خبر داغ! سه گانهٔ بعدی اسپایدرمن در دستور ساخت سونی بوده و در دنیای سینمایی مارول قرار خواهد داشت!

خبر داغ! سه گانهٔ بعدی اسپایدرمن در دستور ساخت سونی بوده و در دنیای سینمایی مارول قرار خواهد داشت!

حدسمون درست بود این پایان اسپایدرمن در MCU نیست!

 زمانی که خبر از توافق سونی و مارول به گوش ما رسید تنها یک فیلم تکی و یک فیلم کراس اوری را نوید می‌داد بنابراین در نگاه اول همگی ما فکر می‌کردیم اسپایدرمن راهی به خانه نیست آخرین فیلم از فرنچایز در دنیای سینمایی مارول و MCU می‌باشد و کراس اور هم یک فیلمی مانند جنگ بی نهایت یا پایان بازی است و با توجه به محوریت مولتی ورس و جهان های موازی کاملا قابل پیش بینی بود اما بعد از پخش اطلاعات بیشتر و اکران فیلم‌های اخیر سونی؛ صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم ونوم ۲ و ساخت سریال دیزنی پلاسی اوریجین و روزهای اولیهٔ پیتر پارکر MCU کم کم به آیندهٔ اسپایدرمن و شخصیت‌های فرعی اش در ام سی یو امیدوار شدیم و تریلر موربیوس نیز مزید بر علت شد!

فیلم شش خبیث

حال خانم «ایمی پاسکال» تهیه کنندهٔ طرف سونی در مصاحبه‌ای با فندانگو رسما تایید کرده که اسپایدرمن راهی به خانه نیست پایان کار مردعنکبوتی در ام سی یو نیست: "این آخرین فیلمی نیست که قراره با مارول بسازیم... این آخرین فیلم اسپایدرمن(راهی به خانه نیست) نیست! " "ما داریم آماده می‌شیم برای ساخت فیلم بعدی مردعنکبوتی با  ]بازی[تام هالند و ]کمک و همراهی[ مارول. ما در فکر این سه فیلم هسیتم و هم‌اکنون سراغ سه ]پروژه[ بعدی می‌رویم. این آخرین فیلم MCU ما نیست."

ونم اسپایدرمن

بر این اساس ما می‌دانیم که لااقل سه فیلم دیگر علاوه بر پروژه دیزنی پلاسی اسپایدرمن در دستور ساخت سونی و مارول قرار دارد و قطعا سه گانهٔ بعدی داخل MCU و در خلال رخداد‌های فیلم‌های مارول قرار می‌گیرد. ضمن این‌که می‌دانیم فیلم‌های غیر اسپایدرمنی با شخصیت‌های اسپایدرمنی(!) نیز دیگر بی ربط به MCU نخواهند بود و فیلم موربیوس و البته فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون این مهم را بیش از پیش مشخص خواهد کرد.

اسپابدرمن 4 ونوم

با توجه به ورود ونوم دنیای سونی به MCU قابل پیش بینی است که سه فیلم بعدی برمبنای داستان سیمبیوت باشد که در نهایت به مبارزهٔ بین ادی براک و پیتر پارکر منتهی گردد!!!

و البته از یاد نبریم که نورمن آزبورن در رویداد تهاجم مخفی نقش پررنگی داشت بنابراین با توجه به سریال دیزنی پلاسی اقتباسی این داستان هیچ بعید نیست شاهد ارتباطات تنگاتنگ درون دنیایی نیز باشیم.

 

نظر شما چیست؟ خبراز این بهتر داریم؟

 

مطالب مرتبط :

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

هالک 2
#1 هالک 2 1400-09-08 20:16
چقدر عالی
منتظر نورمن تو تهاجم مخفی باشیم پس؟
البته هیچی تایید نشده
ای کاش تو پایان شش گانه مبارزه با کارنیج را ببینیم دوباره چون اون نبرد به درد خودشون می خورد !
درکل خیلی عالی
............... مرسی
الان منتظر ورود مایلز و.....
البته ممکنه به مولتی ورس ختم بشه!
اصلا شاید ممکنه ۹گانه بشه :lol:
من خیلی دوست دارم خبیث های دیگر را هم ببینم ونوم باید یا آخر شش گانه بیاد یا پنجم
چون چهارم باید درباره خبیث های دیگه باشه
پیشنهاد من (به عنوان کسی که دوست دارم انیمیشن ساز یا فیلم ساز (کارگردان)مردعن کبوتی بشم ...مسخره نکنید ):
فیلم سوم ونوم : به چالش کشیدن خبیث های دیگر ونوم و پرداختن به گذشته سیمبیوت و رابطه او با اسپایدرمن
فیلم چهارم اسپایدی :
پرداختن به دشمنان دیگر اسپایدرمن (ای کاش هایدرو من :cry:
ولی می تونن به کریون یا موربیوس هم برسن (البته فکر یعنی حدس می زنم والچر باشه چون یه پروژه مخفی با مارول داره )
فیلم پنجم اسپایدی :
پرداختن به سیمبیوت ونوم و تقابل آن دو
و در انتها شکست اسپایدرمن و پیروزی ونوم و بازگشت... کارنیج!!!!!!
فیلم ششم
نبرد اسپایدی و ونوم با کارنیج
و در انتها ورود کنال!!! 8)
نظرتون ....
فکرم بده یا خوب ؟
نقل قول کردن
Agent bishop
#2 Agent bishop 1400-09-08 20:35
من خیلی دوست دارم از کلون ساگا اقتباس کنند مخصوصا کلون ساگا دنیای آلتیمیت چون بیشتر حالت علمی _ امنیتی داره و همینطور نسبت به بقیه داستان های کلونی برای سینما مناسب تره تازه ونوم هم می‌توانند یه جوری بهش ربط بدن .
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1400-09-08 20:54
پس این تام هالند این چند وقت اخیر داشت چی میگفت؟
کلا این بچه حد وسط نداره
نقل قول کردن
masiha_87
#4 masiha_87 1400-09-08 20:55
ایول!
ممنون بابت پوشش خبر!
یه مقاله ای تو cbr خوندم در رابطه با اینکه ساخت فیلم اختصاصی مایلز مورالز از پروژه های آینده ی "مارول/سونی" لو رفته! جووووون؛ چه حالی دارم میکنم :lol: ! به نظر من تام هالند اصلا بازیگر بدی نیست. ایرادی که توی mcu داشت بیشتر از سر داستان هاش بود که کلا هول اونجرز و مرد آهنی میچرخید؛ به نظرم تو این موضوع زیاده روی کردن. ببینید این موضوع که قهرمانای دیگه ی مارول توی فیلمای مرد عنکبوتی حضور داشته باشن یه موضوعه ولی اینکه کلا هول تونی استارک بچرخن هم یه موضوع! شخصیت هایی که صد در صد در آینده ی mcu خواهیم دید:
۱. گوئن استیسی (مگه اصلا بدون اون میشه؟)
۲. مایلز مورالز (که اصلا فیلم اختصاصیش لو رفته!)
۳. ونوم (ونوم mcu، نه ونوم سونی ورس!)
۴. هری (اون که صد در صد!)
۵. اون دستیار سیاه پوست جیمسون که اسمش یادم نیست.
عناوین آینده احتمالا دیگه دارای "خانه" نباشن چون این یه سه گانه ی کاملا جدیده! حالا اگه "خانه" داشته باشن...
۱. جلوی خانه
۲. غرب خانه
۳. شمال خانه
۴. ضلع جنوبی خانه
۵. شمال شرغی خانه نرسیده به پذیرایی... اِ چیز نه این نیست :lol: .
امیدوارم این سه گانه ی جدید دارای داستان های کاملا کاملا و کاملا (سه بار) اختصاصی بدون حتی کوچکترین کامئو از شخصیت های دیگه ی مارول باشن ( به جز امیدوارم ددپول که انصافا یه چیز دیگس)

#1:
یکم حس میکنم زیادی دارید روی ماجرای سیمبیوت ها تاکید میکنید! اگه هر قسمت سه گانه درمورد اونا باشه که اصلا نمیشه!
نقل قول کردن
Sepehr Joker
#5 Sepehr Joker 1400-09-08 20:57
ب آیند ساخت فیلم مرد عنکبوتی ۴ با بازی حاج توبی کبیر بالاخره
نقل قول کردن
masiha_87
#6 masiha_87 1400-09-08 20:58
به نقل از mtm:
پس این تام هالند این چند وقت اخیر داشت چی میگفت؟
کلا این بچه حد وسط نداره

:lol: به خاطر حضور توبی و اندرو جو گیر شده همینجوری یه چیزی گفته! البته خیلی تاکید داشت!
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1400-09-08 21:26
به نقل از masiha_87:
ایول!
ممنون بابت پوشش خبر!
یه مقاله ای تو cbr خوندم در رابطه با اینکه ساخت فیلم اختصاصی مایلز مورالز از پروژه های آینده ی "مارول/سونی" لو رفته! جووووون؛ چه حالی دارم میکنم :lol: ! به نظر من تام هالند اصلا بازیگر بدی نیست. ایرادی که توی mcu داشت بیشتر از سر داستان هاش بود که کلا هول اونجرز و مرد آهنی میچرخید؛ به نظرم تو این موضوع زیاده روی کردن. ببینید این موضوع که قهرمانای دیگه ی مارول توی فیلمای مرد عنکبوتی حضور داشته باشن یه موضوعه ولی اینکه کلا هول تونی استارک بچرخن هم یه موضوع! شخصیت هایی که صد در صد در آینده ی mcu خواهیم دید:
۱. گوئن استیسی (مگه اصلا بدون اون میشه؟)
۲. مایلز مورالز (که اصلا فیلم اختصاصیش لو رفته!)
۳. ونوم (ونوم mcu، نه ونوم سونی ورس!)
۴. هری (اون که صد در صد!)
۵. اون دستیار سیاه پوست جیمسون که اسمش یادم نیست.
عناوین آینده احتمالا دیگه دارای "خانه" نباشن چون این یه سه گانه ی کاملا جدیده! حالا اگه "خانه" داشته باشن...
۱. جلوی خانه
۲. غرب خانه
۳. شمال خانه
۴. ضلع جنوبی خانه
۵. شمال شرغی خانه نرسیده به پذیرایی... اِ چیز نه این نیست :lol: .
امیدوارم این سه گانه ی جدید دارای داستان های کاملا کاملا و کاملا (سه بار) اختصاصی بدون حتی کوچکترین کامئو از شخصیت های دیگه ی مارول باشن ( به جز امیدوارم ددپول که انصافا یه چیز دیگس)

#1:
یکم حس میکنم زیادی دارید روی ماجرای سیمبیوت ها تاکید میکنید! اگه هر قسمت سه گانه درمورد اونا باشه که اصلا نمیشه!

ببخشید اشتباه یچیزی فرستاده بودم خب ببینید اول از همه عیبی نداره که دشمن های مرد عنکبوتی به تونی ربط داشتن یه بچه ۱۶ غیر منطقی دشمن شخصی داشته باشه
بدون گوئن والا البته سلیقه شماست ولی باید توجه داشته باشید اگه قرار بود از گوئن استفاده کنه همون اول میکردم در ضمن آلان یک عشق دیگه داره که خب خوبه دیگه
نقل قول کردن
s.p.i
#8 s.p.i 1400-09-08 21:28
#3 البته آقای ترابی یادمه میگفت از بچگی دوست داشت اسپایدرمن بشه ظاهرا برا خودمم عجیب بود که چرا همچین چیزی گفته که به نظرم چیز خاصی نیست برا خودش حرفی زده
نقل قول کردن
s.p.i
#9 s.p.i 1400-09-08 21:38
واقعا خبر خوبی بود آقای فقیه خوش خبر باشند خوشحالم تام هالند همچنان توی mcu باقی میمونه
فرصت های زیادی برای اقتباس بیشتر و بهتر از داستان های مرد عنکبوتی هست و البته فرصت برای دشمنان و شخصیت مکمل های اسپایدرمن هست
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#10 AM SM BM SM 1400-09-08 21:40
سلام
ممنون بابت این خبر عالی!
آه آه آها آها!!! هو هو هو هو هو هو، تام هالند باید برقصه، تام هالند باید برقصه، تام هالند باید برقصه بابا تام هالند باید برقصه!!!! :lol: آقا همه باید به من مژدگانی بدید. نمیدونم چرا ولی به جای آقای فقیه به من بدید!!! :lol: بالاخره میتونیم با خیال راحت فیلم راهی به خانه نیست رو ببینیم و نگران این نباشیم و اسپایدی بره توی دنیای مزخرف سونی. البته این تازه آغاز راهه و باید دید فیلم های بعدی اسپایدرمن چطور میشه. اگر سه فیلم اول درباره به بلوغ رسیدن پیتر و متوجه شدن سختی و ارزش قهرمان بودن توسط او بود، اگر دو فیلم اول فضای بازتر و رنگارنگ تری داشتند، سه گانه دوم باید سنگین تر باشند و حول این محور بچرخند که پیتر متوجه میشه قهرمان موندن چقدر سخته و در این بین سختی های زیادی بکشه و داستان ها هم با توجه به جنبه های fun و باحالشون، دارک تر و عمیق تر بشن. امیدوارم این فیلم ها بتونند باز هم کیفیت بالای خودشون رو حفظ کنند و بتونند فیلم های بهتری رو ارائه بدن. اما به نظرم فیلم راهی به خانه نیست در ادامه پیتر پارکر در mcu خیلی تاثیر داره و اگر این فیلم اشتباه بزرگی داشته باشه، قضیه اصلا خوب نمیشه. فعلا چیزی که جلوی روی ماست، فیلم راهی به خانه نیسته که امیدوارم با کیفیت باشه.
به نقل از masiha_87:
ایول!
ممنون بابت پوشش خبر!
یه مقاله ای تو cbr خوندم در رابطه با اینکه ساخت فیلم اختصاصی مایلز مورالز از پروژه های آینده ی "مارول/سونی" لو رفته! جووووون؛ چه حالی دارم میکنم :lol: ! به نظر من تام هالند اصلا بازیگر بدی نیست. ایرادی که توی mcu داشت بیشتر از سر داستان هاش بود که کلا هول اونجرز و مرد آهنی میچرخید؛ به نظرم تو این موضوع زیاده روی کردن. ببینید این موضوع که قهرمانای دیگه ی مارول توی فیلمای مرد عنکبوتی حضور داشته باشن یه موضوعه ولی اینکه کلا هول تونی استارک بچرخن هم یه موضوع! شخصیت هایی که صد در صد در آینده ی mcu خواهیم دید:
۱. گوئن استیسی (مگه اصلا بدون اون میشه؟)
۲. مایلز مورالز (که اصلا فیلم اختصاصیش لو رفته!)
۳. ونوم (ونوم mcu، نه ونوم سونی ورس!)
۴. هری (اون که صد در صد!)
۵. اون دستیار سیاه پوست جیمسون که اسمش یادم نیست.
عناوین آینده احتمالا دیگه دارای "خانه" نباشن چون این یه سه گانه ی کاملا جدیده! حالا اگه "خانه" داشته باشن...
۱. جلوی خانه
۲. غرب خانه
۳. شمال خانه
۴. ضلع جنوبی خانه
۵. شمال شرغی خانه نرسیده به پذیرایی... اِ چیز نه این نیست :lol: .
امیدوارم این سه گانه ی جدید دارای داستان های کاملا کاملا و کاملا (سه بار) اختصاصی بدون حتی کوچکترین کامئو از شخصیت های دیگه ی مارول باشن ( به جز امیدوارم ددپول که انصافا یه چیز دیگس)


واقعا با دیدن این کامنت از شما جا خوردم. نمیدونم چند بار دیگه باید گفته بشه که این حرف اصلا درست نیست که پیتر پارکر تام هالند زیادی "حول" تونی استارک و اونجرز میچرخه. میشه بگید اصلا این حرف یعنی چی؟ میشه برای حرفتون دلیل بیارید؟ اگر برای حضور و ورود پیتر به mcu میگید، خب چطوری انتظار دارید یه بچه ۱۶ ساله توی فاز سوم مارول همینجوری سرش رو بندازه بیاد توی اونجرز و با عقل جور در بیاد؟ اگر پیتر پارکر هر طور دیگه ای وارد mcu میشد یا باید منطق به زیر پا میرفت، یا اینکه پیتر پارکر به این جایگاه که توی یه سیاره دیگه با ثانوس بجنگه نمیرسید. (به دلیلی که گفتم. چون اون از فاز سوم مارول وارد mcu شد و طبیعتا نمیشه انتظار دیگه ای داشت.) اگر درباره خبیث هاش میگید، من نمیفهمم بعضی ها چه مشکلی با این دارند! بابا چطوری انتظار دارید یه بچه ۱۶ ساله پایه بره دشمن اختصاصی برای خودش جمع کنه و باهاشون بجنگه و هیچ کس هم کاری باهاش نداشته باشه؟! آیا این بده که پیتر پارکر و فیلم های او از mcu تغذیه کنند؟ چرا توجه نمیشه که این افراد شاید اولش مشکلشون با تونی بود، اما خیلی زود مشکلشون با پیتر شخصی شد. اگر منظورتون از تم فیلم هاست که من از این منظر هیچ مشکلی نمیبینم. توی فیلم اول که حضوری تونی بسیار کم و به اندازه بود که به پیتر کمک کرد و توی فیلم دوم هم همه اون حرف ها درباره تونی استارک بعدی و اینا فقط سکوی پرتابی بودند برای قوس شخصیتی پیتر که متوجه مسئولیتی که داره بشه. حالا خدایی میشه بگید چرا پیتر زیادی حول تونی و اونجرز چرخید؟ میشه دلیل بیارید؟ کلا فکر میکنم وقتی یه رویه غلط راه میفته، خیلی ها بدون هیچ دلیلی همینطوری ازش دفاع میکنند. شما هم اگر میشه دلیلی بیارید!
یه چیز دیگه، چرا بدون گوئن استیسی نمیشه؟ مارول یکی از دلایلی که از اسم "مری جین" استفاده نکرد به خاطر فیلم های توبی مگوآیر بود بعد چطور بیاد بعد از چند سالی که از فیلم های اندور گذشته گوئن استیسی رو وارد mcu کنه؟ ضمن اینکه وقتی الان پیتر یه معشوقه با شخصیت پردازی عالی داره، چه نیازی به گوئن هست؟! و البته نمیشه گفت صد در صد او توی mcu هست و به نظرم احتمالش کم هم هست. اون دستیار سیاه پوست جیمسون هم که میگید، "رابی رابرتسون" هست.
یه چیز دیگه که فکر کنم تعجب آور ترین بخش کامنتتون بود که با دیدنش شاخ در آوردم! اگر به من بگن که کدوم قهرمان بهتره در فیلم های اسپایدرمن کامئو داشته باشه، "ددپول" آخرین نفری هست که توی لیست من قرار میگیره. نوع هنجار شکنانه، شلخته، درهم برهم و بی نظم ددپول که ما میدونیم که اون هم میدونه داخل یه فیلم هست، اصلا نباید در فیلم شخصیت دیگه ای باشه که کاملا به گند میکشه اش و کلاس اون فیلم رو میاره پایین، حتی در حد یک کامئو! اگر قهرمانان دیگه توی فیلم ددپول حضور داشته باشند، اشکالی نداره، اما اگر ددپول باشه اصلا خوب نیست و باعث میشه ما اون فیلم رو باور نکنیم و رشته اتصالمون با فیلم قطع بشه. مورد بعدی درجه سنی فیلمه. فیلم های ددپول با درجه R هستند که پر از کلی شوخی های زننده هستند که اصلا هواداراش با همین حال میکنند، اما فیلم های اسپایدرمن PG-13 هستند و اکثر سنین میتونند اون رو ببینند و حتی برای فروش فیلم هم شده که نمیان فیلم اسپایدرمن رو درجه R کنند. چون اگر فیلم اسپایدرمن درجه R داشته باشه هواداران اسپایدی ناراحت میشن و اگر ددپول حتی در یک کامئو بدون شوخی های زشت و زننده بامزه اش باشه، هوادارای ددپول ناراحت میشن. (به این میگن بازی دو سر باخت!) و البته راستش من این رو باید بگم که خیلی هم از ددپول خوشم نمیاد و به نظرم چنان چیزی نیست که به خاطر دیدارش با پیتر هیجان داشته باشم اما شاید بد نباشه که تام هالند در فیلم اختصاصی ددپول حضور کوتاهی داشته باشه. و البته من همه این دلایلی که گفتم خارج از علاقه نداشتند خودم به ددپول بود. و البته میشه بگید کوچکترین کامئو از قهرمانان دیگه در فیلم اسپایدرمن چه مشکل خیلی بزرگی داره؟ با این منطق که دیگه پیتر چرا توی کمیک هاش این همه با اونجرز کراس اور داشته؟ چه اشکالی داره که اسپایدی بین‌المللی در سطح مارول بشه؟ من هم نمیگم حالا یه قهرمانی بیاد کل فیلم اسپایدرمن رو درگیر خودش کنه اما اینکه شما کوچکترین کامئو از شخصیت دیگه (به جز بدترین موردشون!) رو گناه میدونید من رو متعجب میکنه!
نقل قول کردن
هالک 2
#11 هالک 2 1400-09-08 21:43
با احترام ....
به شمابه نقل از masiha_87:
ایول!
ممنون بابت پوشش خبر!
یه مقاله ای تو cbr خوندم در رابطه با اینکه ساخت فیلم اختصاصی مایلز مورالز از پروژه های آینده ی "مارول/سونی" لو رفته! جووووون؛ چه حالی دارم میکنم :lol: ! به نظر من تام هالند اصلا بازیگر بدی نیست. ایرادی که توی mcu داشت بیشتر از سر داستان هاش بود که کلا هول اونجرز و مرد آهنی میچرخید؛ به نظرم تو این موضوع زیاده روی کردن. ببینید این موضوع که قهرمانای دیگه ی مارول توی فیلمای مرد عنکبوتی حضور داشته باشن یه موضوعه ولی اینکه کلا هول تونی استارک بچرخن هم یه موضوع! شخصیت هایی که صد در صد در آینده ی mcu خواهیم دید:
۱. گوئن استیسی (مگه اصلا بدون اون میشه؟)
۲. مایلز مورالز (که اصلا فیلم اختصاصیش لو رفته!)
۳. ونوم (ونوم mcu، نه ونوم سونی ورس!)
۴. هری (اون که صد در صد!)
۵. اون دستیار سیاه پوست جیمسون که اسمش یادم نیست.
عناوین آینده احتمالا دیگه دارای "خانه" نباشن چون این یه سه گانه ی کاملا جدیده! حالا اگه "خانه" داشته باشن...
۱. جلوی خانه
۲. غرب خانه
۳. شمال خانه
۴. ضلع جنوبی خانه
۵. شمال شرغی خانه نرسیده به پذیرایی... اِ چیز نه این نیست :lol: .
امیدوارم این سه گانه ی جدید دارای داستان های کاملا کاملا و کاملا (سه بار) اختصاصی بدون حتی کوچکترین کامئو از شخصیت های دیگه ی مارول باشن ( به جز امیدوارم ددپول که انصافا یه چیز دیگس)

#1:
یکم حس میکنم زیادی دارید روی ماجرای سیمبیوت ها تاکید میکنید! اگه هر قسمت سه گانه درمورد اونا باشه که اصلا نمیشه!

ببینید ...من روی سیمبیوت تأکید نکردم...
در واقع من گفتم در دو گانه آخر باید راجب سیمبیوت باشه و فیلم چهارم صد در صد باید راجب دشمنان اسپادرمن که در فیلم نبودند...!
در رابطه با حرفتون باید بگم
فکر نمیکنم ونومی در آن سی یو ببینیم
اما احتمالا بقیه بالاست
من در کمیک از شخصیت های مونث به ندرت خوشم میاد
اما گوئن بنظرم شخصیت فانی داره :lol:
نقل قول کردن
raya1979
#12 raya1979 1400-09-08 21:56
پس باید دعا کنیم که نو وی هوم فیلم خوب و خفنی از آب در بیاد و بترکونه که اگه این خراب بشه بعید نیست لغو کنن سه گانه بعدی رو
کلا اسپایدرمن از قسمت سوم سه گانه هاش شانس نمیاره :lol:
ولی حسابی براش هیجان دارم
ممنون از پوشش خبر
نقل قول کردن
P.B.P
#13 P.B.P 1400-09-08 22:07
سلام
خدا را شکررررررر!
به نقل از Sepehr Joker:
ب آیند ساخت فیلم مرد عنکبوتی ۴ با بازی حاج توبی کبیر بالاخره

ان شاءاللّه که بشه.
نقل قول کردن
هالک 2
#14 هالک 2 1400-09-08 22:09
به نقل از mtm:
پس این تام هالند این چند وقت اخیر داشت چی میگفت؟
کلا این بچه حد وسط نداره

با منید؟
نقل قول کردن
s.p.i
#15 s.p.i 1400-09-08 22:09
به نقل از s.p.i:
[quote name="masiha_87"]ایول!
ممنون بابت پوشش خبر!
یه مقاله ای تو cbr خوندم در رابطه با اینکه ساخت فیلم اختصاصی مایلز مورالز از پروژه های آینده ی "مارول/سونی" لو رفته! جووووون؛ چه حالی دارم میکنم :lol: ! به نظر من تام هالند اصلا بازیگر بدی نیست. ایرادی که توی mcu داشت بیشتر از سر داستان هاش بود که کلا هول اونجرز و مرد آهنی میچرخید؛ به نظرم تو این موضوع زیاده روی کردن. ببینید این موضوع که قهرمانای دیگه ی مارول توی فیلمای مرد عنکبوتی حضور داشته باشن یه موضوعه ولی اینکه کلا هول تونی استارک بچرخن هم یه موضوع! شخصیت هایی که صد در صد در آینده ی mcu خواهیم دید:
۱. گوئن استیسی (مگه اصلا بدون اون میشه؟)
۲. مایلز مورالز (که اصلا فیلم اختصاصیش لو رفته!)
۳. ونوم (ونوم mcu، نه ونوم سونی ورس!)
۴. هری (اون که صد در صد!)
۵. اون دستیار سیاه پوست جیمسون که اسمش یادم نیست.
عناوین آینده احتمالا دیگه دارای "خانه" نباشن چون این یه سه گانه ی کاملا جدیده! حالا اگه "خانه" داشته باشن...
۱. جلوی خانه
۲. غرب خانه
۳. شمال خانه
۴. ضلع جنوبی خانه
۵. شمال شرغی خانه نرسیده به پذیرایی... اِ چیز نه این نیست :lol: .
امیدوارم این سه گانه ی جدید دارای داستان های کاملا کاملا و کاملا (سه بار) اختصاصی بدون حتی کوچکترین کامئو از شخصیت های دیگه ی مارول باشن ( به جز امیدوارم ددپول که انصافا یه چیز دیگس)

#1:
یکم حس میکنم زیادی دارید روی ماجرای سیمبیوت ها تاکید میکنید! اگه هر قسمت سه گانه درمورد اونا باشه که اصلا نمیشه!

پیامم یکم درست نمیدونم گفت چرا مریجین یادت رفت خواستم بگم عیب نداره که دشمن های مرد عنکبوتی به تونی ربط دارن
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1400-09-08 22:14
به نقل از هالک 2:
به نقل از mtm:
پس این تام هالند این چند وقت اخیر داشت چی میگفت؟
کلا این بچه حد وسط نداره

با منید؟

نه با تام بودم :lol:
نقل قول کردن
masiha_87
#17 masiha_87 1400-09-08 22:14
.
.
.
.
.
.
.
اینم یه فتوشاپ مناسبتی:
s4.uupload.ir/.../...
امیدوارم خوشتون بیاد ;-)
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1400-09-08 22:15
:lol:
www.aparat.com/v/UclpQ/
فقط اونجایی که تام کرایه عقب افتاده توبی رو میده
:lol:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#19 AM SM BM SM 1400-09-08 22:23
به نقل از mtm:
:lol:
www.aparat.com/v/UclpQ/
فقط اونجایی که تام کرایه عقب افتاده توبی رو میده
:lol:

خدا رو شکر بالاخره اون یارو کرایه اش رو گرفت! :lol: کلا سرسخت ترین دشمنان پیتر پارکر توبی مگوآیر یکی جی جونا جیمسون بود و اون یکی صاحبخانه اش! :lol:
اون آخرش هم خیلی باحال بود که دکتر اختاپوس وایساده رقصیدن! (فکر کنم این خبر سه گانه بعدی اسپایدرمن رو شنیده!)
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#20 Amazing Spidey 1400-09-08 22:38
do you know what time it is?
time to party!!!!
اگر امروز نه پس دیگه کی؟!
s4.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
IRON-MERAJ
#21 IRON-MERAJ 1400-09-08 22:38
وای وای واییییی ! :cry:
گرچه معلوم بود که این نمیتونه اخرش باشه ولی این خبر یه دلگرمیه واسه ما :cry:
نقل قول کردن
s.p.i
#22 s.p.i 1400-09-08 22:39
با توجه به حضور ونوم توی یکی از صحنه های پس از تیتراژ نمیدونم قرار از این به بعد از چه شخصيت های استفاده کنند ولی دوست دارم شخصيت منفی فیلم بعدی یک دشمن جدید باشه مستر ناگیتو یا رویاروی کینگ پین با اسپایدرمن این دوست دارم توی فیلمای اسپایدرمن ببینم
نقل قول کردن
s.p.i
#23 s.p.i 1400-09-08 22:44
به نقل از mtm:
پس این تام هالند این چند وقت اخیر داشت چی میگفت؟
کلا این بچه حد وسط نداره


البته حالا شاید برای مدتی بخاد استراحت کنه نهایتش
تازه اومده میخاد زود هم بره بهش عادت کردیم
ما طرفدارها از خدامونه که مرد عنکبوتی توی mcu بمونه حالا که دیگه دیزنی و سونی باهم کنار اومدن
نقل قول کردن
masiha_87
#24 masiha_87 1400-09-08 22:48
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
ممنون بابت این خبر عالی!
آه آه آها آها!!! هو هو هو هو هو هو، تام هالند باید برقصه، تام هالند باید برقصه، تام هالند باید برقصه بابا تام هالند باید برقصه!!!! :lol: آقا همه باید به من مژدگانی بدید. نمیدونم چرا ولی به جای آقای فقیه به من بدید!!! :lol: بالاخره میتونیم با خیال راحت فیلم راهی به خانه نیست رو ببینیم و نگران این نباشیم و اسپایدی بره توی دنیای مزخرف سونی. البته این تازه آغاز راهه و باید دید فیلم های بعدی اسپایدرمن چطور میشه. اگر سه فیلم اول درباره به بلوغ رسیدن پیتر و متوجه شدن سختی و ارزش قهرمان بودن توسط او بود، اگر دو فیلم اول فضای بازتر و رنگارنگ تری داشتند، سه گانه دوم باید سنگین تر باشند و حول این محور بچرخند که پیتر متوجه میشه قهرمان موندن چقدر سخته و در این بین سختی های زیادی بکشه و داستان ها هم با توجه به جنبه های fun و باحالشون، دارک تر و عمیق تر بشن. امیدوارم این فیلم ها بتونند باز هم کیفیت بالای خودشون رو حفظ کنند و بتونند فیلم های بهتری رو ارائه بدن. اما به نظرم فیلم راهی به خانه نیست در ادامه پیتر پارکر در mcu خیلی تاثیر داره و اگر این فیلم اشتباه بزرگی داشته باشه، قضیه اصلا خوب نمیشه. فعلا چیزی که جلوی روی ماست، فیلم راهی به خانه نیسته که امیدوارم با کیفیت باشه.
به نقل از masiha_87:
ایول!
ممنون بابت پوشش خبر!
یه مقاله ای تو cbr خوندم در رابطه با اینکه ساخت فیلم اختصاصی مایلز مورالز از پروژه های آینده ی "مارول/سونی" لو رفته! جووووون؛ چه حالی دارم میکنم :lol: ! به نظر من تام هالند اصلا بازیگر بدی نیست. ایرادی که توی mcu داشت بیشتر از سر داستان هاش بود که کلا هول اونجرز و مرد آهنی میچرخید؛ به نظرم تو این موضوع زیاده روی کردن. ببینید این موضوع که قهرمانای دیگه ی مارول توی فیلمای مرد عنکبوتی حضور داشته باشن یه موضوعه ولی اینکه کلا هول تونی استارک بچرخن هم یه موضوع! شخصیت هایی که صد در صد در آینده ی mcu خواهیم دید:
۱. گوئن استیسی (مگه اصلا بدون اون میشه؟)
۲. مایلز مورالز (که اصلا فیلم اختصاصیش لو رفته!)
۳. ونوم (ونوم mcu، نه ونوم سونی ورس!)
۴. هری (اون که صد در صد!)
۵. اون دستیار سیاه پوست جیمسون که اسمش یادم نیست.
عناوین آینده احتمالا دیگه دارای "خانه" نباشن چون این یه سه گانه ی کاملا جدیده! حالا اگه "خانه" داشته باشن...
۱. جلوی خانه
۲. غرب خانه
۳. شمال خانه
۴. ضلع جنوبی خانه
۵. شمال شرغی خانه نرسیده به پذیرایی... اِ چیز نه این نیست :lol: .
امیدوارم این سه گانه ی جدید دارای داستان های کاملا کاملا و کاملا (سه بار) اختصاصی بدون حتی کوچکترین کامئو از شخصیت های دیگه ی مارول باشن ( به جز امیدوارم ددپول که انصافا یه چیز دیگس)


واقعا با دیدن این کامنت از شما جا خوردم. نمیدونم چند بار دیگه باید گفته بشه که این حرف اصلا درست نیست که پیتر پارکر تام هالند زیادی "حول" تونی استارک و اونجرز میچرخه. میشه بگید اصلا این حرف یعنی چی؟ میشه برای حرفتون دلیل بیارید؟ اگر برای حضور و ورود پیتر به mcu میگید، خب چطوری انتظار دارید یه بچه ۱۶ ساله توی فاز سوم مارول همینجوری سرش رو بندازه بیاد توی اونجرز و با عقل جور در بیاد؟ اگر پیتر پارکر هر طور دیگه ای وارد mcu میشد یا باید منطق به زیر پا میرفت، یا اینکه پیتر پارکر به این جایگاه که توی یه سیاره دیگه با ثانوس بجنگه نمیرسید. (به دلیلی که گفتم. چون اون از فاز سوم مارول وارد mcu شد و طبیعتا نمیشه انتظار دیگه ای داشت.) اگر درباره خبیث هاش میگید، من نمیفهمم بعضی ها چه مشکلی با این دارند! بابا چطوری انتظار دارید یه بچه ۱۶ ساله پایه بره دشمن اختصاصی برای خودش جمع کنه و باهاشون بجنگه و هیچ کس هم کاری باهاش نداشته باشه؟! آیا این بده که پیتر پارکر و فیلم های او از mcu تغذیه کنند؟ چرا توجه نمیشه که این افراد شاید اولش مشکلشون با تونی بود، اما خیلی زود مشکلشون با پیتر شخصی شد. اگر منظورتون از تم فیلم هاست که من از این منظر هیچ مشکلی نمیبینم. توی فیلم اول که حضوری تونی بسیار کم و به اندازه بود که به پیتر کمک کرد و توی فیلم دوم هم همه اون حرف ها درباره تونی استارک بعدی و اینا فقط سکوی پرتابی بودند برای قوس شخصیتی پیتر که متوجه مسئولیتی که داره بشه. حالا خدایی میشه بگید چرا پیتر زیادی حول تونی و اونجرز چرخید؟ میشه دلیل بیارید؟ کلا فکر میکنم وقتی یه رویه غلط راه میفته، خیلی ها بدون هیچ دلیلی همینطوری ازش دفاع میکنند. شما هم اگر میشه دلیلی بیارید!
یه چیز دیگه، چرا بدون گوئن استیسی نمیشه؟ مارول یکی از دلایلی که از اسم "مری جین" استفاده نکرد به خاطر فیلم های توبی مگوآیر بود بعد چطور بیاد بعد از چند سالی که از فیلم های اندور گذشته گوئن استیسی رو وارد mcu کنه؟ ضمن اینکه وقتی الان پیتر یه معشوقه با شخصیت پردازی عالی داره، چه نیازی به گوئن هست؟! و البته نمیشه گفت صد در صد او توی mcu هست و به نظرم احتمالش کم هم هست. اون دستیار سیاه پوست جیمسون هم که میگید، "رابی رابرتسون" هست.
یه چیز دیگه که فکر کنم تعجب آور ترین بخش کامنتتون بود که با دیدنش شاخ در آوردم! اگر به من بگن که کدوم قهرمان بهتره در فیلم های اسپایدرمن کامئو داشته باشه، "ددپول" آخرین نفری هست که توی لیست من قرار میگیره. نوع هنجار شکنانه، شلخته، درهم برهم و بی نظم ددپول که ما میدونیم که اون هم میدونه داخل یه فیلم هست، اصلا نباید در فیلم شخصیت دیگه ای باشه که کاملا به گند میکشه اش و کلاس اون فیلم رو میاره پایین، حتی در حد یک کامئو! اگر قهرمانان دیگه توی فیلم ددپول حضور داشته باشند، اشکالی نداره، اما اگر ددپول باشه اصلا خوب نیست و باعث میشه ما اون فیلم رو باور نکنیم و رشته اتصالمون با فیلم قطع بشه. مورد بعدی درجه سنی فیلمه. فیلم های ددپول با درجه R هستند که پر از کلی شوخی های زننده هستند که اصلا هواداراش با همین حال میکنند، اما فیلم های اسپایدرمن PG-13 هستند و اکثر سنین میتونند اون رو ببینند و حتی برای فروش فیلم هم شده که نمیان فیلم اسپایدرمن رو درجه R کنند. چون اگر فیلم اسپایدرمن درجه R داشته باشه هواداران اسپایدی ناراحت میشن و اگر ددپول حتی در یک کامئو بدون شوخی های زشت و زننده بامزه اش باشه، هوادارای ددپول ناراحت میشن. (به این میگن بازی دو سر باخت!) و البته راستش من این رو باید بگم که خیلی هم از ددپول خوشم نمیاد و به نظرم چنان چیزی نیست که به خاطر دیدارش با پیتر هیجان داشته باشم اما شاید بد نباشه که تام هالند در فیلم اختصاصی ددپول حضور کوتاهی داشته باشه. و البته من همه این دلایلی که گفتم خارج از علاقه نداشتند خودم به ددپول بود. و البته میشه بگید کوچکترین کامئو از قهرمانان دیگه در فیلم اسپایدرمن چه مشکل خیلی بزرگی داره؟ با این منطق که دیگه پیتر چرا توی کمیک هاش این همه با اونجرز کراس اور داشته؟ چه اشکالی داره که اسپایدی بین‌المللی در سطح مارول بشه؟ من هم نمیگم حالا یه قهرمانی بیاد کل فیلم اسپایدرمن رو درگیر خودش کنه اما اینکه شما کوچکترین کامئو از شخصیت دیگه (به جز بدترین موردشون!) رو گناه میدونید من رو متعجب میکنه!

اولا اینکه این یه نظر شخصیه و هیچ ربطی به کامنت ها یا نظرات مربوط به افراد دیگه نداره؛ به هیچ عنوان کاری با بقیه ندارم و نخواهم داشت. همیشه نظر خودم رو میگم (البته قصد جسارت ندارم... عادتمه) نمیخوام بگم مشکل از منه چون تمام آشناییتم از مرد عنکبوتی، توسط قسمت اول (تاکید کامل روی قسمت اول) سری امیزینگ رخ داده! من تا ۸ سالگی نه تونی استارک میشناختم، نه کاپیتان آمریکا، نه هالک و نه حتی مارول! فقط یه مرد عنکبوتی (به دلیل همون محدودیت هایی که والدین برای اینجور فیلم های از نظر خودشون "خشن" و "بی هدف" سر راه بچه قرار میدن) میشناختم و همین. تازه بعد از یه سنی (حدودا ۸ تا حول و حوش ۱۰ سالگی) کلا این ماجرای کاراکتر های کمیک بوکی و کارتونی رو گذاشتم کنار! پس اون باوری که از سری امیزینگ داشتم تا مدت ها تو ذهنم موند؛ باورم شده بود فقط همون یه فیلم تمام دنیای اسپایدرمن رو شکل داده (یجورایی شیفته ی قسمت اولش شدم و حتی بار ها cd و dvd‌ش رو گرفتم). بعد از اون بدون اینکه چیزی از mcu بدونم، رفتم و هوم کامینگ رو دیدم و همون لحظه بود که یه چیزی من رو با سری مرد عنکبوتی mcu دشمن کرد. (البته منظورم از دشمن اینه که یه حس غریبی باهاش داشتم) پس من چه بخوام چه نخوام، تا همین ۲ سال پیش، تمام دنیام قسمت اول TASM بوده. حالا اینایی که گفتم چه ربطی داره؟ ببینید حضور بقیه ی کاراکترای مارول در فیلم های مرد عنکبوتی تام هالند باعث شد خیلی با خودم کلنجار برم و وقتی دوباره درمورد این موضوعات مطالعه کردم و با spidey.ir آشنا شدم، تازه فهمیدم تا کجا میدونم و چی میدونم! در نهایت بالاخره تونستم با این ماجرا کنار بیام ولی هنوز یه چیزی بود که منو به فکر وادار میکرد و اونم مقایسه ی تام هالند با اندرو گارفیلد بود. این همه حرف زدم که بگم در واقع مشکل من با mcu و داستان های اون نیست، مشکل من با شناختیه که از اسپایدی تو ذهنم شکل گرفته. ولی قبول دارم این دو تا فرنچاز از خیلی جهات قابل مقایسه نیستن (یه جورایی مشکل از خودمه). در رابطه با ددپول حرفتون رو قبول دارم ولی خب از سری کمیک "ددپول/اسپایدی" (فک کنم اسمش اسپایدی‌پول بود؛ دقیقا یادم نیست) یک سری خاطرات کوچیک و جزئی دارم و خب به نظرم یه کامئوی ساده همچینم دردسر ساز نیست.
نقل قول کردن
Frank castle
#25 Frank castle 1400-09-08 22:55
بهتر
اگر کلمبیا پیکچرز عرضه داشت حداقل یه فیلم درست درمونی میساخت.با این اشغال هایی که میده تحویل.بزار خود فایگی کارشو بکنه
خودشونم فهمیدن عرضه ندارن بسازن.اون از ونونم های بشدت آشغالش با اون همه حفره توی داستان.یه فیلم درست نتونستن از اسپایدرمن بسازن اینا.اون سه گانه هم بخدا فقط بخاطر ریمی بوده که شاهکار شد.
نقل قول کردن
Ice Man
#26 Ice Man 1400-09-08 23:05
چه خوب!
البته سونی هر دقیقه نظرشو تغییر میده :-*
امیدوارم گرین گابلینه ویلم دفو تو فیلمای بعدی نقش بزرگی داشته باشه
نقل قول کردن
s.p.i
#27 s.p.i 1400-09-08 23:06
و خب خوب احتمالا قرار دوباره شاهد یکی از بهترین ویلن ها باشیم بازیگر نمیدونم ویلیم دفو و یا کسی دیگه ولی خیلی عالی میشه در ضمن آلان فرصت هست تا نیو اورنجرز تشکیل بشه
مرد عنکبوتی هست کاپیتان مارول هست لوکی و جسیکا جونز و ... که وارد mcu میشن و حتی باکی و دکتر استرنج خلاصه بهترین خبر عمرم بود (راستش سر جریان کیندرد کمی خورد تو حالم ولی)ولی آلان خیییییلللللیییی خوشحالم
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#28 AM SM BM SM 1400-09-08 23:32
#23
اون چیزی که درباره اینکه بعضی ها از نظر های دیگه الکی پیروی میکنند رو فقط با شما نبودم چون خیلی ها اینطور هستند. شما بیشتر وقت ها نظرات خوبی میدید اما وقتی برای نظرتون دلیلی نمیارید، اینطور استنباط میشه که انگار شما دارید از یک رویه غلط پیروی میکنید. (چون کلا به نظرم حتی دلیل آوردن هر چند یک دلیل غلط، بهتر از دلیل نیاوردنه.) این هم که درباره سری "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" و اینا گفتید که مربوط به خودتون و برداشت خودتون میشه و به هر حال این چیزیه که در ذهن شما شکل گرفته. ولی بذارید یه چیزی بگم. من هم کل کمیک بوک رو با بتمن شناختم و اصلا قبل از اون نمیدونستم کمیک بوک چیه و فکر کردم همش انیمیشن و ایناست! یه هوادار متعصب دی سی بودم که اصلا با مارول آشنایی نداشتم و نمیدونستم کمیک بوک چیه و کلا چند تا فیلم و انیمیشن از بتمن دیدم و فکر کردم خیلی حالیمه! چند وقتی که اینطور گذشت، از طریق آرشیو "همه چیز درباره بتمن" با سایت اسپایدی کم کم آشنا شدم و با خوندن مقالات و صد البته خوندن کمیک ها و دیدن جزئی نگرانه تر فیلم های هر دو طرف، به این نتیجه رسیدم که مارول فرسنگ ها از دی سی بهتره و حالا بر این عقیده هستم. اینا رو گفتم که بگم من هم اولش بر اساس یه باور اشتباه با کل این فضا آشنا شدم (منظور این نیست که اون باور اولیه شما اشتباهه) و بعد تونستم ذهنم رو تغییر بدم و با شرایط جدید وفق بدم. شما هم به نظرم همین کار رو بکن. همین قضیه مشکل خیلی هاست که با مرد عنکبوتی تام هالند مشکل دارند چون ذهنشون توی دوران فیلم های ریمی گیر کرده و فکر میکنند فقط اونطور خوبه و هرچیزی که یه درجه باهاش فرق داشته باشه، آشغاله. اون سه گانه عالی بود، ولی دلیل نمیشه که ما توی گذشته گیر کنیم. باید با توجه به جلو رفتن دنیا، ما هم جلو بریم و سعی کنیم با این فضا آشنا بشیم. و این کاری هست که مرد عنکبوتی mcu داره انجام میده و این همون کاری هست که پیش تر در سری کمیک های "مرد عنکبوتی نهایی" (Ultimate Spider-Man) انجام شد: حفظ ذات کمیک ها و شخصیت های دنیای اسپایدرمن و ترجمه کردن اون به دنیای جدید. (تازه خدایی mcu این کار رو فعلا بهتر انجام داده.) برای همین هم ما هم باید ذهنمون رو رشد بدیم و فکر نکنیم هر چیزی که شبیه فیلم های ریمی نباشه بده و فیلم های جدید باید بیان اون رو هی تکرار کنند. این حرف ها رو فقط با شما نیستم و به نظرم شما خیلی دچار این مشکل نیستید، بیشتر منظورم کسایی هست که میان و میگن مرد عنکبوتی تام هالند بده، اما کوچکترین دلیلی براش نمیارند و اینه که من رو کفری میکنه. (دلیل نیاوردن برای عقیده خود، نه داشتن عقیده ای که از نظر من اشتباهه.)
درباره اون کمیک "اسپایدرمن/ددپو ل" مسئله اینه که دنیای کمیک با دنیای سینما فرق داره. یعنی همونطور که گفتم حضور ددپول در فیلم شخصیت دیگه ای کلاس اون فیلم رو میاره پایین و این ذات شخصیت ددپول هست. ضمن اینکه از این کمیک ها زیاد میاد و حالا اگر یه کمیک اسپایدی درجه بزرگسال تر داشته باشه یا یه کمیک ددپول با ادبانه تر (!) از حالت معمول باشه مشکل خاصی پیش نمیاد چون بارها از این کمیک ها چاپ میشه (البته اگر ذات شخصیت ها هم خراب نشه) اما فیلم قضیه اش فرق میکنه و یه هوادار میاد و پول میده که فیلم شخصیت مورد علاقه اش رو با وفاداری ذات و چارچوب داستان هاش ببینه، فیلمی که احتمالا چند سال براش صبر میکنه. اونم که میگم ددپول حتی یه کامئو هم نباید داشته باشه، نمیدونم... شاید من زیاده روی میکنم اما به نظرم حضور ددپول با اون شوخی های افسارگسیخته ای که داره در فیلم شخصیت دیگه ای خیلی خطر سازه و ممکنه اونقدر رشته اتصال مخاطب با فیلم رو قیچی کنه و حس غوطه وریش رو بشکنه، که آدم دیگه به حالت قبلش برنگرده. اما همونطور که گفتم کامئو داشتند بقیه شخصیت ها در فیلم های ددپول شاید خیلی بد نباشه. (همونطور که مردان ایکس هم کامئو کوچکی در فیلم ددپول ۲ فکر کنم داشتند.)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#29 Spider-Fan 1400-09-08 23:54
به نقل از mtm:
پس این تام هالند این چند وقت اخیر داشت چی میگفت؟
کلا این بچه حد وسط نداره

آقا اونم یحتمل تکنیک مذاکراتی طرف بوده برای بالابردنِ دستمزدش برای این سه‌گانۀ بعدی.
ظاهراً سر جریان خروج اسپایدرمن از MCU یه چیزایی از کله‌گنده‌های مارول و سونی یاد گرفته! :-*
نقل قول کردن
masiha_87
#30 masiha_87 1400-09-08 23:58
به نقل از AM SM BM SM:
#23
اون چیزی که درباره اینکه بعضی ها از نظر های دیگه الکی پیروی میکنند رو فقط با شما نبودم چون خیلی ها اینطور هستند. شما بیشتر وقت ها نظرات خوبی میدید اما وقتی برای نظرتون دلیلی نمیارید، اینطور استنباط میشه که انگار شما دارید از یک رویه غلط پیروی میکنید. (چون کلا به نظرم حتی دلیل آوردن هر چند یک دلیل غلط، بهتر از دلیل نیاوردنه.) این هم که درباره سری "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" و اینا گفتید که مربوط به خودتون و برداشت خودتون میشه و به هر حال این چیزیه که در ذهن شما شکل گرفته. ولی بذارید یه چیزی بگم. من هم کل کمیک بوک رو با بتمن شناختم و اصلا قبل از اون نمیدونستم کمیک بوک چیه و فکر کردم همش انیمیشن و ایناست! یه هوادار متعصب دی سی بودم که اصلا با مارول آشنایی نداشتم و نمیدونستم کمیک بوک چیه و کلا چند تا فیلم و انیمیشن از بتمن دیدم و فکر کردم خیلی حالیمه! چند وقتی که اینطور گذشت، از طریق آرشیو "همه چیز درباره بتمن" با سایت اسپایدی کم کم آشنا شدم و با خوندن مقالات و صد البته خوندن کمیک ها و دیدن جزئی نگرانه تر فیلم های هر دو طرف، به این نتیجه رسیدم که مارول فرسنگ ها از دی سی بهتره و حالا بر این عقیده هستم. اینا رو گفتم که بگم من هم اولش بر اساس یه باور اشتباه با کل این فضا آشنا شدم (منظور این نیست که اون باور اولیه شما اشتباهه) و بعد تونستم ذهنم رو تغییر بدم و با شرایط جدید وفق بدم. شما هم به نظرم همین کار رو بکن. همین قضیه مشکل خیلی هاست که با مرد عنکبوتی تام هالند مشکل دارند چون ذهنشون توی دوران فیلم های ریمی گیر کرده و فکر میکنند فقط اونطور خوبه و هرچیزی که یه درجه باهاش فرق داشته باشه، آشغاله. اون سه گانه عالی بود، ولی دلیل نمیشه که ما توی گذشته گیر کنیم. باید با توجه به جلو رفتن دنیا، ما هم جلو بریم و سعی کنیم با این فضا آشنا بشیم. و این کاری هست که مرد عنکبوتی mcu داره انجام میده و این همون کاری هست که پیش تر در سری کمیک های "مرد عنکبوتی نهایی" (Ultimate Spider-Man) انجام شد: حفظ ذات کمیک ها و شخصیت های دنیای اسپایدرمن و ترجمه کردن اون به دنیای جدید. (تازه خدایی mcu این کار رو فعلا بهتر انجام داده.) برای همین هم ما هم باید ذهنمون رو رشد بدیم و فکر نکنیم هر چیزی که شبیه فیلم های ریمی نباشه بده و فیلم های جدید باید بیان اون رو هی تکرار کنند. این حرف ها رو فقط با شما نیستم و به نظرم شما خیلی دچار این مشکل نیستید، بیشتر منظورم کسایی هست که میان و میگن مرد عنکبوتی تام هالند بده، اما کوچکترین دلیلی براش نمیارند و اینه که من رو کفری میکنه. (دلیل نیاوردن برای عقیده خود، نه داشتن عقیده ای که از نظر من اشتباهه.)
درباره اون کمیک "اسپایدرمن/ددپول" مسئله اینه که دنیای کمیک با دنیای سینما فرق داره. یعنی همونطور که گفتم حضور ددپول در فیلم شخصیت دیگه ای کلاس اون فیلم رو میاره پایین و این ذات شخصیت ددپول هست. ضمن اینکه از این کمیک ها زیاد میاد و حالا اگر یه کمیک اسپایدی درجه بزرگسال تر داشته باشه یا یه کمیک ددپول با ادبانه تر (!) از حالت معمول باشه مشکل خاصی پیش نمیاد چون بارها از این کمیک ها چاپ میشه (البته اگر ذات شخصیت ها هم خراب نشه) اما فیلم قضیه اش فرق میکنه و یه هوادار میاد و پول میده که فیلم شخصیت مورد علاقه اش رو با وفاداری ذات و چارچوب داستان هاش ببینه، فیلمی که احتمالا چند سال براش صبر میکنه. اونم که میگم ددپول حتی یه کامئو هم نباید داشته باشه، نمیدونم... شاید من زیاده روی میکنم اما به نظرم حضور ددپول با اون شوخی های افسارگسیخته ای که داره در فیلم شخصیت دیگه ای خیلی خطر سازه و ممکنه اونقدر رشته اتصال مخاطب با فیلم رو قیچی کنه و حس غوطه وریش رو بشکنه، که آدم دیگه به حالت قبلش برنگرده. اما همونطور که گفتم کامئو داشتند بقیه شخصیت ها در فیلم های ددپول شاید خیلی بد نباشه. (همونطور که مردان ایکس هم کامئو کوچکی در فیلم ددپول ۲ فکر کنم داشتند.)

دم شما گرم، خوشحال میشم اگه کسی ازم انتقاد بکنه و صادقانه حرفش رو بزنه؛ صمیمانه میگم که این گفت و گو باعث افتخار بود! ولی با اجازتون یه انتقاد خیلی خیلی خیلی کوچولوی همچین سوسکی هم من از شما داشته باشم،وقتی میخواید انتقاد کنید، کامنت هاتون یکم حالت تهاجمی پیدا میکنه (به احتمال زیاد به خاطر تایپ کردنه چون اگه شاید از طریق ویس بود، حس مورد نظر بهتر القا میشد). اگه یکم حد انتقادتون رو پایین تر بیارید بهتر بشه. البته من که خیلی خوشحال میشم اگه کسی ایراداتم رو بگه و برطرفشون کنم. حالا تا بیشتر از این اسپم ندادم خسته نباشید شبتون به خیر ;-)
نقل قول کردن
hassan91
#31 hassan91 1400-09-09 00:01
به به چه خبر خوبی.

خیلی خبر خوبی بود. این قضایای مرد عنکبوتی تو سینما هم بیشتر بازارگرمی شد. به هر حال اینکه یه بازیگر بخواد ششیتا فیلم برای مرد عنکبوتی بازی کنه عالیه. البته خود تام هم یادمه اون اویل هری پاتر رو مثال میزد که دقیقا مثل همون دوره تحصیلی رو طی میکنه.
و اینکه گویا قراره مرد عنکبوتی یکی از اعضای اصلی اونجرز باشه. فعلا هم که تنور مولتی ورس داره داغتر و داغتر میشه شاید بشه امیدوار بود از دنیای عنکبوتی اقتباس کنن.
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#32 Jastice.SLH 1400-09-09 01:48
آرررررررره!!!!!!!!
ایول!!!!!
همیشه منتظر این خبر بودم :lol:
کلا خیلی با اسپایدی تام هالند همذات پنداری میکنم و اگه دوستان ناراحت نمیشن (!) به نظرم حتی از توبی مگوایر هم جلو زده!
البته قبلا هم این خبر به بیرون درز کرده بود که سونی میخواد سه گانه جدیدو بسازه ولی خب الان خود سونی رسما تایید کرد :D (و البته با این خبر شایعه شده قراره سه تا فصل دیگه هم از انیمیشن جدید اسپایدی ساخته بشه!)
خب با ورود ونوم به mcu شاید بالاخره به ونومی که منتظرش بودیم برسیم!
چرا؟
به احتمال زیاد در سه گانه جدید پیتر میره برای دیلی بیوگل کار میکنه و ادی هم به احتمال زیاد میره اونجا و بعدش هم ماجرایی مثل کامیک ها پیش میاد و.....
(البته هنوز دارم با خودم میگم ممکنه ونوم بخواد اسپایدی رو بکشه؟ چون ونوم تام هاردی نسبت به دنیای کمیک درستکار تره! :lol: )
من که حدسم اینه :
فیلم چهارم : من که خودم آرزومه درباره گرین گابلین mcu باشه اما خب با توجه به اینکه تو راهی به خانه نیست حضور داره ممکنه این اتفاق نیوفته (اما یکی از احتمالات اینه کهشرور ها در انتهای راهی به خانه نیست بمونن و اگه این اتفاق بیوفته ممکنه فرضیه من عملی بشه)
یه احتمال دیگه هم ونومه که محتمل ترین فرضیه اس
کریون هم میتونه باشه
فیلم پنجم هم به احتمال زیاد حول این سیمبیوت بازی ها (!) میگرده و شاید شاهد کارنیج هم باشیم!
فیلم ششم هم واقعا نمیتونم حدس بزنم اما قطعا ویلن بزرگی داره . شاید کیندرد!!!!!!!!! !!!!!!! اگه کیندرد باشه عجب قاراشمیشی بشه! :lol:
در کل این سه گانه جدید قطعا همراه خودش کلی اتفاق و ویلن میاره اما مطمئن باشین سیمبیوت بازی حتما داره! ;-)
ممنون از آقای فقیه بابت پوشش خبر
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#33 Jastice.SLH 1400-09-09 01:57
به نقل از mtm:
پس این تام هالند این چند وقت اخیر داشت چی میگفت؟
کلا این بچه حد وسط نداره

استاد تام بیچاره فقط بازیشو میکنه میره به این قرارداد ها کاری نداره! (البته بعضی مواقع واقعا برای آشتی دادن دو طرف کاربرد زیادی داره :lol: )
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#34 Jastice.SLH 1400-09-09 02:09
به نقل از masiha_87:
.
.
.
.
.
.
.
اینم یه فتوشاپ مناسبتی:
s4.uupload.ir/.../...
امیدوارم خوشتون بیاد ;-)

nice!!!! 8)
نقل قول کردن
king venom
#35 king venom 1400-09-09 04:34
به نقل از masiha_87:

اینم یه فتوشاپ مناسبتی:
s4.uupload.ir/.../...
امیدوارم خوشتون بیاد ;-)

نمیدونم چرا ولی حتی همین پوسترفن هم برای هایپ کردن من کافی بود!! :D :lol: :-) وای اگه بشه چه شود مخصوصا تیم آپ ونوم و اسپایدی(ها)!!!
کاملا مشخصه که مارول داره برای دنیاش تا حداقل 15 سال دیگه حسابی برنامه ریزی میکنه و اون همچنان نمیخواد که اسپایدی رو ازدست بده سونی هم نمیخواد و مجبوره دنیاشو زیرمجموعه mcu کنه وگرنه کلاش پس معرکست!! با این اوصاف اسپایدرمن اولین شخصیت مارول و کلا ابرقهرمان هست که صاحب یه شش گانه میشه!!! این میتونه تو آینده کسی مثل ونوم هم تأثرات مثبتی داشته چون از الان فیلماش تو mcu روایت میشه و این یعنی حداقل از لحاظ بصری و همچنین به احتمال خیلی زیاد حضور اسپایدرمن کیفیت فیلماش بهتر خواهد شد!!!
نقل قول کردن
king venom
#36 king venom 1400-09-09 04:37
اقای ترابی میدونم اینجا جاش نیست ولی اگه اشکال نداره میخوام بپرسم که ترجمه شماره یک کمیک جدید ونوم رو تموم نکردین؟؟ چون همین روزاست که قسمت دومش منتشر بشه!!
نقل قول کردن
mjkp
#37 mjkp 1400-09-09 06:55
عجب خبری
این همه همکاری و خرج و دشمن فقط برای مرد عنکبوتی تام هالند!
قطعا نسخه های (توبی و اندرو) دیگه هم میبینیم
دیگه با این خبر فهمیدیم که دنیای اسپایدرمن قراره خیلی بزرگ بشه و من به شخصه این دنیارو اگر به خوبی پیش بره بیشتر بقیه ی مارول دوست دارم یعنی مارول یه طرف اسپایدرمن یه طرف
خداکنه که مثل آمازینگ اسپایدرمن که قرار بود گسترش پیدا کنه شش خبیثو ونومو ... کنسل نسه
نقل قول کردن
AS-Spider
#38 AS-Spider 1400-09-09 08:57
سلام خدا رو شکر باازم اسپایدی :-)
به نقل از mtm:
پس این تام هالند این چند وقت اخیر داشت چی میگفت؟
کلا این بچه حد وسط نداره

استاد این بچه ده بار گفته توبی و اندرو نیستن دیگه یمقدار خالی بستنو یاد گرفته :lol:
میگن که فیلم 2 ساعت و 30 دقیقه است و دوتا اسپایدی توبی و اندرو 30 دقیقه تو فیلمن.صحنه بعد از تیتراژ هم مربوط به ونوم میشه.
به نقل از Sepehr Joker:
ب آیند ساخت فیلم مرد عنکبوتی ۴ با بازی حاج توبی کبیر بالاخره

واقعا خیلی به اون سری فیلم دلم تنگ شده با اون موسیقی متن عالی(بخدا آدم دیوونه میشد تا شروع میشد)
همچنین دوست دارم اندرو هم برگرده.زوده برا خداحافظی با این نقش اسپایدی.
هر روز دارم یوتیوب یا اینستا رو دارم زیر و رو میکنم برای پیدا کردن اطلاعات.
تی وی اسپات های جدیدم یه فایت خوشگل با داک آک رو نشون داد.
نقل قول کردن
Ilya202020
#39 Ilya202020 1400-09-09 09:16
عنوان فیلم های بعدی اسپایدی
4.اسپایدرمن بی خانمان
5.اسپایدرمن دزدی از خانه
6.اسپایدرمن خدای خانه ها
7.اسپایدرمن خانه ایی در ازگارد
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#40 CAPTAIN_ARVIN 1400-09-09 09:36
به نقل از mtm:
پس این تام هالند این چند وقت اخیر داشت چی میگفت؟
کلا این بچه حد وسط نداره

استاد از شما بعید بود!
s4.uupload.ir/.../...
فک نمیکردم زود فراموش کنید

مرسی spidey ;-)
نقل قول کردن
mjkp
#41 mjkp 1400-09-09 10:59
به نقل از Ilya202020:
عنوان فیلم های بعدی اسپایدی
4.اسپایدرمن بی خانمان
5.اسپایدرمن دزدی از خانه
6.اسپایدرمن خدای خانه ها
7.اسپایدرمن خانه ایی در ازگارد

اسپایدرمن تنها در خانه :lol:
بخصوص امسال که تنها درخانه شیش توسط دیزنی منتشر شد داخلش هم به چی میشد اگر اشاره شد
نقل قول کردن
s3000
#42 s3000 1400-09-09 12:09
به نقل از Ilya202020:
عنوان فیلم های بعدی اسپایدی
4.اسپایدرمن بی خانمان
5.اسپایدرمن دزدی از خانه
6.اسپایدرمن خدای خانه ها
7.اسپایدرمن خانه ایی در ازگارد



spiderman looking to rent the home
spiderman buying the home
spiderman home agency
نقل قول کردن
masiha_87
#43 masiha_87 1400-09-09 17:03
به نقل از king venom:
به نقل از masiha_87:

اینم یه فتوشاپ مناسبتی:
s4.uupload.ir/.../...
امیدوارم خوشتون بیاد ;-)

نمیدونم چرا ولی حتی همین پوسترفن هم برای هایپ کردن من کافی بود!! :D :lol: :-) وای اگه بشه چه شود مخصوصا تیم آپ ونوم و اسپایدی(ها)!!!
کاملا مشخصه که مارول داره برای دنیاش تا حداقل 15 سال دیگه حسابی برنامه ریزی میکنه و اون همچنان نمیخواد که اسپایدی رو ازدست بده سونی هم نمیخواد و مجبوره دنیاشو زیرمجموعه mcu کنه وگرنه کلاش پس معرکست!! با این اوصاف اسپایدرمن اولین شخصیت مارول و کلا ابرقهرمان هست که صاحب یه شش گانه میشه!!! این میتونه تو آینده کسی مثل ونوم هم تأثرات مثبتی داشته چون از الان فیلماش تو mcu روایت میشه و این یعنی حداقل از لحاظ بصری و همچنین به احتمال خیلی زیاد حضور اسپایدرمن کیفیت فیلماش بهتر خواهد شد!!!

اینو همینجوری ساختم
اینم هست:
s4.uupload.ir/.../...
از بالایی بیشتر خوشم میاد بامزه شده :lol:
البته یه کوچولو کیفیت تام هالند پایینه اونم به خاطر این که با گوشی انجام میدم.
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#44 Spectacular-SpiderMan 1400-09-09 21:26
آخ آخ بابا معرکست تام کجایی بیا شیرینی بده آقا عالیه و ما سه گانه ای دیگر خواهیم دید از اسپایدرمن در MCU آقا همه موافقیم پیتر تو ام سی یو عالی بود و خب ترسمون این بود که نکنه تو انتهای فیلم بره مارو ول کنه ولی خب انگار نمیره و بازهم هست از اون اشارات تو ونوم معلوم بود آقا مژدگانی بدید که یار باز با یه سه گانه جدید می آید
نقل قول کردن
parsa89
#45 parsa89 1400-09-09 21:30
سلام ببخشید جدیداً زیاد نظر نمی‌دم ولی دیگه با دیدن این خبرکیف کردم!!!!!
از اونجایی که اسپایدرمن سه فیلم دیگر هم داره وقراره یک شش گانه روشاهد باشیم من براشون اسم انتخاب کردم
اسپایدرمن:بتمرگ در خانه
اسپایدرمن:مرگ در خانه
اسپایدرمن:خانه بی خانه
بنظرم در فیلم راهی به خانه نیست به شش خبیث مولتیورسی اشاره داره اسپایدرمن (ها) باید درکنار دکتراسترنج وبی باک با انها بجنگندودرقسمت چهارم به مایلزمورالز،گوع ن استیسی وهری ازبورن اشاره کنه ودرقسمت پنجم به ونوم،موربیوس،کا رنیج،شیریک وکنال وکریون شکارچی اشاره کنه و درنهایت درون قسمت ششم به سریال وات ایف،
اسکارلت ویچ،پرفسورایکس( جیمز مک اوی)،ولورین(هیوجکمن)،
ددپول(رایان رینولدز)وچهارشگ فت انگیزMCUوهمینطو رهالک اشاره بشه
نقل قول کردن
AS-Spider
#46 AS-Spider 1400-09-11 12:24
دوستان عزیز هم اکنون استوری تام هالند :lol:
حتما ببینید عکس توبیو بعنوان میم استفاده کرده (با لباسی که توی کشتی کج پوشیده بود توی مردعنکبوتی ۱)
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#47 SPIDER CARZY 1400-09-13 00:32
به نقل از Ilya202020:
عنوان فیلم های بعدی اسپایدی
4.اسپایدرمن بی خانمان
5.اسپایدرمن دزدی از خانه
6.اسپایدرمن خدای خانه ها
7.اسپایدرمن خانه ایی در ازگارد

1. اسپایدرمن بی خانه 2. اسپایدرمن خرید خانه 3. اسپایدرمن خانه کثیف 4. اسپایدرمن خانه گران
نقل قول کردن
masiha_87
#48 masiha_87 1400-09-13 19:20
.
.
.
.
.
.
.
s4.uupload.ir/.../...
یه پوستر فن مید خودم ساز دیگه ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید