10 حقیقت مهمی که باید درباره «بلید» (Blade) بدانید

حقیقت-فکت-fact-بلید-شکارچی-خون-آشام-دی-واکر-شکارچی-روز-اریک-بروک-تاریخچه-بیوگرافی-معرفی-شخصیت

به بهانه حضور موثر شخصیت «بِلِید» در رویداد «تولد مجدد قهرمانان» این مقاله تقدیم به شما میشود.

 

1- بلید  در یک نگاه

 بلید  (Blade)

خلق شده توسط:  مارو ولف من، جین كولان

اولین حضور در عالم كمیك : شماره 10  از كمیك The Tomb of Dracula (جولای 1973)

قدرت و توانایی: سرعت، چابكی و استقامت فوق بشری دارد،  استاد هنرهای رزمی است، در شمشيربازی تبحر دارد، حواس ارتقا یافته دارد، زخم هایش به سرعت بالا خوب میشوند، در مقابل گاز گرفتن ها یا هیپنوتیزم خون آشامان مصون است، دیر پیر میشود، در استفاده از چاقو مهارت دارد، میتواند حضور موجودات ماورالطبیعه را احساس كند.

«بلید» که نام واقعی اش «اریك بروكس» (Eric Brooks) است (و برخلاف اکثر ابرقهرمانان مارول که آمریکایی هستند اما اصلیتی انگلیسی دارد) ابتدا و به عنوان یك شخصیت مكمل در كمیك های "مقبره دراكولا"  خلق شد و بعدا وارد كمیك های اختصاصی خودش گردید. او موجودی نیمه انسان – نیمه خون آشام است كه تمام نقاط قوت انسان ها و خون اشام ها را دارد ولی اثری از نقاط ضعف آنها در او مشاهده نمیشود. مادر بلید  توسط خون آشامی پلید به نام «دیكان فراست» (Deacon Frost) كشته شده و در نتیجه  بليد مبارزه با خون آشامان را وظیفه ابدی خود میداند. او با «هانیبال كینگ» ملاقات كرد . آنها با كمك یكدیگر موفق شدند فراست را شكست دهند. بلید در ضمن بارها سعی كرده دراكولا را نابود كند. ظاهرش هم با الان فرق داشت و لباسی سبز رنگ میپوشید و دشمن دراکولا بود:

کمیک بلید

  بلید بسیاری از قهرمانان دیگر مارول را یاری داده . به عبارتی دیگر معمولا اگر كسی در عالم مارول با تهدیدی مرتبط با خون آشام ها یا دیگر هیولاهای ماورالطبیعه روبرو شود ، بلید را خبر میكند! به علاوه، بلید عضو گروه هایی مثل MI: 13، Nightstalkers، Midnight sons و Mighty Avengers بوده است.  البته با وجود آنكه بلید نسبت به نور آفتاب و فلز نقره مصون است ولی نیاز دارد تا مثل خون اشام ها از خون تغذیه كند. بنابراین دیدن نبرد او با ذات درونی اش برای آنكه جلوی خون خوردن خودش را بگیرد از جذابیت های داستان های اوست. در واقع تقابل ویژگی های انسانی با خصوصیات خون اشامی بليد، از او كاراكتری جالب ساخته است.

 

2- بلید بارها با دیگر ابرقهرمانان مارول تیم آپ کرده یا به تیم های ابرقهرمانی پیوسته

"پسران نیمه شب" (Midnight Sons)

بلید را باید سلطان تیم آپ در دنیای کمیک های مارول دانست زیرا بارها در عناوین اختصاصی دیگر شخصیت ها مثل مرد عنکبوتی، اکس من، گوست رایدر و .. حاضر بوده و باهاشون تیم آپ (همکاری دو نفره) کرده. او همچنین اخیرا از اعضای ثابت اونجرز بوده. ولی بیشتر او را به عنوان عضوی از گروه "پسران نیمه شب" (Midnight Sons) میشناسند.

این تیم در واقع توسط دنی کچ و جانی بلیز به عنوان گوست رایدر های اصلی مارول تاسیس شد تا به تهدیدی بزرگ از سوی «لیلیث» (مادر همه شیاطین) واکنش نشان دهد (لیلیث میخواست از فرزندان شیطانی خودش استفاده کنه تا دنیا را به تسخیر دربیاره و به مفیستو  هدیه بده!). "پسران نیمه شب" علاوه بر گوست رایدرها از شخصیت های ماورا الطبیعه مارول تشکیل شده بود، یعنی از گروه "تعقیب کنندگان شب" (Nightstalkers) با اعضایی همچون بلید، فرانک دریک و هانیبال کینگ به همراه "نگهبانان دارک هولد" که در اینجا درباره شون توضیح داده شده.

 

3- بلید بارها با موربیوس جنگیده!

  بلید بارها با موربیوس جنگیده!

بلید به عنوان  شکارچی خون آشامان طبیعیه که با شخصیتی به نام «موربیوس» (Morbius) درگیر شده باشه (برای آشنایی با موربیوس، این مقاله را بخوانید).  اولین بار در شماره 24 از کمیک Adventure into Fear شاهد رو در رو شدن آنها بودیم و از آن موقع تا به حال بارها با هم سرشاخ شده اند. در شماره 12 از کمیک "موربیوس: خون اشام زنده" که سال 1993 منتشر شد، بلید در حالی که توسط یک موجود شیطانی به تسخیر درآمده بود و اسمش هم به Switchblade تغییر کرده بوده چیزی نمانده بود که موفق به کشتن موربیوس بشود:

بلید موربیوس

بلید موربیوس نبرد

  

4- لقب بلید، «دی واکر» است

بلید دی واکر

بزرگترین نقطه ضعف یک خون آشام، نور خورشید است و به همین دلیل آنها در طول روز میخوابند و شبها بیرون می آیند. ولی به بلید لقب «دِی واکر» (Daywalker) داده اند زیرا میتواند در طول روز هم بیرون بیاید. در فیلم های بلید این ویژگی را به خاطر اینکه نیمه انسان است نسبت دادند ولی در دنیای کمیک این موضوع به موربیوس ربط داده شده! یعنی وقتی یک بار بلید داشت با او میجنگید، موربیوس او را گاز گرفت. از آنجائیکه موربیوس یک شبه خون آشام است و به دلایل علمی خون آشام شده و البته به خاطر ژن انسانی در وجود بلید، آنزیم های بدن او طور متفاوتی نسبت به این قضیه واکنش نشان دادند و در نتیجه بلید به قابلیت های بیشتری دست یافت و نسبت به نور خورشید ایمن شد.

 

5- بلید به اشعه های خورشید قرمز نقطه ضعف دارد

  بلید (اشعه های خورشید قرمز)

گفتیم که بلید، شکارچی خون آشام است که یک Dhampir یا Daywalker محسوب میشود. یعنی چون نیمی انسان – نیمی خون آشام است بسیاری از نقاط ضعف خون آشامان را ندارد و   مثلا مشکلی با سیر، نور آفتاب یا صلیب ندارد. ولی اخیرا در شماره 27 از سری جدید کمیک های Avengers شاهد بودیم که بلید وقتی در سفینه اونجرز و در یک ماجراجویی بین کهکشانی به سر میبرد بسیار نسبت به تاثیرات اشعه هایی که از یک خورشید قرمز رنگ ساطع میشدند حساسیت و ضعف از خودش نشان داد!

 

 6- بلید از مرد عنکبوتی خوشش نمیاد!

بِلِید (Blade)

ارتباط بلید و مرد عنکبوتی شباهت زیادی با ارتباط مرد عنکبوتی و پانیشر داره و به همون دلایل هم این دوتا باهم نمی سازند. تنها فرقش اینه که پانیشر میره سراغ تبهکار ها و مثل آب خوردن اونارو میکشه اما بلید میره سراغ خون آشام ها! از اونجایی هم که مرد عنکبوتی به دادن شانسی دوباره به ابرخبیث ها اعتقاد داره، با شیوه ای که هر دوی این ها در پیش گرفتند مشکل داره و با هیچ کدومشون کنار نمیاد. مثلا بلید تا حالا چندین بار میخواسته "موربیوس خون آشام زنده" رو بکشه و شرش رو از سر پیتر کم بکنه، اما پیتر همیشه معتقد بوده که موربیوس میتونه به شخصیت خوبی تبدیل بشه و فقط باید بهش فرصت داد. بعد هم برای مدتی فکر کشتن موربیوس از سر بلید میفته و فرصتی برای پیتر به وجود میاد تا به موربیوس کمک بکنه که به شخصیت بهتری تبدیل بشه. از این رو، در کمال تعجب به موربیوس -دشمن تشنه به خون خودش- توی صنایع پارکر  (Parker Industries)یه کار میده! اینطوری هم برای مدتی سرگرم میشه و هم فرصتی براش به وجود میاد که به شخصیت خوبی تبدیل بشه.

 

 7- اولین فیلم موفق مارول از روی بلید ساخته شد!

بلید (Blade)

شاید خیلی از علاقمندان به آثار کمیک بوکی سینما خبر نداشته باشند که اولین فیلم واقعاً موفق ساخته شده از روی شخصیت های مارول، "بلید" است که سال 1998 اکران شد. در واقع این فیلم دو سال قبل از "مردان ایکس" و 4 سال قبل از "مرد عنکبوتی" به بازار آمد و اثر در خور و شایسته ای بود (برای آشنایی با شخصیت بلید این مقاله را بخوانید).  در این مقاله از نقش آفرینی «استیون دُرف» در این فیلم به عنوان یکی از ترسناک ترین ها یاد کردیم. این فیلم صحنه های اکشن بسیار خوبی داره و وزلی اسنایپس نقش آفرینی قابل قبولی در این فیلم به عنوان یک اکشن استار ارائه میده. "بلید" فیلم خشنی بود که درجه R داشت و در برخی کشورها مثل مالزی توقیف شد. اون سکانس ابتدایی فیلم که در یک کازینوی زیرزمینی رخ میدهد و  ناگهان از سقف خون به زمین میبارد (مثل یک دوش بزرگ حمام) از همان اول نشون میده چه فیلم خفن و ترسناکیه! و اما شخصیت «دیکن فراست» با بازی به یاد ماندنی استیون درف معنای واقعی شرور بودن رو در فیلم نمایش داد: خوش آشامی ترسناک و نیرومند که حتی در میان خون آشام های دیگر هم منفور بود و اونقدر جاه طلب بود که بقیه هم نوعانش ازش میترسیدن! ضمنا لازمه این مقاله را بخونید تا درباره یک سکانس حذف شده مهم در این فیلم اطلاعات کسب کنید.

 

8- سریالی که هیچ کس یادش نمیاد!

سریال تلویزیونی بلید blade

سال 2006، سریال تلویزیونی "بلید" ساخته شد. تایم لاین این سریال براساس فیلم های سینمایی بلید بود و آقای «دیوید اس گویر» به عنوان مغز متفکر فیلم های بلید روی این سریال هم نظارت داشت . جالبه که بدونید «جف جانز» به عنوان یکی از نویسندگان برتر دی سی و کسی که الان مدیر بخش سینمایی دی سی/وارنر شده به همراه اقای گویر فیلمنامه این سریال رو نوشت! در هر حال سریال از شبکه تازه تاسیس Spike TV پخش شد. به جای آقای  «وزلی اسنایپس» (که هنرپیشه نقش بلید در سه گانه سینمایی بود) ، «کرک جونز» (که یک رپر معروف است!) نقش بلید رو در این سریال ایفا کرد. متاسفانه بعد از فقط 13 قسمت این سریال کنسل شد  در حالی که استقبال نسبتا خوبی هم ازش شده بود . یه جورایی هم انگار از زمان خودش جلوتر بود.

 

9- بلید سری انیمه داره!

 انیمه مارول (Marvel Anime)

در سال 2010 مارول با غول بزرگ انیمه سازی ژاپن یعنی شرکت Madhouse قرارداد بست تا یک سری انیمه 12 قسمتی براساس ایرون من، ولورین ، بلید و ایکس من بسازه. قرار بود بخش های مختلف این سری ارتباطات داستانی هم با هم داشته باشند. میگن که نویسنده معروف دنیای کمیک یعنی «وارن الیس» هم خط کلی داستان های این سری رو نوشت.  ضمن اینکه محیط و حال و هوای داستان ها هم کاملا ژاپنی بود. در هر حال این انیمه ها ابتدا از شبکه Animax و پس از یک سال از شبکه G4  در آمریکا پخش شدند. در آیرون من، تونی استارک به ژاپن سفر کرد تا با "زودیاک" بجنگه. در ایکس من هم میوتانت ها با U-Men و گروه Hellfire Clubمیجنگیدند. در بلید هم او با دشمن اصلی خود «دیکان فراست» (Deacon Frost) و دیگر خون آشام ها مبارزه میکرد. و بلاخره در ولورین شاهد بودیم که او چطور با دشمن کلاسیک خود یعنی Shingen روبرو میشود. در کل از این سری استقبال چندانی نشد . مخصوصا از انیمه ولورین که واقعا مسخره بود. در این بین شاید انیمه ایکس من سرش به تنش می ارزید! شما میتونید تیتراژ آغازین این انیمه ها را اینجا تماشا کنید.

 

10- «ماهرشالا علی» قرار است نقش بلید را در دنیای سینمایی مارول بازی کند

بلید ماهرشالا علی

یکی از اتفاقات غیرمنتظره‌ای که در پانل مارول در کمیک کان 2019 افتاد، معرفی فیلم اختصاصی «بلید» با بازی بازیگر اسکار گرفته ، «ماهرشالا علی»، بود. در ماه فوریه 2021، مارول استودیوز خانم «استیسی اوسی کوفور» را به عنوان نویسنده فیلمنامه این فیلم مشخص کرد. همچنین گفته میشه فیلم بلید به شخصیت شوالیه سیاه که در فیلم اترنالز رونمایی شد، ارتباط دارد و همچنین شایعه شده که مارول میخواهد در نهایت فیلمی از روی کمیک های "پسران نیمه شب" با حضور بلید، مون نایت، گوست رایدر، دکتر استرنج و اسکارلت ویچ بسازد!

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

5 دفعه که مردعنکبوتی در شماره نخست کمیک بوک های جدید ابرقهرمانی حضور افتخاری داشت!

10 خون آشام (VAMPIRE) برتر دنیای کمیک بوک

20 كمیك برتر ترسناك (HORROR COMICS)

ترسناک ترین نقش آفرینی ها در فیلم های ابرقهرمانی

15 فیلم کمیک بوکی که بدترین افکت های ویژه را دارند!

10 قهرمانی که از مرد عنکبوتی خوششون نمیاد!

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

10 فیلم کمیک بوکی که در کشورهای مختلف جهان توقیف شدند!

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

20 سریال ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده تلویزیون

5 مبارزه برتر شخصیت های نمادین سینمای وحشت با قهرمانان دنیای کمیک بوک

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

10 شخصیت برتر ژانر وحشت در کمیک های ابرقهرمانی

10 خون آشام (VAMPIRE) برتر دنیای کمیک بوک

10 فیلم کمیک بوکی/ابرقهرمانی ترسناک برتر تاریخ سینما!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-04-23 12:31
سلام
ممنون بابت مقاله.
بلید به عنوان یک شکارچی خون آشام در مارول از معروفیت نسبی خوبی برخورداره. شاید هم بخشیش مربوط به سری فیلم هایی هست که از روی او ساخته شده. به هر حال تقابل نیمه خون آشام این شخصیت با نیمه انسانی او بسیار جالبه و ما میبینیم که چطور او با ذات خون آشامی خودش میجنگه. کسی هم هست که خون آشامان مارول دل خوشی ازش ندارند چون راه به راه میفته دنبال شکار خون آشامان مثل موربیوس! (که البته ایشون یک شبه خون آشام هست.) به نظرم بین بحث های او با اسپایدی خب پیتر یه جورایی حق داره. حداقل توی مسئله موربیوس که اینجوریه. (مگه اینکه سر چنین مسئله هایی از اسپایدی خوشتون نیاد مگرنه مگه میشه اسپایدی رو دوست نداشت؟!) تا به اینجا که رویداد "تولد مجدد قهرمانان" با ایده واقعا عالیش منتشر و در سایت اسپایدی ترجمه و ادیت شده بلید به عنوان کسی که میخواد سر در بیاره که توی این دنیا چه خبره نقش مهمی داشته و کاپیتان آمریکا رو هم از یخ ها آزاد کرده! فعلا که نقش موثری داشته و باید ببینیم در ادامه چی میشه. امیدوار هستیم که دد دنیای سینمایی مارول هم شخصیت پردازی خوبی از او ببینیم. انتخاب ماهرشالا علی هم ما رو دلگرم میکنه.
با تشکر.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#2 AmirhoseinJafari2005 1400-04-23 12:42
مقاله عالی بود... واقعا خسته نباشید... بلید از اون شخصیت های منحصر به فردی بود که اطلاعات خاصی ازش نداشتم... مرسی ;-)
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#3 Pooyan mirzahosseini 1400-04-23 14:50
سلام و خسته نباشید مقاله خیلی خوبی بود
واقعا بلید خیلی شخصیت جذاب و خفنی هست اینکه خون آشام هست و با خون آشام های دیگه میجنگه خیلی فضای دارک و خفنی ایجاد می‌کنه امیدوارم بلید رو تو mcu ببینم راستش در مورد شماره 9باید بگم که من به شخصه خیلی با سبک انیمه ژاپنی و چینی و اینا خیلی حال نمیکنم کلا با مدل طراحی انیمه هاش حال نمیکنم مگر اینکه یه چیز متفاوت و خیلی خوب باشه که دیگه نشه ازش ایراد خاصی گرفت به نظرم خیلی خوب شد که بلید از اسپایدی خوشش نمیاد چون تیم آپ کردن دو شخصیت که از هم خوششون نمیاد می‌تونه خیلی جذاب باشه می‌تونه درگیری هایی بین اونا ایجاد کنه که یا طنز خیلی خوبی به وجود میاد یا اکشن خیلی خوبی که اونم در نهایت مجبور میشن برای شکست اون ویلن اختلافات رو کنار بزارن کلا داستان خوبی میشه بلید خوراکش فیلم ترسناک هست خب هرچی نباشه خون آشامه و بنظرم فیلم ترسناک خوبی هم ساختن ، بنظرم اگر بخوان بخش زیادی از پتانسیل این شخصیت رو توی فیلمش بزارن بنظرم فیلم باید اکشن خیلی خوبی داشته باشه و البته ترسناک باشه ( رو ترسناک خیلی تأکید دارم :D ) از شماره پنج خیلی خوشم اومد به قول استن لی بزرگوار زندگی هیچ کس کامل نیست اینکه از نظر روانی باخودش بجنگه خیلی خوبه اما به نظرم یکی کافی نبود اینکه از لحاظ جسمی هم ضعف داشته باشه خیلی خوبه از لباس سبزش خیلی خوشم نمیاد
نقل قول کردن
iron avenger
#4 iron avenger 1400-04-23 16:46
ببخشید بابت اسپم
ولی کسی قسمت آخر سریال لوکی رو دید؟ :-*
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#5 Pooyan mirzahosseini 1400-04-23 17:20
به نقل از iron avenger:
ببخشید بابت اسپم
ولی کسی قسمت آخر سریال لوکی رو دید؟ :-*

هنوز که تموم نشده تا قسمت 5 اومده امشب 6 میاد
نقل قول کردن
AS-Spider
#6 AS-Spider 1400-04-23 17:42
سلام بازهم مقالات استاد ترابی باز هم عالی.
به نقل از iron avenger:
ببخشید بابت اسپم
ولی کسی قسمت آخر سریال لوکی رو دید؟ :-*

ببخشید بابت ادامه اسپم شاید هم اسپویل رو هم محتوا باشه نظرم.
من دیدم و پیش بینیش رو یکم می کردم که چی میشد
استاد شمام دیدید؟ نقد یا مقاله یا اسپایدی شکافی برای سریال در نظر گرفتید؟
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1400-04-23 19:48
سلام خیلی ممنون بابت مقاله
با این شخصیت آشنایی نداشتم ولی به لطف این مقاله با این شخصیت آشنا شدم و البته بگم مازول خیلی توی کمیک داره روی این شخصیت مانور میده به نظرم شخصیت باحالی میاد نیمه خون آشام و انسان
ممنون
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1400-04-24 00:26
به نقل از AS-Spider:
سلام بازهم مقالات استاد ترابی باز هم عالی.
به نقل از iron avenger:
ببخشید بابت اسپم
ولی کسی قسمت آخر سریال لوکی رو دید؟ :-*

ببخشید بابت ادامه اسپم شاید هم اسپویل رو هم محتوا باشه نظرم.
من دیدم و پیش بینیش رو یکم می کردم که چی میشد
استاد شمام دیدید؟ نقد یا مقاله یا اسپایدی شکافی برای سریال در نظر گرفتید؟

بله من دیدم و لذت بردم
و بدون اینکه اسپویل کنم باید بگم الان دیگه همه چیز برای اقتباس از secret wars و حتی حضور توبی و اندرو در مرد عنکبوتی ۳ فراهم شد چون دیگه الان دنیاهای دیگه میتونن بیان داخل تایم لاین مقدس!
و اینجوری در ضمن میتونن مردان ایکس و چهار شگفت انگیز و ددپول و ... رو هم از فیلم‌های قبلی بیارن تو mcu
خلاصه اینکه mcu از این به بعد دیوانه وار تر میشه!
در ضمن اسپایدی شکافی در حیطه کاری بنده نیست
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-04-24 00:47
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:
سلام بازهم مقالات استاد ترابی باز هم عالی.
به نقل از iron avenger:
ببخشید بابت اسپم
ولی کسی قسمت آخر سریال لوکی رو دید؟ :-*

ببخشید بابت ادامه اسپم شاید هم اسپویل رو هم محتوا باشه نظرم.
من دیدم و پیش بینیش رو یکم می کردم که چی میشد
استاد شمام دیدید؟ نقد یا مقاله یا اسپایدی شکافی برای سریال در نظر گرفتید؟

بله من دیدم و لذت بردم
و بدون اینکه اسپویل کنم باید بگم الان دیگه همه چیز برای اقتباس از secret wars و حتی حضور توبی و اندرو در مرد عنکبوتی ۳ فراهم شد چون دیگه الان دنیاهای دیگه میتونن بیان داخل تایم لاین مقدس!
و اینجوری در ضمن میتونن مردان ایکس و چهار شگفت انگیز و ددپول و ... رو هم از فیلم‌های قبلی بیارن تو mcu
خلاصه اینکه mcu از این به بعد دیوانه وار تر میشه!
در ضمن اسپایدی شکافی در حیطه کاری بنده نیست

;-) :lol:
منم در اولین فرصت قسمت آخر رو دیدم و... خیلی کیف کردم البته اینجا اسپم و حساب میاد و خیلی دربارش صحبت نمیکنم فقط اینکه سریال لوکی واقعا لذت بخشه! سریال بسیار جذاب، تماشایی، مرموز و عالی بود. اینکه بقیه دنیاهای فیلم های مارول بیان داخل mcu خیلی جالبه! واقعا mcu قراره بشه کمیک متحرک و داستان هایی که عاشقشون هستیم رو اقتباس کنه. الان دیگه طرفدار های mcu روی عرش هستند! اما الان اداره mcu هم حساس و سخت شده اما کوین فایگی برای همین کار خوبه دیگه! :lol: فقط اینکه به نظرم چهار شگفت انگیز رو بهتره از قبل نیارن! البته اینکه بیان از اول فیلم های چهار شگفت انگیز رو درست کنند با فاجعه قبلی خیلی سخته اما اینکه نسخه ۲۰۱۵ هم وارد mcu بشه هم اذیت کننده است. نسخه اول هم در حد اندازه های کمیک نبود. مردان ایکس هم بعد از اون افتضاح فونیکس سیاه تراژدی بزرگی رو (از نظر کیفیت فیلم هاشون و شخصیت ها) پشت سر گذاشتند. شاید این مثل شایعه ای که برای مرد عنکبوتی ۳ و مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ مطرح شده این فیلم رو هم حذف کنند.
درباره توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد که بعد از اون همه شایعه ای که گفته شد دیگه تقریبا از اومدنشون مطمئن بودیم و الان شاید دلیلشون هم توجیه شد.
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#10 Pooyan mirzahosseini 1400-04-24 01:07
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:
سلام بازهم مقالات استاد ترابی باز هم عالی.
به نقل از iron avenger:
ببخشید بابت اسپم
ولی کسی قسمت آخر سریال لوکی رو دید؟ :-*

ببخشید بابت ادامه اسپم شاید هم اسپویل رو هم محتوا باشه نظرم.
من دیدم و پیش بینیش رو یکم می کردم که چی میشد
استاد شمام دیدید؟ نقد یا مقاله یا اسپایدی شکافی برای سریال در نظر گرفتید؟

بله من دیدم و لذت بردم
و بدون اینکه اسپویل کنم باید بگم الان دیگه همه چیز برای اقتباس از secret wars و حتی حضور توبی و اندرو در مرد عنکبوتی ۳ فراهم شد چون دیگه الان دنیاهای دیگه میتونن بیان داخل تایم لاین مقدس!
و اینجوری در ضمن میتونن مردان ایکس و چهار شگفت انگیز و ددپول و ... رو هم از فیلم‌های قبلی بیارن تو mcu
خلاصه اینکه mcu از این به بعد دیوانه وار تر میشه!
در ضمن اسپایدی شکافی در حیطه کاری بنده نیست

سلام استاد بله با قسمت شیش لوکی به نوعی اگر توبی و اندرو حظور داشته باشن ( که با این به احتمال زیاد دارن ) حظورشون خیلی منطقی میشه با وجود سه مردعنکبوتی به نظرم اینطوری ممکن هست که شش خبیث چند بعدی هم ببینیم و البته به خاطر حظور دکتر استرنج به نظرم کاملاً جور درمیاد که به خاطر همین قضیه لوکی دو مرد عنکبوتی دیگه به دنیای mcu بیان و به خاطر همین قضیه اسپایدرمن یه ملاقاتی با دکتر استرنج داشته باشه ( و بنظرم بیشتر از ملاقات حظور خیلی مؤثری باید داشته باشه ) و همون‌طور که مردعنکبوتی های دیگه هم به دنیای mcu اومدن ویلن های دیگه هم به این دنیا میان ( مربوط به همون شش خبیث که گفتم ) و مبارزه ای بین سه مردعنکبوتی و شش خبیث چند بعدی درمیگیره ( البته شاید هم شش خبیث نشن ولی خب احتمالش زیاده که چند ویلن که گفته شد از دنیا های دیگه بیان )
نظرتون در مورد این چیه ؟
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#11 Pooyan mirzahosseini 1400-04-24 02:59
به نقل از Pooyan mirzahosseini:
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:
سلام بازهم مقالات استاد ترابی باز هم عالی.
به نقل از iron avenger:
ببخشید بابت اسپم
ولی کسی قسمت آخر سریال لوکی رو دید؟ :-*

ببخشید بابت ادامه اسپم شاید هم اسپویل رو هم محتوا باشه نظرم.
من دیدم و پیش بینیش رو یکم می کردم که چی میشد
استاد شمام دیدید؟ نقد یا مقاله یا اسپایدی شکافی برای سریال در نظر گرفتید؟

بله من دیدم و لذت بردم
و بدون اینکه اسپویل کنم باید بگم الان دیگه همه چیز برای اقتباس از secret wars و حتی حضور توبی و اندرو در مرد عنکبوتی ۳ فراهم شد چون دیگه الان دنیاهای دیگه میتونن بیان داخل تایم لاین مقدس!
و اینجوری در ضمن میتونن مردان ایکس و چهار شگفت انگیز و ددپول و ... رو هم از فیلم‌های قبلی بیارن تو mcu
خلاصه اینکه mcu از این به بعد دیوانه وار تر میشه!
در ضمن اسپایدی شکافی در حیطه کاری بنده نیست

سلام استاد بله با قسمت شیش لوکی به نوعی اگر توبی و اندرو حظور داشته باشن ( که با این به احتمال زیاد دارن ) حظورشون خیلی منطقی میشه با وجود سه مردعنکبوتی به نظرم اینطوری ممکن هست که شش خبیث چند بعدی هم ببینیم و البته به خاطر حظور دکتر استرنج به نظرم کاملاً جور درمیاد که به خاطر همین قضیه لوکی دو مرد عنکبوتی دیگه به دنیای mcu بیان و به خاطر همین قضیه اسپایدرمن یه ملاقاتی با دکتر استرنج داشته باشه ( و بنظرم بیشتر از ملاقات حظور خیلی مؤثری باید داشته باشه ) و همون‌طور که مردعنکبوتی های دیگه هم به دنیای mcu اومدن ویلن های دیگه هم به این دنیا میان ( مربوط به همون شش خبیث که گفتم ) و مبارزه ای بین سه مردعنکبوتی و شش خبیث چند بعدی درمیگیره ( البته شاید هم شش خبیث نشن ولی خب احتمالش زیاده که چند ویلن که گفته شد از دنیا های دیگه بیان )
نظرتون در مورد این چیه ؟

راستی میگم میشه به جای اینکه بقیه عنکبوت ها بیان به mcu برن به دنیای یکی دیگه از عنکبوت ها و اسپایدرمن تام هالند تو فیلم یه مدت اونجا میمونه و هیچ راهی نیست که برگرده اینم شاید بشه
نقل قول کردن
AS-Spider
#12 AS-Spider 1400-04-24 13:14
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:
سلام بازهم مقالات استاد ترابی باز هم عالی.
به نقل از iron avenger:
ببخشید بابت اسپم
ولی کسی قسمت آخر سریال لوکی رو دید؟ :-*

ببخشید بابت ادامه اسپم شاید هم اسپویل رو هم محتوا باشه نظرم.
من دیدم و پیش بینیش رو یکم می کردم که چی میشد
استاد شمام دیدید؟ نقد یا مقاله یا اسپایدی شکافی برای سریال در نظر گرفتید؟

بله من دیدم و لذت بردم
و بدون اینکه اسپویل کنم باید بگم الان دیگه همه چیز برای اقتباس از secret wars و حتی حضور توبی و اندرو در مرد عنکبوتی ۳ فراهم شد چون دیگه الان دنیاهای دیگه میتونن بیان داخل تایم لاین مقدس!
و اینجوری در ضمن میتونن مردان ایکس و چهار شگفت انگیز و ددپول و ... رو هم از فیلم‌های قبلی بیارن تو mcu
خلاصه اینکه mcu از این به بعد دیوانه وار تر میشه!
در ضمن اسپایدی شکافی در حیطه کاری بنده نیست

استاد تازه یسری اخبار هست در مورد اینکه اما واتسون و کیلین مورفی داخل دکتر استرنج ۲ هستند شما هم شنیدید؟
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1400-04-24 13:21
#12:
نخیر نشنیدم.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#14 AmirhoseinJafari2005 1400-04-24 14:57
آقای ترابی حالا که تو این مقاله ، به انیمه ژاپنی اشاره ای کردید ، خواستم ازتون بپرسم که نظرتون درباره انیمه بتمن: شوالیه گاتهام چیه؟ همونی که در سال ۲۰۰۸ به صورت دی وی دی اومد. خیلی ممنون :-)
نقل قول کردن
iron avenger
#15 iron avenger 1400-04-24 16:37
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:
سلام بازهم مقالات استاد ترابی باز هم عالی.
[quote name="iron avenger"]ببخشید بابت اسپم
ولی کسی قسمت آخر سریال لوکی رو دید؟ :-*

ببخشید بابت ادامه اسپم شاید هم اسپویل رو هم محتوا باشه نظرم.
من دیدم و پیش بینیش رو یکم می کردم که چی میشد
استاد شمام دیدید؟ نقد یا مقاله یا اسپایدی شکافی برای سریال در نظر گرفتید؟

بله من دیدم و لذت بردم
و بدون اینکه اسپویل کنم باید بگم الان دیگه همه چیز برای اقتباس از secret wars و حتی حضور توبی و اندرو در مرد عنکبوتی ۳ فراهم شد چون دیگه الان دنیاهای دیگه میتونن بیان داخل تایم لاین مقدس!
و اینجوری در ضمن میتونن مردان ایکس و چهار شگفت انگیز و ددپول و ... رو هم از فیلم‌های قبلی بیارن تو mcu
خلاصه اینکه mcu از این به بعد دیوانه وار تر میشه!
دارای اسپویل
.
.
.
.
.
من فقط داشتم از حضور کانگ فاتح دیوونه میشدم!
نقل قول کردن
P.B.P
#16 P.B.P 1400-04-24 18:11
["quote]نقل قول:

استاد تازه یسری اخبار هست در مورد اینکه اما واتسون و کیلین مورفی داخل دکتر استرنج ۲ هستند شما هم شنیدید؟
سلام
من هم این خبر رو نشنیده بودم تا اینکه از خود شما شنیدم،و یک سرچی هم کردم و دیدم فقط شایعه است،میگن قراره اما واتسون نقش کلیا ،همسر دکتر استرنج رو بازی کنه،درباره کلین مورفی هم اطلاعی ندارم.
uplooder.net/.../...
در کل فقط شایعه است.
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1400-04-24 20:23
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی حالا که تو این مقاله ، به انیمه ژاپنی اشاره ای کردید ، خواستم ازتون بپرسم که نظرتون درباره انیمه بتمن: شوالیه گاتهام چیه؟ همونی که در سال ۲۰۰۸ به صورت دی وی دی اومد. خیلی ممنون :-)

یه مقدارش رو دیدم. برام جالب نبود
کلا مشکل من با انیمه اینه تمرکزش روی داستان کمه
با یکی از دوستان که انیمه باز است همیشه به شوخی میگم "انیمه سازها اول انیمه شون رو میسازن و بعد داستان رو مینویسن" :lol:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#18 AM SM BM SM 1400-04-24 23:13
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی حالا که تو این مقاله ، به انیمه ژاپنی اشاره ای کردید ، خواستم ازتون بپرسم که نظرتون درباره انیمه بتمن: شوالیه گاتهام چیه؟ همونی که در سال ۲۰۰۸ به صورت دی وی دی اومد. خیلی ممنون :-)

یه مقدارش رو دیدم. برام جالب نبود
کلا مشکل من با انیمه اینه تمرکزش روی داستان کمه
با یکی از دوستان که انیمه باز است همیشه به شوخی میگم "انیمه سازها اول انیمه شون رو میسازن و بعد داستان رو مینویسن" :lol:

اِه. آقای ترابی، من فکر میکردم این رو عمو مختار میگفتند!
spidey.ir/.../...
پس دو نفری اون دوستتون رو مورد هدف قرار میدید؟ :lol:
ولی به هر حال حرف حق که جواب نداره! هر کی که اون رو بزنه! :lol: :-*
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1400-04-24 23:35
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی حالا که تو این مقاله ، به انیمه ژاپنی اشاره ای کردید ، خواستم ازتون بپرسم که نظرتون درباره انیمه بتمن: شوالیه گاتهام چیه؟ همونی که در سال ۲۰۰۸ به صورت دی وی دی اومد. خیلی ممنون :-)

یه مقدارش رو دیدم. برام جالب نبود
کلا مشکل من با انیمه اینه تمرکزش روی داستان کمه
با یکی از دوستان که انیمه باز است همیشه به شوخی میگم "انیمه سازها اول انیمه شون رو میسازن و بعد داستان رو مینویسن" :lol:

اِه. آقای ترابی، من فکر میکردم این رو عمو مختار میگفتند!
spidey.ir/.../...
پس دو نفری اون دوستتون رو مورد هدف قرار میدید؟ :lol:
ولی به هر حال حرف حق که جواب نداره! هر کی که اون رو بزنه! :lol: :-*

بله دوست مشترک‌ما هستند . اگه اسمشو بگم اونقدر شناخته شده هستن که انیمه باز ها میشناسنش
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#20 AmirhoseinJafari2005 1400-04-25 00:32
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی حالا که تو این مقاله ، به انیمه ژاپنی اشاره ای کردید ، خواستم ازتون بپرسم که نظرتون درباره انیمه بتمن: شوالیه گاتهام چیه؟ همونی که در سال ۲۰۰۸ به صورت دی وی دی اومد. خیلی ممنون :-)

یه مقدارش رو دیدم. برام جالب نبود
کلا مشکل من با انیمه اینه تمرکزش روی داستان کمه
با یکی از دوستان که انیمه باز است همیشه به شوخی میگم "انیمه سازها اول انیمه شون رو میسازن و بعد داستان رو مینویسن" :lol:

خیلی حرفتون جالب بود :lol: درست میگید خیلی تمرکزش روی داستان کم بود... آدم خیلی سخت متوجه میشد که داستان چی به چیه.... ولی برام خیلی نوستالژیه چون سنم خیلی کم بود ، می‌دیدمش... ممنون بابت پاسختون ;-)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#21 AM SM BM SM 1400-04-25 01:06
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
آقای ترابی حالا که تو این مقاله ، به انیمه ژاپنی اشاره ای کردید ، خواستم ازتون بپرسم که نظرتون درباره انیمه بتمن: شوالیه گاتهام چیه؟ همونی که در سال ۲۰۰۸ به صورت دی وی دی اومد. خیلی ممنون :-)

یه مقدارش رو دیدم. برام جالب نبود
کلا مشکل من با انیمه اینه تمرکزش روی داستان کمه
با یکی از دوستان که انیمه باز است همیشه به شوخی میگم "انیمه سازها اول انیمه شون رو میسازن و بعد داستان رو مینویسن" :lol:

اِه. آقای ترابی، من فکر میکردم این رو عمو مختار میگفتند!
spidey.ir/.../...
پس دو نفری اون دوستتون رو مورد هدف قرار میدید؟ :lol:
ولی به هر حال حرف حق که جواب نداره! هر کی که اون رو بزنه! :lol: :-*

بله دوست مشترک‌ما هستند . اگه اسمشو بگم اونقدر شناخته شده هستن که انیمه باز ها میشناسنش

مثل اسم "مهدی ترابی مهربانی" که اگر اسمش رو بیارید کمیک فن ها میشناسنش؟! :lol: ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید