شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی 3: راهی به خانه نیست" (Spider-Man No Way Home)

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست" (Spider-Man No Way Home)

وقت این رسیده که با یه مقالهٔ پر و پیمون از اطلاعات فاش شده از اسپایدرمن 3 برگردیم سراغتون!

 خب خب خب! خیلی وقت بود از مدل مقالات توی سایتمون نگذاشتیم چون دیگه اوضاع مثل قدیم و زمان ماقبل از اندگیم نیست (این مقاله و این یکی مقاله رو بخونید) و هرکی از راه می‌رسد دنبال سرکار گذاشتن ما طرفداران است!(اتفاقی که برای کاپیتان مارول افتاد!) به هرحال این بار کمی اوضاع تغییر کرده و منبعی که این اطلاعات را از فیلم مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست فاش کرده؛ قبل از این، با لو دادن یک اتفاق غیرمنتظره یعنی لو دادن بازیگر کامئوی قسمت پنجم سریال فالکون و سرباز زمستان” (با بازی «جولیا لوئی درایفوس») ما را به شدت بهت زده کرد. اما این شخص به همین کامئو بسنده نکرد و اطلاعات مهمی از قسمت سوم اسپایدرمن را به نمایش عموم گذاشت که ما قصد داریم در این مقاله به آن‌ها بپردازیم!

مقاله زیر را هم از دست ندهید:

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

  

- دادگاه و دادگاه کشی؛ بازگشت چارلی کاکس!

دردویل چارلی کاکس در فیلم مردعنکبوتی ۳

همانطور که انتظار می‌رفت و از عکس‌های سرصحنهٔ فیلمبرداری می‌دانستیم احتمال این‌که راهی به خانه نیست دقایقی پس از اتمام دور از خانه آغاز شود وجود داشت حال منبع لو دهنده این مهم را به طور قطع تایید می‌کند. او همچنین اضافه می‌کند شاهد یک پرش زمانی نیز خواهیم بود که در نهایت منجر به راهی شدن «پیتر پارکر» به دادگاه ‌می‌‌شود و اتفاقات خیلی زیادی در این بین رخ خواهد تا او خودش را بی‌گناه ثابت کند. این دقیقا چیزی بود که حتی بدون اینکه چیزی لو برود آن را مورد انتظار می‍‌دانستیم و داستان اصلی فیلم قبل از شیطنت های سونی می‌پنداشتیم. اتفاقی که در انتهای دور از خانه افتاد یکی از ریسکی ترین کارهایی بود که مارول میتوانست برای مردعنکبوتی در نظر بگیرد و رهایی پیتر آن هم با این سن و سال اندک چالش بسیار بزرگی بود که رهایی از آن خودش طالب یک فیلم کامل بود اما بنظر میرسد جاه‌طلبی سونی باعث شده این مسیر کمی دچار تغییر شود!

پیتر پارکر (تام هالند) مت مورداک(چارلی کاکس)-اسپایدرمن ۳

 حال نکتهٔ مهم در این بین این است که منبع حضور آقای «چارلی کاکس» را در فیلم تایید می‌کند و این بدان معناست که مارول برای طرفداران در این فیلم سنگ تمام گذاشته است و از کوچکترین چیزی که ما را ذوق زده کند دریغ نکرده است! چارلی کاکسی که در بخش تلویزیونی مارول نقش «مت مورداک/دردویل» را ایفا می‌کرد و ما هیچ‌گاه پاسخ دقیقی از اینکه وضعیت سریال‌های Marvel TV چگونه است و اصلا در خط زمانی اصلی MCU هستند دریافت نکردیم. حال با بازگشت احتمالی چارلی کاکس در قالب مت مورداک خیلی از نقشه‌های مارول را از آیندهٔ این شخصیت های رها شده آشکار خواهد کرد!

 

- آغاز به جنون کشیده شدن مولتی‌ورس!

همانطور که جناب «فایگی» در رویداد سهامداران دیزنی تایید کرده بود  می‌دانستیم که این فیلم در واقع پیش‌زمینه‌ای برای قسمت دوم فیلم دکتر استرنج یعنی «در مولتی‌ورس جنون» خواهد بود. حال توسط منبعمان با جزئیات بیشتری آشنا می‌شویم، ظاهرا در خلال داستان دکتراسترنج متوجه شکاف در مولتی ورس و جهان‌های موازی می‌شود که سبب باز شدن پای خبیث‌های مختلف از جهان های دیگر می‌شود. او نیز آن‌ها را در زندانی ویژه و خاص محبوس می‌کند!

Homewrecker---phone-home-Zendaya

اما ظاهرا پیتر(ند و زندایا!) در سنکتوم سنکتورم پیش دکتر استرنج حضور دارند چرا که منبع ادعا می‌کند «پیتر» برای از بین بردن ردش با جادوهای موجود باعث می‌شود این خبیث‌های زندانی شده فرار کنند و این وظیفهٔ پیتر است که جلوی آن‌ها را بگیرد!!!!

 

- دنیای عنکبوتی، بازگشت «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد»

سه اسپایدرمن

اولین قدم برای بالاگرفتن شایعات حضور این دو بازیگر دوستداشتنی سابق اسپایدرمن، کسی نبود جز خود سونی! اول در تریلر موربیوس این سرنخ‌ها را به ما داد سپس کم کم در کانال‌های مختلفی داشت به این مسئله اشاره کرد. ما حدود دو سالی بود که آرزوی چنین چیزی را داشتیم و به وقوع پیوستن این موضوع را در سال‌های بسیار دور حدس می‌زدیم رویدادی که در نهایت به نوعی یک اندگیم یا پایان بازی برای دنیایی که سونی در حال شکل دادنش بود، تلقی می‌شد! حتی خانم «ایمی پاسگال» از سال‌های اولیهٔ حضور مردعنکبوتی در MCU این اتفاق را Tease و پیش زمینه سازی می‌کرد و آن زمان حرف‌هایش تناقض واضحی داشت اما با در نظر گرفتن دنیاهای موازی کاملا با وضعیت فعلی جور در می‌آید. به نظر می‌رسد که جناب «فایگی» قصد نداشته از ۴-۵ سال قبل از فاز چهارم نقشه‌هایش برای مولتی ورس را فاش کند اما سونی از همان ابتدا منتظر جهانی کردن چنین چیزی بوده!

بریم سراغ اطلاعات فاش شده. با جریانات اخیر و دهن لقی آقای «آلفرد مولینا» (که اینجا خبرش را دادیم) ما ۱۰۰درصد مطمئن شدیم این اتفاق خواهد افتاد حال منبع طبق انتظار اضافه می‌کند که «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» در پردهٔ دوم و سوم حضور خواهند داشت و کمک «تام هالند» می‌کنند تا خبیثان فراری را مجددا دستگیر کنند! نکته قابل توجه این است که منبع ادعا می‌کند صحنه‌هایی در فیلم وجود خواهد داشت که «تام هالند» در آن حضور ندارد و مگوایر و گارفیلد به تنهایی به ایفای نقش می‌پردازند!!!!!

 

- ویلم دفو، شش خبیث مولتی‌ورسی؟!

حضور سه نسخه مردعنکبوتی در یک فیلم بیانگر حضور خبیث‌های متعددی است و قابل پیش‌بینی است که یک نسخهٔ چندجهانی از شش خبیث را شاهد باشیم.

اطلاعات لو رفته نشان‌ می‌دهد، در پردهٔ نهایی فیلم که در کنار مجسمهٔ آزادی تغییر یافته به شکل یک کاپیتان آمریکا به همراه سپرش است؛ جنگ عظیم بین سه مردعنکبوتی «هالند»،«گارفیلد» و «مگوایر» با دشمنانشان بر سر و با استفاده آرک راکتور تونی استارک می‌باشد. (بازهم مشابه اطلاعات منتشر شده از سرصحنه فیلمبرداری!) هر خبیث بنای استفاده از آرک راکتور برای کار متفاوتی را دارد که در نهایت تمام این خبیث ها شکست خورده و راهی زندان خود می‌شوند به جز گرین گابلینِ «ویلم دفو»!!!!!!!!!!!!!!!

 

- مرگ یکی از شخصیت های فرعی مهم!

مرگ زن عمو می

مدت ها پیش خبر رسیده بود که در این فیلم شاهد مرگ یکی از شخصیت های فرعی مهم هستیم اما نمی دانستیم توسط چه کسی این اتفاق خواهد افتاد! حال توسط این منبع مطلع شدیم که شخصیت نامعلومی که به پیتر پارکر تام هالند مرتبط است توسط گرین گابلین کشته خواهد شد و پیتر هالند گریان بوده و انقدر عصبانی می‌شود که گرین گابلین را می‌خواهد بکشد و تا مرز کشتنش میبرد اما در نهایت از انجام این کار صرفه نظر می‌کند!!!! (البته برخی هم خبر از کشته شدن دوست و همکلاسی پیتر یعنی ند لیدز را به دست گابلین میدهند. برخی هم میگن هم زن عمو می کشته میشه و هم ند لیدز!).

فیلم با فارغ التحصیل شدن پیتر از دبیرستان به پایان می‌رسد و منبع از سرنوشت توبی مگوایر، اندروگارفیلد و ویلم دفو باخبر نیست اما با توجه به چیزهایی که دیده به نظرش هنوز عموم مردم از هویت مخفی مردعنکبوتی خبر دارند!!!

 

خب این بود شرح جزئیاتی که این منبع جدید به اصطلاح فاش کرده اما باید بدانید که باز با اینکه او کامئوی سریال فالکون و سرباز زمستان را لو داد دلیل نمی‌شود قطعا هرچیزی که راجع به این فیلم گفته به واقعیت بدل شود اما چیزی که به شخصه از این اطلاعات فهمیدم چیزی جز مطابقت آن با شایعات، گزارشات و اطلاعات سرصحنه فیلمبرداری نیست پس این احتمال را در نظر داشته باشید که این آقا/خانم لو دهنده زرنگ بازی درآورده باشد و سعی در سرگرم کردن ما و خودش را داشته باشد!

 

نظر شما چیست؟ چقدر با این اطلاعات فاش شده موافق هستید؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

 10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

خبر داغ! «آلفرد مولینا» برای ایفای نقش دوبارهٔ «دکتر اختاپوس» در فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست" رسما تایید شد!!

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

داغ داغ!! تیزر و عنوان معرفی فیلم اسپایدرمن ۳ منتشر شد: «هیچ راهی به خانه نیست» 

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Iron.man
#1 Iron.man 1400-01-31 12:55
دیگه از صبر کردن مردیم حداقل تریلرو بدین بیرون دیگه در ضمن از سایت اسپایدی هم ممنونم که اخبارو به خوبی پوشش می دهند
نقل قول کردن
spider and venom
#2 spider and venom 1400-01-31 12:57
اگه یکی از شخصیت ها در این فیلم بمیره فیلم خیلی جذاب میشه
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#3 AmirhoseinJafari2005 1400-01-31 13:01
مقاله عالی بود خسته نباشید ;-) خیلی براش هایپم :lol:
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-01-31 13:10
به نقل از Iron.man:
از سایت اسپایدی هم ممنونم که اخبارو به خوبی پوشش می دهند

این خبر نبود. یه مقاله تحلیلی بود از استاد فقیه که نظیرش رو هیچ جای دیگه پیدا نمیکنید چون ایشون قبلا هم با مقالات مشابه درباره اندگیم ما رو شگفت زده کردند
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#5 CAPTAIN_ARVIN 1400-01-31 13:26
آخ که چقد دلم برا این مقاله ها تنگ شده بود :cry:
منبع اومده حرفایی رو زده که ما دوست داشتیم بشنویم؛
مرگ یک شخصیت مهم، چارلی کاکس، شش خبیث و....
جدا از هایپ شدن برای این فیلم "عظیم"، سعی کنید منطقی به اخبار توجه کنید تا وقتی فیلم اومد و این اخبار توش نبود، تو ذوقتون نخوره
به هر حال انتظارات به خودی خود از این فیلم بالاست؛ خیلی ها هم به صورت عمدی اطلاعات غلط میدن تا فیلم مطابق انتظارمون نشه
مرسی آقای فقیه

مرسی spidey ;-)
نقل قول کردن
Agent bishop
#6 Agent bishop 1400-01-31 13:26
دقت کردین چه قدر فیلم های امسال مارول ریسکین .
اون از ابدی ها که فاگی گفته بود ریسکی ترین فیلم و ماروله و اون از شانگ چی که فیلمی با سبک جدید و این فیلم که هایپش حتی از پایان بازی هم بیشتره .
از همه بیشتر به خاطر چارلی کاکس و تولید مگوایر خوش حالم حتی الان شایعه شده سم ریمی میخواد بعد از این فیلم بگیره فیلم چهارم مردعنکبوتی توبی رو بسازه .
ولی کیف میده تو صحنه پس از تیتراژ فیلم یکدفعه مورلان و وارثان رو ببینیم که چون راههای دنیا های موازی باز شده اینا هم بیوفتن دنبال مردعنکبوتی های عالم
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#7 The Devil Of Hells Kitchen 1400-01-31 13:28
شما رو نمیدونم ولی من اصلا با این فیلم نامه کیف نکردم . چارلی کاکس کلا تو فیلم نیست انگار . خبری از فرار های اسپایدر منم ایجوری نیست که . و کل هایپ بودن من رسما از بین رفت .
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#8 MyyF.Spidey 1400-01-31 13:29
به نقل از Iron.man:
دیگه از صبر کردن مردیم حداقل تریلرو بدین بیرون دیگه در ضمن از سایت اسپایدی هم ممنونم که اخبارو به خوبی پوشش می دهند

جوش تریلر رو نزن :-|
یا این ماه یا ماه آینده منتشر میشه :-) :-*
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1400-01-31 13:29
به نقل از The Devil Of Hells Kitchen:
شما رو نمیدونم ولی من اصلا با این فیلم نامه کیف نکردم . چارلی کاکس کلا تو فیلم نیست انگار . خبری از فرار های اسپایدر منم ایجوری نیست که . و کل هایپ بودن من رسما از بین رفت .

چون کاکس زیاد تو فیلم نیست پس نباید باهاش حال کنیم؟!
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#10 AmirhoseinJafari2005 1400-01-31 13:34
به نقل از mtm:
به نقل از Iron.man:
از سایت اسپایدی هم ممنونم که اخبارو به خوبی پوشش می دهند

این خبر نبود. یه مقاله تحلیلی بود از استاد فقیه که نظیرش رو هیچ جای دیگه پیدا نمیکنید چون ایشون قبلا هم با مقالات مشابه درباره اندگیم ما رو شگفت زده کردند

کار کل ادمین های این سایت عالی و پر انرژی اند :-) خیلی دوست دارم جزو یکی از مقاله نویس های سایت بشم ولی میدونم که تجربه کافی ندارم... امیدوارم بتونم از مقالات سایت نهایت استفاده رو ببرم و اطلاعاتم به لطف شما بیشتر و بیشتر از قبل بشه...
به نقل از Iron.man:
دیگه از صبر کردن مردیم حداقل تریلرو بدین بیرون دیگه در ضمن از سایت اسپایدی هم ممنونم که اخبارو به خوبی پوشش می دهند

آره خیلی دوست دارم تریلرشو ببینم چجوری میشه... خیلی جالب میشه مخصوصا آلفرد مولینا که دوست دارم ببینم که با همون ظاهره یا پیر شده (احتمالا یکم پیر شده باشه) و دوست دارم ببینم که بازو های مکانیکیش تا چه حدی نسبت به فیلم مرد عنکبوتی ۲ پیشرفته تر شده...
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#11 MyyF.Spidey 1400-01-31 13:35
راستی آقای ترابی به نظر شما کی تریلرش منتشر میشه؟؟؟ :-)
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1400-01-31 13:36
به نقل از MyyF.Spidey:
راستی آقای ترابی به نظر شما کی تریلرش منتشر میشه؟؟؟ :-)

هر وقت سونی تصمیم بگیره :-)
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1400-01-31 13:41
#10:
مشکل تقریبا همه کسانی که فکر میکنن میتونن مقاله بنویسن ولی نمیتونن اینه که زبان بلدن نیستن
من یه بارم گفتم که کسی که زبانش اونقدر خوب بشه که بتونه مقالات انگلیسی رو بخونه و بفهمه و روان ترجمه کنه و البته اطلاعات کمیک بوکی هم داره اون وقت میتونه به نویسنده شدن تو سایت ما فکر کنه
متاسفانه اکثرا یه سری آدم کم سن و سال هستن که زبانشون خوب نیست و اطلاعات کمیک بوکی رو هم از منابع غیر موثق فارسی زبان تو اینترنت و کانال های تلگرامی جمع کردن و فکر میکنن میتونن مطلب بنویسن! ولی اینطور نیست و این الان بلای جان کمیک بوک ایران شده که هر کی از ننه ش قهر میکنه یه سایت یا کانال میزنه و ادعا میکنه داره مقالات کمیک بوکی میده بیرون در حالی که با اطلاعات غلطش داره همه چی رو خراب میکنه
تو این کار فقط "علاقه" مهم نیست. اول دانش ، بعد علاقه
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#14 AmirhoseinJafari2005 1400-01-31 13:59
به نقل از mtm:
#10:
مشکل تقریبا همه کسانی که فکر میکنن میتونن مقاله بنویسن ولی نمیتونن اینه که زبان بلدن نیستن
من یه بارم گفتم که کسی که زبانش اونقدر خوب بشه که بتونه مقالات انگلیسی رو بخونه و بفهمه و روان ترجمه کنه و البته اطلاعات کمیک بوکی هم داره اون وقت میتونه به نویسنده شدن تو سایت ما فکر کنه
متاسفانه اکثرا یه سری آدم کم سن و سال هستن که زبانشون خوب نیست و اطلاعات کمیک بوکی رو هم از منابع غیر موثق فارسی زبان تو اینترنت و کانال های تلگرامی جمع کردن و فکر میکنن میتونن مطلب بنویسن! ولی اینطور نیست و این الان بلای جان کمیک بوک ایران شده که هر کی از ننه ش قهر میکنه یه سایت یا کانال میزنه و ادعا میکنه داره مقالات کمیک بوکی میده بیرون در حالی که با اطلاعات غلطش داره همه چی رو خراب میکنه
تو این کار فقط "علاقه" مهم نیست. اول دانش ، بعد علاقه

ما هر چی اطلاعات داریم از شما داریم آقای ترابی :-) بله درست میفرمایید که اول باید دانش و ترجمه باشه. منم چند نمونه از این منابع نا معتبر دیدم و واقعا بعضی ها فقط چرت و پرت مینویسن و غلو میکنن... والا من سابقه نوشتن مقالات زیادی رو داشتم ولی تا به حال ترجمه نکردم... مرسی بابت اطلاعاتتون ;-)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#15 AM SM BM SM 1400-01-31 14:03
سلام
یه لحظه من یک سوال دارم که من متوجه نشدم. یعنی شما برای احتمالا سرگرمی یک نفر مقاله ای تحلیلی و با این پر و پیمونی زحمت کشیدید و وقت گذاشتید نوشتید؟ :o من دیگه حرفی ندارم! برم اسفند بیارم دود کنم! :lol:
اینکه سونی و مارول دارند اینطور هواداران رو هایپ میکنند چیز عجیبی نیست. وقتی که انیمیشنی به نام درون دنیای عنکبوتی میاد و چند عنکبوتی از دنیای موازی رو با هم جمع میکنه و چنین اثری درست میکنه معلومه که بقیه هم سعی میکنند که چیز های جدید و متفاوتی ارائه کنند. حالا دیگه نمیشه فیلم هایی مثل سال های قبل درست کرد و انتظار داشت که بترکونه! حالا انتظارات از فیلم های کمیک بوکی بالا رفته و البته دیگه جز مهمی از سینما محسوب میشن. برای همین هم الان قضیه مولتی ورس ( که در فیلم های کمیکی بی سابقه است ) و تجمع یک گروه خبیث پیش کشیده شده و میتونه خیلی سود آور هم باشه! البته ممکنه برای بعضی از طرفداران اصیل اسپایدی نگرانی به وجود بیاد که نکنه با این فضای جدید و متفاوت دیگه اسپایدی و ذاتش به فراموشی سپرده بشه و همه چیز بشه ادا و شاهد اون لحظات زیبا و ناب نباشیم؟ البته جان واتس هم نشون داده که میشه بهش اعتماد کرد. حضور چارلی کاکس هم میتونه خیل عظیمی از هواداران رو برای دیدن این فیلم ترغیب کنه.
اینکه میگه قراره پیتر قاط بزنه و نزدیک باشه که گرین گابلین رو بکشه خب آشنا میزنه. بله همین قضیه توی کمیک مرگ گوئن استیسی هم بود. حالا کدوم بخت برگشته ای میخواد بمیره؟ خدا میدونه! من احتمال هم میدم عمو مختار بشنوه گرین گابلین توی این فیلم هست سه روز و سه شب مهمونی میگیره! :lol:
در کل اغلب و کلیات موضوع این مقاله رو قبلا میدونستیم و چند وقته که دربارش بحث شده اما خب حالا توی این مقاله یک جا و با جزئیات بهش پرداخته شده.
با تشکر
به نقل از mtm:
#10:
مشکل تقریبا همه کسانی که فکر میکنن میتونن مقاله بنویسن ولی نمیتونن اینه که زبان بلدن نیستن
من یه بارم گفتم که کسی که زبانش اونقدر خوب بشه که بتونه مقالات انگلیسی رو بخونه و بفهمه و روان ترجمه کنه و البته اطلاعات کمیک بوکی هم داره اون وقت میتونه به نویسنده شدن تو سایت ما فکر کنه
متاسفانه اکثرا یه سری آدم کم سن و سال هستن که زبانشون خوب نیست و اطلاعات کمیک بوکی رو هم از منابع غیر موثق فارسی زبان تو اینترنت و کانال های تلگرامی جمع کردن و فکر میکنن میتونن مطلب بنویسن! ولی اینطور نیست و این الان بلای جان کمیک بوک ایران شده که هر کی از ننه ش قهر میکنه یه سایت یا کانال میزنه و ادعا میکنه داره مقالات کمیک بوکی میده بیرون در حالی که با اطلاعات غلطش داره همه چی رو خراب میکنه
تو این کار فقط "علاقه" مهم نیست. اول دانش ، بعد علاقه

در درجه اول بگم که واقعا کامنت زیبایی بود و به طور تحلیلی مشکلات رو بیان کرد. بنده خودم گفتم که با این سایت و کمیک هاش اصلا کمیک بوک رو میشناسم و انگلیسیم هم اونقدر خوب نیست که بتونم مقالات خارجی رو بخونم و اصلا جرئت نوشتن مقاله هم ندارم! اما کسانی هستند که تو عمرشون یک کمیک هم نخوندند و فقط فیلم های مارول یا حتی دی سی رو دیدن و الان فکر میکنند ارباب سینما و کمیک شدند! و این اتفاق بیشتر توی هم سن های من هم رواج داره. چون کسی که جا افتاده باشه خب تو دید بودن براش زیاد مهم نیست اما کسانی مثل من دوست دارند توی دید باشند و همه تحسینش کنند. ( اعتراف میکنم که حتی منم بعضی وقت ها این حس میاد سراغم. خب جوونیه و جاهلی دیگه! :lol: )
نقل قول:
هر کی از ننه ش قهر میکنه یه سایت یا کانال میزنه و ادعا میکنه داره مقالات کمیک بوکی میده بیرون
پس این اصطلاح ننه اش قهر میکنه مال همه قدیمی هاست. چون بابای منم میگه این روز ها هر کی ننه اش قهر میکنه میره خواننده میشه! :lol:
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#16 MyyF.Spidey 1400-01-31 14:21
به نقل از mtm:
به نقل از MyyF.Spidey:
راستی آقای ترابی به نظر شما کی تریلرش منتشر میشه؟؟؟ :-)

هر وقت سونی تصمیم بگیره :-)

:-| :-| :-| :D :D :D
نقل قول کردن
a.v.s
#17 a.v.s 1400-01-31 14:34
آقای فقیه، ممنونم که باز سنگ تموم گذاشتی. کارت درسته مرد.
به نظرم یه مسئله دیگه، هم ریسک بالاست، و هم درد پوله. کرونا به صورت تمام عیار، سینما رو بهش ضربه سنگینی وارد کرده و سونی هم میخواد یه کاری کنه فیلماش بیشتر از همیشه فروش کنه برای همین داره این رسیکو میپذیره. برعکس وارنر.
در عین حال نمیخوام هم زیاد به این قسمت از اسپایدرمن امید ببندم. هیچکس نباید امید ببنده. چون همش شایعه است. دیگه به مارول بعد از قضیه boner joke وانداویژن نمیشه اعتماد کرد :lol: . ولی اگر این شایعات واقعا درست باشه، مارول با یه تیر چند نشون میزنه. هم پتانسیل داره تا داستانک های مرد عنکبوتی توبی و اندرو رو پاسخ بده، هم حضور بقیه قهرمانان نتفلیکس رو فراهم کنه، هم پیش زمینه ای باشه برای جهان های موازی، هم پیش زمینه ای برای بزرگتر کردن نقش مرد عنکبوتی برای همیشه، هم اینکه شاهد تیم آپ بین ابرخبیث های کمیک بوکی باشیم برای اولین بار، و غیره و غیره.
یعنی از یه طرف بحث سر هیجان و هایپ شدن و غیره نیست. مارول از این فرصت میتونه برای آینده سازی عظیم استفاده بکنه. دیگه انقدر مشهور و کله گنده هست که ریسک های بزرگ انجام بده. به خصوص تو کرونا. از یه طرف کرونا هم باعث شده تا مردم اشتیاق بیشتری برای دیدن فیلم ها داشته باشند و مارول از این نظر میتونه سود و پول بیشتری دربیاره.

حالا یه سری از این فیلمبازای ایرانی هستند که ممکنه بیان به این مسئله پول و غیره گیر بدن. خودشون که صرفا به شاهکار های کارگردانای بزرگ بسنده میکنند ولی قد بز شعور ندارند که باید به سلایق احترام گذاشت ولی درعوض این عقیده رو دارند که هرکی سلیقه شو میگه باید کوبیدش (تعجب نکنید، خودم تو گروهاشون نظراتشونو دیدم). والا پس تفاوت بین این آدم و اون آدم چی میشه؟ درسته یه سری به اصطلاح فن هستند که بلای جون تلگرام شدند ولی نمیشه بخاطر اونا تقصیرو گردن همه چیز انداخت. این طوری میشیم مثل این فمنیست های افراطی که میگن مشکلات بشر تقصیر تمام مرد هاست و چون یه مرد بده پس همه مردا بدن.

جدا از این بحثا، مارول فرصت خیلی خوبی داره. اگر ازش استفاده نکنه، با مخ میره زمین. البته از یه طرفم زیاد کسی اونطوری رسمی تکذیب نمیکنه خبرای مربوط به قسمت سه رو. پس یه امیدی هست. منتها بازم هیچ چیزی معلوم نیست و نمیشه بازم دل بست به این اخبار.

به نقل از mtm:
#10:
مشکل تقریبا همه کسانی که فکر میکنن میتونن مقاله بنویسن ولی نمیتونن اینه که زبان بلدن نیستن
من یه بارم گفتم که کسی که زبانش اونقدر خوب بشه که بتونه مقالات انگلیسی رو بخونه و بفهمه و روان ترجمه کنه و البته اطلاعات کمیک بوکی هم داره اون وقت میتونه به نویسنده شدن تو سایت ما فکر کنه
متاسفانه اکثرا یه سری آدم کم سن و سال هستن که زبانشون خوب نیست و اطلاعات کمیک بوکی رو هم از منابع غیر موثق فارسی زبان تو اینترنت و کانال های تلگرامی جمع کردن و فکر میکنن میتونن مطلب بنویسن! ولی اینطور نیست و این الان بلای جان کمیک بوک ایران شده که هر کی از ننه ش قهر میکنه یه سایت یا کانال میزنه و ادعا میکنه داره مقالات کمیک بوکی میده بیرون در حالی که با اطلاعات غلطش داره همه چی رو خراب میکنه
تو این کار فقط "علاقه" مهم نیست. اول دانش ، بعد علاقه

والا من خودم شاهدم. تو تلگرام هزارتا کانال میبینم که درباره کمیک و مارول و دیسیه، بیشتریاشونم آخرش منجر به انتقاد از اسپایدی میشه :lol: . یکی از این کانالا ادعا میکرد که قبلنا فضای کمیک بوک خیلی آروم بود و همه چیز در صلح و صفا بود ولی وقتی اسپایدی و چندتا سایت دیگه که نام برد اومدند، دعواها و فحش های ناموسی و اتک به پیوی و غیره شروع شد :D . هی هم ادمینش سعی داشت بگه ضررش از سودش بیشتره. آخرم گفت من که یه ساله مقالات اسپایدی رو دنبال نمیکنم.

و بعد جالبه کاناله، همون کاناله باعث دعوا میشد، تبعیض قائل میشد، فحش میداد. مطالب با حرفای رکیک میزاشت. مطالب هیچ و پوچ میذاشت. همشون میذاشتن. خودم یه بار داشتم از سایت حرف میزدم بعد یکی از این اسنایدرباتا اومده بود میگفت اگر درباره اسپایدی حرف بزنی کاری میکنیم یه سال نتونی بیای تلگرام. یه بار با یه اکانت فیکم، چندتا پیام با یه یارو اسنایدرباته تو پیوی پیام دادم همینجوری سنجمش. دیدم اصلا یارو شخصیت نداره درحالی که ادعا میکرد هرچی آثار آلن مور و نیل گیمن بوده مال دیسی رو خونده. بعدش دوباره همینجوری دو کلام نوشتم، یه طومار برای من نوشت که حال منو بگیره :lol:

و جالبه، تمام اونایی که ادعاشون آسمون رو جرواجر میده، 300 تا یا 600 تا ممبر بیشتر ندارن. فوقش 1 یا 2 هزار. یادمه یه کاناله بود بالای 20هزارتا ممبر داشت بیشتر از اسپایدی. تو کامنتاشون به اسپایدی گیر دادن. الانه همون کاناله ممبراش کمتر از اسپایدی شده.
نقل قول کردن
P.B.P
#18 P.B.P 1400-01-31 14:53
سلام ممنون از آقای فقیه
خیلی خیلی ممنون بابت مقاله عالیتون
باز هم مرد عنکبوتی ۳ و باز هم یک مقاله عالی.
استاد فقیه من هم موافقم و هم مخالفم چون مارول از این کارا زیاد می کنه و ما رو هر بار سوپرایز می کنه.
معلوم نیست چه نقشه هایی برای ما هوادارا داره ولی در کل دستش درد نکنه.
(چون اینجا بخش نظرات هست دوست دارم دوباره باز هم نظرم رو بگم،اگه مشکل نداره :من میگم توبی مگوایر در مرد عنکبوتی ۳ حضور ندارد و در دکتر استرنج ۲ هست به دو دلیل یک که گفتم به خاطر کارگردانی سم ریمی و دو هم به خاطر اسم مولتی ورس جنون )
با تشکر از زحمات بی دریغ سایت اسپایدی و استاد ترابی.
باز هم تشکر از استاد فقیه و استاد ترابی و سایت عالی اسپایدی.
ممنون.
نقل قول کردن
super alcomic
#19 super alcomic 1400-01-31 15:03
به به آقای فقیه! عجب تحلیلی،اصلا تحلیل نبود یه مقاله افسانه ای بود.
فیلم نامه هم بنظرم فیلم نامه واقعا جالبیه اما امیدوارم فقط اکشن و بزن بزن نباشه و به چیز های دیگه هم بپردازن.البته مطمئنم نیست،هرچی باشه هنوز فایگی ناظره.
باز هم ممنون آقای فقیه بابت این مقاله فوق العاده.
ای کاش با بازگشت ویلم دفو،عمو مختار هم برگرده.واقعا جاش خالیه :cry:
نقل قول کردن
Iron.man
#20 Iron.man 1400-01-31 15:28
به نقل از mtm:
به نقل از Iron.man:
از سایت اسپایدی هم ممنونم که اخبارو به خوبی پوشش می دهند

این خبر نبود. یه مقاله تحلیلی بود از استاد فقیه که نظیرش رو هیچ جای دیگه پیدا نمیکنید چون ایشون قبلا هم با مقالات مشابه درباره اندگیم ما رو شگفت زده کردند

بله ممنون نکته ی خوبی بود
نقل قول کردن
the illusionist
#21 the illusionist 1400-01-31 15:29
فیلم نامه خوبیه ولی دوست داشتم گرین گابلین از خود ام سی یو باشه یعنی نورمن آزبورن ریمی نباشه البته این نظر شخصی منه در کل از روی این شایعات نمیشه فیلم رو یا کاراکتر ها رو قضاوت کرد امیدورام فیلم خفن تری از هر فیلم سوپرهیرویی از آب دربیاد دنیای واقعی اینو به پیتر پارکر/اسپایدرمن بدهکاره پ.ن.:از دومین فیلم سه گانه ریمی هم خفن تر
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#22 Ehsan Spider 1400-01-31 15:47
سلام

خیلی ممنون استاد فقیه. واقعا مقالات شما سورپرایز هستن.

به نظر من ورود چارلی کاکس میتونه حسابی مورد استقبال قرار بگیره و هنوز نمیدونیم که سریالش هم جز mcu بوده یا نه، ولی من به شخصه دوست داشتم که کاکس باشه ولی مولتی ورس نباشه. درسته که الان حسابی هایپ هایپیم واسه فیلم و یکی از دلایل اصلیش هم همین مولتی ورس هستش، ولی با این حساب دیگه فرصت نمیرسه که قشنگ به قضیه لو رفتن هویت بپردازن. ولی حضور کاکس میتونه نقطه عطفی توی این فیلم باشه از این جهت که مت و پیتر توی دنیای کبیر کمیک هم رفاقت خاصی دارن و این میتونه توی mcu هم به تصویر کشیده بشه.

بحث مولتی ورس این روزها حسابی داغ شده و کم مونده منفجر‌ بشه. واقعا هزار جور فیلم نامه میشه برای این قضیه مولتی ورس نوشت و مطمئنا مارول همیشه توی بحث داستانی (به جز فیلم کپ مارول) عالی عمل کرده. به نظرم توبی احتمالش خیلی بیشتره که توی فیلم باشه و همون‌طور که استاد گفتن سر فیلم برداری هم دیده شده و اندرو یکم شاید کمرنگ تر باشه ولی حضورش غوغا به پا می‌کنه. (کاراکتر هیومن تورچ چقدر به این اندرو میاد) به شخصه خیلی دوست داشتم این مولتی ورس بمونه واسه فاز پنجم و قضیه هم با همین اسپایدی و دکی استرنج آغاز بشه و بعدا باز انتقام جویان تشکیل بشه یا انتقام جویان جدید یا جوان که اصلا این مولتی ورس پتانسیل اینو داره که کل فاز پنجم رو دگرگون کنه و بگردونه.
راجب مرگ کاراکتر ها هم اخبار زیاده مثلا ممکنه ند بمیره یا شاید قضیه مرگ گوئن توی دنیای کمیک برعکس اجرا بشه توی mcu یا اصلا توبی یا اندرو باشه؟!؟

هرچیزی ممکنه فقط انشاالله هرچی خوبه اون اتفاق بیوفته، چون حسابی هایپ هایپیم و این کار رو سخت میکنه، تقریباً توی ذهن بیشترمون این فیلم شاهکار جلوه میکنه.


بازم دست گلتون درد نکنه استاد فقیه عزیز
نقل قول کردن
spidersam
#23 spidersam 1400-01-31 17:28
Spiderman Spiderman
Tobey, Andrew and Tom Holland
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#24 The Devil Of Hells Kitchen 1400-01-31 17:36
به نقل از mtm:
به نقل از The Devil Of Hells Kitchen:
شما رو نمیدونم ولی من اصلا با این فیلم نامه کیف نکردم . چارلی کاکس کلا تو فیلم نیست انگار . خبری از فرار های اسپایدر منم ایجوری نیست که . و کل هایپ بودن من رسما از بین رفت .

چون کاکس زیاد تو فیلم نیست پس نباید باهاش حال کنیم؟!


نه استاد شما منظوره من رو بد گرفتین من میگم که توقع بیشتری از لو رفتن هویت پیتر میکردم و خب الان که میگن نیست هایپم کمتر شد و توقع بیشتری از حضور چارلی کاکس داشتم و خب فیلمنامه رو دوست نداشتم و به نظرم بدای اسپایدرورس خیلی زوده و صد البته این نظر شخصیه بندس .
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#25 The Devil Of Hells Kitchen 1400-01-31 17:39
Uبه نقل از Ehsan Spider:
سلام

خیلی ممنون استاد فقیه. واقعا مقالات شما سورپرایز هستن.

به نظر من ورود چارلی کاکس میتونه حسابی مورد استقبال قرار بگیره و هنوز نمیدونیم که سریالش هم جز mcu بوده یا نه، ولی من به شخصه دوست داشتم که کاکس باشه ولی مولتی ورس نباشه. درسته که الان حسابی هایپ هایپیم واسه فیلم و یکی از دلایل اصلیش هم همین مولتی ورس هستش، ولی با این حساب دیگه فرصت نمیرسه که قشنگ به قضیه لو رفتن هویت بپردازن. ولی حضور کاکس میتونه نقطه عطفی توی این فیلم باشه از این جهت که مت و پیتر توی دنیای کبیر کمیک هم رفاقت خاصی دارن و این میتونه توی mcu هم به تصویر کشیده بشه.

بحث مولتی ورس این روزها حسابی داغ شده و کم مونده منفجر‌ بشه. واقعا هزار جور فیلم نامه میشه برای این قضیه مولتی ورس نوشت و مطمئنا مارول همیشه توی بحث داستانی (به جز فیلم کپ مارول) عالی عمل کرده. به نظرم توبی احتمالش خیلی بیشتره که توی فیلم باشه و همون‌طور که استاد گفتن سر فیلم برداری هم دیده شده و اندرو یکم شاید کمرنگ تر باشه ولی حضورش غوغا به پا می‌کنه. (کاراکتر هیومن تورچ چقدر به این اندرو میاد) به شخصه خیلی دوست داشتم این مولتی ورس بمونه واسه فاز پنجم و قضیه هم با همین اسپایدی و دکی استرنج آغاز بشه و بعدا باز انتقام جویان تشکیل بشه یا انتقام جویان جدید یا جوان که اصلا این مولتی ورس پتانسیل اینو داره که کل فاز پنجم رو دگرگون کنه و بگردونه.
راجب مرگ کاراکتر ها هم اخبار زیاده مثلا ممکنه ند بمیره یا شاید قضیه مرگ گوئن توی دنیای کمیک برعکس اجرا بشه توی mcu یا اصلا توبی یا اندرو باشه؟!؟

هرچیزی ممکنه فقط انشاالله هرچی خوبه اون اتفاق بیوفته، چون حسابی هایپ هایپیم و این کار رو سخت میکنه، تقریباً توی ذهن بیشترمون این فیلم شاهکار جلوه میکنه.


بازم دست گلتون درد نکنه استاد فقیه عزیز



بله دقیقا نظر منم همینه و به احتمال زیاد ند میمیره و تو بقیه آثار مارول توسط هندی چیزی یا شایدم دسیسه باشه میشه هاب گابلین و خب منم مثل شما به نظرم این فیلم میتونه خیلی خوب رو لو رفتن هویت اسپایدرمن بمونه
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1400-01-31 18:01
به نقل از The Devil Of Hells Kitchen:
به نقل از mtm:
به نقل از The Devil Of Hells Kitchen:
شما رو نمیدونم ولی من اصلا با این فیلم نامه کیف نکردم . چارلی کاکس کلا تو فیلم نیست انگار . خبری از فرار های اسپایدر منم ایجوری نیست که . و کل هایپ بودن من رسما از بین رفت .

چون کاکس زیاد تو فیلم نیست پس نباید باهاش حال کنیم؟!


نه استاد شما منظوره من رو بد گرفتین من میگم که توقع بیشتری از لو رفتن هویت پیتر میکردم و خب الان که میگن نیست هایپم کمتر شد و توقع بیشتری از حضور چارلی کاکس داشتم و خب فیلمنامه رو دوست نداشتم و به نظرم بدای اسپایدرورس خیلی زوده و صد البته این نظر شخصیه بندس .

من نظرم همینه ولی به مارول و فایگی اعتماد دارم
نقل قول کردن
mtm
#27 mtm 1400-01-31 18:04
اینو الان تو کانالمون گزاشتیم:

ایستراگ غافلگیر کننده در تریلر فیلم شانگ چی (همون آقاهه که تو فیلم "بازگشت به خانه" از مرد عنکبوتی خواست براش پشتک بزنه)!
نقل قول کردن
thor_fan
#28 thor_fan 1400-01-31 20:48
دستمریزاد واقعا خیلی با این مقالات کیف میکنم دمتون گرم
راستی منبع کاملا موثقه ؟
ایستراگ غافلگیر کننده در تریلر فیلم شانگ چی (همون آقاهه که تو فیلم "بازگشت به خانه" از مرد عنکبوتی خواست براش پشتک بزنه)!
با اینکه این ایستراگ چیز مهمی به نظر نمیاد ولی کلا این استراگا خیلی باحالن
ترتیب کسایی که از این اخبار مطلع میشن:
1-مارول
2 - یه چند تا سایت غول توی آمریکا
3 - اسپایدی
4 - بقیه
خخ فک کنم دیگه زده به سرم
شاد باشین
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#29 The Devil Of Hells Kitchen 1400-01-31 21:43
به نقل از a.v.s:
آقای فقیه، ممنونم که باز سنگ تموم گذاشتی. کارت درسته مرد.
به نظرم یه مسئله دیگه، هم ریسک بالاست، و هم درد پوله. کرونا به صورت تمام عیار، سینما رو بهش ضربه سنگینی وارد کرده و سونی هم میخواد یه کاری کنه فیلماش بیشتر از همیشه فروش کنه برای همین داره این رسیکو میپذیره. برعکس وارنر.
در به نقل از mtm:
#10:
مشکل تقریبا همه کسانی که فکر میکنن میتونن مقاله بنویسن ولی نمیتونن اینه که زبان بلدن نیستن
من یه بارم گفتم که کسی که زبانش اونقدر خوب بشه که بتونه مقالات انگلیسی رو بخونه و بفهمه و روان ترجمه کنه و البته اطلاعات کمیک بوکی هم داره اون وقت میتونه به نویسنده شدن تو سایت ما فکر کنه
متاسفانه اکثرا یه سری آدم کم سن و سال هستن که زبانشون خوب نیست و اطلاعات کمیک بوکی رو هم از منابع غیر موثق فارسی زبان تو اینترنت و کانال های تلگرامی جمع کردن و فکر میکنن میتونن مطلب بنویسن! ولی اینطور نیست و این الان بلای جان کمیک بوک ایران شده که هر کی از ننه ش قهر میکنه یه سایت یا کانال میزنه و ادعا میکنه داره مقالات کمیک بوکی میده بیرون در حالی که با اطلاعات غلطش داره همه چی رو خراب میکنه
تو این کار فقط "علاقه" مهم نیست. اول دانش ، بعد علاقه

والا من خودم شاهدم. تو تلگرام هزارتا کانال میبینم که درباره کمیک و مارول و دیسیه، بیشتریاشونم آخرش منجر به انتقاد از اسپایدی میشه :lol: . یکی از این کانالا ادعا میکرد که قبلنا فضای کمیک بوک خیلی آروم بود و همه چیز در صلح و صفا بود ولی وقتی اسپایدی و چندتا سایت دیگه که نام برد اومدند، دعواها و فحش های ناموسی و اتک به پیوی و غیره شروع شد :D . هی هم ادمینش سعی داشت بگه ضررش از سودش بیشتره. آخرم گفت من که یه ساله مقالات اسپایدی رو دنبال نمیکنم.
و بعد جالبه کاناله، همون کاناله باعث دعوا میشد، تبعیض قائل میشد، فحش میداد. مطالب با حرفای رکیک میزاشت. مطالب هیچ و پوچ میذاشت. همشون میذاشتن. خودم یه بار داشتم از سایت حرف میزدم بعد یکی از این اسنایدرباتا اومده بود میگفت اگر درباره اسپایدی حرف بزنی کاری میکنیم یه سال نتونی بیای تلگرام. یه بار با یه اکانت فیکم، چندتا پیام با یه یارو اسنایدرباته تو پیوی پیام دادم همینجوری سنجمش. دیدم اصلا یارو شخصیت نداره درحالی که ادعا میکرد هرچی آثار آلن مور و نیل گیمن بوده مال دیسی رو خونده. بعدش دوباره همینجوری دو کلام نوشتم، یه طومار برای من نوشت که حال منو بگیره :lol:

و جالبه، تمام اونایی که ادعاشون آسمون رو جرواجر میده، 300 تا یا 600 تا ممبر بیشتر ندارن. فوقش 1 یا 2 هزار. یادمه یه کاناله بود بالای 20هزارتا ممبر داشت بیشتر از اسپایدی. تو کامنتاشون به اسپایدی گیر دادن. الانه همون کاناله ممبراش کمتر از اسپایدی شده.



من یک دیسی فن اصیل بودم هستم و میمونم و خب الان دوستان میگن اومدیم بکوبیم نقد رو ولی ... . خب من کاملا با حرف شما موافقم دیسی فن ها و مارول فن ها مخصوصا دیسی نمیتونن اشتباهاتشون رو بپذیرند که البته عادیه . خیلی ها فکر میکنن به خاطر دولت هست که ما جهان سومیم در حالی که نه مردم جوامع هستن که مشخص میکنن . خیلی از ما ایرانی ها نمیتونیم پیشرفت بقیه رو تحمل کنیم و برتر پنداری میکنیم . ریاست رو دوست داریم و دعوی دانایی میکنیم با اینکه میدونیم خیلیامون لیاقتش رو نداریم . پندگیری نمی کنیم چون فکر میکنیم باید خاص باشیم و پیشرفت نمیکنیم شکست میخوریم بلند نمیشم . اینها به کنار این مسائل دقیقا در دنیای کمیک بوک صادقه خیلی از مارول فن ها ( دروغین حتی نصف شخصیت ها رو نمیشناسن فقط فیلم دیدن ) حاضر نیستن اشتباهات رو بپذیرند و خب علاوه بر اون دیسی رو خراب میکنن چون فکر میکنن برترن و فکر میکنند حرف خودشون درسته ‌. یکی از دوستان من در نمره دادن به دیسی و مارول به دیسی ۲ و مارول ۱۰ داده و حتی یک کمیک کامل از دیسی نخونده و واقعا این ظلمه و بر عکس دیسی فن ها که خودشون رو برترین میدونن حاضر قبول کردن واقعیت رو ندارن ( احتمالا اسنایدر فن هستن ) و در مورد تلگرام واقعا مایه ی خجالته برای سایت های برتر کمیک بوک استیکر ها و حرف های رکیک ساختن و از روی اونها تقلید میکنن ( نمونش لو رفتن فیلمنامه لیگ عدالت دو که توسط یکی از سایت های برتر دیسی گفته شد در یک اپ و سایت های دیگه همون متن رو دو ماه بعدش بیرون دادن بعد هم به گروهی که ازش کپی کردن بی احترامی میکنن . من خودم مقالات زیادی درباره دیسی و مارول نوشتم ولی هیچ وقت عضو سایتی نشدم به عنوان مقاله نویسی چون مثل سایت های تلگرام به قول استاد ترابی هر کی با مامانش قهر میکنه مقاله نویس میشه و این سایت ها واقعا مقاله هایی دارن که یک انسان یک خطش رو نمیتونه تحمل کنه و تبعیض در اونا از همه جا بیشتره البته در همین سایت هم افرادی هستن ولی خب خیلی بهتر از دیگرانن و خب این سایت به دلیل اینکه کاربرانش بیشتر اهمیت میدن خیلی بهتر هست و خب داشتم میگفتم که مقاله هام خیلی بهتر از بقیه سایت هاست ولی با دیدن مقاله های برتر ( مخصوصا در این سایت ) تلاش خودم رو میکنم تا بهترشون کنم و در حد برترین ها باشم چون به کارم اهمیت . با تشکر از استاد ترابی و آقای فقیه گرامی
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#30 Mr. Doctor 1400-01-31 22:31
خیلی عالی بود جناب فقیه
خسته نباشید
واقعا و مثل همه طرفداران اسپایدی و مارول بسیار بسیار مشتاق و هایپ این فیلم هستم
بنظرم شماره 2 و 3 عالی ترین اتفاق هایی هستن که میتونه اتفاق بیفته،البته به همراه حضور چارلی کاکس
راستی جناب فقیه،این منبع باحال و با اطلاعات کیه؟ :P :P
ممنون از شما
نقل قول کردن
a.v.s
#31 a.v.s 1400-02-01 02:12
#29
درود بر شما آقای خورشیدی،
آقا این کامنتم خدمتتون عرض کنم که بحث رو تموم کنم چون در اصل اسپم بوده و آقای فقیه حقش این نیست (ولی اگر دوست داشتید میتونید جواب حرفامو بدید)

بله کاملا درست میفرمایید. الان دوباره باز بوی یه سری طرفدار معتصب ناآگاه داره به مشام میرسه. قبلنا پز آرکهام و بتمن نولان رو میدادن (درحالی که به بقیه آثار دیسی هم توجهی نمیکردند) و میگفتند مارول برای بچه هاست، الانه هم فیلم ZSJL اومده و با اینکه از نظر استقبال عمومی، نظرات خوب یا متوسط رو به بالا داشته (خود فیلمو کار ندارم که صد رحمت به این، نسبت به نسخه 2017) ولی خیلیا بودن فیلمو به صورت متعصبانه فیلمو شاهکار قرار میدادن و مثلا یکی میگفت صحنه راه رفتن دارک ساید روی راهرو اواخر فیلم میارزه به کل مارول (بعدش دیدم انقدر حرف زده که از گروهه که مال سینمایی بود بنش کردند :lol: ) من صرفا یه سوتی دادم و گفتم ثانوس برداشتی از منتوره (درحالی که باید میگفتم متران) آقا دو نفر (هر دو نفرم بن شدند) هی اومده بودند به ما گیر دادند. هی ثانوس رو تخریب میکردند و هی حرف میزدند. میگفتن برداشتی از دارک سایده. هی هم از کلماتی مثل "سطح!" یکیشون استفاده میکرد. هی تو حرفاش میخواست بگه چون دارک ساید از ثانوس قدرتمندتره از ثانوس بهتره.

درحالی که هم من میدونم و هم شما که ثانوس و دارک ساید تفاوت های بسیاری با همدیگه دارند. دارک ساید رو شاید بشه با دکتر دووم مقایسه کرد (البته این نظر منه). چون هردوشون یه مقدار به هیتلر شباهت دارند و دیکتاتور سرزمین خودشون هستند و هردوشون دنبال قدرت های تمام عیار هستند. درحالی که ثانوس شاید بشه با لکس لوثر معاصر مقایسه اش کرد (شاید برعکس چون لکس لوثر قدیما مثل یه خبیث کلیشه ای بود و بعدها لکس لوثر رو یه زمانی شبیه یه کینگ پین لاغر کردند). ثانوس دنبال قدرت طلبی بوده ولی مثل دکتر دووم یا دارک ساید اونقدر عطش برای سلطه گری به دنیارو نداره. ثانوس مثل لکس لوثر معاصر دنبال اینه که برتری خودشو ثابت بکنه. بگه این منم که قدرقدرت هستم. هردوشونم آدمای باسیاستی هستند (ولی ناموسا به نظرم نورمن آزبورن خبیثیه که قابل قیاس نیست چون پکیج و complexای از خبیث های برتر کمیکه)

درکل خیلیا ادعای سواد دارند. درحالی که نمیبینند که کمپانیشون ضعف هایی هم داره. مثلا برای خودمم ابهامه چرا مارول به این راحتی سریالای Marvel TV رو امون خدا ول کرد (بحثی که آقای فقیه مطرحش کرد) یا برای مثال وارنر اصلا به دیسی اهمیت نمیده. درحالی که صحبت از اسپایدرورس در مارول هست. یعنی ببینید انقدر انتظارات از مارول بالا رفته و دیگه انقدر ریسک ها مارول پذیرفته که همه انتظار چیزای بزرگ از مارول دارند. آدم باید یکمی هم تو زندگیش قدرت تحلیل و تأمل داشته باشه و در این صورت پیروز خواهد بود.
نقل قول کردن
spidey avedecend
#32 spidey avedecend 1400-02-01 14:19
سلام عالی بود.
به نظر من اصلا احتمال نداره که مارول بخواد ند و عمه می رو بکشه ! :cry:
فازم چیه این وسط اصن امکان داره؟؟؟؟


ولی یه چیزی که خیلی ذهنم رو مشغول کرده اینه:

تو اون تریلر 30 ثانیه ای که اومد اخرش رو تخته وایتبرد یک شکلی دور: spider man no way home کشیده بودن اون خیلی شبیه نقشه ی پرتوریکو عه مادر مایلز هم قبلا پرتوریکو بوده


پس نکنه مایلز تو این فیلم باشه!!!!!!!!!!! !
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#33 MyyF.Spidey 1400-02-13 16:54
سلام
وقتی مارول برای "End Game" اولین تریلر رو 5 ماه قبل از اکران و 4 تریلر منتشر کرد
آقای ترابی به نظر شما اولین تریلر این فیلم کی منتشر میشه و چند تریلر داره؟؟؟ :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید