10 کامئو (cameo) شوکه کننده در کمیک های مارول

10 کامئو (cameo) شوکه کننده در کمیک های مارول

این ها شخصیت های معروف و شناخته شده، و یا حتی افراد واقعی هستند که به داخل دنیای شگفت انگیز ابر قهرمانان و ابر شروران سقوط کرده اند!

مقدمه: دیدن کامئو یا حضور افتخاری همیشه جذاب بوده. در طول سال ها، کامئو های تعجب آور زیادی در کمیک های مارول وجود داشته اند. این ها شخصیت های معروف و شناخته شده، و یا حتی افراد واقعی هستند که به داخل دنیای شگفت انگیز ابر قهرمانان و ابر شروران، یعنی کمیک های مارول، سقوط کرده اند! این کامئو ها ممکنه متعلق به یک شخصیت تخیلی دیگه و یا چهره های سرشناس باشند. حتی برخی از این کامئو ها مربوط به وقتی میشوند که مارول، رایت شخصیتی از دیگر کمپانی ها را به دست آورده و از آن در داستان هایش استفاده میکند. معمولا این کامئو ها کوتاه هستند اما گاهی اوقات یک کامئو در تمام طول یک آرک داستانی قابل مشاهده است. در این مقاله، میتوانید 10 دفعه ای که شخصیت هایی که متعلق به مارول نیستند، اما به طرز شوکه کننده ای در داستان های آن حضور داشتند را ببینید.

 

10- نخست وزیر کانادا، «جاستین ترودو» از دوستان تونی استارک است

 نخست وزیر کانادا، «جاستین ترودو» از دوستان تونی استارک است

در رویداد "جنگ داخلی 2" (که در اینجا ترجمه شده) شاهد بودیم که ناانسانی به نام «یولیسس» که توانایی دیدن آینده رو داشت، قهرمانان زمین رو به دو گروه تقسیم کرد. کارول دنورز ملقب به کاپیتان مارول، عقیده داشت که باید کسانی که در آینده دست به جنایت خواهند زد، پیش از انجام آن دستگیر شوند. اما تونی استارک مخالف او بود، زیرا به نظر او نباید وقتی جرمی صورت نگرفته کسی رو دستگیر کرد. به هر حال در این رویداد یک کامئوی جالب رو هم شاهد بودیم. در شماره 5 از "جنگ داخلی 2: انتخاب جبهه" (Civil War II: Choosing Sides) گروه "آلفا فلایت" (Alpha Flight) نزد نخست وزیر فعلی کشور کانادا، «جاستین ترودو» (Justin Trudeau) رفتند تا به او پیشنهاد بدهند که به کاپیتان مارول کمک کنه (آلفا فلایت یک تیم ابر قهرمانی متشکل از قهرمانان کشور کانادا است). اما جاستین ترودو گفت که با عقیده کارول مخالفه، ولی به دلیل اینکه آلفا فلایت بار ها کانادا رو نجات داده، سد راه آنها نخواهد شد.

در ادامه همین شماره می بینیم که آقای ترودو وارد یک باشگاه بوکس میشه و در آنجا با تونی استارک دیدار میکنه. بعد هم معلوم میشه که اون ها مدت هاست با هم دوست هستند و هر هفته برای بازی بوکس با هم قرار میگذارند! در این بازی هم تونی با ترودو بحث میکنه و سعی میکنه اون رو متقاعد کنه که از قدرتش برای متوقف کردن آلفا فلایت استفاده کنه. اما ترودو توضیح میده که هنوز طرف تونیه حتی اگه آلفا فلایت دشمن اون باشه، ولی به خاطر خدمات جبران ناپذیر این گروه حاضر به مقابله با اون نیست. در نهایت ترودو ضربه محکمی به تونی میزنه و اون رو نقش بر زمین میکنه. بعد از مبارزه، مکالمه دوستانه کوتاهی بین این دو شکل میگیره و از باشگاه خارج میشوند. این تنها دفعه ای بود که نخست وزیر کانادا رو در کمیک های مارول دیدیم اما در هر صورت، جاستین ترودو اکنون در جهان مارول حضور داره.

 

9- «پل شیر» در یکی از کمیک های مرد مورچه ای به یک شرور تبدیل شد!

«پل شیر» در یکی از کمیک های مرد مورچه ای به یک شرور تبدیل شد!

«پل شیر» (Paul Scheer) بازیگر، کمدین، نویسنده و کارگردان آمریکایی است که بیشتر به خاطر بازی در سریال کمدی "لیگ" (The League) شناخته میشود. اما او به شکل غیر منتظره ای در کمیک های مرد مورچه ای حضور پیدا کرد. در شماره 4 از کمیک های "مرد مورچه ای حیرت انگیز" با دو اپلیکیشن عجیب مواجه شدیم. این دو اپلیکیشن که "هِنچ" (Hench) و "لَکی" (Lackey) نام داشتند، رقیب هم بودند و به افرادی که آنها را نصب میکردند اجازه میدادند که ابر شرورانی را استخدام کنند! ولی در کمال تعجب آقای پل شیر در این کمیک حضور پیدا کرد و از اپلیکیشن لکی استفاده کرد تا خبیثی به نام «ویس» (Voice) رو استخدام کنه تا مرد مورچه ای رو شکست بده. اما چرا باید یک کمدین بخواد مرد مورچه ای رو نابود کنه؟ چون مرد مورچه ای قبلا با دوست دختر پل شیر رابطه داشته! در نهایت پل دستگیر شد و به زندان افتاد.

 

‌8- «برایان مایکل بندیس» در آخرین کمیکی که برای مارول نوشت حضور داشت

 «‌برایان مایکل بندیس» در آخرین کمیکی که برای مارول نوشت حضور داشت

«برایان مایکل بندیس» (Brian Michael Bendis)‏ را قطعاً باید‏ یکی از موفق ترین و پولساز ترین نویسنده های 15 سال اخیر‏ در دنیای کمیک دانست. او از معماران اصلی دنیای مدرن مارول است و بسیاری از فیلم ها و انیمیشن های‏ اخیر مارول از داستان ها و ایده های او اقتباس شده اند. شما میتوانید به راحتی رد پای‏ او را در داستان های عظیمی که مارول هر ساله تحت عنوان "رخداد اصلی" یا event منتشر ‏میکند ببینید (از Secret Invasion گرفته تا Dark Reign و Age of Ultron). او در طول سال ها وظیفه نویسندگی عناوین مختلفی را به عهده داشت که میتوان از بین آنها به "دردویل"، "مرد عنکبوتی نهایی"، "انتقام جویان"، "انتقام جویان جدید"، "مردان ایکس غیر عادی"، "ایلیس"، "مرد آهنی شکست ناپذیر" و "‌نگهبانان کهکشان" اشاره کرد. اما آخرین کمیکی که برایان مایکل بندیس برای مارول نوشت، کمیک "مدافعین" بود. در بسیاری از کمیک های بندیس، صحنه ای وجود داشت که در اون شخصی به کلانتری آورده میشد (که معمولا هم شبیه قهرمانان لباس پوشیده بود) و داد و فریاد میکرد و درباره فجایعی که قرار بود رخ بدهند، هشدار میداد. این صحنه معمولا نشان دهنده یکی از رویداد های قریب‌الوقوع مارول بود. اما آخرین استفاده بندیس از این شوخی مستمر، این بود که خودش رو به کلانتری کشوند! در شماره 9 از کمیک های "مدافعین"، برایان مایکل بندیس خودش رو وارد کمیکش کرد و به کلانتری آورد. او در این کمیک به خواننده نگاه میکنه و لبخند میزنه و به همین شوخی مستمری که وارد دنیای کمیک کرده اشاره میکنه. ضمنا اون دو افسر پلیسی که بندیس رو گرفته اند، «دیوید مارکز» (David Marquez) و «جاستین پونسور» (Justin Ponsor) هستند که وظیفه طراحی و رنگ آمیزی این کمیک رو داشتند.

 

7- ملاقات "چهار شگفت انگیز" با گروه موسیقی "بیتلز"

ملاقات "چهار شگفت انگیز" با گروه موسیقی "بیتلز"

"بیتِلز" (Beatles) نام یک گروه موسیقی راک بسیار معروف در دهه 60 میلادی است. پای این گروه هم به لطف یک کامئو به دنیای مارول باز شد. در شماره 130 از کمیک های "قصه های عجیب"، «ثینگ» و «هیومن تورچ» با گروه بیتلز ملاقات کردند و اتفاقا خیلی هم هیجان زده شدند. البته این کامئو فقط به این کمیک ختم نشد، اعضای گروه بیتلز در مراسم عروسی «رید ریچاردز» و «سوزان استورم» هم حضور داشتند. علاوه بر اون، شماره ۴ از کمیک های Marvel Comics Super Special کاملا به گروه بیتلز اختصاص داشت. حتی برای مدت طولانی، اسکرال ها خودشون رو به جای اعضای این گروه جا زده بودند!

 

6- کامئو های «اسکات ادسیت» در کمیک های مختلف مارول

کامئو های «اسکات ادسیت» در کمیک های مختلف مارول

«اسکات ادسیت» (Scott Adsit) نویسنده و کمدین آمریکایی است که تا حالا چند حضور افتخاری شوکه کننده در کمیک های مارول داشته. اولین کامئو او مربوط به شماره یک از کمیک های "ددپول" در سال 2012 میشود. جالب اینجاست که این کمیک توسط «برایان پوسن» (Brian Posehn) و «جری دوگان» (Gerry Duggan) نوشته شد که سابقه کار در سریال های طنز تلویزیونی را داشته اند. اسکات ادسیت هم در این کمیک به یک مامور شیلد تبدیل شد. البته جری دوگان دست از سر ادسیت بر نداشت و وقتی که نویسنده کمیک های "نگهبانان کهکشان" شد، ادسیت را به عنوان یکی از اعضای سپاه نوا معرفی کرد.

البته شایان به ذکر است که خود جری دوگان هم در شماره 300 از کمیک های ددپول حضور افتخاری داشت. دوگان به ددپول گفت که نویسنده کمیک های اونه و بیشتر از هر نویسنده دیگه ای براش کمیک نوشته. ولی ددپول گفت که تو فقط میخوای ادای «گرنت موریسون» رو در آخر کمیک "مرد حیوانی" در بیاری (که اشاره داشت به حضور افتخاری گرنت موریسون در انتهای کمیک مرد حیوانی)! بعد هم دوگان رو کشت و ماشینش رو دزدید!

 

5- شکست ناپذیر در کمیک اسپایدرمن 

کمیک تیم اپ

در سال 2005 ، مارول آقای رابرت کرکمن را استخدام کرد تا نویسنده سری جدیدی از کمیک های Marvel Team-Up باشد که در آن مرد عنکبوتی در هر شماره با یک یا چند تن دیگر از ابرقهرمانان مارول تیم آپ میکرد. در شماره 14 از این سری و در اقدامی جالب و غیر منتظره کرکمن از مخلوق خودش یعنی شکست ناپذیر در کنار مرد عنکبوتی استفاده کرد (این کمیک زیبا اینجا ترجمه شده است). داستان بدین شکل بود که اسپایدرمن داشت با دکتر اختاپوس مبارزه میکرد که ناگهان یک پُرتال میان بعدی باز و شکست ناپذیر وارد مبارزه شد! او کمک کرد اسپایدرمن به راحتی دشمنش را شکست دهد و سپس متوجه شدیم شکست ناپذیر توسط یکی از دشمنان خود به بعدهای دیگر فرستاد میشود ، به امید اینکه او را خسته کند تا بتواند شکستش دهد. اولش مارک و پیتر با هم یک مقدار اصطکاک دارند (به اسم های همدیگه گیر دادن!) ولی با هم رفیق میشن. این داستان علیرغم اینکه fun بود اما کاملا به حال و هوا و خطوط داستانی آن دوره از کمیک های اسپایدرمن و شکست ناپذیر مرتبط بود.

 

4- مرد عنکبوتی و عوامل سریال Saturday Night Live

 مرد عنکبوتی و عوامل سریال Saturday Night Live

Saturday Night Live سالهاست كه یكی از موفق ترین و جذاب ترین شوهای تلویزیونی آمریكا به شمار میرود (تاكنون 46 سیزن و 894 اپیزود از آن ساخته شده!!!). در شماره 74 از کمیک Marvel Team-Up هم مرد عنكبوتی با بازیگران و عوامل ساخت این سریال در انتهای دهه 70 میلادی  متحد میشود (مثلا تصور كنید یك كميك از مرد عنكبوتی چاپ شده با حضور شخصیت های سریال "شب های برره" مهران مدیری!!). داستان كمیك خیلی خلاقانه است یعنی ما شاهد حضور «استن لی» در برنامه Saturday Night  Live هستیم كه ناگهان یكی از شخصیت های خبیث مارول به نام «سامورایی نقره ای» (Silver Samurai)به برنامه حمله میكند‍! در این لحظه پیتر پاركر كه به همراه مری جین و دیگران تماشاچیان  در استودیو ضبط برنامه   حضور دارد لباس اسپایدرمنی اش رو میپوشد و با كمك بازیگران سریال بر سامورایی نقره ای غلبه میكند (عده ای از آنان لباس قهرمانان مارول مثل ثور و کاپیتان مارول را میپوشند!). جالب اینكه در پایان  تماشاچیان برنامه فكر میكنند همه اين اتفاقات بخشی از برنامه بوده است!!

 

3- حضور گروه موسیقی "کیس" در کمیک های "هاوارد اردکه"

حضور گروه موسیقی "کیس" در کمیک های "هاوارد اردکه"

"‌کیس" (Kiss) گروه موسیقی راک دیگری است که در کمیک های مارول حضور داشت. این گروه در شماره های 1 و 5 کمیک های Marvel Comics Super Special حضور داشتند. آنها در این داستان ها با ابر شرورانی مثل دکتر دووم و مفیستو جنگیدند! اما حضور آنها به همینجا ختم نشد، در شماره های 12 و 13 از کمیک های "هاوارد اردکه" ‌‌باز هم این گروه را دیدیم. البته این بار آنها به عنوان شیاطین توهم زا معرفی شدند.

 

2- تیم آپ «دیوید لترمن« با انتقام جویان

 تیم آپ «دیوید لترمن« با انتقام جویان

«دیوید لِتِرمن» (David Letterman) مجری برنامه گفتگوی شبانه در کشور آمریکاست که به همراه همکارش، «پل شفر» (Paul Schaffer)، در شماره 239 از کمیک های انتقام جویان حضور پیدا کرد. در این شماره، لترمن اعضای انتقام جویان رو به برنامه خودش دعوت میکنه ولی وسط برنامه خبیثی به نام «فیبین استنکیویچ» (Fabian Stankiewicz) ملقب به «مکونات» (Mechonaut) وارد میشه و برنامه رو به هم میزنه. در نهایت، لترمن از یک دستگیره در غول پیکر استفاده میکنه و با کوبیدن اون به سر مکونات، اون رو بیهوش کرد و به این ترتیب، نیرومند ترین قهرمانان زمین رو نجات میده.

 

1- پرنسس دایانا در کمیک X-Static

 کمیک بوک های X-Static

در سال 2001 شاهد یک نسخه عجیب از گروه "ایکس فورس" در دنیای کمیک بودیم که اعضای آن یک سری جهش یافته بودند که دنبال شهرت بودند و در شوهای تلویزیونی موسوم به Reality حضور پیدا میکردند و بعدا اسمشون شد X-Static (یعنی سال 2002 کمیک X-force کنسل شد و به جای آن کمیک X-static با شماره 1 منتشر شد) این نسخه از ایکس فورس به شدت ناپایدار و بود و مثلا یکی از اعضای آن به نام «زایتگیست» (که از دهانش اسید بالا می آورد!)، در اولین حضورش در دنیای کمیک کشته شد!!! بقیه اعضای گروه هم معمولا به مرگ های دلخراشی دچار میشدند. مارول ناگهان اعلام کرد که مرحوم «دایانا، شاهدخت ولز» (Diana, Princess of Wales) قراره عضو این گروه بشه! ولی واکنش های شدیدی به این مساله در سرتاسر جهان انجام شد و مارول مجبور شد از تصمیم خودش صرف نظر کنه. یعنی در شماره 13 از کمیک X-Statix به جای پرنسس دایانا از شخصیت دیگری به نام «هنریتا هانتر» (Henrietta Hunter) استفاده کرد که یک خواننده پاپ اروپایی بود که مرحوم شده بود ولی روحش به بدنش برمیگرده و زنده میشه. او قدرت های یک جهش یافته را داشت و میتونست عواطف دیگران رو بخونه و با مردگان حرف بزنه!

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبع: CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

  

مطالب مرتبط:

10 تیم آپ (TEAM-UP) عجیب مرد عنکبوتی در دنیای کمیک!

15 حضور مخفیانه شخصیت های مارول و دی سی در کمیک های یکدیگر!

15 کامئو (CAMEO) برتر در فیلم های سینمایی مارول

10 حضور افتخاری ( کامئو ) برتر " استن لی " در فیلم های سینمایی

10 همكاری جالب میان ابرقهرمانان و شخصیت های خبیث!

20 کراس اور عجیبی که در دنیای کمیک اتفاق افتادند

15 دفعه ای که آثار کمیک بوکی سانسور شدند!

15 کمیک بوکی که از بازار جمع شدند

15 پیام مخفی که در کمیک بوک پنهان شده بودند!

10 داستان برتر MARVEL TEAM-UP

جنجالی ترین داستان های كمیك بوكی در 20 سال گذشته!

بدترین داستان هایی که فرانک میلر (FRANK MILLER) برای دنیای کمیک خلق کرده

15 فیلم ابرقهرمانی که در خارج از آمریکا سانسور شدند!

15 حقیقت مهمی که باید درباره "شکست ناپذیر" (INVINCIBLE) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-06-10 14:48
سلام
ممنون بابت مقاله.
موضوع جالبی داشت این مقاله. کامئو هایی از آدم های دنیای خودمون توی دنیای کمیک! بعضی وقت ها نویسنده ها و طراح ها خودشون رو توی کمیکی مینویسند وارد میکنند و بعضی وقت ها هم از شخصیت های معروف دیگری استفاده میکنند. بعضی هاشون هم فقط در یک کامئو های کوچک باقی میمونند و بعضا کل داستان رو تحت الشعاع قرار میدن. مورد های ۴ و ۶ برام خیلی جالب بودند.
با تشکر.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#2 Spider-Fan 1400-06-10 15:26
توی سری Mighty Thor جیسون آرون هم دوتا کامئوی جالب داشتیم:
یکی این‌جا که خودِ آرون و راسل داترمن (طراح سری) و چندتا دیگه از عوامل سری رو توی کافه‌ای که ثور و هرکول توش بودن دیدیم:
uplooder.net/.../...
یکی هم این‌جا که Thori افتاده بود دنبال ایساد ریبیچ (که طراح سری Thor: God of Thunder هم بود)!
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
Agent bishop
#3 Agent bishop 1400-06-10 16:04
مقاله جالبی بود .من فقط دو مورد رو میدونستم .
دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
P.B.P
#4 P.B.P 1400-06-10 16:57
سلام ممنون از آقای یارویسی بابت این مقاله،خسته نباشید.
نقل قول کردن
s.p.i
#5 s.p.i 1400-06-10 19:55
سلام خیلی ممنون بابت مقاله همونطور که تو فیلم کامئو داریم تو کمیک داریم از موارد ۸و۵و۱ خوشم اومد
تشکر
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#6 Kia Iron Man 1400-06-10 21:04
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#7 AM SM BM SM 1400-06-10 21:18
به نقل از Kia Iron Man:
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.

سلام آقا کیارش عزیز.
مقاله خیلی خوب و بابتش تشکر میکنم. درباره کرونا هم امیدوارم هر چه زودتر کاملا خوب بشید.
نقل قول کردن
hassan91
#8 hassan91 1400-06-10 21:23
به نقل از Kia Iron Man:
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.


خسته نباشید آقای یاروویسی. خدا بد نده. امیدوارم همیشه تنتون سالم باشه.

یکی از کامئوهایی که خیلی انتظارشون نداشتم کامئو استیون هاوکینگ همون فیزیکدان معروف تو سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز بود. در واقع این اتفاق توی شماره 682 مرد عنکبوتی رخ داد. چون یادم افتاد گفتم بد نیست بهش اشاره‌ای کنم.

uplooder.net/.../...).png
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1400-06-10 22:05
به نقل از Kia Iron Man:
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.

آقا کیارش سنگ تموم رو شما گذاشتی تو این چند وقت با اون مقالات مناسبتی عالی که نوشتی
از صمیم قلب آرزو میکنم بتونی هر چه سریع تر بر کرونا غلبه کنی
"مرد آهنی" سایت ما کرونا که سهله ، گند تر از اون رو هم به زانو درمیاره
نقل قول کردن
RobbieRobertson
#10 RobbieRobertson 1400-06-10 22:22
به نقل از Kia Iron Man:
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.


سلام
ایشالا زود خوب بشین
من که مقاله هاتون را میخونم و استفاده میکنم
دم شما گرم
سلام باشید همیشه
نقل قول کردن
s.p.i
#11 s.p.i 1400-06-10 22:37
به نقل از Kia Iron Man:
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.


سلام آقا کیارش امیدوارم سریع حالت خوب بشه برگردی
نقل قول کردن
Dr Doom
#12 Dr Doom 1400-06-10 22:38
سلام ممنون بابت مقاله آقای یارویسی خسته نباشید و با آرزوی سلامتی شما
من خودم چون سری دفندرز خونده بودم از برایان مایکل بندیس اطلاع داشتم و از همون کمیک ترجمه شده سایت هم از تیم آپ شکست ناپذیر و اسپایدرمن مطلع بودم ولی از اونایی که نمیدونستم بیتلز و جاستین ترودو برام جالب تر بود
به نقل از hassan91:
به نقل از Kia Iron Man:
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.


خسته نباشید آقای یاروویسی. خدا بد نده. امیدوارم همیشه تنتون سالم باشه.

یکی از کامئوهایی که خیلی انتظارشون نداشتم کامئو استیون هاوکینگ همون فیزیکدان معروف تو سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز بود. در واقع این اتفاق توی شماره 682 مرد عنکبوتی رخ داد. چون یادم افتاد گفتم بد نیست بهش اشاره‌ای کنم.

uplooder.net/.../...).png

جالبه انگار کنارش باراک اوباما و آنگلا مرکل هم نشستن
البته باراک اوباما یه کمیک دیگه از اسپایدرمنم حضور داشته (همونیکه میره کاخ سفید و نجاتش میده اگه اشتباه نکنم)
نقل قول کردن
P.B.P
#13 P.B.P 1400-06-10 22:39
به نقل از Kia Iron Man:
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.

سلام به آقای یارویسی
ایشالا زودتر سالمتیتان را بدست آورید.
من مقاله تان را با دقت خواندم و هیچ غلط املایی هم نداشت.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#14 Ehsan Spider 1400-06-10 23:22
به نقل از Kia Iron Man:
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.


سلام کیا جان عزیزم

واقعاً دمت گرم داداش گل کاشتی سنگ تموم گذاشتی واقعاً لذت بردیم. دستت درد نکنه


خدا بد نده داداش انشاالله حالت خوب بشه واقعاً ناراحت شدم داداش. انشاالله خیلی زود سلامتی رو به دست میاری میای دوباره باهم بحث میکنیم دلمون برات تنگ شده. فقط داداش منم تجربه کردم سعی کن قوی بخوری همینطور غرغره آب نمکم یادت نره که زود تر خوب بشی.


داداش تشویقت میکنیم پشتشو به خاک بمالی تو میتونی به قول استاد مردآهنی سایتمون گنده تر از کرونا رو هم زمین میزنه.
نقل قول کردن
Scarlet Speedster
#15 Scarlet Speedster 1400-06-10 23:25
به نقل از Kia Iron Man:
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.

سلام آقای یارویسی عزیز.
امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌تون رو به دست بیارید و با قدرت برگردید.
مقاله هم که عالی.
نقل قول کردن
Agent bishop
#16 Agent bishop 1400-06-11 07:50
به نقل از Kia Iron Man:
ممنون از همه کسانی که نظر دادن.
شرمنده من چند وقته کرونا گرفتم و حالم خوب نیست. حتی نتونستم برای تریلر راهی به خانه نیست نظر بدم ولی انصافا استاد ترابی و فقیه سنگ تموم گذاشتن. فقط لطفا اگه در مقاله اشتباهات تایپی دیدین حتما بگین تا اصلاح بشه.


انشالله حالتون خوب بشه
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#17 Kia Iron Man 1400-06-11 10:03
#9
شما لطف دارین استاد، انجام وظیفه بود.

سپاسگزارم از همه دوستان عزیز. حرفای شما واقعا مایه دلگرمیه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید