نقد و بررسی فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"(Venom Let There Be Carnage)

نقد و بررسی فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"(VENOM LET THERE BE CARNAGE)

"ونوم 2" برخلاف ادعای اولیهٔ سونی هیچ‌گونه درسی از گذشتهٔ خود نگرفته و همچنان در باتلاقی که خودش باعث و بانی افتادن در آن است دست و پا می‌زند!

 

 **در این نقد سعی شده اسپویلی وجود نداشته باشد و داستان فیلم را لو ندهد**

 

از ابتدایی ترین روزهایی که خبر ساخته شدن فیلمی با محوریت شخصیت ونوم آن‌هم بدون حضور مردعنکبوتی به گوش می‌رسید نگرانی های بسیار زیادی درمیان تمامی ما طرفداران ایجاد شد که چطور می‌شود پیشینهٔ مهم این شخصیت را بدون حضور اسپایدرمن روایت کرد؛ ضمن این‌که قرار بود علاوه بر معرفی این شخصیت پایهٔ دنیای سینمایی سونی با محوریت شخصیت های مارولی مربوط به مردعنکبوتی را بگذارد. با تمام این‌ها نخستین فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شد و فیلم کاملا متوسطی که قابل یکبار سرگرم شدن بود را تحویل ما داد. سپس دیدیم که فروش بسیار خوب فیلم در گیشه باعث شد قسمت دوم بلافاصله تایید شود و سونی به سرش بزند که حتی می‌شود بدون موفقیت‌های MCU و حضور «کوین فایگی» فرنچایز سازی خودش را با شخصیت‌های جانبی و با حضور اسپایدرمن به عنوان هستهٔ اصلی ادامه دهد. و اینطور شد که خبر رسید سونی اسپایدرمن را از بعد از فیلم دور از خانه از MCU خارج کرده و داستان خودش را روایت می‌کند. (خبرش اینجاست) حتی از زبان سونی گفته شد: "ما هر چی لازم بوده از کوین فایگی یاد گرفته ایم و دیگر نیاز به او و مارول نداریم "!

خب خیلی هم بی راه نمی‌گفتند و واقعا سونی برای ساخت فیلم ونوم از لحن MCU استفاده کرده اما به چه قیمتی؟ از همان ابتدای امر واضح بود مخاطب هدفی که سونی انتخاب کرده بزرگسالان نبوده و نیستند بنابراین فیلم از آنچه که می‌بایست باشد فاصله زیادی پیدا کرده بنابراین تمامی روابط داخل فیلم تحت شعاع این مهم قرار گرفته و هیچکدام جدی گرفته نمی‌شوند. این مهم به علاوهٔ مدت زمان بسیار کم فیلم باعث شده ضربهٔ جبران ناپذیری به آن وارد شود که حتی آن کورسوی امیدی که به ادامهٔ این فرنچایز و این سری فیلم شود کاملا از بین بروند.

از آغاز فیلم و به تصویر کشیدن رابطهٔ بین «ادی»(Eddie Brock) و سیمبیوت که سعی دارد نوعی حس تحمیل و سختی کشیدن با یک همخانه و یا در نگاه بهتر یک حیوان خانگی را به تصویر بکشند؛ در این قسمت همانطور که انتظار می‌رفت مثل همیشه تام هاردی بهترین نقش آفرینی خود را به نمایش می‌گذارد. می‌دانید رد و بدل کردن دیالوگ با صدایی در سر که در فیلمبرداری اصلا به مرحلهٔ شنیدار نمی‌رسد کار بسیار سخت و طاقت فرساییست همچنین تعامل با یک جسمی که وجود خارجی ندارد و ارتباط برقرار کردن با آن قبل از جلوه‌های ویژه به توانایی‌های یک بازیگر بازمی‌گردد که هاردی در آن سنگ تمام گذاشته. شاید بتوان مثل فیلم قبلی تنها نقطه قوت فیلم را همین نقش آفرینی بسیارخوب ایشان دانست که باعث می‌شود لااقل تا انتهای فیلم آن را تحمل کنید.

از رابطهٔ بین «ونوم» و «ادی» گفتم، باید به این نکته اشاره کنم که سازندگان سعی داشتند دقیقا فیلم قبلی را تکرار کنند و در این بین صحنه‌های به ظاهر فان و دیالوگ‌های به ظاهر خنده‌دار گفته می‌شود که کاملا بی‌مزه و بعضا احمقانه‌ هستند و هیچ‌کدام باعث نمی‌شود حتی کوچکترین لبخندی به صورت شما اضافه شود. مشکل دقیقا همینجاست سونی به خیال خود فکر کرده با این‌کار از مسیر روایی MCU الهام گرفته و این دقیقا همان درسی است که مدت‌هاست سعی دارد بگوید از «فایگی» یاد گرفته است. در صورتی که این اتفاق هیچ‌‌گاه آن‌هم با شخصیتی مثل ونوم و از آن مهم‌تر کارنیج (Carnage) جور درنمی‌آید به همین خاطر است مخاطب کوچکترین اهمیتی به شخصیت‌ها نمی‌دهد.

از طرفی باید به این نکته نیز باید اشاره کرد که با حذف این مدل به ظاهر لطیفه‌جات(!) فیلم تقریبا در صحنه‌های غیراکشن جذابیت روایی‌اش از بین می‌رود. شاید جملهٔ قبل بدون اشاره کردن به این‌که برخی از دیالوگ‌ها برای گروه سنی الف نوشته شده‌اند بی معنا باشد اما واقعا هدف فیلم چیزی جز سرگرم کردن کودکان نبوده است و این بزرگترین مشکل فیلم و سرمنشا تمامی بی محتوایی آن است!

آخر کجا را دیده‌اید که یک قاتل روانی به نام «کلیتوس کسیدی» را در جایگاهی قرار دهند که نتواند در تنها چیزی که در آن مهارت دارد خوش بدرخشد. از همین سو بازیگر توانایی مثل آقای «وودی هارلسون» هم نتوانسته قدرت بازیگری خودش را به نمایش بگذارد و این یعنی یک فاجعهٔ بزرگ!

در کل هرچیزی که در این فیلم به کارنیج مربوط می‌شود پوچ و بی معنا جلوه می‌کند تمامی اتفاقات فیلم بدون هیچ تنفسی بین صحنه‌ها چپ و راست مثل سیلی کوبیده می‌شوند و هیچ‌گاه فرصت این پیدا نمی‌شود که با داستان فیلم و شخصیت‌ها ارتباط برقرار کرد یعنی در این فیلم غیر از ادی براک تمامی شخصیت‌ها از فقدان پیشینهٔ‌ کافی رنج می‌برند و برای مخاطب کوچکترین اهمیتی ندارند. در واقع این فیلم شبیه خلاصه قسمت های یه سریال تلویزیونیست(مشابهش رو در همین تلویزیون خودمون دیدید) که خیلی از اتفاقات آن کات و حذف شده‌اند. به این شکل که این فیلم به راحتی می‌توانست از شبکهٔ استریمی نتفلیکس پخش شود حتی لحن و روایت آن به مدل فیلم‌های این شبکه شباهت زیادی دارد. مثل یک سریال که جداگانه به صورت فیلم نیز پخش شده.(چقدر جالبتر میشد که این فیلم به صورت یک سریال جمع جور نتفلیکسی پخش میشد!)

به نظر می‌رسد فیلم لیست بلند بالایی از اتفاقات داشته که مسلما می‌بایست آن‌ها را خیلی حساب شده به انجام می‌رسانده اما به نظر می رسد فیلمنامه به صورت کاملا تحمیلی نوشته شده و حتی آن یکذره پتانسیلی که در به تصویر کشیدن کارنیج به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان را به کلی نابود می‌کند. اصلا مشخص نیست کارنیج چرا توی فیلم هست درست به شخصیت او و «کلیتوس» پرداخته نشده و با این‌که اسمش در عنوان فیلم قرار دارد با این حال هرچیزی که به او مربوط می‌شود بی‌ربط و پیشینهٔ درست حسابی ندارد. به این شکل که برنامهٔ اصلی تنها این بوده که «ونوم» و «کارنیج» باهم مبارزه کنن و لاغیر!

چرا گذشتهٔ کلیتوس را به آن شیوهٔ درستی که می‌بایست نشان ندادید؟ چرا از «وودی هارلسون» به عنوان یک راوی گذشته بهره نبردید و از دیدگاه او صحنه‌های عذاب کشیدن خودش و قربانیانش را به تصویر نکشیدید؟ واقعا نمی‌شد مثل برخی فیلم‌های خشونت بار با درجه سنی ۱۳+ آن را به تصویر بکشید؟ قاعدتا سازندگان سعی داشتند مخاطب اصلی یعنی کودکان زیادی إحساس وحشت بهشان دست ندهد تا پدر و مادرها در فیلم آینده بازهم با فرزندانشان راهی سینما کنند.

از «کلیتوس» گفتیم پس بد نیست به داستان فرعی به ظاهر عاشقانهٔ او بپردازیم!!! «شیریک»(Shriek) یا به فارسی جیغ خودمان نیز دقیقا مثل کلیتوس فدای ران‌تایم بسیار کم فیلم می‌شود. شخصیتی که می‌شد روی گذشتهٔ او و علاقهٔ وافرش به مادر شدن تمرکز زیادی کرد اما چنین نشد و به راحتی می‌شد این شخصیت را از فیلم حذف کرد بدون این‌که تغییری در مسیر روایت آن ایجاد شود. ظاهر تهدید آمیز و جذاب او و بازیگری که می‌توانست به خوبی تمام ویژگی‌های منبع اقتباسش را به نمایش بگذارد که متاسفانه همگی به سطل زباله پرتاب شدند!

رابطهٔ بین این سه شخصیت به جای اینکه چالش برانگیز باشد احمقانه بودند منظورم «کلیتوس»، «کارنیج» و «شیریک» هستش همانطور که آشنا هستید قدرت‌های شیریک کاملا برمبنای صوت هستند و این در تضاد با کارنیج و حساسیت بسیار زیادش به آن قرار می‌گیرد بنابراین فرصت فوق العاده خوبی برای به تصویرکشیدن آن وجود داشت و همانگونه که گفتیم به احمقانه ترین صورت ممکنه اجرا شد.(شیریک به کارنیج آسیب میزد کارنیج هم پاسخ کوبنده ای میداد و این وسط کلیتوس میگفت به عشق من کاری نداشته باش!!)  انگیزهٔ شخصیت‌ها کاملا سطحی و سرشار از هجو بود.

داستان فرعی دیگر فیلم نیز بی مصرف بودن یعنی حضور بازیگر توانای بعدی فیلم به نام «میشل ویلیامز» به عنوان معشوقهٔ ادی  فقط جیب ایشان را پر پول تر کرد در صورتی که حضورش نه کاربرد مناسبی داشت نه اصلا نیازی به آن بود رابطهٔ بین نامزد او هم به علت تکرار مکررات لوس و بی معنی شده بود. تازه از حضور کارگاهی به نام «پاتریک مولیگان» فاکتور گرفتیم که سرنوشتش حتی از اولین تریلر مشخص بود. (Here we go again...)

نبرد نهایی فیلم نیز با اینکه خبره‌ای به نام «اندی سرکیس» بالا سر آن بوده و به مراتب جلوه‌های ویژهٔ بهتری از فیلم قبلی که شبیه دو بچه درون خمیر اسلایم بود(!) داشت اما از آن‌جایی که نتوانسته بودند منطق درست حسابی‌ای برای مبارزهٔ دو شخصیت پیدا کنند تعادل درستی نداشت یعنی تا لحظهٔ آخر داد می‌زد که خود سازندگان نمی‌دانند دقیقا چطور این مبارزه را پایان دهند و همانطور هم که انتظار می‌رفت به شیوه‌ای به اتمام رسید  که تمام پتانسیل‌های آیندهٔ آن را نیز از بین برد.

در نهایت باید گفت فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید با وجود ستارگان بزرگی که در آن حضور داشتند، چیزی نیست جز یک فیلم شلخته، کوتاه، بدون تعادل، بی مصرف که از کوچک‌ترین پتانسیل نسبت به منبع اقتباس خود بهره نبرده! اگر یک درصد شاهد لحن درست و حسابی و بزرگسالانه که به منبع اقتباسش کاملا وفادار است می‌بودیم با چنین فاجعه‌ای مواجه نمی‌شدیم. این فیلم بدون نقش آفرینی «تام هاردی» و البته آن صحنهٔ پس از تیتراژ سرنوشت سازش هیچ چیز دیگری ندارد. شخصا از فیلم قبلی لذت بیشتری بردم در مقابل فیلمی که تکلیفش با آیندهٔ خودش هم مشخص نیست! این بود فرنچایز سازی سونی؟ معلوم نیست باید چند سال منتظر بمانیم تا سونی بیخیال این فرنچایز سازی بی‌منطق و برنامهٔ خود شود! باشد که «فایگی» نجات بخش آن‌ها باشد!

 

امتیاز نهایی: ۴.۷ از ۱۰

 

نویسنده: احمد فقیه

 

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" با بازی «تام هاردی» رکورد افتتاحیه دوران کرونا را شکست!

صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" فاش شد! + ویدئوی کامل

تجزیه و تحلیل دومین تریلر فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" (VENOM 2: LET THERE BE CARNAGE)

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید": لحظه‌های مهم و سوالات بزرگ

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

داغ داغ!! اولین تریلر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید منتشر شد!

نقد و بررسی نخستین تریلر منتشر شده از فیلم "موربیوس" (MORBIUS)

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" (RAVENCROFT) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 سوالی که پس از دیدن فیلم ونوم در ذهن ما ایجاد شد!

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

تاریخچه فیلم های ساخته نشده از ونوم!

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

نقد و بررسی فیلم ونوم (VENOM)

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

حضور مردعنکبوتی در فیلم "موربیوس" و"ونوم ۲" تایید شد؟!

 سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

10 تفاوت بزرگ ونوم در دنیای کمیک و سینما

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

رتبه بندی تمام حضورهای ونوم در دنیای انیمیشن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1400-07-17 22:26
مکالمه بین من و احمد فقیه درباره این فیلم تو تلگرام:



A F:
سلام
اگر مشکلی پیش نیاد به امید خدا تا آخر امروز نقدو اوکی میکنم

-:
عالی

-:
ولی چه‌ اشغالی بود ونوم ۲

از یکش هم بدتر

چون اینجا علاوه بر ونوم ، کارنیج و شیریک هم‌گند زدن توش

A F:
دقیقا?

-:
شبریک احمق از پشت سر به کارنیج ضربه زد

اونم بهش میگفت خفه شو

کلتوس میگفت به زنم کاری نداشته باش!

کمدی بود!

?

انگیزه شخصیتا مزخرف بود

A F:
نبرد آخرش کلا هیچ منطقی نداشت

-:
واقعا کلتوس چی میخواست؟

A F:
فقط میخواستن تمومش کنن بره پی کارش

-:
اصلا حماسی هم نبود

A F:
اصلا هیچی نشون ندادن ازش

-:
دقیقا

خیلی بد بود این فیلم

A F:
بازیگر به این خوبی رو به گند کشیدن

-:
خودشون هم‌میدونستن اینقدر کوتاهش کردن

اره

A F:
و سونی هیچی از فایگی یاد نگرفت

!!!!

-:
رابطه سیمبیوت با ادی مشمیز کننده بود

طاقت فرسا!

A F:
این اسمش دنیا سازیه؟!؟

-:
پخ سازی

صد در صد این هفته بالای ۶۰ درصد افت فروش نصیبش میشه

A F:
ملت فیلم ندیدن یه مدت تو سینما جو گرفتتشون

آخه ونوم باید رکورد بزنه؟!??‍♂️
نقل قول کردن
civil war 2
#2 civil war 2 1400-07-17 22:41
ای کاش فایگی ونوم خودش ونوم مخصوص مارول رو به جای این کیسه زباله عضلانی معرفی می کرد ولی حیف.....
نقل قول کردن
masiha_87
#3 masiha_87 1400-07-17 22:42
سلام جناب فقیه خسته نباشید
مقاله از هرجهت عالی بود. کوچکترین اسپویلی نداشت و با خیلی از بخش هاش موافقم. مخصوصا اون تیکه ای که گفتید "شبیه دو بچه درون خمیر اسلایم بود"! دقیقا هم همینطوره. در نبرد نهایی وقتی که.... (خطر اسپویل).... وقتی که کارنیج سعی بر کشتن "جیغ" داره، کلتوس طوری از کارنیج بیرون میزنه که انگار سازنده ها فقط میخوان بگن "ایندفعه جلوه های ویژه بهترن"
تنها آینده ای که سونی برای این فیلم باقی گذاشت، به وجود اومدن "تاکسین" بود. البته به شخصه کمی از این فیلم بیشتر لذت بردم؛ ولی باز هم ضعف های خیلی زیادی داشت و تمام حرف هاتون رو قبول دارم.
(از اینجا به بعد اسپویل نداره)
اصلا سونی که یه کمپانی سرمایه گذاری روی فیلم ها و به خصوص بازی ها بود، چطور یهو دراومد گفت: من میخوام جهان سینمایی بسازم؟ آخه اصلا مال این حرفا نیست. شاید بتونه یه جهان مستقل سینمایی خارج از کمیک خلق کنه، ولی با این کاراش فقط داره گند میزنه تو یونیورسی که از اسپایدرمن سراغ داریم. یدونه "اسپایدر ورس" ساخت (که انصافا محشر بود) و بعدش کلا جو گیر شد. از ته دل آرزو میکنم این شکایت خانواده ی دیتکو زیر سر مارول باشه و تهش رایت مرد عنکبوتی برسه سر خونه ی اولش!
بازهم خسته نباشید گرم خدمت استاد فقیه عزیز!
نقل قول کردن
s.p.i
#4 s.p.i 1400-07-17 22:48
سلام
خیلی ممنون بابت نقد ولی خب من فیلم ندیدم و اطلا مشتاق اومدن فیلم نبود البته بگم تریلر که چندبار نگاه کردم کمی کنجکاو شدم ببینم سونی چه آشی پخته که خب با توجه به نقد سایت و نقد سایت های خارجی یک آشغال دیگر از سونی و وقت خودمو برای دیدن این فیلم تلف نمیکنم
راستش من نفهمیدم سونی چی از کوین فایگی یاد گرفت اگه مرد عنکبوتی میرفت سونی مطمئن بودین سونی مرد عنکبوتی نابود می‌کرد چرا چون دست دوتا آدم بلا نسبت پول پرست و البته جاهل به اسم اوی اراد و تام راثمن هست راستش واقعا نمیدونم به این جماعت جوگیر که رفتن سینما چی بگم امیدوارم فروش فیلم افت کنه سونی درست مثل وارنر مسیری در پیش گرفته که نمیشه جمعش کرد هر دفعه که سیع میکنه کاری انجام بده گند میزنه به شخصیت و البته سونی خیلی بیشتر از وارنر تو گل رفته

ایکاش میشد مرد عنکبوتی و ونوم و باقی شخصیت بر میگشتن مارول ایکاش ولی خب متاسفانه نمیشه

تشکر بابت نقد از اولش میدونستم فیلم فاجعه میشه حتی تریلر این برای ديدن فیلم کنجکاو کرد میخواست کارنیج برای اولین بار روی پرده سینما ببینیم ولی خب متاسفانه سونی توش گند رد اگه بازی تام هاردی نبود این فیلم ۲ می‌گرفت و از اونجایی که سونی میخاد فیلم کریون و موربیوس بسازه میتونم بگم سونی بهشون گند میزنه
راستش من همنطور که گفتم فیلم ندیدم ولی وقت خودمو برای دیدنش تلف نمیکنم
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#5 AM SM BM SM 1400-07-17 22:50
سلام
ممنون بابت این نقد.
از همون اول هم معلوم بود که سونی قرار نیست از گذشته خود درس بگیره! اصلا چرا درس بگیره؟ فیلم ونوم ۱ و ۲ نشون میدن که سونی یکی از بهترین راه ها رو برای خودش انتخاب کرده. وقتی که فیلم اول و دوم اونقدر خوب فروش میکنند و رکورد میزنند، سونی مگه گوش هاش درازه که بیاد فیلم رو با درجه R منتشر کنه و از پولش بره؟ مگه عاشق چشم و ابروی هواداران اسپایدرمن هست؟ نه! با اون خبر های درجه سنی فیلم و کوتاه بودن زمانش معلوم بود که قراره نیست این فیلم چیز خاصی بشه. من چند صحنه از جاهایی مختلف از این فیلم دیدم و اصلا خوشم نیومد. و خدایی هر چی رو هم بخواید ببینید توی تریلر های دیدید! یعنی انگار این فیلم هیچ چیز به شخصیت هاش اضافه نمیکنه! شخصیت ها همونی هستند که توی تریلر ها بودند. به قول آقای فقیه دیالوگ ها هم انگار مال یک فیلم کمدی بودند. ولی خدایی خدا رو شکر که وقتش کمه وگرنه دیدن این فیلم مثل یک شکنجه سخت میشد! به نظرم این فیلم اصلا ارزش دیدن نداره و خیلی بد بود.
با تشکر از آقای فقیه.
نقل قول کردن
SMAMIRI
#6 SMAMIRI 1400-07-17 22:51
سلام
دردناک ترین بخش این فیلم صحنه پس از تیتراژش بود که همگی راجبش میدونستیم ( تلاش مسخره سونی برای اینکه بزور دنیاشو وارد MCU و عملا نابود کردن هر خوابی که mcu برای اسپایدرمن دیده بود )
البته از اولم هیچ توقعی از این فیلم نمیشد داشت، چون وقتی میای شخصیت خشنی مثله کارانج رو وارد فیلم میکنی ولی بخاطر پول بیشتر درجه سنی فیلم رو R قرار نمیدی و حتی زمان فیلم رو هم به این مقدار کم میکنی فیلم از این بهتر نمیشه .

فقط امیدوارم حضور ونوم در MCU کمترین میزان ممکن باشه.
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1400-07-17 22:57
این ونوم تو مدیوم سینما تبدیل به یه کابوس برای هواداران مرد عنکبوتی شده. اون از مجموعه فوق العاده سم ریمی که ضربه جبران ناپذیری بهش زد و کاری کردن که ریمی حاضر نباشه تا مدتها رو فیلم کمیک بوکی کار کنه. (جالبه اخیرا هم سم ریمی اعلام کرده بود که اگه MCU این چنین دکتر استرنجی محشری در اختیار نداشت به هیچ وجه قبولش نمیکرد). اینم از فرنچایز ونوم سونی که به هیچ وجه نه خودش و نه یونیورسش به MCU شباهت نداره.

بازم رسیدیم به حرف تکراری که بدون مرد عنکبوتی سیمبیوتی شده ونوم صفا نداره. ونومی که سالهای اخیر دو رویداد عظیم مارول رو پوشش داده و تو یکی از این رویدادها هم کارنیج خوش درخشید و اصن نام آرک به نام خودش بود. حتی ونوم رو تو دو راهی تاریخی بین پسر خودش و آزاد کردن خدای سیمبیوتها قرار داد که واقعا پایان دلهره‌آور و ترسناکی بود. پایانی که عظمت کارنیج رو تو خودش داشت. حتی با این حال اولین حضور کارنیج هم تماشایی بود. در واقع حرفم اینه که همه اینها فدای طمع کاریهای شرکت سونی شده. واقعا این همه فاصله بین کمیک و سینما عادلانه نیست؟ یکی نیست به این سونی بگه بابا هوادار نشسته؟؟ یکم پا رو دلشون نزار!! اصن چرا فیلمی با حضور کارنیج و ونوم باید ۱۳ باشه؟؟ وفاداری به منبع اقتباس در حد صفر :| رکورد فروشش ادم رو شگفت زده میکنه

حالا فیلمهای بعدی نظیر موربیس و کریون و غیره رو کجای دلمون بزاریم؟؟
نقل قول کردن
s.p.i
#8 s.p.i 1400-07-17 23:01
فقط ببخشید آقای ترابی دوتا سئوال
۱ به نظرتون فیلم چقدر فروش میکنه
۲ به نظرتون حضور ونوم تو mcuچقدر و آیا آسیبی به mcu میزنه
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1400-07-17 23:08
به نقل از s.p.i:
فقط ببخشید آقای ترابی دوتا سئوال
۱ به نظرتون فیلم چقدر فروش میکنه
۲ به نظرتون حضور ونوم تو mcuچقدر و آیا آسیبی به mcu میزنه

نمیدونم... در واقع اهمیتی برام نداره. ولی دعا میکنم ونوم تو راهی به خانه نیست نباشه
نقل قول کردن
s.p.i
#10 s.p.i 1400-07-17 23:12
به نقل از hassan91:
این ونوم تو مدیوم سینما تبدیل به یه کابوس برای هواداران مرد عنکبوتی شده. اون از مجموعه فوق العاده سم ریمی که ضربه جبران ناپذیری بهش زد و کاری کردن که ریمی حاضر نباشه تا مدتها رو فیلم کمیک بوکی کار کنه. (جالبه اخیرا هم سم ریمی اعلام کرده بود که اگه MCU این چنین دکتر استرنجی محشری در اختیار نداشت به هیچ وجه قبولش نمیکرد). اینم از فرنچایز ونوم سونی که به هیچ وجه نه خودش و نه یونیورسش به MCU شباهت نداره.

بازم رسیدیم به حرف تکراری که بدون مرد عنکبوتی سیمبیوتی شده ونوم صفا نداره. ونومی که سالهای اخیر دو رویداد عظیم مارول رو پوشش داده و تو یکی از این رویدادها هم کارنیج خوش درخشید و اصن نام آرک به نام خودش بود. حتی ونوم رو تو دو راهی تاریخی بین پسر خودش و آزاد کردن خدای سیمبیوتها قرار داد که واقعا پایان دلهره‌آور و ترسناکی بود. پایانی که عظمت کارنیج رو تو خودش داشت. حتی با این حال اولین حضور کارنیج هم تماشایی بود. در واقع حرفم اینه که همه اینها فدای طمع کاریهای شرکت سونی شده. واقعا این همه فاصله بین کمیک و سینما عادلانه نیست؟ یکی نیست به این سونی بگه بابا هوادار نشسته؟؟ یکم پا رو دلشون نزار!! اصن چرا فیلمی با حضور کارنیج و ونوم باید ۱۳ باشه؟؟ وفاداری به منبع اقتباس در حد صفر :| رکورد فروشش ادم رو شگفت زده میکنه

حالا فیلمهای بعدی نظیر موربیس و کریون و غیره رو کجای دلمون بزاریم؟؟


کاری ندارم ونوم تا قبل از runدانی کیتس چیزی واسه ارائه نداشت به لطف دانی کیتس محبوب شد ولی کریون و موربویس محبوب نیستن و نمیدونم اینا با خودشون چه فکر کردن و خب تعجب می‌کنم اگه دوتا فیلم هم فروش کنند
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1400-07-17 23:16
#10: ونوم قبل از ران دانی کیتس محبوب بود. ولی هویت مستقل و جذاب خودش رو از نظر شخصیت پردازی و داستانی تو اون ران بدست آورد و البته موربیوس و کریون هم محبوب هستن منتهی نه اندازه ونوم و به اندازه ای که ازشون فیلم اختصاصی ساخته بشه
نقل قول کردن
Amirreza-85
#12 Amirreza-85 1400-07-17 23:25
سلام آقای ترابی عالی بود.میگم دیگه با توجه به اون صحنه ی لیس زدن عکس مرد عنکبوتی از روی تلویزون دیگه مطمئن باشیم ونوم میاد مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست.اگه بیاد mucدیگه از این وضعیت در میاد
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1400-07-17 23:30
به نقل از Amirreza-85:
سلام آقای ترابی عالی بود.میگم دیگه با توجه به اون صحنه ی لیس زدن عکس مرد عنکبوتی از روی تلویزون دیگه مطمئن باشیم ونوم میاد مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست.اگه بیاد mucدیگه از این وضعیت در میاد

من که نقدو ننوشتم. چرا به من میگی عالی بود؟ :lol:
من متوجه نشدم اونجا که گفتی "اگه بیاد mucدیگه از این وضعیت در میاد"
یعنی ونوم از این وضعیت درمیاد یا mcu از این وضعیت درمیاد؟
:lol:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#14 AM SM BM SM 1400-07-17 23:44
به نقل از Amirreza-85:
سلام آقای ترابی عالی بود.میگم دیگه با توجه به اون صحنه ی لیس زدن عکس مرد عنکبوتی از روی تلویزون دیگه مطمئن باشیم ونوم میاد مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست.اگه بیاد mucدیگه از این وضعیت در میاد

اگر منظورتون اینه که ونوم از این وضعیت در میاد آخه چه ربطی داره؟ وقتی خود ونوم سونی شخصیت خرابی داره، فارسی میخواد جادو بکنه؟ تهش بتونه داستان جالبی باهاش داشته باشه دیگه شخصیتش رو که نمیتونه تغییر بده! خشت اول وقتی کج هست هر خشت دیگه ای که گذاشته بشه فقط وضعیت رو کج و کوله تر میکنه تا این ساختمون بیاد پایین! تنها کاری که میشه برای این ساختمون کرد یا ول کردن اون هست یا کوبیدن و از نو ساختن! ونوم دنیای سینمایی خیلی خراب هست و فیلم دوم هم خرابترش کرد. اگر منظورتون اینه که mcu از این وضعیت در میاد که از کدوم وضعیت منظورتونه؟!
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
فقط ببخشید آقای ترابی دوتا سئوال
۱ به نظرتون فیلم چقدر فروش میکنه
۲ به نظرتون حضور ونوم تو mcuچقدر و آیا آسیبی به mcu میزنه

نمیدونم... در واقع اهمیتی برام نداره. ولی دعا میکنم ونوم تو راهی به خانه نیست نباشه

واقها خدا کنه نیاد توی MCU. این ونوم هر جا که باشه گند میزنه!
نقل قول کردن
Agent bishop
#15 Agent bishop 1400-07-18 07:11
به نقل از mtm:
به نقل از Amirreza-85:
سلام آقای ترابی عالی بود.میگم دیگه با توجه به اون صحنه ی لیس زدن عکس مرد عنکبوتی از روی تلویزون دیگه مطمئن باشیم ونوم میاد مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست.اگه بیاد mucدیگه از این وضعیت در میاد

من که نقدو ننوشتم. چرا به من میگی عالی بود؟ :lol:
من متوجه نشدم اونجا که گفتی "اگه بیاد mucدیگه از این وضعیت در میاد"
یعنی ونوم از این وضعیت درمیاد یا mcu از این وضعیت درمیاد؟
:lol:

اینجاست که ویرگول قدرت خودش رو نشون میده :lol:
نقل قول کردن
masiha_87
#16 masiha_87 1400-07-18 07:13
به نقل از mtm:
#10: ونوم قبل از ران دانی کیتس محبوب بود. ولی هویت مستقل و جذاب خودش رو از نظر شخصیت پردازی و داستانی تو اون ران بدست آورد و البته موربیوس و کریون هم محبوب هستن منتهی نه اندازه ونوم و به اندازه ای که ازشون فیلم اختصاصی ساخته بشه

استاد انصافا کریون (و مخصوصا مربیوس) اصلا در بین عام مردم محبوب نیستن. حالا کاری ندارم اونایی که کمیک فن و مارول فنن، ولی از بین ۱۰ نفر همکلاسی من تو سال گذشته، (که تقریبا همشون کمیک فنن و سایت رو دنبال میکنن) فقط ۲ نفر بودیم که کریون رو میشناختیم. یجورایی میشه گفت این سونی در عصر حاضر، میخواد از هیچی پول دربیاره.
نقل قول کردن
Amirreza-85
#17 Amirreza-85 1400-07-18 07:39
به نقل از mtm:
به نقل از Amirreza-85:
سلام آقای ترابی عالی بود.میگم دیگه با توجه به اون صحنه ی لیس زدن عکس مرد عنکبوتی از روی تلویزون دیگه مطمئن باشیم ونوم میاد مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست.اگه بیاد mucدیگه از این وضعیت در میاد

من که نقدو ننوشتم. چرا به من میگی عالی بود؟ :lol:
من متوجه نشدم اونجا که گفتی "اگه بیاد mucدیگه از این وضعیت در میاد"
یعنی ونوم از این وضعیت درمیاد یا mcu از این وضعیت درمیاد؟
:lol:

وای ببخشید حواسم نبود چون اولش نظر شما رو دیدیم فک کردم شما نوشتید واقعا متاسفم آقای فقیه عالی بودین. نه mcu که الان عالیه صد درصد من منظورم ونونه که اولش در تریلر مرد عنکبوتی یه شخصیت عظیم الجثه ای رو دیدیم ولی واضح نبود و بین لیزارد و ونوم شک داشتیم دیگه با اون صحنه مطمئن میشیم که اون ونومه دیگه :-* (هنوزم باورم نمیشه چه سوتی دادم :D )
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1400-07-18 08:27
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
#10: ونوم قبل از ران دانی کیتس محبوب بود. ولی هویت مستقل و جذاب خودش رو از نظر شخصیت پردازی و داستانی تو اون ران بدست آورد و البته موربیوس و کریون هم محبوب هستن منتهی نه اندازه ونوم و به اندازه ای که ازشون فیلم اختصاصی ساخته بشه

استاد انصافا کریون (و مخصوصا مربیوس) اصلا در بین عام مردم محبوب نیستن. حالا کاری ندارم اونایی که کمیک فن و مارول فنن، ولی از بین ۱۰ نفر همکلاسی من تو سال گذشته، (که تقریبا همشون کمیک فنن و سایت رو دنبال میکنن) فقط ۲ نفر بودیم که کریون رو میشناختیم. یجورایی میشه گفت این سونی در عصر حاضر، میخواد از هیچی پول دربیاره.

بله ما هم منظورمون دنیای کمیکه و گرنه مردم عادی و تماشاچیان سینما 98 درصد شخصیت های کمیک بوکی رو نمیشناسند، حالا چرا برسه به کریون و موربیوس
نقل قول کردن
Ghost Rider
#19 Ghost Rider 1400-07-18 08:45
گوست رایدر میمیرد اسپویل نمی پذیرد :D من واقعا امیدوارم دوس داشته باشم چون آدمیم که چرت و پرت ترین فیلمارو دوست دارم واسه این فیلم هم خیلی هایپ بودم حالا خداروشکر من فیلمای چرتو بیشتر از خفنا دوس دارم :D به شدت فن کارنیجم و تو بتل پس این سیزن فورتنایت سیزن شروع نشده خودمو لول صد کردم کارنیجو بگیرم :D خلاصه که هیچی خدافظ :lol:
نقل قول کردن
AS-Spider
#20 AS-Spider 1400-07-18 09:13
سلام اینجوری از نقد آقای فقیه،مکالمشون با آقای ترابی و نمرات سایت های راتن و متا مشخصه،معلوم میکنه که دوباره با یه فیلم معمولی و رو به پایین طرفیم که جز نقش آفرینی بازیگراشون تو نقشاشون هیچی نداره.اون صحنه پس از فیلم هم سونی نشون داده زورکی میخواد خودشو بچسبونه با این فیلماش :-| .
یکی نیست به این سونی بگه که تویی که با فیلم قبلیت یه فیلم مضخرف و آش و لاش رو تحویل ملت میدی مجبوری دومیشم بسازی؟تویی که برای حفظ بچه سالایی که طرفدار ونوم وکارنیجن رده فیلم سنی رو روی R نمیاری که کارنیج دارک و پتانسیل واقعیشو نشون بده اصلا چرا میسازی؟ تازه اندی سر کیس از برنامه هاش برای ونوم 3 میگه :-| .واقعا خداروشکر که اسپایدی از دست سونی یمقداری خلاص شده که فعلا جدا باشه ایشالا کلا از دستِ این سونی، استکبار فیلم سازی از کمیک بوک ،خلاص بشه.فکر کنید اسپایدی وارد مارول نمیشد چه بلایی که سونی سرش نمیاورد.
این چه ونوم داغونیه که اوریجینش بدرد نمیخوره اون مخوفیتش نیست و هی چرت و پرت میگه،آرم اصلی روی سینش رو نداره و انگار خمیر مایس.فقط دلم برا تام هاردی میسوزه که دیر اومد و این ونوم گیرش اومد.با اینکه ونوم سم ریمی ایراد داشت ولی خداوکیلی ده سروگردن بالاتر بود.اوریجین درست حسابی کاستوم واقعا خوب بود برخلاف این یکی که انگار یچیز خمیریه همش.
و اگه بخواد سونی اینجوری با فیلماش کریون و موربیوس جلو بیاد واقعا شاهد افت شدیدش خواهد شد و اونقدر دیر میفهمه که کار از کار گذشته.ما چه خون دلهایی که از این سونی خواهیم کشید.
ایشالا این ونوم درب داغون وارد فیلمای اسپایدی نشه چون لول فیلمای mcu هم میاره پایین.
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
فقط ببخشید آقای ترابی دوتا سئوال
۱ به نظرتون فیلم چقدر فروش میکنه
۲ به نظرتون حضور ونوم تو mcuچقدر و آیا آسیبی به mcu میزنه

نمیدونم... در واقع اهمیتی برام نداره. ولی دعا میکنم ونوم تو راهی به خانه نیست نباشه

حقیقتا لول فیلمی که یه سال و اندی منتظرشیم رو بشدت پایین میاره.ایشالا اون نفری که پشت پیتر بود هم همون لیزارد باشه.
نقل قول کردن
Spider-Damian
#21 Spider-Damian 1400-07-18 09:41
مرسی از استاد فقیه عزیز.
حس عنکبوتی اسپایدرفن ها از همون اول میگفت که قرار نیست فیلم خوبی از آب دربیاد. ;-)
من خودم ناراحتم از این همه استعداد های بازیگری که تو این فیلم تلف شد............. .واقعا این همه گند زن استعداد فوق العاده ای میخواد. :-x
فقط امیدوارم سونی رایت مرد عنکبوتی رو از mcu نتونه بگیره یا جوری نشه که سونی بیاد جدای از mcu از مرد عنکبوتی فیلم بسازه چون در اون صورت همه ریق رحمت رو سر میکشیم.
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#22 Hail Comic Book 1400-07-18 09:41
من فیلمو ندیدم ولی راستش فکر نمیکنم به جز صحنه پس از تیتراژش اصلا چیزی باشه که ارزش اسپویل داشته باشه.
یک تیکه از نقد بود که من به شدت باهاش موافقم.
"چقدر جالب تر میشد اگه این فیلم به صورت یک سریال جمع و جور در نتفلیکس پخش میشد"
کلا به نظرم باید این سری فیلمو کنسل کنن.شخصیت ونوم با کمیک های 2018 کلا به یک سطح دیگه رسید.همون 2019 باید این فیلمو کنسل میکردن یک سریال 5 فصله میساختن که توش وقت داشته باشن به کل 200 شماره برسن با جزئیات درست حسابی.یا اصلا میدادن دیزنی پلاس بسازتش.منتها سونی هدفو گرفته سمت سریع و شلیکی پول در اوردن و نهایت کیفیتی که میتونه بده بیرون همون در حد اینکه فیلمو بشه یبار دید برای سرگرمی هست.اونم بدون هیچ پیشرفتی در دنیای سینماییش .
(هشدار اسپویل)


حالا که ونوم اومده دنیای اصلی من فقط امیدوارم ونوم فیلم سوم یا چهارم اسپایدرمنو خراب نکنه.(البته فکر نکنم حضورش توی دور از خانه پر رنگ باشه احتمالا میزارنش واسه فیلمای بعدی)
منتها من بعید میدونم کاری از دست فایگی یا جان واتس یا هرکی که قراره فیلم چهارم رو کارگردانی کنه بر بیاد.شاید بتونن یک دلیل دشمنی خوب با اسپایدرمن پیدا کنند ولی همزمان باید رابطه بین ونوم و ادی براک که تو فیلمای خود ونوم هم تعریف خاصی ندارن رو درستش کنند.تازه من فیلمو ندیدم ولی از الان مطمینم فیلم طوری تموم شده که حضور کارنیج کلا تو فیلمای اسپایدرمن کنسله :-*




(اتمام اسپویل)

اینم بگم کارگردان این فیلم گفته اگر این فیلم خوب بفروشه (که فروخت) فیلم سوم تایید میشه و تو فیلم سوم ونوم میره تو مولتی ورس.فکر کنم میخوان از کمیک ونوم ورس یا همچین چیزی بود اسمش اقتباس کنند.شایدم میخوان مثلا با موربیوس یا فیلم اسپایدر وومن و سریال سیلک که در حال ساخته رو باهاش ارتباط بدن.
نقل قول کردن
over drive
#23 over drive 1400-07-18 11:06
اول از همه که یه پیام دارم برای سونی عزیز

بنده این فبلم رو ندیدم ولی اطمینان دارم اکثر افرادی که بزرگسال بودن و اومدن برای فیلم برای صحنه ی پس از تیتراژ بود
اگه این فیلم رو ربط نمی دادن به mcu زیاد برای من مشکل خاصی نبود فوقش می گفتم یه شکست دیگه برای سونی
اما این که به mcu ربط داده شد منو کمی نگران می کنه

اما جان واتس و کوین فایگی احتمالا یه راهی پیدا می کنن که این گند درست بشه که امید وارم اون راه ریبوت نباشه
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1400-07-18 13:39
خب ... اینم میزاریم برای مقاله ایستراگ این فیلم:


و واقعا که عذاب آوره یه بار دیگه بخوای پای این فیلم بشینی تا ازش ایستراگ دربیاری! :-*
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#25 Spiderman 2030 1400-07-18 17:49
سلام و عرض ادب ،يه تشکر ويژه از آقاي فقيه بابت مقاله هاي فوق العادشون.من فيلم رو ديدم ولي واقعا اون چيزي که توقعشو داشتم نبود و واقعا رضايتم رو جلب نکرد.من قبلا هم گفتم از اول ساختن فيلمي با عنوان ونوم و بدون مردعنکبوتي يکي از بزرگ ترين اشتباهات سوني بود چون ريشه ي ونوم بر ميگرده به مردعنکبوتي و همان طور دوستان هم تاکيد کردند هدف سوني فقط فقط پول بوده .

اما يه سوال دارم(حاوي اسپويله ،ممنون ميشم اون دوستاني که ديدند فيلمو بهم جواب بدند ) .

ما در اولين صحنه حضور کارنيج که بهش تيراندازي ميکنن ،تيرها از وسط بدن کارنج خيلي راحت عبور ميکنند و اين قضيه به ما نشون ميده که کارنيج و کسدي با هم ترکيب شدن ولي در آخر فيلم موقع نبرد نهايي خيلي ساده از هم جدا ميشند در حالي که تو دنياي کميک کارنيج طبق اين مقاله اي که در سايت خوندم(spidey.ir/.../...)
کارنيج به دستگاه گردش خون کسدي عقب نشيني ميکنه.
نقل قول کردن
Amir ko
#26 Amir ko 1400-07-18 21:40
سلام، با تشکر از آقای فقیه مقاله عالی بود.
واقعا نمیدونم چی بگم به این فیلم، خوب شد هنوز ندیدمش چون به نظرم فقط وقتمو الکی هدر می‌داد!
این فیلم از صد تا زباله دونی هم بدتره :-x
امیدوارم فروش فیلم به قدری افت کنه و انقدر اوضاع خراب بشه که سونی بیخیال همه چیز بشه
نقل قول کردن
civil war 2
#27 civil war 2 1400-07-18 23:43
به نقل از Amir ko:
سلام، با تشکر از آقای فقیه مقاله عالی بود.
واقعا نمیدونم چی بگم به این فیلم، خوب شد هنوز ندیدمش چون به نظرم فقط وقتمو الکی هدر می‌داد!
این فیلم از صد تا زباله دونی هم بدتره :-x
امیدوارم فروش فیلم به قدری افت کنه و انقدر اوضاع خراب بشه که سونی بیخیال همه چیز بشه

سلام
سر فروش یه میلیاردی آکومن استاد ترابی یه جمله ای گفت که شد تیکه کلام من برا رو بورس بودن چیزای مزخرف ایشون که (توی دنیایی که آشغالی مث آکومن یک میلیارد فروش میره هر چیزی ممکنه ) الان هم معلوم نیس یه دفعه دیدی این آشغال هم فروشش خوب شد....
نقل قول کردن
Spider-Damian
#28 Spider-Damian 1400-07-19 12:43
سلام
این عکس هم یه جور... what if محسوب میشه :lol:
اگه مبارزه کارنیج و ونوم تو دنیای انیمیشن محبوب 2008 اسپایدرمن بود.
b2n.ir/s31103
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#29 AM SM BM SM 1400-07-19 14:56
به نقل از Spider-Damian:
سلام
این عکس هم یه جور... what if محسوب میشه :lol:
اگه مبارزه کارنیج و ونوم تو دنیای انیمیشن محبوب 2008 اسپایدرمن بود.
b2n.ir/s31103

سلام
عجب عکسیه! اگر این سریال ادامه پیدا میکرد چی میشد...
نقل قول کردن
Amir ko
#30 Amir ko 1400-07-20 17:58
به نقل از civil war 2:
به نقل از Amir ko:
سلام، با تشکر از آقای فقیه مقاله عالی بود.
واقعا نمیدونم چی بگم به این فیلم، خوب شد هنوز ندیدمش چون به نظرم فقط وقتمو الکی هدر می‌داد!
این فیلم از صد تا زباله دونی هم بدتره :-x
امیدوارم فروش فیلم به قدری افت کنه و انقدر اوضاع خراب بشه که سونی بیخیال همه چیز بشه

سلام
سر فروش یه میلیاردی آکومن استاد ترابی یه جمله ای گفت که شد تیکه کلام من برا رو بورس بودن چیزای مزخرف ایشون که (توی دنیایی که آشغالی مث آکومن یک میلیارد فروش میره هر چیزی ممکنه ) الان هم معلوم نیس یه دفعه دیدی این آشغال هم فروشش خوب شد....

سلام
بله درسته اکوامن واقعا فیلم مزخرفی بود و خوب نبود اون فروش یک میلیارد هم اصلا حقش نبود چون افتضاح بود :-x فیلمش
در مورد این فیلم هم واقعا حقش نیست فروش خوبی داشته باشه و رکورد بزنه :sigh: :-x
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#31 SPIDER CARZY 1400-07-30 17:53
واقعا انتظار نداشتم فیلم این باشه امیدوارم سونی تو فیلم مردعنکبوتی راهي به‌ خانه نیست گند نزنه واقعا الان با این فیلم نگران مردعنکبوتی راهي به خانه نیست شدم آخه این چه وضعشه ها داستان فیلم کاملا بدرد نخور بعد چرا کارنیج باید شریکو بزنه و تحت کنترل کلتوس کسدی نباشه و بعد دعوا بین سیمبیوتو کلتوس شکل بگیره نبرد آخره فیلمم اصن هیچی نبود فقط یه مبارزه مسخره بعدم زمان فیلم چنان کوتاه بود که اصن آدم داستانو متوجه نمیشد اینهمه تاخیر انداختن برا فیلم اینو دادن بیرون آقای سرکیس گند زد تو فیلم شماره ۱ فیلم باز قابل تحمل بود درکل باید بگم نا امید شدم استاد بنظرتون چرا انقدر تاخیر انداختن تو فیلم وبعدشم یه اشغال تحویل دادن؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1400-07-30 19:07
به نقل از SPIDER CARZY:
واقعا انتظار نداشتم فیلم این باشه امیدوارم سونی تو فیلم مردعنکبوتی راهي به‌ خانه نیست گند نزنه واقعا الان با این فیلم نگران مردعنکبوتی راهي به خانه نیست شدم آخه این چه وضعشه ها داستان فیلم کاملا بدرد نخور بعد چرا کارنیج باید شریکو بزنه و تحت کنترل کلتوس کسدی نباشه و بعد دعوا بین سیمبیوتو کلتوس شکل بگیره نبرد آخره فیلمم اصن هیچی نبود فقط یه مبارزه مسخره بعدم زمان فیلم چنان کوتاه بود که اصن آدم داستانو متوجه نمیشد اینهمه تاخیر انداختن برا فیلم اینو دادن بیرون آقای سرکیس گند زد تو فیلم شماره ۱ فیلم باز قابل تحمل بود درکل باید بگم نا امید شدم استاد بنظرتون چرا انقدر تاخیر انداختن تو فیلم وبعدشم یه اشغال تحویل دادن؟؟؟

اجازه بدید من سئوال کنم. این فیلم دقیقا چه ربطی به راهی به خانه نیست داره که باعث شده شما نگرانش بشید؟!!
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#33 SPIDER CARZY 1400-07-30 19:51
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER CARZY:
واقعا انتظار نداشتم فیلم این باشه امیدوارم سونی تو فیلم مردعنکبوتی راهي به‌ خانه نیست گند نزنه واقعا الان با این فیلم نگران مردعنکبوتی راهي به خانه نیست شدم آخه این چه وضعشه ها داستان فیلم کاملا بدرد نخور بعد چرا کارنیج باید شریکو بزنه و تحت کنترل کلتوس کسدی نباشه و بعد دعوا بین سیمبیوتو کلتوس شکل بگیره نبرد آخره فیلمم اصن هیچی نبود فقط یه مبارزه مسخره بعدم زمان فیلم چنان کوتاه بود که اصن آدم داستانو متوجه نمیشد اینهمه تاخیر انداختن برا فیلم اینو دادن بیرون آقای سرکیس گند زد تو فیلم شماره ۱ فیلم باز قابل تحمل بود درکل باید بگم نا امید شدم استاد بنظرتون چرا انقدر تاخیر انداختن تو فیلم وبعدشم یه اشغال تحویل دادن؟؟؟

اجازه بدید من سئوال کنم. این فیلم دقیقا چه ربطی به راهی به خانه نیست داره که باعث شده شما نگرانش بشید؟!!
چون سونی از اشتباهات خودش درس نگرفته و ممکنه گند بزنه به فیلم مردعنکبوتی راهي به‌ خانه نیست مخصوصا صحنه پس ازتیتراژ بیشتر منو میترسونه که ونوم تو فیلم حضور داشته باشه دیگه فکر نکنم بتونم فیلمو ببینم فقط امیدوارم اگرم باشه حضورش کوتاه باشه
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#34 Jastice.SLH 1400-07-30 20:06
با تمام حرف های آقای فقیه موافقم
این همه امیدم بر باد رفت
خدایی داستانش حتی از بتمن و رابین هم آبکی تر بود :-x
سونی همه ش به فکر پوله :-|
آخر هم نفهمیدیم چرا ونوم از نبرد با کارنیج میترسید

منو دوستم هر هفته اخبار این فیلم رو برای هم پوشش میدادیم و خیلی براش منتظر بودیم
با اینکه کیفیت پرده ای دیدم اما بازم فهمیدم چه افتضاحی هست
دوستم هم کمیک فن نبود برای همین گفت فیلمه خوب بود اما وقتی این مقاله رو خوند صدتا فحش به اندی سرکیس گفت :lol: :-*
خدایی اندی سرکیس کارگردان خوبی هست اما نمیدونم چرا این فیلم رو خراب کرد! به نظرم بخاطر دخالت های سونی بود
این طور که به نظر میاد یونیورس سونی هم قراره به سرنوشت DCEU دچار بشه
ولی خب با توجه به اینکه در آخر فیلم ونوم وارد mcu شد ، فایگی اجازه نمیده یه نفر بی دلیل وارد یونیورسش بشه و احتمالا برنامه هایی واسه ی ونوم داره
اگه مارول بتونه شخصیت پردازی ونوم رو درست کنه شاید یکم امیدی باشه
ولی این وسط فقط خود ونوم سود برد و برای مدت ها یه کله درست و حسابی خورد :lol:

با تشکر از آقای فقیه
من که اسم فیلم رو گذاشتم ونوم : نگذارید ونوم دست سونی باقی بمونه :lol:
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#35 Jastice.SLH 1400-07-30 20:08
به نقل از mtm:
خب ... اینم میزاریم برای مقاله ایستراگ این فیلم:
spidey.ir/.../...

و واقعا که عذاب آوره یه بار دیگه بخوای پای این فیلم بشینی تا ازش ایستراگ دربیاری! :-*

استاد ترابی مگه یه سیمبیوت میتونه یه سیمبیوت دیگه رو بخوره؟ :o
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#36 Jastice.SLH 1400-07-30 20:11
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER CARZY:
واقعا انتظار نداشتم فیلم این باشه امیدوارم سونی تو فیلم مردعنکبوتی راهي به‌ خانه نیست گند نزنه واقعا الان با این فیلم نگران مردعنکبوتی راهي به خانه نیست شدم آخه این چه وضعشه ها داستان فیلم کاملا بدرد نخور بعد چرا کارنیج باید شریکو بزنه و تحت کنترل کلتوس کسدی نباشه و بعد دعوا بین سیمبیوتو کلتوس شکل بگیره نبرد آخره فیلمم اصن هیچی نبود فقط یه مبارزه مسخره بعدم زمان فیلم چنان کوتاه بود که اصن آدم داستانو متوجه نمیشد اینهمه تاخیر انداختن برا فیلم اینو دادن بیرون آقای سرکیس گند زد تو فیلم شماره ۱ فیلم باز قابل تحمل بود درکل باید بگم نا امید شدم استاد بنظرتون چرا انقدر تاخیر انداختن تو فیلم وبعدشم یه اشغال تحویل دادن؟؟؟

اجازه بدید من سئوال کنم. این فیلم دقیقا چه ربطی به راهی به خانه نیست داره که باعث شده شما نگرانش بشید؟!!

استاد فکر کنم از این جهت میگن که شاید سونی طمع کنه و بخواد برای فروش بیشتر یه دستی تو فیلمنامه ببره(البته اگه فایگی اجازه بده)
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#37 Jastice.SLH 1400-07-30 20:14
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از mtm:
به نقل از Amirreza-85:
سلام آقای ترابی عالی بود.میگم دیگه با توجه به اون صحنه ی لیس زدن عکس مرد عنکبوتی از روی تلویزون دیگه مطمئن باشیم ونوم میاد مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست.اگه بیاد mucدیگه از این وضعیت در میاد

من که نقدو ننوشتم. چرا به من میگی عالی بود؟ :lol:
من متوجه نشدم اونجا که گفتی "اگه بیاد mucدیگه از این وضعیت در میاد"
یعنی ونوم از این وضعیت درمیاد یا mcu از این وضعیت درمیاد؟
:lol:

وای ببخشید حواسم نبود چون اولش نظر شما رو دیدیم فک کردم شما نوشتید واقعا متاسفم آقای فقیه عالی بودین. نه mcu که الان عالیه صد درصد من منظورم ونونه که اولش در تریلر مرد عنکبوتی یه شخصیت عظیم الجثه ای رو دیدیم ولی واضح نبود و بین لیزارد و ونوم شک داشتیم دیگه با اون صحنه مطمئن میشیم که اون ونومه دیگه :-* (هنوزم باورم نمیشه چه سوتی دادم :D )

شایدم ونوم نباشه چون اگه بیشتر دقت کنه صدای غرش اومد و ونوم اینطوری غرش نمیکنه :lol: . این غرش بیشتر شبیه غرش لیزارد بود .
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#38 Jastice.SLH 1400-07-30 20:16
استاد ترابی یه سوال داشتم . توی کمیک ها تا حالا شده ونوم و ادی باهم دعوا کنن یا همدیگه رو بزنن؟؟
نقل قول کردن
mtm
#39 mtm 1400-07-30 20:41
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER CARZY:
واقعا انتظار نداشتم فیلم این باشه امیدوارم سونی تو فیلم مردعنکبوتی راهي به‌ خانه نیست گند نزنه واقعا الان با این فیلم نگران مردعنکبوتی راهي به خانه نیست شدم آخه این چه وضعشه ها داستان فیلم کاملا بدرد نخور بعد چرا کارنیج باید شریکو بزنه و تحت کنترل کلتوس کسدی نباشه و بعد دعوا بین سیمبیوتو کلتوس شکل بگیره نبرد آخره فیلمم اصن هیچی نبود فقط یه مبارزه مسخره بعدم زمان فیلم چنان کوتاه بود که اصن آدم داستانو متوجه نمیشد اینهمه تاخیر انداختن برا فیلم اینو دادن بیرون آقای سرکیس گند زد تو فیلم شماره ۱ فیلم باز قابل تحمل بود درکل باید بگم نا امید شدم استاد بنظرتون چرا انقدر تاخیر انداختن تو فیلم وبعدشم یه اشغال تحویل دادن؟؟؟

اجازه بدید من سئوال کنم. این فیلم دقیقا چه ربطی به راهی به خانه نیست داره که باعث شده شما نگرانش بشید؟!!

استاد فکر کنم از این جهت میگن که شاید سونی طمع کنه و بخواد برای فروش بیشتر یه دستی تو فیلمنامه ببره(البته اگه فایگی اجازه بده)

ولی این فیلم هم مثل دو فیلم قبلی زیر نظر مستقیم مارول استودیوز ساخته میشه. آبروی مارول و فایگی وسطه و قطعا اجازه دخالت رو نمیدن. فایگی حتی مسئولیت نظارت روی بازاریابی فیلم رو هم بر عهده داشته که نشون میده اون تریلر هوشمندانه رو هم با نظارت خودش ساختن
نقل قول کردن
mtm
#40 mtm 1400-07-30 20:42
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از mtm:
خب ... اینم میزاریم برای مقاله ایستراگ این فیلم:
spidey.ir/.../...

و واقعا که عذاب آوره یه بار دیگه بخوای پای این فیلم بشینی تا ازش ایستراگ دربیاری! :-*

استاد ترابی مگه یه سیمبیوت میتونه یه سیمبیوت دیگه رو بخوره؟ :o

یه مقاله تو راهه . درباره رابطه ونوم و کارنیج. تو اون گفته میشه
نقل قول کردن
mtm
#41 mtm 1400-07-30 20:45
به نقل از SPIDER CARZY:
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER CARZY:
واقعا انتظار نداشتم فیلم این باشه امیدوارم سونی تو فیلم مردعنکبوتی راهي به‌ خانه نیست گند نزنه واقعا الان با این فیلم نگران مردعنکبوتی راهي به خانه نیست شدم آخه این چه وضعشه ها داستان فیلم کاملا بدرد نخور بعد چرا کارنیج باید شریکو بزنه و تحت کنترل کلتوس کسدی نباشه و بعد دعوا بین سیمبیوتو کلتوس شکل بگیره نبرد آخره فیلمم اصن هیچی نبود فقط یه مبارزه مسخره بعدم زمان فیلم چنان کوتاه بود که اصن آدم داستانو متوجه نمیشد اینهمه تاخیر انداختن برا فیلم اینو دادن بیرون آقای سرکیس گند زد تو فیلم شماره ۱ فیلم باز قابل تحمل بود درکل باید بگم نا امید شدم استاد بنظرتون چرا انقدر تاخیر انداختن تو فیلم وبعدشم یه اشغال تحویل دادن؟؟؟

اجازه بدید من سئوال کنم. این فیلم دقیقا چه ربطی به راهی به خانه نیست داره که باعث شده شما نگرانش بشید؟!!
چون سونی از اشتباهات خودش درس نگرفته و ممکنه گند بزنه به فیلم مردعنکبوتی راهي به‌ خانه نیست مخصوصا صحنه پس ازتیتراژ بیشتر منو میترسونه که ونوم تو فیلم حضور داشته باشه دیگه فکر نکنم بتونم فیلمو ببینم فقط امیدوارم اگرم باشه حضورش کوتاه باشه

نخیر. اصلا به نظرم ونوم تو فیلم نیست. ولی به نظرم صحنه پس از تیتراژ این فیلم جوریه که ونوم و مرد عنکبوتی با هم میشن. یعنی اسپایدرمن از mcu خارج میشه و وارد دنیایی میشه که همون سونی ورس هستن. با حضور مشترک ونوم، اسپایدرمن ، موربیوس و کریون و ... و صحبت های اخیر تام هالند هم که گفته بود راهی به خانه نیست پایان یه تریلوژی و آغاز یک تریلوژی جدیده هم در همین راستا ارزیابی میشه و این فیلم پایانی خواهد بود بر حضور مرد عنکبوتی در mcu ..
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#42 Hail Comic Book 1400-07-30 21:14
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER CARZY:
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDER CARZY:
واقعا انتظار نداشتم فیلم این باشه امیدوارم سونی تو فیلم مردعنکبوتی راهي به‌ خانه نیست گند نزنه واقعا الان با این فیلم نگران مردعنکبوتی راهي به خانه نیست شدم آخه این چه وضعشه ها داستان فیلم کاملا بدرد نخور بعد چرا کارنیج باید شریکو بزنه و تحت کنترل کلتوس کسدی نباشه و بعد دعوا بین سیمبیوتو کلتوس شکل بگیره نبرد آخره فیلمم اصن هیچی نبود فقط یه مبارزه مسخره بعدم زمان فیلم چنان کوتاه بود که اصن آدم داستانو متوجه نمیشد اینهمه تاخیر انداختن برا فیلم اینو دادن بیرون آقای سرکیس گند زد تو فیلم شماره ۱ فیلم باز قابل تحمل بود درکل باید بگم نا امید شدم استاد بنظرتون چرا انقدر تاخیر انداختن تو فیلم وبعدشم یه اشغال تحویل دادن؟؟؟

اجازه بدید من سئوال کنم. این فیلم دقیقا چه ربطی به راهی به خانه نیست داره که باعث شده شما نگرانش بشید؟!!
چون سونی از اشتباهات خودش درس نگرفته و ممکنه گند بزنه به فیلم مردعنکبوتی راهي به‌ خانه نیست مخصوصا صحنه پس ازتیتراژ بیشتر منو میترسونه که ونوم تو فیلم حضور داشته باشه دیگه فکر نکنم بتونم فیلمو ببینم فقط امیدوارم اگرم باشه حضورش کوتاه باشه

نخیر. اصلا به نظرم ونوم تو فیلم نیست. ولی به نظرم صحنه پس از تیتراژ این فیلم جوریه که ونوم و مرد عنکبوتی با هم میشن. یعنی اسپایدرمن از mcu خارج میشه و وارد دنیایی میشه که همون سونی ورس هستن. با حضور مشترک ونوم، اسپایدرمن ، موربیوس و کریون و ... و صحبت های اخیر تام هالند هم که گفته بود راهی به خانه نیست پایان یه تریلوژی و آغاز یک تریلوژی جدیده هم در همین راستا ارزیابی میشه و این فیلم پایانی خواهد بود بر حضور مرد عنکبوتی در mcu ..

البته یک عکس از تام هاردی هست که کلاهی پوشیده که به عوامل spider man no way home
داده شده .(روش هم نوشته)
ولی حتی اگر ونوم تو فیلم هم باشه فکر نمیکنم حضورش زیاد پر رنگ باشه.احتمالا صحنه پس از تیتراژ یا یک کمئو کوچیک.شایعه جدید هم میگه ونوم خبیث فیلم چهارم هست و مارول استودیو کنترل کامل رو روش داره که اگر درست باشه احتمالا اسپایدرمن از mcu خارج نمیشه.
من که میگم خارج نشه بهتره.تازه 4 شگفت انگیز قراره وارد mcu شه و من دوست دارم یجور رابطه مثل دنیای کمیک با مرد عنکبوتی داشته باشن و همینطور دردویل و ددپول یا حتی مایلز مورالز و...
ولی اگر اسپایدرمن از mcu خارج شه اکثر اینا دیگه کنسل میشه
نقل قول کردن
Ilya202020
#43 Ilya202020 1400-08-18 17:34
راستیتش این فیلمو اگه یه ادمی که هیچی از کمیک نمیدونه ببینه میپسندتش چون راستنتش سرگرم کننده است(یادمون نره که اکثر قشر این فیلم اینجورین)
من یه بخش هایی از فیلم رو دیدم (همه اش رو نه چون کیفیت خوبش نیومده ) میتونم بگم بازیگر نقش کسدی خیلی خوب گریم کاری شده ولی نتونسته این نقش رو خوب به جا بیاره و این مشکل فیلم نامه است نه بازیگر از طرفی برای برخی مساعل کمیکی وفادار نبود اولی اینکه کجا کلتوس و کارنیج با هم اختلاف داشتن هان؟ تو کل کمیک کلتوس میزبان موردعلاقه کارنیج بوده و خیلی سعی میکرده که به اون برسه علی رقم اینکه یک بار همین نقطه ضعفش شد دومی همینه فقط در مورد ونوم ونوم هم میزبانای زیادی داشته ولی هیچ کئوم ادی نمیشدن نمونش کمیک ونوم پایان
سونی از شرایط کویید 19 به جای استفاده سو استفاده کردتا فقط فروش بیشتری بره همین !
بعدشم همین جوری سیمبیوت ها از هم متنفرن ! بی دلیل و مدرک چرا میخواهین همو بکشین با هم حرف بزنین بعدا (شاید اینو از بعضیا یاد گرفتن که میگن چیزی رو که با مشت حل میشه با گفتمان حل نمیکنن :lol: :-* )
بعدشم ونوم وقتی میره به کمک ادی که نامزدش(از لفظ دوست دختر خوشم نمیاد ) ناز میکنه و ونوم جذب زیباییش میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سونی کلا دنبال پوله با اینکه دیده هرموقع به ذات شخصیت ها وفادار بوده قطعا برده بازم کرم میریزه و یه کاری میکنه سالی که tasm2 اومد یادتونه بعد یه مدتش marvel spider man ps4 اومد که شاهکار بود و یکی از مهمترین دلایلش حفظ ذات شخصیت ها در داستانی تازه و جذاب بود (البته spider verse هم عالی بود و همین دلیلش بود) در نتیجه سونی داره از سوراخی که چند بار ازش گزیده شد هی خودش رو میگزونه علی رقم اینکه میدونه باید چی کار کنه.
امیدوارم راهی به خانه نیست اینطوری نباشه .......
نقل قول کردن
Ilya202020
#44 Ilya202020 1400-09-27 19:05
به نقل از Ilya202020:
راستیتش این فیلمو اگه یه ادمی که هیچی از کمیک نمیدونه ببینه میپسندتش چون راستنتش سرگرم کننده است(یادمون نره که اکثر قشر این فیلم اینجورین)
من یه بخش هایی از فیلم رو دیدم (همه اش رو نه چون کیفیت خوبش نیومده ) میتونم بگم بازیگر نقش کسدی خیلی خوب گریم کاری شده ولی نتونسته این نقش رو خوب به جا بیاره و این مشکل فیلم نامه است نه بازیگر از طرفی برای برخی مساعل کمیکی وفادار نبود اولی اینکه کجا کلتوس و کارنیج با هم اختلاف داشتن هان؟ تو کل کمیک کلتوس میزبان موردعلاقه کارنیج بوده و خیلی سعی میکرده که به اون برسه علی رقم اینکه یک بار همین نقطه ضعفش شد دومی همینه فقط در مورد ونوم ونوم هم میزبانای زیادی داشته ولی هیچ کئوم ادی نمیشدن نمونش کمیک ونوم پایان
سونی از شرایط کویید 19 به جای استفاده سو استفاده کردتا فقط فروش بیشتری بره همین !
بعدشم همین جوری سیمبیوت ها از هم متنفرن ! بی دلیل و مدرک چرا میخواهین همو بکشین با هم حرف بزنین بعدا (شاید اینو از بعضیا یاد گرفتن که میگن چیزی رو که با مشت حل میشه با گفتمان حل نمیکنن :lol: :-* )
بعدشم ونوم وقتی میره به کمک ادی که نامزدش(از لفظ دوست دختر خوشم نمیاد ) ناز میکنه و ونوم جذب زیباییش میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سونی کلا دنبال پوله با اینکه دیده هرموقع به ذات شخصیت ها وفادار بوده قطعا برده بازم کرم میریزه و یه کاری میکنه سالی که tasm2 اومد یادتونه بعد یه مدتش marvel spider man ps4 اومد که شاهکار بود و یکی از مهمترین دلایلش حفظ ذات شخصیت ها در داستانی تازه و جذاب بود (البته spider verse هم عالی بود و همین دلیلش بود) در نتیجه سونی داره از سوراخی که چند بار ازش گزیده شد هی خودش رو میگزونه علی رقم اینکه میدونه باید چی کار کنه.
امیدوارم راهی به خانه نیست اینطوری نباشه .......

من فیلمو کامل دیدم پشیمونم که براش نت هدر دادم(!)
این فیلم از هیچ جهت به کمیک وفادار نبوده
1.کجا کارنیج میگفت we ? هان
2.تو کمیک کارنیج skinny تر بود و وحشی تر و قوی تر ونوم هیکلی بود و استراتژیک ولی اینجا اندازه ... به منابع وفادار نبود
3.خدایی قاتل زنجیره ای که 10 دقیقه مرد رفت جهنم و مادربزرگشو کشت و به هیچ جاشم نبود به دنبال دوستی با براک بود
کی هزینه این بدبختی رو میده کی هزینه اینترنت منو میده؟! سونی یا مارول shame on you
4. به جای اینکه تو این قسمت خاک و خو بیشتری داشته باشه الفاظ رکیک بیشتری داشت پیشنهاد میکنم این فیلمو ببینین اگه میخواهین معلوماتتون راجع الفاظ رکیک زیاد شه قطعا اینو بهتون پیشنهاد میکنم ایراد های قبلیشم تو کامنت قبلیم گفتم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید