10 شباهت سریال "فلش" با مرد عنکبوتی!

شباهت های سریال "فلش" با مرد عنکبوتی

شباهت های انکار ناپذیری که بین سریال موفق The Flash و فیلم ها و کارتون های اسپایدرمن وجود دارد ...

مقدمه: کاربران spidey.ir  و کسانی که نظرات و کامنت های اینجانب را دنبال میکنند خوب میدانند که شخصیت "فلش" همواره یکی از کارکترهای محبوبم بوده است. من بارها اعلام کرده ام که فلش تنها شخصیتی انتشارات دی سی است که شاید بیشترین شباهت را به پیتر پارکر/اسپایدرمن دارد. همانطور که میدانید اخیراً سریال تلویزیونی فلش از شبکه CW در حال پخش شدن است که با اقبال خوبی هم روبرو گشته. منم اعتراف میکنم که فلش تنها سریال ابرقهرمانی یا کمیک بوکی است که واقعاً از آن خوشم آمده و هر هفته تعقیبش میکنم. حتی اگر یادتان باید در این کامنت از «گرنت گاستین» به عنوان کاندیدای خودم برای جایگزین احتمالی «اندرو گارفیلد» در فیلم های آتی مرد عنکبوتی یاد کردم. در هر حال   پس از دیدن قسمت نهم فلش با خود فکر کردم که دلیل اصلی علاقه من به این سریال چیست؟ اینجا بود که فهمیدم این سریال چقدر به فیلم های و کارتون های مرد عنکبوتی شبیه است! بنابراین تصمیم گرفتم این مقاله را بنویسم.

لازم به ذکر است که این مقاله به هیچ وجه بدان معنا نیست که این سریال از مرد عنکبوتی و آثارش کپی برداری یا تقلید کرده، بلکه سندی است حاوی دلایلی برای بیشتر دوست داشتن این دو شخصیت دوست داشتنی!

 

10- حال و هوای سریال

فلش و مرد عنکبوتی

کلا سریال فلش و از همان قسمت اول یا پایلوت شباهت فراوانی با فیلم های مرد عنکبوتی ساخته «سم ریمی» دارد (به خصوص مرد عنکبوتی 1 و 2). یعنی ما شاهد هستیم که از رنگ های شاد استفاده میشود و همه چیز زرق و برق دارد. اکثر اتفاقات هم در طول روز اتفاق می افتد (مثل اکثر صحنه های فیلم های ریمی) . جالب اینه هر اپیزود از سریال فلش با مونولوگ ثابتی شروع میشه: My name is  Barry Allan and I am the fastest man alive.... این مونولوگ هم آدم را یاد مونولوگ پیتر پارکر در ابتدای "مرد عنکبوتی 1" میاندازه یا حتی صحبت های اندرو گارفیلد با خودش در انتهای "مرد عنکبوتی شگفت انگیز"

 

9- نحوه کشف نیروهای فوق بشری

فلش - گرانت گاستین

وقتی بری الن متوجه میشود که دارای نیروهای فوق بشری شده درست مثل پیتر پارکر در فیلم اول ریمی از خوشحالی ذوق میکند. حتی صحنه ای را میبینیم که بری الن در یک کوچه نیروهایش را آزمایش میکند!  (در کمال تعجب حتی آن صحنه افتادن سینی غذای مری جین در مرد عنکبوتی هم به نوعی در پایلوت فلش تکرار میشود!) ولی از آن جالب تر زمانی است که او در مانیتور هیکل جدیدش را ورانداز میکند!!! صحنه های اسلو موشن سریال فلش هم که قرار است به ما نشان بدهند او چقدر تیز و چابک است درست مثل صحنه های "حس عنکبوتی" اسپایدرمن هستند

 

8- تغییرات ایجاد شده در Eddie Thawne

ادی ثاون - فلش

«ادی ثاون» همان شخصیتی است که در کمیک های قدیمی فلش دشمن شماره 1 فلش یعنی reverse flash است. اما او در سریال تغیرات فراوانی از نظر شخصیتی پیدا کرده. ما رگه هایی از هری ازبورن و حتی ادی براک را در او میبینم: کاملا مشخصه به خاطر اینکه «ایریس» به فلش علاقمنده حسودی میکنه و از این موضوع ناراحته (یادتونه در مرد عنکبوتی 1 هم هری چنین حسی نسبت به مری جین داشت و براش قابل درک نبود که چرا مری جین به اسپایدرمن علاقمنده؟) در ضمن کاملا معلومه که قراره با جا شدن احتمالی ایریس از  ادی ثاون شاهد رفتن او به سمت   تاریک باشیم. این موضوع شباهت فراوانی به «ادی براک» سریال کارتونی spectacular spider-man و یا حتی فیلم "مرد عنکبوتی 3" و  عشق نافرجام او به گوئن دارد. همچنین رقابت های ادی ثاون و بری الن (مثلا تمرین بوکس آنها با هم در یکی از اپیزودهای سریال) ببیننده را یاد رقابت ادی براک و پیتر پارکر در دیلی بیوگل میاندازد.

 

7- از دخترم فاصله بگیر!

 - فلش ایریس

در این سریال هم عین سری فیلم های  مرد عنکبوتی شگفت انگیز شاهد هستیم که پدر پلیس داستان از قهرمان میخواهد تا برای حفظ جان دخترش از او فاصله بگیرد. یعنی اگر ما در مرد عنکبوتی شگفت انگیز دیدیم که کاپیتان استیسی از پیتر خواست تا دور دخترش را خط بکشد در این سریال میبینیم که پدر آیریس از بری میخواهد هرگز هویت مخفی اش را برای دخترش فاش نکند تا جانش به خطر نیفتد.

 

6- اختلاف نظر با قهرمانان خشن

فلش - ارو

ما در کراس اور فلش و «ارو» (Arrow) دیدیم که بری الن  سراغ «الیور کوئین » میرود تا به او در شکست دادن "کاپیتان بومرنگ" کمک کند. سپس در یک صحنه ارو سعی میکند به شیوه ای خشن از یک نفر درباره محل اختفای کاپیتان بومرنگ اطلاعات بگیرد. این عمل او خیلی شبیه به شکنجه است و بری کاملا با آن مشکل دارد. همانطور که میدانید ما بارها و بارها این نوع تعاملات را بین مرد عنکبوتی و دیگر قهرمانان مارول که از متدهای خشن برای مبارزه با جنایت استفاده میکنند (مثل «پانیشر» یا «ولورین» و ...) دیده ایم ....

 

5- فلش قاطی میکند!

فلش خبیث

حالا که صحبت از کراس اور "فلش و ارو" شد پس حتما یادتان هست که در قسمت هشتم سریال فلش ، او تحت تاثیرنیروهای مخرب  یک فرا انسان یا meta human قرار میگیرد و چشمانش به رنگ قرمز در می آیند. در نتیجه فلش به قول معروف قاطی میکند و خشم نهفته درونش آزاد میشود. او سپس به طور نامناسبی با اطرافیان خود و حتی عزیزانش برخورد میکند (او حتی به طور خشنی به ادی ثاون حمله میکند). رفتارهای او کاملا شبیه به رفتارهای پیتر پارکر پس از آلوده شدن به سیمبیوت فضایی است ....

 

4- فلش هم از قهرمان بودن خسته میشود؟

گرنت گاستین grant gustin

در قسمت 9 سریال و آنجایی که فلش از reverse flash یا همان فلش زرد رنگ شکست میخورد نزد پدرش میرود و گریه کنان به او میگوید که تقصیر خودش بوده از دشمنش شکست خورده و نتوانسته قاتل مادرش را شکست دهد. او کاملا ناامید به نظر میرسد و خودش را لایق قهرمانی نمیداند. ولی پدرش به او امید میدهد و او دوباره به عرصه برمیگردد. این صحنه خیلی شبیه به لحظاتی است که پیتر پارکر از حرفه ابرقهرمانی خسته شده ولی هر بار به دلایلی به عرصه بازگشته است. (یادتان هست یک بار زن عمو می به او روحیه داد؟ اگر یادتان نیست این مقاله را بخوانید). 

 

3- فلش هم مورد تنفر مردم قرار میگیرد؟

جیمز جونا جیمسون jjj

در قسمت های انتهایی سریال فلش شاهد هستیم که ادی ثاون به خاطر حسادتی که به فلش دارد سعی میکند از او چهره ای تهدید آمیز برای شهر درست کند. او حتی مجوز ایجاد گروهی ویژه برای مقابله با فلش را دریافت میکند. این تلاش ها او را شبیه به «جی. جونا جیسمون» میکند و احتمالا یکی از خطوط اصلی داستانی قسمت های بعدی خواهد شد ...

 

2- فلش دلش برای شخصیت های خبیث میسوزد

الکترو

بازها در سریال فلش دیده ایم که دلش برای دشمنانش میسوزد چون آنها را قربانی حادثه ای که برایشان پیش آمده میداند (صحنه تعاملات او را Plastique یا حتی ناراحتی او بابت کشته شدن همکلاسی قلدر سابق اش که میتوانست خودش را فلزی کند یادتان هست؟)  او حتی حاضر است جانش را برای نجات و اصلاح آنها  انها به خطر بیاندازد در این میان اپیزود شماره 6 یک نمونه کاملا بازر است چون شخصیت خبیث نه تنها نیروهایی مثل الکترو دارد بلکه از نظر شخصیت پردازی هم شبیه به «مکس دیلون» فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 است و ببیننده کاملا برایش احساس ترحم میکند

 

1- آزکورپ و S.T.A.R Labs

ازکورپ و استار لابز

همانطور که میدانید در سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز شرکت ازکورپ منشا خباثت است و تمام دشمنان اسپایدرمن از آن نشات میگیرند (از لیزارد گرفته تا الکترو، گرین گابلین و حتی راینو!) در سریال فلش هم میبینیم که کمپانی S.T.A.R Labs باعث به وجود آمدن اکثر شخصیت های خبیث داستان است زیرا حادثه ای که در آنجا رخ داد باعث ایجاد اختلالات ژنیتکی در افراد زیادی شده و خدا میداند قرار است از این به بعد چند نفر دیگر سراغ فلش بیایند در حالی که origin شان به نوعی  وصل به S.T.A.R Labs مربوط میشود!!!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2014

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

سوپرمن از چه شخصیت هایی تقلید کرده است؟

10 شباهت سریال "فلش" با مرد عنکبوتی!

15 دفعه ای که سریال های دی سی از فیلم های مارول تقلید کردند!

10 قهرمانی که از ولورین (WOLVERINE) تقلید کرده اند

15 دفعه ای که فیلم های دی سی از فیلم های مارول تقلید کردند!

15 دفعه ای که طراحان کمیک بوک از ظاهر شخصیت های واقعی تقلید کردند

بتمن از چه شخصیت هایی تقلید کرده است؟

مرد عنکبوتی از چه شخصیت هایی تقلید کرده است؟

کپی برداری بی شرمانه "ماورای بتمن" (BATMAN BEYOND) از مرد عنکبوتی !

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Samwel Tarly
+6 #1 Samwel Tarly 1393-10-01 21:56
این چیش شبیه مرد عنکبوتی نیست؟ :o
نقل قول کردن
Omid.J
+6 #2 Omid.J 1393-10-01 22:02
واسه همین چیزاس که من از این سریال خوشم میاد دیگه!
ولی من قاطی کردم چرا ولز reverse Flash شد؟! مگه ثاون نباید می‌شد؟!
ولی کلا سریال باحالیه!
البته باید اعتراف کنم که این چند اپیزود آخری رو تیکه تیکه می‌زنم جلو و از کلیت ماجرا خبر دارم! ;-)
نقل قول کردن
mtm
+7 #3 mtm 1393-10-01 22:31
#2:
من از اینکه اون هریسون ولز قراره reverse flash بشه خوشم اومده
راستی مختار قبلا یه نکته جالب درباره اش گفته بود:

نقل قول:
علاقمندان به سریال فلش حتما تا به حال با شخصیت «هریسون ولز» آشنا شده اند ولی احتمالا همه فكر ميكنند كه او از كجا آمده است چون قبلا در كمیك های فلش حضور نداشته است. ولی حالا یك ادم خوش ذوقی متوجه شده كه در كارتون قدیمی Super Friends یك شخصیت بسیار گمنامی بوده كه فقط در یك اپیزود حضور داشته و نام فامیلی اش هم Wells بوده. این شخصیت منفی در این اپیزود «واندر ومن» و «اتم» را احضار كرده و سپس آنها را به یك سفر زمانی فرستاده بوده! جالب اینجاست كه "هریسون ولز" سریال فلش هم درگیر سفرهای زمانی است! اما از آن جالب تر شباهت ظاهری آنها با هم است:


جالب بود، نه؟
نقل قول کردن
mirabilis
+6 #4 mirabilis 1393-10-01 22:31
نمیخوایم بگیم شباهت وجود نداره ، وجود داره ولی به قول آقای ترابی :
نقل قول:
لازم به ذکر است که این مقاله به هیچ وجه بدان معنا نیست که این سریال از مرد عنکبوتی و آثارش کپی برداری یا تقلید کرده ، بلکه سندی است حاوی دلایلی برای بیشتر دوست داشتن این دو شخصیت دوست داشتنی !
کلا این فلش ، کاراکتر پردازی خیلی خوبی داره توی سریال های ابر قهرمانی ، ارو مثلا خیلی خشن برخورد میکرد که داره خودش رو اصلاح میکنه یا ماموران شیلد و مثلا نیک ، کلی رمز و راز و کارهایی بعضا خلاف اخلاق انجام میشه که به هدف برسند ولی بری نه ، خیلی دلسوز و مثبت نگر به تصویر کشیده میشه .
پ.ن : صحبت از گرنت گاستین شد ، باید بگیم که این بازیگر خیلی به درد پیتر پارکر شدن میخوره ، علاوه بر چهره ( موهای قهوه ای بهش اضافه بشه ) و فیزیک ، شرایط سنی مناسبی هم داره ، 24 سالشه که جون میده یه هفت تا فیلم اسپایدی پشت سر هم بازی کنه ! :-)
نقل قول کردن
mirabilis
+6 #5 mirabilis 1393-10-01 22:35
#3 : البته آقای ترابی ، حدس و گمان در مورد این کاراکتر الان خیلی زیاد شده ، حتی بعضا مرتبط میشه با خاندان new gods !
احتمالی که من میدم اینه که مثل فیلیسیتی اسموک ، کاراکتر رو از روی یه کاراکتر قدیمی تر برگرفته اند ( که زیاد از روی هوا کاراکتر نساخته باشند ) و اون رو باز سازی کردند و البته در این مورد ( که هیچ اطلاعاتی از شخصیت قدیمیش هم موجود نیست ) از نو خلقش کردند .
داستان حالا حالاها ادامه داره ، احتمالا قراره کلی کار دیگه بکنه که بشه نورمن آزبورن این دنیا ! ;-)
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #6 Bad joke 1393-10-01 22:40
هریسون ولز که خود خود تانه دیدید که لباسش را نشون داد ولی خب قطعا بعدها ادی هم یه فلش میشه شاید سر مردن ایریس که با این واکنش دوستان طرفدار بعید نیست یا یه چیز دیگه ولی ولز قطعا خود ایبورد تانه (به قول بتمن کدوم خری اسم بچشا میزاره ایبورد ) شاید هم از نسل ادی باشه دیدید که چه شکلی نگاش میکرد
نقل قول کردن
mtm
+4 #7 mtm 1393-10-01 22:54
اقایون جایی نرید که درباره هریسون ولز تئوری دارم ...!
نقل قول کردن
پرشین اسپایدی
+5 #8 پرشین اسپایدی 1393-10-01 23:05
جالب بود این شباهت ها!
ممنون از زحماتتون! :)

راستش من اصلا آدم سریال بینی نیستم!
به صورت اتفاقی قسمت اول"بازی تاج و تخت" رو دیدم و امشب هم قسمت آخر فصل چهار رو دیدم!

فلش رو پیشنهاد می کنید به عنوان دومین سریال که دانلود کنم؟! :)
نقل قول کردن
New Goblin
+4 #9 New Goblin 1393-10-01 23:12
آقا یکی به من یه راهنمایی بکنه این قسمت 9 فلش رو دیدم اینجوری شدم: :o

این هریسون ولز چشه؟اگه هریسون Reverse Flash هست پس چرا خودشو به قصد کشت زد؟؟؟؟؟یا بهتره بگم چجوری زد؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
+3 #10 mtm 1393-10-01 23:23
#9:
صبر کن .. من یه توضیح براش دارم
البته امشب خسته ام
ایشالا فردا مینویسمش
نقل قول کردن
mtm
+5 #11 mtm 1393-10-01 23:26
#8:
بله حتما دانلودش کن
راستی ، یه سئوال...
این قسمتی که جفری زهر میخوره و میمیره به نظرت یه شاهکار در ایجاد ریتم و هیجان نیست؟
اون قسمت یکی مونده به اخر چی؟ (حمله به قلعه رو میگم) واقعا تونستی از اول تا اخر اپیزود چشم ارش برداری؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
پرشین اسپایدی
+4 #12 پرشین اسپایدی 1393-10-01 23:44
#11 واقعا عالیه!

کلا اثری رو که انقدر شخصیت و دیالوگ محور باشه رو خیلی میپسندم!
برای مثال شرولک رو هم واقعا دوست دارم! :)

اون قسمت واقعا عالیه!
من واقعا صحنه ای که تیریون دل خودش رو شکوند تا بتونه دل "شی" رو بشکونه و به دنبالش صحنه ای که تو دادگاه اون اتفاق بینشون افتاد رو فوق العاده خوشم اومد!

همین طور صحنه مرگی جافری که به قول شما اوج هیجان ذهنی بود!

و علاوه بر این ها تو دو قسمت شدیدا شوکه شدم!
یکی قسمت عروسی خونین و دوم قسمت کوه و افعی که واقعا تو لحظه ای خط داستانی شکست که آدم فکرش رو نمیکرد!

متاسفانه اون قسمت رو مجبور شدم چشم ازش بردارم اونم وسط جنگ!!

ولی واقعا کم نظیر بود این قسمت و در کل این سریال! :)
نقل قول کردن
A god name sparkles
+5 #13 A god name sparkles 1393-10-01 23:56
واقعا شخصیت فلش خیلی شخصیت جالبی هست و سریالش هم که داره کولاک میکنه! :lol:
#۱۱ آقای ترابی شما اون دفعه به من گفتید که game of thrones رو قبل از ۲۵ سالگیم نبینم ، میخواستم بدونم صحنه های ۱۸+ ش کم نشده ؟ :-*
نقل قول کردن
yasin
+4 #14 yasin 1393-10-02 08:52
فکر نمی کردم انقد شباهت داشته باشند :o
نقل قول کردن
sobhani
+4 #15 sobhani 1393-10-02 10:20
من خودم این سریال و ارو رو دنبال می کنم جفتشون قشنگ هستن ولی فلش یه چیز دیگست.
من هم خودم گیج شدم که آخر کی قراره reverse flashباشه آخه با عقل جور در نمی آد که دکتر ولز فلش زرد باشه بعد یه نفر که اون لباس رو پوشیده بیاد اونو بزنه.
راستی آخر قسمت 9 دیدید ولز یه دستگاهی رو لباس فلش زرد گذاشت به نظرتون اون چیه؟؟؟؟روی لباس هم یه سری رگه های قرمز ایجاد شد.
راستی نظرتون درباره ی اون حرف سیسکو چیه که گفتش وقتی مادر بری کشته شد یه نور زرد و یه نور قرمز دید؟؟؟؟


من می گم شاید در آینده فلش به گذشته می ره و می خواد که فلش زرد رو متوقف کنه ولی نمیتونه البته شاید هم به خاطر اون دستگاه باشه.
منتظر تئوری آقای ترابی درباره ی هریسون ولز هستم
نقل قول کردن
mtm
+7 #16 mtm 1393-10-02 11:35
بسیار خوب ...

تئوری من درباره اینکه reverse flash یا همون فلش زرد رنگ کیه؟

من میگم همون جناب اقای هریسون ولز هستش!

ما در طول سریال دیدیم که هریسون ولز بارها روزنامه هایی از اینده میخونه. یعنی کاملا از آینده خبر داره. ولی نکته کلیدی این صفحه روزنامه هستش که ما چند بار دیده ایم:



روش نوشته:
Flash missing, vanishing in crisis
"فلش گم شده، او در این بحران ناپدید شد"

تاریخ روزنامه هم سال 2024 هست. یعنی 10 سال بعد!
کلمه کلیدی این جمله crisis ("بحران") هستش. این کلمه به داستان بسیار معروف crisis on infinite earths اشاره داره. این داستان بسیار مهمه و در آن ابرقهرمانان مختلف از دنیاهای مختلف و موازی با هم علیه تهدیدی مشترک متحد شدند و متاسفانه فلش در آخر جان خودش رو فدا کرد تا بقیه نجات پیدا کنند.

بنابراین تئوری من اینه که ولز از اینده خبر داره و میدونه که در اینده فلش برای نجات کره زمین جان خودش رو فدا میکنه. بنابراین او به خوبی میدونه که وجود او بسیار باارزشه. یعنی ولز میخواد فلش وجود داشته باشه تا در اینده از کره زمین علیه همون crisis دفاع کنه.

نمیدونم یادتون هست یا نه، ولی تو اون قسمتی که فلش نیروهای خودش رو به طور موقتی از دست داده بود ، ولز به ارشیو خودش رجوع کرد و دید همه ارجاعات به فلش در آینده حذف شده! یعنی انگار هیچ اثری از فلش تو روزنامه های اینده نیست. این مسئله خیلی اونو ناراحت و عصبانی کرد. ولی وقتی فلش دوباره نیروهاش برگشت او خوشحال شد چون باز دوباره فلش در روزنامه های اینده پدیدار شد!

این نشون میده که برای ولز خیلی مهمه که فلش همین طور ادامه بده تا در اینده یه قهرمان بزرگ و نیرومند بشه و بتونه جلوی اون بحران (crisis) رو بگیره

حالا سئوال اینجاست که چرا reverse flash ولز رو کتک زد؟ دلیلش فقط میتونه رد گم کردن باشه تا کسی به ولز شک نکنه. به عقیده من reverse flash از اینده اومده (چون فلش ها میتونن اونقدر تند حرکت کنند که سفرهای زمانی براشون امکان پذیره) او خودش رو زد تا کسی به ولز شک نکنه

سئوال دیگه اینه که چرا reverse flash مادر بری رو کشته؟ دلیل اینهم واضحه . چون او میدونه که بری به یک دلیلی برای قهرمان بودن نیاز داره و مرگ مادرش دلیل و انگیزه خوبیه.یادتونه reverse flash به فلش گفت که این "سرنوشت" مادرش بود که کشته بشه؟

البته من یه احتمال دیگه هم میدم .... اونم اینه که reverse flash هریسون ولز نباشه ولی کسی باشه که در اینده برای او کار میکنه. یعنی شما تئوری بالا رو همچنان درست بدونید فقط با این تفاوت که هریسون ولز کسی رو اجیر کرده تا لباس reverse flash رو بپوشه و به گذشته بره تا مادر بری رو بکشه و همچنین اونو جلوی بقیه بزنه تا بهش شک نکنن!
نقل قول کردن
mtm
+5 #17 mtm 1393-10-02 11:38
این نکته ای که بهش اشاره کردی نشون میده که در اینده احتمالا داستان flashpoint paradox در این سریال مورد اقتباس قرار میگیره (همون داستانی که اون انیمیشن معرکه هم از روش ساخته شد)

یعنی احتمالا فلش برمیگرده به عقب تا از مرگ مادرش جلوگیری کنه و احتمالا موفق هم میشه. در نتیجه یه دنیای موازی پیش میاد که توش مادر بری زندست ولی خیلی چیزای دیگه مشکل دارن ....
نقل قول کردن
Bad joke
+5 #18 Bad joke 1393-10-02 12:27
من هم یه نظری دارم هریسون اومده گذشته مادر بری را بکشه ولی وقتی فلش برگشته اون قدرتشا نداشته میبینید داره سعی میکنه قدرت بری را افزایش بده احتمالا کلید رفتن او به اینده بری هستش اون وقتی گذشته را تغییر داده سعی میکنه همه چی را بازسازی کنه اون یه ابر خبیثه انقدرها هم دلسوز نیست حالا هم که دیگه هویتش را لو دادن میرن اون روشا نشون بدن
نقل قول کردن
mtm
+5 #19 mtm 1393-10-02 12:44
#19:
هریسون قطعا دلسوز نیست
ولی من میگم اتفاق crisis تو اینده اونقدر بزرگه که حتی اونم تهدید میکنه
بنابراین اون به فلش نیاز داره تا در اینده از crisis جون سالم بدر ببره
نقل قول کردن
mirabilis
+5 #20 mirabilis 1393-10-02 12:59
#19 ,20 : آقای ترابی درست میگن ، اگه دقت کرده باشی ، اونجایی که هریسون میره سراغ سیمون ، سیمون بهش میگه که فلش خیلی میتونه به درد بخور باشه ولی هریسون از رو ویلچر بلند میشه و میگه من بهش احتیاج دارم تا ازم محافظت کنه .
احتمالا در رویداد crisis ، هریسون هم در خطره و وقتی فلشی هم نباشه ، تو crisis ، هریسون از بین میره ، برای همین به شدت مراقب بریه تا در آینده فلش با تمام قدرتش حضور داشته باشه .
#17 : حالا که اشاره کردید ، باید بگیم واقعا انیمیشن خوبی بود ، اندر مصائب بتمن شدن توماس هم خوب نشون داده شد . :lol:
به احتمال زیاد این داستان توی سریال اقتباس بشه و دی سی بره سراغ مالتی ورسش ، کاری که مارول تا الان انجام نداده !!! خیلی جالب میشه ولی ... .
نقل قول کردن
sobhani
+3 #21 sobhani 1393-10-02 13:01
تئوری جالبی بود به نظر من به احتمال خیلی قوی درسته ولی به نظرتون اون دستگاهی که ولز آخر قسمت9 رو لباس فلش زرد گذاشت چیز مهمی بود؟
به نظرتون قراره این قضیهcrisisرو واقعاً به تصویر بکشن؟آخه سال 2024؟؟یعنی یه سفر زمانی خواهیم دید؟!
نقل قول کردن
mirabilis
+2 #22 mirabilis 1393-10-02 13:03
راستی آقای ترابی در مورد همه کار بودن استارز گفتید توی مقاله و اینکه مثل آزکورپ شده ، به نظرم منطقی ترین کاری که میشد توی سریال کرد همین بود ، استارز اصولا نقش پررنگی داره توی خلق بعضی کاراکترهای خبیث و مثلا برای آوردن کیلر فراست ( کیتلن ) باید همه چیز به نوعی به استارز وصل میشد . ضمن اینکه آزمایشگاه خیلی مهمی هم هست این استارز ، زندان و سایر مسائل توی همین جاست ، توی سریال هم رعایت کردند این احوالات رو .
نقل قول کردن
mtm
+4 #23 mtm 1393-10-02 13:09
#21:

دنیای مالتی ورس خوبه ولی بدون بتمن و سوپرمن و کله گنده های دی سی خیلی جالب نمیشه

ضمن اینکه اگه یادت باشه تو اون کارتون م گفتن که اختلال به وجود اومده باعث شده گروه جاستیس لیگ شکل نگیره و دنیا بهم بریزیه

پس اگه جاستیس لیگی در کار نباشه داستان هم باید تغییر کنه
البته من عاشق اینجور داستانا هستم
پس بدون اونا هم میتونه جالب باشه

به نظرم قبلا یه خبر خوندم که تهیه کننده های سریال گفته بودن در اینده flashpoint paradox تو راهه!
نقل قول کردن
mtm
+2 #24 mtm 1393-10-02 13:11
#23:
بله درسته
ولی قبول داری دیگه یه کم داره بی مزه میشه؟
یعنی دیگه تقریبا تو هر قسمت یه metahuman میبینیم که به خاطر اون انفجار استار لبز نیرو پیدا کرده و یه جوری سر راه فلش قرار میگیره و ....
نقل قول کردن
sobhani
+3 #25 sobhani 1393-10-02 13:23
25#:درسته یکم داستان بی مزه می شه ولی فکر کنم از الان به بعد داستان دیگه درباره ی فلش زرد پیش می ره چون دیگه وارد زمان حال شد.
به نظر شما ما تو این فصل کیلر فراست(که مثل اینکه همون کیتلین هست) رو می بینیم؟؟
کسی می دونه تو کمیک ها کیتلین چطوری تبدیل به کیلر فراست می شه؟
راستی می شه یکم درباره ی این شخصیت firestorm توضیح بدید قراره یه قهرمان همراه فلش بشه؟همونی هست که آخر قسمت 9 فلش رو نجات داد منظورم هست.
نقل قول کردن
erfan-adi
+8 #26 erfan-adi 1393-10-02 13:27
ولی انصافا خیلی شبیه ن این دو کاراکتر



حتی خیلی از تم آهنگ های فلش با تم آهنگهای فیلمای ریمی شباهت دارن
نقل قول کردن
mtm
+5 #27 mtm 1393-10-02 13:29
#22:
اون دستگاه رو نمیدونم ... ایده ای ندارم براش ...
شایدم لباسیه که هریسون ولز قراره برای خودش بسازه و بعدا تبدیل بشه به اون چیزی که reverse flash تنش بود!
درباره اینده و موضوع crisis من تقریبا مطمئنم این کارو میکنن
چون جذابیت فلش به تم سفرهای زمانیه

ضمن اینکه این تم هنوزم تو عالم اقتباس های کمیکی fresh هستش

ولی اینکه چظور اینده رو میخوان به تصویر بکشن واقعا نمیدونم

چون همین جوریشم سریال گاهی اوقات به شدت حس میشه محدودیت های بودجه ای داره ...
نقل قول کردن
mtm
+6 #28 mtm 1393-10-02 13:33
#27:
به به ببین کی اینجاست! اقا عرفان خودمون!
پسر عجب عکسی پیدا کردی
ولی کاش دیشب این عکس به دستم میرسید تا ازش برای عکس معرفی مقاله استفاده میکردم ...
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #29 Bad joke 1393-10-02 14:00
#28
شبکه cwشبکه پولداری نیست وگرنه سریالی مثل almost humanکه من ازش لذت میبردم چقدر جالب اینده را به تصویر کشید
بعدشم من از سریال خوشم میاد ولی بازم میگم مشکل هم کم نداره یکم رابطه ها رفته تو رخوت سریال ارو هم همین مشکلا داره ولی چیزی که جالبه تمشه که تو سیزن ارو و فلش بهش اشاره شد و با تم سیاه و اینا شوخی کردن


ولی یه مسئله هست که که ما داریم داستانا کمیک را سریع و بدون وقفه تعریف میکنیم واقعا حداقل 50 درصد کمیک ها هم جنبه فیلم ندارن یه موسسه بازار سنجی حدس زده بود تا سال 2022 اکثر فیلمهای ابرقرمانی دیگه منقرض میشن و فقط اکشنهای بزرگی مثل جاستیس لیگ و اونجرز زنده میمونن و به جایی میرسیم دوباره هالیوود کلا کیک را کنار بزاره و دنبال یه منبع الهام دیگه مثل تاریخ یا هر چیز دیگه بره
نقل قول کردن
DEADPOOL
+1 #30 DEADPOOL 1393-10-02 14:09
من از همه ی قهرمان های dc تنفر دارم به جز دشمن ها و کمیک ها و خود بتمن :roll:
نقل قول کردن
erfan-adi
+4 #31 erfan-adi 1393-10-02 14:17
ممنون آقای ترابی شما به ما لطف دارین
البته عکس رو هم پیدا کردم بعد گذاشتم کنار هم آماده آماده نبود
نقل قول کردن
mtm
+4 #32 mtm 1393-10-02 14:23
#30:

درست میگی اقا حسن
الان پیشرفت های تکنولوژیکی باعث شده تا هر چیزی رو که بخوان بتونن به تصیر بکشن

منم گاهی نگران این هستم که ایده های کمیکی تا اون سال ممکنه تموم بشن ولی بازم که فکرش رو میکنم هنوز خیلی داستان و ایده بکر و دست نخورده باقی مونده تا اقتباس بشه. درست نمیگم؟
نقل قول کردن
mtm
+5 #33 mtm 1393-10-02 14:26
#32:
اوکی

منم اون عکس اول مقاله رو تک تک پیدا کردم و گداشتم کنار هم
البته من مثل شما تو کارهای گرافیکی وارد نیستم
خیلی وقتمو گرفت!

کلا روی عکسای مقاله هم خیلی وسواس دارم

برام مهمه که عکسا محتوای مطلب رو به خوبی نشون بده

به همین دلیل دوباره فیلم یا کارتون رو میبینم و از بعضی جاها screenshot میگیرم تا دقیقا مطابق با محتوا باشه
نقل قول کردن
Bad joke
#34 Bad joke 1393-10-02 15:27
#33
ایده های ناب تر و بهتر زودتر به ذهن فیلم سازا میرسه اونا را میسازن بقیه فیلما یه جورایی قدیمی به نظر میان بعد فیلمای ابر قهرمانی اونقدر خرج دارن که یک شکست نابودشون میکنه تازه یه احمقایی هم هستن بدترین داستان ها را(چهار شگفت انگیز نهایی) را اول شروع می کنن و دهها داستان ناب را نابود می کنن
منم فکر می کنم 10 سال دیگه فقط فیلم گروهی داریم و فقط بتمن وفلش و از مارول اسپایدی (شاید اگر خرابکاری ها را تموم کنن) فیلم جدا خواهند داشت
نقل قول کردن
Bad joke
+4 #35 Bad joke 1393-10-02 15:34
خودتون گفتید دنیای کمیک فیلم مثل همن مگر چند تا کمیک میتونن به 100 برسن خیلی کم ایرون من - کاپیتان واینا چند تا از 500 رد میکنن ffو اسپایدی تو فیلمم همین شکلیه مگر این هیومن را میتونن چند قسمت کنن خیلی بترکونن 3 تا یا همین اسپایدی چند تا دشمن داره (هزار تا) چند تاش فیلم میتونن داشته باشن 14 -15 تاش تازه تکراری هم میشن مثلا الان همه بازی کامپیوتری میزنن همه دیگه اسنیک و سم فیشر دوست دارن اگر فرمول موفقی براشون ایجاد کنن میرن سراغ اونا
نقل قول کردن
mtm
+5 #36 mtm 1393-10-02 15:39
#36:

بله درست میگی
بلاخره هر چیزی را پایانی هست ...
نقل قول کردن
mtm
+5 #37 mtm 1393-10-02 15:43
حالا یه سئوال حسن اقا ...
به نظرت مارول از همون اول میدونسته که قراره کجا بره؟
یعنی، ایا میدونسته که بعد اونجرز میخواد جنگ داخلی و infinity war رو بسازه ؟ پس الان میدونه بعد از infinity war تکلیف یونیورسش چیه؟

به نظرت واقعا میشه اینقدر خوب برنامه ریزی کرد؟
به نظرت وارنر هم همچین برنامه هایی داره؟
اخه من دیروز خوندم که خیلی از پروژه هاش بستگی به بتمن علیه سوپرمن داره. مثلا هنوز واندر ومن رو به طور دقیق بهش چراغ سبز نشون نداده

پس چرا مارول اینجوری نیست؟ یعنی الان مثلا انت من میسازه و براش مهم نیست چی میشه! یا محافظان کهکشان گمنام رو !

البته به وارنر حق میدم ... مارول الان شده یه برند .. یعنی دوران سختش رو پشت سر گذاشته و مردم بهش اعتماد میکنن ...
نقل قول کردن
mtm
+7 #38 mtm 1393-10-02 16:12
به نقل از A god name sparkles:
#۱۱ آقای ترابی شما اون دفعه به من گفتید که game of thrones رو قبل از ۲۵ سالگیم نبینم ، میخواستم بدونم صحنه های ۱۸+ ش کم نشده ؟ :-*


نه، هنوز حول و حوش 18+ میچرخه! نبینی واست بهتره ... :lol:
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #39 Bad joke 1393-10-02 16:30
#38
یه ایده هایی داشته ولی قطعا پروژه فاز 3 بعدها شکل گرفته
قطعا 5 سال پیش اینا نمیدونسته که ایفینیتی 2 قسمت میشه یا جنگ داخلی را در نظر خواهند گرفت ولی فازای مارول خودشون یه پله هستن پله پله پیش میرن قطعا مطمئنم برای فاز چهارم برنامه دارن من خودم روی kangحساب می کنم ولی مثلا چهار شگفت انگیز را پس بگیره که البته بعیده دچار تغییراتی میشه همین مارول اول فروشای میلیونی نجومی نکرد که شروع کرد هالکش یه شکست بود و هالک ها را منقرض کرد یا کاپیتان 1 به زور خرجش را در اورد ثور یه فیلم با فروش خوب بود و نه عالی ولی این دو ایرون من بودن که برند شدن و اون اونجرز خارق العاده
وارنر یکم سنتیه خرجش زیاده باید همه بخشای غیر سوداورش را هم جواب بدهولی وقتی چهار پنج گروه را میزاری سر فیلمنامه نوشتن معلومه قضیه جدیه یا همین جوخه خودکشی خودش را با این کستین از یه فیلم معمولیه اکشن تبدیل کرد به فیلم اکشن مهم سال 2016 ولی قطعا خود مارول هم پله پله میره خودشون میدونن انت من 2 میسازن نه نمیدونن یا تو فیلمنامه اولیه اونجرز وسپ بوده ولی حذفش کردن نمیشه بگی این اشتباه میکنه من که خودم تا اینجا من که از وارنر انقدر هم توقع نداشتم وارنر یه برتری نسبت دیزنی داره دیزنی بعد از اونجرز 2 چطور جاش را حفظ کنه نمیتونه چون فیلمی غیر از مارول نمیسازه ولی وارنر میتونه همین الان هی فیلم به نولان پیشتهاد میده برش گردونه در کل من که به این عقیده ام که سال 2016 تازه سلطنت سوپر هیرو ها شروع میشه و قطعا یا با هم نابود میشن میرن یا به هم کمک میکنن زنده بمونن
ولی خب وارنر باید قبول کنه که مجبوره دو سه تا فیلم بسازه تا جا بیفته و یه شکست دلسردش نکنه
نقل قول کردن
spidey 4ever
+3 #40 spidey 4ever 1393-10-02 21:49
مرسی
خیلی خوب بود
به قول معروف از اون مقالاتی بود که فقط میتونه از ذهن نابغه ای مثل اقای ترابی سرچشمه بگیره
نقل قول کردن
spidey 4ever
+3 #41 spidey 4ever 1393-10-02 21:55
#40:
اقای ریاحی شما استاد بنده هستید و از بزرگان این سایت

با عرض ادب و احترام میخوام بگم که با حرفتون موافق نیستم
شما گاهی اوقات خیلی با دید مالی به قضایا نگاه میکنید
شما میگید که کاپیتان امریکا و ثور از نظر فروش خیلی خوب عمل نکردن. ولی باید بگم که فروششون قانع کننده بود. مهم تر اینکه هواداران رو راضی کردن و کسی رو من ندیدم که زا این دو فیلم نکته منفی بزرگ پیدا کنه
ولی بر عکس فیلم man of steel رو شما حتی بین طرفدارای بزرگ دی سی هم نمیتونی بدون اشکال ببینی
هر کی رو که من میبینم با یه بخش هایی از فیلم مشکل داره. به عقیده من این فیلم نتونست جو مثبتی راه بندازه و بعد از گندکاری فانوس سبز هوادارن دی سی رو به وجد بیاره

دی سی و وارنر به عقیده اینجانب زرنگی کردن که قسمت دوم این فیلم رو به بتمن ربط دادن والا من مطمئنم اگه اینکارو نمیکردن قسمت دوم اصلا موفق نبود
شما نباید همه اش فروش رو بسنجی. من میگم اگه fan base راضی بشه برای قسمت دوم سنگ تموم میزاره. الان مثلا اسپایدی شگفت انگیز 2 جزو 10 فیلم پرفروش امسال بود ولی کسی به اینده اش امیدوار نیست چون هواداران رو راضی نکرد

نتیجه گیری: دی سی و وارنر اول باید دل هوادار ها رو به دست بیارن و اعتمادشون رو جلب کنن
چون فن های کمیک خیلی سخت گیرن و اگه نظرشون مثبت باشه من بهت قول میدم تماشاچی عام هم خوشش میاد

ببخشید اگه جسارتی نمودم :sad:
نقل قول کردن
mirabilis
#42 mirabilis 1393-10-02 22:15
#40 , 42 : البته ، توی اینکه فروش جز کلیدی ترین مسائل توی ساخت فیلم و Sequel از روش باشه ، شکی نیست . یعنی هر کسی که از فیلم سر در بیاره ، میدونه که مسائل مالی ، جز مسائل جداناپذیر از کلیت کار هستند ، حالا فیلم کمیکی باشه یا نه . راضی کردن طرفدارها مهمه ولی چند درصد افرادی که میرن سینما کمیک خونن ؟ چند درصدشون با داستان ها آشنان ؟ با این توجه که کمیک خوندن اونجا مثل کتاب خوندن میمونه ! :-) یعنی حالا فیلم بر میل طرفدارها هم نباشه ، فیلم بازها رو هم راضی کنه ، فروشش رو کرده . نکته ی مهم تر اینکه اتفاقا فیلم هایی مثل ثور و کاپیتان آمریکا : نخستین انتقام فروش خوبی داشتند ولی آیا به خاطر طرفدارها بوده ، مطمئنا نه ، بازار جهانی به داد این فیلم ها رسیده و فروش رو بالا برده ، حالا آیا بازار چین و روسیه و کره و ... ، تماما جز طرفداران مارول محسوب میشن ؟ قطعا نه . شاید حتی هیچ آشنایی پیشینی هم نباشه .
آیا مارول برنامه داشته برای الانش ؟ نه ، من هم با حسن موافقم ، مارول شاید برای دوره یا فاز های سینمایی خودش برنامه داشته باشه ( مثلا فاز یکش به اونجرز کشیده بشه ) ولی برای آیندش مطمئنا برنامه ای نداشته . مارول علاوه بر صبر ، شروع کرد به آزمودن فرمول های جدید ، آزمون و خطا کرد و البته ، یونیورس سازیش رو شکل داد که تماشاچی ها مجبور بشن برای فهمیدن فیلم بعدی ، تمام فیلم های قبلی رو دیده باشن ، باور کنید اگه مارول سراغ ساخت یه یونیورس واحد نمیرفت ، هیچ وقت موفقیت الانش رو نداشت ، چندتا از فیلم ها فقط نون اونجرز رو خوردند وگرنه کار متوسطی بودند ، همونطور که انت من نون اونجرز 2 رو خواهد خورد وگرنه این فیلم اصولا فاجعه بار شکل گرفت .
وارنر هم که یه کمپانی فیلم سازی بیشتر نیست ، اگه دیزنی ، زیاد حساسیت روی فروش نداره و صبر میکنه ، وارنر نمیتونه همچین ریسکی بکنه ، یه شکست ، یعتنی فاتحه برای فیلم های ابرقهرمانیش ، چون بودجه ی لازمش رو نمیتونه دوباره ریسک کنه و فراهم کنه ، کار کاملا منطقی هم هست .
خلاصه اینکه حسن به نکات خوبی اشاره کرد ، راضی کردن طرفدارها مهمه ولی اکثریت تماشاچی ها اصلا هیچ کمیکی رو نخوندن که بخوان راضی بشن از چیزی ، خود فیلمه که مهمه و این رو مقدار زمان و هزینه ای که میکنن مشخص میکنه .
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #43 spidey 4ever 1393-10-02 22:37
جناب میرابیلیس
من یه سئوال دارم
به جز سه گانه بتمن نولان کدوم یک از فیلم های اخیر دی سی نظر هواداران رو براورده کردن یا فروش قانع کننده ای داشتن:
مرد پولادی، گرین لنترن، جونا هکس، زن گربه ای
بعد یه سئوال دیگه:
مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 جزو 10 فیلم پرفروش امسال بود. پس چرا سونی اکران قسمت سوم رو به تعویق انداخت؟؟؟؟؟؟؟ مگه به قول شما اینهمه تو بازار چین و روسیه و ... موفق نبود. پس چرا؟؟؟؟؟
من بازم میگم مارول هیچ کدوم از فیلماش تا به حال هوادار ها رو نا امید نکرده. شاید ضعیف ترینشون incredible hulk بود ولی من خیلی ازش خوشم میاد . خیلی هم fun بود(از هالک انگ لی خیلی خیلی بهتر بود) هواداران هم باهاش مشکلی ندارن. فروش همشون هم قانع کننده بوده ولی دی سی ...
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #44 spidey 4ever 1393-10-02 22:39
ضمنا من منظورم از اینکه fan رو باید راضی کرد این بود که اگه fan ها راضی بشن پس فیلم حتما خوبه. پس در نتیجه بقیه هم خوششون میاد. پس بازم در نتیجه از نظر مالی هم موفق میشه
نقل قول کردن
Victor
+1 #45 Victor 1393-10-02 22:40
منم با آقا حسن و میرابلیس موافقم
همه ی حرفارو شما زدید و من فقط اینو بگم که همه ی ماها میدونیم که دیزنی از قبل هم پر خرج بوده همین دزدان دریاییه کارارئیپ 4 و با بودجه ی نزدیک 400 میلیونی ساخت یا شماره ی 3 با 300 میلیون
ولی وارنر فرق میکنه فیلم فانوس سبز هم گویای همه چیزه که شکست خورد تو فروش و همه ی برنامه ها به فنا رفت
اگه دقت کرده باشین وارنر هر فیلمی رو میشه گفت حداقل با کمک 3 کمپانیه دیگه میسازه و با جدا شدن لژنداری وضعش وخیمتر شده چون میشه گفت شریک صمیمیه وارنر هم بحساب میومد ولی دیگه نیست
و بدون شک همه ی برنامه ی وارنر و دی سی بستگی به فروش بتمن علیه سوپرمن داره
نقل قول کردن
mirabilis
-2 #46 mirabilis 1393-10-02 22:58
#44,45 : باز که داری حرف خودت رو میزنی ، بذار یه مثال بزنم ، قشنگ متوجه بشی .
داری میگی اگه فن ها خوششون بیاد ، فیلم خوبه ، بقیه هم خوششون میاد . این احتمالش هست ولی بنده به عنوان یه فن ، ممکنه از فیلمی مثل سه گانه ی نولان خوشم نیاد ، با کمیک ها مغایرت داشت و نولان بتمن خودش رو غالب کرده بود ولی دیدی که عالم و آدم از فیلم خوششون اومد ، توی همین ایران ، همه از خوبی فیلم حرف میزنند ، در حالی که اصلا نمیدونند کمیک چیه !!!
مهم ، رضایت کساییه که میرن فیلم رو ببنین ، چه فن باشه چه یه فرد عادی که با خانواده رفته سینما .
بعد یه چیزی رو بد قاطی کردی ، الان مثلا کت ومن ، گرین لنترون و ... که مثال زدی ، در یه دوره ی زمانی بودند ؟ کت ومن 2004 بود و گرین لنترن 2011 ، یعنی 7 سال بعد و تازه توی هر دو شکست خورد و جرئت نکرد دوباره بره سراغ فیلم ابرقهرمانی ، اومد کلش رو از نو ساخت با مرد پولادین که فروشش برای وارنر قانع کننده بود .
از اونجاییکه بتمن نولان هم تاثیری خوبی گذاشته بود ، رفتن سراغ بتمن و سوپرمن با هم تا فروش تضمین بشه و یونیورسشون رو شکل بدن و اگه شکست بخوره ( حالا هزار هم هوادارها راضی باشن ) ، کار دی سی توی سینما تمومه .
سونی به این دلیل تعویق انداخت چون میخواست با دی سی و مارول رقابت میکنه ، 4 تا عنوان داد و گفت میخواد هر سال یه فیلم از اسپایدی بسازه ، این کار تو بازار نتیجه نمیده ، نه اینکه طرفدارها خوششون نیاد و سونی بیخیال بشه . سونی در واقع زیاده روی کرد وگرنه فروشش رو میکرد .
در مورد هالک هم که عین نظر مختار رو تکرار کردی ، این فیلم هیچ کمکی به مارول نکرد ، از آیرون من 2 به بعد بود که مارول جون گرفت .
خلاصه اینکه فن ها فقط یه قسمت کوچیک از ماجران وگرنه کمپانی های فیلم سازی باید مدام داستان ها و بازیگرها رو تعویض میکردند ! :-)
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #47 Bad joke 1393-10-02 22:58
#44
پرشن اسپایدر فروش اول و اخر فیلمه چرا؟
اولا نقد برای فروش فیلم فوق العاده مهمه همین الان هابیت اکران شده نقدش خوبه پس فروشش حفظ میشه من یادمه دو سال پیش شرلوک هولمز 2 و ماموریت غیر ممکن 4 با هم اکران شدن فیلم شرلوک هفته اول ترکوند و حدود سه برابر ماموریت فروخت ولی نقدای فیلم ماموریت خیلی عالی بود ولی شرلوک نه هفته بعد ماموریت غیر ممکن فروش را برابر کرد و در کل حدود 200 میلیون بیشتر فروخت مسئله اینه فیلم خوب فروش میکنه بتمن اغاز میکند فروش خوبی داشت نه فوق العاده ولی وقتی ازش تعریف شد در حد فروشش دی وی دی فروخت که در نوع خودش رکورده
همین الان سازمانهایی که فروش فیلمها را تخمین میزنن فروش اونجرز 2 را 1.9 میلیارد دلار تخمین زدن و بتمن و سوپرمن را 1.3میلیارد حالا فروش بهترین کمیک 1 میلیونه با قیمت کمیک میشه 10 میلیون اخرش بگیم 2 برابر اینم فروش دیجیتالی بکنه میبینی رقم هیچی نیست تازه همه اینا برن فیلما ببینن میشه 2میلیون نفر بلیطی 8 دلار16 میلیون دلار پس تا 1 میلیارد کجاست مردم میرن فیلما ببینن نه طرفدارا ولی طرفدارا خیلی مهمن جو ایجاد میکنن دوست دختراشون ماماناشون کلا همه را میبرن ببینن و در کل فیلم خیلی مهمتره و نه کمیک منبع الهامش بعدشم چند تا فیلم عالی بهت نشون بدم که اصلا هیچ کس ندیدشون و نزدیک بود کارگردانش را از کار بی کار کنن(رهایی از شائو شنگ)
در ضمن فروش مرد مورچه ای را 150 میلیون تو امریکا میفروشه
نقل قول کردن
B S
+1 #48 B S 1393-10-02 23:12
#44
با اجازه دوستان
در مورد The Amazing Spider-Man 2, فروشش بین کل فیلم های ساخته شده بر اساس Spider-Man,کم بود.در واقعا کمترین فروش رو در بین فیلم های مذکور داشت.
توی آمریکا هم اونطور که باید فروش نکرد.
دلایل زیادی هم بود برای این که چرا اونطور که باید نفروخت.
وقتی هم که به هیچ عنوان انتظارات رو براورده نکرد.سونی برنامه هاش رو عوض کرد تا یک فکری برای فرانچایز Spider-Man بکنه.
نقل قول کردن
spidey 4ever
+1 #49 spidey 4ever 1393-10-02 23:17
#47:
متاسفم ولی نظرت منو قانع نکرد
مخصوصا اونجایی که گفتی چرا سونی tasm2 رو به تعویق انداخت
من نمیدونم رقابت سونی با مارول چه ربطی به تعویق انداختن مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 داره؟؟؟

شش خبیث چی شد؟ چرا هیچ خبری ازش نیست؟ ونوم چی؟ چرا کنسل شد؟ اونم به خاطر رقابت با مارول و فاکس و وارنر بود؟
بعدشم کی میگه فروش مرد پولادی برای وانر قانع کننده بود?
شما این جمله رو تو گوگل سرچ کن تا اوضاع دستت بیاد:

Why Man Of Steel Was A Failure

تازه شما میخوای یونیورس بسازی برو بساز چرا پای بتمن رو تو sequel سوپرمن باز میکنی؟
نقل قول کردن
spidey 4ever
+3 #50 spidey 4ever 1393-10-02 23:27
#48:
اقای ریاحی
من با حرف شما درباره فروش موافقم. ولی شما حرف منو متوجه نمیشید

بزارید اینجوری بگم ..
شما چرا دلیل فروش نکردن را در اینکه دی سی و وارنر خوب نمیتونن از روی کمیک هاشون اقتباس کنن جستجو نمیکنید؟
یا یه سئوال دیگه: چه چیزی میتونه از بتمن علیه سوپرمن یه فیلم به قول خودتون "پرفروش" بسازه؟ لطفا اینو جواب بدید ...
نقل قول کردن
ELEGANT
+4 #51 ELEGANT 1393-10-03 02:22
منم با Persian-Spider در اینکه هوادارا میتونن به فروش کمک کنن خیلی موافقم
یکی دو تا مثال میزنم شاید منظورمو متوجه بشید :
مثلا اقای ریاحی از inhuman خوشش میاد , میاد درباره اش مقاله مینویسه و ازشون تعریف میکنه , حالا اگه ما تو خارج بودیم مسلما خیلی از ماها میرفتیم فیلم رو ببینیم چون از طرف یه ادمی که میشناسیم و fan بوده بهمون پیشنهاد شده , بعد که دیدیم اونو به بقیه پیشنهاد میکنیم و ...
ولی در حالت عادی تر , من ممکنه از جلو سینما رد شم و برم فیلمو ببینم , شایدم نرم ببینم ! چون ذهنیت درباره اش ندارم ! پس هوادارا بخصوص تو فضای مجازی ( که بخش مهم زندگی روزمره کل جهانیان شده ! ) خیلی میتونن جو بسازن , کمپانی ها هم پنجاه درصد خبرهای قبل فیلمشون رو واسه هوادارا میدن , مثلا فلان شخصیت تو فیلم هست ! این شخصیت رو ادمای عادی نمیشناسن , ولی کسایی که درگیر این جریاناتن میشناسن و بعدش جو راه میفته , پنجاه درصد دیگه اش هم بازیگران که خب اونارو اکثرا میشناسن
مثال واسه این حرفم : فیلم جوخه خودکشی رو خیلی ها به بازیگراش میشناسن الان , ولی ماهایی که از دنیای کمیک سر رشته داریم ( البته من خودم دانشم واقعا ناچیزه در برابر اساتید سایت ) بیشتر شخصیت های کمیکی که استفاده شده و داستانشه که واسمون مهمه
واسه fan ها داستان مهمه , در کنار بازیگری خوب
ولی واسه مردم عادی , اول بازیگر مهمه بعد داستان
باز مثال واسه حرفم : فیلم Edge Of Tomorrow تو امریکا عملا شکست تجاری خورد ولی اسم تام کروز رو فیلم , باعث شد فروش جهانی فیلم رو نجات بده ! چون ملت فیلمی که اسم تام کروز روش باشه رو میرن ببیننن , شاید امریکایی ها نرن !
پس شرکت های فیلم سازی , باید هم هوادارا رو نگه دارن , چون عملا واسشون تبلیغ مجانی میکنن ! و هم مردم عادی رو ...
هوادارا رو با اقتباس درست , فیلمنامه خوب , شخصیت های باحال میتونن نگه دارن ,, مردم عادی رو با بازیگرای معروف , خوشگل , خوش اندام و پوسترها و تبلیغ های قشنگ :lol:
نقل قول کردن
ELEGANT
+3 #52 ELEGANT 1393-10-03 02:31
درباره مقاله اقای ترابی هم : ازشون تشکر میکنم
خیلی مقاله جالبی بود و شباهت های واقعا جالبی داشتن که نشون میده چرا این دو شخصیت اینقدر دوست داشتنی ان
البته این شباهت های کمیک بوکی شخصیت ها زیاده بخصوص بین دی سی و مارول , تقریبا از همه شخصیت های معروف جفت این دو تا شرکت , میشه یه نمونه تو اون شرکت هم یافت :دی
( مثه همین فلش و کوئیک سیلور مثلا )
اما یه مشکل اساسی که با این سریالای کمیک بوکی دارم , بحثیه که اقای ترابی تو کامنت ها هم بهش اشاره کردن : داستان ها خیلی داره تک خطی و تکراری میشه !!!
هر قسمت یه شرور , بعدم شکست دادنش و بعدم پایان
حالا لا به لای اینا معمولا یه داستان کلی فصل هم هست که تو هر قسمت اشاراتی بهش میشه و یواش یواش جلو میره
این روند فقط مختص فلش نیست , تو کنستانتین هم دیده میشه ( تو کنستانتین واقعا به صورت مضحکی این روند داره ادامه پیدا میکنه و تنها قسمتی که یکم هیجان داشت قسمت 10 فصل اول بود که نیم فصل تموم شد :| )
این قانون و سبک سریال سازی خیلی کلیشه ای و حوصله سر بره , چون تو سینما حتی اگر همچی روندی انتخاب بشه ادم میتونه از جلوه های ویژه لذت ببره . ولی تو سریالا جلوه های ویژه هم معمولی ترن
ماموران شیلد رو از این بابت که تو خیلی از قسمت هاش این روند رو میشکنه دوست دارم , یعنی ممکنه خیلی از قسمت ها برن و یه پرونده رو حل کنن , ولی ممکن هم هست که بعضی پرونده هاشون تو یه قسمت حل نشه ! این روند یکم به سریال جون میده
امیدوارم فلش از این وضعیت کلیشه بودنش دربیاد چون سریالیه که با توجه به شخصیت پردازی خوب بری الن , میتونه راحت پر بیننده ترین سریال بشه و جای خودشو جسابی بازتر کنه
در کل ممنون
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #53 Bad joke 1393-10-03 11:10
#51
جوابتا خیلی ساده میدم همین شکلی هم بتمن وسوچرمن پرفروش میشه تا حالا همچین هیپی موقع فیلم برداری واسه یه فیلم ندیده بودم جوری شده همه میخوان ببینن چی میشه
فیلم مرد فولادی مگه بد نبود 300 میلیون فروخت تو امریکا درسته
بتمن اخری هم با اون کشت و کشتاری که اولش شد بازم بالای 400 میلیون فروخت
شرط میبندم این فیلم حدود 500 به بالا میفروشه همین طوری الکی
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #54 Bad joke 1393-10-03 11:17
یه سوال پرشن اسپایدر ایرون من 3 فیلم خوبی بود؟نه
به کمیک وفادار بود؟نه
چرا پس این همه فروخت ؟چون دنباله اونجرز بودهمین
حالا بتمن و سوپرمن چند میفروشه چون دنباله دارک نایت بودنیه حتما خیلی میفروشه خیلی
نقل قول کردن
spidey 4ever
+7 #55 spidey 4ever 1393-10-03 12:56
#54:
ولي استاد ما با حرفت موافق نيستم
چرا همين جوري الكي؟
به نظر من تو امريكا هيج چيزي الكي نميفروشه
شما ميگي "همه ميخوان ببينن چي ميشه" ولي پس چرا محافظين كهكشان پرفروش ترين فيلم سال امريكا شد؟
من بهتون جواب ميدم: چون فيلم "خوبي" بود. چون هواداراي كميك ازش راضي بودن
شما ميگي انت من 150 ميليون هم نميفروشه ولي از كجا ميدوني؟ چون معروف نيست؟ پس اينجوري محافظين كهكشان هم نبايد هيچي ميفروخت

ولي من ميگم انت من اگه خوب باشه ميفروشه ولي اگه نباشه نميفروشه
نقل قول کردن
spidey 4ever
+7 #56 spidey 4ever 1393-10-03 12:57
#55:
به كميك وفادار نبود ولي فيلم خوبي بود ايرون من 3
همه ميگن از قسمت 2 بهتر بود. fun بود، داستان داشت

درسته دنباله اونجرز بود و اين به فروش فيلم كمك كرد ولي مطمئن باش اگه فيلم بدي بود اينقدر فروش نميكرد
نقل قول کردن
spidey 4ever
+7 #57 spidey 4ever 1393-10-03 13:05
ميدونيد اقاي رياحي و اقاي ميرابيليس
معذرت ميخوام اينو ميگم
ولي نميدونم شما دو بزرگوار چرا نيمخواهيد قبول كنيد كه مارول بهتر از دي سي و وارنر عمل ميكنه
تمام عالم و ادم به اين موضوع اعتراف دارن. همه استوديوها دارن ازشون تمجيد ميكنن. مارول بود كه ريسك كرد و فيلم ابرقهرماني گروهي ساخت. ماروله كه همينطور چپ و راست هم پرفروش ميسازه و هم باب دل منتقدين
دليليش هم كاملا واضحه . چون به شعور تماشاچي ، مخاطب و fans احتران ميزاره. بازيگر و كارگردان خوب انتخاب ميكنه از اون مهم تر اينكه شخصيت هاش رو "ميفهمه"

ولي شما ها نميدونم چه اصراري داريد كه عكس اين موضوع رو ميگيد؟
به نظرم اينجوري فقط نظرات خودتون رو كوچك جلوه ميدهيد
ببخشيد اگه جسارتي كردم
بدرود ...
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #58 Bad joke 1393-10-03 13:24
نه دیگه فقط جو میدی خدایی فیلم ایرون من 3 بدترین فیلم ماروله از مرد فولادی که بدتره حداقل اون یه دشمن مثل زاد داره ماندریان بلا نسبت به گند کشیدنش دوماهیچ پیشرفتی نسبت به دیگه فیلماش نداره شخصیت های جدید افتضاحا به کمیک اصلا وفاداری نداره همین کاری که اسپایدی جدید کردبعدشم من نمیگم مرد مورچه ای 150 میفروشه بازار سنجا میگن بعدشم من بوی فیلم خوبا حس میکنم همین الان میگم اونجرز و استار وارز عالی میشن مد مکس افتضاح از در میاد مرد مورچه ای فیلم خیلی خفنی نمیشه چهار شگفت انگیز نمره های خوبی میگیره ولی طرفدارا لهش میکنن و فروشش اون چیزی نیست که فاکس میخواد
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #59 Bad joke 1393-10-03 13:29
بعدشم من هیچ وقت نمیگم وارنر بهتر از ماروله من میگم تا فیلم نیومده یا چشم بسته بگم نه این به درد نمیخوره
اولا مارول هم فیلم عالی ساخته هم فیلم بد (ایرون من 3 بده)
وارنر هم میتونه فیلم عالی بسازه(دارک نایت)
من تو مقالم که هنوز خبری نبود نگفتم فیلم جوخه خودکشی پتانسیل عالی داره همین الان میگم سونی شش خبیث را نمیسازه
نقل قول کردن
spidey 4ever
+7 #60 spidey 4ever 1393-10-03 13:38
من فقط ميگم كه ايرون من 3 اصلا بد نيست
فقط اريجين ماندارين رو عوض كرد
به نظر من خوبم شد كه عوض كرد
شما اولين نفري هستي كه ميگي فيلم بديه
مارول هنوز فيلم بد نساخته. مطمئن باش ولي وارنر تا دلت بخواد ساخته
نقل قول کردن
spidey 4ever
+6 #61 spidey 4ever 1393-10-03 13:40
ايرون من 3 لااقل اومد شخصيت ماندارين رو عوض كرد (ماندارين خيلي شخصيت از مد افتاده اي بود و بايد عوضش ميكردن چون ريشه هاش به كمونيسم ميخورد)
ولي مرد فولايد گند زد به شخصيت پردازي سوپرمن.
از شما بعيده كه فرق اين دو را نميدونيد
نقل قول کردن
mirabilis
+1 #62 mirabilis 1393-10-03 14:21
ببین پرشین اسپایدر ، مشکل اصلیت از این جا شروع میشه که حتی وقت نمیذاری نظرها رو درست و حسابی بخونی ، به شخصه حاضرم اگه تونستی توی یکی از کامنت هام ، جمله ای رو پیدا کنی که عینا یا مفهوما اشاره به این داشته باشه که وارنر از مارول بهتره یا عکس موفقیت مارول رو ثابت کنیم و از این جور چرت و پرت ها ، من از این سایت میرم ، تا این حد . اتفاقا وارنر جزء اون کمپانی هایی هستش که دل خوشی ازش نداریم . شکی توش نیست که مارول توی سینما تمام راه ها رو برای وارنر تنگ کرده و عرض اندام توی این شرایط خیلی برای وارنر سخته ولی چیزی که نمیخوای قبول کنی اینه که وارنر هم میتونه فیلم خوب بسازه .
وقتی درست نخوندی ، نگو قانع نشدی ، میگم سونی رفت تو کار رقابت ، سه تا عنوان مطرح کرد که دو تاش تقریبا خبری از پیتر پارکر ( اسپایدی ) نبود به عنوان نقش اول !!
تو سطح بین المللی مطمئنا موفق نمیشد ، تعویقش انداخت ، حالا چرا از این مطلب قانع نشدی ، باید در همون ریشه های کژفهمیه جست و جو بشه !
نقل قول کردن
Victor
+6 #63 Victor 1393-10-03 16:11
از شماها بعیده
اصلاً وارنر 3 میلیارد فروخت و مارول اصلاً نفروخت این وسط چی به ما میرسه همین که فیلمو میبینیم بسمونه دیگه
هر کسی هم نظر و علایق خاص خودشو داره یکی از یه چیزی خوشش میاد و ممکنه دیگران ازش خوششون نیاد و یا بر عکس
من خودم فن مارولم از دی سی هم خوشم نمیاد ولی واقعاً وارنر و دی سی هم دارن نهایت سعیشونو میکنن تا یه فیلم درستو حسابی از آب در بیاد حالا دلیل نمیشه که چون شما از فیلمای وارنر خوشتون نمیاد ما هم باید خوشمون نیاد
خواهشاً بس کنین
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #64 SLH Hero 1393-10-03 16:40
من خودم این سریال رو ندیدم ولی ازش تعریف زیاد می بینم (تو یوتیوب و سایت های کمیک بوکی و...).

ولی به هر حال من همیشه گفتم و بازم میگم اگر چیزی تقلیدی باشه دلیل نمیشه که بدتر باشه. شاید بهتر هم بشه. این هم که سریال فلش شبیه به فیلم ها و کارتون های مردعنکبوتی هستش خیلی هم چیز خوبیه چون فلش شخصیتش و داستان هاش خیلی به مردعنکبوتی شبیهه.
نقل قول کردن
sobhani
+2 #65 sobhani 1393-10-04 18:44
آقای ترابی من فکر کنم اون نظریه ای که گفته بودید دکتر ولز فلش زرد هست اشتباهه و اون نظریه دوم که گفتید احتمال هم داره در آینده یه نفر رو اجیر کنه درسته.
نظریه من اینه:
در آینده یه اتفاقاتی می افته که ادی از فلش متنفر میشه و احتمالاً یه جورایی میفهمه که بری فلش هستش پس میره پیش ولز و یه جورایی اونو مجبور می کنه که بهش قدرت های فلش رو بده یا اینکه یه جور دیگه قدرت بدست می آره خلاصه منظورم اینه که ادی فلش زرد هست بعدش احتمالاً یه سری مشکل با ولز پیدا می کنه بر می گرده به گذشته یعنی قسمت9سریال می آد بعدش اونجا قدیمیای دکتر ولز رو می بینه و از عصبانیت اون رو کتک میزنه بعدش هم اگه دیده باشید همه ی سرباز ها رو می کشه جز ادی چون اگه بکشتش خودش هم می میره یعنی دیگه در آینده وجود نداره پس اون رو نمی کشه.
حالا شاید یه قسمت هایی رو زیاد جالب ننوشته باشم ولی در کل منظورم اینه که احتمالاً ادی فلش زرد هست.
منتظر نظراتتون هستم.
نقل قول کردن
mtm
+3 #66 mtm 1393-10-07 15:44
ولي يه تفاوت اساسي بين فلش و پيتر پاركر وجود داره. اونم اينه كه اگه قسمت 5 رو ديده باشيد بري بدجوري داره مشروب ميخوره در حاليكه پيتر اصلا مشروب نميخوره :-*
نقل قول کردن
mtm
+3 #67 mtm 1393-10-08 00:02
سایت comicbook.com امروز یه مقاله جالب نوشته و در آن بهترین سریال های تلویزیونی 2014 رو رتبه بندی و تحلیل کرده.

وقتی به فلش رسیده دقیقا همون چیزی رو گفته که منم تو این مقاله گفتم:

Grant Gustin’s Barry Allen, while firmly rooted in DC’s mythology, is actually reminiscent of Marvel’s Peter Parker: a young, earnest, geeky young man who comes into power he never asked for and is first to learn to balance power and responsibility. It’s a fair comparison

"بری آلنی که گرنت گاستین نقشش را بازی میکند با وجود آنکه شخصیت اش کاملا در عالم دی سی ریشه دارد ولی در حقیقت یادآور پیتر پارکر مارول است: یک جوان صادق و دست و پا چلفتی که قدرت هایی رو به طوری ناخواسته بدست میاورد و باید میان قدرت هایش و مسئولیت هایش تعادل ایجاد کند. این یک مقایسه منصفانه است ..."
نقل قول کردن
mirabilis
+1 #68 mirabilis 1393-10-16 15:30
البته آقای ترابی ، توی اون قسمت همون طور که نشون داده شد ، از بس متابولیسم بدن فلش بالاست ، الکل اصلا روش اثر نداره ، در واقع داره همون آب قند خودمون رو میخوره ! :lol:
دیگه خیلی مرام گذاشتن ، رفتن یه ماده آلیه به شدت تخمیر شده آوردن که یه دو ثانیه روش اثر داشت ، تا اون خاطرات بد و مشکلاتش رو بلکه بیخیالش بشه ( فرهنگ غربه دیگه ، به جای اینکه با مشکلات رو به رو بشن و یا کنترل کنن شرایط رو ، رو میارن به اشتباه ترین روش ها ! )
خلاصه میشه نادیده گرفتش . این همون حکایت کاپیتان آمریکاست .
پ.ن : چه مشکلاتی رو این تاپیک یه تنه ایجاد کرد . :-)
نقل قول کردن
mtm
+3 #69 mtm 1393-10-16 15:48
البته ميدوني كه نيت ادما مهمه! :-*

ولي از حق نگذريم ... خودش هم گفت كه من فقط 25 سالمه و نميدونم ايا كاري كه ميكنم درسته يا نه!
نقل قول کردن
Black Spidey 81
#70 Black Spidey 81 1394-07-06 23:03
عجب مقاله ای
دیگه هیچی ندارم بگم
در یک کلمه عالی
نقل قول کردن
2m-had
+1 #71 2m-had 1395-04-02 18:41
حتما مطالعه کنید...
این مقاله جدید خودمه که از همین مقاله جناب ترابی الهام گرفتم!
به تازگی شروع کردم َسریال سوپر گرل رو دیدن . از نظرم این سریال شباهت های زیادی با سریال فلش داره!
به خاطر همین اومدم و توی همین مقاله براتون بذارمش!!


..::10 شباهت سریال فلش با سریال سوپر گرل ::..



.::حال و هوای سریال::.
در ابتدای سریال فلش ما شاهد این هستیم که بری الن داره خودش رو معرفی میکنه . در سریال سوپر گرل هم شاهد همچین چیزی هستیم!
همه چیز در این سریال پر زرق و برقه و به آدم یه حال خاصی میشه!
البته بیشتر اتفاقات در روز اتفاق می افته!

.::نحوه آزمایش نیرو های فوق بشری::.

در اپیزودی میبینیم که فلش برای اینکه بخواد قدرت های خودش رو آزمایش کنه میره تو یه کوچه . دقیقا وقتی کارا میخواد بعد از سال ها قدرت خودش رو آزمایش کنه و هواپیمایی که خواهر نا تنیش توشه رو نجات بده به یه کوچه میره!

.::یک اتفاق موجب ایجاد دشمن های زیادی می شود::.

در سریال فلش تشعشعاتی که از آزمایشگاه استار منتشر می شه موجب میشه که برخی از مردم دارای قدرت های خاصی بشن!
دقیقا در بچه های کارا وقتی که توی یه فانتوم گیر میافته بعد از خروج خودش موجب میشه که زندان فورت رازکه جاش تو اون فانتوم بود خارج بشه و به سمت زمین بیاد!

.::مادر هردو قهرمان حماسه آفرین است::.
مرگ مادر بری موجب میشود که پدرش به جرم کشتن او به زندان برود !همین مسئله موجب اشتیاقی برای بری میشود که قاتل مادرش را پیدا کند و بی گناهی پدر ثابت شود!
در سریال سوپر گرل هم مادر کارا در کریپتون یک قاضی بود که مجرمان را در زندان فورت راز می انداخت.وقتی هم این زندان در زمین آزاد شد دشمنان مادر کارا عهد بستن که انتقام کسی که آنهارا در زندان انداخته را از کارا بگیرند!

.::هردو قهرمان تیم پشتیبانی دارند::.
در سریال فلش ، فلش یک تیم پشتیبانی در star lbs دارد که در انجام کار ها موقع ماموریت کمک میکنند!در سریال سوپر گرل هم شرکت دی - ای - او که برای جلوگیری از فرازمینی ها ساخته شده؛ به کارا کمک میکنن تا با زندانیان فورت راز مقابله کند که اتفاقا خواهر ناتنی کارا در این شرکت مشغول به کار است!

.::بزرگ ترین دشمن از نزدیکان::.
در سریال فلش میبینیم دکتر ولز که مدتی بهترین کمک و یاور بری در طول عمرش بود به یک دشمن درجه یک برای او تبدیل میشود!همچنین بزرگ ترین دشمن کارا خاله اش هست!بله او دقیقا بر عکس خواهرش شرور بود و هیچ باک و دلسوزی برای کشتن خواهر زاده اش نداشت!

.::هردو قهرمان احساس مسئولیت میکنند::.
در سریال فلش بارها و بارها میشنویم که بری میگوید کمک کردن به مردم وظیفه من است ومن از آن لذت میبرم!بعد از این که کارا متوجه شد باید از قدرت های خودش به نحو احسن استفاده کند تصمیم گرفت هیچ باکی از نجات ابر شرور ها نداشته باشد و این را وظیفه خود میدانست!
یا به قول خودمون هردو قهرمان پیرو شعار "قدرت زیاد مسئولیت به همراه دارد
" بودند!

.::دیگر خسته میشوند...::.
در قسمت 9 سریال فلش دیدیم که او با شکست خوردن از فلش معکوس بسیار نا امید شده و به شدت ناراحت است!در سوپر گرل هم کارا از قهرمان بازی تا امید میشود.منتهی کار وی به خسته شدن نمیرسد اما با شکست روحی که از طرف خواهرش میخورد تصمیم میگیرد دیگر در لباس آبی به آسمان ها نرود!


.::مهارت مبارزه ای ندارند::.
در قسمتی از فلش میبینیم که او برای شکست دادن یکی از دشمنانش نباید به سرعت خود بسنده کند پس به ین ترتیب نتیجه گرفت که باید مهارت مبارزه کسب کند!
همچنین در سریال سوپر گرل خودش متوجه کم بودن مهارت مبارزه اش میشود!و در زمان مبارزه خواهرش دختر بودن اورا بهانه میکند!


.::شغل هایی که به کارشان مربوط است::.
در سریال فلش ، بری النکارش بازرسی صحنه های جرم است و اغلب سعی میکند آنهارا با لباس فلش حل کند!کارا هم در یک انتشارات روزنامه کار میکند که پست او در زمینه جمع آوری اطلاعات از سوپر گرل می باشد(درست مثل مرد عنکبوتی ، در ضمن صاحب کار این دو شخصیت ازشان تنفر دارد!)
.....
خوب این مقاله من بود که همین دیشب به فکرم خورد نوشتنش مدیران عزیز اگر دوست داشتن اون رو میتونن به یک سرنگار تبدیل کنن!
هرگونه کپی از مقاله هم فقط با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است!

نقل قول کردن
2m-had
#72 2m-had 1395-04-03 00:10
عمو مختار نظرت راجبش چیه؟؟؟
خوب نوشتم؟
نقل قول کردن
drzoom
#73 drzoom 1395-04-21 02:47
#16:
اقای ترابی اینو الان دیدم :o :o واقعا باید بگم دمتون گرم تئوری ب واقیت تبدیل شد یه دفعه دیدم واقعا حال کردم
نقل قول کردن
Bowman
#74 Bowman 1396-12-21 15:38
جالبه که از فصل اول به بعد که کمتر از اسپایدی تقلید کرد
سریالش همینجوری بیشتر افت کرد!
نقل قول کردن
dknigtsparda2551
-1 #75 dknigtsparda2551 1397-02-25 22:19
البته من میدونم این مقایسه و شباهت سریالی و فیلمیه،ولی اینم بد نیست گفت فلش قبل از مرد عنکبوتی بوده(1940)مرد عنکبوتی(1962)یع نی از رنگ لباس و ... اول فلش بوده،ولی این اخلاق و جزییاتش توی کمیک ها به مرور تغییر کرده دیگه باید از تاریخچه کمیک برسی کرد که اونجا هم بهم چقدر شبیه بودن
نقل قول کردن
best of the best
+1 #76 best of the best 1397-02-25 22:42
به نقل از dknigtsparda2551:
البته من میدونم این مقایسه و شباهت سریالی و فیلمیه،ولی اینم بد نیست گفت فلش قبل از مرد عنکبوتی بوده(1940)مرد عنکبوتی(1962)یعنی از رنگ لباس و ... اول فلش بوده،ولی این اخلاق و جزییاتش توی کمیک ها به مرور تغییر کرده دیگه باید از تاریخچه کمیک برسی کرد که اونجا هم بهم چقدر شبیه بودن

اون فلشی که 1940 خلق شد یکی دیگه بود
اینی که بری النه تقریبا همزمان با مرد عنکبوتی خلق شده
واقعا شما دی سی فنا بعضی هاتون اطلاعات کمیک بوکی تون خیلی ضعیفه :-*
زیادی هم به بحث های سطحی مثل رنگ لباس و اینا میپردازید
در حالی که این مقاله بیشتر شخصیت پردازی مد نظرش بود و همه میدونن که دی سی از یه جایی سعی کرد شخصیت فلش رو تغییر بده تا شبیه به شخصیت اسپایدرمن بشه. تو این سریالم هم که دیگه به اوج خودش رسید
در هر حال ما به این نظرات بامزه شما دیگه عادت کردیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

تولد مجدد قهرمانان

گرین گابلین

تاپ 20 - سایت spidey.ir

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

51

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

35

46

45

44