10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

اینها کمیک بوک هایی هستند که به نظر ما مارول استودیوز در فاز جدید دنیای سینمایی مارول ازشون استفاده خواهد کرد!

 

10- خاندان ام (House of M)

 خاندان ام (House of M)

شخصیت اسکارلت ویچ از زمان حضورش در دنیای سینمایی مارول فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. به طور مثال او برادرش را از دست داده یا مقصر مرگ هایی که به توافق Sokovia منتهی شدند قلمداد شده است و البته عشق خودش یعنی ویژن را در فیلم "جنگ بینهایت" از دست داد. اسکارلت ویچ قراره در سریال WandaVision دیزنی پلاس حضور داشته باشه و گفته میشه که این سریال مستقیما ربط پیدا کنه به داستان فیلم "دکتر استرنج 2" . بنابراین خیلی ها گمان میکنند احتمالا آینده تاریکی که در کمیک ها برای اسکارلت ویچ اتفاق افتاد در MCU هم انتظار او را میکشه. این اتفاق در دنیای کمیک وقتی افتاد که او حسابی قاطی کرد و دنیایی جعلی را ساخت به نام "خاندان ام". این داستان در ضمن کراس اوری بود بین اونجرز و ایکس من. پس میشه در فاز 4 ازش اقتباس کرد برای معرفی ایکس من ها به MCU!

شما میتونید داستان "خاندان ام" را اینجا با ترجمه فارسی بخونید.

 

9- انتقام جویان جوان (Young Avengers)

 انتقام جویان جوان (Young Avengers)

شایعاتی به گوش میرسه مبنی بر اینکه مارول استودیوز برنامه های برای ساخت فیلم "انتقام جویان جوان" داره و البته برخی از دانه های این گروه در فیلم های قبلی MCU کاشته شده است (مثل اشاره به دختر هاکای یا حضور پیتر پارکر به عنوان کسی که میتونه مثل ایرون من رهبر این گروه باشه و ...). همچنین به خبرهایی به گوش میرسه که دو تن از اعضای گروه انتقام جویان جوان به نام های ویکان و اسپید در سریال "واندا ویژن" حضور خواهند داشت. پس بهتره که خودتون رو با خوندن داستان های این گروه برای فاز 4 آماده کنید!

میتونید با رجوع به این مقاله اطلاعات خوبی راجع به Young Avengers کسب نمایید.

 

8- ایلومیناتی (Illuminati)

ایلومیناتی (Illuminati)

دو فیلم آخر "حماسه بینهایت" مارول یعنی "جنگ بینهایت" و "پایان بازی" مثل چرخ و فلکی بودند شخصیت های انتقام جویان را زیر و رو کردند و باعث شدند تا تلخی های زیادی را تجربه کنند. ولی این را بدانید که برخی از این شخصیت ها و تعدادی دیگر که هنوز در MCU ندیده ایم دارای نیمه تاریکی هستند. این نیمه تاریک در داستان "انتقام جویان جدید: ایلومیناتی" برملا شد. یعنی وقتی که خوانندگان فهمیدند یک گروه مخفی متشکل از رهبران ابرقهرمان دنیای مارول به نام های مرد آهنی (رهبر اونجرز)، پرفسور اگزاویر (رهبر جهش یافته ها)، بلک بولت (رهبر ناانسان ها)، رید ریچاردز (رهبر بنیاد آینده) و دکتر استرنج (رهبر شخصیت های ماورایی مارول) از مدتها قبل اتفاقاتی را رقم زده اند که نتایج فاجعه باری را به همراه داشته است. این داستان پتانسیل زیادی برای فاز بعدی مارول داره و نشان میده که قهرمانان مارول میتوانند نقش شخصیت های تقریباً خبیث داستان را بازی کنند!

شما میتونید برای آشنایی با گروه ایلومیناتی به این مقاله یا این مقاله رجوع کنید.

