داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

یک نفر که ادعا میکنه نسخه اولیه قسمت سوم مرد عنکبوتی را دیده کل داستان این فیلم را با تمام جزئیاتش لو داده که البته ممکنه واقعی باشه یا جعلی! پس بخونید با مسئولیت خودتون!

مدتیه که یکی از نویسندگان سایت 4chan  خلاصه داستان پرجزئیات فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"  (Spider-Man: No Way Home)   را که ادعا میکنه براساس نسخهٔ ابتدایی که از آن تماشا کرده است را در اینترنت منتشر کرده. این خلاصه داستان به طور کامل تمام اتفاقات مهم فیلم را در برمی‌گیرد و شاید درست باشد و شاید هم غلط (البته احتمال جعلی بودنش بیشتره چون سابقه مارول نشان میدهد که در محافظت از اسرار فیلم هایش بسیار دقت و وسواس به خرج میدهد و بعیده اجازه دیدن فیلم را به کسی داده باشد که احتمال بدهد بعدا آن را در اینترنت لو بدهد!). یک گزینه محتمل تر نیز آن است که ایشان با توجه با اخبار پراکنده و مطالب لو رفته ای که قبلا در اینجا بهشون اشاره کرده بودیم این داستان را سرهم بندی کرده باشد. ولی انصافا داستان خوبی و منطقی به نظر میرسد. ضمن اینکه سایت 4Chan ثابت کرده در فاش کردن داستان و جزئیات فیلم های مورد انتظار تبحر خاصی دارد که نمونه اخیرش برمیگرده به فیلم "زن شگفت انگیز 2" که 90 درصد داستان را یک سال قبل از اکران آن لو داده بود! در هر حال این شما و این هم خلاصه داستان ادعایی از فیلم "راهی به خانه نیست":

فیلم بلافاصله پس از وقایع شوکه کننده "دور از خانه" شروع میشود. پیتر در قالب اسپایدرمن در حال فرار است تا اینکه بالای مجسمه آزادی در محاصره نیروهای ویژه و هلی کوپترهای پلیس قرار میگیرد. پیتر با تار زدن به هلی کوپترها و تاب خوردن، فرار میکند و به شهر برمیگردد و در پشت یک کامیون متعلق به سازمان "ف.ی.س.ت" قایم میشود و در حالی که خسته و درمانده شده ماسک از روی صورت برمیدارد و روی کپه ای از لباس به استراحت میپردازد.

مرد عنکبوتی 7

لوگوی معروف مارول استودیوز به نمایش درمی آید و به یک بخش خبری بیوگل دات نت، کات میشود و جیمسون را میبینیم که وقایع شوکه کننده فیلم قبلی را که در صحنه پس از تیتراژ دیده بودیم را به طور خلاصه از نو روایت میکند و یک ویدئوی لو رفته جدید از کوئنتین بک را نشان میدهد. او همچنین اشاره میکند به اینکه کشور واکاندا یک سپر جدید کاپیتان آمریکا را به عنوان هدیه به سم ویلسون (کاپیتان آمریکای جدید) اهدا کرده است که در بالای مجسمه آزادی قرار داده شده.

 سپس صحنه ای پیتر را میبینیم در دادگاه. وکیل مدافع او مت مورداک (با بازی چارلی کاکس) است. مت سعی میکند هیئت منصفه را متقاعد کند که پیتر پارکر، مرد عنکبوتی نیست (تلاش مت این نیست که مرد عنکبوتی را تبرئه کند و فقط تمرکزش روی پیتر پارکر است). دادگاه به پایان کار خودش در آن روز میرسد و پیتر را میبینیم که با مت، می و هپی هوگان دارد حرف میزند. آنها هنگام خروج از دادگاه، تعدادی از طرفداران میستریو را میبینیم که جلوی ساختمان دادگاه به تظاهرات مشغول هستند و کسانی هم هستند که باور دارند برای پیتر پارکر پاپوش دوخته شده است. پیتر سپس با ند و ام جی در یک نانوایی که در آن کار میکنند، ملاقات میکند. آنها درباره فاش شدن هویت مرد عنکبوتی بحث میکنند و به پیتر ویدئویی نشان میدهند که توسط دبیرستان میدتاون ساخته شده و به این موضوع اختصاص دارد (فلش را میبینیم که نمیخواهد قبول کند پیتر پارکر در واقع شخصیت باحالی به نام اسپایدرمن است. او در نهایت به گریه میفتد و از فیلمبردار میخواهد که دیگه ازش فیلم نگیره!).

 پیتر آن شب کابوسی از کوئنتین بک میبیند که در آن او برایش کُری میخواند و بهش میگوید که دست آخر برنده شده  و قراره هر چیزی پیتر داره را نابود کنه. جیلنهال برای این صحنه برگشته. پیتر بیدار میشه و در حالی که سراسیمه است از خونه میزنه بیرون تا با تار زدن به خانه ند برسه. مادر ند او را به خانه راه میده و پیتر با ند درباره اینکه نگرانه این موضوع چطور داره گند میزنه به رابطه اش با او و ام جی صحبت میکنه ولی ند بهش اطمینان میده که دوستانش هوایش را دارند.

روز بعد، پیتر بار دیگر به همراه مت، هپی و می در دادگاه حاضر میشود و ند و ام جی را در کنار در دادگاه میبیند. آنها ناگهان مورد هجوم یک سری از طرفداران میستریو قرار میگیرند. پیتر سعی میکنه همه رو از اونجا ببره بیرون و از قدرت هاش استفاده میکنه ولی به تقلا میفته تا اینکه به خانه دکتر استرنج (سانکتوم سانکتوروم) منتقل میشه (ند، ام جی، هپی و می هم هستند.)

sanctum-sanctorum

استرنج در حالت روح مانند خودش قرار داره و به پیتر میگه که یک تهدید میان جهانی هست که باهاش درگیره و مربوط به کسانی میشه که از دنیاهای خودشون  بیرون آورده شده اند. او میگه پیتر و همراهانش را به خانه اش آورده تا ازشون در مقابل "تهدیدات بزرگ" که از اون دنیاها نشات گرفته محافظت کنه. وقتی استرنج اونا رو ترک میکنه، پیتر، ند و ام جی گشت و گذاری در سانکتوم سانکتوروم میزنند و به دری برخورد میکنند و به مکانی میان بعدی برخورد میکنند که در آن مسافرین قاچاقی میان بعدی نگهداری میشوند (صحنه های رایانه ای این سکانس هنوز تکمیل نشده بودند ولی طبق فیلمنامه میگه "افراد متعددی هستند از چندجهانی مارول")، شامل آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس و جیمی فاکس در نقش الکترو.   ند باهاشون صحبت میکنه و آنها قضیه مرگشون رو از فیلم های که در آنها بودند تعریف میکنند و ادعا میکنند که به دنبال شروعی تازه هستند. حرف های آنها روی پیتر تاثیر میگذارد و او به طور عجولانه ای بهشون اجازه میده از اونجا بروند. سپس دکتر اختاپوس بهش حمله میکنه و استرنج از پیتر محافظت میکنه. الکترو هم به استرنج حمله میکنه و اینجوری اختاپوس موفق به فرار میشه. خود الکترو هم با شلیک به سقف خانه استرنج از آنجا فرار میکنه، در حالی که استرنج ند و ام جی را در مقابل سقفی که دارد روی سرشان میریزد محافظت میکند.

پیتر لباس مرد عنکبوتی اش را میپوشد و خانه دکتر استرنج را ترک میکند تا به تعقیبشون بپردازد که ناگهان راینو (پل جیاماتی) بهش حمله میکند و به دست به طغیان در خیابان میزند. مرد عنکبوتی سعی میکنه سوار کولش بشه و شکستش بده ولی  درپوش فلزی دریچه فاضلاب بهش میخوره و بیهوش میشه که ناگهان مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد از راه میرسه و به راینو متلک میندازه و حواسش رو پرت میکنه تا اینکه دو مرد عنکبوتی با هم تیم آپ میکنند و به سبک فیلم "امپراطوری ضربه میزند" او را شکست میدهند (مثل همون شیوه ای که مرد عنکبوتی باهاش جاینت من را در فیلم "جنگ داخلی" شکست داد).

 

پایان پرده اول

 

مرد عنکبوتی دکتر استرنج

پیتر پارکر (تام هالند) و اون یکی  پیتر پارکر (اندرو گارفیلد) با هم بیشتر آشنا میشوند و خیلی سریع با هم دوست میشن و از دیدن وب شوترهای یکدیگر ذوق میکنند ولی گیج شده اند که چرا اندرو آنجاست تا اینکه استرنج آنها را به سانکتوم سانکتوروم میاره و راینو را هم به آن زندان میان بعدی میفرسته. او به دو پیتر درباره چندجهانی توضیح میده و میگه که پیتر پارکر (اندرو گارفیلد) را آورده به آنجا تا بهشون کمک کنه خبیث های فراری را ردیابی کنند (چون خود استرنج درگیر یک تهدید بزرگتر است و نمیتونه تو این کار وارد بشه). سپس می، ام جی و ند با دو پیتر پارکر ما روبرو میشوند و ابراز تعجب و شگفتی میکنند و ... پیتر (تام هالند) از استرنج میپرسه که باید از کجا شروع کنند.

الفرد مولینا

اختاپوس و الکترو نشان داده میشوند در حالی که وارد تاسیسات متروکه آزکورپ میشوند و با نورمن آزبورن (ویلم دفو) ملاقات میکنند. آزبورن ادعا میکند یکی از افراد بسیاری است که از مرد عنکبوتی کینه به دل دارند زیرا "آنها را به قتل رسانده". او ماجرای کشته شدنش را از فیلم "مرد عنکبوتی" (2002) برایشان تعریف میکند و به آنها راهی را پیشنهاد میدهد برای آنکه نه تنها از مرد عنکبوتی دنیای خود انتقام بگیرند بلکه بتوانند برای همیشه در این دنیا (دنیای سینمایی مارول) بمانند. اینجا فاش میشود که اختاپوس تحت کنترل بازوان فلزی خود قرار دارد. در نهایت آنها موافقت میکنند با نورمن همکاری کنند.

دو پیتر سعی میکنند با مشورت و همفکری با هم بفهمند که الکترو کجا رفته و در صحبت های خود به گوئن استیسی و عمو بن دنیای اندرو گارفیلد اشاره میکنند. پیتر(تام هالند) هم به تونی استارک و عمو بن خودش اشاره میکند. اینجاست که پیتر (اندرو گارفیلد) میگه که در دنیای او تونی استارکی وجود نداره و آزکورپ ، غول صنعتی دنیای اوست.  که ام.جی نظر اونا را جلب میکنه به مقاله ای در روزنامه که نوشته صنایع آزکورپ در دنیای آنها نیز وجود داره و اخیراً برج اونجرز رو خریده و اولین شرکت غیر استارکی هستش که به نیروی آرک رآکتور (Arc Reactor) دسترسی پیدا کرده. پیتر (تام هالند) به اون یکی پیتر درباره آرک رآکتور توضیح میده و اینجاست که به ذهنشون میرسه الکترو راهی آنجا شده. در نتیجه به محل برج سابق اونجرز میروند.

درست هم حدس زده بودند زیرا وقتی به آنجا میرسند الکترو را میبینند که میخواهد وارد برج شود. یک نبرد کوتاهی بین آنها در میگیرد تا اینکه لیزارد (ریس آیفنس) وارد میشود. مرد عنکبوتی (تام هالند) به دنبال الکترو میرود و اون یکی مرد عنکبوتی هم نبرد دوباره ای با لیزارد را شروع میکند. پیتر سپس شاهد افزایش یافتن قدرت های الکترو به خاطر آرک رآکتور میشود که با اشعه ای قوی بهش ضربه میزنه. سپس الکترو و اختاپوس به همراه آرک رآکتور فرار میکنه. مرد عنکبوتی (اندرو گارفیلد) هم به مشکل برخورده و میگه که لیزارد نسبت به قبل خیلی قوی تر شده است. تا اینکه مرد عنکبوتی دیگر به کمکش میاد ولی لیزارد موفق به فرار میشه و اونا به شوخی میگن که عادت ندارند به طور همزمان با چند ابرشرور مبارزه کنند.

دکتر اختاپوس رآکتور را به آزکورپ میبره و نورمن بهش میگه که اون را با قدرت هاش به راه بیندازه و با این کار دروازه ای میان بعدی باز میشه. لیزارد به آنها ملحق میشه و بهشون میگه که مردان عنکبوتی به زودی سر میرسند و باعث میشه تا نورمن به دکتر اختاپوس بگه که باید زودتر دست به کار بشن و متوجه میشیم که نورمن دستگاهی ساخته که با قدرت آرک رآکتور کار میکنه و باعث میشه تا بتونن بین دنیاهای موازی سفر کنند.

همزمان دو پیتر پارکر روی سقف ساختمانی با هم گپ میزنند (درباره ناکامی هایی که در لباس اسپایدرمن متحمل شده اند). مثلا پیتر (تام هالند) درباره حادثه اون کشتی (که باعث شد تونی لباسش رو ازش بگیره)، مرگ تونی و فاش شدن هویتش به دست میستریو و اینکه اشتباهاتی رو مرتکب میشه که براش گرون تموم میشه حرف میزنه. اون یکی پیتر هم به مرگ سروان استیسی، کرت کانرز، هری و گوئن و اینکه اسپایدرمن بودن همواره بهایی داره که باید پرداخت کنند، حرف میزنه و آخرش به شوخی سپری میشه (پیترِ اندرو گارفیلد به شوخی میگه که چطور از قدرت هاش استفاده میکنه تا از ترافیک سنگین نیویورک عبور کرده و به موقع به سر کارش برسه!).

ناگهان وقوع یک زلزله حرفشان را قطع میکند (این زلزله ناشی از تست اون دستگاه سفر میان بعدی نورمن است). نورمن، مرد شنی (توماس هیدن چرچ) را از شکاف رد میکند و فریاد میزند "اون داره میره به خونه". مرد شنی داخل شکاف قدم میذاره ولی قبل از اینکه بقیه هم بتونند این کارو بکنند دو مرد عنکبوتی از راه میرسند تا جلوشون رو بگیرند. آنها درگیر نبردی با دکتر اختاپوس و لیزارد میشوند و الکترو هم سعی میکنه انرژی ناشی از رآکتور را مهار کنه. شکاف از کنترل خارج میشه و دو اسپایدی ما به همراه لیزارد رو به داخل خودش میکشه. آزبورن، دکتر اختاپوس و الکترو شاهد بسته شدن شکاف از سمت خود هستند در حالی که آزکورپ دچار ویرانی شده. آزبورن میگه که به کنداکتور بزرگتری نیاز دارند و اینجوری نظرش به پوستری از مجسمه آزادی جلب میشه.

نورمن ازبورن

از سوی دیگر دو پیتر ما بهوش می آیند ولی مرد شنی بهشون حمله میکنه (او به صورت انسانی خودش دیده میشه ولی از سلاح های شنی استفاده میکنه). آنها برای شکست دادن مرد شنی با مشکل روبرو میشوند تا اینکه یک ضربه آبی او را متلاشی میکند و باعث میشود به فاضلاب عقب نشینی کند. نظر آنها به شیر آتش نشانی جلب میشود که یکی آن را باز کرده و رویش نوشته ای گذاشته بود که راستش را بخواهید نتوانستم دقیقا بخوانم رویش چی نوشته بود ولی آدرسی داشت در محله فارست هیلز که رویش عبارت "خانه" خودنمایی میکرد.

مردان عنکبوتی به آدرس مورد نظر میروند (با لباس های عادی خود) و در راه با هم صحبت میکنند که چه کسی آن نوشته را گذاشته بوده. پیتر پارکرِ تام هالند میگه شاید کار مامورین شیلد بوده باشه که با تعجب پیتر پارکرِ اندرو مواجه میشه چون تا به حال حتی اسم شیلد را نشنیده! آنها در میزنند و مری جین (کرستن دانست) را ملاقات میکنند که ازشون دعوت میکنه بیان تو. بهشون شکلات داغ تعارف میکنه. تلویزیون هم روشنه و جیمسون داره داره داد میزنه "شرکت Quest Aerospace (که در فیلم "مرد عنکبوتی 1" رقیب شرکت آزکورپ بود) داره با شرکت استارک اینترنشال ادغام میشه. مری جین میگه الان برمیگرده. سپس مردی وارد اتاق میشه و روی صندلی روبروی آنها مینشینه: پیتر پارکرِ توبی مگوآیر! او میگه: "شماها کی هستین؟"

 

پایان پرده دوم

 

***توجه: از این قسمت به بعد نوشته‌ها در پستی جدا از مطالب قبلی منتشر شده و امکان داره حتی گمراه کننده تر از قبل باشه!!***

این پیتر پارکر (توبی مگوآیر) بازنشسته شده (به دلیل فاش شدن هویت مخفی خودش و متهم شدن به قتل هری و نورمن آزبورن). البته تبرئه شده ولی از حرفه ابرقهرمانی استعفا داده تا با همسرش مری جین خانواده تشکیل بده و البته پس از مبارزه ای با "شکارچی" که باعث شد یک پایش را از دست بده و الان یک پای مصنوعی داره که توسط شرکت استارک برایش ساخته شده است. همه پارکرها با هم شام میخورند و البته زن عموی پیتر هم هست.

نقد مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

وسط شام یک گزارش خبری تو تلویزیون میگه که لیزارد و مرد شنی به گوشه ای از شهر حمله کرده اند. مردان عنکبوتی (تام و اندرو) میرند که باهاشون بجنگند ولی مرد عنکبوتی این دنیا (توبی) میمونه و با مری جین حرف میزنه.

آنها در نبرد کم می آورند تا اینکه مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر هم به نبرد ملحق میشود. او با دارویی که دکتر کانرز دنیای خودش ساخته لیزارد را شفا میدهند و مرد عنکبوتیِ اندرو هم سعی میکند با صحبت کردن دل مرد شنی را به دست آورد (مرد عنکبوتی توبی هم از مردشنی تعریف میکند و صحنه را ترک میکند). پلیس کانرز را دستگیر میکند. پیترها با هم به خانه برمیگردند و پیترِ تام هالند ابراز ناراحتی میکنه از اینکه در این دنیا گیر کرده اند. آنها با هم صحبت هایی میکنند و پیترِ توبی مگوآیر آنها را به خانه دکتر استرنج دنیای خود میبرد. در همین اثنا، خبیث هایی که در دنیای سینمایی مارول هستند را میبینیم که آرک رآکتور را در بالای سپر ویبرانیومی مجسمه آزادی نصب کرده اند. آزبورن با لباس کامل گابلینی ظاهر میشود و از الکترو میخواد که ماشین شکاف را با برق خودش فعال کنه و دکتر اختاپوس هم در سکوت تماشا میکنه. در دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر هم سه پیتر ما متوجه شکل گیری شکاف میشوند و واردش میشوند که از طریق آن به خانه دکتر استرنج دنیای سینمایی مارول برده میشوند. لحظه مفرحی هستش که با حضور ند، ام جی و هپی بامزه از آب درمیاد. پیترها از طریق اخبار از اتفاقات مجسمه آزادی باخبر میشوند و به آنجا میروند (سکانسی شگفت انگیز پدید میاد که در آن سه مرد عنکبوتی به کمک یکدیگر و هلی کوپترهای خبری تاب میخورند و روی سپر فرود می آیند).

مردان عنکبوتی

در نبرد بزرگی شاهد مبارزه سه مرد عنکبوتی با الکترو، گابلین و دکتر اختاپوس هستیم. مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر موفق میشه یکی از شلیک های الکترو رو منحرف کنه تا به دکتر اختاپوس برخورد کنه. وقتی اختاپوس بهوش میاد ، بازوانش غیر فعال شده اند و بدین ترتیب میتونه دوباره کنترل ذهن و جسم خودش را پس بگیره. او در نبرد به مردان عنکبوتی کمک میکنه ولی شکاف ها بدتر میشوند (یک صحنه جالب میبینیم که در آن دو جیمسون دنیای مختلف کنار هم قرار میگیرند!). نبرد ادامه میابد و قهرمانان ما متوجه میشوند تنها راهی که برای متوقف کردن شکاف ها هست اینه که آرک رآکتور را نابود کنند. مرد عنکبوتیِ توبی میره سمتش ولی دکتر اختاپوس پرتش میکنه اونور و خودش رآکتور رو نابود میکنه و در انفجار کشته میشه. الکترو هم دچار اُورلود میشه و بیهوش روی زمین میفته و آزبورن هم با گلایدرش فرار میکنه. قهرمانان دور هم جمع میشوند و هلی کوپترهای خبری ازشون فیلم میگیرند. استرنج آنها را به سانکتوم سانکتوروم برمیگردونه و بابت پیروزی شون بهشون تبریک میگه. او ادعا میکنه تهدید چند جهانی تحت کنترل درآمده و دیگه خودش میتونه فراری ها را رد گیری کنه. پیتر دنیای MCU هم پیش ند و ام جی و می برمیگرده.

داستان لو رفته فیلم مرد عنکبوتی

روز بعد پیتر بار دیگر به محل کار ند و ام جی میره. ام جی میگه که ند دیگه باید برسه که ناگهان تلفن همراه پیتر زنگ میخوره. گابلین پشت خطه و بهش میگه بخش خبری رو نگاه کنه که در حال نشون دادن گابلینه در حالی که ند را گرفته و روی پلی داره پرواز میکنه. ام جی هم اینو میبینه و تا برمیگرده پیتر رفته. پیتر با لباس عنکبوتی خودش میرسه و به نورمن التماس میکنه ولی او توجهی نمیکنه و ند رو میکشه و جسدش رو میندازه تو آب. پیتر میگیرتش ولی متوجه میشه دیر شده و ند واقعا مرده.

مرگ ند

پیتر بسیار خشمگین میشه و با نورمن میجنگه . ام جی هم از مانع پلیس رد میشه و پدر و مادر ند رو میبینیم که دارند اشک میریزند. پیتر، نورمن را مجبور به فرود میکنه و به شدت او را کتک میزنه و چیزی نمونده که بکشتش اما ام جی با حرفاش او را منصرف میکنه. دو مرد عنکبوتی دیگر هم دیده میشوند. آنها نیز بهش میگویند که چقدر زجر کشیده اند تا اینکه اشاره ام جی به عمو بن باعث میشه پیتر به خودش بیاد. او نورمن را با ضربه ای بیهوش میکنه و میندازتش روی زمین. او ماسکش رو برمیداره و با خبرنگاران درباره اتفاقاتی که افتاده صحبت میکنه. دو مرد عنکبوتی دیگر هم ماسکشون رو به نشانه حمایت از او برمیدارند.

سه مرد عنکبوتی

سپس صدای پیتر را در مراسم به خاکسپاری ند میشنویم. پیتر پارکرِ توبی  و اندرو را میبینیم که به ترتیب در کنار خانواده و درس دادن هستند. پس از مراسم پیتر تنها ایستاده و ام جی رو در حال سوار شدن به ماشین تماشا میکنه. می میاد پیشش و دلداریش میده و میگه تصمیم درستی گرفته که باهاش بهم زده (چون بابت کشته شدن ند احساس کناه میکرده و نمیخواسته سرنوشت مشابهی برای ام جی رقم بخوره). هپی میاد که اونا رو ببره خونه و شوخی میکنه که دیگه با اونا قراره زندگی کنه ولی پیتر میگه که از فردا که 18 سالش میشه، قصد داره برای خودش مستقل زندگی کنه.

 اون شب استرنج در حالت روحی خودش میاد پیش پیتر و ازش میخواد که بیاد به خانه اش. بهش میگه که نورمن را در زندان میان بعدی زندانی کرده و به پاس کمک هایش در نجات مالتی ورس میخواد به کمک یکی از دوستانش کاری کنه که دنیا قضیه فاش شدن هویتش را فراموش کنه (البته به جز هپی، ام جی و می) . پیتر از استرنج تشکر میکنه. استرنج هم بهش میگه یک هدیه تولد براش داره که فقط برای امشبه. پیتر دری را در خانه دکتر استرنج بار میکنه و در کمال تعجب صدایی را میشنوه که میگه "سلام بچه، به خانه خوش آمدی". پیتر لبخندی میزنه و اینجاست که فیلم تموم میشه.

 نسخه ای که من از فیلم دیدم صحنه پس از تیتراژ نداشت و اون صدا هم شنیده نمیشد زیرا قرار بود بعدا به فیلم اضافه بشه (درست مثل صحنه های پس از تیتراژ(.

همچنین میتوانم تایید کنم که فیلم های ونوم و موربیوس در نسخه ای موازی از فیلم های مرد عنکبوتی سم ریمی جریان دارند. این توضیح میده که چرا لوگوی دیلی بیوگل در آنها دقیقا مثل فیلم های ریمی است. در یونیورس این فیلم ها، "مرد عنکبوتی 3" هنوز رخ نداده  و اسپایدرمن هنوز با سیمبیوت فضایی  یا ادی براک ملاقات نکرده. تفاوت دیگر اینه که نورمن آزبورن هرگز نمرده ولی نمیدونم پس از مبارزه اش با مرد عنکبوتی چه بر سرش آمده.

پس بنابراین تمام اتفاقات عجبیبی که از ابتدای راه MCU برای سونی و اسپایدرمن می‌افتاد توجیه جالبی پیدا کردند. در واقع آن عکس مردعنکبوتی توبی مگوایر در تریلر موربیوس و یکی بودن لوگوها کاملا با این قضیه جور درمی‌آیند و ادعای ایمی پاسکال سال‌ها قبل از انتشار این فیلم‌ها که در یک دنیا قرار دارند با مولتی ورس و جهان‌های موازی توجیه می‌شوند!!!!

هوم کامینگ 3

خب این بود از داستانِ پرجزئیات فیلم به نقل یکی از نویسندگان وب سایت 4chan که میتونه کاملاً درست باشه یا کاملا غلط! (شایدم فقط برخی از بخش های داستانی درست باشن) ولی چیزی که خوندیم با مطالب قبلی که اینجا لو رفته بود مطابقت دارد ولی این هم میتونه برگرده به هوش بالای نویسنده در ربط دادن داستان به چیزهایی که قبلا شنیده بودیم تا از این طریق ما را گمراه کنه!

 

نظر شما چیست؟ اگر این واقعا داستان فیلم باشد چه نظری نسبت به آن دارید؟ منتظر خواندن نظرات شما هستیم!

 

احمد فقیه

P.Constantine

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

نگاهی به ست های لگویی فاش شده از فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" - لباس جدید اسپایدرمن و بازگشت خبیث‌های قبلی

حذف داستان فرعی مرتبط با اسپایدرمن از سریال "فالکون و سرباز زمستان "، حضور «نورمن آزبورن»؟

خبر داغ! «آلفرد مولینا» برای ایفای نقش دوبارهٔ «دکتر اختاپوس» در فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست" رسما تایید شد!!

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

داغ داغ!! تیزر و عنوان معرفی فیلم اسپایدرمن ۳ منتشر شد: «هیچ راهی به خانه نیست»

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Pooyan mirzahosseini
#1 Pooyan mirzahosseini 1400-04-31 22:32
سلام آقای فقیه خسته نباشید
راستش من خودم دقیقاً یه همچین داستانی تو ذهنم بود دقیقاً همین داستان تو ذهنم بود راستش باید بگم فکر نکنم این داستان اصلی باشه ولی خب اگر هم باشه داستان خیلی جالب و خوبی میشه اما خب فکر نکنم مارول اجازه بده همچین فیلمی قبل از اکران داستانش لو بره راستش بنظرم اگر این داستان فیلم باشه مرگ ند می‌تونه بار احساسی زیادی داشته و البته اون حالت پیتر که اگر به عزیزانش آسیب بزنن خیلی عصبی میشه
اون قسمتی که پیتر پارکر ، تام و اندرو همدیگه رو میبینن کلا فضا بیش از حد اسپایدرمنی میشه
ببخشید آقای فقیه میخواستم بپرسم فیلم بلک ویدو رو نقد میکنید و نظرتون درباره فیلم Suicide Squad 2 چیه ؟
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#2 Ehsan Spider 1400-04-31 22:37
سلام

ممنون از شما استاد فقیه عزیز.

راستش هیچوقت دوست ندارم واسه فیلما اسپویل بشم ولی تیتر شما و هایپ هاتون توی کانال موخمو پوکونده بود دیگه نمیتونستم تحمل کنم.


با اینکه بیشتر اطلاعات بدون دیدن فیلم منتقل نمیشه و باید فیلمو دید که بیشتر فهمید و درک کرد. ولی نظرم اینه که فیلمنامه خوبه ولی نورمن و کشتن ند برام جالب نیست. چون فکر میکنم همیشه باید یه تنش و پدر کشتگی جذاب بین گرین گابلین و پیتر باشه تا اون مرگ جذاب و ماندگار بشه. خلاصه بگم من میگم خیلی سخته واقی باشه. مارول که یه قفل حجیم زده رو اسرارش و نمیشه اونارو فاش کرد و اینکه به نظرم یکم فیلمنامه شلوغه و کلا پیت تام هالند میره رو سایه و سخته مارول همچین کاری بکنه. حالا باید موند و دید .


فکر کنم اون کسی که صداش رو گفتن هم عمو بن باشه.


