10 نسخه عجیب و غریب از "مایلز مورالز" در دنیای کمیک !

10-نسخه-عجیب-و-غریب-از-مایلز-مورالز-در-دنیای-کمیک

پس از مقاله "حقیقت های مهم مایلز مورالزحالا وقتشه نسخه های مختلف این شخصیت در دنیاهای موازی را نیز بهتان معرفی کنیم!

 

10-  اسپایدر - کت (Spider-Cat)

میوز مورالز meows morales

پارسال و در یکی از کمیک بوک های Annual از مایلز مورالز دنیای عجیبی را دیدیم که شماره اش مشخص نشده و در آن با این نسخه گربه ای از مایلز مورالز آشنا شدیم که ادعا میکنه همراه با خوک عنکبوتی و هاوارد اردکه در  رویداد " غرش مخفی" (Secret Roar) شرکت داشته! این رو هم میدونیم  که سلستیال ها به دلیل عدم رضایت از دنیای او نابودش کردند! 

 

9-  مایلز مورالز دنیای شماره 44173

  لباس مایلز دنیای شماره 44173

دنیای شماره 44173 مربوط به داستان "دنیای ونومی" میشه که این کمیک  در وب سایت spidey.ir  ترجمه شده است (در اینجا). این دنیا دکتر دوومی داشت که ونومیزه  و به Poison Dr. Doom تبدیل شد و این شکلی شد. از مایلز مورالز این دنیا اطلاعات چندانی در دست نیست جز اینکه عضو اونجرز بود. لباس ساده و جالبی هم داشت.

 

8-  مایلز مورالز دنیای شماره TRN246

مایلز مورالز دنیای شماره TRN246

مارول سال 2013 کمیکی منتشر کرد تحت عنوان Deadpool Killustrated که در آن ددپول با رفتن به دنیاهای مختلف شخصیت های مهم ادبی رو به قتل میرسوند! یکی از این دنیاها، دنیای شماره TRN246 بود که مایلز مورالز به همراه پیتر پارکر و بسیاری دیگر از قهرمانان به دست ددپول کشته شد! 

 

7- مایلز مورهامس (Miles Morhames)

 لباس مایلز مورهامس (Miles Morhames Costume)

دنیای شماره 14094 مارول را باید نسخه آلتمیت دنیای شماره 8311 (دنیای پیتر پورکر ملقب به خوک عنکبوتیدانست. به همین دلیل دنیای شماره 14094 دارک تر است و در آن حیوانات ناطق زندگی میکردند و گونه های مختلف با هم میجنگیدند تا اینکه قهرمانی که سالها بود مفقود شده بود یعنی Captain Americat برگشت و دوران ابرقهرمان شروع شد. این دنیا هم یک خوک عنکبوتی داشت که پس از کشته  شدنش، «مایلز مورهامس» جانشین او شد. او در ضمن در حال حاضر تنها بازمانده دنیای خودش به حساب میاد. ظاهر و لباس بسیار fun و جالبی هم داره.

 

6- مایلز مورالز: پایان (The End)

شهردار مایلز مورالز

سری کمیک های The End تک قسمتی هستند و مارول هر از گاهی آنها را برای شخصیت های محبوب خودش منتشر میکنه و در آنها شاهد آینده ای احتمالی که نشان میدهد چه بر سر قهرمانان مارول می آید و چگونه عمرشان به پایان خواهد رسید! در کمیک "مایلز مورالز: پایان" هم با نحوه به پایان رسیدن عمر مایلز مورالز آشنا میشوید! خوشبختانه سایت ما این کمیک رو اینجا براتون ترجمه کرده است (واقعا دم سایت spidey.ir گرم!). این کمیک یک داستان آخرالزمانی باحال داره که در آن مایلز تبدیل به شهردار شهر شده و از آخرین بازماندگان نیویورک محافظت میکنه. بیشتر از این توضیح نمیدم تا اسپویل نشید. لباس او همان لباس اریجینال بود که البته رویش یک سویت شرت کلاهدار میپوشید که روی بازوهایش تارهای عنکبوتی وجود داشت و در پشت آن هم یک عنکبوت به چشم میخورد.

  

5-  مایلز مورالز دنیای شماره 19529

  لباس داستان زندگی (Life Story Costume)

"داستان زندگی" را میتوان بهترین داستان نوشته شده برای اسپایدرمن در سالهای اخیر دانست که خوشبختانه این کمیک هم با بهترین کیفیت در سایت ما ترجمه شده است (اینجا). داستان این کمیک در واقع دنیایی موازی به نام دنیای شماره 19529 مارول را نشان میدهد که در آن پیتر پارکر و شخصیت های داستان های او مثل دنیای واقعی عمر میکنند و پیر میشوند. ما مایلز مورالز این دنیا را در شماره آخر (شماره 6) دیدیم (البته دکتر اختاپوس وارد جسمش شده بود!). پیتر پارکر (که پیر شده بود) در این شماره با مایلز برای انجام ماموریتی به فضا میره و در نتیجه  نوع لباس مخصوص فضانوردی بر تن هر دوی آنهاست و لباس مایلز هم در نوع خودش بسیار جالب بود. در نهایت مایلز تونست کنترل خودش رو از دکتر اختاپوس پس بگیره و جانشین پیتر پارکر در این دنیا بشه.

 

4- مایلز مورالز دنیای شماره 20143

  لباس وارونه (Inverted Costume)

مارول دنیاهای موازی زیادی دارد که اتفاقات و شخصیت های جالبی هم در آنها یافت میشوند. به طور مثال سال 1980 و در شماره 23 از سری اول کمیک های What If   شاهد دنیایی بودیم که در آن زن عمو می به چای پیتر پارکر توسط اون عنکبوت رادیو اکتیو گزیده شده بود! در این دنیا پیتر پارکر نهارش رو در اون روزی که در نمایشگاه علمی گزیده میشه یادش میره و زن عموی او با سرعت نهارش رو براش میبره تا بهش بده ولی در آنجا توسط اون عنکبوت معروف رادیو اکتیوی گزیده میشه و به قدرت های عنکبوتی دست پیدا میکنه! بعدش هم به یک قهرمان تبدیل میشه و بهش لقب «مادام عنکبوتی» (Spider-Ma’am) میدن! مادام عنکبوتی در برخی رویدادهای مرد عنکبوتی که پای دنیاهای موازی در آنها در میان است مثل «قیامت عنکبوتی» حضور داشته. و اما در شماره 2 از سری جدید کمیک های "دنیای عنکبوتی" که اینجا ترجمه شده است شاهد بودیم که مایلز مورالز به دنیای مادام عنکبوتی میره تا بهش کمک کنه چون نسخه های پلید زن عمو می، عمو بن و پیتر پارکر بهش حمله کرده بودند (داستان جالبیه حتما بخونیدش). اینجا بود که مایلز مورالز با نسخه خبیثی از خودش روبرو میشه که لباس متفاوتی داشت که به "لباس وارونه" معروفه زیرا رنگ های آن وارونه شده بود و همچنین اون لوگوی عنکبوتی روی سینه اش حالت جمجمه داشت و یک سویت شرت کلاهدار خاکستری هم داشت!  او به نسخه های پلید زن عمو می، عمو بن و پیتر پارکر کمک میکرد ولی در نهایت آنها همگی شکست خوردند.

 

3- مایلز مورالز سامورایی (Samurai Miles Morales)

  لباس سامورایی (Samurai Costume)

در همون سری جدید کمیک های "دنیای عنکبوتی" که در مورد قبلی بهش اشاره شد، ما دیدیم که در شماره 1 و وقتی مایلز مورالز از شبکه تار و پود هستی عبور میکنه یک سری مردان و زنان عنکبوتی از دنیاها و ابعاد مختلف به چشم میخورند که یکی از آنها مایلز مورالزی بود که لباس سامورایی ها را برتن داشت! اطلاعاتی درباره این نسخه از مایلز مورالز موجود نیست چون در طول این سری به این نسخه اشاره نشد ولی واقعا لباس  و ظاهر باحالی !

 

2- موش کور عنکبوتی (Spider-Mole)

- موش کور عنکبوتی (Spider-Mole)

در دنیای شماره 8311 ، این موش عنکبوتی سخن گو یک قهرمان است. او با دوستش ملقب به خانم اردکه داشت وقت میگذرون که اردک اولانترن خبیث به بانک دستبرد زد. پس از شکست دادن او متوجه شد خانم اردکه خودش هم یک ابرقهرمان است و از هویت مخفی او نیز خبر دارد!

  

1- شادو اسپایدر (Shadow Spider)

لباس شادو اسپایدر (Shadow Spider)

مایلز مورالز عضو تیم "قهرمانان" یا (Champions) بوده که اعضایش را قهرمانانی نوجوان مثل خودش تشکیل میدهند. یک بار هم تیمی های او به نام های نُوا و واسپ توسط «مَن ثینگ» تله پورت شدند و اعضای تیم هم تصمیم گرفتند از وسیله ای مرموز و جادویی به نام Siege Parallel به منظور یافتن دوستان گمشده خود استفاده کنند. البته بهشون اخطار داده شد که استفاده از دریچه های این وسیله میتونه باعث تغییرشون به نسخه های موازی ازشون بشه! همین طور هم شد و وقتی اعضای تیم "قهرمانان" وارد دریچه ایجاد شده توسط Siege Parallel شدند، به بُعدی به نام "دنیای عجیب" (Weirdworld) قدم نهادند و کاستوم و هویت شون نیز عوض شد. مایلز به شخصیتی به نام «شادو اسپایدر» تبدیل شد و لباسی شنل دار با طرح تار عنکبوت پیدا کرد که آدم رو یاد مبارز شنل پوش شهر گاتهام می انداخت! 

 

امیر علی

   All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

شماره آخر از کمیک "وات ایف ... مایلز مورالز؟" ترجمه شد + لینک دانلود

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز (SPIDER-MAN: MILES MORALES)

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

نقد و بررسی بازی "مرد عنکبوتی مایلز مورالز" 

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

شماره 200 از كمیك "مرد عنكبوتی نهایی" ترجمه شد + لینك دانلود

میراث "مرد عنكبوتی نهایی" (ULTIMATE SPIDER-MAN)

شماره آخر از كمیك "مایلز مورالز: مرد عنكبوتی نهایی" ترجمه شد + لینك دانلود

کمیک "مایلز مورالز": پایان ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر کمیک BATTLEWORLD ULTIMATE END ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی در 10 سال گذشته

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1399-12-13 11:06
سلام
ممنون بابت مقاله.
مبارز شنل پوش شهر گاتهام آره؟ من که نفهمیدم کی رو گفتی :-* :lol: اصلا هم بهت نمیگم که فهمیدم منظورت بتمن بود! :lol: ;-) :-*
واقعا این مقاله های نسخه های عجیب و غریب حال آدم رو جا میاره. چون دیگه مربوط به دنیاهای موازیه و خیلی جالب و در عین حال بعضا خنده داره. مخصوصا اونایی که به حیوان ها مربوط میشن. :P
بهترین لباس هم که مال مورد 1 بود دیگه. کلا هرکی اینجوری اونم تو شب جلوت سبز بشه دو سه تا سکته رو میزنی.
عجیب ترین هم که قطعا مورد دو میشه. با اون خانم اردکه!
با تشکر
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#2 AmirhoseinJafari2005 1399-12-13 11:15
نسخه موش کور خیلی باحاله.... بازوهاش آدمو یاد بازوهای پاپای میندازه :lol:
نقل قول کردن
erfanebz
#3 erfanebz 1399-12-13 11:24
خیلی ممنون من خیلی منتظر این مقاله بودم
از همه بیشتر از شماره یک خوشم اومد که اونطور که یادمه قدرتای باحالی داشت و میتوتست مثل کلوک تلپورت کنه و چاقو هاش هم بینهایت بود و در کل اونا داستانای باحالی بود
خود مایلز هم از آخر گفت دوست داشتم که بتونم اون شنل رو نگه دارم خیلی باحال بود
راستی میشه مقاله ای درباره قوی ترین دشمنانی که مایلز مورالز شکست داده بنویسید یا رتبه بندی دشمنانش که البته خیلی نمیشه روش حساب کرد (فعلا؟!) چون خیلی دشمن شخصی نداره و دشمنای اسپایدرمن اصلی دشمنای اونم هستن
در کل ممنون از زحماتتون
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#4 Ehsan Spider 1399-12-13 11:39
سلام

خیلی ممنون اقای امیر علی، مقاله عالی و کامل بود

فقط توی مورد ۳ خط آخر نوشتید « واقعا لباس و ظاهر باحالی!» که فکر میکنم به آخرش باید یه « داشت » اضافه بشه .

مورد ۱ رو خیلی دوست داشتم ظاهرش خیلی باحال بود به نظرم یکی از اینا برای دنیای اصلی مارول لازمه.
نقل قول کردن
mobin rz
#5 mobin rz 1399-12-13 11:48
با تشکر
این شادو اسپادو لامصب چقدر سمه!!!!!!! :o
در کل همه ی نسخه هاش باحالن ولی واقعا شادو اسپادو حقش بود اول باشه
نقل قول کردن
blaksummerz
#6 blaksummerz 1399-12-13 13:45
مقاله که عالی بود.این سری مقاله ها واقعا جالب و خوندنی هستن. ببخشید بابت اسپم ولی من خیلی وقته سریال جی آی جو(اون قدیمیه)رو ببینم ولی جایی پیداش نمیکنم.میشه یکی بگه از کجا میشه دانلود کرد؟یا اصلا لینکش رو اینجا کپی پیِست کنید. با تشکر ;-)
نقل قول کردن
Agent bishop
#7 Agent bishop 1399-12-13 14:08
عشق فقط مبارز شنل پوش شهر گاتهام
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#8 MyyF.Spidey 1399-12-13 14:22
همشون با حال بودن ولي شماره 1 و 3 يه چيز ديگه بود
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#9 Mr. Doctor 1399-12-13 14:42
خیلی خوب و جذاب بود اقای امیرعلی
خسته نباشید
شماره2 خیلی فان بود :lol: .فقط میشه بگید اون خانم اردکه کی بود؟ :-* :lol:
بنظرم لباس های شماره1 و 4 خیلی خفن و باحاله
ممنون از شما
نقل قول کردن
RMB
#10 RMB 1402-04-17 23:24
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای سایت و تشکر از آقای امیرعلی برای این مقاله عالی. دنیاهای موازی خیلی مقوله عجیب و جذابی هست و این که یک شخصیت چندین نسخه موازی از خودش با تفاوت بزرگ و کوچک داشته باشه خیلی هیجان انگیز است. از نسخه موازی مایلز به نظرم غمگین ترینش نسخه داستان زندگی است و بهترین پایان رو مایلز the end داره.
با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37