کمیک "مرد عنکبوتی: پادشاه سیاه پوش" (King In Black : Spider-Man) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "مرد عنکبوتی: پادشاه سیاه پوش" (King In Black : Spider-Man) ترجمه شد + لینک دانلود

وب سایت spidey.ir یکی دیگر از عناوین فرعی مهم رویداد "کینگ این بلک" را با ترجمه فارسی تقدیم شما میکند.

 

King in Black: Spider-Man

کمیک King in Black: Spider-Man

مترجم: امیر مهدی کورشلی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: امیر حسین ابراهیم بای

برگردان روی جلد: امیر حسین رجبی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

کمیک پادشاه سیاه پوش ترجمه شد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره تاکسین (TOXIN) بدانید

شماره آخر از کمیک "کارنیج مطلق: اسکریم" (SCREAM) ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" (RAVENCROFT) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره خدای سیمبیوت ها، کِنال (KNULL) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

رویداد بزرگ ونوم در سال 2019 (کارنیج مطلق/ABSOLUTE CARNAGE) - کامل + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

رویداد «کارنیج مطلق»  چطور آغاز شد؟

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی سیمبیوت «اسلیپر» (SLEEPER): هفتمین فرزند ونوم! 

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Erfan nakhaee
#1 Erfan nakhaee 1400-02-14 16:11
واقعا ممنونم از اقایان کورشلی ،ابراهیم بای و راجبی.
این از اون کمیک هاست نمی شه دوست نداشت داستان ساده ولی پرمفهوم طراحی ها زیبا و ساده.
یکی از مشکلاتی که من داشتم این بود نفهمیدم پیتر الان کجاست داره دیلان را همراهی می کنه یا درگیر قضیه کیندرد و کینگ پین یا داره به مردم کمک می کنه واقعا برنامه ریزی خوبی نداشت مارول سر این قضیه البته باید ببینم تا چند قسمت دیگه چی می شه.
داستان رونده ساده و پیوسته و وافاداری داره درباره مشکلات همیشگی مسئولیت ها ، یه مسئولیت دیگه و یه مشکل دیگه.
طراحی ها عالی از همون نگاه اول عاشق این طراحی ها شدم مثل سری های قبل که اقای باندینی طراحی کرده بود ( مرد عنکبوتی PS4 شهر در جنگ ، مردعنکبوتی PS4 سرعت و مرد عنکبوتی PS4 گربه سیاه ضربه می زند ) از چهره پیتر و مردم ، کایجو ها و دایناسور ها و محیط ها بی نیظیر بود. ( ایشون جزو طراح ها مورد علاقه ام هست : اولیش ایبان کوئله می توانید طراحی هاش رو تو سری ونوم ببنید - دومیش استگمن هست هست که همراه دنی کتیس روی سری ونوم اومد می تونید بازم هم سری ونوم رو ببنید - سومیش رایان اوتلی هست همراه با نیک اسپنسر روی سری اصلی اسپایدرمن اومد و می توانید طراح هاش رو توی سری اسپایدرمن ببنید )
شخصیت پردازی که عالی بود پیتر مثل همیشه بود ولی من از شخصیت اون پسر دایناسوری خوشم اومد این یکی از نشونه های خوب بودن شخصیت پردازی هست.
من به این کمیک ۱۰ می دم.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#2 Ehsan Spider 1400-02-14 16:18
از برترین کمیک هایی است که امسال خوندم
واقعا کارتون خیلی ارزش داره استاد، بنده نمیدونم چطوری از شما و کل تیم اسپایدی تشکر کنم، آرزومه روزی به مترجمین سایت ملحق بشم و با تمام وجود هم در تلاشم. این کمیک با زبان بی زبانی خودش دعاگوی تمامی زحمات شماست استاد.

منتظر یکی دیگه از اون بهتره بگم چیز میز هایی که مینویسم باشید، دلی ترین نوشته ممکنه تو تحویلتون میدم ;-)

بازم دستتون درد نکنه انشاالله همیشه سالم و سرحال باشید
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#3 Ehsan Spider 1400-02-14 18:51
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدمت دست اندرکاران اسپایدی ، مدیریت گرامی ، استاد عزیز و دوستان خوبم .

قبل از شروع یه تشکری داشته باشم از تیم ترجمه فوق حرفه ای اسپایدی که واقعا با نهایت سرعت و بهترین کیفیت کمیک رو ترجمه و ادیت میکنید. دست گلتون درد نکنه.

نگاهی به کمیک پادشاه سیاه پوش : مردعنکبوتی
( King in Black: Spider-Man )

!!!هشدار اسپویل!!!
.
.
.
.
.

به جرئت میتونم بگم یکی از برترین داستان‌هایی بود که امسال خوندم. بحث سلیقه هم شاید باشه ولی اینو به این دلیل میگم که کمیک واقعا زنده بود، وسط ها یه جایی بهم میگفتن چرا اخم کردی یا یه جا هایی اصطلاحا مو های تنم سیخ میشد یه حس خاصی بهم میداد و از همه مهم تر لبخنده روی لبم و احساس شادی بود که پس از اتمام خوندن این کمیک بهم دست داد. یعنی با تمام جان و دل این کمیک رو لمس کردم و تمام احساساتم تحریک شد. شاید شما بگید معمولی بود ولی نمیدونم چرا اینقدر جذبش شدم، واسه همین نقدم بیشتر و طبق معمول حالت دلی داره و شرمنده دیگه همین در توانمه نمیتونم خودمو جمع کنم!!!!

اقای جد مک کی نویسنده سری های گربه سیاه، با این کمیک نشون داد که به خوبی با مرد عنکبوتی و فضا و سبک کمیک‌های او آشناست و قطعا به نظرم حتی میتونه جای اسپنسر رو پس از تموم شدن رانش بگیره، درسته نویسنده بزرگی نیست، ولی از نظره بنده حقیر این کمیکش فوق‌العاده زنده بود، سری های گربه سیاه رو نخوندم ولی این سری جدیدی که داره توی سایت ترجمه میشه کیفیتش توسط استاد تایید شده، نظرتون راجب ایشون چیه؟؟؟؟
برسیم به کمیک، شرمنده سرتونو درد آوردم و کامنتو دادم دست دلم حالا بببنیم چطوری در میاد:

توی این کمیک یکی از شاخصه های اساسی پیتر به تصویر کشیده میشه، پیتر احساس گناه میکنه، این اتفاقات رو تقصیر خودش میدونه اون مشتی که به دیوار میزنه منو به وجد میاره ولی چشمش به اون دایناسوری می‌افته (این نشان دهنده اطلاعات خوبه مک کنی از کاراکتر های دنیای مارول و تاریخچه آنهاست) فکر میکنه اون از تون سیمبیوتی هاست پس مثل همیشه مصمم میشه و برو که رفتیم، تپش قلب داره، خیس عرقه ولی اینا مهم نیست چون اون مرد عنکبوتیه! واقعا شخصیت پیتر توی این قسمت بی نقص پردازش شده.
اینجا لحظه ورود رپتیل به داستانه که به بهترین نحو توی کمیک جایگذاری شده، مردعنکبوتی با وجود ترس و احساس گناهی که داره بازم کنار میزاره اینارو و میره و یه مشت نثارش میکنه، قطعا برای اون پسره خوشحالم چون از الگوی خودش مشت میخوره، پیتر اون پسر رو میبینه و میفهمه که آدم‌هایی هستن که دوست دارن مثل اون باشن حتی با این وجود که اون سیمبویت لعنتی رو آورد توی این دنیا از طرز فکر اون پسره خوشم اومد پیتر هم همین فکر رو میکرد ولی به نظرم پیتر اشتباه میکنه، توی نظر من پیتر قهرمان ترین قهرمان دنیاست زمانی که ثور توی آزگارد بود زمانی که تونی توی اون برج لعنتیش بود زمانی که کپ توی جنگ جهانی بود، پیتر اینجا بین مردم بود، با تمام وجودش درد و رنج مردم رو لمس کرده، اون یکی از ماست، اون واقعی ترین ابرقهرمان کمیکی که میشد باشه پس به نظرم هیچ کاری نیست که پیتر نتونه بکنه.
در ادامه بازم جد مک کی یه مردعنکبوتی درست حسابی تحویلمون میده، اینجا است که حرفم درست از آب در میاد اینجاست که میگم پیتر هر کاری میتونه بکنه اینجاست که میتونست بگه این که کار من نیست حتی بخوام هم نمیتونم باهاش تار به تار بشم، این بیشتر کار کپ مارول و ثوره، ولی پیتری که میشناسیم مسئولیت پذیری رو از مسئولیت پذیر ترین فرد زندگیش یاد گرفته، اون نماد مسئولیت پذیریه پی وقتی میبینه تنها کسیه که اونجا قدرت و تجربه اش از جمع بیشتره حتی از اون دایناسوری، پس میگه قدرت اینجا از آن منه پس مسئولیتم اینجا بیشتره، واقعا تفسیر مک‌کی اینجا از مردعنکبوتی منو به وجد آورد و سخنرانی اون پیر زن که قبلش میگفت مردعنکبوتی انگل، بسیار برام جذاب بود.
بعدش میزنن تو دل خطر و اون پسره که از سومین و برترین قهرمان خودش یاد گرفته که باید فداکار باشه، پس خودشو تقریباً فدا میکنه تا برای اسپایدی وقت بخره چون بهش ایمان داره، باور داره که اسپایدی میتونه کار رو تموم کنه.
در ادامه پیتر که هوش سرشاری داره به خوبی از این هوشش استفاده میکنه و حسابی دخل اون اژدها رو میاره اینجا توی پانل نبرد با اژدها عاشق استواری پیتر بی پارکر ، اوبهتی که داشت شدم طراح اینجا شاهکار کرده بود. دیگر تپش قلب نداشت دستاش نمی‌لرزید، اینم تیم آپ بی نقصه طراح و نویسنده که شاهکاری مثل این خلق کردند.


و اینکه کاملا با نظر دوستمون توی کامنت اول موافقم که برنامه ریزی یجوری عجیب بود.

داستان :

فضای داستان دارک سازگار با محیط اسپایدرمنی بود، یکی از شاخصه های کینگ این بلک محیط دارکش هست که البته اینجا یکم روشن تر شد و خیلی هم خوب جواب داده نظر منو که جلب کرده.
ریتم داستان از اونایی بود که دوست داشتم، ریتم بالا بود با ایستگاه استراحت های به جا و لازم که مک‌کی قشنگ جایگذاری کرده بود.
شروع داستان طبق معمول داستان اسپایدی که بیشتر با فکر کردن اسپایدی آغاز میشوند بود. خیلی جالب، احساس گناه پیتر سرآغاز این کمیک بود.
پایان داستان هم میشد گفت خوب بود پیتر تصمیم گرفت (از استعدادش توی کار های بزرگ بکَنه و به مردم عادی کمک کنه که این از شاخصه های جذاب اسپایدی) کنار دایناسوری به مردم عادی کمک کنه و احتمالا عملا از کینگ این بلک مرخص شد، البته احتمالا میگم و تنها حدس منه.
دیالوگ ها حالتی حماسی و جذاب داشت، اینه دیالوگ های پیتری که میشناسیم، واقعا دیالوگ ها بسیار احساسی و زنده بودن و کلی ارتباط گرفتم.
تعاملات اون رپتیل و پیتر از اونایی بود که خیلی دوست دارم، از اونایی بود که میتونم بگم داستان رو دراماتیک کرد میتونم بگم نقطه عطفی در داستان بود.
کاراکتر اصلی یعنی مردعنکبوتی در عین این حال که کاراکتر اصلی بود به نظرم تمرکز کمیک خوب پخش شده بود و پیت و بقیه رو در یک قالب به نمایش میگذاشت که اون جمع پیت اساس بود.
کاراکتر ویلن که باید بگم یه اژدهای سیمبیوتی غول پیکر بود و هدف بیشتر به نظرم نشان دادن پیتر توی فضای سیمبیوتی و اینکه چیکارس و شخصیتش بود.
کاراکتر های فرعی که اینجا رپتیل بود فقط ولی خودمونیم ها دستیار خوبیه واسه اسپایدی؟؟!!!! اونجایی که گفت حواسم بهش است یاد اون بچه ای افتادم که تاب کتک خوردن اسپایدی رو نداشت (به صفحات اولیه سایت مراجعه کنید).
از لحاظ فان و اکشن داستان کاملا به اندازه داشت از شوخی های پیت که توی سخت ترین لحظات به خودش روحیه میداد. تا اکشن های به اندازه و نسبتا غنی توی این کمیک.
--------------------------

طراحی :

صحنه های اکشن شاهکار بودن، کاملا سه بعدی و زنده، انگار خودم داشتم در قالب اسپایدی مبارزه میکردم!!؛!!؟؟!!
چهره ها خوب بود هرچند شاید چهره پیتر یکم با ظاهر اصلیش مغایرت داشت ولی در کل احساسات کاملا منتقل میشد و کار طراح حرف نداشت.
رنگ پردازی و بک گراند ها هم سازگار با محیط اسپایدرمنی و هم سازگار با گینگ‌این‌بلکی بودند، درواقع ترکیبی از این دو که هیچ مشکلی ندیدم.

-------------------------


شخصیت پردازی :

شخصیت اصلی کاملا درست و دقیق بود، واقعا شناخت مک کی رو از اسپایدی تحسین میکنم، هیچ مشکلی نبود، پیتری که مرد عنکبوتی بود، پیتری که مسئولیت پذیر بود، پیتری که قدرتمند و مستحکم بود، پیتری که احساس گناه میکرد و....

شخصیت خبیث که شخصیتی نداشت و همون همیشگی،
ولی شخصیت اون دایناسوری در نوع خودش جالب بود فکر کنم آینده خوشی داره این پسر، مخصوصا که الگوش پیتره و ببین چی میشه؟؟؟ مایلز و ببین و واسه این شرط ببند.

--------------------------

ترجمه و ادیت :

ترجمه که همیشه خدا کار های اقای کورشلی بیست بیسته و واقعا در حدی نیستیم که درباره ترجمه نظر بدیم ولی میتونیم یه تشکر جانانه داشته باشیم.
ادیت هم که عالی بود آقای ابراهیم که فکر کنم جدید هم هستند با این حال کارشون عالی بود دستتتون درد نکنه.

و در نهایت هم یه تشکری داشته باشم از استاد ترابی عزیز، واقعا دستتون درد نکنه استاد، قطعا شما همه چیز کمیک بوک ایران هستید و بدون شما کمیک بوکی نبود.


---------------------------

جمع بندی کمیک : کمیکی که تقریبا کل شاخصه های پیتر پارکر رو در معرض نمایش قرار داد، توصیه میکنم حتما بخونید و لذتی که من احساس کردم رو لمس کنید.

--------------------------

باز هم ممنون از زحمات شما اساتید محترم


با احترام : Ehsan Spider


لطفاً این کامنت بنده رو نقد کنید. قطعا بدون اینکه اشکالاتمونو بفمهمیم، سخت پیشرفت میکنیم.
نقل قول کردن
Ghost Rider
#4 Ghost Rider 1400-02-14 21:41
عاشق طراحیش شدم! داستان عالیه
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#5 Mr. Doctor 1400-02-15 13:49
با تشکر فراوان از مترجم و ادیتور این کمیک زیبا
خسته نباشید

اولین نقد بنده :oops: :oops:



هشدار اسپویل




من عاشق این کمیک شدم
واقعا از هر نظر عالی بود؛یک داستان جمع و جور و باحال و بامزه،و همچنین پر از اشاره و پرداخت به ذات پیتر پارکر!
از همون صفحات اغازین همون پیتر همیشگی رو میبینیم که داره خودش رو برای اوردن سیمبیوت ونوم از فضا به زمین سرزنش میکنه؛که کار همیشه پیتر هستش.
یعنی هر موضوع و مشکلی که پیش میاد و پیتر شاید نقش خیلی کوچکی در به وجود اومدن اون داشته باشه،پیتر اون رو مسئولیت خودش میبینه و با تمام توان سعی در حل کردنش داره؛که این مسئله همون ویژگی مسئولیت پذیری پیتر هستش که همه ما عشقش هستیم.
همچنین داستان ریتم خوبی داره که خواننده به هیچ وجه خسته نمیشه.
دیالوگ ها بنظرم خیلی خوب هستن؛مخصوصا حرف هایی که پیت با خودش میزنه کاملا حس و حال پیتر رو که همیشه و در هر حالتی میخواد به مردم کمک کنه رو به خواننده منتقل میکنه.
رپتیل و خانم ولکو هم خیلی عالی در داستان جای گرفته بودن.خانم ولکو به عنوان یک شهروند عادی که تحت تاثیر اخبار دیلی بیوگل هست و از این رو از اسپایدرمن متنفره؛ولی در اخر وقتی که تلاش های پیتر رو برای کمک کردن به مردم درون کشتی میبینه،نظرش تغییر میکنه.همچنین صحبت های ایشون با مسافران کشتی برای اروم کردنشون و اشاره به حرکت مسئولیت پذیرانه پیتر در جهت نجات اونها،واقعا زیبا و درسته.
رپتیل هم که به عنوان یک کاراموز نوجوان و شجاع که برای نجات مردم خودش رو در معرض خطر مرگ قرار میده،نقش خیلی خوبی برای نشان دادن مسئولیت خطیر ابرقهرمانانه به مخاطب داره.
و همچنین اینکه پیتر رو به عنوان قهرمان و الگوی خودش در نظر گرفته خیلی انتخاب خوب درستیه.
طراحی ها هم بی نظیره.واقعا عالی بودن.درست مثل کمیک مردعنکبوتیps4 کاملا شور نشاط در طراحی ها حس میشه.
ترجمه و ادیت هم که حرفی برای گفتن در این مورد باقی نمیذارن؛بینهایت عالی بود.
در اخر هم،این کمیک به خوبی به ذات پیتر توجه میکنه واون رو مرد احترام قرار میده.

ممنون از شما
لطفا نظرتون رو بهم بگید؛چون اولین نقد بنده در این سایت بود.
استاد ترابی خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم.
البته میدونم که در این کار اماتور هستم
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#6 Mr. Doctor 1400-02-16 21:45
به نقل از Mr. Doctor:
با تشکر فراوان از مترجم و ادیتور این کمیک زیبا
خسته نباشید

اولین نقد بنده :oops: :oops:



هشدار اسپویل




من عاشق این کمیک شدم
واقعا از هر نظر عالی بود؛یک داستان جمع و جور و باحال و بامزه،و همچنین پر از اشاره و پرداخت به ذات پیتر پارکر!
از همون صفحات اغازین همون پیتر همیشگی رو میبینیم که داره خودش رو برای اوردن سیمبیوت ونوم از فضا به زمین سرزنش میکنه؛که کار همیشه پیتر هستش.
یعنی هر موضوع و مشکلی که پیش میاد و پیتر شاید نقش خیلی کوچکی در به وجود اومدن اون داشته باشه،پیتر اون رو مسئولیت خودش میبینه و با تمام توان سعی در حل کردنش داره؛که این مسئله همون ویژگی مسئولیت پذیری پیتر هستش که همه ما عشقش هستیم.
همچنین داستان ریتم خوبی داره که خواننده به هیچ وجه خسته نمیشه.
دیالوگ ها بنظرم خیلی خوب هستن؛مخصوصا حرف هایی که پیت با خودش میزنه کاملا حس و حال پیتر رو که همیشه و در هر حالتی میخواد به مردم کمک کنه رو به خواننده منتقل میکنه.
رپتیل و خانم ولکو هم خیلی عالی در داستان جای گرفته بودن.خانم ولکو به عنوان یک شهروند عادی که تحت تاثیر اخبار دیلی بیوگل هست و از این رو از اسپایدرمن متنفره؛ولی در اخر وقتی که تلاش های پیتر رو برای کمک کردن به مردم درون کشتی میبینه،نظرش تغییر میکنه.همچنین صحبت های ایشون با مسافران کشتی برای اروم کردنشون و اشاره به حرکت مسئولیت پذیرانه پیتر در جهت نجات اونها،واقعا زیبا و درسته.
رپتیل هم که به عنوان یک کاراموز نوجوان و شجاع که برای نجات مردم خودش رو در معرض خطر مرگ قرار میده،نقش خیلی خوبی برای نشان دادن مسئولیت خطیر ابرقهرمانانه به مخاطب داره.
و همچنین اینکه پیتر رو به عنوان قهرمان و الگوی خودش در نظر گرفته خیلی انتخاب خوب درستیه.
طراحی ها هم بی نظیره.واقعا عالی بودن.درست مثل کمیک مردعنکبوتیps4 کاملا شور نشاط در طراحی ها حس میشه.
ترجمه و ادیت هم که حرفی برای گفتن در این مورد باقی نمیذارن؛بینهایت عالی بود.
در اخر هم،این کمیک به خوبی به ذات پیتر توجه میکنه واون رو مرد احترام قرار میده.

ممنون از شما
لطفا نظرتون رو بهم بگید؛چون اولین نقد بنده در این سایت بود.
استاد ترابی خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم.
البته میدونم که در این کار اماتور هستم

منتظرما :-* :-* :-* :-* :lol:
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#7 Ehsan Spider 1400-02-16 22:17
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Mr. Doctor:
با تشکر فراوان از مترجم و ادیتور این کمیک زیبا
خسته نباشید

اولین نقد بنده :oops: :oops:



هشدار اسپویل




من عاشق این کمیک شدم
واقعا از هر نظر عالی بود؛یک داستان جمع و جور و باحال و بامزه،و همچنین پر از اشاره و پرداخت به ذات پیتر پارکر!
از همون صفحات اغازین همون پیتر همیشگی رو میبینیم که داره خودش رو برای اوردن سیمبیوت ونوم از فضا به زمین سرزنش میکنه؛که کار همیشه پیتر هستش.
یعنی هر موضوع و مشکلی که پیش میاد و پیتر شاید نقش خیلی کوچکی در به وجود اومدن اون داشته باشه،پیتر اون رو مسئولیت خودش میبینه و با تمام توان سعی در حل کردنش داره؛که این مسئله همون ویژگی مسئولیت پذیری پیتر هستش که همه ما عشقش هستیم.
همچنین داستان ریتم خوبی داره که خواننده به هیچ وجه خسته نمیشه.
دیالوگ ها بنظرم خیلی خوب هستن؛مخصوصا حرف هایی که پیت با خودش میزنه کاملا حس و حال پیتر رو که همیشه و در هر حالتی میخواد به مردم کمک کنه رو به خواننده منتقل میکنه.
رپتیل و خانم ولکو هم خیلی عالی در داستان جای گرفته بودن.خانم ولکو به عنوان یک شهروند عادی که تحت تاثیر اخبار دیلی بیوگل هست و از این رو از اسپایدرمن متنفره؛ولی در اخر وقتی که تلاش های پیتر رو برای کمک کردن به مردم درون کشتی میبینه،نظرش تغییر میکنه.همچنین صحبت های ایشون با مسافران کشتی برای اروم کردنشون و اشاره به حرکت مسئولیت پذیرانه پیتر در جهت نجات اونها،واقعا زیبا و درسته.
رپتیل هم که به عنوان یک کاراموز نوجوان و شجاع که برای نجات مردم خودش رو در معرض خطر مرگ قرار میده،نقش خیلی خوبی برای نشان دادن مسئولیت خطیر ابرقهرمانانه به مخاطب داره.
و همچنین اینکه پیتر رو به عنوان قهرمان و الگوی خودش در نظر گرفته خیلی انتخاب خوب درستیه.
طراحی ها هم بی نظیره.واقعا عالی بودن.درست مثل کمیک مردعنکبوتیps4 کاملا شور نشاط در طراحی ها حس میشه.
ترجمه و ادیت هم که حرفی برای گفتن در این مورد باقی نمیذارن؛بینهایت عالی بود.
در اخر هم،این کمیک به خوبی به ذات پیتر توجه میکنه واون رو مرد احترام قرار میده.

ممنون از شما
لطفا نظرتون رو بهم بگید؛چون اولین نقد بنده در این سایت بود.
استاد ترابی خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم.
البته میدونم که در این کار اماتور هستم

منتظرما :-* :-* :-* :-* :lol:



به نظر من که البته اصلا در جایگاهی نیستم که راجب نقد ها نظر بدم، نقد شما خوب بود منم همین نظر رو دارم که شما توی نقد گفتید، برای شروع خیلی عالی بود من که واسه شروع اصلا نقدم اینطوری بود:
سلام
خیلی ممنون

امتیازات:
_________


باز شما حرفه‌ای تری و خوب شروع کردی،
دمت گرم داداش.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#8 Mr. Doctor 1400-02-17 11:41
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Mr. Doctor:
با تشکر فراوان از مترجم و ادیتور این کمیک زیبا
خسته نباشید

اولین نقد بنده :oops: :oops:



هشدار اسپویل




من عاشق این کمیک شدم
واقعا از هر نظر عالی بود؛یک داستان جمع و جور و باحال و بامزه،و همچنین پر از اشاره و پرداخت به ذات پیتر پارکر!
از همون صفحات اغازین همون پیتر همیشگی رو میبینیم که داره خودش رو برای اوردن سیمبیوت ونوم از فضا به زمین سرزنش میکنه؛که کار همیشه پیتر هستش.
یعنی هر موضوع و مشکلی که پیش میاد و پیتر شاید نقش خیلی کوچکی در به وجود اومدن اون داشته باشه،پیتر اون رو مسئولیت خودش میبینه و با تمام توان سعی در حل کردنش داره؛که این مسئله همون ویژگی مسئولیت پذیری پیتر هستش که همه ما عشقش هستیم.
همچنین داستان ریتم خوبی داره که خواننده به هیچ وجه خسته نمیشه.
دیالوگ ها بنظرم خیلی خوب هستن؛مخصوصا حرف هایی که پیت با خودش میزنه کاملا حس و حال پیتر رو که همیشه و در هر حالتی میخواد به مردم کمک کنه رو به خواننده منتقل میکنه.
رپتیل و خانم ولکو هم خیلی عالی در داستان جای گرفته بودن.خانم ولکو به عنوان یک شهروند عادی که تحت تاثیر اخبار دیلی بیوگل هست و از این رو از اسپایدرمن متنفره؛ولی در اخر وقتی که تلاش های پیتر رو برای کمک کردن به مردم درون کشتی میبینه،نظرش تغییر میکنه.همچنین صحبت های ایشون با مسافران کشتی برای اروم کردنشون و اشاره به حرکت مسئولیت پذیرانه پیتر در جهت نجات اونها،واقعا زیبا و درسته.
رپتیل هم که به عنوان یک کاراموز نوجوان و شجاع که برای نجات مردم خودش رو در معرض خطر مرگ قرار میده،نقش خیلی خوبی برای نشان دادن مسئولیت خطیر ابرقهرمانانه به مخاطب داره.
و همچنین اینکه پیتر رو به عنوان قهرمان و الگوی خودش در نظر گرفته خیلی انتخاب خوب درستیه.
طراحی ها هم بی نظیره.واقعا عالی بودن.درست مثل کمیک مردعنکبوتیps4 کاملا شور نشاط در طراحی ها حس میشه.
ترجمه و ادیت هم که حرفی برای گفتن در این مورد باقی نمیذارن؛بینهایت عالی بود.
در اخر هم،این کمیک به خوبی به ذات پیتر توجه میکنه واون رو مرد احترام قرار میده.

ممنون از شما
لطفا نظرتون رو بهم بگید؛چون اولین نقد بنده در این سایت بود.
استاد ترابی خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم.
البته میدونم که در این کار اماتور هستم

منتظرما :-* :-* :-* :-* :lol:



به نظر من که البته اصلا در جایگاهی نیستم که راجب نقد ها نظر بدم، نقد شما خوب بود منم همین نظر رو دارم که شما توی نقد گفتید، برای شروع خیلی عالی بود من که واسه شروع اصلا نقدم اینطوری بود:
سلام
خیلی ممنون

امتیازات:
_________


باز شما حرفه‌ای تری و خوب شروع کردی،
دمت گرم داداش.

خیلی ممنونم دوست عزیز
لطف داری
نقل قول کردن
nima_nazery
#9 nima_nazery 1400-02-17 15:30
به نقل از Mr. Doctor:
با تشکر فراوان از مترجم و ادیتور این کمیک زیبا
خسته نباشید

اولین نقد بنده :oops: :oops:



هشدار اسپویل




من عاشق این کمیک شدم
واقعا از هر نظر عالی بود؛یک داستان جمع و جور و باحال و بامزه،و همچنین پر از اشاره و پرداخت به ذات پیتر پارکر!
از همون صفحات اغازین همون پیتر همیشگی رو میبینیم که داره خودش رو برای اوردن سیمبیوت ونوم از فضا به زمین سرزنش میکنه؛که کار همیشه پیتر هستش.
یعنی هر موضوع و مشکلی که پیش میاد و پیتر شاید نقش خیلی کوچکی در به وجود اومدن اون داشته باشه،پیتر اون رو مسئولیت خودش میبینه و با تمام توان سعی در حل کردنش داره؛که این مسئله همون ویژگی مسئولیت پذیری پیتر هستش که همه ما عشقش هستیم.
همچنین داستان ریتم خوبی داره که خواننده به هیچ وجه خسته نمیشه.
دیالوگ ها بنظرم خیلی خوب هستن؛مخصوصا حرف هایی که پیت با خودش میزنه کاملا حس و حال پیتر رو که همیشه و در هر حالتی میخواد به مردم کمک کنه رو به خواننده منتقل میکنه.
رپتیل و خانم ولکو هم خیلی عالی در داستان جای گرفته بودن.خانم ولکو به عنوان یک شهروند عادی که تحت تاثیر اخبار دیلی بیوگل هست و از این رو از اسپایدرمن متنفره؛ولی در اخر وقتی که تلاش های پیتر رو برای کمک کردن به مردم درون کشتی میبینه،نظرش تغییر میکنه.همچنین صحبت های ایشون با مسافران کشتی برای اروم کردنشون و اشاره به حرکت مسئولیت پذیرانه پیتر در جهت نجات اونها،واقعا زیبا و درسته.
رپتیل هم که به عنوان یک کاراموز نوجوان و شجاع که برای نجات مردم خودش رو در معرض خطر مرگ قرار میده،نقش خیلی خوبی برای نشان دادن مسئولیت خطیر ابرقهرمانانه به مخاطب داره.
و همچنین اینکه پیتر رو به عنوان قهرمان و الگوی خودش در نظر گرفته خیلی انتخاب خوب درستیه.
طراحی ها هم بی نظیره.واقعا عالی بودن.درست مثل کمیک مردعنکبوتیps4 کاملا شور نشاط در طراحی ها حس میشه.
ترجمه و ادیت هم که حرفی برای گفتن در این مورد باقی نمیذارن؛بینهایت عالی بود.
در اخر هم،این کمیک به خوبی به ذات پیتر توجه میکنه واون رو مرد احترام قرار میده.

ممنون از شما
لطفا نظرتون رو بهم بگید؛چون اولین نقد بنده در این سایت بود.
استاد ترابی خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم.
البته میدونم که در این کار اماتور هستم


سلام داداش، من تا الان نقد نکردم ولی خیلی دوست دارم در اینده نقد کنم.
از نظر بنده که خیلی عالی بود برای شروعت هم که دیگه نگم حرف نداشت.
امیدوارم موفق باشی :-)
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#10 Mr. Doctor 1400-02-17 22:27
به نقل از nima_nazery:
به نقل از Mr. Doctor:
با تشکر فراوان از مترجم و ادیتور این کمیک زیبا
خسته نباشید

اولین نقد بنده :oops: :oops:



هشدار اسپویل




من عاشق این کمیک شدم
واقعا از هر نظر عالی بود؛یک داستان جمع و جور و باحال و بامزه،و همچنین پر از اشاره و پرداخت به ذات پیتر پارکر!
از همون صفحات اغازین همون پیتر همیشگی رو میبینیم که داره خودش رو برای اوردن سیمبیوت ونوم از فضا به زمین سرزنش میکنه؛که کار همیشه پیتر هستش.
یعنی هر موضوع و مشکلی که پیش میاد و پیتر شاید نقش خیلی کوچکی در به وجود اومدن اون داشته باشه،پیتر اون رو مسئولیت خودش میبینه و با تمام توان سعی در حل کردنش داره؛که این مسئله همون ویژگی مسئولیت پذیری پیتر هستش که همه ما عشقش هستیم.
همچنین داستان ریتم خوبی داره که خواننده به هیچ وجه خسته نمیشه.
دیالوگ ها بنظرم خیلی خوب هستن؛مخصوصا حرف هایی که پیت با خودش میزنه کاملا حس و حال پیتر رو که همیشه و در هر حالتی میخواد به مردم کمک کنه رو به خواننده منتقل میکنه.
رپتیل و خانم ولکو هم خیلی عالی در داستان جای گرفته بودن.خانم ولکو به عنوان یک شهروند عادی که تحت تاثیر اخبار دیلی بیوگل هست و از این رو از اسپایدرمن متنفره؛ولی در اخر وقتی که تلاش های پیتر رو برای کمک کردن به مردم درون کشتی میبینه،نظرش تغییر میکنه.همچنین صحبت های ایشون با مسافران کشتی برای اروم کردنشون و اشاره به حرکت مسئولیت پذیرانه پیتر در جهت نجات اونها،واقعا زیبا و درسته.
رپتیل هم که به عنوان یک کاراموز نوجوان و شجاع که برای نجات مردم خودش رو در معرض خطر مرگ قرار میده،نقش خیلی خوبی برای نشان دادن مسئولیت خطیر ابرقهرمانانه به مخاطب داره.
و همچنین اینکه پیتر رو به عنوان قهرمان و الگوی خودش در نظر گرفته خیلی انتخاب خوب درستیه.
طراحی ها هم بی نظیره.واقعا عالی بودن.درست مثل کمیک مردعنکبوتیps4 کاملا شور نشاط در طراحی ها حس میشه.
ترجمه و ادیت هم که حرفی برای گفتن در این مورد باقی نمیذارن؛بینهایت عالی بود.
در اخر هم،این کمیک به خوبی به ذات پیتر توجه میکنه واون رو مرد احترام قرار میده.

ممنون از شما
لطفا نظرتون رو بهم بگید؛چون اولین نقد بنده در این سایت بود.
استاد ترابی خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم.
البته میدونم که در این کار اماتور هستم


سلام داداش، من تا الان نقد نکردم ولی خیلی دوست دارم در اینده نقد کنم.
از نظر بنده که خیلی عالی بود برای شروعت هم که دیگه نگم حرف نداشت.
امیدوارم موفق باشی :-)

ممنون از توجه تون
همچین ؛امیدوارم شما هم موفق باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید