شغل های مناسب اعضای "انتقام جویان"

شغل های مناسب اعضای "انتقام جویان"

این بار با یه مقاله بسیار جالب و Fun برگشتیم!

مقدمه: راستش بچه که بودم، گاهی با خودم فکر میکردم که اگر بروس وین / بت من یه ابرقهرمان نبود، پس حتما یه دزد خیلی ماهر می شد! شاید سوالاتی از این دست برای شما ها هم پیش اومده باشه. مثلا تا حالا شده با خودتون فکر کنید که اگر اعضای انتقام جویان ابرقهرمان نبودند، چیکار می کردند و چه شغلی مناسب آن ها می بود؟ اگر اونا تنها انسان های عادی و شبیه دیگران بودند، به سمت چه کاری گرایش پیدا می کردند؟ ما توی این مقاله قصد داریم به همین سوال پاسخ بدیم و نگاه کاملا متفاوتی به اعضای انتقام جویان داشته باشیم.

 

10- کاپیتان آمریکا: معلم هنر دبیرستان

کاپیتان آمریکا: معلم هنر دبیرستان

از همون اول اومدیم سراغ رهبر تیم! خب، همونطور که احتمالا خیلی از کمیک فن ها اطلاع دارند، استیو راجرز به نقاشی و طراحی علاقه داره.. البته ما خبر نداریم که او تا چه اندازه عاشق این کاره اما خب احتمالا اگر او مجبور می شد که یه شغلی رو برای خودش انتخاب کنه، توی همین زمینه وارد می شد. البته بگم که این کار یه جورایی بهش میاد! سعی کنید استیو راجرز رو با اون موهای بلوند توی یه کلاس درس تصور کنید در حالی که جلوی جمعی از بچه ها داره از شگفتی های هنر میگه! مطمئن باشید اگر این طور میشد، او بهترین و خوش قلب ترین معلم هنر لقب میگرفت و راستش من خودم به شخصه هر کاری میکردم تا سر کلاس او حضور داشته باشم!

 

9- هاکای: موسیقیدان

هاکای: موسیقی دان

خیلی خب، ببینید ما فقط به خاطر ظاهر او توی فیلم Endgame که هم خفن و هم یه جورایی شبیه نوازنده های راک بود، چنین شغلی رو برای او انتخاب نکردیم، بلکه شخصیت و مهارت هایش رو هم در این مورد مد نظر قرار دادیم. همونطور که اطلاع دارید، کلینت بارتون شخصیت خودکفایی داره و دنباله رو اهداف خودشه. بنابراین او مسلما سمت کاری میره که بتونه از تمام استعداد و دقتی که داره توی اون کار بهره ببره. در هر حال موسیقی میتونه کار مورد علاقه او باشه، اگر باور نمیکنید تنها کافیست که دستان با مهارت او رو در حال نواختن گیتار یا پیانو زدن تصور کنید!

 

8- بروس بنر: استاد دانشگاه

 بروس بنر: استاد دانشگاه

دکتر بروس بنر یه نابغه خلاق بود پیش از اینکه اون موجود سبز رنگ و عظیم الجثه وارد زندگیش بشه، هر چند هنوز هم میتونه از اون دانشی که داره استفاده بکنه. او یک مرد واقعی اهل علم (A Real Man of Science) است و یقینا یکی از برترین های دنیای مارول در این زمینه می باشد (این مقاله را مطالعه کنید) از طرفی، بروس بنر اخلاق شایسته و بسیار خوبی داره. بنابراین وقتی که دیگه خطر تبدیل شدن او به آن موجود مخرب و سبز رنگ وجود نداشته باشه، مسلما دانشجویان میتونند یه کلاس درس فوق العاده سرگرم کننده ای رو با او داشته باشند. شما چطور، دوست دارید دکتر بنر استاد فیزیک یا حتی شیمی شما باشه؟!

 

7- واندا مکسیموف: نقاش یا مجسمه ساز!

واندا مکسیموف: نقاش یا مجسمه ساز!

خب قبلش بگم که ما خودمون یه مجسمه ساز پنجه طلا اینجا داریم، اما خب بد هم نمیشه اگر یه همکار هم واسش پیدا کنیم! واندا مکسیوف که اخیرا در فیلم های مارول بسیار درخشیده، از شخصیت های مهم و محبوب ماروله. مطمئن باشید که اگر این همه اتفاق بد توی زندگیش رخ نمیداد، با استعدادی که داره میتونست به هر جایی که میخواست برسه! او بنظر میرسه مناسب کارای هنری باشه، یه کاری مثل مجسمه سازی یا نقاشی. اینطوری میتونه از دستاش و هنرش به جای نابود کردن در جهت خلق کردن بهره ببره! برای من یکی خیلی راحته که او را در حالی تصور کنم که جلوی یه سه پایه نقاشی ایستاده و در حالی که قلم مویی به دهان گرفته، داره درباره ایده های جدید و بکر هنری فکر میکنه! یا اینکه یه گوشه نشسته و مشغول ساخت تندیس های زیبا در ابعاد مختلفه!

 

6- ناتاشا رومانوف: مشاور املاک!

ناتاشا رومانوف: مشاور املاک!

خب همونطور که اطلاع دارید، رومانوف مهارت خوبی توی استفاده از کلمات و صد البته زبان بدن Body Language)) داره. به عنوان مثال یادتون نرفته که چطور توی فیلم اول انتقام جویان از لوکی، اطلاعاتی که نیاز داشتند رو گرفت. بنابراین او مسلما یه مشاور املاک بی نظیر میشه و به راحتی میتونه با مردم گفتگو و اونارو قانع بکنه! البته باید بگم که اگر توی اون شرایط، هنوز هم یه بلک ویدو می بود، دیگه نمیشد بهش لقب یه مشاور املاکی خوب رو داد! چرا که اینطوری یا همه رو فریب می داد یا اگر کسی باهاش خوب تا نمیکرد، طرف رو حسابی به سزای اعمالش میرسوند!

 

5- ثور: مربی ورزشی

ثور: مربی ورزشی

بگید ببینم، کدومتون دوس ندارید توی یه باشگاهی که ثور، با اون اندام عضلانی مربی اونجاست، ثبت نام کنید؟ البته بگم که اگر ثور یه انسان عادی بود و هنوز هم همچین اندامی داشت، خب یقینا یه برنامه تمرینی خیلی سخت و طاقت فرسا رو دنبال میکرده! واقعا اگر ثور یه ابرقهرمان نبود و نمیتونست هر روز بره و بزنه چند تا خلافکار رو نفله بکنه، دیگه چه کاری جز مربی ورزشی مناسب کسی با این مشخصاته؟ بهتون پیشنهاد میکنم ثور رو در حالی که موهاش رو دم اسبی بسته و داره روی دستگاه های بدنسازی تمرین میکنه تصور کنید، یا در حالی که داره روی شاگرد هاش فریاد میزنه تا عملکرد بهتری داشته باشند!

 

4- وار ماشین: مربی فوتبال

وار ماشین: مربی فوتبال

خب راستش من اهل فوتبال نیستم اما با توجه چیزایی که ازش میدونم، بنظرم رودی رودز یه جورایی مناسب این کاره! ما این شخصیت رو تا به حال در چند فیلم مشاهده کردیم و همه باهاش آشنا هستیم. رفتار دمدمی مزاج و تجربه فعالیت های نظامی و همچنین قلب مهربانی که داره باعث میشه بتونه به یه مربی فوتبال فوق العاده تبدیل بشه. او یقینا زمان زیادی رو برای بازیکنان تیمش صرف میکنه و هواشون رو داره، البته مطمئنا گاهی سخت گیر هم میشه و حواسش هست که همه به خوبی تمرین کنند. بنظرم تیمی که رودی رودز مربی اون باشه، عملکرد شگفت انگیزی درست همانند یک ماشین جنگی خواهد داشت!

 

3- پلنگ سیاه: وکیل !

پلنگ سیاه: وکیل !

بله دیگه! کار مناسب پادشاه واکاندا در یه زندگی نرمال وکالت هست! تچالا به قولا کلام خوبی داره، با وقار و با متانته و به موقعش هم جدی و درنده هست. او هر ویژگی که یه وکیل خوب باید داشته باشه رو داره! به همین دلیل میتونه به هر نوع وکیلی که بخواد تبدیل بشه از جمله وکیل کیفری که کارش معمولا گذروندن وقت با آدم بد هاست، وکیل پزشکی که با حقوق بیماران سر و کار داره و یا یه وکیل حقوقی تا از حق موکلش در برابر اتهامات دفاع بکنه. در هر حال، او به کسی تبدیل میشه که به دیگران اهمیت میده و دنبال عدالته. بنابراین چه به عنوان پلنگ سیاه شناخته بشه و چه خارج از لباسش یه کار متفاوت و عادی رو در پیش بگیره، او همچنان یه قهرمان باقی میمونه.

 

2- ویژن: کتابدار !

ویژن: کتابدار !

ویژن یا همان جارویس، یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های MCU بود، اما متاسفانه در فیلم جنگ بی نهایت به طرز غم انگیزی توسط ثانوس کشته شد. او در واقع یه روبات بود اما یه روبات مهربان و عاطفی! که البته همین مورد باعث میشه که بتونه یه کتابدار فوق العاده بشه! چون از اونجایی که یه روباته، بنابراین سرشار از اطلاعاته و به طور کامل با علوم این کار آشنایی داره، کتاب هارو به خوبی میشناسه و در سریع ترین زمان میتونه کتاب مورد نظر مراجعه کننده رو بهش معرفی کنه. با وجود او به هیچ نوع فناوری دیگه ای نیاز نیست. راستی اینم باید اضافه کنم که ویژن قد بلندی داره و برای اینکه به کتاب های قفسه های بالایی برسه نیازی پلکان نداره!

 

1- مرد آهنی: میلیاردر، عیاش، بشر دوست!

 مرد آهنی: میلیاردر، عیاش، بشر دوست!

اگر بخوایم صادقانه بگیم، تونی استارک حتی بدون زره هایش هم باز تونی استارکه! یه میلیارد خوش گذران و بشر دوست! فیلم اول و سوم این شخصیت این مسئله رو به طور کامل ثابت کرد. بنابراین او میتونه مغز متفکر و منبع ثروت چندین کمپانی و سازمان ناسود بر یا برنامه های کمک رسانی و دلگرم کننده باشه. و یا همچنین میتونه برای داشتن طبیعتی بهتر تلاش بکنه، همونطور که رابرت داونی جونیور -نسخه دنیای واقعی او- داره اینکارو انجام میده. استارک میتونه در TED Talks شرکت بکنه، برای بسیاری از افراد جامعه انگیزه به وجود بیاره و در نهایت، دنیایی بهتر بسازه. البته از اونجایی که یه نابغه واقعیه میتونه بخشی از ناسا باشه و سطح علمی اون رو چندی پله ارتقاء بده، هر چی که باشه او کسی هست که تونست راه سفر در زمان رو کشف بکنه!

 

 محمد امین حیاتی

Cap-Spider Potter

Copyright © 2019 spidey.ir All rights reserved

منبع: سایت CBR

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 قانونی که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی باید رعایت کنند

15 دفعه ای که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی را اسپویل کردند!

15 بازیگر بزرگی که هم در فیلم های مارول بوده اند هم در فیلم های دی سی!

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی مارول نمیدانستید

کدام بازیگر سینما بیشترین نقش کمیک بوکی را بازی کرده است؟

20 بازیگری که نقش بیش از یک شخصیت را در MCU ایفا کرده اند

20 بازیگر درجه 2 که به لطف فیلم های مارول درجه 1 شدند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

sara
#1 sara 1398-06-18 12:17
دستون درد نکنه عالی بود فقط ای کاش Top 20 بود تا شخصیت های بیشتریرو میذاشتید
نقل قول کردن
hassan91
#2 hassan91 1398-06-18 14:53
مقاله ی جالبی بود. من خودم هم جسارت کردم واسه چنتا شغل گفتم :lol:
پیتر پارکر هم میتونه یه عکاس خوب باشه همینطور هم که هست :-* :-|
پیتر کوئیل یا استار لرد میتونه یک رقاص باشه :D
دکتر استرنج که جراح بوده :-)
کاپیتان مارول خلبان.

مال شخصیت های دی سی رو هم دوس دارم بگم (البته با اجازه):

بروس وین / بتمن یه کارگاه زبده (البته اگه گرایشش کاری خوب بود نه مجرامانه)

کلارک کنت / سوپرمن به خبرنگار

شاهزاده دایانا / واندر وومن رئیس انجمن دفاع از حقوق زنان :-|

بری آلن / فلش تو آتش نشانی کار میکرد

آرتور / آکوامن ملوان میشد

البته من اینا رو چشم بسته غیب گفتم :-* :-* :lol:
نقل قول کردن
sara
#3 sara 1398-06-18 15:34
به نقل از hassan91:
مقاله ی جالبی بود. من خودم هم جسارت کردم واسه چنتا شغل گفتم :lol:
پیتر پارکر هم میتونه یه عکاس خوب باشه همینطور هم که هست :-* :-|
پیتر کوئیل یا استار لرد میتونه یک رقاص باشه :D
دکتر استرنج که جراح بوده :-)
کاپیتان مارول خلبان.

مال شخصیت های دی سی رو هم دوس دارم بگم (البته با اجازه):

بروس وین / بتمن یه کارگاه زبده (البته اگه گرایشش کاری خوب بود نه مجرامانه)

کلارک کنت / سوپرمن به خبرنگار

شاهزاده دایانا / واندر وومن رئیس انجمن دفاع از حقوق زنان :-|

بری آلن / فلش تو آتش نشانی کار میکرد

آرتور / آکوامن ملوان میشد

البته من اینا رو چشم بسته غیب گفتم :-* :-* :lol:

بقیه شخصیت های مارول:
درکس: کشتی گیر
گامورا: چاقو ساز
نبیولا: هکر
راکت: سازنده اعضای مصنوعی بدن
تانوس: نظامی رده بالا
لوکی: شعبده باز
نقل قول کردن
AB.A.M
#4 AB.A.M 1398-06-18 15:52
مقاله خوبی بود با تشکر از آقای حیاتی برای ترجمه.
نقل قول کردن
Arsham
#5 Arsham 1398-06-18 16:33
ممنون خیلی مقاله جالبی بود.

خخخخخ فکر کن بروس بنر استاد دانشگاه بشه.بیچاره دانش جوهاش! جرئت نمیکنن یه ذره سر و صدا کنن بیچاره ها باید آروم بشینن یه گوشه صداشون درنیاد وگرنه دهنشون سرویسه:D :D :D

ببخشید عمو مختار دیگه تو سایت نمیان؟
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#6 Pooya-Spidey 1398-06-18 17:02
ممنون از آقای حیاتی بابت ترجمه این مقاله خیلی زیبا و فان و جالب بود.
ولی ای کاش CBR پیتر پارکر رو هم توی این مقاله میذاشت هرچند که به احتمال زیاد همون عکاس براش انتخاب می شد.
بازم ممنون
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#7 Pooya-Spidey 1398-06-18 17:03
#2
خوبه خودت قبول داری چشم بسته غیب گفتی !!! :lol: :D :lol: :lol:
نقل قول کردن
hassan91
#8 hassan91 1398-06-18 17:12
به نقل از sara:
به نقل از hassan91:
مقاله ی جالبی بود. من خودم هم جسارت کردم واسه چنتا شغل گفتم :lol:
پیتر پارکر هم میتونه یه عکاس خوب باشه همینطور هم که هست :-* :-|
پیتر کوئیل یا استار لرد میتونه یک رقاص باشه :D
دکتر استرنج که جراح بوده :-)
کاپیتان مارول خلبان.

مال شخصیت های دی سی رو هم دوس دارم بگم (البته با اجازه):

بروس وین / بتمن یه کارگاه زبده (البته اگه گرایشش کاری خوب بود نه مجرامانه)

کلارک کنت / سوپرمن به خبرنگار

شاهزاده دایانا / واندر وومن رئیس انجمن دفاع از حقوق زنان :-|

بری آلن / فلش تو آتش نشانی کار میکرد

آرتور / آکوامن ملوان میشد

البته من اینا رو چشم بسته غیب گفتم :-* :-* :lol:

بقیه شخصیت های مارول:
درکس: کشتی گیر
گامورا: چاقو ساز
نبیولا: هکر
راکت: سازنده اعضای مصنوعی بدن
تانوس: نظامی رده بالا
لوکی: شعبده باز

:lol: حالا که اینطور شد ولوورین هم معلم تاریخ. از اون معلما که حوصله و موصله یخدو باید سر کلاس همه سوالا رو جواب بدی :sigh:
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#9 Pooya-Spidey 1398-06-18 17:20
#8
صحیح ، صحیح :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
iron-man 2019
#10 iron-man 2019 1398-06-18 18:52
چه مقاله جالبی!موندم کی میرسه که سایت مقاله جدیدی نداشته باشه؟شاید هیچوقت!ناسلامتی داریم درباره مارول حرف میزنیم!
البته به نظر من هاکای میتونه مربی تیراندازی هم باشه که البته خیلی بهتر و باحال تر میشه!
نقل قول کردن
iron-man 2019
#11 iron-man 2019 1398-06-18 18:54
به نقل از iron-man 2019:
چه مقاله جالبی!موندم کی میرسه که سایت مقاله جدیدی نداشته باشه؟شاید هیچوقت!ناسلامتی داریم درباره مارول حرف میزنیم!
البته به نظر من هاکای میتونه مربی تیراندازی هم باشه که البته خیلی بهتر و باحال تر میشه!

حتی میتونه کلاس شمشیرزنی هم برگزار کنه!
نقل قول کردن
Iron_AH
#12 Iron_AH 1398-06-18 18:56
عاشق اون مورد آخر (یعنی شغل آیرون من) شدم. واقعا انتظارش رو نداشتم!
نقل قول کردن
sara
#13 sara 1398-06-18 19:03
به نقل از hassan91:
به نقل از sara:
به نقل از hassan91:
مقاله ی جالبی بود. من خودم هم جسارت کردم واسه چنتا شغل گفتم :lol:
پیتر پارکر هم میتونه یه عکاس خوب باشه همینطور هم که هست :-* :-|
پیتر کوئیل یا استار لرد میتونه یک رقاص باشه :D
دکتر استرنج که جراح بوده :-)
کاپیتان مارول خلبان.

مال شخصیت های دی سی رو هم دوس دارم بگم (البته با اجازه):

بروس وین / بتمن یه کارگاه زبده (البته اگه گرایشش کاری خوب بود نه مجرامانه)

کلارک کنت / سوپرمن به خبرنگار

شاهزاده دایانا / واندر وومن رئیس انجمن دفاع از حقوق زنان :-|

بری آلن / فلش تو آتش نشانی کار میکرد

آرتور / آکوامن ملوان میشد

البته من اینا رو چشم بسته غیب گفتم :-* :-* :lol:

بقیه شخصیت های مارول:
درکس: کشتی گیر
گامورا: چاقو ساز
نبیولا: هکر
راکت: سازنده اعضای مصنوعی بدن
تانوس: نظامی رده بالا
لوکی: شعبده باز

:lol: حالا که اینطور شد ولوورین هم معلم تاریخ. از اون معلما که حوصله و موصله یخدو باید سر کلاس همه سوالا رو جواب بدی :sigh:

پرفسور ایکس: رییس جمهور
جین گری: روانشناس
سایکلاپس: بازیگر
استورم: مدل
اما فراست: جواهر ساز
مگنتو: فیزیکدان
میستیک: گریمور
:D :D :lol: :lol: ;-) ;-)
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1398-06-19 00:37
به نقل از sara:
به نقل از hassan91:
به نقل از sara:
به نقل از hassan91:
مقاله ی جالبی بود. من خودم هم جسارت کردم واسه چنتا شغل گفتم :lol:
پیتر پارکر هم میتونه یه عکاس خوب باشه همینطور هم که هست :-* :-|
پیتر کوئیل یا استار لرد میتونه یک رقاص باشه :D
دکتر استرنج که جراح بوده :-)
کاپیتان مارول خلبان.

مال شخصیت های دی سی رو هم دوس دارم بگم (البته با اجازه):

بروس وین / بتمن یه کارگاه زبده (البته اگه گرایشش کاری خوب بود نه مجرامانه)

کلارک کنت / سوپرمن به خبرنگار

شاهزاده دایانا / واندر وومن رئیس انجمن دفاع از حقوق زنان :-|

بری آلن / فلش تو آتش نشانی کار میکرد

آرتور / آکوامن ملوان میشد

البته من اینا رو چشم بسته غیب گفتم :-* :-* :lol:

بقیه شخصیت های مارول:
درکس: کشتی گیر
گامورا: چاقو ساز
نبیولا: هکر
راکت: سازنده اعضای مصنوعی بدن
تانوس: نظامی رده بالا
لوکی: شعبده باز

:lol: حالا که اینطور شد ولوورین هم معلم تاریخ. از اون معلما که حوصله و موصله یخدو باید سر کلاس همه سوالا رو جواب بدی :sigh:

پرفسور ایکس: رییس جمهور
جین گری: روانشناس
سایکلاپس: بازیگر
استورم: مدل
اما فراست: جواهر ساز
مگنتو: فیزیکدان
میستیک: گریمور
:D :D :lol: :lol: ;-) ;-)

:lol:
نقل قول کردن
DarkCat666
#15 DarkCat666 1398-06-19 00:53
به نقل از sara:
به نقل از hassan91:
مقاله ی جالبی بود. من خودم هم جسارت کردم واسه چنتا شغل گفتم :lol:
پیتر پارکر هم میتونه یه عکاس خوب باشه همینطور هم که هست :-* :-|
پیتر کوئیل یا استار لرد میتونه یک رقاص باشه :D
دکتر استرنج که جراح بوده :-)
کاپیتان مارول خلبان.

مال شخصیت های دی سی رو هم دوس دارم بگم (البته با اجازه):

بروس وین / بتمن یه کارگاه زبده (البته اگه گرایشش کاری خوب بود نه مجرامانه)

کلارک کنت / سوپرمن به خبرنگار

شاهزاده دایانا / واندر وومن رئیس انجمن دفاع از حقوق زنان :-|

بری آلن / فلش تو آتش نشانی کار میکرد

آرتور / آکوامن ملوان میشد

البته من اینا رو چشم بسته غیب گفتم :-* :-* :lol:

بقیه شخصیت های مارول:
درکس: کشتی گیر
گامورا: چاقو ساز
نبیولا: هکر
راکت: سازنده اعضای مصنوعی بدن
تانوس: نظامی رده بالا
لوکی:شعبده باز

راکت واقعن سنگین بود...خخخخخخ
البته همین الانشم توی تعمیر سفینه رو دس نداره اگه دزدی هم شغل حساب کنیم ک دیگه...خخخ
نقل قول کردن
Mr. MARVEL
#16 Mr. MARVEL 1399-02-11 02:44
مقاله خیلی خفنی بود و واقعا اگر حتی تصورش کنیم باحاله
اما از نظر من ویژن باید روانشناس بشه :D
بلک پنتر هم مدیر مدرسه :D :D
نقل قول کردن
sirmgamer
#17 sirmgamer 1400-01-22 20:04
به نقل از hassan91:
به نقل از sara:
به نقل از hassan91:
مقاله ی جالبی بود. من خودم هم جسارت کردم واسه چنتا شغل گفتم :lol:
پیتر پارکر هم میتونه یه عکاس خوب باشه همینطور هم که هست :-* :-|
پیتر کوئیل یا استار لرد میتونه یک رقاص باشه :D
دکتر استرنج که جراح بوده :-)
کاپیتان مارول خلبان.

مال شخصیت های دی سی رو هم دوس دارم بگم (البته با اجازه):

بروس وین / بتمن یه کارگاه زبده (البته اگه گرایشش کاری خوب بود نه مجرامانه)

کلارک کنت / سوپرمن به خبرنگار

شاهزاده دایانا / واندر وومن رئیس انجمن دفاع از حقوق زنان :-|

بری آلن / فلش تو آتش نشانی کار میکرد

آرتور / آکوامن ملوان میشد

البته من اینا رو چشم بسته غیب گفتم :-* :-* :lol:

بقیه شخصیت های مارول:
درکس: کشتی گیر
گامورا: چاقو ساز
نبیولا: هکر
راکت: سازنده اعضای مصنوعی بدن
تانوس: نظامی رده بالا
لوکی: شعبده باز

:lol: حالا که اینطور شد ولوورین هم معلم تاریخ. از اون معلما که حوصله و موصله یخدو باید سر کلاس همه سوالا رو جواب بدی :sigh:


:lol: :D
بنظرم ولکری معلم اسب سواری میشه :-* :D
نقل قول کردن
Hellblazer
#18 Hellblazer 1401-03-07 21:25
خسته نباشید آقای حیاتی، خیلی خنده دار و خوب بود، ممنون بابت مقاله. :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید