10 کمیک مهم انتشارات ایمج (Image)

بهترین کمیک های imageاز زمان تاسیس در سال 1992 شرکت Image Comics  یکی از تاثیر گذارترین شرکت ها در صنعت کمیک بوده که برای نویسندگان کمیک بوک و هنرمندان ، فضایی جهت ارائه کارهای ساخت خودشون رو از طریق این شرکت فراهم می کنه.

 بنا بر همین سیاست تا به اینجای کار بسیاری از تاثیر گذارترین کمیک های تمام دوران از این شرکت منتشر شده اند.

 یکی از سری های اورجینال شرکت Image ، Savage Dragon نام داره و به نویسندگی اریک لارسون برای اولین بار در اوایل دهه 1990 منتشر شد، این سری مدتی پیش با انتشار نسخه 200 امش رکوردی بسیار بزرگ از خود به جا گذاشت. Savage Dragonبه غیر از این دستاورد آخر رکورد طولانی ترین سری آمریکا که توسط فقط یک نویسنده/هنرمند نوشته شده را نیز به خود اختصاص داده، اما این سری یکی از تعداد بیشمار سری هایی هست که تاثیر عمیقی در فرهنگ عامه مردم داشته است.

 با این خاطرات زیبایی که از مجموعه Savage Dragon در ذهن داریم فکر کردیم که نگاهی کوتاه به 22 سال گذشته همراه با شرکت Image داشته  و به مرور 10 مورد از مهم ترین سری‌های این شرکت با شما عزیزان بپردازیم.

 خوب آماده اید بیاید شروع کنیم :

 

10. قبیله (Tribe)

 tribe - قبیله

Tribe متعلق به تاد جانسون و لری استرومن بود و شاید عمری کوتاه داشته، اما نسخه اولش در سال 1993 تعداد یک میلیون نسخه فروش داشت که این فروش اون رو به یکی از بیشترین فروش ها برای یک خالق آمریکایی- آفریقایی در این صنعت تبدیل کرده است .

 متاسفانه، این سری هیچوقت فرصت درخشش نیافت و تاریخچه ای ننگین دارد. با توجه به این که این مجموعه تعدادی از ضرب الاجل های انتشار را از دست داد شرکت  Image فقط یک نسخه از آن را منتشر کرد و سپس این سری به یک انتشاراتی مستقل دیگر به نام Axis منتقل شد. از این به بعد جانسون و استرومن دو نسخه دیگر از این سری را توسط Axis قبل از اینکه شرکت از لحاظ مالی دچار مشکل شود را منتشر کردند. کمی بیشتر از یک سال از انتشار نسخه اول این سری نسخه چهارم از آن نیز توسط Good Comics قبل از لغو این سری برای همیشه منتشر شد.

 اما اون کسایی که نسخه اول Tribe رو به خاطر دارند براشون روشن بود که جانسون و استرومن یک داستان قوی و سری محبوب رو خلق کرده اند. در طول سالیان مختلف افرادی که پتانسیل این مجموعه رو درک کرده بودند درخواست های متعددی را برای احیای این سری ارائه دادند که نشان از محبوبیت انتشارات مستقل داشت. اما با وجود سختی های انتشار کتاب، موفقیت آنی این مجموعه راه رو برای دیگر اقلیت هایی که میخواستند کمیک های خودشان را ارائه کنند باز کرد که خود نشان دهنده انقلابی است که شرکت Image در دهه 90 در حال ایجاد آن بود.

  

9. تحت تعقیب (Wanted)

Wanted - تحت تعقیب

 مارک میلر در گذشته کارهایی را برای مارول ارائه داده بود و در خلال همکاری با مارول این مجموعه محدود رو نوشت اما Wanted از قبل جایگاه خالق خود را به عنوان یکی از نویسندگان محرک عصر مدرن تثبیت کرد. در واقع مجموعه توسط شرکت زیر شاخه Image با نام Top Cow Productions منتشر شد، Wanted در بین سال های 2003 تا 2005 در شش بخش منتشر شد و جهانی رو که در آن ابرشروران کنترلش رو بر عهده داشتن ترسیم می کرد. مطبوعات این سری را به خاطر محتوای وظایف سنگین با نام "مراقبینی برای شروران" می خواندند. این کمیک هم چنین برای پایان بندی بسیار نامناسب بدنامه، با توجه به نظر تعداد زیادی از منتقدین و طرفداران این مجموعه بحث برانگیزترین پایان بندی ها در تاریخ و منبع بسیاری از مجادله ها در طول سالیان مختلف بوده است.

 در سال 2008 این مجموعه نیز مثل بسیاری از مجموعه های خانواده Image با برداشتی آزاد در یک فیلم هالیوودی به همین نام با بازی جیمز مک آوی، آنجلینا جولی و مورگان فریمن به سینما آمد.

  

8. The Maxx

The Maxx- مکس

 سم کیث صاحب امتیاز و خالق یک مجموعه درباره یک مرد بیخانمان و سرگردان که خودش رو به عنوان محافظ قدرتمند یک دنیای دیگر با نام Outback تصور میکنه است، یکی از اولین کتابهای شرکت Image که بیشترین تعداد تماشاچی پس از اقتباس از آن در یک مجموعه انیمیشنی شبکه MTV در سال 1995 رو به خودش اختصاص داد. اگر چه که خود این کمیک آنچنان نسبت به موج اول انتشارات کتاب های شرکت Image در اوایل دهه 90  محبوب نبود ، اما این مجموعه دارای رکورد بهترین نقدهای کمپانی Image در طول دروان اولیه رشد این کمپانی می باشد. در نهایت این کمیک وجهه دیگری از شرکت Image مبنی بر این که این شرکت توانایی انتشار کتاب های با معنا و مفهوم و بعلاوه دارای سبک را دارد را برای خوانندگان و منتقدین نمایان ساخت.

 در پایان سال گذشته IDW شروع به انتشار مجدد The Maxx در فرمتی دوباره رنگ آمیزی شده با یکسری کارهای هنری از سم کیث کرده است.

 

7. شکست ناپذیر (Invincible)

Invincible - شکست ناپذیر

«شكست ناپذیر» (The Invincible) قهرمانی است كه سال 2002  توسط انتشارات Image به چاپ رسید. نام واقعی قهرمان این سری «ماركوس سباستین گریسون» (Markus Sebastian Grayson) است  که البته او را «مارک» صدا میکنند.  مارک قدرت های خودش را از پدرش به نام «نولان گریسون» ملقب به «آمنی – من» (Omni-Man)  به ارث برده که اهل سیاره «ویلتروم» یا «ویلترام» (Viltrum) است (نژادی از بیگانه های فضایی که شبیه به انسان ها هستند ولی قدرت های فوق بشری شگفت انگیزی دارند. قبل از اینکه این سیاره در "جنگ ویلترومی" نابود شود ، بهشت جنگجویان فاتح محسوب میشد).  ولی مادر مارک اهل زمین است. مارک واقعا از داشتن این قدرت های فوق بشری لذت میبرد و خیلی هم خوشحال بود که میتونست راه پدرش را ادامه بده و به پدرش به عنوان قهرمان نگاه میکرد.  پس ببینید که چقدر شوکه کننده است وقتی که فاش میشه آمنی – من در واقع ماموریت داشته تا به زمین بیاید تا زمینه را برای تهاجم هم نوعان خود فراهم سازد! (آمنی - من به مارک پیشنهاد میکند تا در کنارش باشد ولی او که در میان مردمان زمین بزرگ شده، قبول نمیکند. در نتیجه  نبردی ماندگار بین آنها در میگیرد که در این مقاله بهش اشاره شده). در واقع معلوم شد پدرش وقتی به زمین آمد داستانش را عوض کرده بود تا چهره یک  صلح طلب را به خودش بگیرد (البته او بعدا سعی کرد یک قهرمان باشد). در هر حال توانایی های فوق بشری مارک به سوپرمن شباهت دارد ولی حال و هوا و شخصیت او بسیار شبیه به پیتر پاركر است. «رابرت كركمن» (خالق این شخصیت كه كمیك های Walking Dead را هم خلق كرده) بارها گفته چون اسپایدرمن شخصیت محبوب تمام زندگی اش بوده، این شخصیت را از او الهام گرفته.  البته کرکمن گفته برای خلق کمیک های Invincible از آثار «استیون اسپلیبرگ» و «کوئنتین تارانتینو» به طور همزمان تاثیر گرفته! یعنی درام خانوادگی این سری و ارتباطات بین شخصیت ها را از فیلم های اسپیلبرگ و خشونت گرافیکی و تم های بزرگسالانه اش را از آثار تارانتینو یاد گرفته!

 

6. Astro City

Astro City

این سریِ پیشگام، جایزه آیزنر(جایزه ای در زمینه دستارودی خلاقانه در زمینه کمیک) رو برای کورت باسیک و الکس راس( کسی که در زمینه مجموعه های کوتاهی با مارول نیز همکاری داشته است )به همراه داشت.

 هر چند در حال حاضر Astro City توسط DC/Vertigo منتشر می شود، اما برای سه سال اول حضور اون ، این مجموعه یکی از اعضای کلیدی از خانواده ی Image را تشکیل می داد. خوندن این مجموعه مانند خوندن یک گلچین ادبی است ، و تمرکز آن بر روی محدوده متنوعی از کاراکترها از قهرمان گرفته تا بدمن و مردم عادی هستش و به خوبی داستان رو پرورش میده. در سه سال اول انتشار جایزه های بزرگی مثل بهترین مجموعه جدید، بهترین مجموعه ادامه دار، بهترین نویسنده(باسیک)، و بهترین طرح روی جلد (راس، کسی که همچنین طراحی کاراکترها رو هم انجام میداد) رو به خودش اختصاص داد، همینه اینها یکی از مزیین ترین کمیک بوک های تمام دوران رو به ما معرفی کرد. سالها بعد Astro City به عنوانی نمایشی دندان شکن در مقابل کسانی که عنوان میکردند دهه 90 دوران افول کمیک بوک بوده است قرار گرفت.

 

5. Saga

Saga

شکل گیری یکی از برترین کمیک بوک های تمامی دوران از نظر منتقدین توسط برایان کی ووگان و فیونا استپلس در کمیکی به  نام Saga انجام گرفت که واژه " عزیز منتقدین یا دوردونه ی منتقدین" رو ارتقاء بخشیده و این لقب رو برای خودش از زمان ارائه اولین شماره که در سال 2012 منتشر شده به خود اختصاص داده است، این کمیک به طور متناوب در لیست انتخابی بهترین های مردم و لیست بهترین های هر سال قرار می گیرد و هم چنین موفق به دریافت جوایز متعدد داخلی (از جمله چندین جایزه آیزنر) در سال 2013 و 2014 شده است.

 در ترکیبی از ژانرها در یک اوپرای فضایی اونم مابین وجود بهترین حماسه های 100 سال اخیر مانند جنگ ستارگان و ارباب حلقه ها ، بسیار غیر منتظره خواهد بود اگه کسی رو پیدا کنیم که این سری رو خونده و از اون خوشش نیومده باشه، متاسفانه برایان ووگان چندین بار به صراحت بیان کرده که هیچ علاقه ای به دیدن و یا ارائه کارش به عنوان یک مجموعه تلویزیونی و یا یک اقتباس سینمایی نداره ، اما این باعث نمیشه از میزان تاثیر گذاری این مجموعه در دنیای کمیک در چند سال اخیر کاسته شود. این کتاب به گونه ای مخاطرات کار دو کمپانی بزرگ رقیب (مارول و دی سی) رو زیاد کرده و این رقابت باعث شده نه تنها این دو کمپانی حواسشون رو در کارهای متعلق به خودشون جمع کنن که نکنه یه گافی چیزی بدهند بلکه این چنین بهترین خودشون رو در کاری که دارن ارائه بدهند.(همونطور که گفتن رقابت باشه کیفیتم میره بالا والا!!). در نتیجه Saga نفش محوری و اساسی رو در زمانه ای که به عنوان زمانه طلایی ارائه کیمک های خالقان و صاحبین امتیاز(توجه کنید که آمدن این دو واژه به این معنی است که در سیستم مارول و دی سی خالقان شخصی جدا از صاحبان امتیاز هستند اما در شرکت Image خالقان و صاحبان امتیاز یکی هستند) بازی می کند و منبع الهام بسیاری افراد مانند Matt Fraction, Scott Snyder, Jonathan Hickman و افراد زیاد دیگری که قصد خلق عناوین بسیار سطح بالایی دارند بوده و خواهد بود.

 

4. Savage Dragon

Savage Dragon 

«ساوج دراگون» از مهم ترین و محبوب ترین شخصیت های انتشارات Image هستش که توسط «اریک لارسن» خلق شده (میتونید اینجا درباره این شخصیت بیشتر اطلاعات کسب کنید). نام او دراگون است که ابرقهرمانی سبز رنگ است که به عنوان افسر پلیس شهر شیکاگو کار میکند و حافظه اش را از دست داده و خوانندگان از سرگذشت او بی خبر هستند. اریک لارسن این شخصیت را در سال 1992 خلق کرد و چاپ آن تا الان ادامه داشته یعنی او در 28 سال گذشته این کمیک رو نوشته و طراحی کرده و این یعنی 252 شماره! بنابراین اریک لارسن رکورد دار کسی هستش که بیشترین تعداد نوشتن و طراحی یک سری کمیک بوک ابرقهرمانی را در تاریخ داره.

 

 3. Youngblood

 Youngblood

هر انقلابی یک سکانس آغازین داره و آغاز شرکت Image کتاب تیمی ابرقهرمانانه‌ی  Rob Liefeld به نام Youngblood بود. فکر و ایده اولیه این مجموعه به زمانی رسید که در مارول کار می کرد قبل از ترک پروژه X-Force و هم چنین ایده ای جدیدی که برای یک Teen Titans جدید که برای دی سی در سر داشت، Youngblood یکی از اولین مجموعه های منتشر شده توسط شرکت Image در سال 1992 بود، و بیشترین فروش کمیک مستقل در زمان عرضه اش رو به خودش اختصاص داد. 

تعداد کمی می توانند با اهمیت Youngblood در صنعت کمیک بوک و انتشار اون که انقلابی رو که در حق امتیاز خالقین ایجاد کرد مخالفت کنند. متاسفانه از این مجموعه همیشه با علاقه در مورد محتوای حقیقیش یاد نمیشه، بلکه خاطره ای که از اون یاد میشه همین به باد انتقاد گرفته شدن توسط منتقدین و به ندرت طبق برنامه ارائه شدن اونه . در اواسط سال 1990 Liefeld با همکارش از شرکت Image یک مشاجره داشت و شرکت رو ترک گفت، او همچنین پس از این مشاجره  سری Youngblood رو هم با خودش برد. با  این وجود مجموعه Youngblood تعدادی احیا و تمدید در انتشار رو در سالیان جاری به خودش دیده، من جمله بازگشت شماره ی انتشار اصلی خودش با Image در سال 2011 رو نیز تجربه کرده است.

 

 2. مردگان متحرک (The Walking Dead)

The Walking Dead - مردگان متحرک 

مردگان متحرگ رابرت کیرکمن و تونی مور (مور در بخش طراحی بعدا توسط چارلی آدلارد جایگزین شد) اولین کمیک بوک پسا آخرالزمانی براساس زامبی نبود حتی مجموعه ای منحصر به فرد در ژانر خودش هم نبود. اما بدون شک محبوب ترین داستان زامبی محوری است که بسیار پرطرفدار شده، البته با تشکر از مجموعه تلویزیونی اون که از شبکه AMC پخش میشه که به نظر میاد هر ماهه تعداد بینندگانش افزوده و رکوردهای جدیدی رو به نام خودش داره ثبت میکنه.

این مجموعه برای اولین بار در  سال 2003 منشتر شد، The Walking Dead  جایزه معتبر آیزنر رو در سال 2010 برای بهترین سری ادامه دار دریافت کرد. همزمان با موفقیت های نسخه موفق تجاری اقتباسی آن در تلویزیون، The Walking Dead به یکی از پرفروشترین عنوان های Image در پنج سال گذشته تبدیل شد و حتی گاه و بیگاه ادعای مالکیت بیشترین تعداد  فروش ماهانه Diamond را نیز مطرح کرد، و حتی کمیک بوک های دو شرکت بزرگ در این زمینه مانند Batman، Amazing Spider-Man، Justice League و The Avengers را متلاشی کرد. قابل ذکر است که به نوبه خود The Walking Dead از یک کمیک بوک سیاه و سفید ژانر وحشت به یک سری جدی برای Imaage تکامل یافته ، که پس از تکامل خود شامل باز های کامپیوتری، رمان، بازی تخته ای و دیگر محصولات نیز شده است.

 

1. Spawn

Spawn

 زمانی که تمامی موسسان دیگر شرکت Image به عنوان سوپر استار این صنعت شناخته می شدند در سال 1992 یعنی سالی که کمپانی معرفی شد ، تاد مکفارلن مسلما یکی از برترین افرا این جمع موسسین بود. این نخبه کمیک Spawn را خلق کرد، که اولین انتشار آن به مدت زمان کوتاهی بعد از شروع انقلاب Image به وقوع پیوست، این سری یکی از مهمترین کتاب های تمام دوران Image می باشد.

حتی میتوان این مطلب را نیز در نظر گرفت بدون موفقیت های بیشمار Spawn مکفارلن  در سال های 1990 ، ممکن بود که Image Comics هرگز به تکامل عظیمی که امروز دارد نرسد.

Spawn شماره 1 نزدیک به 1.7 میلیون کپی فروش داشت و به عنوان یک از برترین فروش  ها در چندین سال بعد از شروع مجموعه رو نیز به خود اختصاص داده است. با بیست شماره ابتدایی خود این مجموعه برترین افراد این صنعت رو مانند Alan Moore، Grant Morrison، Frank Miller و Neil Gaiman رو به جهان کیمک معرفی کرد. تعدادی مجموعه ی دیگه از این سری انشعاب گرفتند مانند Andela (که در حال حاضر امتیاشز دست ماروله)، Curse Of Spawn and Sam و Sam  & Twitch ، که این مورد آخری به تبدیل شدن Brian Michael Bendis به یکی از گله گنده های دنیای کمیک خیلی کمک کرد.

و صد البته نمیشه در مورد Spawn صحبت کرد و هیچ اشاره ای به خط تولید وسیع تولید عروسک ها(Action figure) آن اشاره ای نکرد، که باعث ایجاد شرکت اسباب سازی مکفارلن شد، این شرکت یکی از موفق ترین شرکت ها در تاریخ صنعت می باشد. 

Spawn در ماه آینده شماره 250 هم خودش رو منتشر میکنه، و اون رو در لیست دو کمیک برتر شرکت قرار میده که از 22 سال قبل بی وقفه ارائه شده اند (اون یکیش همون Savage Dragon بود).

  اگر کمیکی بهتر و با خصوصیات بارزتری از این شرکت سراغ دارید در بخش نظرات با ما در میون بزارید.

 

مترجم: بهزاد صادقی

 Benjamin.s

 منبع: سایت comicbook.com

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات زیر را هم حتما بخوانید تا اطلاعاتتون درباره شرکت ایمج و شخصیت هایش تکمیل شود:

20 دفعه ای که انتشارات "ایمج کامیکس" (IMAGE COMICS) از روی شخصیت های مارول تقلید کرد

10 شخصیت برتر سریال مردگان متحرک (Walking Dead)       

10 ابرقهرمان برتر دنیای كمیك كه به مارول یا دی سی تعلق ندارند

      آشنايي با تاد مك فارلين

10 كاور برتر طراحی شده توسط «تاد مك فارلین»

«مك فارلین» بار دیگر مرد عنكبوتی را طراحی كرد!

10 فيلم نااميد كننده قهرماني: اسپان

40 فیلمی که (احتمالا) نمیدانستید کمیک بوکی هستند – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

j.jonah jameson
#1 j.jonah jameson 1394-12-14 09:08
ماشاالله ! :lol: :lol: :lol:
آفرین آقا بهزاد ترکوندید ! :eek:
باوتون میشه اصلا فکر نمیکردم شما این رو نوشته باشید ! :oops: :-*
من که خیلی از این مقاله خوشم آمد هم توضیحات دقیق و مهمی داشت هم اصول نوشتاری رو به نحو احسنت رعایت کردید !
من بهتون تبریک میگم ! این مقاله واقعا عالی بود !
.
.
.
.
والا این شماره گذاریه کمرم رو شکوند !!! خیلی حال کردم !

من از کمیک های Image اسپان ، شکست ناپذیر و مرگان متحرک رو میشناختم ! و وجدانا ساختن فیلم و سریال از این داستان ها برای خودش خیلی جالبه و به نطرم طرفدارای خیلی خوبی هم داره !

ممونم بابت مقاله !
نقل قول کردن
Atom boy
#2 Atom boy 1394-12-14 09:38
ببخشید پس fun Friday چی شد

من خودم 10 الی 15 تا عکس فرستادم
نقل قول کردن
sherlock
#3 sherlock 1394-12-14 09:52
اقا بهزاد واقعا افرین به شما که با توجه به پند و اندرز هایی که از سوی دوست و سرور عزیزمون اقای جیمسون میشه هی بهتر و بهتر میشی ;-) ولی من اگر بودم مردگان متحرک رو رتبه ی اول میزاشتم!البته قبول دارم که اسپاون بهتره
نقل قول کردن
new spidey
#4 new spidey 1394-12-14 10:44
بازم یه مقاله عالی با دست به قلم خیلی خوب اقای بهزاد به همراه یک موضوع عالی ;-)
ایمیج که قطعا یکی از بهترین کمپانی های کمیک هستش و داستانای عالیم داشته ولی هیچوقت فرصت نشد زیاد ازش کمیک بخونم ( :sad: ) اما از بین این 10 تا با سه تاش آشنایی دارم :
The walking dead : یک سری کمیک بسیار خوب به قلم استاد رابرت کرکمن.
این سری پر از لحظات شوکه کننده و ماندگاره که سیاه و سفید بودن کمیک هم یک حس و حال خاصی رو به خواننده میده. درسته که سری the walking dead قبل از ورود شخصیت نیگان روند متوسطیو در پیش گرفته بود اما به محض ورود نیگان بهترین داستاناش رقم خورد. برای اونایی که نمیدونن نیگان کیه ، نیگان بزرگترین دشمن ریک و گروهش هست و مثله آب خوردن آدم میکشه راستی خیلیم دیوونه و وحشیه ( :D ).
سریالشم که عالیه و واقعا یکی از بهتریناس.
Spawn : میشه یکی از اساتید اقای ترابی ، عمو مختار ، اقای میرابلیس و ... یه توضیحی درباره این شخصیت بدن؟؟ با تشکر
راستی دوستان چند وقت پیش خبر اومده بود که شخصیت Invincible رو قراره یکی از دو شرکت مارول و دی سی بخرن. قضیش چی شد؟؟ کسی میدونه؟؟ آخر سر به مارول یا دی سی رفت یا تو image موند؟؟
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#5 j.jonah jameson 1394-12-14 11:06
به نقل از sherlock:
اقا بهزاد واقعا افرین به شما که با توجه به پند و اندرز هایی که از سوی دوست و سرور عزیزمون اقای جیمسون میشه هی بهتر و بهتر میشی ;-) ولی من اگر بودم مردگان متحرک رو رتبه ی اول میزاشتم!البته قبول دارم که اسپاون بهتره

اوا !!!! :eek: :eek:
حاجی من غلام همگی هم هستم ! :P
نفرمایید ! :oops:
من قبلا هم گفتم که خیلی دوست دارم کمک بکنم الانم واقعا خوشحالم که حرف هایی که زدم باعث بهتر شدن یه اتفاق شده !
در هر صورت من چاکرم !
به اون لنز دوربین پارکر قسم که چاکر همه هستم ! :D
ببخشید دیگه یهویی شد و از خجالت تمام وجودم داشت میلرزید !
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#6 amir a. ghaderi 1394-12-14 11:12
به نقل از new spidey:

Spawn : میشه یکی از اساتید اقای ترابی ، عمو مختار ، اقای میرابلیس و ... یه توضیحی درباره این شخصیت بدن؟؟ با تشکر
راستی دوستان چند وقت پیش خبر اومده بود که شخصیت Invincible رو قراره یکی از دو شرکت مارول و دی سی بخرن. قضیش چی شد؟؟ کسی میدونه؟؟ آخر سر به مارول یا دی سی رفت یا تو image موند؟؟

اساتید قبلا توضیح دادن
شما بیزحمت یک زحمت بکشید ته مقاله اون بخش "مطالب مرتبط " را کلیک کنید ، اطلاعات زیادی موجود است. به خصوص در مقاله "10 ابرقهرمان برتر که به دی سی و مارول تعلق ندارند"
استاد ترابی در ان مقاله درباره اسپان و invincible توضیح داده اند
در بخش نظراتش هم اطلاعات خوبی یافت میشود
به قول استاد نسل جدید خیلی تنبل شدن! لینک هم دم دستشون میزاری زورشون میاد روش کلیک کنند! :-*

درباره invincible هم باید گفت خالقش رابرت کرکمن عاشق مرد عنکبوتیه و بارها گفته این شخصیت را از روی پیتر پارکر الهام گرفته
شخصیت فوق العادیه ای است. اگه بیاد مارول عالی میشود. البته قبلا با مرد عنکبوتی یک کراس اور داشته است
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#7 amir a. ghaderi 1394-12-14 11:14
از اقای صادقی بابت این مقاله کمال تشکر را دارم
منم مدتیه مقاله ترجمه نکردم و شرمنده استاد ترابی و بقیه اعضا هستم :oops:
انشالا در تعطیلات عید جبران میکنم
نقل قول کردن
new spidey
#8 new spidey 1394-12-14 11:38
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از new spidey:

Spawn : میشه یکی از اساتید اقای ترابی ، عمو مختار ، اقای میرابلیس و ... یه توضیحی درباره این شخصیت بدن؟؟ با تشکر
راستی دوستان چند وقت پیش خبر اومده بود که شخصیت Invincible رو قراره یکی از دو شرکت مارول و دی سی بخرن. قضیش چی شد؟؟ کسی میدونه؟؟ آخر سر به مارول یا دی سی رفت یا تو image موند؟؟

اساتید قبلا توضیح دادن
شما بیزحمت یک زحمت بکشید ته مقاله اون بخش "مطالب مرتبط " را کلیک کنید ، اطلاعات زیادی موجود است. به خصوص در مقاله "10 ابرقهرمان برتر که به دی سی و مارول تعلق ندارند"
استاد ترابی در ان مقاله درباره اسپان و invincible توضیح داده اند
در بخش نظراتش هم اطلاعات خوبی یافت میشود
به قول استاد نسل جدید خیلی تنبل شدن! لینک هم دم دستشون میزاری زورشون میاد روش کلیک کنند! :-*

درباره invincible هم باید گفت خالقش رابرت کرکمن عاشق مرد عنکبوتیه و بارها گفته این شخصیت را از روی پیتر پارکر الهام گرفته
شخصیت فوق العادیه ای است. اگه بیاد مارول عالی میشود. البته قبلا با مرد عنکبوتی یک کراس اور داشته است

راستیتش من تازه اومدم تو سایت هیچ خبری از مقاله های قبلی نداشتم و گرنه نمیپرسیدم
نقل قول کردن
Benjamin.s
#9 Benjamin.s 1394-12-14 11:56
به نقل از j.jonah jameson:
ماشاالله ! :lol: :lol: :lol:
آفرین آقا بهزاد ترکوندید ! :eek:
باوتون میشه اصلا فکر نمیکردم شما این رو نوشته باشید ! :oops: :-*
من که خیلی از این مقاله خوشم آمد هم توضیحات دقیق و مهمی داشت هم اصول نوشتاری رو به نحو احسنت رعایت کردید !
من بهتون تبریک میگم ! این مقاله واقعا عالی بود !
.
.
.
.
والا این شماره گذاریه کمرم رو شکوند !!! خیلی حال کردم !

من از کمیک های Image اسپان ، شکست ناپذیر و مرگان متحرک رو میشناختم ! و وجدانا ساختن فیلم و سریال از این داستان ها برای خودش خیلی جالبه و به نطرم طرفدارای خیلی خوبی هم داره !

ممونم بابت مقاله !

همیشه به بنده لطف داشتید.
خوشحالم که مورد پسند قرار گرفته :lol: :lol:
نقل قول کردن
Agent Marvel
#10 Agent Marvel 1394-12-14 17:04
مرسی برای مقاله عالی بود.کمپانی Image کمیک های فوق العاده ای داره و بارها جوایز بزرگی برده.معروف ترین،پرطرفدار ارین و بهترین مجموعه کامیک های این کمپانی هم The Walking Dead است که داستان های شاهکار زیادی داره و با اون طراحی های سیاه و سفید و خط کشی های ذغالی حس و حال خاص تری از آخرالزمان رو به خواننده ها نشون میده.شخصیت پردازی های عالی و آنتاگونیست هایی که به دست استاد کرکمن خلق میشن هم بی نظیرن.سریال TWD هم سریال بسیار خوبیه و دیدن اون رو به همه توصیه میکنم.
نقل قول کردن
StarLord
#11 StarLord 1395-03-15 13:09
با کمیک واکینک دد خیلی حال کردم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید