16 سریال مورد انتظار کمیک بوکی

۱۶ سریال مورد انتظار کمیک بوکی

طي اين چند سال اخير ، شديدا جوي شبکه هاي تلويزيوني را فرا گرفته که به آن “ساخت سريال هاي اقتباسي” ميگويند… سريال هايي که از روي کميک بوك ها ، کتاب ها يا وقايع و افسانه ها ساخته ميشوند. فکر ميکنيد دليل موفقیت سریال هایی مانند Game of thrones ، the walking dead ، sherlock ، Fargo و .... چيست ؟

تنها دليل موفقيت اين سريال ها داشتن داستاني مستقل و قوي است که مورد اقتباس قرار ميگيرند… اکثر سريال هاي امروزي حرفي براي گفتن ندارند و فقط سريال هايي از اين دست ميتوانند با کمترين تلاشي به نتايج بزرگي دست پيدا کنند. حتي سريال the vampire diaries هم از اين قاعده مستثني نيست ، حتما به ياد داريد که تا فصل سوم که سريال بر اساس کتاب پيشروي ميکرد چقدر دلنشين بود…حال همه اين موارد باعث شده تا شبکه هاي تلويزيوني به سمت بخش عمده اي از منابع داستاني يعني کميک بوك ها حمله ور شوند. طي چند سال اخير آنقدر سريال هاي کميک بوکي پخش ميشوند که توانسته اند تمام روز هاي هفته را به تسخير خود دربياورند… جالب تر زماني است که بدانید حدود ۴۰ سريال کميکي براي آينده اي نه چندان دور رزرو شده اند… به همين بهانه تصميمي گرفته شد تا مقاله اي تحت عنوان “ 16سريال کميکي مورد انتظار” نوشته شود. حال شما را دعوت ميکنيم تا نگاهي کوتاه بدين سريال ها داشته باشيم...

)توجه : شماره گذاری سریال ها ، جهت رتبه بندی نیست)

 

preacher -1

 سریال پریچر

ابتدا با مورد انتظار ترين سريال شروع ميکنيم ، سريالي که به عقيده جامعه بزرگي به بهترين سريال کميک بوکي بدل ميشود ! سريال پريچر يا “واعظ” يکي از پر پتانسيل ترين داستان هاي موجود براي اقتباس تلويزيوني است… اين مجموعه داستان که ناشران آن شرکت هاي دي سي/ورتيگو هستند ، توسط نويسنده هايي اسطوره پر افتخار ، يعني گارث انيس افسانه اي و استيو ديلان خلق شده اند. داستان هايي که طي کميک هاي پريچر روايت ميشود ، بسيار مرموز و جذاب هستند و جزو داستان هاي برتر به شمار ميروند به طوري که در طي انتشار اين کميک جوايز بسياري به نام آن ثبت شده است. قطعا همه ميدانند که جداي داستان ، شبکه پخش کننده نقش بسيار مهمي در وضعيت سريال دارد ، و حالا اين عنوان بزرگ قرار است در يک از بهترین شبکه های موجود پخش شود ؛ شبکه AMC  ! شبکه ای که با ابر سریال هایش معروف است ، سریال هایی مانند breaking bad ، the walking dead ، mad men ، better call Saul ، into the badlands  و... که همه موفقيت چشمگيري داشته اند. غير از اين ها ، عوامل اين سريال مانند دومينيک کوپر با استعداد ، و سم کاتلين ( نويسنده برکينگ بد ) و کارگردان هاي بزرگي که بر روي آن کار ميکنند ، قطعا باعث لذتبخش شدن اپيزود هاي آن ميشوند.

داستان پريچر بسيار راز آلود است… جسي کاستر ، کشيش شهري کوچک که آنويل نام دارد و در تگزاس واقع است ، توسط موجودي باورناپذير و قدرتمند به نام جنسيس تسخير ميشود و قتل عام بزرگي را در کلیسای آن شهر ايجاد ميکند و کلیسا را نابود ميکند… وي پس از اينکه به خود ميايد و خود را با قدرت هایی عظیم میابد ، تصميم ميگيرد همانند يک واعظ ، به سفر هاي مختلفي در سطح جهان براي پيدا کردن پاسخ سوالات ماورايي اش برود. در اين سفر ها ، او با افرادي همانند خودش همراه ميشود ، افرادي مانند جواني زخم خورده به اسم آرسفيس که باطني زيبا اما چهره اي هيولا مانند دارد ، يک خون آشام ايرلندي به اسم کسيدي ، دوست دخترش تالیپ و عده اي ديگر که همه باعث ايجاد داستان هاي جذابي به نام پريچر ميشوند. اين سريال قرار است در 22 م ماه می امسال ، در شبکه amc و در۱۰  قسمت پخش شود.

 

iron fist -2

سریال ایرون فیست 

و گل سر سبد مارول و نت فيلکس ! سريال آيرون فيست  چهارمين سريال مارولي شبکه نت فيلکس که قرار است همراه با سه سريال ديگر ، بعد ها به سریالی به نام دفندرز یا محافظان  پیوند بخورند و مسير چهار سريال در آنجا با هم برخورد  کند.

ابتدا گفتيم که اين سريال گل سر سبد مارول و نتفيلکس است ، دليلش هم معلوم است ؛ سريال آيرون فيست ساختار شکن است ، اين سريال با اطلاعاتي که در حال حاضر وجود دارد ، قرار است کل دنياي بزرگ هنر هاي رزمي مارول را به نمايش در بياورد. سريال هاي ديگر بر روي بخش کوچکي از کارکتر ها و دنياي مارول تمرکز دارند ، اما سريال آيرون فيست پتانسيل نشان دادن7 شهر آسماني و کارکتر هاي بزرگ رزمي کار مانند شخصيت شانگ چي ( ملقب به استاد کونگ فو ، بزرگترين استاد در هنر هاي رزمي چيني ) را دارد. طبق گفته جو کسادا ، از عوامل اجرايي شرکت مارول،  سريال آيرون فيست نسبت به همه سريال ها و شخصيت هاي مارول در حال حاضر ، متفاوت است. حق هم دارد ، مگر ميشود جسيکا جونز و لوك کيج را که بي دردسر قدرت هاي خود را بدست آورده اند را ، با شخصيتي که سال ها در سختي آموزش ميبيند و خودش شخصيتش را ميسازد مقايسه کرد؟ کارکتر آيرون فيست قطعا تحولي در سريال هاي کميکي و رزمي ( ژانري که در تلویزیون اهمیت خاصی ندارد ) ايجاد ميکند.

داستان سريال حول شخصيت آيرون فيست است ، دني رند ، کودکي است که به شهر اسرار آميز و آسماني “کو آن لو آن ” همراه با پدر و مادرش سفر ميکند ، و آنها را در همان سفر از دست ميدهد و براي هميشه يتيم ميشود. پس از اين اتفاق ، او در شهر به عنوان یک شهروند پذيرفته ميشود و طي آموزش هاي رزمي فرمانرواي شهر ، مانند يک رزمي کار بزرگ ميشود و در نهايت با افزايش استعداد و توانايي اش نيروي آيرون فيست ( مشت آهنين ) را در وجودش ميابد. سپس او به شهرش بازميگردد و با روش هاي مختلف سعي ميکند تا با شرارت ها مبارزه کند.

اين سريال شبکه نت فيلکس ، هنوز تاريخ مشخصي براي پخش ندارد اما تا به حال ، بازيگر نقش اصلي آن “فين جونز” معرفي شده که در سريال بازي تاج و تخت نقش “سر لوراس” را بازي ميکند.

 

luke cage -3

سریال لوک کیج 

سومين سريال از سري سريال هاي مارول و نت فيلکس ، رابط بين سريال جسيکا جونز و دردويل با سريال آيرون فيست! همانطور که احتمالا ديده ايد ، در سريال جسيکا جونز ، شخصيت لوك کيج حضور بسيار پر قدرتي در داستان داشت ، به طوريکه جزو نقش هاي اصلي آن به شمار ميامد. حال پس از پيشنمايش اين شخصيت در جسيکا جونز ، قرار است لوك کيج در سريال اختصاصي خودش حاضر شود ، ضمن اينکه آيرون فيست هم در اين سريال حضور فعالي خواهد داشت.

احتمالا فصل اول لوك کيج ، بزرگترين قدم در اتصال چهار شخصيت اصلي گروه دفندرز به شمار ميايد ، زيرا تا به الان مشخص شده که آيرون فيست و جسيکا جونز در اين سريال حضور دارند و اگر دور هم جمع شوند ، قطعا ميشود گروه دفندرز را تا حدودي در ذهن خود ، به تصوير در آوريم. پيش از اين هم در کميک ها ، آيرون فيست و لوك کيج ، دوستان بزرگي به شمار میامدند و حتي سري کميکي با نام "قهرمانان اجاره ای"   در کنار هم حضور به عمل آورده بودند.

از سريال لوك کيج ، تا به الان اطلاعات زيادي به بيرون درز نکرده اما احتمالا مانند بقيه سريال ها ، قرار است بر روي پيشينه کارکتر تمرکز فراواني داشته باشد. داستان لوك کيج خلاقانه است ، او ابتدا کودکي سياه پوست بوده که در محيطي جنايتکارانه بزرگ ميشود و در نهايت ، با توطئه اي به زندان ميفتد. سپس در آزمايشاتي دولتي شرکت ميکند و در اثر اين آزمايش ها ، داراي توانايي فيزيکي زياد و پوستي فناناپذير ميشود و پس از آن سعي ميکند تا با انجام کار هاي خوب ، مانند يک قهرمان زندگي کند. سريال لوك کيج در 30 سپتامبر امسال و در شبکه نتفيلکس پخش ميشود و نقش لوك کيج را مايک کولتر بازي ميکند.

 

marvel’s defenders -4

 

بزرگترين پروژه سريالي مارول! قطعا چيزي جالب تر از آن نميشود که مسیر داستانی چهار سريال با هم ادغام شوند و شخصيت هاي اين داستان ها ، در داستاني مشترك حضور يابند.

فيلم موفق اونجرز هم همينگونه پيش رفت ، ابتدا پنج فيلم ساخته شد و سپس با فيلم اونجرز ۱ ، داستاني مشترك در مسير اين فيلم ها شکل گرفت و تيمي تشکيل شد تا دنياي مارول را در مسيري مشخص قرار دهد. سريال دفندرز ( محافظان ) هم درباره همين قضيه است ؛ در طي چند سريال ، شخصيت هايي رشد ميکنند و در نهايت ، اين اشخاص تيمي را به نام دفندرز تشکيل ميدهند تا جلوي تهديدي را بگيرند که همانند فيلم اونجرز ، هيچکدام از آنها به تنهايي نميتوانند ترتيب آن را بدهند. چيزي که درباره اين سريال بسيار بحث برانگيز است ، پتانسيل به نمايش

در آوردن داستان هايي است که سريال هاي معمولي نميتوانند آن را پوشش بدهند ؛ همانند اونجرز اين تيم توانايي انجام کار هاي بزرگتر را دارد و حتي به اعضاي آن ميتوان افزود… براي مثال کارکتر هايي مثل پانيشر و الکترا که در فصل دوم سريال دردويل به نمايش در آمدند ، يا کارکتر هايي مثل مون نايت ، بليد ، نايت نرس و …. بسيار مناسب سريال دفندرز هستند ، حال چه در فصل اول و يا در فصل هاي بعدي به ۴ نفر اصلي اين تيم اضافه شوند ؛ قطعا يک تيم 4 نفره در خور زمينه هايي که مارول در طي اين ۸ سال گذشته براي خود فراهم کرده ، نيست.

اين سريال احتمالا ريشه در وقايع چهار سريال ديگر دارد ، شايعات زيادي وجود دارد که دردويل در سريال لوك کيج يا جسيکا جونز حضور ميابد ، و همچنين لوك کيج که پيشتر در سريال جسيکا جونز حضور داشت ، در سريال اختصاصي اش براي اولين بار با آيرون فيست ملاقات ميکند… اينگونه زنجير سريال دفندرز قبل از شروع سريال تشکيل ميشود و تيمي از قهرماناني تشکيل ميشود که در حدي شايسته نبودند تا در کنار قهرماناني بزرگ و در تيم اونجرز فعاليت کنند و بايد جلوي تهديدات به مراتب کوچکتر را بگيرند. گمانه زني هاي بسياري شده که تهديد فصل اول سريال ، گروه جنايتکار “زودياك” است.

تاريخ پخش اين سريال نت فيلکس ، سال 2017  تخمين زده شده و عوامل اصلي سريال هاي دردويل ، جسيکا جونز ،  لوك کيج و آيرون فيست ستون اصلي اين سريال را تشکيل ميدهند. طبق آمار شبکه ، فصل اول از 4 تا 8 قسمت تشکيل شده است.

 

5- Y the last man 

سریال y the last man 

دومين اثري از شرکت دي سي که ميتوان آن را شاهکاري در سريال هاي کميک بوکي ناميد! بعد از سريال پريچر ، "واي : آخرين مرد” يکي از سريال هاي مورد انتظار است که بر اساس کميک هاي شرکت ديسي/ورتيگو ساخته ميشود.

این سریال برای شبکه fx تایید شده که به نوعی این شبکه را میتوان يکي از ستون هاي اصلي تلويزيون دانست. اين شبکه بيشتر با آثار فوق العاده و محبوبی مثل Fargo ، its always sunny in Philadelphia ، the strain ، sons of anarchy  و آثاری نمادین و بزرگ مانند american crime story  وamerican horror story  را در کارنامه دارد.اگر به کارنامه سریالی شبکه نگاهی بیاندازید ، تنها دو يا سه سريال متوسط ميابيد ، که انگار اشتباهي وارد ليست سريال هاي اين شبکه شده اند ؛ به دليل همين پيشينه است که مردم آمريکا هيچگاه نمیتوانند شبکه fx  را از بین شبکه های مورد علاقه شان حذف کنند. داستان سريال بر اساس سري معروف کميک آن است ، که توسط برايان کي. واگان و پيا گورا در 60 جلد نوشته شده و در سال 2002 توسط انتشارات ورتيگو شروع به چاپ کرده است ؛ در اين سري کميک ، ماجراي مردي به اسم واي و ميمون دست آموزش روايت ميشود که اين دو تنها موجودات مذکر عالمند… يعني ديگر هيچ مرد زنده اي در کره زمين وجود ندارد و دنيا در تصرف زنان قرار دارد. قصه زندگي واي و ميمونش ، و سفر هاي اين دو در بين دنيايي ناآشنا ، آنقدر جذاب است که جوايزي همچون بهترين نويسنده را در کارنامه اش جاي داده است.

فعلا گفته شده که شبکه در حال تحقيق بر روي پروژه و يافتن نويسنده است و کمپاني کالر فورس نيز براي اين پروژه اعلام آمادگي کرده و با شبکه همکاري خواهد کرد. احتمالا سريال در سال 2017 پخش ميشود.

 

 watchmen -6

سریال واچمن 

يکي از بزرگ ترين خبر هاي دوسال اخير پخش شدن سريال واچمن از شبکه پر ابهت HBO بود ! در واقع اين حرکت رويايي ويژه براي طرفداران سريال هاي کميکي است ؛ زيرا واچمن يکي از سري کميک هايي است که به عقيده اکثر سايت ها و مجامع ، بهترين سري کميکي جهان است. به غير از اين مسئله ، شبکه مورد نظر HBO است ، شبکه ای که با شاهکار هایی همچون game of thrones ، true detectives ، leftovers ، band of brothers ، the pacific  و..... شناخته میشود. به عقیده اکثریت مردم ، شبکه HBO بزرگترین شبکه تلویزیونی در حال حاضر است.

سري کميک واچمن ، از کميک هاي شرکت ديسي/ورتيگو به قلم آلن مور است که بر محوريت تيمي از قهرمانان عادي ميباشد که سعي بر تبديل آمريکا به جايي امن و بهتر را دارند. اين تيم که در دوران جنگ جهاني دوم و جنگ سرد فعاليت داشته اند ، با قانوني از طرف دولت مواجه ميشوند که آنها را مجبور به بازنشستگي از حرفه ابرقهرمانيشان ميکند. اما پس از چند سال ، توطئه اي گريبان گير اعضاي سابق اين گروه ميشود. احتمالا داستان سريال بر اساس کميک هاي جانبي اين موضوع مانند سری before watchmen  و یا minuteman میباشد.

در مورد پخش سريال ، هنوز اطلاعات بيشتري به بيرون درز نکرده ولي به نظر موضوع آنقدر جدي است که کارگردان فيلم واچمن ، يعني زك اسنايدر گفت و گويي با شبکه داشته و هماهنگي هاي لازم با او انجام شده.

 

hellfire -7

سریال hellfire 

بازگشت قدرتمند مردان ايکس و ميوتنت ها به دنياي تلويزيون ! پس از گذشت چند سال از آخرين سريال تلويزيوني مربوط به جهش يافتگان ، يعني سريال generation X ، مردان ايکس به تلويزيون بازگشتند تا با عجايبشان ما را شگفت زده کنند. طبق قرارداد جديد شرکت فاکس با مارول ، قرار است دو سريال مربوط به جهش يافتگان در شبکه هاي تلويزيوني ساخته شود ؛ يکي از اين سريال ها ، سريال Hellfire است که قرار است از شبکه فاکس پخش شود. احتمالا ديگر همه شبکه fox را ميشناسند ؛ شبکه اي پرقدمت که اکثر کارهايش خوب است و در کارنامه اش کارهاي کميک بوکي زيادي دارد. از کارهاي عالي شبکه ميتوان به سریال های محبوبی مثل prison break ، fringe ، the x-files ، firefly ، 24 و .... اشاره کرد. همچنين اين شبکه انيميشن هاي کمیک بوکی the batman ، spiderman  و سریال های کمیکی lucifer ، Gotham  وhuman target  را پخش کرده است.

داستان سريال بر محوريت کميک هاي ايکس من و فيلم هاي ساخته شده از آنها توسط استوديوي فاکس است ؛ روايت اصلي مربوط به باشگاهي مخصوص ميليونر هاست که هلفاير نام دارد و در فيلمX-men : first class هم شاهد اين باشگاه بوديم. داستان از جايي شروع ميشود يکي از جهش يافتگان تيم ايکس من ، در ميابد که اعضاي اين باشگاه در نظر دارند که جهان را به کنترل خود در آورند و رييس اين باشگاه ، داراي توانايي هاي ويژه اي است و شدیدا طمع کار است ؛ به همين سبب تيم ايکس من تصميم به جلوگيري از اهداف شرورانه اين باشگاه ميگيرند.

اين سريال فعلا در حال توليد است و متاسفانه سازندگان آن ، در ژانويه امسال اين پروژه را رها کردند تا بر روي سریال 24: leagcy تمرکز کنند. فعلا هيچ خبري از زمان پخش سريال در دسترس نيست.

 

legion -8

سریال legion 

دومين پروژه سريالي از گروه ايکس من ، سريال لژيون در شبکه fx است ، پروژه اي که در حال حاضر موفق تر از سریال هلفایر عمل کرده است.

داستان سريال درباره پسر پرفسور اگزوير ، يعني ديويد هالر است که صدا ها و تصاويري را در ذهنش ميبيند و ميشنود که به نظر واقعي ميرسند… ديويد پس از پيگيري اين اتفاقات ، تيمي را از جهش يافتگان تشکيل ميدهد تا جلوي وقايع پيش رو را بگيرد. البته اعلام شده که اين سريال در دنيايي موازي با فيلم هاي تلويزيوني ايکس من اتفاق ميافتد. ( احتمالا بدليل نبودن همکاري مناسب شبکه fx با کمپاني فاکس )

اين پروژه ، توسط نواه هالي هدايت ميشود که حدودا ميشود او را مسئول تمام و کمال سريال فارگو دانست. تقريبا تمامي عوامل سريال مشخص شده اند و کيتي آسلتون ، براي ايفاي نقش “امي” ، راشل کلر براي ايفاي نقش “سيد” و دن استيونز براي نقش “ديويد هالر” در سريال لژيون تاييد شده اند. فصل اول سريال قرار است در قالب 10 قسمت پخش شود و پايلوت آن تقريبا آماده است. احتمالا ، با توجه به گفته هاي شبکه ، اين سريال امسال پخش ميشود.

 

krypton-9

سریال کریپتون 

سريالي بر محوريت سياره کريپتون و گذشته اولين قهرمان کميک بوکي !

سال پيش ، شبکه syfy رسما اعلام کرد که سريالي با نام کريپتون را ميسازد ، سريالي کميک بوکي که داستان سياره کريپتون را قبل از نابودي روايت ميکند. شبکهsyfy  گزینه مناسبي براي اين سريال است ، زيرا معمولا ژانر هايي که اين شبکه پوشش ميدهد و در ساخت آنها به گونه اي پيشتاز است ، ژانر علمي تخيلي و ماورالطبيعه است. مشکلي که اين شبکه دارد ، ضعيف بودن کارهايش نسبت به ديگر شبکه هاست ، تقريبا ميشود گفت که همه کارهاي اين شبکه در يک سطح قرار دارند و نمره 7 را از 10 به خود اختصاص ميدهند و با اين کارنامه احتمالا سريال کريپتون به يک سريال فوق العاده بدل نميشود و نميتواند در بين سريال هاي کميک بوکي فعلي سرآمد باشد.

بهترين سريال های این شبکه the Expanse و the magicians  هستند که نمره ۸ از ۱۰ را به خود اختصاص داده اند. داستان سريال به گفته شبکه ، درباره پدربزرگ کال-ال) سوپرمن) ، يعني سيج-ال است که در دوران سياه کرپيتون زندگي ميکند ، دوراني که شورش ها و اغتشاشات زيادي در سطح کريپتون ديده ميشود و سيج ال تصميم ميگيرد که به اين اغتشاشات پايان دهد و کرپيتون را به محلي رويايي تبديل کند. احتمالا سريال پس از نابودي کريپتون به پايان برسد ، پس نميتوان انتظار ديدن کال-ال را در لباس سوپرمن داشت.

هنوز اطلاعات زيادي از فيلم منتشر نشده ، اما ديويد گوير ) از کارگردان هاو فیلمانمه نویسان بزرگ سينما و تلويزيون ) و ايان گلدبرگ ) سازنده سريال فلش فوروارد و روزي روزگاري ) قرار است در بخش تهيه کنندگان قرار بگيرند و فيلمنامه را به نگارش در بياورند.

 

marvel’s most wanted-10

سریال most wanted

و باز هم سريالي از سازمان پر جنب و جوش شيلد !

فکر کنم ديگر همه شبکه abc و سريال هاي کميک بوکي اش را بشناسند ؛ سريال هاي “ماموران شيلد” و “مامور کارتر” که قسمت بزرگی از دنیای سینمایی مارول را تشکيل ميدهند در اين شبکه پخش ميشوند. اينبار با اسپين آفي از سريال ماموران شيلد طرف هستيم : سريال تحت تعقيب ) most wnated(... احتمالا شخصيت بابي مورس و هانتر را در سريال ماموران شيلد به ياد داريد ، دو شخصيت کليدي و قدرتمند که در فصل دوم و سوم سريال وارد ماجراي سازمان شيلد شدند. حال اين دو نفر مسيري مستقل پيدا کرده اند و بار سريال جديدي را به تنهايي به دوش ميکشند.

ABC  از آن دست شبکه هايي است که همانند شبکه SyFy  نميتوان به اميد ديدن شاهکار ها پاي ديدن آن نشست ، شايد قبلا در اين شبکه چند سريال فوق العاده ديده ميشد اما در مورد الان نميتوان اينچنين نظري داشت. اکثر کارهاي شبکه متوسط يا خوب هستند ، از بهترين سريال های شبکه میتوان به lost ، once upon a time ، twin peaks  و modern family  اشاره کرد.

داستان سريال بصورت مستقل به بابي مورس ( در کميک ها با لقب ماکينگ برد ) و شوهر سابقش لنس هانتر ميپردازد. اين دو نفر مسير خود را از شيلد جدا کرده اند و دشمنان آنها به دنبال نابودي آنها هستند. اين دو نفر با مشکلات فراوان با فردي به نام دومينيک فورتون همکاري ميکنند تا در ازاي کمک به او ، تحت محافظت او قرار گيرند ، همچنين توطئه اي در جريان است که زندگي اين دو نفر را تحت الشعاع قرار ميدهد.

سريال قرار بود امسال شروع به پخش کند اما فعلا وضعیت معلقی پیدا کرده و فعلا در کنسلی به سر میبرد... آدريان پاليکي در نقش بابي مورس ، نيک بلاد در نقش لنس هانتر و دلروي ليندو در نقش دومينيک فورتون به نقش آفريني ميپردازند.

( سریال هنوز به طور کامل کنسل نشده و با توجه به کنسل شدن سریال ایجنت کارتر ، احتمال تایید دوباره این سریال زیاد است. )

 

outcast -11

سریال outcast 

شاهکاري دوباره از رابرت کيرکمن ، خالق کميک و سريال مردگان متحرك!!

سریال outcast ، سريالي تازه در سبک ترسناك ، درام و ماورالطبيعه است که توسط رابرت کيرکمن در قالب کميک و سريال بصورت همزمان هدايت ميشود… اين داستان در مراحل ابتدايي خود به سر ميبرد و مانند مردگان متحرك هنوز به داستان بلندي تبديل نشده است. اين سريال قرار است در سه شبکه cinemax  ، شعبه کانادایی hbo و شبکه فاکس پخش شود.… حقوق اصلي ساخت در دست شکرت سینمکس قرار دارد.

داستان سريال روايت فردي به نام کايل بارنز ( با بازي پاتريک فاگيت ) است که در طول زندگي اش از تسخير شياطين و نيروهاي اهريمني رنج ميبرد… او که به دنبال پيدا کردن راهي براي متوقف کردن اين اتفاقات است ، کشيشي به نام رِوِر اندرسون ( با بازي فليپ گلنيستر ) را استخدام ميکند تا به او در پيدا کردن دلايل اين رويداد ها کمک کند ، اما چيزي که او قصد پيدا کردنش را دارد ميتواند سرنوشت تمام جهان را تغيير دهد.

پايلوت سريال توسط آدام وينگارد و کريس بلک کارگرداني شده است. تمامي بازيگران و عوامل فيلم مشخص شده اند و فصل اول در ده قسمت توليد شده است و امسال قرار است به پخش برسد. نکته جالب اين سريال اين است که به نظر آنقدر پروژه مطمئني بوده است که قبل از پخش فصل اول ، براي فصل دوم تاييد شده است !!

 

Riverdale -12

سریال riverdale 

سريال ريورديل ، مروري بر داستان پر طرفدار آرچي !

دو سال است که خبرهايي از ساخت سريال ريورديل ، که بر اساس کميک هاي معروف آرچي است به گوش ميرسد. در نهایت امسال سریال ریوردیل برای برای شبکه cw تاييد شد. کميک هاي آرچي از انتشارات آرچي ، از قديمي ترين و جذاب ترين کميک هاي نوجوانان شناخته ميشود ، حال قرار است اين دنيا و شخصيت هايش ، در سريال ريورديل نمايش داده شود.

شبکه cw را اکثر کميک فن ها ميشناسند ، شبکه اي که در ساخت سريال هاي کميک بوکي پيشگام است... هر چند که از ضعیف ترین شبکه های تلویزیونی به شمار میاید. از بهترين سریال های شبکه میتوان به the 100 ، the vampire diaries ، Jane the vergin  اشاره کرد. البته نباید از یاد برد که چهار سریال کمیکی arrow ، the flash ، legends of tommorow  و izombie از این شبکه پخش میشوند.  داستان سريال حول محور کارکتر هاي اصلي کميک هاي آرچي است ، شخصيت هاي آرچي اندروز ، بتي کوپر و جود جونز… زمينه سريال در دبيرستان شکل ميگيرد و شخصيت اصلي آن آرچي اندروز ، پسري نوجوان است که درگير ماجراهاي عاشقانه اي ميشود.

سريال توسط آقاي روبرتو آگوير ساکاسا نظارت ميشود و نويسندگي سريال بر عهده گرگ برلانتي ( که در کارنامه اش سريال هاي فلش ، ارو ، سوپرگرل را دارد ) است… سريال در تابستان ، به مناسبت 75 سالگی دنیای آرچی پخش میشود. پايلوت سريال توسط لي تولند کريگر کارگرداني ميشود.

 

the punisher -13

سریال پانیشر 

اسپین آفی برای سریال موفق دردویل !

احتمالا دیگر همه به این نتیجه رسیده اند که یکی از نکات ترقی فصل دوم سریال دردویل ، قطعا حضور پانیشر است ! جان برثنال ، بازیگر این نقش آنقدر به شخصیت پردازی این کارکتر نزدیک شد که حتی راضی به استفاده از بدل برای نقشش هم نمی شد ( جان برثنال تقریبا صحنه هایی که نیاز به تبحر در مهارت های رزمی نداشت را مانند صحنه نبرد در زندان ، بدون هیچ بدل کاری بازی کرده بود )... شخصیت پانیشر ، آنقدر در این فصل از سریال دردویل خوش درخشید که صد ها طومار برای ساخت سریال اختصاصی پانیشر به عنوان اسپین آفی برای دردویل ، در اینترنت ساخته شد و طولی نکشید که ده ها هزار نفر به این تصمیم رای دادند ؛ در نتیجه این اتفاقات شبکه نت فیلکس چند هفته پیش اعلام کرد که این سریال در دست ساخت قرار میگیرد و تیزری از آن منتشر کرد.

اطلاعاتی فعلا از سریال در دسترس نیست و فقط میدانیم که ممکن است با درجه سنیR عرضه شود و استیون لایفوت که تجربه نوشتن بسیاری از سریال ها را دارد قرار است نویسنده اصلی این سریال باشد... از کار های خوب استیون لایفوت میتوان به سریال هانیبال اشاره کرد که اکثر قسمت هایش را ( ۲۱ قسمت از ۳۹ ( را نوشته است.

 

Damage control -14

سریال damage control 

سریالی تماما کمدی برای طرفداران مارول !

در طی یک سال گذشته ، زمزمه های زیادی مبنی بر ساخت سریالی بر اساس سری کمیک های damage control مارول شنیده میشد تا آنکه مارول رسما این قضیه را تایید کرد.

این سریال قرار است از شبکه ABC  پخش شود و هر قسمت بالغ بر۳۰  دقیقه خواهد بود. طبق گفته ها ، این سریال احتمالا بصورت سیتکام پخش خواهد شد. سری کمیک های دمیج کنترل ، روایتگر سازمانیست با همین نام که وظیفه دارند بعد از خساراتی که از نبرد قهرمانان و شروران به وجود میاید ، شروع به پاکسازی و تعمیر خسارات به وجود آمده کنند... با توجه به قضایای تلفات انسانی و مالی که در موضوعات جهان سینمایی مارول به وجود آمده ، این سریال بسیار میتواند موثر عمل کند و راه فیلم جنگ داخلی را ادامه بدهد.

هنوز وضعیت سریال مشخص نیست اما بن کارلین که در کارنامه اش سریال کمدیmodern family  به چشم میخورد ، قرار است کارگردان سریال باشد و جف لوب و دیوید مینر تهیه کننده این اثر هستند.

 

powerless -15

سریال powerless

سریال پاورلس از آن دست سریال هایی است که هیچکس نمیتواند آینده اش را پیشبینی کند... سریالی کمدی که از شبکه محبوب nbc پخش خواهد شد ولی موضوعش چندان دارای پتانسیل سریالی نیست. این داستان که برگرفته از کمیکی با همین نام است ، بسیار مشابه کمیک های damage control مارول است با این تفاوت که پتانسیلش یک درصد آن هم نمیشود ، زیرا وسعت داستان کمتری نسبت به دمیج کنترل دارد ؛ داستان سریال در مورد دختری است که از مسئولین بیمه است و در هر قسمت ، قرار است خرابی هایی که ابرقهرمانان و ابرشروران در سطح شهر به وجود میاورند را جزو دستور کار های بیمه قرار دهد و در برخی مواقع به مردم امید دهد و به آنها کمک کند... شاید در نگاه اول داستان خلاقی باشد ، اما برعکس دمیج کنترل ، که یک سازمان بود ، این سریال فقط حول محور یک شرکت بیمه است! البته سری کمیک این سریال جذابیت خاص خودش را داشت ، اما در هر صورت چندان برای اقتباس تلویزیونی آن هم از شبکه حساس و سخت پسند NBC مناسب نیست.

شبکه NBC  از شبکه های سختگیر و ماهر در زمینه کنسل کردن عناوین سریالی اش است! به طوریکه یکی از بهترین سریال های تلویزیونی ، یعنی سریال Hannibal  را کنسل کرد. این شبکه در طول تاریخ عناوین موفق داشته که اکثرا مال مدیریت قبلی شبکه بودند ، سریال هایی نظیر Hannibal ، friends ، black list  و Constantine  را پخش کرده است.

اطلاعات چندانی از سریال منتشر نشده اما میدانیم که سریال بیشتر از سبک کمدی سیاه پیروی میکند و بن کویین سازنده اصلی آن است. بازیگران اصلی سریال ونسا هادجینز در نقش امیلی لاک و دنی پادی در نقش تدی هستند و عوامل در حال حاضر در ونکوور برای فیلمبرداری این سریال اقامت دارند.

 

Cloak and dagger -16

 

سریالی عاشقانه از مارول !

چند وقت پیش ، شبکه freefrom  که قبلا با نام ABC family شناخته میشد ، با مارول به توافقاتی رسیدند تا سریالی اقتباسی از دو شخصیت کلوک و داگر را بسازند... و به تازگی جهت تقویت احتمال ساخت سریال ، لوگوی رسمی آن منتشر شده است.

شبکه freefrom برخلاف پوسته قبلی اش ، بیشتر به دنبال سریال های تینیجری و تخیلی است که نمونه اش سریال shadow hunters  میباشد. متاسفانه پوسته جدید ، چندان موفق نیست و تنها سریال پخش شده اش که همین شدو هانترز است ، چندان کار اقتباسی مناسبی نبوده که باعث بد اعتباری این شبکه نو کار شده است. در پوسته ABC family که اغلب سریال های خانوادگی ساخته میشد ، به نظر چندان مناسب این کار نبود چون هیچ تجربه ای از ساخت سریال های تخیلی در این شبکه به چشم نمیخورد.

در هر صورت این پروژه بیشتر از سریال دمیج کنترل و ماست وانتد شانس ساخته شدن دارد و خلاصه داستانش نشان از اقتباسی وفادار به کمیک را دارد... سریال روایتگر داستان تایرون جانسن ملقب به کلوک ، و تاندی بون ملقب به داگر است. کلوک توانایی تلپورت کردن را دارد و داگر میتواند چاقو با اشیای دیگر را با قدرت نوری بسازد... این دو پس از بدست آوردن قدرت هایشان ، با یکدیگر شروع به همکاری میکنند اما پس از مدتی ، رابطه ای عاشقانه میان آنها شکل میگیرد.

از این سریال فعلا اطلاعات بیشتری پخش نشده است.

 

اميدوارم لذت کافي رو برده باشيد…

نویسنده: مهراب مهری

arkham knight

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد) 

 

مطالب مرتبط:

10 شخصیت خبیث برتر سریال های کمیک بوکی!

رتبه بندی ویلن های سریال های مارول/نتفلیکس

10 پیچش داستانی برتر در سریال های کمیک بوکی

بدترین پیچش های داستانی در سریال های کمیک بوکی

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول 

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

بدترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

بهترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

5 پدر بزرگ و مادر بزرگ خبیث دنیای كمیك!

بدترین شخصیت های خبیث فیلم های کمیک بوکی

20 خبیث برتر دنیای سینما به انتخاب مجله امپایر

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

15 شخصیت مارول که توسط دیگر استودیوهای هالیوودی نابود شدند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

comic fan
#1 comic fan 1395-02-30 19:24
آقا مهری مرسی
شما رو میشناختم از زمان های دور
یکی از بهترین دی سی فن هایی هستین که دیدم

منتظر مقالات فوق تخصصی اتون برای مولتی ورس ، دکتر فیت و نیو گادز هستیم
نقل قول کردن
Si@Vash
#2 Si@Vash 1395-02-30 19:25
مهراب مقالت عالی بود.آفرین و خسته نباشی
من بیشتر از همه برای watchmen،defend ers,punisher و Preacher اشتیاق دارم از ابرشبکه های amc netflix و HBO .واقعا این سه شبکه تک ان.تک.
نقل قول کردن
comic fan
#3 comic fan 1395-02-30 19:31
ولی ایده هایی که شبکه syfy داره عالیه ها
این ایده ها رو میدادن یه شبکه دیگه واقعا یه شاهکار میتونستیم ببینیم
نقل قول کردن
M. goblin
#4 M. goblin 1395-02-30 19:33
قبلا یه سری خبر درمورد ساخت شبکه برای مارول و استار وارز اومده بود. کسی نمیدونه آخرش چی شد؟
خوب میشد اگه همه ی سریالا در یه جای واحد بودن. البته اینجوری سخت میشد چون که در یه دنیای مشترک هستن و این که یه شبکه کاملا به یک دنیا مربوط بشه و مداخله ایجاد نشه میتونه سخت باشه.
در کل کسی خبری نداره ازش؟
نقل قول کردن
benjamin.ultram
#5 benjamin.ultram 1395-02-30 20:08
خیلی دوست دارم سریال legion و defenders زودتر بیاد

ببخشید کسی در مورد قدرت دیوید هالر توضیح مختصری بده ممنون میشم
نقل قول کردن
Human Torch
#6 Human Torch 1395-02-30 20:53
#6
اين عكس كه گزاشتى رو من تو اين پست
spidey.ir/.../...
قرار دادم :-* در جواب يكى از دوستان كه رايت شخصيت ها رو نميدونست در كامنت ٨
تازه ترجمه أش هم كه فقط يكسرى اسمه بيشتر نيست
باز ممنون كه اديت كردى دوباره قرار دادى
تازه ميخواستم درباره رايت تمام اين شخصيت ها مقاله بنويسم كه به نظرم اومد لزومى نداره
دوست عزيز فك كنم ترجمت خيلى ضعيفه چون اولا تحت الفظى اسامى خاص رو معنى كردى و يا شايدم اسم ها رو تو google translate زدى
مثلا دردويل يا بيباك رو متهور ترجمه كردى!! :o
يا Venom اسم خاصه چرا كينه توز معنى كردى!؟؟
يا man thing رو مخلوق مرد ترجمه كردى!!!؟؟ :o
يا Blade درسته معنى شمشير و با تيغه شمشير ميده ولى نبايد ترجمه بشه
خلاصه اگر از google translate به عنوان كمك براى ترجمه استفاده كردى اشتباهه بسيار تحت الفظى هست
اصلا خيلى از اسامى خاص نبايد به هيچ وجه ترجمه بشه
دفعه بعد دقت كن
نقل قول کردن
A.M howlett
#7 A.M howlett 1395-02-30 21:26
مقاله ی کاملی بود اما متاسفانه بیشتر عنواین حتی در مرحله پیش تولید هم نیستن در این بین هم سریال های پانیشر و پربچر واقعا می تونن خوش بدرخشن و حتی انتظارات رو از یک سریال اقتباسی بالا ببرن


نمی دونی چقد از دیدن مقالت خوشحال شدم مهراب
نقل قول کردن
arkham knight
#8 arkham knight 1395-02-30 21:37
1#
خیلی ممنون... منم تا حدودی شمارو به خاطر دارم...
2#
کلا سری های مارول که تو نتفیلکسن و سری های ورتیگویی قراره خیلی موفق بشن...
3#
سای فای مهد ایده هاس ، منتهی مهد خرابکاریم هس :)
4#
نمیدونم ، ولی فکر کنم آخر اون پروژه رسید به همکاری الان بین مارول و نت فیلکس...
5#
دیوید هالر فکر کنم میتونست پیشگویی و دیدن آینده و چیزه ای مهمو انجام بده...
6#
انشالله همه شون به راه راست هدایت میشن و با مارول قرار داد همکاریو میبندن :lol: ادیتت و انتخابتم خوب بود...
8#
به به سلام بر دوست گرامی... والا سریالای کمیک بوکی همشون معمولا تایید میشن بعد از ساخت پیلوت ، تو این لیستم قبول دارم که ۶ تاشون هنوز دستور ساخت پیلوتو نگرفتن ولی بقیه قراره که پیلوت دار بشن و یا سری شون بیاد... ممنون از آقای ترابی که زحمت کشیدن قبل از پخش سریال پریچر ( تقریبا ۳ روز دیگه ) مقاله مو قرار دادن :)
نقل قول کردن
Si@Vash
#9 Si@Vash 1395-02-30 21:38
#6:
یک ورژن آپدیت شده همین اینفوگرافی هم هست
مربوط به 2015 عه
پ.ن:در مورد ترجمه،بعضی کاراکترها دیگه واقعا لازم نیست دقیق اسمشون ترجمه شه.مثلا "متهور"،"تیغ"،" رداپوش و خنجر"،"ساحره سرخ"،"سیماب"
مث اینه که به جای این که بگی "سلام سیاوش" بگی "سلام صاحب اسب سیاه"
به هر حال امیدوارم دیگه تو آپدیت بعدی فقط یه دایره قرمز بمونه و بس :-*
نقل قول کردن
arkham knight
#10 arkham knight 1395-02-30 21:44
به نقل از Si@Vash:
#6:
یک ورژن آپدیت شده همین اینفوگرافی هم هست
مربوط به 2015 عه

خیلی علاقه دارم که رایت نیمور بیاد دست مارول... یه فیلم اینودرز میتونن بسازن با حضور فایر استورم رباتی ، نیمور و کاپتان... حتی میشه به بلک ویدو ، نیک فوری و وینتر سولجرم توش بپردازن...
نقل قول کردن
captain spidey
#11 captain spidey 1395-02-30 21:54
من یکی که منتظر شماره یک تا چهارم البته فکر کنم همه منتظر شماره 13 هستند البته بنده هم خیلی بیشتر منتظر هستم :lol:
نقل قول کردن
Human Torch
#12 Human Torch 1395-02-30 22:12
ممنون بابت مقاله و خسته نباشى
من مشتاق اين سريال ها هستم
1-Defenders
2-Iron fist
3-Luke cage
4-Punisher
5-Damage control
6-Claok and dagger
يك توضيح كوچيكى درباره اعضاى اورجينال مدافعان بدم كه هيچوقت Iron fist,Daredevil, Jesica Jones,Luke cage
نبوده اند و در واقع هالك،نيمور،دكتر استرنج بوده اند
نقل قول کردن
Mister J
#13 Mister J 1395-02-30 22:17
با موضوع outcast خیلی حال کردم
مطمئنا از سریالای مورد علاقم خواهد شد.. 8)
نقل قول کردن
arkham knight
#14 arkham knight 1395-02-30 22:20
به نقل از Human Torch:
ممنون بابت مقاله و خسته نباشى
من مشتاق اين سريال ها هستم
1-Defenders
2-Iron fist
3-Luke cage
4-Punisher
5-Damage control
6-Claok and dagger
يك توضيح كوچيكى درباره اعضاى اورجينال مدافعان بدم كه هيچوقت Iron fist,Daredevil,Jesica Jones,Luke cage
نبوده اند و در واقع هالك،نيمور،دكتر استرنج بوده اند


ممنون ، در ضمن آقای ترابی قبلا زحمت کشیده بودن کل کمیکارو توی پست دانلود این سری توضیح داده بودن :lol:
........
دوستان به دلیل نوشتن این مقاله توی تبلت و صد البته سنگین بودن و شلوغ بودنش ، چند غلط تایپی انگشت شمار وجود داره که اکثرا خطای برنامه ورد اندرویده و همچنین به دلیل تفاوت سیستم برنامه با سایت ، بعضی پرانتزا برعکس شدن... بخاطر این مشکلات ( هر چند کوچک ) ازتون معذرت میخوام :-)
نقل قول کردن
Human Torch
#15 Human Torch 1395-02-30 22:29
پست دانلود اين سرى؟!!
منظورت چيه؟!!
راستى اين مقاله رو خوندى؟
spidey.ir/.../...
نظرت؟
نقل قول کردن
Hobbit
#16 Hobbit 1395-02-30 22:49
اینقدر تو این دوره زمونه سریال زیاده آدم نمیدونه کدومو نگاه کنه؟
بابا بذارید یکیش رو تموم کنیم بعد هی بسازید :D
نقل قول کردن
arkham knight
#17 arkham knight 1395-02-30 22:59
16#

آره ، توی پست دانلود کل سری کمیک دفندرز که تو بخش کمیکای انگلیسی علی آقا گذاشته بود ، یه سری توضیح دادن آقای ترابی... البته یه جای دیگه هم بود که من اشتباه گرفتم ، توضیحاتشون اونجا خیلی جامع تر بود...
مقالتم خیلی خوب بود منتهی در حق بعضی موارد مثل پریچر و آوتکست بی انصافی کردی که البته با وجود اون همه موارد طبیعیه... در کل خوب توضیح داده بودی...

17#

هنوز اسمالویلو ندیدی پس :lol: شدیدا عاشقشم ، البته ۲۱۸ قسمته ولی با این اوصاف تو تابستون دو بار تمومش کردم...
نقل قول کردن
Human Torch
#18 Human Torch 1395-02-30 23:38
استاد ترابى نظرتون درباره ى سريال اسمائويل چيه؟
ارزش ديدن داره؟؟
#18
شما هم مسكه اين سريال رو ديدى،نظرت چيه؟
راستى نقد فيلم كاپيتان آمريكا حدودا كى قرار ميگيره؟
نقل قول کردن
arkham knight
#19 arkham knight 1395-02-30 23:44
به نقل از Human Torch:
استاد ترابى نظرتون درباره ى سريال اسمائويل چيه؟
ارزش ديدن داره؟؟
#18
شما هم مسكه اين سريال رو ديدى،نظرت چيه؟

چیزی که همیشه به آدمایی میگم که این سوالو میپرسن....
"تا فصل اول ببین... اگه خوشت اومد ادامه بده ، اگرم که نه از فصل پنج ادامه بده تا هر جا که حال داشتی ببینی... در ضمن باید با قدیمی بودن سریال هم بسازی."
شما هم باید نگاه کنی ببینی بهت میسازه یا نه... اگر برای تراکم کارکتری و داستانای مفرح میخوای ببینی همون فصل یک و ادامه اش از فصل پنجو ادامه بده چون اون چهار فصل دیگه ، یکم وقت تلف کنیه.... اما اگه بهت ساختو از فضای جالبش خوشت اومد ، همشو ببین...
من فقط با دیدن فصل دوی دردویل تونستم از رتبه اول سریالای کمیکیم بزارمش کنار
نقل قول کردن
Human Torch
#20 Human Torch 1395-02-30 23:52
#20
پس فصل اول و بعدش هم فصل چهارم رو ميبينم اگه خوشم اومد يكدفعه مثل قرقى همش رو در جا ميبينم
ممنون از راهنماييت
نقل قول کردن
Doc Strange
#21 Doc Strange 1395-02-31 00:05
آقا انگار ساخت سریال سوپرگرل توسط CW تایید شده و یه تیزر هم داده
فکر کنم کراس آور لجند و فلش و آرو و سوپرگرل هم تایید شده :o
نقل قول کردن
Victor
#22 Victor 1395-02-31 00:23
#6
#7
اقایون من اینجا مفصل در رابطه با رایت شخصیت ها حرف زدم
spidey.ir/.../...
همونطور که دیدید نیازی به نوشتن مقاله نیست و در ضمن اون عکس رو برای اولین بار من کشف کردم :lol:
نقل قول کردن
Victor
#23 Victor 1395-02-31 00:28
مرسی مهراب خان منتظر همشون هستیم
یکی دو ساعت پیش اومدم و این مقالرو دیدم و باز حسودیم گل کرد و منم رفتم مقاله نوشتم :lol: در مورد همین سریال پریچر
راستی تو اون کمیکای پریچر رو خوندی؟
نقل قول کردن
arkham knight
#24 arkham knight 1395-02-31 00:38
به نقل از Wolverine:
مرسی مهراب خان منتظر همشون هستیم
یکی دو ساعت پیش اومدم و این مقالرو دیدم و باز حسودیم گل کرد و منم رفتم مقاله نوشتم :lol: در مورد همین سریال پریچر
راستی تو اون کمیکای پریچر رو خوندی؟

درود بر علی آقای گل... علی چرا بخش نظرات پوکر فیس نداره؟ :D توی اینجور مواقع خیلی نیازم میشد... :) ای کاش منم مثل تو حال نوشتن مقاله رو داشتم .
در مورد کمیکم ، والا الان زمان امتحاناس نمیدونم چجوری انقدر وقت کردم بیام سایت... انشالله بعد از اون هم ورژن آپدیت شده اش و هم ورژن قدیمیشو میخونم چون مثل اینکه واقعا ارزش داره...
در ضمن علی مهراب خان قراره نقد نیم فصل اولشو بنویسه ( به یه سری قول اینکارو داده بودم ، امیدوارم مثل دردویل بشه یه نقد درست و حسابی تحویل داد )
نقل قول کردن
کیفردهنده
#25 کیفردهنده 1395-02-31 00:46
ممنون به خاطر مقاله خوبتون
بی صبرانه منتظر سریال پانیشرم و پریچر هم مطمئنم سریال خوبی میشه چون داستان خوبی داره
نقل قول کردن
Victor
#26 Victor 1395-02-31 00:50
:lol: این خودش از همشون بهتره
چه حالی؟! من درگیر امتحاناتم و واسه همین کلی مقاله و اینچیز نیومده رو سایت، اینیکی هم بخاطر اینه که بعد مدتی یه دی سی فن پیداش شد و حسودی منم اتوماتیک وار گل کرد و مقاله نوشتم
کمیک پریچر رو پیشنهاد میکنم حتما بخونی پایان شگفت انگیزی داره داستان خارق العاده شخصیت پردازی عالی و ایده های ناب
ورژن اپدیت شدش رو نمیدونم ولی تو همونی که سال 1995 شروع 2000 پایان یافت بخون که حرف نداره
نقل قول کردن
Dark spidey
#27 Dark spidey 1395-02-31 00:50
ایول مهراب مقالت عالی بود مرسی خیلی جامع و خوب توضیح داده بودی
خیلی منتظر پریچرم ک چند روز دیگه پخش میشه الانم متاش 76 و احتمال خیلی زیاد باید منتظر یک شاهکار باشیم
کلا فاز جدید سریالای دیسی بنظر خیلی خوب میاد
تو سریالای مارول پانیشر خیلی منتظرم و ایرون فیست و damage control ک معلومه خیلی به دنیای سینمایی مارول ارتباطش بیشتره.
کلا ایکس من یکی انیمیشنش جاش خالیه یکی سریال خیلی دوست دارم انیمیشنی از رو ایکس من ساخته شه.
بازم مرسی مهراب ;-)
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1395-02-31 01:10
علی اقا ولورین نقدت رو فرستادی ، پسرم؟!
نقل قول کردن
mtm
#29 mtm 1395-02-31 01:11
#28:
به به اقا سجاد! از این طرفا؟ شما هم دوست داشتی تا فردا یه نقد 300 کلمه ای از فیلم جنگ داخلی برامون ایمیل کن
نقل قول کردن
mtm
#30 mtm 1395-02-31 01:22
ممنون از اقا مهراب بابت این مقاله جامع و حرفه ای. من که زیاد وقت نمیکنم سریال ببینم. این چند وقته سریال 11.22.63 رو دیدم که به نظرم شاهکار بود. فصل 2 ایجنت کارتر هم هست که باید ببینم. از میان اینا نتفلیکس هر چی بسازه میبینم. راستش از preview چهار دقیقه ای پریچر خوشم نیومد. از کمیک هاشم زیاد خوشم نمیومد. ولی حالا ببینیم چی میشه.
امشب داشتم برای بار دهم فیلم boogie nights رو میدیدم، چه فیلمی و چه استعدادهای درخشانی که همه تو یه فیلم جمع شده بودند. یادش بخیر. چقدر هم جالب که خیلی هاشون بعدا تو فیلمای کمیک بوکی بازی کردن. از الفرد مولینا گرفته تا دان چیدل و توماس جین
نقل قول کردن
Dark spidey
#31 Dark spidey 1395-02-31 01:30
به نقل از mtm:
#28:
به به اقا سجاد! از این طرفا؟ شما هم دوست داشتی تا فردا یه نقد 300 کلمه ای از فیلم جنگ داخلی برامون ایمیل کن

ما ک همیشه هستیم استاد فقط این امتحانا یکم درگیر کرده مارو با خودش بعد امتحانا ایشالا خیلی بیشتر فعالیت میکنیم :-)
نقل قول کردن
arkham knight
#32 arkham knight 1395-02-31 01:37
27#
دیگه تو تضمینش میکنی من چه جوابی دارم بدم ؟ :lol:
28#
ممنون و درود بر آقا سجاد گل... من فقط عاشق ایکس من دهه ۹۰ ام... جهت زنده کردن خاطرات بچگیم رفتم کلشو دانلود کردم و نشستم از اول دارم میبینم... واقعا عالیه...
31#
ممنون آقای ترابی... اون ۱۱.۲۲.۶۳ رو تا وسطاش دیدم فعلا برای امتحانا ول کردم ، فکر نکنم بتونم واسه دیدن دوباره جیمز فرانکو صبر کنم :)
راستی ، شما فیلم shuperhero movie 2008 رو دیدید؟ یکی از فیلمای آشغالیه که متاسفانه توی آرشیوم دارم... اگه ببینید احتمالا بخواید یه بیانیه واسه تحریم این فیلم بدید :lol: تاریخچه اسپایدرمن و تا حدودی بتمن و گروه ایکس من رو با نوع تمسخر ( کمدی نه ، تمسخر ، نمونه همین فیلمایی که صدا سیما یکی از بقالی های سر محلو برمیداره واسه کارگردانیشون ) نشون میده...
خلاصه داستانشم اینه :
یه پسر تو سری خور که یه سنجاقک رادیو اکتیو توی سفر علمیش گازش میگیره و این پسر دارای قدرتای سنجاقکی میشه (!) در ضمن این پسر در یک کوچه بعد از نمایش تئاتر با پدر و مادرش توسط یه دزد بی سروپا محاصره میشن که این مرده میزنه پدر و مادر رو میکشه...
این فقط ۱ درصد از توهین به کارکترای بتمن و اسپایدرمنه.... به نظرم یه بار دیدنش واسه فحش دادن به عواملش خوب باشه ;-)
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
#33 sonic the spider hedgehog 1395-02-31 12:49
با تشکر از دوست عزیز مهراب که این مقاله رو نوشتن...خسته نباشی! ;-)
ولی خب یک سریال این لیست تقریبا کنسل شده...۱۵ تا میشد بهتر بود
منتظر مقالات جامعی در مورد ............ هستم :-* :lol:
نقل قول کردن
arkham knight
#34 arkham knight 1395-02-31 13:56
به نقل از sonic the spider hedgehog:
با تشکر از دوست عزیز مهراب که این مقاله رو نوشتن...خسته نباشی! ;-)
ولی خب یک سریال این لیست تقریبا کنسل شده...۱۵ تا میشد بهتر بود
منتظر مقالات جامعی در مورد ............ هستم :-* :lol:

والا انقدر میگن برمیگرده برمیگرده، که ما هم مجبور شدیم بگیم برمیگرده :) اول ماست وانتدو کنسل کردن ، بعد ایجنت کارتر... بخاطر کلیدی بودن ماست وانتد ، احتمالا برش گردونن ، احتمال میدم واسه برگردوندن اون ایجنت کارترو انداختن تو حاشیه...
منتظر اون مقالات جامع برای بعد از ۱۶ خرداد باش چون من تا اون موقع در جبهه امتحانات ترم دو به سر میبرم :))
نقل قول کردن
علی قدیانی
#35 علی قدیانی 1395-02-31 13:57
مقاله خوبی بود درباره ی لو کیج فک کنم قراره که به عنوان ابر قهرمانی بازنشسته در محله ی هارلِم تطبیق بده

سریال پریچر هم که خیلی دوست دارم ببینمش
نقل قول کردن
arkham knight
#36 arkham knight 1395-02-31 14:00
به نقل از Gobby:
مقاله خوبی بود درباره ی لو کیج فک کنم قراره که به عنوان ابر قهرمانی بازنشسته در محله ی هارلِم تطبیق بده

سریال پریچر هم که خیلی دوست دارم ببینمش

بله حرفتون درسته... در مورد پریچرم من الان منتظر دومینیک کوپرم ؛) هی دومینیک با اون صدای با جذبه اش دیالوگ بگه و من غش کنم :lol: واقعا نمیتونستن جسی کاستری بهتر از دومینیک کوپر پیدا کنن...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

تولد مجدد قهرمانان

گرین گابلین

تاپ 20 - سایت spidey.ir

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

51

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

35

46

45

44