 

7- تهاجم مخفی (Secret Invasion)

تهاجم مخفی (Secret Invasion)

یکی از تبعات دخالت های گروه ایلومیناتی در امور جهان را میشه در داستان معروفی به نام "تهاحم مخفی" دید که در آن موجودات بیگانه و متخاصمی به نام «اسکرال ها» که میتونند خودشان را به شکل دیگران دربیاورند، اطلاعات و توانایی هایی را از ایلومیناتی دزدیدند تا به زمین حمله کنند. ما در فیلم "کاپیتان مارول" با اسکرال ها آشنا شدیم و همچنین دیدیم که با «نیک فیوری» در فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" همکاری میکنند. پس آنها موجودات خوبی هستند. ولی کوین فایگی به عنوان مغز متفکر MCU اعلام کرده که اسکرال ها هم خوب و بد دارند! پس نتیجه میگیریم که آنها نیز میتوانند به عنوان شخصیت خبیث در فاز 4 به کار روند و ما اقتباسی از داستان "تهاجم مخفی" را بر پرده سینما ببینیم.

شما میتونید داستان "تهاجم مخفی" را در اینجا با ترجمه فارسی بخوانید.

 

6- انتقام جویان جدید (New Avengers)

 انتقام جویان جدید (New Avengers)

چیزی که مشخصه مارول سرانجام باید بار دیگر پای یکی از گروه های اونجری خودش رو به عالم سینما باز کنه. ولی این هم تقریبا مشخصه که این گروه با گروه های قبلی فرق خواهد داشت و اعضای جدیدی هم دارد. در دنیای کمیک وقتی جاناتان هیکمن نویسنده کمیک های New Avengers شد او داستانی را نوشت که در آن شاهد بازگشت گروه ایلومیناتی بودیم (البته با شخصیت های جدید) زیرا باید با تهدیداتی جدید بر علیه کره زمین به نام incursions مواجه میشدند. این تهدیدات در واقع دنیاهای موازی بودند که داشتند با هم تصادف میکردند! بنابراین برای نجات زمین نیاز بود که برخی سیاره ها منهدم شوند! پس شاهد داستانی نفس گیر بودیم که در آن تصمیمات اخلاقی زیادی باید گرفته میشد. به نظر میاد که این داستان میتونه برای فاز 4 بسیار مناسب باشه.

برای آشنایی با New Avengers میتونید این کمیک رو بخونید یا این مقاله را مطالعه نمایید.

 

5- جنگ های پنهان (Secret Wars)

سیکرت وارز

ما تقریبا صد در صد مطمئن هستیم در فیلم "دکتر استرنج 2" با قضیه مالتی ورس و دنیاهای موازی در MCU آشنا خواهیم شد. و البته احتمال میدهیم که قضیه ایلومیناتی و انتقام جویان جدید میتوانند به داستانی بسیار معروف به نام "جنگ های پنهان" منتهی شوند که در دنیای کمیک در نتیجه آن دو داستان پدید آمد. یعنی وقتی دنیاهای مختلف با هم تصادف کردند تکه های باقی مانده از آنها با هم ترکیب شدند و دنیایی به نام "بَتل وُرلد" به وجود آمد که در آن دکتر دووم مثل یک خدای نیرومند بی همتا حکومت میکرد. خب ما که دکتر دووم را الان میتونیم در MCU داشته باشیم و ضمن اینکه میشه پایه و بنای دنیاهای موازی را در برخی فیلم های فاز 4 ریخت. پس همه چیز برای اقتباس سینمایی از روی این داستان آماده است.

و البته خوشبختانه سایت spidey.ir این داستان فوق العاده را در اینجا به طور کامل براتون ترجمه کرده است!

 

4- سه گانه گالاکتوس (The Galactus Trilogy)

سه گانه گالاکتوس (The Galactus Trilogy)

اخیرا بحث های زیادی بوده بر سر اینکه چهار شگفت انگیز چطور وارد MCU خواهند شد. کوین فایگی هم که تایید کرده برنامه هایی برای این گروه مهم مارول در فاز 4 داره. داستان های مختلفی برای معرفی آنها وجود دارد ولی از همه جالب تر "سه گانه گالاکتوس" است که در آن برای اولین بار شاهد حضور بزرگترین تهدید کیهانی جهان مارول یعنی «گالاکتوس» بودیم! درسته که به تصویر کشیدن نحوه به دست آوردن قدرت های چهار شگفت انگیز و Origin آنها مهم است ولی میشه آن را با گالاکتوس و حمله اش به زمین مرتبط کرد. ضمت اینکه اینجوری میشه پای شخصیت مهم و محبوبی همچون «موج سوار نقره ای" را هم به MCU باز کرد زیرا او نیز در این داستان خلق شد.

شما میتونید در اینجا با این داستان مهم آشنا شوید.

  

3- گالاکتوسِ بلعنده (Galactus the Devourer)

گالاکتوسِ بلعنده (Galactus the Devourer)

در این داستان شاخص و 6 قسمتی که سال 1999 به دست نویسنده ای توانمند به نام لویی سایمنسون نوشته شد، گالاکتوس دیوانه شده بود و مصمم بود کره زمین را نابود کنه! به همین دلیل پای اکثر قهرمانان درجه یک و نیرومند مارول به داستان باز شد. این داستان پیچش های زیادی داره و حقایق ناگفته زیادی را هم درباره پیشینه شخصیت های گالاکتوس و موج سوار نقره ای برملا میکنه. همچنین میتونه بهانه خوبی باشه برای اینکه انواع و اقسام قهرمانان مارول با گالاکتوس بجنگند. واقعا میتونه مورد خوبی برای فاز 4 مارول باشه.

 

2- آلتمیتس (The Ultimates)

آلتمیتس (The Ultimates)

یکی از تیم هایی که مارول میتونه در فاز 4 MCU بهش اشاره کنه، همین تیمه! چون شخصیت هایی مثل کاپیتان مارول و پلنگ سیاه در آن نقش کلیدی دارند. و این دو شخصیت هم قطعا در فاز 4 مارول حضور پررنگی خواهند داشت. از اون گذشته، در این تیم شخصیت های دیگری مثل مونیکا رامبو هم در این تیم هستند که در فیلم کاپیتان مارول بهش اشاره شد. آنها از دنیا بر علیه تهدیدات کیهانی محافظت میکنند و قطعا آشنایی با آنها میتونه بسیار برای علاقمندان به فاز 4 دنیای سینمایی مارول ضروری باشه. در این مقاله میتونید با این تیم آشنا شوید.

 

1- نابودی کامل (Annihilation)

نابودی کامل (Annihilation)

از مدتها پیش گفته شده بود که فاز 4 مارول حالتی کیهانی خواهد داشت و بهترین داستانی که میتونه این حال و هوا رو منعکس کنه، "نابودی کامل" (Annihilation) است که یکی از رویدادهای بسیار مهیج ماروله که سال 2006 منتشر شد و کاملاً حال و هوای کیهانی داره. راستش رو بخواهید در قرن بیست و یکم داستان های کیهانی مارول از رمق افتاده بودند ولی با این رویداد دوباره بعد از مدتی خیلی مطرح شدند . خلاصه داستانش اینه: «آنایلوس» اهل سیاره Arthos و حاکم دنیای "منطقه انرژی منفی" (Negative Zone) است. او شیفته اینه که به طور مستمر عمر خودش رو زیاد کنه و هر چیزی را که حس کنه موجودیتش رو به خطر میندازه نابودش میکنه. آنایلوس متوجه شد دنیای منطقه انرژی مثبت (Positive Zone)   داره بخش منطقه منفی را تصاحب میکنه. بنابراین لشگری به نام Annihilation Wave راه انداخت . بعدش معلوم شد این موج ، انرژی خودش رو از «گالاکتوس» (که اسیر شده بود) دریافت میکنه. بنابراین شماری از شخصیت های کیهانی مارول مجبور شدند با هم متحد بشوند تا آنایلوس رو متوقف کنند. واقعا این داستان برای فاز 4 مناسبه چون میتونه بسیاری از قهرمانان و تم های کیهانی مارول رو به هم ربط بده و شخصیت هایی مثل محافظین کهکشان ، ثور ، نُوا و اونجرز جدید را دور هم جمع کنه. ضمن اینکه آنایلوس در دنیای کمیک دشمن چهار شگفت انگیز هم بوده. پس میبینید که اکثر شخصیت های مد نظر مارول در فاز 4 میتونند از طریق این داستان به تصویر کشیده بشوند.

میتونید در این مقاله با این داستان بیشتر آشنا شوید.

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2019

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

داغ داغ! کمیک کان 2019: فیلم ها و سریال های فاز 4 دنیای سینمایی مارول فاش شد!

15 داستان کیهانی – حماسی برتر مارول 

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

شایعه داغ: مارول از گالاکتوس و تایرنت در فاز 4 دنیای سینمایی استفاده میکند!

خبرهای داغ و مهم درباره فیلم های آینده مارول

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

15 گزینه ای که میتوانند پس از ثانوس خبیث فاز بعدی دنیای سینمایی مارول باشند

20 فیلم بعدی مارول پس از انتقام جویان 4 چی هستند؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

M.ALI.S.S
#1 M.ALI.S.S 1398-09-05 17:38
به نظر من و با توجه به صحنه ی پس از تیتراژ آخرین فیلم فاز ۳ یعنی مرد عنکبوتی : دور از خانه ، شاهد اقتباسی از تهاجم مخفی خواهیم بود .
با اینکه داستان خاندان ام رو نخوندم (یا حتی بقیه ی داستان ها :-| ) ولی اسماشون نشون میده که داستانی طولانی دارند و اگه نظر من رو بخواهید ، خیلی بهتر میشه اگر مینی سریال های این داستان ها رو بسازند
نقل قول کردن
moali
#2 moali 1398-09-05 17:39
استاد دمتون گرم واقعا خسته نباشید، این مقاله CBR رو خیلی دوست داشتن و شما با قلم روونتون خیلی رنگ و لعاب بهش دادین.


راستش خودم به شخصه دیوونه کمیک جنگهای پنهان هستم، فانتزیِ مورد علاقم هم اینه که جنگ‌های پنهان آخرین فیلم کتاب دوم مارول باشه و ما توی یک فیلم ابرعظیم(قاعدتا بسیار بزرگتر از اندگیم و اینفینیتی) شاهد همه شخصیت‌های مثبت و منفی مارول اعم از نیو اونجرز و ایکس من اف‌اف و مارول نایت و... باشیم و چه آنتاگونیستی کازگریزماتیک‌تر از دووم؟! اگر هم بشه اون قاب‌بندی در آوردن اسکلت تانوس رو توش توسط دووم ببینیم که چه شود... :-* البته خب احتمالش به دلایلی کمه ولی خب تصور کردنش هم زیباست...


خاندان ام و تهاجم مخفی هم خیلی خیلی محتمله و امیدوارم یجوری بتونه معرفی اسکرالها در فیلم کپ مارول رو بشوره و ببره.

نیو اونجرز هم که با توجه به قهرمانان باقی مانده و رفتگان :cry: تقریبا قطعیه

خلاصه هر کدوم از این موضوعات خیلی محتمله و میتونه انرژی خاص خودشو به این فرانجایز تزریق کنه ولی خب به شخصه برام جنگ های پنهان یه چیز دیگس... ;-)
راستش منم خیلی هایپ مقاله بودم موقع خوندن غلطی پیدا نکردم


بازم مرسی از ترجمه عالیتون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45