایت هم باشه(مثل فیلم اونجرز2 یا ددپول)

ولی همه اینها به شرطی میتونه اتفاق بیفته که اصولی که گفته شد رعایت بشه و فقط در اون صورته که یه فیلم میتونه لایت بشه و موفق بشه و یا دارک باشه و موفق بشه.اینو بدونین که فیلم هایی مثل اونجرز1,انتمن,محافظان کهکشان,اسپایدرمن سری سم ریمی (البته غیر از نسخه اخر) به ما ثابت کرده اند که یه فیلم میتونه نهایت لایتی و فان بودن را داشته باشه ولی با رعایت اصول به موفقیت بزرگی دست پیداکنه و فقط دارک بودن عامل اصلی موفقیت به تنهایی نیست.امیدوارم دوستان گمراه یا تعصبی با خوندن صحبت های من کمی به فکر بیفتن و به قول معروف به راه راست هدایت بشن.

نتیجه گیری:

دارك بودن یا لایت بودن یك فیلم ابرقهرمانی هیچ نفشی در خوب بودن یا نبودن آن فیلم ندارد. یك فیلم برای اینكه خوب باشد یا موفق باشد باید فیلمنامه خوب، درام خوب، پیچش های داستانی خوب، بازی های خوب، فیلم برداری خوب، اكشن خوب و قصه پر فراز و نشیب داشته باشد و مهم تر اینكه به ذات شخصیت های كمیك بوكی وفادار باشد و آنها را به خوبی برای سینما یا تلويزيون  مورد اقتباس قرار دهد و به روز كند. حالا اگر فیلمی این ویژگی ها را داشته باشد پس قطعا مورد تحسین قرار میگیرد و موفقیت كسب میكند؛ حالا میخواد دارك باشه یا لایت باشه.  

 

 اين مقاله ها را هم بخوانيد:

تقلب احتمالی هواداران زک اسنایدر در نتایج مربوط به آثار منتخب مردم در مراسم اسکار

آیا واقعاً باید از اُسکار گرفتن "جوکر" خوشحال بشویم؟!

پشت پرده امتیاز دهی فیلم ها چیست؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

shahrzad
#1 shahrzad 1394-12-02 11:17
مقاله خوبي بود
من يك سئوالي دارم از دوستان دي سي فن
شما كه اينقدر ميگيد فيلم هاي دي سي دارك و خفن و خشن هستند پس چرا هيچ كدوم از فيلم هاتون درجه R نگرفتن؟
يعني اون دارك نايت كه خيلي بهش افتخار ميكنيد درجه PG-13 داشت و فيلم هاي سم ريمي مرد عنكبوتي هم PG-13 بودن
يا اين فيلم BVS يا حتي جوخه انتحار هم هيچ كدوم R نيستند. اين در حاليه كه فيلم ددپول R بود و فيلم ولورين 3 هم قراره كه R باشه
در سريال ها هم مارول تا به حال نشون داده از دي سي در اين زمينه متمايز تره و سريالي مثل جسكا جونز R گرفت و دردويل هم تا مرز R پيش رفت
پس به نظر من برعكسه. و اين فيلم ها و سريال هاي مارول هستند كه حال و هواي دارك و خشن و خفن دارند
نقل قول کردن
Sherlock Holmes
#2 Sherlock Holmes 1394-12-02 11:54
دیگه دوره فن بازی گذشته...این که بگی من بهترم اون بهتره تموم شده.دیگه اینقدر بازار فیلم های کمیک بوکی و امثالهم داغه که نگو!نمیشه تا هر فیلمی بیاد اون یکی رو بکوبونیم.مقایسه فیلم ها کلا اشتباهه.یه اصلی هست تو تاریخ که میگه تاریخ تکرار نمیشه بلکه شرایطی پیش میاد که ممکنه به اون حادثه شبیه باشه ولی عین اون نه.حالا شده قضیه فیلم ها.ژانر ها ممکنه یکی باشن ولی تفاوت ها زیاده که اگه اینطور نبود که آیرون من با انت من هیچ تفاوتی نداشت.باید دید هدف فیلم چیه حالا هر رنگی باشه سیاه سفید خاکستری.اگه اون پیام رو برسونه یعنی فیلم موفقیه.تجربه هم ثابت کرده نه سیاهی فیلم نه سفیدی اون هیچیک ضامن جلب رضایت مردم و منتقدین نمیشن.
توی دارک نایت،آلفرد یه جمله جالبی میگه که میشه اون رو خطاب به فن بوی های افراطی کرد که به قول نویسنده مطلب پیج رو منفجر میکنن!آلفرد میگه:بعضی ها آدم ها دنبال یه چیز منطقی نیستن مثل پول.نمیشه خریدشون یا تهدیدشون کرد،مذاکره کرد یا باهاشون معامله کرد.بعضی آدم ها فقط میخوان نابودی دنیا رو ببینن ;-) !
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1394-12-02 12:32
#2
ما كاملا با حرفهای شما موافقم

ولی اجازه بدید به عنوان كسی كه سنش از شما بیشتره و تجربه بیشتری در این زمینه داره یك چیزی رو بهتون بگم. چون من مدت بیشتری در این عرصه بودم و از نزدیك با روندها و پروسه های فن بازی در ایران آشنا هستم.

میخوام بهتون بگم كه همه این فن بازی ها از فیلم دارك نایت و سری بازی های آركام شروع شد. یعنی یه سری آدم كه تو عمرشون حتی یك كمیك بتمن نخونده بودن با دیدن این فیلم و بعدش انجام اون بازی ها ، راه افتادن تو سایت ها و فروم های داخلی و این دو اثر را تا جای ممكن گنده كردن و شروع كردن به پرستیدن آنها. البته كسی منكر این حقیقت نیست كه این دو اثر عالی هستن ولی در هر حال هر فیلمی یا هر اثری نقاط ضعف و قوت خودش رو داره. قضیه اما به اینجا ختم نشد. این افراد كم سواد و بی معلومات شروع كردن به توهین به دیگر شخصیت های كمیك و مخصوصا به مرد عنكبوتی.

دقیقا یادمه كه میگفتن مرد عنكبوتی بچه گانه است و برای بچه ها خوبه! اینجا بود كه من تصمیم گرفتم سایت spidey.ir را تاسیس كنم و بهشون ثایت كنم دارن اشتباه میكنن. خدا رو شكر در این مدت چهار سالی كه تقریبا از عمر سایت میگذره فكر كنم همه شهادت بدن كه مرد عنكبوتی رو اونقدر از زوایای مختلف بهش پرداختیم كه همه فهمیده باشن چه شخصیت فوق العاده ای داره و دیگه كسی جرات نكنه بهش بگه بچه گانه. يعني هر كي اين حرف رو بزنه ، 10 نفر با دليل و مدرك جوابش رو ميدن!

الان خدا رو شكر میكنم كه اوضاع خیلی بهتر شده. دیگه هيشكي الكی و صرفا به خاطر اینكه فكر میكنه فلان فیلم داركه یا خفنه نيمتونه بگه بهترينه و الان هزار نفر هستن كه تو سایت های مختلف بهش با دلیل و مدرك بگن كه اشتباه میكنه. البته نمیخوام بگم این فقط به خاطر مطالب spidey.ir هستنش. نه! الان دیگه اونقدر فیلم كمیك بوكی اومده و اونقدر مردم فیلم دیدن و كمیك خوندن كه میفهمن كدوم فیلم خوبه یا بده.

در هر حال خواستم بدونید كه این قضایا از كجا شروع شد. تا قبل از این امثال من و مختار با هم در محافل خصوصی و نیمه خصوصی مینشستیم و درباره كمیك حرف میزدیم ، كمیك معاوضه میكردیم ، با هم فیلم میدیدیم و .... برامون هم دی سی و مارول فرقی نداشت. ولی یكهو دیدیم كه باید جواب یه سری آدم احمق رو داد ، اونم با دلیل و مدرك! اینچنین بود كه نهضت مقاله نویسی تو سایت راه افتاد.

الانم spidey.ir وارد فاز 2 شده (چیه فكر كردید فقط مارول استودیوز فازهای مختلف داره؟!!) ما در فاز 2 دیگه میخواهیم بریم سراغ شخصیت های دیگه و با مقالاتمون معلومات كاربرا درباره كل شخصیت ها رو بالا ببریم. البته این فاز خیلی وقته تو سایت شروع شده و میبینید كه آرشیو مقالات غیر اسپایدرمنی ما از همه سایت های ایران قوی تر و تخصصی تره .
نقل قول کردن
Sherlock Holmes
#4 Sherlock Holmes 1394-12-02 12:53
#3
به نقل از mtm:
#2
ولی اجازه بدید به عنوان كسی كه سنش از شما بیشتره و تجربه بیشتری در این زمینه داره یك چیزی رو بهتون بگم...

شما لطف داری.صد البته که همینطوره.من اهل تملق نیستم ولی تو این بل بشوی دعوا ها و فن بوی بازی ها شما فضای پاکی رو درست کردید که بشه درش بحث کرد.فکر نکنم کاربرا هم سایت های زیادی رو سراغ داشته باشن که مدیرش بیاد و نظرات رو بخونه و به اونا پاسخ بده که تو این زمینه باید از شما و سایتتون تمجید کرد.
در مورد اینکه سری آرکهام هم قشنگه و سری دارک نایت نولان هم خوبه شکی نیست.همینطور که سری اسپایدرمن عالیه.شاید دلیل موفقیت بازی های آرکهام هم یکپارچگی نظام درون وارنره.اون ها صاحب شرکت بازی سازی هستن.سالانه میلیارد ها دلار درآمد دارن که بخش اندکش مال درآمدهای کمیک بوکیه پس دستش خیلی از مارول بازتره که بخواد خرج آنچنانی کنه.مارول هم تو این دوران ثابت کرده(به قول یکی از نقد و بررسی هایی که تو یه ویدئو دیده بودم)الان مارول اسمش رو هرچیزی بخوره فروشش تضمینه و خوب میفروشه.
____
حالا باید از اونایی که ادعای روشنفکری و بزرگسال بودن و این جور چیزا رو دارن پرسید که آیا در وهله اول واقعا حقایق فیلم ها رو درک میکنند؟یا اونجوری باید گفت.درک یه فیلم بهتره یا دارک بودن یه فیلم!مطمئنا خیلیا که سنگ دارک نایت رو به سینه میزنن متوجه تمام لایه های فیلم نشدن.راستی من نمیدونم چرا مردم نولان رو با دارک نایت میشناسن.نولان کارهای فوق العاده تری هم داشته که ارزشش چند برابر بیشتر از دارک نایته.
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1394-12-02 13:06
#3:
درسته. شما هم لطف داريد به من. در ه رحال من دوست دارم تو سايت هر كي نظراتش رو حتي اگر غلط است، بگه.

ببينيد ، چه خوب يا بد، سري دارك نايت نولان جوي رو شروع كرد كه در اون خيلي ها ميگفتن هر چي سياه تر ، بهتر ! به همين دليل اومدن فيلم هاي كميك بوكي قبلي رو كوبيدن . تا چند سال هم دارك مد بود. و به نظر من حتي سوني هم سري اميزينگ رو سعي كرد نسبت به فيلماي قبلي دارك كنه كه البته نتيجه اش رو هم ديديم.

يا مثلا اسنايدر اومد من آو استيل رو دارك كرد كه نتيجه اش رو هم ديدم. ولي خوشبختانه سري اونجرز ثابت كرد براي موفقيت ، دارك بودن لازم نيست.

چون ذات شخصيت ها با هم فرق ميكنه. يعين درسته مرد عنكبوتي داستان دارك هم زياد داشته و خيلي هاشون منجمله kraven's last hunt موفق هم بودن، ولي ته اين شخصيت دارك نيست. مرد عنكبوتي ذاتا شخصيت داركي نيست. ولي اين دليل نميشه در داستان هاش حرف هاي بزرگسالانه زده نشده باشه . متاسفانه تو ايران خيلي ها فكر ميكنند لايت بودن به معناي بچه كانه بودن هست
بزاريد يه مثال براتون بزنم. من يه پسر 3 ساله دارم . گاهي با هم فيلم و سريال ميبينيم. البته اونايي كه فكر ميكنم براش مناسبه. ولي باورتون ميشه تنها جايي كه تا به حال پسرم با ديدنش گريه كرده و دچار تنش و اضطراب شده كجا بوده؟ هنگام تماشاي كارتون Big Hero 6!!!

يعني پسر من كارتون هاي به اصطلاح خفن بتمن رو هم ديده ولي به هيچ وجه هيچ واكنشي بهشون نشون نداده ولي اونجايي كه برادر Hiro Hamada در Big Hero 6 كشته ميشه به شدت براش ناراحت كننده بود.

اصلا چرا راه دوري برديم، چند سال پيش يه نظر سنجي برگزار شد و در آن نوجوانان آمريكايي گفتن به نظرشون دارك ترين صحنه اي كه تا به حال ديده اند مربوط ميشه به صحنه مرگ پدر سيمبا در كارتون Lion King
!!!!

ولي ميگم كه، متاسفانه تو ايران يه سري آدم (كه عمدتا هم در يك سن خاص نوجواني هستند) بدجوري شيفته يه سري لايه هاي ظاهري و سطحي دارك ميشن. براي من كه سني ازم گذشته، اين چيزا ديگه خيلي خسته كننده و غيرجذابه ولي يادمه سن اونا كه بودم عاشق و ديوانه مثلا پانيشر و crow بودم ...

ولي الان ميفهمم كه حرف عميق زدن يا حرف بزرگسالانه زدن هيچ ربطي به ژانر و لحن فيلم نداره . اينا همش مثل يك قالب ميمونند. يا بهتره بگيم مثل يك ظرف غذا. شايد اين ظرف ظاهر متفاوت و گول زننده اي داشته باشه ولي وقتي ميريم سراغش، اون طعم غذاست كه برامون مهمه. منظورم اينه كه بياييد به محتواي دورن ظرف اهميت بديم، نه شكل اون ظرف....
نقل قول کردن
parsa spider
#6 parsa spider 1394-12-02 13:09
سلام من امروز مریض بودم و به مدرسه نرفتم و فرصت پیدا کردم خودمو خالی کنم باید بگم من قبل از آشنایی با سایت فقط با دیدن فیلمو و کارتون و بازی ابر قهرمانا با اونا آشنایی پیدا کردم ولی از وقتی با سایت شما آشنا شدم اطلاعاتم در زمینه کمیک بیشتر و بیشتر شد و تونستم خودم فیلما وبازی ها وحتی کمیک ها رو باتوجه به سطح اطلاعاتم تحلیل کنم و لی میترسم رو کنم زیرا ممکنه خیلی تخصصی نباشه و به سطح سایت نخوره ولی من همه چیزمو مدیون شمام ولی متاسفانه بعضی از آدما به شما حسودی میکنن و چون شما اسم سایت رو اسپایدی گذاشتید برچسب تعصب به شما میزنن میدونم شما سعی میکنید قاطی ما جرا ها نشید ولی لازم دونستم اینو بگم اونا فکر میکنن خودشون خیلی خوبن(اسم نمیبرم ولی منو و یانگی جون وآقای پارکر علی رقم میل باطنیمون باهاشون بحث کردیم )وفهمیدیم اونا نه تنها جنبه انتقاد ندارن بلکه به دلیل حسودیشون به ما وسایت ما توهین میکنند ولی این چیزی از ارزش های سایت وشما کم نمیکنه و هنوز میگم پرچم سایت بالاست(ببخشید بابت اسپم)
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1394-12-02 13:10
من الان كه دارم اي نظرات رو مينويسم دارم شماره 9 سيكرت وارز رو هم ترجمه ميكنم!!! پس با اجازه برم سراغ ترجمه چون اين شماره خيلي طولانيه. اميدوارم تا دو، سه ساعت ديگه ترجمه بشه
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1394-12-02 13:14
به نقل از parsa spider:
سلام من امروز مریض بودم و به مدرسه نرفتم و فرصت پیدا کردم خودمو خالی کنم باید بگم من قبل از آشنایی با سایت فقط با دیدن فیلمو و کارتون و بازی ابر قهرمانا با اونا آشنایی پیدا کردم ولی از وقتی با سایت شما آشنا شدم اطلاعاتم در زمینه کمیک بیشتر و بیشتر شد و تونستم خودم فیلما وبازی ها وحتی کمیک ها رو باتوجه به سطح اطلاعاتم تحلیل کنم و لی میترسم رو کنم زیرا ممکنه خیلی تخصصی نباشه و به سطح سایت نخوره ولی من همه چیزمو مدیون شمام ولی متاسفانه بعضی از آدما به شما حسودی میکنن و چون شما اسم سایت رو اسپایدی گذاشتید برچسب تعصب به شما میزنن میدونم شما سعی میکنید قاطی ما جرا ها نشید ولی لازم دونستم اینو بگم اونا فکر میکنن خودشون خیلی خوبن(اسم نمیبرم ولی منو و یانگی جون وآقای پارکر علی رقم میل باطنیمون باهاشون بحث کردیم )وفهمیدیم اونا نه تنها جنبه انتقاد ندارن بلکه به دلیل حسودیشون به ما وسایت ما توهین میکنند ولی این چیزی از ارزش های سایت وشما کم نمیکنه و هنوز میگم پرچم سایت بالاست(ببخشید بابت اسپم)

مرسي دوست عزيز
ولي باور كنيد اين آدم ها و اين سايت هايي كه شما ميگيد هيج اهميتي براي من و مديران عالي رتبه سايت ندارن. يعني اونقدر برام مهم نيستن كه حتي يك هزارم يك ميليمتر رو در ذهن خودم بهشون اختصاص يدم.
از شما و ديگران هم درخواست ميكنم اصلا بحثي باهشون نكنيد. واقعا چه اهميتي داره چي ميگن؟
به جان بچه ام كه بزرگترين عشق منه تو زندگي، اونقدر برام مهم نيستن كه حتي آدرس سايتشون رو هم بلد نيستم و حتي يك بار تو زندگيم وارد سايت هاشون نشدم خدا رو شكر كه اصلا عضو تلگرام هم نيستم.
خوب، من ديگه برم به ترجمه برسم ... اينا مهمه! ترجمه و مقاله نوشتن. اينجوريه كه پرچم سايت بالا ميره. نه با حرفاي خاله زنكي تو كانال هاي تلگرامي. خدا رو شكر كه ما اونقدر مهم هستيم كه اين همه آدم علاف رو مشغول خودمون كرديم تا پشت سرمون حرف بزنن!!!
نقل قول کردن
parsa spider
#9 parsa spider 1394-12-02 13:25
#8
ممنون آقای ترابی برید به ترجمتون برسید واما درمورد مقاله میدونید چرامردم دارک رو بیشتر دوست دارن؟چون ازنظرشون دارک و خفن هیجان بیشتری نسبت به لایت وفان دارن درصورتی که اینطور نیست هرکی باید بر اساس نوع و داستان وپیچش فیلم درباره اش نظر بده نه حال وهوای فیلم دلیل دیگری که مردم به فیلم های دیسی دارک خفن چون اتفاقات مهمشون تو شب انجام ولی مارول تو روز که ابته اینهم تاثیر نداره چون اگر داشت فیلم های ترنسفورمرز خیلی فان میبودن ولی آیا فانن؟
نتیجه:دارک بودن یا نبودن دلیلی بر برتر بودن این فیلمی نیست و امیدوارم مردم دیگه به حال وهوای فیلم نگاه نکنن و بادیدن فیلم و نقدش درباره دارک بودن یا نبودنش نظر بدن
نقل قول کردن
dc fan
#10 dc fan 1394-12-02 13:35
مرسي بابت مقاله
اگه دارك بودن دليل بر خوب بودن بود پس چرا مرد پولادين كه اومد شخصيت سوپرمن را دارك كرد، اينقدر مورد حمله قرار گرفت؟ نه فروش بالايي كرد و نه منتقدين بهش امتيازات خوبي دادن
يا مثلا اين ff جديده كه اومده بودن داركش كنن ولي با سر خورد زمين
اين حرفا چيه؟ فيلم بايد فيلمنامه داشته باشد، به ذات شخصيت ها وفادار باشد . بايد قصه داشته باشه. به نظرم اين بحث ها مال يه سري آدم بيتجربه و بچه است كه هيچي از عالم كميك و سينما نميدونن
نقل قول کردن
peyman
#11 peyman 1394-12-02 13:38
آقا سینا دمت گرم درود بر تو:lol: خیلی خوب گفتی خسته نباشی
به نقل از amir assasin:
مقاله خوبي بود
من يك سئوالي دارم از دوستان دي سي فن
شما كه اينقدر ميگيد فيلم هاي دي سي دارك و خفن و خشن هستند پس چرا هيچ كدوم از فيلم هاتون درجه R نگرفتن؟
يعني اون دارك نايت كه خيلي بهش افتخار ميكنيد درجه PG-13 داشت و فيلم هاي سم ريمي مرد عنكبوتي هم PG-13 بودن
يا اين فيلم BVS يا حتي جوخه انتحار هم هيچ كدوم R نيستند. اين در حاليه كه فيلم ددپول R بود و فيلم ولورين 3 هم قراره كه R باشه
در سريال ها هم مارول تا به حال نشون داده از دي سي در اين زمينه متمايز تره و سريالي مثل جسكا جونز R گرفت و دردويل هم تا مرز R پيش رفت
پس به نظر من برعكسه. و اين فيلم ها و سريال هاي مارول هستند كه حال و هواي دارك و خشن و خفن دارند

عزیز شما مقاله رو خوندی؟!
کل مقاله واسه این بود که بگه خوب بودن و موفقیت یک فیلم به دارک و خشن بودن ربطی نداره و باید تعصب رو کنار گذاشت و عاقلانه تصمیم گرفت.
اون وقت شما دقیقا کاری رو کردید و حرفی رو زدید که تو این مقاله سعی بر این بوده تا مارو ازش دور کنه!!
البته میدونم این وظیفه من نبود که بگو و جسارت کردم ولی نتونستم تاب بیارم به هرحال عذر از بزرگان سایت.
نقل قول کردن
dc fan
#12 dc fan 1394-12-02 13:49
به نقل از peyman:
آقا سینا دمت گرم درود بر تو:lol: خیلی خوب گفتی خسته نباشی
به نقل از amir assasin:
مقاله خوبي بود
من يك سئوالي دارم از دوستان دي سي فن
شما كه اينقدر ميگيد فيلم هاي دي سي دارك و خفن و خشن هستند پس چرا هيچ كدوم از فيلم هاتون درجه R نگرفتن؟
يعني اون دارك نايت كه خيلي بهش افتخار ميكنيد درجه PG-13 داشت و فيلم هاي سم ريمي مرد عنكبوتي هم PG-13 بودن
يا اين فيلم BVS يا حتي جوخه انتحار هم هيچ كدوم R نيستند. اين در حاليه كه فيلم ددپول R بود و فيلم ولورين 3 هم قراره كه R باشه
در سريال ها هم مارول تا به حال نشون داده از دي سي در اين زمينه متمايز تره و سريالي مثل جسكا جونز R گرفت و دردويل هم تا مرز R پيش رفت
پس به نظر من برعكسه. و اين فيلم ها و سريال هاي مارول هستند كه حال و هواي دارك و خشن و خفن دارند

عزیز شما مقاله رو خوندی؟!
کل مقاله واسه این بود که بگه خوب بودن و موفقیت یک فیلم به دارک و خشن بودن ربطی نداره و باید تعصب رو کنار گذاشت و عاقلانه تصمیم گرفت.
اون وقت شما دقیقا کاری رو کردید و حرفی رو زدید که تو این مقاله سعی بر این بوده تا مارو ازش دور کنه!!
البته میدونم این وظیفه من نبود که بگو و جسارت کردم ولی نتونستم تاب بیارم به هرحال عذر از بزرگان سایت.

من فكر كنم شما اصلا منظور اين دوستمون رو نفهميدي اقا پيمان
ايشون ميگه حتي اگه دي سي فن هاي غير واقعي بگن فيلماي ما داركه دارن اشتباه ميكنن. چون فيلماي دي سي در مقايسه با مارول اصلا دارك تر نيست!
متوجه شدي الان؟
نقل قول کردن
peyman
#13 peyman 1394-12-02 14:03
به نقل از dc fan:
به نقل از peyman:
آقا سینا دمت گرم درود بر تو:lol: خیلی خوب گفتی خسته نباشی
به نقل از amir assasin:
مقاله خوبي بود
من يك سئوالي دارم از دوستان دي سي فن
شما كه اينقدر ميگيد فيلم هاي دي سي دارك و خفن و خشن هستند پس چرا هيچ كدوم از فيلم هاتون درجه R نگرفتن؟
يعني اون دارك نايت كه خيلي بهش افتخار ميكنيد درجه PG-13 داشت و فيلم هاي سم ريمي مرد عنكبوتي هم PG-13 بودن
يا اين فيلم BVS يا حتي جوخه انتحار هم هيچ كدوم R نيستند. اين در حاليه كه فيلم ددپول R بود و فيلم ولورين 3 هم قراره كه R باشه
در سريال ها هم مارول تا به حال نشون داده از دي سي در اين زمينه متمايز تره و سريالي مثل جسكا جونز R گرفت و دردويل هم تا مرز R پيش رفت
پس به نظر من برعكسه. و اين فيلم ها و سريال هاي مارول هستند كه حال و هواي دارك و خشن و خفن دارند

عزیز شما مقاله رو خوندی؟!
کل مقاله واسه این بود که بگه خوب بودن و موفقیت یک فیلم به دارک و خشن بودن ربطی نداره و باید تعصب رو کنار گذاشت و عاقلانه تصمیم گرفت.
اون وقت شما دقیقا کاری رو کردید و حرفی رو زدید که تو این مقاله سعی بر این بوده تا مارو ازش دور کنه!!
البته میدونم این وظیفه من نبود که بگو و جسارت کردم ولی نتونستم تاب بیارم به هرحال عذر از بزرگان سایت.

من فكر كنم شما اصلا منظور اين دوستمون رو نفهميدي اقا پيمان
ايشون ميگه حتي اگه دي سي فن هاي غير واقعي بگن فيلماي ما داركه دارن اشتباه ميكنن. چون فيلماي دي سي در مقايسه با مارول اصلا دارك تر نيست!
متوجه شدي الان؟

شاید اینطور که شما میگید باشه و من منظور این دوستمون رو اشتباه فهمیدم ولی ایشون نظرشون رو جوری مطرح کردن که ذهن آدمیزاد به سمت دیگه ای منحرف میشه و انشاا... همون طور باشه که شما میگی
نقل قول کردن
Amir spidey
#14 Amir spidey 1394-12-02 14:03
ببخشید آقای نوری شما که مدیر نیستین پس چه جوری این مقاله رو نوشتین؟
نقل قول کردن
peyman
#15 peyman 1394-12-02 14:04
به نقل از mtm:
به نقل از parsa spider:
سلام من امروز مریض بودم و به مدرسه نرفتم و فرصت پیدا کردم خودمو خالی کنم باید بگم من قبل از آشنایی با سایت فقط با دیدن فیلمو و کارتون و بازی ابر قهرمانا با اونا آشنایی پیدا کردم ولی از وقتی با سایت شما آشنا شدم اطلاعاتم در زمینه کمیک بیشتر و بیشتر شد و تونستم خودم فیلما وبازی ها وحتی کمیک ها رو باتوجه به سطح اطلاعاتم تحلیل کنم و لی میترسم رو کنم زیرا ممکنه خیلی تخصصی نباشه و به سطح سایت نخوره ولی من همه چیزمو مدیون شمام ولی متاسفانه بعضی از آدما به شما حسودی میکنن و چون شما اسم سایت رو اسپایدی گذاشتید برچسب تعصب به شما میزنن میدونم شما سعی میکنید قاطی ما جرا ها نشید ولی لازم دونستم اینو بگم اونا فکر میکنن خودشون خیلی خوبن(اسم نمیبرم ولی منو و یانگی جون وآقای پارکر علی رقم میل باطنیمون باهاشون بحث کردیم )وفهمیدیم اونا نه تنها جنبه انتقاد ندارن بلکه به دلیل حسودیشون به ما وسایت ما توهین میکنند ولی این چیزی از ارزش های سایت وشما کم نمیکنه و هنوز میگم پرچم سایت بالاست(ببخشید بابت اسپم)

مرسي دوست عزيز
ولي باور كنيد اين آدم ها و اين سايت هايي كه شما ميگيد هيج اهميتي براي من و مديران عالي رتبه سايت ندارن. يعني اونقدر برام مهم نيستن كه حتي يك هزارم يك ميليمتر رو در ذهن خودم بهشون اختصاص يدم.
از شما و ديگران هم درخواست ميكنم اصلا بحثي باهشون نكنيد. واقعا چه اهميتي داره چي ميگن؟
به جان بچه ام كه بزرگترين عشق منه تو زندگي، اونقدر برام مهم نيستن كه حتي آدرس سايتشون رو هم بلد نيستم و حتي يك بار تو زندگيم وارد سايت هاشون نشدم خدا رو شكر كه اصلا عضو تلگرام هم نيستم.
خوب، من ديگه برم به ترجمه برسم ... اينا مهمه! ترجمه و مقاله نوشتن. اينجوريه كه پرچم سايت بالا ميره. نه با حرفاي خاله زنكي تو كانال هاي تلگرامي. خدا رو شكر كه ما اونقدر مهم هستيم كه اين همه آدم علاف رو مشغول خودمون كرديم تا پشت سرمون حرف بزنن!!!

به به ایول!! یعنی خیلی حال کردم با این حرفتون آقای ترابی واقعا خسته نباشید استاد
نقل قول کردن
peyman
#16 peyman 1394-12-02 14:07
به نقل از Amir spidey:
ببخشید آقای نوری شما که مدیر نیستین پس چه جوری این مقاله رو نوشتین؟

ببخشید که من جواب میدم(حس میکنم خیلی فوضولم! :lol: ) ولی واسه مقاله نوشتن کافیه فقط مقالرو به سایت ایمیل کنی دوست عزیز
نقل قول کردن
Goblin King
#17 Goblin King 1394-12-02 14:19
به نقل از amir assasin:
مقاله خوبي بود
من يك سئوالي دارم از دوستان دي سي فن
شما كه اينقدر ميگيد فيلم هاي دي سي دارك و خفن و خشن هستند پس چرا هيچ كدوم از فيلم هاتون درجه R نگرفتن؟
يعني اون دارك نايت كه خيلي بهش افتخار ميكنيد درجه PG-13 داشت و فيلم هاي سم ريمي مرد عنكبوتي هم PG-13 بودن
يا اين فيلم BVS يا حتي جوخه انتحار هم هيچ كدوم R نيستند. اين در حاليه كه فيلم ددپول R بود و فيلم ولورين 3 هم قراره كه R باشه
در سريال ها هم مارول تا به حال نشون داده از دي سي در اين زمينه متمايز تره و سريالي مثل جسكا جونز R گرفت و دردويل هم تا مرز R پيش رفت
پس به نظر من برعكسه. و اين فيلم ها و سريال هاي مارول هستند كه حال و هواي دارك و خشن و خفن دارند



افرين . اينو خيلي خوب اومدي. من نميدونم چرا اين دي سي فن ها فكر ميكنند فضاي فيلماشون خيلي دارك و خفنه در حاليكه يه دونه فيلم درجه R هم ندارن!!!!! :lol: :lol: :lol:
تازه اينم يادت رفت بگي كه فيلم هاي Blade هم R بودن. Blade هم كه شخصيت ماروله. ;-)
ماروله ديگه، بچه بازي نيست كه ! :lol:
نقل قول کردن
Devilsnake
#18 Devilsnake 1394-12-02 14:33
از همه ممنونم این مقاله رو فقط به عشق شماها گزاشتم راستش این اولین مقالمه و امیدوارم اگر کم و کاستی داشت ببخشید در اینده مقالات خیلی بهتری میزارم راستش این مقاله یه جورایی دل نوشته ی من هم بود و تمام این حرفا به شدت توی دلم سنگینی میکرد و دوست داشتم از یه راهی گمراهان رو به سوی نور :lol: :lol: هدایت کنم
نقل قول کردن
Devilsnake
#19 Devilsnake 1394-12-02 14:35
به نقل از fair-minded:
به نقل از amir assasin:
مقاله خوبي بود
من يك سئوالي دارم از دوستان دي سي فن
شما كه اينقدر ميگيد فيلم هاي دي سي دارك و خفن و خشن هستند پس چرا هيچ كدوم از فيلم هاتون درجه R نگرفتن؟
يعني اون دارك نايت كه خيلي بهش افتخار ميكنيد درجه PG-13 داشت و فيلم هاي سم ريمي مرد عنكبوتي هم PG-13 بودن
يا اين فيلم BVS يا حتي جوخه انتحار هم هيچ كدوم R نيستند. اين در حاليه كه فيلم ددپول R بود و فيلم ولورين 3 هم قراره كه R باشه
در سريال ها هم مارول تا به حال نشون داده از دي سي در اين زمينه متمايز تره و سريالي مثل جسكا جونز R گرفت و دردويل هم تا مرز R پيش رفت
پس به نظر من برعكسه. و اين فيلم ها و سريال هاي مارول هستند كه حال و هواي دارك و خشن و خفن دارند



افرين . اينو خيلي خوب اومدي. من نميدونم چرا اين دي سي فن ها فكر ميكنند فضاي فيلماشون خيلي دارك و خفنه در حاليكه يه دونه فيلم درجه R هم ندارن!!!!! :lol: :lol: :lol:
تازه اينم يادت رفت بگي كه فيلم هاي Blade هم R بودن. Blade هم كه شخصيت ماروله. ;-)
ماروله ديگه، بچه بازي نيست كه ! :lol:

راستش من فکر کنم شما دو دوست عزیز کلا یا مقاله رو نخونده باشین یا اگر خونده باشین معنی رو نگرفته باشین
نقل قول کردن
mehran spidey
#20 mehran spidey 1394-12-02 14:38
به نقل از amir assasin:
مقاله خوبي بود
من يك سئوالي دارم از دوستان دي سي فن
شما كه اينقدر ميگيد فيلم هاي دي سي دارك و خفن و خشن هستند پس چرا هيچ كدوم از فيلم هاتون درجه R نگرفتن؟
يعني اون دارك نايت كه خيلي بهش افتخار ميكنيد درجه PG-13 داشت و فيلم هاي سم ريمي مرد عنكبوتي هم PG-13 بودن
يا اين فيلم BVS يا حتي جوخه انتحار هم هيچ كدوم R نيستند. اين در حاليه كه فيلم ددپول R بود و فيلم ولورين 3 هم قراره كه R باشه
در سريال ها هم مارول تا به حال نشون داده از دي سي در اين زمينه متمايز تره و سريالي مثل جسكا جونز R گرفت و دردويل هم تا مرز R پيش رفت
پس به نظر من برعكسه. و اين فيلم ها و سريال هاي مارول هستند كه حال و هواي دارك و خشن و خفن دارند

حال و هوای دارک بودن بنا به بهتر بودن فیلم نیست یا حتی درجه ی R داشتن هزار تا فیلم ریخته مثل اینا نیست وکلی هم طرفدار داره مثلا اونجرز ۲ همچین R هم نیست با این که طرفدار مارولم ولی دوست ندارم به شرکت های دیگه بگم ما از همه برتریم
نقل قول کردن
parsa spider
#21 parsa spider 1394-12-02 14:55
ببخشید بابت اسپم:من یه نظریه درباره اونجرز جنگ بینهایت دارم اونم اینه:چند وقت پیش شایعه شد جنگ داخلی بیش از یک شخصیت خبیث دارم خب نظریه من اینه که اون شخص رد اسکاله حالا چرا؟جواب:شما گفتید تسراتکت اگه درست گفته باشم مردم رو نابود نمیکنه بلکه اونا رو از جایی به جای دیگر میبره تو کپ یک هم دیدیم رد اسکال به فضا فرستاده شد شاید فرستاده شده باشه سمت ثانوس
نقل قول کردن
shahrzad
#22 shahrzad 1394-12-02 14:56
اي بابا .. مگه من عربي حرف ميزنم كه متوجه نميشيد؟ مگه من گفتم دارك بودن دليل بر برتريه؟ من ميگم اون دي سي فن هاي بي معلوماتي كه ميگن "ما برتريم چون داركيم"، بايد بدونن كه اصلا دارك نيستن ، چه برسه به اينكه بخوان از اين حرف به غلط استفاده كنند و بگن ما برتريم!
متوجه شدين يا باز دوباره توضيح بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Devilsnake
#23 Devilsnake 1394-12-02 15:00
به نقل از amir assasin:
:

اي بابا .. مگه من عربي حرف ميزنم كه متوجه نميشيد؟ مگه من گفتم دارك بودن دليل بر برتريه؟ من ميگم اون دي سي فن هاي بي معلوماتي كه ميگن "ما برتريم چون داركيم"، بايد بدونن كه اصلا دارك نيستن ، چه برسه به اينكه بخوان از اين حرف به غلط استفاده كنند و بگن ما برتريم!
متوجه شدين يا باز دوباره توضيح بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب اگه نظرتون اینه بهتره بگید که دیسی فن های تعصبی نه همه دی سی فن ها ما دی سی فن خوب و عاقل هم داریم
نقل قول کردن
shahrzad
#24 shahrzad 1394-12-02 15:01
در ضمن اگه مارول بهتره و موفق تره، به خاطر اين نيست كه داركه يا fun . به خاطر اينه كه شخصيت هاي عالي داره. چون شخصيت هاش ملموسن. چون آدم ميتونه باهاشون همذات پنداري كنه و جون تنوع داره و براي هر سليقه اي يك شخصيت خوب و معركه داره
من به عنوان يك مخاطب اگه علمي - تخيلي و فضايي دوست داشته باشه محافظين كهكشان ميبينم. اگه اساطيري دوست باشم ثور ميبينم. اگه گروه ابرقهرماني دوست داشته باشم اونجرز ميبينم. اگه اكشن تريلر دوست داشته باشم cap ميبينم. اگه ماجراجويي دوست داشته باشم x-men ميبينم. اگه دارك و خفن دوست داشته باشم دردويل جسيكا جونز ميبينم. اگه soap opera دوست داشته باشم مرد عنكبوتي نيگا ميكنم و اگه جادويي دوست داشته باشم دكتر استرنج ميبينم و اگه غيلم خانوادگي دوست داشته باشم انت من ميبينم....
به اين ميگن تنوع و كيفيت در كنار هم
نقل قول کردن
shahrzad
#25 shahrzad 1394-12-02 15:04
به نقل از Devilsnake:
به نقل از amir assasin:
:

اي بابا .. مگه من عربي حرف ميزنم كه متوجه نميشيد؟ مگه من گفتم دارك بودن دليل بر برتريه؟ من ميگم اون دي سي فن هاي بي معلوماتي كه ميگن "ما برتريم چون داركيم"، بايد بدونن كه اصلا دارك نيستن ، چه برسه به اينكه بخوان از اين حرف به غلط استفاده كنند و بگن ما برتريم!
متوجه شدين يا باز دوباره توضيح بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب اگه نظرتون اینه بهتره بگید که دیسی فن های تعصبی نه همه دی سی فن ها ما دی سی فن خوب و عاقل هم داریم

استاد به خدا متوجه نميشي. بخون كامنت رو . گفتم دي سي فن هاي بي معلومات. نه گفتم همه دي سي فن ها. منظورم اون بي معلومات ها بود. با تعصبي ها كار ندارم. تعصب تو كميك و سينما طبيعيه. درست مثل فوتبال. روي سخن من با بي معلومات ها بود
اگه ديگه گيري نداري بهم بدي من برم به كارم برسم؟
:lol:
نقل قول کردن
Goblin King
#26 Goblin King 1394-12-02 15:16
مواظب خودت باش امير جون قاتل! با اين حرفاي كوبنده اي كه زدي احتمالا به شهد شيرين شهادت... ببخشيد .. سوژه شدن در كانال هاي تلگرامي نائل خواهي آمد. خوش به حالت. كاش قسمت منم بشه. :cry:
نقل قول کردن
shahrzad
#27 shahrzad 1394-12-02 15:20
به نقل از fair-minded:
:

مواظب خودت باش امير جون قاتل! با اين حرفاي كوبنده اي كه زدي احتمالا به شهد شيرين شهادت... ببخشيد .. سوژه شدن در كانال هاي تلگرامي نائل خواهي آمد. خوش به حالت. كاش قسمت منم بشه. :cry:

:lol:
مخلصيم داداش. كاري نداره كه . شما هم دو ، سه تا حرف حق و سوزش اور بزني، حله! :D
نقل قول کردن
Reverse
#28 Reverse 1394-12-02 15:27
این بحثای دارک بودن مبنی بر بهتر بودن هستش رو یک آدم عاقل انجام نمیده!(توجه کنید گفتم عاقل حالا این عاقل بودن ربط به سن نداره وقتی شخص به بالغیت عقلی رسیده باشه عاقل میشه تا حدودی وگرنه بالغیت جسمانی رو که همه بعد از مدتی پیدا میکنن! :lol: )
این بحثای اینکه کی بهتره کی بدتره هم تموم شده رفته یه سری بچه مچه 5تا 10 ساله و بعضی از 11 تا 13 ساله!
میگن اگه دیدین یکنفر این بحثو مطرح کرد که سنه بالایی داشت 18-25 :| بدونین چی؟ عقلش هنوز بزرگ نشده :-*

فعلا هم که به لطف آقای ترابی و عمو مختار و اساتید دیگه ثابت شده با دلیل مدرک محکم! که مهم ذات یک شخصیته! ;-)
نقل قول کردن
spider raya
#29 spider raya 1394-12-02 17:08
مرسی از مقاله ی خوبتون
واقعا جاش تو سایت حس میشد
چون واقعا بعضیا با اینکه ورد زبونشون شده دارک ولی حتی میدونن که دارک چیه!!!
نقل قول کردن
spider raya
#30 spider raya 1394-12-02 17:09
به نقل از spider raya:
مرسی از مقاله ی خوبتون
واقعا جاش تو سایت حس میشد
چون واقعا بعضیا با اینکه ورد زبونشون شده دارک ولی حتی میدونن که دارک چیه!!!

راستی آواتارم هم تغییر کرده یخده شبیه استاد شده .
دوستان اشتب نگیرند ( آقای ترابی دوست نداشتن عوض میکنم ) :D
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#31 j.jonah jameson 1394-12-02 17:42
یه تشکر جانانه از Devilsnake عزیز بکنم .......
ممنونم داداش !
این مقاله رو خیلی خب رو کردی درست زمانی که همه درگیر این ماجرا بودند !
معلوم بود یه فکر درست حسابی پشتش است .
به نقل از mtm:
#3:
من يه پسر 3 ساله دارم . گاهي با هم فيلم و سريال ميبينيم. البته اونايي كه فكر ميكنم براش مناسبه. ولي باورتون ميشه تنها جايي كه تا به حال پسرم با ديدنش گريه كرده و دچار تنش و اضطراب شده كجا بوده؟ هنگام تماشاي كارتون Big Hero 6!!!

يعني پسر من كارتون هاي به اصطلاح خفن بتمن رو هم ديده ولي به هيچ وجه هيچ واكنشي بهشون نشون نداده ولي اونجايي كه برادر Hiro Hamada در Big Hero 6 كشته ميشه به شدت براش ناراحت كننده بود.


خدا پسرتون رو حفظ کنه !
من کلا بچه ها رو دوست دارم و با عواطف آنها هم آشنایی دارم ! قشنگ درک میکنم چه حسی داشته .

تفاوت اعضای این سایت با بقیه هم الان دیگه کاملا معلوم شد :
همین نام بردن Hiro Hamada یعنی دقت ، ارزش قائل شدن ، یعنی درک کردن شخصیت ها
عمرا کسی که بویی از کمیک نبرده بتونه اسم شخصیت ها رو به خوبی بیان کنه !
از شما هم ممنونم استاد !
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#32 j.jonah jameson 1394-12-02 17:48
دوستان این مقاله نویسی هم بد جور توجه منو جلب کرده !
منم بلدم مقاله بنویسم ( بله ! اتفاقا خیلی هم کارم درسته موضوعاتم هم خیلی توپه )


حاجی به این خوبی !
همه چی تمومه .......
اندام 20
جذبه 20
صلاح ( روزنامه ) 1+20
گاز اشک آور : 20 :P
خوب بود ؟
نقل قول کردن
Devilsnake
#33 Devilsnake 1394-12-02 18:18
#32#31 خیلی ممنون خوشحالم که اولین مقاله ام انقدر طرفدار داره ;-) ;-)
نقل قول کردن
Marvel khafan
#34 Marvel khafan 1394-12-02 18:19
به نقل از j.jonah jameson:
دوستان این مقاله نویسی هم بد جور توجه منو جلب کرده !
منم بلدم مقاله بنویسم ( بله ! اتفاقا خیلی هم کارم درسته موضوعاتم هم خیلی توپه )


حاجی به این خوبی !
همه چی تمومه .......
اندام 20
جذبه 20
صلاح ( روزنامه ) 1+20
گاز اشک آور : 20 :P
خوب بود ؟

قلط کرده اسنایدر اگه بهت جواب رد بده اگه رد داد دوتایی میزنیمش
نقل قول کردن
imank700
#35 imank700 1394-12-02 19:40
خیلی مقاله خوب بود .
واقعیتش هم همینه ، فیلم چه دارک باشه یا لایت ، چه رئالیستی باشه یا فانتزی و تخیلی ، باید کیفیت داستان و خود فیلم خوب باشه و از اون مهم تر ، بیننده باید ازش لذت ببره و اون لذت بردن هم مبنای اصلیش سلیقست . :-) و هیچکسی نمیتونه بگه چون یه فیلم دارکه یا لایته و یا چون تخیلی و فانتزی یا رئالیستیه ، اثر خوبی نیست :-* ;-)
نقل قول کردن
blackspidey
#36 blackspidey 1394-12-02 20:54
مقاله عالی بود همش حرفای دلم بود
با آقای ترابی هم کاملا موافقم نباید با اینا بحثث کرد،من تا همین 1 هفته پیشم بحث میکردم ولی چند روزه بیخیالشون شدم
درباره ی لایت و دارک هم من حرفی لازم نیست بزنم دیگ...همه ی دوستان زدن...حرفای منم تکراریه...
#22
دوست عزیز تو این سایت نه...ببین اینجا همه خوره ی این داستانان و کلی مقاله ی خارجی هم خوندن منم اون نظریتونو تو چندتا مقاله ی خارجی خوندم :-* اگرم اخبار رو دنبال میکردی از همون اول گفته شد که کراسبونز و بارون زیمو دو شخصیت منفی این فیلمن که اصلیشم بارون زیمو هستش....
نقل قول کردن
parsa spider
#37 parsa spider 1394-12-03 20:17
آقای بلک اسپایدر ببخشید اشتباه شد منظورم جنگ بینهایت بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید