مزخرف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک

مزخرف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک

واقعا شرمنده بابت این مقاله ولی بالاخره باید با این کاراکترها هم آشنا میشدید ...

 مقالات زیر را هم بخوانید: 

10 ابرشروری که بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند!

15 ابرخبیثی که اسم ضایع دارند!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند 

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

 

15- پسر بازو جدا شونده (Arm-Fall-Off Boy)

آرم فال آف بوی

دقت کرده اید اونایی که قدرت بیخود دارند اسم های بیخودی هم دارند؟! ولی این یکی دیگه آخرشه! «پسر بازو جدا شونده»!!!! یعنی واقعا میتونه بازوی خودش رو قطع کنه و باهاش به دیگران ضربه بزنه!!! پس میشه گفت که قدرت اکشن فیگورهای ما رو داره که در دوران کودکی بازوشون رو جدا میکردیم و میزدیم تو سر بقیه اسباب بازی هامون! گفته میشه عمدا قدرت هاش رو اینقدر مضحک خلق کرده اند. ضمن اینکه گفته میشه اولین کسی بود که رفت عضو گروه لژیون ابرقهرمانان دی سی بشه ولی ردش کردند! اونقدر شخصیت بیخودی بود که تا سالها اسم واقعی نداشت ولی در رویداد Zero Hour معلوم شد اسمش هست Floyd Belkin اهل سیاره Lallor. شرط میبندم وقتی خالقین این شخصیت داشتند خلقش میکردند کلی با هم خندیدن!

 

14- پسر رنگی (Color Kid)

کالر کید

اسم اصلی اش هست Ulu Vakk که در سیاره Lupra زندگی میکرد و یک بار وقتی داشت در آزمایشگاه کار میکرد با اشعه ای از بُعدی دیگر برخورد کرد و قدرت هایش را به دست آورد . قدرت هایش این بود که بتونه رنگ اشیا رو عوض کنه (سایزش هم مهم نبود!) بنابراین بهش لقب «پسر رنگی» دادند و عضو گروه "لژیون ابرقهرمانان" شد ولی بعد از مدتی بهش گفتند که قدرت هایش به درد نمیخوره و بنابراین عضو گروه "لژیون قهرمانان جانشین" (Legion of Substitute Heroes) شد. البته یکی دوبار تونسته خوب از قدرت هایش استفاده کنه. مثلا «سوپربوی» و «سوپرگرل» را از یک ابر کریپتونایتی نجات داد (با تغییر دادن رنگش). چند باری هم از قدرتاش برای استتار استفاده کرده. ولی خب به قول معروف هر کسی با یک اسپری میتونه رنگ اشیا رو عوض کنه دیگه!

 

13- پسر غَلتان (Bouncing Boy)

 پسر غَلتان (Bouncing Boy)

«پسر غلتان» از اون شخصیت های بیخود دی سی هستش که سال 1961 و توسط خالق سوپرمن در کمیک های Action Comics خلق شد. او «چاک تین» نام داره و به عنوان پیغام رسان در متروپلیس کار میکرد. اولین محموله اش هم این بود که یک سرم کش سان را که داخل یک بطری در باز ریخته شده بود را به آدرسی برساند! در مسیر ایستاد تا یک مسابقه ورزشی تماشا کنه و گلویی تازه کنه. پس یک نوشیدنی در استادیوم خرید. بله دیگه ...! اونقدر شیفته بازی شد که اشتباهی از اون سرم خورد!!! بعدش هم که به نیروهای باد شدن (!) دست یافت . دیگه میتونست مثل یک توپ غل بخوره!!! همین..! احتمالا دوستانش تو گروه "لژیون ابرقهرمانان" براش شعر " یه توپ ‌دارم قلقلیه " رو میخوندن!

 

12- مادام فِیتال (Madame Fatal)

 مادام فِیتال (Madame Fatal)

«مادام فیتال» از اون شخصیت های بسیار قدیمی دنیای کمیک است که سال 1940 خلق شد و "کوآلیتی کامیکس" ماجراهای او را چاپ میکرد ولی از وقتی دی سی رایت شخصیت های این شرکت رو خرید متعلق به دی سی شده. اسم اصلی اش هست «ریچارد استانتون» که پولدار و میانسال بود که با جرم و جنایت میجنگید . حالا میدونید لباس مخصوصش چی بود؟ هیچی! در واقع ایشون لباس پیرزن ها رو میپوشید و عصا بر دست میگرفت تا شناخته نشه و به جنگ تبهکاران میرفت! انگیزه اش برای مبارزه با جرم و جنایت مزخرف بود چون او یک بازیگر بود که روزی دختر جوانش را میدزدند و تصمیم میگیره از مهارت های خودش در زمینه گریم و تغییر لباس استفاده کنه تا بفهمه کار کی بوده! ضمنا گفته میشه در دورانی خودش را به جای یک منشی جوان به نام «خانم شارپ» (Miss Sharp) نیز جا زده بوده!

 

11- فلورونیک من (Floronic Man)

 فلورونیک من (Floronic Man)

نام واقعی «فلورونیک من»، «جیسون وودرو» است که با لقب «استاد گیاه»، «فلورو» و «سیدر» نیز شناخته می‌شود. دکتر جیسون وودرو موجودی دورگه انسان/گیاه است که خواستار نابودی تمامی حیات جانوری است. او به عنوان یکی از دشمنان شخصیت‌های «اتم» و «موجودی از باتلاق» محسوب می‌شود. راستش رو بخواهید اولش چیز خیلی بدجور و مزخرفی درباره اش به چشم نمیخورد تا اینکه دی سی تصمیم گرفت او را ریبوت کند (دی سی از این کارا زیاد میکنه!). بنابراین شاهد بودیم که فلورونیک من از ماده مخدر ماری‌جوآنا ساخته شده است!!! بله دوستان دی سی شخصیتی داره که کاملا از علف و گُل ساخته شده! حالا نقشه اش چی بود؟ اینکه خیابان های گاتهام را از مواد مخدر پُر کنه تا مردم معتاد بشن! تازه بدش هم نمیومد «پویزن آیوی» (از دشمنان بتمن که با گل و گیاه سر و کار داره) برایش یک بچه به دنیا بیاره!

 

10- پسر ماده خور (Matter-Eater Lad)

 پسر ماده خور (Matter-Eater Lad)

یک بیگانه فضایی که هم قدرت های بیخودی داره و هم اسمی ضایع! «پسر ماده خور» عضو گروه "لژیون ابرقهرمانان" بوده (دقت کردین این گروه چه اعضایی بیخودی داشته؟!).  اسم واقعی اش هست Tenzil Kem و اهل سیاره Bismoll میباشد. قدرت های او و هم نوعانش در واقع واکنشی تکاملی بود به یک تراژدی. یعنی در سیاره اونا همه غذاها به خاطر یک میکروب خاص غیر قابل خوردن شدند بنابراین اهالی این سیاره قادر شدند که مواد و اشیا دیگر را بخورند ! او البته میتونه محتوا و ترکیب مواد رو هم آنالیز کنه تا قبل از خوردن بفهمه سمی هستند یا نه! واقعا قدرت اینکه بتونی هر چیزی رو بخوری چه فایده ای داره؟! و البته عجب اسم ضایعی هم داره!

 

9- اکسترانو (Extrano)

 اکسترانو (Extrano)

به لطف شخصیت پردازی دقیق و نقش آفرینی زیبای آقای «بندیکت کامبربچ» در دنیای سینمایی مارول حالا دیگه همه با جادوگر اعظم مارول یعنی «دکتر استرنج» آشنایی دارند. ولی خیلی ها با جادوگر بیخود دی سی در دهه 80 میلادی به نام «اکسترانو» آشنایی ندارند! جالبه که در زبان اسپانیولی، Extrano به معنی عجیب و استرنج است! او میتونه به لطف شنل معراج خودش پرواز کنه و از دستانش انرژی ساطع کنه و ... حالا از بحث کپی برداری از دکتر استرنج و این حرفا که بگذریم ولی خب .. آم ... مساله اینه که ...آم ... به شدت ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا هستش و خالقین او عمداً ظاهر و شخصیت پردازی اش را جوری درست کردند که این موضوع را نشان بده که اصلا کار درستی نیست. این واقعا بده که شما اصلی ترین خصوصیت یک کاراکتر رو حول و حوش تمایلات ج.ن.س.ی او شکل بدهی. یک بار هم با یک ابرخون آشام که هر کی رو گاز میگرفت بهش بیماری ایدز منتقل میکرد (!)، جنگید و حتی ایدز هم گرفت!!! مورد بعدی رو بخونید ...

 

8- هِمو گابلین (Hemo-Goblin)

هِمو گابلین (Hemo-Goblin)

در مورد قبلی به اون ابر خون آشام ایدزی اشاره شد. حالا بیایید بیشتر باهاش آشنا بشیم! ایشون «هِمو – گابلین» نام داره و همانطور که گفته شد بیماری ایدز را به قربانیان خودش انتقال میداد! اونم تو دهه 80 میلادی که این بیماری بر سر زبان ها افتاده بود. واقعا چرا دی سی باید ایدز رو به صورت یک سلاح در اختیار یک ابرشرور به تصویر بکشه؟ و عجیب تر اینکه همو – گابلین قدرت های خودش را به طور طبیعی به دست نیاورده بود بلکه یک گروه معتقد به «برترپنداری نژاد سفید» (White supremacy) او را به وجود آورده بود تا بره و هر کسی که سفید پوست نیست را در دنیا به ایدز آلوده کنه!!! و عجیب ترین نکته اینه که همو – گابلین احتمالا تنها خون آشام تاریخه که هر کسی را گاز میگیره خون آشام نمیشه ولی ایدز میگیره! و البته چرا «گابلین» تو اسمش به کار رفته؟!

 

7- مرد ببری بدون بازو (Armless Tiger Man)

 مرد ببری بدون بازو (Armless Tiger Man)

این خبیث دشمن یکی از قهرمانان بسیار قدیمی مارول در دهه 40 میلادی به نام «آنجل» به حساب میاد (برای آشنایی با آنجل، این مقاله را بخوانید). اسم واقعی اش «گوستاو هرتز» بود که دچار یک حادثه تراژیک شد و هر دو بازوی خودش را از دست داد و از ماشین آلات متنفر شد و تصمیم گرفت فقط با استفاده از پاهای خودش یک جنگجوی ماهر شود (اینجا رو ببینید). بنابراین ناخن های پا و دندان هایش را تیز کرد تا مثل پنجه حیوانات وحشی شوند! و نمیدونیم این وسط چرا به خوردن گوشت انسان هم علاقه پیدا کرد!!! او برای «رد اسکال» و نازی های آلمان کار میکرد ولی در نهایت کماندوهای قهرمان با زدن یک گلوله به سرش او را کشتند. واقعا چرا باید معلولیت را اینچنین به یک ابرشرور ربط داد؟

  

6- هی- شی (He-She)

 هی- شی (He-She)

این شخصیت خبیث و بسیار عجیب و غریب سال 1943 برای انتشارات Boy Comics خلق شد و گفته میشه فقط در یک شماره حضور داشته. نیمی مرد، نیمی زن بود و صورتش این رو نشون میداد! (مسخره بود که نیمی که حالت زنانه داشت موهای بلند هم داشت!) خودش ادعا میکرد مثل زن ها مرگبار و خطرناک و مثل مردها قوی است و زور بازو دارد! (واقعا خالقش چرا مرگبار بودن و خطرناک بودن را جزو خصوصیات زنان میدونسته؟ این توهین آمیز نیست؟). بدتر اینکه نویسنده نشان میداد او با استفاده از نیمی از صورت خودش دست به کارهای تبهکارانه میزنه. مثلا در اقدامی مسخره نیمی از صورت خودش را به یک خانم نشان داد و باهاش ازدواج کرد و بعد که خانم متوجه نیم دیگر صورتش شد، او را به قتل رساند! اصلا مگه همچین چیزی امکان داره؟ (خانمه در تمام مدت فقط یک طرف صورتش رو میدیده؟!).

  

5- مروارید صورتی (Pink Pearl)

 مروارید صورتی (Pink Pearl)

ایشون خبیثی هستند که از دشمنان یکی از گروه های بیخود مارول به نام «آلفا فلایت» بوده اند (این مقاله را بخوانید). سابقا به عنوان یک عجیب الخلقه در سیرک کار میکرد که بهش میگفتن بانوی چاق (Fat Lady). قدرتش هم فقط در سایز و چاقی بیش از حدش خلاصه میشه. او وقتی از سیرک بیرون آمد یک تروریست شد! اما بعدش یک باشگاه ب.ر.ه.ن.گ.ی ایجاد کرد که مشتریانش از اعضای سابق آلفا فلایت بودند ...

  

4- پسر چرمی

لدربوی

همانطور که قبلا اینجا گفته شده بود "اونجرز دریاچه های بزرگ" (Great Lake Avengers) یکی از بدترین گروه های ابرقهرمانی دنیای کمیک است که اعضایش خیلی نالایق و بی عرضه هستند! در واقع شماری از بیخود ترین قهرمانان تاریخ مارول در این گروه حضور دارند. مثلا رهبر گروه «آقای نامیرا» (Mr. Immortal) هستش که در این مقاله گفتم چه قدرت بیخودی داره! یا مثلا «درمن» (Doorman) و «دختر سنجابی» که باز هم تو مقاله "بی مصرف ترین قهرمانان کمیک بوکی" ازشون یاد شد! «گود بوی» (Good Boy) و «برتای گنده» (Big Bertha) هم که تو این مقاله گفتم چه اسم ضایعی دارند! در هر حال یکی دیگر از اعضای گروه به نام «پسر چرمی» هم کلا اشتباهی عضو گروه شد و هدفش اصلا چیز دیگه ای بود! (متاسفانه اینجا نمیتونم دقیقا بهتون بگم هدفش چی بود!!!). همه چیز این شخصیت یک توهین بزرگه به شعور خوانندگان دنیای کمیک ...

 

3- اسنوفلیم (Snowflame)

اسنوفلیم (Snowflame)

این ابرشرور دی سی فقط یک بار در دنیای کمیک به کار رفته است و همون یک بار هم زیادی بود چون قدرت هایش را از مواد مخدر گرفته بود! واقعا دی سی چطور تونست همچین شخصیت را خلق کنه؟ آیا به نظرش برای خوانندگان بد آموزی نداشت؟ «اسنو فلیم» در ضمن ابرشروری بود که در تجارت سیاه مواد مخدر اشتغال داشت و میتونست آتشی سفید رنگ تولید کنه! عقاید مزخرف و چرت و پرتی هم درباره مواد مخدر داشت که اصلا آدم شرمش میاد به زبون بیاره ...

  

2- جین جینی (Gin Genie)

جین جینی

اسم واقعی اش هست «بکا پارکر» (Beckah Parker) و یکی از عجیب ترین جهش یافته های مارول بود. او همچنین عضو گروه X-Static بود که  قبلا تو این مقاله گفته بودم که اعضای این گروه بیشتر دنبال ثروت و شهرت بودند. حالا قدرت های این خانم چی بود؟ تولید زمین لرزه. خب لابد میگید چه قدرت خوبی! ولی مساله این بود که فقط وقتی میتونست زمین لرزه ایجاد کنه که کاملا مست باشه!!! یعنی هر چه قدر الکل داخل خونش بیشتر بود، زمین لرزه های قوی تری هم تولید میکرد! خب واقعا ایده یک ابرقهرمان الکلی اصلاً نمیتونه جالب باشه چون مصرف الکل نه تنها حرام بلکه برای بدن بسیار مضر است. از اون بدتر اینکه وقتی مست باشی چطور میخوای به طور دقیق زمین لرزه درست کنی و به هدف بزنی؟! در هر حال حرفه ابرقهرمانی او بسیار کوتاه بود و در یکی از اولین ماموریت های گروه کشته شد.

 

1- هِوی فلو (Heavy Flo)

هِوی فلو (Heavy Flo)

یکی از ابرشرورهای دنیای کمیک که یکی از بدترین و چندش آور ترین قدرت های کمیک بوکی را داشت! (خدا رو شکر که الان دیگه نیست). او کمیک های Savage Dragon منتشر شده توسط انتشارات "ایمج کامیکس" (Image Comics) خلق شد که با عرض شرمندگی قدرتش این بود که قاعدگی خود را مثل یک سلاح مورد استفاده قرار داده و به سمت دیگران شلیک کند!!!! واقعا قدرت های ایشون سئوالات زیادی را در ذهن ما ایجاد میکنند. مثلا اینکه آیا قدرت هایش دائمی هستند یا فقط یک بار در ماه بروز پیدا میکنند؟! واقعا چرا باید یکی از عادات طبیعی خانم ها را به عنوان سلاح یک ابرشرور نشان دهند؟ بنده وظیفه خودم میدونم از جانب خالقین این شخصیت از خانم های محترمی که دارند این مقاله را میخوانند عذر خواهی کنم ...

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت Screenrant

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

بیخود ترين دشمنان مرد عنكبوتی !

15 دشمن بیخود بتمن!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند 

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

15 تغییر لباس در شخصیت های کمیک بوکی که باعث عصبانیت هواداران شد

15 ابرخبیثی که اسم ضایع دارند!

10 ابرشروری که بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند!

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

بدترین لباس های ابرقهرمانان (SUPERHEROES) در دنیای کمیک

۱۰ شخصیت برتر مارول که قدرت‌ های چندش‌ آور دارند

بدترین گروه های ابرقهرمانی دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

naymor
#1 naymor 1399-02-24 12:47
استاد واقعا متفاوت ترین مقاله ای بود که نوشتید.
نمیدونم بخندم یا گریه کنم با این شخصیت ها
آخه هوی فلو؟!؟!؟!؟ :oops:
اصلا من نمی فهمم فک میکنم خالقینشون یه چیزی زده بودن قبل از خلق اینها


ولی درود بر شما این مقاله هم لازم بود برای هر چه پربارتر شدن سایت...

پاینده باشید
نقل قول کردن
Matingh
#2 Matingh 1399-02-24 13:24
چه مقاله ای ولی واقعا باید این شخصیت هارو میشناختیم سر 7و8 خیلی خندیدم :lol: و هرچی به یک نزدیک تر میشدیم چشمام بیشتر گرد میشد :o که وقتی به یک رسید دیگه از حدقه زد بیرون خالقینش معلوم نیست درچه شرایطی قرار داشتن که اینو ساختن واقعا احساس میکنم شعورم زیر سوال رفت با شخصیت سازیشون :-|
نقل قول کردن
Milesspider2020
#3 Milesspider2020 1399-02-24 13:29
باسلام
آقای ترابی دستتون درد نکنه مقاله جالبی بود
واقعا این شخصیت های یکسری ایده های بچگانه بودند واقعا قدرت هاشون بیخود بوده و درواقع به شعور خواننده کمیک توهین میکردند
بنظرم این شخصیت ها حتی لیاقت اسم قهرمان و شرور ندارن چه برسه به ابر شرور و ابر قهرمان :-|
واقعا داشتن نویسنده و طراح خلاق واسه کمیک یه نعمته :roll:
نقل قول کردن
hadi1380
#4 hadi1380 1399-02-24 14:12
:lol: :D
خدا هزاران سال بهتون عمر بده آقای ترابی خیلی مقاله ی جالبی هست .آخه مرد بازو جدا شونده اینم شد قابلیت تو روخدا یا مثلا پسر ماده خور بعد این همه ماده ای که میخوره از چجوری میخواد بزنه بیرون :-x
هوی فلوی هم قابلیت بسیار موثری داره تا کسی نتونه باهاش درگیر شه :D
نقل قول کردن
Captain-spidey
#5 Captain-spidey 1399-02-24 14:24
دستتون درد نکنه اقای ترابی واقعا هیچ کدوم از این شخصیت ها عرضش خوندن ندارن مخصوصا مورد یک یعنی نویسنده بی... با خودش فکر مکرده اون پسر یازده دوازده ساله ای که این کمیک رو میخونه چه چیز هایی توی ذهنش شکل میگیره
ولی ناموسا مرد ببری بدون بازو خیلی اسم مضحکی یه
امیوارم یه روز همشون از دنیای کمیک برن و دیگه برنگردن ;-)
نقل قول کردن
AB.A.M
#6 AB.A.M 1399-02-24 14:26
سلام استاد واقعا مقاله عالی بود دستتون درد نکنه .
نقل قول کردن
Spider-Knight 2
#7 Spider-Knight 2 1399-02-24 14:26
سلام
استاد دستتون درد نکنه مقاله عالی بود فکر کنم تا هفته ها کابوس شماره یکو ببینم :lol:
نقل قول کردن
B.K.T
#8 B.K.T 1399-02-24 15:03
استاد واقعا از این مقاله حالم به هم خورد(ناراحت نشید)خصوصا از مورد ۷ به بعد واقعا افتضاح بود. تنها یک مورد از این افراد تونسته به دنیای خارج کمیک راه پیدا کنه اونم جیسون ودرو هستش در سریال سواپ سینک اونم با کلی تغیر اورجین
نقل قول کردن
hassan91
#9 hassan91 1399-02-24 15:11
خیلی خندیدم خدا اجر بده بهتون :D :D

مرد ببری بدون بازو رو دیدم یاد تاگور افتادم :-*

نصفش زنه نصفش مرد جل الخالق!!! :sad: :o

یه مثال بارزی هم از ماده خور تو دنیای انیمیشین هست. توی انیمیشن one punch man یکی بود که شرورا رو در جا قورت میداد فک کنم از اون شخصیت الهام گرفتن :-|
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#10 CAPTAIN_ARVIN 1399-02-24 16:02
استاد ممنون از مقالتون
تا شماره دو فقط داشتم میخندیدم :lol:
ولی شماره یک نه جذاب بود نه خنده دار و نه هیجان انگیز :-?
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#11 CAPTAIN_ARVIN 1399-02-24 16:05
به نقل از Captain-spidey:
دستتون درد نکنه اقای ترابی واقعا هیچ کدوم از این شخصیت ها عرضش خوندن ندارن مخصوصا مورد یک یعنی نویسنده بی... با خودش فکر مکرده اون پسر یازده دوازده ساله ای که این کمیک رو میخونه چه چیز هایی توی ذهنش شکل میگیره
ولی ناموسا مرد ببری بدون بازو خیلی اسم مضحکی یه
امیوارم یه روز همشون از دنیای کمیک برن و دیگه برنگردن ;-)

واقعا هم یکی از سوالاتی که تو ذهنم برای شماره یک ایجاد شد این بود که اگه یه پسر بچه اینو بخونه پیش خودش چی فکر میکنه :-|
اصلا نمیشه باهاش کنار اومد :-?
نقل قول کردن
- -
#12 - - 1399-02-24 17:59
دستتون درد نکنه اقای ترابی
تا قبل از شماره 4 خیلی خنده دار بود ولی از 4به بعد واقعا توهین بزرگ به شعور و شخصیت ادم بود نمیدونم خالقانشون چه فکری پیش خودشون کردن مخصوصا شماره 1 که دیگه حرفی برای ادم نمیزاره
نقل قول کردن
parsa taghi pour
#13 parsa taghi pour 1399-02-24 18:34
استاد با تشکر از این مقاله خوب و متفاوت .

اول باید متأســـــــــــ ـــــف باشم برای نویسنده های کمیک Savage Dragon که شخصیت مزخرف هِِوی فلو که قصدشون جز توهین هیچ چیز دیگری نبوده و یک عذرخواهی به خانم ها بدهکارن.
و دوم باید متأســـــــــــ ــــــف باشم برای انتشارات کمیک ایمیج کمیک که اجازه نشر این کمیک رو با شخصیت مزخرف هِوی فلو رو دادن.
راستی من جدیدترین عضو سایت ولی جزء قدیمی ترین های این سایت مفید هستم.
نقل قول کردن
M.S.A
#14 M.S.A 1399-02-25 11:17
ممنون که مارا آگاه کردید
میشه درباره ی پسر چرمی بیشتر توضیح بدید
نفهمیدم :-|
مورد یک؟؟؟؟
خاک تو سرمممم
نقل قول کردن
badlight
#15 badlight 1399-02-26 12:39
شماره ی یک حالمو بهم زد :eek: :-x :-x

خدایی چجوری اجازه دادن این شخصیتا وارد دنیای کمیک شن :-?
نقل قول کردن
sara
#16 sara 1399-02-27 19:36
با دیدن شماره یک حالم بد شد :-x :-x :-x
واقعا اف بر اون خالقش که یه چیز طبیعی بین زن ها اینطوری مسخره کرده
نقل قول کردن
darwinseyf
#17 darwinseyf 1399-02-27 22:15
واقعا خیلی حیف که به انجل دوران طلایی پر و بال ندادن بنظرم اگر نویسنده ها روش تمرکز داشتن شاید شخصیتی بهتر از سوپرمن بود و ایکونیک تر می شد
نقل قول کردن
Deathstroke the Terminator
#18 Deathstroke the Terminator 1399-02-28 09:36
بعضی از این شخصیتا رو اگه میدادی به یه کسی که کاملا ضد کمیک هستش و بهش میگفتی جوری خلقشون کن که مردم از کمیک بوک زده بشن احتمالا شخصیت های بهتری خلق میکرد.بعضی از این شخصیت ها توهین به شعور آدمی هستن :-|
بعضی از این شخصیت ها هم فک کنم هتریک کردن تو لیست بدترین ها .
نقل قول کردن
ilia
#19 ilia 1399-02-28 21:00
متاسفانه این شخصیت ها بیشتر توسط دی سی خلق میشوند در این مقاله تنها ۳ یا ۴ تا از این شخصیت ها برای مارول است شماره ی ۱ را بسیار نامناسب برای دنیای کمیک است و این شخصیت متاسفانه برای ایمج کامیکس است در باره ی گروه آلفا فلایت هم بگم گروه بسیار خوبی است و دشمنان خوبی دارد مروارید صورتی هم شخصیت بدی از نظر سایت های خارجی نیست ولی من شخصیت های گروه لجیون ابر قهرمانان رو بسیار دوست دارم چون با مزه هستند مرد ببری بدون بازو هم توسط مارول خلق شد که خبری ازش نیست پسر غلتان هم من خیلی دوست دارم که داستانش یا فیلمش یا کارتونش را ببینم یا جایشان حرف بزنم
خیلی مقاله ی خوبی بود در کل
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#20 M.ALI.S.S 1399-06-20 16:56
من فقط هلاک اون سایه ای هستم که در طرف شیِ ، هی شی و روی سینه اش هست :-| :-)
البته سوالی که الان برام پیش آمده اینه که از آنجایی که هی شی از وسط به دو جنس تقسیم شده ، دقیقا در اونجایی که خودتون می دانید منظورم کجاست چه خبره ؟ :-|
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#21 AmirhoseinJafari2005 1399-11-05 12:56
عالی بود ;-) بیچاره اونایی که در معرض قدرت heavy flo قرار میگیرند :D مورد های ۱۵ و ۱۰ و ۷ هم خیلی خنده دار بودن :D
نقل قول کردن
THE PUNISER
#22 THE PUNISER 1402-10-05 13:00
واقعا دی سی خجالت نمیکشه از این شخصیت هاش؟ :-|
نقل قول کردن
BLACKKNIGHT
#23 BLACKKNIGHT 1402-10-06 01:57
مورد یک احتمال زیاد برای جنبه کمدیش خلق شده و قصد توهین به کسی نبوده ولی فقط تصورش حال آدم بد میکنه بیچاره کسایی که باهاش جنگیدن
نقل قول کردن
BLACKKNIGHT
#24 BLACKKNIGHT 1402-10-06 01:59
به نقل از THE PUNISER:
واقعا دی سی خجالت نمیکشه از این شخصیت هاش؟ :-|

بحث رو سیاسی نکن برادر من
نقل قول کردن
Alexis
#25 Alexis 1402-10-12 23:45
I seriously love your website.. Pleasant colors & theme.
Did you create this web site yourself? Please reply
back as I'm hoping to create my very own site and would like to learn where you got this from or
exactly what the theme is named. Thank you!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45