15 حیوان دست آموز برتر در دنیای کمیک (Top Pets in Comic Books)

15 حیوان خانگی برتر در دنیای کمیک (Top Pets in Comic Books)

گاهی اوقات بوده که حیوانات خانگی در داستان های کمیکی بیشتر از صاحب خود محبوبیت پیدا کردند! حالا توی این مقاله قصد داریم وارد دنیای حیوانات خانگی کمیکی شده و به رتبه بندی باحال ترین های آن ها بپردازیم .

مقدمه: کیه که عاشق حیوانات و دنیای جذاب این مخلوفات زیبای خداوند نباشه؟ از طرفی، کیه که شیفته شخصیت های قهرمانی نباشه؟ مسلما هیچ کس! حالا چی میشه اگر بیایم و حیوانات خانگی و قهرمانان رو در کنار هم قرار دهیم؟ بی تردید، این طوری شاهد ترکیب فوق العاده ای از قهرمانان و حیوانات در کنار هم هستیم که تعامل جذاب آن ها با هم موجب پدید آمدن ماجرا های سرگرم کننده ای می شود. چند وقت پیش در این مقاله، شما با قدرتمند ترین حیوانات دنیای مارول آشنا شدید. نکته حائز اهمیت اینه که توی این مقاله قراره دقیقا شاهد حیوانات خانگی باشید، نه حیواناتی مثل Throg و B’dg که از نظر توانایی و ظاهر به انسان نیز شبیه هستند.

 

15- گلیک (Gleek)

گلیک (Gleek)

گلیک -که در حقیقت یک میمون می باشد- دستیار خواهر و برادری ابرقهرمان به نام های زن (Zan) و جینا (Jayna) است، لازم به ذکره که این خواهر و برادر همچنین با نام دوقلو های شگفت انگیز نیز شناخته می شوند. گلیک تنها شخصیت توی این لیسته که اولین حضورش به داستان های کمیک بوکی برنمیگرده، بلکه او برای بار اول در کارتونی به نام Super Friends حضور پیدا کرد. البته یه وقت فکر تماشای این کارتون به سرتون نزنه چرا که به شدت مزخرف و مسخرست! گلیک قدرت های ارتجاعی داره و بار ها توی سریال دیده شده که به همراه دوقلو ها در حال پرواز کردنه . جینا هم میتونه به هر نوع حیوانی که فکرشو بکنید، تبدیل بشه! اگرچه معمولا تمایل داره که به یک عقاب بزرگ تبدیل بشه. زن هم قادره شکل آب رو به خودش بگیره. البته دقت کنید که زن، اون مرده هست و جینا هم اون زنه!! در این بین، دستیار میمونشون گلیک توانایی این رو هم داره که سطل های مختلف ایجاد بکنه! چرا؟ که وقتی زن به آب تبدیل شد، بریزش توی سطل و با خودش حملش بکنه!!

 

14- دِویل دایناسور (Devil Dinosaur)

دِویل دایناسور (Devil Dinosaur)

یکی از خفن ترین حیوانات دنیای مارول! دایناسور شیطانی در حقیقت موجودی از دنیای 78411 می باشد، دنیایی که دقیقا در دوره کرتاسه به سر می برد! این دایناسور تا حد چشمگیری بزرگ جثه تر، سریع تر و باهوش تر از یک تی رکس معمولی می باشد (تی رکس نوعی دایناسور گوشت خوار است که در دوره کرتاسه میزیسته و از آن به عنوان یکی از درنده ترین موجودات تمام دوران یاد می شود) دایناسور شیطانی از همان ابتدا ارتباط ذهنی فوق العاده جالبی با یک قهرمان نئاندرتان به نام مون بوی داشت (نئاندرتال ها گونه ای از انسان ها هستند که هزاران سال پیش منقرض شدند) اما بعد ها شخصیتی به نام لونلا لافایت که به عنوان مون گرل شناخته می شود، به نوعی جای مون بوی رو گرفت و به دوست صمیمی این شیطان قرمز رنگ تبدیل شد؛ طوری که در حال حاضر این دایناسور میتونه جسم و هوشیاری خودش رو وارد پیکر مون گرل بکنه! بد نیست بدونید که مون گرل یکی از باهوش ترین شخصیت هایی است که دنیای مارول تا به حال به خودش دیده! البته لازمه بدونید که مون گرل اصلا آدم نیست، بلکه یک ناانسان نابغه است!

 

13- گاو خفاشی (Bat-Cow)

گاو خفاشی (Bat-Cow)

گاو خفاشی اولین عضو از خانواده خفاشی در این لیست می باشد و به دیمین وین تعلق دارد. داستان از این قراره که مدت ها پیش این گاو گیر گروهی از خلافکاران می افتد و توسط آن ها بیمار می شود، اما بعد بت من و رابین وارد عمل می شوند و او را از این کشتارگاه وحشتناک نجات می دهند. بعد از این اتفاق، خانواده وین سرپرستی گاو خفاشی را پذیرفتند و یک نقاب هم روی صورتش قرار دادند تا بیشتر به استایل این خانواده شباهت داشته باشه! در حال حاضر هم که این گاو در طویله وین زندگی میکنه. بهتره اضافه کنم که آخرین باری که گاو خفاشی در داستان ها دیده شده، مربوط به زمانی میشه که او با گاو نری به نام Laffa به جنگ پرداخت؛ جالبه که ظاهر این گاو نر شباهت بسیار عجیبی با جوکر داشت!

 

12- جارو (Jarro)

جارو (Jarro)

اولین خبیثی که گروه لیگ عدالت برای مقابله با آن متحد شدند، استارو (Starro) بود. اما در رویداد Justice league: No Justice مشاهده می کنیم که این بیگانه روانی به شکل قهرمانانه ای در نتیجه دفاع از اعضای لیگ، جان خودش را از دست میدهد. اما بعد ها مشخص میشه که در حقیقت بت من موفق شده بوده بخشی از starro رو نجات و درون شیشه ای (Jar) قرار بده، بدین ترتیب او الان زنده است و با نام Jarro شناخته می شود. شاید عجیب به نظر برسه اما بعد از بازگشت این بیگانه از مرگ، او به کلی عوض شد. حال جارو در بازجویی های بت من به او کمک میکند، رویا هایی میبیند که او در آن ها رابین بعدی می باشد، و حتی بت من را "پدر" صدا می کند! در واقع بعد از بازگشت او، نوعی رابطه پدر فرزندی بین بت من و جارو شکل گرفت! واقعا کی فکرشو میکرد که روزی اون ستاره دریایی شیطانی تا این حد به بت من نزدیک شود و اعتمادش را جلب کند؟

 

11- اولد لیس (Old Lace)

 اولد لیس (Old Lace)

این بار با یکی از باحال ترین دایناسور های مارول کامیکس مواجه هستیم. این دایناسور که Old Lace نام داره، متعلق به گرت یورکس -یکی از اعضای گروه فراری ها- می باشد. اولد لیس در قرن 87 توسط خانواده گرت یورکس به وجود اومد، او توانایی این رو داره که با نوجوان ها رابطه تلپاتیکی عاطفی ایجاد بکنه! این دایناسور در ابتدا ارتباط تلپاتیکی قدرتمندی با گرت داشت اما بعد از مرگ او، این ارتباط ذهنی توسط چیس استاین -یکی دیگر از اعضای گروه فراری ها- ادامه پیدا کرد. جالبه بدونید اولد لیس یکی از معدود حیوانات خانگی این لیست می باشد که به صورت لایو اکشن نیز ظاهر شده، او در حقیقت یکی از شخصیت های مکمل سریال فراری ها به حساب میاد که توسط کمپانی مارول ساخته شد.

