نقد و بررسی بازی Lego Marvel Super Heroes 2

نقد و بررسی بازی Lego Marvel Super Heroes 2

وقتشه این بازی رو براتون نقد کنیم!

همه ی ما می دانیم که دنیای سینمایی مارول پر است از لحظات فان و ناب،خب در واقع با ساخته شدن بازی Lego Marvel Super Heroes 2 این لحظه ها وارد دنیای بازی هم شدند!این بازی دارای نقاطی است که احساس می کنید یک فیلم از MCU است و با قدرت شروع می شود.

مقدمه: بازی های لگویی را این روز ها زیاد می بینیم. بازی هایی که با عنوان ها و سبک ها و شخصیت های مختلف عرضه می شوند و اسباب بازی هایشان وارد بازار می شوند.لگو بعد از ساخت بازی Lego Marvel Super Heroes طی چند سال اخیر در ساخت بازی هایی با عنوان مارول یا دی سی مانند Lego Avengers و یا Lego Batman 3 چندان موفق نبوده و خوب عمل نکرده.و طرفداران کم کم نا امید شده بودند که ناگهان یک خبر واقعا هیجانی اینترنت را منفجر کرد! بله! لگو اعلام کرد که می خواهد قسمت دوم بازی Lego Marvel Super Heroes بسازد و روزنه ی امید را برای هواداران باز کند.

خب در واقع من این بازی رو تهیه کردم تا نقد و بررسی این بازی در سایت قرار بگیره و شما بیش از پیش با بازی Lego Marvel Super Heroes 2 آشنا بشید.پس با من همراه باشید با نقد و بررسی بازی Lego Marvel Super Heroes 2.

 بازی لگویی مارول

نام:ابرقهرمانان لگویی 2Lego Marvel Super Heroes 2

سبک: Action/Platform

کنسول ها:Ps4/Xbox One/Pc

ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment

سازنده: Traveller's Tales Games

تاریخ انتشار:23 آبان 1396

درجه ی سنی:7+

داستان:داستان این قسمت به دنبال ادامه ی وقایع قسمت اول در سال 2013 است اما به پیش بینی گسترده ای از این سری نیاز ندارد.داستان تقریبا از رویداد جنگ های مخفی سال 2015 پیروی می کند و کم کم توضیح می دهد که می تواند با شکوه باشد ولی می توانست خیلی خیلی بهتر باشد.داستان بازی با تفسیر خیره کننده ای از محافظان کهکشان در xandar به منظور دفاع از نیرو های نوا شروع می شود.در همین هنگام کانگ فاتح این بار با استفاده از سفینه اش می خواهد تمام نیرو ها و دنیا های موازی مارول را جمع آوری و ترکیب کرده و یک شهر فیزیکی جدید به نام Chronopolis بسازد.این شهر متشکل از تکه هایی از مناطق و دوره های زمانی مختلف مارول است.یعنی در آن یک نسخه از Asgard،شهر نا انسان ها (آتلیان)،نیویورک سال 2099،نیویورک نوآر،مصر،واکاندا و چند جای دیگر وجود دارد. همانطور که داستان اصلی در حال گسترش است، انتقام جویان و دیگر قهرمانان از سراسر دنیای مارول نیرو های خود را جمع آوری می کنند برای پیدا کردن قطعات کریستال هایی به نام .Nexusدر واقع این کریستال ها در سراسر Chronopolis پراکنده اند و در هر مرحله ویلنی یکی از این کریستال ها را پیدا کرده و شما باید کریستال ها را از او بگیرید.البته گاهی این داستان تقریبا تکراری می شود.

 بازی لگویی اسپایدرمن

گرافیک:باید بگویم که گرافیک بازی خیلی نبست به بازی های قبلی لگو پیشرفت کرده و ما گرافیک بهتری را مشاهده می کنیم.طراحی شخصیت ها هم مانند قسمت قبل با بهترین جزئیات انجام گرفته. شهر Chronopolis جلوه ی عالی ای یافته است.در واقع درست است که این شهر از نیویورک قسمت اول بزرگ تر نیست ولی شما دوست دارید در گوشه به گوشه ی Chronopolis بگردید و از توجه سازندگان به طراحی های محیط لذت ببرید. محیط ها و مرحله ها هم آنقدر متنوع هستند که ممکن است محو آنها شوید.

گیم پلی:گیم پلی بازی نسخه ی بهبود یافته ی قسمت های قبل است.لگو با یک برنامه ریزی اساسی معما ها،پازل ها،باس فایت ها و ... را درون بازی قرار داده است. گیم پلی گاهی با خراب کردن یا شکستن وسایل و ساختن و اهدای دوباره ی آنها همراه است ولی گاهی بسیار ساده هستند ولی در عین سادگی لگو معماهای مختلفی را در مراحل گنجانده تا لذت ببرید.ولی این سادگی جزء جذابیت اصلی بازی های لگو مخصوصا برای کودکان و بزرگ تر هاست.

 قهرمانان مارول

درست است که در قسمت اول شما بسیار درگیر می شدید تا قدرت شخصیت ها را پیدا کرده و معما ها را حل کنید ولی در این قسمت چون خیلی از شخصیت ها را می شناسید دیگر خیلی کم با این مسئله مواجه می شوید.ولی لگو با فرمول موفق قسمت های قبل توانسته پس از دو دهه مراحلی را با گیم پلی های مختلف خلق کند.همچنین در این بازی به شخصیت پردازی برخی شخصیت ها مانند مردعنکبوتی،کاپیتان مارول،کامالا خان،دکتر استرنج و کاپیتان آمریکا توجه بیشتری شده است. برخی از قابلیت های جدید هم به بازی اضافه شده اند مانند تیم آپ های جالب (هر چند در بازی لگو مارول اونجرز شاهد تیم آپ قهرمانان بودیم) و تغییر در زمان (از توانایی های دکتر استرنج).در واقع همه ی این ها وقتی جالب می شوند که شما می خواهید ببینید که ماموریت بعدیتان چیست و کانگ چه برنامه ای دارد؟

 پیتر پارکر لگویی

یکی دیگر از برگ برنده های این بازی وجود لیست بلند پرواز کاراکتر ها و شخصیت های مختلف است.برخی از شخصیت ها هم قدرت های جدیدی پیدا کرده اند و ظاهرشان مانند دنیای سینمایی مارول است و تقریبا می توانیم بگوییم که ادامه ی آن است.مردعنکبوتی در این قسمت علاوه بر پرتاب تار و تاب خوردن می تواند تعداد زیادی تار را به اطراف خود پرتاب کند و تعداد زیادی از دشمنان را از بین ببرد یا شما با نگه داشتن یک دکمه می توانید سریع تر در محیط ها تاب بخورید یا به چیزی که آرزویش را داشتید برسید یعنی از دیوار بالا رفتن.این قدرت ها درمورد دیگر کاراکتر ها هم صدق می کنند.همچنین بر خلاف قسمت اول شما می توانید به زیر آب بروید و در دنیای زیر آب هم مسابقه بدهید.خیلی از شخصیت ها هم که در قسمت قبل حضور داشتند مانند ثور،هالک،مردآهنی،کاپیتان آمریکا و ... در این قسمت حاضرند ولی ظاهرشان مانند دنیای سینمایی مارول است.در واقع اگر از حضور مردان ایکس و 4 شگفت انگیز صرف نظر کنیم،این بازی مارولی ترین بازی مارول است.

برخلاف اوریجین قسمت اول این بازی،مردان ایکس و چهار شگفت انگیز در بازی حضور ندارند زیرا آن موقع هنوز دیزنی فاکس را نخریده بود و این واقعا ناراحت کننده است در حالی که قسمت اول بر حول و حوش مردان ایکس و چهار شگفت انگیز می چرخید. خوشبختانه، شخصیت های اصلی جدید خیلی زیاد هستند و مارول فرصت را به قهرمانان جدیدش داده. کامالا خان، به عنوان میز مارول، فویل خوشامدگویی را به بیشتر ابرقهرمانان از دنیا های دیگر ارائه می دهد؛ او و گون عنکبوتی (گون استیسی که تبدیل به زن عنکبوتی در یک جهان متناوب شد) به اوج لذت بردن و ماجرا های خود می پردازند و هدف این بازی تقریبا این نوجوانان است. تمرکز بر شخصیت های کمیک بوکی استودیوی فیلم سازی مارول در طی چند سال گذشته باعث شده که به طور کلی کاپیتان مارول و پلنگ سیاه و محافظان کهکشان نقش مهمی را در خط داستانی ایفا کنند.

 لگو مارول هیروز

شما می توانید با شخصیت ها و ویلن های مختلف درسراسر دنیای مارول آشنا شوید و تجربه ی خوبی با آنان داشته باشید.البته این را هم در نظر داشته باشید که گاهی توانایی های دو فرد در یک مرحله نه تنها مانند قسمت اول متفاوت نیستند بلکه مانند هم هستند.مثلا هم استارلرد و هم مردآهنی می توانند پرواز کنند،هر دو می توانند تیر پرت کنند،هر دو می توانند لگو های نقره ای شکل را از بین ببرند و فقط  ظاهر و صداپیشه و نام آنها با هم فرق دارد و در یک مرحله هر دوی آنها حضور دارند.

شما با گروه های مختلف ابرقهرمانی نظیر محافظان کهکشان،اونجزر،نا انسان ها و گروهی مشابه انتقام جویان جوان سر و کار دارید. همچنین می توانید پس از رد کردن مراحل داستانی بازی در محیط های بازی بچرخید و شخصیت های جدید را به دست آورید،مکعب های طلایی جمع کنید،مسابقه ها را انجام دهید یا استن لی را از مخمصه هایش نجات دهید!شما پس از رد کردن مراحل اصلی داستانی و انجام دادن مرحله های فرعی تازه می بینید که حدود 25 درصد بازی را رفته اید و هنوز لیست شخصیت های شما برای پر شدن جای بسیار دارد.

 شخصیت های لگویی

صحنه های خنده دار و فان در بازی زیاد هستند:شما می توانید با نگه داشتن یک دکمه با استار لرد شروع به رقصیدن کنید و دشمنانتان و مردم هم همراه شما برقصند یا از تیکه انداختن های جالب مردعنکبوتی به دشمنانش لذت ببرید.ولی گاهی اوقات این شوخی ها بیش از اندازه می شوند به طوری که دیگر برایتان جالب نیستند.گاهی هم انگار داستان ها بی خود به پایان می رسند مثلا من توقع یک انقلاب پایانی و نفس گیر از مرحله ی آخر داشتم ولی با دیدن پایان بازی نظرم کاملا عوض شد.ماجراجویی ها گاهی کمی طولانی اجرا می شوند ولی در نهایت به تدریج از دست می روند.

نکته ی منفی ای که شاید با آن مواجه شوید این است که ممکن است گیم پلی برای شما تکراری باشد و از بازی کردن خسته شوید.در واقع گیم پلی ها سخت و بد قلق نیستند فقط گاهی اوقات نمی توانند خوب با هم ادغام شوند.دوربین بازی گاهی هم گیج کننده می شود مخصوصا در هنگام پرواز!البته هر چند سیستم پرواز کردن پیشرفت خوبی داشته ولی شما گاهی به راحتی نمی توانید در هنگام پرواز مسیرتان را ببینید.

 

اگر شما دوست داشتید که همان صداپیشه های قسمت اول را در نقش کاراکتر ها ببینید باید بگم که نا امید خواهید شد زیرا تمام صدا پیشه ها عوض شده اند و کسانی دیگری جای آنها را گرفته اند.

بخش دیگری در بازی وجود دارد که در اتاق کالکتور جریان دارد،در این بخش شما می توانید شخصیت مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و به مبارزه با سه شخصیت دیگر بپردازید و رتبه و پول کسب کنید.باس فایت ها هم در سطح عالی و قابل قبولی اجرا شده اند و تنوع بسیار عالی بین آنها رواج دارد و در این قسمت بسیار سخت تر شده اند مخصوصا باس فایت آخر.در واقع اوج نبوغ سازندگان این بازی مربوط به باس فایت های زیاد و قدرت های ویلن های مختلف می شود.

نکته ی جالب دیگر این است که در قسمت اول قبل از هر مرحله ماریا هیل راجب مکان و مرحله توضیح می داد ولی در این قسمت این کار بر عهده ی جیمسون است که واقعا خنده دار است!

 شخصی سازی

بخش شخصی سازی و ساختن آدم جدید هم خیلی پیشرفت کرده و شما هر کاری که می خواهید می توانید انجام دهید و این دقیقا همان چیزی است که در قسمت اول منتظرش بودید یعنی علاوه بر تغیر قیافه و صورت و کلاه،می توانید قدرت شخصیتی که میسازید را هم تعین کنید که مثلا از دیوار بالا برود،پرواز کند،لیزر پرت کند یا مشت بزند و ...

دیالوگ ها هم در سطح عالی و قابل قبولی قرار دارند و شما می توانید آنچه که طرفداران آرزو دارند در دنیای سینمایی مارول ببینند را ببینید، یعنی کل کل راکت راکون و تونی استارک یا تیم آپ مردعنکبوتی و دکتر استرنج.بخش های مربوط به دکتر اسرنج هم حالت عرفانی تری پیدا کرده اند و عالی با دنیای سینمایی مارول ادغام شده اند.شما با گون عنکبوتی،مردعنکبوتی 2099،پلنگ سیاه،کاپیتان مارول تجربه های خوبی را پشت سر خواهید گذاشت.البته در یک مرحله هم مردعنکبوتی 2099 هم مردعنکبوتی شگفت انگیز و هم گون عنکبوتی حضور دارند و قدرت هایشان آنچنان فرقی با هم ندارد،مخصوصا مردعنکبوتی 2099 و مردعنکبوتی شگفت انگیز.

بسیاری از شخصیت هایی هم که شما در تریلر ها دیدید از قبیل ویژن،مرد مورچه ای،هلا،آدام وارلاک،بلک ویدو،هاکای و ... در مراحل داستانی بازی نیستند و شما باید آنها را باز ((Unlock کنید.

 

افرادی هم که نسخه ی eDelux بازی را تهیه کردند می توانند در آینده کد هایی را خریداری کنند که مراحلی از محافظان کهکشان 2،انتقام جویان:جنگ بی نهایت،پلنگ سیاه،مرد مورچه ای و واسپ،کلوک و داگر و فراری ها برای آنها باز شود.علاوه بر این مراحل پک های جدیدی از شخصیت ها به منوی آنها اضافه خواهد شد.

نتیجه گیری: خوشبختانه بازی Lego Marvel Super Heroes 2 یک بازی خوب و بسیار مثبت گرایانه از مارول و لگو است که توانسته خاطره ی بد بازی قبلی مشترک مارول و لگو (لگو انتقام جویان) را از بین ببرد و راه درست خود را ادامه دهد.بازی دارای المان های بسیار خوبی می باشد که می تواند شما را هیجان زده کند و تجربه ی خوبی را برای شما رقم بزند.درواقع بازی می توانست خیلی خیلی بهتر باشد ولی گاهی مسائل کوچک باعث می شود که نتواند مانند قسمت اول بدرخشد.مطمئنا این بازی مانند بازی های دیگر عظیم نیست، اما اگر شما یک طرفدار دو آتیشه ی  مارول یا یک کمیک خوان (یا هر دو) هستید، گیم پلی و شایستگی شگفت انگیز این بازی ارزشمند خواهد بود.Lego Marvel Super Heroes 2  به سیستم سال های قبل احترام می گذارد.شما نباید توقعی که از قسمت اول را داشتید از این قسمت داشته باشید ولی اگر دلتان می خواهد تا ماجرا های طنز و جالب لگو و دنیای سینمایی مارول را در یک بازی ویدیویی مشاهده کنید هیچ شکی در خرید بازی Lego Marvel Super Heroes 2 نیست. پس از تمام این سالها، فرمول لگو هنوز برنده است،اما فقط به سختی!

نکات مثبت: وجود شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول و دنیا های دیگر،لحظات خنده دار،گرافیک،شخصیت پردازی

نکات منفی: گیم پلی قدیمی،پایان بازی

امتیاز:8 از 10

علیرضا نوروزی

alispider

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی بازی " ابرقهرمانان مارول لگویی"

كارتون ابر قهرمانان لگویی مارول + لینك دانلود و تماشا

20 بازی کمیک بوکی که هرگز منتشر نشدند

بهترین و بدترین بازی های کمیک بوکی در سبک مبارزه ای (FIGHTING)

15 بازی برتر ساخته شده از روی شخصیت های مارول (MARVEL)

10 بازی مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

15 بازی برتر ساخته شده از روی شخصیت های دی سی (DC)

10 بازی دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 بازی برتر مرد عنكبوتی

بدترین بازی های ابرقهرمانی (TOP 10 WORST SUPERHERO GAMES)

10 بازی کمیک بوکی برتر تاریخ

15 بازی برتر سبك "بزن بزن" (BEAT 'EM UP)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Migel ohera
#1 Migel ohera 1396-09-29 19:47
خسته نباشيد اقاي نوروزي بابت نقد خوبتون ،
اين بازيو حتما بايد تجربه كرد واقعا عالي به نظر ميرسه
منتهي همون موقع اومدم براي ps4 بخرم قيمتش خيلي خيلي
بالا بود ، أنشالله كه قيمتش اومد پايين تر به همراه سيزن پس خريداريش ميكنم كه بتونم تمامي بسته هاي الحاقيشم دانلود كنم .
نقل قول کردن
star avengers
#2 star avengers 1396-09-29 22:00
خسته نباشید بابت نقد خوبتان این بازی رو برای کامپیوتر دانلود کردم و بازی کردم بازی خوبی هست یکی از مشکلات بازی های لگو اینه که وقتی بیش از دو ساعت بازی بخاطر گیم پلی بازی خسته کننده میشه
نقل قول کردن
a.v.s
#3 a.v.s 1396-09-29 22:28
ممنون از نقد بسیار عالی تون آقای نوروزی

راستش منتظر یک نقد درست و حسابی از این بازی بودم و چه کسی بهتر از آقای علیرضا نوروزی میتوانست نقد عالی بنویسد (در کنار دیگر دوستانی که در صنعت بازی و نقد بازی های ویدیویی تخصص دارند)
ولی یک نکته ای خواستم بگم و آن هم این است که این بازی درواقع اقتباسی است از داستان Kang Dynasty (سلسله کانگ) است (فکر کنم این رو سازندگان بازی گفته بودند).

و آقای نوروزی و دوستان، از شما یک پرسش میخواهم بپرسم. با وجود توافق بین دیزنی و فاکس، آیا بسته الحاقی شخصیت های مردان ایکس و چهار شگفت انگیز ممکن است منتشر شود؟
نقل قول کردن
alispider
#4 alispider 1396-09-29 22:47
به نقل از Migel ohera:
خسته نباشيد اقاي نوروزي بابت نقد خوبتون ،
اين بازيو حتما بايد تجربه كرد واقعا عالي به نظر ميرسه
منتهي همون موقع اومدم براي ps4 بخرم قيمتش خيلي خيلي
بالا بود ، أنشالله كه قيمتش اومد پايين تر به همراه سيزن پس خريداريش ميكنم كه بتونم تمامي بسته هاي الحاقيشم دانلود كنم .

خیلی ممنون.بله من بازی رو 1 روز پس از عرضه گرفتم و باید بگم قیمتش بالا بود.امیدوارم بتونید تجربش کنید و از دستش ندید.
به نقل از star avengers:
خسته نباشید بابت نقد خوبتان این بازی رو برای کامپیوتر دانلود کردم و بازی کردم بازی خوبی هست یکی از مشکلات بازی های لگو اینه که وقتی بیش از دو ساعت بازی بخاطر گیم پلی بازی خسته کننده میشه

خیلی متشکرم.
به نقل از a.v.s:
ممنون از نقد بسیار عالی تون آقای نوروزی

راستش منتظر یک نقد درست و حسابی از این بازی بودم و چه کسی بهتر از آقای علیرضا نوروزی میتوانست نقد عالی بنویسد (در کنار دیگر دوستانی که در صنعت بازی و نقد بازی های ویدیویی تخصص دارند)
ولی یک نکته ای خواستم بگم و آن هم این است که این بازی درواقع اقتباسی است از داستان Kang Dynasty (سلسله کانگ) است (فکر کنم این رو سازندگان بازی گفته بودند).

و آقای نوروزی و دوستان، از شما یک پرسش میخواهم بپرسم. با وجود توافق بین دیزنی و فاکس، آیا بسته الحاقی شخصیت های مردان ایکس و چهار شگفت انگیز ممکن است منتشر شود؟

خیلی ممنونم شما لطف دارید.واقعا ناراحت شدم. :sad: ان شاالله حالتان زود تر خوب شود.امیدوارم همیشه سلامت باشید.
خب بله اگه نسخه ی Deluxe رو می خریدید این کمیک هم داخل یک پاکت نامه بود.در مورد بسته ی الحاقی مردان ایکس و چهارشگفت انگیز هم باید بگم اطلاعی ندارم ولی یک بسته ی الحاقی از این بازی امروز منتشر شد که در اون شخصیت های فیلم محافظان کهکشان 2 بودند.
نقل قول کردن
Fardad 35
#5 Fardad 35 1396-09-29 23:01
با سلام و خسته نباشید به بهترین سایت کمیک بوکی ایران.
عالی بود آقای نوروزی فقط میخواستم بگم که این بازی واسه ی نینتندو سویچ هم ارائه شده.
به نظر من مود مکسیمیوم کارنوم خیلی باحاله ، نیویورک 2099 هم که جای خود داره و بهتر از همه اینه که من عاشق گروه چمپیونز هستنم ( بعد از مت موداک :P ) که بازی بصورت کارکتر پک توی سیزن پس قرار داده.
شخصیت سازی هم عالی شده و دیگه لازم نیست برای داشتن قدرت کاراکتر قیافه اش را برایش بگذارید.
و در آخر فقط بی بی گروت :lol: !!!
نقل قول کردن
Spiderx
#6 Spiderx 1396-09-30 15:47
به نقل از alispider:
به نقل از Migel ohera:
خسته نباشيد اقاي نوروزي بابت نقد خوبتون ،
اين بازيو حتما بايد تجربه كرد واقعا عالي به نظر ميرسه
منتهي همون موقع اومدم براي ps4 بخرم قيمتش خيلي خيلي
بالا بود ، أنشالله كه قيمتش اومد پايين تر به همراه سيزن پس خريداريش ميكنم كه بتونم تمامي بسته هاي الحاقيشم دانلود كنم .

خیلی ممنون.بله من بازی رو 1 روز پس از عرضه گرفتم و باید بگم قیمتش بالا بود.امیدوارم بتونید تجربش کنید و از دستش ندید.
به نقل از star avengers:
خسته نباشید بابت نقد خوبتان این بازی رو برای کامپیوتر دانلود کردم و بازی کردم بازی خوبی هست یکی از مشکلات بازی های لگو اینه که وقتی بیش از دو ساعت بازی بخاطر گیم پلی بازی خسته کننده میشه

خیلی متشکرم.
به نقل از a.v.s:
ممنون از نقد بسیار عالی تون آقای نوروزی

راستش منتظر یک نقد درست و حسابی از این بازی بودم و چه کسی بهتر از آقای علیرضا نوروزی میتوانست نقد عالی بنویسد (در کنار دیگر دوستانی که در صنعت بازی و نقد بازی های ویدیویی تخصص دارند)
ولی یک نکته ای خواستم بگم و آن هم این است که این بازی درواقع اقتباسی است از داستان Kang Dynasty (سلسله کانگ) است (فکر کنم این رو سازندگان بازی گفته بودند).

و آقای نوروزی و دوستان، از شما یک پرسش میخواهم بپرسم. با وجود توافق بین دیزنی و فاکس، آیا بسته الحاقی شخصیت های مردان ایکس و چهار شگفت انگیز ممکن است منتشر شود؟

خیلی ممنونم شما لطف دارید.واقعا ناراحت شدم. :sad: ان شاالله حالتان زود تر خوب شود.امیدوارم همیشه سلامت باشید.
خب بله اگه نسخه ی Deluxe رو می خریدید این کمیک هم داخل یک پاکت نامه بود.در مورد بسته ی الحاقی مردان ایکس و چهارشگفت انگیز هم باید بگم اطلاعی ندارم ولی یک بسته ی الحاقی از این بازی امروز منتشر شد که در اون شخصیت های فیلم محافظان کهکشان 2 بودند.

ببخشید نسخه ی deluxeآن چه قیمتی دارد??
نقل قول کردن
Fardad 35
#7 Fardad 35 1396-09-30 22:02
به نقل از Spiderx:
به نقل از alispider:
به نقل از Migel ohera:
خسته نباشيد اقاي نوروزي بابت نقد خوبتون ،
اين بازيو حتما بايد تجربه كرد واقعا عالي به نظر ميرسه
منتهي همون موقع اومدم براي ps4 بخرم قيمتش خيلي خيلي
بالا بود ، أنشالله كه قيمتش اومد پايين تر به همراه سيزن پس خريداريش ميكنم كه بتونم تمامي بسته هاي الحاقيشم دانلود كنم .

خیلی ممنون.بله من بازی رو 1 روز پس از عرضه گرفتم و باید بگم قیمتش بالا بود.امیدوارم بتونید تجربش کنید و از دستش ندید.
به نقل از star avengers:
خسته نباشید بابت نقد خوبتان این بازی رو برای کامپیوتر دانلود کردم و بازی کردم بازی خوبی هست یکی از مشکلات بازی های لگو اینه که وقتی بیش از دو ساعت بازی بخاطر گیم پلی بازی خسته کننده میشه

خیلی متشکرم.
به نقل از a.v.s:
ممنون از نقد بسیار عالی تون آقای نوروزی

راستش منتظر یک نقد درست و حسابی از این بازی بودم و چه کسی بهتر از آقای علیرضا نوروزی میتوانست نقد عالی بنویسد (در کنار دیگر دوستانی که در صنعت بازی و نقد بازی های ویدیویی تخصص دارند)
ولی یک نکته ای خواستم بگم و آن هم این است که این بازی درواقع اقتباسی است از داستان Kang Dynasty (سلسله کانگ) است (فکر کنم این رو سازندگان بازی گفته بودند).

و آقای نوروزی و دوستان، از شما یک پرسش میخواهم بپرسم. با وجود توافق بین دیزنی و فاکس، آیا بسته الحاقی شخصیت های مردان ایکس و چهار شگفت انگیز ممکن است منتشر شود؟

خیلی ممنونم شما لطف دارید.واقعا ناراحت شدم. :sad: ان شاالله حالتان زود تر خوب شود.امیدوارم همیشه سلامت باشید.
خب بله اگه نسخه ی Deluxe رو می خریدید این کمیک هم داخل یک پاکت نامه بود.در مورد بسته ی الحاقی مردان ایکس و چهارشگفت انگیز هم باید بگم اطلاعی ندارم ولی یک بسته ی الحاقی از این بازی امروز منتشر شد که در اون شخصیت های فیلم محافظان کهکشان 2 بودند.

ببخشید نسخه ی deluxeآن چه قیمتی دارد??

برای چه کنسولی؟
نقل قول کردن
Spiderx
#8 Spiderx 1396-09-30 22:35
به نقل از Fardad 35:
به نقل از Spiderx:
به نقل از alispider:
به نقل از Migel ohera:
خسته نباشيد اقاي نوروزي بابت نقد خوبتون ،
اين بازيو حتما بايد تجربه كرد واقعا عالي به نظر ميرسه
منتهي همون موقع اومدم براي ps4 بخرم قيمتش خيلي خيلي
بالا بود ، أنشالله كه قيمتش اومد پايين تر به همراه سيزن پس خريداريش ميكنم كه بتونم تمامي بسته هاي الحاقيشم دانلود كنم .

خیلی ممنون.بله من بازی رو 1 روز پس از عرضه گرفتم و باید بگم قیمتش بالا بود.امیدوارم بتونید تجربش کنید و از دستش ندید.
به نقل از star avengers:
خسته نباشید بابت نقد خوبتان این بازی رو برای کامپیوتر دانلود کردم و بازی کردم بازی خوبی هست یکی از مشکلات بازی های لگو اینه که وقتی بیش از دو ساعت بازی بخاطر گیم پلی بازی خسته کننده میشه

خیلی متشکرم.
به نقل از a.v.s:
ممنون از نقد بسیار عالی تون آقای نوروزی

راستش منتظر یک نقد درست و حسابی از این بازی بودم و چه کسی بهتر از آقای علیرضا نوروزی میتوانست نقد عالی بنویسد (در کنار دیگر دوستانی که در صنعت بازی و نقد بازی های ویدیویی تخصص دارند)
ولی یک نکته ای خواستم بگم و آن هم این است که این بازی درواقع اقتباسی است از داستان Kang Dynasty (سلسله کانگ) است (فکر کنم این رو سازندگان بازی گفته بودند).

و آقای نوروزی و دوستان، از شما یک پرسش میخواهم بپرسم. با وجود توافق بین دیزنی و فاکس، آیا بسته الحاقی شخصیت های مردان ایکس و چهار شگفت انگیز ممکن است منتشر شود؟

خیلی ممنونم شما لطف دارید.واقعا ناراحت شدم. :sad: ان شاالله حالتان زود تر خوب شود.امیدوارم همیشه سلامت باشید.
خب بله اگه نسخه ی Deluxe رو می خریدید این کمیک هم داخل یک پاکت نامه بود.در مورد بسته ی الحاقی مردان ایکس و چهارشگفت انگیز هم باید بگم اطلاعی ندارم ولی یک بسته ی الحاقی از این بازی امروز منتشر شد که در اون شخصیت های فیلم محافظان کهکشان 2 بودند.

ببخشید نسخه ی deluxeآن چه قیمتی دارد??

برای چه کنسولی؟

Ps4
نقل قول کردن
Fardad 35
#9 Fardad 35 1396-10-01 08:00
به نقل از Spiderx:
به نقل از Fardad 35:
به نقل از Spiderx:
به نقل از alispider:
به نقل از Migel ohera:
خسته نباشيد اقاي نوروزي بابت نقد خوبتون ،
اين بازيو حتما بايد تجربه كرد واقعا عالي به نظر ميرسه
منتهي همون موقع اومدم براي ps4 بخرم قيمتش خيلي خيلي
بالا بود ، أنشالله كه قيمتش اومد پايين تر به همراه سيزن پس خريداريش ميكنم كه بتونم تمامي بسته هاي الحاقيشم دانلود كنم .

خیلی ممنون.بله من بازی رو 1 روز پس از عرضه گرفتم و باید بگم قیمتش بالا بود.امیدوارم بتونید تجربش کنید و از دستش ندید.
به نقل از star avengers:
خسته نباشید بابت نقد خوبتان این بازی رو برای کامپیوتر دانلود کردم و بازی کردم بازی خوبی هست یکی از مشکلات بازی های لگو اینه که وقتی بیش از دو ساعت بازی بخاطر گیم پلی بازی خسته کننده میشه

خیلی متشکرم.
به نقل از a.v.s:
ممنون از نقد بسیار عالی تون آقای نوروزی

راستش منتظر یک نقد درست و حسابی از این بازی بودم و چه کسی بهتر از آقای علیرضا نوروزی میتوانست نقد عالی بنویسد (در کنار دیگر دوستانی که در صنعت بازی و نقد بازی های ویدیویی تخصص دارند)
ولی یک نکته ای خواستم بگم و آن هم این است که این بازی درواقع اقتباسی است از داستان Kang Dynasty (سلسله کانگ) است (فکر کنم این رو سازندگان بازی گفته بودند).

و آقای نوروزی و دوستان، از شما یک پرسش میخواهم بپرسم. با وجود توافق بین دیزنی و فاکس، آیا بسته الحاقی شخصیت های مردان ایکس و چهار شگفت انگیز ممکن است منتشر شود؟

خیلی ممنونم شما لطف دارید.واقعا ناراحت شدم. :sad: ان شاالله حالتان زود تر خوب شود.امیدوارم همیشه سلامت باشید.
خب بله اگه نسخه ی Deluxe رو می خریدید این کمیک هم داخل یک پاکت نامه بود.در مورد بسته ی الحاقی مردان ایکس و چهارشگفت انگیز هم باید بگم اطلاعی ندارم ولی یک بسته ی الحاقی از این بازی امروز منتشر شد که در اون شخصیت های فیلم محافظان کهکشان 2 بودند.

ببخشید نسخه ی deluxeآن چه قیمتی دارد??

برای چه کنسولی؟

Ps4

من خودم ps4 دارم و دلوکس این بازی تو ایران نیست ولی میتونید از آمازون بخرید که اونم سخته پس توی مرورگر سرچ کنید خرید از آمازون و بعد روی یکی از سایت ها کلیک کنید قیمت تقریبا 450 هستش ( بخاطر عوارض و گمرک ) یا اگر نمیتوانید نسخه معمولی رو بگیرید و dlc ( پک) session pass بگیرید که همه پک ها را تا الان دارد یا می توانید dlc ها را جدا بگیرید و یا میتوانید با گیفت خود دلوکس بازی را دیجی تالی بگیرید که تقریبا 350 تومان هستش.
من همه شرایط را گفتم حالا خودتان می توانید تصمیم بگیرید.
نقل قول کردن
poriya09
#10 poriya09 1399-09-10 02:05
سلام مایلز مورالز تو این بازی حضور داره
نقل قول کردن
poriya09
#11 poriya09 1399-09-10 08:18
به نقل از poriya09:
سلام مایلز مورالز تو این بازی حضور داره

؟؟
نقل قول کردن
alispider
#12 alispider 1399-12-28 19:26
به نقل از poriya09:
به نقل از poriya09:
سلام مایلز مورالز تو این بازی حضور داره

؟؟

در مراحل داستانی نیست. باید در مراحل فرعی بازش کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45