معرفی قاتلین عمو بن در دنیاهای دیگر!

معرفی-قاتلین-عمو-بن-در-دنیاهای-دیگر

در این مقاله میخواهیم کسانی که در دنیاهای موازی عموی عزیز پیتر پارکر را به قتل رسانده اند به شما معرفی کنیم.

مقدمه: همانطور که در این مقاله به طور کامل به شما معرفی شد، شخصیتی معروف به «سارق» در اولین کمیک بوک مردعنکبوتی یعنی "فانتزی شگفت انگیز#15" دست به جنایتی زد که برای همیشه شخصیت پیتر پارکر را دگرگون کرد و باعث شد تا به قهرمانی مسئولیت پذیر به نام مردعنکبوتی تبدیل بشه: به قتل رساندن عمو بن. و پیتر پارکر همیشه خودش را در این تراژدی مقصر میدانسته زیرا میتوانست جلویش را بگیرد ولی غرور و بی مسئولیتی او مانع شد. سارق در اکثر اقتباس های ساخته شده از روی مردعنکبوتی حضور داشته است زیرا شخصیت بسیار کلیدی است اما بندرت شاهد بوده ایم که در برخی اقتباس ها با مقداری دستکاری در سرگذشت (اریجین) مردعنکبوتی، قاتل عمو بن هم تغییر کرده است. مثلا در فیلم "مردعنکبوتی 3" که در پیچشی عجیب فاش شد، «فلینت مارکو» ملقب به «مردشنی» عمو بن را کشته است!

قتل عمو بن

و یا در انیمیشن "مردعنکبوتی خارق العاده" متوجه شدیم که قاتل عمو بن، والتر هاردی (پدر گربه سیاه) است!

والتر هاردی - سارق - گربه سیاه

در دنیای کمیک های مردعنکبوتی نیز به دلیل وجود دنیاها و ابعاد موازی بی شمار، گاهی اوقات دیده شده که قتل عمو بن توسط فردی دیگر به غیر از سارق انجام شده است که در این مقاله میخواهیم آنها را به شما معرفی کنیم.

 

1- یک افسر نازی

کمیک bullet points

دنیای شماره 70105 مارول که در کمیک Bullet Points آن را دیدیم، دنیای عجیبی است زیرا در آن «بروس بنر» به جای آنكه به «هالك» تبدیل شود به اسپایدرمن تبدیل شد!!! در واقع در اين دنيا دكتر «ارسكین» (همان فردی كه فرمول ابرسرباز را به وجود آورد و باعث به وجود آمدن «كاپیتان آمريكا» شد)، 24 ساعت زودتر از دنیای اصلی مارول مُرد و به همین دلیل سرنوشت بسیاری از قهرمانان معروف مارول تغییر يافت. جالب اینه که عموی پیتر پارکر در این دنیا یک سرباز وظیفه بود که از جان ارسکین محافظت میکرد و به دست یک افسر در جنگ جهانی کشته شد. به همین دلیل پیتر پارکر هرگز حضور عمو بن را در زندگی خودش تجربه نکرد و در نهایت به هالک تبدیل شد (این مقاله را بخوانید)!!!

 

2- کرکس (والچر)

والچر noir

در دنیای کمیک بوک های نوآر که در اینجا ترجمه شده اند، «آدریان تومز» موجودی عجیب‌الخلقه در سیرک بود. نمایش او به این صورت بود که سرِ مرغ‌های زنده را مقابل چشم مردم می‌خورد (!) و مردم به او می‌خندیدند. زمانی‌که او در حال نمایش‌دادن نبود، صاحبان سیرک او را در قفس می‌انداختند و بدتر از یک حیوان با او رفتار می‌کردند. تنفر او از انسان‌ها باعث شد او به طعم گوشت انسان علاقه پیدا کند. بعدها گابلین (نورمن آزبورن) او را با نام مستعار «والچر» به عنوان هیولای دست راست‌اش به گروه جنایت‌کار خود اضافه کرد. متاسفانه عمو بن نیز از قربانیان بسیارِ او بود. او پس از حضور در جنگ جهانی اول به عنوان یک خلبان تصمیم گرفته بود یک فعال اجتماعی باشد و همین باعث شد توجه گابلین به او جلب شود. به همین دلیل، از والچر خواست تا شرش را کم کند و او هم بن پارکر را زنده‌زنده خورد! همین هم باعث نفرت بسیار پیتر از او شد. گابلین سپس والچر را به خانۀ «زن‌عمو می» فرستاد؛ اما اسپایدرمن به موقع سر رسید و بر خلاف میلِ می، او را با یک گلوله کُشت.

  

3- ونوم

عمو بن - مانگا

دنیای 2301 مارول به روایت ماجراجویی هایی مردعنکبوتی مانگایی اختصاص دارد. در این دنیا عمو بن از اعضای "فرقه عنکبوتی" (spider-clan) بود که هنرهای رزمی بلد بود و میخواست مدرسه هنرهای رزمی به راه بیندازد. سپس پس از آنکه "فرقه سایه" (Shadow-clan)، شوهر «مِی» را کشت، بن با او ازدواج کرد و بدین ترتیب ناپدری پسرِ می به نام «پیتر» شد! بعدها، بن به پیتر راه و رسم فرقه عنکبوتی در مدرسه هنرهای رزمی خود در نیویورک را آموخت. او یک فرزند خوانده هم داشت که در نهایت از مسیر راست منحرف و به فرقه سایه پیوست و به «ونوم» شهرت یافت و بن را کشت (عکسش اینجاست). برخلاف ونوم دنیای اصلی، او قدرت های خودش را از سیمبیوت دریافت نکرده بلکه نوعی لوح دارد که باعث میشه یک نینجا به شکل هیولا دربیاد. بنابراین با استفاده از قدرت های جادویی این لوح به قدرت های ونوم که ما باهاش آشنا هستیم، دست پیدا میکنه.

 

4- آفتاب پرست

افتاب پرست - عمو بن

«آفتاب پرست» دنیای شماره ی 9500، در سال 2211 زندگی میکند و این قدرت را دارد که پس از دسترسی به DNA دیگران خودش را از نظر فیزیکی به شکل آنها در بیاورد. او اصلا انسان نیست و شبیه به یک هیولای آفتاب پرست مانند و عظیم الجثه میباشد! (عکسش اینجاست). این آفتاب پرست نسخه ای از عمو بن را از دنیای شماره 6078 (که به دنیای اصلی آمده بود) با شلیک گلوله کُشت و خودش را جای او گذاشت و از این طریق تونست مرد عنکبوتی سال 2211 را فریب دهد و  او را نیز کُشت (البته بعدا معلوم شد مرد عنکبوتی سال 2211 نمرده است).

 

5- پاتون پارنل

پاتون پارنل

ما در داستان "دنیای عنکبوتی" (که اینجا میتونید کامل بخونیدش) با مردان عنکبوتی زیادی از دنیاهای دیگری آشنا شدیم . یکی از آنها «پاتون پارنل» (Patton Parnell) بود که در شماره 4 از کمیک "لبه دنیای عنکبوتی" خلق شد. او در دنیای خودش با عموی بی رحم خودش زندگی میکرد و بدجوری افتاده بود دنبال دختر همسایه (سارا جین). البته عموی او به جای آنکه اسمش «بن» باشد، «تِد» بود و پاتون را کتک میزد و تحقیرش میکرد. تا اینکه پاتون در آزمایشگاه توسط عنکبوتی گزیده شد. ولی بعد به جای اینکه یک ابرقهرمان بشه، شروع کرد به خوردن دیگران و عموش رو هم خورد! (ما دیدیم که عمو تد به تخت بسته شده و به سارا جین التماس میکند که بکشتش تا خلاص بشه و بعدش از صورتش ده ها عنکبوت زد بیرون!).

 

6- اراذل و اوباش

اراذل و اوباش

مرد عنكبوتی دنیای شماره 50101، «پاویتر پرابهاكار» (Pavitr Prabhakar) نام دارد که اینجا معرفی شده است؛ یك پسر بچه روستایی ساده هندی كه به همراه عمویش («بهیم») و زن عمویش («مایا») به شهر بمبئی نقل مكان كرد تا بتواند ادامه تحصیل بدهد و به دانشگاه راه پیدا كند. او معمولاً از سوی هم كلاسی هایش مورد تحقیر و اذیت قرار میگرفت. در واقع تنها دوست او در مدرسه دختری به نام «میرا جاین» بود. سپس پاویتر با مرد عارف مرموزی ملاقات كرد كه به او نیروهای فوق بشری داد تا از آنها علیه شرارت بهره بگیرد اما او از نیروهایش به طور مسئولانه ای استفاده نكرد و به همین دلیل عمویش به قتل رسید. یعنی وقتی داشت از قدرتهاش لذت میبرد، دید که از یک زن در خیابان داره زورگیری میشه ولی به روی خودش نیاورد اما عمو بهیم او سعی کرد مداخله کنه و در نتیجه با ضربات چاقوی زورگیرها کشته شد و اینگونه پاویتر راه و رسم مسئولیت پذیری آموخت.

 

7- افراد استیو راجرز

افراد استیو راجرز

در شماره 28 از سری کمیک بوکی What if? داستان عجیبی را شاهد بودیم که در آن «استیو راجرز» موفق میشه دکتر «آبراهام ارسکین» را قبل از آنکه بدست نازی ها به قتل برسه نجات بده. در نتیجه ارسکین میتونه فرمول ابرسرباز خودش را برای دیگران نیز تولید کنه و بدین شکل ارتشی از ابرسربازان با قدرت های مشابهی با کاپیتان آمریکا پدید می آید که باعث میشه جنگ جهانی دوم خیلی سریع به پایان برسه. در ادامه استیو به ریاست جمهوری آمریکا دست پیدا میکنه و با سیاست های خودش آمریکا را به تدریج به کشوری فاشیستی تبدیل میکنه که در آن فقط آمریکایی های وفادار و سفید پوست میتونند سرم ابرسرباز رو دریافت کنند و مخالفین به قتل میرسند! به همین دلیل خانواده «رید ریچاردز» قبل از اینکه بتوانند به فضا بروند و قدرت های کیهانی بدست بیاورند و تبدیل به "چهار شگفت انگیز" بشوند، کشته شدند. «بروس بنر» هم بدلیل آزمایشات غیرقانونی خودش در زمینه اشعه گاما به قتل رسید. ولی بدترین قتل وقتی از راه رسید که پیتر به قدرت هایش دست یافت و شروع کرد به اجرای نمایش های تلویزیونی و یک روز وقتی به خانه برگشت متوجه شد که عمو و زن عمویش بدست افراد استیو راجرز کشته شده اند (آنها پیتر را هم به قتل رساندند).

 

8- ددپول

ددپول - عمو بن

شاید این یکی را بتوان فجیع ترین مرگ عمو بن در این مقاله لقب داد! در شماره 0 از کمیک Deadpool دیدیم که این مزدور وراج درگیر نقشه ی «آرنیم زولا» شده که میخواست ارتشی کلونی از برخی از گمنام ترین شخصیت های مُرده ی مارول بسازد! وقتی ددپول به سراغ زولا رفت او کلون هایی که ساخته بود را فعال کرد و بدین ترتیب او کلون های ساخته از روی برخی از شخصیت های قدیمی مارول را نابود کرد (که از میان آنها میتوان به «باکی بارنز» از دورانی که هنوز به «سرباز زمستان» تبدیل نشده بود) اشاره کرد. تا اینکهکلونی هایی از عمو بن و زن عمو را دید که لُخت لُخت بودند!!! او که وحشت زده شده بود، با شلیک گلوله آنها را کشت!!! از اون بدتر اینکه، زولا برای اینکه ددپول رو متقاعد کنه که نکشتش، از فن آوری کلون سازی اش استفاده کرد تا برایش 4 کلون از روی «گوئن استیسی» بسازه که آنها هم تقریبا لخت بودند (!)  و به عنوان مستخدم به ددپول خدمت میکردند!!!! (خدا کنه پیتر پارکر هرگز از این ماجرا باخبر نشه ...).

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره قاتل عمو بن («سارق») بدانید

لحظات ماندگار در کمیک بوک های اسپایدرمن: بازگشت قاتل عمو بن!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «پاویتر پرابهاکار» ملقب به «مردعنکبوتی هندی» بدانید

لحظات ماندگار در كمیك‌بوک های مرد عنکبوتی: مرگ عمو بن

رتبه بندی اقتباس های «عمو بن» (UNCLE BEN) در دنیای سینما، انیمیشن و بازی

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت دوم

اولین و مهم ترین کمیک بوک مرد عنکبوتی به فارسی ترجمه شد!

معرفی اولین افرادی که به هویت مخفی مردعنکبوتی پی بردند!

10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (ORIGIN) را دارند + ویدئو

معرفی عشق های «بن رایلی» در دنیای کمیک

10 حقیقتی که باید درباره "عمو بن" بدانید

رتبه بندی اقتباس های «زن عمو مِی» (AUNT MAY) در دنیای سینما، انیمیشن و بازی

بدترین پیچش های داستانی در فیلم های کمیک بوکی

رتبه بندی همه شماره های "صدتایی" کمیک بوک های مردعنکبوتی

10 چیز‌ در فیلم‌ های مرد عنکبوتی که تماشاچیان سینما به اشتباه فکر میکنند از کمیک ها گرفته شده اند!

10 فرضیه هواداران درباره اینکه چه بر سر عمو بن در MCU آمده!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ultimate spider-man
#1 Ultimate spider-man 1401-09-19 06:19
ممنون از استاد ترابی گرامی که از هر ایده ای برای نوشتن یک مقاله ی توپ استفاده میکنند
نقل قول کردن
123654
#2 123654 1401-09-19 06:22
اوه اوه عجب مقاله ی خفنی. بخش ددپولش بینظیر بود :lol:
حتما باید کمیکشو بخونمش
نقل قول کردن
هالک 2
-1 #3 هالک 2 1401-09-19 11:12
مقاله جالب بود ...
حقیقتا هیچکدام به اندازه اقتباس اولیه نمیشن ولی ....
فکر میکنم که اکثرا شوخی هستن ...
امیدوارم مقالات بیشتر بشه جدیدا کمتر می‌گذارید ...
اگه شد برای دشمنان بتمن هم ( اونایی که نوشتید ) ۱۰ حقیقت بنویسید ...
با تشکر
نقل قول کردن
THE PUNISER
#4 THE PUNISER 1401-09-19 11:59
فک کنم چند روز پیش بیاد یکی از کاربران ایده ی این مقاله رو داد و استاد اینقدر سریع نوشتن! کارتون خیلی درسته
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1401-09-19 12:03
به نقل از هالک 2:
مقاله جالب بود ...
حقیقتا هیچکدام به اندازه اقتباس اولیه نمیشن ولی ....
فکر میکنم که اکثرا شوخی هستن ...
امیدوارم مقالات بیشتر بشه جدیدا کمتر می‌گذارید ...
اگه شد برای دشمنان بتمن هم ( اونایی که نوشتید ) ۱۰ حقیقت بنویسید ...
با تشکر

نه شوخی نیستن. مربوط به دنیاهای موازی میشن
وب سایت تخصصی اسپایدرمن هم واقعا وظیفه نداره درباره دشمنان بتمن مقالات "10 حقیقت" بنویسه، داره؟
همین که دشمناش رو معرفی کردیم و مقاله درباره شخصیت های مکمل بتمن نوشتیم و مقالات دیگه کلی لطف کردیم ولی دیگه مقالات "10 حقیقت"؟
come on!
که چی بشه؟ این همه مقاله و کمیک از بتمن ترجمه کردیم و نوشتیم آخرش چی شد؟

b2n.ir/g40704

b2n.ir/r35519

فحش بیشتر؟! من که دیگه حاضر نیستم یک ثانیه از وقتم رو بذارم . 10 سال گذاشتیم دیگه بسه (البته یه کمیک برتر از بتمن ترجمه کردیم که هنوز رو سایت نرفته) پس از این به بعد برید از اون سایتا و کانالایی که ادعای دی سی فن بودن و بتمن فن بودن میکنن بخواهید بنویسن براتون البته اگه عرضه ش رو داشتن که تو این همه سال نوشته بودن و از سایت اسپایدرمن درخواست نمیکردین، ها؟! اها یادم اومد .. جز فحش دادن و چرت و پرت گفتن محتوای دیگه ای بلد نیستن تولید کنن. ;-) الان چند تا قلمبه بارتون کردم. ایشالا که به اون رگ غیرت نداشته تون برخورده باشه و یه غلطی بکنید. پاشید بابا ...
نقل قول کردن
Tony Stark
#6 Tony Stark 1401-09-19 13:04
به نقل از mtm:
به نقل از هالک 2:
مقاله جالب بود ...
حقیقتا هیچکدام به اندازه اقتباس اولیه نمیشن ولی ....
فکر میکنم که اکثرا شوخی هستن ...
امیدوارم مقالات بیشتر بشه جدیدا کمتر می‌گذارید ...
اگه شد برای دشمنان بتمن هم ( اونایی که نوشتید ) ۱۰ حقیقت بنویسید ...
با تشکر

نه شوخی نیستن. مربوط به دنیاهای موازی میشن
وب سایت تخصصی اسپایدرمن هم واقعا وظیفه نداره درباره دشمنان بتمن مقالات "10 حقیقت" بنویسه، داره؟
همین که دشمناش رو معرفی کردیم و مقاله درباره شخصیت های مکمل بتمن نوشتیم و مقالات دیگه کلی لطف کردیم ولی دیگه مقالات "10 حقیقت"؟
come on!
که چی بشه؟ این همه مقاله و کمیک از بتمن ترجمه کردیم و نوشتیم آخرش چی شد؟

b2n.ir/g40704

b2n.ir/r35519

فحش بیشتر؟! من که دیگه حاضر نیستم یک ثانیه از وقتم رو بذارم . 10 سال گذاشتیم دیگه بسه (البته یه کمیک برتر از بتمن ترجمه کردیم که هنوز رو سایت نرفته) پس از این به بعد برید از اون سایتا و کانالایی که ادعای دی سی فن بودن و بتمن فن بودن میکنن بخواهید بنویسن براتون البته اگه عرضه ش رو داشتن که تو این همه سال نوشته بودن و از سایت اسپایدرمن درخواست نمیکردین، ها؟! اها یادم اومد .. جز فحش دادن و چرت و پرت گفتن محتوای دیگه ای بلد نیستن تولید کنن. ;-) الان چند تا قلمبه بارتون کردم. ایشالا که به اون رگ غیرت نداشته تون برخورده باشه و یه غلطی بکنید. پاشید بابا ...

ایول :-)
نقل قول کردن
Spidey rulles
#7 Spidey rulles 1401-09-19 13:37
# استاد ببخشید اگه مقاله بخواییم بنویسم واسه سایت باید چیکار کنیم؟
نقل قول کردن
the Batman
#8 the Batman 1401-09-19 16:01
#5 لطفا تجدید نظر کنید. هیچ کس تو ایران مثل سایت اسپایدرمن نتونسته درباره بتمن و دیگر قهرمانان دبسی مطلب و کمیک بزاره :cry:
نقل قول کردن
The Lizard
#9 The Lizard 1401-09-19 16:07
به نقل از Parto:
# استاد ببخشید اگه مقاله بخواییم بنویسم واسه سایت باید چیکار کنیم؟

خانم, اون‌پایین نوشته که هروق مقاله نویس بخان اطلاعیه میدن
البت که من بسیار‌خاهان مقاله نویسی شوما هستم :-*
نقل قول کردن
the phantom
#10 the phantom 1401-09-19 16:35
به نقل از mtm:
به نقل از هالک 2:
مقاله جالب بود ...
حقیقتا هیچکدام به اندازه اقتباس اولیه نمیشن ولی ....
فکر میکنم که اکثرا شوخی هستن ...
امیدوارم مقالات بیشتر بشه جدیدا کمتر می‌گذارید ...
اگه شد برای دشمنان بتمن هم ( اونایی که نوشتید ) ۱۰ حقیقت بنویسید ...
با تشکر

نه شوخی نیستن. مربوط به دنیاهای موازی میشن
وب سایت تخصصی اسپایدرمن هم واقعا وظیفه نداره درباره دشمنان بتمن مقالات "10 حقیقت" بنویسه، داره؟
همین که دشمناش رو معرفی کردیم و مقاله درباره شخصیت های مکمل بتمن نوشتیم و مقالات دیگه کلی لطف کردیم ولی دیگه مقالات "10 حقیقت"؟
come on!
که چی بشه؟ این همه مقاله و کمیک از بتمن ترجمه کردیم و نوشتیم آخرش چی شد؟

b2n.ir/g40704

b2n.ir/r35519

فحش بیشتر؟! من که دیگه حاضر نیستم یک ثانیه از وقتم رو بذارم . 10 سال گذاشتیم دیگه بسه (البته یه کمیک برتر از بتمن ترجمه کردیم که هنوز رو سایت نرفته) پس از این به بعد برید از اون سایتا و کانالایی که ادعای دی سی فن بودن و بتمن فن بودن میکنن بخواهید بنویسن براتون البته اگه عرضه ش رو داشتن که تو این همه سال نوشته بودن و از سایت اسپایدرمن درخواست نمیکردین، ها؟! اها یادم اومد .. جز فحش دادن و چرت و پرت گفتن محتوای دیگه ای بلد نیستن تولید کنن. ;-) الان چند تا قلمبه بارتون کردم. ایشالا که به اون رگ غیرت نداشته تون برخورده باشه و یه غلطی بکنید. پاشید بابا ...

همیشه سوال بوده برام که چرا سایت تخصصی مردعنکبوتی در ایران باید درباره دیگر شخصیتا هم مقاله بنویسه
و اینکه اگه ننویسه (که الحق خوبم نوشته و زیادم نوشته) یه سری باید انتقاد کنن؟ واقعن چرا؟!!!!
نقل قول کردن
venom
#11 venom 1401-09-19 20:56
به نقل از the phantom:
به نقل از mtm:
به نقل از هالک 2:
مقاله جالب بود ...
حقیقتا هیچکدام به اندازه اقتباس اولیه نمیشن ولی ....
فکر میکنم که اکثرا شوخی هستن ...
امیدوارم مقالات بیشتر بشه جدیدا کمتر می‌گذارید ...
اگه شد برای دشمنان بتمن هم ( اونایی که نوشتید ) ۱۰ حقیقت بنویسید ...
با تشکر

نه شوخی نیستن. مربوط به دنیاهای موازی میشن
وب سایت تخصصی اسپایدرمن هم واقعا وظیفه نداره درباره دشمنان بتمن مقالات "10 حقیقت" بنویسه، داره؟
همین که دشمناش رو معرفی کردیم و مقاله درباره شخصیت های مکمل بتمن نوشتیم و مقالات دیگه کلی لطف کردیم ولی دیگه مقالات "10 حقیقت"؟
come on!
که چی بشه؟ این همه مقاله و کمیک از بتمن ترجمه کردیم و نوشتیم آخرش چی شد؟

b2n.ir/g40704

b2n.ir/r35519

فحش بیشتر؟! من که دیگه حاضر نیستم یک ثانیه از وقتم رو بذارم . 10 سال گذاشتیم دیگه بسه (البته یه کمیک برتر از بتمن ترجمه کردیم که هنوز رو سایت نرفته) پس از این به بعد برید از اون سایتا و کانالایی که ادعای دی سی فن بودن و بتمن فن بودن میکنن بخواهید بنویسن براتون البته اگه عرضه ش رو داشتن که تو این همه سال نوشته بودن و از سایت اسپایدرمن درخواست نمیکردین، ها؟! اها یادم اومد .. جز فحش دادن و چرت و پرت گفتن محتوای دیگه ای بلد نیستن تولید کنن. ;-) الان چند تا قلمبه بارتون کردم. ایشالا که به اون رگ غیرت نداشته تون برخورده باشه و یه غلطی بکنید. پاشید بابا ...

همیشه سوال بوده برام که چرا سایت تخصصی مردعنکبوتی در ایران باید درباره دیگر شخصیتا هم مقاله بنویسه
و اینکه اگه ننویسه (که الحق خوبم نوشته و زیادم نوشته) یه سری باید انتقاد کنن؟ واقعن چرا؟!!!!

از جماعتی که پس از ۶، ۷ سال هنوز دارن از یه سری مقاله میسوزن چه انتظاری داری؟
نقل قول کردن
AP-omega
#12 AP-omega 1401-09-20 12:34
والچر نوآر خیلی خوف بود. البته همه چی تو اون یونیورس همین‌جور بود.
نقل قول کردن
Doc Ata
#13 Doc Ata 1401-09-20 21:48
اگه بخوام صادقانه بگم از اینکه اطلاعات جدیدی گیرم اومد حال کردم چون بجزء شماره 2 همه برام جدید بودن.
راستی استاد، خواستم بگم اگر هر زمان مترجم یا نویسنده مقاله عامیانه یا ادبی نیاز داشتید بنده در خدمتم.
نقل قول کردن
Spidey rulles
#14 Spidey rulles 1401-09-21 06:11
به نقل از Parto:
# استاد ببخشید اگه مقاله بخواییم بنویسم واسه سایت باید چیکار کنیم؟

???? :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44