 

10- دکس استار (Dex-Starr)

دکس استار (Dex-Starr)

دکس استار عضوی از سپاه رد لنترن ها می باشد که اغلب اوقات در کنار اتراسیتوس –رهبر توانمند این سپاه- دیده می شود. دکستر در واقع یک گربه خانگی معمولی بود که صاحبش ربوده شد و به قتل رسید. این گربه مدتی بعد گیر یه سری اراذل و اوباش افتاد، اما زمانی که اونا میخواستند بی دلیل و فقط برای سرگرمی خودشون دکستر رو از بالای پل به پایین پرت کنند، یکی از حلقه های رد لنترن ها به طور اتفاقی وارد پنجه دکستر میشه و از او یک گربه نیرومند میسازه! بعد هم او سوگند میخوره که قاتل های صاحبش رو پیدا و تک تکشون رو به سزای اعمالشون برسونه. البته شاید یه گربه عصبانی و انتقام جو چندان هم ترسناک نباشه، اما مطمئن باشید این یکی با بقیشون فرق داره، مثلا یکی از کار هایی که میتونه انجام بده اینه که از دهانش بمب آتشزا پرتاب میکنه! من یکی که اصلا تمایل ندارم این گربه رو از نزدیک ببینم!

 

9- اِیس / تایتس، سگ خفاشی (Ace/Titus the bat-hound)

ایس / تایتس، سگ خفاشی (Ace/Titus the bat-hound)

ایس، سگ بت من و رابین است و از نژاد ژرمن شپرد می باشد. در واقع بت من و رابین زمانی او را به سرپرستی پذیرفتند که صاحب اولش توسط دسته ای از جنایتکاران ربوده شده بود. ایس اغلب نقابی به چهره اش میزنه تا هویت خودش رو به عنوان سگ بروس وین مخفی نگه داره. این سگ بعد ها دچار تغییراتی در داستان ها شد، مثلا در طی رویداد های New 52 دیدیم که این سگ بار دیگر به خوانندگان معرفی می شود، منتها این بار تایتس (Titus) نام داشت و سگ خانگی دیمین وین -پسر بروس وین- بود. بنابراین، میتوان تایتس را ورژن 52 New از سگ خفاشی به حساب آورد. علاوه بر این، او در DC     Rebirth هم حضور داشت و اخیرا در کمیک های دی سی دیدیم که بروس وین سرپرستی سگی به نام ایس رو قبول کرد. ولی زمانی که کریپتو (که در ادامه همین مقاله معرفی شده است) تصمیم گرفت لژیون ابرحیوانات خانگی را دوباره تشکیل دهد، این تایتس بود که به عضویت این گروه در آمد و به سگ خفاشی جدید بدل گشت.

 

8- زابو (Zabu)

زابو (Zabu)

زابو نوعی ببر دندان خنجری می باشد که در سرزمین وحشی ها (The Savage Land) زندگی می کند. او بعد ها با پسر جوانی که کوین پلاندر نام داشت، آشنا شد و این دو در کنار هم بزرگ شدند و همیشه هوای همدیگه رو داشتند. سال های بعد کوین نام کیزار را برای خودش انتخاب کرد و به مدافع سرزمین وحشی ها تبدیل شد. زابو در حال حاضر عضو تیم The Pet Avengers می باشد. اما جالبه هم بدونید که این حیوان تا به حال با پیتر پارکر هم ملاقاتی داشته است. در حقیقت در یکی از شماره های One-Shot مرد عنکبوتی که داستانی بسیار احساسی می باشد، مشاهده میکنیم که زابو برای مدت موقتی به پیتر سپرده میشه تا حواسش بهش باشه؛ پیتر هم سنگ تموم میزاره و حسابی بهش میرسه. او حتی زابو رو به موزه تاریخ طبیعی میبره تا بتونه او را بیشتر با ببر های دندان خنجری آشنا بکنه.

 

7- رِدوینگ (Redwing)

رِدوینگ (Redwing)

به لطف دنیای سینمایی مارول، احتمالا همگی با این مورد آشنایی دارید. ردوینگ همان شاهین سم ویلسون ملقب به فالکونه که برخلاف اکثر حیوانات این لیست، او فقط یه شاهین معمولیه. فالکون هم به این دلیل رفت سراغ ردوینگ چون با هویت ابرقهرمانی اش مطابقت داشت. اما ماجرا وقتی جالب شد که حادثه ای که مکعبت کیهانی هم در آن دخیل بود برای این دو پیش اومد و باعث شد که نوعی پیوند ذهنی بینشون به وجود بیاد. همونطور که اطلاع دارید با فیلم جنگ داخلی، ردوینگ به دنیای سینمایی هم وارد شد، منتها به دلیل چارچوب متفاوت دنیای سینما و در نظر گرفتن جنبه های رئالیستی سینمای کمیک، مارول طی اقدامی هوشمندانه تصمیم گرفت ردوینگ رو از یک شاهین دست آموز به نوعی هواپیمای کوچک بدون سرنشین (Drone) تبدیل بکنه. حال هوادارای دو آتیشه مارول امیدوار هستند که بتوانند این دوست کوچولوی سم ویلسون را در سریال "فالکون و سرباز زمستان" نیز ببینند.

 

6- لاکهید (Lockheed)

 لاکهید (Lockheed)

در یکی از کمیک های مردان ایکس میبینیم که کیتی پراید داره برای Magic قصه ای فانتزی تعریف میکنه، اینجور قصه ها هم طبیعتا پر از موجودات عجیب و گوناگون هستند، از این رو، یکی از شخصیت های توی اون قصه اژدهایی به نام Lockheed می باشد که نقش پر رنگی در داستان کیتی پراید دارد. ولی جالبه که یه مدت بعد، درست زمانی که گروه مردان ایکس گرفتار گونه ای بیگانه به نامThe Brood شدند، کیتی پراید به طور اتفاقی با موجودی مواجه میشه که شباهت های زیادی به اون اژدهای توی قصه اش داره. برای همین هم شیفته این جانور میشه و اسمش رو لاکهید میزاره. بعد ها زمانی که مردان ایکس به عمارتشون برگشته اند، متوجه میشوند که لاکهید به طور پنهانی باهاشون به این عمارت اومده! حال این موجود اژدها مانند به حیوان خانگی کیتی پراید تبدیل شده است. او تمام قدرت ها و توانایی های پایه ای یک اژدها نظیر پرواز کردن، تنفس آتشین، قدرت و استقامت بالا رو داره. در طی رویداد های جنگ های پنهان نیز دیدیم که لاکهید با یک موجود مشابه خود به نام Puff آشنا و سپس از او صاحب بچه شد.

 

5- امپرسند (Ampersand)

 امپرسند (Ampersand)

امپرسند در کمیک شگفت انگیزی به نام وای: آخرین مرد باقی مانده (Y: The Last Man)که توسط انتشارات ورتیگو به چاپ رسید، حضور پیدا کرد. داستان این کمیک تا حدی به حال و روز کنونی ما شباهت داره، چرا که درون دنیایی رخ میده که انسان های مذکر آن توسط ویروس مرگباری نابود شده اند، ویروسی که بی خبر وارد اجتماع مرد ها شده و یکایک آن ها را به طور مرموزی کشته است! در این بین، فردی به نام یوریک براون به همراه میمونش تنها پستانداران نری هستند که از آن ویروس جان سالم به در برده اند. این دو نفر هرگز از یکدیگر جدا نمی شوند و همیشه و همه جا باهم هستند. اینکه چرا یوریک توسط ویروس کشته نشد به شکل یک معما باقی مانده بود تا اینکه بعد ها مشخص می شود که امپرسند -این میمون کوچک که صمیمی ترین دوست یوریک می باشد- در حقیقت یک جهش یافته است، و رابطه نزدیک او با یوریک براون تنها دلیلی است که این ارتش دو نفره توانستند بر ویروس غلبه بکنند. نام امپرسند در واقع از نماد & نشات میگیره، یوریک این نام رو روی میمونش گذاشت چون اینطوری به نوعی یاد عشقش Beth میفتاد، دلیلش هم اینه که یوریک همیشه از عبارت Yorick & Beth برای ترکیب خودش و عشقش استفاده میکرد.

 

4- بوبستیس (Bubastis)

بوبستیس (Bubastis)

نگهبانان (Watchmen) بدون تردید یکی از بهترین کمیک بوک های تاریخ می باشد! واقعا باید به آلن مور به خاطر خلق چنین اثری تبریک گفت، اثری که نظیرش در دنیای کمیک وجود نداره. بنابراین، نباید جای تعجب داشته باشه که حیوان خانگی اصلی این مجموعه تا این رتبه بالایی رو در این لیست اختیار بکنه. بوبستیس توسط ادرین الکساندر ودیت که با نام ازیمندیس شناخته می شود، خلق شد. این حیوان در اصل یک سیاهگوش جهش یافته است و ادرین او را به این منظور خلق کرد تا بتواند نوعی رفیق وفادار در کنار خودش داشته باشد! در اوج این داستان شاهد تلاش بی رحمانه ازیمندیس برای کشتن دکتر منهتن هستیم، تلاشی که با شکست مواجه میشه و با تبخیر بوبستیس توسط خود ازیمندیس به پایان میرسه. بعدش ازیمندیس تو سر زنون برمیگرده و تصمیم میگیره از بوبستیس یک کلون بسازه! نکته عجیب اینجاست که او در این راه متوجه میشه DNA بوبستیس به طور اتفاقی با DNA دکتر منهتن ادغام شده است! در نتیجه، کلون ساخته شده از روی بوبستیس دارای قدرت های مشابه ای با دکتر منهتن بود. حضور بعدی بوبستیس 2 برمیگرده به داستان 12 قسمتی Doomsday Clock که در سال 2017 به قلم جف جانز به چاپ رسید. نکته جالب ماجرا اینه که در این مجموعه از بوبستیس به منظور پیدا کردن مکان دکتر منهتن استفاده می کردند!

 

3- کازمو، سگ فضایی (Cosmo The Space Dog)

کازمو، سگ فضایی (Cosmo The Space Dog)

در دوران جنگ سرد (Cold War) ایالات متحده و شوروی در رقابت با یکدیگر بودند تا ببیند که کدامشان میتواند زود تر یک سفر فضایی ترتیب بدهد. در این میان بود که آن ها پای کازموی بیچاره رو وسط کشیدند، او که سگی روسیه ای از نژاد گلدن رتریور بود توسط یک موشک پیشرفته به فضا پرتاب شد. ولی بعد از اینکه برای مدتی در فضا سرگردان ماند، به طور اتفاقی به سگی جهش یافته تبدیل شد و و قدرت های تله کنسیس (جابه جایی اجسام از راه دور با استفاده از قدرت های ذهنی) به دست آورد. این سگ در حال حاضر برای خودش اسم و رسمی به هم زده و به رئیس بخش امنیتی ایستگاه فضایی Knowhere تبدیل شده! او همچنن یکی از نزدیک ترین متحدان نگهبانان کهکشان است! کازمو توی فیلم های مارول هم حضور کوتاهی داشته، شما میتوانید در او را در کلکسیون Collector در فیلم نخست نگهبانان کهکشان و میان تیتراژ آن مشاهده کنید.

 

2- لاکجا (Lockjaw)

لاکجا (Lockjaw)

همونطور که پیش از این در اینجا اشاره داشتیم، لاکجا محافظ مهربان ناانسان ها -نژادی که هزاران سال پیش از انسان ها پدید آمدند- می باشد. به عبارتی، وظیفه او این است که هوای ناانسان ها رو داشته باشه و اونا رو به مکان دلخواهشون برسونه؛ چرا که لاکجا قدرت های دورنوردی (Teleportation) نیز داره و قادره از این توانایی برای مسافت های طولانی هم استفاده بکنه. جالبه که او حتی میتونه این کار رو در میان ابعاد مختلف انجام بده! لاکجا همچنین یکی از بنیان گذاران گروه حیوانات The Pet Avengers نیز می باشد؛ گروهی که برخی از حیوانات نام برده شده توی این لیست هم عضو آن هستند.

 

1- کریپتو، اَبَرسگ (Krypto, The Super Dog)

کریپتو، اَبَرسگ (Krypto, The Super Dog)

دنیای کمیک پر از سگ های قدرتمند با توانایی های ابر قهرمان گونه است! ولی مسلما هیچ کدوم از اونا باحال تر و خفن تر از کریپتو -سگ دوست داشتنی و محبوب سوپرمن- نیست. واضح است که این سگ کوچک از سال 1955 که برای اولین بار در شماره 210 داستان های Adventure Comics حضور پیدا کرد تا به حال قلب های خوانندگان کمیک بوک را تسخیر کرده است! از همان موقعی که سیاره کریپتون نابود شد، این سگ فولادی یک همراه و همدم وفادار برای خانواده سوپرمن بوده است. از طرفی، او تمام قدرت های سوپرمن رو هم داره و حتی مثل او میتونه از اشعه های زرد خورشیدی انرژی بگیره. کریپتو اغلب اوقات در کنار سوپرمن دیده میشه و معمولا دست از سرش برنمیداره! ولی باید قبول کرد که سوپرمن و کریپتو یه اتحاد فوق العاده زیبا رو میان یه قهرمان و حیوان خانگی اش به تصویر میکشن. اونا باهم پرواز میکنند، روی مریخ فچ بازی میکنند و اگر هم حوصلشون سر بره، میرن اطراف ماه و باهم قدم میزنند! بنابراین، هر چقدر که سوپرمن قهرمان خوبیه و از هر نظر میدرخشه، سگ او هم به همان اندازه با استعداد و تو دل برو هست و میان حیوانات نظیر نداره.

 

 محمد امین حیاتی

Cap-Spider Potter

منبع: .وب سایت CBR

Copyright © 2020spidey.ir All rights reserved

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

مطالب مرتبط:

رتبه بندی نیرومند ترین حیوانات در دنیای مارول 

برترین شخصیت های MCU که بر پایه‌ی حشرات و حیوانات هستند

5 ابرقهرمان برتر اهل روسیه

10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های "فراری ها" (RUNAWAYS) بدانید

برترین و مهم ترین شخصیت های جدید مارول در 10 سال گذشته

15 نبرد برتر ابرقهرمانان دنیای کمیک با دایناسور!

20 هیولای برتر مارول

10 قهرمان جنگلی (JUNGLE HEROES) برتر در دنیای کمیک

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های مارول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

arian.akn
#1 arian.akn 1399-01-28 15:11
خسته نباشید آقای حیاتی
واقعا مقالاتی که این مدت مینویسید هم جالب هستن هم اینکه اطلاعات زیادی به من اضافه کردن و خودمن هم فکر میکنم برای سایت خیلی مفید هستن
با تشکر :-)
نقل قول کردن
naymor
#2 naymor 1399-01-28 15:12
عجب مقاله‌ای بود آقای حیاتی! عالی مثل همیشه مزین به قلم خاص شما! مشخصه که تو این دوران قرنطینه، شما هم وقتتون آزادتر شده و بیشتر داریم از مقالاتتون بهره میبریم، آخه یه مدت کمتر بودید :cry:

راستی خودمونیما، یه مدته زدین تو نخ حیوونای قهرمان ;-)


اما با همین دو مقاله اخیر من به ذهنم اومده که مثلا در MCU پتانسیل این هست که ما با این حیوانات باحال آشنا بشیم. مثلا من هم از خود کیوزار خوشم اومد و هم ابهت ببرش گرفتتم. به نظرم خوب چیزی هستن واسه ورود به سینما.
نقل قول کردن
F_comic fan
#3 F_comic fan 1399-01-28 15:19
یادش بخیر!وقتی که بچه بودم،مجموعه کارتونی کریپتو را دوست داشتم و خیلی هم دوستش داشتم!فکر کنم سوپرمن فقط توی قسمت ۱بود یا ۲بود!
نقل قول کردن
matin2q_thor
#4 matin2q_thor 1399-01-28 15:47
به نظر من باید گوس هم در این لیست قرار میدادین
نقل قول کردن
Captain-spidey
#5 Captain-spidey 1399-01-28 16:06
مرسی اقای حیاتی مقاله خیلی جالب بود به لطف مقاله های سایت با چندتاشون اشنا بودم
داشتم فکر میکرم اگه اسکوبی دو هم کمیکی بود میشد تو رتبه یک جاش داد
نقل قول کردن
Spider-Knight
#6 Spider-Knight 1399-01-28 17:50
مثل همیشه عالی بود.لطفا اگه میشه یه مقاله هم در موردthe pet avengers هم بزارید.به نظر باحال میان. :lol:
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#7 Cap-Spider Potter 1399-01-29 05:49
به نقل از naymor:
عجب مقاله‌ای بود آقای حیاتی! عالی مثل همیشه مزین به قلم خاص شما! مشخصه که تو این دوران قرنطینه، شما هم وقتتون آزادتر شده و بیشتر داریم از مقالاتتون بهره میبریم، آخه یه مدت کمتر بودید :cry:

راستی خودمونیما، یه مدته زدین تو نخ حیوونای قهرمان ;-)


لطف دارید شما، جناب نیمور عزیز!
خوشحالم که شما و بقیه‌ دوستان از مقاله لذت بردید.
دست‌ کم یک مقاله‌ دیگه هم با موضوع حیوانات مونده که انشاالله بزودی تقدیمتون میشه.
راستش من فکر میکنم چنین مقالاتی با این موضوع واقعا برای سایت لازم بود؛ یعنی بعد از اولین مقاله‌ای که همین چند وقت پیش در باب همین موضوع نوشتم متوجه شدم اکثرا با حیوانات دنیای کمیک ناآشنا هستن و نیاز بود روی این عناوین بیشتر کار بشه. از طرفی یکی از ویژگی‌های سایت Spidey اینه که سعی میکنه یک موضوع رو از جنبه های مختلف و در قالب مقالات و مطالب متفاوت پوشش بده؛ به همین دلیل هم هست که این سایت بی تردید بزرگترین سایت کمیک‌بوکی خاورمیانه هست. اینطوری وقتی یه "عشقِ کمیک" وارد این سایت بشه و بخواد درباره‌ی شخصیت یا مبحث کمیکی مورد علاقه‌ش اطلاعات کسب کنه، با گنجینه‌ای از کامل ترین مطالب کمیک‌بوکی مواجه میشه!
نقل قول کردن
MaryJaneWatson
#8 MaryJaneWatson 1399-01-31 22:43
بنظرم isis (گربه کتوومن ) هم باید جایی توی این مقاله داشته باشه ، برای اینکه isis توی خیلی جاها به کمک سلینا اومده و در خیلی از ماجراهای سلینا همراهش بوده و حضور داشته ..
نظرم درمورد رتبه بندی اینه که کاملن عالی بود و عدالت کاملن رعایت شده بود ..اما اگه محور رتبه بندی قدرت بوده باشه ، کریپتو اوله ، اما اگه محور برتری و ساختارخود کرکتر و حیوانشه ، بنظرم ایس میتونست رتبه بهتری نسبت به بقیه داشته باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45