نسخه های عجیب و غریب از عقرب در دنیای کمیک!

نسخه های عجیب و غریب از عقرب اسکورپیون اسکرپین مک گارگن جهان های موازی دنیاها در دنیای کمیک!

پس از معرفی کامل مک گارگن ملقب به عقرب در این مقاله حالا با ما باشید تا نسخه های دیگر این شخصیت در دنیاهای موازی مارول را بهتون معرفی کنیم!

 

10- عقرب در دنیای شماره 001

 عقرب در دنیای شماره 001

در رویداد "دنیای عنکبوتی" که در اینجا ترجمه شده، شاهد بودیم که عقرب به یکی از سگ های شکاری خانواده "وارثان" تبدیل شد تا در تعقیب موجودات عنکبوتی در مالتی ورس بهشان کمک کند. او برای تیم اختصاصی یکی از واثان به نام «وِرنا» کار میکرد (راینو هم بود). ورنا از او و راینو استفاده کرد برای موجود عنکبوتی دنیای شماره 21205 ولی گوئن عنکبوتی جلویشان را گرفت.

  

9- عقرب زامبی

عقرب زامبی

در کمیک های "زامبی های مارول" (که اینجا و اینجا تو سایت ترجمه شده اند) با دنیایی دیگر آشنا میشویم كه توسط "چهار شگفت انگیز التمیت" مورد كاوش قرار میگیرد. در اين دنیا نسخه زامبی شده شخصیت های مارول حكومت  و از گوشت عده معدودی كه باقی مانده اند تغذیه میکنند. وقتی ویروس زامبی به دنیای شماره 2149 رسید باعث ابتلای عقرب شد. او برای رهبرش یعنی «کینگ پین» کار میکرد. بعدشم دیدیم که داره کلون انسان ها رو میخوره و به «مرد ماشینی» هم حمله کرد ولی در نهایت به دست او کشته شد.

  

8- عقرب در دنیای شماره 7840

 عقرب در دنیای شماره 7840

دنیای شماره 7840 مارول دنیایی هستش که در آن حیوانات ناطق حضور دارند! در این دنیا یک عنکبوت به نام Webster Weaver هستش که در واقع مرد عنکبوتیه و بهش لقب Man-Spider داده اند. یکی از دشمنان او Stinger نام داره که در واقع همون عقرب هستش و اطلاعاتی درباره گذشته یا توانایی هایش در دست نیست!

 

7- عقرب جنگ های پنهان

عقرب جنگ های پنهان 

به این عقرب لقب "جنگ های پنهان" داده شده چون در کمیک های فرعی از این رویداد خلق شدند و ما اینجا کمیکش را براتون ترجمه کرده ایم. در شماره دوم این کمیک که در دنیای شماره 22191 مارول روایت میشد، شاهد بودیم که شهردار نورمن آزبورن ، شش خبیث متشکل از دکتر اختاپوس، عقرب، الکترو، والچر، سندمن و کریون شکارچی را میفرسته سراغ گروه "مبارزین عنکبوتی". داستان جالبیه که دعوت میکنم حتما در اینجا آن را بخوانید.

 

6- عقرب در دنیای شماره 11080

 عقرب در دنیای شماره 11080

در کمیک 4 قسمتی Marvel Universe Vs. The Punisher، دنیایی را دیدیم که در آن شخصیت های مارول به "پاتوژن‌"(عاملی بیماری زا ) مبتلا میشوند که باعث میشود به شکارچیانی تبدیل شوند که گوشت انسان میخورند. ولی پانیشر که نسبت به آن مصون بود، وظیفه خودش دید تا هر کسی که بهش مبتلا شده را بکشه. در این دنیا عقرب که یک قاتل حرفه ای بود به پانیشر کمک کرد تا با قبیله کینگ پین بجنگه اما در نهایت به دست مرد شنی کشته شد.

  

5- عقرب در دنیای شماره 22000

 عقرب در دنیای شماره 22000

در دنیای شماره 22000 مارول، هاکای وظیفه خودش میدونست که ابرشروران را مجبور کنه تا اصلاح شوند. عقرب یکی از آنها بود. در واقع او توسط خبیثی به نام «رینگ مستر» هیپنوتیزم شد تا به عضویت گروه تاندربولتس دربیاد.

  

4- عقرب در دنیای شماره 31913

  عقرب در دنیای شماره 31913

در شماره 4 از سری جدید کمیک بوک های "دنیای عنکبوتی" که اینجا ترجمه شده است شاهد بودیم که مایلز مورالز به دنیای شماره 31913 سفر میکند که حالت غرب وحشی و فیلم های وسترن دارد و اسپایدرمن ش آن هم یک کابوی است به نام هفت تیر کش عنکبوتی! آنها سپس با راهزنی مکزیکی به نام «گارگانزا» ملقب به El Escorpion مبارزه کردند که سردسته راهزنانی بود که مردم دهکده را به وحشت می انداخت. و پول و غذایشان را تاراج میکرد. اما آنها توانستند گارگانزا و افرادش را شکست دهند.

  

3- عقرب در دنیای آلتمیت مارول (Ultimate Marvel)

عقرب در دنیای آلتمیت مارول (Ultimate Marvel)

عقرب در دنیای شماره 1610 که به دنیای نهایی یا آلتمیت (Ultimate) شهرت داره اسمش هست «ماکسیموس گارگن» (Maximus Gargan) و در لیست افراد شدیدا تحت تعقیب پلیس فدرال قرار داره و هر کار خلافی که تصورش رو بکنید انجام داده! آنهایی که ازش میترسن بهش لقب عقرب داده اند. او از آمریکا فرار کرد و به مکزیک رفت و در آنجا تبدیل به یک رئیس گروه تبهکاری شد و با پراولر دنیای آلتمیت (که عموی مایلز مورالز است) کار کرد. ولی پراولر ازش پول دزدید و به نیویورک فرار کرد. پس عقرب دوباره به آمریکا برگشت تا ازش انتقام بگیره و سعی کرد در نیویورک به کینگ پین جدید تبدیل بشه ولی پراولر تونست مایلز رو متقاعد کنه تا شکستش بده.

البته این رو هم بدونید که در کمیک های Ultimate Spider-man  شاهد اقتباسی از روی داستان "سرگذشت کلون" بودیم که خیلی هم فرق داشت و در واقع به جای شغال این دکتر اختاپوس و دکتر کانرز بودند که پشت قضیه ساختن کلون بودند. داستان از شماره 97 Ultimate Spider-Man شروع شد (سال 2006) و در آن شاهد کلون های متنوعی از روی پیتر بودیم مثلا یکی که خیلی شبیه به عقرب دنیای اصلی بود یا یکی که نسخه مونث پیتر بود و ...! داستانش اینجا ترجمه شده.

  

 

2- عقرب دنیای شماره 989192

  عقرب دنیای شماره 989192

بالاخره یک عقرب مثبت! او در دنیای خودش برای گروه "قهرمانان اجاره ای" کار میکرد و همچنین عضو "بسته اونجرز" (Avengers Package) هم بود که بلک ویدو و شوالیه سیاه هم در آن عضویت داشتند. او به همراه دیگران استخدام شد تا از شهر توکیو محافظت کند ولی توسط نسخه خبیث شخصیت «ماجیک» به قتل رسید.

 

1- عقرب در دنیای شماره 70237

 عقرب در دنیای شماره 70237

"اسپایدرمن: رِین" (Spider-Man: Reign) یك كمیك 4 قسمتی بود كه مشخص بود نویسنده اش آن را كاملا از روی كمیك تاریخی بتمن یعنی "بازگشت شوالیه تاريكي" (Dark Knight Returns)     تقلید كرده است. یعنی داستان در آینده ای درب و داغان اتفاق می افتاد و در فضایی بسیار بی روح و تاریك و خشن روایت میشد و ما شاهد بودیم كه مرد عنكبوتی به دلایلی عجیب بازنشسته شده ولی دوباره مجبور میشه برای آخرین بار به عرصه برگرده و یک قهرمان بشه و ... قبلا در این مقاله از این داستان به عنوان یکی از بدترین های تاریخ مرد عنکبوتی یاد کرده بودیم. اما در هر حال یک شش خبیث در این داستان بود که بهشون میگفتن "شش گناهکار"! اعضایش عبارت بودند از عقرب، الکترو، میستریو، کریون شکارچی، سندمن و هایدرو من که به زور توسط شهردار فاشیستی شهر نیویورک با اسپایدرمن جنگیدند. در واقع شهردار به آنها تراشه های وصل کرده بود که اگر از دستوراتش سرپیچی میکردند، منفجر میشدند!!! در نهایت عقرب مثل اکثر اعضای شش گناهکار به دست مرد عنکبوتی کشته شد!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره عقرب (SCORPION) بدانید

کمیک "کلون ساگای نهایی" (ULTIMATE CLONE SAGA) ترجمه شد + لینک دانلود

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

5 ابرشرور برتری که در لباس مخصوص خود گیر کرده بودند!

عكس های زیبا از دشمنان مرد عنكبوتی : عقرب (SCORPION)

15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

رتبه بندی 10 سلاح برتر دشمنان مرد عنکبوتی

معرفی شخصیت های خبیث انیمیشن "اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی"

ایستر اگ(EASTER EGG)ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"

چیزهای جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید! قسمت 34

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی – قسمت دوم

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

O.P.M
#1 O.P.M 1399-07-02 11:55
مقاله جالبی بود.
از این سری مقاله ها خیلی خوشم میاد که اول حقیقت هارو می‌نویسید بعد نسخه ها،جورین که آدم خود به خود کنجکاو میشه بره ببینه مقاله رو‌.
مورد ده هم چقد شبیه بین بود
نقل قول کردن
kavtalib
#2 kavtalib 1399-07-02 12:37
سلام عالی بود کلا این مقاله های نسخه های عجیب غریب خیلی باحالن
یه سوال این عقرب دنیای التیمیت خیلی شبیه عقرب تو mcuهستش بعدش مایلز مورالز هم که هستش با اینکه می دونیم مایلز تو دنیای اصلی کمیک سیاه پوست نیست و خلافکار هست اما ما تو ام سی یو دیدیم که عموش سیاهپوسته به نظرتون قراره تهش مثل دنیای التیمیت پیتر بمیره؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
slade wilson
#3 slade wilson 1399-07-02 12:57
خسته نباشید استاد ترابی عالی بود چند روز پیش از حقیقت های عقرب فیض بردیم حالا هم از نسخه های خدایش شما خیلی مردی استاد ترابی
نقل قول کردن
Mohamadgg
#4 Mohamadgg 1399-07-02 13:06
عالی بود استاد ترابی خیلی ممنون
از عقرب مثبت دنیای ۹۸۹۱۹۲ خوشم اومد هم از کاستومش و از رفتارش که مثبت شده بود.
میبخشید ولی اینکه توی دنیای اسپایدر من رین اینکه تراشه ها منفجر میشن شبیه سویساید اسکواد بود.و اینکه توی این دنیا پیتر ادم میکشت؟؟؟
کلا بهتر درباره این داستان حرف نزنیم
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#5 Kia Iron Man 1399-07-02 13:22
خسته نباشید دستتون درد نکنه مثل تمام مقاله های "۱۰ نسخه عجیب و غریب در دنیاهای مختلف"جذاب و جالب بود.
واقعا دوست دارم کاراکتر اسکورپین رو در کمیک های اسپایدرمن نوآر ببینیم.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#6 Mr. Doctor 1399-07-02 14:12
خسته نباشید استاد،ممنون که ما رو با این شخصیت بیشتر اشنا کردید.از اسکورپیون شماره2 خوشم اومد،چون هم اینکه عضو اونجرز شده بود و هم اینکه کاستوم باحالی داشت.
وقتی جمله اخر شماره1 رو خوندم،خشکم زد؛"در نهایت عقرب مثل اکثر اعضای شش گناهکار بدست مردعنکبوتی کشته شد :o
واقعا همچین پیترپارکری خیلی ترسناکه :sad:
نقل قول کردن
super spider
#7 super spider 1399-07-02 14:19
چقدر عجیبن اینا ولی عقرب دنیای الیمیت خیلی ترسناکه
:eek:
نقل قول کردن
Matingh
#8 Matingh 1399-07-02 14:40
دستتون درد نکنه استاد .
خیلی مقاله خوبی بود.
فقط ۴ :D
نقل قول کردن
Captain-spidey
#9 Captain-spidey 1399-07-02 15:38
استاد ترابی دستتون درد نکنه مقاله عالی بود واقعا خیلی خوب بود
من واقعا از مورد ۴ خوشم میاد انصافا اون قسمت از دنیای عنکبوتی خیلی باحال بود من هنوز یادم هست چقدر باهاش کیف کردم هم شخصیت باحالی بود هم طراحیش باحال بود
بازم مرسی
نقل قول کردن
SINA SPIDER
#10 SINA SPIDER 1399-07-02 16:32
دمتون گرم استاد ترابی
فقط عقرب دنیای 7840 :D
نقل قول کردن
magic sinbad
#11 magic sinbad 1399-07-02 16:36
زحماتتون واقعا ستودنیه ، ولی این مقاله یکمی چندش بود!.
نقل قول کردن
sh12345678
#12 sh12345678 1399-07-02 22:32
بازم یه مقاله ی باحال دیگه از عجیب ترین ها
عقرب ها یکی از یکی عجیب تر :o (و ترسناک تر :-*)بودند
چهار شببه کسی که باشگاه رفته و رو شکمش کار نکرده(وان پک داره :lol: :-* )
هشت واقعا خیلی عجیبه :-|
در کل فقط دو تاشونو میشناختم به اطلاعاتم زیاد شد
ممنون از اقای ترابی
نقل قول کردن
salah12345
#13 salah12345 1399-07-05 07:32
سلام به همه عقرب یکی از بهترین دشمنان مرد عنکبوتی است و لحظه هیجان انگیز به وجودمان میاندازد به طوری که مرد عنکبوتی با جسته کوچک باید با عقرب که هم از نظر جسه و هم از نظر قدرت از مرد عنکبوتی قوی تره و چند قدرت مرد عنکبوتی مثل راه رفتن روس دیوار رو دارا میباشد ولی همه میدانن اولش ادم نسبتا خوبی بوده و کمی خشمگین و جی جونا جیسون به ان خوی وحشی عقرب را عطا کرد و دشمنی هم جنس مرد عنکبوتی خلق کرد و دشمنی بی همتا برای پیتر پارکر شد. عقرب در زندگیش کار های خوبی هم انجام داده.
نقل قول کردن
Black Ghost
#14 Black Ghost 1399-07-06 21:53
خسته نباشید خیلی مقاله خوبی بود.
به طور کلی این سری مقالاتتون که نسخه های عجیب و غریب را معرفی می‌کنید خیلی باحال و جذاب هستند.
یکی از عقرب دنیای۹۸۹۱۹۲ خیلی خوشم اومد، خیلی جالب بود.
عقرب ۳۱۹۱۳ هم خیلی باحال بود، چیزی الان ذهنم رو درگیر کرده اینه که، وقتی عقرب این دنیا اینقدر غوله پس کینگ پین چیه :D
شماره‌ی یک هم که در همه‌ی زمینه ها درخشیده. لازم نیست چیزی بگم چون سایت قبلا به ایده های نابی که در این کمیک پیاده شد اشاره کرده. مثل قضیه مرگ مری جین و اون ونوم عجیب غریب و مردعنکبوتی قاتل.
خسته نباشید و منتظر قسمت بعدی از این نوع مقالات شما هستیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید