10 حقیقت مهمی که باید درباره «تسک مستر» (Taskmaster) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره تسک مستر (Taskmaster) بدانید فکت حقایق معرفی شخصیت کاراکتر تاریخچه بیوگرافی

به مناسبت حضور این کاراکتر در فیلم اختصاصی بیوه سیاه، وب سایت اسپایدی این مقاله را تقدیم به شما میکند.

مقدمه : تسک‌مستر (Taskmaster)در سال 1980 پا به دنیای عظیم کمیک بوک های مارول گذاشت و در طول سالها از یک خبیث‌ خورده پا و کم نام و نشان به چهره‌ای محبوب و اصطلاحاً باحال در کل دنیای کمیک بوک های مارول بدل گشت و نوعی محبوبیت خاص و جذابی بین هواداران پیدا کرد. تسک‌مستر به واسطه گذشته‌ای مرموز, قدرت های جذاب و تاریخچه‌ای شرورانه و قهرمانانه ابداً کاراکتر ساده‌ای نیست. حتی برای هواداران سطح بالای مارول، چون آنها هم به سختی میتوانند او را توصیف کنند. اخیرا نویسنده ها بهایی زیادی به او میدهند و او را خطرناک‌ تر به تصویر میکشند. او حتی در بازی اخیر اسپایدرمن برای PS4 نیز ظاهر شد. همانطور که میدانید او اخیراً در فیلم اختصاصی بیوه سیاه هم حاضر شد و ظاهرش شدیدا به روز شد و شخصیت حسابی دگرگون شد. برای اینکه حضور او در این فیلم را بهتر و عمیق‌تر درک کنید لازم است تا با نسخه اصلی و کمیک بوکی او آشنایی داشته باشید. به همین دلیل اسپایدی در این مقاله به بیان حقایقی از تاریخچه او پرداخته است.

 

1- تسک مستر در یک نگاه

تسک مستر در یک نگاه

نام واقعی : آنتونی مسترز (Anthony Masters)

خالقین : دوید میکلینی (David Michelinie) و جورج پرز (George Perez)

اولین حضور : Avengers Vol 1 #195

آنتونی مسترز در دنیای کمیک بوک های مارول بیشتر به عنوان تونی مسترز Tony Masters)) شناخته میشود. او از کاراکتر های به شدت مورد توجه و علاقه هواداران است اما نکته منحصر به فرد درباره « تسک مستر» این است که میتونه از روی فنون و ضربات دیگران تقلید کنه و ضد حمله بزند! او معمولا به صورت شخصیتی به تصویر کشیده میشد که از جانب سازمان‌های پلید استخدام میشد تا ماموریتی را برایشان انجام دهد. درسته که گاهی کارهای خوب هم انجام داده و بیشتر به عنوان يك "ضد قهرمان" به تصویر کشیده شده ولی به پول بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت میدهد. در واقع او یک مامور شیلد بوده (البته خودش نمیدانسته) و در تمام این مدت توسط «نیک فیوری» ماموریت داشته از دنیای خلافکاران اطلاعات جمع کند. در مجموع یکی از ویلن های محبوب هواداران مارول است که قدرت های جالبی دارد. سپر و شمشیر هم داره و با اون شنل و ماسک باحالش کاملا خودنمایی میکنه. ولی چرا او را به عنوان یکی از دشمنان اصلی گروه اونجرز معرفی میکنند؟ چون بارها با اعضای مختلف این گروه جنگیده . اما مهم تر از همه اینه که او یک آکادمی تاسیس کرده که در آن به خیلی از مزدوران و آدم کش ها آموزش میده! پس خیلی از کسانی که گروه اونجرز هر روز باهاشون مبارزه میکنند دست پروده او هستند.

 

2- قدرت تقلید از حرکات دیگران

قدرت تقلید از حرکات دیگران

«تسک‌مستر» کاراکتری است که میتواند از حرکات دیگران تقلید کند. این توانایی در دنیای کمیک "رفلکس‌های تصویری" (Photographic Reflexes) نام دارد. او با همین توانایی متولد شده است. او برای اولین بار در هشت سالگی توانایی های خود را کشف کرد و به نوعی با تماشای غواص‌ها، شنا را یاد گرفت، با تماشای بسکتبالیست‌های حرفه‌ای از تلویزیون، تکنیک‌های بسکتبال را یاد گرفت و حتی با تماشای کابوی ها توانست طناب اندازی به سبک کابوی ها را نیز یاد بگیرد. «تونی» به واسطه این قدرت میتواند با مشاهده یک تکنیک یا حرکت، آن را کاملاً تکرار و تقلید کند یعنی او میتواند حرکاتی را که می‌بیند بلافاصله حفظ و تکرار کند (حتی اگر به طور مختصر آن حرکت را مشاهده کرده باشد). مثلا اگر او بنشیند و فیلم اختصاصی بیوه سیاه را ببیند، میتواند از حرکات بازیگران و بدلکاران تقلید کند. ولی نمی‌تواند تمام حرکات سبک مبارزه‌ای آنها را یاد بگیرد، بلکه تقلید او فقط به حرکاتی که مشاهده میکند، خلاصه میشود. یه نکته دیگر هم درباره قدرت تقلید او وجود دارد آن هم این است که او نمی‌تواند از "نیرو" و قدرت های فرابشری تقلید کند. برای مثال اگر کاپیتان آمریکا به کسی مشت بزند و تسک‌مستر هم به تقلید از او و با همان سبک این مشت را بزند، مشت کاپیتان آمریکا آسیب بیشتری وارد میکند و در واقع قدرت آسیب حرکاتی که تسک مستر تقلید میکند تنها و تنها به زور و توان خود او بستگی دارد.

 

3- تسک مستر مامور سابق شیلد است

تسک مستر مامور سابق شیلد است

تسک‌مستر بالای سی سال پس از اولین حضورش همچنان یک آنتاگونیست مرموز پنداشته میشد تا اینکه بالاخره مارول آمد و با یک رتکان جالب به ما نشان داد که وقتی تونی مسترز بزرگ شد، به استخدام شیلد در آمد و تبدیل به یک مأمور شد. آن زمان توانایی و قدرت تونی به نوعی ضعیف بود و نمی‌توانست با مشاهده لحظه‌ای، قدرت طرف را تقلید کند و برای اینکار لازم بود تا وقتی را برای این کار اختصاص دهد. البته در یکی از ماموریت ها او با دانشمندی زخمی ملاقات کرد که باعث افزایش قدرت هایش شد (که در مورد بعد به آن اشاره میشود) و او دیگر می‌توانست تنها با دید لحظه‌ای حرکات را یاد بگیرد. همچنین او در دوران کارش برای شیلد، ماموریت های بسیاری را در کنار مامور مرسدس مرکد (Mercedes Merced) انجام داد. مرسدس درواقع همسر تونی است و در دورانی که تونی حافظه اش مشکل داشت مرسدس نقش کارفرمای مرموز او را به خودش گرفت و مأموریت های مزدورانه او را تعیین میکرد و مخفیانه گزارشات را به شیلد میداد. با اینکه در ادامه و در اثر تعاملاتش با مرسدس زندگی مشترکشان را به یاد می‌آورد ولی انگار او طلسم شده است تا همیشه به ناچار زندگی گذشته خود را فراموش کند.

 

4- قدرت های او عوارضی دارد

 قدرت های او عوارضی دارد

همانطور که در مورد قبلی به آن اشاره شد، تونی مسترز در بزرگسالی به شیلد پیوست و تبدیل به یک مأمور شد. در طول یک ماموریت او دانشمند پیری را پیدا کرد که سینه‌اش تیر خورده و در حال مرگ بود. آن پیر مرد قبل از مرگش، یک سرنگ آزمایشی حاوی نسخه نازی سرم ابرسربازی را به تونی داد که مهارت هایی که تونی تقلید میکرد را شدیداً افزایش میداد. تونی مسترز این سرم را به خود تزریق کرد و قدرت‌هایش شدیداً افزایش یافت به گونه‌ای که تنها با یکبار نگاه کردن می‌توانست حرکات طرف مقابل را تقلید کند ولی او به عوارض و نتایج کاری که میکرد واقف نبود، با اینکه توانایی های او این اجازه را به او دادند که مثل یک انبار سبک های مبارزه‌ای عمل کند و فهرست بزرگی از سبک‌های مبارزه را در خود ذخیره کند. ولی استفاده از این قدرت باحال برای او بهایی بسیار بزرگ دارد. و بهایش این است که او مواقعی که به جمع آوری فنون و مهارت های رزمی ادامه می‌دهد و از حرکات دیگران تقلید میکند، به نوعی خاطرات گذشته و تاریخچه او پاک میشوند تا خاطرات و حافظه جدید جایگزین شود. به همین دلیل او همسرش و همینطور سابقه‌اش در شیلد را فراموش کرد. در واقع به نوعی می‌توان گفت تونی مسترز آدم خوبی است فقط یادش نمی‌آید.

 

5- آکادمی تسک مستر

 آکادمی تسک مستر

تونی که مقداری سرمایه از طریق دزدی در دست داشت، تصمیم گرفت تا با استفاده از آن سرمایه، پایگاه عملیاتی به منظور آموزش مجرمان ایجاد کند که به آکادمی تسک مستر (Taskmaster's Academy) معروف شد. تونی این کار را کرد چرا که فکر میکرد به جای اینکه مزدوری کند و جان خود را در مأموریت ها به خطر بیندازد، میتواند پول بیشتری به جیب بزند. او مثل معلمین معمولی شاگردانش را در زمینه مهارت های رزمی و استفاده از سلاح ها آموزش میداد و آنها را به مزدوران سازمان های دیگر تبدیل میکرد. همانطور که حدس زدید او یک مربی بی نقص است چرا که با قدرت تقلید خودش می‌تواند هر سبکی که میخواهد را در کمترین زمان یاد بگیرد و آن را به شاگردانش یاد دهد. او همچنین نام تسک‌مستر را برای خود برگزید و شروع به آموزش افرادی کرد که ثبت نام میکردند و پول می‌پرداختند. از اولین کاراکترهایی که تسک مستر آموزش داد ارباب مردگان (Don of the Dead) بود که فرماندار ایالت میچوآکان (میچوآکان یا Michoacán یکی از سی و یک ایالت مکزیک است) در مکزیک نیز بود. شاخص ترین فارغ‌التحصیل های این آمادمی عبارتند از : دایموند بک (Diamondback)، اسپای‌مستر یا استاد جاسوسی (Spymaster)، Blood Spider که خیلی هم شبیه به اسپایدی خودمون هستش و گل سر سبدشون هم کراس بونز و آناکوندا (Anaconda) است که توسط تسک مستر آموزش دیدند.

 

6- به نظر میرسد که نمی‌تواند از همه تقلید کند

به نظر میرسد که نمی‌تواند از همه تقلید کند

تسک‌مستر به دلیل داشتن توانایی رفلکس‌های تصویری در بین هواداران مارول معروف شد. قدرت های او از جذابترین و محبوب ترین‌ها در دنیای کمیک بوک هستند و این امکان را به او میدهند که در برابر بسیاری از ابرقهرمانان حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. ولی در جاهایی مشاهده شده که توانایی او در تقلید از دیگران در برابر افراد خاصی عمل نکرده است. اولین مورد آنجایی مشاهده شد که انتقا‌م‌جویان برای نابودی اکادمی او به آنجا رفتند و تسک‌مستر با آنها درگیر شد ولی وقتی تونی مسترز با جدید ترین عضو انتقا‌م‌جویان که انتقا‌م‌جویی روباتیک بود و با نام جوکاستا (Jocasta) صدایش میزدند درگیر شد، به نوعی توانایی تقلیدش کار نکرد و تسک‌مستر مجبور به فرار شد. در نتیجه این اتفاق به نظر میرسد که تسک‌مستر توانایی پیش‌بینی و تقلیدش در برابر روبات ها به نوعی کار نمیکند. چون آنها واکنش های قابل پیش‌بینی انسانی را ندارند. و همینطور نشان داده شده است که تونی مسترز به دلیل رفتار های غیرقابل پیش‌بینی و نامنظم، نمی‌تواند از «وید ویلسون» معروف به ددپول (Deadpool) تقلید کند. این درحالی است که او با ددپول درگیری زیادی داشته است.

 

7- ایدئولوژی تسک‌مستر

ایدئولوژی تسک‌مستر

تسک‌مستر از محبوب ترین کاراکتر های دنیای مارول است. از دلایل این محبوبیت این است که او کاراکتری مرموز با قدرت هایی باحال و تاریخچه ای پیچیده است و دلیل دیگری که شاید در این محبوبیت بی تاثیر نیست، شخصیت پردازی و ایدئولوژی متفاوت و خاص تونی مسترز است. درواقع او نه آدم کش روانی است که توی خیابان در به در آدم میکشید، نه خبیثی در حد کانگ فاتح که میخواهد بر دنیا حکومت کند و نه اهداف شخصی از خباثتش دارد. به نوعی میتوان گفت او قاتلی عشق پول و مزدوری است که در واقع پول کل هدف اوست. یعنی او برای پول آدم می‌کشد، حاضر است به خاطر پول طرف آدم خوب ها را بگیرد و حتی برعکس. درسته که او را بیشتر به عنوان مزدوری میشناسیم که استخدام میشود تا گند کاری های خبیث های دیگر را انجام دهد ولی بعضی اوقات به عنوان یک ضد قهرمان (Anti Heroe) نیز مشغول به کار شده است. اما هیچوقت نمیشود به او اعتماد کرد زیرا وقتی بوی پول به مشامش برسد هرکاری می‌کند. حتی به نظر میرسد از اقتصاد نیز چیز هایی میداند چون همانطور که در مورد پنج به آن اشاره شد او روزی کارخانه مزدور سازی داشته و برای سازمان های مختلف دیگر آدم‌کش صادر میکرد. اما به طور خلاصه و در یک جمله میتوان گذشته او را بیان کرد : او پسر خوبی است، فقط این را به یاد ندارد.

 

8- نام و ماسک تسک‌مستر

نام و ماسک تسک‌مستر

تونی مسترز مدتی بعد از شروع به کار به این فکر افتاد که برای ادامه به اسمی مستعار نیاز دارد. به همین دلیل نام «تسک‌مستر» (taskmaster) را انتخاب کرد که شاید در نگاه اول بسیار متفاوت و منحصر به فرد به نظر برسد. ولی او این اسم برای او با الهام از یک کاراکتر دیگر شرکت مارول یعنی اسپای‌مستر (Spymaster) انتخاب شده است. برای کسانی که اسپای‌مستر را نمیشناسند باید بگویم او از دشمنان آیرون‌من است. با اینکه نسخه های متفاوتی از او وجود دارد ولی همگی در نبرد تن به تن استادند و به نوعی تسک‌مستر هم تخصصش در نبرد های تن به تن است که به همین دلیل نام او از این کاراکتر الهام گرفته شده است. تسک‌مستر همیشه از ماسکی اسکلتی که از جذابیت های اوست و تاثیر خاصی روی ترسناک بودن و اثرگذاری او دارد، استفاده‌ کرده است. اما این ماسک علاوه بر جذابیت ظاهری و بصری، حالتی نمادین برای تونی مسترز دارد که شاید خودش آن را به یاد ندارد. بعد از اینکه تسک‌مستر اکادمی خودش را بنا کرد، همانطور که در مورد پنج اشاره شد، از اولین افرادی که آموزش داد یک جانی مکزیکی به اسم ارباب مردگان (Don of the Dead) بود. تونی به منظور نشان دادن همبستگیشان به افرادش و همینطور به don of the dead از ماسکی جمجمه‌ای با ادای احترام به سانتا مورته ( Santa Muerte برای اطلاعات بیشتر بهتره اسمش را سرچ کنید) استفاده کرد.

 

9- رفقا و دشمنان تسک‌مستر

 رفقا و دشمنان تسک‌مستر

با این که تسک‌مستر بیشتر درگیری ها و مأموریت هایش را خودش به تنهایی انجام میدهد. ولی همیشه به نفع خود و در مسیر حفظ جانش همیشه به متحدانش خیانت میکند. با این حال تسک‌مستر هیچوقت مخالف تیم‌آپ کردن، همکاری، و رفاقت واقعی نیست. به دنبال اولین درگیری با ددپول، تسک‌مستر عضو تیمی به اسم آژانس ایکس (Agency X) شد و با ددپول رابطه کاری احترام آمیزی را ایجاد کرد. این اواخر تسک‌مستر رفاقت خاص و جذابی را با کاراکتری به اسم اریک اوگرادی (Eric O'Grady) معروف به مورچه سیاه (Black Ant) ایجاد کرده است که واقعاً تعاملشون از بهترین هاست. نمونه بارزش رو میتواند در رویداد شکار شده ببینید که در وبسایت اسپایدی هم ترجمه شده. همچنین او با شاگردان خود نیز رفاقت خوبی دارد و با آنها هماری و تیم‌آپ نیز کرده است. اما درباره دشمنی های او میتوان گفت زیاد آدم کینه توزی نیست ولی از مون‌نایت متنفر است، چرا که او نیز در مهارت های تن به تن بسیار ماهر است. این را هم میتوان گفت که درواقع هروقت قرار است به عنوان مزدور کسی را بکشد به نوعی از او تنفر پیدا میکند. مثلا درگیری های زیادی با اسپایدی داشته و به نوعی با بیشتر قهرمانان مارول دست به یقه شده است.

 

10- حضور در گونه های دیگر سرگرمی

همانطور که تا به حال فهمیدید، تسک‌مستر چهره‌ای محبوب در بین هواداران مارول است. او کاستوم و ماسک او از جذابیت‌های اوست و همینطور قدرت های او نیز پتانسیل سینمایی بسیار بالایی دارند. به همین دلیل او قطعا گزینه‌ای مناسب برای بازی ها، انیمشن ها و حتی فیلم های دنیای مارول است که میتواند جذابیتش را به رخ بکشد. همانطور که خبر دارید همین چند وقت پیش او برای اولین بار وارد دنیای سینمایی مارول (MCU) شد و قطعا محبوبیتش بیش از پیش خواهد شد. البته بسیاری از منتقدان و هواداران از شخصیت پردازی و نحوه به کارگیری این کاراکتر در فیلم بلک ویدو شاکی هستند زیرا سرگذشتش و هویتش هیچ ربطی به دنیای کمیک بوک نداره (هشدار اسپویل! در فیلم معلوم میشه تسک مستر در واقع همون دختر ژنرال دریکوف خبیث است که فکر میکردیم سالها پیش در انفجاری کشته شده ولی صورتش زخمی شده و پدرش تراشه ای در پشت گردنش کار گذاشته که بهش این قابلیت رو میده تا از روی دیگران و ضرباتشون کپی کنه!).

با همه این ها این فیلم اولین اقتباس او نبوده است و تسک‌مستر در انیمیشن های سریالی مثل Avengers Assemble و مرد عنکبوتی نامحدود (Ultimate Spider-Man) نیز حضور داشته است.

کارتون تسک مستر

اما احتمالاً برجسته‌ترین حضور او خارج از دنیای به بازی Marvel’s Spider-Man برای PS4 برمیگرده که استاد حضور او در این بازی را اینگونه توصیف میکند : « ایشون در بازی حضور جالبی داره. یعنی باعث میشه چالش Challenge)) هایی در بازی ایجاد بشه که با انجام دادن اونا میشه level up کرد با تجهیزات بیشتری رو برای خودمون درست کنیم. وقتی شروع میکنیم به انجام چالش هه، ناگهان با خود تسک مستر روبرو میشویم! یعنی یک بار در اواسط چالش ها و یک بار هم در انتها با وی باید بجنگیم. حقیقتش مبارزه با تسک مستر چندان جالب نیست. یعنی انگار داریم با یکی از دشمنان یا مزدوران معمولی که بارها و بارها در طول بازی با آنها مواجه میشویم مبارزه میکنیم. البته تسک مستر سریع تره. ولی به استراتژی خاصی برای شکست دادنش نیاز نیست. شاید بشه گفت تنها نکته جالب مبارزه با تسک مستر اینه که درست مثل دنیای کمیک میتونه از روی ضربات شما کپی کنه! بنابراین تعجب نکنید اگر ضربات خود اسپایدرمن را روی شما بزنه! و البته یک نکته دیگر درباره این باس فایت اینه که در لوکیشن نسبتا بی خود و بی حالی انجام میشه.

بازی تسک مستر

 

نویسنده: احسان زینالی

Ehsan Spider

Ehsan Spider

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تسک مستر کجاست و چرا در بازی مرد عنکبوتی 2 حضور نداشت؟

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

تحلیل و بررسی نخستین تیزر تریلر فیلم «بلک ویدو»

100 شخصیت برتر مارول – قسمت دوم

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

15 گزینه ای که میتوانند پس از ثانوس خبیث فاز بعدی دنیای سینمایی مارول باشند

10 دشمن برتر «بلک ویدو» (BLACK WIDOW)

10 حقیقت مهمی که باید درباره "بلک ویدو" (BLACK WIDOW) بدانید

معرفی 15 رهبر برتر هایدرا

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت «یلِنا بِلووا» (YELENA BELOVA) بدانید

10 ابرقهرمان برتر اهل روسیه

10 کمیک برتر ژانر جاسوسی (SPY COMICS)

معرفی 25 سازمان مخفی برتر در دنیای کمیک

شماره پایانی از کمیک "مقدمه فیلم سینمایی بیوه سیاه" (BLACK WIDOW) ترجمه شد + لینک دانلود

15 حقیقت مهمی که باید درباره «سرباز زمستان» (WINTER SOLDIER) بدانید

اولین حضور بلک ویدو (BLACK WIDOW) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

10 شخصیت قدیمی کمیک بوک که هم نام کاراکترهای معروف مارول و دی سی هستند!

10 جاسوس برتر دنیای کمیک بوک!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-04-25 11:11
سلام
ممنون بابت مقاله.
شاید مهم ترین چیزی که باعث محبوبیت شخصیت تسک مستر میشه، قدرت و ظاهر بسیار جالب اونه که بسیار خاص هست. ظاهر او با سپر و شنل زیباش و صد البته ماسک جمجمه مانندی که بر صورت داره بسیار خوب و البته ترسناک هست. قدرت هاش هم باعث میشه که فکر کنی انگار داری با خودت یا کلونت میجنگی! شاید بشه گفت به لطف ظاهر بسیار باحال او در سال های اخیر حضور او در گونه های سرگرمی بیشتر شده. ایدولوژی او هم مثل بسیاری از آذم های دنیای عادی است! یعنی او برای پول حاضره هرکاری بکنه و طرف هرکسی رو بگیره. گذشته او هم در نوع خودش جالبه که او آدم بدی نیست اما اتفاقی براش افتاده که چیزی رو به خاطر نداره. ظاهر تسک مستر در فیلم بلک ویدو تقریبا خوب بود و کم و بیش ترسناک بود اما متاسفانه شخصیت پردازی او اصلا خوب نبود و همه رو ناامید کرد.
با تشکر.
نقل قول کردن
parsa89
#2 parsa89 1400-04-25 12:33
توانایی باحالی داره جوری که برای ابرقهرمان هاچالش درست میکنه
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#3 Pooyan mirzahosseini 1400-04-25 14:06
سلام احسان جان خیلی مقاله خوبی بود
از نظر من تسک مستر لباس و ظاهر خیلی خفنی داره اون شما سفید به همراه سلاح هایی مثل سپر و تیر کمان و اون ماسک که واقعاً خیلی باحال هست مثلاً در عکس هایی که گذاشتین این نشون داده شده که هم می‌تونه تیپش ترسناک باشه هم خارج از اون خیلی تیپ باحالی داره ترسناک نیست ولی خفنه از لحاظ قدرت هم باید بگم قدرت خیلی خفنی داره که بتونی حرکات بقیه رو تقلید کنی برای حریف شرایط روحی روانی خیلی متفاوتی ایجاد میکنی برای همین هم میگم که قدرت خیلی باحالی داره به عنوان یه مزدور البته اینکه نمیتونه از همه تقلید کنه خیلی خوبه اینکه یه شخصیت نقطه ضعف داشته باشه اون رو خیلی واقعی تر می‌کنه در مورد ایدئولوژی تسک مستر باید بگم که هدفش خیلی واقعی هست واقعاً واقعی ترین هدف برای اینکه مزدور ها قتل انجام میدن پول هست ، پول ! از آکادمی تسک مستر خیلی خوشم اومد همون‌طور که گفته شده هدفش پول هست اینجا هم هدف اصلیش پول بود که راستش من از این ایده خیلی خوشم اومد در آخر در مورد اسمش بخوام بگم خیلی اسمش به قدرت هاش میاد و هم به ظاهرش به نظرم از بین مزدور ها یکی از بهترین لباس هارو داره
راستش به نظرم کاملاً پتانسیلش رو به باد دادن اصلا حظور خیلی زیادی نداشت و به نظرم اگه داشت میتونست سطح اکشن فیلم رو خیلی بالاتر بیاره
نقل قول کردن
s.p.i
#4 s.p.i 1400-04-25 17:22
سلام
آقا احسان
مقاله خوب بود
شخصیت و توانایی جالبی داره فقط حیف که تو فیلم نتونست خوب ظاهر بشه
ولی جدا از اون میشه نتیجه گرفت برخلاف دیگر دشمنای اونجرز نمیخاد دنیا رو تسخیر کنه یا نابود کنه بیشتر دنبال پول والبته شاگرد هم آموزش داده

تشکر
نقل قول کردن
king loki
#5 king loki 1400-04-25 18:28
سلام
مقاله خیلی خوبی بود
تسک مستر واقعا شخصیت باحال و فانی داره که در کنار لباس خفن و قدرت های جالبی که باعث ایجاد محبوبیت زیادی در میان هواداران مارول می شود.
بنظرم فیلم بلک ویدو در توجیه قدرت های تسک مستر نسبتا خوب عمل کرد ولی در شخصیت پردازی واقعا خیلی بد عمل کرد و اونطور که بنظر می‌رسید حضور پررنگی نداشت.
نقل قول کردن
فرید
#6 فرید 1400-04-26 04:26
سردردنمیارم چرا مارول همچین شخصیت خفنی رو سوخت کرد و حرومش کرد
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#7 Ehsan Spider 1400-04-27 10:57
نقل قول:
مثلا اگر او بنشیند و فیلم اختصاصی بیوه سیاه را ببیند ، میتواند از حرکات بازیگران و بدلکاران تقلید کند .
:lol: ، :D ، :-* ، :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37