10 تا از بدترین (و احمقانه ترین) کارهایی که جی جونا جیمسون علیه اسپایدرمن انجام داده!

10-تا-از-بدترین-و-احمقانه-ترین-کارهایی-که-جی-جونا-جیمسون-علیه-اسپایدرمن-انجام-داده

درسته که جیمسون اخیراً با مردعنکبوتی آشتی کرده ولی بیشتر عمرش رو اصرار داشت به جهانیان ثابت كند كه مرد عنكبوتی یك تهدید برای جامعه است و بارها در خلق ابر خبیث هایی مشارکت داشته  تا مرد عنكبوتی را دستگیر كند!

مقدمه: نمیشه انکار کرد جی جونا جیمسون بخشی جدایی ناپذیر از دنیای اسپایدی است. فارغ از دنیای کمیک بسیاری هنوز که هنوزه معتقدن سه گانه سم ریمی حسی متمایز نسبت به دو گانه مرد عنکبوتی شگفت انگیز داره و یکی از شخصیت های اصلی در سه گانه ریمی همین جی جونا جیمسون بود. قدمت حضور کمیک بوکش هم که بر میگرده به اون اول اولا یعنی خود اسپایدرمن شگفت انگیز شماره یک. به خاطر همین، کمیک های اسپایدرمن به شکلی در اومدن که عدم حضور جی جونا جیمسون مثل یک پرنده بدون بال میمونه. انگار که یه چیزی کمه! در هر حال با وجودی که جیمسون در طول زندگیش به عنوان ناشر یکی از اصلی ترین روزنامه های نیویورک تعدادی کار درست انجام داده (این مقاله را بخوانید) اما در عین حال در حداقل ترین حالت ممکن، به همان اندازه کارهای وحشتناکی را مرتکب شده. کار هایی بعضاً چنان وحشتناک و احمقانه که خوبی هایی که کرده را میپوشاند. در این مقاله بنا است به ده مورد از این کار ها بپردازیم.

البته یادتون نره که حتما چهار مقاله زیر را هم بخوانید زیرا کاملا مرتبط با جی. جونا جیمسون هستند و اطلاعات شما را تکمیل میکنند:

چرا جی. جونا جیمسون از مرد عنکبوتی متنفر است؟

تمام دفعاتی که جی. کی. سیمونز در نقش آقای جی. جونا جیمسون ظاهر شده!

10 حقیقت مهمی که باید درباره "دیلی بیوگل" (DAILY BUGLE) بدانید

10 چیزی که نشان میدهد جی. جونا جیمسون آدم بدی نیست!

 

10- متهم کردن اسپایدرمن به اینکه الکترو است!

جیمسون - الکترو

اگر تا حالا به جیمسون برخورده باشین، حتماً متوجه شدین که به قول معروف یه عزم راسخی داره واسه چپکی گرفتن واقعیات. به خصوص وقتی پای مردعنکبوتی هم وسط باشه. در طول تمام این زمان ها در کمیک های اسپایدرمن، او را به اتهامات گوناگونی متهم کرده؛ اما بدترین آنها به کمیک شماره 9 اسپایدرمن شگفت انگیز باز میگردد. هنگامی که جونای سر خوش ما اسپایدی رو متهم کرد که همون به الکترو است! دلایل خاص خودش را هم داشت! مثل این مسئله که هر دو اونها میتونستند به دیوار بچسبند! و البته همانطور که در این مقاله گفتیم، پیتر هم با جعل عکس هایش باعث شد جیمسون بیش از پیش قانع بشه که مردعنکبوتی و الکترو در واقع یک نفر هستند!! البته که ما میدونستیم قدرت های اسپایدرمن بواسطه نیش زدنش از طریق یک عنکبوت رادیواکتیو بودن و الکترو با استفاده از الکتریسیته ساکن میتوانست قدرت خود را استفاده کند. اگر جیمسون هم این مسئله را میدانست و همچنین این نکته که در سال های آتی تعداد بی شماری قهرمان و شرور با قدرتی شامل چسبیدن به دیوار ها پدید می آیند (بماند که بسیاری از آنها همین قدرت های عنکبوتی را از خود بروز میدهند) از این اتهام دست میکشید. هرچند که صحبت ما سر جیمسونه و از اونجایی که تنفرش نسبت به اسپایدی به شدت زیاده، احتمالاً بازهم این اتهام رو با وجود همه اینها میزد!

 

9- کم حقوق دادن به پیتر پارکر بابت عکس هایش

کم حقوق دادن به پیتر پارکر به خاطر عکس هایش

در کنار تمام ویژگی های شخصیتی که تا حالا برای جیمسون گفتیم یکی دیگه از اونها خسیس بودنشه. البته به استثناء زمانی که خرج پول به معنی نابود کردن اسپایدرمن باشه که چند تا مورد دیگه بهش اشاره میکنیم. به هر حال جیمسون برای سال ها به پیتر حقوق بسیار کمی در ازای عکس هاش از اسپایدرمن میداد اما چیزی که خیلی اعصاب خورد کن بود در شماره 33 از کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز رخ داد. در یکی از زیبا ترین داستان های مرد عنکبوتی (چه به لحاظ طراحی و چه داستانی) که در داستان معروفی که مردعنکبوتی زیر آوار گیر میکند، رخ میداد (اینجا ترجمه شده است). پیتر به شدت به پولی نیاز داشت تا بتواند خرج بیمارستانی که زن عمو می در آن بستری بود را بپردازد. با وجود اینکه جونا این موضوع را میدانست اما به پیتر حتی به اندازه نصف پولی که عکس ها ارزشش را داشت نمیدهد. بماند که اگر پیتر جلوی او نمی ایستاد قطعاً کمتر از همین هم میداد. درسته که همین مسئله که پیتر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنه و در عین حال همیشه کمک به دیگران رو مسئولیت خودش میدونه اون رو دوست داشتنی میکنه اما به هر حال تو این شرایط خیلی ظلم بود!

 

8- منبع درآمد مردعنکبوتی از نمایش را نابود کرد

منبع درآمد مردعنکبوتی از نمایش را نابود کرد

خیلی ها میدونن که موقعی که اسپایدرمن هنوز این ابرقهرمانی که ما میشناسیم نشده بود، داخل نمایش های سرگرمی فعالیت میکرد تا بتونه بواسطه مرگ عمو بن، پولی در بیاره که خرج صورت حساب ها و داروهای زن عمو می بشه. در کمیک شماره یک از اسپایدرمن شگفت انگیز (اینجا ترجمه شده است)، میبینیم که مکس شِف من مدیر برنامه های اسپایدی به او خبر میدهد که هیچ نمایشی را نمیتواند برای او رزرو کند چرا که هیچ کس او را در نمایشش نمیخواهد چرا که جونا در روزنامه اش او را موجودی خطرناک معرفی کرده بود. فارغ از اثراتی که در آینده اسپایدی گذاشت. این واقعه در یکی از شکننده ترین شرایط پیتر بود چرا که او در آن وضعیت به خاطر فوت عمو بن بیش از پیش به پول احتیاج داشت. البته که درست سر بزنگاه جونا آنجا بود تا عکس های اسپایدی را در حال مبارزه با والچر از پیتر بخرد. در حالی که این کار وحشتناکی بر علیه اسپایدی بود اما برای جیمسون بسیار سود داشت زیرا با انتشار عکس های اختصاصی از اسپایدرمن در "دیلی بیوگل" حسابی پول به جیب زد!

 

7- حمله به شی هالک با یکی از ربات های قاتل های عنکبوتی (Spider-Slayer)

حمله به شی هالک با یکی از ربات های قاتل های عنکبوتی (Spider-Slayer)

این یکی خیلی بی ربط به نظر میرسه چون حتی اسپایدرمن داخل قضیه نبود، ولی از جیمسون هرچیزی بر میاد درست مثل همین مورد! در کمیک های شی- هالک (2005) شماره 9، جیمسون که تازه خبر ازدواج پسرش، جان، با این ابرقهرمان قدرت یافته از اشعه گاما به گوشش رسیده بود، در حالی که در آن برهه زمانی زیر فشار بسیاری هم قرار داشت (این وقایع در حین کمیک های جنگ داخلی پس از آشکار شدن هویت پیتر بود) وقتی در میابد که این احتمال وجود دارد که مادر نوه هایش شی هالک (جنیفر والترز) باشه، از کوره در میره و در حین یک شام خانوادگی با اولین ربات قاتل عنکبوتی به جنیفر والترز حمله میکنه. البته که جنیفر به راحتی ربات را از بین میبرد اما چیزی که جیمسون را به آرامش بر میگرداند پیشنهاد او برای شکایت از اسپایدرمن به جرم بر هم زدن تمرکز جسمی و روانی جیمسون است! البته پس از این حرف به جیمسون، جنیفر به جان اقرار میکند که این دادگاه را میتواند تا سال ها کش بدهد. به هر حال همون طور که دیدید نهایت امر این قضیه هم به نحوی به اسپایدرمن مربوط شد.

 

6- استخدام دنیل برکهارت (دومین میستریو) برای شکست اسپایدرمن

میستریو - دنیل برکهارت

ماجرا از این قرار بود که در شماره های 141 و 142 از کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز (اینجا ترجمه شده اند)، جیمسون با استخدام کردن شخصی به اسم دنیل برکهارت، که در آن زمان میستریوی جدید بود، خواستار نابودی اسپایدی شد. با وجود نقشه های بسیاری که با هم کشیدند، اما در نهایت امر، اسپایدرمن پس از اینکه دریافت میستریو ای که با او میجنگد میستریو اصلی و یا روح او نیست، برکهارت را با اقدامی زیرکانه شکست داد. نهایتاً برکهارت با تهدید کردن جیمسون به اینکه همه چیز را خواهد گفت، باعث شد تا این مرد به اصطلاح بی ترس ما از شهر بیرون بزند و به فرانسه فرار کند. البته که کارمای عنکبوتی (!) او را گرفت و در همان فرانسه توسط خلافکاری به نام سایکلون گروگان گرفته شد و ماجراهای بسیاری پس از آن برایش رخ داد.

 

5- استخدام الکترو برای اینکه با اسپایدرمن در برنامه ای زنده مبارزه کند!

 استخدام الکترو برای اینکه با اسپایدرمن در برنامه ای زنده مبارزه کند!

درحالی که در مورد شماره 10 همین مقاله اشاره کردیم که جیمسون با اتهامی احمقانه اعتقاد داشت اسپایدرمن همان الکترو است، این شخصیت عزیز سر جای خودش ننشست و به نحوی دیگه از الکترو استفاده کرد. ماجرا از این قرار بود که در شماره 82 از کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز، جیمسون به امید اینکه بتواند اسپایدرمن را تحقیر کند، الکترو را استخدام کرد تا با اسپایدرمن در برنامه ای زنده مبارزه کند. صد البته که در نهایت اسپایدی او را سر جای خودش نشاند اما به هر حال مبارزه ای بود که در آن آسیب هایی هم دید. درست است که در طول این واقعه جیمسون چیزی از دست نداد و در عین حال هم به هدف دلخواهش نرسید اما اینکه با خودش چه فکری کرده بود که اینکار رو کرد فقط خدا میدونه. جالبه بدونید در شماره 9 همین سری کمیک ها، جیمسون با چشمان خودش شاهد سرقت الکترو از بانک بود!!!

 

4- استخدام لوک کیج تا بره سراغ اسپایدرمن

استخدام لوک کیج تا بره سراغ اسپایدرمن

مردی مثل جیمسون وقتی یکی از دوستانش به قتل میرسد به چه فکر میکند؟ مطمئناً اسپایدرمن او را کشته است! حالا باید چه کرد؟ یک ابرقهرمان به نام لوک کیج استخدام کرد تا به مبارزه با اسپایدرمن برود و او را زنده یا مرده برایش بیاورد! این وقایع در شماره 123 از کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز رخ داد یعنی دقیقا پس از مرگ گوئن استیسی و نورمن آزبورن. البته در حین مبارزه تن به تن لوک کیج و اسپایدرمن، لوک دریافت که اسپایدرمن مسئول مرگ نورمن آزبورن یا گوئن استیسی نیست و حتی پولی که جیمسون به او داده بود را پس داد. حداقل، این مواردی که تا اینجا گفتیم، به نتایج غیر قابل کنترل و وحشتناک ختم نشد اما سه مورد نخست این مقاله...

 

3- جیمسون از عوامل خلق شخصیت مگس انسان نما (Human Fly) شد

جیمسون مگس انسان نما

براتون سواله که چرا این مورد جزو سه تای اول قرار میگیره؟ بهش فکر کنید. شخصی که از هرکسی بیشتر بدتون میاد خودش رو به شکل عنکبوت در آورده، قدم عقلانی بعد چیه؟ خب برای جیمسون این بود که شخصیتی بسازه که خودش رو شبیه مگس ها در میاره! فارغ از اینکه این ایده به شدت احمقانه بود و سبب شد که تا این حد در لیست بالا قرار بگیره نکته دیگه ای که بیش از اندازه به چشم میومد در حین مبارزات این دو شخصیت، چندش آور بودن این شخصیت بود، که او را به یکی از چندش آور ترین شخصیت های کمیک بوکی تبدیل میکنه. فقط برای نشون دادن چشمه ای از این مسئله کافیه بدونید که اولاً به معنی واقعی کلمه آشغال میخوره و همچنین میتونه به کمک بزاق اسیدی دهنش انسان ها رو حل کنه و بخوره! (این مقاله را بخوانید). اصلاً جدای از همه اینا جیمسون رسماً یک خلافکار به دنیای خلافکار های مارول اضافه کرد با کارش. نفرت هم حدی داره دیگه... صد البته که مثل خیلی کار های دیگه که جیمسون برای نابودی اسپایدرمن کرده این یکی هم آخر سر روی سر خودش خراب شد و مگس انسان نما پس از اینکه دانشمند مقصر خلق خود را کشت، آخر سر رفت تا جیمسون رو بکشه و مثل همیشه اسپایدرمن جونش رو نجات میده (حتما این مقاله رو بخونید).

 

2- تامین هزینه ربات های قاتل عنکبوتی

ربات های قاتل عنکبوت

در شماره 25 از سری نخست کمیک بوک های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" که سال 1965 منتشر شد، در آقای جی. جونا جیمسون سراغ مخترعی به نام پروفسور «اسپنسر اسمایت» رفت و ازش خواست رُبات هایی بسازه که بتونن مرد عنکبوتی رو شکار کنند. اسمایت هم این کار رو کرد و اسم ربات را «قاتل عنکبوت» (Spider-Slayer)   گذاشت و از مرد عنکبوتی شکست خورد! بنابراین نوعی وسواس پیدا کرد و مدام ربات های جدیدتر و ارتقا یافته تری درست میکرد تا با اسپایدرمن مبارزه کنند. ربات های قاتل عنکبوت در طول سالها بسیار برای مرد عنکبوتی دردسر ساز شده اند. اسپنسر اسمایت در نهایت سرطان گرفت و مُرد (البته او در پایان عمرش از جیمسون تنفر پیدا کرد زیرا او را مقصر سرطانش میدانست). بعد از او هم پسرش به نام «الیستار اسمایت» راه پدر را ادامه داد و سعی کرد هم اسپایدرمن رو بکشه و هم جیمسون رو تا انتقام پدرش را از آنها بگیره  (او حتی زن آقای جیمسون را هم کشت). بنابراین میبینید که این ربات ها در طول سالها چیزی جز نفرت، ویرانی و مرگ به ارمغان نیاورده اند و واقعا نمیشه شیفتگی جیمسون را در حمایت از نسخه های مختلف این ربات ها درک کرد ...

 

1- تامین هزینه آزمایشی که منجر به خلق شخصیت عقرب شد

خلق شدن گارگن - عقرب

با قاطعیت، بدترین و همچنین نا شرافتمندانه ترین کاری که جی جونا جیمسون انجام داده نقشش در خلق شخصیتی به اسم عقرب بود. همانطور که در این مقاله گفته شد، «مک دونالد گارگِن» (MacDonald Gargan) یک کارآگاه خصوصی بود که توسط جیمسون استخدام شد تا بفهمه پیتر پارکر چطور میتونه اون عکس های خارق العاده خودش رو از اسپایدرمن بگیره ولی پیتر به کمک حس عنکبوتی خودش تونست به راحتی از دستش خلاص بشه. سپس جونا جیمسون از گارگن خواست برای دستگیری اسپایدرمن تا تن به آزمایشی بده که بتونه مرد عنکبوتی را شکست بده. جیمسون وی را نزد دکتری به نام «فارلی استیل ول» (Farley Stillwell) برد و او نیز آزمایشاتی روی گارگن انجام داد که باعث شد DNA او با DNA عقرب ترکیب بشه (هزینه آزمایشات را هم خود جیمسون تامین کرد) بدین ترتیب قادر شد مثلا روی در و دیوار راه بره و همچنین قدرت بازو و سرعتش افزایش یافت. ضمناً لباسی منحصر به فرد به او داده شد که دارای دُمی خطرناک بود که اسکورپیون ازش برای ضربه زدن به مرد عنکبوتی استفاده میکنه. در اولین رویارویی عقرب با اسپایدرمن مشخص شد که حریف بسیار قدرتمندی است و حتی دفعه اول هم شکستش داد ولی آزمایشاتی که روی مک گارگن انجام شده و تبدیلش کرده بود به عقرب باعث شد تا حالت جنون و دیوانگی بهش دست بده و اون خلق و خوی حیوانی بر او غلبه و حتی به جیمسون حمله کنه ولی اسپایدرمن در نهایت شکستش داد. از آن به بعد هم او تبدیل به یک خلافکار حرفه ای شد و بارها با اسپایدرمن و دیگر ابرقهرمانان مارول جنگیده است. مک گارگن از جیمسون متنفر است، حتی شاید بیش از اسپایدرمن! ضمن اینکه عقرب از جیمسون متنفر است زیرا او را متهم به این میکند که به یک هیولا تبدیلش کرده. به همین دلیل بارها و بارها سعی کرده ازش انتقام بگیره. حتی در شماره 18 از سری Amazing Spider-Man Annual شاهد بودیم که سعی کرد پسر جیمسون (جان جیمسون) و همسر دومش یعنی دكتر «مارلا مدیسون» را به قتل برسونه و اگر اسپایدرمن به موقع نرسیده بود معلوم نبود چه بلایی سر آنها می آمد!

 

علی معتمد

aliM

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 چیزی که نشان میدهد جی. جونا جیمسون آدم بدی نیست!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «جی. جونا جیمسون» بدانید

کمیک سالانه "داستان زندگی مرد عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود

چرا جی. جونا جیمسون از مرد عنکبوتی متنفر است؟

10 حقیقت مهمی که باید درباره "دیلی بیوگل" (DAILY BUGLE) بدانید

شماره 39 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 840 سابق!)

معرفی تمامی قاتل های عنکبوتی (SPIDER-SLAYERS)

10 حقیقت مهمی که باید درباره عقرب (SCORPION) بدانید

تصاویر فوق العاده از «جی جونا جیمسون» (JJJ)

10 تغییر بزرگی که مرد عنکبوتی در طول عمرش تجربه کرده است

نقش کلیدی «استیو دیتکو» در خلق و شکل گیری شخصیت «پیتر پارکر/مرد عنکبوتی»

10 کمپانی/شرکت/موسسه برتر مربوط به ابرقهرمانان در دنیای کمیک

معرفی شخصیت های مكمل  كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

15 حقیقتی که احتمالا درباره " کاپیتان مارول " نمیدانستید !

10 حقیقتی که باید درباره «پوما» (PUMA) بدانید

معرفی شخصیت های مكمل  كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

اولین های مرد عنكبوتی – قسمت 3

اولین های مرد عنكبوتی – قسمت 5

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت اول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ultimate spider-man
#1 Ultimate spider-man 1401-09-19 06:20
مقاله عالی بود
بنظرم بدون جیمسون داستان های اسپایدرمن معنا و مفهوم نداره
نقل قول کردن
123654
#2 123654 1401-09-19 06:23
خوشم اومد تو "داستان زندگی مردعنکبوتی" سالیانه جیمسون از ربات قاتل عنکبوت واسه انجام یه کار خوب استفاده کرد
نقل قول کردن
Tony Stark
#3 Tony Stark 1401-09-19 13:04
خیلی خوب بود این مقاله. همه موارد به درستی و دقت بسیار مورد اشاره قرار گرفتند
نقل قول کردن
Spidey rulles
#4 Spidey rulles 1401-09-19 13:36
گاهی اوقات شاید در نشون دادن بدجنسی جی جی جی زیاده روی میشه در حالی که او ذاتا آدم بدی نیس
نقل قول کردن
SpiderGoblin
#5 SpiderGoblin 1401-09-21 06:15
بسیار مقاله ی خوب و informative بود. اینکه شالکی با خانواده ی جیمسون حصر و نشر داشته برام خیلی جالب بود :lol:
نقل قول کردن
hassan91
#6 hassan91 1401-09-22 21:02
میشه این رو درک کرد که وسواس زیاد جیمسون به خاطر اسپایدی اونو مجبور کرده تا برای زمین زدن اسپایدی دست به چنین اقداماتی بزنه. اما در سه مورد اول این لیست جیمسون دیگه زد به سیم آخر. در مورد سوم حرفی برای گفتن ندارم. در مورد رباتهای قاتل عنکبوتی به نظرم طبیعی میومد که جیمسون اگه برای بار اول یا حتی بار دوم درخواست ساخت این رباتها رو داشته باشه اما حمایت همیشگی جیمسون از این رباتها اونو کاملا یک فرد مجنون و دیوانه نشون میده که نسبت دادنش به جیمسون سخته. من داستان رباتهای قاتل عنکبوتی در سری انیمیشینی مرد عنکبوتی دهه نود رو خیلی میپسندم. چرا که اونجا اول نورمن آزبورن بود که درخواست ساخت این رباتها رو داد البته اسپنسر اسمایت هم انگیزه شخصی داشت که پسرش رو درمان کنه ولی بعدش که اسپنسر اسمایت مُرد این کینگ پین بود که با حمایت از پسرش آلیستار اسمایت، ساخت این رباتها رو ادامه میدادن. (شاید سازندگان این سریالم پی برده بودن که جیمسون همون عقربو رو کنه براش کفایت میکنه :-* )
اما در مورد عقرب به نظرم طبیعی بود چون خیلی دوست داشت که مرد عنکبوتی رو هر طور شده گیر بیندازه. خوب طبیعتا هم اگه میخوای یه ابرقهرمان گیر بندازی باید یه نمونه مثل خودش رو بسازی یا اجیر کنی. از قدیم هم گفتن که «چاه کن همیشه ته چاهه». این شکلی هم شد. چون عقرب بیشتر از اینکه یقه مرد عنکبوتی رو بگیره یقه جیمسون رو گرفته.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45