منتظر نظرات هستم تا مشارکت کنم توی بحث
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-04-31 22:38
سلام
خسته نباشید آقای فقیه.
من به خاطر اسپویل شدن احتمالی مقاله رو کامل نخوندم اما امیدوارم با توجه و شایعه هایی که پشت این فیلم هست فیلم خوبی از آب در بیاد. دوست دارم اگر قضیه مولتی ورس پیگیری میشه خود اسپایدی فراموش نشه و داستانک های قبلی او هم ادامه پیدا کنه.
با تشکر.
نقل قول کردن
SPB
#4 SPB 1400-04-31 22:44
اگه درست باشه چی میشه!
همون چیزی که فکرش رو می کردیم!
ولی اگه سه تا مرد عنکبوتی با هم شش خبیث رو شکست بدن ، صحنه دبشی میشه!
نظرتون؟
نقل قول کردن
s.p.i
#5 s.p.i 1400-04-31 23:06
خیلی ممنون از استاد فقیه بابت مقاله
امیدوارم تمرکز روی تام هالند باقی بمونه و فیلم از مسیر خودش خارج نشه

تشکر
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#6 Pooyan mirzahosseini 1400-04-31 23:28
به نقل از Ehsan Spider:
سلام

ممنون از شما استاد فقیه عزیز.

راستش هیچوقت دوست ندارم واسه فیلما اسپویل بشم ولی تیتر شما و هایپ هاتون توی کانال موخمو پوکونده بود دیگه نمیتونستم تحمل کنم.


با اینکه بیشتر اطلاعات بدون دیدن فیلم منتقل نمیشه و باید فیلمو دید که بیشتر فهمید و درک کرد. ولی نظرم اینه که فیلمنامه خوبه ولی نورمن و کشتن ند برام جالب نیست. چون فکر میکنم همیشه باید یه تنش و پدر کشتگی جذاب بین گرین گابلین و پیتر باشه تا اون مرگ جذاب و ماندگار بشه. خلاصه بگم من میگم خیلی سخته واقی باشه. مارول که یه قفل حجیم زده رو اسرارش و نمیشه اونارو فاش کرد و اینکه به نظرم یکم فیلمنامه شلوغه و کلا پیت تام هالند میره رو سایه و سخته مارول همچین کاری بکنه. حالا باید موند و دید .


فکر کنم اون کسی که صداش رو گفتن هم عمو بن باشه.


منتظر نظرات هستم تا مشارکت کنم توی بحث

سلام
با اینکه گفتی همیشه باید به پدر کشتگی بین پیت و گرین گابلین باشه خیلی خوشم اومد اما اینم باید دید که اون پدر کشتگی از یک جایی شروع میشه و اون دقیقاً از مرگ ند شروع میشه ( تا حدودی میشه اینطور گفت ) و اینکه اون پدرکشتگی به نوعی بین پیتر ، اندرو و گابلین هم هست
و درمورد اینکه فیلمنامه شلوغ هست بله شلوغ هست اما فکر کنم با اتفاقات سریال لوکی کلا این فاز فکر کنم همین حالت باشه شلوغ باشه و همه از جهان های موازی مختلف به دنیای mcu میان و با اینکه پیت تام هالند می‌ره تو سایه کاملاً موافقم اما خب بازم از جذابیت کم نمیکنه شما درست میگی و وقتی که ند میمیره بنظرم دوباره پیتر تام هالند میاد تو چشم
فیلمنامه خوبی داره اما همون‌طور که گفتی مارول یک قفل زده رو اسرارش برای همین فکر نکنم این فیلمنامه اصلی باشه اما اگر باشه هم خیلی بد نمیشه
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1400-04-31 23:39
سلام
خیلی ممنون آقای فقیه
امیدوارم فیلم خوبی بشه و البته مارول نمیاد فیلم خودشو لو بده اما به احتمال زیاد آخر فیلم یک نفر میمره
و امیدوارم لباس بهتری تن نورمن ببینم و خباثت خودشو تو فیلم به نمایش بزاره
و در آیند شاهد تنش بیشتری بین پیتر نورمن شاهد باشیم
البته همه چیز دقیق و انگار فیلنما خوبه
البته فیلم بعضی از جاهاش عجیبه و کمی غیر قابل باور و چرا نورمن باید ند بکشه و وجود نورمن نمیدونم چیه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#8 Ehsan Spider 1400-04-31 23:59
به نقل از Pooyan mirzahosseini:
به نقل از Ehsan Spider:
سلام

ممنون از شما استاد فقیه عزیز.

راستش هیچوقت دوست ندارم واسه فیلما اسپویل بشم ولی تیتر شما و هایپ هاتون توی کانال موخمو پوکونده بود دیگه نمیتونستم تحمل کنم.


با اینکه بیشتر اطلاعات بدون دیدن فیلم منتقل نمیشه و باید فیلمو دید که بیشتر فهمید و درک کرد. ولی نظرم اینه که فیلمنامه خوبه ولی نورمن و کشتن ند برام جالب نیست. چون فکر میکنم همیشه باید یه تنش و پدر کشتگی جذاب بین گرین گابلین و پیتر باشه تا اون مرگ جذاب و ماندگار بشه. خلاصه بگم من میگم خیلی سخته واقی باشه. مارول که یه قفل حجیم زده رو اسرارش و نمیشه اونارو فاش کرد و اینکه به نظرم یکم فیلمنامه شلوغه و کلا پیت تام هالند میره رو سایه و سخته مارول همچین کاری بکنه. حالا باید موند و دید .


فکر کنم اون کسی که صداش رو گفتن هم عمو بن باشه.


منتظر نظرات هستم تا مشارکت کنم توی بحث

سلام
با اینکه گفتی همیشه باید به پدر کشتگی بین پیت و گرین گابلین باشه خیلی خوشم اومد اما اینم باید دید که اون پدر کشتگی از یک جایی شروع میشه و اون دقیقاً از مرگ ند شروع میشه ( تا حدودی میشه اینطور گفت ) و اینکه اون پدرکشتگی به نوعی بین پیتر ، اندرو و گابلین هم هست
و درمورد اینکه فیلمنامه شلوغ هست بله شلوغ هست اما فکر کنم با اتفاقات سریال لوکی کلا این فاز فکر کنم همین حالت باشه شلوغ باشه و همه از جهان های موازی مختلف به دنیای mcu میان و با اینکه پیت تام هالند می‌ره تو سایه کاملاً موافقم اما خب بازم از جذابیت کم نمیکنه شما درست میگی و وقتی که ند میمیره بنظرم دوباره پیتر تام هالند میاد تو چشم
فیلمنامه خوبی داره اما همون‌طور که گفتی مارول یک قفل زده رو اسرارش برای همین فکر نکنم این فیلمنامه اصلی باشه اما اگر باشه هم خیلی بد نمیشه


سلام

به نظرم اینکه گفتی از یه جایی شروع بشه خوب اومدی ولی از یه مرگ شروع بشه یکم طوفانی نیست؟؟ فکر میکنم اولش باید توی این داستان یا در ادامه هری خود mcu و نورمن mcu وارد قضیه بشن و تعاملاتشون یکم طولانی تر و در عین حال پخته تر و ملموس تر بشه و بعدش بیان و یه قتل شکل بدن؟؟ این درست نیست به نظرت؟؟ هرچند فکر نمیکنم این فیلم اصلی باشه ولی نظرم اینه که احتمالا اگه یه همچین چیزی رو شاهد باشیم، کسی که مرگش ملموس و قابل درک میشه خود توبی مگوایر یا زن و بچه اش هستن که تعاملشون با ویلم دفو پخته تره. و نظرم راجب شلوغی فیلم هم زیاد هموار نیست و کلا شلوغی بیش از حد باعث میشه داستانک های زیادی در این بین ناتام بمونن، سولات بی پاسخ زیادی باقی بمونه و شخصیت ها خوب با فیلم مچ نشن.


به نظرم این فیلم شدیداً مورد انتظاره مخصوصاً توی همین سایت اسپایدی و اگه مارول بیاد و شلوغ بازی دربیاره فقط واسه اینکه تبلیغات زیاد باشه و فیلم خوب بفروشه. (با تشکر از سونی) کلا قاطی میکنم.
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1400-05-01 00:12
با تشکر از استاد فقیه
من فکر نکنم کل این داستان حقیقی باشه
شاید برخی از بخش ها حقیقی باشن ولی همه ش؟ بعیده واقعا
کلا ریتم این داستان و حجم اتفاقاتش با کارای قبلی همخوانی نداره
انگیزه شخصیت های خبیث هم درست و حسابی نیست و برام جای سئواله
هنوزم نمیدونم چرا اصلا این شخصیتا باید بیان دنیای ام سی یو
خیلی توضیح لازمه
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1400-05-01 00:16
ولی گیر اصلی داستان با نورمن آزبورنه
اصلا معلوم نیست قضیه ش چیه. کی و چه زمانی و برای چی نورمن سم ریمی اومده تو این دنیا؟
نورمن mcu کجاست؟ اگر mcu نورمن نداره پس چرا ازکورپ هست؟
ایا نورمن ریمی ، نورمن mcu رو کشته؟ نورمن ریمی که به دست اسپایدرمن ریمی کشته شده چرا باید از پیتر mcu که کینه ای ازش به دل نداره انتقام بگیره و بهترین دوستش (ند) رو بکشه؟
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1400-05-01 00:17
تکلیف حضور مرد عنکبوتی تو دکتر استرنج ۲ چی میشه؟ با این تفاسیر آیا داستانی باقی میمونه بدای اون فیلم که پیتر باید توش نقش مهمی داشته باشه؟
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1400-05-01 00:19
در مجموع هنوزم قانع نشدم این فیلم یه ماجرای تمام عیار مولتی ورسی باشه
شاید بهش مربوط باشه ولی چنین داستانی به فیلمی مجزا نیاز داره
دکتر استرنج ۲؟ نمیشه که تو فیلمی غیر از اسپایدرمن شاهد چنین داستانی باشیم. و این برای من معما شده ...
یه جای کار میلنگه
نقل قول کردن
RobbieRobertson
#13 RobbieRobertson 1400-05-01 00:32
واقعا بعیده این باشه. این داستانا و این حجم از وجود ویلن های قبلی توی دنیای mcu دور از ذهنه. مثلا اون تراژدی اخرسر قضیه ند و نورمن ازبورن و واکنش پیتر پارکر تام هالند و اون شکلی عصبی شدنش خیلی دور از شخصیت مردعنکبوتی تام هالند هستش. اگه این داستان راست باشه میشه گفت ما دیگه با دنیای mcu طرف نیستم و بعید میدونم فایگی بخواد این کار رو کنه. وجود ویلن های قبلی با توجهبه شایعات و اخبار ممکنه اما این که انقدر نقش داشته باشن باز یعنی دور شدن از جهان mcu و مارول و فایگی و ورود به دوران های قبلی مارول و خصوصا سه گانه ریمی. اون تراژدی اخر سر «ند» هم واسه من عجیبه. درکش نمیکنم و به نظرم یه تقلید صرف از ماجرای معروف مرگ گوئن هست که البته نِد کجا و گوئن کجا. مجموعا به نظر من قضبه مولتی ورس و اینا توی فیلم جدید مردعنکبوتی واقعیه و شاهدش هستیم اما نه به این شکل که از جهان mcu انقدر دور بشیم، بلکه در حد یه حضور کوتاه. دنیای mcu خیلی پیوستگی داره و این حماسه ای که توی این مقاله داستاتش تعریف شده نمیتونه توی یه فیلم شروع بشه و توی همون فیلم هم به پایان برسه. این فیلم تنها میتونه مدخل ورود جهان سینمایی مارول به مولتی ورس باشه.


البته که خیلی ممنونیم بابت پوشش کامل و دقیق این خبر از استاد فقیه و استاد ترابی بزرگوار


عزیزان خوشحال میشم نظرتون را در مورد کامنتم بدونم
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#14 Ehsan Spider 1400-05-01 00:37
به نقل از mtm:
با تشکر از استاد فقیه
من فکر نکنم کل این داستان حقیقی باشه
شاید برخی از بخش ها حقیقی باشن ولی همه ش؟ بعیده واقعا
کلا ریتم این داستان و حجم اتفاقاتش با کارای قبلی همخوانی نداره
انگیزه شخصیت های خبیث هم درست و حسابی نیست و برام جای سئواله
هنوزم نمیدونم چرا اصلا این شخصیتا باید بیان دنیای ام سی یو
خیلی توضیح لازمه



دقیقا منم زیر چشمی همچین نظری گفتم و آخرش خواستم نظرات شما رو بدونم. منم فکر میکنم خیلی بعیده این داستان حقیقی باشه و اصلا ما توی داستان ها دیدیم که مثلا نورمن ریمی مرد یا دوکی اوکی مرد یا.... بعد میان توی این فیلم 50 تا مرگ رو رتکان میکنن؟؟؟ یکم ناجوره و همینطور چرا خبیث ها میخوان همچین کاری بکنن؟؟ یه چیزی مثل انگیزه ویلسون فسسک توی دونیای عنکبوتی کم داره این فیلم‌نامه.


به نقل از mtm:
ولی گیر اصلی داستان با نورمن آزبورنه
اصلا معلوم نیست قضیه ش چیه. کی و چه زمانی و برای چی نورمن سم ریمی اومده تو این دنیا؟
نورمن mcu کجاست؟ اگر mcu نورمن نداره پس چرا ازکورپ هست؟
ایا نورمن ریمی ، نورمن mcu رو کشته؟ نورمن ریمی که به دست اسپایدرمن ریمی کشته شده چرا باید از پیتر mcu که کینه ای ازش به دل نداره انتقام بگیره و بهترین دوستش (ند) رو بکشه؟


دقیقا توی کامنت شماره ۲ گفتم. منم نظرم نسبت به نورمن ناجوره. چون کلا اون تعاملات خاصشون باعث میشه که این قتلی که قراره اتفاق بیوفته ملموس تر باشه.به نقل از mtm:
تکلیف حضور مرد عنکبوتی تو دکتر استرنج ۲ چی میشه؟ با این تفاسیر آیا داستانی باقی میمونه بدای اون فیلم که پیتر باید توش نقش مهمی داشته باشه؟


به نظرم و با توجه به این فیلم نامه اگه این داستان صحیح باشه. احتمالاً احتمالا شاهد مبارزان تار عنکبوت یا همچین چیزی توی دوکی استرنج دو باشیم. یعنی اون مشکلات و خطرات مولتی ورسی توی مرد عنکبوتی ۳ تموم نمیشه و دکتر با دیدن همچین تیم آپ خوبی رفقا رو واسه این ماموریت ها انتخاب می‌کنه. ولی همچنان باورم بر اینه که فیلم ناقصه و این داستان درست نیست. البته در صورت درست نبودن داستان هم یه همچین تئوری محتمل به نظر میاد.

به نقل از mtm:
در مجموع هنوزم قانع نشدم این فیلم یه ماجرای تمام عیار مولتی ورسی باشه
شاید بهش مربوط باشه ولی چنین داستانی به فیلمی مجزا نیاز داره
دکتر استرنج ۲؟ نمیشه که تو فیلمی غیر از اسپایدرمن شاهد چنین داستانی باشیم. و این برای من معما شده ...
یه جای کار میلنگه



شاید اصلا این نویسنده ای که داستان رو لو داده از طرف مارول باشه؟؟ واسه تبلیغات و ایجاد یه طوفان قبل از طوفان اصلی. ولی همچنان میتونم بگم نکته مثبتی که به نظرم رسید این بود که تعاملات اندرو و تام و همینطور توبی جذاب به نظر میان.


باز هم دمت شوما گرم و یه تشکر ویژه از آقای احمد فقیه عزیز. و ایشالا که مارول اینقدر قاطی پاتی نکنه که کلا ما هم قاطی کنیم.
نقل قول کردن
s.p.i
#15 s.p.i 1400-05-01 00:55
#13
با اون قسمت از حرف شما درمورد مرگ ند موافق چه معنی میده نورمن ند بکشه چرا نباید کسی مثل زن عمو می یا میشل بکشه و خب به حتمال زیاد تماشاچی نمیتونه مثل مرگ گوئن با مرگ ند همراه بشه
البته خود من به شخصه خیلی دوست دارم نورمن توی سینما خباثت خودشو به نمایش بزاره ولی حضورش توی این فیلم معلوم نیست چی میخاد و به نظر منم شاید خیلی از جهان mcu دور نشیم بهتره
ولی خب شاهد حضور شش خبیث هستیم هرچند به نظرم بهتر بود اول جریان هویت پیتر توی این فیلم تموم میکردن و توی فیلم بعدی به این چیزا میپرداختن و اما در مورد شرور ها خب نمیدونم باید انگیزه درست حسابی داشته باشن در غیر این صورت فایده نداره
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#16 AM SM BM SM 1400-05-01 01:04
به نقل از mtm:
در مجموع هنوزم قانع نشدم این فیلم یه ماجرای تمام عیار مولتی ورسی باشه
شاید بهش مربوط باشه ولی چنین داستانی به فیلمی مجزا نیاز داره
دکتر استرنج ۲؟ نمیشه که تو فیلمی غیر از اسپایدرمن شاهد چنین داستانی باشیم. و این برای من معما شده ...
یه جای کار میلنگه

آقای ترابی من جسته و گریخته (با تشکر از فضولیم یا کنجکاویم) مقاله رو خوندم و به نظرم حق با شماست. (که چیز جدیدی نیست.) در کل به نظرم ای کاش اصلا قضیه مولتی ورس در این فیلم پیگیری نمیشد! البته اسپایدی باید با جریان mcu همراه باشه اما پایان فیلم قبلی اونقدر خوب بود و اونقدر صحنه بعد تیتراژش فوق العاده بود که فکر نکنم هواداران اسپایدی برای هیچ فیلمی به اندازه این فیلم هایپ نشده باشند! الان هم میگم شاید واقعا بهتر بود قضیه مولتی ورس برای قسمت ۴ میموند و قضیه هویت پیتر میشد اصل این فیلم. اما حالا هم اگر اینی که خوندیم داستان اصلی این فیلم باشه پس خیلی نمیشه روش حساب باز کرد! من خیلی هم روی نورمن آزبورن حساسم و دوست دارم بهش وفادار باشند اما هنوز برام قابل درک نیست!
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#17 AM SM BM SM 1400-05-01 01:17
البته به نظرم پایان فیلم جالب و دوست داشتنی هست (مورد ۷ این مقاله رو بخونید spidey.ir/.../... ) اما واقعا (حالا که کامل مقاله رو خوندم) سخته که قبول کنیم این فیلم اصلیه! اینجوری که من خوندم هم ماجراش خیلی برام عظیم نبود! یعنی مثل مبارزه آخر فیلم دور از خانه قند توی دلم توی مبارزه پیتر با میستریو آب نشد! (حالا شاید مشکل اینه که این فقط خواندنی بود و کامل نبود!) من به نظرم زیاد بودن شایعه ها هم شاید به فروش فیلم ضربه بزنند! مثلا توی این مقاله میستریو نبود در حالی که خیلی ها برای حضور او ذوق دارند! به قول شما آقای ترابی یه جای کار میلنگه! حالا یا ما ازش خبر نداریم یا واقعا یه حفره ای توی فیلم هست که حفره بزرگی هم هست!
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1400-05-01 01:20
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
در مجموع هنوزم قانع نشدم این فیلم یه ماجرای تمام عیار مولتی ورسی باشه
شاید بهش مربوط باشه ولی چنین داستانی به فیلمی مجزا نیاز داره
دکتر استرنج ۲؟ نمیشه که تو فیلمی غیر از اسپایدرمن شاهد چنین داستانی باشیم. و این برای من معما شده ...
یه جای کار میلنگه

آقای ترابی من جسته و گریخته (با تشکر از فضولیم یا کنجکاویم) مقاله رو خوندم و به نظرم حق با شماست. (که چیز جدیدی نیست.) در کل به نظرم ای کاش اصلا قضیه مولتی ورس در این فیلم پیگیری نمیشد! البته اسپایدی باید با جریان mcu همراه باشه اما پایان فیلم قبلی اونقدر خوب بود و اونقدر صحنه بعد تیتراژش فوق العاده بود که فکر نکنم هواداران اسپایدی برای هیچ فیلمی به اندازه این فیلم هایپ نشده باشند! الان هم میگم شاید واقعا بهتر بود قضیه مولتی ورس برای قسمت ۴ میموند و قضیه هویت پیتر میشد اصل این فیلم. اما حالا هم اگر اینی که خوندیم داستان اصلی این فیلم باشه پس خیلی نمیشه روش حساب باز کرد! من خیلی هم روی نورمن آزبورن حساسم و دوست دارم بهش وفادار باشند اما هنوز برام قابل درک نیست!

خب واقعا دیدن سه اسپایدرمن در کنار هم لذت بخشه و من ذوق دارم برای دیدنش ولی بیشتر بابت اون خبری که قبلا منتشر شده بود و میگفت قراره مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 و مرد عنکبوتی 3 رو رتکان کنند خوشم اومد. منتهی این چیزی که من خوندم رتکان نداشت!
در هر حال این شاید ریسکی ترین فیلم مارول باشه ... و من براش هیجان دارم و ترس
البته این وسط به نظرم فشارهای سونی و به پایان رسیدن قریب الوقوع همکاری مارول استودیوز و سونی هم موثر میتونسته باشه. میشد خیلی راحت تو این فیلم زمینه چینی مولتی ورس رو کرد (مثلا تو صحنه وسط تیتراژ اندرو و توبی رو نشون داد) و بعد تو فیلم بعدی مرد عنکبوتی کامل یه فیلم رو بهش اختصاص داد و البته تو فیلم دکتر استرنج توضیحات فنی درباره مولتی ورس و قضیه فرار کردن ابرشرورها و ... رو داد. ولی دارم کمی عجله تو کار میبینم
ضمن اینکه این داستانی که اینجا خوندیم خیلی plot محوره. یا بهتره بگیم اتفاق محور. در حالی که مولتی ورس یه داستانی هستش که جون میده برای خلق لحظات صمیمی و فان و ماندگار بین شخصیت ها. در هر حال باید منتظر موند و دید. مهم اینه که من واقعا به فایگی و واتس اعتماد دارم
نقل قول کردن
Sarah
+1 #19 Sarah 1400-05-01 01:38
این داستان خیلی مشکوک میزنه
اسباب بازی های فیلم لو دادن که مرد عنکبوتی چند تا لباس جدید داره و دکتر استرنج بهش قدرت هایی میده ولی اصلا بهشون اشاره ای نشده!!!
مطمئنم اگه نویسنده خبر این لباسا رو قبل از نوشتن داستان شنیده بود یه جوری اونا رو هم تو داستان میچپاند :-*
نقل قول کردن
P.Constantine
+1 #20 P.Constantine 1400-05-01 01:43
#10 #11 #12
بله دقیقا درسته. مشکل اصلی مال اون پردهٔ سومشه فکر میکنم؛ چون اگر اشتباه نکنم یه مدت بعد به صورت جداگانه توی یه پست دیگه حتی پرده سومش منتشر شد که منو به شک انداخت که آیا اصلا نویسنده دو پردهٔ اول با سوم یکی هست یا نه!(چون حفره‌های واضحی داره و یه سری چیزاش عجبیه!) خلاصه احساس می‌کنم کلید تمام این مشکلات با پردهٔ سوم واقعی حل می‌شه. (البته در بدترین حالت اینجوریه که همه رو یک نفر نوشته و واقعا هم وقت گذاشته تمام اطلاعات و فیلمنامه‌های لو رفته رو بذاره کنارهمدیگه و اینجوری منسجم کنار هم قرار بده منتهی برای جمع بندیشون کم اورده و تو پرده سوم تخیلاتش نکشیده و خراب کرده داستان سراییشو!)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
+1 #21 AM SM BM SM 1400-05-01 01:48
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
در مجموع هنوزم قانع نشدم این فیلم یه ماجرای تمام عیار مولتی ورسی باشه
شاید بهش مربوط باشه ولی چنین داستانی به فیلمی مجزا نیاز داره
دکتر استرنج ۲؟ نمیشه که تو فیلمی غیر از اسپایدرمن شاهد چنین داستانی باشیم. و این برای من معما شده ...
یه جای کار میلنگه

آقای ترابی من جسته و گریخته (با تشکر از فضولیم یا کنجکاویم) مقاله رو خوندم و به نظرم حق با شماست. (که چیز جدیدی نیست.) در کل به نظرم ای کاش اصلا قضیه مولتی ورس در این فیلم پیگیری نمیشد! البته اسپایدی باید با جریان mcu همراه باشه اما پایان فیلم قبلی اونقدر خوب بود و اونقدر صحنه بعد تیتراژش فوق العاده بود که فکر نکنم هواداران اسپایدی برای هیچ فیلمی به اندازه این فیلم هایپ نشده باشند! الان هم میگم شاید واقعا بهتر بود قضیه مولتی ورس برای قسمت ۴ میموند و قضیه هویت پیتر میشد اصل این فیلم. اما حالا هم اگر اینی که خوندیم داستان اصلی این فیلم باشه پس خیلی نمیشه روش حساب باز کرد! من خیلی هم روی نورمن آزبورن حساسم و دوست دارم بهش وفادار باشند اما هنوز برام قابل درک نیست!

خب واقعا دیدن سه اسپایدرمن در کنار هم لذت بخشه و من ذوق دارم برای دیدنش ولی بیشتر بابت اون خبری که قبلا منتشر شده بود و میگفت قراره مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 و مرد عنکبوتی 3 رو رتکان کنند خوشم اومد. منتهی این چیزی که من خوندم رتکان نداشت!
در هر حال این شاید ریسکی ترین فیلم مارول باشه ... و من براش هیجان دارم و ترس
البته این وسط به نظرم فشارهای سونی و به پایان رسیدن قریب الوقوع همکاری مارول استودیوز و سونی هم موثر میتونسته باشه. میشد خیلی راحت تو این فیلم زمینه چینی مولتی ورس رو کرد (مثلا تو صحنه وسط تیتراژ اندرو و توبی رو نشون داد) و بعد تو فیلم بعدی مرد عنکبوتی کامل یه فیلم رو بهش اختصاص داد و البته تو فیلم دکتر استرنج توضیحات فنی درباره مولتی ورس و قضیه فرار کردن ابرشرورها و ... رو داد. ولی دارم کمی عجله تو کار میبینم
ضمن اینکه این داستانی که اینجا خوندیم خیلی plot محوره. یا بهتره بگیم اتفاق محور. در حالی که مولتی ورس یه داستانی هستش که جون میده برای خلق لحظات صمیمی و فان و ماندگار بین شخصیت ها. در هر حال باید منتظر موند و دید. مهم اینه که من واقعا به فایگی و واتس اعتماد دارم

بله. به هر حال کنار هم بودن سه اسپایدی فوق‌العاده جذاب و دیدنی هست اما من دوست دارم اون قضیه هویت اسپایدی به فراموشی نره و به یه جورایی حتی در اتفاقات کوچک مثل نوع رفتار مردم با پیتر نشون داده بشه. اما من همون چیزی که خودتون گفتید رو بیشتر دوست داشتم. یعنی پرداختن به مسائل پایان فیلم دور از خانه و اشاره به مولتی ورس توی صحنه های بعد تیتراژ و گذاشتن برای فیلم دکتر استرنج ۲ و مرد عنکبوتی ۴. آره این کاریه که مارول میکنه. زمینه چینی و گرد هم اوردن توی یک قصه بزرگ که قبلش همه چیز مشخص و معلوم باشه. اما انگار عجله زیادی توی کار بوده. قضیه رتکان فیلم های "مرد عنکبوتی ۳" و مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ هم خیلی جالب بودند که دیگه بالاخره فراموششون کنیم! انگار اصلا وجود داشتند. اما فعلا که انگار خبری نیست! اون plot محوریا اتفاق محور که گفتید منظورتون اینه که این فیلم بیشتر اتفاق های بزرگ و عظیم و نبرد ها رو نشون میده و شخصیت ها، لحظات فان و ماندگار خیلی جایی ندارند درسته؟ یعنی شاید باعث رشد بزرگ شخصیت پیتر نشه؟ (شبیه اون چیزی که توی دور از خانه دیدیم. ) توی این مقاله کامل توضیح دادید.
spidey.ir/.../...
اگر این اتفاق بیفته واقعا خوب نیست. چون مارول خیلی به داستان های "شخصیت محور" معروف هست و اتفاقا خیلی هم جالب هستند اما ما توی این فیلمنامه از لحظات فان و ماندگار چیز زیادی ندیدیم. شاید هم جزئیات خیلی نمایش داده نشدند. البته جان واتس که فعلا ما رو ناامید نکرده و کوین فایگی هم آدم بزرگی هست.پس امید های زیادی باقی میمونه...
نقل قول کردن
P.Constantine
#22 P.Constantine 1400-05-01 01:48
به نقل از Pooyan mirzahosseini:

ببخشید آقای فقیه میخواستم بپرسم فیلم بلک ویدو رو نقد میکنید و نظرتون درباره فیلم Suicide Squad 2 چیه ؟

بله من یه مدت خیلی درگیر کار و بارام بودم حجم کاریم زیاد شده بود و این باعث شد یکم به تاخیر بیوفته ولی به احتمال زیاد فردا آمادهٔ انتشار باشه!
و نظرم دربارهٔ جوخه خودکشی جیمز گان اینه که باید صبر کنیم و ببینیم چون توی این فیلم خیلی خیلی دستش باز بوده و کارایی که دلش میخواسته توی محافظان کهکشان انجام بده و نمی‌تونسته رو اینجا به راحتی میتونه انجام بده که یکم میتونه ترسناک باشه از اونجایی که خارج از چارچوب کمیک بوکی اصلا فیلمای جالبی نساخته. با شناختی که از گان دارم امیدوارم در نهایت فیلم خوبی بشه و خرابکاری قبلی رو بشوره ببره!
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#23 Pooyan mirzahosseini 1400-05-01 01:53
به نقل از mtm:
ولی گیر اصلی داستان با نورمن آزبورنه
اصلا معلوم نیست قضیه ش چیه. کی و چه زمانی و برای چی نورمن سم ریمی اومده تو این دنیا؟
نورمن mcu کجاست؟ اگر mcu نورمن نداره پس چرا ازکورپ هست؟
ایا نورمن ریمی ، نورمن mcu رو کشته؟ نورمن ریمی که به دست اسپایدرمن ریمی کشته شده چرا باید از پیتر mcu که کینه ای ازش به دل نداره انتقام بگیره و بهترین دوستش (ند) رو بکشه؟

سلام استاد منم موافقم راستش اگر نورمن سم ریمی باشه شاید زنده مونده و اینکه چرا اصلاً گابلین ریمی باید بخواد آزبورن mcu رو بکشه بله و اینکه بخواد ند رو بکشه واقعاً دلیل خاصی براش نداره بنظرم کلا این فیلمنامه این داستان اشکال های نسبتاً زیادی داره پس نمیتونه واقعی باشه اما من واقعاً برای سه تا اسپایدرمن هیجان زده هستم بنظرم خیلی جالب میشه بنظرم بهتر میشه اگه به همراه سه اسپایدرمن شش خبیث چند بعدی بزارن یعنی شش خبیثی که از یک جهان و یک زمان متفاوت اومدن که هیچکدوم از اونها به دنیای بقیه اسپایدرمن ها ربط نداشته باشن از دنیایی اومد باشن که شش خبیث خود به خود تشکیل شده باشه و حالا که اومده تو این دنیا می‌خوان راهی برای برگشتن پیدا کنن تا اینکه اسپایدرمن رو میبینن به نوعی کینه شون زنده میشه و می‌خوان اسپایدی ( هارو ) بکشن در همون حالت اسپایدرمن ها میرن پیش دکتر استرنج تا راهی برای برگشتن پیدا کنن بعد هم که این قضیه ها حل میشه از شر شش خبیث راحت میشن اسپایدرمن ها با یه راهی که فکر کنم بخاطر دکتر استرنج هست برمی‌گردن تو دنیای خودشون بعدش دیگه به نوعی مولتی ورس به هم می‌ریزه که در فیلم دکتر استرنج 2 بخاطر این داستان ها اسپایدی رو میبینیم که با دکتر استرنج هست نظر شما چیه
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#24 Pooyan mirzahosseini 1400-05-01 01:55
به نقل از P.Constantine:
به نقل از Pooyan mirzahosseini:

ببخشید آقای فقیه میخواستم بپرسم فیلم بلک ویدو رو نقد میکنید و نظرتون درباره فیلم Suicide Squad 2 چیه ؟

بله من یه مدت خیلی درگیر کار و بارام بودم حجم کاریم زیاد شده بود و این باعث شد یکم به تاخیر بیوفته ولی به احتمال زیاد فردا آمادهٔ انتشار باشه!
و نظرم دربارهٔ جوخه خودکشی جیمز گان اینه که باید صبر کنیم و ببینیم چون توی این فیلم خیلی خیلی دستش باز بوده و کارایی که دلش میخواسته توی محافظان کهکشان انجام بده و نمی‌تونسته رو اینجا به راحتی میتونه انجام بده که یکم میتونه ترسناک باشه از اونجایی که خارج از چارچوب کمیک بوکی اصلا فیلمای جالبی نساخته. با شناختی که از گان دارم امیدوارم در نهایت فیلم خوبی بشه و خرابکاری قبلی رو بشوره ببره!

بله مرسی ازتون و اینکه نمی‌دونین وقتی یک مقاله از شما میبینم چقدر ذوق میکنم :-)
نقل قول کردن
The Lizard
#25 The Lizard 1400-05-01 01:56
با سپاس فراوان از استاد فقیه بابت مقاله شون که یادآوری کننده مقالات فوق العاده ایشون در گذشته نه چندان دور بود
به نظر من ولی داستانی که خوندیم کاملا محتمل میاد و به نظرم ۹۰ درصد درسته
نویسنده فقط اصل کاری ها رو که یادش مونده نوشته و جزئیات رو ننوشته که اگه مینوشت قطعا یک سری از ابهامات دوستان هم رفع میشد :-)
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1400-05-01 13:31
#21: بله دقیقا منظورم از اتفاق محور همون بود که شما گفتی
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#27 Hail Comic Book 1400-05-01 13:37
این فیلمنامه چند تا مشکل داره.
اولا یسری حفره توشه .دردویل از کجا اومد یهو؟اگه تمام این مدت اون بیرون بود چرا کسی مثل استارک نرفته دنبالش همونطور که دنبال اسپایدرمن رفت؟
بعد لیزارد چرا هنوز لیزارده؟مرد شنی مگه اصلاح نشده بود؟
من بعید میدونم این فیلمنامه اصلی باشه.اگرم باشه قطعا بنده خدا یسری چیزارو جا انداخته.
ولی چند تا چیز بود که من خوشم اومد.ایکاش تو داستان اصلی هم باشه.مثلا اون صحبت های بین اندرو و تام و اون تیکه اخر داستان که مشخصه از اون داستانی اقتباس شده که پیتر 5 دقیقه با عموبن وقت صحبت پیدا میکنه.
بعد نورمن چطور زنده شد و اصلا چرا رفت یک بعد دیگه؟
شاید مثلا مثل کمیکا میخواسته هری انتقامشو بگیره ولی به جای رفتن به اروپا رفته یک بعد دیگه.
ولی خدایی دکتر اختاپوس چطور زندست؟اون که دیگه ته اب بود تو اسپایدرمن2
از اینکه توبی بازنشسته شده هم خوشم اومد.ایکاش یک فیلم یا سریال از سری کمیک های اسپایدرگرل(دختر اسپایدرمن) بسازن که توبی هم توش باشه.
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#28 Hail Comic Book 1400-05-01 13:49
البته یادم رفت اینم بگم.
مشکل اصلیم با این داستان لو رفته اینه چرا یهو خیلی سری بیخیال داستان های قبلی شدن؟فقط یک صحنه دادگاه به هویت پیتر اختصاص یافت و بعد مسیر داستان یک راست رفت تو مولتی ورس.من میخواستم بیشتر به این موضوع هویت مخفی بپردازن.مثلا چرا یک سریا طرفدار مستریو هستن یسریا طرفدارپیتر؟
و اینکه ایکاش نورمن رو واسه دارک اونجرز نگه میداشتن
نقل قول کردن
amirjjyy
#29 amirjjyy 1400-05-01 14:22
بنظر من این فیلم با توجه به حضور سه اسپایدرمن ک قطعا خفن ترین فیلم مارول میشه

اما از نظر داستانی اگر حرفای همین منبع درست باشه یه چیزی آب دوغ خیاری مثل تور ۲ در میاد

ولی دوتا نکته امید بخش ک احتمال غلط بودنشو میبره بالا یک اینکه هیچ صحبتی از دو لباس جدید اسپایدرمن نشد (مخصوصا اون لباس مشکیه ک انگار پیتر به دلیل خاصی تنش میکنه و اصلا منبع بهش اشاره نکرد)

و دومین نکته هیچ اشاره ای به حضور گوئن نشد (یه ویدیو از مصاحبه خانوم اما استون هستش که وقتی ازش میپرسن تو فیلم اسپایدمن هستی و شایعات از چه قراره با زبون بی زبونی حضورشو تایید کرد ) اما منبع هیچ اشاره ای به اینم نکرد

خلاصه فقط امید وارم غلط باشه این داستان
نقل قول کردن
mtm
#30 mtm 1400-05-01 15:06
به نقل از Hail Comic Book:

و اینکه ایکاش نورمن رو واسه دارک اونجرز نگه میداشتن

یعنی دشمن اصلی مرد عنکبوتی رو تو فیلم خودش استفاده نکنن بزارنش واسه دارک اونجرز؟
نقل قول کردن
mtm
#31 mtm 1400-05-01 15:07
به نقل از amirjjyy:


و دومین نکته هیچ اشاره ای به حضور گوئن نشد (یه ویدیو از مصاحبه خانوم اما استون هستش که وقتی ازش میپرسن تو فیلم اسپایدمن هستی و شایعات از چه قراره با زبون بی زبونی حضورشو تایید کرد ) اما منبع هیچ اشاره ای به اینم نکرد

اما استون که حضورش رو تکذیب کرده
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#32 Hail Comic Book 1400-05-01 15:38
به نقل از mtm:
به نقل از Hail Comic Book:

و اینکه ایکاش نورمن رو واسه دارک اونجرز نگه میداشتن

یعنی دشمن اصلی مرد عنکبوتی رو تو فیلم خودش استفاده نکنن بزارنش واسه دارک اونجرز؟

فکر کنم منظورم رو اشتباه رسوندم.
منظورم از نگه داشتن واسه دارک اونجرز این بود که نمیرفت تو زندان میان بعدی و یکبار مصرف نمیشد کاراکترش.
منظورم این نبود که تو فیلم اسپایدرمن نباشه فقط تو دارک اونجرز باشه منظورم این بود تو هردوفیلم باشه.
نقل قول کردن
sh12345678
#33 sh12345678 1400-05-01 15:42
سلام خیلی ممنون بابت مقاله
به نظر منم این فیلمنامه مشکلاتی داشت که باعث میشه فک کنم این فیلمنامه به احتمال زیاد غلط باشه!
مثلا انگیزه ویلنای فیلم،من ک اصلا نفهمیدم انگیزه نورمن چیه؟(چرا اخه ند و کشت؟ :cry: )
البته از بازنشستگی اسپایدرتوبی( :lol: )و تشکیل خانوادش خوشم اومد،بهترین راهه برای ورود عنکبوتی های جدید.
و در اخر یه حسی بهم میگه جمله اون صدای اخر به تونی استارک میخوره :o (زیاد شنیدیم پیترو "بچه" صدا کرده :-* )و به نظر اگه عموبن باشه پیتر بیشتر تعجب میکنه یا خیلی خوشحال میشه،یه لبخند زدن زیاد جور در نمیاد :-?
ممنون ک نظرمو خوندید ;-)
نقل قول کردن
amirjjyy
#34 amirjjyy 1400-05-01 15:51
به نقل از mtm:
به نقل از amirjjyy:


و دومین نکته هیچ اشاره ای به حضور گوئن نشد (یه ویدیو از مصاحبه خانوم اما استون هستش که وقتی ازش میپرسن تو فیلم اسپایدمن هستی و شایعات از چه قراره با زبون بی زبونی حضورشو تایید کرد ) اما منبع هیچ اشاره ای به اینم نکرد

اما استون که حضورش رو تکذیب کرده


بله من اشتباه گفتم تایید کرد
تکذیب کرد اما مدلی که تکذیب میکنه خیلی جالبه و با زبون بی زبونی داره منظورشو میرسونه حالا شایدم من اشتباه کنم خودتون ببینید فیلم مال یکی دو ماه پیشه

uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#35 AM SM BM SM 1400-05-01 16:10
به نقل از sh12345678:

و در اخر یه حسی بهم میگه جمله اون صدای اخر به تونی استارک میخوره :o (زیاد شنیدیم پیترو "بچه" صدا کرده :-* )و به نظر اگه عموبن باشه پیتر بیشتر تعجب میکنه یا خیلی خوشحال میشه،یه لبخند زدن زیاد جور در نمیاد :-?

سلام.
به احتمال زیاد طرف خود عمو بن بود دیگه چون هم این قضیه اقتباسی از یکی از داستان های اسپایدی هست هم اینکه اگر صدای استارک بود که احتمالا منبع خودش میگفت صدای اونه و اگر هم دیگه اینجا تونی استارک باشه داد هواداری اسپایدی در میاد که دیگه کامل تونی اومده جای عمو بن! و اینکه توی این فیلمنامه که معلوم نیست درسته یا نه بالاخره توی mcu به عمو بن اشاره شد. برای اون کلمه "بچه" هم اگر شما مثلا سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" رو ببینید میفهمید که عمو بن هم پیتر رو زیاد "بچه (kido)" صدا میزد. ;-) لبخند زدن هم چرا جور در نمیاد؟ اتفاقا به نظرم بهتر از هیجان و ایناست یک حس آروم و لذت بخش! البته طبق همون اسباب بازی ها و لباس هایی که اعلام شد بریده که اینی که خوندیم فیلمنامه اصلی باشه. شاید بخشیش درست باشه (که امیدوارم این قضیه آخر فیلم و عمو بن توی فیلم باشه!) اما اگر همش باشه فیلم حفره های زیادی داره و بعیده. (یه چیزی هست که شاید پیتر لباس سیاه رو برای مرگ ند بپوشه که البته این حضورش در فیلم رو خیلی کم میکنه و برای این همه تبلیغات یه خورده عجیبه.)
.
.
.
.
یه چیز دیگه که درباره رتکان فیلم های "مرد عنکبوتی ۳" و"مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲" هست اینه که توی این فیلمنامه که ما خوندیم به اتفاقات این دو فیلم یعنی مرگ گوئن استیسی و مرگ هری آزبورن اشاره شد. مگر اینکه به جز این دو اتفاق بقیه فیلم رو حذف کنند!! حالا اگر هم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ رو حذف نمیکنند حداقل مرد عنکبوتی ۳ رو حتما رتکان کنند! اصلا آدم یاد کار هایی که پیتر با سیمبیوت کرد میفته حالش به هم میخوره! البته یه چیز هایی هم توی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ مثل "برگزیده" بودن پیتر و شخصیت پردازی غلط هری آزبورن ما رو آزار داد. باید دید که بالاخره از شر خاطرات بد این فیلم ها راحت میشیم یا نه!
در کل به نظرم کل این فیلمنامه درست نیست و شاید فقط بخشیش درست باشه!
فقط این تریلر بیاد دیگه! مردم اینقدر این تریلر فن میدی که کانال اسپایدی گذاشته رو دیدم! (ولی از حق نگذریم این تریلر فن میده دومی که توی کانال گذاشتید واقعا خارق‌العاده است! )
نقل قول کردن
AbOlFaZl_SpiderCap
#36 AbOlFaZl_SpiderCap 1400-05-01 16:39
کاری با داستان عجیب فیلم ندارم ، ولی واقعا یه لحظه همه فکر کنید ( مارول به شدت محافظه کاره ) مارولی که حتی تو تریلر ( لوکی ) یه چیزایی رو الکی اضافه کرده بود و هیچوقت پخش نشد ، مارولی که تا الان اگه تویی یا اندرو گارفیلد یا چارلی کاکسی کسی تو استودیو در حال فیلمبرداری بودن ، انقدر خفن کار کرده که تا حالا هیچکس اونارو توی فیلمبرداری ندیده و این جور خبری اصلا پخش نشده تا همه مطمئن بشن حضور دارن ، الان به یه نفر همینطوری الکس اجازه بده کل داستان رو پخش کنه /: مکه فیلم هندیه ، به نظر من فوقش صحنه های نه چندان بزرگ این فیلم نامه امکان داره تو فیلم باشه و مطمئنا این داستان غلطه ( با توجه به اینکه هایپ ها برای اتفاقاتی که قراره تو این فیلم بی افته تو فضاس ) مارول احتمالا میخواسته یکم هیجان و هایپ ایجاد کنه و شایدم می‌خواسته تریلر رو عقب ترربندازه یا کامل آماده نشده باشه ( صحنه های الکی تریلر :D یا .....) خلاصه نکته اصلی اینه که خیالتون راحت عمرا اگه این داستان اصلی باشه ( امیدوارم هم نباشه چون مهم تر از همه دیگه اسپویل کردم خودم رو به دلیل هایپ بالا نتونستم صبر کنم ⁦☹️⁩ و همشو خوندم ) ولی تقریبا مطمئنم بودم که داستان فیلمی به شدت مهم و خیلیا که دارن بدجور انتظار می‌کشن براش مارول اجازه بده به این راحتی پخش بشه .به خاطر همین دیگه لازم نبود درمورد این فیلم نامه بنویسم .
نقل قول کردن
RobbieRobertson
#37 RobbieRobertson 1400-05-01 17:18
استاد ترابی سلام یه سوال ازتون داشتم. البته یک کم بی ربطه اما دیگه شرمنده اگر صلاح دونستید ممنون میشم جواب بدید

نظرتون درباره کاور منتشر شده از ارک اخر نیک اسپنسر برای کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز چیه؟ همونی که مردعنکبوتی روی تخت بیمارستان هست و کنارش ام جی نشسته
s4.uupload.ir/.../...

به نظرتون میتونه جز کاور های مهم تاریخ مردعنکبوتی باشه؟ به نظر من خیلی طراحی ویژه ای داره از اون تاری که داری پاره میشه تا رنگ بندی و سایه هایی که احاطه کرده و صد البته حالت خود پیتر پارکر و ام جی. البته باید ببینیم که نیک اسپنسر کلا چطور میخواد این ارکش را جمع کنه.

یه پیشنهاد: استاد که اگر مایل بودید خیلی عالی میشه که به مناسبت پایان کار اسپنسر یک مقاله بنویسید و ران اسپنسر را تحلیل و بررسی و نقد کنید.
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1400-05-01 17:48
به نقل از RobbieRobertson:
استاد ترابی سلام یه سوال ازتون داشتم. البته یک کم بی ربطه اما دیگه شرمنده اگر صلاح دونستید ممنون میشم جواب بدید

نظرتون درباره کاور منتشر شده از ارک اخر نیک اسپنسر برای کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز چیه؟ همونی که مردعنکبوتی روی تخت بیمارستان هست و کنارش ام جی نشسته
s4.uupload.ir/.../...

به نظرتون میتونه جز کاور های مهم تاریخ مردعنکبوتی باشه؟ به نظر من خیلی طراحی ویژه ای داره از اون تاری که داری پاره میشه تا رنگ بندی و سایه هایی که احاطه کرده و صد البته حالت خود پیتر پارکر و ام جی. البته باید ببینیم که نیک اسپنسر کلا چطور میخواد این ارکش را جمع کنه.

یه پیشنهاد: استاد که اگر مایل بودید خیلی عالی میشه که به مناسبت پایان کار اسپنسر یک مقاله بنویسید و ران اسپنسر را تحلیل و بررسی و نقد کنید.

کاورش خیلی قشنگه
از ایده تار عنکبوتی که بالاشه و داره پاره میشه هم خیلی خوشم اومد . در هر حال اسپایدرمن کاور عالی کم نداشته
ولی شما دقت کنی اکثر کاورهای تاریخی مرد عنکبوتی حاوی داستان مهمی هم بوده اند. پس صبر کنیم ببینیم داستان چی از اب درمیاد
ران اسپنسر هم قطعا مورد تحلیل قرار میگیره (کلا اونقدر سریع همه چی اومد که نفهمیدیم چطوری تموم شد !)
نقل قول کردن
RobbieRobertson
#39 RobbieRobertson 1400-05-01 22:28
#38
ممنونم ازتون آقای ترابی.
همه منتظر می‌مونیم تا اسپنسر رانش را به پایان برسونه (امیدوارم که خوب هم از پسش بر بیاد) و سایت اسپایدی به بهترین نحو ممکن ترجمه و منتشر کنه
نقل قول کردن
kavtalib
#40 kavtalib 1400-05-02 09:37
خیلی خوب بود یعنی اگه اینطور باشه میشه گفت موفق میشه، فقط یک سوال ذهن منو درگیر کرده یعنی وقتی پلیس دنبال پیتره ابرقهرمان دیگه ای به کمکش نمیاد؟ یا مثلا شیلد؟به نظر من اگه استیو زنده بود حتما میومد به کمکش و اگه ابرقهرمان دیگه ای نباشه یه حفره تو دنیای سنمایی بوجود میاد
نقل قول کردن
Jim ka
#41 Jim ka 1400-05-16 11:59
وقتی این مطالب رو خوندم خیلی ذوق کردم
راستش انگار کل فیلم تو ذهنم مجسم شد
نقل قول کردن
masiha_87
#42 masiha_87 1400-07-15 12:28
سلام به همگی
امیدوارم کسی باشه که نظرم رو بخونه
فقط یه ایستراگ در اینترنت در رابطه با اسباب بازی های مرد عنکبوتی پیدا کردم:
s4.uupload.ir/.../...
استاد به نظرتون معنیش چیه؟
من احتمال میدم مربوط به کمیک جنگ داخلی باشه که پیتر هویتش رو لو داد. فکر میکنم روی جلد همون کمیک هم نبرد با استیو راجرز رو نشون میداد. به نظرتون معنیش چی میتونه باشه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44