نقد سروش آریا منش برای فیلم "جوخه خودکشی" (Suicide Squad)

نقد سروش آریا منش برای فیلم "جوخه خودکشی" (Suicide Squad)

آقا امروز صبح بالاخره تونستم بلیط گیر بیارم و فیلم رو ببینم. نقد آنچنانی بلد نیستم و هر چی میگم فقط نظر خودمه.


ممکن هم هست یک قسمت هایی ـش بشکل اسپویل باشه پس اگه کسی منتظر دیدن فیلمه، نخونه.


حتی بیشتر از حضور سه ابرقهرمان در کنار هم، منتظر دیدن جوخه خودکشی بودم. فیلمی با تبلیغات فراوان و تیزر های فوق العاده از صحنه های نفس گیر که هر کسی را برای دیدنش مجاب می کرد. ولی درست قبل از اکران عمومی فیلم، سیل عظیم نقد های منفی و نارضایتی ها در همه جا پیچید. به شخصه، هیچ علاقه ای به خواندن نقد های منفی قبل از دیدن یک فیلم ندارم، اما حالا متاسفانه در حال نوشتن نقدی نه چندان مثبت هستم.

نفد جوخه خودکشی

داستان با نشان دادن دو صحنه از گذشته ددشات و هارلی کویین، شروع می شود و پس از آن به زمان حال می آید. جایی که تمام شروران زندانی شده اند و زندان بان مشغول اذیت و آزار آنهاست. دلیل اصلی تشکیل جوخه خودکشی، مرگ سوپرمن است و خب دلیل قابل قبولی ـست؛ ولی اینکه ابرقهرمانان دیگری را در فیلم به نمایش میگذارند اما در آن زمان که یک شهر بطور کامل درحال نابودی ـست، نشانی از این ابرقهرمانان نمیبینید بسیار عجیب است! دیدن یونیورسی سینمایی یکپارچه و مرتبط برای هر طرفداری (چه دی سی و چه مارول) یک آرزوست ک از چندین سال قبل به حقیقت پیوسته. ولی این کار به برنامه ریزی بسیار دقیق نیاز دارد که صراحتا در هیچ کجای یونیورس سینمایی دی سی قابل مشاهده نیست.

 

با توجه به دو فیلم اخیر یونیورس دی سی، می توان گفت اولین مشکل، عدم وجود روایت ساده و روان داستان است؛ همیشه "پیچیدگی" گزینه مناسبی برای نشان دادن عظمت نیست. هرچند شاید در مقایسه با "طلوع عدالت"، "جوخه خودکشی" کمی دارای کیفیت بالاتری بود. زمان پرداختن و بها دادن به شخصیت ها خیلی غیر معمول بود و زمانی که فلش بک های اولیه نمایش داده شد دقیقن میتونستی بفهمی کیا بیشتر قراره دیده بشن.برای مثال: کاتانا به یک باره و بدون هیچ پیش زمینه ای وارد داستان شد و تا پایان فیلم شاید به زور 3 جمله کوتاه گفت و رفت!!!

از نظر بازی هم می تونم بگم مزخرف ترین آماندا والر و کاتانا رو در این فیلم دیدم که غیر از بازیگر، بیشتر ضعف های فیلمنامه و دیالوگاشون بودهرچند جرد لتو جوکر نسبتا خوبی رو ایفا کرد ولی به دل من اونجور که انتظار داشتم ننشست. صحنه های کمی رو بهش اختصاص داده بودن و در اصل اگر حذف هم میشد آنچنان آسیبی به فیلم نمی رسید. ولی من با رابطه او با هارلی مشکل داشتم. 

«هارلی کوئین» و «جوکر» در دنیای کمیک رابطه ای عمیقا پیچیده و دارای نقص ولی در عین حال وفادارانه ای با هم دارند و در زیر تمام رفتار و تعاملات جنون آمیز بین آنها نوعی احترام متقابل وجود دارد چون هر دو حس میکنند به هم شباهت دارند. در فیلم  آنها اکثر وقت را جدا از هم هستند ولی همش به یکدیگر فکر میکنند. «مارگو رابی» در نقش «هارلی کوئین» به اون درجه اعلا از وفاداری جنون آمیز به جوکر دست یافته. «جرد لتو» هم همچون یک نوجوان قلب شکسته میمونه! ولی هیچ ارتباط معنادار و جذابی بین آنها وجود نداره. انگار که در دو موج رادیویی متفاوت سیر میکنند و با هم مچ (match)نمیشوند. اصلا انگار در دو فیلم متفاوت حضور دارند! نمیدونم شاید به خاطر نوع شخصیت پردازی جوکره. یا شایدم به خاطر سبک بازیگری جرد لتو بوده یا شایدم جرح و تعدیل های زیاد وانر در این فیلم باعث به وجود آمدن این مشکل شده. ولی در هر حال هر چه که هست ما که هیچ نشانی از زوج محبوب گاتهام در این فیلم نمیبینیم.


نقش جوکر در فیلم   آنقدر نبود که بشه درباره اش خوب قضاوت کرد ولی باز هم میشد خصوصیات جالبی در این جوکر دید. این جوکر غیر قابل پیش بینی است ولی در عین حال با جوکر جک نیکلسون فرق دارد. جوکر جک نیکلسون هم غیر قابل پیش بینی بود ولی تشنه قدرت و انتقام بود و هر کاری میکرد تا به هدفش برسه و به همین دلیل بود که تصمیمات غیر منتظره ای میگرفت. جوکر جرد لتو هم جوکر غیر قابل پیش بینی به نمایش میگذارد ولی انگار فقط در لحظه داره زندگی میکنه و انگار هر چیز جالبی به چشمش بخوره همون لحظه بهش علاقمند میشه ولی بعد ولش میکنه و میره سراغ چیز دیگه! در هر حال هنوز زوده درباره او قضاوت کنیم ولی چیزی که معلومه اینه که هر وقت او را در فیلم میبینیم ازش خوشمون میاد. در ضمن اونایی که فیلم رو دیدن میگن این جوکر حالت های حیوانی (animalistic) داره و مثل یک حیوان شکاری دنبال هدف خودش میره و خیلی هم پیگیره!

هارلی کوئین
نکته دیگه ای ک خیلی روو مخم بود این حضور نالازم ابر قهرمانایی مثل بت من و فلش بود. یه جورایی حس می شد که اضافین و به زور تو داستان چپونده بودنشونسه صحنه برای بتمن و یک صحنه چند ثانیه ای برای فلش! که با حذف آن هم هیچ تغییری در روال داستان پیش نمی آمد.

و اما باید قبول کرد واقعا دنیای سینمایی دی سی  (DCEU) که از سال 2011 و با فیلم ضعیف "گرین لنترن" ایجاد شد، از نظر شخصیت های خبیث کارنامه خوبی نداشته و متاسفانه جلوه های ویژه به کار رفته برای خلق آنها نیز افتضاح بوده؛ از دومزدی بگیر تا آرس در فیلم "واندرومن" و "پارالاکس" در فیلم "گرین لنترن" و البته شخصیت «ساحره» که در این فیلم او رونمایی شد. اولش هواداران خوشحال و ذوق زده شدند که قراره او را بر پرده سینما ببینند چون در دنیای کمیک بوک تاریخچه غنی دارد (از نظر روانشناختی هم پیچیدگی های زیادی داره). اما در نهایت او به یک ویلن کلیشه ای که میخواد دنیا رو بگیره تبدیل شد. نحوه به تصویر کشیده شدن این شخصیت با واکنش منفی و سنگین هواداران روبرو گشت و خیلی ها او را یکی از بدترین خبیث های تاریخ اقتباس های کمیک بوکی دانستند که حتی افکت های خوبی برای نشان دادن قدرت هایش یا اون دستگاهی که بهش میگفت "ماشین" هم ندارد. برادرش یعنی Incubus هم افکت ها رایانه ای خوبی نداشت. اصلا نوع به تصویر کشیده شدن جادو با کلیت فیلم همخوانی نداشت که به بخش اعظم آن برمیگرده به CGI (افکت ها یا گرافیک خلق شده توسط رایانه) به کار رفته در فیلم که به نظر میرسید هنوز تکمیل نشده باشند و انگار سازندگان جلوه های ویژه رایانه ای همچنان داشتند رویشان کار میکردند که وانر از زیر دستشون کشیده شون بیرون و بهشون گفته: دیگه وقت نداریم فیلم فردا اکران میشه!

 

داستان هم خوب نبود و ای کاش  انقدر تایم فیلم پایین نبود. البته برخی صحنه های فان خوبی  داشت ولی همونور که گفتم 99% فقط مخصوص هارلی بود.  سکانس های مربوط به جوکر و هارلی کویین هم تجربه جدیدی بود ولی اصلا خوب نبود. تکنیک فیلم برداری و نمایش بگونه ای انتخاب شده بود که خود را در دنیای آنرمال این دو شخصیت، پیدا می کردی.

بتمن جوخه خودکشی

داشت یادم میرفت! طبق معمول هم یه صحنه کوچیک در مورد ایران داشت که وجود این موارد یه چیز عادی و روتین شده تو فیلمای هالیوودی.

در پایان می توان گفت پس از ناکامی فیلم "بتمن علیه سوپرمن : طلوع عدالت" ، هواداران انتظار داشتند که "جوخه خودکشی" با توجه به داستان و سبک متمایزش ( همکاری و تیم آپ چند شرور معروف کمیک ها برای یک هدف مشترک ) متفاوت و سرگرم کننده باشد اما سر انجام هنگامی که جوخه خودکشی بر روی پرده سینما آمد علی رغم فروش نسبتا زیادی که داشت اما باب میل بینندگان و هواداران و منتقدین نبود ! در حقیقت شاهد فیلمنامه ای غیر منسجم که مسائل بیهوده زیادی در آن وجود داشت ( نظیر فلش بک های زجر آور و بی تاثیر) بودیم. این فیلم فاقد هرگونه داستانک مجذوب کننده است! کارگردان واقعا کاراکترها را دست کم گرفته و به آنها کم محلی میکند. برخلاف تصورات حتی نقش آفرینی ها هم چنان حرفی برای گفتن نداشتند و غیر از «جرد لتو» ( جوکری که بیشتر صحنه هایش حذف شد... ) و «مارگو رابی»، باقی عملکرد باقی بازیگران مناسب نبود! و البته ویلن این فیلم رفت در صدر لیست بدترین خبیث های فیلم های کمیک بوکی!

 

نمره من به این فیلم:

4 از 10

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مرتبط:

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

اتهام کپی برداری به کارگردان فیلم جوخه خودکشی

شکایت از وارنر به خاطر حذف صحنه های جوکر از فیلم جوخه خودکشی!

10 فیلم ناامید كننده ابرقهرمانی  

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

50 دلیل برای تنفر از فیلم "بتمن علیه سوپرمن"

50 فیلم ابرقهرمانی و کمیک بوکی برتر تاریخ سینما

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Nightwatcher
#1 Nightwatcher 1395-05-18 13:20
آقا سروش ممنون بابت نقد
فقط یه سوال دارم. این فیلم نسبت به bvs چقدر بهتره؟ یعنی خودمونی میخوام بگم نسبت به bvs شرف داره؟
نسبت به فیلمای قبلی چقدر پیشرفت حاصل شده؟ چند درصد؟
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#2 S.T.A.R.K 1395-05-18 14:15
منم دیشب فیلمو دیدم و به نظرم فیلم نسبتا ضعیفی بود. داستان خیلی کوتاه و عجله ای روایت میشه ابتدا شخصیت هارو معرفی میکنه و بعدش اماندا والر پیشنهاد تشکیل تیم رو مطرح میکنه. نمیدونم با اینکه بتمن و فلش در حال فعالیت هستن چرا رو اونا حساب نمیکنن و میخوان از bad guys استفاده کنن در حالی اماندا والر بتمن رو میشناسه و حتی از هویت مخفیش خبر داره. فیلم میخواد در زمان کمی داستان تعداد زیادی از افراد رو روایت کنه که ما قبلا اونارو تو فیلمای دیسی ندیدیم و با بیشترشون اشنایی نداریم و حالا اونارو به عنوان یه تیم در کنار هم میبینیم و در این مدت محدود نمیشه با شخصیت های داستان ارتباط برقرار کرد.حالا یه بررسی رو شخصیت های فیلم انجام میدم:
1-ددشات: حضور ددشات از بقیه اعضای جوخه طولانی تره و اونو بیشتر از بقیه میبینیم و با گذشته ش اشنا میشیم در کل ددشات با بازی عالی ویل اسمیت از نقاط قوت فیلم بود.
2-جوکر:نقش جوکر تو فیلم اونقدری که انتظار داشتم نبود قبل از اکران فکر میکردم جوکر دشمن جوخه باشه ولی جوکر فقط به عنوان نقش مکمل هارلی کویین تو فیلم. حضور جوکر رو میشه به دو بخش تقسیم کرد 1-فلش بک های اوریجین هارلی کویین 2-زمان حال و تلاش برای نجات هارلی از زندان بازی جرد لتو هم نه اون چیزی که انتظار داشتم بود نه خیلی ضعیف درکل این نقش رو خوب بازی کرد
3-هارلی کویین: هارلی همون چیزیه که باید باشه از بهترین بخش های فیلم صحنات هارلی کویین بود و من به شخصه مشکلی با هارلی نداشتم و فکر میکنم پرفکت بود
4-ریک فلگ : در یک جمله: "خوب بود". من از تعامل فلگ با اماندا والر و ددشات خیلی خوشم اومد.
5-کاپیتان بومرنگ: از وقتی تریلر دوم رو دیدم عاشق بومرنگ شدم. اگه بیشتر بهش پرداخته میشد خیلی بهتر بود ولی همین حضور تقریبا کوتاهش هم بسیار جذاب و فان بود.
6-ال دیابلو: اصلا فکرشو نمیکردم دیابلو نقش مهمی تو فیلم داشته باشیم. در اوایل ماموریت هم میبینیم که در مبارزات کاری انجام نمیده و معتقده که نمیتونه قدرتشو کنترل کنه. اواخر فیلم بیشتر با گذشته دیابلو اشنا میشیم و در نبرد پایانی نقش مهمی ایفا میکنه.
7-کیلر کراک : یکی از نقاط ضعف فیلم. کراک واقعا هیچ جذابیتی نداره فقط تو یه سکانس به کمک هارلی کویین یه موقعیت فان خلق میکنه ولی این به این معنی نیست که نقش مهمی تو فیلم نداره فقط کاراکتری نیست که بشه از حضورش لذت برد.
8-کاتانا: بدون هیچ مقدمه ای وارد فیلم میشه میشه و حضور زیادی هم نداره جذابیتی هم نداره شخصیت پردازی هم نداره کلا بگم نبودش به فیلم کمک بزرگی میکرد واقعا حضورش اضافیه و به شلوغ شدن فیلم کمک میکنه.
9-slipknot: بیخیال :D اخه چی بگم؟ حضورش به عنوان یکی از از اعضای جوخه درحد فلش بود و کلا ده کلمه دیالوگ داشت همون اول کار هم از داستان حذف شد.
بتمن هم حضور زیادی تو فیلم نداشت
همونطور که دیدید فیلم کاراکترهای خوب کم نداشت و اگه خلوت تر بود و داستان خوبی داشت و به در مدت زمان کافی به شخصیت ها پرداخته میشد میتونست یه فیلم عالی باشه
در ضمن نمره ی متا شده 40 یعنی 4 نمره کمتر از bvs
نقل قول کردن
Nightwatcher
#3 Nightwatcher 1395-05-18 14:51
#2
استارک جان پاسخ شما به سوال من چیه؟ میشه پاسخ بدی؟
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#4 S.T.A.R.K 1395-05-18 14:55
به نقل از Nightwatcher:
#2
استارک جان پاسخ شما به سوال من چیه؟ میشه پاسخ بدی؟

نظر من اینه که bvs حداقل جذابیت هایی داشت که suicide squad همون هارو هم نداره .
نقل قول کردن
Nightwatcher
#5 Nightwatcher 1395-05-18 15:01
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Nightwatcher:
#2
استارک جان پاسخ شما به سوال من چیه؟ میشه پاسخ بدی؟

نظر من اینه که bvs حداقل جذابیت هایی داشت که suicide squad همون هارو هم نداره .

یعنی در این حد؟؟
ولی شما که به چندتا نکته مثبت درباره این فیلم اشاره کردی... bvs که کلا نکات مثبتش فقط نیم ساعت اول فیلم بود و بن افلک و یه خرده هم واندروومن!
من که گیج شدم!
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#6 S.T.A.R.K 1395-05-18 15:07
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Nightwatcher:
#2
استارک جان پاسخ شما به سوال من چیه؟ میشه پاسخ بدی؟

نظر من اینه که bvs حداقل جذابیت هایی داشت که suicide squad همون هارو هم نداره .

یعنی در این حد؟؟
ولی شما که به چندتا نکته مثبت درباره این فیلم اشاره کردی... bvs که کلا نکات مثبتش فقط نیم ساعت اول فیلم بود و بن افلک و یه خرده هم واندروومن!
من که گیج شدم!

درسته من گفتم بعضی از شخصیت های فیلم خیلی خوب بودن مثل ددشات و کاپیتان بومرنگ ولی این برای خوب بودن فیلم کافی نیست وقتی فیلم کارگردانی ضعیفی داره و نمیتونه از پتانسیل این شخصیت ها استفاده کنه چه فایده ای داره و یکی از نکاتی که به فیلم ضربه بزرگی میزنه شلوغ بودنشه. bvs هر چقدر هم بد بود حداقل تونست منو سرگرم کنه
نقل قول کردن
Nightwatcher
#7 Nightwatcher 1395-05-18 15:15
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Nightwatcher:
#2
استارک جان پاسخ شما به سوال من چیه؟ میشه پاسخ بدی؟

نظر من اینه که bvs حداقل جذابیت هایی داشت که suicide squad همون هارو هم نداره .

یعنی در این حد؟؟
ولی شما که به چندتا نکته مثبت درباره این فیلم اشاره کردی... bvs که کلا نکات مثبتش فقط نیم ساعت اول فیلم بود و بن افلک و یه خرده هم واندروومن!
من که گیج شدم!

درسته من گفتم بعضی از شخصیت های فیلم خیلی خوب بودن مثل ددشات و کاپیتان بومرنگ ولی این برای خوب بودن فیلم کافی نیست وقتی فیلم کارگردانی ضعیفی داره و نمیتونه از پتانسیل این شخصیت ها استفاده کنه چه فایده ای داره و یکی از نکاتی که به فیلم ضربه بزرگی میزنه شلوغ بودنشه. bvs هر چقدر هم بد بود حداقل تونست منو سرگرم کنه

ok
ولی به نظر من که این فیلم میتونه سرگرم کننده تر از bvs باشه.
بگذریم... من که فقط به فیلم واندروومن امید دارم. چون که داستانش سرراست و اوریجیناله. فقط اوریجین یک نفر رو روایت میکنه و پیچیدگی نداره.
فقط خدا به خیر کنه...
نقل قول کردن
PashaxSpidey
#8 PashaxSpidey 1395-05-18 15:20
این فیلم کمک کرد یکم قدر زک اسنایدر رو بیشتر بدونیم :D
به نظر BvS Ultimate Edition تدوین بهتری از این فیلم داشت و فیلم نامش یکم پخته تر بود ...
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#9 S.T.A.R.K 1395-05-18 15:26
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Nightwatcher:
#2
استارک جان پاسخ شما به سوال من چیه؟ میشه پاسخ بدی؟

نظر من اینه که bvs حداقل جذابیت هایی داشت که suicide squad همون هارو هم نداره .

یعنی در این حد؟؟
ولی شما که به چندتا نکته مثبت درباره این فیلم اشاره کردی... bvs که کلا نکات مثبتش فقط نیم ساعت اول فیلم بود و بن افلک و یه خرده هم واندروومن!
من که گیج شدم!

درسته من گفتم بعضی از شخصیت های فیلم خیلی خوب بودن مثل ددشات و کاپیتان بومرنگ ولی این برای خوب بودن فیلم کافی نیست وقتی فیلم کارگردانی ضعیفی داره و نمیتونه از پتانسیل این شخصیت ها استفاده کنه چه فایده ای داره و یکی از نکاتی که به فیلم ضربه بزرگی میزنه شلوغ بودنشه. bvs هر چقدر هم بد بود حداقل تونست منو سرگرم کنه

ok
ولی به نظر من که این فیلم میتونه سرگرم کننده تر از bvs باشه.
بگذریم... من که فقط به فیلم واندروومن امید دارم. چون که داستانش سرراست و اوریجیناله. فقط اوریجین یک نفر رو روایت میکنه و پیچیدگی نداره.
فقط خدا به خیر کنه...

اره دقیقا منم فکر میکنم واندروومن میتونه فیلم خوبی بشه ولی جاستیس لیگ رو اصلا بهش امیدی ندارم. فلش و اکوامن رو نمیشه الان دربارشون چیزی گفت ولی از این اکوامن اصلا خوشم یعنی الکی دارکش کردن و کارگردان فیلم اختصاصیش هم که تخصص ش ساخت فیلم های ترسناکه من خیلی فیلمهای جیمز وان رو دوست دارم ولی واسه اکوامن ... نمیدونم..
در کل بزار suicide squad خیلی یهویی اتفاق میفته یعنی همون اول کاراکترهایی که نمیشناسیم رو به عنوان یه تیم جمع میکنه و میفرسته به ماموریت :o واقعا درک نمیکنم الان که دیسی داره جاستیس لیگ و فیلمهای اختصاصی اعضای اون رو میسازه چه نیازی به ساخت این فیلم بود
نقل قول کردن
Nightwatcher
#10 Nightwatcher 1395-05-18 16:45
#9
شاید آکوامن فقط قیافش اونجوریه. احتمالا دارک نیست ولی بی اعصابه. بزن بهادره. مثل اون اوایل ثور که وارد اونجرز شد. آخه زک همه رو یه خرده از دارک بودن درآورده.
فلش هم از نظر قیافه به کامیکش شباهت نداره. ولی اگه شخصیتش خوب باشه مهم نیست. لباسش هم خلاقانه ست ولی جا داره بهتر بشه.

مثل bvs فیلمنامه جاستیس لیگ رو هم کریس تریو نوشته. یعنی باید بیشتر از همه نگران شلوغ بودن و شلختگی و منسجم نبودن داستان باشیم.
نقل قول کردن
redmonster
#11 redmonster 1395-05-18 17:07
نمیدونم چی بگم، ولی به قول معروف دی سی خشت اول رو بد گذاشته، از همون mos معلوم بود دی سی فقط برای اینکه از دور عقب نمونه میخواد فیلمای خودشو جلو ببره، ولی متاسفانه با این کاراش دید مردم رو نسبت به فیلمای کمیکی منفی میکنه، همونطور که تو گیشه هم شاهد شکستشون بودیم. به هر حال یه کور سوی امیدی دارم jl خوب از اب دربیاد، ولی بازم جشم اب نمیخوره، کلا فقط تریلر های خوش ساخت میدن بیرون ولی اصل فیلماشون تو خالیه
========
اینم به کوری چشم اونایی که فکر میکنن سایت با فیلتر شدنش زمین خورده، اونروز هم به اون man of tomorrow که گفته بود بازدید سایت افت کرده گفتم بازدید سایتمون از سایتای کمیکی دیگه بیشتره، بفرمایید، حتی با اینکه بازدیدمون هم افت کرده ولی بازم از سایتای دیگه سرتریم.
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#12 Samwel Tarly 1395-05-18 19:10
جوخه انتحار هم بد شد تا حداقل متوجه بشیم که مشکل دی سی فقط زک اسنایدر نیست و جاهای دیگه هم مشکل دارن.وارنر فقط میخواست برای خودش یه دنیای جدید بسازه اما چی شد؟باعث شد که این همه شخصیت ببینیم اما بدون داستان.ای کاش فیلم های اختصاصی بتمن و واندروومن قبل از bvs می اومدن و تو اون فیلم ها یه نشانه هایی از شخصیت های دیگر میدیدم و اصن تو فیلم بتمن اشاراتی به جوکر و هارلی کویین می شد تا بار همه چی رو جوخه نباشه.اما کاری نمیشه کرد.خدا کنه واندروومن خوب بشه تا امیدوار باشیم.برای جاستس لیگ هم فعلا چیزی نمی خوام بگم اما از تو تریلرش معلوم بود که فیلم fun هست و مثل bvs بیش از حد دارک نیست.
نقل قول کردن
demonsam
#13 demonsam 1395-05-19 04:29
به نقل از Nightwatcher:
آقا سروش ممنون بابت نقد
فقط یه سوال دارم. این فیلم نسبت به bvs چقدر بهتره؟ یعنی خودمونی میخوام بگم نسبت به bvs شرف داره؟
نسبت به فیلمای قبلی چقدر پیشرفت حاصل شده؟ چند درصد؟

ب نظر من نقد, ی چیز کاملن شخصیه
ممکنه یکی موافقش باشه و یکی مخالفش
من می گم این فیلم قوی تر از bvs بود ولی نکات منفی ش ب چشم میخورد چون شخصیت پردازی ک حرف اول رو میزنه وجود نداشت. ما همه با اوریجین بتمن و سوپر من آشناییم و فیلم های زیادی هم ازشون ساخته شده ولی کی هارلی رو میشناسه؟ کی در مورد کاپتان بومرنگ می دونه؟ اینا چیزاییه ک ب ی داستان, هرچند هم ک قوی باشه لطمه میزنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45