آیا بتمن در كمیك "بازگشت شوالیه تاریكی" آدم میكشه؟

آیا بتمن در كمیك "بازگشت شوالیه تاریكی" آدم میكشه؟

یك چیزی كه اخیرا مد شده و برخی از دي سي فن هاي بي معلومات برای اینكه شخصیت پردازی بتمن در فیلم BVS رو توجیه كنند  میگن، اینه: بتمن در كمیك مشهور خودش یعنی "شوالیه تاریكی : بازمیگردد" (The Dark Knight Retunes)  نوشته و طراحی شده توسط فرانك میلر هم آدم میكشه پس تو این فیلم هم باید آدم بكشه!!!

حتی خود اقای «زك اسنایدر» (كارگردان این فیلم) هم در مصاحبه ای در اينجا گفته كه شخصیت پردازی یك بتمن قاتل را از این كمیك الهام گرفته:

" ... من سعی کردم قتل های بتمن را به صورت نیابتی یا غیر مستقیم انجام بدم. مثلا بتمن به یک خودرو شلیک میکنه ، ماشینه منفجر میشه یا مثلا نارنجک از دستش می افته یا مثلا میزنه به مخزن بنزین یک خودرو و ... این به نظرم میشه قتل غیر مسقیم ولی اگر اون آدم بدها در اون چیزی که منفجر میشه دخیل باشن، دیگه به بتمن ربطی نداره (!).

من که میگم این قتل غیر عمده. البته در کمیک فرانک میلر ، بتمن در تمام مدت آدم میکشت. یک صحنه ای هست که در ان یک دیواری را منهدم میکنه و میاد داخل و مسلسل یکی از اونا رو برمیداره و ... بنابراین منم همچین صحنه ای را از این کمیک ("شوالیه تاریکی برمیگردد") برداشتم. آخرش هم با اون مسلسل یه تیر میزنه وسط چشمان اون یارو (!) . یه تیر. البته من تو فیلم قضیه رو تغییر دادم و بتمن با مسلسل میزنه به باک بنزین ولی همه میگفتن باید بزنه وسط کله اش (!) چون همه اونا (یعنی همکاران من) از خوره های کمیک بوک هستند. ولی من بهشون گفتم : من نمیخوام اونی باشم که همچین کاری با بتمن میکنه!"

ولی ظاهرا انگار اقای اسنایدر یا اون موقعی كه این كمیك رو خونده بد متوجه شده یا حافظه اش رو از دست داده. چون سایت comicbookresources به عنوان بهترین و معتبرترین سایت كمیك بوكی جهان مقاله ای نوشته كه نشون میده بتمن در این كمیك آدم نمیكشه. شما میتونید این مقاله را در اینجابه زبان انگلیسی بخونید. در سلسله مقالات این نویسنده ابتدا یك سوال یا جمله ای كه خیلی در عالم كمیك متداول است رو میپرسه و بعد دلیل میاره و اخر مقاله میگه این جمله درسته  (True) یا غلط (False). اینم از ترجمه این مقاله:

اسنایدر داره اشاره میكنه به قسمت دوم این كمیك كه در آن بتمن حمله میكنه به تعدادی خلافكار كه یك بچه را گروگان گرفته اند. (در فیلم زك اسنایدر این صحنه را با قضیه گروگان گیری مادر سوپرمن تركیب كرده). بتمن قطعا یكی از اونا رو با تیر میزنه ولی به هیچ وجه به سرش شلیك نمیكنه (این درحالیه كه اسنایدر در مصاحبه خودش گفته بود " با مسلسل یه تیر میزنه وسط چشمان اون یارو"!) . در واقع كاملا مشخصه كه بتمن در اين كميك این "یارو" رو نمیكشه.

كميك شواليه تاريكي

از كجا اینو میدونیم ؟ اولا، چند صفحه بعد كمسیر جدید شهر گاتام به نام «الن ایندل» اعلام میكنه كه قراره بتمن رو تحت تعقیب قرار بدن. او میگه: "اولین اقدام من به عنوان كمسیر پلیس اینه كه دستور دستگیری بتمن رو به اتهام حمله و ورود غیرقانونی و ایجاد یك خطر عمومی، صادر كنم ..."

همونطور كه توجه كردید او هیچ اسمی از قتل نمیاره. در حالیكه كه اگر بتمن مرتكب قتل شده بود این كمسیر قطعا اولین كلمه ای كه به زبان می اورد ، قتل بود.

دوما اینكه ما در این كمیك میبینیم كه بتمن به گرد هم آیی گروه خلافكاران موسوم به Mutants حمله میكنه (با با بتموبیلی كه بیشتر شبیه به تانكه) جالبه كه او خیلی خواسش هست كه به جای گلوله واقعی، از گلوله های پلاستیكی استفاده كنه . وقتی بتمن توجهش به رهبر این گروه جلب میشه با خودش فكر میكنه (در حقیقت در خیال خودش داره با دستیار مرده خودش یعنی «دیك گریسون» حرف میرنه) :

"اونجاست، دیك. رهبر میوتانت ها ... نوعی از خبیثی هستش كه كه ما حتی در خواب هم نمیدیدیم .. .ولی الان اونجاست .. درست جلوی چشمان من. و فقط یك كاری میشه باهاش كرد كه برای من منطقی جلوه میكنه: ماشه رو فشار بدم و از صفحه روزگار محوش كنم. ولی این یعنی كه باید خط قرمزي كه 30 سال پیش برای خودم تعیین كردم رو ازش عبور كنم ... من واقعا نمیتونم حتی یك دلیل برای اینكه بزارم زنده بمونه پیدا كنم".

 

خوندید؟ این نشون میده كه كشتن برای بتمن یك خط قرمزه و اون هنوز از این خط قرمز رد نشده. پس باز هم نتیجه میگیریم كه بتمن اون خلافكار رو نكشته.

مدرك بعدی در شماره 3 این كمیك هستش. وقتی بتمن و جوكر آخرین رویارویی خودشون رو انجام میدن میبینیم كه بتمن بازهم حاضر نمیشه جوكر رو بكشه. جوكر حتی او را مسخره میكنه و در نهایت خودش ستون فقرات خودش رو میشكنه. یعنی خودش رو جوری میكشه تا بقیه فكر كنند بتمن اون رو كشته.

جوكر مرگ

سپس در شماره آخر این كمیك  میبنیم كه پلیس تازه اینجاست كه  با پیدا كردن جنازه جوكر ، قتل را هم به اتهامات بتمن اضافه میكنه. بنابراین این باز هم نشون میده كه تا قبل از این بتمن كسی رو نكشته بوده. در ادامه داستان هم كسی رو نمیكشه.

نتیجه گیری: بتمن هیچ کسی رو در كمیك "بازگشت شوالیه تاریكی" نمیكشد.

اينم رو هم جالبه ببينيد چون نشون ميده در اين كميك بتمن حتی با بکارگیری سلاح هم مخالفه:

"اين سلاح دشمنه. ما بهش احتياج نداريم. ما ازش استفاده نميكنيم"

‌سلاح هاي ما بي سر و صدا ... و دقيق هستند. به موقعش، بهتون آموزش میدم. امشب شما روي مشت هاي خودتون تكيه خواهيد كرد .. و روي ذهنتون"

 نتيجه گيري 2: واقعا افسوس برای كارگردانی كه حتی كمیكی رو كه ازش الهام گرفته رو درست درك نكرده...

 

 عمو مختار

 

منبع: سايت comicbookresources

  All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد) 

 

مطالب مرتبط:

همه چیز درباره بتمن

50 دلیل برای تنفر از فیلم "بتمن علیه سوپرمن"

نظر پیتر دیوید درباره سوپرمن در فیلم Batman vs Superman

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

بدترین شخصیت های خبیث فیلم های کمیک بوکی

10 ابرقهرمان فوق العاده ای که در دنیای سینما خراب شدند

بدترین پیچش های داستانی در فیلم های کمیک بوکی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

peyman
#1 peyman 1395-02-13 13:48
به به! باز هم یه مقاله فوق العاده از عمو مختار!من کاری با زک ندارم!دیکه بهتر از این نمیتونه دیگه بابا بهش فشار بیاریم آخه!همین فیلمم کلی خودش رو به درو دیوار زد شد این!!!!!من طرف حسابم با وارنره!!!!و البته همین جوجه فن بوی های متعصب!چرا وارنر سرش به سنگ نمیخوره اخه؟!و چرا شما حقیقت رو نمیبینین اخه؟؟؟با این گندی که زک کبیر زده وارنر بجای اینکه با لگد پرتش کنه بیرون فیلم اول جاستس لیگم داده دستش!! الان دارن فیلم برداریم میکنن! :-|
نقل قول کردن
ERFAN N
#2 ERFAN N 1395-02-13 13:53
جالب بود
نقل قول کردن
i love spidey
#3 i love spidey 1395-02-13 14:11
عالي بود
يك مقاله عالي ديگه از سرور همه نويسندگان كميك در ايران يعني عمو مختار
نقل قول کردن
comic-man
#4 comic-man 1395-02-13 14:24
مرسي جناب مختار بابت اين مقاله تاثيرگذار
واقعا من چقدر احمق بودم. ممنون كه من رو از تاريكي جهل و ناداني نجات داديد.
شرمنده اگه قبلا درباره شما ترديد داشتم :sigh:
نقل قول کردن
Qeiji
#5 Qeiji 1395-02-13 14:29
متاسفانه زک یه فرمولی داره که تو همه فیلماش هست و کلا به چیز دیگه ای توجه نمیکنه. همین باعث ضعف فیلماشه:
1. تو فیلم شخصت های مهم همش باید عربده بکشن
2. همه ی فیلما باید اقتباصی باشن
3.صحنه ناجور حتما باید داشته باشه (عجیبه که تو مردپولادین نبود)
4. همه الکی خودشون و داستان رو زیادی جدی بگیرن
5. داستان و شخصیتها الکی دارک باشن
6. الکی بکش بکش و خون خونریزی راه بیفته.
نقل قول کردن
Amazing Mokhtar
#6 Amazing Mokhtar 1395-02-13 14:48
ممنون خیلی مقاله خوبی بود
نقل قول کردن
Qeiji
#7 Qeiji 1395-02-13 15:25
#4
داداش از خوشحالی سکته نکنی یه وقت :lol:
مختار جان انیمیشن این کمیک رو دیدی؟
نقل قول کردن
Red Plasm
#8 Red Plasm 1395-02-13 16:05
مشکل اصلی زک اسنایدر اینه که خودش رو بالاتر از بقیه میبینه و اینجور آدما معمولا همیشه با اعتماد به نفس بالایی از خودشون و کاراشون تعریف میکنن (و هیچ وقت هم واقعیتارو نمیبینن)، طوری که افرادی که ساده هستن گولشون رو میخورن، اما تاحالا هرکی که از نظر شخصیتی شبیه زک بودرو دیدم آخر سر همه ازش متنفر شدن.

واقعا باعث تعجبه که با وجود نفرت عموم ازش هنوز استودیو برکنارش نکرده، نمیدونم چجوری رو مخ اونا کار کرده، شاید قدرت کنترل ذهنی، چیزی داره..
نقل قول کردن
MoRs6
#9 MoRs6 1395-02-13 16:17
مقاله خیلی عالی و کاربردی بود قشنگ روشنمون کردی ممنون ;-)
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1395-02-13 16:24
به نقل از Red Plasm:
مشکل اصلی زک اسنایدر اینه که خودش رو بالاتر از بقیه میبینه و اینجور آدما معمولا همیشه با اعتماد به نفس بالایی از خودشون و کاراشون تعریف میکنن (و هیچ وقت هم واقعیتارو نمیبینن)، طوری که افرادی که ساده هستن گولشون رو میخورن، اما تاحالا هرکی که از نظر شخصیتی شبیه زک بودرو دیدم آخر سر همه ازش متنفر شدن.

واقعا باعث تعجبه که با وجود نفرت عموم ازش هنوز استودیو برکنارش نکرده، نمیدونم چجوری رو مخ اونا کار کرده، شاید قدرت کنترل ذهنی، چیزی داره..

درسته
دقيقا يادمه كه اقا نولان بهش گفته بود سوپرمن نبايد در فيلم مرد آهني گردن زاد رو بشكنه چون با شخصيت اش در تضاده ولي اين كار رو كرد
مارك ويد رو ميشناسي؟
يكي از برترين نويسندگان دنياي كميكه كه شاهكاري به نام kingdom come رو خلق كرده كه در اين مقاله جز 10 داستان برتر سوپرمنه


من دقيقا ازش نقل قول ميكنم كه با ديدن صحنه شكسته شدن گردن زاد چه حسي داشته:

“Some crazy guy in front of us was muttering ‘Don’t do it…don’t do it…DON’T DO IT…’ and then Superman snapped Zod’s neck and that guy stood up and said in a very loud voice, ‘THAT’S IT, YOU LOST ME, I’M OUT,’ and his girlfriend had to literally pull him back into his seat and keep him from walking out and that crazy guy was me. That crazy guy was me, and I barely even remember doing that, I had to be told afterward that I’d done that, that’s how caught up in betrayal I felt. And after the neck-snapping, even though I stuck it out, I didn’t give a damn about the rest of the movie.”

"يه خل و چلي تو رديف جلوي ما (تو سالن سينما) نشسته بود كه هي ميگفت "اينكارو نكن .. اينكارو نكن .. اينكارو نكن" و بعدش سوپرمن گردن زاد رو شكست و اون يارو بلند شد و با صداي بلند گفت "ديگه بسه. ديگه تحملم تموم شد. دارم ميرم بيرون". بعدشم دوست دخترش مجبور شد بگيرتش و برش گردونه به صندليش. اون مرد خل و چل من بودم! الان حتي به سختي يادمه كه همچين كاري كردم ولي بعدش بهم گفتن كه همچين كاري كردم . يعني اينقدر درگير خيانتي كه به شخصيت مورد علاقم شده بود، بودم . و بعد از اون صحنه شكستن گردن زاد ديگه بقيه فيلم برام هيچ اهميت نداشت"
نقل قول کردن
Qeiji
#11 Qeiji 1395-02-13 16:29
عالی شد
نقل قول کردن
Red Plasm
#12 Red Plasm 1395-02-13 16:46
به نقل از mtm:
به نقل از Red Plasm:
مشکل اصلی زک اسنایدر اینه که خودش رو بالاتر از بقیه میبینه و اینجور آدما معمولا همیشه با اعتماد به نفس بالایی از خودشون و کاراشون تعریف میکنن (و هیچ وقت هم واقعیتارو نمیبینن)، طوری که افرادی که ساده هستن گولشون رو میخورن، اما تاحالا هرکی که از نظر شخصیتی شبیه زک بودرو دیدم آخر سر همه ازش متنفر شدن.

واقعا باعث تعجبه که با وجود نفرت عموم ازش هنوز استودیو برکنارش نکرده، نمیدونم چجوری رو مخ اونا کار کرده، شاید قدرت کنترل ذهنی، چیزی داره..

درسته
دقيقا يادمه كه اقا نولان بهش گفته بود سوپرمن نبايد در فيلم مرد آهني گردن زاد رو بشكنه چون با شخصيت اش در تضاده ولي اين كار رو كرد
مارك ويد رو ميشناسي؟
يكي از برترين نويسندگان دنياي كميكه كه شاهكاري به نام kingdom come رو خلق كرده كه در اين مقاله جز 10 داستان برتر سوپرمنه:

spidey.ir/.../...

من دقيقا ازش نقل قول ميكنم كه با ديدن صحنه شكسته شدن گردن زاد چه حسي داشته:

“Some crazy guy in front of us was muttering ‘Don’t do it…don’t do it…DON’T DO IT…’ and then Superman snapped Zod’s neck and that guy stood up and said in a very loud voice, ‘THAT’S IT, YOU LOST ME, I’M OUT,’ and his girlfriend had to literally pull him back into his seat and keep him from walking out and that crazy guy was me. That crazy guy was me, and I barely even remember doing that, I had to be told afterward that I’d done that, that’s how caught up in betrayal I felt. And after the neck-snapping, even though I stuck it out, I didn’t give a damn about the rest of the movie.”

"يه خل و چلي تو رديف جلوي ما (تو سالن سينما) نشسته بود كه هي ميگفت "اينكارو نكن .. اينكارو نكن .. اينكارو نكن" و بعدش سوپرمن گردن زاد رو شكست و اون يارو بلند شد و با صداي بلند گفت "ديگه بسه. ديگه تحملم تموم شد. دارم ميرم بيرون". بعدشم دوست دخترش مجبور شد بگيرتش و برش گردونه به صندليش. اون مرد خل و چل من بودم! الان حتي به سختي يادمه كه همچين كاري كردم ولي بعدش بهم گفتن كه همچين كاري كردم . يعني اينقدر درگير خيانتي كه به شخصيت مورد علاقم شده بود، بودم . و بعد از اون صحنه شكستن گردم زاد ديگه بقيه فيلم برام هيچ اهميت نداشت"


فکر کنم درباره آقای نولان شنیده بودم (توی همین سایت) ولی اینی که گفتین جدید بود، واقعا خیلی بده که یک نفر حرف افراد باتجربه تر از خودش رو نادیده بگیره و اینجوری دل این همه آدم رو بشکونه.

متاسفانه تنها شخصیتی که تاحالا زک اسنایدر بهش وفادار بوده شخصیت خودسر خودش بوده، با وجود اینکه این اتفاقات قبل از BvS افتاد درس نگرفت.
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#13 Samwel Tarly 1395-02-13 17:25
این مطلبی که گزاشتید کاملا درست بود اما من از قبل چون حتی تو انیمیشین دو قسمتی بازگشت شوالیه تاریکی هیچ کس نکشت و با شخصیت سوپرمن در تضاد بود.خدایا کمیک فن ها دارن تاوان کدام گناهشون میدن که اسنایدر سکان دار دی سیه.
نقل قول کردن
Rock star
#14 Rock star 1395-02-13 18:12
حالا با ارفاق میگیم طراحی های این کمیک قدیمی مقداری گنگ بودن ولی این زک احمق با وجود اینکه همین سال 2014 دوباره این کمیک با گرافیک بالاتر منتشر شد و حتی یک سری انیمیشن بلند دو قسمتی هم به نام های the dark knight part 1 , the dark knight part 2 هم ساخته شد باز هم گند زد به بتمن حالا هم با دروغ گویی میخواد جمعش کنه یعنی وقتی که این همه آدم مثلِ نولان و ... میگن نه و یک سری انیمیشن بلند و کمیک گرافیک بالا هم ازش ساخته شده که توش کاملاََ نشون داده بتمن آدم نمیکشه باز هم این مغرور پست کار خودشو میکنه، من نمی دونم خیلی واضح داره نشون میده بتمن داره از گلوله های پلاستیکی استفاده میکنه ، جالبه حتی در اون انیمشین اون تروریستی که بچه گروگان گرفته بود بتمن رو تهدید میکنه و میخواد بچه رو بکشه و بعد بتمن با یک واکنش سریع گلوله میزنه به بازوی اون گروگان گیر(که مونث هم هست) و بعدش اون بچه رو بغل میکنه که صحنه ی خیلی زیبایی هم هست(اون کودک در بغل شوالیه ی تاریکی چه آرامشی پیدا میکنه :cry: ) ولی این بی شعور میگه باید بزنه وسط کله اش ، حتی بتمن اون رهبر تروریست ها رو هم که واقعاََ یک آدم کاملاََ وحشی و وحشتناکی هست جوری که اصلاََ ارزشش از کثیف ترین حیوانات و پست ترین چیز های زمین هم کمتره(در یک پانل خرخره ی شهردار رو میخوره ، موقعی که شهردار به دیدارش رفته بود و درخواست کرد که به کشتار هاش خاتمه بده ولی به بدترین شکل کشتش) رو نمیکشه و با این همه کار های گندی که اون تروریست انجام داد فقط تمامی استخوان هاش رو شکست و نکشتش ، حتی جوکر هم میگه باید من رو بکشی(اشاره به تبدیل کردنِ بتمن به یک قاتل روانی و پیروزی جوکر) که بتمن زیر بار نمیره و بعدش میخنده و خودکشی میکنه و ...(در ادامه همون صحبت های عمو مختار هستش)

واقعا دست عمو درد نکنه واقعا به این میگن فن کمیک بوک(استاد کمیک بوک درستش هست) که نه تعصبیه و نه تبعیض آمیز...!(خودتون میدونید که نظر بدخواهان چیه) ، آقا این دی سی فن های متعصب کی میخوان قبول کنن که Man of steel , BvS آشغال بودند کی میخوان قبول کنند که زک اسنایدر یک آدمِ مضخرفِ مغرور و بی استعداد تمام عیاره ، کی میخوان بفهمند که دی سی و وارنر اشتباه کردن... ، آقا بس کنید دیگه تعصب رو بذارید کنار من خودم هم که فن دی سی هستم(هم فن مارول یعنی دو طرفه) به من بگن مجانی 1000 تا فحش بده به زک باور کنید عین هزار تا رو میدم(البته فحش دادن کار خوبی نیست :P ) دی سی و وارنر واقعا قدمی بدی رو برداشتند با این اوصاف فیلم های لیگ عدالت هم قطعاََ همینطوری خواهند بود و دی سی و وارنر باید یک فکری به حال خودشون بکنند و یه برنامه ریزی درست و با ثبات فکری رو رقم بزنند تا بتونند این همه گند کاری و مشکلات رو جبران کنند، مگر نه هیچ...
پی نوشت: البته خیلی از دی سی فن های خوب و با معلومات از این کار زک اسنایدر و وارنر تاسف خوردند و الان هم دارند هی از این فیلم های BvS , MoS انتقاد میکنند و به این فیلم ها لقب آشغال رو هدیه میکنند.
نقل قول کردن
Frozen in Time
#15 Frozen in Time 1395-02-13 22:20
این اسنایدر واقعا نفرت انگیزه
انگار مجبوره یه چیزی واسه خودش بسازه که اخرش بشینه این همه چرت و پرت بگه
نقل قول کردن
mokhtar
#16 mokhtar 1395-02-13 23:16
#8:
اره دیدم
نقل قول کردن
Hobbit
#17 Hobbit 1395-02-13 23:51
عمو مختار فقط یک کلمه.......ممنو ن :D
نقل قول کردن
sbw
#18 sbw 1395-02-14 12:08
اول یه بیگ لایک به عمو مختار خیلی مقاله عالی بود
دومی یه لعنت به زک که یکی از قهرمانای مورد علاقمو داره نابود می کنه لعنت به تو
نقل قول کردن
Cyclops
#19 Cyclops 1395-04-14 12:54
به نظر من شخصیت سوپرمن از بتمن هم بیشتر تخریب شده تو این BvS و Man Of Steel، از استارت شخصیت پردازیش تو Man Of Steel مشکل داشت. شخصیتی که زور داشته باشه و بتونه پرواز کنه زیاده، ولی همشون سوپرمن نمیشن.
نقل قول کردن
venom snake
#20 venom snake 1395-04-14 13:10
مقاله خوبی بود،دست همتون درد نکنه واقعا پر محتوا بود،من همون صحنه ای که بتمن به طرف شلیک میکنه رو یادمه تو یه بخش از این سایت میخواستم بگم که بتمن،انتولی کنایزف رو نکشت اون مخزن گازش رو زد ولی چون خودش جرقه رو زد اونجا منفجر شد.
ولی میخوام یه چیزی رو هم بگم وللهی دیگه بسه،ما سطح توقعمون رو خیلی خیلی اوردیم بالا اونم منبعمون رو فیلم های مارول قرار دادیم که هر چی در امدن با محتوای اون مقایسه کنیم که این کار بدیه،الانم انقدر فیلمای سوپر هیرویی در امده که من به شخصه اگه صد تا جاستس لیگ با هزار تا کارگردان و نویسنده هم ساخته شه اصلا شوق نمیکنم.
اینا هم اوایله کارشونه،و کمپانی با تجربه ای پشت سرشونه که فقط اسم خودش موفقیته،باید دید که چه بر سر یونی دی سی پیش می اید....
attention please.....wait for a while till its restarting again please be patience.the path of dceu for now is closed.be patient
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#21 amir a. ghaderi 1395-04-14 13:12
به نقل از Cyclops:
به نظر من شخصیت سوپرمن از بتمن هم بیشتر تخریب شده تو این BvS و Man Of Steel، از استارت شخصیت پردازیش تو Man Of Steel مشکل داشت. شخصیتی که زور داشته باشه و بتونه پرواز کنه زیاده، ولی همشون سوپرمن نمیشن.

آفرين. كاملا با نظرت موافقم .
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#22 amir a. ghaderi 1395-04-14 13:14
#20:
نظرت اونجايي كه ميگي منبعمون رو مارول قرار داديم كاملا غلطه. من هميشه ديدم كه اين سايت منبع رو منبع اصلي كه همون دنياي كميك باشه، قرار ميدن
اصلا شما تو اين مقاله يا مقالات مشابه ديگه ديدي اسمي از مارول بيارن؟
نقل قول کردن
Cyclops
#23 Cyclops 1395-04-14 13:42
به نقل از Cyclops:
به نظر من شخصیت سوپرمن از بتمن هم بیشتر تخریب شده تو این BvS و Man Of Steel، از استارت شخصیت پردازیش تو Man Of Steel مشکل داشت. شخصیتی که زور داشته باشه و بتونه پرواز کنه زیاده، ولی همشون سوپرمن نمیشن.

درواقع همونطور که Dave Gibbons، نقاش و نویسنده ی معروف که نقاش آثاری مثل Watchmen یا همین For the man who has everything که جز لیست بهترین داستانای سوپرمنه تو یه مصاحبه گفت، چیزی که باعث جذابیت داستانای سوپرمن و بتمن میشه همین تفاوتاشونه.
بتمن یه شخصیت دارکه، دشمنش که جوکره شخصیت لایت، سوپرمن یه شخصیت لایته که دشمنش لکس لوتر شخصیت دارکه، حالا وقتی تو BvS سوپرمنم دارک شه، دشمنشونم لکس لوتره این تفاوت و تضاد از بین میره، چیزی که میمونه 2 تا هیرو دارکه با ویلین مجددا دارک
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#24 Spidey Reigns 1395-04-14 14:57
این زک کثافت باعث شده عده ای از بتمن و سوپرمن بدشون بیاد!
نقل قول کردن
StarLord
#25 StarLord 1395-04-14 15:08
همون طور که دوستان گفتند مشکل زک اینه که اعتماد به سقفش خیلی زیاده!
فکر میکنه چیزی که داره روش کار میکنه حتما بی نقص از آب درمیاد!حتی بعد از اینکه گندمیزنه هم کوتاه نمیاد!
خدایی به قیافش تو پشت صحنهBvS نگا کنید!
خخخ انگار داره تخم دو زرده میذاره!
نقل قول کردن
venom snake
#26 venom snake 1395-04-14 15:32
به نقل از amir a. ghaderi:
#20:
نظرت اونجايي كه ميگي منبعمون رو مارول قرار داديم كاملا غلطه. من هميشه ديدم كه اين سايت منبع رو منبع اصلي كه همون دنياي كميك باشه، قرار ميدن
اصلا شما تو اين مقاله يا مقالات مشابه ديگه ديدي اسمي از مارول بيارن؟

منظورم از خوده مارول و دنیاش نیست،منظورم اینکه ما دوستاریم فیلم ها و انیمیشن های دی سی پایان بندی هاشون و نحوه قرارگیری شخصیت ها در داستان یا مرگ هاشون به فیلم ها و انیمیشن های مارول نزدیک تر باشه،چه بسا خیلی ها فکر میکنن مثل سوپرمن نباید گردن زاد رو میشکوند و مثل اونجرز یا ایکس من زندانیش کنن!خوب این هم شد شبیه داستان های قبلی همش تکراری......و تکراری تا جایی که ادم با یه بار دیدنشون ارضا میشه و دیگه نمیخواد دوباره ببینه.
در مورد ذات شخصیت ها هم که تا دل هر کسی بخواد تو این سایت راجبش بحث شده و دلیلی نیست که این جا هم مطرح بشه،فقط یه چیزی اگه بتمن زک ادم میکشت و همه بهش گیر میدادن پس چرا تو بتمن برنتون و نولان تبعیض قاعل نشدنو به اون گیر دادن؟
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#27 amir a. ghaderi 1395-04-14 15:46
به نقل از venom snake:
به نقل از amir a. ghaderi:
#20:
نظرت اونجايي كه ميگي منبعمون رو مارول قرار داديم كاملا غلطه. من هميشه ديدم كه اين سايت منبع رو منبع اصلي كه همون دنياي كميك باشه، قرار ميدن
اصلا شما تو اين مقاله يا مقالات مشابه ديگه ديدي اسمي از مارول بيارن؟

منظورم از خوده مارول و دنیاش نیست،منظورم اینکه ما دوستاریم فیلم ها و انیمیشن های دی سی پایان بندی هاشون و نحوه قرارگیری شخصیت ها در داستان یا مرگ هاشون به فیلم ها و انیمیشن های مارول نزدیک تر باشه،چه بسا خیلی ها فکر میکنن مثل سوپرمن نباید گردن زاد رو میشکوند و مثل اونجرز یا ایکس من زندانیش کنن!خوب این هم شد شبیه داستان های قبلی همش تکراری......و تکراری تا جایی که ادم با یه بار دیدنشون ارضا میشه و دیگه نمیخواد دوباره ببینه.
در مورد ذات شخصیت ها هم که تا دل هر کسی بخواد تو این سایت راجبش بحث شده و دلیلی نیست که این جا هم مطرح بشه،فقط یه چیزی اگه بتمن زک ادم میکشت و همه بهش گیر میدادن پس چرا تو بتمن برنتون و نولان تبعیض قاعل نشدنو به اون گیر دادن؟

بازم زدي تو جاده خاكي!
ما اصلا دوست نداريم فيلم هاي دي سي مثل مارول باشن. واقعا اين ديگه چه حرف بيخوديه شما ميزني؟ ما دوست داريم به ذاتشون وفادار باشن. همين .
چون سوپرمن تو كميك هاش آدم نميشكه پس دوست داريم تو فيلمش هم نكشه.
واقعا حرفاي عجيبي ميزنيد شما
شما به نظرم حرفت اينه: فيلماي دي سي بايد از مارول متفاوت باشن، حتي به قيمت زير پا گذاشتن ذات كميك هاشون.
و اين دقيقا منطق زك بود كه ديديم نتيجه اش چي شد !
نقل قول کردن
redmonster
#28 redmonster 1395-04-14 16:51
#10:
استاد کاملا حق با شماست، با عرض معذرت نولان فقط اسم مشاور روش بود تا برای این فیلم برند باشه وگرنه در حقیقت، نقش کمتری نسبت به شلغم تو ساخت فیلم داشت.
مخالفت نولان فقط در مورد mos نبود، تو این فیلم هم با نحوه ی مرگ سوپر من مخالف بود. این نقل و قول از اسنایدر در مورد اخر فیلم رو مشاهده کنید:
It was pretty early, and [Christopher] Nolan and I had long conversation about it, a really great, sort of philosophical conversation about it. He was really cool because he played an amazing devil’s advocate about why not to do it, and then in the end was like, ‘No you’re right, it’s better to do it.’

اوایل کار بود و منو نولان، یک بحث مفصل در مورد فیلم داشتیم، یه بحث معرکه، یجورایی یه بحث فیلسوفانه.اون خیلی خوب بود چون داشت به طور فوق العاده ای مثل وکیل مدافع شیطان برخورد میکرد که ]را نباید اینکار رو بکنیم، ولی اخرش گفت که اره حق باتوئه اینجوری بهتره.

منبع:http://screencrush.com/zack-snyder-christopher-nolan-batman-vs-superman/

قشنگ معلومه نولان انگار داشته با دیوار حرف میزده، چون کلا زک نشون داده ادم یه دنده ایه و کلا فقط حرف حرف خودشه. نمونش همین قاتل بودن بتمن. دی سی داره قشنگ از اسم نولان برای تبلیغ کاراش استفاده میکنه، حتی حاضرم شرط ببندم خیلی ها به همین دلیل الکی به فیلم امید داشتن(که نمونه هاش رو قبلا تو سایت دیدیم.)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

تولد مجدد قهرمانان

گرین گابلین

تاپ 20 - سایت spidey.ir

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

51

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

35

46

45

44