15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

این مقاله به مناسبت بازی اسپایدرمن 2 بار دیگر در صفحه نخست سایت spidey.ir قرار میگیرد. 

مقدمه: همانطور که در این مقاله گفته شده، در طبیعت بسیاری از گونه‌های ابتدایی‌تر، تولید مثل غیرجنسی  (asexual reproduction) دارند. به این معنا که در این‌گونه‌ها نر و ماده وجود ندارد و اگر هم وجود دارد تولید مثل لزوماً وابسته به آمیزش جنسی نر و ماده با یکدیگر نیست. برای مثال می‌توان به باکتریها یا بسیاری از گونه‌های حشرات یا حتی برخی از خزندگان اشاره کرد. اما جالبه که بدونید سیمبیوت ونوم هم همین طوره و برای تولید مثل و تکثیر شدن نیازی به آمیزش جنسی نداره! به همین خاطره این همه سیمبیوت مختلف به راحتی از سیمبیوت ونوم تکثیر شده اند . معروف ترین این بچه ها، سیمبیوتی است که با یک قاتل زنجیره ای به نام «كِلتوس كسدي» (Cletus Kasady) پیوند خورد و در نتیجه موجودی بیرحم به نام «کارنیج» به وجود آمد. کارنیج نشون میده که اگه یک سیمبیوت میزبان روانی پیدا کنه چه فاجعه ای پیش میاد. کارنیج مدام دنبال طغیان و شورش است و مرد عنکبوتی خیلی وقت ها برای اینکه جلوش رو بگیره مجبور شده حتی با ونوم متحد بشه. ضمنا این را هم میدانیم که سیمبیوت از نژاد فضایی Klyntar است و یکی از خصوصیات این نژاد آن است که هر نسل از نسل قبل خودش قوی تر است. ونوم هم نهصد و نود هشتمین از Klyntar به شمار میاد و به همین دلیله که اینقدر قویه! ولی این نشون میده که سیمبیوت کارنیج، 999 مین از نسل Klyntar هستش و به همین دلیل از ونوم قوی تره! حالا در این مقاله جالب میخواهیم به اون دسته از قدرت های کارنیج اشاره کنیم که ونوم فاقد آنهاست!

همچنین توصیه میشه حتما مقاله های زیرا نیز درباره ونوم بخوانید:

10 قدرتی که ونوم دارد ولی کارنیج ندارد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

رتبه بندی قوی ترین سیمبیوت ها در عالم مارول

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره رابطه بین اسپایدرمن و ونوم بدانید!

15 حقیقتی که باید درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی (BLACK SUIT) بدانید

 

15- سیمبیوت کارنیج بسیار سخت تر از میزبان خود جدا می شود

 سیمبیوت کارنیج بسیار سخت تر از میزبان خود جدا می شود

برخلاف ونوم و دیگر سیمبیوت ها که از طریق سیستم عصبی با میزبان خود پیوند می خورند، کارنیج از طریق یک جراحت وارد دستگاه گردش خون کلتوس کسدی شد و در سطح سلولی با او پیوند خورد. و همین مساله آنها را تقریبا جداناپذیر می سازد و در ضمن بهشون مزایایی فیزیکی هم میدهد.  در واقع اتصال شان به قدری قوی است که معمولا آنها به عنوان یک موجود می شناسند. به همین دلیل کلتوس به جای استفاده از ضمیر "ما" (we) برای خطاب کردن خودش (مانند ونوم) ، از ضمیر "من" (I) استفاده می کند. درسته که کارنیج بسیاری از نقاط ضعف های ونوم را دارد اما به جای آنکه تحت نیروی عواملی مانند آتش از میزبانش جدا شود، این قابلیت را دارد تا به درون دستگاه گردش خون کلیتوس کسدی عقب نشینی کند. این حقه به کارنیج این اجازه را داده است تا حتی پس از نابودی احتمالی دوباره خودش را ترمیم کند. در واقع کارنیج کاملا در خون کلتوس کسدی حل شده است و اگر خون کسدی ریخته بشه سیمبیوت میتونه ازش تکثیر بشه!

 

14- کارنیج رفلکس های بسیار سریعی دارد

از آنجایی که در ابتدا مارول قصد داشت تا کارنیج را جایگزین ونوم کند (چون میخواست از ونوم یک ضد قهرمان بسازد) ، نباید جای تعجب داشته باشد که در بسیاری از موارد او نسخه کپی برابر اصل ونوم است. و البته از یاد نبریم همانطور که در این مقاله گفته بودیم سیمبیوت ها حس عنکبوتی اسپایدرمن را فعال نمیکنند. این چیزی که همیشه در نبرد بین ونوم و اسپایدرمن به ونوم برگ برنده میده تا همیشه یک قدم از پیتر جلوتر باشد. ولی کارنیج چون کاملا با سیمبیوت ترکیب شده پس در نتیجه میتونه کاملا از قابلیت های اون استفاده کنه. در نتیجه سرعت او در واکنش و رفلکس هایش از ونوم و اسپایدرمن بیشتر است.

 

13- کارنیج می تواند ۲۴ ساعته و بدون استراحت و وقفه بجنگد!

کارنیج می تواند ۲۴ ساعته و بدون استراحت و وقفه بجنگد

درست مانند همه سیمبیوت ها، سیمبیوت کارنیج توانایی های جسمانی کلتوس کسدی را به سطح فرابشری ارتقا می دهد. لازم نیست که ذکر کنیم که او می تواند سریع تر از هر انسان معمولی بدود کند ولی این استقامت و بنیه اوست که بسیار متمایز کننده است. در واقع به دلیل پیوند سلولی اش با سیمبیوت کارنیج، عضلات کسدی نسبت به بدن یک انسان عادی ، خستگی کمتری را ترشح می کنند. به همین خاطر، کسدی این توانایی را دارد که در  طول یک شبانه روز کامل و بدون هیچ اثرات جانبی توانایی های فوق بشری بدنش را در اوج نگه دارد. حتی مدتها بعد از خستگی و از پا افتادن حریف هایش، سیمبیوت کارنیج عطش خون ریزی خود را  تداوم میبخشد. ترسناک ترین قسمت این قدرت این است که به لطف سرعت،چابکی و حواس ارتقا یافته کارنیج، فرار کردن و مخفی شدن راه خوبی برای گریختن از او نیست، حتی بعد از 24 ساعت جنگیدن با او!

 

12- او می تواند تمام اعضای بدنش را ترمیم کند

12- او می تواند تمام اعضای بدنش را ترمیم کند

تمام سیمبیوت ها مقداری قدرت ترمیم دهی (Healing Factor) به میزبان های خود اعطا می کنند ولی کارنیج در سطحی بسیار بالاتر و متفاوت تر است. بارها کارنیج تلاش کرده تا کسدی را از زخم هایی که باعث مرگ حتمی می شوند محافظت کند. ما شاهد آن بوده ایم که پاهای قطع شده ،اعضای درونی بدن و حتی سر قطع شده کسدی توسط سیمبیوت کارنیج در عرض تنها چند ثانیه بازسازی و ترمیم شده اند! این بدین معناست که قدرت ترمیم دهی کارنیج از امثال ولورین و حتی ددپول بسیار قوی تر و موثر تر است! در شماره ۲۷ از سری دوم کمیک های ونوم به نویسندگی «کالن بان»، شاهد خارق العاده ترین قدرت ترمیم کنندگی سیمبیوت کارنیج بودیم .وقتی که سیمبیوت ونوم با «فلش تامپسون» پیوند خورده بود، با کارنیج مبارزه کرد و بدن او را تکه تکه کرد و ما شاهد بودیم که کارنیج تقریبا در همان لحظه تمام بدن خودش را از نو بازسازی و ترمیم کرد.

سرعت بالای این ترمیم شدن این اطمینان را به کسدی می دهد تا بی پروا به دشمنان خود هجوم ببرد. این توانایی را با ذات خشن و انرژی تمام ناپذیر او ترکیب کنید و ماشین کشتاری حاصل خواهد شد که بدون هیچ وقفه ای به کشتن و دریدن ادامه می دهد.

 

11- او از مجموع ونوم و اسپایدرمن نیز قوی تر است!

او از مجموع ونوم و اسپایدرمن نیز قوی تر است!

از همان ابتدای حضورش در دنیای کمیک یعنی شماره ۳۶۱ سری اول کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز مشخص بود که کارنیج ویلنی سرسخت و کله شق است. کارنیج در اولین مقابله اش با اسپایدی دهنش را صاف کرد (!) در واقع اسپایدرمن به قدری نگران این دشمن جدید بود که سعی کرد از دوستانش در اونجرز کمک بگیرد ولی آنها درگیر ماجراها و تهدیدات جهانی خودشان بودند. بنابراین اسپایدی به ناچار رفت سراغ ونوم و ازش کمک خواست تا برای شکست دادن کارنیج بهش کمک کنه. اما وقتی کارنیج هم ونوم و هم اسپایدرمن را باهم و به راحتی شکست داد مشخص شد که چقدر قدرتمند است! میگن زمانی که سیمبیوت کارنیج با کلتوس کسدی پیوند خورده می تواند جسمی به وزن ۸۰ تن را بلند کند ولی بنا به دلایلی که بعدا در همین مقاله بهش اشاره می کنیم، او حتی از این هم قوی تر است!

 

10- کارنیج در مقابل بیماری های زمینی مصونیت دارد!

کارنیج در مقابل بیماری های زمینی مصونیت دارد!

نجات دادن کسدی از زخم های مرگبار تنها کاری نیست که سیمبیوت کارنیج برای حفاظت از میزبانش انجام می دهد. در حقیقت قدرت ترمیم دهی خارق العاده سیمبیوت سیستم ایمنی ‌کسدی را نیز بهبود داده است. به همین علت کارنیج در مقابل تمام ویروس ها، بیماری ها و عفونت هایی که منشا زمینی دارند ایمن است. پس هر کسی که فکر می کند کارنیج به خاطر بیماری زمین گیر می شود، به شدت ناامید خواهد شد! این مقاومت افزایش یافته جسمانی، تمام چیزهایی که می توانند به فعالیت های بدنی کسدی صدمه بزنند یا آنها را از کار بیندازند را نیز در بر می گیرد. یعنی هرگونه دارو، سم یا ماده شیمیایی اگر میخواهد روی کارنیج تاثیر بگذارد باید در دوز بالا بهش تزریق شود. در مجموع سیمبیوت تحت هر شرایطی از میزبانش محافظت می کند و تا وقتی که کسدی با کارنیج پیوند خورده باشد تقریبا آسیب ناپذیر است!

 

9- کارنیج می تواند سلاح های کاملا شکل یافته شلیک کند!

کارنیج می تواند سلاح های کاملا شکل یافته شلیک کند!

در دورانی که سیمبیوت ونوم به اسپایدرمن متصل بود، یاد گرفت که چگونه با تولید تارهایی شبیه به عنکبوت به میزبانش اجازه دهد تا در سطح شهر تاب بخورد. وقتی ادی براک به میزبان بعدی ونوم تبدیل شد، این توانایی به ایجاد کردن پیچک هایی سلاح مانند برای استفاده در مبارزه تکامل یافت. وقتی هم که این توانایی به کارنیج به ارث رسید شاهد شلیک سلاح های پرتابی و خفنی از سوی او بودیم! کارنیج عموما در حال تبدیل کردن سیمبیوت به پیچک هایی دور بدن قربانی هایش و یا ساختن تبر هایی برای تکه تکه کردن آنها دیده می شود. اما هنگام حمله به حریفانی که ازش فاصله دارند ، او اغلب دشمنانش را با خار یا نیزه هایی تیرباران می کند. تنها مشکل این توانایی آن است که اگر کارنیج تیکه های پرتاپ شده را پس نگیرد، پس از چند ثانیه ناپدید می شوند.

 

8- ذهن کندویی

 ذهن کندویی

در یکی از معدود دفعاتی که کارنیج و کلتوس کسدی از یکدیگر جدا شده بودند، سیمبیوت او توسط "صنایع هال" گرفته شد تا رویش آزمایش شود. قبل از بازگشت پیش کسدی، سیمبیوت کارنیج به دکتر تنیس متصل شد و توانایی ساخت کپی هایی از خودش را بروز داد که می توانستند توسط خود سیمبیوت یا کسدی کنترل شوند (درست مانند آنچه که در مرحله نهایی بازی "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 " دیدیم). در شماره 4 سری کمیک های کارنیج که توسط «زب ولز» نوشته می شد و «کلیتون کرین» طراح آن بود، کارنیج از این قدرت تازه به دست آورده اش استفاده کرد تا تیمی به نام ایرون رنجرز را جذب خود کند. "صنایع هال" لباس های این تیم را با قطعاتی از زره ایرون من و تکه هایی از سیمبیوت درست کرده بود. کارنیج هم توانست این تکه ها و قطعات را جذب خود کند تا به هیولایی تبدیل شود که قبلا نظیرش را شاید در انیمه Voltron دیده بودیم!  

هیولای کارنیج

وقتی که ایرون من سعی می کند تا کنترل این لباس ها را با استفاده از یک ویروس کامپیوتری بر عهده بگیرد،کارنیج حتی قادر  شد تا به زره تونی نفوذ کند. در نتیجه تونی مجبور شد تا از لباسش خارج شود!

 

7- کارنیج می تواند اندازه و قدرتش را افزایش دهد

کارنیج می تواند اندازه و قدرتش را افزایش دهد

انگار نه انگار که کارنیج تو حالت "عادیش" هم به اندازه کافی کشنده است تازه میتونه بزرگتر و قوی تر هم بشه! گاهی دیده شده کلتوس کسدی قادر است تا اندازه سیمبیوت و قدرت نسبی خود را با تغذیه کردن از مقدار زیادی ماده افزایش دهد. در شماره ۱ کمیک Carnage U.S.A ، کسدی تصمیم می گیرد تا یک شهر مخصوص بسته بندی گوشت در ایالت کلرادو را تصرف کند. در اولین مرحله از این حمله، کارنیج به یکی از کارخانه های بسته بندی گوشت حمله می کند و هزاران جسد گاو و تعدادی از کارگران آنجا را می خورد! سپس کارنیج شروع به پخش کردن جسم خودش در سطح شهر (از راه لوله های آب) میکند و تک تک شهروندان را تسخیر میکند. البته کارنیج این توانایی را از دست می دهد چرا که دکتر اختاپوس (آن زمان که در جسم پیتر پارکر به عنوان مرد عنکبوتی برتر فعالیت می کرد) یک ماده شیمیایی برای از کار انداختن سیمبیوت ساخته بود. البته کارنیج بعدها این قدرت را به شکلی ضعیف تر و با استفاده از کتاب جادویی به نام "دارک هولد" بدست آورد.

 

6- کنترل ذهن

کنترل ذهن

درست مانند تمام سیمبیوت ها، کارنیج توانایی برقراری ارتباط ذهنی با میزبانش را دارد. اما کارنیج قدرت قرار دادن افکار در ذهن مردم و حتی کنترل کردن بدنشان را نیز دارد. در کمیک Carnage: Mind Bomb، یک روانکاو به نام «متیو کرتز» باور دارد که در درمان کلیتوس کسدی کشف عظیمی انجام داده است. اما کارنیج با پیچکی مغزش را سوراخ می کند و ذهنش اسیر کسدی می شود! در شماره 1 از کمیک Carnage U.S.A نیز وقتی کارنیج تمام شهر رو در ایالت کلرادو که در بالا شرح داده شد تحت کنترل خود میگیرد، یک تیم از اونجرز برای مقابله با این مشکل ظاهر می شوند. کاپیتان امریکا، هاکای، ثینگ و ولورین در یک چشم بهم زدن تحت کنترل کارنیج قرار می گیرند چرا که او می خواست این موضوع فقط بین خودش و اسپایدرمن باشد!

 

5- او دیگر با امواج صوتی ضعیف نمی شود

او دیگر با امواج صوتی ضعیف نمی شود

تقریبا در تمام دوران حضور او در دنیای کمیک، کارنیج دو نقطه ضعف داشته که بین تمام سیمبیوت ها مشترک است: آتش و موج های صوتی. ولی کارنیج یکی از این دو نقطه ضعف را به واسطه قدرت های جادویی یکی از خدایان ارشد به نام Chthon از دست داد. اون کتاب دارک هولد رو که قبلا بهش اشاره کردیم رو یادتونه که؟ این کتاب نه تنها برخی از قدرت های ذهنی کارنیج را برگرداند بلکه باعث شد دیگر نسبت به حملات صوتی آسیب پذیر نباشه. پس الان اگر کسی باشه که قدرت جادویی نداشته باشه و نتونه اثر جادوی Chthon رو خنثی کنه ، فقط یک راه برای ضربه زدن به کارنیج داره: تفنگ شعله افکن!

 

4- آیا او گاهی اوقات یک خون آشام است؟!

 آیا او گاهی اوقات یک خون آشام است؟!

در شماره 2 از کمیک New Avengers   که توسط «مایکل برایان بندیس» نوشته شد ،کارنیج به عنوان یک خون آشام معرفی شد! البته برخی از طرفداران با این مساله مخالفت کرده اند و آن را یک اشتباه سهوی از سوی نویسنده میدانند. در واقع بندیس اینجوری کارنیج را معرفی کرد: سیمبیوتی بیگانه، قاتل و خون آشام !  درست در صفحه بعدی، «جسیکا جونز» این موضوع را دوباره تایید می کند: "نذارین بهتون دست بزنه! اون از انسان ها تغذیه می کنه!" مساله اینه که به جز بندیس کسی دیگری کارنیج را به صورت خون آشام نشان نداده است . ضمن اینکه او این ایده را برای کارنیج در کمیک های Ultimate Spider-Man استفاده کرده بود . بنابراین هواداران میگن بندیس شاید دنیای اصلی مارول رو با دنیای کمیک های Ultimate اشتباه گرفته بوده!!!

 

3- کلون سازی از مردم (یه جورایی!)

 کلون سازی از مردم (یه جورایی!)

حالا که از کارنیج دنیای التیمت صحبت کردیم ، باید بگوییم در این دنیا سیمبیوت ها به جای آنکه منشا فضایی داشته باشند، در آزمایشگاه و توسط پدر «پیتر پارکر» و پدر «ادی براک» خلق شده اند. کارنیج وقتی ساخته شد که دکتر «کرت کانرز» (لیزارد) مقداری از خون پیتر و خون خودش را با لباس اریجینال ونوم ترکیب کرد. کارنیج دنیای التیمت تنها در یک شرایط می توانست زنده بماند و آن هم تغذیه کردن از مردم و DNA آنها بود (درست مثل یک خون آشام!) و در نهایت گوئن استیسی را نیز به همین روش کشت‌. 

گوئن - کارنیج

وقتی گوئن دوباره زنده شد، آیرون من توضیح داد که کارنیج یک کلون کامل و عالی از گوئن با تمام خاطراتش ساخته تا به عنوان میزبانش عمل کند. خوانندگان بعدا فهمیدند که در واقع این کلون توسط دستیار کرت کانرز (بن رایلی) و دکتر اختاپوس و با استفاده از DNA گوئن و کارنیج ساخته شده است. داستانش اینجا ترجمه شده است. میتونید داستان زنده شدن گوئن را هم اینجا بخوانید.

 

2- او می تواند خودش را به اندازه ابعاد سلولی کوچک کند!

 او می تواند خودش را به اندازه ابعاد سلولی کوچک کند!

در یکی از عجیب ترین داستان های کارنیج، او خودش را در ابعاد مولکولی کوچک کرد تا بتواند از میان کابل برق عبور کند!!! او که از اسارت در تیمارستان "راون کرافت" خسته شده بود، خودش را به لطف قدرت های دیوانه وار و عجیبش آزاد می کند: در کمیک Venom: Carnage Unleashed ، کسدی قبول می کند تا رایت زندگی اش را به یک شرکت بازی ویدیویی سازی بفروشد به شرط آنکه بتواند در زندان یک کامپیوتر داشته باشد. این کامپیوتر کاملا از کامپیوتر های دیگر جدا است به جز یک کامپیوتر در مرکز شرکت بازی سازی. کسدی از این اتصال یک طرفه استفاده می کند تا خودش را به بازی ساز برساند و او را مجبور کند تا "راون کرافت" را هک و او را آزاد کند!

 

1- کشتن بی هدف و وحشیانه

 کشتن بی هدف و وحشیانه

این یک قدرت یا توانایی خاص نیست اما چیزی که واقعا کارنیج را از ونوم متمایز می کند، اخلاقیات است. البته دست های ادی براک خیلی کم هم به خون آلوده نشده ولی حتی در بدترین حالت هم او یک قاتل روانی نیست. کارنیج به تنهایی و به لطف قابلیت هایی که در همین  مقاله گفتیم یک نیروی بسیار قوی است اما چیزی که او را به یک خطر جدی تبدیل می کند، ذات یاغی و غیرقابل پیش بینی اوست. یکی از خالقین کلتوس کسدی به نام «اریک لارسن»، گفته است که او را با الهام از شخصیت جوکر ساخته است و همین برای فهمیدن ذات او کافی است. شاید جنون او بعضی اوقات در مبارزه به کاریش بیاید اما رفتار های دمدمی مزاج گونه برایش دردسر ساز شده اند. شکنندگی ذهنی باعث شده خیلی ها ازش سو استفاده کنند. در واقع در حالی که ونوم قادر بود تا به بلوغ شخصیتی برسد و به یک ضد قهرمان تبدیل شود، کارنیج همیشه فقط می تواند یک نیرو برای کشتار و تخریب باشد.

 

آرین احمدی

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی قوی ترین سیمبیوت ها در عالم مارول

کمیک "کارنیج نهایی" (ULTIMATE CARNAGE) ترجمه شد + لینک دانلود

اولین حضور ونوم در دنیای کمیک ترجمه شد

کمیک "مردعنکبوتی نهایی: بازگشت ونوم" ترجمه شد + لینک دانلود

رویداد پادشاه سیاه پوش (KING IN BLACK) را با ترجمه فارسی بخوانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 میزبان سیمبیوت کارنیج به غیر از «کلتوس کسدی»!

رویداد «کارنیج مطلق»  چطور آغاز شد؟

10 قدرتی که ونوم دارد ولی کارنیج ندارد!

10 حقیقتی که باید درباره رابطه بین اسپایدرمن و ونوم بدانید!

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 تا بدترین و وحشتناک ترین کارهایی که کلتوس کسدی/کارنیج تا به حال انجام داده است!

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

نویسنده کمیک بوک های VENOM به مرگ تهدید شد!

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

لینك دانلود كمیك ونوم – VENOM

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

MehdiEvil
#1 MehdiEvil 1398-04-27 18:52
مقاله جالبی بود من که با قدرت ساخت سلاح و ذهن کندویی خیلی حال کردم.
یه تشکرم کنم از دوست عزیزم آرین جان بابت نوشتن همچین مقاله ای که دانش کمیکیش رو نشون میده. :-)
نقل قول کردن
R.G.A
#2 R.G.A 1398-04-27 19:02
مرسی آقا آرین خیلی بهمون حال دادی . سپاس. فقط یه سوال؟
میشه برای تاکسین (پسر کارنیج) هم مقاله بنویسید؟ :-)
نقل قول کردن
Unknown
#3 Unknown 1398-04-27 19:10
به به چه مقاله ای دستتون درد نکنه... واقعا از این نقاله لذت بردم :-)
نقل قول کردن
R.G.A
#4 R.G.A 1398-04-27 19:29
به نقل از R.G.A:
مرسی آقا آرین خیلی بهمون حال دادی . سپاس. فقط یه سوال؟
میشه برای تاکسین (پسر کارنیج) هم مقاله بنویسید؟ :-)

میشه حداقل مقاله ۲۰ حقیقتی که درباره کارنیج نمیدانستید رو هم بنویسید؟ با تشکر
R.G.A
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#5 Pooya-Spidey 1398-04-27 21:04
بسیار زیبا و عالی و جامع و دقیق.
دیگه آدم توی کمیک کارنیج مطلق حالش گرفته نمیشه اگه مثلا اسپایدی بعد از کلی نقشه کشیدن بره و متوجه بشه این کارش روی کارنیج اثر نداره به لطف مقاله آقای احمدی :-)
نقل قول کردن
mikelanj
#6 mikelanj 1398-04-27 21:45
ممیدونم جاش نیست :
اما میشه یه مسابقه نقاشی دیگه راه بندازین ؟
نقل قول کردن
iron-man 2019
#7 iron-man 2019 1398-04-27 23:43
شکی نیست که کارنیج از خفن ترین های مارول هست و این مقاله از خفن ترین های سایت!ممنون آقای آرین احمدی. :D
Love you!
نقل قول کردن
persian_spider
#8 persian_spider 1398-04-28 09:03
مقاله عالی بود ولی دوتا نکته رو بگم اول اینکه شماره 10 رو قطعا ونوم هم داره البته به نظر من چون اکثر کسایی که healing factor دارن به بیماری ها زمینی حتی چیز هایی حتی مثل پرتو های رادیو اکتیو مقاوم اند . مثلا خیلی مسخرس بگیم ونوم مریض شده یه مسموم شده .

دوم اینکه کانال death battle رو یادتونه نبرد شخصیت های مختلف رو میگذاشت ؟ قبلش هم درمورد هرشخصیت مطابق کمیک توضیح میداد.
تو یکی از نبرد ها که مال کارنیج و یه دختره فکر کنم تو انیمه بود تو توضیحات کارنیج گفت ونوم نسبت به کارنیج بدن مقاوم تری داره! یه کمیک نشون داد یارو با شات گان زد به کارنیج کارنیچ کلش چند تیکه شد ولی بعد درمان شد و برگشت سرجاش ولی اگه با شات گان به ونوم بزنیم قطعا کلش چند تیکه نمیشه .
نقل قول کردن
رضا طهماسبی
#9 رضا طهماسبی 1398-04-28 11:33
سلام به شما عزیزان - دیدم بحث داغه و همه تو این موضوع هستن - یه جورایی این پست اسپمه و ربطی به موضوع نداره ولی تو موضوع های دیگه گفتم اصلا انگار نه انگار -- خب بریم سر اصل مطلب --- با مرور فیلم های مارول به یه نتیجه رسیدم -- همونطور که ثور در فیلم انتقام جویان عصر التران گفت ( اشاره به اسکارلت ویچ و کوئیک سیلور ) اینا قدرتشون از این سنگه (سنگ ذهن) ولی قدرتشون به پاش هیچه و هیچ چیز توان تخریبش رو نداره حتی خودشون -- اما تو فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت یا همون بینهایت دیدیم که اسکارلت ویچ تونست سنگ ذهن رو نابود کنه ---- چطور چنین چیزی ممکنه بر اساس حرف های ثور و قبلا هم گفته شده که مارول هیچ چیز رو بدون دلیل وارد mcu نمیکنه - پس الان این موضوع یه خورده جدید -- کسی نظری داره بگه
نقل قول کردن
Mohsenrokhgar
#10 Mohsenrokhgar 1398-04-28 12:24
مقاله عالی بود
بسیار لذت بردیم
امیدواریم هم ونوم هم کارنیج رو بتونیم تو ام سی یو ببینیم
نقل قول کردن
رضا طهماسبی
#11 رضا طهماسبی 1398-04-29 10:23
به نقل از mstreza:
سلام به شما عزیزان - دیدم بحث داغه و همه تو این موضوع هستن - یه جورایی این پست اسپمه و ربطی به موضوع نداره ولی تو موضوع های دیگه گفتم اصلا انگار نه انگار -- خب بریم سر اصل مطلب --- با مرور فیلم های مارول به یه نتیجه رسیدم -- همونطور که ثور در فیلم انتقام جویان عصر التران گفت ( اشاره به اسکارلت ویچ و کوئیک سیلور ) اینا قدرتشون از این سنگه (سنگ ذهن) ولی قدرتشون به پاش هیچه و هیچ چیز توان تخریبش رو نداره حتی خودشون -- اما تو فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت یا همون بینهایت دیدیم که اسکارلت ویچ تونست سنگ ذهن رو نابود کنه ---- چطور چنین چیزی ممکنه بر اساس حرف های ثور و قبلا هم گفته شده که مارول هیچ چیز رو بدون دلیل وارد mcu نمیکنه - پس الان این موضوع یه خورده جدید -- کسی نظری داره بگه

دوستان عزیز - نظری ندارید درباره این سوال ؟؟
نقل قول کردن
persian_spider
#12 persian_spider 1398-04-29 14:37
به نقل از mstreza:
به نقل از mstreza:
سلام به شما عزیزان - دیدم بحث داغه و همه تو این موضوع هستن - یه جورایی این پست اسپمه و ربطی به موضوع نداره ولی تو موضوع های دیگه گفتم اصلا انگار نه انگار -- خب بریم سر اصل مطلب --- با مرور فیلم های مارول به یه نتیجه رسیدم -- همونطور که ثور در فیلم انتقام جویان عصر التران گفت ( اشاره به اسکارلت ویچ و کوئیک سیلور ) اینا قدرتشون از این سنگه (سنگ ذهن) ولی قدرتشون به پاش هیچه و هیچ چیز توان تخریبش رو نداره حتی خودشون -- اما تو فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت یا همون بینهایت دیدیم که اسکارلت ویچ تونست سنگ ذهن رو نابود کنه ---- چطور چنین چیزی ممکنه بر اساس حرف های ثور و قبلا هم گفته شده که مارول هیچ چیز رو بدون دلیل وارد mcu نمیکنه - پس الان این موضوع یه خورده جدید -- کسی نظری داره بگه

دوستان عزیز - نظری ندارید درباره این سوال ؟؟


در واقع میشه یه جوری گفت چون توانی کنترل ذهن اسکارت ویچ خیلی شبیه سنگ ذهن باعت یه نوع ارتباط بین اون و سنگ ذهن شده و واندا بااستفاده از قدرت خود سنگ ذهن اونرو نابود کرده.هیچ کدام سنگ های ابدیت نابود نمیشوند مگر با قدرت خودشون واندا هم به این روش این کارو کرد.
چون تو خود اندگیم تانوس با قدرت خود سنگ ها اونارو نابود کرد حالا راه ارتباط تانوس با سنگ دسکشش بود مال واندا قدرتش.


راستی در مورد رقابت ونوم و کارنیج من به یه سایت معتبر خارجی رفتم و تو اون سایت در این مورد کلی نکات رو گفته بود و با در نظر گرفتن انها ونوم رو پیروز نبرد اعلام کرد خیلی دلیل داشت مثلا یکیش این بود که ونوم میزبان خیلی قوی تر
هم از نظر جسمی و هم از نظر فکری و ذهنی نسبت به کارنیج داره مثلا اگه سیمبیوت هاشون رو در نظر نگیریم ادی به راحت برنده میشه یه از نظر ذهنی هم باید بگم که یه دلیل دیگه هم داره که کارنیج خودش و سیمبیوت رو جمع نمیبنده مثل ونوم!چون کاسدی کاری کرده که سیمبیوت کارنیج فقط یه مهمان نباشه و اجازه ورود و کنترل خیلی زیاد رو به اون داد و به صورت کامل خودش رو در اختیار اون گذاشته ولی ادی چون میدونه ممکنه سیمبیوت به کسی آسیب بزنه این کارو نکرده. یادتونه ادی برای شکست اسپایدی چقدر برنامه ریزی و استراتژی داشت ؟حالا روانپریشی که اصلا فکر نمیکنه و استراتژی نداره و فقط حمله میکنه رو در نظر بگیرید.
توانا بود هرکه دانا بود ز دانش ونوم کارنیج نابود بود
:lol:
نقل قول کردن
mohammad noori
#13 mohammad noori 1400-07-14 17:20
عالی :lol:
نقل قول کردن
Amirreza-85
#14 Amirreza-85 1400-07-16 20:00
عالی بود حرف نداشت درسته من از ونوم خیلی خوشم میاد ولی در شرایط برابر کارنیج خیلی قویتر از ونومه واقعا چندتا از موردا خیلی جالب بود و نمیدونستم.عالی بود :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45